Geen idee, ik MMS bijna nooit. Nog niet getest dus.
[ Voor 25% gewijzigd door My-life op 03-07-2008 23:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 25% gewijzigd door My-life op 03-07-2008 23:33 ]
heb zelf een actieve van brodit, niks anders dan lof daarover.....LWaS schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:06:
Heeft iemand hier trouwens ervaringen met een houder voor de Kaiser voor in de auto? Ben aan het kijken voor 1 voor te tomtommen. Nu heb ik deze gezien:
http://www.pdashop.nl/pro...ichter-pda-houder-ii.html
Uiteraard staat de TyTN II in de lijst met ondersteunde apparaten, maar kan ik dan bijvoorbeeld nog wel bij de mini usb?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Gebruik je toevallig IGO 8. Daarin kan je instellen dat je tijdzone automatisch aangepast wordt. Helaas kent IGO geen zomertijd, dus zal hij het altijd terugzetten naar GMT+1 Praag. Zorg dat je alle automagische dingen in IGO uitschakelt.ZakHooi schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:25:
Zijn er meer die het timezone probleem hebben?
Ik heb nogal eens dat mijn timezone zomaar ineens op 'GMT+1 Praag' staat, met als gevolg dat al mijn afspraken in mijn agenda ineens een uur te vroeg zijn.
Ik heb er al veel naar gezocht en over gelezen, bij mij phone-settings (start->settings->telefoon) staat 'automagisch timezone aanpassen' uit.
Ook heb ik gelezen dat het aan de quickgps update zou kunnen liggen, maar ook dat is niet de oorzaak in mijn geval.
Weet iemand wat ik aan dit probleem kan doen? Is er een mogelijkheid om je timezone gewoon keihard ergens in de registry te zetten?
Als het fout gaat binnen ActiveSync kan je de foutcode opvragen (op de mobiel). Je krijgt bij Activesync de melding 'er is iets foutgegaan' en dan kan je klikken op meer informatie. De foutcode die je dan ziet (of de tekst) moet je verder helpen.Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:41:
Hoe kan ik dit dan opvragen? en welk certificaat zou dan verlopen moeten zijn of hoe moet ik dit dan verlengen?
[...]
Echt niemand?musiqman schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:21:
Mijn audio beheer doet het niet meer. Ik start hem op , je ziet even audiobeheer in de linkerbovenhoek en poef weg... iemand tips of waar ik het programma kan her installeren
?
Vind de houder van brodit maar een iel ding, met die usb connector. Daarnaast hoor ik (ook van mijn installateur die brodit fan is normaal) veel problemen. Eerst een serie die de usb poort van Tytns sloopte, nu weer een serie die niet altijd wil laden.peugeot206gt schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:39:
[...]
heb zelf een actieve van brodit, niks anders dan lof daarover.....
[ Voor 5% gewijzigd door atjong op 04-07-2008 13:26 ]
Klopt, ook ik heb veel problemen gehad met deze Brodit lader. Een heb ik moeten terugsturen omdat dat er een was van de serie die de usb poort kan slopen vanwege een verkeerde zekering en de opvolger stopte na een tijdje met laden. Dan ging het laden nog maar zo'n 10 minuten goed en dan stopte hij ermee. Ik heb maar een passieve brodit houder gekocht en een originele HTC car charger van 2A. Deze werkt ook met IGO8 goed. De Brodit is maar 800mA en dat kan te weinig zijn met bv IGO.UltraSub schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:33:
[...]
Vind de houder van brodit maar een iel ding, met die usb connector. Daarnaast hoor ik (ook van mijn installateur die brodit fan is normaal) veel problemen. Eerst een serie die de usb poort van Tytns sloopte, nu weer een serie die niet altijd wil laden.
Mijn advies, ga voor een Carcomm, die doet het per-fect, geen ielige connectors, en de originele aanbevolen houder door HTC.
creda
Nope, ik heb het niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat je 'auto complete address input' aan hebt.atjong schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:25:
Hey dit is raar: in Opera Mini 4.1 kan ik met het qwerty-toetsenbord geen cijfers invoeren in de url.
[...]
Hebben jullie dit ook? Da's verdraaid onhandig!
Als ik die verandering van cijfers zo zie zou ik zeggen dat hij ingestelt staat op een gewoon telefoon toetsenbord. Heb je geen optie om zoiets aan te passen. Misschien een andere versie downloaden??atjong schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:25:
Hey dit is raar: in Opera Mini 4.1 kan ik met het qwerty-toetsenbord geen cijfers invoeren in de url. De volgende cijfers veranderen:
van - in:
1 - .
2 - a
3 - d
4 - g
5 - j
6 - m
7 - p
8 - t
9 - w
0 - spatie
Hebben jullie dit ook? Da's verdraaid onhandig!
Yep, enige is, je kan natuurlijk ook gewoon je MMS connectie instellingen wijzigen (klinkt mijn inziens ook iets logischer
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
http://specs.tweak.to/5253
Dat is een passieve houder, daar past alles wat rechthoekig is inLWaS schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:06:
Heeft iemand hier trouwens ervaringen met een houder voor de Kaiser voor in de auto? Ben aan het kijken voor 1 voor te tomtommen. Nu heb ik deze gezien:
Uiteraard staat de TyTN II in de lijst met ondersteunde apparaten, maar kan ik dan bijvoorbeeld nog wel bij de mini usb?
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Bij "Settings", "Input", "Word completion", "Clear stored entries"...Sjowhan schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:38:
Het zal ongetwijfeld langs zijn gekomen: hoe kan ik de 'woorden' die gesuggereerd worden bij een sms/email verwijderen (of iig de lijst opschonen?) Even in de Startpost gekeken, maar daar staat het (helaas) niet in
Of je leest eerst even verder - zodat je had gezien dat het aan de auto URL completion optie lag - voordat je postMagicjjk schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:12:
[...]
Als ik die verandering van cijfers zo zie zou ik zeggen dat hij ingestelt staat op een gewoon telefoon toetsenbord. Heb je geen optie om zoiets aan te passen. Misschien een andere versie downloaden??
Verwijderd
Verwijderd
Dat heb ik nou met die Brodit-houders. Tis gewoon een stuk kunststof, maar je betaalt er wel €50 voor.Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:52:
[...]
Dat is een passieve houder, daar past alles wat rechthoekig is in
Persoonlijk vind ik het werkelijk schandalig om €30,- voor zo'n ding te moeten betalen; bij bijvoorbeeld DealExtreme (1, 2) of Brando (1, 2) heb je voor een paar USD (dus met 33% korting) en wat geduld (ivm verzendtijd) een prima set voor in de auto.
Precies, ik heb een vergelijkbare set voor een paar USD bij een eBay winkel gekocht. Was incl verzendkosten 10 euro ofzo kwijt.Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:52:
[...]
Dat is een passieve houder, daar past alles wat rechthoekig is in
Persoonlijk vind ik het werkelijk schandalig om €30,- voor zo'n ding te moeten betalen; bij bijvoorbeeld DealExtreme (1, 2) of Brando (1, 2) heb je voor een paar USD (dus met 33% korting) en wat geduld (ivm verzendtijd) een prima set voor in de auto.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 05-07-2008 16:52 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Verwijderd
ik gebruik deze van veripart en die kan ik aanbevelen, als je tenminste ook handsfree wilt bellen en geen parrot oid hebt.LWaS schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:06:
Verwijderd
Vandaag nog eens geprobeerd met m'n andere laptop en een andere kabel, maar ook nu geen leven in ActiveSync te krijgen.Magicjjk schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:46:
[...]
Als ik het zo lees zou ik denken aan een kapotte usb kabel. Volgens mij gaat stroom via usb via een aparte kabel binnenin de usb kabel en de data weer via een andere kabel binnenin de usb kabel. Zou eens rondkijken of je van iemand een kabel kan lenen om dit te testen.
Lukt het wel om verbinding te maken met ActiveSync via Bluetooth?
Relax. nothing is under control.
[ Voor 22% gewijzigd door Veneficus op 07-07-2008 10:49 ]
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Dit heb ik ook. Echter sync ik bijna nooit met mijn Vista Pc dus heb ik er niet echt energie ingestoken om het op te lossen.martijnd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:49:
Hallo,
Ik heb het volgende probleem, als ik mijn telefoon aan de pc hang (vista Ult,) en verbind via WMDC dan kan ik hem benaderen en syncen. Als ik de phone uit de dock haal en terug plaats herkent hij me hem niet meer, krijg wel het geluidje maar kan hem niet benaderen en sync werkt ook niet. Als ik de pc herstart kan ik het wel weer.?????
Ik heb WMDC gedeïnstalleerd en geïnstalleerd, ander USB poort geprobeerd, drivers geupdated.
Niks van dit helpt, wie weet de oplossing?
Alvast dank!
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem.571Pro schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:11:
Doeme iedere keer als ik mn gsm in landscape zet, en ergens iets moet typen toont ie niets, ik zie enkel spaties vooruit gaan. Zet ik hem dan terug in normale mode zie ik wel de geschreven tekst. verschrikkelijk irritant. zeker nu dat ik zelfs al een hard reset heb uitgevoerd.
Gedaan, maar hij opent m nog steeds niet (en het is de englese versie, mischien dat dat er nu mee te maken heeftUltraSub schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:06:
Audio manager is los te installeren. Kijk ff op xda-dev, daar hebben ze packages staan voor HTC's originele audio manager..
Heb dit probleem ook, weet niet of het een bug is in de nieuwe rom van HTC want ik gebruik de originele rom van T-mobile en die heeft er dus ook last van...en ja dus ook een Vario 3. Dus het is volgens mij niet alleen een TyTN II probleem maar echt een probleem bij de basis van de Kaiser. Moet er wel bijzeggen dat een vriend van mij met de TyTN II (Originele HTC 6.0 rom) nergens last van heeft571Pro schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:11:
Doeme iedere keer als ik mn gsm in landscape zet, en ergens iets moet typen toont ie niets, ik zie enkel spaties vooruit gaan. Zet ik hem dan terug in normale mode zie ik wel de geschreven tekst. verschrikkelijk irritant. zeker nu dat ik zelfs al een hard reset heb uitgevoerd.
Verwijderd
PROBLEEM OPGELOST!Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:16:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem.
Het lijkt me een bug in de nieuwe ROM van HTC.
Eigenliojk erg slecht niet?
Temeer daar ik de nieuwe IGO nu niet meer kan draaien...
Het was me vandaag ook opgevallen, en ik had die cleartype uitgevinkt in landscape.Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:33:
[...]
PROBLEEM OPGELOST!
Het is helaas een bug in de kaiser twaek! Vink clear type in landscape mode maar UIT in de tweak en reset de TYTN II.
Het probleem is dan opgelost!
succes.![]()
[ Voor 34% gewijzigd door 571Pro op 07-07-2008 23:47 ]
Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Verwijderd
Iemand nog een idee wat ik nog kan proberen?Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 07:56:
Ik heb het volgende probleem.
Tijdens het navigeren valt regelmatig mijn GPS uit ook als ik de download heb gedraait.
Ik maak gebruik van mio maps is er iemand die ook dit probleem kent ?
Ik heb Vista maar opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer als een zonnetje!martijnd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:49:
Hallo,
Ik heb het volgende probleem, als ik mijn telefoon aan de pc hang (vista Ult,) en verbind via WMDC dan kan ik hem benaderen en syncen. Als ik de phone uit de dock haal en terug plaats herkent hij me hem niet meer, krijg wel het geluidje maar kan hem niet benaderen en sync werkt ook niet. Als ik de pc herstart kan ik het wel weer.?????
Ik heb WMDC gedeïnstalleerd en geïnstalleerd, ander USB poort geprobeerd, drivers geupdated.
Niks van dit helpt, wie weet de oplossing?
Alvast dank!
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Inderdaad, dat was hem. Thanks .KeN..KeN. schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:56:
Nope, ik heb het niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat je 'auto complete address input' aan hebt.
Even afvinken et voila
Verwijderd
Staat idd niet standaard op toetsenbord. Moet je fn toets en dan Sym kiezen. Ff 1 pagina naar beneden en daar staat ie.MrFrankie schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:04:
Niet echt een groot probleem, maar wel het idee dat dit makkelijker moet kunnen.
Klopt het dat als je het hardware matige toetsenbord gebruik je wel een "/" kan typen, maar niet het vaker gebruikte "\" ? Vooral voor het opgeven van folder paden is de "\" vaak nodig.
Natuurlijk kan je het software toetsenbord gebruiken om deze te typen, maar kan het ook eenvoudiger ?
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Wees blij dat het "werkt".Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:16:
Ben ik de enige die problemen heeft met mijn PIT sinds t-mobile HSDPA aanbiedt ?![]()
Ik moet regelmatig via de communication manager eerst mijn telefoon uitzetten om weer leven te krijgen in mijn internet verbinding.
Ik zie zo 1-2-3 geen andere items hierover.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat bij mij nog wel eens wil werken is alleen de GPRS-verbinding verbreken en opnieuw in laten bellen.(via tap op "G").Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:16:
Ben ik de enige die problemen heeft met mijn PIT sinds t-mobile HSDPA aanbiedt ?![]()
Ik moet regelmatig via de communication manager eerst mijn telefoon uitzetten om weer leven te krijgen in mijn internet verbinding.
Even een kick. Meer mensen die ditzelfde ervaren, sinds de MMS aanpassingen?BtM909 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:29:
[...]
Fenomeen wat ik nu overigens heb, is dat ik alleen Exchange mail kan ophalen via GPRS (na de aanpassing) en standaard pop niet meer werkt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Dat werkt bij mij dus niet.Big Daddy schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:58:
[...]
Wat bij mij nog wel eens wil werken is alleen de GPRS-verbinding verbreken en opnieuw in laten bellen.(via tap op "G").
Een / doen en dan Fn+Spatie is snellerdoemaarwat schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:48:
Staat idd niet standaard op toetsenbord. Moet je fn toets en dan Sym kiezen. Ff 1 pagina naar beneden en daar staat ie.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Hé jah dat is het gewoon weg, nu start em mooi door! Bedankt!DJvL schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 02:47:
Even Advanced Config of Kaisertweak gebruiken en assist-gps uitschakelen. Dat is de boosdoener van het niet doorstarten van IGO8
Geachte DUX,
[ Voor 24% gewijzigd door Eagle Creek op 08-07-2008 16:05 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik heb dit probleem inderdaad ook, maar het leek mij juist een probleem van de telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:16:
Het is geen onbeperkt internetten zoals ik de verhalen hier heb gelezen. Als je meer dan 10x het gemiddelde download, krijg je een waarschuwing of zoiets.Eagle Creek schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:04:
Mijn internet is hiermee onbeperkt en heeft ook een flinke speedboost gekregen.
En gezien dat ik in de randstad zit, zit dat wel snor.
Bovenin het scherm staat trouwens de ene keer 3G en de andere heer een H-tje. 3GUMTS en HSDPA?
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Dat zag ik maar wat betekent het dan?My-life schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:27:
H is alleen tijdens het downloaden.
Klopt voor zover ik weet, FUP. Maar ik heb hem toch niet permanent aan staan i.v.m. stroomverbruikt. Same goes voor WiFi en BT. Als ik het niet nodig heb hoeft het ook geen stroom te kosten.Cafun schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:14:
[...]
Het is geen onbeperkt internetten zoals ik de verhalen hier heb gelezen. Als je meer dan 10x het gemiddelde download, krijg je een waarschuwing of zoiets.
[ Voor 14% gewijzigd door Eagle Creek op 08-07-2008 20:58 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik heb beide problemen ook op mijn Vario3 sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold. Ook het eerste probleem vaker dan het tweede. Ik heb ook wel meegemaakt, buiten het feit dat ik soms helemaal geen verbinding kan maken, dat mijn telefoon heeeeeellllll erg zijn best doet om verbinding te maken en dat ik hem 2 pogingen zie doen ma dat hij geen verbinding krijgt. Een softreset of een half uurtje geduld en alles werkt weer...ma dit is natuurlijk niet leuk meer zo.ZakHooi schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:55:
[...]
Ik heb dit probleem inderdaad ook, maar het leek mij juist een probleem van de telefoon.
Wat in mijn geval gebeurt is dat ik bijvoorbeeld PIE opstart en een URL intik maar vervolgens zet de telefoon geen verbinding op en krijg ik een error.
Aan de andere kan heb ik ook wel eens meegemaakt dat het icoontje in de taskbar niet aan gaf dat ik een verbinding had maar dat die verbinding er toch werkelijk wel was.
Het 2e geval komt bij mij minder voor dan het eerste.
Gezien de symptomen verdenk ik eerder de telefoon dan de connectie op het netwerk.
NB: ik heb een VarioIII (met originele TM-ROM) met PIT
Bedankt voor jouw uitleg.Magicjjk schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:26:
[...]
Ik heb beide problemen ook op mijn Vario3 sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold. Ook het eerste probleem vaker dan het tweede. Ik heb ook wel meegemaakt, buiten het feit dat ik soms helemaal geen verbinding kan maken, dat mijn telefoon heeeeeellllll erg zijn best doet om verbinding te maken en dat ik hem 2 pogingen zie doen ma dat hij geen verbinding krijgt. Een softreset of een half uurtje geduld en alles werkt weer...ma dit is natuurlijk niet leuk meer zo.
Ik denk niet dat het aan de telefoon ligt, heb het probleem echt sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold daarvoor werkte alles perfect en had altijd in 1x verbinding. In mijn telefoon is nix veranderd...nog steeds de originele T-mobile rom
[ Voor 20% gewijzigd door musiqman op 09-07-2008 12:47 ]
Is je QuickGPS wel up to date? Dat scheelt namelijk echt heel erg veel.musiqman schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:09:
Weet iemand waarom het zo lang moet duren om een gps signaal te krijgen? Hier duurd t soms meer dan 10 minuten. Lijkt me niet gezond toch?
In het begin deed deze het met 1 a 2 minuten al
De batterij is vol trouwens.
edit 2
Probeer nu al meer dan een half uur signaal te krijgen
Verwijderd
Magicjjk schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:26:
[...]
Ik heb beide problemen ook op mijn Vario3 sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold. Ook het eerste probleem vaker dan het tweede. Ik heb ook wel meegemaakt, buiten het feit dat ik soms helemaal geen verbinding kan maken, dat mijn telefoon heeeeeellllll erg zijn best doet om verbinding te maken en dat ik hem 2 pogingen zie doen ma dat hij geen verbinding krijgt. Een softreset of een half uurtje geduld en alles werkt weer...ma dit is natuurlijk niet leuk meer zo.
Ik denk niet dat het aan de telefoon ligt, heb het probleem echt sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold daarvoor werkte alles perfect en had altijd in 1x verbinding. In mijn telefoon is nix veranderd...nog steeds de originele T-mobile rom
Als je hem niet kan uitschuiven kan je hem toch ook niet kantelen of heb je het niet over het scherm?codemann schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:47:
Een vraagje voor de gebruikers van de Carcomm Cradle : Het lijkt dat je het toetsenbord niet kan uitschuiven als het in de houder is? Kan je het toestel eigenlijk kantelen? Meestal als ik nu TomTom gebruik dan kantel ik mijn toestel omdat ik dat leuker werken vind.
De houder lijkt me een stuk beter en steviger dan de Brodit, maar dat kantelen lijkt me een groot nadeel. Daarom graag wat reacties van mensen die het nu al hebben
Alvast bedankt!
Ja sorry, ik was hierin een beetje onduidelijk.My-life schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:59:
[...]
Als je hem niet kan uitschuiven kan je hem toch ook niet kantelen of heb je het niet over het scherm?
Ik ervaar de laatste tijd hetzelfde, het duurt soms belachelijk lang. Ik heb het idee dat het is begonnen na de installatie van WM6.1. Heb jij dat ook draaien?musiqman schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:09:
Weet iemand waarom het zo lang moet duren om een gps signaal te krijgen? Hier duurd t soms meer dan 10 minuten. Lijkt me niet gezond toch?
In het begin deed deze het met 1 a 2 minuten al
De batterij is vol trouwens.
edit 2
Probeer nu al meer dan een half uur signaal te krijgen
Ja, fysiek en ook softwarematig, wat ook gebeurt als je het toetsenbord uitschuift.My-life schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:58:
Met kantelen bedoel je fisiek het toestel een kwart slag draaien?
Nope, gaat niet. Ik heb de houder en je kunt hem alleen portrait houden. Uitschuiven gaat niet, dan kom je tegen de zijkant van de cradle aan. Verder is mijn cradle al gebroken (rubber zuignap / plastic opzetstuk met schroefdraad). Overigens voorlopig kunnen fixen met secondenlijm.codemann schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:04:
[...]
Ja, fysiek en ook softwarematig, wat ook gebeurt als je het toetsenbord uitschuift.
Basement Bios ---- Exo-S
Ook last van! T-mobile maar eens gebeld, ik ben benieuwd! Iig netjes een call aangemaakt door de medewerker in kwestie. Daarvoor hulde, dat is ook wel eens anders geweestVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:52:
Heb er ook last van, HSDPA had ik niet over nagedacht,nu nog de oplossing![]()
[...]
Geniaal !
[ Voor 17% gewijzigd door MrFrankie op 09-07-2008 16:46 ]
Kun je niet gewoon de zuignap een kwart slag draaien voordat je hem op de ruit plakt? Zo zit mijn universele houder.Mystikal schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:13:
[...]
Nope, gaat niet. Ik heb de houder en je kunt hem alleen portrait houden. Uitschuiven gaat niet, dan kom je tegen de zijkant van de cradle aan. Verder is mijn cradle al gebroken (rubber zuignap / plastic opzetstuk met schroefdraad). Overigens voorlopig kunnen fixen met secondenlijm.
Verder prima cradle overigens!
jeps.. En geen 6.1 (daar heb ik geen behoefte aan)cryonic90 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:47:
[...]
Is je QuickGPS wel up to date? Dat scheelt namelijk echt heel erg veel.
Ik heb het ook sinds de update naar 6.1, maar volgens mij lopen er op XDA al verschillende topics over.SierdW schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:04:
[...]
Ik ervaar de laatste tijd hetzelfde, het duurt soms belachelijk lang. Ik heb het idee dat het is begonnen na de installatie van WM6.1. Heb jij dat ook draaien?
een keertje gpstest draaien ne je probleem is voorbij tot de volgende soft reset (geloof ik)Cafun schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:33:
[...]
Ik heb het ook sinds de update naar 6.1, maar volgens mij lopen er op XDA al verschillende topics over.
waarom werkt dat truukje op mijne niet? originele htc 6.0 rom. kaisertweak verkeerd?MrFrankie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:41:
[...]
Geniaal !![]()
Had ik dan toch de handleiding moeten lezen ...??? (Oeps)
Dit is een goeie oplossing, zeker omdat niet altijd het soft keyboard aanwezig is
Bedankt
[ Voor 0% gewijzigd door teake op 09-07-2008 21:20 . Reden: typo ]
Even XT9 uitzettenteake schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:18:
[...]
waarom werkt dat truukje op mijne niet? originele htc 6.0 rom. kaisertweak verkeerd?
zo. ben ik weer. nu na soft reset. ff testen: \^ verrek! werrukt as 'n tierelier! DANK!teake schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:04:
[...]
hmmmm. XT9 stond inderdaad aan. Maar zonder soft reset nog geen effect. Zo nog es proberen.
Tjielp... een vogel.
Verwijderd
Je woont niet toevallig in Enschede?UltraSub schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:43:
Hier ook grote problemen sinds T-Mobile HSDPA heeft uitgerold. Of gprs, of hsdpa, er tussen zit niets (meer). Nooit meer 3G, vroeger zeer regelmatig. Maar het rottige is dat als er geswitched wordt tussen beide types, mijn verbinding zeer regelmatig weg valt...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 10-07-2008 21:35 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door kaasaanfiets op 10-07-2008 23:49 ]
[ Voor 85% gewijzigd door musiqman op 11-07-2008 10:44 ]
Dit klopt inderdaad, is heel erg irritant. Maar hier zul je dan toch een ander programma voor moeten gebruiken. Een makkelijk en goed programma vind ik zelf pTravelAlarm. Deze werkt ook op het moment dat je je geluid uit hebt staan en is uitgebreid genoeg qua instellingenkoekoek2003nl schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:20:
op één of andere vage manier kan ik geen ringtones/mp3 insteller als alarm geluid, het komt gewoon niet in het lijste te staan als ik een andere toon wil kiezen.
Ik heb ze in My Documents gezet, en in de windows map maar het helpt niks... hebben meer mensen hier last van?
hmm via een hele omslachtige manier zoiets hier beschreven heb ik het nu maar er moet toch wel een betere manier zijn, en wtf hoe moeilijk is het om een mp3 als alarm af te spelen. waarom kan dit niet... zelf de meest knullige nokia telefoons kunnen dit.
Is er tevens ook een tool beschikbaar die een image kan maken van de complere rom inclusief alle instelling zoals email e.d. ?
Idd daarom vind ik het ook zo vreemd dat je als beltoon wel gewoon een mp3 kan kiezen, maar als alarm/wekker geluid niet...
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Ken. op 11-07-2008 14:59 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq