HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 181.995 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85611

Iemand ervaring met deze carkit?

http://shop.brando.com.hk...0&dept_id=039&cat_id=0763

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 85611 op 10-08-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dat is niet veel duur! mn 9V aansluiting zit alleen vrij laag in mijn auto, en als daar de microfoon op zit...

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesiej
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:04
ik heb ook weer wat geks. Ik heb mijn telefoon nu al een tijdje. Een slechte start gehad maar nu zeer tevreden tot een week geleden. QuickGPS kan met geen mogelijkheid meer updaten. Op internet lees ik dat de enige remedie een harde reset is. Maar als er iets is waar ik nu niet op zit te wachten is het wel een harde reset.

Iemand een oplossing?

Ineens doet hij het toch weer. Het heeft een week niet gewerkt!

[ Voor 8% gewijzigd door Keesiej op 10-08-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 15:14
knuppelhout schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:21:
dat is niet veel duur! mn 9V aansluiting zit alleen vrij laag in mijn auto, en als daar de microfoon op zit...
9V?? wat voor auto is dat? maare... de mic zit in de houder en niet in de sigaretten plug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-05 16:23

Masselink

Voor de dorst

Ik draai nu met de "RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship" met als extra de Video Drivers.

Hij draait als een speer, maar het scherm lijkt af en toe te hangen. dwz. Je moet af en toe wachten met invoeren. (ook via het toetsenbord). Verwijderen van de video drivers haalt niets uit.

Meer mensen met dit probleem ?

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

ik gebruik deze, wordt op pdashop volgens mij verkocht onder de naam veripart.
Ik heb hem met een ventilatiehouder die overigens slecht past in mijn auto, alleen op de onderste lamel.
De houder voldoet maar bellers klagen wel dat ze zichzelf terug horen. Ook horen ze mij niet best. Wel prima voor tomtom etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 22:20
knuppelhout schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:21:
12V bedoel je lijkt me.

Als ik het plaatje moet geloven zit de Mic in de houder"
Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com.hk/prod_img/thumb/SCHFK001800_06_M.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:33
Masselink schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:19:
Ik draai nu met de "RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship" met als extra de Video Drivers.

Hij draait als een speer, maar het scherm lijkt af en toe te hangen. dwz. Je moet af en toe wachten met invoeren. (ook via het toetsenbord). Verwijderen van de video drivers haalt niets uit.

Meer mensen met dit probleem ?
Hier staat waarschijnlijk een oplossing voor het probleem.

Het probleem lijkt hem te zitten in HardSPL, dit is op te lossen door een andere SPL te flashen. (bijvoorbeeld deze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 85611 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:36:
Ik ben op zoek naar een autolader en autohouder voor mijn Tytn 2.
Voor de autohouder heb ik het liefst één die aan mijn ventilator gaten vast klemt en niet aan de voorruit.
Heeft iemand een tip welke ik kan gebruiken?

Weten jullie of de autolader van Brando wel 2 ampere is?
Brodit houder nemen icm proclip, kun je gewoon vastklikken en werkt perfect: http://www.pdashop.nl/pro...tn-ii-brodit-proclip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzling
  • Laatst online: 25-11-2021
aarrrggghhhh nu weer twee heel vervelende problemen met TT7:

1. bij het starten van TT7 maakt hij telkens verbinding met internet ... waarom??? En belangrijker, waar schakel ik het uit?

2. als ik iemand wil bellen via bluetooth oortje terwijl TT7 draait, dan belt hij wel maar ik hoor niets. De andere partij ontvangt mijn belletje maar hoort ook niets. |:(

Herkent iemand dit??

EDIT: Beide problemen opgelost!
Met dank aan ThaNetRunner die de oplossing geeft in Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2 (waar ik al een tijdje zocht en maar niets vond tot ik mijn bril opzette ... duhhhh) --> Assisted GPS uitzetten in Kaisertweak! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door dazzling op 11-08-2008 21:19 ]

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252817

Mensen, hier een dringend vraag:

Zojuist een Tytn II aangeschaft en als ik bij MSN aanmeldt, wordt er automatisch contacten toegevoegd bij mijn telefoonboek. Heel onoverzichtelijk, en ik wil het niet verwijderen, omdat ik dan alles kwijt ben. Hoe kan ik die msn contacten weghalen zonder dat ik het kwijtraak? Wil het telefoonboek maar bij nummers houden, en niet msn namen tussendoor.

PS hoe kan ik meerdere thema's downloaden? Bij een HTC Touch is er een zwarte thema als default, waarom heeft een HTC Tytn II dat niet? Tips?

(Zoekfunctie geprobeerd, maar de zovele resultaten zorgde ervoor dat ik afhaakte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke83
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

Luke83

Sleep is for the weak

Anoniem: 252817 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:23:

Zojuist een Tytn II aangeschaft en als ik bij MSN aanmeldt, wordt er automatisch contacten toegevoegd bij mijn telefoonboek. Heel onoverzichtelijk, en ik wil het niet verwijderen, omdat ik dan alles kwijt ben. Hoe kan ik die msn contacten weghalen zonder dat ik het kwijtraak? Wil het telefoonboek maar bij nummers houden, en niet msn namen tussendoor.
Jammer, maar je zult je phone 'n harde reset moeten geven en in het begin (bij de instellingen die er worden gevraagd) goed lezen of je je contacten van Live! er gelijk wil bij zetten (dus uitvinken :+)

*tip* : maak wel even back-up, scheelt weer irritatie achteraf ...

Er bestaan genoeg gekken op deze wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Laatst online: 28-04 15:45
Anoniem: 252817 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:23:

Zojuist een Tytn II aangeschaft en als ik bij MSN aanmeldt, wordt er automatisch contacten toegevoegd bij mijn telefoonboek. Heel onoverzichtelijk,.............
Volgens mij gaat dat niet automatisch maar is het een vinkje dat je had moeten uitzetten bij de eerste keer aanmelden, niet goed gekeken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Luke83 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:53:
[...]

Jammer, maar je zult je phone 'n harde reset moeten geven en in het begin (bij de instellingen die er worden gevraagd) goed lezen of je je contacten van Live! er gelijk wil bij zetten (dus uitvinken :+)

*tip* : maak wel even back-up, scheelt weer irritatie achteraf ...
Tikkeltje drastisch, niet ? ;)
Gewoon even je huidige profile uitsignen en de juiste vakjes ontvinken bij de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dit gaat niet bij de oudere versies hoor ;)

Je moet maar eens zoeken op xda-dev voor de laatste nieuwe versie :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Eergisteren ook weer zoiets. Vanuit het niets waren mn contacten en favorieten van ie weg. Wil ik m een soft reset geven, alles weg, terug naar fabrieksmodus.

Moest ik eerst Sprite er weer op installeren, reseten en herladen.

Bah. begin me steeds meer ter irriteren aan dit toestel :(

[ Voor 5% gewijzigd door musiqman op 12-08-2008 11:34 ]

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252817

Kan iemand de link posten voor de nieuwe versie? Ik ben echt onbekend op terrein van XDA-developers... Wil geen verkeerde dingen op m'n TytnII hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 10:06

Eagle Creek

Breathing security

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Hmm, www.streamingpda.nl isn't loading right now.

The computers that run www.streamingpda.nl are having some trouble. Usually this is just a temporary problem, so you might want to try again in a few minutes."

Aldus OpenDNS.

Maar dat is offtopic ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

[message=30568596,noline]
Maar dat is offtopic ;)
Valt mee. Deze site wordt aangeraden in de startpost om muziek te luisteren.
Had het nog nooit gedaan, wilde het gister voor het eerst doen, site down.
Ze moeten ook altijd mij hebben |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Na welverdiende vakantie valt mij het volgende op aan 6.1

Ik had vroeger altijd internet toegang op m'n telefoon via USB (gekoppeld aan laptop met netwerk / internet verbinding).

Dit werkt niet meer. Ik heb de advanced features aan / uit gezet, maar dat lijkt geen oplossing te bieden. Zoeken op internet is lastig want alle resultaten blijven maar verwijzen naar internet op de laptop vanaf de phone, terwijl ik het juist anderom wil hebben :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eagle Creek schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:50:
[...]

Valt mee. Deze site wordt aangeraden in de startpost om muziek te luisteren.
Had het nog nooit gedaan, wilde het gister voor het eerst doen, site down.
Ze moeten ook altijd mij hebben |:( .
Hmm, ok.
:P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Anoniem: 252817 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:19:
Kan iemand de link posten voor de nieuwe versie? Ik ben echt onbekend op terrein van XDA-developers... Wil geen verkeerde dingen op m'n TytnII hebben.
die kan je vinden op de HTC E-Club

• csjah
Weet iemand of je twee agenda's naast elkaar kan laten lopen? Dus bv een prive en een werk agenda? en kun je ook meerdere exchange accounts krijgen op je device?
Ik wil graag mijn werk agenda en prive agenda gescheiden houden. Werkagenda moet gesynchroniseerd kunnen worden via exchange...
En ik zou graag mijn prive mail ook via een soort exchange willen laten lopen. Zelfde soort programma als Mobile ME van Apple... Kent iemand dat?

• haasje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-03-2024
Heb al om me heen gezocht, maar kom er toch niet uit.
Sinds mijn upgrade naar 6.1 loop ik tegen het volgende probleem aan:
in internet explorer wil ik een url intypen met het toetsenbord (dus in landscape). De letters zijn wit (althans niet zichtbaar). Ook de eerdere adresregels zijn onleesbaar (soms een vreemd teken). Iemand enig idee?

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 09:29
BtM909 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:55:

Ik had vroeger altijd internet toegang op m'n telefoon via USB (gekoppeld aan laptop met netwerk / internet verbinding).

Dit werkt niet meer. Ik heb de advanced features aan / uit gezet, maar dat lijkt geen oplossing te bieden. Zoeken op internet is lastig want alle resultaten blijven maar verwijzen naar internet op de laptop vanaf de phone, terwijl ik het juist anderom wil hebben :)
staat bij instellingen -> verbindingen -> usb aan pc -> vinkje uit (geavanceerde netwerkfuncionaliteit inschakelen).

Deze moet uitstaan, dit geeft HTC toe dat die functie niet erg goed werkt.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Sinds ik de nieuwe rom 6.1 erop heb gezet, problemen met het smsen. Als ik aan het smsen ben, blijft elke keer mijn beeld hangen, dus heb al een hele zin getyped, en komt pas na een paar sec te voorschijn. Iemand een idee hoe ik dat oplossen kan?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

rdfeij schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:00:
[...]

staat bij instellingen -> verbindingen -> usb aan pc -> vinkje uit (geavanceerde netwerkfuncionaliteit inschakelen).

Deze moet uitstaan, dit geeft HTC toe dat die functie niet erg goed werkt.
Sorry, wellicht wat raar aangegeven, maar die heb ik dus al uit gezet. *bummer*

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
haasje schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:44:
Heb al om me heen gezocht, maar kom er toch niet uit.
Sinds mijn upgrade naar 6.1 loop ik tegen het volgende probleem aan:
in internet explorer wil ik een url intypen met het toetsenbord (dus in landscape). De letters zijn wit (althans niet zichtbaar). Ook de eerdere adresregels zijn onleesbaar (soms een vreemd teken). Iemand enig idee?
Antwoord 1: Zoek eens in dit topic (is een week of wat geleden al beantwoord).

Antwoord 2: Zet cleartype uit in landscape mode (waarschijnlijk heb je dit met KaiserTweak aangezet).

• haasje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-03-2024
DaSaN schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:05:
[...]

Antwoord 1: Zoek eens in dit topic (is een week of wat geleden al beantwoord).

Antwoord 2: Zet cleartype uit in landscape mode (waarschijnlijk heb je dit met KaiserTweak aangezet).
Kan het topic zo niet vinden, maar antwoord 2 heeft wel geholpen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik heb weer 2 problemen. Mijn Bluetoth pan werkt vanuit opeens niet meer, vorige week deed ie het uitstekend en nu niet meer na de hard reset. iemand tips hoe ik dit weer voor elkaar krijg :S

Ook is de phone erg traag met bijv. berichten typen (sms of ie maakt niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831

Ik heb een probleem met de batterij-voeding van mijn TYTN II.
Vorige week na opladen met oplader tot groene lampje brand was de accu na 1 nacht alweer op.
Had hem niet gebruikt en alles staat uit. Dacht dat het in de accu zat (okt. 2007 met TyTN gekocht) en kocht een nieuwe.
Die opgeladen en vanmorgen weer een zwart scherm.
Iemand enig idee wat er mis aan is en of ik iets verkeerd doe?
Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eronnes
  • Laatst online: 06-08-2020
teake schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:59:
Iemand die weet waarom mijn GPRS verbinding niet goed werkt? Active sync probeert natuurlijk om de zoveel tijd gegevens uit te wisselen, en daardoor merk ik vooral dat GPRS niet werkt.

Na opstarten werkt hij meestal wel, maar na enkele minuten of uren werkt hij niet meer.

Melding: Wachten op netwerk.
Logo: "G" is gewoon in beeld, zowel het kleine G'tje boven de signaalsterkte indicator, als de grote G ernaast.
Soft reset werkt meestal, maar ook daarna hapert de verbinding weer.

In Bulgarije met 3G of UMTS geen enkel probleem, maar in NL (voor en na de reis) alleen maar gedonder.

ps: standaard HTC rom, KPN lijn.

EDIT: extra info:
* Met kaisertweak al geprobeerd: verbinding "KPN Internet" staat op Always on. Maakt geen verschil
* Verbindings-selectie staat op automatisch
* SPB GPRS monitor geeft ook aan dat er inderdaad geen dataverkeer geweest is die periode dat ik haperende verbinding heb.
* "afsluiten" in GPRS monitor sluit de verbinding inderdaad, "verbinden" werkt ook. MAAR alleen als er daadwerkelijk verbinding is. En die valt dus steeds uit na verloop van tijd.
Mijn broer heeft een HTC s730 met hetzelfde probleem. Wie weet een oplossing, kan het misschien een probleem met de KPN sim zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door eronnes op 17-08-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

BtM909 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:55:

Moet je normaal instellen in Activesync of Windows Mobile Device Center, daar kan je bij opties 'Allow Data connection' aanvinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 31-05 21:57
eronnes schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:13:
[...]

Mijn broer heeft een HTC s730 met hetzelfde probleem. Wie weet een oplossing, kan het misschien een probleem met de KPN sim zijn?
Ik was er in één keer vanaf door een nieuwe SIM (een USIM). Mijn KPN SIM was 4 jaar oud, en die kon de nieuwe technieken nog niet goed aan. Nu met de nieuwe U-SIM gaat alles perfect. Ik heb KPN gebeld, verhaal uitgelegd, en kreeg gratis een nieuwe SIM op gestuurd. Dit omdat het om een technisch mankement ging. Immers, ze bieden een UMTS/GPRS verbinding aan, maar zelfs het GPRS deel werkt met de oude SIM maar ZEEEEER matig. Met de nieuwe USIM was het meteen voor elkaar.

(zie ook het bericht van mij, een fors aantal berichten later dan het door je gevonden bericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
musiqman schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:30:

Ook is de phone erg traag met bijv. berichten typen (sms of ie maakt niet uit)
daar heb ik ook last van. was met 6.0 zo, en nu met 6.1 ook. erg irritant, je begint met typen en hij ligt gewoon de hele tijd een paar woorden achter. dat samen met de wel erg vaak voorkomende typfoutjes (dat ie dubbele letters als 1 ziet, bijv midag of steds) maakt smsen helemaal neit zo relaxed als ik had gehoopt. in kaisertweak kan ik geen settings vinden die hier iets voor zouden moeten doen.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

knuppelhout schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:05:
[...]

daar heb ik ook last van. was met 6.0 zo, en nu met 6.1 ook. erg irritant, je begint met typen en hij ligt gewoon de hele tijd een paar woorden achter. dat samen met de wel erg vaak voorkomende typfoutjes (dat ie dubbele letters als 1 ziet, bijv midag of steds) maakt smsen helemaal neit zo relaxed als ik had gehoopt. in kaisertweak kan ik geen settings vinden die hier iets voor zouden moeten doen.
Lees de TS, pas je register aan, dan heb je die bug niet van dat dubbele letter = 1 letter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Nu online

DUX

blijft ook nu voor Oranje

teake schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 06:37:
Ik was er in één keer vanaf door een nieuwe SIM (een USIM). Mijn KPN SIM was 4 jaar oud, en die kon de nieuwe technieken nog niet goed aan. Nu met de nieuwe U-SIM gaat alles perfect. Ik heb KPN gebeld, verhaal uitgelegd, en kreeg gratis een nieuwe SIM op gestuurd. Dit omdat het om een technisch mankement ging. Immers, ze bieden een UMTS/GPRS verbinding aan, maar zelfs het GPRS deel werkt met de oude SIM maar ZEEEEER matig. Met de nieuwe USIM was het meteen voor elkaar.

(zie ook het bericht van mij, een fors aantal berichten later dan het door je gevonden bericht)
Ik heb daar vorig jaar anders behoorlijk wat Euro's voor moeten neerleggen bij KPN, een nieuwe USIM (waar mijn oude meer dan 10 jaar oud was...)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Snake schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:10:
[...]

Lees de TS, pas je register aan, dan heb je die bug niet van dat dubbele letter = 1 letter.
heb ik gedaan, met de vorige firmware, maar deed eigenlijk nauwelijks iets. en dan nog... verhelpt niet de traagheid met smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-05 18:16
Een vraag: Omdat Orange nu T-Mobile is geworden staat er nu een hele lang tekst boven mijn klokje (WM 6.0) dwars door de datum heen. Hoe kan ik dit aanpassen?

Nog iets, doordat T-Mobile nu samenwerkt krijg ik ook een wit driehoekje bovenin de balk. Waarom is dit en hoe krijg ik dit weg?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Driehoekje is het ROAMING symbool. Dat is er omdat T-mobile en Orange van elkaars netwerk gebruik maken. Ik weet helaas voor je niet hoe het weg te halen is, maar dat weet een ander wellicht wel weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Voor mensen die netwerk problemen hebben met het T-Mobile netwerk:

- Ga naar Settings
- Ga naar Phone op het tabblad Personal
- Ga naar het tabblad Band
- Verander de GSM/UMTS band van Auto naar GSM(900+1800)+UMTS(2100)

Naar deze wijziging hebben ik weer een stabiele verbinding (ook HSPDA)

Met dank aan: Anoniem: 234016 in "Netwerkissue's T-mobile"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
teake schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:28:
Driehoekje is het ROAMING symbool. Dat is er omdat T-mobile en Orange van elkaars netwerk gebruik maken. Ik weet helaas voor je niet hoe het weg te halen is, maar dat weet een ander wellicht wel weer?
Bedankt, ik wist de naam niet dus dan is het moeilijk zoeken maar met remove roaming icon vind ik al genoeg hits, alleen nog geen oplossing... het wordt zo vol nu boven mijn tytn :P

[ Voor 7% gewijzigd door YoshiBignose op 18-08-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb een mega probleem.... Ik laat mijn telefoon aan staan 's nachts (al meer dan 1 jaar) en nu start mijn telefoon niet meer op. Ik keek vanochtend en hij was zomaar uit, normaal moet hij gewoon aan blijven.

Ik kan hem niet meer aan doen.
Batterij was oke (ongeveer 1/2 tot 1/3 vol).
Batterij uit en in gedaan,
ook de simkaart.
Ik laad hem nu op via USB en krijg een rood lampje te zien (normaal is het oranje) en
met usb start hij ook niet op.
Alleen telefoon was aan (geen umts/hsdpa etc of bluetooth).
Ik heb al meer dan 2 weken terug hem geupgraded naar Windows Mobile 6.1 wat ik gedownload heb op de Nederlandse HTC site. Installatie was goed.

Heeft iemand een idee? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Tss tss, je weet dat het niet goed is om die dingen 24/7 aan te houden. Af en toe rust is goed voor de levensduur. Wat rood lampje is weet ik niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
YoshiBignose schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:06:
Tss tss, je weet dat het niet goed is om die dingen 24/7 aan te houden. Af en toe rust is goed voor de levensduur. Wat rood lampje is weet ik niet eigenlijk.
Onzin, Ik heb ook altijd mijn phone aan en nog nooit problemen mee gehad. dat doe ik al 7 jaar ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
YoshiBignose schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:06:
Dan als nog mag hij niet stuk gaan na 1 jaar....

In de manual zie ik niet meer dan dit:

* Linker LED: Toont groene en gele lampjes voor HSDPA/UMTS/EDGE/GSM/GPRS/,
-bericht, en -netwerkstatus en als melding en oplaadstatus van de accu. Toont een knipperend rood lichtje als het accuniveau 5% of lager bereikt.
Rode LED: Toont een knipperend blauw lampje als systeemmelding als Bluetooth is ingeschakeld en klaar is om Bluetooth-signalen over te dragen. Deze LED knippert groen voor Wi-Fi-status. Als zowel Bluetooth als Wi-Fi is ingeschakeld, knipperen de lichten na elkaar. Toont een oranje lampje voor GPS-status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:43

Arfman

Drome!

Lijkt me simpel: hij is stuk :+
Terug naar de winkel ermee.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-06 23:16
Op XDA noemen ze het de "Red Light of Death" of RLOD. Er zijn een paar mogelijke oplossingen, maar de kans dat je 'm zal moeten omruilen is groot.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Dank voor je reactie.... Heb het een en ander geprobeerd maar helaas komt hij niet tot leven.

R.I.P. ;(

EDIT (14.52):

Wel heb je ooit!!!!!!

Direct op netvoer en dan met de batterij spelen.... Hij doet het weer (na een kwartier spelen)!!!

Dank allen voor jullie reactie.

[ Voor 46% gewijzigd door Qunix op 20-08-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Die lijkt te werken.
Zat vandaag in de trein en had geen radio, moest toen van armoede maar YouTube bekijken (armoede he, YouTube bekijken in de trein ;-)).
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Snake schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:10:
[...]

Is je register aanpassen niet gevaarlijk. Waar vind ik dat trouwens. Daar helpt de startpost helaas niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
register is te bewerken met bijvoorbeeld total commander. Ga daarbij nadat je in de root gekomen bent (klik op "\") nóg een stapje hoger door op "\\" te klikken. (je komt dan in \\\) Daar kun je vervolgens kiezen voor register, ftp of lan.

[ Voor 4% gewijzigd door teake op 20-08-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 21:55
Waarschijnlijk kijk ik erover heen, maar waar kan ik de kleur van het lettertype op het home screen veranderen? Door een nieuwe achtergrond zie ik de witte letters niet goed, dus wilde het veranderen. Echter bij Instellingen zie ik nergens een optie daarvoor. Het gaat btw om WM 6.1, mocht dat nog uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
^ daarvoor heb je een .tsk editor nodig, bijvoorbeeld deze of deze. Ik kan me herinneren ooit ook een on-device editor te hebben gehad, maar die kon ik zo gauw niet terugvinden.

• musiqman
Reg tweak is eitje. snel smsen en geen zwart beeld meer. top :D

• L0we
Ma.rkus.nl schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:48:
^ daarvoor heb je een .tsk editor nodig, bijvoorbeeld deze of deze. Ik kan me herinneren ooit ook een on-device editor te hebben gehad, maar die kon ik zo gauw niet terugvinden.
Total Commander, onder de map \\Plugins is ook een register editor te vinden.

• YoshiBignose
YoshiBignose schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:02:
Een vraag: Omdat Orange nu T-Mobile is geworden staat er nu een hele lang tekst boven mijn klokje (WM 6.0) dwars door de datum heen. Hoe kan ik dit aanpassen?

Nog iets, doordat T-Mobile nu samenwerkt krijg ik ook een wit driehoekje bovenin de balk. Hoe krijg ik dit weg?
Anyone?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 01:46:
"Hmm, www.streamingpda.nl isn't loading right now.

The computers that run www.streamingpda.nl are having some trouble. Usually this is just a temporary problem, so you might want to try again in a few minutes."

Aldus OpenDNS.

Maar dat is offtopic ;)
streamingpda.nl geeft nu zelfs een 404 nu

Dat driehoekje geeft aan dat je roaming bent, en dus op een ander netwerk zit dan je eigen netwerk binnen je land. Dit kan tot gevolg hebben dat je extra kosten krijgt. Dit heb je ook vaak in het buitenland.

[ Voor 20% gewijzigd door Viper® op 21-08-2008 09:10 ]

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 21:00
als ik mijn telefoon aan wil sluiten op de aux in van mijn autoradio, dan moet ik een USB naar jack plug kopen en een kabeltje (3,5 naar 3,5)...

vergeet ik dan nog iets?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
musiqman schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:44:
[...]

Is je register aanpassen niet gevaarlijk. Waar vind ik dat trouwens. Daar helpt de startpost helaas niet mee.
Ja en nee. Ligt eraan wat je doet. Sommige instellingen kunnen geen kwaad, anderen wel. Het is de bedoeling dat je weet wat je doet. Wanneer je gaat experimenteren wordt het andere koek. Met dat laatste zou ik niet beginnen als je nog geen koek van het register hebt gegeten, begin dan gewoon met de bekende weg. Gaandeweg begin je er meer van te snappen en kan je ook gaan experimenteren.

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

musiqman schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:44:
[...]

Maak een full sync van je PDA, files en al.

Pas je register aan, werkt het, goed, werkt het niet -> hard reset.

Enige wat je kwijt bent zijn je sms'jes. Eventueel daar PIM backup voor gebruiken.

• Ma.rkus.nl
miel schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:17:
als ik mijn telefoon aan wil sluiten op de aux in van mijn autoradio, dan moet ik een USB naar jack plug kopen en een kabeltje (3,5 naar 3,5)...

vergeet ik dan nog iets?
Klopt, dat is alles. Werkt hier in ieder geval prima, al kan het volume van de TyTN niet al te gek hoog en moet ik de autoradio dus wat harder zetten :)

Als je zo'n USB -> jackplug converter koopt, neem er dan eentje waarbij je ook nog een autolader aan kan sluiten (ik heb deze, kost inclusief verzending slechts $18,-).

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 21:55
Big Daddy schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:42:
[...]

Total Commander, onder de map \\Plugins is ook een register editor te vinden.
Gaat niet om een reg.editor maar om een TSK editor.

Helaas kan je dus zoiets simpels als fonts en kleuren niet wijzigen in WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
HUH? Weer wat nieuws.... m'n TyTNII is ineens m'n mail accounts kwijt. Drie pop-accounts en een exchange-outlook account zijn foetsie. Gisteren had ik dat ook al, en opnieuw instellen van de pop-accounts werkt wel. Outlook-exchange is alleen te herstellen door synchronisatie-verband te verwijderen, en opnieuw in te stellen. (Via active-sync, want via de lucht wil het niet.)

Maar vanmorgen was hij de accounts allemaal weer kwijt. (telefoon gaat uit 's nachts, soft reset maakt dus ook geen verschil).

Wie kent de oplossing?

ps: WM6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Snake schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:53:
[...]

Maak een full sync van je PDA, files en al.

Pas je register aan, werkt het, goed, werkt het niet -> hard reset.

Enige wat je kwijt bent zijn je sms'jes. Eventueel daar PIM backup voor gebruiken.
Was goed gegaan zoals je kon lezen.

Sprite doet ook sms backup bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 15:46
Hallo,

na enige tijd niet meer op de forum gekeken te hebben zag ik dat mobile 6.1 via de officiele htc site te downloaden is.

Even een kleine vraag hierover, als ik m'n Touch II van deze rom voorzie, moeten er dan vervolgens nog drivers worden geinstalleerd, of ben ik daarna 'up and running' (buiten de apps die ik uiteraard daarna nog moet installeren?

Groet,

Mario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
mawi schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:26:
Hallo,

na enige tijd niet meer op de forum gekeken te hebben zag ik dat mobile 6.1 via de officiele htc site te downloaden is.

Even een kleine vraag hierover, als ik m'n Touch II van deze rom voorzie, moeten er dan vervolgens nog drivers worden geinstalleerd, of ben ik daarna 'up and running' (buiten de apps die ik uiteraard daarna nog moet installeren?

Groet,

Mario
Ik denk dat je in de verkeerde thread zit ;). Maar in principe ben je na een romupdate gelijk up and running ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179146

beste jongens
ik heb vandaag windows 6.1 geinstalleerd alleen ik vind het een kale look. ik ben een beetje aan het google geweest en kwam deze tegen

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416278

deze ziet er heel mooi uit, maar ik ben erg bang dat er iets mis gaat. leek op dit gebied.
ik moet toch gewoon de zelfde manier installeren als vodafoon 6.1 install.

als er iets verkeerd gaat kan er iets kapot gaan of niet, en als over een tijd terug stuk is en moet naar fabriek terug dan zet ik gewoon windos 6.1 er op maar kunnen ze dan nog zien dat die diamond er vroeger op heeft gestaan

heel erg bedankt
gr webjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Laatst online: 29-05 09:58
Anoniem: 179146 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:29:
beste jongens
ik heb vandaag windows 6.1 geinstalleerd alleen ik vind het een kale look. ik ben een beetje aan het google geweest en kwam deze tegen

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416278

deze ziet er heel mooi uit, maar ik ben erg bang dat er iets mis gaat. leek op dit gebied.
ik moet toch gewoon de zelfde manier installeren als vodafoon 6.1 install.

als er iets verkeerd gaat kan er iets kapot gaan of niet, en als over een tijd terug stuk is en moet naar fabriek terug dan zet ik gewoon windos 6.1 er op maar kunnen ze dan nog zien dat die diamond er vroeger op heeft gestaan

heel erg bedankt
gr webjo
Als je dit uiterlijk wil hebben kan je ook gewoon ThrottleLauncher installeren en zo eens proberen
wat je ervan vindt voordat je een nieuwe rom installeert.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Hey gisteravond na flink wat sms en mms verkeer kreeg ik ineens een windows 6.1 error. Nu blijf ik de hele tijd een mms krijgen en het lijkt erop dat ik geen ontvangstbevestiging meer stuur naar me provider (of als dat er is ).

Ook hebben een aantal contactpersonen nu geen naam meer in de "weaved" sms vorm, maar hun nummer. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen zonder weer alles er van af te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179146

unilizer schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:39:
[...]

Als je dit uiterlijk wil hebben kan je ook gewoon ThrottleLauncher installeren en zo eens proberen
wat je ervan vindt voordat je een nieuwe rom installeert.
helaas dit schokt als een gek, voor de rest het zag er mooi uit, dat kan ik nu doen

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150865

Hallo tweakers,

Ik heb een vraag. Ik heb een mda vario III en sinds enige tijd doet mijn live messenger en live hotmail het niet meer.ik had WLM_10.6.0031.1600 draaien en dat werkte altijd super. Mijn mda draait nog op de originele rom. Ik heb al diverse andere msn versie geprobeert te installeren maar krijg steeds de melding Installatie van de cab is mislukt. Ik snap niet waar dit door kan komen. heb al eens een hard reset uitgevoerd maar ik krijg het niet voor elkaar. hebben jullie hiervoor een oplossing....?

Nu heb ik al bedacht om de htc 6.1 ROM erop te zetten maar die is engels. nu las ik dat je via xda wel andere kan downloaden. Werkt dit ook met een preinstalled t-mobile foon?

alvast bedankt voor de reacties.

greetz Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Anoniem: 150865 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:14:
Hallo tweakers,

Ik heb een vraag. Ik heb een mda vario III en sinds enige tijd doet mijn live messenger en live hotmail het niet meer.ik had WLM_10.6.0031.1600 draaien en dat werkte altijd super. Mijn mda draait nog op de originele rom. Ik heb al diverse andere msn versie geprobeert te installeren maar krijg steeds de melding Installatie van de cab is mislukt. Ik snap niet waar dit door kan komen. heb al eens een hard reset uitgevoerd maar ik krijg het niet voor elkaar. hebben jullie hiervoor een oplossing....?

Nu heb ik al bedacht om de htc 6.1 ROM erop te zetten maar die is engels. nu las ik dat je via xda wel andere kan downloaden. Werkt dit ook met een preinstalled t-mobile foon?

alvast bedankt voor de reacties.

greetz Remco
Messenger staat standaard al geinstalleerd op je telefoon volgens mij...

Als je verder leest op XDA kom je vast ook wel bij een volledige beschrijving hoe dat allemaal in zn werk gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tsja, als het al geinstalleerd staat is het niet zo moeilijk he en zou ik die vraag hier ook niet stellen.

heb het er dus in het verleden zelf op geinstalleerd. is toen opeens vast gelopen en krijg um er nu dus niet meer op geinstalleerd. zijn er meer mensen die dit probleem en weet iemand hier een oplossing voor....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
Anoniem: 150865 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:45:
tsja, als het al geinstalleerd staat is het niet zo moeilijk he en zou ik die vraag hier ook niet stellen.

heb het er dus in het verleden zelf op geinstalleerd. is toen opeens vast gelopen en krijg um er nu dus niet meer op geinstalleerd. zijn er meer mensen die dit probleem en weet iemand hier een oplossing voor....?
Zoals 'big daddy' al zei, staat live messenger er al op. Maare dan kan het nog evengoed vastlopen en niet meer goed functioneren. Meestal nadat je iets geinstalleerd hebt of aan het register hebt zitten sleutelen.
MDA Vario is van T-Mobile he? Is daar geen 6.1 update te krijgen. Als jij een NL toestel hebt, dan kun je er ook een nederlandse update opzetten. Als je elke andere rom erop wilt kunnen zetten, dan moet je em eerst unlocken. Op XDA staat daar alles over geschreven.
Zoals je ziet heb ik er dus geen andere oplossing voor dan een harde reset of een andere rom/update... Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Anoniem: 150865 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:45:

Weet precies wat je bedoelt.. had zelf ook een messenger gedownload (want nee hij staat niet standaard op de vario3, t-mobile heeft het eruit gesloopt) van het 1 op het andere moment deed deze het niet meer..verwijderen en opnieuw installeren heeft totaal geen nut gehad. Na zoeken en veel proberen kwam ik terecht bij deze versie Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip Heb hem nu een paar maanden draaien en totaal geen problemen...

Ik heb hem gevonden op XDA
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334621

Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Magicjjk schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:36:
[...]

Weet precies wat je bedoelt.. had zelf ook een messenger gedownload (want nee hij staat niet standaard op de vario3, t-mobile heeft het eruit gesloopt) van het 1 op het andere moment deed deze het niet meer..verwijderen en opnieuw installeren heeft totaal geen nut gehad. Na zoeken en veel proberen kwam ik terecht bij deze versie Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip Heb hem nu een paar maanden draaien en totaal geen problemen...

Succes...
Ik heb zelf ook de vario 3, daar stond hij wél gewoon op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-06 06:12
Sinds donderdag ziet het scherm van mijn Kaiser er als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: http://pswd.biz/stellar/IMG_7652.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pswd.biz/stellar/IMG_7654.jpg

:'(
Nu heb ik hem vrijdag voor reparatie naar Belcompany gebracht.
Zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben en is het onder garantie gerepareerd?
Hoelang is ongeveer de reparatietijd bij HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Weet iemand waaronm de Vodafone live site het nog nooit heeft gedaan bij mij. Ook niet bij mn ''nieuwe'' toestel..

Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsssss
  • Laatst online: 11-09-2021
Als beginnende gebruiker met een pas geinstalleerde draadloze router vond ik hetzelf al een hele prestatie om op internet te komen met de V1615 via WiFi.

Nu ben ik alleen benieuwd of het ook mogelijk is om binnen de rest van het netwerk te komen om zo bijvoorbeeld Worddocumenten en mp3's van andere computers te openen. Kan iemand mij simpel uitleggen of dit kan, en zo ja, hoe? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237914

Mijn updatervaring: Ik heb nooit lopen kutten met ROMS en ben van de eerste originele rom, naar de nieuwe officiele rom gedaan van HTC zelf.

Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn:
* 6.1 is beter configureerbaar, we zijn er nog lang niet, maar het is wel een stap(je) voorwaarts.
* Batterij gaat veel langer mee (ik denk 100% langer). Ik kan er nu wel 1,5 dag mee en ben zeer intensief beller/internetter.
* Het scherm reageert sneller dan voorheen. Ook het kantelen van het beeld als je het toetsenbord eruit slide is sterk verbeterd. Ik merk dus niets van een verslechtering die andere mensen melden op dit gebied.

Ik ben er gewoon erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Laatst online: 08:01
mavaee schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:45:
Sinds donderdag ziet het scherm van mijn Kaiser er als volgt uit:
[afbeelding]
[afbeelding]

:'(
Nu heb ik hem vrijdag voor reparatie naar Belcompany gebracht.
Zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben en is het onder garantie gerepareerd?
Hoelang is ongeveer de reparatietijd bij HTC?
Heb precies hetzelfde gehad bij een ATT Tilt , nieuw gekocht toen uit de USA via ebay. Had geen garantie, had eerst een nieuw display gekocht, dat was het na het vervangen en lang wachten op het leveren uit eindelijk niet, toen een nieuw flex ribbon cable gekocht die het beeld van het LCD naar het moederbordje zend, na die vervangen te hebben werkte het gelukkig weer. Dat kabeltje koste me 69 dollar, maar installeren is effe wat prielen als je nooit telefoons demonteert :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Niemand een tip over de live site (instellingen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Anoniem: 237914 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:37:
Mijn updatervaring: Ik heb nooit lopen kutten met ROMS en ben van de eerste originele rom, naar de nieuwe officiele rom gedaan van HTC zelf.

Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn:
* 6.1 is beter configureerbaar, we zijn er nog lang niet, maar het is wel een stap(je) voorwaarts.
* Batterij gaat veel langer mee (ik denk 100% langer). Ik kan er nu wel 1,5 dag mee en ben zeer intensief beller/internetter.
* Het scherm reageert sneller dan voorheen. Ook het kantelen van het beeld als je het toetsenbord eruit slide is sterk verbeterd. Ik merk dus niets van een verslechtering die andere mensen melden op dit gebied.

Ik ben er gewoon erg blij mee!
Ik vond het bagger!
Zelf ROM's gemaakt, maar tegenwoordig is er iemand op xda die ze precies naar mijn smaak maakt.
Heb er nu ook de hardware drivers in. Al is het in (vergevorderd) bèta fase maar alle 3d test progs doen het. Heel snel door Windows heen scrollen, programma's laden snel en het beeldscherm is in een fractie van een seconde gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26
Mini Poeper schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:25:
[...]

Ik vond het bagger!
Zelf ROM's gemaakt, maar tegenwoordig is er iemand op xda die ze precies naar mijn smaak maakt.
Heb er nu ook de hardware drivers in. Al is het in (vergevorderd) bèta fase maar alle 3d test progs doen het. Heel snel door Windows heen scrollen, programma's laden snel en het beeldscherm is in een fractie van een seconde gedraaid.
Welke ROM gebruik je van XDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Oesie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:28:
[...]

Welke ROM gebruik je van XDA?
ROMeOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geweldig, dit is het antwoord waar ik wat mee kan. Ik had dus precies hetzelfde. Van de ene op de andere dag werkte messenger niet meer. Diverse versies geprobeerd maar nergens werkte hij op. Maar heb net die versie van jouw erop gezet en nu pakt hij um wel. Gek maar ik ben een tevreden man.

Thanx
Magicjjk schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:36:
[...]

Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Thijsssss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:38:
Als beginnende gebruiker met een pas geinstalleerde draadloze router vond ik hetzelf al een hele prestatie om op internet te komen met de V1615 via WiFi. Nu ben ik alleen benieuwd of het ook mogelijk is om binnen de rest van het netwerk te komen om zo bijvoorbeeld Worddocumenten en mp3's van andere computers te openen. Kan iemand mij simpel uitleggen of dit kan, en zo ja, hoe? Alvast bedankt
Dat kan met het gratis Total Commander; navigeer daarmee naar \ > \\Plugins > LAN of tik in de adresbalk \\\LAN\ in (de \ maak je door fn-r te tikken en dan fn-spatie). Daar kan je dan links maken naar de shares. Je kan een share ook direct benaderen met \\servernaam\sharenaam

[ Voor 4% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 26-08-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Nog zoiets... Nu gaat het beeldscherm tijdens het bellen niet uit.

Maar als je hem nu in het algemeen 2 sec. niet gebruikt gaat ie al op zwart.. :S

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Beeldscherm tijdens het bellen aan laten staan kan d.m.v. KaiserTweak en het andere staat in je handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

musiqman schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:00:
Nog zoiets... Nu gaat het beeldscherm tijdens het bellen niet uit.

Maar als je hem nu in het algemeen 2 sec. niet gebruikt gaat ie al op zwart.. :S

Iemand advies?
Lekker zo houden :P
Ik heb het zo staan dat 'ie aan blijft, maar ik merk opeens de laatste tijd dat ik steeds vaker met mijn wang tegen de 'end' key kom tijdens een gesprek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Thijsssss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:38:
Als beginnende gebruiker met een pas geinstalleerde draadloze router vond ik hetzelf al een hele prestatie om op internet te komen met de V1615 via WiFi.

Nu ben ik alleen benieuwd of het ook mogelijk is om binnen de rest van het netwerk te komen om zo bijvoorbeeld Worddocumenten en mp3's van andere computers te openen. Kan iemand mij simpel uitleggen of dit kan, en zo ja, hoe? Alvast bedankt
Zelf maak ik gebruik van het programma Network Folder plugin. Dit programma maakt na installatie een icoon aan in je instellingen/verbindingen map waar je kan instellen welke mappen je wilt sharen. Hierna kan je ze via de verkenner benaderen.

Je kan het via de volgende link downloaden:
http://www.freewarepocket...k-folder-plugin-v1-0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ken. schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:45:
[...]

Lekker zo houden :P
Ik heb het zo staan dat 'ie aan blijft, maar ik merk opeens de laatste tijd dat ik steeds vaker met mijn wang tegen de 'end' key kom tijdens een gesprek |:(
Me 2. Erg lastig. Van mij mag die toets van het scherm. Je hebt er toch een hardkey voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
My-life schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:59:
Beeldscherm tijdens het bellen aan laten staan kan d.m.v. KaiserTweak en het andere staat in je handleiding.
geen kaiser voor nodig (zie eerdere post ;) werkt perfect met total commander )

Ik heb het over dat sinds ik die register change had uitgevoerd nu mn beeldscherm na 2 seconden al op zwart gaat als ik bijv. door mappen aan het bladeren ben (heel vervelend dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Alles wat KaiserTweak kan kun je ook in het register. Dit tooltje doet niets anders dan bitjes omgooien in het register, maar is IMHO wat handiger dan een reg editor vanwege de GUI en uitleg.

Blijkbaar is het dus zonder GUI bij jou fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Laatst online: 09:54
Gisteren mijn V1615 maar eens geupdate naar WM6.1.
De batterij blijkt inderdaad veel langer mee te gaan en hij lijkt een stukje sneller.

Heb zonet de laatste Tomtom geïnstalleerd, ben benieuwd wat ie doet als ik zo naar huis rijd.
Wel heel relaxed dat ie de fileinformatie van internet haalt. :)

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Dat zou kunnen. Ik vind die reg editor wel erg simpel en makkelijk werken (zeker voor een newbie op dat gebied)

En zo veel beter/anders vind ik de GUI niet verschillen (igg niet genoeg om daar de fout aan toe te wijzen, want de reg tweak doet wel wat ie moet doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb de officieele 6.1 Rom, alleen nu kan ik niet meer connecten op msn. Kan wel internetten nzo...'Misschien iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?!
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.