When you only live once, try not to die?
Refereert aan een zaak 2 jaar geleden. Must read wmb.
ultrapreventive in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
Geeft veel info met bronnen.
+1
[ Voor 33% gewijzigd door PcDealer op 15-06-2008 14:31 ]
Skinkie in 'nieuws: SP: publieke omroep moet opensourceplayer gebruiken'
stelselmatig op -1 wordt gezet door een bepaalde persoon, of dat door verschillende mensen gebeurd. Ik vind het een beetje dubieus worden, zeker met de definitieve scores.
[ Voor 44% gewijzigd door Skinkie op 15-06-2008 14:35 ]
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Ik merk er maar relatief weinig van, en dan nog, het is niet onmisbaar voor de lezer...PcDealer schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:30:
reb65 in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
+1 ...
één bron, maar toch, leek me een +1 waard...ultrapreventive in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
+1
Lijkt me dat er al heel wat omhoog zijn gegaan...Skinkie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:33:
Zou iemand me kunnen vertellen of ik in:
stelselmatig op -1 wordt gezet door een bepaalde persoon, of dat door verschillende mensen gebeurd. Ik vind het een beetje dubieus worden, zeker met de definitieve scores.
Ze begonnen allemaal op -1... ik wil weten of dat 1 persoon is geweest.HyperBart schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:42:
[...]
Lijkt me dat er al heel wat omhoog zijn gegaan...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Dan is het nog even wachten op een PowerMod...Skinkie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:02:
[...]
Ze begonnen allemaal op -1... ik wil weten of dat 1 persoon is geweest.
Nu staan ze tenminste goed, je hebt wat je verdient en die foutmodder zal het wel merken na een tijd in zijn afwijking of krijgt zoals ^^ al zegt een bezoekje van de modbot.
Voor een +2 is het wel een heel onsamenhangend geheel imho. Ik houd het op een +1.PcDealer schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:30:
reb65 in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
eenschultrapreventive in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
+1
Mag voor mijn part wel op +1...
Anoniem: 223468
ik stel hier een vraag aan de reviewer, wordt meteen negatief gemod
want?HyperBart schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:26:
Anoniem: 63072 in 'nieuws: Modder neemt gezondheidsrisico's bij bouw blackbox-casemod'
Mag voor mijn part wel op +1...
Zie het probleem ook niet, een 0 van mijn zijde.Anoniem: 223468 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:58:
Anoniem: 223468 in 'productreview: Ubuntu 7.10 review door KlusPrutser'
ik stel hier een vraag aan de reviewer, wordt meteen negatief gemod
GetaGrip is net een mens.......
Iets met ervaringen, een standpunt en een fatsoenlijke onderbouwing. Of je het er nu wel of niet mee eens bent, hij heeft er moeite voor gedaan en een net betoog opgesteld, wat toch zeker een +1 waard is.
over jouw eigen reactie: een -1 is een mismod, staat ook redelijk stevig op 0 ondertussen.
[ Voor 17% gewijzigd door Arne op 15-06-2008 19:09 ]
ok, van mij ook +1 bij deze, ik vond dat als Hyperbart ons aanspoort +1 te geven hij ook mag vertellen waaromarne schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:08:
[...]
Iets met ervaringen, een standpunt en een fatsoenlijke onderbouwing. Of je het er nu wel of niet mee eens bent, hij heeft er moeite voor gedaan en een net betoog opgesteld, wat toch zeker een +1 waard is.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 223468 op 15-06-2008 19:15 ]
met ^^arne schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:08:
[...]
wederom, met ^^over jouw eigen reactie: een -1 is een mismod, staat ook redelijk stevig op 0 ondertussen.
Je hebt gelijk, soms ga ik er iets te vlot overAnoniem: 223468 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:13:
[...]
ok, van mij ook +1 bij deze, ik vond dat als Hyperbart ons aanspoort +1 te geven hij ook mag vertellen waarom
Vriendjes?
[ Voor 24% gewijzigd door HyperBart op 15-06-2008 19:22 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ik vond het wel een +1...Sallin schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:28:
Ligt het aan mij of is dit een whine? Anoniem: 235201 in 'nieuws: Kabelbedrijf Ziggo kampt met telefonie- en internetstoringen'. Ik kan er niet echt meer dan 0 van maken, of zie ik het eea over het hoofd?
(die mustread is een idioot)
Hij beschrijft passend wat voor problemen een fusie met een management team van verschillende bedrijven teweegbrengt en hoe dit terugslaat op de uitvoerende laag van een bedrijf (of zelfs desnoods op het middenmanagement), hij doet het een beetje trollerig/flamerig, maar het klopt wel voor een stuk, zeker het eerste correctie: tweede alineaatje, alhoewel hij het genuanceerder mag zeggen.
Trouwens, wat doen jullie met aaal die reacties van "bij mij is ie er niet uit", "bij mij in plaats X problemen" ?
Ik gooi ze zo snel mogelijk naar -1, tenzij er een ander stukje tekst bij staat wat imo nog wat bijdrage levert of waar de poster nog wat verteld over ervaringen/oplossingen.
[ Voor 4% gewijzigd door HyperBart op 15-06-2008 19:32 ]
't is zelfs wat aan de flamerige/trollerige kant van mij ook een 0Sallin schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:28:
Ligt het aan mij of is dit een whine? Anoniem: 235201 in 'nieuws: Kabelbedrijf Ziggo kampt met telefonie- en internetstoringen'. Ik kan er niet echt meer dan 0 van maken, of zie ik het eea over het hoofd?
maar geef toe, losstaand van dat klopt het wel en is het wel correct wat er nu volgens mij als buitenstaander bij ziggo aan de hand is..., niet ?Anoniem: 223468 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:32:
[...]
't is zelfs wat aan de flamerige/trollerige kant van mij ook een 0
EDIT @ hieronder: Kroegpraat is inderdaad het woord
[ Voor 7% gewijzigd door Jorrit op 15-06-2008 19:39 ]
uit de post:HyperBart schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:33:
[...]
maar geef toe, losstaand van dat klopt het wel en is het wel correct wat er nu volgens mij als buitenstaander bij ziggo aan de hand is..., niet ?
dit vind ik een rant of ongefundeerde kroegpraat, of hoe je het dan ook noemen wilde gedachte van CEO's: Laten we fuseren en dan geven we elkaar een vette bonus aan elkaar.
ja, dat was ook één van de dingen die me tegenhielden, maar op slotsom gaf ik 'm een +1, en daar blijft ie van mij op staan, al had ik 'm op ander dagje misschien naar 0 gezet...Anoniem: 223468 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:38:
[...]
uit de post:
[...]
dit vind ik een rant of ongefundeerde kroegpraat, of hoe je het dan ook noemen wil
En wat doen we hier mee, gekoppeld aan de reactie daar onder ?:
Anoniem: 147258 in 'nieuws: 'Sony werkt aan deelbare PS3-controller''
reactie er onder:
Andros in 'nieuws: 'Sony werkt aan deelbare PS3-controller''
heb de eerste omlaaggetrokken, had 'm liefst in het rood gezien omdat hij zo wat zit te jennen en op de man te spelen van cubefanatic, cubefanatic reageert er fel op, maar het kan goed door de beugel en zet in de post nog relatief nuttige bijdrage in de discussie omtrent A en B
[ Voor 15% gewijzigd door HyperBart op 15-06-2008 19:41 ]
[ Voor 69% gewijzigd door HyperBart op 15-06-2008 19:43 ]
Ze gaan er hard in, de eerste is in het begin vrij op de man maar een goed onderbouwt betoog lijkt mij gewoon een +1 waard. De 2e krijgt van mij een nulletje, weinig bijzonders.HyperBart schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:39:
[...]
ja, dat was ook één van de dingen die me tegenhielden, maar op slotsom gaf ik 'm een +1, en daar blijft ie van mij op staan, al had ik 'm op ander dagje misschien naar 0 gezet...
En wat doen we hier mee, gekoppeld aan de reactie daar onder ?:
Anoniem: 147258 in 'nieuws: 'Sony werkt aan deelbare PS3-controller''
reactie er onder:
Andros in 'nieuws: 'Sony werkt aan deelbare PS3-controller''
heb de eerste omlaaggetrokken, had 'm liefst in het rood gezien omdat hij zo wat zit te jennen en op de man te spelen van cubefanatic, cubefanatic reageert er fel op, maar het kan goed door de beugel en zet in de post nog relatief nuttige bijdrage in de discussie omtrent A en B
Tsja, ik kan het niet
Had al gelijk een TR gemaakt dus het komt vanzelf goed.
☻/
/▌
/ \
Oh, ik had je al even overschat, dacht ook dat je mod was.Kixtart schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:47:
[...]
Tsja, ik kan het niet
Had al gelijk een TR gemaakt dus het komt vanzelf goed.
Vreem eigenlijk dat een powermod in zijn eigen subforum, zijn thuisbasis geen slotjes op kan gooien.
Even achter vragen?
☻/
/▌
/ \
Dit topic is gesloten.