Verwijderd in 'nieuws: Overheid VS werkt aan vergaande antipiraterijwetgeving'
deze staat op 14 x plus 1 imho gewoon een nulletje
deze staat op 14 x plus 1 imho gewoon een nulletje
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 27-05-2008 11:27 ]
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 27-05-2008 11:40 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hij kreeg van mij ook een +1 en vond het vreemd dat hij op 0 stond. Hij geeft een sarcastische opmerking met de vergelijking dat het in Nederland ook voorkomt. = Onderbouwd = +1RoD schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:22:
vanaalten in 'nieuws: Uitspraak tegen Jack Thomspon vervalt door onbevoegde rechter'
Te mager voor de +1.
Verwijderd in 'nieuws: Uitspraak tegen Jack Thomspon vervalt door onbevoegde rechter'
Reactie die niet heel veel toevoegt + flame. Netto -1 imo.
Amerika bashen is nogal populair in die draad, lijkt het.
Het zijn geen losers, het zijn mensen.Ecteinascidin schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:39:
Zitten ook weer enkele losers die het vreemd vinden dat hun replies op -1 staan en daarom maar weer gaan lopen blaten.
Het systeem werkt, maar ergens zou een trap na net iets beter voelen.
[ Voor 18% gewijzigd door xzaz op 27-05-2008 11:44 ]
Schiet tussen de palen en je scoort!
Hmm, je hebt gelijk. Zeker geen -1 dan. Aangezien het eigenlijk een herhaling is van een post die hij eerder maakte zou ik em dan op 0 zetten. Die reactie die jij nu aanhaalt was net ietsje eerder gepost. Al maakt het natuurlijk niet veel uit.oisyn schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:39:
Euh, je interpreteert zijn reactie verkeerd, Rod. Hij bedoelt het sarcastisch, en argeert juist op dat Amerika-bashen van anderen. Zie ook deze post van hem: Verwijderd in 'nieuws: Uitspraak tegen Jack Thompson vervalt door onbevoegde rechter'
Hij heeft van mij een +1 gehad voor de post die jij aanhaalt. De andere had ik terug naar +0 gekickt (stond ook op +1) omdat hij feitelijk 2x hetzelfde zegt.
Ja, klopt. Maar wel mensen die 2 keer de fout in gaan, namelijk een -1 post posten en daar dan ook nog eens over zeuren.Het zijn geen losers, het zijn mensen.
When you only live once, try not to die?
Ja ik zag hetRoD schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:50:
[...]
Die reactie die jij nu aanhaalt was net ietsje eerder gepost. Al maakt het natuurlijk niet veel uit
Loser zijn en mens zijn is niet mutual exclusive.xzaz schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:44:
Het zijn geen losers, het zijn mensen.
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 27-05-2008 12:44 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Juist omdat het dezelfde persoon is is het dus een opzettelijke dubbelpost. darvoor zou je hem dus weer een -1 moeten geven, toch?.oisyn schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:43:
[...]
Ja ik zag het, maar omdat die andere hoger stond heb ik het zo gedaan. 't Is toch dezelfde persoon dus het maakt dan idd niet zoveel uit.
Verwijderd
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 27-05-2008 21:03 ]
☻/
/▌
/ \
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
GetaGrip is net een mens.......
hehe jup^^ een felle mod-oorlog tussen de WoW mensen en tegenstanders van deze game.. (waarom? geen idee..) goed bedoelde kritiek wordt weggemodereerd met -1. Vrij waardeloze commentaren door sommigen iigGetaGrip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:27:
Kan iemand dit even nalopen? de -+1 en +2 vliegen rond je oren![]()
Duitse guild haalt eindbaas WoW als eerste neer
[ Voor 41% gewijzigd door Hammer op 28-05-2008 11:53 ]
☻/
/▌
/ \
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Niet erg nuttige reactie, maar ook wel weer onschuldig. Ik ga voor de 0.GetaGrip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:51:
Ik weet even niet wat ik met deze aanmoet, ik zelf denk aan -1, vanwege het geflame naar andere toe en het opbrengen van Linux/MS (totaal off-topic)
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2587388
Maar die 4x+2 en 11x+1... zie ik even niet - ben benieuwd.
Die reactie van jou maakt deel uit van een discussie die volledig offtopic is en geen plaats heeft op de FP. Hoewel waarschijnlijk niet slecht bedoelt valt het imo wel onder threadvervuiling. Naar mijn mening kun je dat soort reacties het beste laten zitten, want een discussie op de FP over de nieuwswaardigheid zitten we niet op te wachten.HAMMER_99 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:53:
Ik maak onderstaande reaktie; hoe dient commentaar als dit gemodereerd te worden?
Door HAMMER_99, woensdag 28 mei 2008 10:38
kritiek zeker, maar je kunt ook opbouwende kritiek geven ipv. mensen de grond in te boren; kost evenveel
Is het inderdaad een beledigend commentaar dat met -1 beoordeeld moet worden?
[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 28-05-2008 12:03 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 180% gewijzigd door Hammer op 28-05-2008 12:11 ]
dank uDirk schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:07:
Datum van de reactie aanklikken, dan opent hij de reactie zelf.
[ Voor 10% gewijzigd door Hammer op 28-05-2008 12:13 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Hammer op 28-05-2008 12:34 ]
☻/
/▌
/ \
Pfff wat een klikfestijnGetaGrip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:27:
Kan iemand dit even nalopen? de -+1 en +2 vliegen rond je oren![]()
Duitse guild haalt eindbaas WoW als eerste neer
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 28-05-2008 13:38 ]
Ik heb er ook een 0 voor gegeven hoor. Vrij onschuldig en op een bepaalde manier redelijk ontopic..oisyn schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:27:
[...]
Pfff wat een klikfestijn. Ik heb een kwart gedaan, nu hou ik ermee op
Jegapia in 'nieuws: Duits guild haalt eindbaas WoW als eerste neer' Mag imho ook wel op 0 (is nu 25x 0 vs ~50x -1)
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 28-05-2008 19:51 ]
Buiten dat "is gewoon" natuurlijk (ook die eigenlijk) gewoon een drogredenatie is en ik dat soort reacties in mijn ogen veel te vaak zie en daarom graag een -1 zou geven, is het dat niet zolang het geen dubbelpost is of een flame / troll (of een ik ook, kijk mij eens, ...).PilatuS in 'nieuws: Street Fighter IV verschijnt voor pc, Xbox 360 en Playstation 3'
[ Voor 15% gewijzigd door Arne op 28-05-2008 21:43 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Arne op 29-05-2008 00:11 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Jorrit op 29-05-2008 00:20 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Heikanu op 29-05-2008 00:23 ]
Daar begint het al....Door RaJitsu, woensdag 28 mei 2008 23:15
Jouw moderatie: -1Score: 0
Wat een gehuil.
Altijd weer dat op basis van 1 reactie.... kom op zegIk zou zeggen: wanneer je je iets opvalt op die site, kun je er aangifte van doen bij hetzelfde orgaan (het MDI).
Altijd weer dat "En hullie dan??"
leg uitJoh, als er wel een groep gestigmatiseerd wordt er waar een tensdens omheengehangen is, dan zijn het wel de Marokkanen.
zeer slechte poging om nog iets van waarde toe te voegenOverigens is het wel interessant om te weten waar de grens wordt gesteld tussen een mening en een haatuiting.
Ik vind dat je je dan maar snel aangevallen voelt als je dat persoonlijke aanvallen vindtarne schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:42:
offtopic:
Als je nou niet al je posts daar met een persoonlijke aanval zou beginnen zou ik nog her en der een +1 hebben uitgedeelt ook
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 29-05-2008 00:54 ]
Hij heeft gewoon compleet gelijk. En daarom heb ik het op +2 gemod. Wellicht achteraf wat hoog, omdat hij met weinig argumenten komt. Dus heb ik het naar +1 verlaagd.J.J.K. schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:48:
IMHO is die hele eerste subdraad volledige offtopic en geflame, alles op -1 vind ik.
Verwijderd in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site' is geen +1 en al helemaal geen +2 volgens mij, met die verkapte flame op het eind.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Of hij gelijk heeft of niet interesseert me in dit geval niet. Wat mij interesseert zijn zijn argumenten. En die zijn te beperkt voor een +2. Vervolgens sluit hij af met een flame waarvoor ik nog een punt aftrek. Ergo, een 0.Quacka schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:05:
[...]
Hij heeft gewoon compleet gelijk. En daarom heb ik het op +2 gemod. Wellicht achteraf wat hoog, omdat hij met weinig argumenten komt. Dus heb ik het naar +1 verlaagd.
Maar inhoudelijk gezien heeft echt gelijk.
Mensen van allochtone afkomst zijn normale burgers net als jij en ik. De overheid hoeft niet die groep extra te beschermen, alsof het een groep gehandicapten betreft. Allochtone mensen zijn net als autochtone mensen prima in staat om zichzelf te verdedigen.
Neem het feit dat een schilderij van iemand wordt weggehaald, omdat moslims zich daaraan zouden storen: In de week erna komen berichten van moslimorganisaties die het daar totaal niet mee eens zijn.
Hij relativeert dan ook jouw argumenten op dusdanige wijze dat er van jouw verhaal weinig overblijft en hij zelf een net betoog neerzet. Daarbij start jij ook nog eens met een halve flame. Dus dan geef ik jou een 0 en hem een +1Om mijn eigen reactie eens aan te kaarten:
Quacka in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'
Ik kan meestal wel aardig inschatten welke score mijn berichten ongeveer gaan krijgen. En ik dacht toch wel dat dit een duidelijke +1 is. (ik weet ook wel eens dat een bericht van mij een duidelijk -1 zal opleveren).
Arne in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'
Is een reactie op mijn bericht en staat wel op +1.
Op die troll ga ik niet in.Duidelijke gevallen van meningen-modden.
Omdat wereldvreemde nerds het niet met mij eens zijn word ik laag gemod en iemand met dezelfde mening als die nerd hoger. (niet elke tweaker is een nerd en niet elke nerd is wereldvreemd...)
Als je dit nou gewoon weglaat ben je toch eerder bij je doel.Quacka schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:05:
Duidelijke gevallen van meningen-modden.
Omdat wereldvreemde nerds het niet met mij eens zijn word ik laag gemod en iemand met dezelfde mening als die nerd hoger. (niet elke tweaker is een nerd en niet elke nerd is wereldvreemd...)
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 29-05-2008 16:51 ]
Eigenlijk verdienen alle reactie's een -1, als je "strikt" kijkt naar reactie in relatie tot het artikel..oisyn schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:51:
De mensen die hier een -1 voor gegeven hebben zijn imho flink aan het mismodden geweest: Verwijderd in 'nieuws: Inval bij 'betrokkene' extreemrechtse site'
Hij heeft van mij een +2 gehad. +1 lijkt me overigens ook een prima score, of wellicht een 0 vanwege de gebruikte toon (waar ik me dan totaal niet aan stoor, maar dat ben ik). Maar -1? Kom op zeg.
[ Voor 25% gewijzigd door TheCapK op 30-05-2008 09:53 ]
Verwijderd
De typische "ik ook"-reacties mogen wmb nog steeds naar -1. Dat soort posts zijn echt scrollwerk.k1n8fisher schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:44:
In dit topic:
nieuws: Mozilla wil wereldrecord vestigen met release Firefox 3
Komen er veel ik ook reaties. Even goed in de gaten houden met zijn allen.
Vraag me ook af of we daar wel strak moeten modden. Is natuurlijk sowieso een topic waar veel nutteloze reacties kunnen komen. Heel veel updates omtrent de hoeveelheid aangemeldde Nederlanders.
Jouw reactie staat gewoon op 0 hoor? De parent staat op -1, dus dat lijkt me verder prima zo.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:09:
Rainlife in Prince of Persia krijgt vrouw naast zich
offtopic voor het artikel, enkel maar een reactie op de al even off-topic post er net boven, zou volgens mij eerder een -1 moeten zijn, en dan is er één of andere idioot die daar een +2 durft voor te geven ?
Verwijderd
ik doelde meer op de persoon die mij een +2 gaf : redelijke mismod naar mijn meningRoD schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:14:
[...]
De typische "ik ook"-reacties mogen wmb nog steeds naar -1. Dat soort posts zijn echt scrollwerk.
[...]
Jouw reactie staat gewoon op 0 hoor? De parent staat op -1, dus dat lijkt me verder prima zo.
☻/
/▌
/ \
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Het afkraken mét reden. Veel mensen nemen de informatie die wordt verspreid door The Inq nogal serieus, terwijl hij juist zegt dat je moet relativeren en best wacht op confirmatie door andere bronnen.Dirk schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:00:
Mij nietHet op zo'n manier afkraken van de bron vind ik niet netjes
Ofterweil: het artikel is niet nuttig?!Dus ik wacht wel rustig af tot dat andere news sites met wat nuttige informatie komen.
Verwijderd
Nuttig als betrouwbare bron, neen. Nuttig als een ruwe gooi naar de waarheid, misschien wel. Maar dat doet inderdaad niet terzake.arne schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:47:
Ofterweil: het artikel is niet nuttig?!
[ Voor 9% gewijzigd door RuddyMysterious op 30-05-2008 23:04 ]
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 23:05 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ik zelf heb deze ook een 0 geven, want ik vindt ondanks dat er een terechte vraag wordt gesteld, er wat meer in mag staan, behalve een aanname dat dit "bedroevend" laag zou kunnen uitvallen.Sallin schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:27:
Het is wat (te) laat, maar deze staat op 0, terwijl ik (als enige bleek) het een zeer terechte vraag vind. Zeker als bekend is dat Nederland kampioen telefoontappen is. Waarom is dit een neutrale opmerking, en wat voor extra informatie had deze opmerking naar +1/+2 kunnen trekken?
Virussen? Scan ze hier!
Alweer iceheart? Heb al eens een lans voor hem gebroken, maar nu geef ik ook een -1.wildhagen schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:29:
Ik weet niet, maar als je deze post een +1 of zelfs +2 geeft ben je imho ook aardig je modrechten aan het misbruiken.
Het is een troll (1e alinea) en flamebait (2e alinea) in één... -1 it is imho! Daarnaast is hij ook nog eens best wel offtopic zeg maar.
Die hele subthread kan trouwens wle wat aandacht gebruiken lijkt me.
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 01-06-2008 15:18 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
☻/
/▌
/ \
Ook in nieuws: Nieuwe Vista-drivers moeten ook op Windows 7 worden getest is hij flink bezig...Boeboe schreef op zondag 01 juni 2008 @ 15:17:
Bazilfunk is aardig bezig in nieuws: Microsoft: door lek geen Safari gebruiken onder Windows . Heel wat berichtjes die op -1 mogen
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq