Het kleine-mismoderatietopic deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Overheid VS werkt aan vergaande antipiraterijwetgeving'
deze staat op 14 x plus 1 imho gewoon een nulletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

De volgende vraag ik me van af wat de juiste moderatie hoort te zijn:
Punksmurf in 'nieuws: 'Nvidia gaat twee cpu-lijnen introduceren''
Er is uitgedeeld: -1 (4x), 0 (2x) en +1 (2x).
Het is echter een reactie op een schoolmeester op een schoolmeesterachtige manier waarbij hij eindigt met: "Probeer voordat je de smart-ass gaat uithangen even weten waar je het over hebt".
Is deze reactie ook niet meer dan -1 waard? dan zijn de +1's mismodjes.
Is deze echter 0 waard dan is de vraag of er misgemod is hoewel deze me zeker geen +1 waard is omdat degene waar hij op reageert al weer reageert op iemand die ditzelfd al heeft uitgelegd.
Kortom: die +1's blijven altijd mismods.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Da's een leuke. Zonder die flame had een +1 niet misstaan. Echter, de flame (ook al is 'ie terecht) ga ik niet aanmoedigen en geef ik een -1. Het gemiddelde is dan 0... en ik geef maar een 0.

Inzake flame: hij reageert op iemand die nogal onzinnige dingen zegt... daar mag je best een woordkeuze voor gebruiken... maar wel enigszins wat subtieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Dat was dus ook mijn probleem in dezen. Wat doe je op zo'n moment.
Verder vind ik het feit dat ie eigenlijk grotendeels informatie herhaalt van een post twee posities hoger ook een beetje op een dubbelpost lijken. Vandaar dat ik zlefs zonder de flame al naar -1 zou neigen.
Nu geef ik hem gewoon een keiharde -1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
vanaalten in 'nieuws: Uitspraak tegen Jack Thomspon vervalt door onbevoegde rechter'
Te mager voor de +1.

Verwijderd in 'nieuws: Uitspraak tegen Jack Thomspon vervalt door onbevoegde rechter'
Reactie die niet heel veel toevoegt + flame. Netto -1 imo.

Amerika bashen is nogal populair in die draad, lijkt het.

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 27-05-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Euh, je interpreteert zijn reactie verkeerd, Rod. Hij bedoelt het sarcastisch, en argeert juist op dat Amerika-bashen van anderen. Zie ook deze post van hem: Verwijderd in 'nieuws: Uitspraak tegen Jack Thompson vervalt door onbevoegde rechter'
Hij heeft van mij een +1 gehad voor de post die jij aanhaalt. De andere had ik terug naar +0 gekickt (stond ook op +1) omdat hij feitelijk 2x hetzelfde zegt.

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 27-05-2008 11:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zitten ook weer enkele losers die het vreemd vinden dat hun replies op -1 staan en daarom maar weer gaan lopen blaten.

Het systeem werkt, maar ergens zou een trap na net iets beter voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 15:09
RoD schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:22:
vanaalten in 'nieuws: Uitspraak tegen Jack Thomspon vervalt door onbevoegde rechter'
Te mager voor de +1.

Verwijderd in 'nieuws: Uitspraak tegen Jack Thomspon vervalt door onbevoegde rechter'
Reactie die niet heel veel toevoegt + flame. Netto -1 imo.

Amerika bashen is nogal populair in die draad, lijkt het.
Hij kreeg van mij ook een +1 en vond het vreemd dat hij op 0 stond. Hij geeft een sarcastische opmerking met de vergelijking dat het in Nederland ook voorkomt. = Onderbouwd = +1
Ecteinascidin schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:39:
Zitten ook weer enkele losers die het vreemd vinden dat hun replies op -1 staan en daarom maar weer gaan lopen blaten.

Het systeem werkt, maar ergens zou een trap na net iets beter voelen.
Het zijn geen losers, het zijn mensen.

[ Voor 18% gewijzigd door xzaz op 27-05-2008 11:44 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

.oisyn schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:39:
Euh, je interpreteert zijn reactie verkeerd, Rod. Hij bedoelt het sarcastisch, en argeert juist op dat Amerika-bashen van anderen. Zie ook deze post van hem: Verwijderd in 'nieuws: Uitspraak tegen Jack Thompson vervalt door onbevoegde rechter'
Hij heeft van mij een +1 gehad voor de post die jij aanhaalt. De andere had ik terug naar +0 gekickt (stond ook op +1) omdat hij feitelijk 2x hetzelfde zegt.
Hmm, je hebt gelijk. Zeker geen -1 dan. Aangezien het eigenlijk een herhaling is van een post die hij eerder maakte zou ik em dan op 0 zetten. Die reactie die jij nu aanhaalt was net ietsje eerder gepost. Al maakt het natuurlijk niet veel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Ja, klopt. Maar wel mensen die 2 keer de fout in gaan, namelijk een -1 post posten en daar dan ook nog eens over zeuren.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

RoD schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:50:
[...]

Die reactie die jij nu aanhaalt was net ietsje eerder gepost. Al maakt het natuurlijk niet veel uit :)
Ja ik zag het :), maar omdat die andere hoger stond heb ik het zo gedaan. 't Is toch dezelfde persoon dus het maakt dan idd niet zoveel uit.
xzaz schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:44:
Loser zijn en mens zijn is niet mutual exclusive.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 27-05-2008 12:44 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

.oisyn schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:43:
[...]

Ja ik zag het :), maar omdat die andere hoger stond heb ik het zo gedaan. 't Is toch dezelfde persoon dus het maakt dan idd niet zoveel uit.
Juist omdat het dezelfde persoon is is het dus een opzettelijke dubbelpost. darvoor zou je hem dus weer een -1 moeten geven, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Feitelijk gezien wel. Maar aangezien het 2x een reply is op iemand, is het weer minder erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat deze post in vredesnaam op +2 ? : Verwijderd in 'nieuws: AMD: twee gpu's op een kaart is beter dan één'

Lijkt erop dat dat voornamelijk op de lengte van de post gebaseerd is, want er staat werkelijk niets in wat een +2 waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Klopt inderdaad. Hij maakt best een aardig punt maar zonder dit verhaal kan je rustig verder lezen. Ik denk zelfs dat een hoop mensen het allemaal wel voor gezien houden voor ze op de helft zijn. Daarop is ook zijn score op gebaseerd zoals jij al zegt: lengte met wel wat inhoud.
+1 lijkt mij voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ben ik het mee eens. Vooral gezien het feit dat er een paar feitelijke onjuistheden in zitten, vind ik +1 ook ruim voldoende. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Er is trouwens een kleine uitbreiding op de modFAQ gekomen over het modereren van meuk, reviews, polls, etcetera: reviews: Tweakers.net moderatie faq (3/3) 8)

^
|
|
|
:+

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 27-05-2008 21:03 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Been there, read that! Zeer welkome aanvulling. Geeft ook meteen wat meer duidelijkheid voor dat soort topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Inderdaad. Het zijn eigenlijk wat 'ongeschreven' richtlijnen, die ook wel af te leiden zijn als je actief bezig bent met modereren. Ondanks dat hebben we toch besloten deze te beschrijven zodat het ook meteen duidelijk is voor niet-ervaren modders. :) En dus als geheugensteuntje voor de al betrokken modders.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Net stukje, al is het kort en bondige wel een beetje van de FAQ af in de tussentijd :p Hij is daardoor wel een stuk eenduidiger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is inderdaad weer wat tekst erbij. Dat geef ik toe :) We hebben wel geprobeerd het zo kort als mogelijk te omschrijven, maar je zit zo maar op een A4 natuurlijk. Wel is nu elke categorie beschreven, dus veel komt er niet meer bij.

cHoc in 'nieuws: 'Nederlandse telecommarkt functioneert goed'' vind ik +1 materiaal. Hij heeft zeker meerwaarde op de reactie waarop hij reageert (hij corrigeert immers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 16:02

painkill

Pain(k)(ill)

TheCrius in 'nieuws: Nieuwe trailer Far Cry 2 geeft verhaal vrij'

Het gaat mij er niet om dat de reactie om 0 hoort te staan, maar om het feit dat er mods zijn die dat een +2 waard vinden, ik stem ervoor om hem gelijk op inactief te zetten.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Kan iemand dit even nalopen? de -+1 en +2 vliegen rond je oren ;)

Duitse guild haalt eindbaas WoW als eerste neer

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
GetaGrip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:27:

hehe jup^^ een felle mod-oorlog tussen de WoW mensen en tegenstanders van deze game.. (waarom? geen idee..) goed bedoelde kritiek wordt weggemodereerd met -1. Vrij waardeloze commentaren door sommigen iig :)

EDIT: laat maar :p

[ Voor 41% gewijzigd door Hammer op 28-05-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zal hem ook wel even doorlopen. Is op dit moment wel erg rood op het eerste gezicht :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
gek he, als de eerste vijf reacties direct al op -1 konden... Maar het is idd lastig modereren daar, de fanboys lopen de boel af en toe goed te verzieken... En het loopt veel te hard :(

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Ik weet even niet wat ik met deze aanmoet, ik zelf denk aan -1, vanwege het geflame naar andere toe en het opbrengen van Linux/MS (totaal off-topic)

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2587388

Maar die 4x+2 en 11x+1... zie ik even niet - ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
Ik maak onderstaande reaktie; hoe dient commentaar als dit gemodereerd te worden?

Door HAMMER_99, woensdag 28 mei 2008 10:38

kritiek zeker, maar je kunt ook opbouwende kritiek geven ipv. mensen de grond in te boren; kost evenveel ;)

Is het inderdaad een beledigend commentaar dat met -1 beoordeeld moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die thread is een drama wat betreft reacties en moderaties. Er staat nog een hoop fout dus het zou goed zijn als er nog wat grof geschut langsloopt. Er zijn waarschijnlijk ook een hoop mismodders uit te plukken gezien de vele onterechte moderaties die er gegeven worden. De PowerMods hebben dus wat te doen voor de rest van de dag :+ >:)
GetaGrip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:51:
Ik weet even niet wat ik met deze aanmoet, ik zelf denk aan -1, vanwege het geflame naar andere toe en het opbrengen van Linux/MS (totaal off-topic)

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2587388

Maar die 4x+2 en 11x+1... zie ik even niet - ben benieuwd.
Niet erg nuttige reactie, maar ook wel weer onschuldig. Ik ga voor de 0.
HAMMER_99 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:53:
Ik maak onderstaande reaktie; hoe dient commentaar als dit gemodereerd te worden?

Door HAMMER_99, woensdag 28 mei 2008 10:38

kritiek zeker, maar je kunt ook opbouwende kritiek geven ipv. mensen de grond in te boren; kost evenveel ;)

Is het inderdaad een beledigend commentaar dat met -1 beoordeeld moet worden?
Die reactie van jou maakt deel uit van een discussie die volledig offtopic is en geen plaats heeft op de FP. Hoewel waarschijnlijk niet slecht bedoelt valt het imo wel onder threadvervuiling. Naar mijn mening kun je dat soort reacties het beste laten zitten, want een discussie op de FP over de nieuwswaardigheid zitten we niet op te wachten.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 28-05-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

@Hammer, nee je was gewoon offtopic, ook een reden voor -1.

@GetaGrip, na het nog eens nalezen heb ik mijn moderatie aangepast naar een 0, zoveel meerwaarde had hij idd niet, maar het blijft wel zo dat hij gewoon een punt heeft. Als ik zoveel reacties bij een nieuwspost op -1 moet zetten omdat er gebasht wordt, wil ik een reactie die daar tegenin gaat nog wel een 0 geven, die flame is niet zo ernstig dat dat hem een -1 maakt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
ff vraagje tussendoor: hoe kom je aan die "parent" ?

[ Voor 180% gewijzigd door Hammer op 28-05-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Datum van de reactie aanklikken, dan opent hij de reactie zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
Dirk schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:07:
Datum van de reactie aanklikken, dan opent hij de reactie zelf.
dank u :)

Maar in het geval dat ik offtopic was; is het voorbeeld van GetaGrip dan niet ook volledig offtopic? Die post is nl gewoon een soort tegenbash.. In mijn ogen hetzelfde als mijn counter-reaktie op mensen die het nodig vonden om het nieuwsitem de grond in te boren...

verder ga ik counter-reageren maar gewoon laten in 't vervolg; 't heeft toch weinig zin en kost reaktie- punten :p

Ik probeer het modden een beetje onder de knie te krijgen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hammer op 28-05-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Tja, dat zijn nou de fijne kneepjes van het modereren, een offtopic reactie toch geen -1 geven omdat hij toch een zekere waarde heeft. In dit geval als onderbouwd tegengeluid tegen al dat gebash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is een beetje arbitrair inderdaad. Het is ook niet zo dat elke offtopic reactie direct op -1 belandt. Onschuldig offtopic, of 'nuttig' offtopic kan best op 0 belanden. Jouw reactie, echter, is een nogal loze toevoeging op een loze post. Dat maakt het een -1. Die discussie is daar volledig irrelevant. Het andere aangehaalde voorbeeld poogt een bepaald punt neer te zetten, wat best enige relevantie kan hebben. Ook al is het dus offtopic omdat het niet echt over het artikel gaat.

Hopelijk is dit een beetje duidelijk :P Er is in ieder geval geen zwart-witte verdeling. Soms slaan reacties net wel / net niet door naar de -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
Ok, duidelijk inderdaad; dank voor de toelichting^^ Modden met beleid dan maar :)

[ Voor 36% gewijzigd door Hammer op 28-05-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
offtopic:
Niet bang zijn als er opeens een moderator langs komt met een onbekende naam :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

GetaGrip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:27:

Pfff wat een klikfestijn 8)7. Ik heb een kwart gedaan, nu hou ik ermee op :P

Overigens: In Search of Sunrise in 'nieuws: Duits guild haalt eindbaas WoW als eerste neer'
Ik ben blijkbaar de enige promod die dat een 0 vind. Hij is best onschuldig eigenlijk?

Jegapia in 'nieuws: Duits guild haalt eindbaas WoW als eerste neer' Mag imho ook wel op 0 (is nu 25x 0 vs ~50x -1)

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 28-05-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

.oisyn schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:27:
[...]

Pfff wat een klikfestijn 8)7. Ik heb een kwart gedaan, nu hou ik ermee op :P

Jegapia in 'nieuws: Duits guild haalt eindbaas WoW als eerste neer' Mag imho ook wel op 0 (is nu 25x 0 vs ~50x -1)
Ik heb er ook een 0 voor gegeven hoor. Vrij onschuldig en op een bepaalde manier redelijk ontopic.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

In het WoW eindbaas item heb ik een aantal reacties naar -2 getrashed, en het is nie tonmogelijk dat er nog meer zullen volgen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die eerste vind ik nogal een open deur. Goedkoop scoren op een slappe reply. Al is de reactie wel behulpzaam en beantwoordt het een vraag. +1 is geen mismod maar persoonlijk vind ik het wel wat te mager voor de +1. Nulletje dus van mijn kant. Gaat echter weinig meer uitmaken na 84x +1 :X

Die tweede biedt opzich wel meerwaarde. Het geeft wat meer inzicht in de precieze setup die gebruikt is om die NPC te slopen. Ik snap er geen bal van, maar voor de verstokte WoW-fan kan het wel eens interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

HyperBart in 'nieuws: Exploitanten pornosites moeten leeftijd modellen aantonen'
Een paar kreten zonder onderbouwing vind ik niet voldoende voor de +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Amen, een nul lijkt me meer dan voldoende.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik had eerst ook een +1, omdat het toch wel een interessante conclusie is uit het artikel en voer voor een kleine discussie. Maar eigenlijk ben ik toch meer eens met een 0.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hier nieuws: Street Fighter IV verschijnt voor pc, Xbox 360 en Playstation 3

Staat heb ik een aantal "maar op de Xbox / PS3 / console is het beter" zonder enig onderbouwing, of redenatie. Vele staan op 0, maar ik neig een beetje naar -1. Is mijn neiging terecht? Kunnen wat meer mods hier naar kijken? Ik vind ze zeker na een bepaalde tijd gewoon vervelend => dubbelposten.

Paar voorbeelden:
dangerpaki in 'nieuws: Street Fighter IV verschijnt voor pc, Xbox 360 en Playstation 3'
Hakker in 'nieuws: Street Fighter IV verschijnt voor pc, Xbox 360 en Playstation 3' zeg ook wat nuttig, maar ook dus hetgeen wat ik hierboven aangaf.
PilatuS in 'nieuws: Street Fighter IV verschijnt voor pc, Xbox 360 en Playstation 3'

Heb BTW niet alle reacties gelezen, dus weet niet of er nog meer zijn en of het dus relatief veel van dit soort reacties zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 28-05-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die eerste die je aanhaalt heb ik op -1 gezet. Die tweede geeft nog een hoop info erbij en mag daarom wel op 0 en die derde is niet zodanig storend om op -1 te zetten tenzij het een duidelijke dubbelpost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
PilatuS in 'nieuws: Street Fighter IV verschijnt voor pc, Xbox 360 en Playstation 3'
Buiten dat "is gewoon" natuurlijk (ook die eigenlijk) gewoon een drogredenatie is en ik dat soort reacties in mijn ogen veel te vaak zie en daarom graag een -1 zou geven, is het dat niet zolang het geen dubbelpost is of een flame / troll (of een ik ook, kijk mij eens, ...).

offtopic:
edit:
Wolkje, of cloud, neem weer eens heel gouw je oude naam terug :p

[ Voor 15% gewijzigd door Arne op 28-05-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Draadje om in de gaten te houden: nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Begint iig meteen al goed..... Een FP gevolgd door een algemene flame en een flame richting de FP' er (imho dan), met allemaal een compleet andere moderatiescore.

offtopic:
Als je nou niet al je posts daar met een persoonlijke aanval zou beginnen zou ik nog her en der een +1 hebben uitgedeelt ook :p

[ Voor 29% gewijzigd door Arne op 29-05-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:56
IMHO is die hele eerste subdraad volledige offtopic en geflame, alles op -1 vind ik.

Verwijderd in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site' is geen +1 en al helemaal geen +2 volgens mij, met die verkapte flame op het eind.

[ Voor 93% gewijzigd door Jorrit op 29-05-2008 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Die eerste draad staat mij nog steeds veel te veel op 0. De eerste aangehaalde link is bij nader inzien misschien inderdaad eerder een 0. Het is inderdaad een beetje jammer om te beweren dat er froude bij verkiezingen plaatsvind door de huidige politicy. (Dat is toch feitelijk wat er staat :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 21:17
En deze dan? --> RaJitsu in 'Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'
EDIT: deel van het eerste draadje, zoals hierboven genoemd

Ikzelf zou zeggen een -1. Buiten dat het niet echt net is geschreven, lijkt het me vrij off-topic. Maar de moderaties liggen bij deze wel heel erg uiteen (alles van -1 tot +2)
Misschien goed om bij langs te kijken...?

[ Voor 9% gewijzigd door Heikanu op 29-05-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

+1 of +2 lijkt me een duidelijke mismod. Voor mij hangt die reactie ergens tussen de 0 en de -1. Het is eigenlijk een rant, maar weer niet overdreven ranterig. Imo zijn beide scores te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Voor mij is het een duidelijke -1:
Door RaJitsu, woensdag 28 mei 2008 23:15
Jouw moderatie: -1Score: 0
Wat een gehuil.
Daar begint het al....
Ik zou zeggen: wanneer je je iets opvalt op die site, kun je er aangifte van doen bij hetzelfde orgaan (het MDI).

Altijd weer dat "En hullie dan??"
Altijd weer dat op basis van 1 reactie.... kom op zeg
Joh, als er wel een groep gestigmatiseerd wordt er waar een tensdens omheengehangen is, dan zijn het wel de Marokkanen.
leg uit
Overigens is het wel interessant om te weten waar de grens wordt gesteld tussen een mening en een haatuiting.
zeer slechte poging om nog iets van waarde toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

arne schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:42:
offtopic:
Als je nou niet al je posts daar met een persoonlijke aanval zou beginnen zou ik nog her en der een +1 hebben uitgedeelt ook :p
Ik vind dat je je dan maar snel aangevallen voelt als je dat persoonlijke aanvallen vindt ;). Een +1 zou ik trouwens aan de hoge kant vinden voor mijn posts, ook zonder "aanval".
offtopic:
Trouwens, Arne in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site' -> grammaticafout: ook als iemand wel bekent .... Het leest nu een beetje ongemakkelijk omdat je "bekend" leest als in "bekend zijn" ipv een vervoeging van "bekennen" ;)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 29-05-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
.oisyn in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site' gaat er zonder eerste alinea en spelfoutverbetering nog best mee door, helemaal vergeleken met de rest van de reacties :D
offtopic:
Je hebt gelijk, ben alleen nog even aan het twijvelen of het een edit vermelding waard is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
J.J.K. schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:48:
IMHO is die hele eerste subdraad volledige offtopic en geflame, alles op -1 vind ik.

Verwijderd in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site' is geen +1 en al helemaal geen +2 volgens mij, met die verkapte flame op het eind.
Hij heeft gewoon compleet gelijk. En daarom heb ik het op +2 gemod. Wellicht achteraf wat hoog, omdat hij met weinig argumenten komt. Dus heb ik het naar +1 verlaagd.
Maar inhoudelijk gezien heeft echt gelijk.
Mensen van allochtone afkomst zijn normale burgers net als jij en ik. De overheid hoeft niet die groep extra te beschermen, alsof het een groep gehandicapten betreft. Allochtone mensen zijn net als autochtone mensen prima in staat om zichzelf te verdedigen.

Neem het feit dat een schilderij van iemand wordt weggehaald, omdat moslims zich daaraan zouden storen: In de week erna komen berichten van moslimorganisaties die het daar totaal niet mee eens zijn.

Om mijn eigen reactie eens aan te kaarten:
Quacka in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'
Ik kan meestal wel aardig inschatten welke score mijn berichten ongeveer gaan krijgen. En ik dacht toch wel dat dit een duidelijke +1 is. (ik weet ook wel eens dat een bericht van mij een duidelijk -1 zal opleveren).

Arne in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'
Is een reactie op mijn bericht en staat wel op +1.

Duidelijke gevallen van meningen-modden.
Omdat wereldvreemde nerds het niet met mij eens zijn word ik laag gemod en iemand met dezelfde mening als die nerd hoger. (niet elke tweaker is een nerd en niet elke nerd is wereldvreemd...)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Quacka schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:05:
[...]

Hij heeft gewoon compleet gelijk. En daarom heb ik het op +2 gemod. Wellicht achteraf wat hoog, omdat hij met weinig argumenten komt. Dus heb ik het naar +1 verlaagd.
Maar inhoudelijk gezien heeft echt gelijk.
Mensen van allochtone afkomst zijn normale burgers net als jij en ik. De overheid hoeft niet die groep extra te beschermen, alsof het een groep gehandicapten betreft. Allochtone mensen zijn net als autochtone mensen prima in staat om zichzelf te verdedigen.

Neem het feit dat een schilderij van iemand wordt weggehaald, omdat moslims zich daaraan zouden storen: In de week erna komen berichten van moslimorganisaties die het daar totaal niet mee eens zijn.
Of hij gelijk heeft of niet interesseert me in dit geval niet. Wat mij interesseert zijn zijn argumenten. En die zijn te beperkt voor een +2. Vervolgens sluit hij af met een flame waarvoor ik nog een punt aftrek. Ergo, een 0.
Om mijn eigen reactie eens aan te kaarten:
Quacka in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'
Ik kan meestal wel aardig inschatten welke score mijn berichten ongeveer gaan krijgen. En ik dacht toch wel dat dit een duidelijke +1 is. (ik weet ook wel eens dat een bericht van mij een duidelijk -1 zal opleveren).

Arne in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'
Is een reactie op mijn bericht en staat wel op +1.
Hij relativeert dan ook jouw argumenten op dusdanige wijze dat er van jouw verhaal weinig overblijft en hij zelf een net betoog neerzet. Daarbij start jij ook nog eens met een halve flame. Dus dan geef ik jou een 0 en hem een +1
Omdat wereldvreemde nerds het niet met mij eens zijn word ik laag gemod en iemand met dezelfde mening als die nerd hoger. (niet elke tweaker is een nerd en niet elke nerd is wereldvreemd...)
Op die troll ga ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zullen we het vriendelijk houden en de flames gewoon achterwege laten? Die hebben we niet nodig om hier een inhoudelijke discussie te voeren namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik kan mij wel in Quacka's benadering vinden en heb wat positiever gemod dan menig ander in die draad. :)
Quacka schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:05:
Als je dit nou gewoon weglaat ben je toch eerder bij je doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De mensen die hier een -1 voor gegeven hebben zijn imho flink aan het mismodden geweest: Verwijderd in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'

Hij heeft van mij een +2 gehad. +1 lijkt me overigens ook een prima score, of wellicht een 0 vanwege de gebruikte toon (waar ik me dan totaal niet aan stoor, maar dat ben ik ;)). Maar -1? Kom op zeg.

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 29-05-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

.oisyn schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:51:
De mensen die hier een -1 voor gegeven hebben zijn imho flink aan het mismodden geweest: Verwijderd in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'

Hij heeft van mij een +2 gehad. +1 lijkt me overigens ook een prima score, of wellicht een 0 vanwege de gebruikte toon (waar ik me dan totaal niet aan stoor, maar dat ben ik ;)). Maar -1? Kom op zeg.
Eigenlijk verdienen alle reactie's een -1, als je "strikt" kijkt naar reactie in relatie tot het artikel. ;)
Ik voorop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

En precies om die reden slaan we niets in steen maar hebben we een beperkt aantal soepele richtlijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

In dit topic:
nieuws: Mozilla wil wereldrecord vestigen met release Firefox 3
Komen er veel ik ook reaties. Even goed in de gaten houden met zijn allen.
Vraag me ook af of we daar wel strak moeten modden. Is natuurlijk sowieso een topic waar veel nutteloze reacties kunnen komen. Heel veel updates omtrent de hoeveelheid aangemeldde Nederlanders.

[ Voor 25% gewijzigd door TheCapK op 30-05-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainlife in Prince of Persia krijgt vrouw naast zich
offtopic voor het artikel, enkel maar een reactie op de al even off-topic post er net boven, zou volgens mij eerder een -1 moeten zijn, en dan is er één of andere idioot die daar een +2 durft voor te geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

k1n8fisher schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:44:
In dit topic:
nieuws: Mozilla wil wereldrecord vestigen met release Firefox 3
Komen er veel ik ook reaties. Even goed in de gaten houden met zijn allen.
Vraag me ook af of we daar wel strak moeten modden. Is natuurlijk sowieso een topic waar veel nutteloze reacties kunnen komen. Heel veel updates omtrent de hoeveelheid aangemeldde Nederlanders.
De typische "ik ook"-reacties mogen wmb nog steeds naar -1. Dat soort posts zijn echt scrollwerk.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:09:
Rainlife in Prince of Persia krijgt vrouw naast zich
offtopic voor het artikel, enkel maar een reactie op de al even off-topic post er net boven, zou volgens mij eerder een -1 moeten zijn, en dan is er één of andere idioot die daar een +2 durft voor te geven ?
Jouw reactie staat gewoon op 0 hoor? De parent staat op -1, dus dat lijkt me verder prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:14:
[...]

De typische "ik ook"-reacties mogen wmb nog steeds naar -1. Dat soort posts zijn echt scrollwerk.

[...]

Jouw reactie staat gewoon op 0 hoor? De parent staat op -1, dus dat lijkt me verder prima zo.
ik doelde meer op de persoon die mij een +2 gaf : redelijke mismod naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is wel de eerste keer dat ik iemand hoor klagen over een te hoge moderatie op zijn post :+ Maar je hebt gelijk, Een post die volledig (doch onschuldig) offtopic is behoort zeker geen +2 te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die +2 klopt zeker niet en neem ik onder de loep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Bij nader inzien: Inderdaad... had er eerst een krappe 0 van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Onschuldige 0 inderdaad :) Daar staat ie nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee, vraag en antwoord staan al in het artikel, dus zijn beide zeer zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Een behulpzame reactie krijgt van mij meestal geen -1 ook al staat het in het artikel. Degene die de vraag stelt waaruit blijkt dat hij niet leest vaak dus wel een -1 (ligt aan de inhoud).

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hmm, ja daar valt wat voor te zeggen, toch maar een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Met als nadeel dat je dan kans hebt dat er 5 mensen dezelfde reactie geven (in dezelfde tijd) omdat het antwoord al in het artikel staat :p Dat levert dan wel weer topicvervuiling op. Toch vindt ook ik het een 0. (en de vraag een -1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Dit topic:
nieuws: Digid wordt verplicht voor alle overheidsdiensten
Kan weer een mogelijke bron van foute reacties worden.
Zijn er nu al weer met: Waardeloos syteem, en ik verwacht dat dit een onderwerp is waar mensen snel op een negatieve manier op zullen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Verwijderd in 'nieuws: 'Nvidia gaat problemen GT200 te lijf met die-shrink' ' krijgt een 2x -1, lijkt mij een vrij onjuiste moderatiescore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Mij niet :Y) Het op zo'n manier afkraken van de bron vind ik niet netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Ik heb deze naar -1 gezet, het lijkt mij een opmerking die niets toe voegt en zeikerig/flamerig is, net als het antwoord. Is dat door mij te negatief gemod of is -1 een juiste plek?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Dirk schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:00:
Mij niet :Y) Het op zo'n manier afkraken van de bron vind ik niet netjes
Het afkraken mét reden. Veel mensen nemen de informatie die wordt verspreid door The Inq nogal serieus, terwijl hij juist zegt dat je moet relativeren en best wacht op confirmatie door andere bronnen.

Dit wordt trouwens wel meer gezegd door mensen die naderhand al hebben ondervonden dat The Inq wel meer FUD durft te spuien langs het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op zich mag hij inderdaad wel een nul hebben ook, zo negatief is hij nou ook weer niet gebracht bij nader inzien, maar hoger hoeft hij ook absoluut niet te krijgen. Gelijk heeft hij wel, dat weet ik ook.

En @ Sallin: De eerste is een flame en de tweede sowieso al offtopic, dus daar hoef je niet eens verder over na te denken, 2x -1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Over the inq:
Het is al wel redelijk lang duidelijk dat the inq geruchten verspreid. T.net zet dat soort artikelen niet voor niks tussen quotes, dat betekend dat het een gerucht is. De discussie over the inq is al wel vaker gevoerd, maar is voor het artikel niet echt nuttig. De bron staat er boven en de titel gequote, dat zou genoeg moeten zijn.

Bovendien staat er in bijna elke zin wel "voglens deze site", "zou" en meer van dat soort typerende woorden voor een gerucht. Het gaat mij dan ook niet om de flame richting de bron, maar om de mate van ooftopicheid. Daarbij komt nog even de verkapte t.net flame:
Dus ik wacht wel rustig af tot dat andere news sites met wat nuttige informatie komen.
Ofterweil: het artikel is niet nuttig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldwing1973 in 'meuk: Crap Cleaner 2.08.588'
deze staat op +1 maar de link naar de slimbuilds staat ook al in de redactionele tekst, dus ik heb een nulletje gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

arne schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:47:
Ofterweil: het artikel is niet nuttig?!
Nuttig als betrouwbare bron, neen. Nuttig als een ruwe gooi naar de waarheid, misschien wel. Maar dat doet inderdaad niet terzake.

De quotes spreken inderdaad voor zich, maar zoals je ziet zie je in dat soort topics de flamewars weer opruien door een paar enkelingen die graag sabelen met "feiten" als deze, tot grote ergernis van de meer gematigde bezoekers en lezers.

Anyway, het was maar even om een punt te maken. Ik kan met veel meningen akkoord gaan, het is maar hoe je het bekijkt. Mijn opzicht was dat deze post, die blaakt van nuchterheid - toch tegenover veel posts die je daar nog kan lezen - meer verdient dan een -1.

[ Voor 9% gewijzigd door RuddyMysterious op 30-05-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Mozilla wil wereldrecord vestigen met release Firefox 3'
onschuldig voetbalgrapje van mij, begrijp al die rode puntjes niet

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind hem eigenlijk niet echt geslaagd en hij lijkt voor de niet oplettende lezer ook een beetje op de zoveelste statusupdate. Maargoed, van mij mag het nog wel een onschuldige nul hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Juist, ik snapte de post, dat dus een grapje blijkt te zijn, ook al niet echt en dacht inderdaad dat het de zoveelste "statusupdate" was. Ik heb echter mijn mod wel aangepast naar 0 nu ik zie dat het als grappig is bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een post waarvan ik niet kan zien dat ie als grappig is bedoeld ga ik ook niet zo modden, gewoon een -1 dus van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Het is wat (te) laat, maar deze staat op 0, terwijl ik (als enige bleek) het een zeer terechte vraag vind. Zeker als bekend is dat Nederland kampioen telefoontappen is. Waarom is dit een neutrale opmerking, en wat voor extra informatie had deze opmerking naar +1/+2 kunnen trekken?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Sallin schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:27:
Het is wat (te) laat, maar deze staat op 0, terwijl ik (als enige bleek) het een zeer terechte vraag vind. Zeker als bekend is dat Nederland kampioen telefoontappen is. Waarom is dit een neutrale opmerking, en wat voor extra informatie had deze opmerking naar +1/+2 kunnen trekken?
Ik zelf heb deze ook een 0 geven, want ik vindt ondanks dat er een terechte vraag wordt gesteld, er wat meer in mag staan, behalve een aanname dat dit "bedroevend" laag zou kunnen uitvallen.

Hij had wat medestanders kunnen zoeken op google en zodoende zijn vraag wat meer "body" kunnen geven.

Maar dat is mijn werkwijze als ik een "aanname" maak, proberen meer info te verkrijgen of alinea's uit artikelen die die aanname meer kracht bijzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet niet, maar als je deze post een +1 of zelfs +2 geeft ben je imho ook aardig je modrechten aan het misbruiken.

Het is een troll (1e alinea) en flamebait (2e alinea) in één... -1 it is imho! Daarnaast is hij ook nog eens best wel offtopic zeg maar.

Die hele subthread kan trouwens wle wat aandacht gebruiken lijkt me.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

wildhagen schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:29:
Ik weet niet, maar als je deze post een +1 of zelfs +2 geeft ben je imho ook aardig je modrechten aan het misbruiken.

Het is een troll (1e alinea) en flamebait (2e alinea) in één... -1 it is imho! Daarnaast is hij ook nog eens best wel offtopic zeg maar.

Die hele subthread kan trouwens wle wat aandacht gebruiken lijkt me.
Alweer iceheart? Heb al eens een lans voor hem gebroken, maar nu geef ik ook een -1.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bazilfunk is aardig bezig in nieuws: Microsoft: door lek geen Safari gebruiken onder Windows . Heel wat berichtjes die op -1 mogen :)

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 01-06-2008 15:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik zal zo die draad eens doornemen. Ergens anders kwam ik deze tegen:
Pietervs in 'nieuws: Toshiba werkt aan nieuwe blu-ray-concurrent'

Zo irritant/waardeloos is deze niet imho.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ook in nieuws: Nieuwe Vista-drivers moeten ook op Windows 7 worden getest is hij flink bezig...

In eerdere berichten (oudere data) viel hij ook buitengewoon vaak op in negatieve zin. Misschien dat een Powermod hem eens hierop kan aanspreken, of het in ieder geval goed in de gaten houden?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Wat een ongelofelijke eens-mod is dit zeg:
HyperBart in 'nieuws: Feedburner gaat Adsense aan rss-feeds toevoegen'

Ik bekijk zo bazilfunk even :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: Feedburner gaat Adsense aan rss-feeds toevoegen'
Ik vraag me af wat hier de meerwaarde van is. Beetje loos geblaat imo. Nulletje volstaat.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.