misschien een beetje off topic, maar hoe haal je verkeersinfo binnen via internet in Tomtom? Verkeersinfo van tomtom bestaat volgens mij niet meer en HD Traffic wordt voor PDA's nog niet ondersteund. Ben erg benieuwd. Zou handig zijn als er weer een manier voor verkeersinfo voor Tomtom wasBigfoot87 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:18:
Gisteren mijn V1615 maar eens geupdate naar WM6.1.
De batterij blijkt inderdaad veel langer mee te gaan en hij lijkt een stukje sneller.
Heb zonet de laatste Tomtom geïnstalleerd, ben benieuwd wat ie doet als ik zo naar huis rijd.
Wel heel relaxed dat ie de fileinformatie van internet haalt.
Als je bij Vodafone zit zou het kunnen zijn dat je na de install van 6.1 vergeten bent de proxy te verwijderen. Wanneer deze aanstaat kun je met Vodafone geen MSn benaderen, zowel mail als messenger. Start -> settings -> tabblad connections -> connections -> set up my proxy server. En dan het tweede vinkje uitvinken.Jieve schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:30:
Ik heb de officieele 6.1 Rom, alleen nu kan ik niet meer connecten op msn. Kan wel internetten nzo...'Misschien iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?!
[ Voor 29% gewijzigd door dlenstra op 27-08-2008 13:41 ]