Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
SeM >> TMF
Overigens is dat gewoon een lijst met default wachtwoorden voor routers, die ook gewoon handig kan zijn voor mensen op een "legitieme" manier.
[ Voor 47% gewijzigd door NMe op 13-06-2008 14:22 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ofcourse, my bad.-NMe- schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:20:
SeM gaat, zoals je zelf ook weet, het forum aan en niet de frontpage.
SeM >> TMF
Klopt echter is bv info over resetten van een wachtwoord op GoT ook niet altijd toegestaan gezien het niet mogelijk is te controleren of er een legitieme reden achter ligt of niet afaik. Maar goed, een twijfelgeval die ik daarom ook voorleg.Overigens is dat gewoon een lijst met default wachtwoorden voor routers, die ook gewoon handig kan zijn voor mensen op een "legitieme" manier.
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 13-06-2008 14:28 ]
Door gewoon een lijst met default passes de posten?
Zie ik niets kwaad in hoor...
Als iemand een lijst zou posten ergens van de standaard pin van telefoons zou het ook niet erg zijn. Ik vind het namelijk geen beveiliging omzeilen, want het staat er gewoon niet op.
☻/
/▌
/ \
Dit is gewoon een verzamelde pagina met standaard wachtwoorden die op de sites van iedere fabrikant te vinden zijn...
Dus het is eigenlijk gewoon een vergaarbakje van alles wat open en bloot beschikbaar is en niet illegaal is.
Denk dat het dus niet zo erg is.
Wordt weer eens tijd dat ik actiever begin te modden, vorige examen periode zag je zo een piek, verveelde mij te vaak
Edit, zo te zien was iemand anders het niet eens. Url is weg
[ Voor 28% gewijzigd door Kixtart op 13-06-2008 15:16 ]
☻/
/▌
/ \
Vind het wel jammer, dit is imo iets te strak...
De bewuste pagina zelf was niet de reden voor het verwijderen van de url.
[ Voor 31% gewijzigd door botoo op 13-06-2008 15:20 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀

Ik (en meerdere personen hier) had wel eens verder mogen kijken dan die lijst alleen
☻/
/▌
/ \
Owh, niet gemerkt...botoo schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:19:
Op die site staan ook andere hack/crack tools en dat zien we liever niet op T.net.
De bewuste pagina zelf was niet de reden voor het verwijderen van de url.
Wat was het keyword (dan typ ik even in in FF3, dan vind ie wel...)? wil die site eens bekijken...
Een dikke schop voor ons allenKixtart schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:20:
Ik (en meerdere personen hier) had wel eens verder mogen kijken dan die lijst alleen
De link wordt weggemod omdat men niet geassocieerd wil worden met cracksites. Ik gok dat niemand je gaat zeggen hoe je met een omweg op die site uitkomt.HyperBart schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:28:
[...]
Owh, niet gemerkt...
Wat was het keyword (dan typ ik even in in FF3, dan vind ie wel...)? wil die site eens bekijken...
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Onder andere:
... - remote root exploit
...- invisible backdoor
(we gaan hem dus ook niet op GoT plaatsen of helpen die site te vinden
☻/
/▌
/ \
Kixtart schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:34:
@HyperBart:
Onder andere:
... - remote root exploit
...- invisible backdoor
(we gaan hem dus ook niet op GoT plaatsen of helpen die site te vinden)
Ik had 'm al bezocht, en hij staat dus bijgevolg ergens in mijn historie, en ik wou gewoon het keyword hebben, in FF3 tik je dat even in in de adresbalk en dan zoekt ie daar op...-NMe- schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:34:
[...]
De link wordt weggemod omdat men niet geassocieerd wil worden met cracksites. Ik gok dat niemand je gaat zeggen hoe je met een omweg op die site uitkomt.
Ik weet wel dat jullie niet die dingen gaan posten, maar het was voor mezelf nog even om eens na te gaan...
[ Voor 7% gewijzigd door HyperBart op 13-06-2008 15:47 ]
When you only live once, try not to die?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.