Dan is het duidelijk toch? Op 09-01-2009 kun je weer beginnen met modererenbertus74 schreef op zondag 28 december 2008 @ 09:23:
Ik heb even geprobeerd, maar krijg nog steeds dit bericht:
"Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat jouw moderaties in de afgelopen periode teveel afweken van het gemiddelde. Je kunt je modstatus na 09-01-2009 weer opnieuw activeren.
Meer informatie over het moderatiesysteem kun je hier vinden."
Ik zou DirkW's reactie nog maar eens goed lezen, hij zegt helemaal niet dat je iets hartstikke verkeerd hebt gedaan. Hij geeft alleen maar (deel van) een reden waarom ik je rechten niet aanzet. Ik zet je rechten niet aan omdat je ze op 9 januari al terugkrijgt, ze zijn namelijk niet handmatig uitgezet.
Daarnaast, als ik dat zou doen, zou ik de werking van de ModBot zelf deels ondermijnen. Het doel van de moderatierechten een maand lang uitschakelen, is natuurlijk zodat je kunt leren van je fouten.
Als je nu kijkt, is dat inderdaad zo (je kijkt tegen de afgelopen 31 dagen aan). Maar aangezien zijn rechten tot 09-01-2009 gedeactiveerd zijn, moet je eigenlijk de periode 09-11-2008 t/m 09-12-2008 bekijken. En daarin zie ik een stuk meer moderaties met hoge afwijking. Ik heb het niet nagerekend, maar ik ga ervan uit dat de deactivatie gewoon klopt.Ecteinascidin schreef op zondag 28 december 2008 @ 21:28:
Ik heb zelf geen idee waarom. Je afwijking is 0.66 op basis van 6 moderaties...... En deze zijn allemaal 6 of 8 December gedaan. Bij mijn weten gaat de motbot niet klagen als je onder de 0.7 zit.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana