Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
irc://irc.tweakers.net/TMF bedoelde?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
De toon van de reactie komt bij mij een beetje over als een troll en nogal onvriendelijk, die ik zeker niet hoger dan een 0 zou geven en waarbij ik zelfs nog een -1 overweeg.
Echter, iemand heeft hem als +2 gemod, wat bij mij overkomt als een geval strategisch modden?
Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX
Die +2 lijkt me een mee eens mod.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Waarom is deze -1? Okay hij is iets te enthousiast maar dat is toch geen -1 waard? Is tegenwoordig een scheldwoord lijkend iets meteen een -1? Gewoon een 0-etje vind ik. Door de -1 leest de rest zo moeilijk want er zijn wel vervolgposts die er op-in gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door hamsteg op 11-06-2008 13:37 ]
... gecensureerd ...
Ik ga even het usenet draadje door en ga hier editten welke me opvallen
1. Verwijderd in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(niet veel meerwaarde->0)
2. Verwijderd in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(Weet niet echt wat ik moet geven, maar heb hem nu een 0)
3. Vicarious in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(Ik zie hier ook geen meerwaarde in eigenlijk. Misschien door het punt dat hij straffen omhoog wilt?)
4. vgroenewold in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(Deze juist wel weer een +1. Goed beschreven mening (alleen gestoord noemen is wat sterk verwoord, al kan het best zo zijn gewoonlijk))
5. MsG in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(Zeker geen meerwaarde)
6. Goldwing1973 in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(Sterk uiteenlopende moderaties. Op dit moment beoordeel ik hem als grapje -> 0)
7. Soldaatje in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(Ik heb deze nog een 0 gegeven, maar neig wat lager eigenlijk omdat het imho een beetje offtopic en nutteloos is om te melden in een artikel dat over het afsluiten van usenet gaat.)
8. n4m3l355 in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(Al een paar keer eerder aan bod gekomen -> 0)
Ik denk niet dat er nog veel bijkomt, want hoe lager ik kom hoe minder er gemodereerd is en kan ze makkelijk rechtzetten (mocht het nodig zijn).
[ Voor 62% gewijzigd door Kixtart op 11-06-2008 14:14 ]
☻/
/▌
/ \
Voor ik het bericht las, had ik de link met de dochterbedrijven van Time Warner nog gemaakt. Voor mij betekent het dus een meerwaarde.
Ik ga weer verder met modereren en edit m'n vorige reactie
☻/
/▌
/ \
Kixtart: nummer 7 geef ik een -1, dat is echt een reactie van niks. Met de rest ben ik het eens.
als eentje op 10:26 post en ik op 10:29 mag ´t misschien deels dubbelpost zijn maar ik ben niet in staat sneller te typenKixtart schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:34:
Ik vind het een beetje een loze reactie, maar toch wel een 0. Maar mensen letten ook vaak op de vorm van een reactie en als hij irritant overkomt kan het makkelijk een -1 zijn. De reden dat hij zichtbaar moet zijn omdat er geneste reacties zijn is iig niet belangrijk.
8. n4m3l355 in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(Al een paar keer eerder aan bod gekomen -> 0)
Ik denk niet dat er nog veel bijkomt, want hoe lager ik kom hoe minder er gemodereerd is en kan ze makkelijk rechtzetten (mocht het nodig zijn).
Verwijderd in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
@n4m...
10:20 en 10:21 wordt het al eens aangegeven, maar als je daar nog eens niet naar kijkt vind ik het nog een 0 eigenlijk. Het is een mening en geen feit, maar het wordt wel vaak zo beschreven en dus is het voor mij een ongefundeerde 'beschuldiging'. Als je de eerste was geweest was ik waarschijnlijk wel nog net op een +1 uitgekomen, omdat het toch een mening is en wel netjes beschreven.
☻/
/▌
/ \
Het zelfde argument dat jij gebruikt waarom mensen een -1 zouden geven gebruik ik wel eens om toch een 0 uit te delen. Als voor de vorm de basis-post helpt om de vervolg-posts te lezen wil ik deze nog wel eens op 0 zetten ondanks het feit dat ik losstaand een -1 zou geven (behalve als het beledigend of echt ongefundeerd is). Inhoudelijk niet objectief maar ik mag ook graag de context van dingen zien ...Kixtart schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:34:
Ik vind het een beetje een loze reactie, maar toch wel een 0. Maar mensen letten ook vaak op de vorm van een reactie en als hij irritant overkomt kan het makkelijk een -1 zijn. De reden dat hij zichtbaar moet zijn omdat er geneste reacties zijn is iig niet belangrijk.
... gecensureerd ...
Het is een schreeuwerige, onnodig platte, reactie zonder echte inhoud (van een user die wel vaker schuttingtaal en caps nodig vind).
Van mij een -1 domweg omdat dergelijke puberale manier van reageren (en zonder inhoud) ongewenst is.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
nou idd zeker geen meerwaarde, one-linertje: hij heeft een gevoel dat.... ik snap die 26x+1dan ook totaal niet, van mij een 0 met de neiging naar-1[b][message=30223790,noline]Kixtart schreef op woensdag 11 juni 2008 @
5. MsG in 'nieuws: Grote Amerikaanse providers sluiten usenet 'preventief' af'
(Zeker geen meerwaarde)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 18:28 ]
Andros in 'nieuws: Mobistar laat België langer op nieuwe iPhone wachten '?
9x 0 is eigenlijk al te veel laat staan 4x +1.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dit is dus een dubbelpost. Degene waar hij op reageert, en die uit zicht is wegens onzinnigheid, had al een reactie gekregen. Deze komt er dan nog eens 7 minuten later achteraan. Toch 6x 0 gekregen!
Verwijderd
deze wel heel nare fipo staat terecht op -1 maar komt volgens mij in aanmerking voor een -2
De reactie daarop over moderaties heeft wel een edit ontvangen.
[ Voor 28% gewijzigd door Kixtart op 11-06-2008 22:59 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
mag deze ook wel een mail hebben(nu je toch bezig bent) de hele thread is behoorlijk puberaal trouwens
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 23:05 ]
Die vorige ging gewoon bewust offtopic en zo nutteloos dat hij wel een mail verdiende, want het voegt totaal niks toe aan de inhoudelijke discussie. Grapjes (die eventueel dus helemaal niet grappig zijn) kunnen gewoon normaal gemodereerd worden.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Alle simpele "ja xs4all is heilig/is goed bezig" reacties na 10:00 gaan w.m.b. naar -1.
Verwijderd
Fipo waar iemand toch een +2 voor heeft gegeven, overduidelijke mismod, -1 lijkt me de enige rechtvaardige score.
Vind ik geen meerwaarde hebben. Beetje goedkoop scoren op een ongenuanceerde post.
Staat op +1 (heeft een +2 gekregen), voegt niets toe en ik twijfel tussen 0 en -1 vanwege de toon.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
When you only live once, try not to die?
De +1's en +2 zijn absolute modmisbruikers, een onderzoek naar de +1 en +2 stemmers zou misschien een goed idee zijn?
Zelfs een 0 vind ik al hoogst dubieus voor deze post.
edit: argh, eerst ff lezen (had de laatste pagina in dit topic niett gezien). Mea culpa en negeer me maar
[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 12-06-2008 17:41 ]
Virussen? Scan ze hier!
Sallin schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:12:
PierreG in 'nieuws: Mozilla brengt eindversie Firefox 3 op 17 juni uit'
Staat op +1 (heeft een +2 gekregen), voegt niets toe en ik twijfel tussen 0 en -1 vanwege de toon.
Van mij heeft hij ook een -1 gekregen, echter nog wel wat moderaties nodig.wildhagen schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:38:
Deze reactie lijkt me een zeer duidelijke -1.
De +1's en +2 zijn absolute modmisbruikers, een onderzoek naar de +1 en +2 stemmers zou misschien een goed idee zijn?
Zelfs een 0 vind ik al hoogst dubieus voor deze post.
edit: argh, eerst ff lezen (had de laatste pagina in dit topic niett gezien). Mea culpa en negeer me maar
Leon Helmink in 'nieuws: Ontwikkelstudio kopieert locaties uit Oblivion'
Het is wel zo dat er best wat dubbelposts in dat topic staan en flauwe grappen. Deze grap is dan tenminste nog geslaagd imho.
de volgende in dat topic is deze:
Verwijderd in 'nieuws: Ontwikkelstudio kopieert locaties uit Oblivion'
die +1 krijgt terwijl deze gewoon letterlijk het verhaal copy-paste wat onder de link in het artikel te vinden is. 0 is meer dan voldoende. +1 geven omdat je zelf geen link aanklikt is gewoon mismodden wmb.
[ Voor 30% gewijzigd door TheCapK op 12-06-2008 20:42 ]
Dit draadje mag nog wel eens doorlopen worden door een aantal modders. Er staat nog een hoop verkeerd.
This too shall pass
Dima_2005 in 'nieuws: Mozilla brengt eindversie Firefox 3 op 17 juni uit'
This too shall pass
Een lastige, maar volgens mij hoort dat inderdaad gewoon een 0 te zijn. Ik kan me echter een +1 prima voorstellen, dus als de reactie daarop eindigt vind ik het ook prima.Sallin schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:09:
Ik heb het idee dat hier nogal wat 'mee eens' moderaties op zitten. Zelf vind ik het een nulletje, maar ik kan me voorstellen dat de post op +1 staat. +2 (2x gegeven) is het imho in ieder geval niet.
Dima_2005 in 'nieuws: Mozilla brengt eindversie Firefox 3 op 17 juni uit'
Deze reactie staat op -1, waarom precies weet ik niet. Ik zie er een redelijk normale / onschuldige vraag in waar zeker een goede reactie op kan komen (sterker nog, deze staat er al).
[ Voor 10% gewijzigd door BramBo op 13-06-2008 10:32 ]
Nulletje van mijn kant.
☻/
/▌
/ \
Maar de vraag is onschuldig inderdaad, dus die staat nu op 0.
[offtoppic]
Is er een speciale functie om een verwijzing naar een reactie, inclusief naam+ toppic te krijgen?
no problemo
[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 13-06-2008 10:41 ]
...
ik vind dit nou niet echt een uitspraak die op tweakers hoort. misschien maar even edit ?
(als dat gedeelte weg word gehaald mag het ook uit mijn post verwijderd worden.)
[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 13-06-2008 11:54 ]
-
@ hieronder; thanks had ik over het hoofd gezien
[ Voor 50% gewijzigd door Cloud op 13-06-2008 12:02 ]
Ik wordt keihard op -1 ongewenst gezet
Eénmaal door tomhagen, die een reply plaatst op mijn reactie. Vervolgens keihard terugslaat met de moderatie -1 met de volgende reply op mijn aangepaste reactie:
Dit vind ik absoluut gestoord en vind ik totaal nergens op slaan. Mag je op tweakers.net je mening voortaan niet meer verder verduidelijken? Ik denk dat tomhagen maar eens een tijdje niet mag modereren, danwel zijn Expert status mag misbruiken voor zoiets.Ik had je op neutraal gemodereerd, maar aangezien je complete lappen tekst toevoegd, die er voor mijn vorige reply niet stonden, zonder dit ook maar te melden, krijg je een ongewenst.
Gaarne volgende keer gewoon reply'en op je replies, ipv je originele post aan te passen en daarmee replies compleet zinloos te maken.
Die tweede -1 ongewenst is waarschijnlijk door een pro-Open Source persoon gedaan ofzo die het waarschijnlijk onnozel vind dat ik in deze reactie Microsoft/Silverlight verdedig met een duidelijk argument. Is dit tegenwoordig niet toegestaan?
Ik vind dat ik hooguit op deze post +0 neutraal zou moeten krijgen, en misschien zelfs wel +1 meerwaarde zou moeten krijgen aangezien ik aangeef dat Silverlight wel degelijk cross-platform is en hoe je bijvoorbeeld Silverlight support mét media streaming kan installeren op het Linux platform.
Dit soort dingen vergalt m'n plezier hier wel, en als dit zo moet kap ik gewoon met actief bezig zijn met tweakers.net, zoals het reageren op artikelen en het actief houden van m'n Expert modstatus.
[ Voor 4% gewijzigd door mindcrash op 13-06-2008 14:44 . Reden: wat dingen verbeterd i.v.m een bui van lichte verontwaardiging ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Wat betreft jouw reactie zie ik eigenlijk ook niet in waarom dat een -1 zou moeten zijn. Ik zit niet zo in die materie, maar ik kan me best voorstellen dat het een +1 waard is. Vanwege gebrek aan kennis mod ik je reactie echter niet, maar dat zullen anderen wel doen
Heb gewoon geduld of meldt het hier. Hier hebben we in ieder geval niks aan, want zoiets kan altijd voorkomen, omdat één user al een score kan neerzetten. In dit geval was het ook zo, want het waren niet 2 -1's, maar 1x een -1 van een expert.Dit soort dingen vergalt m'n plezier hier wel, en als dit zo doorgaat kap ik gewoon met actief bezig zijn met tweakers.net, zoals het reageren op artikelen en het actief houden van m'n Expert modstatus.
☻/
/▌
/ \
Ik heb geen idee of er feitelijke onjuistheden in staan die de reactie naar een 0 zouden tillen. Ik kan zo wel zien dat het een nuttige toevoeging is, ja, maar met gebrek aan kennis over de gegeven argumenten onthoud ik mij liever van moderatie.Kixtart schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:41:
Zelfs als je niet veel kennis hebt van het onderwerp kan je meestal wel zien wat voor score iets moet hebben. Ik vind het een nuttige toevoeging en daarom +1 gegeven.
Overigens moet je wel opletten hoe je een reactie edit: ter verduidelijking en aanvulling naar aanleiding van een reactie is geen probleem (zoals jij nu doet), maar fipo's reserveren is zeer ongewenst. Ook het editen van reacties om extra antwoorden hierin te zetten op reacties die op jouw oorpronkelijke post is ongewenst, hiermee gaat het logische verband verloren. Een extra reactie plaatsen is dan veel netter. Op dit laatste wordt overigens niet al te scherp gemod.
toch maar liever een gewone 0 ?
Vicarious in 'nieuws: Malware past dns-gegevens op thuisrouters aan'
sirono in 'nieuws: Malware past dns-gegevens op thuisrouters aan'
Zyppora in 'nieuws: Malware past dns-gegevens op thuisrouters aan'
WeeJeWel in 'nieuws: Malware past dns-gegevens op thuisrouters aan'
joon in 'nieuws: Malware past dns-gegevens op thuisrouters aan'
Petervanakelyen in 'nieuws: Malware past dns-gegevens op thuisrouters aan'
needless to say in 'nieuws: Malware past dns-gegevens op thuisrouters aan'
ASS-Ware in 'nieuws: Malware past dns-gegevens op thuisrouters aan'
Loopt er hier eens iemand even langs, want euhm
Twijfelgeval, echt nuttig is ie nou bepaald ook niet, maar een 0 kan wel.HyperBart schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:45:
hier ben ik weer:
toch maar liever een gewone 0 ?
Vicarious in 'nieuws: Malware past dns-gegevens op thuisrouters aan'
Twee kort achter elkaar, net zo min echt bepaald nuttig, maar ook nu op het randje.
Zie Password lijst op de FP
Offtopic en nutteloos bij dit artikel, terecht -1
Onschuldig nulletje.
Een ruime 0.
Ik vind dat wel meevallen hoor, de meeste reacties zou ik helemaal niet rouwig om wezen als ze op -1 zouden eindigen, alleen die laatste stond echt fout op -1, de rest zijn randgevallen.Loopt er hier eens iemand even langs, want euhmdaar lijkt er mij een af en toe gevalletje van ééntje die 'm op -1 zet en dan een papegaaienkooi er achter...
De rest zou ik ook niet rouwig om geweest zijn....
Trouwens, heb ik iets gemist sinds ik wat nonactiever ben bij modden en forum volgen??
Je krijgt nu niet direct een kleur te zien van een reactie? pas als je zelf een mod uitdeelt? Of was dit altijd?
kan iemand me paar linkjes/uitleg naar die wijziging geven ?
[ Voor 57% gewijzigd door HyperBart op 13-06-2008 15:16 ]
Sinds ik mijn expert verloren heb (komt wel terug nu) moet ik altijd weer wachten tot een andere xpert/promod/powermod langs komt...
Expert komt nog wel terug...
[ Voor 10% gewijzigd door HyperBart op 13-06-2008 15:26 ]
Als active (dus niet expert) hoef je niet te wachten voordat je de score ziet, maar alleen bij +2 en -1 zal hij op respectievelijk +1 en 0 blijven staan totdat een expert of hoger het ook toekent.
☻/
/▌
/ \
Hij is in ieder geval offtopic (draad gaat over Duitsland en niet over Nederland), en ik vind het een beetje wervingsactie-erig overkomen.
Virussen? Scan ze hier!
When you only live once, try not to die?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
(geduld is een schone zaak enzo)
editje:
(imho gewoon fipo)
[ Voor 12% gewijzigd door Kixtart op 13-06-2008 19:55 ]
☻/
/▌
/ \
-1Boeboe schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:48:
Kunnen degenen die dit een 0 ipv -1 hebben gegeven eens zeggen waarom juist
Niet alleen omdat het een Fipo is maar ook omdat die post werkelijk niets aan inzicht of zoiets toevoegt. De discussie die hier opgeroepen wordt is 25 posten aan Space Invaders-nostalgie en daarvoor is het nieuws zelf niet bedoeld.
Verwijderd in 'nieuws: SP: publieke omroep moet opensourceplayer gebruiken'
Deze mag van mij op 0: Rockafello in 'nieuws: SP: publieke omroep moet opensourceplayer gebruiken'
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 14-06-2008 12:21 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik zie niet in waarom hij +1 moet krijgen, maar +2 is er zeker over.
Een +1 mag ie van mij wel hebben. Het is toch aanvullende informatie. Wel 43x +2 gekregenBor de Wollef schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:16:
Waarom krijgt de volgende post een +2? Het is niet meer dan een ctrl-c ctrl-v vanaf webwereld:
Verwijderd in 'nieuws: SP: publieke omroep moet opensourceplayer gebruiken'

Eens.Deze mag van mij op 0: Rockafello in 'nieuws: SP: publieke omroep moet opensourceplayer gebruiken'
Open deur. Mag wmb ook op 0.Alfredo schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:27:
Yahiko750 in 'nieuws: Belgische isp Dommel schaft datalimiet voor Homeconnect af'
Ik zie niet in waarom hij +1 moet krijgen, maar +2 is er zeker over.
+1 heeft ie van mij ook gekregen. +2 is te hoog gegrepen.RoD schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:55:
[...]
Een +1 mag ie van mij wel hebben. Het is toch aanvullende informatie. Wel 43x +2 gekregenIk denk dat daar ook veel papegaaimods bij zitten.
[...]
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2613777
Ik zie niet in waarom de bovenste reactie op 0 wordt gemod en de onderste op +1. Beiden geven niet echt meerwaarde , ze beschrijven hoe hard ze werken (geven werktijden) en vergelijken hun werkdruk met andere beroepssectoren.
beiden een 0?
Ik heb het bovenste bericht niet gelezen voor zijn edit
Eens, beide zijn een 0.MuisM4t schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 17:20:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2613756
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2613777
Ik zie niet in waarom de bovenste reactie op 0 wordt gemod en de onderste op +1. Beiden geven niet echt meerwaarde , ze beschrijven hoe hard ze werken (geven werktijden) en vergelijken hun werkdruk met andere beroepssectoren.
beiden een 0?
Ik heb het bovenste bericht niet gelezen voor zijn edit
mstam in 'nieuws: Microsoft van start met Afrikaans recycleprogramma' te offtopic voor de 0 imho
Virussen? Scan ze hier!
Yep, een -1. Daar staat ie nu netto ook net op. Een paar mods zijn nodig om hem stevig op de -1 te houden.wildhagen schreef op zondag 15 juni 2008 @ 09:28:
Volgens mij hoort deze reactie gewoon op de -1 thuis ipv de 0 die hij nu heeft?
Reactie op 'Eerste benchmarks GTX280 opgedoken' door bozotheclown
en volgens mij kan alles wat onder Reactie op 'EFF vecht door tegen onderzoeken van laptops door douane' door Youri Carma staat gewoon op -1omdat het totaal offtopic is.
[ Voor 31% gewijzigd door GetaGrip op 15-06-2008 10:36 ]
GetaGrip is net een mens.......
Dat is gewon een patch/modifier, dus normaal denk ik niet dat dat gevaarlijk of de moeite is om weg te halen...GetaGrip schreef op zondag 15 juni 2008 @ 10:19:
Wat doen we hier mee? - hack/crack....of gewoon een programma wat het onderste uit de kan haalt qua performance voor een spel?
Reactie op 'Eerste benchmarks GTX280 opgedoken' door bozotheclown
Omdat het nu naar RS staat en er daar vaak illegale zooi staat begrijp ik je bezorgdheid, maar hier lijkt mij niets mis.., gewoon een 0'tje
en volgens mij kan alles wat onder Reactie op 'EFF vecht door tegen onderzoeken van laptops door douane' door Youri Carma staat gewoon op -1omdat het totaal offtopic is.
mee eensch, -1..
edit 1: het is een beetje ot, zijn reactie kan je nog tussen -1 en 0 plaatsen, maar eronder zitten wel een paar handige, en die verdienen een gewoon nulletje imo...
edit 2: Toch maar alles op -1...
[ Voor 10% gewijzigd door HyperBart op 15-06-2008 10:42 ]
Zie niet wat een opmerking over de overbevolking(en de insinuatie) te maken heeft met een recycle programma van hardware, behalve dat het weer de off-topic reacties teweeg brengt.
Want mstam is idd lekker bezig om van alles erbij te halen: Reactie op 'Microsoft van start met Afrikaans recycleprogramma' door mstam, wat imho ook nog wel -1 d'r bij kan hebben.
GetaGrip is net een mens.......
Hij heeft wel een punt maar met een zin van belachelijke troep en op de man spelen, wordt het eerder -1 of 0.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Zeker niet meer dan een -1 door-The_Mask- schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:14:
Vindt xavierk in 'nieuws: Eerste benchmarks GTX280 opgedoken' reactie zeker geen +1.
Hij heeft wel een punt maar met een zin van belachelijke troep en op de man spelen, wordt het eerder -1 of 0.
Dit zwaar op de man spelen maakt het voor mij een -1Als ze er wel naar hebben gekeken maar dachten dat dit normaal is dan doe ik de suggestie eerst andere benchmarks te lezen voordat dit soort belachelijke troep wordt gepost. Ik heb het over jou "Robin Vreuls"
Virussen? Scan ze hier!
Voegt helemaal niets toe aan dit nieuwsbericht.... en dan ook nog eens het moderatiesysteem afzeiken... (-2?)
-
Een -2 voor zoiets? how....markje1 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:00:
Robby517 in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
Voegt helemaal niets toe aan dit nieuwsbericht.... en dan ook nog eens het moderatiesysteem afzeiken... (-2?)
Had ie dat nu niet gezegd van het moderatiesysteem, dan had ie zelfs nog tot op bepaalde hoogte een 0 gekregen, nu is die post gedoemd om naar de -1 te gaan..
Zonder dat moderatiezeiken is het overigens ook een -1 (die heeft hij van mij toen ook gekregen). Hij beschuldigt RIAA even ervan in de drugshandel te zitten en mensen te liquideren (dmv de vergelijking met de mafia, die voorgenoemde zaken doen). Zonder onderbouwing vind ik dat een stevige troll, en dus -1.
Virussen? Scan ze hier!
Tut tut, een meerwaarde ?
Mag naar -1 voor mijn deel...
Ik denk toch niet dat ie het in de drugs/liquidatie delen van de maffia zat te zoeken, eerder in het pad wat de RIAA ingaat door mensen aan te klagen tot ze niet meer kunnen enz.. Je weet wel, blijven doorgaan, eigenlijk niets afstaan, mensen blijven koeioneren enz...wildhagen schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:09:
-2 is niet echt nodig imho, -1 volstaat ook.
Zonder dat moderatiezeiken is het overigens ook een -1 (die heeft hij van mij toen ook gekregen). Hij beschuldigt RIAA even ervan in de drugshandel te zitten en mensen te liquideren (dmv de vergelijking met de mafia, die voorgenoemde zaken doen). Zonder onderbouwing vind ik dat een stevige troll, en dus -1.
BaRF in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
Verwijderd in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
Waarom die een nul heeft weet ik niet, voegt niets toe wmb...
[ Voor 11% gewijzigd door HyperBart op 15-06-2008 12:24 ]
Dit topic is gesloten.