Het kleine-mismoderatietopic deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Beetje nutteloze post imho. Iedereen kent de alternatieven wel. De toevoeging dat hij nu wel een hoop geflame zou krijgen vind ik dusdanig nutteloos dat ik het een -1 vind.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op Firefox wijzen in een IE-post is dermate uitgekauwd dat het wel op -1 mag. Hier op het forum wordt het ook niet gewaardeerd, meen ik, als je dat in een topic over een probleem met IE post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Maar dat is puur inhoudelijk, staat toch niet in de modfaq? (sorry ken het niet 100% uit het hoofd), het is geen flame, geen grof woordgebruikt, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, en ik kan me ook best voorstellen dat je een 0 geeft. Maar imo is zoiets gigantisch uitgekauwd en is het een dooddoener die niets toevoegt. Daarom geef ik een -1. Maar een 0 is zeker niet onverdedigbaar om de redenen die jij ook noemt.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 15-05-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

vgroenewold schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:47:
Denzo in 'nieuws: Printlek in Internet Explorer ontdekt'

Beetje hetzelfde twijfelgeval als ik hierboven aangaf, ik heb deze een 0 gegeven. Het is geen flame m.i.
Het is geen flame maar een troll. Want een troll is wanneer mensen in een MS-topics Linux gaan posten, in ATi nieuws nVidia hinten of bij IE firefox pluggen. Het leidt af, het is minstens oftopic en de aanzet voor een flamewar.

Maar het onderwerp is simpelweg IE dus wat Firefox ertussen moet..... :? -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Op zich wel maar ik kan me deze reactie wel goed voorstellen. Tevens is deze reactie niet echt storend, lijkt mij, dus wat mij betreft zou ie gewoon op 0 mogen blijven staan.
Heb hem zelf overigens (nog) niet gemod.

[ Voor 10% gewijzigd door TheCapK op 16-05-2008 10:33 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hij stelt niet veel voor, maar ik verwacht daar nou ook niet direct een echt inhoudelijke discussie en dan kan zo'n reactie nog wel blijven staan. Veel andere reacties zijn van hetzelfde niveau.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Zelf vind ik die nog wel meevallen, niet vervelend iig en het is ook niet de 20e die dat roept. Ik vind hem dezelfde vorm als de volgende post die ook gewoon een 0 is (en goed staat imho):
Blokmeister in 'nieuws: Rechter: Riaa moet Tanya Andersen 108.000 dollar betalen'

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
HaterFrame in 'nieuws: Nog geen 10 procent gamers klaar voor Directx 10'

Massaal op -1 gezet, maar onterecht m.i. het heeft weinig inhoud, het is geen flame, noemen we deze dan ook een troll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is de grootste inkopper die je kunt maken bij een artikel als dit. Het is compleet niet relevant voor de lezer. :) Vandaar mijn -1.

Het is dus ook geen troll, geen flame, maar je zou deze in de categorieën fipo, overbodig en/of niet-grappig kunnen plaatsen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Mja, ok, ik moet zeggen dat ik met dit soort posts nogal moeite heb...het mag een inkopper zijn, maar ja...het start toch een relevante discussie... lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik snap wat je bedoelt hoor, maar die relevante discussie zou je beter met wat echte argumentatie kunnen starten, in plaats van zo'n inkopper ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom jongens... die post is gewoon de standard troll die je iedere keer op Vista of DX10 artikelen ziet. Ongelooflijk dat we daar uberhaupt woorden over vuil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Gewoon een ordinaire flame: -1.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Alllllright. :) Ik snap het wel, probeer alleen heel strikt de regels toe te passen. Inkoppers zet ik zelf bij de faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Nietszeggend: Verwijderd in 'nieuws: Politiek verdeeld over bewaartermijn telecomgegevens' -> 0.
Wat is de bedoeling dan wel volgens jou, axper?

Staat nu op 0 en daar mag ie blij mee zijn. Maar waarom +2 8)7
Daikiri in 'nieuws: Politiek verdeeld over bewaartermijn telecomgegevens'

[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 16-05-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is een mismod inderdaad. Wordt aan gewerkt. :)

Rest ook even bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op de volgende punten ben ik het oneens met je pcdealer:
4: Bekend iets, wordt elke keer gezegd en je mag er vanuit gaan dat iedere tweaker dat wel weet.
7: Is deels offtopic en wil ik daarom geen +1 geven

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dirk schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:00:
Op de volgende punten ben ik het oneens met je pcdealer:
4: Bekend iets, wordt elke keer gezegd en je mag er vanuit gaan dat iedere tweaker dat wel weet.
Alsnog met je eens :)
7: Is deels offtopic en wil ik daarom geen +1 geven
Dat het offtopic is, doet niets af aan het feit dat het een behulpzame post is met bronvermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Volgens mij heb je het nu over een ander, ik heb het over deze : PolarBear in 'nieuws: Politiek verdeeld over bewaartermijn telecomgegevens'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Deze houd ik op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Ik vindt het zelf meer naar de 0 toe.

Zelf vindt ik dat de post nogal naar offtopic toe neigt en de inhoud vindt ik ook niet bepaald meerwaarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die +1 gever mag je de nek omdraaien.

Dat deze op -1 staat verbaasd me ook: RemcoDelft in 'nieuws: Rechter: Riaa moet Tanya Andersen 108.000 dollar betalen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die +1 lijkt een misklik te zijn.

De reactie van RemcoDelft heb ik ook een 0 gegeven nu. :)

edit:
Het is misschien handig voortaan, om bij grote lijsten met foutief gemodereerde reacties, even een nummering ervoor te plaatsen. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Cloud op 16-05-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

PcDealer schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:12:
[...]
Alsnog met je eens :)

[...]

Dat het offtopic is, doet niets af aan het feit dat het een behulpzame post is met bronvermelding.
Jij haalt 6 en 7 door elkaar.
7 is alleen maar de uitleg waarom de moord op Pim F wel een terroristische aanslag zou zijn geweest!
Daarom niet echt +1 waard!

[ Voor 3% gewijzigd door TheCapK op 16-05-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

k1n8fisher schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:17:
[...]

Jij haalt 6 en 7 door elkaar.
7 is alleen maar de uitleg waarom de moord op Pim F wel een terroristische aanslag zou zijn geweest!
Daarom niet echt +1 waard!
Ik vind ze beide een +1. Uitleg is behulpzaam naar een eerdere poster toe en dat is wat waard. Ik zie dat de meerderheid het daar niet met me eens is: so be it :)

[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 17-05-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr in 'nieuws: Rechter: Riaa moet Tanya Andersen 108.000 dollar betalen'

Is deze niet verkeerd gemodereerd? Ik vind de RIAA uitmaken voor een boevennest eigenlijk wel een flame, en dus -1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat, en verder 0 inhoud hebben maakt het voor mij ook wel een -1 ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Beetje flamerig idd, -1 is idd de beste score voor deze reactie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW, wat te denken van deze reactie?
Pindamann in 'nieuws: Rechter: Riaa moet Tanya Andersen 108.000 dollar betalen'

Komt op mij als een nutteloze fipo over, en dus zou -1 de juiste score moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-08 17:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:06:
BTW, wat te denken van deze reactie?
Pindamann in 'nieuws: Rechter: Riaa moet Tanya Andersen 108.000 dollar betalen'

Komt op mij als een nutteloze fipo over, en dus zou -1 de juiste score moeten zijn.
Mee eens, ik vraag mij af waarom zoveel mensen 0 gemod hebben. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SniperFox schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:35:
[...]

Mee eens, ik vraag mij af waarom zoveel mensen 0 gemod hebben. :?
Tsja, gewoon een duidelijke gevalletje papegaaimodden... als een kudde achter de rest aanlopen en vooral niet zelf nadenken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
wildhagen schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:36:
[...]

Tsja, gewoon een duidelijke gevalletje papegaaimodden... als een kudde achter de rest aanlopen en vooral niet zelf nadenken.
Nou, hij was hier: Het kleine-mismoderatietopic deel VII geoordeeld als "niet storend" :) Vandaar de nulletjes allemaal.

Edit:
Ik had nog deze gezien: Bosmonster in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af' Is dit nu echt een -1 waard? Ik twijfel een beetje.

Dan deze: Sorcix in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af' (is maar 1 keer gemod), maar is toch wel overduidelijk een -1, toch?

[ Voor 36% gewijzigd door Regeneration op 16-05-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Regeneration schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:11:
Nou, hij was hier: Het kleine-mismoderatietopic deel VII geoordeeld als "niet storend" :) Vandaar de nulletjes allemaal.
Je bedoelt, hier Verwijderd in "Het kleine-mismoderatietopic deel VII" ;)

En ja, die heb ik ook als niet-storend gemod. Al kan ik me een -1 ook goed voorstellen hoor :)
Edit:
Ik had nog deze gezien: Bosmonster in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af' Is dit nu echt een -1 waard? Ik twijfel een beetje.
Ik vind het ook geen -1. Het is een valide opmerking, geen juweeltje, maar ook echt niet zo erg dat hij onder het maaiveld moet komen.
Dan deze: Sorcix in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af' (is maar 1 keer gemod), maar is toch wel overduidelijk een -1, toch?
Jep. :)

[ Voor 69% gewijzigd door Cloud op 16-05-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regeneration schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:11:
[...]

Edit:

Die tweede: oeps, my bad, verkeerd geklikt. Ik vind hem iig wel een -1 waard, en daar staat hij nu ook op. :)

Die eerste: ik vind het een redelijk onzinnige oneliner, vooral omdat je na heel kort nadenken wel kunt concluderen dat de verzekeringspremie niet evenredig samenhangt met het aantal claims. Ik vind het iig een populistische oneliner die geen onderbouwing kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Jep, foutje. :)

Nog iets in dat topic Verwijderd in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af'
Post een link naar zijn site of iets dergelijks? Zou dit niet gewoon verwijderd moeten worden? Kan alleen niets vinden hoe men hier precies tegen moet handelen.

Edit:
Oeps, was al eerder gemeld door oeLangOetan in "Het kleine-mismoderatietopic deel VII"

[ Voor 36% gewijzigd door Regeneration op 16-05-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sorry deze had ik even gemist hier! Naar aanleiding van [user] spam (fp) alsnog aangepakt en verwijderd. Jij natuurlijk ook bedankt voor het melden :) In principe mag je voor dat soort situaties ook een nieuw topic in TMF of SeM aanmaken. Dan is het nog net iets sneller onder onze aandacht.
Regeneration schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:27:
Nog iets in dat topic Verwijderd in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af'
Post een link naar zijn site of iets dergelijks? Zou dit niet gewoon verwijderd moeten worden? Kan alleen niets vinden hoe men hier precies tegen moet handelen.
Zie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Zelfde gevalletje als:

MensionXL in 'nieuws: Via introduceert pico-itx-moederbord met 1W-processor'

Het is niet dat ik me er aan erger, maar zo even kort door de bocht wat roepen zonder onderbouwing lijkt mij niet dat dat enige waarde heeft voor de gemiddelde lezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:02:
[...]

Zelfde gevalletje als:

MensionXL in 'nieuws: Via introduceert pico-itx-moederbord met 1W-processor'

Het is niet dat ik me er aan erger, maar zo even kort door de bocht wat roepen zonder onderbouwing lijkt mij niet dat dat enige waarde heeft voor de gemiddelde lezer.
Mee eens, heeft van mij ook een -1 gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
wolkje schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:00:
[...]

Sorry deze had ik even gemist hier! Naar aanleiding van [user] spam (fp) alsnog aangepakt en verwijderd. Jij natuurlijk ook bedankt voor het melden :) In principe mag je voor dat soort situaties ook een nieuw topic in TMF of SeM aanmaken. Dan is het nog net iets sneller onder onze aandacht.

[...]

Zie ^^
Zou je er niet even een nette admin-edit van maken?! Vind dit staan alsof hij het zelf heeft gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parasietje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06-2024

Parasietje

linux-geek

Bluefan in 'nieuws: Microsoft en Olpc introduceren XO-notebook met Windows'
Keiharde mening-mod; deze post hoort niet op -1. Er zit geen enkele flame in.

Heel dat topic riekt hard naar mening-modden en fanboy-gedrag IMHO.

johnbetonschaar in 'nieuws: Microsoft en Olpc introduceren XO-notebook met Windows'
Dat deze post op -1 staat is overigens al helemaal diep triest.

[ Voor 17% gewijzigd door Parasietje op 17-05-2008 04:34 . Reden: extra post gevonden waar iets aan schort ]

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Niks dieptriest, 100 procent terecht, het is een combinatie van trolling (de 1e alinea, een aantal punten uit de tweede alinea), denigrerend taalgebruik (kindertjes ipv kinderen, zielig verkleinwoordje) en moderatiegezeik voor er zelfs maar gemodereerd was (laatste alinea).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Voor die eerste valt trouwens ook echt wel voor een -1 te pleiten. Dat men windows als slechter ervaart is nog geen reden om het, zonder onderbouwing, als een feit te presenteren. Het is dus geen meningpost maar strooien met ongestaafde "feiten".
kwalitaitief is windows lager.
Vraagt toch eigenlijk wel om een onderbouwing. Niet dat ik het met de conclusie oneens ben, dat ze beter linux dan windows op die dingen kunnen draaien, maar dat zou pas "mening-modden en fanboy-gedrag" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Laatst online: 25-08 09:47
wildhagen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 07:05:
[...]

Niks dieptriest, 100 procent terecht, het is een combinatie van trolling (de 1e alinea, een aantal punten uit de tweede alinea), denigrerend taalgebruik (kindertjes ipv kinderen, zielig verkleinwoordje) en moderatiegezeik voor er zelfs maar gemodereerd was (laatste alinea).
Imo niet geheel correct, juist doordat zelfs de 3e wereld gebombardeerd wordt met Windows ipv OSX of Linux zal op termijn wanneer deze markt aansterkt eerder geneigd zijn om juist weer Windows te gebruiken. Tevens op alle andere punten heeft hij gelijk, misschien dat het sterker was geweest als hij ook de + en - punten voor Linux had toegepast, maar in zijn post staat niets verkeerds. En dat hij ipv kinderen kindertjes schrijft, wie weet heeft ie een fobie voor kinderen of wat dan ook. Dat mag niets afdoen aan de kwaliteit van zijn post zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het gaat erom HOE hij het opschrijft. Zoals het er nu staat is het imho overwegend trollerig van toon, en gecombineerd met de denigrerende taal die hij gebruikt plus het moderatiegezeik maakt dat ik er niks anders dan een -1 van kan maken. Had hij het wat vriendelijker en juister onderbouwd weggezet had hij er een voor kunnen krijgen, maar niet in de vorm zoals het er nu staat.
Tevens op alle andere punten heeft hij gelijk
Ook dat is onjuist, want er staan punten in die gewoonweg aantoonbaar volstrekt verzonnen zijn (voorbeeld: dat xp binnenkort unsupported is. Bullshit en gelogen. De support loopt nog tot 2014. Idem voor de stelling dat de hardware het OS niet trekt... check het filmpje in de newspost notabene)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind het ook een -1. De manier waarop het geschreven is en de aantoonbaar foutieve of sterk overdreven (kul-)argumenten, plus natuurlijk die laatste regel.. Daarnaast zijn de twee 'voordelen' die hij noemt, gewoon verkapte flames en eigenlijk nadelen.

Nee meer dan een -1 kan ik hier niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Laatst online: 25-08 09:47
wildhagen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:05:
Het gaat erom HOE hij het opschrijft. Zoals het er nu staat is het imho overwegend trollerig van toon, en gecombineerd met de denigrerende taal die hij gebruikt plus het moderatiegezeik maakt dat ik er niks anders dan een -1 van kan maken. Had hij het wat vriendelijker en juister onderbouwd weggezet had hij er een voor kunnen krijgen, maar niet in de vorm zoals het er nu staat.

[...]

Ook dat is onjuist, want er staan punten in die gewoonweg aantoonbaar volstrekt verzonnen zijn (voorbeeld: dat xp binnenkort unsupported is. Bullshit en gelogen. De support loopt nog tot 2014. Idem voor de stelling dat de hardware het OS niet trekt... check het filmpje in de newspost notabene)
Zonder problemen kan ik een vanilla strippen dat deze op een 486'r nog loopt, een embedded Windows OS lukt me dat niet mee. Dit betekent gezien het systeem waarop deze XP loopt enorm gestript moet zijn wilt het nog wat kunnen leveren, maar het zal geen enkele Linux variant kunnen evenaren.
Eveneens is er vanuit Redmond meermaals aangegeven dat XP uitgefaseerd wordt, echter na veel aandringen van de community is dit gelukkig nog niet het geval. Dat betekent niet dat na 6 jaar nog support te halen valt voor XP, daarintegen voor Linux is dat zeker het geval.

Dat daar gelaten laat hij op 2 punten min of meer ongelijk hebben, geheel fout zijn de comments zowieso niet, op veel punten heeft hij wel gelijk. Dat is een -1 waard? Als alle ongefundeerde comments op -1 werden gezet is er niets meer te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

n4m3l355 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:20:
[...]

Dat daar gelaten laat hij op 2 punten min of meer ongelijk hebben, geheel fout zijn de comments zowieso niet, op veel punten heeft hij wel gelijk. Dat is een -1 waard? Als alle ongefundeerde comments op -1 werden gezet is er niets meer te lezen.
Dit is gewoon bashen van Microsoft en XP. Als ie nou argumenten gaf voor Linux of OSX had ie no een 0 kan pakken en met een beetje minder chargerend een +.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

Wat moet ik hiermee doen? Ik vind hem eigenlijk een beetje flamerig, vanwege het 'leer spellen', dus een -1 lijkt mij de beste score...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:48:

Wat moet ik hiermee doen? Ik vind hem eigenlijk een beetje flamerig, vanwege het 'leer spellen', dus een -1 lijkt mij de beste score...
Voor mij overduidelijk een -1, alleen al door de eerste zin. Als hij dat had weggelaten dan had hij wellicht een 0 kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:48:

Ik kies voor -1 omdat de flame 50% van de post is en zelf heeft ie niet van hoofdletters aan het begin van een zin heeft gehoord.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 17-05-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

ODF in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

Lijkt me nogal een repost wat hier was gepost

Verwijderd in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

Alhoewel het beide goeie posts zijn, komen ze op hetzelfde neer en daarom zie ik niet echt de meerwaarde in de bovenste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

SniperFox schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:11:
ODF in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

Lijkt me nogal een repost wat hier was gepost

Verwijderd in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

Alhoewel het beide goeie posts zijn, komen ze op hetzelfde neer en daarom zie ik niet echt de meerwaarde in de bovenste post.
Ik heb ze als volgt gemod:
0
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik ga niet kijken of sommige hier al gemeld zijn :P , maar deze vielen me op:

1: Netjes genoeg voor een 0 (al hoorde ik wel dat het een reactie was die eerst bestond uit 1 kort zinnetje)
NDSFREAK in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

2: Grapje oid (wel een beetje twijfel, maar ik vind het wel een 0 nog):
BroederM in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

3: Gewoon interessante vraag. Niks mis mee als zoiets op +1 zou staan:
Frigolamptje in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

4: Korte zin met niet veel inhoud, maar wel genoeg voor een 0 imho:
Jelle E in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

5: Toch ook wel interessant genoeg voor een +1:
seef in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

6: Het stond op een 0 en nu +0.6. Eigenlijk zou ik hem wel minimaal op +1 willen zien (dus misschien +2),want het is gewoon een nette poging om het EM-probleem op te lossen:
jiriw in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

7: Deze kan toch ook wel op +1. Dat zijn oplossing misschien iets te simpel is maakt voor de score niet uit, want naar mijn mening is het wel nog steeds interessant om te lezen:
sandr in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

8: +1, interessante kijk hierop:
oeLangOetan in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

9: Ik vind dit toch net een 0, maar kan -1's wel begrijpen eigenlijk (door het begin van de reactie):
coretx in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

10&11: +2'tje:
Bundin in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'
xavierk in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

13: Dit vind ik dan weer een 0 waard. Zoveel informatie staat er niet in:
Macron in 'nieuws: Stemcomputers in Nederland voorlopig taboe'

Over het algemeen heb ik wel vaker het gevoel dat het langzaam weer strenger is het worden. Goede nette posts met interessante meningen/oplossingen mogen van mij wel een +1 hebben. Over die drempel is eerder al gediscussieerd en d.m.v. het +2 draadje was alles wat soepeler, maar langzaam komt dit weer terug. Om een lijn te vinden wat op 0 moet en wat op +1 is wel lastig, maar grotendeels merk je bij sommige posts dat je getriggerd wordt om hem aandachtig door te lezen en/of over het stuk na gaat denken. Vaak is dat voor mij iig een reden om een puntje erbij te geven.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Die had ik gemod vlak nadat hij gepost was, en toen stond alleen de eerste zin in de reactie. Ik ga er geen hogere score aan hangen, het is imo een 'parkeerpost' om toch maar de fipo te hebben.
2) Mja, beetje flauw grapje, maar onschuldig. Een 0 lijkt mij inderdaad gerechtvaardigd.
3) Ik had hem een 0 gegeven, maar dat is als ik het zo bekijk toch wat streng geweest. +1 lijkt mij ook een goede score. :)
4) Typische oneliner imo. Niet echt interessant en een beetje vervuilend voor de rest van de thread, die wel redelijk vol staat met goede replies.
5) Eens, ik had hem al een +1 gegeven.
6) Wat mij betreft wel een +2 waard. Uitgebreid, goed onderbouwd en over nagedacht. :)
7) Inderdaad, redelijk interessante post, +1 van mij.
8) Idem.
9) Toen ik die post modereerde, stond alleen het stukje er van "de Nederlandse politiek wil het door onze strot duwen". Dat is gewoon een zinloze troll en ik heb er een -1 voor gegeven. En zoals de post er nu staat, vind ik die zin nog steeds een troll en krijgt de post van mij nog steeds een -1.
10 & 11) Inderdaad, nette posts, allebei een +2 waard.
12) Inderdaad, een beetje een dubbelpost...
Over het algemeen heb ik wel vaker het gevoel dat het langzaam weer strenger is het worden. Goede nette posts met interessante meningen/oplossingen mogen van mij wel een +1 hebben.
Grotendeels mee eens. Ik moet zo af en toe voor mezelf ook eens bedenken waar de grens tussen een 0 en een +1 ligt. Ik ga iig wat ruimhartiger om met +1'tjes dan een tijdje geleden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

6: +2 (woei!)
9: 0 er zit w.m.b. een kern van waarheid in
13: +1 (je had het nog wel over vrijgeviger zijn :) , zeker bij zo'n onderbouwde mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

bartje in 'meuk: Mozilla Firefox 3.0 RC1'

Niet de beste reactie, maar zeker als je niet al te streng wil wezen geen -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Redelijk onschuldige reactie. Mag wmb ook wel op 0 ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:04

painkill

Pain(k)(ill)

De mensen die dat een -1 geven mogen van mij de modstatus afstaan, dit is inderdaad een onschuldige post, en het is niet meer en niet minder dan een 0 waard.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Is deze echt zo flamerig of trollerig dat ie op -1 moet?:
Michaelm in 'nieuws: 'Politie breekt in op computers van verdachten''
Hij heeft op zich wel een goed punt al lijkt het misschien wat off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

painkill schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:52:
De mensen die dat een -1 geven mogen van mij de modstatus afstaan, dit is inderdaad een onschuldige post, en het is niet meer en niet minder dan een 0 waard.
Zo'n nuttige opmerking is het niet, dus een -1 is niet ondenkbaar. Persoonlijk vind ik het ook een 0, maar om dan te zeggen dat de mensen die een -1 geven hun modrechten in moeten leveren.. dat lijkt me zwaar overdreven.
k1n8fisher schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:04:
Het mag wmb nog wel een 0 hebben, maar echt geweldig vind ik die reactie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

k1n8fisher schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:04:
Hoewel het zeker geen standaard rant is mist de reactie wel wat: samenhang. En de stelling dat terroristen de verkeerde pakken en dat de overheid het niet boeit klopt van geen kant: juist de overheid pakt de vrijheden af uit angst voor die ongrijpbaren.........

Maar voor cohesie opzichzelf is het zeker geen meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het mist inderdaad samenhang en daardoor is ook het verband met het artikel zoek, alleen het eerste zinnetje gaat erover, de rest springt van de hak op de tak. Zeker gezien de hoeveelheid reacties bij dit artikel vind ik het niet nodig deze op nul te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

foppe-jan in 'nieuws: 'Politie breekt in op computers van verdachten''
Die -1's lijken mij pure mening mods, misschien iets voor de PowerMods?

Matsoe in 'nieuws: 'Politie breekt in op computers van verdachten''
Het is geen top reactie, maar ik vindt hem toch scherp en dus een onschuldige 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Meningmods vind ik wel meevallen... Wanneer ik die reactie lees krijg ik na de eerste alinea ook bvehoorlijke neigingen hem op -1 te zetten en niet verder te lezen. Nu modereer ik een reactie nooit zonder hem geheel te lezen, waar later de uitleg wel blijkt te komen welke het preventief modklagen in die reactie enigsinds nuanceerd, maar meningmodden en een handmatige chack van de -1 modders lijkt mij nogal overtrokken.

edit: na het wel geheel lezen van die reactie vind ik het eigenlijk een beetje klinken als "jij hebt ongelijk en zal ook nooit gelijk kunnen hebben". Het is allemaal wel erg belerend en onnodig persoonlijk. Dat in combinatie met het direct zeuren op eventueel te volgen moderaties brengt mij wel erg aan het twijvelen of het niet gewoon een -1 is. Zou je mij een reden aan kunnen dragen waarom een -1 een mismod is?!

[ Voor 33% gewijzigd door Arne op 18-05-2008 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die eerste zie ik een hoop half verborgen flames in... zoals op het laatst: wat is het toch naar om een miskend genie te zijn. Ik geef hem dan ook een -1. De tweede kan ik nog wel een 0 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De eerste vind ik een hoop geblaat met veel negatieve elementen. Die -1 vind ik dus ook zeker geen mismod. De tweede vind ik een simpele onschuldige 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03
dsmits in 'nieuws: Opta geeft Nederlandse spammers boete van 510.000 euro' lijkt mij -1, echt niets te melden

In datzelfde bericht alle opmerkingen van "dan houden ze 1.2 miljoen over" 2 minuten na de eerste post daarover op -1 gezet, misschien een beetje snel maar anders worden het er wel heel veel.

@RoD: Inderdaad alleen de oneliners :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jorrit op 19-05-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens. Het zijn er een hele hoop en dat is niet echt bevorderlijk voor de leesbaarheid. Ik zet overigens wel alleen de echte oneliners op -1. Sommige reacties voegen nog wel degelijk iets toe of zeggen het iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Er zit daar idd een hoop onzin tussen. De meeste reacties verwoorden op een gegeven moment allemaal hetzelfde. Het gaat iets te ver om 90 % op -1 te plaatsen maar je zou er bijna over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Waarom worden voor deze reactie nullen uitgedeeld? Dit is mijns inziens toch een duidelijke (poging tot) een fipo.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-05-2008 11:07 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Jaap-Jan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:07:
Waarom worden voor deze reactie nullen uitgedeeld? Dit is mijns inziens toch een duidelijke (poging tot) een fipo.
Staat op
23x -1
07x 0
---------- =
-1

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 19-05-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 02:45
Ga ik hier nu zo offtopic? Of is het papagaaimodden? Ik heb de reactie geplaatst om vragen over "waar draait GoT nu op" te voorkomen, zoals ze bij elke (My)React release wel voorkomen..

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Niet online
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2574711
Toonzetting is niet aardig, maar qua inhoud ongeveer gelijk aan de gemiddelde 0(neutraal) reactie. Wat is hier op z'n plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
AndriesLouw schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
Ga ik hier nu zo offtopic? Of is het papagaaimodden? Ik heb de reactie geplaatst om vragen over "waar draait GoT nu op" te voorkomen, zoals ze bij elke (My)React release wel voorkomen..
-1 snap ik ook niet echt, misschien offtopic voor sommige maar ik vind het wel onschuldig genoeg voor een 0. Het meukartikel is een beetje onduidelijk door Myreact meuk&een plaatje met React en daarom vind ik de reactie zelfs helemaal niet offtopic.
En ik had lekker al een reactie gegeven voordat jij hem ge-edit had :P
MuisM4t schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
Toonzetting is niet aardig, maar qua inhoud ongeveer gelijk aan de gemiddelde 0(neutraal) reactie. Wat is hier op z'n plaats?
Beetje vreemd verwoord, maar toch nog net een 0 wmb.

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 19-05-2008 15:29 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

AndriesLouw schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
Onschuldig + een meukpost, dus wmb een aardige 0.
MuisM4t schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
Ik heb niet zo'n moeite met de toonzetting, dus wmb gewoon een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is dit en troll?

DingieM in 'nieuws: Geforce GT200 arriveert in juni als GTX280/260 '

Ik vind het een juweel... :) van een troll

[edit]
Nu die op -1 staat ff een opmerking over de eenling die een +1 gaf.... ik kan mij die +1 wel voorstellen en in de rest van de draad heeft de user wel vaak precies de goede moderatie (IMHO).

[ Voor 31% gewijzigd door Delerium op 19-05-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ecteinascidin schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:23:
Is dit en troll?

DingieM in 'nieuws: Geforce GT200 arriveert in juni als GTX280/260 '

Ik vind het een juweel... :) van een troll

[edit]
Nu die op -1 staat ff een opmerking over de eenling die een +1 gaf.... ik kan mij die +1 wel voorstellen en in de rest van de draad heeft de user wel vaak precies de goede moderatie (IMHO).
Een +1 wel voorstellen met quotes als:
"bloedzuigers"
"zakken"
:?
En verder bashen van Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thread over de online ziekenhuis spreekuur: nieuws: Utrechtse ziekenhuizen starten online spreekuur

Heel snel stonden bijna alle reacties op -1, terwijl het prima reacties waren. Heb nu nog even opnieuw gekeken, en volgens mij hebben bijna alle reacties op het artikel een -1 te pakken gekregen, terwijl ze vaak dikke +1's waren. Ik heb het gevoel dat dit door één persoon gedaan is.... Misschien iets waar de admin's even naar kunnen kijken?

Gelukkig dat er genoeg andere moderaties overheen zijn gekomen, dus de uiteindelijk moderaties zijn wel in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die mismodder was al gevonden..... En 1 woord.. slechts 1 woord rest: BTF.

[ Voor 37% gewijzigd door Delerium op 19-05-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03
Daar is Kixtart al achteraan geweest, daarna hebben we alle reactie's naar de juiste scores hersteld :)
offtopic:
Note to self: kortere reacties tikken en sneller tikken

[ Voor 106% gewijzigd door Jorrit op 19-05-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

FireStarter in 'nieuws: Utrechtse ziekenhuizen starten online spreekuur'
Mag imo wel op 0. Zit best een aardig punt in, wat helaas hier wat zwak verwoord is.
weballey in 'nieuws: 'Alle winkels moeten webshop hebben''
Flauw "grapje" over een verkeerde interpretatie terwijl hij best weet wat daar bedoeld wordt. Imo een nutteloze post die wel op -1 mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die eerste is niets anders dan slecht lezen. in het artikel staat duidelijk dat het pas kan NA een vis-a-vis gesprek met de arts. Dit is dus gewoon een FIPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan nog haalt dat zijn "stelling" niet onderuit en zit er best iets van een punt in. Dus ik blijf bij mijn 0.

JanW in 'nieuws: 'Ubisoft stuurt Splinter Cell Conviction terug naar de tekentafel''
Die mag wel op 0. Offtopic, en goedkoop scoren op een flame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

RoD schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:14:
Dan nog haalt dat zijn "stelling" niet onderuit en zit er best iets van een punt in. Dus ik blijf bij mijn 0.

JanW in 'nieuws: 'Ubisoft stuurt Splinter Cell Conviction terug naar de tekentafel''
Die mag wel op 0. Offtopic, en goedkoop scoren op een flame.
Hij zet het iig op een rijtje en ik kan de herhaling niet direct 100% aanwijzen. Sure, er zit herhaling in maar er zit ook nieuwigheid in (IMO). Ik geef een +1'tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hij had ook al een +1 van mij gehad. Ik vind zijn post best ok.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Met Ecteinascidin en .oisyn ^^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik wil ook niet beweren dat het allemaal onzin is wat hij post.. ik vind het een beetje makkelijk om zoiets neer te zetten na een kansloze flame. Nu mag dat best een +1 hebben, want de post is niet slecht, maar het is hier totaal niet ontopic.

Althans, ik vind hier een vergelijking trekken met EA niet echt zinvol.

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 20-05-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat klopt zeker. Dat is ook één van de redenen waarom de reactie waarop hij reageert op -1 staat. Echter kunnen (eigenlijk moeten) reacties bínnen een offtopic draad (dus niet de 'top node') als 'on topic' gemodereerd worden. Hier kunnen namelijk prima reacties tussen zitten, ondanks ze offtopic zijn gezien het nieuwsartikel.

Anders zou je altijd, per definitie, een gehele offtopic draad naar -1 moeten modereren wat natuurlijk niet wenselijk is. Zelfs van een offtopic punt valt nog een interessante discussie te maken :)

Natuurlijk heeft alles grenzen, maar in dit geval zeg je zelf ook al dat de reactie op zich best een +1 waard is. Als de enige reden waarom hij lager beoordeeld zou moeten worden dat 'offtopic' is, mag je die +1 dus gerust geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een hele offtopic-draad naar -1 modden is natuurlijk wat anders. Ik snap ook wel waarom hier iemand een +1 voor geeft.. maar ik vind dat in deze context de post totaal geen meerwaarde heeft. Ik vind relevantie met de draad toch wel redelijk belangrijk.

En daarnaast vind ik het redelijk blaterig.
Daarnaast verplicht ook niemand je de games te kopen. Ik lees op andere sites wel eens dat mensen een compleet EA boycot hebben vanwege hun uitmelkgedrag, maar nergens verplichten ze je de game te kopen, en waarom, waarom zou je stoppen met een succesvolle franchise (neem The Sims). Dan gooi je alleen je eigen ruiten in. Zeker als zo'n franchise voor de mainstream genoeg geld oplevert waardoor er weer een mooie game uit komt rollen zoals Army of Two dus :)
Ik krijg hier een beetje een "no shit sherlock"-gevoel van.

[ Voor 53% gewijzigd door RoD op 20-05-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoals ik het zie, heeft de reactie flinke meerwaarde op de reactie waarop hij reageert. Natuurlijk, omdat deze reactiedraad offtopic is, ontbreekt de meerwaarde ten opzichte van het oorspronkelijke nieuwsartikel. Dat is niets anders dan logisch.

Je hebt gelijk als je vindt dat het niet te ver af mag wijken van het nieuwsartikel. En misschien is die afstand wel een subjectief iets. Dat zou kunnen en daarom is het ook niet erg als je een 0 voor geeft. Het zal ook wel een twijfelgeval zijn, deze reactie. :)

Maar over het algemeen beschouw ik in een offtopic draad, de oorspronkelijke offtopic reactie als het onderwerp van die gehele draad. En dus niet het oorspronkelijke artikel :) Alleen de eerste offtopic reactie dient keihard en zonder pardon naar -1 gemodereerd te worden.

Dit alles natuurlijk binnen redelijke grenzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@EA post: Ik vind een 0 idd niet onverdedigbaar.

Iets heel anders: kun je moderaties eigenlijk weer intrekken? Soms twijfel ik, en dan wil ik even wachten met modereren omdat ik wel een 5x weging heb en daarmee toch wel vaak de tendens zet voor toekomstige moderaties. Dan corrigeer ik liever achteraf als de reactie erg fout terecht komt, of onthoud ik me er geheel van als ie er een beetje tussenin terecht komt (precies zoals mijn mening erover was dus). Maar eenmaal geklikt kan dat niet meer, of wel?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.