Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 71.502 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 23:28
fanste schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:28:

* Video Call Talk Time: 3.1 hours
Zou dit betekenen dat er ook een camera aan de voorkant van de X1 komt? Of is het puur het bekijken van iemand anders op jou X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Benmen schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:25:
[...]

Zou dit betekenen dat er ook een camera aan de voorkant van de X1 komt? Of is het puur het bekijken van iemand anders op jou X1?
Ik ga ervanuit dat er een camera'tje aan de 'binnenkant' van de X1 komt. Dat hebben de meeste telefoons tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-05 08:30
Xof schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:26:
[...]

Ik ga ervanuit dat er een camera'tje aan de 'binnenkant' van de X1 komt. Dat hebben de meeste telefoons tegenwoordig.
Volgens mij zit die camera naast die speaker die je tegen je oor houdt... Je ziet daar 2 cirkeltjes, eentje is een camera en die ander een lichtmeter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234627

Op de HTC Diamond zit een schitterende weerfunctie.Zit deze functie ook op de Sony ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Anoniem: 234627 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:08:
Op de HTC Diamond zit een schitterende weerfunctie.Zit deze functie ook op de Sony ?
Bedoel je een stukje software? Tot nu toe hebben we wat van die panels gezien, maar het is in dit stadium waarschijnlijk nog te vroeg om vast te stellen hoe de software er exact uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:02

SgtStrider

Fractal Switchover!

Anoniem: 170419 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:51:
[...]

RAM upgrade = _/-\o_ Batterij = _/-\o_ 512 intern Flash :)
Wel iets aangekomen maar dat nemen we voor lief 8)
IK WIL EEN OFFICIELE RELEASEDATE
580 uur standby... ziek! Het verhaal wordt alleen maar mooier :D

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Standby Time:
o 580 hours on GSM
o 833 hours on UMTS
Dit vind ik toch wel een beetje bijzonder. Normaliter is de standby tijd op het gsm netwerk langer dan op het umts netwerk (ervaring met M600i). Nu zal de techniek wel snel verbeteren, maar dit vind ik toch wel een beetje bijzonder.

Die standby tijden moet je toch altijd met een flink pak zout nemen. Gemeten in volledig idle/standby modus, niets doend op een tafel als je niet gebeld wordt en optimaal in het bereik van een zendmast zouden ze er best bij mogen zetten. ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 11:24

RicX

Het leven is geen ponypark

Topicstarter
Update: Startpost aangepast met de specificaties uit de Whitepaper Revisie 3. Heb voor het gemak ook de ondersteunde bestandsformaten in het tabelletje gezet. Hadden jullie trouwens ook al dat mooie, nieuwe plaatje in de whitepaper zien staan:

Afbeeldingslocatie: http://robbiedebadeend.nl/forumimages/xperiax1.jpg

Even een paar dingen die me opvielen: inderdaad, die standbytijd bij gsm en umts is volgens mij ook verwisseld... Zal wel andersom moeten zijn. Tevens viel mij op dat voor sommige dingen expliciet werd vermeld dat er windows mobile voor moet worden gebruikt. We kunnen dus ook concluderen dat Sony-Ericsson weer zijn eigen audio-software erbij levert ;)

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-05 16:33
Dat Sony-Ericsson zijn eigen audio-software toevoegd, heb ik geen probleem dankzijn Windows Mobile valt dat allemaal aan te passen dan dat vind ik mooi aan het windows mobile platform.
Het geluid zal ook wel subliem zijn, hmmm als deze binnenkort uitkomt kan ik niet meer wachten!

heeft deze trouwens ook zo'n beweegsensor?

[ Voor 7% gewijzigd door 571Pro op 23-05-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
571Pro schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:07:
Dat Sony-Ericsson zijn eigen audio-software toevoegd, heb ik geen probleem dankzijn Windows Mobile valt dat allemaal aan te passen dan dat vind ik mooi aan het windows mobile platform.
Het geluid zal ook wel subliem zijn, hmmm als deze binnenkort uitkomt kan ik niet meer wachten!

Er is nog met geen woord over gerept. Eerlijk gezegd bij een apparaat als deze zou het me niets verbazen, maar in de whitepaper staat er nog niets over...

Trouwens, misschien staat hier een foto van de x2... Ze kregen hem gewoon in hun mailbox van een lezer....

hmmmm.....

[ Voor 15% gewijzigd door RicX op 23-05-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
In de whitepaper staat wel onder de specs van de camera (pagina 26):

Auto rotate: no

Toch een klein minpuntje wellicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

SgtStrider schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:38:
[...]

580 uur standby... ziek! Het verhaal wordt alleen maar mooier :D
Dat betekent dat het wachten alleen maar langer duurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 15:21
Heeft zo'n toetsenbord nu echt een meerwaarde? Ik bedoel, mij lijkt het zowiezo te klein en ik denk dat ik met een stylus net zo snel een sms 'typ' dan met een toetsenbord. Wat is jullie ervaring hiermee????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Toetsenbord boven alles. Met 2 vingers typ je veel sneller dan met 1. Als je eenmaal gewend bent wil je niet meer zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:56

RayNbow

Kirika <3

jvalks schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:15:
Heeft zo'n toetsenbord nu echt een meerwaarde? Ik bedoel, mij lijkt het zowiezo te klein en ik denk dat ik met een stylus net zo snel een sms 'typ' dan met een toetsenbord. Wat is jullie ervaring hiermee????
Het hangt denk ik vooral af van het toetsenbord zelf hoe handig het in gebruik is. Zelf heb ik alleen ervaring met de HTC Wizard (Orange SPV M3000, T-Mobile MDA Vario, etc.) en ik vind het heerlijk typen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
jvalks schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:15:
Ik heb nu een LG Viewty, waar een querty-toetsenbord-indeling op het touchscreen staat, maar dit werkt nog altijd minder fijn dan een echt toetsenbord, omdat de kans op fouten veel hoger ligt. Met een stylus typen is altijd langzamer. Dit omdat je én met de stylus moet mikken, én naar het getypte moet kijken...
Maarja, dit is gewoon mijn ervaring. Ik wil nu graag een gewoon toetsenbord ipv 'on-touchscreen' :P

Trouwens, iemand al gezien dat je xperia x1 hier al kan kopen voor 399 dollar ?? Zal wel een hoax zijn :P

[ Voor 11% gewijzigd door RicX op 24-05-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

RicX schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:07:
[...]
Trouwens, iemand al gezien dat je xperia x1 hier al kan kopen voor 399 dollar ?? Zal wel een hoax zijn :P
Correctie, volgens die site is het zelfs de X2 voor dat schamele bedrag. Het zou wat zijn zeg! 400 dollar/euro voor een X1 lijkt me echt fantastisch, maar zwaar onrealistisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
ppaddo schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:34:
Correctie, volgens die site is het zelfs de X2 voor dat schamele bedrag. Het zou wat zijn zeg! 400 dollar/euro voor een X1 lijkt me echt fantastisch, maar zwaar onrealistisch!
Ja, maar het blijft het plaatje van een X1 ;) :P
Wicked_Wy schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:45:
Volgens mij zit die camera naast die speaker die je tegen je oor houdt... Je ziet daar 2 cirkeltjes, eentje is een camera en die ander een lichtmeter...
Klopt helemaal, kijk maar even in de startpost. Dit is een QCIF-camera met een max-resolutie van 176x144...

[ Voor 36% gewijzigd door RicX op 24-05-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Site zit wel heel erg 'oplichterig' in elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:02

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ach, je kan wel dingen roepen en doen. Maar je weet pas echt of het oplichting is als je er iets besteld hebt :)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

True, maar dit lijkt me toch wel een erg duidelijk gevalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
leuke offtopic-discussie hierboven :P

Ik was nog even door oude plaatjes van de CTIA Wireless 2008 beurs aan het bladeren, toen me dit plaatje opviel:

Afbeeldingslocatie: http://www.inxperia.com/components/com_mojo/wp-content/uploads/2008/04/008.jpg

Leuke interface !! Lekker overzichtelijk alles bij elkaar. Zou dit in het uiteindelijke model ook nog erin zitten?

[ Voor 0% gewijzigd door RicX op 25-05-2008 01:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
571Pro schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:07:
hier en hier staat dat hij wel een motion sensor en trackid heeft. Lijkt me een beetje uit de lucht gegrepen, maar ik kan me ook bijna niet voorstellen dat gsmarena.com gaat liegen....

[ Voor 9% gewijzigd door RicX op 25-05-2008 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
RicX schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:12:
leuke offtopic-discussie hierboven :P

Ik was nog even door oude plaatjes van de CTIA Wireless 2008 beurs aan het bladeren, toen me dit plaatje opviel:

[afbeelding]

Leuke interface !! Lekker overzichtelijk alles bij elkaar. Zou dit in het uiteindelijke model ook nog erin zitten?
Dat lijkt me gewoon de Landscape-versie van deze:
Afbeeldingslocatie: http://robbiedebadeend.nl/forumimages/xperiax1.jpg Gepost door RicX

Dan denk ik ook dat'ie dus in de uiteindelijk versie gaat komen... Maar ik wil weten wanneer dat dan is!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Toestel staat inmiddels in het lijstje van verwachte toestellen bij de BelCompany. Helaas zonder datum. (daarentegen, staat er gelukkig ook geen week 44 bij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-05 16:33
RicX schreef op zondag 25 mei 2008 @ 06:41:
[...]

hier en hier staat dat hij wel een motion sensor en trackid heeft. Lijkt me een beetje uit de lucht gegrepen, maar ik kan me ook bijna niet voorstellen dat gsmarena.com gaat liegen....
Ik hoop dat het zo is, dat je hem net zo kunt draaien als een Diamond...
Nu maar vind ik dat er heel wat (top)devices uitkomen, maar op software gebied komt er niet zoveel uit, qua kwalitatieve spelletjes en today screen software enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
571Pro schreef op maandag 26 mei 2008 @ 02:17:
[...]

Ik hoop dat het zo is, dat je hem net zo kunt draaien als een Diamond...
Nu maar vind ik dat er heel wat (top)devices uitkomen, maar op software gebied komt er niet zoveel uit, qua kwalitatieve spelletjes en today screen software enzo.
PointUI misschien iets voor jou ? Is er pas vanaf 2 mei jongstleden en is een compleet nieuw todayscreen en andere zaken voor windows mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Anoniem: 262543 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:41:
Ik ben ook eens bij hi gaan kijken, daar kost de TyTnII bij Hi25 maar 280. Dus een stuk goedkoper als bij KPN! (scheelt dus even mooi 40 euro)
Ik zit zelf ook bij Hi nu en zo te zien ga ik daar ook blijven ;)
[off-topic]Hou je wel het verschil tussen verlengingen en nieuwe abonnementen in de gaten?[/off-topic]

Qua prijsstelling verwacht ik dat de XPERIA X1 inderdaad in de buurt zal komen van de TYTN2, misschien iets hoger. Dan zal ik toch maar weer aan een tweejarig abbo moeten gaan denken om de kosten op dit moment nog enigszinds prettig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

ppaddo schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:22:
Qua prijsstelling verwacht ik dat de XPERIA X1 inderdaad in de buurt zal komen van de TYTN2,
Als je het mij vraagt zal ie zeker boven de Tytn2 heen gaan kwa prijs!
De Tytn2 is een High-end Phone.
De Xperia X1 is een Business/Deluxe High-end Phone!
Dusch, maar je borst maar nat...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderDrake schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:59:
[...]

Als je het mij vraagt zal ie zeker boven de Tytn2 heen gaan kwa prijs!
De Tytn2 is een High-end Phone.
De Xperia X1 is een Business/Deluxe High-end Phone!
Dusch, maar je borst maar nat...
Zou wel eens mee kunnen vallen...
Vergeet niet dat dat ding moet gaan concurreren met de iphone en andere HTC toestellen. Het zou een steek in eigen rug van SE zijn om die telefoon dan honderden euro's duurder te maken! Bovendien de functies e.d. dingen wat erop zitten bestaan allemaal al maar zitten alleen in een ander jasje.
Een vertegenwoordiger van SE NL heeft gezegd dat hij rond de 600 euro zal kosten, misschien zal het iets meer zijn maar veel denk ik niet.
ppaddo schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:22:
[...]

[off-topic]Hou je wel het verschil tussen verlengingen en nieuwe abonnementen in de gaten?[/off-topic]

Qua prijsstelling verwacht ik dat de XPERIA X1 inderdaad in de buurt zal komen van de TYTN2, misschien iets hoger. Dan zal ik toch maar weer aan een tweejarig abbo moeten gaan denken om de kosten op dit moment nog enigszinds prettig te houden.
Idd, mocht het de spuigaten uitlopen wat prijs betreft ga ik niet wachten tot februari want dat kan ik niet ;) Ik denk dat ik dan voor een alternatief ga, de Diamond touch of misschien wel de Iphone. Beide komen zeer spoedig uit en zullen in oktober al flink in prijs gezakt zijn!
Maar hoop nog steeds dat de X1 eerder uitkomt dan oktober. Dan kan ik hier en daar al lezen hoe het toestel is + hij zal dan al wat in prijs gaan zakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
dan heb ik slecht nieuws,hier staat dat de x1 in q4 uitkomt.

http://www.inxperia.com/i...8/xperia-x1-to-ship-in-q4

is niet officieel dus, maar wel een grote kans op dat dit het zal worden.

echt balen dus maar wie weet ook een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
alsditookniet schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:12:
dan heb ik slecht nieuws,hier staat dat de x1 in q4 uitkomt.

http://www.inxperia.com/i...8/xperia-x1-to-ship-in-q4

is niet officieel dus, maar wel een grote kans op dat dit het zal worden.

echt balen dus maar wie weet ook een voordeel.
't Ziet er naar uit dat week 44 dan toch aardig gaat uitkomen... vind ik wel een teleurstelling gezien "de concurrent" (HTC Touch Diamond) er volgende maand al moet zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
trouwens de nokia n95 heeft vorig jaar ook bij belcompany gestaan bij verwachte toestellen en da duurde maar een paar weekjes voordat ie uit kwam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118707

Dit is geen slim (poker) spelletje van Sony. Gaan hier denk ik toch de plank misslaan. Snap ook niet helemaal wat hier speelt (tussen HTC en Sony). Immers Sony zal toch weten wat voor impact de Diamond (rapheal) gaat maken. Als HTC het toestel maakt ligt het verhaal toch zo goed als klaar op de plank. Software erop en klaar. Wat maakt dan dat het pas Q4 verschijnt? Als de panels de bottleneck zijn dan laat je dat toch vallen. Mogelijk dat HTC af heeft gedwongen hun beschikbare productie eerst te besteden aan Diamond (Rapheal) en daarna de Experia te produceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:35

The Legend

*Plop*

Of door de vroegere release van de Diamond mogelijke problemen al kunnen verhelpen voor de release van de X1. Hun eerste WMD moet natuurlijk wel een succes worden anders zijn ze al bij voorbaad kansloos op die markt.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 23:23
Ik zit nu ook heel erg te twijfelen. Ik wil eigelijk een toetsenbord, maar de Diamond is ook erg mooi en m'n contract vervalt in augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Myeah, die HTC Rafael (da's de Diamond, maar met een toetsenbord) wordt volgens mij ook in Q4 verwacht, ik denk dat HTC deze telefoon (ipv de Diamond) rechtstreeks tegenover de X1 zet om te concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Wicked_Wy schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:
Myeah, die HTC Rafael (da's de Diamond, maar met een toetsenbord) wordt volgens mij ook in Q4 verwacht, ik denk dat HTC deze telefoon (ipv de Diamond) rechtstreeks tegenover de X1 zet om te concurreren.
Maar het rare is dat de specs volgens mij zo goed als hetzelfde zijn. Dus komen er 2 dezelfde telefoons op de markt? Alleen de panels zou hij dan niet hebben, maar die zal snel genoeg op xda-dev komen...

Trouwens wordt de naam van de HTC Rafael waarschijnlijk HTC Touch Pro

[ Voor 6% gewijzigd door Kix@$$ op 29-05-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-05 21:05
Op de site van SE staat trouwens ook ''Binnenkort verkrijgbaar'', dus het is niet alleen de BelCompany die het meld.

Ik wil dit mobiel zo graag! Maar 10 augustus loopt mijn abbo dus af ;(
Als hij maar voor die tijd komt dan.

Ik kan het nergens vinden trouwens, maar Memory Stick Micro slikt ie niet?
Dan kan ik me 4gb kaartje uit me K800i dus wegmieteren :+

MicroSD wel zag ik, al enig nieuws of hij ook SDHC pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PolluxDKB schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:28:
Op de site van SE staat trouwens ook ''Binnenkort verkrijgbaar'', dus het is niet alleen de BelCompany die het meld.

Zou ik ook wel eens willen weten!
Weet iemand trouwens hoe de HTC camera's zijn? Ik ben namelijk bang dan de diamond een waardeloos cameratje heeft (zo ziet het eruit op foto's) en dat ik er qua foto's erg op achteruit ga als ik geen SE meer pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
PolluxDKB schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:28:

Uit de Xperia X1 white paper:
microSD card slot
microSD is supported. Different kinds of content (pictures, audio, video clips, etc.) can be stored in memory cards, and transferred to other consumer products which support microSD, for example, digital cameras, camcorders, portable music players, TVs, photo printers and computers. SDHC™ (High Capacity) is supported.
MS Micro pakt'ie idd niet meer... :(

[ Voor 36% gewijzigd door Wicked_Wy op 29-05-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Topic gaat even op slot om alle overbodige berichten over abbo's en webshop te trashen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En weer open ...

Modbreak:Dit topic gaat over de Xperia X1. Dus NIET over abonnementen of webshops waar je hem kan nemen!

Als je bericht weg is, dan is die waarschijnlijk getrashed. Laat het niet nog een keer zo ver komen dat het topic op slot moet om het op te schonen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
ik ben echt anti SE maar ik moet toegeven dat deze heel mooi is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Leuk vergelijk van de X1 met de Diamond en de iPhone op Gadgetzone

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetzone.nl//images/x1htciph2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetzone.nl//images/x1htciph3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetzone.nl//images/x1htciph4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetzone.nl//images/x1htciph5.jpg

Meer foto's zijn via de link naar Gadgetzone te vinden.

Ik vind de X1 wel erg groot, zeker aangezien ik de iPhone al een behoorlijk blok vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Heeft hij nou wel of niet dat Motion gebeuren?

Dus dat als je hem 90 graden kantelt het beeld ook kantelt? Lijkt mij namelijk dat dat wel nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PolluxDKB schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:23:
Heeft hij nou wel of niet dat Motion gebeuren?

Dus dat als je hem 90 graden kantelt het beeld ook kantelt? Lijkt mij namelijk dat dat wel nodig is.
Ja, dat heeft ie. Het beeld kantelt iig als je het toetsenbord opendoet, dacht ik in filmpjes gezien te hebben. Maar dan kan dus ook komen door motion gebeuren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
Shiver23 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:56:
[...]
Ja, dat heeft ie. Het beeld kantelt iig als je het toetsenbord opendoet, dacht ik in filmpjes gezien te hebben. Maar dan kan dus ook komen door motion gebeuren.
Er zijn alleen speculaties over, zoals ik hier al zei. Wat ik wel zeker weet is dat bij het uitschuiven van het toetsenbord het scherm kantelt, en als je op een bepaalde button op het touchscreen 'klikt'. Dit is iig wat je in diverse filmpjes ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:34
Van de Nieuwspagina van Tweakers: de introductie van de T-Mobile Vario IV.
Dit is toch de T-Mobile-variant van de X1/HTC Rafael? De formfactor is wel anders, maar de binnenkant zou dan identiek zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Of-Aaargh op 30-05-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Nee dat is de Touch Pro.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170419

Raphael is codenaam voor Touch Pro, en ja dat is de Vario IV ;) Iets andere vorm waarsch maar verder hetzelfde.

On-topic:

Ik heb al meerdere filmpjes gezien waarbij de X1 werd gekantelt en het scherm niet kantelde, totdat het toetsenbord werd opengeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hier beweert men anders :P

[ Voor 41% gewijzigd door The Legend op 30-05-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
Het idee is denk ik dat de Xperia X1 inderdaad beter kan worden vergeleken met de HTC Rafael (Touch Pro) dan met de HTC Diamond. Enige probleem is dat er over de HTC Rafael nog niet echt veel bekend is, buiten dat het een HTC Diamond lijkt, maar dan met toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Geachte heer ****,

De SonyEricsson Xperia X1 wordt in week 44 verwacht.
Helaas is er nog geen verkoopsprijs bekend.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Service

BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
;(

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 30-05-2008 21:35 . Reden: Naam weg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

wd200 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:41:
ik ben echt anti SE maar ik moet toegeven dat deze heel mooi is
Mag ik vragen waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Natuurlijk ik heb altijd Nokia gehad en slechte ervaringen met (SE) joysticks en persoonlijk vind ik het menu van zo'n ding.
Ik heb altijd het idee dat nokia een stapje voor heeft gehad ook met symbian waar je tomtom op kon installeren enzo.

Maar deze is wel erg wel icm windows mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

wd200 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:17:
[...]

Natuurlijk ik heb altijd Nokia gehad en slechte ervaringen met (SE) joysticks en persoonlijk vind ik het menu van zo'n ding.
Ik heb altijd het idee dat nokia een stapje voor heeft gehad ook met symbian waar je tomtom op kon installeren enzo.

Maar deze is wel erg wel icm windows mobile
Het spijt me verschrikkelijk, maar volgens mij roep je maar wat. Al sinds de P990/M600 (SE telefoons met Symbian UIQ 3 (wat weer net iets anders is dan het Symbian S60 van Nokia)) kan je TomTom draaien op een SE toestel. Die apparaten zijn al meer dan 2 jaar oud!
Die joysticks waren inderdaad niet altijd even best, maar ik ken maar weinig klachten over SE telefoons m.b.t. duurzaamheid in de klasse van de P990/M600/P1/X1. Ik ga er dan ook vanuit dat de X1 weer van hoge kwaliteit is.

Dat brengt me bij wat anders. Zou SE het aandurven om TomTom ook voorgeinstalleerd te leveren, net zoals een toestel van HTC? (ben even kwijt welke). Dat zou m.i. best een sterke zet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262696

nouja het is nog maar afwachten of de htc diamond tomtom heeft voorgeïnstalleerd. Dit komt waarschijnlijk omdat htc de diamond zo snel mogelijk in de winkels wil hebben, maar dat tomtom nog niet af is. Dus dikke kans dat ie bij de release van de X1 wel af is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het is een klein beetje off-topic, maar ik blijf me verbazen over de marketingstrategie van SE. Er is nu weer een filmpje op Youtube opgedoken van de P5, de Symbian evenknie van de X1. Het is dat WM voor mij erg belangrijk wordt, maar die P5 is toch ook wel erg mooi!

Die toestellen gaan echt in elkaars vaarwater zitten!

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 30-05-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

ppaddo schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:06:
[...]Dat brengt me bij wat anders. Zou SE het aandurven om TomTom ook voorgeinstalleerd te leveren, net zoals een toestel van HTC? (ben even kwijt welke). Dat zou m.i. best een sterke zet zijn.
Nou liever niet!
Als ze zoiets mee gaan leveren betaald de consument daar uiteindelijk voor en ik heb liever iGo dan TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er niet iemand die al wat meer informatie heeft? Heb eens wat rond gekeken op internet maar kan werkelijk niks vinden! Pff wat duurt oktober nog lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 23:28
Op de sony ericsson site is nu ook een styluspack verkrijgbaar (of was het al) voor de x1.

http://www.sonyericsson.c...erview/isp-40?cc=nl&lc=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Geachte heer ****,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De Sony Ericsson X1 wordt verwacht in de tweede helft van 2008.
Op dit moment kunnen wij geen datum noemen dat het precies op de markt zal uitkomen.
Balen ;( BelCompany en SE zelf melden dat ie in de 2e helft van 2008 komt.
Benmen schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:32:
Op de sony ericsson site is nu ook een styluspack verkrijgbaar (of was het al) voor de x1.

http://www.sonyericsson.c...erview/isp-40?cc=nl&lc=nl
Die is oorspronkelijk voor de P1i, dus niet speciaal voor de X1 gemaakt ofzo. Hij is wel compatible met de X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PolluxDKB schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:59:
[...]

Balen ;( BelCompany en SE zelf melden dat ie in de 2e helft van 2008 komt.
Het is wel raar te noemen dat ze bij SE zelf niet weten wanneer het precies wordt en dat ze bij Belcompany een specifieke week noemen. Ik hoop toch echt dat week 44 uiterlijk is maar ik ben er bang voor dat het ook wel eens heel goed december kan worden (zoals die vrouw aan de telefoon bij SE zei)

Dit bericht blijft ook vreemd : http://content.modaco.net...odate-20080502-103146.png
Maar hoe betrouwbaar is dit?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 31-05-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Je kunt nog wel weken gaan door discussieren over wanneer die nou uitkomt, maar daar gaat die echt niet eerder van uitkomen.
Wacht nou maar gewoon tot augustus/september, eerder komt die toch niet uit. SE kondigt een toestel altijd ruim een half jaar vantevoren aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Mooi toestel, deze gaat hoogstwaarschijnlijk mijn P990i opvolgen.
Alleen jammer van de camera, zo'n klepje als op de K750i is echt ideaal.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xof schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:23:
Je kunt nog wel weken gaan door discussieren over wanneer die nou uitkomt, maar daar gaat die echt niet eerder van uitkomen.
Wacht nou maar gewoon tot augustus/september, eerder komt die toch niet uit. SE kondigt een toestel altijd ruim een half jaar vantevoren aan.
Maar dat is juist het leuke, de voorpret van het gissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
Erasmo schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:53:
Mooi toestel, deze gaat hoogstwaarschijnlijk mijn P990i opvolgen.
Alleen jammer van de camera, zo'n klepje als op de K750i is echt ideaal.
Mwa, het klepje van mijn w800i was al snel stuk. Ik kon toen al niet meer de camera van mn telefoon gebruiken, omdat hij dacht dat het klepje dicht was, wat niet zo was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247810

Anoniem: 262543 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Het is wel raar te noemen dat ze bij SE zelf niet weten wanneer het precies wordt en dat ze bij Belcompany een specifieke week noemen. Ik hoop toch echt dat week 44 uiterlijk is maar ik ben er bang voor dat het ook wel eens heel goed december kan worden (zoals die vrouw aan de telefoon bij SE zei)

Dit bericht blijft ook vreemd : http://content.modaco.net...odate-20080502-103146.png
Maar hoe betrouwbaar is dit?
Ik ben van mening dat ze al lang weten in welke week dit toestel wordt gereleased maar dat ze dat uit marketingsstrategie-oogpunt niet zeggen.
Namelijk om de twijfelaars die niet weten of ze willen wachten of een alternatief toestel willen kopen te behouden.
Als SE naar buiten brengt dat het december wordt dan haken er misschien heel erg veel af die voor een alternatief gaan! en als ze geen datum zeggen dan houden ze ons met zijn allen aan het lijntje (ook mij dus).

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247810 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:13:
[...]

Ik ben van mening dat ze al lang weten in welke week dit toestel wordt gereleased maar dat ze dat uit marketingsstrategie-oogpunt niet zeggen.
Namelijk om de twijfelaars die niet weten of ze willen wachten of een alternatief toestel willen kopen te behouden.
Als SE naar buiten brengt dat het december wordt dan haken er misschien heel erg veel af die voor een alternatief gaan! en als ze geen datum zeggen dan houden ze ons met zijn allen aan het lijntje (ook mij dus).

Ciao
Zou goed kunnen, maar als ze slim zijn doen ze het gewoon net voor bijvoorbeeld de Raphael uitkomt want anders kost het je zowieso veel klanten...
We worden inderdaad aan het lijntje gehouden want we weten geen prijs of niks. Maar als ik mijn abbo nu kon verlengen ging ik echt niet wachten tot ik weet niet wanneer, dan zou ik voor de diamond gaan. En denk dat meerdere mensen ook zo denken, dus niet in alle opzichten is het slim van SE. Maar denk dat straks op een onverwacht moment dat toestel ineens een release datum krijgt en mijn gevoel zegt dat dit nog voor week 44 gaat zijn. Ik bedoel, belcompany gaat echt niet voor de grap week 44 in hun systeem zetten (zoals jij zegt de datum is allang bekend maar ze houden het nog even voor zich). Zal denk ik de uiterste datum zijn die SE hun belooft heeft.Laten we het maar hopen ook...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 01-06-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

RicX schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 23:15:
[...]

Mwa, het klepje van mijn w800i was al snel stuk. Ik kon toen al niet meer de camera van mn telefoon gebruiken, omdat hij dacht dat het klepje dicht was, wat niet zo was....
Hm dat is wel jammer ja maar die lens zo open en bloot in je broekzak vind ik altijd zo kut.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Hier wordt vaak een vergelijking met de HTC Raphael gemaakt. Op zich logisch, en het zullen ook zeker concurrenten worden, maar overal waar ik kijk lees je dat de Raphael een 640x480-scherm krijgt, en de X1 800x480. Dat is, zeker voor mobiel internet en office dingetjes, toch een belangrijk verschil, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 10:59
Anoniem: 262543 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:54:
[...]

Zou goed kunnen, maar als ze slim zijn doen ze het gewoon net voor bijvoorbeeld de Raphael uitkomt want anders kost het je zowieso veel klanten...
We worden inderdaad aan het lijntje gehouden want we weten geen prijs of niks. Maar als ik mijn abbo nu kon verlengen ging ik echt niet wachten tot ik weet niet wanneer, dan zou ik voor de diamond gaan. En denk dat meerdere mensen ook zo denken, dus niet in alle opzichten is het slim van SE. Maar denk dat straks op een onverwacht moment dat toestel ineens een release datum krijgt en mijn gevoel zegt dat dit nog voor week 44 gaat zijn. Ik bedoel, belcompany gaat echt niet voor de grap week 44 in hun systeem zetten (zoals jij zegt de datum is allang bekend maar ze houden het nog even voor zich). Zal denk ik de uiterste datum zijn die SE hun belooft heeft.Laten we het maar hopen ook...
In de tijd dat ik nog werkzaam was in de telecom en wel eens SE bezocht (P910 en P990 periode). Was de uitstel altijd vanwege dat het toestel nog niet af was. De P990 hebben ze moeten pushen omdat de markt zich anders ergens op zou richten.
Ook wist ik begin vorig jaar al dat SE met een windows bak zou komen. Althans ze hadden een proto liggen. Overigens ook 1 met series60!

Dus het is geen marketing stunt om mensen in het ongewisse te laten. Wellicht dat het iets mee speelt maar ze willen liever een "af" product dan mensen te laten wachten enkel om een "hebbuh hebbuh" te creeeren.

Ik weet niet of de belcompany al precies iets weet. Wellicht een indicatie maar ik geloof dat de P990 ten tijden een stuk of 5x is uitgesteld! Dus dat kan ook hier gebeuren.
Ik zou zeggen houd Dubai en Engeland en Duitsland in de gaten. Daar komt hij meestal een week of 3 eerder dan in NL (op exclusive contracten na dan)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nils7 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:54:
[...]

In de tijd dat ik nog werkzaam was in de telecom en wel eens SE bezocht (P910 en P990 periode). Was de uitstel altijd vanwege dat het toestel nog niet af was. De P990 hebben ze moeten pushen omdat de markt zich anders ergens op zou richten.
Ook wist ik begin vorig jaar al dat SE met een windows bak zou komen. Althans ze hadden een proto liggen. Overigens ook 1 met series60!

Dus het is geen marketing stunt om mensen in het ongewisse te laten. Wellicht dat het iets mee speelt maar ze willen liever een "af" product dan mensen te laten wachten enkel om een "hebbuh hebbuh" te creeeren.

Ik weet niet of de belcompany al precies iets weet. Wellicht een indicatie maar ik geloof dat de P990 ten tijden een stuk of 5x is uitgesteld! Dus dat kan ook hier gebeuren.
Ik zou zeggen houd Dubai en Engeland en Duitsland in de gaten. Daar komt hij meestal een week of 3 eerder dan in NL (op exclusive contracten na dan)
Kan inderdaad, maar dat ze maar zorgen dat ze hem echt in oktober gaan uitbrengen. Want anders gaan er ECHT veel mensen afhaken. Er zijn mensen die al vanaf maart ofzo aan het wachten zijn. Die gaan echt niet tot 2009 wachten op dat toestel, hooguit tot oktober. En denk je dat SE de hete adem in de nek van HTC enzo niet voelt? Die komen met een redelijk vergelijkbare telefoon in week 43. Bovendien is de Iphone weer uitgesteld naar eind september dus als SE te lang gaat wachten met brengen lopen ze echt veel kopers mis!

Bovendien sprak ik vandaag nog iemand van de belcompany. Die zegt dat de X1 met niets te vergelijken is op het moment en dat hij echt wel eens ontzettend duur kan gaan worden :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 02-06-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
Update: Startpost aangepast met nieuwe plaatjes die op de productpagina van SE over de X1 zijn verschenen. Het zijn 4 nieuwe foto's onder die wat er al stonden :)
Erasmo schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:14:
Hm dat is wel jammer ja maar die lens zo open en bloot in je broekzak vind ik altijd zo kut.
Nou, er zit toch nog waarschijnlijk een plexiglas plaatje voor (van het frontje). Dus daar kun je altijd wel de krasjes op wegwerken met van dat spul dat ze bij autoruitreparaties gebruiken ;)
Anoniem: 262543 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:28:
[...]
Bovendien sprak ik vandaag nog iemand van de belcompany. Die zegt dat de X1 met niets te vergelijken is op het moment en dat hij echt wel eens ontzettend duur kan gaan worden :(
Hoezeer ik ook pro-X1 ben, denk ik niet dat er niets vergelijkbaars te vinden zal zijn de komende tijd. Op het scherm en de batterij na, zijn de diamond en de rafael toch echt vergelijkbaar. Alleen de software is redelijk uniek voor de X1 (panel-interface), maar zo heeft iedere fabrikant zijn eigen software op zo een apparaat staan en ligt je keuze alleen maar bij wat het fijnste voor jou werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door RicX op 02-06-2008 18:25 . Reden: update toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]RicX schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:03:
Update: Startpost aangepast met nieuwe plaatjes die op de productpagina van SE over de X1 zijn verschenen. Het zijn 4 nieuwe foto's onder die wat er al stonden :)

Mooi, super mooi! Ben er alleen nog niet uit welke ik mooier vind. Heb van alle telefoons die ik de laatste 2 jaar heb gehad alles in het zilver gehad omdat dat veel mooier was (d500 toen en nu de K800i) Maar bij deze weet ik het niet...de zwarte heeft ook wat maar de zilvere is wat vrouwelijker.
Enne..
Wat me opvalt is dat er nu wel 3.2 pixels achterop staat, eerder was dit nog 3.1.
Nieuwe foto's betekent waarschijnlijk dat er schot in de zaak zit :9 Let's hope so :X

Verder is hier nog een nieuwsbericht? met vele foto's en opnieuw de bevestiging dat hij september 2008 uitkomt :
http://www.infosyncworld.com/news/n/9170.html

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 02-06-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Zit er trouwens nog wel een normale Sony Ericsson connector op?

Of gaat het opladen/headset via dat mini USB poortje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 01-03 22:15
Mini-usb zoals het een echte pda betaamd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
DaannO schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:23:
Mini-usb zoals het een echte pda beaamd :P
offtopic:
Die dingen kunnen tegenwoordig veel, maar je bedoelt waarschijnlijk "betaamt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 01-03 22:15
Juistem, t vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
offtopic:
Je mist nog een t :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
check vooral de volgende foto's even van die syncworld-review:

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i01.jpg
ik word helemaal opgewonden van de duidelijkheid van het scherm in deze foto...

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i02.jpg
is dit een optie om de panels zelf in te delen, of iets anders... ik vraag me af waar de koffertjes-icoontjes voor staan...

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i08.jpg
mooi te zien dat ze hebben gedacht aan een smiley-button. Wel raar dat deze knop alleen op de zilvere editie lijkt te zitten, als je naar de eerste foto in deze rits kijkt, zit op dezelfde plek een SYM-knopje... Tevens is de Alt-knop veranderd in een soort van special-symbols-button... Daar gaat mijn idee van waar die Sym-knop voor was...
Ik vraag me af wat die blauwe knop linksbeneden voor doel heeft... Misschien de manual invoking of a Blue Screen of Death?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06 17:03

Reneger

Wie? IK?

Mooi toetsenbordje moet ik zeggen. Ik heb momenteel de Samsuing I600, en volg dit topic al een tijdje met veel interesse.
Het is een van de weinige toestellen die gelijk mijn aandacht trok. Simpel edoch zakelijk design, netjes afgewerkt.

Maar, mijn abonnement loopt pas volgend jaar juni af ofzo, dus ik zal zowiezo nog moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

RicX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 05:15:

[afbeelding]

[afbeelding]
is dit een optie om de panels zelf in te delen, of iets anders... ik vraag me af waar de koffertjes-icoontjes voor staan...

[afbeelding]
mooi te zien dat ze hebben gedacht aan een smiley-button. Wel raar dat deze knop alleen op de zilvere editie lijkt te zitten, als je naar de eerste foto in deze rits kijkt, zit op dezelfde plek een SYM-knopje... Tevens is de Alt-knop veranderd in een soort van special-symbols-button... Daar gaat mijn idee van waar die Sym-knop voor was...
Ik vraag me af wat die blauwe knop linksbeneden voor doel heeft... Misschien de manual invoking of a Blue Screen of Death?
De "koffertjes" zijn volgens mij slotjes die aangeven dat die panels op dat moment gelocked zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:38
En dat blauw knopje is volgens mij een soort shift knop om de alternatieve functies van de toetsen te activeren (bv. de cijfers 0-9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
RicX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 05:15:

Als je maar niet té opgewonden raakt, dat komt de helderheid van het scherm niet ten goede...
Ik heb een tijd geleden al ergens gelezen/gezien, dat je die panels zelf kunt indelen. Of die koffertjes daar ook mee te maken hebben, weet ik niet.
Wat Silvos zei, of anders misschien een aan-/uit-knop voor toetsenbord-verlichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Beuzelarij schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:33:
[...]

Wat Silvos zei, of anders misschien een aan-/uit-knop voor toetsenbord-verlichting?
Dit is gewoon de welbekende "fn" knop, of op een Tytn een blauw rondje, of op deze dus een blauw vierkantje. Het is dus inderdaad om de "blauwe" letters in te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
The Legend schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:19:
De "koffertjes" zijn volgens mij slotjes die aangeven dat die panels op dat moment gelocked zijn :p
Had ik het al over, maar linksboven zie je een tekentje dat meer lijkt op iets dat gelocked is...
Beuzelarij schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:33:
Als je maar niet té opgewonden raakt, dat komt de helderheid van het scherm niet ten goede...
of de helderheid van mij :P
Silvos schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:57:
En dat blauw knopje is volgens mij een soort shift knop om de alternatieve functies van de toetsen te activeren (bv. de cijfers 0-9)
sorry... natuurlijk... het was ook vijf uur smorgens toen ik dat typte... was niet meer zo helder... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233718

Die koffertjes geven volgens mij aan dat je in het panels wijzig menu bent.
Die blauwe knop is het de FN toets bekend van vooral laptops. Daarmee kun je de blauwe tekens op je toetsenbord krijgen
De alt toets zal wel voor de leestekens zijn
De smiley of SYM betekend Symbool. Daar kun je dus de (smileys?) niet standaardleestekens e.d. mee oproepen.
Normaal staat daar ook een @ tussen maar da is een toets apart zie ik wel.
Maare het scherm is echt wel goed duidelijk
van mij mag die morgen uitkomen... voor 100 euro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Anoniem: 233718 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:54:
van mij mag die morgen uitkomen... voor 100 euro :p
Ik hoop het juist niet (voor 100 euro), dan is het geen exclusieve telefoon meer en zie je iedereen er mee lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 08:58
Mooie telefoon, ik heb nu een HTC TYTN II maar ik denk dat ik mijn abo wel zal verlengen met deze (of HTC moet rond november met iets anders leuks uitkomen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij ziet er steeds duurder uit ;)
Als iemand trouwens iets weet over de prijs, meld dit dan even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2024

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

wat zijn die hoekjes bij de A en de L toets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Topicstarter
Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:48:
wat zijn die hoekjes bij de A en de L toets?
Ik gok markeringen om te weten waar je met je vingers zit op het toetsenbord. Dit omdat ze op de gebruikelijke plek (de F en de J) niet zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Xof schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:06:
[...]

Ik hoop het juist niet (voor 100 euro), dan is het geen exclusieve telefoon meer en zie je iedereen er mee lopen. :)
;( Pimper..., Iedergeval mijn Abbo is ook bijna verlopen dus :9

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 04-06-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nou, de HTC evenknie van de X1, de Touch Pro is officieel aangekondigd en komt einde van de zomer (september dus).

Hopen dat SE nu ook snel komt met officiele mededelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 14:01
Ik vind het toetsenbord van de touch pro wel beter ingedeeld dan de xperia. Een regel meer geeft veel meer toetsen en waar is de ctrl toets bij de x1? =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

demolition_man schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:22:
Ik vind het toetsenbord van de touch pro wel beter ingedeeld dan de xperia. Een regel meer geeft veel meer toetsen en waar is de ctrl toets bij de x1? =\
Touch pro t-mobile versie bah!
Touch pro HTC super!
Maar niets gaat boven de X1 voor mij!!

Maar inderdaad, waar is de ctrl toets?
Vandaag opnieuw een prijs van 600 euro gehoord btw. :+ Mocht dit zo zijn dan mogen we dus in onze handjes klappen want dat is goed te doen!

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 04-06-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264147

ik was aan het surfen op internet op zoek naar een comic op google en kwam
verbazingwekkend op een forum waar iemand een Xperia X1 in handen heeft en een review heeft gemaakt met behulp van wat mooie dames

en als het al gepost is sorry, heb me geregistreerd omdat ik dit ff wou melden.
Ben het hele verhaal al een aantal weken aan het volgen hier op het forum xD. Duidelijk niks te doen
moet dat ding hebben!

http://www.bengalboy.com/...107&start=0#forumpost6723
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Xperia X1. Dus NIET over abonnementen of webshops waar je hem kan kopen! Discussie over levertijden van pda's mag hier!

Xperia Tech vragen topic Deel 5