djjef85 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:44:
[...]
Beter gaan ze zich met wat meer belangrijkere zaken bezighouden dan zo'n nutteloos fishpanel

Anders zitten we straks (net zoals met de diamond het geval is/was) met een mooi toestel met allemaal leuke snufjes, maar met belangrijke features die allemaal voor geen meter werken...
Is toch leuk man. Juist snufjes zijn doorslaggevend voor sommige mensen om een telefoon wel of niet te nemen. Ik vind dat fishpanel echt grandioos! Dat heeft nog geen enkele telefoon en het is weer eens wat anders dan zo'n saai batterij streepje rechtsboven in je scherm.
Voor mij is de belangrijkste reden dat ik die telefoon neem dat ik er meteen voor viel. Ik had meteen zoiets van WAUW die wil ik. Daarna ben ik pas gaan kijken naar wat dat ding allemaal kan. Van de helft snap ik niks en heb ik geen verstand.(wtf is triband en al die zooi???

) Maar mij gaat het erom dat ik straks kan kan bellen, smsen, leuke foto's kan schieten, spelletjes kan doen en niet te vergeten heeeel erg veel te internetten en te msnen. Ik denk dat dat voornamelijk het hoofddoel gaat worden dat internetten. Ik doe het nu nog niet maar dat komt omdat ik dat niks vind op zo'n klein telefoontje met een klein scherm.
Navigatie en al die zooi hoef ik er denk ik toch niet op of ik moet het toevallig eens nodig hebben.
Verder wil ik gewoon een touchscreen telefoon omdat dat het gewoon gaat worden komende jaren en ik denk dat je met de X1 makkelijk 2 jaar kan doen! ALs ik in oktober verleng moet ik zelfs bijna 2.5 jaar ermee doen dus ik hoop dat SE zorgt dat alles perfect in elkaar zit en dat hij niet na een maandje alweer terug gestuurd moet worden voor een of andere kinderziekte.
Verder heb ik de touch pro ook nog niet afgeschreven hoor. Ook een prachtig ding maar lang niet zo mooi als dit schatje. Het gaat er gewoon puur aan liggen wat me alles gaat kosten en dan maak ik een keuze. Als ik de Touch pro gratis kan krijgen en voor de X1 200 euro zou moeten betalen denk ik dat het erg lastig wordt en dat ik alsnog voor de touch pro ga.Dus het is even afwachten
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 26-06-2008 17:28
]