HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 181.930 views

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

musiqman schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:44:
[...]

Is je register aanpassen niet gevaarlijk. Waar vind ik dat trouwens. Daar helpt de startpost helaas niet mee.
Maak een full sync van je PDA, files en al.

Pas je register aan, werkt het, goed, werkt het niet -> hard reset.

Enige wat je kwijt bent zijn je sms'jes. Eventueel daar PIM backup voor gebruiken.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-04 18:18
miel schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:17:
als ik mijn telefoon aan wil sluiten op de aux in van mijn autoradio, dan moet ik een USB naar jack plug kopen en een kabeltje (3,5 naar 3,5)...

vergeet ik dan nog iets?
Klopt, dat is alles. Werkt hier in ieder geval prima, al kan het volume van de TyTN niet al te gek hoog en moet ik de autoradio dus wat harder zetten :)

Als je zo'n USB -> jackplug converter koopt, neem er dan eentje waarbij je ook nog een autolader aan kan sluiten (ik heb deze, kost inclusief verzending slechts $18,-).

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-04 07:07
Big Daddy schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:42:
[...]

Total Commander, onder de map \\Plugins is ook een register editor te vinden.
Gaat niet om een reg.editor maar om een TSK editor.

Helaas kan je dus zoiets simpels als fonts en kleuren niet wijzigen in WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-04 17:43
HUH? Weer wat nieuws.... m'n TyTNII is ineens m'n mail accounts kwijt. Drie pop-accounts en een exchange-outlook account zijn foetsie. Gisteren had ik dat ook al, en opnieuw instellen van de pop-accounts werkt wel. Outlook-exchange is alleen te herstellen door synchronisatie-verband te verwijderen, en opnieuw in te stellen. (Via active-sync, want via de lucht wil het niet.)

Maar vanmorgen was hij de accounts allemaal weer kwijt. (telefoon gaat uit 's nachts, soft reset maakt dus ook geen verschil).

Wie kent de oplossing?

ps: WM6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Snake schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:53:
[...]

Maak een full sync van je PDA, files en al.

Pas je register aan, werkt het, goed, werkt het niet -> hard reset.

Enige wat je kwijt bent zijn je sms'jes. Eventueel daar PIM backup voor gebruiken.
Was goed gegaan zoals je kon lezen.

Sprite doet ook sms backup bij mij.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:43
Hallo,

na enige tijd niet meer op de forum gekeken te hebben zag ik dat mobile 6.1 via de officiele htc site te downloaden is.

Even een kleine vraag hierover, als ik m'n Touch II van deze rom voorzie, moeten er dan vervolgens nog drivers worden geinstalleerd, of ben ik daarna 'up and running' (buiten de apps die ik uiteraard daarna nog moet installeren?

Groet,

Mario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Laatst online: 24-04 11:42
mawi schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:26:
Hallo,

na enige tijd niet meer op de forum gekeken te hebben zag ik dat mobile 6.1 via de officiele htc site te downloaden is.

Even een kleine vraag hierover, als ik m'n Touch II van deze rom voorzie, moeten er dan vervolgens nog drivers worden geinstalleerd, of ben ik daarna 'up and running' (buiten de apps die ik uiteraard daarna nog moet installeren?

Groet,

Mario
Ik denk dat je in de verkeerde thread zit ;). Maar in principe ben je na een romupdate gelijk up and running ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179146

beste jongens
ik heb vandaag windows 6.1 geinstalleerd alleen ik vind het een kale look. ik ben een beetje aan het google geweest en kwam deze tegen

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416278

deze ziet er heel mooi uit, maar ik ben erg bang dat er iets mis gaat. leek op dit gebied.
ik moet toch gewoon de zelfde manier installeren als vodafoon 6.1 install.

als er iets verkeerd gaat kan er iets kapot gaan of niet, en als over een tijd terug stuk is en moet naar fabriek terug dan zet ik gewoon windos 6.1 er op maar kunnen ze dan nog zien dat die diamond er vroeger op heeft gestaan

heel erg bedankt
gr webjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:33
Anoniem: 179146 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:29:
beste jongens
ik heb vandaag windows 6.1 geinstalleerd alleen ik vind het een kale look. ik ben een beetje aan het google geweest en kwam deze tegen

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416278

deze ziet er heel mooi uit, maar ik ben erg bang dat er iets mis gaat. leek op dit gebied.
ik moet toch gewoon de zelfde manier installeren als vodafoon 6.1 install.

als er iets verkeerd gaat kan er iets kapot gaan of niet, en als over een tijd terug stuk is en moet naar fabriek terug dan zet ik gewoon windos 6.1 er op maar kunnen ze dan nog zien dat die diamond er vroeger op heeft gestaan

heel erg bedankt
gr webjo
Als je dit uiterlijk wil hebben kan je ook gewoon ThrottleLauncher installeren en zo eens proberen
wat je ervan vindt voordat je een nieuwe rom installeert.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Hey gisteravond na flink wat sms en mms verkeer kreeg ik ineens een windows 6.1 error. Nu blijf ik de hele tijd een mms krijgen en het lijkt erop dat ik geen ontvangstbevestiging meer stuur naar me provider (of als dat er is ).

Ook hebben een aantal contactpersonen nu geen naam meer in de "weaved" sms vorm, maar hun nummer. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen zonder weer alles er van af te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179146

unilizer schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:39:
[...]

Als je dit uiterlijk wil hebben kan je ook gewoon ThrottleLauncher installeren en zo eens proberen
wat je ervan vindt voordat je een nieuwe rom installeert.
helaas dit schokt als een gek, voor de rest het zag er mooi uit, dat kan ik nu doen

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150865

Hallo tweakers,

Ik heb een vraag. Ik heb een mda vario III en sinds enige tijd doet mijn live messenger en live hotmail het niet meer.ik had WLM_10.6.0031.1600 draaien en dat werkte altijd super. Mijn mda draait nog op de originele rom. Ik heb al diverse andere msn versie geprobeert te installeren maar krijg steeds de melding Installatie van de cab is mislukt. Ik snap niet waar dit door kan komen. heb al eens een hard reset uitgevoerd maar ik krijg het niet voor elkaar. hebben jullie hiervoor een oplossing....?

Nu heb ik al bedacht om de htc 6.1 ROM erop te zetten maar die is engels. nu las ik dat je via xda wel andere kan downloaden. Werkt dit ook met een preinstalled t-mobile foon?

alvast bedankt voor de reacties.

greetz Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Anoniem: 150865 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:14:
Hallo tweakers,

Ik heb een vraag. Ik heb een mda vario III en sinds enige tijd doet mijn live messenger en live hotmail het niet meer.ik had WLM_10.6.0031.1600 draaien en dat werkte altijd super. Mijn mda draait nog op de originele rom. Ik heb al diverse andere msn versie geprobeert te installeren maar krijg steeds de melding Installatie van de cab is mislukt. Ik snap niet waar dit door kan komen. heb al eens een hard reset uitgevoerd maar ik krijg het niet voor elkaar. hebben jullie hiervoor een oplossing....?

Nu heb ik al bedacht om de htc 6.1 ROM erop te zetten maar die is engels. nu las ik dat je via xda wel andere kan downloaden. Werkt dit ook met een preinstalled t-mobile foon?

alvast bedankt voor de reacties.

greetz Remco
Messenger staat standaard al geinstalleerd op je telefoon volgens mij...

Als je verder leest op XDA kom je vast ook wel bij een volledige beschrijving hoe dat allemaal in zn werk gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tsja, als het al geinstalleerd staat is het niet zo moeilijk he en zou ik die vraag hier ook niet stellen.

heb het er dus in het verleden zelf op geinstalleerd. is toen opeens vast gelopen en krijg um er nu dus niet meer op geinstalleerd. zijn er meer mensen die dit probleem en weet iemand hier een oplossing voor....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-04 19:51
Anoniem: 150865 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:45:
tsja, als het al geinstalleerd staat is het niet zo moeilijk he en zou ik die vraag hier ook niet stellen.

heb het er dus in het verleden zelf op geinstalleerd. is toen opeens vast gelopen en krijg um er nu dus niet meer op geinstalleerd. zijn er meer mensen die dit probleem en weet iemand hier een oplossing voor....?
Zoals 'big daddy' al zei, staat live messenger er al op. Maare dan kan het nog evengoed vastlopen en niet meer goed functioneren. Meestal nadat je iets geinstalleerd hebt of aan het register hebt zitten sleutelen.
MDA Vario is van T-Mobile he? Is daar geen 6.1 update te krijgen. Als jij een NL toestel hebt, dan kun je er ook een nederlandse update opzetten. Als je elke andere rom erop wilt kunnen zetten, dan moet je em eerst unlocken. Op XDA staat daar alles over geschreven.
Zoals je ziet heb ik er dus geen andere oplossing voor dan een harde reset of een andere rom/update... Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Anoniem: 150865 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:45:

Weet precies wat je bedoelt.. had zelf ook een messenger gedownload (want nee hij staat niet standaard op de vario3, t-mobile heeft het eruit gesloopt) van het 1 op het andere moment deed deze het niet meer..verwijderen en opnieuw installeren heeft totaal geen nut gehad. Na zoeken en veel proberen kwam ik terecht bij deze versie Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip Heb hem nu een paar maanden draaien en totaal geen problemen...

Ik heb hem gevonden op XDA
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334621

Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Magicjjk schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:36:
[...]

Weet precies wat je bedoelt.. had zelf ook een messenger gedownload (want nee hij staat niet standaard op de vario3, t-mobile heeft het eruit gesloopt) van het 1 op het andere moment deed deze het niet meer..verwijderen en opnieuw installeren heeft totaal geen nut gehad. Na zoeken en veel proberen kwam ik terecht bij deze versie Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip Heb hem nu een paar maanden draaien en totaal geen problemen...

Succes...
Ik heb zelf ook de vario 3, daar stond hij wél gewoon op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-04 18:42
Sinds donderdag ziet het scherm van mijn Kaiser er als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: http://pswd.biz/stellar/IMG_7652.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pswd.biz/stellar/IMG_7654.jpg

:'(
Nu heb ik hem vrijdag voor reparatie naar Belcompany gebracht.
Zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben en is het onder garantie gerepareerd?
Hoelang is ongeveer de reparatietijd bij HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Weet iemand waaronm de Vodafone live site het nog nooit heeft gedaan bij mij. Ook niet bij mn ''nieuwe'' toestel..

Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsssss
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09-2021
Als beginnende gebruiker met een pas geinstalleerde draadloze router vond ik hetzelf al een hele prestatie om op internet te komen met de V1615 via WiFi.

Nu ben ik alleen benieuwd of het ook mogelijk is om binnen de rest van het netwerk te komen om zo bijvoorbeeld Worddocumenten en mp3's van andere computers te openen. Kan iemand mij simpel uitleggen of dit kan, en zo ja, hoe? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237914

Mijn updatervaring: Ik heb nooit lopen kutten met ROMS en ben van de eerste originele rom, naar de nieuwe officiele rom gedaan van HTC zelf.

Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn:
* 6.1 is beter configureerbaar, we zijn er nog lang niet, maar het is wel een stap(je) voorwaarts.
* Batterij gaat veel langer mee (ik denk 100% langer). Ik kan er nu wel 1,5 dag mee en ben zeer intensief beller/internetter.
* Het scherm reageert sneller dan voorheen. Ook het kantelen van het beeld als je het toetsenbord eruit slide is sterk verbeterd. Ik merk dus niets van een verslechtering die andere mensen melden op dit gebied.

Ik ben er gewoon erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-04 21:44
mavaee schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:45:
Sinds donderdag ziet het scherm van mijn Kaiser er als volgt uit:
[afbeelding]
[afbeelding]

:'(
Nu heb ik hem vrijdag voor reparatie naar Belcompany gebracht.
Zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben en is het onder garantie gerepareerd?
Hoelang is ongeveer de reparatietijd bij HTC?
Heb precies hetzelfde gehad bij een ATT Tilt , nieuw gekocht toen uit de USA via ebay. Had geen garantie, had eerst een nieuw display gekocht, dat was het na het vervangen en lang wachten op het leveren uit eindelijk niet, toen een nieuw flex ribbon cable gekocht die het beeld van het LCD naar het moederbordje zend, na die vervangen te hebben werkte het gelukkig weer. Dat kabeltje koste me 69 dollar, maar installeren is effe wat prielen als je nooit telefoons demonteert :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Niemand een tip over de live site (instellingen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Anoniem: 237914 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:37:
Mijn updatervaring: Ik heb nooit lopen kutten met ROMS en ben van de eerste originele rom, naar de nieuwe officiele rom gedaan van HTC zelf.

Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn:
* 6.1 is beter configureerbaar, we zijn er nog lang niet, maar het is wel een stap(je) voorwaarts.
* Batterij gaat veel langer mee (ik denk 100% langer). Ik kan er nu wel 1,5 dag mee en ben zeer intensief beller/internetter.
* Het scherm reageert sneller dan voorheen. Ook het kantelen van het beeld als je het toetsenbord eruit slide is sterk verbeterd. Ik merk dus niets van een verslechtering die andere mensen melden op dit gebied.

Ik ben er gewoon erg blij mee!
Ik vond het bagger!
Zelf ROM's gemaakt, maar tegenwoordig is er iemand op xda die ze precies naar mijn smaak maakt.
Heb er nu ook de hardware drivers in. Al is het in (vergevorderd) bèta fase maar alle 3d test progs doen het. Heel snel door Windows heen scrollen, programma's laden snel en het beeldscherm is in een fractie van een seconde gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:28
Mini Poeper schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:25:
[...]

Ik vond het bagger!
Zelf ROM's gemaakt, maar tegenwoordig is er iemand op xda die ze precies naar mijn smaak maakt.
Heb er nu ook de hardware drivers in. Al is het in (vergevorderd) bèta fase maar alle 3d test progs doen het. Heel snel door Windows heen scrollen, programma's laden snel en het beeldscherm is in een fractie van een seconde gedraaid.
Welke ROM gebruik je van XDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Oesie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:28:
[...]

Welke ROM gebruik je van XDA?
ROMeOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geweldig, dit is het antwoord waar ik wat mee kan. Ik had dus precies hetzelfde. Van de ene op de andere dag werkte messenger niet meer. Diverse versies geprobeerd maar nergens werkte hij op. Maar heb net die versie van jouw erop gezet en nu pakt hij um wel. Gek maar ik ben een tevreden man.

Thanx
Magicjjk schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:36:
[...]

Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Thijsssss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:38:
Als beginnende gebruiker met een pas geinstalleerde draadloze router vond ik hetzelf al een hele prestatie om op internet te komen met de V1615 via WiFi. Nu ben ik alleen benieuwd of het ook mogelijk is om binnen de rest van het netwerk te komen om zo bijvoorbeeld Worddocumenten en mp3's van andere computers te openen. Kan iemand mij simpel uitleggen of dit kan, en zo ja, hoe? Alvast bedankt
Dat kan met het gratis Total Commander; navigeer daarmee naar \ > \\Plugins > LAN of tik in de adresbalk \\\LAN\ in (de \ maak je door fn-r te tikken en dan fn-spatie). Daar kan je dan links maken naar de shares. Je kan een share ook direct benaderen met \\servernaam\sharenaam

[ Voor 4% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 26-08-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Nog zoiets... Nu gaat het beeldscherm tijdens het bellen niet uit.

Maar als je hem nu in het algemeen 2 sec. niet gebruikt gaat ie al op zwart.. :S

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:23
Beeldscherm tijdens het bellen aan laten staan kan d.m.v. KaiserTweak en het andere staat in je handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

musiqman schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:00:
Nog zoiets... Nu gaat het beeldscherm tijdens het bellen niet uit.

Maar als je hem nu in het algemeen 2 sec. niet gebruikt gaat ie al op zwart.. :S

Iemand advies?
Lekker zo houden :P
Ik heb het zo staan dat 'ie aan blijft, maar ik merk opeens de laatste tijd dat ik steeds vaker met mijn wang tegen de 'end' key kom tijdens een gesprek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Thijsssss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:38:
Als beginnende gebruiker met een pas geinstalleerde draadloze router vond ik hetzelf al een hele prestatie om op internet te komen met de V1615 via WiFi.

Nu ben ik alleen benieuwd of het ook mogelijk is om binnen de rest van het netwerk te komen om zo bijvoorbeeld Worddocumenten en mp3's van andere computers te openen. Kan iemand mij simpel uitleggen of dit kan, en zo ja, hoe? Alvast bedankt
Zelf maak ik gebruik van het programma Network Folder plugin. Dit programma maakt na installatie een icoon aan in je instellingen/verbindingen map waar je kan instellen welke mappen je wilt sharen. Hierna kan je ze via de verkenner benaderen.

Je kan het via de volgende link downloaden:
http://www.freewarepocket...k-folder-plugin-v1-0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ken. schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:45:
[...]

Lekker zo houden :P
Ik heb het zo staan dat 'ie aan blijft, maar ik merk opeens de laatste tijd dat ik steeds vaker met mijn wang tegen de 'end' key kom tijdens een gesprek |:(
Me 2. Erg lastig. Van mij mag die toets van het scherm. Je hebt er toch een hardkey voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
My-life schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:59:
Beeldscherm tijdens het bellen aan laten staan kan d.m.v. KaiserTweak en het andere staat in je handleiding.
geen kaiser voor nodig (zie eerdere post ;) werkt perfect met total commander )

Ik heb het over dat sinds ik die register change had uitgevoerd nu mn beeldscherm na 2 seconden al op zwart gaat als ik bijv. door mappen aan het bladeren ben (heel vervelend dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Alles wat KaiserTweak kan kun je ook in het register. Dit tooltje doet niets anders dan bitjes omgooien in het register, maar is IMHO wat handiger dan een reg editor vanwege de GUI en uitleg.

Blijkbaar is het dus zonder GUI bij jou fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Laatst online: 09:32
Gisteren mijn V1615 maar eens geupdate naar WM6.1.
De batterij blijkt inderdaad veel langer mee te gaan en hij lijkt een stukje sneller.

Heb zonet de laatste Tomtom geïnstalleerd, ben benieuwd wat ie doet als ik zo naar huis rijd.
Wel heel relaxed dat ie de fileinformatie van internet haalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Dat zou kunnen. Ik vind die reg editor wel erg simpel en makkelijk werken (zeker voor een newbie op dat gebied)

En zo veel beter/anders vind ik de GUI niet verschillen (igg niet genoeg om daar de fout aan toe te wijzen, want de reg tweak doet wel wat ie moet doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb de officieele 6.1 Rom, alleen nu kan ik niet meer connecten op msn. Kan wel internetten nzo...'Misschien iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:00

dlenstra

....

Bigfoot87 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:18:
Gisteren mijn V1615 maar eens geupdate naar WM6.1.
De batterij blijkt inderdaad veel langer mee te gaan en hij lijkt een stukje sneller.

Heb zonet de laatste Tomtom geïnstalleerd, ben benieuwd wat ie doet als ik zo naar huis rijd.
Wel heel relaxed dat ie de fileinformatie van internet haalt. :)
misschien een beetje off topic, maar hoe haal je verkeersinfo binnen via internet in Tomtom? Verkeersinfo van tomtom bestaat volgens mij niet meer en HD Traffic wordt voor PDA's nog niet ondersteund. Ben erg benieuwd. Zou handig zijn als er weer een manier voor verkeersinfo voor Tomtom was
Jieve schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:30:
Ik heb de officieele 6.1 Rom, alleen nu kan ik niet meer connecten op msn. Kan wel internetten nzo...'Misschien iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?!
Als je bij Vodafone zit zou het kunnen zijn dat je na de install van 6.1 vergeten bent de proxy te verwijderen. Wanneer deze aanstaat kun je met Vodafone geen MSn benaderen, zowel mail als messenger. Start -> settings -> tabblad connections -> connections -> set up my proxy server. En dan het tweede vinkje uitvinken.

[ Voor 29% gewijzigd door dlenstra op 27-08-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
dlenstra schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:37:
[...]
misschien een beetje off topic, maar hoe haal je verkeersinfo binnen via internet in Tomtom? Verkeersinfo van tomtom bestaat volgens mij niet meer en HD Traffic wordt voor PDA's nog niet ondersteund. Ben erg benieuwd. Zou handig zijn als er weer een manier voor verkeersinfo voor Tomtom was
Ik heb gewoon een mobiele internetverbinding, ik heb versie 7.45 en daar kun je in het menu gewoon 'Tomtom verkeersinfo' kiezen.

Nu de mobiele flitsers nog... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wpy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2024

Wpy

www.flitsservice.nl

Groet
Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
dlenstra schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:37:
[...]

[...]

Als je bij Vodafone zit zou het kunnen zijn dat je na de install van 6.1 vergeten bent de proxy te verwijderen. Wanneer deze aanstaat kun je met Vodafone geen MSn benaderen, zowel mail als messenger. Start -> settings -> tabblad connections -> connections -> set up my proxy server. En dan het tweede vinkje uitvinken.
Danku...
Werkt weer als een trein.
Edit:
Het Type gaat niet echt vlot, blijft steeds hangen bij het typen... is er daar een oplossing voor?! Ik typ via het toetsenboord...

Zag ergens ook dat je in het register een waarde moest aanpaasen zodat het invoeren van smsjes vlot ging.
Hoe kom ik in de register?

[ Voor 7% gewijzigd door Jieve op 27-08-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
^ dat vind je een paar pagina's terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Flitspalen heb ik wel, maar ik had het over de mobiele flitsauto's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wpy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2024

Wpy

Bigfoot87 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:23:
[...]

Flitspalen heb ik wel, maar ik had het over de mobiele flitsauto's. ;)
Je kunt hier een programaatje downloaden, het heet flitsnav en dat kan via je data lijn op elk ingesteld interval de mobile flitsers downloaden en zichtbaar maken in je tomtom.
Werkt perfect.

Groet
Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dat gebruik ik ook. Daar is nog steeds geen nieuwe versie van toch? Degene die ik gebuik stamt nog uit et Windows CE tijdperk volgens mij.

Ja dus:
Laatste update: 3 Januari 2006
:+

EDIT:
In het forum staan dus nieuwere versies zie ik. Weer eens wat om te proberen.

[ Voor 35% gewijzigd door My-life op 27-08-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Wpy schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:07:
[...]

Je kunt hier een programaatje downloaden, het heet flitsnav en dat kan via je data lijn op elk ingesteld interval de mobile flitsers downloaden en zichtbaar maken in je tomtom.
Werkt perfect.

Groet
Wim
Ah! geweldig, thnx! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nou heb ik toch wel een vervelend probleem :(

Headset gekocht : Adapt HTC accesoires , keycord met kabel erin verwerkt, speaker en oortje.

Van een op andere dag haalde ik het mini usb stekkertje eruit en bleef het ijzertje steken en kwam de rest van de stekker eruit.

Nieuwe gehaald (garantie) echter werkt het niet meer. Kan geen headset meer aansluiten. Word wel herkend maar krijg geen kiestoon, mensen verstaan mij niet etc.

ben bang dat er kortsluiting is geweest :( reset en dergelijke helpt niet.

iemand een idee ?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Capo schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:52:
Nou heb ik toch wel een vervelend probleem :(

Headset gekocht : Adapt HTC accesoires , keycord met kabel erin verwerkt, speaker en oortje.

Van een op andere dag haalde ik het mini usb stekkertje eruit en bleef het ijzertje steken en kwam de rest van de stekker eruit.

Nieuwe gehaald (garantie) echter werkt het niet meer. Kan geen headset meer aansluiten. Word wel herkend maar krijg geen kiestoon, mensen verstaan mij niet etc.

ben bang dat er kortsluiting is geweest :( reset en dergelijke helpt niet.

iemand een idee ?
probeer nog eens een andere in die winkel, wellicht is dit een DOA (je kan het maar beter uitsluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

Bigfoot87 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:09:
[...]

Ik heb gewoon een mobiele internetverbinding, ik heb versie 7.45 en daar kun je in het menu gewoon 'Tomtom verkeersinfo' kiezen.

Volgens deze link bestaat Tomtom verkeersinfo niet meer. Wanneer ik zoals jij beschrijft de verkeersinfo wil selecteren zegt dat de trail periode is verlopen, dit klopt wat ik heb ergens vorig jaar een trail gebruikt. Volgens de site kun je geen abonnement meer afsluiten voor de verkeersinfo. Ben dus erg nieuwsgierig hoe je dit hebt gedaan. Het lijkt mij namelijk ook wel weer handig

• Jieve
Ik heb Sinds de overgang naar 6.1 alleen maar problemen, ik heb heel de nacht mijn tel opgeladen. Na 1 keer bellen is er meteen een streepje weg van mn batterij, status is 45%. hoe kom ik dit oplossen?

• Bigfoot87
dlenstra schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:28:
Volgens deze link bestaat Tomtom verkeersinfo niet meer. Wanneer ik zoals jij beschrijft de verkeersinfo wil selecteren zegt dat de trail periode is verlopen, dit klopt wat ik heb ergens vorig jaar een trail gebruikt. Volgens de site kun je geen abonnement meer afsluiten voor de verkeersinfo. Ben dus erg nieuwsgierig hoe je dit hebt gedaan. Het lijkt mij namelijk ook wel weer handig
Geen idee, heb gewoon de laatste Tomtom (7.4 geloof ik..) geïnstalleerd en daar zit deze optie in. :)

Hebben jullie ook problemen bij het maken van foto's binnenshuis?
Het beeld schokt bij mij zo erg dat er geen scherpe foto's mee te maken zijn.
Buitenshuis heb ik dat probleem niet.

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:41
Op de iphone heb een programma dat als je het programma 10sec. ofzo naar een liedje laat luisteren hij weet welk nummer het is. Weet iemand of er zoiets ook is voor de tytn2/windows mobile ?

Anoniem: 216663

Bigfoot87 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:23:
[...]

Geen idee, heb gewoon de laatste Tomtom (7.4 geloof ik..) geïnstalleerd en daar zit deze optie in. :)

Hebben jullie ook problemen bij het maken van foto's binnenshuis?
Het beeld schokt bij mij zo erg dat er geen scherpe foto's mee te maken zijn.
Buitenshuis heb ik dat probleem niet.
Verkeersinfo is in België nog beschikbaar. Dus als je een account hebt op een belgisch adres kan je voor 40 EUR p/j een abo nemen. Werkt goed met TT7. Soms misschien wel wat verbindingsproblemen, maar dat kan ook aan het toestel of aan T-mobile liggen. Ik weet niet meer precies voor welke landen je de service krijgt. Wel ook voor Nederland!!

• dlenstra

dlenstra

....

clonedonkey schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:21:
Op de iphone heb een programma dat als je het programma 10sec. ofzo naar een liedje laat luisteren hij weet welk nummer het is. Weet iemand of er zoiets ook is voor de tytn2/windows mobile ?
jazeker dat dit bestaat. Het heet MusicID by Shazam. Werkt erg goed moet ik zeggen, volgens mij is de dienst in principe niet gratis, maar heb nu al een aantal ROMs gebruikt waar het bij ingebakken zat en kon het gewoon gebruiken zonder dat er extra kosten voor werden berekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:32
Beste tweakers,

Eerder deze morgen installeer ik op mijn werk Activesync om de agenda van de pc te syncen met de Tytn II. Echter, wat doet Activesync direct na installatie: die overwrite alle data op de Tytn II met 'data' van een lege werkpc. Gevolg: alles weg! Contactpersonen, afspraken...etc.

Is er nog een mogelijkheid deze data terug te krijgen? De Tytn van mijn collega is op andere pc's nooit gebackupt of gesynhroniseerd.

Vreemde actie van Activesync. Alvast bedankt voor eventuele hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-04 20:35

Luppie

www.msxinfo.net

dedominee schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:39:
Vreemde actie van Activesync. Alvast bedankt voor eventuele hulp!
Geen idee of je het terug kan halen, maar een vreemde actie is het niet van ActiveSync, is gewoon een instelling die je ook had kunnen instellen dat ie de PC met telefoon moet mergen. Met name voor afspraken is het handiger als 1 van de 2 apparaten leidend is, Outlook is dat bij default.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Dat is waar. Echter had ik Activesync hier net geinstalleerd (toestel was al aangekoppeld) en begon hij na installatie onmiddelijk met overwriten. Ik had het ongetwijfeld kunnen instellen, echter was eea al gebeurd voordat ik het door had. Beetje apart dat er bij een 1e sync niet gevraagd wordt hoe of wat.

Anyway, belangrijkste vraag is of het eventueel nog teruggehaald kan worden. Ik vrees van niet, maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

dedominee schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:39:
Is er nog een mogelijkheid deze data terug te krijgen? De Tytn van mijn collega is op andere pc's nooit gebackupt of gesynhroniseerd.
Waar kwam de originele data dan vandaan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Die is ingevoerd op de Tytn II zelf. Het was de bedoeling de agenda van de Tytn op de pc te krijgen, maar helaas is de lege agenda van de pc op de Tytn gezet... Alle afspraken zijn nu dus weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik heb nu het volgende. Ik had gister weer eens een backup gemaakt met Sprite.

Zie ik net dat alm n oude agenda gegeven weg zijn :s

Dit was me laats ook al gebeurt alleen linkte ik het toen niet aan sprite..

Iemand een tip om dit te voorkomen of die dit ook al heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
gaat lekker. t is dat ik m nodig heb anders lag ie in de prullenbak...

Nu geeft tom tom aan memory access violation. wat houd dat in? kan ik tom tom afzonderlijk her installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds 2 dagen het volgende probleem (ROM 6.1 by HTC):
- Ik had altijd een geluidje als er mail binnenkwam
- Ik heb 2 dagen geleden een ander geluidje gekoppeld
- Deze heeft het kort gedaan, maar nu heb ik al een paar dagen dat ik geen geluid meer krijg

Wat heb ik allemaal getest:
- Softreset met gewenste instellingen
- Gecontroleerd of geluid wel voor meldingen wel aanstaat
- Geluid voor mail uitgeschakeld daarna soft reset
- Getest met standaard geluid van de ROM --> geen effect
- Getest door hem op trillen te zetten bij binnenkomende mail, maar ook dit doet het niet.

Het lijkt dus niet in "geluid" op zich te zetten, omdat ook trillen niet werkt bij binnenkomende mail. Hij lijkt wel alsof hij de hele setting niet aanroept op het moment dat er een mail binnenkomt.

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Hard reset heb ik (nog) niet zoveel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Wel geluid bij bijv. het ontvangen van een SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:19:
Yes, alle geluiden doen het daar en ook het geluid wat ik graag zou willen doet het daar en maakt deze instelling niet corrupt.

Ik heb ook al zitten denken of het misschien zo is dat deze setting op een of andere manier refereert aan een outlook account (die ik niet gebruik) in plaats van naar mijn hotmail account, maar ik kan hier geen instelling voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
wie heeft er ervaring met een losse GPS antenne?
heeft ie beter ontvangst (meer signaal) ??

ik wil de tytn2 gebruiken voor geocache maar als ik bij het coördinaat ben verloopt ie wel eens, is dit door een externe GPS antenne op te lossen? wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:22
Vaag probleem hierzo...

Gisterenavond mijn telefoon compleet opgeladen, alle applicaties afgesloten, enige dat nog draait is activesync tijdens piekuren elke 4 uur...

Vanochtend: batterij nog maar 20%, geen applicaties draaiende....

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Originele (en 1e) WM6.0 versie er op en een telefoon van bijna 1 jaar oud...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Goed ik heb maar s 6.1 geinstalleerd. Krijg ik nu ook een update van tomtom? of hoe moet ik dat doen? kan daar niets over terugvinden.

Ik heb via het programma een update gevonden, alleen is dit niet naar 7...

[ Voor 22% gewijzigd door musiqman op 30-08-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Alle mensen krijgen we dit weer.

6.1. geinstalleerd, wou ik backup maken met Sprite, geeft ie aan dat de sprite versie niet meer juist is.. Ik 10 dollar doken voor de upgrade netjes geinstalleerd helemaal fijn. Wil ik de oude backup terug zetten.. geeft ie aan dat die niet compatible is

Wat moet ik hier nou weer mee.. Al mn gegevens weg.. een back-up die ik niet kan gebruiken en 10 dollar kwijt aan een versie waar ik niets mee kan...

HELP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

musiqman schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:39:
Goed ik heb maar s 6.1 geinstalleerd. Krijg ik nu ook een update van tomtom? of hoe moet ik dat doen? kan daar niets over terugvinden.

Ik heb via het programma een update gevonden, alleen is dit niet naar 7...
tt7 is niet offcieel uit, deze is van de diamond afgehaald. Voor je tytn ben je gewoon aangewezen op tt6, ook voor windows 6.1
Uiteraard draait tt7 onofficieel wel gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

musiqman schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:10:
Alle mensen krijgen we dit weer.

6.1. geinstalleerd, wou ik backup maken met Sprite, geeft ie aan dat de sprite versie niet meer juist is.. Ik 10 dollar doken voor de upgrade netjes geinstalleerd helemaal fijn. Wil ik de oude backup terug zetten.. geeft ie aan dat die niet compatible is

Wat moet ik hier nou weer mee.. Al mn gegevens weg.. een back-up die ik niet kan gebruiken en 10 dollar kwijt aan een versie waar ik niets mee kan...

HELP!!!
je kunt in principe een backup van 6.0 niet terugzetten op een 6.1 rom! (als ik het geod begrijp is dat wat je hier probeert)
Spbackup kan het wel maar garandeert niet dat dit werkt. Er zit niets anders op dan alles opnieuw te installeren en in te stellen, dit moet je zowiezo doen na een upgrade.
Wel kun je te alle tijden je contacts, mailaccounts, callogs etc backuppen met bijv PPCPimBackup en onafhankelijk van de windows versie weer restoren. Altijd doen voor je gaat flashen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik wil graag al mn contacten etc weer terug. Die staan op de oude sprite backup. Nu geeft ie een fout melding dat de versie te nieuw is.

Ik maak altijd backups van al mijn data met sprite omdat ik dan alles weer terug kan halen.

Ik wil gewoon alle contacten etc. weer terug. Ik maak niet voor niets altijd een back-up... :(

[ Voor 13% gewijzigd door musiqman op 30-08-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

musiqman schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:20:
Ik wil graag al mn contacten etc weer terug. Die staan op de oude sprite backup. Nu geeft ie een fout melding dat de versie te nieuw is.

Ik maak altijd backups van al mijn data met sprite omdat ik dan alles weer terug kan halen.

Ik wil gewoon alle contacten etc. weer terug. Ik maak niet voor niets altijd een back-up... :(
terugflashen naar 6.0. Backup restoren, contacts backuppen met de tool die ik hierboven noemde, 6.1 flashen en contacts weer restoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik probeer het nu eerst met de 5 versie van sprite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Gelukkig het werkt. Sprite 5.1 op wm 6.1. Nu nog Tomtom 6.032 naar 7 zien te fixen...

Oja hoe zat het trouwens met tabs in IE? horen deze op de 6.1 te zitten? nu zie ik alleen uitzoomen..

En hoe heet dat 3 hoekje in de rechterboven hoek waarmee je snel programma's kunt afsluiten, die mis ik nu.

[ Voor 59% gewijzigd door musiqman op 30-08-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 15:42

GNML

applebuyguide.com

ik lees allemaal verschillende dingen hier maar het is me toch niet duidelijk..

ik heb een tytn II ik zag de rom update op de site ze zeggen dus dat ik de WWE moet hebben.. maar zodra ik mijn serial nummer ingeef dan mag ik hem niet downloaden,
via XDA heb ik dus toch de versie gedownload, en krijg als ik wil flashen de melding invalid vendor ID..

iemand enige tips?

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
GNML schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:29:
ik lees allemaal verschillende dingen hier maar het is me toch niet duidelijk..

ik heb een tytn II ik zag de rom update op de site ze zeggen dus dat ik de WWE moet hebben.. maar zodra ik mijn serial nummer ingeef dan mag ik hem niet downloaden,
via XDA heb ik dus toch de versie gedownload, en krijg als ik wil flashen de melding invalid vendor ID..

iemand enige tips?
HardSPL gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 15:42

GNML

applebuyguide.com

hmm er staat,

With the JumpSPL you should *not* flash radio roms, OS roms or full roms. The JumpSPL is only needed to flash a HardSPL (or SPL) (en daarbij kan ik attachments niet downloaden want ben geen lid daar)

//edit:

toch een poging gedaan, attachments via rapidshare opgezocht en gedownload!
hij is nu aan het flashen naar de laatste versie dankjewel big daddy!

[ Voor 21% gewijzigd door GNML op 31-08-2008 14:27 ]

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

GNML schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:12:
[...]

hmm er staat,

With the JumpSPL you should *not* flash radio roms, OS roms or full roms. The JumpSPL is only needed to flash a HardSPL (or SPL) (en daarbij kan ik attachments niet downloaden want ben geen lid daar)

dus lijkt me niet verstandig ?
Met JumpSPL er HardSPL opzetten, en DAN kan je eender welke rom flashen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smethorst
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-03-2022
Op het moment dat ik een smsje krijg gaat automatisch mijn backlight aan, enig idee hoe ik kan zorgen dat deze uit blijft?

Op het moment dat mijn telefoon in mijn broekzak zit heb ik dus al direct problemen dat ik per ongeluk dingen aanraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

smethorst schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:45:
Op het moment dat ik een smsje krijg gaat automatisch mijn backlight aan, enig idee hoe ik kan zorgen dat deze uit blijft?

Op het moment dat mijn telefoon in mijn broekzak zit heb ik dus al direct problemen dat ik per ongeluk dingen aanraak.
Is al besproken in dit deeltje :)
Zoek maar op 'SMS' bovenin. Ik heb een suggestie gepost, maar een echte oplossing heb ik niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:19:
Ik ben erdenk ik achter waarom ik geen geluid had bij binnenkomende email. Wat in elk geval meespeelt is dat dit alleen werkt op het moment dat de mailapplicatie niet geopend is. Mocht je hem geminimaliseerd hebben in het taakvenster dan krijg je dus geen geluid. Hier kunnen we over discussieren of dit handig is, maar zo werkt het in elk geval.

Hoop dat ik iemand anders hier een paar zoekuurtjes mee kan besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260665

ik heb een duitsehtc en mn neefje een nederlandse met originele mobile cdrom

is het mogelijk dat ik mijn duitse nederlands kan krijgen zo ja heeft er iemand wat tips of een link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
@lachendehond
Snake schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:18:
[...]

Met JumpSPL er HardSPL opzetten, en DAN kan je eender welke rom flashen.
5 posts boven die van jezelf }:|

[ Voor 10% gewijzigd door My-life op 02-09-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260665 schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:39:
ik heb een duitsehtc en mn neefje een nederlandse met originele mobile cdrom

is het mogelijk dat ik mijn duitse nederlands kan krijgen zo ja heeft er iemand wat tips of een link
gewoon de nederlandse 6.1 rom flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 22:45
Hey mannen (en vrouwen ?!),

So far, nog steeds goed! Echter heb ik 3 kleine dingetjes die ik anders zou willen zien... wie kan me helpen:
  • ik wil graag dat de GPS unit AAN blijft als ik 'm op standby zet (met 't knopje rechts). Dit voor een gps-log te maken. Is dat mogelijk? Ik heb in het register gezocht, maar kan 't helaas niet vinden!
  • mijn scharnier is toch aardig uitgelebberd nu. Wie weet er een goede plek in de omgeving Eindhoven die er een nieuwe scharnier in kunnen zetten (te koop op cnn.cn)?
  • zou het mogelijk zijn via het registry om het volume een soort van pre-gain te geven? Ik sluit 'm namelijk aan op mijn AUX ingang van mijn radio in de auto, maar dat is nog aardig zacht!
Alvast bedankt allemaal!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 21-04 17:43
Laatste punt is waarschijnlijk met HTC audio booster te doen. ff googlen en je hebt hem denk ik wel. Anders op www.XDA-developers.com neuzen.

EDIT: ff geinstalleerd, maar; anders dan de naam audio-booster doet vermoeden boost hij niet het volume, maar de mogelijkheden van je audiomanager. Leuk, maar niet wat je zocht.

[ Voor 39% gewijzigd door teake op 02-09-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Misschien wordt het tijd voor een nieuw deel, wie wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-04 11:52

JeeVee

Mens agitat molem

B) T-Mobile MDA Vario III WM6.1 update :9

Na lang wachten eindelijk een WM6.1 update. Uit ervaring weet ik dat de updates van T-Mobile meestal veel later komen dan die van HTC, maar door de bank genomen veel beter werken!! O-)

Voor download ga naar T-Mobile :Y)

Geef je ervaringen hier weer! d:)b

PS is ook onder Persoonlijk / Service & Contract / Software update / MDA's / Vario III te vinden

*O* Zo nog net in deel 7. Ben ik de hekkesluiter??? -O-

DaannO goed werk als moderator! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door JeeVee op 02-09-2008 21:28 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
JeeVee schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:33:
B) T-Mobile MDA Vario III WM6.1 update :9

Na lang wachten eindelijk een WM6.1 update. Uit ervaring weet ik dat de updates van T-Mobile meestal veel later komen dan die van HTC, maar door de bank genomen veel beter werken!! O-)

Voor download ga naar T-Mobile :Y)

Geef je ervaringen hier weer! d:)b

PS is ook onder Persoonlijk / Service & Contract / Software update / MDA's / Vario III te vinden

*O* Zo nog net in deel 7. Ben ik de hekkesluiter??? -O-

DaannO goed werk als moderator! _/-\o_
Nou mijn eerste ervaring is... het is net ff anders ma toch ook weer net niet... Bepaalde functies zitten op een andere plek of hebben een andere naam gekregen...maar je herkent toch nog wel de oude windows mobile terug..

Ma het belangrijkste wat me opvalt... Hij is een stuk sneller, reageert veel soepeler op acties en het installeren van programma's gaat sneller...

Het viel me ook op dat filmpjes op Youtube er beter uitzien...ma dit kan ook liggen aan de snelheidsverhoging op mijn databundel.. Voorheen 128kb nu 1mb :D Had voorheen last van blokkerig beeld ma dat is nu een stuk

Hoe het met de batterij zit weet ik op het moment nog niet daarvoor speel ik er nu iets teveel mee :P

Ik vind het wel de moeite waard om alles opnieuw te moeten installeren door deze update erop te zetten want hij haalt natuurlijk wel je hele foon leeg :P

PS.. er zitten 2 extra toevoegingen op... OneNotes Mobile en T-Mobile heeft TomTom erop gezet. Wel de probeerversie die al standaard bij de unbranded TyTN II zat..matoch het gaat om het idee ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Magicjjk op 03-09-2008 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Is het mogelijk om Total Commander zo in te stellen dat hij bij het maken van een ftp-verbinding ook meteen een gprs-verbinding opzet? Als ik niet eerst zelf een gprs-verbinging op de tytn2 heb gemaakt en probeer via Total Commander een ftp-verbinding op te zetten krijg ik de melding: "Server name not found." 8)7

PS: het gaat om TC 2.0

[edit] Is opgelost. Ik zag dat er inmiddels een versie 2.51 uit is en die maakt wel zelf verbinding met gprs ;-).

[ Voor 17% gewijzigd door atjong op 03-09-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Ik heb twee opmerkingen over de nieuwe ROM van T-Mobile:

- Als je m.b.v. de "HKLM\System\GDI\ClearTypeSettings\OffOnRotation" registersleutel cleartype in landscapemodus activeert, dan verdwijnt een deel van de tekst op je scherm. De tabbladen onder "instellingen", verscheidene dropdown menuutjes, etc. worden zo allemaal onleesbaar in landscapemodus. In portraitmodus ziet alles er wél goed uit.
- De originele T-Mobile ROM had onder "instellingen" een icoontje waarmee je het uitschuifgeluid van het toetsenbord kon veranderen (of uitzetten). Deze heb ik in de nieuwe T-Mobile ROM echter nog niet kunnen vinden.

Iemand anders die bovenstaande puntjes ook heeft opgemerkt?

Edit: Betreffende mijn eerste opmerking, dit schijnt een bekende bug in WM6.1 te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door TommyCP op 03-09-2008 12:42 ]

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110782

Zeg weet iemand toevallig nog handige pda websites waar je kunt streamen?

Zelf heb ik todaypda gevonden. Maar misschien zijn er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:54
Anoniem: 110782 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:31:
Zeg weet iemand toevallig nog handige pda websites waar je kunt streamen?

Zelf heb ik todaypda gevonden. Maar misschien zijn er nog meer?
Deze ben ik geloof ik keer op portal van t-mobile ofzo tegengekomen:

http://www.streams4pda.com/

die van jou ziet er iets uitgebreider uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:47:
Misschien wordt het tijd voor een nieuw deel, wie wil?
Ik wil wel, zal hem zo even in elkaar klussen :).

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Leuk de nieuwe 6.1 update van T-mobile rom.

Gebruik zelf al langer eentje van XDA. Altijd wordt er gediscussieerd welke ROM sneller is..

Maar elke 6.1 ROM is toch even snel? Je kan altijd met KaiserTweak zelf registry aanpassingen doen? Dan zouden alle ROM's toch even snel moeten zijn?

Enige verschil is welke software er default bij zit.

Heeft iemand trouwens een prog gevonden waarmee je audio via hands free set van je auto kan laten redirecten? Heb er al wel veel voor headset gevonden maar nog geen één voor hands free set.

Gevonden!:
http://maxmobilesoft.com/...%201.0%20beta%20Setup.exe

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 32767 op 03-09-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik vind de 6.1 van VF trager dan de 5. En ik heb er weinig extra's opgezet...

• Ma.rkus.nl

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.