Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
De bedoeling van dit topic is om de vragen over de levertijd van een toestel hier te verzamelen en in een centraal topic te plaatsen. Dank aan “leon1e” (APL) voor het onderstaande:
Aangezien er in veel topics vragen zijn over de levering van producten, en over de status van verzending hebben we besloten om dit maar in 1 groot topic op 1 plek te houden. Jullie mogen hier dus alles vragen over verzending, levertijd, en 'waar is dit product op voorraad" stellen.
Vragen in andere topics over leveringen worden vanaf nu zonder waarschuwing verwijderd, daar is dit topic voor.
Dus vervuil andere topics niet met levertijden maar post het in dit topic. Mocht je het toch nodig vinden om dit in een ander topic te vragen, dan zal hij dus zonder pardon en waarschuwing worden verwijderd!

De regels
  • Meld alleen concrete zaken. Ga niet off-topic.
  • Vragen als "wanneer komt toestel A uit" mogen pas gesteld worden als die vraag nog niet in dit topic gesteld is en daar al antwoord op is gegeven!
  • Dit topic is bedoeld voor nieuwtjes betreffende de leveringsstatus (bv 'Shop X meldt dat ze op dd-mon-yyyy kunnen leveren'). Niet voor opmerkingen als 'ik wacht nu al zo lang' en 'waar blijft hij nou'.
  • Nieuw aangekondigde toestellen verdienen een eigen topic. Echter is het de bedoeling dat de levertijd discussie wel in dit topic plaatsvindt.
  • Ga hier niet over shops praten en de kwaliteit daarvan, daarvoor hebben we de shopreviews!
  • Ga hier niet inhoudelijk discussiëren over toestellen, maar doe dat in de daarvoor bestemde topics.
  • Dat iedereen zijn persoonlijke statusupdates door gaat geven lijkt mij niet erg zinvol en interessant voor anderen. Doe dit dus niet!!
  • Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie hieronder bij links!
Links
  • TNT Track & Trace :
    Als je bestelling via TNT is verzonden kun je hier je Carrier Tracking Number invulen.
  • UPS :
    Als je bestelling via UPS is verzonden kun je hem op deze pagina traceren.

Afbeeldingslocatie: http://allaboutphones.nl/news/images/toestelverwachtingen/2008/week23.jpg

Tot slot

Succes met het wachten :D

[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 11-06-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-03 11:55

sfm

Goed initiatief, ik hoop dat iedereen nu ook deze topic gaat gebruiken waar deze voor bedoeld is.

Ik heb inmiddels de HTC Touch Diamond via een pre-order actie op www.simshop.nl besteld. Vandaag even contact opgenomen en helaas kreeg ik te horen dat de leverdatum is aangepast naar 12-06-2008, ik begreep dat dit ook bij pdashop het geval is dus waarschijnlijk moeten we nog minimaal een weekje extra wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261827

sfm schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:49:
Goed initiatief, ik hoop dat iedereen nu ook deze topic gaat gebruiken waar deze voor bedoeld is.

Ik heb inmiddels de HTC Touch Diamond via een pre-order actie op www.simshop.nl besteld. Vandaag even contact opgenomen en helaas kreeg ik te horen dat de leverdatum is aangepast naar 12-06-2008, ik begreep dat dit ook bij pdashop het geval is dus waarschijnlijk moeten we nog minimaal een weekje extra wachten.
Klopt, pdashop heeft de datum inmiddels aangepast naar 12 juni...
argh...nog meer daagjes erbij :N
Zolang hij maar niet weer delayed wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:07

yassine

Nothing to it but to do it!

Ik heb vandaag de HTC Diamond bestel bij GSM-WEB, icl een verlening van mijn telfort naar 1jr230.

Heb gesproken met (een niet al te professioneel overkomende) helpdesk en die vertelde mij dat de diamond al leverbaar en op voorraad was bij hun. Dan zou ik theoretisch het toestel deze week al kunnen hebben :9~ , hecht er niet teveel waarde aan tough maar ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:41
Ik heb gisteren gebeld met T-mobile over de Vario IV (HTC Raphael) en de helpdesk wist me te vertellen dat ze elke 3 maanden nieuwe toestellen introduceren. De Compact IV is net geintroduceert dus de medeweker verwachtte de Vario IV niet voor september..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04 16:26
yassine schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:26:
Ik heb vandaag de HTC Diamond bestel bij GSM-WEB, icl een verlening van mijn telfort naar 1jr230.

Heb gesproken met (een niet al te professioneel overkomende) helpdesk en die vertelde mij dat de diamond al leverbaar en op voorraad was bij hun. Dan zou ik theoretisch het toestel deze week al kunnen hebben :9~ , hecht er niet teveel waarde aan tough maar ben benieuwd. :)
Ow, in mijn mail van GSMweb stond het volgende:

"Nee,die wordt verwacht op 05-06-2008"

en dat 'nee' slaat op het feit dat ik vroeg oftie op voorraad was bij ze.

Ik heb hem gisteren besteld, vandaag ff contract mailen.

Hopelijk wordt hij dus gewoon donderdag verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04 23:12
Hey DaanO,
kan je dan ook hier zo'n levertijd lijst (zoals allaboutphones?) neerzetten, of een duidelijke link?
Dat scheelt ook een hoop verwarring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04 21:36

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Ik heb net contact gehad met onze distributeur(waar b.v. de webshops, ketens, e.d. de boel inkopen) over de levertijd van de HTC Diamond. Hij moet op de 12de bij klanten(de winkels dus) aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
bestaat er maar 1 -edit- distributeur voor heel NL?

[ Voor 37% gewijzigd door G-NiLES op 03-06-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04 21:36

black_eye

G-NiLES schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:51:
bestaat er maar 1 -edit- distributeur voor heel NL?
Nee, hier in Nederland hebben we een stuk of 3 grote jongens en die roepen het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
bah, mooi klote....
dan ga ik me contract nog niet opsturen ook, wacht wel af wie de goedkoopste wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261827

Mooi mailtje gehad van pdashop dat ik de diamond op 12-06 geleverd krijg.
Heel klantgericht zijn ze daarzo ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 261827 op 03-06-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-02 19:39

roma0803

Lost

Ontopic verder aub!

[ Voor 87% gewijzigd door DaannO op 03-06-2008 18:44 ]

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204645

Wat is er niet duidelijk aan: "Ga hier niet inhoudelijk discussiëren over toestellen, maar doe dat in de daarvoor bestemde topics." :?

[ Voor 82% gewijzigd door DaannO op 03-06-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-04 20:55

geerttttt

Manisch positief

Ik vind het eigenlijk apart dat als ze de diamonds op de 10e krijgen dat ze hem niet die zelfde 10e ook kunnen opsturen. tnt komt bij hun toch pas om 21:00 uur langs?
Volgensmij krijgen zij de toestellen al iets eerder binnen...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204048

Vandaag met GSMweb gebeld.

Hun krijgen de Touch Diamond zelf op Woensdag 11-06-08 binnen. Op mijn vraag wanneer ik de diamond thuis kon verwachten antwoorden zij: 12-06-08

Verder krijgt GSMweb 1000 Diamonds binnen en die waren nog niet allemaal ge-preorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-02 18:10

Knaak

It's me, Mario!

GSMweb heeft dan ook een 24-uurs service, als alles goed gaat word die savonds verzonden en ligt die sochtends op de mat (bij wijze van spreken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Niet om mensen te demotiveren. Maar GSMWeb heeft nu niet echt een goede band met mij opgebouwd (en ik ben niet de enigste heb ik wel gemerkt..)
Bij mij kwamen ze mijn vorige telefoon voor 270 euro rembours aan de deur bezorgen, terwijl het 70 euro moest zijn. Uiteindelijk na wat telefoontjes en zo'n 3 maanden wachten heb ik dit geld wel terugontvangen, maar toch. Verder in klantenservice, klantvriendelijkheid en het hebben van een duidelijke website doen ze toch echt duidelijk erg onder voor webwinkels als pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
@geeertt: klopt, zie ook de shopsurvey.

maargoed ze zijn dermate goedkoop dat ik bijna verplicht ben om daar te bestellen/preorderen (icm met t-mobile abo).

heb vandaagook alle papiertjes de deur uit gedaan, hoop hem dus volgende week donderdag ook te hebben.. (121 eur, flex25 1jaar + internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:10
Al iemand info over de beschikbaarheid van de HTC Touch Pro (grote broertje van de Diamond)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bsmpower schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:54:
Al iemand info over de beschikbaarheid van de HTC Touch Pro (grote broertje van de Diamond)?
Eind van de zomer, geloof eind Juli begin Aug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
DaannO schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:58:
[...]

Eind van de zomer, geloof eind Juli begin Aug :)
Ik hoop het, maar eind zomer is bij mij eind augustus, begin september.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
de webwinkel waar ik 'm (Diamond) heb besteld houdt voorlopig gewoon vast aan 6-6-2008.

[ Voor 6% gewijzigd door TeChNo2 op 04-06-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

TeChNo2 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:40:
de webwinkel waar ik 'm (Diamond) heb besteld houdt voorlopig gewoon vast aan 6-6-2008.
Lijkt me erg sterk. volgensmij geldt voor heel nederland dat de datum iets vertraagd is naar 11-06-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Ik vertel alleen wat mij verteld is. We zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:52

ThunderNet

Flits!

Ik dacht dat de sony X1 in Q2 zou komen? :) Binnenkort maar eens vragen wanneer ik 'm precies krijg dan :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 16:32
Xanion schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:59:
[...]

Ik hoop het, maar eind zomer is bij mij eind augustus, begin september.
Eind zomer is voor de meeste bedrijven gewoon eind september (week 3 van die maand). Ik gok dat met october de meeste winkels goed gokken, wellicht een weekje uitstel bij eind september, vollop leveren in october.. zie ook release diamond nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-04 20:29
Bij belcompany in Middelburg zou hij vandaag eigenlijk al binnen moeten zijn, nu komt hij waarschijnlijk morgen of overmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
spike: laat ff weten als je wil? oftie morgen binnen is daar?

jouw onderschrift quote.. is van een film die ik pas heb gezien toch? niet van what happens in vegas toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
  • Laatst online: 15-04-2022
geerttttt schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:54:
[...]

Lijkt me erg sterk. volgensmij geldt voor heel nederland dat de datum iets vertraagd is naar 11-06-08
Ook de webwinkel waar ik de Diamond besteld hebt zegt vanaf 6-6 te kunnen leveren, ze hebben deze datum eergisteren nog bevestigd gekregen van de importeur. Zeggen ze, het blijft afwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
noem es namen van al die webshops dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:11
Voor mensen die de Diamond bij www.studentmobiel.nl hebben besteld:

Heb gemailed wanneer zij hem binnen hebben, reactie: "wij krijgen hem volgende week binnen". Preciese datum weet ik niet. Hopelijk eind volgende week dus de Diamond in bezit :)! Maar ik vrees pas die week daarna, aangezien ik van provider wissel, en er dus nog wat werk verricht moet worden, nummerbehoud bijvoorbeeld. Levert helaas altijd wel vertraging op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
G-NiLES schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:12:
Ik had het over algebeld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Laatst online: 23-04 20:29
G-NiLES schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:41:
spike: laat ff weten als je wil? oftie morgen binnen is daar?

jouw onderschrift quote.. is van een film die ik pas heb gezien toch? niet van what happens in vegas toevallig?
Zal het zeker laten weten!

Verder net met de media markt in Middelburg gebeld of zij hem toevallig al hadden, alleen het debetreffende meisje wist me te vertellen dat hij al enige tijd uit is en ze niet wisten of hun hem uberhaubs zouden krijgen.. 8)7

offtopic:
Die quote komt idd van what happens in vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

2call.nl: " Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Expansys: "Beschikbaarheid: 19 Nu op Voorraad
Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 2 dagen geleverd worden."
(wel bijna 570 euro dus voor zover ik weet het duurste)

[ Voor 17% gewijzigd door TeChNo2 op 04-06-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07-2024
running man schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:58:
2call.nl: " Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen" >:)
Wilde het net zeggen!!!!! Heb al besteld, komt u maar met de Diamond! Kan niet wachten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nu al op voorraad? Damn, had studentmobiel.nl ze ook al maar op voorraad. Die hebben ze "ergens volgende week" pas binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 21:24
heb hem opgegeven om hem 10 juni op te halen bij pdashop.
ze zeggen dat ze hem als eerste kunnen leveren.

bij expansys is alleen de engelse versie zover ik kan vinden?
wel prijzig ja. 570e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ik zou liever bij pdashop hem kopen (betere service en nog is goedkoper dan expansys ook) dan om hem bij expansys te kopen... dan maken die paar dagen levertijd niet echt uit gezien de service die je er bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Ik vind de pda shop eigenlijk ook nog steeds best prijzig, voor minstens 50 E minder kun je 'm ook bestellen. (en of ze de 1e zijn die gaan leveren moet nog maar blijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
G-NiLES schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:12:
algebeld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Zojuist van belnu.nl gehoord dat zij de HTC-Diamond woensdag de 11e binnenkrijgen.
Kan niet wachten tot het volgende week donderdag is en ik het toestel zelf kan reviewen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Laatst online: 12:45
Ook algebeld.nl heeft laten weten dat de HTC touch Diamond op de 11e binnenkomt.
Dus het ziet er naar uit dat de 11e de officiele launch date wordt voor nederland! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:07

yassine

Nothing to it but to do it!

jah ik heb net met GSMWEB gebeld en die vertelde mij tevens dat hij donderdag 12 juni op voorraad komt en vrijdag 13 al in mijn handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
LightLuke schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:37:
Ook algebeld.nl heeft laten weten dat de HTC touch Diamond op de 11e binnenkomt.
Dus het ziet er naar uit dat de 11e de officiele launch date wordt voor nederland! :)
Ik kreeg ook dit mailtje terwijl ik de WWE-editie heb besteld die eerst op de 12e stond. Zou leuk zijn als die een dag vervroegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 24-03 13:04
yassine schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:13:
jah ik heb net met GSMWEB gebeld en die vertelde mij tevens dat hij donderdag 12 juni op voorraad komt en vrijdag 13 al in mijn handen :)
Hmm vreemd, want toen ik ze dinsdag aan de lijn had, werd mij verzekerd dat 'ie de 6e binnen zou komen.
Dan zou je toch wel een mailtje richting preorder-klanten kunnen verwachten, toch?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
TD-er schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:27:
[...]

Hmm vreemd, want toen ik ze dinsdag aan de lijn had, werd mij verzekerd dat 'ie de 6e binnen zou komen.
Dan zou je toch wel een mailtje richting preorder-klanten kunnen verwachten, toch?
Ik heb de diamond bij algebeld besteld, de WWE editie. Ik denk dat hun leverancier hem binnen heeft vandaag, en dat het nog even duurt voor de meeste shops hem krijgen. Ik denk dat de pdashop de primeur krijgt en de dag erna mag iedere webshop gaan versturen.

Ik heb trouwens ook dat mailtje gehad en even gevraagd of dit ook geldt voor de WWE editie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
Ik heb vanmiddag ook een mailtje van algebeld.nl gehad dat de Diamond de 11de bij hun binnenkomt :-(

De UK-versie (WWE dus) komt waarschijnlijk nog later, werd mij door iemand van algebeld verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
NPrimus schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:56:
Ik heb vanmiddag ook een mailtje van algebeld.nl gehad dat de Diamond de 11de bij hun binnenkomt :-(
ik ook, met de belofte dat het ding dezelfde dag nog verstuurd zal worden, en dus de 12e thuis verwacht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

TD-er schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:27:
[...]

Welkom in de wondere wereld van GSMWeb. 0,0% servicegericht bedrijf...
Affijn, het lijkt er inderdaad dus op dat de 11e de landelijke release is. Daarom komt pdashop dus ook met hun release party op de 10e om op die manier de 'eerste' te zijn.

Ik ga er trouwens wel vanuit dat eigenlijk elke grote tel.provider hem op de avond van de 10e binnenkrijgt. Maar voor de medewerkers + versturing praten ze dan uiteraard over de 11e.

Kan niet wachten trouwens, kreeg vandaag mijn Touch Cruise terug die in reparatie was geweest. Bleken de problemen die ik had wel opgelost te zijn, maar daarvoor in de plek weer allerlei nieuwe problemen (waaronder nagenoeg geen mobiel netwerk ontvangst.). De touch diamond komt dus goed van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41563

bestelmaar.nl zegt dat ze hem de 10e in huis hebben en de 11e versturen . laatste update van hun leverancier was 3 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nieuws met betrekking tot: www.studentmobiel.nl

Voorraadstatus: Op voorraad bij leverancier

Eerst stond er binnenkort beschikbaar, ben blij met deze update, geeft me een goed gevoel

:D Lekker hoor! Nu maar hopen dat ik hem snel krijg :*)

[ Voor 38% gewijzigd door Sleehond op 05-06-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
NPrimus schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:56:

De UK-versie (WWE dus) komt waarschijnlijk nog later, werd mij door iemand van algebeld verteld.
Oh oh ik krijg net een mailtje van algebeld.nl

"Op dit moment geven ze aan dat ze beide op die datum gaan komen."

das niet echt handig zo verschillende dingen zeggen... wanneer kreeg jij te horen dat het wellicht later werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-04 17:38

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
LightLuke schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:37:
Klopt, heeft HTC zelf ook bevestigd. Even het persbericht van HTC over de introductie van de Diamond:
PDA Shop start presale om middernacht

Utrecht 3 juni 2008 – De HTC Touch Diamond, de nieuwste toevoeging aan de
innovatieve HTC Touch productserie, is vanaf woensdag 11 juni aanstaande
beschikbaar in heel Nederland. PDA Shop, onderdeel van Coolblue, heeft de
primeur en stelt zijn fysieke winkel in Rotterdam direct om middernacht open
om zo zoveel mogelijk kopers van dit nieuwe toestel te kunnen voorzien. De
HTC Touch Diamond koppelt een vooruitstrevend en elegant ontwerp aan
maximaal gebruiksgemak en functionaliteit. De nieuwe mobiele telefoon valt
op door de compacte behuizing, de contrasterende elementen en een volledig
nieuwe internetervaring, onder meer op basis van TouchFLO 3D.

Mark Moons, Country Manager HTC Benelux: "De enthousiaste reacties op dit
nieuwe toetstel zijn veelbelovend. De Touch Diamond koppelt elegantie in
stijl en afmeting aan veel functionaliteit en een hoge breedbandsnelheid.
Surfen op het internet en het gebruik van Web-enabled applicaties zijn met
HTC Touch Diamond even eenvoudig en praktisch als telefoneren. We zijn erg
trots dat PDA Shop een speciale avondopenstelling organiseert ter
introductie van de HTC Touch Diamond."

Moons is zelf ook aanwezig om getuige te zijn van de verkoop van de eerste
HTC Touch Diamond in Nederland. De bekende actrice Lieke van Lexmond zal het
eerste toestel om 00.00 uur uitreiken.

Pieter Zwart, directeur en mede-oprichter van Coolblue: "De HTC Touch
Diamond vertegenwoordigt een nieuwe generatie Windows Mobile smartphones,
toegankelijk voor een groot publiek én gadget genoeg voor de bestaande
HTC-liefhebbers. Met vele honderden pre-orders verwachten we niet alleen een
spectaculaire lancering, maar ook een enorme opkomst voor de presale in onze
winkel in Rotterdam."

Klanten kunnen op dinsdagavond 10 juni vanaf 23.00 uur terecht in de
showroom van PDA shop, Oudedijk 94 in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166771

Wilbert de Vries schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:21:
[...]

Klopt, heeft HTC zelf ook bevestigd. Even het persbericht van HTC over de introductie van de Diamond:

[...]
Dat bericht is van PDAshop, niet van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Toch lijkt het er sterk op dat alle webshops echt moeten wachten tot de 11e met uitlevering.
Degenen die dit niet beweren zijn volgensmij gewoon traag met het vermelden hiervan op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
BradKing schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:16:
[...]

Oh oh ik krijg net een mailtje van algebeld.nl

"Op dit moment geven ze aan dat ze beide op die datum gaan komen."

das niet echt handig zo verschillende dingen zeggen... wanneer kreeg jij te horen dat het wellicht later werd?
Het ligt iets genuanceerder. De UK-versie is niet vertraagd, maar 'moeilijker leverbaar'. Misschien zijn de UK's allemaal gepre-ordered, en de NL's niet? Ik heb gisteren met ze gemaild:
"U heeft op dit moment de NL versie besteld. Het is zeker mogelijk om te wisselen maar dan kan ik niet garanderen dat het toestel op tijd verstuurd gaat worden. De UK versie zal namelijk wat moeilijker leverbaar zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
Volgens coolsmartphone.com (die gasten met die coole testfilmpjes) is de lancering van de UK-versie misschien wel enkele weken uitgesteld, vanwege problemen met de productie!!
http://www.coolsmartphone.com/news4083.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
NPrimus schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:06:
[...]

Het ligt iets genuanceerder. De UK-versie is niet vertraagd, maar 'moeilijker leverbaar'. Misschien zijn de UK's allemaal gepre-ordered, en de NL's niet? Ik heb gisteren met ze gemaild:
"U heeft op dit moment de NL versie besteld. Het is zeker mogelijk om te wisselen maar dan kan ik niet garanderen dat het toestel op tijd verstuurd gaat worden. De UK versie zal namelijk wat moeilijker leverbaar zijn."
Dat klinkt inderdaad erg logisch. Algebeld.nl is 'hoopvol' dat de WWE editie HTC Diamond voor de pre-orders ieg dezelfde dag binnen komt, oftewel ze weten het zelf ook niet zeker.

Ik had idd gelezen dat de UK editie leverings problemen had (niet productie dacht ik, maar levering), dat kan dus ook gewoon met zendingen naar UK zijn, voor zover ik weet is de WWE editie ook degene die in HongKong al uit was, dus het zal niet aan de productie liggen.

Ook ik heb goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Laatst online: 17:57
Sleehond schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:54:
Nieuws met betrekking tot: www.studentmobiel.nl

Voorraadstatus: Op voorraad bij leverancier

Eerst stond er binnenkort beschikbaar, ben blij met deze update, geeft me een goed gevoel
Ik krijg pas een goed gevoel als ik deze status gecombineerd zie met "contract goedgekeurd" i.p.v. "contract ontvangen".
Weet iemand hoe lang T-Mobile erover doet om een contractje te verlengen (en aan Studentmobiel terugkoppelen dat het OK is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nobleone, ik heb momenteel ook de status contract ontvangen. Hij is nog niet goedgekeurd omdat ik nummerbehoud heb gekozen, en ik switch van Debitel naar KPN HI Studentenabonnement. Ik hoop dat dat begin volgende week geregeld is, zou lekker zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

_AvA_

en dat ben zo.

Mag de HTC Touch Pro ook in de startpost komen?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Komt volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-04 17:38

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Anoniem: 166771 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:44:
[...]

Dat bericht is van PDAshop, niet van HTC.
Zucht... Wie ontvangt de persberichten hier? Dat is een persbericht van HTC. Heb er zelfs nog een telefoontje over gehad van het pr-bureau van HTC (Coolblue heeft een ander pr-bureau).

[ Voor 25% gewijzigd door Wilbert de Vries op 07-06-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Met Wilbert!
HTC Touch Diamond vanaf 11 juni in de winkel

PDA Shop start presale om middernacht

Utrecht 3 juni 2008 - De HTC Touch Diamond, de nieuwste toevoeging aan de
innovatieve HTC Touch productserie, is vanaf woensdag 11 juni aanstaande
beschikbaar in heel Nederland. PDA Shop, onderdeel van Coolblue, heeft de
primeur en stelt zijn fysieke winkel in Rotterdam direct om middernacht open
om zo zoveel mogelijk kopers van dit nieuwe toestel te kunnen voorzien. De
HTC Touch Diamond koppelt een vooruitstrevend en elegant ontwerp aan
maximaal gebruiksgemak en functionaliteit. De nieuwe mobiele telefoon valt
op door de compacte behuizing, de contrasterende elementen en een volledig
nieuwe internetervaring, onder meer op basis van TouchFLO 3D.

Mark Moons, Country Manager HTC Benelux: "De enthousiaste reacties op dit
nieuwe toetstel zijn veelbelovend. De Touch Diamond koppelt elegantie in
stijl en afmeting aan veel functionaliteit en een hoge breedbandsnelheid.
Surfen op het internet en het gebruik van Web-enabled applicaties zijn met
HTC Touch Diamond even eenvoudig en praktisch als telefoneren. We zijn erg
trots dat PDA Shop een speciale avondopenstelling organiseert ter
introductie van de HTC Touch Diamond."

Moons is zelf ook aanwezig om getuige te zijn van de verkoop van de eerste
HTC Touch Diamond in Nederland. De bekende actrice Lieke van Lexmond zal het
eerste toestel om 00.00 uur uitreiken.

Pieter Zwart, directeur en mede-oprichter van Coolblue: "De HTC Touch
Diamond vertegenwoordigt een nieuwe generatie Windows Mobile smartphones,
toegankelijk voor een groot publiek én gadget genoeg voor de bestaande
HTC-liefhebbers. Met vele honderden pre-orders verwachten we niet alleen een
spectaculaire lancering, maar ook een enorme opkomst voor de presale in onze
winkel in Rotterdam."

Klanten kunnen op dinsdagavond 10 juni vanaf 23.00 uur terecht in de
showroom van PDA shop, Oudedijk 94 in Rotterdam.

------------------

Over HTC
HTC ontwerpt innovatieve smartphones en PDA-telefoons die de gebruiker echte
mobiliteit en vrijheid garanderen. HTC, opgericht in 1997, is de leverancier
van veel van de populairste toestellen die door telecomoperatoren op de
markt worden gebracht. HTC kent een unieke samenwerking met de belangrijkste
fabrikanten van mobiele apparatuur, inclusief de belangrijkste
telecombedrijven in Europa, de VS en in de snelgroeiende Aziatische markt.
In juni 2006 besliste het bedrijf om zich ook in Europa te positioneren
onder de merknaam HTC met als doel uniform te communiceren naar zowel
partners als eindgebruikers. HTC is wereldwijd de grootste fabrikant van
mobiele apparatuur op basis van het Microsoft Windows Mobile platform en is
een van de snelstgroeiende bedrijven in de sector van mobiele apparatuur.
HTC is genoteerd aan de Taiwanese beurs.

Coolblue
Coolblue is op dit moment één van de snelst groeiende internetbedrijven van
Nederland. Het e-commerce platform van Coolblue bestaat uit zeventien
gespecialiseerde webwinkels waarmee het bedrijf consumer goods in Nederland
in België levert.

Voor meer informatie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146510

TeChNo2 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:13:
[...]

ik ook, met de belofte dat het ding dezelfde dag nog verstuurd zal worden, en dus de 12e thuis verwacht kan worden.
Hoop dat Smartphonestunts.nl dat ook doet, want de 13e ga ik met vakantie en dan wil ik hem stiekum eigenlijk toch wel graag neenemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Laatst online: 17:57
Hoi Sleehond,

Bij mij gaat het om een verlenging...
...dus ik verwacht dat dat vrij snel geakkoordeerd moet zijn.
Zodra er weer wat verandert, post ik 't hier okay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
weet iemand hoe het precies werkt bij GSMweb?

ik heb netjes een mailtje gehad van ze dat mijn contact is ontvangen, maarja ze sturen pas een mailtje als het pakket verstuurd wordt. Wil wel graag tussendoor weten of alles geaccordeerd is enzo.. heeft iemand dit al bevestigd gekregen, of ook alleen de ontvangsbevestiging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175914

G-NiLES schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:01:

ik heb netjes een mailtje gehad van ze dat mijn contact is ontvangen, maarja ze sturen pas een mailtje als het pakket verstuurd wordt. Wil wel graag tussendoor weten of alles geaccordeerd is enzo.. heeft iemand dit al bevestigd gekregen, of ook alleen de ontvangsbevestiging gehad?
Ik heb ook een week of 2 geleden besteld bij gsmweb, ik heb ook alleen nog een ontvangstbevestiging gehad verder nog niks. Denk dat we donderdag contract krijgen en vrijdag de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
nobleone schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:12:
Hoi Sleehond,

Bij mij gaat het om een verlenging...
...dus ik verwacht dat dat vrij snel geakkoordeerd moet zijn.
Zodra er weer wat verandert, post ik 't hier okay?
Ow oke. Hier gaat het om een nieuw abonnement die pas op 23 augustus zal ingaan, maar goed dat is niet zo erg van belang. Ik heb dinsdag 27 mei mijn ingevulde contract opgestuurd, en heb toen vlak daarna reactie ontvangen dat hij binnen was. Rest nu dus alleen nog het regelen van de overstap van Debitel naar mijn nieuwe provider KPN Hi + nummerbehoud. Ik hoop echt dat het men daar deze week nog lukt, dan heb ik hem wellicht vrijdag nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144727

Anoniem: 175914 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:37:
[...]

Ik heb ook een week of 2 geleden besteld bij gsmweb, ik heb ook alleen nog een ontvangstbevestiging gehad verder nog niks. Denk dat we donderdag contract krijgen en vrijdag de telefoon.
Ik heb ook bij gsmweb een abonnement met de Diamond aangevraagd, je krijgt inderdaad alleen een ontvangstbevestiging. Als je graag wil weten of alles goed gegaan is kun je hun helpdesk een mailtje sturen, dat heb ik ook gedaan. Toen werd mij bevestigd dat alles in orde was en dat ze alleen nog aan het wachten waren op de telefoon, en dat die op 12-6 binnen zou komen. Als je er niets van hoort kun je er dus volgens mij van uit gaan dat alles goedgekeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik denk dat de meeste van ons de Diamond wel eind deze week in huis zullen hebben. Echter denk ik zelf dat ik hem pas volgende week mag ontvangen, aangezien ik nummerbehoud aangevraagt heb, en ook nog eens overstap van provider. Dat neemt eenmaal meer tijd in beslag :(!

Op 28 mei kreeg ik een mailtje:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Contract ontvangen.

Sindsdien niets meer gehoord, zullen wel bezig zijn met bovenstaande dingen. Inmiddels is dat ook alweer een week of 2 geleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
G-NiLES schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:01:

Ik heb een paar uur nadat ik de ontvangst bevestiging via GSMweb had ontvangen een SMS-je van Telfort ontvangen dat mijn abonnement verlengd was en via Mijn Telfort kon ik zien dat mijn data-abonnement ook al geactiveerd was.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Ik krijg net een mailtje van exansys.nl dat de Touch (Engelse versie) nu op voorraad is (481,20 dus dat valt best mee vergeleken met de € 570 wat aanvankelijk de prijs zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-03 12:51
Krijg net een mailtje van Central Point dat ze de Diamond op voorraad hebben, €399 excl. (~475 incl.). Ik had hem al bij Typhone in bestelling staan dus hopelijk laten die ook wat van zich horen ;)

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
TD-er schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:53:
[...]

Ik heb een paar uur nadat ik de ontvangst bevestiging via GSMweb had ontvangen een SMS-je van Telfort ontvangen dat mijn abonnement verlengd was en via Mijn Telfort kon ik zien dat mijn data-abonnement ook al geactiveerd was.
dat is gierig ;) betaal je dus gelijk al voor je data terwijl je nieuwe abo nog niet in is gegaan.
Ik kan bij t-mobile niks zien over een verlenging, aangezien me nieuwe abo nog niet is ingegaan... Maar we merken het wel.. heb even een mailtje gestuurt met de vraag, maarja, GSMweb is niet zo snel met beantwoorden (duurt soms wel 12uur....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
G-NiLES schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:26:
[...]

dat is gierig ;) betaal je dus gelijk al voor je data terwijl je nieuwe abo nog niet in is gegaan.
[...]
Gelukkig kan mijn huidige toestel ook wel wat met die data-verbinding doen :) (Nokia 6680)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
ook bij smartphoneworld nu leverbaar, pdashop is dus echt niet de eerste...

[ Voor 149% gewijzigd door een moderator op 09-06-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
offtopic geblaat mag je hier laten!

[ Voor 91% gewijzigd door DaannO op 09-06-2008 15:24 ]

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

En daarvoor hebben we hier Shop Surveys: http://tweakers.net/shopr...oint-europe-b-punt-v.html

Betalen voordat je een product ontvangt is trouwens heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
offtopic geblaat mag je hier laten!

[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 09-06-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Als je er zeker van wilt zijn, dan ga je toch morgenavond naar die opening in Rotterdam? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
DaanO zou je mij in normaal volwassen taal kunnen uitleggen wat het probleem is, want termen als geblaat enz, enz. schiet natuurlijk niemand iets mee op.

Is dit niet een levertijden topic, zo nee dan bij deze mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
waar zitten we in dan :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
G-NiLES schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:40:
[...]

Oeps 8)7
rvbcrs schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:32:
DaanO zou je mij in normaal volwassen taal kunnen uitleggen wat het probleem is, want termen als geblaat enz, enz. schiet natuurlijk niemand iets mee op.

Is dit niet een levertijden topic, zo nee dan bij deze mijn excuses.
Mjah, dat kan. Echter is volgens mij het woord offtopic al voldoende. In dit topic willen we alleen content zien over levertijden en niet specifieke shops en hoe zij omgaan met hun klanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
Heb je nog goeie suggesties waar ik wel eventueel met andere gebruikers kan praten over waar zij hun toestel hebben besteld en wanneer het toestel beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Shopping Forum Je moet dan wel even aan de mods aldaar toestemming daarvoor vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
j0bro schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:18:
Krijg net een mailtje van Central Point dat ze de Diamond op voorraad hebben, €399 excl. (~475 incl.). Ik had hem al bij Typhone in bestelling staan dus hopelijk laten die ook wat van zich horen ;)
Juist, even hun website bekeken:
"op voorraad: 0"
"verwachte leverdatum: 30 juni"
Dit voor zowel de NL- als de UK-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik mag hem woensdag (na mijn examen :P ) gaan afhalen bij Loveno (België), dus hier is hij ook beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
G-NiLES schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:40:
[...]

leuk als je opeens gequote wordt met iets wat je helemaal niet hebt gezegd/geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Laatst online: 01-04 09:36
NPrimus schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:04:
[...]

Central point zet op de website dat er 100 op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
NPrimus schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:04:
[...]

Als ik op hun website kijk staat er toch echt dat ze er 100 op voorrraad hebben.
HTC Touch Diamond (4GB) Engelse versie
Op voorraad en klaar voor verzending
Dezelfde dag verzonden bij bestelling voor 16.00 uur

[ Voor 18% gewijzigd door TeChNo2 op 09-06-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Woensdag word de Diamond door GSMweb verzonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Laatst online: 01-04 09:36
Hey daar heb ik de daimond ook besteld. Heb je hierover gebeld met gsmweb of per mail ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Beide. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
TeChNo2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:11:
[...]

leuk als je opeens gequote wordt met iets wat je helemaal niet hebt gezegd/geschreven.
dit begrijp ik niet... ik quotte meneer/mevrouw de mod, die een vergissing maakte.
edit: jij werd gemod-breakt (mbr)

waar verstuurt gsmweb mee (ofwel: wordt je pakketje bij postkantoor aangeboden als je niet thuis bent?)

[ Voor 4% gewijzigd door G-NiLES op 09-06-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:43
Balen krijg ik net status mailtje van studentmobiel. Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling. Denk oh fijn dan zal ik de mobiel donderdag mischien al krijgen.
Staat er dit onder: Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen. Zou het zin hebben om mijn huidige provider te bellen met de vraag of ze het kunnen versnellen? Zalwel niet he procedures ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Brainstorm86 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:16:
Balen krijg ik net status mailtje van studentmobiel. Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling. Denk oh fijn dan zal ik de mobiel donderdag mischien al krijgen.
Staat er dit onder: Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen. Zou het zin hebben om mijn huidige provider te bellen met de vraag of ze het kunnen versnellen? Zalwel niet he procedures ^^
Huh, dat mailtje heb ik nog niet gehad?
Sinds 28-05 staat mijn status op contract ontvangen en zouden ze aan de slag gaan met nummerbehoud. Nog steeds geen wijziging in de status.... :(
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst goed de TS door zodat je weet wat in dit topic wel en niet mag!

Dat iedereen zijn persoonlijke statusupdates door gaat geven lijkt mij niet erg zinvol en interessant voor anderen. Doe dit dus niet!!