GoldenSample schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:04:
@MexxT
dit doet me een beetje denken aan Leonpwner1 die hard roept dat hij niet/amper leert voor z'n examens en dan kwaad is en de schuld weg schuift als hij gezakt is...
maw. ik verwacht dat je nog een gigantische boete binnenkort op de mat krijgt of dat je Rijbewijs gelijk door de versnipperaar gaat...
Niet dat ik je geen rijbewijs gun ofzo maar gewoon, 't valt me op en doet me hier aan denken en ik post de afloop die ik verwacht.

ik heb ook niet geleerd voor mijn eindexamens maar wel dik geslaagt (laagste cijfer was een 7 )
Ja dat verwachte ik zelf ook wel, maarja, de 1e 2 weken he, je moet gewoon alles even proberen..
ik heb zelfs al ergens 4 strepen op de weeg gezet perongeluk. ik nam de verkeerde afslag en toen wou ik keren, ik had een beetje haast, dus gooi hem zo een zijweg in, de parralel weg op.
alleen ik reed nog 60
met gierende banden door de bocht.. had er niet aan gedacht dat het een automaat was, normaal trap je dan de koppeling in en schakel je naar de 2, als je dan te hard rijd slaat de toerenteller wel uit, alleen dat had ik nu dus niet
maarja, had hem prima onder controle, want hij bleef ondanks het gepiep en de 4 strepen mooi op de weg liggen

(heeft dat racen @ pc met een stuurtje toch nog nut gehad

)
En het is precies wat Pinda zegt, het zijn ook niet mijn auto's dus daar ben ik niet zo zuinig op. daarom wou ik ook geen brikkie van 1000 euro ofzo, want het zal me aan me reet roesten of ik die om een boom vouw. die leon doet me heel wat meer dus daar kijk ik echt wel mee uit. De auto van mijn ma (subaru justy ui 1990) doe ik ook heel wat zuiniger mee dan de 106 van mijn werk die ik laatst mee had. daarmee trapte ik echt, en dan ook nog zo'n grapjurk hebben die achter je zit voor en dat je iets aan het afremmen bent ff lekker de handrem kijhard omhoog trekt
Al die mensen kijken
@ snatch, dat heb ik dus ook, als ik iemand die al veel langer zijn rijbewijs heeft weg moet brengen dan ben ik bijna zenuwachtig, want dan wil ik het graag goed doen
als ik in mijn eentje ben of bv met 3 klasgenoten erbij in, dan kan het me niet zoveel schelen.
Over het flits verhaal, als je geflitst word en ze kunnen niet zien dat jij er in zat dan komt het dus niet op je dossier, de auto's waar ik mee rijd zijn handelsvoorraad dus daar zou iedereen mee hebben kunnen rijden. nog een reden waarom ik dan niet zo op de snelheid let.
Mijn leon staat op mijn pa's naam, en mijn pa heeft hem ook verzekerd.
ik betaal hem zelf natuurlijk, en ik heb me ook voorgenomen om me toch wat meer aan de snelheid te houden, en zijn advies (30 te hard MAX) maar op te volgen
hij zij al dat als die er achter kwam dat ik idioot ging doen de seat weg ging, dus ik pas wel op