Dat is raar want ik ga van orange naar debitel. En heb vorige week donderdag besteld dus de 5de
Ik van Debitel naar KPN Hi Studentenabonnement. Wel raar inderdaad....Brainstorm86 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:23:
Dat is raar want ik ga van orange naar debitel. En heb vorige week donderdag besteld dus de 5de
Zojuist ook contact gehad met de leverancier. Ze worden vandaag waarschijnlijk al ingepakt en verstuurd zodat er morgen 2 stuks bij op het bureau liggen. WOWIE!!!!!!!!!!!!!
Welke phone? Welke leverancier van welk bedrijf/webshop? Een beetje meer info had gemogen.mattijn1980 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:35:
Zojuist ook contact gehad met de leverancier. Ze worden vandaag waarschijnlijk al ingepakt en verstuurd zodat er morgen 2 stuks bij op het bureau liggen. WOWIE!!!!!!!!!!!!!
Anoniem: 146510
Zal de Touch Diamond wel zijn, maar daar mogen we van Daanno, niet meer over praten...MOAW schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:14:
[...]
Welke phone? Welke leverancier van welk bedrijf/webshop? Een beetje meer info had gemogen.
Enfin, on topic. Overal wordt 11-6 als releasedatm genoemd. Zou dit betekenen dat hij dan pas uitgeleverd mag worden? Want dat zou betekenen dat vrijwel alle shops hem nu (10-6) wel hebben en ws. gaan versturen zodat hij op 11-6 wordt geleverd...PDAshop.nl stunt niet voor niets vanavond al...ik hoop het..
En nu hup dat andere topic weer open!
Het gaat om het diamantje van HTC bij gsmweb.nl
Mooi! Daar heb ik hem ook besteld en net weer een email verstuurd met de vraag of hij vandaag op de bus gaat. Gisteren wisten ze mij al te vertellen dat hij binnen was en wss woensdag werd verstuurd. Kennelijk doen ze dit vandaag al.mattijn1980 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:22:
Het gaat om het diamantje van HTC bij gsmweb.nl
Anoniem: 146510
De shop waar ik besteld heb, meldt mij zojuist:MOAW schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:24:
[...]
Mooi! Daar heb ik hem ook besteld en net weer een email verstuurd met de vraag of hij vandaag op de bus gaat. Gisteren wisten ze mij al te vertellen dat hij binnen was en wss woensdag werd verstuurd. Kennelijk doen ze dit vandaag al.
"De HTC Touch Diamond komt morgen binnen (bij alle winkels, eerder dan morgen mag hij nl. niet in de winkels liggen). Wij zullen alle orders dus vanaf morgen zo snel mogelijk gaan afhandelen."
Hoe het dan kan dat andere shops al wel gaan versturen is me dus een raadsel...
U bent vanochtend aangesloten. Naar verwachting wordt het toestel morgen
geleverd waarna wij het naar u opsturen.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
-------
Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V.
mooie zaak. (touch diamond dus)
geleverd waarna wij het naar u opsturen.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
-------
Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V.
mooie zaak. (touch diamond dus)
Dat is dus donderdag leveren. Das klote. Ze vertelden mij dat ie vandaag ingepakt zou gaan worden en versturen. mmmm? Zal dan ook wel donderdag worden. Ik hoop het niet.
ach, dat ene dagje 
die gasten zijn absoluut niet consequent wat betreft informatie.
zou best kunnen dat je hem in september een keertje binnenkrijgt
hehe.. nee ik hoop natuurlijk ook zo snel mogelijk, zo even me leveringsadres laten veranderen, aangezien ik donderdag gewoon aan het werk ben en vrijdag wel thuis.
die gasten zijn absoluut niet consequent wat betreft informatie.
zou best kunnen dat je hem in september een keertje binnenkrijgt
Vreemd, ik krijg net een mailtje dat ik de mijne mag gaan afhalen...Anoniem: 146510 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:35:
[...]
De shop waar ik besteld heb, meldt mij zojuist:
"De HTC Touch Diamond komt morgen binnen (bij alle winkels, eerder dan morgen mag hij nl. niet in de winkels liggen). Wij zullen alle orders dus vanaf morgen zo snel mogelijk gaan afhandelen."
Hoe het dan kan dat andere shops al wel gaan versturen is me dus een raadsel...
Ik zou het direct willen doen, maar heb morgenvroeg een examen, en als ik nu begin te spelen met de Diamond...
Is wel in België natuurlijk, maar ik zie niet in waarom HTC dat anders zou doen?
update:
gsmweb net gebeld om mijn leveringsadres aan te passen (was geen probleem trouwens)
ik vertelde van dat ik donderdag niet thuis zou zijn "ja maar hij komt waarschijnlijk morgen al bij je".
OH!
dus hopelijk morgen dan!
gsmweb net gebeld om mijn leveringsadres aan te passen (was geen probleem trouwens)
ik vertelde van dat ik donderdag niet thuis zou zijn "ja maar hij komt waarschijnlijk morgen al bij je".
OH!
Wordt zowel de NL als de WWE/UK editie van de HTC Touch Diamond morgen (11/6) geleverd? Of komt de Engelse versie toch wat later?
Bah:
Achja, 1 dagje meer wachtenGeachte heer/mevrouw,
Uw toestel wordt naar aller waarschijnlijkheid morgen verstuurd dan kunt
u hem de volgende dag in huis verwachten.
Om mezelf maar te antwoorden: de WWE editie wordt morgen ook verstuurd (in ieder geval door algebeld.nl).faethon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:27:
Wordt zowel de NL als de WWE/UK editie van de HTC Touch Diamond morgen (11/6) geleverd? Of komt de Engelse versie toch wat later?
Ik heb ze gebeld. Had ze ook eerst gemailed, maar geen reactie dus dacht ik dan maar even bellen.TeChNo2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:24:
Hoe weet je dat, als ik vragen mag. Ik krijg van algebeld geen antwoord op mijn emailtje...
Dus het lijkt erop dat niemand hem in Nederland vandaag geleverd heeft gekregen? Is wel zo netjes als er afgesproken is dat pdashop.nl de primeur heeft!
Alsof iemand het uitmaakt of het eerlijk is voor de eerste de beste webshop
We willen gewoon ons speeltje hebben
Even een kleine rant omtrend de activatie van het data-abonnement...TD-er schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:39:
[...]
Gelukkig kan mijn huidige toestel ook wel wat met die data-verbinding doen(Nokia 6680)
Eerst stond er op mijn-Telfort dat het data-abonnement geactiveerd was per 3-6, maar nu staat er ineens dat het pas ingaat op de 29e.
Zal mij benieuwen hoe duur de rekening gaat uitvallen
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Hoi allemaal,
ik kreeg zojuist een statusupdate van Typhone.nl (The Phone House) alwaar ik mijn Touch besteld heb:
Bij deze willen wij u berichten dat de onderstaande producten nog niet voorradig zijn. Wij zullen deze producten z.s.m. aan u versturen wanneer wij deze geleverd krijgen. Onze excuses voor de vertraging en wij danken u bij voorbaat voor uw geduld.
De volgende producten worden nog nageleverd wanneer deze voorradig zijn:
- 1x HTC TOUCH DIAMOND
Ook op de site van centralpoint.nl, van wie ik gisteren (!) nog een statusupdate kreeg (100 stuks op voorraad) staat nu te lezen dat de voorraad weer 0 is, en ze pas 1 juli weer binnenkomen. Heeft iemand een idee of Typhone binnenkort kan leveren?
ik kreeg zojuist een statusupdate van Typhone.nl (The Phone House) alwaar ik mijn Touch besteld heb:
Bij deze willen wij u berichten dat de onderstaande producten nog niet voorradig zijn. Wij zullen deze producten z.s.m. aan u versturen wanneer wij deze geleverd krijgen. Onze excuses voor de vertraging en wij danken u bij voorbaat voor uw geduld.
De volgende producten worden nog nageleverd wanneer deze voorradig zijn:
- 1x HTC TOUCH DIAMOND
Ook op de site van centralpoint.nl, van wie ik gisteren (!) nog een statusupdate kreeg (100 stuks op voorraad) staat nu te lezen dat de voorraad weer 0 is, en ze pas 1 juli weer binnenkomen. Heeft iemand een idee of Typhone binnenkort kan leveren?
To question is to grow.
balen, dan waren er dus 100 pre-orders voor je... er voor het gemak even van uitgaande dat ze de info eerlijk weergeven. Ik zou 'm annuleren als ik jou was, denk ik
Oh nee die 100 stuks foetsie was bij Central Point; mijn bestelling staat bij Typhone. Annuleren lijkt me weinig zin hebben, dan sluit ik namelijk weer achterin de rij aan. De voorraadstatus bij Typhone is alleen een kwestie van gissen, want die is er nietTeChNo2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:04:
balen, dan waren er dus 100 pre-orders voor je... er voor het gemak even van uitgaande dat ze de info eerlijk weergeven. Ik zou 'm annuleren als ik jou was, denk ik

Daarnaast heb ik nog een vraag uitstaan of er ook keuze is tussen het NL en UK model, daarin is de website ook niet duidelijk.
Link:
http://www.typhone.nl/gsm/htc/1040/htc-touch-diamond
To question is to grow.
woei woei, ik hoop echt dat de diamond morgen komt vanaf gsmweb, morgen hoef ik pas om 12 uur te beginnen, dus mayb. kan ik er al mee gaan spelen morgen
Heb je al wel pakket-gegevens ontvangen?SamStar schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:14:
woei woei, ik hoop echt dat de diamond morgen komt vanaf gsmweb, morgen hoef ik pas om 12 uur te beginnen, dus mayb. kan ik er al mee gaan spelen morgen
Op de site van GSMweb staat namelijk dat het een verwachte zending is, dus dan moet je wel kunnen weten dat 'ie verzonden is.
* TD-er zit er ook op te wachten...
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
GSMweb.nl verzend ze morgen tussen 13:00 en 17:00 dus je zal hem donderdag ochtend rond een uur of 10 aangeboden krijgen (rembours).
Heb zojuist een mailtje gekregen die de eerdere telefonische bevestiging dat de WWE editie tegelijk met de NL editie zou worden verzonden weer tegenspreekt:TeChNo2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:11:
Bedankt, nah dan tot donderdag wachten maar he...
"Goede avond, De verwachting is dat de WWE versie iets later komt dan de NL versie. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, ..."
Oh well, even geduld nog maar dan... Jammer, maar hij komt er wel :-)
en ik kreeg net mijn mailtje beantwoord met dat ze morgen verwachten (...) te kunnen uitlevren... (ik heb trouwens de NL versie besteld)
Ok! Veel plezier donderdag :-)TeChNo2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:58:
en ik kreeg net mijn mailtje beantwoord met dat ze morgen verwachten (...) te kunnen uitlevren... (ik heb trouwens de NL versie besteld)
Ik had oorspronkelijk ook de NL versie, maar ik vind uiteindelijk Engels toch plezieriger, vandaar dat ik mijn order heb laten aanpassen... Helaas duurt het dan wel wat langer, maar dat heb ik er wel voor over. Ben benieuwd welke bevindingen we hier vanaf morgen allemaal op tweakers mogen lezen!
Grr...
28-05 heb ik bij studentmobiel de status gekregen "contract ontvangen". En vandaag de dag 11-06, nog steeds geen vernieuwing in de status. What the hell? Waarom duurt het zo lang...
Er moet een overstap van Debitel naar KPN Hi geregeld worden, maar duurt inmiddels dus alweer meer dan 2 weken....
Ik vrees dat ik hem deze week niet meer binnenkrijg
!
28-05 heb ik bij studentmobiel de status gekregen "contract ontvangen". En vandaag de dag 11-06, nog steeds geen vernieuwing in de status. What the hell? Waarom duurt het zo lang...
Er moet een overstap van Debitel naar KPN Hi geregeld worden, maar duurt inmiddels dus alweer meer dan 2 weken....
Ik vrees dat ik hem deze week niet meer binnenkrijg
Ik ben benieuwd of de Diamond UK versies nou ook vandaag verstuurd gaan worden??
Of hebben die inderdaad wat vertraging?
Of hebben die inderdaad wat vertraging?
[ Voor 3% gewijzigd door Mark- op 11-06-2008 09:45 ]
bellen! lijkt me logischSleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:42:
Grr...
Ik vrees dat ik hem deze week niet meer binnenkrijg!
platbellen die lui... werkt het beste!
Mhm, ja misschien is dat wel de beste optie. Beetje onder druk zetten daar, even aan de tand voelen of men niet zit te niksen
heb je nog geen 1x gebeld dan?
ik zou echt na 1 dag al aan de tel hangen.. weet precies hoe het gaat bij die bedrijven...
service is meestal ver te zoeken, en toch blijft iedereen er bestellen, dus het zal hen zelf niks uitmaken.. raar eigenlijk
ik zou echt na 1 dag al aan de tel hangen.. weet precies hoe het gaat bij die bedrijven...
service is meestal ver te zoeken, en toch blijft iedereen er bestellen, dus het zal hen zelf niks uitmaken.. raar eigenlijk
[ Voor 78% gewijzigd door G-NiLES op 11-06-2008 10:12 ]
Ik heb 1 keer gebeld, maar dat was meer een vraag met betrekking tot het verwisselen van abonnement. Had toen een discussie met iemand, en heb toen even wat gevraagd. Echter toen totaal niet bij nagedacht om te vragen hoe lang het verder ongeveer ging duren etc. Beetje stom achteraf... maar goed
!
Ga nu zo maar eens een belletje plegen!
Ga nu zo maar eens een belletje plegen!
Anoniem: 214935
Bel er even achteraan. Heb ik ook gedaan. Wat blijkt hadden ze mijn contract nog niet eens naar de provider gestuurdSleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:42:
Grr...
Ik vrees dat ik hem deze week niet meer binnenkrijg!
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 214935 op 11-06-2008 10:37 ]
pdashop pre-orders komen ook morgen binnen.
Oost west, 127.0.0.1 best!
WTF. Ik bel het nummer van www.studentmobiel.nl en dan wacht ik even en hoor ik niks.. kijk ik op m'n scherm en is mijn "call' verdwenen zeg maar. Ik hoor hem nog niet eens overgaan. Heb het inmiddels 5 keer geprobeerd...
Het zit me niet mee....
Het zit me niet mee....
Tja, studenten he... (Sorry, flauwe grap).
Oppassen jij
!
Mhml, blijf het maar raar vinden, verbinding knalt er direct uit. En nee, ik heb gewoon volle bereik, dus best weird....
Mhml, blijf het maar raar vinden, verbinding knalt er direct uit. En nee, ik heb gewoon volle bereik, dus best weird....
Tja had je nu je diamond maar he? Dan was dat niet gebeurt!
Sta verdomme al meer dan 5 minuten naar een muziekje in de wachtrij te luisteren....
Ik heb opgehangen, zat al aan de 8+ minuten, flikker toch op zeg...,.
[ Voor 22% gewijzigd door Sleehond op 11-06-2008 11:21 ]
Anoniem: 165482
Heb je pdashop zelf gecontacteerd & dit antwoord van hen gekregen? Dus wij krijgen ze morgen? Dat bespaart me dan al een telefoontje/mailtjegeerttttt schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:55:
pdashop pre-orders komen ook morgen binnen.
Ik krijg net een verzendbevestiging van algebeld.nl voor de Touch Diamond WWE. Morgen dus waarschijnlijk in huis.
vreemd, ik moest ook wel een minuut of 3 wachten maar had daarna iemand aan de telefoon.Sleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:20:
Sta verdomme al meer dan 5 minuten naar een muziekje in de wachtrij te luisteren....
Ze vertelde dat de telefoon vandaag binnen zouden komen en als alles goed loopt ik vandaag nog de status toestel verzonden krijg.
Nou ik hoop het echt
heb je gister ook een mail met de verzendgegevens gekregen?Anoniem: 175914 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:02:
GsmWeb heeft net de diamond bij mij afgeleverd
Yup , zelf gebeld. Ik heb ook nog even vermeld dat ik het een beetje raar vond dat mensen die hem nu orderen hem vandaag nog in de handen kunnen hebben (ophalen) terwijl wij hem al maanden in bestelling hebben als pre-order... maarja.Anoniem: 165482 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:48:
[...]
Heb je pdashop zelf gecontacteerd & dit antwoord van hen gekregen? Dus wij krijgen ze morgen? Dat bespaart me dan al een telefoontje/mailtje
EIN-DE-LIJK!
Ben er doorheen gekomen
! Meneer even gevraagd hoe het mijn mijn order stond. Even gezegd dat ik sinds 28-05 geen update heb ontvangen over de status, en dat ik daar beetje van baalde
!
Hij vertelde me dat de telefoon vannochtend binnen is gekomen. Daarop vroeg ik, ik heb de telefoon dus nog deze week in huis? Zijn antwoord: absoluut
!
Maar wel raar, want ik heb nog helemaal niks gehoord over mijn overstap van debitel naar kpn hi. En ook niks over nummerbehoud. Heb ook gevraagd hoe dat zat, en hij zei dat ze druk bezig waren, en dat dat slechts een paar minuten werk is....
We zullen zien of deze vriendelijke vent gelijk heeft. Ik ga er maar vanuit dat ik hem vrijdag heb ofzo....
Ben er doorheen gekomen
Hij vertelde me dat de telefoon vannochtend binnen is gekomen. Daarop vroeg ik, ik heb de telefoon dus nog deze week in huis? Zijn antwoord: absoluut
Maar wel raar, want ik heb nog helemaal niks gehoord over mijn overstap van debitel naar kpn hi. En ook niks over nummerbehoud. Heb ook gevraagd hoe dat zat, en hij zei dat ze druk bezig waren, en dat dat slechts een paar minuten werk is....
We zullen zien of deze vriendelijke vent gelijk heeft. Ik ga er maar vanuit dat ik hem vrijdag heb ofzo....
Anoniem: 175914
Nee helemaal niks via mail gekregen, stond er ook ff van te kijken dat ze net op de stoep stonden.T.SPE schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:02:
[...]
heb je gister ook een mail met de verzendgegevens gekregen?
Kreeg vandaag om 11:41u mailtje van algebeld.nl:
bestelling verzonden, met track & trace voor de TNT, als het goed is krijg ik dus de WWE Touch Diamond morgen aangeboden, goed nieuws voor de mensen die voor de engelse versie gegaan zijn
bestelling verzonden, met track & trace voor de TNT, als het goed is krijg ik dus de WWE Touch Diamond morgen aangeboden, goed nieuws voor de mensen die voor de engelse versie gegaan zijn
Ik heb ook nog geen bericht van algebeld.nl... (NL-versie besteld).TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:49:
tsss, ik krijg van algebeld.nl telkens een paar uur later mail dan de anderen, geloof ik...
Heb net nog een keer gebeld naar studentmobiel, schoot me namelijk nog een vraag te binnen...
Enfin, kreeg een andere vent aan de telefoon, VEEL vriendelijker dan zijn voorganger ten 1e al...
Hij vertelde mij dat hij het spul naast zich had liggen, contract en telefoon etc. Dat hij het vandaag nog voor mij ging afronden en versturen, en ik kon er dus vanuit gaan dat ik hem morgen heb
OMG, i can't wait
Enfin, kreeg een andere vent aan de telefoon, VEEL vriendelijker dan zijn voorganger ten 1e al...
OMG, i can't wait
Net ff gebeld wanneer ik mijn pakketjes kan verwachten. Ze gaan vandaag op de post en morgen heb ik mijn diamantjes in huis. Wel jammer dat ze gister niet zijn verzonden.
[ Voor 3% gewijzigd door mattijn1980 op 11-06-2008 13:24 ]
Huh ze hebben hem vandaag op de post gedaan, maar je baalt ervan dat ze vandaag niet gestuurd hebben, vind ik knap van jemattijn1980 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:17:
Net ff gebeld wanneer ik mijn pakketjes kan verwachten. Ze gaan vandaag op de post en morgen heb ik mijn diamantjes in huis. Wel jammer dat ze vandaag niet zijn verzonden.
Vraagje aan jullie beiden dan: hebben jullie ook gepre-ordered, en alleen toestel of verlenging/icm abbo?
Ik heb puur toestel besteld (ivm aankomend jaar stage in verweggistan)
Antwoord op mezelf:
Typhone.nl mailde me net dat mijn NL versie Diamond vandaag op de post gaat
Het lijkt erop dat de meeste telecompany's gewoon de boel op voorraad hadden liggen en van HTC pas vandaag het startsein kregen om ze te MOGEN verkopen. Althans dat is wat ik denk, aangezien HTC vandaag de introductie officieel heeft gedaan (zie ook het T.net nieuwsbericht)
edit: ik heb het toestel los besteld (geen abonnement)
Typhone.nl mailde me net dat mijn NL versie Diamond vandaag op de post gaat
Het lijkt erop dat de meeste telecompany's gewoon de boel op voorraad hadden liggen en van HTC pas vandaag het startsein kregen om ze te MOGEN verkopen. Althans dat is wat ik denk, aangezien HTC vandaag de introductie officieel heeft gedaan (zie ook het T.net nieuwsbericht)
[ Voor 7% gewijzigd door j0bro op 11-06-2008 13:42 ]
To question is to grow.
Ik heb het toestel (zonder abo) ge-pre-ordered.BradKing schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:18:
[...]
Vraagje aan jullie beiden dan: hebben jullie ook gepre-ordered, en alleen toestel of verlenging/icm abbo?
Ik heb puur toestel besteld (ivm aankomend jaar stage in verweggistan)
de diamond touch pro is nu officieel aangekondigd voor nederland, met als verwachte datum augustus.
Hmmm nog maar 2 maandjes
http://www.pocketinfo.nl/...ch-pro-officieel-aan.html
Hmmm nog maar 2 maandjes
http://www.pocketinfo.nl/...ch-pro-officieel-aan.html
* Mark- kreeg net ook een mailtje van 2call:
Goedendag,
Uw order is verzonden met TNT Post en zal binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden
Gepre-ordered icm nieuw abonnement.[...]
[...]
Tja, om me daar dan maar bij aan te sluiten, ik heb ook nog geen emailtje van Algebeld over verzending van mijn WWE Diamond. Ik heb overigens wel de autolader en houder erbij, misschien dat dat nog voor vertragingen zorgt? Overigens heb ik geen abbo of verlenging via Algebeld aangevraagd (dus alleen het toestel)
[ Voor 11% gewijzigd door faethon op 11-06-2008 13:48 ]
nou ik krijg mijn diamond morgen iig niet...eerst wel nu ineens niet meer. Ze hebben een tekort.
Dat zal het probleem zijn denk ik. Ik heb alleen telefoon + nieuw abbo besteld.TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:53:
oja, die heb ik ook meebesteld (autolader/houder)
tsss.dus ik zit eigenlijk op een autohoudertje te wachten 
edit: niet dus: ik heb even (al)gebeld: er is een tekort... alsof ze niet weten hoeveel van die dingen besteld zijn
edit: niet dus: ik heb even (al)gebeld: er is een tekort... alsof ze niet weten hoeveel van die dingen besteld zijn
[ Voor 54% gewijzigd door TeChNo2 op 11-06-2008 14:30 ]
Ja hoor... ik heb dus gebeld etc, werd me verteld dat hij vandaag nog met de post wordt verstuurd. Me broer, heeft de order een dag later geplaatst, en die heeft nu een mail dat hij verzonden is. En ik nog niet, terwijl ik nog gebeld heb vannochtend en hij zou het direct afronden... wat een hufters!
Laat maar, echt 1 seconden na dit bericht ontvang ik mijn mail dat het pakket verzonden is
!
Kan gewoon niet wachten
Laat maar, echt 1 seconden na dit bericht ontvang ik mijn mail dat het pakket verzonden is
Kan gewoon niet wachten
[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 11-06-2008 14:19 ]
Excuses DaannO.
Naster, ik heb ook daar besteld. Echter wel dus een mail gekregen met pakket verzonden. Wat is jouw ordernummer, wanneer heb je besteld etc? Balen dat je buiten de 1e lichting valt :(!
Naster, ik heb ook daar besteld. Echter wel dus een mail gekregen met pakket verzonden. Wat is jouw ordernummer, wanneer heb je besteld etc? Balen dat je buiten de 1e lichting valt :(!
Iemand al mail gekregen van de webshop algebeld over de htc touch diamond?
Aangezien zij hem ook vandaag binnenkregen.
Aangezien zij hem ook vandaag binnenkregen.
ja dusBradKing schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:43:
Okee, zal ik er wel overheen gelezen hebben
BradKing, zou ik mogen vragen wanneer jij de Diamond hebt besteld bij algebeld.nl (welke datum) ik heb namelijk nog steeds geen mail gehad en op 24 mei besteld.BradKing schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:43:
http://blog.morrison.nl/
Hmmm, ik heb ook nog geen mailtje ontvangen en 10 mei besteld. Misschien duurt het even.... Maar op de website staat al niet meer dat ze Direct Leverbaar zijn, dit belooft niet veel goedsrvbcrs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:07:
[...]
BradKing, zou ik mogen vragen wanneer jij de Diamond hebt besteld bij algebeld.nl (welke datum) ik heb namelijk nog steeds geen mail gehad en op 24 mei besteld.
Ik ontvang zojuist de verzendbevestiging (ik heb hem 22 mei besteld)Taygeta schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:31:
[...]
Hmmm, ik heb ook nog geen mailtje ontvangen en 10 mei besteld. Misschien duurt het even.... Maar op de website staat al niet meer dat ze Direct Leverbaar zijn, dit belooft niet veel goeds
Ik heb ze gebeld: ze hebben er te weinig geleverd gekregen (momenteel hebben ze "contact met de leverancier"), alle mensen die er een hebben gepre-ordered krijgen vanmiddag/vanavond een mailtje met "uitleg" cq een bevestiging dat het ding verstuurd is, klinkt inderdaad weinig hoopvol.
Ik denk stiekem al een beetje aan annuleren en ergens anders gaan halen waar ze wel op voorrraad zijn inmiddels... pre-orderen doe je maar met 1 doel: het ding snel in huis hebben en niet om extra te wachten tenslotte... (alleen dat gedoe dat je dan weer krijgt met geld terugkrijgen e.d.
)
Ik denk stiekem al een beetje aan annuleren en ergens anders gaan halen waar ze wel op voorrraad zijn inmiddels... pre-orderen doe je maar met 1 doel: het ding snel in huis hebben en niet om extra te wachten tenslotte... (alleen dat gedoe dat je dan weer krijgt met geld terugkrijgen e.d.
Ja ik begin ook steeds minder vertrouwen te krijgen in die tent daar, krijg ook steeds andere verhalen te horen. Mij vertelde ze dat vandaag alleen de losse Diamonds worden verstuurd. De Diamond i.c.m. cradle bestellingen komen morgen binnen en dan zouden we hem vrijdag binnen moeten krijgen, dan moet ik ze maar weer op hun blauwe ogen vertrouwen. Ik zit er ook heel sterk over te twijfellen om te cancellen, ik heb namelijk nog niks betaald, maar onder remboursTeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:36:
Ik heb ze gebeld: ze hebben er te weinig geleverd gekregen (momenteel hebben ze "contact met de leverancier"), alle mensen die er een hebben gepre-ordered krijgen vanmiddag/vanavond een mailtje met "uitleg" cq een bevestiging dat het ding verstuurd is, klinkt inderdaad weinig hoopvol.
Ik denk stiekem al een beetje aan annuleren en ergens anders gaan halen waar ze wel op voorrraad zijn inmiddels... pre-orderen doe je maar met 1 doel: het ding snel in huis hebben en niet om extra te wachten tenslotte... (alleen dat gedoe dat je dan weer krijgt met geld terugkrijgen e.d.)
Ja zo'n bureaulader inderdaad..TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:42:
wat bedoel je met cradle bestelling ?(zo'n bureauhouder ?)
Okee, ik heb ook net algebeld gebeld.rvbcrs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:40:
[...]
Ja ik begin ook steeds minder vertrouwen te krijgen in die tent daar, krijg ook steeds andere verhalen te horen. Mij vertelde ze dat vandaag alleen de losse Diamonds worden verstuurd. De Diamond i.c.m. cradle bestellingen komen morgen binnen en dan zouden we hem vrijdag binnen moeten krijgen, dan moet ik ze maar weer op hun blauwe ogen vertrouwen. Ik zit er ook heel sterk over te twijfellen om te cancellen, ik heb namelijk nog niks betaald, maar onder remboursmaar ik zou niet weten waar ik hem nu dan zou moeten bestellen.. ik WIL hem morgen echt hebben..
Ze zeiden dat er inderdaad te weinig HTC touch diamonds hadden ontvangen. Morgen verwachten ze de 2de partij. Overigens zei hij ook dat nog niet alle mails de deur uit waren voor diegene die vandaag verzonden zouden worden
Ik wist niet eens dat je die ("cradle") al kon bestellen
@ taygeta: hihi er is nog een sprankje hoop voor morgen dus
(en met 1 dag vertraging valt eventueel ook nog wel te leven, maar anders...
)
@ taygeta: hihi er is nog een sprankje hoop voor morgen dus
(en met 1 dag vertraging valt eventueel ook nog wel te leven, maar anders...
[ Voor 72% gewijzigd door TeChNo2 op 11-06-2008 15:50 ]
Hij is nog op vooraad bij pdashop voor de mensen die moeten wachten op een andere webshop
Anoniem: 93400
Waarom bestel je een toestel los? Zelfs inclusief de kosten van een abonnement van 400 minuten, onbeperkt internet (128kbps) en Route 66 kost hij nagenoeg hetzelfde: 509 euro.j0bro schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:27:
Zelf heb ik 'm bij GSMWEB besteld. Wacht nu geduldig tot ik hem heb, al is mijn geduld niet heel groot als het om gadgets gaat
iedereen die in dit topic post is in ieder geval niet geduldig aan het wachten ...Anoniem: 93400 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:51:
[...]
Wacht nu geduldig tot ik hem heb, al is mijn geduld niet heel groot als het om gadgets gaat
('t is toch een beetje hetzelfde gevoel als vroeger de dag voor je verjaardag of 4 december of zoiets..., ja ik geeft het toe: ik ben absoluut niet geduldig
[ Voor 30% gewijzigd door TeChNo2 op 11-06-2008 15:58 ]
Haha, ik heb ook nog nooit zovaak op het refresh knopje gedrukt van hotmailTeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:55:
[...]
iedereen die in dit topic post is in ieder geval niet geduldig aan het wachten ...
('t is toch een beetje hetzelfde gevoel als vroeger de dag voor je verjaardag of 4 december of zoiets..., ja ik geeft het toe: ik ben absoluut niet geduldig)
Zojuist een mailtje van algebeld.nl met de bevestiging dat ie verstuurd is!
Het is de NL-versie. Ik had ze nog even gebeld vanmiddag en mochten ze een 'meebesteld artikel' (bijvoorbeeld autohouder/lader) niet op voorraad hebben, dan sturen ze in ieder geval de Diamond alvast op en volgt de rest later. Ze hadden er 50 op voorraad (NL, UK, of samen?) en deze week zouden ze er meer krijgen.
Het is de NL-versie. Ik had ze nog even gebeld vanmiddag en mochten ze een 'meebesteld artikel' (bijvoorbeeld autohouder/lader) niet op voorraad hebben, dan sturen ze in ieder geval de Diamond alvast op en volgt de rest later. Ze hadden er 50 op voorraad (NL, UK, of samen?) en deze week zouden ze er meer krijgen.
Nou ik heb er net 3 geannuleerd, ik heb algebeld.nl net weer aan de lijn gehad en ze hebben de leverancier gebeld, die vertelde dat ze morgen geen Diamonds kunnen leveren.. Dat zou dus betekenen dat algebeld morgen geen nieuwe voorraad krijgt en ze dus niets kunnen versturen morgen!!
Heeft iemand nog andere winkels anders dan PDAShop.nl ik woon namelijk niet echt in de buurt van Rotterdam.
Heeft iemand nog andere winkels anders dan PDAShop.nl ik woon namelijk niet echt in de buurt van Rotterdam.
Verzending is bij pdashop.nl gratis he. Dus dan heb je hem morgen binnen als je nu voor 21:00 besteld.rvbcrs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:29:
Nou ik heb er net 3 geannuleerd, ik heb algebeld.nl net weer aan de lijn gehad en ze hebben de leverancier gebeld, die vertelde dat ze morgen geen Diamonds kunnen leveren.. Dat zou dus betekenen dat algebeld morgen geen nieuwe voorraad krijgt en ze dus niets kunnen versturen morgen!!
Daar is dit topic niet voor bedoeld, zie de titel van dit topic!
[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 11-06-2008 20:01 ]
To question is to grow.
Cool hè? Studentmobiel rocks!Sleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:16:
Laat maar, echt 1 seconden na dit bericht ontvang ik mijn mail dat het pakket verzonden is!
Kan gewoon niet wachten
Heb ook de mail dat de Diamond onderweg is. Alleen moet ik nu dus nòg een dag wachten want morgen ben ik niet thuis...
...o nee, dan moet ik nog twéé dagen wachten, bedenk ik me nu net, omdat die sfrds van TNT altijd de eerstvolgende dag nog een bezorgpoging doen (zelfs in een wijk waar alleen tweeverdieners ende fulltimers wonen).
Grrr ende aargh!
Hmm, dat klinkt niet best. Inmiddels is het vertrouwen in algebeld enigzins gedaald, aangezien ze toch steeds weer een ander verhaal tegen verschillende klanten vertellen. Dat ze morgen geen levering krijgen is overigens nieuw voor mij. Laten we hopen dat ze zich vergissen, of zijn er meer mensen hier die dit te horen hebben gekregen?rvbcrs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:29:
Ik heb ze vanmiddag gebeld en kreeg toen een behoorlijk vaag verhaal. Ik ben eigenlijk van plan te annuleren en bij pdashop te bestellen (dan heb je 'm zeker morgen) alleen het enige wat mij nog tegenhoudt is het feit dat ik al betaald heb ....!!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst goed de TS door zodat je weet wat in dit topic wel en niet mag!
Dat iedereen zijn persoonlijke statusupdates door gaat geven lijkt mij niet erg zinvol en interessant voor anderen. Doe dit dus niet!!
Lees eerst goed de TS door zodat je weet wat in dit topic wel en niet mag!
Dat iedereen zijn persoonlijke statusupdates door gaat geven lijkt mij niet erg zinvol en interessant voor anderen. Doe dit dus niet!!