De bedoeling van dit topic is om de vragen over de levertijd van een toestel hier te verzamelen en in een centraal topic te plaatsen. Dank aan “leon1e” (APL) voor het onderstaande:
De regels

Tot slot
Succes met het wachten
Dus vervuil andere topics niet met levertijden maar post het in dit topic. Mocht je het toch nodig vinden om dit in een ander topic te vragen, dan zal hij dus zonder pardon en waarschuwing worden verwijderd!Aangezien er in veel topics vragen zijn over de levering van producten, en over de status van verzending hebben we besloten om dit maar in 1 groot topic op 1 plek te houden. Jullie mogen hier dus alles vragen over verzending, levertijd, en 'waar is dit product op voorraad" stellen.
Vragen in andere topics over leveringen worden vanaf nu zonder waarschuwing verwijderd, daar is dit topic voor.
De regels
- Meld alleen concrete zaken. Ga niet off-topic.
- Vragen als "wanneer komt toestel A uit" mogen pas gesteld worden als die vraag nog niet in dit topic gesteld is en daar al antwoord op is gegeven!
- Dit topic is bedoeld voor nieuwtjes betreffende de leveringsstatus (bv 'Shop X meldt dat ze op dd-mon-yyyy kunnen leveren'). Niet voor opmerkingen als 'ik wacht nu al zo lang' en 'waar blijft hij nou'.
- Nieuw aangekondigde toestellen verdienen een eigen topic. Echter is het de bedoeling dat de levertijd discussie wel in dit topic plaatsvindt.
- Ga hier niet over shops praten en de kwaliteit daarvan, daarvoor hebben we de shopreviews!
- Ga hier niet inhoudelijk discussiëren over toestellen, maar doe dat in de daarvoor bestemde topics.
- Dat iedereen zijn persoonlijke statusupdates door gaat geven lijkt mij niet erg zinvol en interessant voor anderen. Doe dit dus niet!!
- Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie hieronder bij links!
- TNT Track & Trace :
Als je bestelling via TNT is verzonden kun je hier je Carrier Tracking Number invulen. - UPS :
Als je bestelling via UPS is verzonden kun je hem op deze pagina traceren.

Tot slot
Succes met het wachten
[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 11-06-2008 14:28 ]