Anoniem: 205325 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:32:
[...]
ik zeg niet dat je dat niet mag delen. Maar hoeveel lessen je nodig hebt, en hoeveel geld je dus kwijt bent, heb je niet helemaal zelf in de hand. Daarom blijf ik erbij dat het ook een kwestie is van grof geluk. Zoals iemand anders al zei, van sommige mensen snap je niet dat ze slagen. Je bent dus altijd afhankelijk van je situatie, en je kunt dus pech of geluk hebben.
In 6 dagen? Mag ik vragen wat je kwijt was? Klinkt ook wel goed eigenlijk, mocht ik ooit nog zin krijgen om weer te beginnen

Ik wil niet onaardig doen maar als je 2 x staatsexamen hebt gedaan en zakt dan is er tog echt wel wat mis met jouwn rijgedrag.
Wat ik weet van staatsexamen is dat mensen die rijden als een kip zonder kop het examen halen, laat staan dat jij 2 x voor het staatsexamen zakt.
En je zegt zelf dat je vind dat je goed rijd alleen een beetje bang bent, dan is het miss wel goed voor je eom hulp te gaan zoeken en die faalangst te overwinnen.
Alleen dat je zegt dat slagen grof geluk is dat is lulkoek.
Slagen hangt af van meerdere factoren.
1. Omstandigheden(verkeer, geen vervelende situatie's tegenkomen).
2. Examinator( sommige laten je zakken als je niet goed genoeg rijd)
3. Hoe je zelf rijd.
En ik moet zeggen ik heb toen ik de 1e 2x ben gezakt ook altijd ged8 van ja ze laten mensen zakken omdat ze dat moeten en als de examintors geen goed humeur hebben dan laten ze je zakken. Maar dat zijn alleemaal vooroordelen en smoesjes.
Ik heb namelijk vorige week maandag voor de 3e x examen gedaan met een examintor( bleek de hoofd van de examintors te zijn en tevens de strengste examinator.
En naast dat was er ook nog iemand mee die moest leren van deze examinator wat nog meer stressen is.
Ik moet je zeggen, hij heeft me een clusteropdracht gegeven, naar de moeilijkste plekken in enschede gebracht en ik ben vervelende situatie's tegengekomen waar ik snel op moest reageren.
Ik heb dit allemaal goed gedaan en heb ook heel goed gekeken.
NIn elke hoek van een straat okal heb ik daar voorang van, en bij het cbr aangekomen feliciteerd hij mij. Mijn instructeur d8 dat ik zou zakken maar omdat ik mijn ding heb gedaan en goed heb gereden was ik geslaagd.
Oftewel het ligt voor de grootste deel aan jezelf of je slaagd of zakt.