Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 71.473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:32
Anoniem: 192831 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:15:
[...]

Kijk, dat is nog eens een mooie update. Het toestel is echt een stuk sneller geworden. Filmpje zeker even kijken!

Daarnaast is er nu een TouchFlo map in het besturingssysteem. Hij wordt (nog) niet gebruikt maar misschien in een toekomstige ROM? Het beheer van SMS en MMS berichten is verbeterd, twee nieuwe Xperia WM6.1 thema's en twee nieuwe spelletjes.

Hier het stukje over de snelheid gequote:

[...]
De X1 waarmee ik vorige week mocht spelen had wel TouchFlo geïntegreerd.
Mogelijk was dat een nog nieuwere versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-05 15:02
Wat moet TouchFlo dan voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
De schil over de standaard Windows Mobile interface die HTC ontwikkeld heeft. Zie het Touch-Diamondtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00

The Legend

*Plop*

Ik neem aan dat SE niet de HTC Touchflo heeft gekopieerd? Ik vind dat de mensen die hier in 2 regels komen melden dat ze X1 in handen hebben gehad wel iets uitgebreider mogen zijn, zeg anders gewoon niks :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03 16:19
Hier een paar foto's gemaakt met een brakke webcam, waarschijnlijk ligt mijn cam op het werk en dan kan ik morgen betere foto's, en misschien wel filmpjes maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.mcforum.nl/xperia/Picture001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mcforum.nl/xperia/Picture002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mcforum.nl/xperia/Picture003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mcforum.nl/xperia/Picture004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mcforum.nl/xperia/Picture005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mcforum.nl/xperia/Picture006.jpg

while ( !$succeed ) { $try++ }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
Aubergine schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:50:
[...]

Gaat het schakelen tussen horizontaal en verticaal beeld nog steeds langzaam?
Er zit wel een kleine vertraging in, maar niet meer dan bij de mda's die je tegenwoordig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849

Bas_je, Hoe kom je eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

Bas_je schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:38:
[...]

Er zit wel een kleine vertraging in, maar niet meer dan bij de mda's die je tegenwoordig hebt.
Ik denk dat je dit toch blijft houden. Ik vind belangrijk dat een telefoon zo snel reageert als ik bijvoorbeeld ergens een menu in wil, bij de diamond vond ik dit langzaam gaan. Het duurde steeds 2 á 3 seconden voordat het volgende scherm er was. Was erg irritant! Dat met dat draaien kan ik begrijpen dat dat net wat langzamer gaat, lijkt me ook minder storend omdat je zelf de beweging meemaakt en dus niet echt hoeft te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Bas_je schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:37:
Hier een paar foto's gemaakt met een brakke webcam, waarschijnlijk ligt mijn cam op het werk en dan kan ik morgen betere foto's, en misschien wel filmpjes maken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe is de rest van je ervaring met het toestel en met name het tobo dat al wat kritiek heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05 23:58
The Legend schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:55:
[...]

Hoe is de rest van je ervaring met het toestel en met name het tobo dat al wat kritiek heeft gekregen?
Eigenlijk willen we gewoon een totale review van jou hand, waar ik vooral erg naar benieuwd ben is reageert hij nog echt traag of is dit helemaal verholpen. Wat voor versie heb je? een definitieve of een verouderde?

Werkt het totaal een beetje prettig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benmen schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:38:
[...]

Eigenlijk willen we gewoon een totale review van jou hand, waar ik vooral erg naar benieuwd ben is reageert hij nog echt traag of is dit helemaal verholpen. Wat voor versie heb je? een definitieve of een verouderde?

Werkt het totaal een beetje prettig?
Ikke wille ook weten! En zitten er nog leuke snufjes op waar we geen weet van hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-05 13:13

SgtStrider

Fractal Switchover!

En uiteraard wat je ervoor betaald hebt ;)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
Okey, heb nog nooit eerder een review gedaan. Maar wat ik van de telefoon tot nu toe vind:

Het toetsenbord is even wennen, is niet als op een normale telefoon. Toetsen hoeven niet hard ingedrukt te worden, een rustig subtiel drukje is meer dan genoeg. Ondanks dat het niet mag, ging ik wel eens vanuit de auto iemand sms-en, maar dat kan hierbij dus niet meer, je hebt echt 2 handen nodig om te sms-en.

Nu kun je wel kiezen voor het on-screen-toetsenbord, maar een gemiddelde vinger drukt dan gelijk 1/2 van het toetsenbord in. Dat werkte niet echt voor mij.

Het toestel reageert aardig snel. Er zit ook wel een mooie feature op, als je met iemand in gesprek bent, dan kun je een memo snel opschrijven en deze staat dan gelijk bij het contact persoon erbij, handig voor de volgende keer dat je persoon spreekt. De luidsprekers die erin zitten doen het ook goed, voor een mobiel heb je een aardig goed geluid.

GPS zit er niet ingebouwd, maarja dat is voor mij geen issue, daar ik het irritant vind om alles op 1 device te hebben, zovel navigatie als bellen.

En natuurlijk plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, hier nog wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.mcforum.nl/xperia/Xperia1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mcforum.nl/xperia/Xperia2_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mcforum.nl/xperia/Xperia3_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:33
Ik ben vooral benieuwd naar de geluidskwaliteit! Kun je even goed muziek luisteren (EQ ed ook even goed instellen). Dat is toch wel een van de pluspunten. Mocht je hem kunnen vergelijken met een iPod of dergelijke MP3 speler dan zou het heel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

Bas_je schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:29:
*knip*

GPS zit er niet ingebouwd, maarja dat is voor mij geen issue, daar ik het irritant vind om alles op 1 device te hebben, zovel navigatie als bellen.

*knip*
De site geeft wel aan dat er ingebouwde GPS in zit.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126738

Bas_je schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:29:

Whut? Geen GPS? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
Het enigste wat ik er kwa GPS in zie staan is QuickGPS, en daar zegt de XP1 over:
QuickGPS kan de snelheid van het bepalen van de GPS-positie verbeteren door de nieuwste satellietgegevens van internet te downloaden (via GPRS, ActiveSync, enz).

Als in de windows mobile, naar start, settings ga en dan naar het tabblad Verbindingen, daar staat niets van GPS bij.... Bij het tabblad Systeem, staat alleen External GPS.

[ Voor 18% gewijzigd door Bas_je op 24-06-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

ye-roon schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:41:
[...]

De site geeft wel aan dat er ingebouwde GPS in zit.
Misschien dat zijn model dat nog niet heeft. Ik weet niet of de hardware al af is in de "pre" modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89380

Bas_je -> Waar heb je het toestel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126738

Toestel komt ook pas uit na Oktober. Dus kan nog goed dat bepaalde functies van het toestel nog niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251384

Anoniem: 89380 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:12:
Bas_je -> Waar heb je het toestel gekocht?
en misschien nog wel belangrijker, wat heeft ie daar gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
En wat als je probeert een navigatiesysteem er op te zetten? Ik neem aan dat GPS er al in zit. Anders mag je je printplaat weer gaan aanpassen, en geloof me, dat wil je niet meer nu. Die X1 is op geheugen en software na gewoon klaar moet je bedenken. In de hardware kan hooguit een revisie komen omdat het nog niet goed werkte ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
GENETX schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:29:
En wat als je probeert een navigatiesysteem er op te zetten? Ik neem aan dat GPS er al in zit. Anders mag je je printplaat weer gaan aanpassen, en geloof me, dat wil je niet meer nu. Die X1 is op geheugen en software na gewoon klaar moet je bedenken. In de hardware kan hooguit een revisie komen omdat het nog niet goed werkte ergens.
wordt vanavond pas, heb hier geen software bij de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bas_je schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:38:
[...]

wordt vanavond pas, heb hier geen software bij de hand...
Ik heb het idee dat je de vraag waar je de telefoon gekocht/gekregen hebt ontwijkt :X Of is het soms niet helemaal legaal gegaan ;)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Waarom negeer je de vragen over hoe je er aan komt en hoeveel het heeft gekost? Zeg dan gewoon dat je het niet mag/kunt vertellen voordat het 100x gevraagd gaat worden :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
Telefoon is 100% legaal, is een acceptatie model, weet niet of mijn werkgever het op prijs stelt als ik hier tot in alle details ga treden. Vandaar.... Maar dat maakt toch niets uit voor dit topic?

[ Voor 4% gewijzigd door Bas_je op 24-06-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik snap ook niet waarom iedereen vraagt waar die gekocht is en hoe duur die was. Het is toch logisch dat deze niet verkocht wordt maar waarschijnlijk gewoon als preview model is uitgeleverd om te testen en voor previews op sites ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
Okey, van een collega TomTom gekregen. Deze geinstalleerd.
Als ik hier naar de GPS instellingen ga, dan zie ik alleen maar een Com4 en een Com7, op beide geeft hij "Geen GPS apparaat"......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
in de whitepaper (van mei 2008) staat het volgende over GPS:
Features include:
•3-inch Wide-VGA (800x480) TFT 65K color LCD
•XPERIA™ panel concept
•Unified Media Experience
•3.2-megapixel camera with Touch auto focus
•Video capture and playback up to 30 fps
•Integrated WiFi and A-GPS
•Mobile broadband
•Handsfree headset with a 3.5 mm audio jack, USB charger, USB cable provided in the kit
•Internet Explorer Mobile browser
•HSDPA 7.2Mbps, HSUPA 2Mbps
en verder:
Location based services
XPERIA™ X1 supports a GPS for satellite navigation. Several third-party applications can be used for navigation and location based services. Google Maps will be pre-installed for getting the real-time traffic, driving directions, POI and GPS positioning. The phone can support the Turn by Turn driving client with map data

[ Voor 5% gewijzigd door djjef85 op 24-06-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Basj_je, je vind de bediening van het toetsenbord dus goed met twee handen. Heb je een beetje grote klauwen of dameshandjes? :P Ik heb namelijk grote handen en ben bang dat het toetsenbord dan gewoon te klein is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265952

the legend,

met grove vingers lukt het wel,..Tis alleen ff wennen.
Maar niet moeelijker dan een normale telefoon. de knopjes zitten niet tegen elkaar aan namelijk.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 265952 op 24-06-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Bas_je schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:06:
Okey, van een collega TomTom gekregen. Deze geinstalleerd.
Als ik hier naar de GPS instellingen ga, dan zie ik alleen maar een Com4 en een Com7, op beide geeft hij "Geen GPS apparaat"......
Probeer eens de nieuw uitgekomen TomTom Navigator 7. Die heeft een aparte optie voor 'Ingebouwde GPS-ontvanger' (hiermee bedoel ik dus niet 'Andere NMEA GPS-ontvanger'!). Indien mogelijk, kan je anders ook even testen met verschillende baud rates? Naast de standaard 4800 wordt intern ook wel 57600 gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2008 17:47 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:56
Vandaag was ik bij SE aan het werk en een medewerker wist me te vertellen dat de X1 ook vanaf augustus in de winkel ligt. Ik was daar om wat kleine werkzaamheden uit te voeren in een testcentrum. Of het juist is weet ik niet omdat ze bij SE in Nederland (Emmen) meer van de bluetooth headsets enzo zijn (accessoires enzo). Als ik wat meer info via hun intranet ofzo kan krijgen dan laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnetie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:05:
Vandaag was ik bij SE aan het werk en een medewerker wist me te vertellen dat de X1 ook vanaf augustus in de winkel ligt.
Jaa ik heb dat vandaag ook gehoord bij the Phone house. Wat er van waar is weet ik niet! Zou wel een goeie zijn zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ze moeten ook wel, augustus komt ook de HTC Touch Pro.

@Bas_je:
Zou je de geluidskwaliteit willen testen. Dit zou voor mij en ik denk vele anderen het grote pluspunt tegenover de HTC Touch Pro zijn. Ik weet niet of je een audiofiel bent en wat voor spul je thuis bij de hand hebt om hem te testen.

Maar als je hem met EQ, wat nummers (verschillende genres) kan testen tegenover een iPod oid met dezelfde nummers en dopjes zou dat heel mooi zijn. Mijn dank zal dan zeer, zeer, heel, heel, (woorden schieten tekort) groot zijn in dit stadium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90104

@Bas_je

Hoe ziet tomtom eruit op de X1? Is het gewoon full screen of heeft tomtom moeite met de aparte resolutie van het SE scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:02
lol neem aan dat we beter rustig aan kunnen doen, laat ze eerst lekker van het toestel genieten. ze gaan straks toch alleen maar de functies uitleggen die wel werken. neem aan dat dit niet een voledig werkende versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Binnetie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:05:
Vandaag was ik bij SE aan het werk en een medewerker wist me te vertellen dat de X1 ook vanaf augustus in de winkel ligt. Ik was daar om wat kleine werkzaamheden uit te voeren in een testcentrum. Of het juist is weet ik niet omdat ze bij SE in Nederland (Emmen) meer van de bluetooth headsets enzo zijn (accessoires enzo). Als ik wat meer info via hun intranet ofzo kan krijgen dan laat ik het weten.
Dit las ik dus vandaag op een website. Waar de telefoon al in de voorverkoop was. Daar stond de prijs op 750 euro voor losse toestel.
http://www.bestelmaar.nl/...&M5referer=admarkt_xperia

daar dus.

Ook staat op die site augustus dus misschien kunnen we hem eerder verwachten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Eerder sowieso niet.. ik blijf bij september, kijken of ik gelijk ga krijgen uiteindelijk :P

@Bas_je, wat GENETX al vraagt. Zou je de audio willen testen en aan willen geven of SE een speciale audio player ontwikkeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170419

Xof schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:15:
Eerder sowieso niet.. ik blijf bij september, kijken of ik gelijk ga krijgen uiteindelijk :P

@Bas_je, wat GENETX al vraagt. Zou je de audio willen testen en aan willen geven of SE een speciale audio player ontwikkeld heeft.
Bengalboy zegt van niet (klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 22:32
Benmen schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:45:
[...]

Dit las ik dus vandaag op een website. Waar de telefoon al in de voorverkoop was. Daar stond de prijs op 750 euro voor losse toestel.

daar dus.

Goed nieuws! Alleen wel duur apparaat. Zelfs met contractverlenging erg prijzig. Maar bestelmaar.nl is sowieso al 150,- duurder dan gsmweb met wat vergelijkingen. Hopelijk komt ie binnenkort ook op andere telecom sites te staan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

De wat goedkopere telecom sites gooien hem toch pas online als die ook daadwerkelijk leverbaar is. Bestelmaar.nl is er altijd vroeg bij om zo een aantal eerste klanten te trekken, maar vaak leveren ze ook nog eens later dan de shops die hem op de dag van de release online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Benmen schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:45:
[...]

daar dus.

ouch..die prijzen vallen inderdaad een beetje tegen! Zoals al eerder gezegd, hopen dat andere partijen voordeliger zijn.

Zou Vodafone op zo'n toestel als de X1 ook van die vervelende speciale Vodafone meuk zetten?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xof schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:15:
Ik zeg nog steeds oktober, uiteindelijk is er altijd wat vertraging dus reken op begin december. Eerder komt dat ding echt niet ben ik bang :(

Of die week 44 wat ze bij belcompany in het systeem hebben staan is de uiterlijke leverweek, maar ik weet niet of dat wel zo werkt dat een bedrijf als SE zegt; week 44 hebben jullie dat ding zeker binnen...
Overigens is het wel raar dat hun als enige die week erin hebben staan. De andere telefoonzaken weten nog van niets dus het blijft gissen. De maanden september t/m december worden spannend in ieder geval ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 25-06-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ppaddo schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:46:
[...]

ouch..die prijzen vallen inderdaad een beetje tegen! Zoals al eerder gezegd, hopen dat andere partijen voordeliger zijn.
Ik denk dat het wel meevalt. Jullie willen toch zeker allemaal wel een internet abbo erbij? Koop dat ding bij belcompany b.v. en je hebt al 120 euro korting op je toestel binnen! Verder is er altijd wel een openingsaanbieding of je krijgt korting omdat je je abbo verlengt en natuurlijk valt er altijd verder nog wat te regelen. Je moet daar zeker 150/200 euro korting vanaf trekken. Dan betaal je bij een HI 25 bijvoorbeeld nog geen 200 euro meer! En er vanuitgaande dat dit te hoge prijzen zijn gaat alles zowieso daar nog eens onder zitten!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 25-06-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
ppaddo schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:46:
[...]
Zou Vodafone op zo'n toestel als de X1 ook van die vervelende speciale Vodafone meuk zetten?
Als dr een branded versie komt wss wel, en ik denk dat die er wel gaat komen van vodafone, getuige dit filmpje (goed kijken als je de achterkant ziet):
http://www.pocketinfo.nl/...en-xperia-x1-preview.html

[ Voor 4% gewijzigd door djjef85 op 25-06-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bsmpower schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:08:
De Sony Ericsson Xperia X1 wordt verwacht op 21-08-2008.

Dit antwoord kreeg ik op een mailtje dat ik had verstuurd naar GSMWEB. Dus ik ga uit van deze datum qua levering! :P
Soooww meen je niet _/-\o_ Zou wel super zijn zeg! Dan kan ik gewoon alle reviews afwachten! Als hij in oktober uitkomt moet ik zelf een review maken ;)

Weet iemand trouwens of de X1 een gewone camera heeft of Cybershot? Ik hoop cybershot maar ben er bang voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik neem aan een cybershot, maar in de white paper komt dat woord niet voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831

bsmpower schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:08:
De Sony Ericsson Xperia X1 wordt verwacht op 21-08-2008.

Dit antwoord kreeg ik op een mailtje dat ik had verstuurd naar GSMWEB. Dus ik ga uit van deze datum qua levering! :P
Damn dat zou heel mooi zijn! Mijn abo loopt 16 oktober af (net even opgezegd) dus dat is ongeveer 2 maanden later. Dan zijn de prijzen ook weer lekker wat gezakt en is er waarschijnlijk een nieuwe ROM uit om wat bugs te fixen. Ken niet beter! 8)
Anoniem: 262543 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:33:
[...]
Weet iemand trouwens of de X1 een gewone camera heeft of Cybershot? Ik hoop cybershot maar ben er bang voor!
Ik denk dat de Xperia over zowel de Cybershot als Walkman software zal beschikken, aangezien Xperia 'boven alles' staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-03 15:22
Ik dacht dat Bengal Boy zei dat er geen Cybershot-camera zit in de XPERIA, maar gewoon een HTC Camera.

Lees z'n forum maar 's grondig door en je komt veel te weten over wat er wel en niet in een Xperia zit.
http://www.bengalboy.com/...lat&topic_id=1107&forum=8

Hij's heel behulpzaam, beantwoord ook vragen van andere lezers enz... En mooie plaatjes om naar te kijken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wicked_Wy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:20:
Ik dacht dat Bengal Boy zei dat er geen Cybershot-camera zit in de XPERIA, maar gewoon een HTC Camera.

Lees z'n forum maar 's grondig door en je komt veel te weten over wat er wel en niet in een Xperia zit.
http://www.bengalboy.com/...lat&topic_id=1107&forum=8

Hij's heel behulpzaam, beantwoord ook vragen van andere lezers enz... En mooie plaatjes om naar te kijken! ;)
Zou wel jammer zijn dan. Cybershot camera van SE is geweldig. Jammer man, dan ga ik er dus flink op achteruit qua foto's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Let op: berichten over levertijden horen in Het Windows Mobile levertijden topic !!!

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265983

Er zit dus wel een Sony-Ericsson media-player in... Zoals bij de K850i en de nieuwste toestellen.
http://nl.youtube.com/wat...3cFmKbOJQ&feature=related
Bij 0:53... ;) Maar mensen, wat een gigantisch toestel _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265691

Weet iemand of je videocalls kan doen op de Xperia X1?? Zit er een extra cameratie bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Anoniem: 265691 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:30:
Weet iemand of je videocalls kan doen op de Xperia X1?? Zit er een extra cameratie bij?
Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/bengalboy/image/96487840.jpg
Een van die 2 cirkeltjes is een camera voor video calls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200572

volgens newmobile heeft hij zelfs 3 camera's. Lijkt me toch beetje teveel vant goeie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sweet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90104

Anoniem: 200572 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:42:
volgens newmobile heeft hij zelfs 3 camera's. Lijkt me toch beetje teveel vant goeie :P
Ik gok dat ze dat gedaan hebben omdat per camera maar 4 resoluties ingevuld kunnen worden ;) .

Ik gok dat bij de X1 aan de voorkant het rechter puntje de camera is, en de linker een licht sensor. Zo zit het in ieder geval wel bij mn T650, en ik geloof bij andere toestellen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Anoniem: 265983 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:18:
Er zit dus wel een Sony-Ericsson media-player in... Zoals bij de K850i en de nieuwste toestellen.
http://nl.youtube.com/wat...3cFmKbOJQ&feature=related
Bij 0:53... ;) Maar mensen, wat een gigantisch toestel _/-\o_ !
Daar is die idd!! :D
Thanks voor het opmerken hiervan.. Is die discussie nu ook van de baan ;)
Wordt het toestel nu wel erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok nu nog een vraag, als je voor de X1 gaat welke kleur ga je nemen en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat is puur persoonlijk. Zinloos om daar een discussie over te starten. Dat moet iedereen gewoon voor zichzelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xof schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:11:
[...]

Daar is die idd!! :D
Thanks voor het opmerken hiervan.. Is die discussie nu ook van de baan ;)
Wordt het toestel nu wel erg interessant.
Precies, ff rechtzetten... :9

Maar mensen, wie weet wat van die illumination leds? Kun je de kleur ervan zelf instellen ofzo? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 265983 op 25-06-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Anoniem: 265983 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:03:
[...]

Precies, ff rechtzetten... :9

Maar mensen, wie weet wat van die illumination leds? Kun je de kleur ervan zelf instellen ofzo? 8)7
Nogmaals Bengal Boy:
The Illumination LED Alert System.....

The "Illumination LED Alert System" is a new setting in the familiar Windows Mobile System Settings menu. The xPeria X1 is not using a typical LED alert at the front face of the device like pretty much every Smart Phone or Cell Phone out there, but, is using 4 seperate LEDs mounted at the middle corner on each side of the device.

The LEDs change color depending on the type of alert it is communicating. From "red" for low battery which flashes every couple of seconds to "Aqua Blue" which flashed rapidly in series of four for ann incoming call, every new event has its on LED color and flashing sequence to let you know at a glance what is going on with your device.

Video of the "Illumination LED Alert System" in operation..
En er hoort een video'tje bij:
http://video.google.com/v...8240044295913711744&hl=en

Ik weet niet of je zelf kleurtjes kan instellen...
Een leuke bijkomstigheid bij de X1, niet meer, niet minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:23:
Dat is puur persoonlijk. Zinloos om daar een discussie over te starten. Dat moet iedereen gewoon voor zichzelf bepalen.
Is een forum alleen voor discussies :?

Anyways ik wou mening weten misschien dat iemand een goed reden heeft voor een bepaald kleur. Ik neig naar zwart omdat ie niet in contrast is met de bedieningspaneel die ook zwart is. Maar zilver glimt zo mooi.... Bovendien is zowat alles dat ik hier lees een mening hehe. Maar goed iemand ander voorkeur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265691 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:23:
[...]

Is een forum alleen voor discussies :?

Anyways ik wou mening weten misschien dat iemand een goed reden heeft voor een bepaald kleur. Ik neig naar zwart omdat ie niet in contrast is met de bedieningspaneel die ook zwart is. Maar zilver glimt zo mooi.... Bovendien is zowat alles dat ik hier lees een mening hehe. Maar goed iemand ander voorkeur??
Ik weet het niet. Normaal heb ik altijd voor de zilvere versies van toestellen gekozen (d500 en K800i nu) Maar eerlijk gezegd vind ik de Xperia op plaatjes in het zwart mooier. Maar ik ga pas beslissen als ik ze in mijn handen heb. Maar tot nu toe neig ik naar zwart! Alhoewel zilver wel wat vrouwelijker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wicked_Wy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:18:
[...]

Nogmaals Bengal Boy:

[...]

En er hoort een video'tje bij:
http://video.google.com/v...8240044295913711744&hl=en

Ik weet niet of je zelf kleurtjes kan instellen...
Een leuke bijkomstigheid bij de X1, niet meer, niet minder...
Ok, zover was ik ook...
Maar inderdaad, is ook niet doorslaggevend, maar gewoon, leuke extra feature...
En ik ga voor de zilveren, aangezien hij dan mooi op mn p1 lijkt en dat graag wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik ga altijd voor zwarte telefoons en vind die ook altijd de mooiste. Dus mijn keuze is niet zo moeilijk :)

Ik wist dat ze dat LED systeem gebruikten, maar had er nog geen filmpjes van gezien. Dit ziet er wel stoer uit. Kan ik zelfs vibration uitzetten en gewoon op mijn bureau leggen en zie ik vanzelf of ik een bericht binnen heb bijv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 22:32
Ik vind de zilveren versie er duurder/zakelijker uit zien. Dus neig denk ik naar zilver voor deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind dat zilver er niet uit zien met de toetsen onder het scherm. Anders was de zilveren echt strak geweest. Nu lijkt het alsof ze iets vergeten zijn van kleur te veranderen. Beetje slordig. Dus voor mij de zwarte, dat dat in contrast staat met het zilveren qwerty toetsenbord is voor mij overbrugbaar. Dat ziet er nog een beetje 50/50 uit.

Hopen dat hij 21 augustus uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Tsja ik vind het zilver toch ook wel wat hebben.
Denk dat dit toch wel de opvolger van mijn w950i wordt.
Wat mij toch heel erg aanspreekt is het grote screen met hoge resolutie. ondersteund de sex1 nou ook die grote sd kaartjes? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Benmen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:25:
Tsja ik vind het zilver toch ook wel wat hebben.
Denk dat dit toch wel de opvolger van mijn w950i wordt.
Wat mij toch heel erg aanspreekt is het grote screen met hoge resolutie. ondersteund de sex1 nou ook die grote sd kaartjes? of niet?
Staat gewoon in de startpost hoor.
Cardslot: microSD, microSDHC, TransFlash, SDIO
Nee dus, alleen Micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Met SD bedoel ik idd micro het is dan vooral de grote, groter als 4gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Benmen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:33:
Eh ik snap niet helemaal waar je het nu over hebt. Zowel MicroSDHC als SDHC ondersteunt groter dan 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benmen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:33:
De MicroSDHC kaartjes gaan volgens mij tot 32GB. Al zijn die nog niet op de markt. De 16GB kaartjes zijn nieteens normaal verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat voor kaartje is eigenlijk nodig in zo'n telefoon? In mijn k800i heb ik al bijna 2 jaar 1 gig zitten en daar heb ik meer dan genoeg aan ! Maargoed kan me voorstellen dat je met zo'n X1 veel meer doet en opslaat, dus wat is aan te raden?
4gig ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 26-06-2008 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Ach, een 8 GB kaartje kost tegenwoordig al minder dan 30 euro, dus lijkt me niet echt een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:24:
Wat voor kaartje is eigenlijk nodig in zo'n telefoon? In mijn k800i heb ik al bijna 2 jaar 1 gig zitten en daar heb ik meer dan genoeg aan ! Maargoed kan me voorstellen dat je met zo'n X1 veel meer doet en opslaat, dus wat is aan te raden?
4gig ofzo?
ik heb ook een k800i met 1 gig en daar staat muziek en foto's op. dan heb je aan 1 gig (zeker in mijn geval) genoeg. maar als je tomtom wilt laten draaien en zoals ik ook allerlei medische programma's erop wilt zetten, heb je toch wel iets meer nodig. ik ga gewoon voor het maximale wat tegen een redelijke prijs te halen is. 8 gig dus momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu ongeveer een jaar de p1i met 4gb, die heb ik constant vol, dus ik denk dat ik minstens 8gb erop wil hebben, aangezien ik muziek, films en heel veel software erop heb/zet. En ik neem aan dat de sex1 ook als externe schijf te gebruiken is, dus dan is het mooi om minstens 8gb te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251384 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:35:
[...]

ik heb ook een k800i met 1 gig en daar staat muziek en foto's op. dan heb je aan 1 gig (zeker in mijn geval) genoeg. maar als je tomtom wilt laten draaien en zoals ik ook allerlei medische programma's erop wilt zetten, heb je toch wel iets meer nodig. ik ga gewoon voor het maximale wat tegen een redelijke prijs te halen is. 8 gig dus momenteel...
De K800 werkt met een Memory Stick Micro (ook wel M2 genoemd), niet met MicroSDHC. Dat is een ander soort geheugenkaart, dus irrelevant in dit topic. Maar Expansys verkoopt daar een 8GB versie van voor iets minder dan € 50,-.

http://www.expansys.nl/c.aspx?f=656

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:39:
[...]

De K800 werkt met een Memory Stick Micro (ook wel M2 genoemd), niet met MicroSDHC. Dat is een ander soort geheugenkaart, dus irrelevant in dit topic. Maar Expansys verkoopt daar een 8GB versie van voor iets minder dan € 50,-.

http://www.expansys.nl/c.aspx?f=656
dit antwoord is pas irrelevant! we hebben het hier even over de GROOTTE van de geheugenkaart en niet het TYPE geheugenkaart. dat de X1 met micro SD werkt weet ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 13:30

XanderDrake

Build the future!

Sorry dat ik het zeg, maar alles wat op deze pagina staat is erg offtopic!

Ik twijfelde of ik nog in het X1 draadje zat 8)7

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251384 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:52:
[...]

dit antwoord is pas irrelevant! we hebben het hier even over de GROOTTE van de geheugenkaart en niet het TYPE geheugenkaart. dat de X1 met micro SD werkt weet ik wel.
Sorry ik wilde daar Joedy87 quoten. Als hij vragen heeft over geheugenkaartjes voor z'n k800, dan kan hij beter terecht bij GSM's. Wat ik zei was dus eigenlijk niet een reactie op wat jij zei.

Maar het gaat iets teveel over geheugenkaarten in een K800 i.p.v. de Xperia X1.

Ik sluit mijn aandeel in het off-topic gedeelte dan ook af met m'n excuses voor het verkeerd quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:54:
[...]

Sorry ik wilde daar Joedy87 quoten. Als hij vragen heeft over geheugenkaartjes voor z'n k800, dan kan hij beter terecht bij GSM's. Wat ik zei was dus eigenlijk niet een reactie op wat jij zei.

Maar het gaat iets teveel over geheugenkaarten in een K800 i.p.v. de Xperia X1.

Ik sluit mijn aandeel in het off-topic gedeelte dan ook af met m'n excuses voor het verkeerd quoten.
Huh wacht eens even. Dan begrijp je dus helemaal niet wat ik zei. Ik vroeg wat voor kaartje relevant is in de X1. Daarbij gaf ik aan dat ik NU een k800i heb met een 1 gig kaartje, dus ter vergelijking wat ik nu ongeveer met een telefoon doe/dus waarom ik nu aan 1 gig zat heb.Ojaa en nog een tip. Ga er niet zomaar van uit dat iedereen hier een HIJ is ;) :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 26-06-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahah sorry dat moeten wij mannen nog maar eens afleren. ;) 'Wij mannen' omdat dit volgens mij heel vaak voorkomt op dit soort fora. Maar er gaat dus een MicroSD(HC) in. En die kosten niet veel meer met een 8GB voor € 30,- in de winkel. :)

Ik hoop dat je (misschien voor deze post al) genoeg geïnformeerd bent.

Mijn excuses voor mijn slechte dag mevrouw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:23:
Hahah sorry dat moeten wij mannen nog maar eens afleren. ;) 'Wij mannen' omdat dit volgens mij heel vaak voorkomt op dit soort fora. Maar er gaat dus een MicroSD(HC) in. En die kosten niet veel meer met een 8GB voor € 30,- in de winkel. :)

Ik hoop dat je (misschien voor deze post al) genoeg geïnformeerd bent.

Mijn excuses voor mijn slechte dag mevrouw. ;)
Hmm, ik zal het je vergeven >:)

Maar bedankt in ieder geval. Dan weet ik ongeveer wat ik aan een kaartje kwijt ben, maar dat ga ik natuurlijk proberen af te dingen in zo'n zaak. Ik bedoel als je zo'n duur toestel koopt mogen ze er best wat bijduwen ;) En anders zeg ik gewoon dat ik naar de concurrent ga, moet je eens zien hoe snel ze je dat kaartje voor niks of met flinke korting erbij doen :)

Ik heb trouwens nog even naar GSMweb.nl gemaild. Die datum : 21 augustus is gewoon de datum dat zij verwachten dat de X1 uitkomt. Kortom laten we ons niet blijmaken met een dooie mus, de telefoon waar we allemaal zo met smart op wachten ligt gewoon pas in oktober/november in de winkel. Ga daar maar gewoon van uit, dan valt het ook niet tegen ;) Pfff. Duurt nog zolang :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 26-06-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat bedoel je. Dat we 21 augustus met een hele dikke korrel zout moeten nemen? En zo ja; waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:44:
Wat bedoel je. Dat we 21 augustus met een hele dikke korrel zout moeten nemen? En zo ja; waarom?
Ik zal het even letterlijk hier neerzetten wat ik terug kreeg :

Wij zijn niet zeker van de datum het is een verwachte leverdatum die ook gewijzigd kan worden.
Met zekerheid kunnen wij geen dag geven.

Dus dan weet je genoeg toch ;)
En het klopt gewoon ook niet dat zij hem in week 34 hebben staan en belcompany in week 44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GSMWEB.nl, Bestelmaar.nl, The Phonehouse, Medewerker van SE en GSMeasy.nl zeggen allemaal ausustus. Het lijkt aannemelijk te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja maar SE heeft vaker dat soort uitspraken gedaan en kwam die alsnog 2 maand later. Dus dat moet je ook niet al te serieus nemen.. gewoon nog even wachten dus ;)

En levertijden mogen niet in dit topic besproken worden [/moraalridder]

Ik heb trouwens gelezen dat iGo 8 niet op de HTC Diamond draait. Ben benieuwd of deze wel draait op de Touch Pro en de X1. Vind dit erg fijne navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:52

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Xof schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:09:
[...]
Ik heb trouwens gelezen dat iGo 8 niet op de HTC Diamond draait. Ben benieuwd of deze wel draait op de Touch Pro en de X1. Vind dit erg fijne navigatie.
Toch maar even in het HTC Diamond topic kijken dan ;)

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nog maar een keer dan:
Modbreak:Discussie over levertijden hoort in Het Windows Mobile levertijden topic

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Mars Warrior schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:26:
[...]

Toch maar even in het HTC Diamond topic kijken dan ;)
Je kunt niet alle topics tegelijk lezen :P
Lag dus gewoon aan Navngo blijkbaar, weer een hele opluchting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200572

Weet niet of dit filmpje al bekend is bij meer mensen hier maar dit was voor mij het eerste filmpje dat echt indruk maakte qua mogelijkheden van de xperia:

http://www.youtube.com/watch?v=Q9C3zUJIi1k&NR=1

Fishpanel _/-\o_

[edit] Best sneu dat het internet volstaat met zulke filmpjes:

http://www.youtube.com/wa....org/index.php?topic=23.0

Die panels heb ik nu ondertussen wel gezien :O
Mensen van sony ericsson die de demo's verzorgen krijgen van de developers te horen welke 'paden' in de software ze bugloos kunnen laten zien en daar blijft het dan ook bij. En zo te zien zijn dat er nog niet veel..

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 200572 op 26-06-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:06
Maak me wel druk om de snelheid van X1. De TouchPro (demonstratie model) is al veel vlugger...

Ik hoop iig dat de X1 nog verbeterd wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DaYwaLkUr schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:31:
Maak me wel druk om de snelheid van X1. De TouchPro (demonstratie model) is al veel vlugger...

Ik denk dat de hoge resolutie hier ook wel mee te maken heeft.

Ik heb een MDA pro gehad die had 640x480 en die was merkbaar langzamer dan de toestellen met 320x240, zoals de Tytn2 die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Beter gaan ze zich met wat meer belangrijkere zaken bezighouden dan zo'n nutteloos fishpanel :/ Anders zitten we straks (net zoals met de diamond het geval is/was) met een mooi toestel met allemaal leuke snufjes, maar met belangrijke features die allemaal voor geen meter werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djjef85 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:44:
[...]

Beter gaan ze zich met wat meer belangrijkere zaken bezighouden dan zo'n nutteloos fishpanel :/ Anders zitten we straks (net zoals met de diamond het geval is/was) met een mooi toestel met allemaal leuke snufjes, maar met belangrijke features die allemaal voor geen meter werken...
Is toch leuk man. Juist snufjes zijn doorslaggevend voor sommige mensen om een telefoon wel of niet te nemen. Ik vind dat fishpanel echt grandioos! Dat heeft nog geen enkele telefoon en het is weer eens wat anders dan zo'n saai batterij streepje rechtsboven in je scherm.

Voor mij is de belangrijkste reden dat ik die telefoon neem dat ik er meteen voor viel. Ik had meteen zoiets van WAUW die wil ik. Daarna ben ik pas gaan kijken naar wat dat ding allemaal kan. Van de helft snap ik niks en heb ik geen verstand.(wtf is triband en al die zooi???:P) Maar mij gaat het erom dat ik straks kan kan bellen, smsen, leuke foto's kan schieten, spelletjes kan doen en niet te vergeten heeeel erg veel te internetten en te msnen. Ik denk dat dat voornamelijk het hoofddoel gaat worden dat internetten. Ik doe het nu nog niet maar dat komt omdat ik dat niks vind op zo'n klein telefoontje met een klein scherm.
Navigatie en al die zooi hoef ik er denk ik toch niet op of ik moet het toevallig eens nodig hebben.
Verder wil ik gewoon een touchscreen telefoon omdat dat het gewoon gaat worden komende jaren en ik denk dat je met de X1 makkelijk 2 jaar kan doen! ALs ik in oktober verleng moet ik zelfs bijna 2.5 jaar ermee doen dus ik hoop dat SE zorgt dat alles perfect in elkaar zit en dat hij niet na een maandje alweer terug gestuurd moet worden voor een of andere kinderziekte.

Verder heb ik de touch pro ook nog niet afgeschreven hoor. Ook een prachtig ding maar lang niet zo mooi als dit schatje. Het gaat er gewoon puur aan liggen wat me alles gaat kosten en dan maak ik een keuze. Als ik de Touch pro gratis kan krijgen en voor de X1 200 euro zou moeten betalen denk ik dat het erg lastig wordt en dat ik alsnog voor de touch pro ga.Dus het is even afwachten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 26-06-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831

DaYwaLkUr schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:31:

Met de nieuwe ROM is de Xperia al veel sneller geworden, dus dat zal geen probleem zijn.
Zie deze review update en filmpje van Bengalboy:
http://www.bengalboy.com/...hp?topic_id=1107&start=90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:32:
[...]

Met de nieuwe ROM is de Xperia al veel sneller geworden, dus dat zal geen probleem zijn.
Zie deze review update en filmpje van Bengalboy:
http://www.bengalboy.com/...hp?topic_id=1107&start=90
Ziet er goed uit inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Deze gaat dicht en een nieuw deel mag even komen. We hebben hiertoe besloten omdat het nu een offtopic zooitje is geworden met levertijden etc wat hier niet thuis hoort. In het nieuwe topic mag alles weer back on topic.. :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Xperia X1. Dus NIET over abonnementen of webshops waar je hem kan kopen! Discussie over levertijden van pda's mag hier!

Xperia Tech vragen topic Deel 5