Iemand ervaring met deze carkit?
http://shop.brando.com.hk...0&dept_id=039&cat_id=0763
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 85611 op 10-08-2008 18:40 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 85611
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 85611 op 10-08-2008 18:40 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
[ Voor 8% gewijzigd door Keesiej op 10-08-2008 20:19 ]
9V?? wat voor auto is dat? maare... de mic zit in de houder en niet in de sigaretten plug...knuppelhout schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:21:
dat is niet veel duur! mn 9V aansluiting zit alleen vrij laag in mijn auto, en als daar de microfoon op zit...
Koffie en meer...
Anoniem: 19058
ik gebruik deze, wordt op pdashop volgens mij verkocht onder de naam veripart.Anoniem: 85611 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 18:38:
Iemand ervaring met deze carkit?
12V bedoel je lijkt me.knuppelhout schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:21:
dat is niet veel duur! mn 9V aansluiting zit alleen vrij laag in mijn auto, en als daar de microfoon op zit...
Hier staat waarschijnlijk een oplossing voor het probleem.Masselink schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:19:
Ik draai nu met de "RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship" met als extra de Video Drivers.
Hij draait als een speer, maar het scherm lijkt af en toe te hangen. dwz. Je moet af en toe wachten met invoeren. (ook via het toetsenbord). Verwijderen van de video drivers haalt niets uit.
Meer mensen met dit probleem ?
Brodit houder nemen icm proclip, kun je gewoon vastklikken en werkt perfect: http://www.pdashop.nl/pro...tn-ii-brodit-proclip.htmlAnoniem: 85611 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:36:
Ik ben op zoek naar een autolader en autohouder voor mijn Tytn 2.
Voor de autohouder heb ik het liefst één die aan mijn ventilator gaten vast klemt en niet aan de voorruit.
Heeft iemand een tip welke ik kan gebruiken?
Weten jullie of de autolader van Brando wel 2 ampere is?
[ Voor 25% gewijzigd door dazzling op 11-08-2008 21:19 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!
Anoniem: 252817
Jammer, maar je zult je phone 'n harde reset moeten geven en in het begin (bij de instellingen die er worden gevraagd) goed lezen of je je contacten van Live! er gelijk wil bij zetten (dus uitvinkenAnoniem: 252817 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:23:
Mensen, hier een dringend vraag:
Zojuist een Tytn II aangeschaft en als ik bij MSN aanmeldt, wordt er automatisch contacten toegevoegd bij mijn telefoonboek. Heel onoverzichtelijk, en ik wil het niet verwijderen, omdat ik dan alles kwijt ben. Hoe kan ik die msn contacten weghalen zonder dat ik het kwijtraak? Wil het telefoonboek maar bij nummers houden, en niet msn namen tussendoor.
Er bestaan genoeg gekken op deze wereld :)
Volgens mij gaat dat niet automatisch maar is het een vinkje dat je had moeten uitzetten bij de eerste keer aanmelden, niet goed gekeken dus...Anoniem: 252817 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:23:
Mensen, hier een dringend vraag:
Zojuist een Tytn II aangeschaft en als ik bij MSN aanmeldt, wordt er automatisch contacten toegevoegd bij mijn telefoonboek. Heel onoverzichtelijk,.............
Tikkeltje drastisch, niet ?Luke83 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:53:
[...]
Jammer, maar je zult je phone 'n harde reset moeten geven en in het begin (bij de instellingen die er worden gevraagd) goed lezen of je je contacten van Live! er gelijk wil bij zetten (dus uitvinken)
*tip* : maak wel even back-up, scheelt weer irritatie achteraf ...
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
[ Voor 5% gewijzigd door musiqman op 12-08-2008 11:34 ]
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Anoniem: 252817
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Valt mee. Deze site wordt aangeraden in de startpost om muziek te luisteren.[message=30568596,noline]
Maar dat is offtopic
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hmm, ok.Eagle Creek schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:50:
[...]
Valt mee. Deze site wordt aangeraden in de startpost om muziek te luisteren.
Had het nog nooit gedaan, wilde het gister voor het eerst doen, site down.
Ze moeten ook altijd mij hebben.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
die kan je vinden op de HTC E-ClubAnoniem: 252817 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:19:
Kan iemand de link posten voor de nieuwe versie? Ik ben echt onbekend op terrein van XDA-developers... Wil geen verkeerde dingen op m'n TytnII hebben.
staat bij instellingen -> verbindingen -> usb aan pc -> vinkje uit (geavanceerde netwerkfuncionaliteit inschakelen).BtM909 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:55:
Na welverdiende vakantie valt mij het volgende op aan 6.1
Ik had vroeger altijd internet toegang op m'n telefoon via USB (gekoppeld aan laptop met netwerk / internet verbinding).
Dit werkt niet meer. Ik heb de advanced features aan / uit gezet, maar dat lijkt geen oplossing te bieden. Zoeken op internet is lastig want alle resultaten blijven maar verwijzen naar internet op de laptop vanaf de phone, terwijl ik het juist anderom wil hebben
Sorry, wellicht wat raar aangegeven, maar die heb ik dus al uit gezet. *bummer*rdfeij schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:00:
[...]
staat bij instellingen -> verbindingen -> usb aan pc -> vinkje uit (geavanceerde netwerkfuncionaliteit inschakelen).
Deze moet uitstaan, dit geeft HTC toe dat die functie niet erg goed werkt.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Antwoord 1: Zoek eens in dit topic (is een week of wat geleden al beantwoord).haasje schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:44:
Heb al om me heen gezocht, maar kom er toch niet uit.
Sinds mijn upgrade naar 6.1 loop ik tegen het volgende probleem aan:
in internet explorer wil ik een url intypen met het toetsenbord (dus in landscape). De letters zijn wit (althans niet zichtbaar). Ook de eerdere adresregels zijn onleesbaar (soms een vreemd teken). Iemand enig idee?
Kan het topic zo niet vinden, maar antwoord 2 heeft wel geholpen. Dank!DaSaN schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:05:
[...]
Antwoord 1: Zoek eens in dit topic (is een week of wat geleden al beantwoord).
Antwoord 2: Zet cleartype uit in landscape mode (waarschijnlijk heb je dit met KaiserTweak aangezet).
Anoniem: 130831
Mijn broer heeft een HTC s730 met hetzelfde probleem. Wie weet een oplossing, kan het misschien een probleem met de KPN sim zijn?teake schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:59:
Iemand die weet waarom mijn GPRS verbinding niet goed werkt? Active sync probeert natuurlijk om de zoveel tijd gegevens uit te wisselen, en daardoor merk ik vooral dat GPRS niet werkt.
Na opstarten werkt hij meestal wel, maar na enkele minuten of uren werkt hij niet meer.
Melding: Wachten op netwerk.
Logo: "G" is gewoon in beeld, zowel het kleine G'tje boven de signaalsterkte indicator, als de grote G ernaast.
Soft reset werkt meestal, maar ook daarna hapert de verbinding weer.
In Bulgarije met 3G of UMTS geen enkel probleem, maar in NL (voor en na de reis) alleen maar gedonder.
ps: standaard HTC rom, KPN lijn.
EDIT: extra info:
* Met kaisertweak al geprobeerd: verbinding "KPN Internet" staat op Always on. Maakt geen verschil
* Verbindings-selectie staat op automatisch
* SPB GPRS monitor geeft ook aan dat er inderdaad geen dataverkeer geweest is die periode dat ik haperende verbinding heb.
* "afsluiten" in GPRS monitor sluit de verbinding inderdaad, "verbinden" werkt ook. MAAR alleen als er daadwerkelijk verbinding is. En die valt dus steeds uit na verloop van tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door eronnes op 17-08-2008 19:14 ]
Moet je normaal instellen in Activesync of Windows Mobile Device Center, daar kan je bij opties 'Allow Data connection' aanvinkenBtM909 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:55:
Na welverdiende vakantie valt mij het volgende op aan 6.1
Ik had vroeger altijd internet toegang op m'n telefoon via USB (gekoppeld aan laptop met netwerk / internet verbinding).
Dit werkt niet meer. Ik heb de advanced features aan / uit gezet, maar dat lijkt geen oplossing te bieden. Zoeken op internet is lastig want alle resultaten blijven maar verwijzen naar internet op de laptop vanaf de phone, terwijl ik het juist anderom wil hebben
Ik was er in één keer vanaf door een nieuwe SIM (een USIM). Mijn KPN SIM was 4 jaar oud, en die kon de nieuwe technieken nog niet goed aan. Nu met de nieuwe U-SIM gaat alles perfect. Ik heb KPN gebeld, verhaal uitgelegd, en kreeg gratis een nieuwe SIM op gestuurd. Dit omdat het om een technisch mankement ging. Immers, ze bieden een UMTS/GPRS verbinding aan, maar zelfs het GPRS deel werkt met de oude SIM maar ZEEEEER matig. Met de nieuwe USIM was het meteen voor elkaar.eronnes schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:13:
[...]
Mijn broer heeft een HTC s730 met hetzelfde probleem. Wie weet een oplossing, kan het misschien een probleem met de KPN sim zijn?
daar heb ik ook last van. was met 6.0 zo, en nu met 6.1 ook. erg irritant, je begint met typen en hij ligt gewoon de hele tijd een paar woorden achter. dat samen met de wel erg vaak voorkomende typfoutjes (dat ie dubbele letters als 1 ziet, bijv midag of steds) maakt smsen helemaal neit zo relaxed als ik had gehoopt. in kaisertweak kan ik geen settings vinden die hier iets voor zouden moeten doen.musiqman schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:30:
Ook is de phone erg traag met bijv. berichten typen (sms of ie maakt niet uit)
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Lees de TS, pas je register aan, dan heb je die bug niet van dat dubbele letter = 1 letter.knuppelhout schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:05:
[...]
daar heb ik ook last van. was met 6.0 zo, en nu met 6.1 ook. erg irritant, je begint met typen en hij ligt gewoon de hele tijd een paar woorden achter. dat samen met de wel erg vaak voorkomende typfoutjes (dat ie dubbele letters als 1 ziet, bijv midag of steds) maakt smsen helemaal neit zo relaxed als ik had gehoopt. in kaisertweak kan ik geen settings vinden die hier iets voor zouden moeten doen.
Ik heb daar vorig jaar anders behoorlijk wat Euro's voor moeten neerleggen bij KPN, een nieuwe USIM (waar mijn oude meer dan 10 jaar oud was...)teake schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 06:37:
Ik was er in één keer vanaf door een nieuwe SIM (een USIM). Mijn KPN SIM was 4 jaar oud, en die kon de nieuwe technieken nog niet goed aan. Nu met de nieuwe U-SIM gaat alles perfect. Ik heb KPN gebeld, verhaal uitgelegd, en kreeg gratis een nieuwe SIM op gestuurd. Dit omdat het om een technisch mankement ging. Immers, ze bieden een UMTS/GPRS verbinding aan, maar zelfs het GPRS deel werkt met de oude SIM maar ZEEEEER matig. Met de nieuwe USIM was het meteen voor elkaar.
(zie ook het bericht van mij, een fors aantal berichten later dan het door je gevonden bericht)
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
heb ik gedaan, met de vorige firmware, maar deed eigenlijk nauwelijks iets. en dan nog... verhelpt niet de traagheid met smsen.Snake schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:10:
[...]
Lees de TS, pas je register aan, dan heb je die bug niet van dat dubbele letter = 1 letter.
Facts don't care about your feelings
Anoniem: 32767
Bedankt, ik wist de naam niet dus dan is het moeilijk zoeken maar met remove roaming icon vind ik al genoeg hits, alleen nog geen oplossing... het wordt zo vol nu boven mijn tytnteake schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:28:
Driehoekje is het ROAMING symbool. Dat is er omdat T-mobile en Orange van elkaars netwerk gebruik maken. Ik weet helaas voor je niet hoe het weg te halen is, maar dat weet een ander wellicht wel weer?
[ Voor 7% gewijzigd door YoshiBignose op 18-08-2008 16:30 ]
Onzin, Ik heb ook altijd mijn phone aan en nog nooit problemen mee gehad. dat doe ik al 7 jaar ongeveer.YoshiBignose schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:06:
Tss tss, je weet dat het niet goed is om die dingen 24/7 aan te houden. Af en toe rust is goed voor de levensduur. Wat rood lampje is weet ik niet eigenlijk.
Dan als nog mag hij niet stuk gaan na 1 jaar....YoshiBignose schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:06:
Tss tss, je weet dat het niet goed is om die dingen 24/7 aan te houden. Af en toe rust is goed voor de levensduur. Wat rood lampje is weet ik niet eigenlijk.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
[ Voor 46% gewijzigd door Qunix op 20-08-2008 14:52 ]
Die lijkt te werken.
Is je register aanpassen niet gevaarlijk. Waar vind ik dat trouwens. Daar helpt de startpost helaas niet mee.Snake schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:10:
[...]
Lees de TS, pas je register aan, dan heb je die bug niet van dat dubbele letter = 1 letter.
[ Voor 4% gewijzigd door teake op 20-08-2008 21:06 ]
Total Commander, onder de map \\Plugins is ook een register editor te vinden.Ma.rkus.nl schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:48:
^ daarvoor heb je een .tsk editor nodig, bijvoorbeeld deze of deze. Ik kan me herinneren ooit ook een on-device editor te hebben gehad, maar die kon ik zo gauw niet terugvinden.
Anyone?YoshiBignose schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:02:
Een vraag: Omdat Orange nu T-Mobile is geworden staat er nu een hele lang tekst boven mijn klokje (WM 6.0) dwars door de datum heen. Hoe kan ik dit aanpassen?
Nog iets, doordat T-Mobile nu samenwerkt krijg ik ook een wit driehoekje bovenin de balk. Hoe krijg ik dit weg?
streamingpda.nl geeft nu zelfs een 404 nuRaven schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 01:46:
"Hmm, www.streamingpda.nl isn't loading right now.
The computers that run www.streamingpda.nl are having some trouble. Usually this is just a temporary problem, so you might want to try again in a few minutes."
Aldus OpenDNS.
Maar dat is offtopic
[ Voor 20% gewijzigd door Viper® op 21-08-2008 09:10 ]
Ja en nee. Ligt eraan wat je doet. Sommige instellingen kunnen geen kwaad, anderen wel. Het is de bedoeling dat je weet wat je doet. Wanneer je gaat experimenteren wordt het andere koek. Met dat laatste zou ik niet beginnen als je nog geen koek van het register hebt gegeten, begin dan gewoon met de bekende weg. Gaandeweg begin je er meer van te snappen en kan je ook gaan experimenteren.musiqman schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:44:
[...]
Is je register aanpassen niet gevaarlijk. Waar vind ik dat trouwens. Daar helpt de startpost helaas niet mee.
Maak een full sync van je PDA, files en al.musiqman schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:44:
[...]
Is je register aanpassen niet gevaarlijk. Waar vind ik dat trouwens. Daar helpt de startpost helaas niet mee.
Klopt, dat is alles. Werkt hier in ieder geval prima, al kan het volume van de TyTN niet al te gek hoog en moet ik de autoradio dus wat harder zettenmiel schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:17:
als ik mijn telefoon aan wil sluiten op de aux in van mijn autoradio, dan moet ik een USB naar jack plug kopen en een kabeltje (3,5 naar 3,5)...
vergeet ik dan nog iets?
Gaat niet om een reg.editor maar om een TSK editor.Big Daddy schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:42:
[...]
Total Commander, onder de map \\Plugins is ook een register editor te vinden.
Was goed gegaan zoals je kon lezen.Snake schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:53:
[...]
Maak een full sync van je PDA, files en al.
Pas je register aan, werkt het, goed, werkt het niet -> hard reset.
Enige wat je kwijt bent zijn je sms'jes. Eventueel daar PIM backup voor gebruiken.
Ik denk dat je in de verkeerde thread zitmawi schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:26:
Hallo,
na enige tijd niet meer op de forum gekeken te hebben zag ik dat mobile 6.1 via de officiele htc site te downloaden is.
Even een kleine vraag hierover, als ik m'n Touch II van deze rom voorzie, moeten er dan vervolgens nog drivers worden geinstalleerd, of ben ik daarna 'up and running' (buiten de apps die ik uiteraard daarna nog moet installeren?
Groet,
Mario
Anoniem: 179146
Als je dit uiterlijk wil hebben kan je ook gewoon ThrottleLauncher installeren en zo eens proberenAnoniem: 179146 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:29:
beste jongens
ik heb vandaag windows 6.1 geinstalleerd alleen ik vind het een kale look. ik ben een beetje aan het google geweest en kwam deze tegen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416278
deze ziet er heel mooi uit, maar ik ben erg bang dat er iets mis gaat. leek op dit gebied.
ik moet toch gewoon de zelfde manier installeren als vodafoon 6.1 install.
als er iets verkeerd gaat kan er iets kapot gaan of niet, en als over een tijd terug stuk is en moet naar fabriek terug dan zet ik gewoon windos 6.1 er op maar kunnen ze dan nog zien dat die diamond er vroeger op heeft gestaan
heel erg bedankt
gr webjo
Pieter
Anoniem: 179146
helaas dit schokt als een gek, voor de rest het zag er mooi uit, dat kan ik nu doenunilizer schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:39:
[...]
Als je dit uiterlijk wil hebben kan je ook gewoon ThrottleLauncher installeren en zo eens proberen
wat je ervan vindt voordat je een nieuwe rom installeert.
Anoniem: 150865
Messenger staat standaard al geinstalleerd op je telefoon volgens mij...Anoniem: 150865 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:14:
Hallo tweakers,
Ik heb een vraag. Ik heb een mda vario III en sinds enige tijd doet mijn live messenger en live hotmail het niet meer.ik had WLM_10.6.0031.1600 draaien en dat werkte altijd super. Mijn mda draait nog op de originele rom. Ik heb al diverse andere msn versie geprobeert te installeren maar krijg steeds de melding Installatie van de cab is mislukt. Ik snap niet waar dit door kan komen. heb al eens een hard reset uitgevoerd maar ik krijg het niet voor elkaar. hebben jullie hiervoor een oplossing....?
Nu heb ik al bedacht om de htc 6.1 ROM erop te zetten maar die is engels. nu las ik dat je via xda wel andere kan downloaden. Werkt dit ook met een preinstalled t-mobile foon?
alvast bedankt voor de reacties.
greetz Remco
Zoals 'big daddy' al zei, staat live messenger er al op. Maare dan kan het nog evengoed vastlopen en niet meer goed functioneren. Meestal nadat je iets geinstalleerd hebt of aan het register hebt zitten sleutelen.Anoniem: 150865 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:45:
tsja, als het al geinstalleerd staat is het niet zo moeilijk he en zou ik die vraag hier ook niet stellen.
heb het er dus in het verleden zelf op geinstalleerd. is toen opeens vast gelopen en krijg um er nu dus niet meer op geinstalleerd. zijn er meer mensen die dit probleem en weet iemand hier een oplossing voor....?
Weet precies wat je bedoelt.. had zelf ook een messenger gedownload (want nee hij staat niet standaard op de vario3, t-mobile heeft het eruit gesloopt) van het 1 op het andere moment deed deze het niet meer..verwijderen en opnieuw installeren heeft totaal geen nut gehad. Na zoeken en veel proberen kwam ik terecht bij deze versie Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip Heb hem nu een paar maanden draaien en totaal geen problemen...Anoniem: 150865 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:45:
tsja, als het al geinstalleerd staat is het niet zo moeilijk he en zou ik die vraag hier ook niet stellen.
heb het er dus in het verleden zelf op geinstalleerd. is toen opeens vast gelopen en krijg um er nu dus niet meer op geinstalleerd. zijn er meer mensen die dit probleem en weet iemand hier een oplossing voor....?
Ik heb zelf ook de vario 3, daar stond hij wél gewoon op...Magicjjk schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:36:
[...]
Weet precies wat je bedoelt.. had zelf ook een messenger gedownload (want nee hij staat niet standaard op de vario3, t-mobile heeft het eruit gesloopt) van het 1 op het andere moment deed deze het niet meer..verwijderen en opnieuw installeren heeft totaal geen nut gehad. Na zoeken en veel proberen kwam ik terecht bij deze versie Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip Heb hem nu een paar maanden draaien en totaal geen problemen...
Ik heb hem gevonden op XDA
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334621
Succes...
Anoniem: 237914
Heb precies hetzelfde gehad bij een ATT Tilt , nieuw gekocht toen uit de USA via ebay. Had geen garantie, had eerst een nieuw display gekocht, dat was het na het vervangen en lang wachten op het leveren uit eindelijk niet, toen een nieuw flex ribbon cable gekocht die het beeld van het LCD naar het moederbordje zend, na die vervangen te hebben werkte het gelukkig weer. Dat kabeltje koste me 69 dollar, maar installeren is effe wat prielen als je nooit telefoons demonteertmavaee schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:45:
Sinds donderdag ziet het scherm van mijn Kaiser er als volgt uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nu heb ik hem vrijdag voor reparatie naar Belcompany gebracht.
Zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben en is het onder garantie gerepareerd?
Hoelang is ongeveer de reparatietijd bij HTC?
Ik vond het bagger!Anoniem: 237914 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:37:
Mijn updatervaring: Ik heb nooit lopen kutten met ROMS en ben van de eerste originele rom, naar de nieuwe officiele rom gedaan van HTC zelf.
Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn:
* 6.1 is beter configureerbaar, we zijn er nog lang niet, maar het is wel een stap(je) voorwaarts.
* Batterij gaat veel langer mee (ik denk 100% langer). Ik kan er nu wel 1,5 dag mee en ben zeer intensief beller/internetter.
* Het scherm reageert sneller dan voorheen. Ook het kantelen van het beeld als je het toetsenbord eruit slide is sterk verbeterd. Ik merk dus niets van een verslechtering die andere mensen melden op dit gebied.
Ik ben er gewoon erg blij mee!
Welke ROM gebruik je van XDA?Mini Poeper schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:25:
[...]
Ik vond het bagger!
Zelf ROM's gemaakt, maar tegenwoordig is er iemand op xda die ze precies naar mijn smaak maakt.
Heb er nu ook de hardware drivers in. Al is het in (vergevorderd) bèta fase maar alle 3d test progs doen het. Heel snel door Windows heen scrollen, programma's laden snel en het beeldscherm is in een fractie van een seconde gedraaid.
Magicjjk schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:36:
[...]
Weet precies wat je bedoelt.. had zelf ook een messenger gedownload (want nee hij staat niet standaard op de vario3, t-mobile heeft het eruit gesloopt) van het 1 op het andere moment deed deze het niet meer..verwijderen en opnieuw installeren heeft totaal geen nut gehad. Na zoeken en veel proberen kwam ik terecht bij deze versie Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip Heb hem nu een paar maanden draaien en totaal geen problemen...
Ik heb hem gevonden op XDA
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334621
Succes...
Dat kan met het gratis Total Commander; navigeer daarmee naar \ > \\Plugins > LAN of tik in de adresbalk \\\LAN\ in (de \ maak je door fn-r te tikken en dan fn-spatie). Daar kan je dan links maken naar de shares. Je kan een share ook direct benaderen met \\servernaam\sharenaamThijsssss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:38:
Als beginnende gebruiker met een pas geinstalleerde draadloze router vond ik hetzelf al een hele prestatie om op internet te komen met de V1615 via WiFi. Nu ben ik alleen benieuwd of het ook mogelijk is om binnen de rest van het netwerk te komen om zo bijvoorbeeld Worddocumenten en mp3's van andere computers te openen. Kan iemand mij simpel uitleggen of dit kan, en zo ja, hoe? Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 26-08-2008 12:30 ]
Lekker zo houdenmusiqman schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:00:
Nog zoiets... Nu gaat het beeldscherm tijdens het bellen niet uit.
Maar als je hem nu in het algemeen 2 sec. niet gebruikt gaat ie al op zwart..
Iemand advies?
Zelf maak ik gebruik van het programma Network Folder plugin. Dit programma maakt na installatie een icoon aan in je instellingen/verbindingen map waar je kan instellen welke mappen je wilt sharen. Hierna kan je ze via de verkenner benaderen.Thijsssss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:38:
Als beginnende gebruiker met een pas geinstalleerde draadloze router vond ik hetzelf al een hele prestatie om op internet te komen met de V1615 via WiFi.
Nu ben ik alleen benieuwd of het ook mogelijk is om binnen de rest van het netwerk te komen om zo bijvoorbeeld Worddocumenten en mp3's van andere computers te openen. Kan iemand mij simpel uitleggen of dit kan, en zo ja, hoe? Alvast bedankt
Me 2. Erg lastig. Van mij mag die toets van het scherm. Je hebt er toch een hardkey voor?Ken. schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:45:
[...]
Lekker zo houden
Ik heb het zo staan dat 'ie aan blijft, maar ik merk opeens de laatste tijd dat ik steeds vaker met mijn wang tegen de 'end' key kom tijdens een gesprek
geen kaiser voor nodig (zie eerdere postMy-life schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:59:
Beeldscherm tijdens het bellen aan laten staan kan d.m.v. KaiserTweak en het andere staat in je handleiding.
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq