HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:00:
En hoe kan ik deze uninstallen ? Heb ik nog niet helemaal in de smiezen... :$
Tip: ...staat ergens bij Settings...
Meer ga ik niet zeggen, beetje eigen initiatief mag ook getoond worden. Waarom heb je eigenlijk dit toestel genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
^ verwacht je soms dat iedereen direct bekend is met alle menu's bij eerste aanschaf van een WM device? (:p nofi)

Start > Settings > System > Remove Programs
Start > Instellingen > Systeem > Programma's verwijderen

De programma's zijn gesorteerd van laatst naar eerst geïnstalleerd.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ma.rkus.nl schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:36:
^ verwacht je soms dat iedereen direct bekend is met alle menu's bij eerste aanschaf van een WM device? (:p nofi)
Nee, maar een heeel klein beetje rondneuzen en je hebt dit gevonden.
Remove Programs & Programma's verwijderen ligt er wel heel dik op, vindt je ook niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt markus!

@poeper: alle begin is moeilijk hè?! Jij doet alles in 1x goed??

edit: 't is gelukt. Al was het wel onduidelijk welk progje er verwijderd diende te worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:51:
[...]

Er staat nog geen data van jezelf op, dus dat hoef je al niet meer te backuppen en te restoren.
HardSPL erop zetten, ROM erop, harde reset en klaar ben je.. Verbinding wijzigen naar GPRS ipv UMTS, en je zou hebben gezien dat de batterij het ook gewoon weer een paar dagen zou doen.
Flashen is niets meer dan een exe file dubbelklikken en wachten tot het balkje vol is gelopen :P

Maar als je dat er al niet voor over hebt kun je beter geen WM toestel nemen denk ik.
Beetje overdreven misschien, maar IMO is het zonde om niet het volle potentieel van een apparaat te gebruiken terwijl het echt een zeer kleine stap is. Helemaal aangezien die TyTN sowieso al was voorzien van een andere ROM.

Wat had je er voor betaald overigens ? Ik ben eventueel nog op zoek voor een TyTN voor mijn vriendin.
Het is niet een kwestie van niet ervoor over hebben. Ik heb het ding teruggezet naar de factory defaults en kreeg ook toen op geen enkele manier fatsoenlijke ontvangst van GPS en GSM-netwerk. Ik ga dan niet lopen kloten met rom updates terwijl de verkoper claimt dat het toestel goed moet zijn.

Ik heb er 275 voor betaald (en weer terug gekregen :) )

En waarom zou ik het volle potentieel van het ding moeten gebruiken? Het ding heeft de features die ik graag wil hebben, dat er nog een hoop andere features opzitten is leuk maar daar had ik hem niet voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:49:
bedankt markus!

edit: 't is gelukt. Al was het wel onduidelijk welk progje er verwijderd diende te worden.
Lees dan even je handleiding door of zoek op google. Als iedereen hier vragen gaat stellen over hoe hij moet uninstallen dan wordt het een beetje vol met onzin :')

Vraag: Ik heb af en toe dat mijn pda niet meer uit standby stand zeg maar gaat, wat ik ook klik. Ik doe dan meestal gewoon een soft-reset. Ik heb het hier wel eens zien langs komen, maar kan het niet meer terugvinden. Waardoor komt dit eigenlijk?

[ Voor 69% gewijzigd door YoshiBignose op 26-06-2008 16:42 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:02:
[...]

Het is niet een kwestie van niet ervoor over hebben. Ik heb het ding teruggezet naar de factory defaults en kreeg ook toen op geen enkele manier fatsoenlijke ontvangst van GPS en GSM-netwerk. Ik ga dan niet lopen kloten met rom updates terwijl de verkoper claimt dat het toestel goed moet zijn.

Ik heb er 275 voor betaald (en weer terug gekregen :) )

En waarom zou ik het volle potentieel van het ding moeten gebruiken? Het ding heeft de features die ik graag wil hebben, dat er nog een hoop andere features opzitten is leuk maar daar had ik hem niet voor gekocht.
Factory defaults van een slechte ROM zijn nog steeds niet de juiste instellingen natuurlijk :)
Als de basis al verkeerd is helpt dat helaas niet.
Ik snap wel wat je bedoelt verder hoor, maar ik bedoel gewoon dat je binnen 5 minuten zeer waarschijnlijk een goed functionerende TyTN had gehad door 'm even te flashen. Helemaal aangezien dat ding al eens was geflashd. Maar als je daar geen zin in hebt is ruilen idd een goede tweede optie.

En met volle potentieel benutten bedoelde ik eigenlijk meer een goede basis zoals ik het hierboven reeds heb beschreven. Marktplaats btw ? (als je me zijn contactgegevens of URL van de advertentie kun DM'en zou ik je zeer erkentelijk zijn enzo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:28:
[...]

Factory defaults van een slechte ROM zijn nog steeds niet de juiste instellingen natuurlijk :)
Als de basis al verkeerd is helpt dat helaas niet.
Ik snap wel wat je bedoelt verder hoor, maar ik bedoel gewoon dat je binnen 5 minuten zeer waarschijnlijk een goed functionerende TyTN had gehad door 'm even te flashen. Helemaal aangezien dat ding al eens was geflashd. Maar als je daar geen zin in hebt is ruilen idd een goede tweede optie.
Mja, het is ook niet echt het eerste waar je aan denkt als je zo'n ding krijgt, je gaat er toch van uit dat het out of the box werkt aangezien het een 2e hands is. Ik ga ervan uit dat de verkoper z'n documenten enzo delete en z'n simkaart eruit trekt en niet nog eens gaat lopen kutten.
En met volle potentieel benutten bedoelde ik eigenlijk meer een goede basis zoals ik het hierboven reeds heb beschreven. Marktplaats btw ? (als je me zijn contactgegevens of URL van de advertentie kun DM'en zou ik je zeer erkentelijk zijn enzo ;))
done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:49:
Zeg ik toch niet! Ik neem enkel de moeite om het boekje erbij te pakken of eens te googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:44
Ik heb gisteren een HTC RC W100 kabel ontvangen. Nu probeer ik hem aan de praat te krijgen maar ik denk dat mijn roms niet mee willen werken. Om mijn "oude" Dutty deed hij het wel als koptelefoon maar niet de remote. En bij latere roms krijg ik ik zelfs het koptelefoon gedeelte niet aan de praat. Heeft iemand een idee welke rom de remote wel mee werkt of evt drivers die werken. De drivers die op de cd staan zijn blijkbaar niet nodig want ik heb die drivers eral opstaan zegt de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

EnsconcE schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:54:
Je kan ook de aan en uitknop 1 maal indrukken, hierna gaat het scherm uit waardoor S2U2 opkomt wanneer het scherm aangaat.
Dat is inderdaad een voordeel: nog maar 1 actie nodig om hem te locken en in standby te krijgen. Maar uit standby halen en unlocken kost nog steeds 2 handelingen en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
atjong schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:11:
[...]

Dat is inderdaad een voordeel: nog maar 1 actie nodig om hem te locken en in standby te krijgen. Maar uit standby halen en unlocken kost nog steeds 2 handelingen en dat is jammer.
Daarvoor is het namelijk ook, het doel van het locken van een toestel is dat je niet met 1 toets je toestel beschikbaar maakt. Zou je namelijk 1 toets in moeten drukken voor het unlocken, dan kan je heel eenvoudig je toestel unlocken en dus in je zak beschikbaar maken voor ongewenste invoer.

Je kan er ook voor kiezen geen unlock programma te gebruiken, dan moet je bij toetsblokkering onder systeem kiezen voor de eerste optie. Vervolgens doe je de aan en uit knop om je toestel in en uit standby te halen. Ik weet niet hoe deze reageerd op sms en inkomende telefonie.

Overigens zie ik jouw vraag als: is het ook mogelijk mijn toestel niet te blokkeren ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EnsconcE schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:58:
[...]

Je kan er ook voor kiezen geen unlock programma te gebruiken, dan moet je bij toetsblokkering onder systeem kiezen voor de eerste optie. Vervolgens doe je de aan en uit knop om je toestel in en uit standby te halen. Ik weet niet hoe deze reageerd op sms en inkomende telefonie.
Als je wilt dat je TyTN allemaal mensen gaat bellen terwijl 'ie in je zak zit, zonder dat jij het weet, is dat inderdaad een optie :P Bij het ontvangen van een SMS bericht komt 'ie namelijk gewoon uit stand-by en gaat 'ie door de beweging van je been tegen het scherm en de knopjes misschien dit soort dingen doen. Heb ik al een paar keer gehad. Ook een keer toen ik in het buitenland zat :X Gelukkig kwam ik er snel achter toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 14:14
Ik heb hier nu een TyTN 2, en wil deze graag in het domein laten joinen. Om een of andere reden kan het device geen verbinding maar krijgen met de server. Via WLAN krijg ik wel gewoon een ip toegevoegd, maar daar stopt het dan ook....
iemand enig idee??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een HTC TyTN 2 gekocht met een kpn abbo en meteen hdspa internet erbij. Er zit meteen al WM 6.1 op. Ik ben er tot nog toe dik tevreden mee! Een zeer goede integratie met Office programma`s en Windows Live diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Vandaag mijn tytn2 terug gehad van reparatie.. zat op onverklaarbare wijze een soort van inktvlek aka gebroken scherm op mijn telefoon. Vodafone vond dit onder "val of stootschade" vallen ondanks dat ze dit nooit hadden kunnen bewijzen, en hoewel ik hier een leuke discussie over had kunnen starten met ze toch maar gekozen voor mijn verzekering die dit vergoed. Gevraagd of ze toevallig de wm6.1 al hadden klaarliggen, en na reparatie á 119 euro (geheel nieuwe voorkant) staat er inderdaad de vodafone wm6.1 op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:23:
Vandaag een HTC TyTN 2 gekocht met een kpn abbo en meteen hdspa internet erbij. Er zit meteen al WM 6.1 op. Ik ben er tot nog toe dik tevreden mee! Een zeer goede integratie met Office programma`s en Windows Live diensten.
Hoe heb je de email geregeld?? via Exchange?? ik krijg dat namelijk maar niet voor elkaar. Ik wil de exchange-server van mn werk via de HTC ontvangen. Helaas krijg ik dat maar niet voor elkaar. Het lijkt me dat je dan eerst het domein moet joinen, maar om een of andere vage reden wordt het domein maar niet gevonden :? zelfs als ik via de wireless probeer te connecten naar de DC. Heb al geprobeerd door een computer-account in AD te maken maar ook dat mocht niet baten :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kroegtijger schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:57:
[...]

Hoe heb je de email geregeld?? via Exchange?? ik krijg dat namelijk maar niet voor elkaar. Ik wil de exchange-server van mn werk via de HTC ontvangen. Helaas krijg ik dat maar niet voor elkaar. Het lijkt me dat je dan eerst het domein moet joinen, maar om een of andere vage reden wordt het domein maar niet gevonden :? zelfs als ik via de wireless probeer te connecten naar de DC. Heb al geprobeerd door een computer-account in AD te maken maar ook dat mocht niet baten :(
Mijn mail ontvang ik via .Mac (dienst van Apple), dit komt binnen middels het pop protocol. Maar ik wil eerdaags een exchange server hier opzetten, das denk ik wel zo handig. Maar ik heb er nog niet ongelofelijk veel verstand van Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hetzelfde probleem of een oplossing? Ik kan sinds woensdag mijn Fontys mail niet meer synchroniseren met mn tytn2, hij geeft alleen maar aan : Fout bij Synchronyseren. Wachtwoord enzo klopt allemaal, het probleem kwam ineens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:36:
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing? Ik kan sinds woensdag mijn Fontys mail niet meer synchroniseren met mn tytn2, hij geeft alleen maar aan : Fout bij Synchronyseren. Wachtwoord enzo klopt allemaal, het probleem kwam ineens..
Je kunt ook opvragen waarom het fout gaat. Waarschijnlijk krijg je een foutcode. Die kan je opzoeken via google oid.

Kan het zijn dat je certificaat afgelopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Overigens zie ik jouw vraag als: is het ook mogelijk mijn toestel niet te blokkeren ;) :+
Als je je telefoon wat langer in gebruik hebt zul je zien wat ik bedoel. De aan/uitknop ligt zo moeilijk bereikbaar dat ie voldoende bescherming geeft tegen ongewenst uit standby halen. Probeer hem in het donker maar eens te vinden. Dan vind ik een extra handeling daarna overbodig. Maar goed, ik zoek verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Is de aan en uit knop op de TyTN II dan verschillend met die op de Vario 3? Heb hem nu 4 maanden ofzo maar ik heb eigenlijk totaal geen moeite met het vinden van de aan en uitknop. Overdag, 's nachts of als ik mijn hand in mijn broekzak stop en hem eruit haal...de knop heb ik altijd in 1x gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Hallo,

ik heb een vraag betreft streaming media afspelen op mijn HTC Tytn2. Ik wil graag streaming media afspelen van Ziggo online TV op mijn apparaat dit doe ik via WIFI. Echter het beeld happert heel erg.

Het is een stream van 1,2 Mbps. Is dit wel normaal om windows media streaming af te spelen op je TYTN2 zonder beeld happeringen.

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
saxion schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:42:
Hallo,

ik heb een vraag betreft streaming media afspelen op mijn HTC Tytn2. Ik wil graag streaming media afspelen van Ziggo online TV op mijn apparaat dit doe ik via WIFI. Echter het beeld happert heel erg.

Het is een stream van 1,2 Mbps. Is dit wel normaal om windows media streaming af te spelen op je TYTN2 zonder beeld happeringen.
En wat is je vraag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast en zeker hoe hij het beter krijgt, zonder dat het beeld stottert.

Dat kan liggen aan de videodriver, check de OP ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Iemand een idee wat er met XDA Dev. aan de hand is?
Kan er al een hele dag niet op, is ie offline gehaald en zo ja waarom????

Dank!!!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
martijnd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:38:
Iemand een idee wat er met XDA Dev. aan de hand is?
Kan er al een hele dag niet op, is ie offline gehaald en zo ja waarom????

Dank!!!
Server down wss, is wel vaker daar ;) Dit is overigens niet het topic daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Laatst online: 25-07 14:41
DaannO schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:39:
[...]

Server down wss, is wel vaker daar ;) Dit is overigens niet het topic daarvoor :)
Ik kom er al jaren nooit gemerkt, maakte me een beetje zorgen. Laten we hopen dat het snel weer up and running is!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik dit dan opvragen? en welk certificaat zou dan verlopen moeten zijn of hoe moet ik dit dan verlengen?
Gerard v.d. Horst schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:13:
[...]

Je kunt ook opvragen waarom het fout gaat. Waarschijnlijk krijg je een foutcode. Die kan je opzoeken via google oid.

Kan het zijn dat je certificaat afgelopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:41:
Hoe kan ik dit dan opvragen? en welk certificaat zou dan verlopen moeten zijn of hoe moet ik dit dan verlengen?
[...]
Maar komt er bij het inloggen geen foutmelding in beeld dan? Je kunt daar ff op Googlen. Dit soort dingen staan al lang en breed gedocumenteerd op internet.

Bijvoorbeeld dit: http://www.utexas.edu/its...swers/sign-winmobile6.php

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
kroegtijger schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:57:
[...]

Heeft er dan nog niemand het via Exchange laten lopen of het ding in een domein gehangen?? Dat zijn imho de mooiste features van het ding dus kan me niet voorstellen dat nog niemand dit gepoogd heeft verder :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 11:44
Heeft er dan nog niemand het via Exchange laten lopen of het ding in een domein gehangen?? Dat zijn imho de mooiste features van het ding dus kan me niet voorstellen dat nog niemand dit gepoogd heeft verder :?
Ik heb zelf geprobeerd om mijn TyTN II in mijn domein thuis te hangen, maar volgens mij wordt het verkeer door mijn modem thuis tegen gehouden.
Ik heb geen idee welke poort er geblocked wordt, daar mijn modem zo'n fantastische logging heeft (NOT).

Exchange heb ik wel aan de gang gekregen (hier heb je geen domein voor nodig), alleen een certificaat wat op de Exchange-server staat.

[ Voor 23% gewijzigd door cOOlrUnnINgs op 30-06-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:42:
[...]

Vast en zeker hoe hij het beter krijgt, zonder dat het beeld stottert.

Dat kan liggen aan de videodriver, check de OP ff.
een vraagje over dit 'probleem' met de drivers, waar precies uit zich dit? Want ik kan videos bekijken met TCPMP met een prima framerate. Het enige wat slecht lukt is streamen va online videos zoals bijvoorbeeld hollanddoc. De snelheid via wifi is echter ruim voldoende hiervoor. Dus is dit nu te wijten aan het probleem met de drivers of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen een htc tytn 2 gekocht. Nu doet het volgende probleem zich voor. Als ik mijn sim kaart in de telefoon doe start hij op, maar gaat meteen weer uit. Dit blijft hij doen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:03
Weet iemand hoe ik de klok rechtsboven in kan veranderen van analoge weergave naar digitale weergave?
Ik heb het altijd op digitaal gehad maar is nu opeens veranderd naar de analoge versie?? Ik heb verder niets veranderd en alle opties al doorzocht maar kan het nergens vinden.
Ik vind die analoge klok echt totaal niet handig want kan er de tijd niet snel mee aflezen.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiLLeR schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:59:
Weet iemand hoe ik de klok rechtsboven in kan veranderen van analoge weergave naar digitale weergave?
Ik heb het altijd op digitaal gehad maar is nu opeens veranderd naar de analoge versie?? Ik heb verder niets veranderd en alle opties al doorzocht maar kan het nergens vinden.
Ik vind die analoge klok echt totaal niet handig want kan er de tijd niet snel mee aflezen.
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

1e hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierdW
  • Laatst online: 29-11-2024
kroegtijger schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:16:
[...]

cOOlrUnnINgs schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:59:
[...]

Ik heb zelf geprobeerd om mijn TyTN II in mijn domein thuis te hangen, maar volgens mij wordt het verkeer door mijn modem thuis tegen gehouden.
Ik heb geen idee welke poort er geblocked wordt, daar mijn modem zo'n fantastische logging heeft (NOT).
Ik heb het (ook) allemaal vlekkeloos via Exchange lopen, maar in het domein hangen is andere koek. Het schijnt dat om een toestel in een domein te kunnen hangen, Microsoft System Center Mobile Device Manager 2008 eerst moet worden geinstalleerd.

[ Voor 22% gewijzigd door SierdW op 30-06-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreasfc
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03-2023
Kan je controleren of een HTC Tytan II gesimlocked is voor een bepaalde provider?
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

andreasfc schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:44:
Kan je controleren of een HTC Tytan II gesimlocked is voor een bepaalde provider?
Thanx
Ja, gebruik (leen) gewoon een SIM van een andere provider. :) Vaak zijn simlocked toestellen branded bijv.: T-Mobile MDA Vario III. Het rare is dat ik een geunlockte T-Mobile branded versie kreeg bij aanschaf?! :?

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SierdW schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:18:
[...]

[...]

Ik heb het (ook) allemaal vlekkeloos via Exchange lopen, maar in het domein hangen is andere koek. Het schijnt dat om een toestel in een domein te kunnen hangen, Microsoft System Center Mobile Device Manager 2008 eerst moet worden geinstalleerd.
In WM6 heb ik dat er gewoon standaard in zitten die funtie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierdW
  • Laatst online: 29-11-2024
Ja, ik ook. Alleen op de server moet je dat (Microsoft System Center Mobile Device Manager 2008) installeren om ervoor te zorgen dat een WM6.1 device kan verbinden met de AD. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 21:03
damn! Ik maar zoeken op google met HTC tytn II analoge klok etc. en kreeg alleen maar hits over plugins. Thx! Het is gelukt!

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
SierdW schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:18:
[...]

[...]

na wat zoeken bleek dat inderdaad het geval.... en uiteraard moet je daar weer extra voor betalen :')
Wat exchange betreft: ik was vergeten OMA te configureren :$ ben daar nu mee bezig en verwacht dat het dan ook wel zal werken :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Mijn audio beheer doet het niet meer. Ik start hem op , je ziet even audiobeheer in de linkerbovenhoek en poef weg... iemand tips of waar ik het programma kan her installeren
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Laatst online: 31-08 09:00
Weet iemand een programma waarmee ik kan nagaan hoeveel data ik heb verbruikt?
Ik ga nl op vakantie in griekenland en wil weten hoeveel data ik verbruik op een bepaalde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

paoloA schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:28:
Weet iemand een programma waarmee ik kan nagaan hoeveel data ik heb verbruikt?
Ik ga nl op vakantie in griekenland en wil weten hoeveel data ik verbruik op een bepaalde dag.
GPRSMon? Volgens mij wordt dat trouwens standaard geleverd bij de TyTN II (tenminste, de unbranded version).

Hint: verbruik geen data in het buitenland tenzij je daar op exact dezelfde provider kan inloggen. Zelfs 10MB aan dataverkeer (zeg, voor wat mails sturen enzo), kan in sommige gevallen al een rekening van 3 cijfers voor de komma opleveren!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Zo, na in een diep grijs ver verleden als een een Ipaq te hebben gehad, ben ik vandaag overgegaan tot de aanschaf van een TyTN II.

Dus als betrekkelijke Windows Mobile n00b zal ik me toch even gaan verdiepen in de topics alhier. Zal iig gaan beginnen met het installeren van Kaiser tweak ;)

-edit-

Heeft iemand een tip voor een programma voor twitter voor WM? IK kan er genoeg vinden met google, maar dat zijn er best wat...iemand met ervaringen?

[ Voor 21% gewijzigd door LWaS op 30-06-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.. ik heb hem gewoon als account ingesteld en wachtwoord enzo opgeslagen, ik hoef dus alleen op het knopje verzenden en ontvangen te duwen, dan krijg ik ook de foutmelding, zonder code..
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:03:
[...]

Maar komt er bij het inloggen geen foutmelding in beeld dan? Je kunt daar ff op Googlen. Dit soort dingen staan al lang en breed gedocumenteerd op internet.

Bijvoorbeeld dit: http://www.utexas.edu/its...swers/sign-winmobile6.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

LWaS schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:38:
Heeft iemand een tip voor een programma voor twitter voor WM? IK kan er genoeg vinden met google, maar dat zijn er best wat...iemand met ervaringen?
Ik lees op verschillende sites dat Tiny Twitter het lekkerst werkt. Geen idee of dat zo is want ik probeer zover mogelijk weg te blijven van Twitteraars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:41:
[...]

Ik lees op verschillende sites dat Tiny Twitter het lekkerst werkt. Geen idee of dat zo is want ik probeer zover mogelijk weg te blijven van Twitteraars ;)
ik ga altijd gewoon naar m.twitter.com, werkt prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreasfc
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03-2023
Hoe kan je gprs volledig uitschakelen op de HTC Tytan 2?
Of is het niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Laatst online: 21:22
Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem:

Mijn TyTN II maakt geen verbinding meer met ActiveSync via de USB kabel, op twee verschillende pc's (een daarvan heb ik op 24-6 nog zonder problemen kunnen synchroniseren).

Een harde reset haalt niks uit en de updater van HTC kan ook geen telefoon vinden. Via de dataverbinding synchroniseren werkt nog wel als ik dat instel (dus rechtstreeks met Exchange), maar daarmee kan ik niet alles synchroniseren en het kopieert ook moeilijk met grote bestanden.

Ik heb de originele 6.1 ROM in gebruik en had alleen met Kaisertweak wat instellingen naar Advised gezet, omdat volgens een collega daarmee het niet reageren van het scherm grotendeels opgelost zou kunnen worden.

Opladen doet de telefoon overigens wel als hij aan de pc hangt.

Iemand nog een idee in welke hoek ik het moet zoeken???

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 21:11

Crusader

Arc Nature

Wanneer ik bijvoorbeeld voicemail wil bellen, nummer 1233, dan wordt dat door smart dial resolved naar een naam. Druk ik dan op de groene bel-knop om te bellen, dan belt ie de persoon uit het adresboek. Met geen mogelijkheid krijg ik 'm zo ver dat ie 1233 belt, behalve dan wanneer ik smart dialing uitschakel, maar dat wil ik niet omdat ik dat heel vaak gebruik.
Enig idee wat ik fout doe?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Crusader schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:03:
Wanneer ik bijvoorbeeld voicemail wil bellen, nummer 1233, dan wordt dat door smart dial resolved naar een naam. Druk ik dan op de groene bel-knop om te bellen, dan belt ie de persoon uit het adresboek. Met geen mogelijkheid krijg ik 'm zo ver dat ie 1233 belt, behalve dan wanneer ik smart dialing uitschakel, maar dat wil ik niet omdat ik dat heel vaak gebruik.
Wat nou als je de voicemail toevoegd aan je adresboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:34
Ik zou voicemail toevoegen aan een van de 9 sneltoetsen in het hoofdmenu, en niet eerst op de groene knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadmanX
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-06-2024
UPDATE:

Na nabellen met T-Mob HQ door een T-Mob-employee hier in DB op mijn vraag of er ook een officiële T-Mob versie van de WM6.1 update beschikbaar zou worden gesteld was het antwoord:

Geen idee, waarschijnlijk niet, maar leef je uit op XDA , de reparatie afdeling heeft nl. nog nooit een reparatie geweigerd vanwege software.
Bovendien is daar inmiddels ook een mogelijkheid ontwikkeld om je kaiser te herstellen naar originele T-Mob WM6.0 Pro ROM. Voor het geval dat je er geen risico mee zou willen nemen.

Vergeet niet om de juiste HardSPL toe te passen voor je begint, om te voorkomen dat je je Kaiser "Bricked" tot onbruikbaar paperweight

Happy Flashing

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 01-07-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Deevay schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:58:
Volgens mij is er een vinkje onder je "USB to PC connection" waar je iets met "Advanced Networking" uit en aan kan zetten. Ik heb dat vinkje per default uit gezet en heb nog nooit problemen gehad met sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:44
Xato schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 06:32:
Ik heb gisteren een HTC RC W100 kabel ontvangen. Nu probeer ik hem aan de praat te krijgen maar ik denk dat mijn roms niet mee willen werken. Om mijn "oude" Dutty deed hij het wel als koptelefoon maar niet de remote. En bij latere roms krijg ik ik zelfs het koptelefoon gedeelte niet aan de praat. Heeft iemand een idee welke rom de remote wel mee werkt of evt drivers die werken. De drivers die op de cd staan zijn blijkbaar niet nodig want ik heb die drivers eral opstaan zegt de cd.
Een subtiele kick, echt niemand die kan helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

EnsconcE schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:53:
[...]

Wat nou als je de voicemail toevoegd aan je adresboek?
Heb ik al gedaan als workaround, maar stel dat er andere nummers zijn die ik wil bellen maar die alleen maar resolved worden uit het adresboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andreasfc schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:12:
Of is het niet mogelijk?
Comm Manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Crusader schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:03:
Hoe kan ie nou resolven, aangezien er geen karakter onder 1 staat (dat is juist de hele gedachte achter de knop met het bandje erop :)) .... Daarnaast is je voicemail automagisch (indien ingesteld :P) onder sneltoets 1. Iets langer ingedrukt houden en hij belt je voicemail ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

andreasfc schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:12:
Of is het niet mogelijk?
Vul 'nodata' eens in @ Googely.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
musiqman schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:21:
Mijn audio beheer doet het niet meer. Ik start hem op , je ziet even audiobeheer in de linkerbovenhoek en poef weg... iemand tips of waar ik het programma kan her installeren
?
ook een subtiel kickje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

BtM909 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:54:
[...]

Hoe kan ie nou resolven, aangezien er geen karakter onder 1 staat (dat is juist de hele gedachte achter de knop met het bandje erop :)) .... Daarnaast is je voicemail automagisch (indien ingesteld :P) onder sneltoets 1. Iets langer ingedrukt houden en hij belt je voicemail ;)
Die lege ruimte onder de 1 wordt blijkbaar niet gebruikt in de resolving. Bij mij gaat ie toch echt de contact bellen waarvan de naam met "Bee" (=1233) begint.

Moet er wel bij zeggen dat ik voorheen de standaard HTC WWE ROM gebruikte, daarna Dutty's en dat ik dit verschijnsel nu pas heb met HyperDragon IIIs.

[ Voor 12% gewijzigd door Crusader op 01-07-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Om een of andere vage reden krijg continu een foutmelding dat ie geen verbinding kan maken bij vodafone mms. SMS en internet werken daarentegen probleemloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24

Mijn TyTN II maakt geen verbinding meer met ActiveSync via de USB kabel, op twee verschillende pc's (een daarvan heb ik op 24-6 nog zonder problemen kunnen synchroniseren).

Een harde reset haalt niks uit en de updater van HTC kan ook geen telefoon vinden. Via de dataverbinding synchroniseren werkt nog wel als ik dat instel (dus rechtstreeks met Exchange), maar daarmee kan ik niet alles synchroniseren en het kopieert ook moeilijk met grote bestanden.

Ik heb de originele 6.1 ROM in gebruik en had alleen met Kaisertweak wat instellingen naar Advised gezet, omdat volgens een collega daarmee het niet reageren van het scherm grotendeels opgelost zou kunnen worden.

Als ik het zo lees zou ik denken aan een kapotte usb kabel. Volgens mij gaat stroom via usb via een aparte kabel binnenin de usb kabel en de data weer via een andere kabel binnenin de usb kabel. Zou eens rondkijken of je van iemand een kabel kan lenen om dit te testen.
Lukt het wel om verbinding te maken met ActiveSync via Bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Mijn probleem is inmiddels ook voorzien van een oplossing:
met het scrollwiel naar boven scrollen, zodat er geen naam meer is geselecteerd. Toestel belt dan het nummer dat is ingetoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Laatst online: 21:22
Magicjjk schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:46:
[...]

Als ik het zo lees zou ik denken aan een kapotte usb kabel. Volgens mij gaat stroom via usb via een aparte kabel binnenin de usb kabel en de data weer via een andere kabel binnenin de usb kabel. Zou eens rondkijken of je van iemand een kabel kan lenen om dit te testen.
Lukt het wel om verbinding te maken met ActiveSync via Bluetooth?
Na dit gelezen te hebben, heb ik voor de grap eens mijn digitale fotolijstje-sleutelhanger met dezelfde USB aansluiting aan dezelfde kabel gehangen en die lijkt ook geen verbinding (meer) te maken met de pc.

Vanmiddag dus toch maar eens kijken voor een andere kabel.

Thnx voor de tip iig.

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Magicjjk schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:58:
Is de aan en uit knop op de TyTN II dan verschillend met die op de Vario 3? Heb hem nu 4 maanden ofzo maar ik heb eigenlijk totaal geen moeite met het vinden van de aan en uitknop. Overdag, 's nachts of als ik mijn hand in mijn broekzak stop en hem eruit haal...de knop heb ik altijd in 1x gevonden...
Nee hoor, allemaal hetzelfde. En het probleem is ook niet dat ik hem niet kan vinden, maar handig is het niet. Ze hadden er bv. 2 puntjes links en rechts naast kunnen zetten op de behuizing zodat je hem zonder te kijken (auto of in het donker) makkelijker kunt vinden (het idee van braillle). Nu glij ik met mijn duim langs de rechterkant van de behuizing tot ik hem gevonden heb, maar moet dit soms 2 of 3 keer doen. Hij zit in de auto overigens in de houder, zodanig dat ik de rechterkant niet kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Zijn er meer die het timezone probleem hebben?
Ik heb nogal eens dat mijn timezone zomaar ineens op 'GMT+1 Praag' staat, met als gevolg dat al mijn afspraken in mijn agenda ineens een uur te vroeg zijn.

Ik heb er al veel naar gezocht en over gelezen, bij mij phone-settings (start->settings->telefoon) staat 'automagisch timezone aanpassen' uit.
Ook heb ik gelezen dat het aan de quickgps update zou kunnen liggen, maar ook dat is niet de oorzaak in mijn geval.

Weet iemand wat ik aan dit probleem kan doen? Is er een mogelijkheid om je timezone gewoon keihard ergens in de registry te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
LWaS schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:44:
Om een of andere vage reden krijg continu een foutmelding dat ie geen verbinding kan maken bij vodafone mms. SMS en internet werken daarentegen probleemloos...
Dat heb ik ook gekregen, nadat ik 6.1 had geïnstalleerd met mijn benodigde tools en programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik het het Homescreen van Orange kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je NOS mobiel aan de praat krijgt op de TyTN II? De windows mobile versie en de Diamond versie geprobeert. BIj het aanklikken van het icoon onder programma's geen reactie.

http://tour2008.nos.nl/mobiel/index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Die jij is de edit knop gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:13:
Iemand enig idee hoe je NOS mobiel aan de praat krijgt op de TyTN II? De windows mobile versie en de Diamond versie geprobeert. BIj het aanklikken van het icoon onder programma's geen reactie.

Silverlight installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 16:33

dlenstra

....

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:13:

via de je tytn naar de mobiel site van de nos gaan en daar de applicatie downloaden, de tytn staat er iet tussen. Ik heb de versie voor de touch dual genomen aangezien de link naar die voor de daimond niet werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juicyhil: Silverlight installeren?!?

Kun je dat toelichten? Silverlight for Mobile is nog niet beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

versie windows mobile werkt bij mij ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dienstra:via de je tytn naar de mobiel site van de nos gaan en daar de applicatie downloaden, de tytn staat er iet tussen. Ik heb de versie voor de touch dual genomen aangezien de link naar die voor de daimond niet werkte

Zelfe probleem. Aanklikken icoon geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 16:33

dlenstra

....

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:38:
Dienstra:via de je tytn naar de mobiel site van de nos gaan en daar de applicatie downloaden, de tytn staat er iet tussen. Ik heb de versie voor de touch dual genomen aangezien de link naar die voor de daimond niet werkte

Zelfe probleem. Aanklikken icoon geen reactie.
ik heb het gisteravond op deze manier geinstalleerd. net even gekeken: als je via de pc naar de mobiele site gaat dan kun je de cab ook downloaden

dat kan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze manier (hetzelfde bestand) downloaden heeft (ook) geen effect. Nog verdere suggesties? Wat doet het programma? Wordt Windows Media Player geladen? Heb Coreplayer draaien als default player....

Zie dit nog staan als toelichting op www.nos.nl/mobiel:
"U heeft een Windows Mobile toestel: Momenteel ondersteunen we geen video voor Windows Mobile toestellen."

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

My-life schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:29:
[...]
Dat heb ik ook gekregen, nadat ik 6.1 had geïnstalleerd met mijn benodigde tools en programma's.
Ik heb het met de instellingen handmatig vanaf de vodafone site opgelost.

* Ga naar 'Start' -> 'Instellingen'
* Klik op de tab 'Verbindingen'
* Kies 'Verbindingen' -> 'Vodafone GPRS' -> 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'
o Voer een naam in voor de verbinding: Vodafone GPRS
o Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
o Kies telkens 'Volgende' om door te gaan
o Naam toegangspunt: Hier wordt het toegangspunt of de APN ingevuld. Zakelijke klanten gebruiken de APN office.vodafone.nl. Particuliere klanten vullen hier de APN live.vodafone.com in.
o Gebruikersnaam: vodafone
o Wachtwoord: vodafone
o Domein: leeg laten
o De optie 'Geavanceerd' hoeft niet aangeklikt te worden
* Kies 'Voltooien'
* Kies de tab 'Proxy instellingen'
o Dit netwerk heeft verbinding met internet: aanvinken
o Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet: aanvinken
* Proxy server: 192.168.251.150
* Kies 'Geavanceerd'
o Klik op 'HTTP'
o Server: 192.168.251.150
o Poort: 8799
o Klik op WAP
o Server: <192.168.251.150
o Poort: 9201
o Overige opties leeg laten
* Klik rechtsboven op 'OK' (3x)

DE MMS INSTELLINGEN

* Ga naar 'Start' -> 'Berichten' -> 'SMS/MMS'
* Klik onderin het scherm op 'Menu' -> 'MMS-opties'
* Verzonden berichten opslaan: optioneel
* Alle berichten weigeren: uitvinken
* Anonieme berichten weigeren: uitvinken
* Bezorgingsrapport toestaan: aanvinken
* Overige opties: naar eigen inzicht aan te passen
* Ontvangstmodus: Automatisch in eigen netwerk
* Pogingen voordat het opgeeft: 3
* Klik op de tab 'Servers'
* Selecteer de tab 'Servers'
* Kies 'Nieuw'
o Servernaam: Vodafone MMS
o Gateway: 192.168.251.150
o Poort number: 8799
o Serveradres: http://mmsc.mms.vodafone.nl
o Verbinden via: Vodafone GPRS
o Maximale verzendgrootte: 300K
o WAP Versie: WAP 2.0

En dan vooral het dikgedrukte..bij mij stond die niet op GPRS. Nu wel en doet ie het zonder problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
(jarig!)
Ik gebruik al enige tijd een TYTN II (unbranded) met WM6.1 met Vodafone account.

Sinds afgelopen weekend heb ik 'weer' problemen met Vodafone GPRS icm Windows Live Messenger. Deze kan via het GPRS/3G netwerk van Vodafone geen verbinding meer krijgen.
"There was a problem signing you in to Messenger" via een WLAN verbinding werkt het wel.

Nu heeft Vodafone vorig jaar ook wat problemen gehad met msn verkeer.
Hebben andere mensen (met Vodafone) hier ook last van ?
Kan dit een storing van Vodafone zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

IK heb hier geen problemen met MSN en vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 21:38
Vanmiddag werkte de link voor de Diamond versie van NOS wel, die heb ik dan ook geinstalleerd en dat werkt goed in combinatie met WM6.1. Alleen in landscape heb je maar half beeld.

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Ik heb ook een vaag en erg lastig probleem.

Sinds kort geeft mn telefoon geen geluid meer (gaat ook niet trillen) wanneer ik op een agendapunt herinnerd moet worden.

Normaal als je een agendapunt invoert dan wordt er standaard bijgezet "herinner mij hieraan" met 15 minuten bijvoorbeeld. Tot voor kort liet mijn telefoon dit netjes weten, maar nu gebeurd er helemaal niets meer.
Heb bij de instellingen van geluiden al gekeken bij herinnering, heb daar alles een keer uit en aangezet, maar het helpt niet.
Ook heb ik ik bij het laatste knopje (geluid) op today alle opties geprobeer, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
MrFrankie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:11:
Ik gebruik al enige tijd een TYTN II (unbranded) met WM6.1 met Vodafone account.

Sinds afgelopen weekend heb ik 'weer' problemen met Vodafone GPRS icm Windows Live Messenger. Deze kan via het GPRS/3G netwerk van Vodafone geen verbinding meer krijgen.
"There was a problem signing you in to Messenger" via een WLAN verbinding werkt het wel.

Probeer de proxy eens uit te zetten: bij mij werkte dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
MrFrankie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:11:

Ik had hetzelfde probleem. Bij mij hielp het om de proxy uit te vinken.

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ik had ook ziets raars. Bij mij was het zo dat ik S2U2 moest uitzetten en dan werd de TynTN II weer herkend. Moest echt met iLock2 tool uitsschakelen als ik hem met de USB aan de computer hing.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
ZakHooi schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:25:
Zijn er meer die het timezone probleem hebben?
Ik heb nogal eens dat mijn timezone zomaar ineens op 'GMT+1 Praag' staat, met als gevolg dat al mijn afspraken in mijn agenda ineens een uur te vroeg zijn.

Ik heb er al veel naar gezocht en over gelezen, bij mij phone-settings (start->settings->telefoon) staat 'automagisch timezone aanpassen' uit.
Ook heb ik gelezen dat het aan de quickgps update zou kunnen liggen, maar ook dat is niet de oorzaak in mijn geval.

Weet iemand wat ik aan dit probleem kan doen? Is er een mogelijkheid om je timezone gewoon keihard ergens in de registry te zetten?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptive
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik gebruik voor development meerdere toestellen te gelijk en ActiveSync verslikte zich daar vaak in, tot ik het programma usbswitch installeerde en de verbinding op serial zette.
http://www.palm.com/us/su...oads/usbswitch/index.html

GMT+1, dat is ook onze tijdzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Laatst online: 19:54
Gebruik je toevallig IGO 8? Ik heb dat probleem ook gehad, begon toen ik IGO 8 begon te gebruiken (samen met andere vage problemen). Ben nu overgestapt op tomtom 7 en alle vage problemen zijn weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Hallo allemaal. Ik zit zo nu en dan op XDA te speuren.
Ik zou graag de ROM van Dutty op m'n telefoon willen zetten. Ik ben alleen bang dat het mis gaat en daardoor m'n telefoon niet meer te gebruiken is.
Zijn er mensen die wel Dutty's ROM erop gezet hebben? Zitten hier gevaren aan? Heb je nog handige tips? Ik weet trouwens totaal niet hoe ik zo'n erop zou kunnen zetten.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

cdl schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:41:
Ik zou graag de ROM van Dutty op m'n telefoon willen zetten. Ik ben alleen bang dat het mis gaat en daardoor m'n telefoon niet meer te gebruiken is.
Zijn er mensen die wel Dutty's ROM erop gezet hebben? Zitten hier gevaren aan? Heb je nog handige tips? Ik weet trouwens totaal niet hoe ik zo'n erop zou kunnen zetten.
MAX3400 in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..." (en verder lezen na die post).
Dutty werkt vloeiend. Hele verbetering over de WM6.1. En gewoon goed de installatie lezen die Dutty voorschrijft en dan ben je er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
cdl schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:41:
Lees dit topic eens door, zoek eens op XDA en succes. Je stelt alleen maar vragen, terwijl we hier op GoT juist eigen initiatief willen zien. Stel dat het verkeerd gaat, dan kan je daar later alleen maar om lachen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
ProGo schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:24:
[...]

Gebruik je toevallig IGO 8? Ik heb dat probleem ook gehad, begon toen ik IGO 8 begon te gebruiken (samen met andere vage problemen). Ben nu overgestapt op tomtom 7 en alle vage problemen zijn weg :)
daar zeg je wat.
Nu je het zegt, ik heb inderdaad die problemen zo ongeveer zo lang als ik igo gebruik.
Wat dat nou met elkaar te maken heeft.....

Misschien ook maar weer terug naar tomtom.

fenks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
LWaS schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:30:
[...]

Ik heb het met de instellingen handmatig vanaf de vodafone site opgelost.

[KNIP]

En dan vooral het dikgedrukte..bij mij stond die niet op GPRS. Nu wel en doet ie het zonder problemen ;)
Dit heb ik nu ook ingesteld. Onnozel dat er in 6.1 een apparte MMS verbinding is, maar dat je die dus niet moet gebruiken.

Verder heb ik ook het probleem dat er alsnog een GPRS verbinding word opgezet als ik een WLAN verbinding heb. Als ik dus thuis verbonden ben met mijn eigen WLAN en ik ga met mijn TyTN e-mail ophalen zet hij alsnog een GPRS verbinding op.

Iemand daar een oplossing voor?

[ Voor 61% gewijzigd door My-life op 03-07-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn htc gaat na een gesprek, natuurlijk op standby maar het probleem is dat als ik hem openschuif of weer wil gebruiken hij niks meer doet. Ik moet hem dan steeds resetten. Heb ik een instelling fout of is dit een bekend probleem? Hoop dat iemand dat weet.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

My-life schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:56:
[...]
Dit heb ik nu ook ingesteld. Onnozel dat er in 6.1 een apparte MMS verbinding is, maar dat je die dus niet moet gebruiken.
Probleem dus wel opgelost nu? :)
Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.