Het kleine-mismoderatietopic deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.841 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215257

Ik heb het ook al in GR gepost, dus ik hoop dat ze het aanpassen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 21:44
Anoniem: 148930 in 'nieuws: Studie: detectie van p2p is onbetrouwbaar'

om iemand te verwensen om aan kanker te sterven nav een onderzoek lijkt me wat ver gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Is inmiddels verwijderd. :)
.oisyn schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 00:04:
[...]

Pff, alsof ze wat beters te doen hebben... :+
Ik hoop het wel :+

[ Voor 77% gewijzigd door Cloud op 06-06-2008 10:28 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Foutje.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 06-06-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47835

wat doe je met jankerds?
ik had hem een 0 gegeven was het niet voor die edit die daar niet thuis hoort en ik alleen maar irritant vind om te lezen, zeker wanneer de mod al lang op 0 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ik vind hem voor en na de edit eigenlijk niet zo vervelend en dus een 0 gegeven. Wat andere doen maakt me niet zoveel uit, want er zijn er zo te zien genoeg die het wel een -1 geven. Lijkt me dus niet echt een mismod :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En hier is de schuldige die hem op -1 heeft gezet oorspronkelijk. Ik zie het als informatie die in GR thuishoort en niet onder het artikel, na correctie is het namelijk zinloos voor de andere lezers.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik vond het iig niet echt een reactie die alleen maar fouten doorgeeft via een reactie (de 2e zin wel een beetje). De linkjes zijn erna bij ge-edit denk ik zo.

Zelf kwam ik daarom uit op een 0, want -1 vind ik te hard in dit geval en ook geen meerwaarde. Nadat de wiki linkjes erbij ge-edit zijn neig ik wel meer naar een +1 dan een -1 iig.
Even anders formuleren: "nadat de wiki linkjes erbij ge-edit zijn sta ik nog wat meer achter mijn 0"

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 06-06-2008 14:51 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Laatst online: 09-04 19:54
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2601837
Imo niets meer dan ongefundeerde AMD-Zealotry. Heeft ie trouwens zowieso wel een handje naar als je z´n andere berichten bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ongefundeerd geheel en het noemen van maffia-praktijken lijken mij voldoende voor de -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Countess produceert anders regelamtig genoeg prima posten. En de CPU-geschiedenis is niet zo schoon als menigeen denkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
Ecteinascidin schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:04:
Countess produceert anders regelamtig genoeg prima posten. En de CPU-geschiedenis is niet zo schoon als menigeen denkt.....
Goed mogelijk zolang het nergens naar buiten komt hoe schoon het is, is het ongefundeerd om dit soort uitlatingen te doen. En natuurlijk hij produceert regelmatig nette posts, maar een groot aantal zijn idem aan diegene bovengenoemd. Overigens ook terug te zien in zijn massale gespam in Intel topics waar hij grotendeels naar 0 tot -1 gemod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
@ect.
Gelukkig maakt de historie niet veel uit voor een beoordeling :)
Ik twijfelde, maar ben wel op een 0 blijven steken.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Countess stelt dat dit lijkt op mafiapraktijken, er wordt nergens gesteld dat het zo is.
Verder vind ik die reactie niet zodanig storend dat deze een -1 verdient. 0 is imho goed.
Anders kunnen we ook wel even kijken naar de reactie van n4m31355 op die van Countess. Hoewel n4m31355 meestal wel nette reacties neerschrijft is deze woordenboekendefinitie m.i. ook weer een beetje overdreven:
n4m3l355 in 'nieuws: AMD's antitrustzaak tegen Intel uitgesteld tot 2010'
Je zou er zelfs een persoonlijk aanval op Countess in kunnen zien.

Alles is vaak op minimaal twee manieren uit te leggen als het gaat om een wat langer betoog. Laten we gewoon niet te snel het negatieve zien!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Inderdaad, het verschil tussen hard stellen en het zeggen dat het er op lijkt maakt voor mij het verschil tussen -1 en 0 in dit geval, een 0 voor Countess dus.
Die reactie van n4m31355 zie ik een duidelijke rant richting Countess in, zonder verder veel informatie, die behandel ik dus als flame en geef ik een -1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
Typisch zoals ik al eerder aangegeven heb wordt hier regelmatig hetzelfde papegaaien gedrag vertoont als als op de FP. Ik illustreerde met opzet het verhaal van Countess om af te wachten hoe de rest op mijn reactie zou reageren. In mijn reactie illustreer ik enkel het verschil hoe countess iets interpreteerd tov hoe het eveneens kan worden geinterpreteerd. Sterker nog Countess geeft enkel het negatieve aan wat nergens op gebaseerd is, omgekeerd geef ik de omgekeerde visie aan.

Nu sla ik eens het regelement erop na wat hier graag gedaan wordt wat een -1 waard is

-1: Ongewenst

Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.

flamebait als reactie op countess, misschien, misschien ook enkel om te illustreren hoe acties gelezen kunnen worden
omgekeerd het claimen dat een bedrijf aan afpersing en andere malafide doet wordt niet gezien als een troll\flamebait?

Imo een sterk staaltje van mod-misbruik wat al eerder aangegeven is. Echter indien men dit doet duiken er direct een tal van mods op een bericht die dit probeert aan te geven dat dit zeker het niet het geval is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:45
Geen mismoderatie hier, maar het gebrek aan moderatie :) meuk: Creative Sound Blaster X-Fi 2.18.0000 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet niet hoor, maar deze reactie lijkt me eerder een 0 dan de +1 waar hij nu op staat? Toch krijgt hij maar liefst 36x een +1.... ik zou niet weten wat hier de meerwaarde van zou moeten zijn? Lijkt me gewoon een behoorlijke open deur.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 06-06-2008 21:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:20
Eensch, niet meer dan een 0 imho, heeft nog wat puntjes nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

nog twee puntjes en hij is er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
wildhagen schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:44:
Ik weet niet hoor, maar deze reactie lijkt me eerder een 0 dan de +1 waar hij nu op staat? Toch krijgt hij maar liefst 36x een +1.... ik zou niet weten wat hier de meerwaarde van zou moeten zijn? Lijkt me gewoon een behoorlijke open deur.
Done. Hij staat nu op 0, maar nog niet zo stevig...

Nog iets anders: deze reactie is dat een +2 waard? Volgens mij post diegene gewoon een hele lange change-log o.i.d. waarbij de eerste twee regels en de laatste twee regels van die post door hem erbij is gezet.

Ik zie verder dat de reacties al langer dan 2 dagen is, maar misschien kunnen de Powermods (en degene die die Powermods powers hebben, waaronder ik >:) :P ) hier nog wat aan doen, de reactie is namelijk niet heel veel gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223468

Pikoe in 'nieuws: Google laat Gmail-gebruikers nieuwe functionaliteit testen'
deze staat op +1., moet gewoon een nulletje zijn imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Laatst online: 07-05 21:46
Regeneration schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 00:55:
Nog iets anders: deze reactie is dat een +2 waard? Volgens mij post diegene gewoon een hele lange change-log o.i.d. waarbij de eerste twee regels en de laatste twee regels van die post door hem erbij is gezet.
Een +1 lijkt mij hier ook meer dan genoeg voor, ook door het feit dat hij dat hele stuk in het Engels erin plakt. 8)7Maar is dat nog de moeite waard om te laten veranderen door een powermod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Regeneration schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 00:55:
[...]

Ik zie verder dat de reacties al langer dan 2 dagen is, maar misschien kunnen de Powermods (en degene die die Powermods powers hebben, waaronder ik >:) :P ) hier nog wat aan doen, de reactie is namelijk niet heel veel gemod.
Geen +2 inderdad maar gewoon een stuk knip en plakwerk met een handige link. Een +1 is prima.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

Reactie is 48+ uur oud :r

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:09:
[...]

Geen +2 inderdad maar gewoon een stuk knip en plakwerk met een handige link. Een +1 is prima.
Ok en done. :)
Heikanu schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 01:35:
[...]

Een +1 lijkt mij hier ook meer dan genoeg voor, ook door het feit dat hij dat hele stuk in het Engels erin plakt. 8)7Maar is dat nog de moeite waard om te laten veranderen door een powermod?
+1 en daar staat hij nu ook op. :) Powermods, of iemand met die rechten, kunnen gewoon altijd blijven modden "op de gewone" manier. Hij staat na twee Powermods waaronder één van mij al op +1. :)
Je had het over mijn post? Klopt en dat had ik er ook al bij gezet. :)

Hmmm, ik twijfel een beetje. Hij geeft namelijk wel een mogelijk oplossing voor iemand die de bewuste tabblad niet heeft. Verder geeft hij nog een ontopic reactie. Tussen een 0 of een +1 twijfel ik, beide lijkt me eigenlijk ook niet echt mismods. Ik wacht wel even wat andere mods hiervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Regeneration schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:21:
[...]

Je had het over mijn post? Klopt en dat had ik er ook al bij gezet. :)

Doe er wat aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Regeneration schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:21:
Hmmm, ik twijfel een beetje. Hij geeft namelijk wel een mogelijk oplossing voor iemand die de bewuste tabblad niet heeft. Verder geeft hij nog een ontopic reactie. Tussen een 0 of een +1 twijfel ik, beide lijkt me eigenlijk ook niet echt mismods. Ik wacht wel even wat andere mods hiervan vinden.
Krap aan +1 of een ruime 0, ik heb mijn positieve pet maar eens opgezet en er een +1 aan gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik ga ook voor de +1. De vermelding dat het alleen met de engelse gmail werkt vind ik onder andere wel wat waard.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Dirk schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:37:
Inderdaad, het verschil tussen hard stellen en het zeggen dat het er op lijkt maakt voor mij het verschil tussen -1 en 0 in dit geval, een 0 voor Countess dus.
Die reactie van n4m31355 zie ik een duidelijke rant richting Countess in, zonder verder veel informatie, die behandel ik dus als flame en geef ik een -1.
Alhoewel het schoolmeester begin van n4m31355 zijn post voldoende is voor een -1 pleit ik toch voor een 0 daar hij wel degelijk een behoorlijk betoog neerzet. Weliswaar met diverse aannames die hij niet kan staven, maar ook met feiten. Mede hierdoor vind ik dat we zijn post toch wel wat positiever mogen bekijken en deze een 0 kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik vind de laatste zin juist meer reden voor een -1 dan het begin. Toch ga ik voor een 0. Zolang je alles onderbouwd mag er van mij best een subtiele persoonlijke steek tussen zitten.

Wat vinden jullie trouwens van de volgende reactie:
nieuws: Britse provider gaat filesharing bestrijden

Ik twijfel of het wel een +1 waard is. Hij doet welliswaar wel een poging tot onderbouwing, maar het is een dusdanig onsamenhangend verhaal met eigenlijk alleen de standaard argumenten dat ik een 0 eigenlijk ook best een voor te stellen score vind. Voorlopig houd ik het maar op een +1, maar ik neig eigenlijk best wel naar een 0. Wanneer het geheel er los staande voorbeeld er niet in zat is de post al een stuk korter, er staat een onwaarheid in (GB niet in de EU?!), er zijn al lang wetgevingen in de EU en de rest zijn eigenlijk dus al lang bekende argumenten zonder enige samenhang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 08:36
Over welke reactie heb je het juist?

Anoniem: 50893 in 'nieuws: Britse provider gaat filesharing bestrijden' ?

EDIT - Na de reactie gelezen te hebben, ga ik inderdaad voor een 0. Dat eerste punt slaat nergens op, mensen kunnen best het onderscheid maken tussen copyrighted materiaal en de rest.
Het voorbeeld over de prostituee heeft er inderdaad niets mee te maken, net zoals de verwijzing naar DRM en het stuk over de EU.

[ Voor 45% gewijzigd door Alfredo op 07-06-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Die inderdaad ja, ben weer lekker bezig vandaag :p

En ik maak er nu ook meteen zelf maar even een 0 van.

[ Voor 36% gewijzigd door Arne op 07-06-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Staat nu op 0 effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
noMSforme in 'nieuws: 'Intel dwarsboomt concurrentie bij invoering usb 3.0'' lijkt me gezien het laatste stuk en de niet erg bijzondere info een nulletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Degene die deze (domme) reactie een +2 gaf mag ook wel eens nagekeken worden: Anoniem: 250110 in 'reviews: Ubidays 2008: Tom Clancy's Hawx'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
ik vraag me af waarom pafdaddy in 'meuk: VirtualBox 1.6.2' op -1 staat. Het is niet overdreven nuttig of zo, maar er wordt niet in geflamed etc.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is vrij zinloze informatie, dat mensen daar een -1 aan geven verbaasd me niets, maar op zich mag hij wel een nulletje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Sallin schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:43:
ik vraag me af waarom pafdaddy in 'meuk: VirtualBox 1.6.2' op -1 staat. Het is niet overdreven nuttig of zo, maar er wordt niet in geflamed etc.
Gewoon een ervaringenpost, lijkt me een nulletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

J.J.K. schreef op zondag 08 juni 2008 @ 14:24:
[...]

Gewoon een ervaringenpost, lijkt me een nulletje :)
Ik heb er een -1 voor gegeven omdat er gewoon eigenlijk niets in de post staat. Het is niet direct een ervaringspost (er worden geen ervaringen gedeeld) maar niets meer dan een "ik gebruik dit programma ook" melding. Totaal oninteressant voor elke lezer en in mijn ogen gewoon ongewenst.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 08-06-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Bij Meuk mag een ervaring best net als nette "mooi/leuk programma" reacties. Deze reacties krijg je toch en in gedeeltes naast nieuwsberichten waar ook gemodereerd kan worden hoeft het niet zo heel streng. In dit geval is de post voor sommige nog nuttig, want hij geeft aan dat er misschien nog belangrijke bugs inzitten die ook in versie 1.6.0 zitten.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Ik zie een bijzonder kleine meerwaarde in
na de 1.6.0 perikelen kijk ik eerst maar eens de kat uit de boom.
Deze ervaring met de vorige versie doet mij doorslaan naar de 0. Hoewel ik een -1 niet onverdedigbaar vind.

EDIT: Wat Kixtart zegt dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jorrit op 08-06-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het ook gewoon een onschuldige ervaringspost. Verdient zeker een nulletje imo. Het hoeft inderdaad niet zo streng bij meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kixtart schreef op zondag 08 juni 2008 @ 14:50:
Bij Meuk mag een ervaring best net als nette "mooi/leuk programma" reacties.
Klopt maar zo'n reactie is het niet. De reactie zegt niets meer dan " ik gebruik het programma ook " en geeft zelfs niet direct een oordeel over de applicatie zelf. Daarom in mijn ogen ongewenst. Iemand die er een ervaringspost in ziet mag mij uitleggen waar het delen van ervaring dan precies in zit. Het stuk over 1.6.0 heeft in mijn ogen door de afwezigheid van onderbouwing en details geen waarde. Ik hou het daarom bij mijn -1. Het argument dat het niet zo streng hoeft bij meuk komt elke keer weer voorbij maar is nog geen vrijwaring voor het posten van totaal nutteloze posts als deze.

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 08-06-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

In de FAQ staat dat meuk losser gemodereerd mag worden. M.i. dus een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

PcDealer schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:05:
In de FAQ staat dat meuk losser gemodereerd mag worden. M.i. dus een 0.
In de FAQ staat inderdaad dat er losser gemod mag worden. Misschien is het goed dit "losser" eens goed te omschrijven. Nu staan er regelmatig totaal nutteloze posts onder de meuk namelijk. Dit geval is hier een voorbeeld van. Losser modden wil in mijn ogen niet zeggen dat nutteloze posts wel gewoon welkom zijn.

Was een van de Powermods niet bezig aan een soort beschrijvende richtlijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
De faq is aangevuld, maar een precieze richtlijn voor deze reacties staat er niet bij:
reviews: Tweakers.net moderatie faq

Ik vind die reactie totaal niet vervelend en volledig onschuldig en snap een -1 in dit geval niet echt. Sowieso is de FAQ ook maar een richtlijn en daarom kunnen moderaties afwijken van elkaar, maar ik heb liever dat het ook weer niet te streng is en reacties uit het zichtveld gaan halen die gewoon netjes zijn en waar de user tijd in heeft gestoken.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kixtart schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:57:
Ik vind die reactie totaal niet vervelend en volledig onschuldig en snap een -1 in dit geval niet echt.
Het is inderdaad geen post die een duidelijke -1 verdient echter heb ik wel een -1 uitgedeeld omdat de post zoals hij er nu staat niets meer zegt dan " ik gebruik het programma ook " zoals ik al eerder aangaf. De post is gewoon totaal nutteloos en overbodig en daarom in mijn ogen net zo ongewenst als posts waarin alleen word gezegd " goed programma ".

Dat er in meuk soepeler gemod kan worden wil niet zeggen dat alle fipo achtige posts welkom zijn.

Maar goed, de post staat netto op 0 wat een te verdedigen score is. Ik pas mijn -1 niet aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 08-06-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Je hoeft hem ook niet aan te passen. Dit is een van de redenen dat we >1 moderators hebben :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barfieldmv in 'nieuws: Britse provider gaat filesharing bestrijden'
deze staat op +1(13x), maar is meer een soort van flame/rant imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nielzie in 'meuk: VLC Media Player 0.8.6h'
Pensacola in 'meuk: VLC Media Player 0.8.6h'
deze twee staan op 0, ik heb +1 gegeven(mensen wijzen op alternatieven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Het is idd een rare post. Komen best wat negatieve aannames bij kijken. +1 is zeker te veel. Staat momenteel op 0 en kan daar wel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

De volgende -1 modden is misbruik:
Youri Carma in 'nieuws: Brits parlement vreest privacyrisico's id-database'
Hij verwoord het allemaal netjes en valt niemand persoonlijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k1n8fisher schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:18:
De volgende -1 modden is misbruik:
Youri Carma in 'nieuws: Brits parlement vreest privacyrisico's id-database'
Hij verwoord het allemaal netjes en valt niemand persoonlijk aan.
rant 1
Duizende burgers worden nu al (Verplicht) gechipt zoals bijvoorbeeld alle militairen van het Amerikaanse leger
rant 2
Mexico "Bio chip implant" hun gastarbeiders anders krijgen ze geen toegang
rant 3
In Nederland weet ik uit eigen ervaring dat er al mensen zijn die hun kinderen chippen want ja kinderen lopen weg he?
van mij -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb die een -1 gegeven. En wel om de volgende reden:

- Trollen in de tweede alinea, dat in de VS al jaren illegaal dit soort databanken worden aangelegd. Kan best, maar van zo'n stevige beschuldiging wil ik op zijn minst een bewijs of onderbouwing zien.

- Idem voor die opmerking over de krijgsraad

- Idem voor die opmerking over geschiedenislessen en huisvrouwen. Beetje denigrerend.

Plus wat generaliserende opmerkingen verspreid door de post.

Ik vond (en vind) dat voldoende reden voor een -1, hoewel een 0 ook niet helemaal onverdedigbaar is.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 08-06-2008 21:40 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FreezeXJ in 'nieuws: Digibeten lopen geld mis'
deze staat 27x op +1 ik zie de meerwaarde niet, van mij een nulletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Opzich zet hij wel een puntje neer, maar ik vind het ook wel wat matig voor de +1. Maar ik kan het me ook wel weer voorstellen dat ie op +1 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
tja, het zou me niet verbazen wanneer in het rapport zowel die kostenbesparing als de extra kosten voor de aanschafprijs zijn meegenomen. Maar zolang het meerendeel echt niet het hele rapport gaat lezen heeft het imho wel degelijk meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Als reactie op deze komen er een paar "ik ook" reacties, maar die van 'marco.meijer' vind ik wel gewoon een 0: nieuws: Antivirusbedrijf vraagt hulp bij kraken ransomware-encryptie

increddibelly in 'nieuws: 'Nintendo ontwikkelt usb-randapparatuur voor de Wii''
Op de link klikken (of hoveren) om te zien dat hij klaagt over spelfouten van iemand anders. Wmb toch een -1 ondanks de rest van zijn reactie (en dan zelf ook een typfout maken 8)7)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kixtart schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:17:
Als reactie op deze komen er een paar "ik ook" reacties, maar die van 'marco.meijer' vind ik wel gewoon een 0: nieuws: Antivirusbedrijf vraagt hulp bij kraken ransomware-encryptie
Eens, staat nu ook op 0.
increddibelly in 'nieuws: 'Nintendo ontwikkelt usb-randapparatuur voor de Wii''
Op de link klikken (of hoveren) om te zien dat hij klaagt over spelfouten van iemand anders. Wmb toch een -1 ondanks de rest van zijn reactie (en dan zelf ook een typfout maken 8)7)
Inhoud is niet echt van waarde, tel daarbij op het zeuren over het taalgebruik... maakt het voor mij ook een -1. Die +1 en +2 zijn trouwens echt modmisbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentThunder
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:34
gise in 'nieuws: T-Mobile haalt exclusieve iPhone-deal Nederland binnen'

Deze staat op dit moment op -1 gemod, maar ik zie eigenlijk niet waarom. Ik zie geen kwaad in deze reactie en hij plaatst er zelfs een bronvermelding bij...wat mij betreft gewoon 0...

Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
SilentThunder schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:45:
gise in 'nieuws: T-Mobile haalt exclusieve iPhone-deal Nederland binnen'

Deze staat op dit moment op -1 gemod, maar ik zie eigenlijk niet waarom. Ik zie geen kwaad in deze reactie en hij plaatst er zelfs een bronvermelding bij...wat mij betreft gewoon 0...
Omdat de originele reactie voor de edit weinig voorstelde?
offtopic:
En nu ga ik weer voetbal kijken :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentThunder
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:34
J.J.K. schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:53:
[...]

Omdat de originele reactie voor de edit weinig voorstelde?
offtopic:
En nu ga ik weer voetbal kijken :w
Dat zou kunnen...ik kan ook niet zien wanneer de mods zijn geplaatst. Maar goed, dat zou op zich wel veel verklaren :) Echter, is het dan de bedoeling dat ik mod op basis van wat ik nu zie, of voor de edit?

veel plezier!

[ Voor 10% gewijzigd door SilentThunder op 09-06-2008 21:59 ]

Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Moderaten op basis van wat je nu ziet is imho de beste optie, heb hem ook op 0 gezet :) Vooral omdat niet iedereen aangeeft welk deel de edit van het bericht is.
offtopic:
Danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kixtart schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:17:
Eens, die heb ik ook een nul gegeven. De " ik ook" reacties staan redelijk steady op -1 zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

SilentThunder schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:58:
[...]

Dat zou kunnen...ik kan ook niet zien wanneer de mods zijn geplaatst. Maar goed, dat zou op zich wel veel verklaren :) Echter, is het dan de bedoeling dat ik mod op basis van wat ik nu zie, of voor de edit?

veel plezier!
Voor de edit herhaalde hij alleen maar wat er eerder al stond (dubbelpost dus) en met zijn edit voegt hij eigenlijk voornamelijk informatie toe die .....Juist: er eerder ook als stond. WMB blijft mijn -1 dan ook gewoon staan!

De volgende heeft ook alleen maar nieuws wat anderen ook al gepost hebben, mag dus ook op -1:
alex3305 in 'nieuws: 'T-Mobile haalt exclusieve iPhone-deal Nederland binnen''
Daar hoger aan geven is mismodden!

[ Voor 14% gewijzigd door TheCapK op 09-06-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
k1n8fisher schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:05:
[...]

Voor de edit herhaalde hij alleen maar wat er eerder al stond (dubbelpost dus) en met zijn edit voegt hij eigenlijk voornamelijk informatie toe die .....Juist: er eerder ook als stond. WMB blijft mijn -1 dan ook gewoon staan!
Ik blijf bij een mager nulletje, kleine toegevoegde waarde in subtread.
De volgende heeft ook alleen maar nieuws wat anderen ook al gepost hebben, mag dus ook op -1:
alex3305 in 'nieuws: 'T-Mobile haalt exclusieve iPhone-deal Nederland binnen''
Daar hoger aan geven is mismodden!
Ja die is echt geniaal, schokkende informatie hoor, daar gaat het hele bericht over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Zag trouwens net dat er daar zelfs eentje +1 voor gegeven heeft! |:(
Cloud of Kixtart: controleer die even, willen jullie?

[ Voor 32% gewijzigd door TheCapK op 09-06-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Valt redelijk mee hoor, maar mod inderdaad niet heel netjes. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 20:39
Ik zit niet zo heel erg in het programmeren, maar heb het idee dat deze twee aardig hetzelfde zeggen:
Ahrnuld in 'nieuws: 'Vrouwelijke sourcecode is beter te begrijpen''
RocketKoen in 'nieuws: 'Vrouwelijke sourcecode is beter te begrijpen''

Nu was die eerste 8 min. eerder en heeft die tweede volgens mij gewoon een gedeelte van de post van die eerste overgenomen (in ieder geval het idee). Maar nu krijgt die eerste voornamelijk 0 en die tweede voornamelijk +1.
Lijkt mij dat dit anders om moet, of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik liep net hiernaartoe om m'n beklag te doen voor de +1 van die tweede. Dat moet imho gewoon ook een 0 zijn. Hoeveel voorbeelden kun je wel niet bedenken bij "vrouwen schrijven duidelijkere commentaar". De eerste vind ik ook geen +1 waard trouwens dus die staat wmb goed zo :).

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 09-06-2008 23:07 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 22:34
Ook even een nulletje gegeven. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 20:39
.oisyn schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:06:
Ik liep net hiernaartoe om m'n beklag te doen voor de +1 van die tweede. Dat moet imho gewoon ook een 0 zijn. Hoeveel voorbeelden kun je wel niet bedenken bij "vrouwen schrijven duidelijkere commentaar". De eerste vind ik ook geen +1 waard trouwens dus die staat wmb goed zo :).
Ok, dacht al even dat ik iets totaal niet snapte of zo. Die 2de moet nog 1 klein schopje hebben en dan staat hij ook netjes op 0.

En wat betreft die eerste. Ik heb hem nog een keer doorgelezen en heb die ook een 0 gegeven.

Edit: @ onder mij: Klopt! en gelukkig staat hij stevig op -1.

[ Voor 5% gewijzigd door --Niels-- op 09-06-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 22:34
Deze vind ik een rare. Ik kan dit niet anders lezen als dat vrouwen minderwaardige code produceren ten opzichte van mannen. Deze rant wordt ook verder niet onderbouwd en is in mijn ogen gewoon een troll.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 131051 in 'nieuws: Apple introduceert nieuwe iPhone met 3g'
Eerste gedeelte is prima, tweede gedeelte hang aan elkaar van de trolls en flames. Maximaal een 0, waar een -1 niet onverdedigbaar is imo. Persoonlijk heb ik een 0 gegeven, omdat er nog wel iets van inhoud in staat, maar wel erg krap.

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 10-06-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Toch wil ik nog even reageren op mijn eigen berichtje: alex3305 in 'nieuws: 'T-Mobile haalt exclusieve iPhone-deal Nederland binnen''

Daar geef ik namelijk helemaal geen informatie weg die anderen al gepost hebben! Echter ben ik zelfs de eerste (volgens de tijd) die dit bericht post. Daarnaast is het nieuwsbericht een gerucht en wordt het hier bevestigd door Apple in de keynote.

Daarom vind ik het ook een beetje belachelijk hoe J.J.K. hierop reageert, alhoewel dat alleen maar aangeeft dat hij het bericht niet juist heeft gelezen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

alex3305 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:14:
Toch wil ik nog even reageren op mijn eigen berichtje: alex3305 in 'nieuws: 'T-Mobile haalt exclusieve iPhone-deal Nederland binnen''
[...]
Daarom vind ik het ook een beetje belachelijk hoe J.J.K. hierop reageert, alhoewel dat alleen maar aangeeft dat hij het bericht niet juist heeft gelezen blijkbaar.
Dat de Iphone komt is niet niets nieuws. Als jij bedoelt dat de nieuwe met zekerheid komt wellicht wel. Maar dan heb je het slecht verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Ik heb duidelijk in mijn post gezet dat de iPhone volgens de WWDC 2008 Keynote van Steve Jobs in Nederland komt, dus eigenlijk dat het bevestigd is door Apple. Dat is zeker niet verkeerd verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

RoD schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:11:
Eerste gedeelte is prima, tweede gedeelte hang aan elkaar van de trolls en flames. Maximaal een 0, waar een -1 niet onverdedigbaar is imo. Persoonlijk heb ik een 0 gegeven, omdat er nog wel iets van inhoud in staat, maar wel erg krap.
Moah, ik struikel (zoals gewoonlijk) harder over het gerant, een -1 vind ik zeer terecht hiervoor. Voor zijn verhaal heeft hij dat gerant niet nodig en verder is het ook nou niet bepaald een informatief verhaal ofzo, gewoon wat geklets in de rondte. Ik heb hem dan ook een -1 gegeven, de +2 mag wel nagekeken worden, da's een regelrechte mismod. Lengte != kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:11:
Ik ga net als DrikW voor de -1. Het eerste stuk is ok, maar toch redelijk open deur. Daarna zegt hij niet echt gegronde dingen imho, zoals DirkW ook zegt. Diegene had het ook op een normalere manier kunnen zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 10-06-2008 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zonder jullie posts te lezen had ik em ook al aangepast naar de -1. Na hem nog eens gelezen te hebben vind ik het ranten toch zwaarder doorwegen dan de inhoud kan compenseren.

108886 in 'nieuws: Apple introduceert nieuwe iPhone met 3g'
Die reactie voegt niets toe en heeft nogal een trollerige ondertoon. Daarnaast is die laatste zin ook niet bevordelijk voor de score. Ik vind het al met al een -1.

[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 10-06-2008 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-04 21:44

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

'vgroenewold' in 'T-Mobile haalt exclusieve iPhone-deal Neder...http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2605573

-1 lijkt mij, voor het begin van de post(en hij weet dat daar weer reacties op komen) en niets nieuws zeggen, info staat ergens al boven de post, dus een dubbel post - imho

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

2x eens. En vooral vgroenewold zou zo langzamerhand beter moeten weten dan zulke reacties te posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een nul vind ik ook nog wel te verdedigen. Het is een wat trollerig statement, maar ook weer niet zo ernstig. De rest van de reactie heeft ook niet erg veel inhoud, dus ik ga toch maar voor de -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Regeneration schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:47:
[...]

Ik ga net als DrikW voor de -1. Het eerste stuk is ok, maar toch redelijk open deur. Daarna zegt hij niet echt gegronde dingen imho, zoals DirkW ook zegt. Diegene had het ook op een normalere manier kunnen zeggen.
Ook -1, maar heeft nog wat nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ach, een 0 zou ook best kunnen en imho is het niet nodig op hem per se op -1 te krijgen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Sorry guys, maar soms lijkt mij zo'n kleine zinssnede niet geheel verkeerd, ik zit op Tweakers voor goede discussies, niet voor het lezen van off-topic gehamer. Maar het zou weer off-topic gezeur kunnen uitlokken, had ik mij toen niet gerealiseerd. Verder heeft het niet veel extra inhoud indeed, maar was ik wel 1 van de eerste die het had over de accu-duur en andere meer interessante zaken, gecombineerd met wat enthousiasme...sorry. ;)

edit @pcdealer: Heb je gelijk in, echter komt het soms iets beter over als iemand erover leest (anders zie ik in elk topic dezelfde mensen weer dezelfde houding aannemen). Maar daar kunnen we niet teveel mee bezig zijn, want dan is het mod-systeem niet nodig indeed.

[ Voor 50% gewijzigd door vgroenewold op 10-06-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

vgroenewold schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:43:
Sorry guys, maar soms lijkt mij zo'n kleine zinssnede niet geheel verkeerd, ik zit op Tweakers voor goede discussies, niet voor het lezen van off-topic gehamer.
Dan moet je het ook niet zelf posten, maar correct modereren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als je perse iedereen voor kinderachtig wil uitmaken dan moet je de bijbehorende moderatie ook dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Deze is een beetje dubbel met een zin in het artikel (dat de meeste mensen er geen idee van hebben), maar ik vind het een soort conclusie en iig onschuldig:
Anoniem: 264024 in 'nieuws: Microsoft klaagt opnieuw softwarepiraten aan'

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Kixtart schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:22:
Deze is een beetje dubbel met een zin in het artikel (dat de meeste mensen er geen idee van hebben), maar ik vind het een soort conclusie en iig onschuldig:
* Regeneration is daar mee eens. Ook een 0 van mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Regeneration schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:48:
[...]

* Bor is daar mee eens. Ook een 0 van mij dus.
* Bor sluit zich hierbij aan. Hoewel het geen briljante post is vind ik het ook geen -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-04 21:44

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Kixtart schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:22:
Mee eens, iets meer had wel gemogen als first post op Tweakers.

Daarentegen, wat doe je hier weer mee?

'danielsrje' in Microsoft klaagt opnieuw softwarepiraten aan

Er van alles bij halen, brein, mpaa, etc. terwijl het een rapport van de BSA is.
Verder buurjongens, krantenwijken... zie even niet wat dit te maken heeft met dat MS lawsuites aan het uitdelen is (ook al kijk ik naar de post waarop hij reageert)

Ik neig het te laten staan op de -1 die ik al heb gegeven, maar twijfel nog. een 0, dus

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mwa, ik vind een -1 wel erg zwaar. Nulletje lijkt me prima. Misschien is het allemaal niet even zinnig, onschuldig vind ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
GetaGrip schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:59:
[...]

Mee eens, iets meer had wel gemogen als first post op Tweakers.
Dat mensen -1 fipo hebben gegeven zou kunnen zie ik ook nu, want hij is tegelijk gepost als de eerste twee posts. Toch niet zozeer een mismod dus

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 19:43

painkill

Pain(k)(ill)

rallygek in 'redactieblog: De allerlaatste Regroup-lanparty'

Is net nieuw, maar heeft in een korte tijd al veel, in mijn ogen, verkeerde beoordelingen.

Dit is compleet off-topic, iedere idioot kan zien dan ze wel aan het gamen zijn, zowel op de foto's als in het filmpje. Dit is nu een perfect voorbeeld van papegaaimodden, hij staat op 0 en dan modden ze hem op 0 zonder ook maar iets te lezen....

Het zier er naar uit dat ik de enige ben die en -1 heeft gegeven, ik zal wel weer verkeerd denken :P

[ Voor 9% gewijzigd door painkill op 10-06-2008 20:21 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik vind hem eigenlijk best onschuldig. Als ik de foto's zo bekijk zie ik ook niet echt direct bewijs :)
(via het fimpje wel). Zie hem meer als grapje.

[ Voor 4% gewijzigd door Kixtart op 10-06-2008 17:12 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Onschuldig inderdaad. Als hij vindt dat het er niet op lijkt... ok, prima. Dat je het er niet mee eens bent is geen reden om er -1 voor te geven. Verder is het een redactieblog dus mag er soepel gemod worden. Ik laat mijn 0 dus staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

alex3305 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:25:
Ik heb duidelijk in mijn post gezet dat de iPhone volgens de WWDC 2008 Keynote van Steve Jobs in Nederland komt, dus eigenlijk dat het bevestigd is door Apple. Dat is zeker niet verkeerd verwoord.
Wat jij in jouw berichtje zet (zonder de cut and paste actie) staat enkele posts hoger ook al op een eerder tijdstip. Daar haalt iemand de WWDC ook al aan voor hetzelfde feit dat jij meldt. Daardoor heb IK hem dus ook al aangegeven als -1 en zo gemod. Die link is dan niet echt spectaculair meer!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.