Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:14:
Ik heb ze vanmiddag gebeld en kreeg toen een behoorlijk vaag verhaal. Ik ben eigenlijk van plan te annuleren en bij pdashop te bestellen (dan heb je 'm zeker morgen) alleen het enige wat mij nog tegenhoudt is het feit dat ik al betaald heb ....!!!
Ik zou ze nog eens bellen en vragen of ze ZEKER weten dat ze morgen weer een levering krijgen omdat 1 van hun medewerkers aan een andere klant verteld dat ze morgen niet geleverd krijgen..

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Geachte heer/mevrouw,

Uw bestelling is reeds afgerond. Uw toestel is verzonden u kunt het vandaag of morgen thuis verwachten. De barcode krijgt u naar aller waarschijnlijkheid vanavond in uw email inbox verwachten.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Hawal

Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V.

tel. 020-7766366/020-7766355
fax. 020-7771123/020-7771124

www.gsmweb.nl

Kijk voor antwoorden op veel gangbare vragen op http://www.gsmweb.nl/gsmweb/help/faq.htm
yeah :) morgen touch diamond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:14:
Ik heb ze vanmiddag gebeld en kreeg toen een behoorlijk vaag verhaal. Ik ben eigenlijk van plan te annuleren en bij pdashop te bestellen (dan heb je 'm zeker morgen) alleen het enige wat mij nog tegenhoudt is het feit dat ik al betaald heb ....!!!
Tja, afkoelwet he, binnen x aantal dagen (8 werkdagen?) kun je je order annuleren.
Daarnaast kun je het ook nog gooien op het "niet nakomen van de afgesproken leverdatum"... of dat werkt is twijfel, zal liggen aan hun coulantie gok ik.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

SamStar schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:21:
[...]

yeah :) morgen touch diamond :D
Cool, wanneer heb jij hem besteld?In mijn mailtje (GSMWEB) stond dat ik tussen 6 en 8 een verzend bevestiging kan ontvangen. Mijne is op 4juni besteld.

EDIT: Krijg net het verlossende emailtje, dat ie verzonden is *O*

[ Voor 10% gewijzigd door yassine op 11-06-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
neehoor, zolang hij niet afgeleverd is kun je annuleren... 't geeft alleen zoveel gedoe, ik heb toch nog maar een allerlaatste mailtje gestuurd met de vraag om ene reele (!!!) leveringsstatus...dat wacht ik nog even af en anders is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:31
Wel irritant dat dat Track and Trace nog niks laat zien. Er staat in de mail ook wel: De informatie over uw pakket kan enkele uren vertraagd zijn. Maar goed, hopelijk komt er vanavond nog wel iets tevoorschijn, en anders morgen maar bij de brievenbus zitten wachten ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Sleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:38:
Wel irritant dat dat Track and Trace nog niks laat zien. Er staat in de mail ook wel: De informatie over uw pakket kan enkele uren vertraagd zijn. Maar goed, hopelijk komt er vanavond nog wel iets tevoorschijn, en anders morgen maar bij de brievenbus zitten wachten ;)!
Dat werk meestal pas vanaf 23:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Sleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:38:
Jah na 12uur (middernacht) krijg je vaak pas de eerste update te zien in je track/trace. Las ergens in de pagina's hiervoor dat hij rond 10uur in de ochtend wordt geleverd, nou heb ik net half 11 les :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Vrijdag 6 juni bij Typhone besteld.. Gisteren mail dat het abo was ingegaan. Nu nog het toestel.... (HTC Touch Diamond) Typhone (wat een baggerzaak, lange wachttijden, geirriteerde mensen aan de lijn, slechte communicatie) geeft aan dat hij vandaag binnen komt. Alleen kunnen ze niet zeggen hoeveel, en hoeveel mensen er eentje krijgen. Op de vraag of ik dan bij de eerste 10 of eerste 100 zat konden ze niets op antwoorden :? Ja meneer.... weet het niet, informatie is niet beschikbaar... Goedenmiddag meneer.

Al met al, rustig wachten totdat hij geleverd wordt op mijn werk vrees ik.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is dit topic niet voor bedoeld, zie de titel van dit topic!

Zelf heb ik gisteren bij GSMWEB besteld, en vandaag is het toestel verstuurd. Lange of onduidelijke levertijd lijkt dus geheel niet van toepassing.

[ Voor 68% gewijzigd door DaannO op 11-06-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-08 17:25
TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:33:
neehoor, zolang hij niet afgeleverd is kun je annuleren... 't geeft alleen zoveel gedoe, ik heb toch nog maar een allerlaatste mailtje gestuurd met de vraag om ene reele (!!!) leveringsstatus...dat wacht ik nog even af en anders is het klaar.
Heb je al antwoord van ze gekregen? Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje lijkt het. Op zich kan ik nog wel een dagje langer wachten, maar ja, toch wel leuk om er mee te spelen! Had jij ook een WWE editie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Nee de NL versie, morgen moet ik waarschijnlijk toch naar r'dam dus als ik (vanavond) niks hoor van nogalgebeld dan horen ze van mij en ga ik naar de concurrent...

(en inderdaad: een dagje maakt niet uit, maar dat ze niets van zich laten horen irriteert me zeer...)

eh kortom: nee nog geen antwoord!

[ Voor 6% gewijzigd door TeChNo2 op 11-06-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Lekker Diamond al verstuurd. Beetje jammer dat ik morgen en vrijdag moet werken en je het proces niet kunt stoppen om Diamond s'avonds ergens af te halen! Dat wordt dus pas maandag aarrrgghhh!!!

TNT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 08:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:15:
Nee de NL versie, morgen moet ik waarschijnlijk toch naar r'dam dus als ik (vanavond) niks hoor van nogalgebeld dan horen ze van mij en ga ik naar de concurrent...

(en inderdaad: een dagje maakt niet uit, maar dat ze niets van zich laten horen irriteert me zeer...)

eh kortom: nee nog geen antwoord!
Ik heb er nog maar weer een mailtje achteraan geslingerd, want inderdaad, nog steeds geen mailtje met informatie over de levertijd.
En wat ik helemaal belachelijk vind is dat ik hem op 10 mei besteld heb en iemand die een paar weken later besteld heeft, al een mailtje heeft dat hij verzonden is.
Zeer slecht als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
Tekn0z schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:23:
Vrijdag 6 juni bij Typhone besteld.. Gisteren mail dat het abo was ingegaan. Nu nog het toestel.... (HTC Touch Diamond) Typhone (wat een baggerzaak, lange wachttijden, geirriteerde mensen aan de lijn, slechte communicatie) geeft aan dat hij vandaag binnen komt. Alleen kunnen ze niet zeggen hoeveel, en hoeveel mensen er eentje krijgen. Op de vraag of ik dan bij de eerste 10 of eerste 100 zat konden ze niets op antwoorden :? Ja meneer.... weet het niet, informatie is niet beschikbaar... Goedenmiddag meneer.

Al met al, rustig wachten totdat hij geleverd wordt op mijn werk vrees ik.
Hee, ik had hem ook 6 juni besteld en heb inmiddels mijn track&trace nummer in mijn mailbox. Morgen dus al binnen! Hun orderstatussysteem kampt met technische moeilijkheden zoals hun website zelf zegt, maar men antwoordt prima op mijn e-mailvragen en de orderstatus is gewoon bijgewerkt. Typhone.nl is overigens een tijdje geleden door The Phone House overgenomen, over de kwaliteit kan ik nu nog niets negatiefs zeggen, alles verloopt naar behoren.

[ Voor 7% gewijzigd door j0bro op 11-06-2008 20:50 ]

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Mijn track&trace werkt nu ook, zeggende dat hij in het sorteerproces zit. leuk leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Track & Trace Barcode: BLABLA
Postcode: BLABLA

Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

Jammert, deze melding krijg ik al sinds ik de code heb ontvangen (16:30) :(

[ Voor 25% gewijzigd door Sleehond op 11-06-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Sleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:08:
Track & Trace Barcode: BLABLA
Postcode: BLABLA

Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

Jammert, deze melding krijg ik al sinds ik de code heb ontvangen (16:30) :(
Heel normaal als deze pas na middernacht gaat werken. Vaak genoeg meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
Ik krijg dus net een mailtje van Algebeld.nl
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bestelling bij Algebeld.nl. Helaas hebben wij vandaag uw toestel niet kunnen versturen. Morgen krijgen wij een nieuwe zending HTC toestellen en uw toestel zal dan direct verstuurd worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,
Balen! Ik heb 15 mei een pre-order gedaan..Ik had me er al op ingesteld dat ik morgen na het werk ermee kon spelen :P.

[ Voor 3% gewijzigd door zmaster op 11-06-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Z0di4k schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:29:
Lekker Diamond al verstuurd. Beetje jammer dat ik morgen en vrijdag moet werken en je het proces niet kunt stoppen om Diamond s'avonds ergens af te halen! Dat wordt dus pas maandag aarrrgghhh!!!

TNT :(
Briefje op de deur? Iets met buren of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Upquark schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:35:
[...]

Briefje op de deur? Iets met buren of zo...
Als het goed is, doet TNT dat niet. Stel dat je mot hebt met je buren dan zou het in theorie kunnen dat je buren iedere keer zo'n briefje op je deur plakken als jij naar je werk bent. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
zmaster schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:27:
Ik krijg dus net een mailtje van Algebeld.nl

[...]
Balen! Ik heb 15 mei een pre-order gedaan..Ik had me er al op ingesteld dat ik morgen na het werk ermee kon spelen :P.
'k heb hetzelfde mailtje gehad + antwoord op mijn mail, geeft me toch wel hoop dat er morgen (weer) 't een en ander verstuurd zal worden, dus ik wacht nog maar eventjes ongeduldig af ...

oh enne werken is zooo 2007.... (ik heb vakantie ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

pven schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:36:
[...]

Als het goed is, doet TNT dat niet. Stel dat je mot hebt met je buren dan zou het in theorie kunnen dat je buren iedere keer zo'n briefje op je deur plakken als jij naar je werk bent. :Y)
Kun je geen briefje plakken "Sorry, ik werk vrijwel dagelijks van 9 tot 6, u hoeft het niet opnieuw aan te bieden, ik wil het graag ophalen op het postkantoor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
geerttttt schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:32:
[...]

Kun je geen briefje plakken "Sorry, ik werk vrijwel dagelijks van 9 tot 6, u hoeft het niet opnieuw aan te bieden, ik wil het graag ophalen op het postkantoor"
Ook leuk voor de mensen die graag even willen kijken wat je in huis hebt staan. 8)7

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

TD-er schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:50:
[...]

Ook leuk voor de mensen die graag even willen kijken wat je in huis hebt staan. 8)7
Ik woon in een buurt waar zo'n briefje wel kan ;) , ik kan zelfs mijn deur open laten als ik wil... maar goed, we dwalen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
ik zal t je nog leuker vertellen: bij mij weet de postbode zelfs bij wie ie wel en niet af kan leveren en als het niet bij de buren mag van de afzender gaat het gelijk naar afhalen, niet tweede keer leveren. heerlijk gewoon :D vraag me niet hoe, maar ik ontvang zo veel dat ie me er een keer op aangesproken heeft op zaterdag, vond het ontzettend sympa.

verbaast me wel nog steeds dat t zo kan, organisatorisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Regelrecht uit de TS: "Dat iedereen zijn persoonlijke statusupdates door gaat geven lijkt mij niet erg zinvol en interessant voor anderen. Doe dit dus niet!!"

Niet de bedoeling dus, de rest van je offtopic reacties worden getrashed :)

[ Voor 80% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Regelrecht uit de TS: "Dat iedereen zijn persoonlijke statusupdates door gaat geven lijkt mij niet erg zinvol en interessant voor anderen. Doe dit dus niet!!"

[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Laatst online: 19:54

[ Voor 114% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Bij mij zitten ze in de afleverroute.
Ze waren zo slim geweest om een andere letter te gebruiken in de postcode. Daarom vond ik ook niks. :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Laatst online: 16-07 11:17
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-06-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

mag toch wel hopen dat ze vandaag wat gaan afleveren. Wel snel voor de rest, GSMweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
hecht niet te veel waarde aan trek en trees.

zovaak gehad dat het er niet eens bij komt te staan, of niet goed, of pas als dat ding daadwerkelijk bij jou is bezorgd ( dan gaan ze dus al die gegevens invoeren ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro

[ Voor 79% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 12:30 ]

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
hahahah j0bro, join the club.

f5-en is de bom. Ik bedoelde alleen te zeggen, dat hij zich niet zo heel erg druk moet maken over informatie in T&T staat, is geen enkele recht aan te ontlenen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

[ Voor 82% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online

[ Voor 76% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
dan maar nog een dag wachten, kan ik hem morgen zelf nog aanpakken ook....
of ze moeten opeens een auto gaan sturen?

Heb jij specifiek naar jouw pakket gevraagd? Of gewoon gevraagd wat die status betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Ach jongens, het kan altijd erger. Ik zou vandaag de Diamond ontvangen maar kreeg een mail dat er te weinig zijn binnengekomen bij belnu. Net een mailtje gekregen dat ze 'hopen' volgende week een nieuwe lading te krijgen, maar garanderen kunnen ze dat nog niet. *jaloers op de mensen die hem al hebben* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Gelukkig zit die van mij in de bus bij de bezorger. Wordt straks afgeleverd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

zijn er mensen die ervaring hebben met dat tnt later alsnog de melding gaf dat de chauffeur hem meehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES

[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
G-NiLES schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:31:
Zending zit in afleverroute 12-06-2008 Rotterdam , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 12-06-2008 Rotterdam , pakkettendistributie

wonderen bestaan nog ;)
Mazzelaar!

Ik hoop alleen dat de chauffeur bij ons gewoon tegen de avond komt, zoals gewoonlijk. Overdag pakketpost bezorgen (bij werkende mensen) vind ik namelijk echt absurd inefficient. 3 x proberen en daarna alsnog zelf naar het distributiekantoor kunnen rijden om het af te halen, wie verzint dat. Nee, TNT komt de laatste tijd gewoon rond 18:00 - 19:00 bij ons langs, ideaal, nooit gezeik.

DaannO, waar blijf je??? Mod dit eens weg man, offtopic geblaat dit!

[ Voor 5% gewijzigd door j0bro op 12-06-2008 14:04 ]

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Het was toch niet de bedoeling om een live update te geven van je T&T in dit topic?

DaanO heeft straks genoeg werk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
geerttttt schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:14:
zijn er mensen die ervaring hebben met dat tnt later alsnog de melding gaf dat de chauffeur hem meehad?
Tot even voor 12 stond bij mijn pakket de melding nog dat het in het sorteerproces in Zwolle zat, maar nu net gekeken en de chauffeur heeft 'm mee. Kortom, ja, dat is dus mogelijk.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Modbreak:Oke, ik heb zojuist dit topic uitgemest. De eerste reactie van een persoonlijke update van zijn levering is gemodbreaked, de tweede update van die persoon en die daarop volgen zijn getrashed.

Ik stel voor dat iedereen nog even dit door gaat lezen:
  • Meld alleen concrete zaken. Ga niet off-topic.
  • Vragen als "wanneer komt toestel A uit" mogen pas gesteld worden als die vraag nog niet in dit topic gesteld is en daar al antwoord op is gegeven!
  • Dit topic is bedoeld voor nieuwtjes betreffende de leveringsstatus (bv 'Shop X meldt dat ze op dd-mon-yyyy kunnen leveren'). Niet voor opmerkingen als 'ik wacht nu al zo lang' en 'waar blijft hij nou'.
  • Nieuw aangekondigde toestellen verdienen een eigen topic. Echter is het de bedoeling dat de levertijd discussie wel in dit topic plaatsvindt.
  • Ga hier niet over shops praten en de kwaliteit daarvan, daarvoor hebben we de shopreviews!
  • Ga hier niet inhoudelijk discussiëren over toestellen, maar doe dat in de daarvoor bestemde topics.
  • Dat iedereen zijn persoonlijke statusupdates door gaat geven lijkt mij niet erg zinvol en interessant voor anderen. Doe dit dus niet!!
  • Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie hieronder bij links!

[ Voor 95% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Inderdaad :)

[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Oke, dit topic is zoals aangekondigd een test. Eerst liep hij erg goed en soepel en waren we tevreden. Echter denken bepaalde users nu dat het belangrijk is voor ons om te weten wat de status van hun levering is. Dat is niet zo en zulke reacties mogen jullie laten :)

Mocht het alsnog offtopic hierna gaan dan gooien we dit topic gewoon dicht zonder excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Laatst online: 27-08 17:25
TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:07:
[...]

'k heb hetzelfde mailtje gehad + antwoord op mijn mail, geeft me toch wel hoop dat er morgen (weer) 't een en ander verstuurd zal worden, dus ik wacht nog maar eventjes ongeduldig af ...

oh enne werken is zooo 2007.... (ik heb vakantie ;) )
Ik heb zojuist bericht gehad van algebeld.nl dat de WWE editie van de Touch Diamond vandaag is verzonden. Er is dus toch een lading Diamonds ontvangen bij algebeld, in tegenstelling tot eerdere posts waaruit leek af te leiden te zijn dat ze vandaag geen levering zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wil je gewoon dat dit topic dicht gaat :?

[ Voor 75% gewijzigd door DaannO op 12-06-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Bij deze nog even een update voor de mensen die de HTC-TD besteld hadden incl Route66 via GSM-web.nl.
De Route66 zit er nog niet bij, omdat die niet op tijd geleverd kon worden en die sturen ze als het goed is morgen (vrijdag de 13e, vandaar de "als het goed is") na.
De man bij de helpdesk as enigzins verbaasd dat ik daar nog geen brief over gehad had, dus ik vermoed dat die tegelijk met de Route66 gaat binnenkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
*weg*

Modbreak:Dit is de laatste keer dat we melden dat persoonlijke vragen hier niet horen. Als er nog een overtreding volgt, dan gaat dit topic voor goed op slot en is het levertijden-experiment helaas mislukt. Me dunkt dat we inmiddels vaak genoeg hebben gewaarschuwd.

Replies op het oorspronkelijke bericht zijn getrashed.

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 13-06-2008 13:47 . Reden: extra onder de aandacht gebracht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Weet iemand of de T-mobile shop (niet online, maar de echte winkel) de HTC Diamond ook levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij levert T-mobile nooit de echte HTC toestellen, maar alleen hun MDA versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dus op dit moment zullen ze geen Diamond (of MDA-kloon) leveren? Die van hunzelf is er immers nog niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Ondanks dat belnu mij vertelde dat ze pas volgende week weer een lading diamonds binnenkregen en mijne zouden versturen, had ik vanochtend TNT aan de deur met mijn telefoon. vreemde taferelen dus. De tijdreis der diamonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Raar inderdaad. Ik vind zowiezo de service van telefoonzaken vaak erg vreemd. Vaak klopt er gewoon niks van wat men je verteld. Zo heb jij hem dus een week eerder, en zo zit ik al 3 dagen te wachten op een bestelling die sinds woensdag onderweg zou zijn. Geeft maar weer eens aan hoe onduidelijk men vaak is. Op dat gebied kunnen al die zaken wel eens progressie gaan boeken, want daarmee kun je veel klanten voor je winnen. Zijn er mensen die juist zeer te spreken zijn over bepaalde bedrijfen?

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 13-06-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Sleehond schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:05:
Raar inderdaad. Ik vind zowiezo de service van telefoonzaken vaak erg vreemd. Vaak klopt er gewoon niks van wat men je verteld. Zo heb jij hem dus een week eerder, en zo zit ik al 3 dagen te wachten op een bestelling die sinds woensdag onderweg zou zijn. Geeft maar weer eens aan hoe onduidelijk men vaak is. Op dat gebied kunnen al die zaken wel eens progressie gaan boeken, want daarmee kun je veel klanten voor je winnen. Zijn er mensen die juist zeer te spreken zijn over bepaalde bedrijfen?
Wat ik mij nu zit af te vragen is of er nog meer winkelketens zijn die met een dergelijk patroon te maken hebben.
Per model 1 introductie-datum, redelijk wat pre-orders en veel verzendingen tegelijk naar klanten en ook klanten die erg ongeduldig zitten te bellen ivm status-updates.
De enige sector die wat dat betreft in de buurt komt is een computer-winkel, maar ook daar heb je vrijwel nooit te maken met vooraf bekende intruductiedatums, hooguit dat de levering langzaam op gang komt na een aankondiging.
Neemt niet weg dat de telecom-winkeliers/-webshops de informatievoorziening inderdaad wel wat beter zouden kunnen doen, maar ze zitten dan ook wel in een redelijk unieke situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Sleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:10:
EIN-DE-LIJK!

Ben er doorheen gekomen :*) ! Meneer even gevraagd hoe het mijn mijn order stond. Even gezegd dat ik sinds 28-05 geen update heb ontvangen over de status, en dat ik daar beetje van baalde ;) !

Hij vertelde me dat de telefoon vannochtend binnen is gekomen. Daarop vroeg ik, ik heb de telefoon dus nog deze week in huis? Zijn antwoord: absoluut _/-\o_ !

Maar wel raar, want ik heb nog helemaal niks gehoord over mijn overstap van debitel naar kpn hi. En ook niks over nummerbehoud. Heb ook gevraagd hoe dat zat, en hij zei dat ze druk bezig waren, en dat dat slechts een paar minuten werk is....

We zullen zien of deze vriendelijke vent gelijk heeft. Ik ga er maar vanuit dat ik hem vrijdag heb ofzo....
Krijg jij de telefoon al geleverd? Terwijl je abbonement nog niet is goedgekeurd? Bij mij staat de status nog steeds op nummerbehoud in aanvraag en ze kunnen mij het toestel niet opsturen zolang dit niet is doorgevoerd. Hoop maar dat ze beetje opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

besteld bij www.bestelmaar.nl

Het toestel zou maandag verstuurd worden .. toen di/wo en toen werd het donderdag en nu ...?
Afspraken worden niet nagekomen, men beloofd te bellen (2x) maar dat doen ze niet en als je vraagt waarom dat niet is gebeurt dan heeft men natuurlijk geen antwoord.
Aan het eind van het verhaal zegt men ineens dat de goedkeuring van de provider nog geregeld moet worden?? de papieren zijn er al een aantal weken.

en wat een slecht bereikbare helpdesk a 30,- per minuut

Het is dat het nogal wat euros scheelt t.o.v. normale winkel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Vandaag bij de T-Mobile shop in Zwolle gehoord: de Vario IV en Compact IV worden 2 juli verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Levertijd Sony Ericsson + prijs is sinds vandaag bekend
Het is bekend wanneer Sony Ericsson's eerste smartphone onder Windows Mobile, de X1, in de winkel ligt. En dat niet alleen, de prijs van de Xperia met zijn unieke slide-mechanisme is ook bekend!
De aankondiging van de Xperia X1 vond plaats in Barcelona begin dit jaar. Groot was de verrassing dat deze smartphone draaide onder Windows Mobile! Inmiddels hebben we daar al een tijdje aan kunnen wennen en we zien steeds meer uit dat dit toestel in de winkel komt.

Vandaag troffen we de Xperia X1 aan in een bekende Nederlandse webshop. Hieruit blijkt dat de Xperia X1 in augustus in de winkel terecht komt tegen een verwachtte losse verkoopprijs van rond de 750 euro. En dat is best stevig, vooral als je bedenkt dat concurrenten als de E-ten Glofiish M810 en de HTC Touch Diamond ongeveer 300 euro minder kosten! Daar staat dan wel weer tegenover dat je een high-end Windows Mobile 6.1 smartphone in huis haalt met een uniek slider-mechanisme en een gigantisch WVGA beeldscherm van 800 x 480 pixels!
Bron: http://www.nieuwemobiel.n...son-Xperia-X1-bekend.html

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:04:
Vandaag bij de T-Mobile shop in Zwolle gehoord: de Vario IV en Compact IV worden 2 juli verwacht.
dat is nog eerder dan via de site van vodafone (voor verlenging e.d.). Iemand van vodafone vertelde mij dat ze de Diamond pas in de week van 7 juli binnen hebben! Zo ongeveer een maand later dan de meeste winkels... worden de toestellen die vodafone gaat verkopen nog voorzien van logo en software o.i.d.?? (was ik namelijk vergeten te vragen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Overigens heb ik het vanmiddag ook nog bij de T-Mobile winkel in Apeldoorn gevraagd, en daar konden ze nog geen datum noemen, dus in hoeverre het allemaal officieel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de T-mobile shop in Delft zou de MDA compact IV eind deze maand geleverd worden, ik krijg dan een belletje... Komt dus redelij kovereen met die 2 juli van Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

De Vario IV (Touch Pro) gelijktijdig met de Compact IV (Diamond) ?

terwijl de Touch Pro pas in augustus wordt verwacht... beetje vreemd dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:33:
Bij deze nog even een update voor de mensen die de HTC-TD besteld hadden incl Route66 via GSM-web.nl.
De Route66 zit er nog niet bij, omdat die niet op tijd geleverd kon worden en die sturen ze als het goed is morgen (vrijdag de 13e, vandaar de "als het goed is") na.
De man bij de helpdesk as enigzins verbaasd dat ik daar nog geen brief over gehad had, dus ik vermoed dat die tegelijk met de Route66 gaat binnenkomen ;)
Route66 is hier nog niet binnen. Is er iemand die hier inmiddels een update over kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:39:
[...]

Route66 is hier nog niet binnen. Is er iemand die hier inmiddels een update over kan geven?
Ik zal morgen wel even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:56:
[...]

Volgens de T-mobile shop in Delft zou de MDA compact IV eind deze maand geleverd worden, ik krijg dan een belletje... Komt dus redelij kovereen met die 2 juli van Zwolle.
Op een andere site gelezen dat iemand bij de T-Mobile shop in Rotterdam te horen heeft gekregen dat de Vario IV op 1 juli verwacht wordt. Het komt idd allemaal tamelijk overeen, en dan klopt het toch meestal...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
TD-er schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:56:
[...]

Ik zal morgen wel even bellen.
Zonet gebeld met GSMweb en de Route66 pakketten worden vanmiddag verwacht en dan gelijk opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Zoals gezegd, persoonlijke status updates hoeven hier niet gemeld te worden! Let hierop aub!

[ Voor 91% gewijzigd door DaannO op 17-06-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SE Xperia info.
... Na de presentatie kreeg de verzamelde pers de mogelijkheid samples van de nieuwe toestellen te bewonderen. Ook de in Barcelona aangekondigde Xperia X1 was aanwezig, die volgens Sony Ericsson nog voor het einde van het jaar in de winkels zal liggen ...
bron : http://www.connexie.nl/ac...ieuwe_toestellen_aan.html

Ruim begrip "voor het einde van het jaar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Brave_Sir_Robin schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:28:
[...]

De Vario IV (Touch Pro) gelijktijdig met de Compact IV (Diamond) ?

terwijl de Touch Pro pas in augustus wordt verwacht... beetje vreemd dit..
:(
Vandaag nog maar eens in de T-Mobile shop Apeldoorn gevraagd, en helaas: het gaat toch alleen om de Compact IV. De datum van 2 juli kreeg ik wel weer bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor jou, maar het gaat mij gelukkig juist om de Vario IV :9

Wel vaag trouwens; ik had ook even t-mobile gemaild met de vraag over wanneer de diamond in de tmobile shops zou komen. Welnetjes, ze belden me vanmorgen op met de mededeling dat..... zij het ook niet wisten. Volgens de dame aan de andere kant van de lijn hoorden ze het zelf ook pas een dag vantevoren. Ik vroeg nog of ze bij tmobile dus binnen 1 dag duizenden mobieltjes het land in brengen en onder de shops distribueren, anders klopt haar verhaal natuurlijk niet. Lijkt me sterk, die spullen gaan ze natuurlijk de laatste drie a vier dagen al verspreiden... Maar we meoten dus nog maar op de shops af gaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Het gaat mij ook om de Vario IV, vandaar dat ik baal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 22:29:
sorry voor jou, maar het gaat mij gelukkig juist om de Vario IV :9

Wel vaag trouwens; ik had ook even t-mobile gemaild met de vraag over wanneer de diamond in de tmobile shops zou komen. Welnetjes, ze belden me vanmorgen op met de mededeling dat..... zij het ook niet wisten. Volgens de dame aan de andere kant van de lijn hoorden ze het zelf ook pas een dag vantevoren. Ik vroeg nog of ze bij tmobile dus binnen 1 dag duizenden mobieltjes het land in brengen en onder de shops distribueren, anders klopt haar verhaal natuurlijk niet. Lijkt me sterk, die spullen gaan ze natuurlijk de laatste drie a vier dagen al verspreiden... Maar we meoten dus nog maar op de shops af gaan |:(
De compact IV komt volgens mijn accountmanager @zakelijk T-mobile in week 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
De Sony Ericsson Xperia X1 wordt verwacht op 21-08-2008.

Dit antwoord kreeg ik op een mailtje dat ik had verstuurd naar GSMWEB. Dus ik ga uit van deze datum qua levering! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Waarom staat de Nokia E71 niet in het lijstje?

Prachtig toestel al zeg ik het zelf, volgens mij weten weinig mensen dat deze telefoon er binnenkort aankomt...

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/forum/download/file.php?id=2708

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
rodian50 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:58:
Waarom staat de Nokia E71 niet in het lijstje?

Prachtig toestel al zeg ik het zelf, volgens mij weten weinig mensen dat deze telefoon er binnenkort aankomt...

[afbeelding]
Komt door het woordje "windows" in de titel van dit topic en in het forum waar het in staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Oh en waarom staan de N96 en N78 er dan wel tussen? Is toch ook Symbian OS?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Het plaatje in de ts bedoel je, die is van een andere website hier naar toe gelinkt omdat het handig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Oooh, nu begrijp ik het :) Ik heb er overeen gekeken, nu is het me duidelijk. Volgens mij komt de Nokia N96 ongeveer tegelijkertijd met de E71 mee.. We'll see

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Zijn er nog meer mensen die de touch diamond bij studentmobiel hebben besteld? Ik erger me scheef afgelopen maandag was eindelijk mijn nummerbehoud doorgevoerd na 11 werkdagen. Nu is de TD niet voorradig dat ze dan eentje aan de kant hadden gehouden ofzo :S. Maandag werdt gezegt woensdag geleverd woensdag werdt gezegt je hebt hem zaterdag. Maar hij is nog steeds niet opgestuurd heb zon gevoel dat het nog wel 2 weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Brainstorm86 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:34:
Zijn er nog meer mensen die de touch diamond bij studentmobiel hebben besteld? Ik erger me scheef afgelopen maandag was eindelijk mijn nummerbehoud doorgevoerd na 11 werkdagen. Nu is de TD niet voorradig dat ze dan eentje aan de kant hadden gehouden ofzo :S. Maandag werdt gezegt woensdag geleverd woensdag werdt gezegt je hebt hem zaterdag. Maar hij is nog steeds niet opgestuurd heb zon gevoel dat het nog wel 2 weken kan duren.
Heb hem daar ook besteld. Dit gedaan vorige week Woensdag. S'avonds nog gelijk alle papieren ondertekend en geemaild. Donderdag was de status dat het contract was opgestuurd naar Hi. Maandag een email gestuurd en woensdag als antwoord gekregen dat ze deze week een levering verwachten en dat die gelijk werden verstuurd. Echter heb ik nog niks gehoord van of het verzonden is, terwijl ze zaterdag gesloten zijn.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Ik hou er niet van als ze steeds zeggen ze komen deze week binnen. Maarja vandaag dus nog niks gehoord jij wel toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Krijg net een mailtje dat die eindelijk is verzonden :) hoop dat ik gelijk 1.37 erop heb dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Brainstorm86 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:35:
Krijg net een mailtje dat die eindelijk is verzonden :) hoop dat ik gelijk 1.37 erop heb dan
Ik heb niks ontvangen aan mail nog. Heb er nog maar een mailtje tegenaan gegooid net. Dat was in elk geval de laatste keer dat ik daar een telefoon bestel. Wat een *** service

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Ja ben ook niet erg tevreden ik had hem al een week voor de release besteld maar heb lang moeten wachten op nummerbehoud. Als ze gewoon eerlijk hadden gezegd dat het wel ff kon duren was er niks aan de hand geweest. Nu zit je steeds in de verwachting je telefoon binnen enkele dagen te krijgen. Denk dat ze er nu maar paar hebben binnengekregen aangezien jij nog geen bericht hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-02-2021
Brainstorm86 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:54:
Ja ben ook niet erg tevreden ik had hem al een week voor de release besteld maar heb lang moeten wachten op nummerbehoud. Als ze gewoon eerlijk hadden gezegd dat het wel ff kon duren was er niks aan de hand geweest. Nu zit je steeds in de verwachting je telefoon binnen enkele dagen te krijgen. Denk dat ze er nu maar paar hebben binnengekregen aangezien jij nog geen bericht hebt gekregen.
Ik heb hem daar vorige week ook besteld, met nummer behoud ook. Ik hoop dat het wat sneller gaat dan bij jouw. Anders zie ik wel weer gebeuren dat hij midden in de vakantie afgeleverd wordt terwijl hier niemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Net van de telefoon met studentmobiel.nl over de levertijd van de htc diamond:
NL: komende dagen wordt telkens wat verzonden.
EN: Eind volgende week op zijn vroegst pas weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Nou, morgen zou de T-Mobile Compact IV (aka branded Touch Diamond) uit moeten komen. Ik ga morgen maar eens de T-Mobile shop bezoeken, en zal mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:12:
Nou, morgen zou de T-Mobile Compact IV (aka branded Touch Diamond) uit moeten komen. Ik ga morgen maar eens de T-Mobile shop bezoeken, en zal mijn bevindingen posten.
Niet om je op te jagen, maarre.... en en en en en en?
Ik zit ook met smart te wachten op bericht, maar T-mobile algemene informatie laat nog niets los... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:31:
[...]

Niet om je op te jagen, maarre.... en en en en en en?
Ik zit ook met smart te wachten op bericht, maar T-mobile algemene informatie laat nog niets los... :X
Kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat T-Mobile dit toestel op de markt gaat brengen net een paar dagen voor de lancering van de Iphone. Neem aan dat T-Mobile toch graag wil dat alle aandacht daar naartoe gaat.
Weet iemand eigenlijk een preciezere datum wanneer HTC de Touch Pro will uitbrengen?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net T-Mobile klantenservice gesproken. Ze verwachten de Compact IV deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Met ^^^. T-Mobile Apeldoorn hoopt 'm morgen binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas geen Tmobileshop in de buurt zitten en moet er speciaal voor naartoe... Iemand al een Compact IV in handen gekregen? Dan ga ik niet voor niets.. _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
bsmpower schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:08:
De Sony Ericsson Xperia X1 wordt verwacht op 21-08-2008.

Dit antwoord kreeg ik op een mailtje dat ik had verstuurd naar GSMWEB. Dus ik ga uit van deze datum qua levering! :P
Op BESTELMAAR zou ik uiteindelijk €181 gaan bijbetalen Ben erg aan het twijfelen om het nu al af te sluiten of nog even te wachten. KPN heeft nu kortingsacties, zullen die er in augustus ook nog zijn? En wat als de prijs uiteindelijk toch lager zal zijn dan de aangegeven €719? Ik heb sowieso nog tijd tot oktober....
Iemand als eens op die manier een toestel besteld dat nog niet uit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:23

CodeIT

Code IT

Iemand nog naar de T-mobile winkel geweest voor de Compact IV? Op de t-mobile site staat het ding nog steeds bij "Binnenkort vewacht". Bij webshops is het ding ook nog niet te bestellen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, gisteren bij de T-Shop geweest. Ze vertelden dat ze de Compact IV in eerste instantie deze week hadden verwacht, maar dat ze nog niets vernomen hadden. Het was volgens de medewerker niet gebruikelijk dat ze zonder bericht worden gedistribueerd aan de shops, dus wordt het waarschijnlijk volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het T-mobile reclame foldertje wat hier zojuist bezorgd is staat de MDA Compact IV al wel, maar helaas is hij op de T-mobile website nog niet te vinden, alhoewel hij wel verdwenen is bij 'binnenkort verkrijgbaar'.

enigsinds off-topic... in 't foldertje staat de volgende aanbieding: gratis bij 2-jarig MyFaces 20 (20E/maand) en PIT (a 9.50E/maand) en dan krijg je er een gratis bluetooth headset (a 70E) bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even T-mobile klantenservice gebeld... Vanwege de introductie van de Iphone hebben ze het daar nu retedruk, wachttijden van klantenservice zijn hoog...

Het verhaal over de Compact IV: ze begrijpen zelf ook niet echt waarom íe van de site is verdwenen |:(
Ze kunnen nergens info teruigvinden wanneer íe er dan wel zal komen, vorige week hebben ze nog bericht gekregen dat ie deze periode zou komen !! :'( Wel bijzonder dat ze bij de klantenservice zelf zo slecht geinformeerd worden, maar ja. Wel netjes qua info, ze hebben mijn gegevens genoteerd en bellen zodra ze meer weten.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst goed de TS door zodat je weet wat in dit topic wel en niet mag!

Dat iedereen zijn persoonlijke statusupdates door gaat geven lijkt mij niet erg zinvol en interessant voor anderen. Doe dit dus niet!!