* Flythe komt zich ook melden in dit topic.
Ik heb eergisteren m'n rijbewijs gehaald met 35 uur les in 11 dagen

. Op een gegeven moment werd ik daar wel helemaal gaar van (3 uur op per dag gemiddeld)

.
Examen viel me heel erg mee, 1 bijzondere manoeuvre (parkeren waar er 4 parkeerplekken vrij waren

) en een stukje rijden met het navigatiesysteem en daarna nog wat rijden met aanwijzingen van de examinatrice.
Ik kwam alleen niet uit waar de bedoeling was, moest telkens keren etc. toen maar aan de examinatrice gevraagd waar ik heen moest en zei ze dat het navigatiesysteem wel uit kon.
Na een stukje rijden stond er een vrachtwagen uit te laden met een rij (blijkbaar wachtende) auto's erachter, ik dacht dat de auto's geparkeerd stonden en wilde er langs gaan toen er geen verkeer meer van de andere kant kwam op dat moment ging de rij met auto's ook rijden

, gelukkig kon ik nog net op tijd op de rem stampen anders was het een ingreep geweest

.
Toen via de snelweg (vanaf hoogvliet door de botlektunnel voor de kenners) waar het redelijk druk met vrachtwagens was weer terug naar het cbr.
Gelukkig vond de examinatrice toch dat ik goed genoeg reed en ik mag volgende week vrijdag m'n rijbewijs op gaan halen bij het gemeentehuis

.
Misschien nog een paar tips voor mensen die nog moeten afrijden:
-Doe alsof de examintor je rijleraar is, besteed dus niet ineens meer aandacht aan degene die naast je zit.
-Als je niet weet waar je heen moet zeg dat dan eerlijk, het wordt je niet aangerekend.
-Ga niet piekeren over iets wat jij als fout beschouwt dat beïnvloed ook de rest van je rit.
Ik weet niet of deze tips al een keer gegeven zijn, want ik ga niet alles doorlezen

.