HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.033 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Altijd_Lastig schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:27:
Mijn scherm van mijn HTC reageert erg slecht op aanrakingen in windows. Ik heb de screen protector al verwijderd maar dat helpt niet. Mijn vario 1 reageerde stukken beter.

Ik heb gedacht dat het aan het scherm lag, maar in TomTom is de gevoeligheid wel goed.
Is er een instellingen in windows waarbij de gevoeligheid ingesteld kan worden?

Ik draai windows 6.1 (orginele HTC rom)
Touchscreen gevoeligheid aanpassen
HKLM\Drivers\TouchPanel\PressureThreshold
Waarde verhogen des te gevoeliger beeldscherm. NIET verlagen!

Wat betreft WM6.1
Ik heb al een tijdje WM6.1 draaien op m'n TyTN II, reeds aantal ROM's getest en oet zeggen dat het echt goed werkt. Heb toen ook maar gelijk de PDA en smartphone van m'n vriendin geflashed van WM5 naar WM6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

musiqman schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:50:
[...]

Hoe heb je tomb erop gekregen dan?

Een collega heeft quake in 3d weergave op zn n95 ook kicke

Heb gezocht naar MOH (undrground) voor wm maar kan niets vinden, alleen gare platform moh,

Mischien wil je me helpen? pm staat aan :)
het is gewoon een ppc spel en wel deze

Als je meer 3d wilt is er nog de port van Duke Nukem, draait ook prima

ik zie overigen geen pm functie bij je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Nu wel. Kan er niets downloaden, gaat steeds terug naar dezelfde pagina :S

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:10
S913 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:27:
Even dubbel checken (voor ik straks thuiskomen met een torenhoge rekening):
Door de opties "Enabled: KPN MMS" en "Enabled: KPN Internet" op disabled te zetten in KaiserTweak, bereik ik hetzelfde als het tooltje NoGPRS? En dan bedoel ik dat de TyTN geen dataconnectie probeert te openen? Dit i.v.m. mijn vakantie in het buitenland.
Yep. Probeer het maar eens nu je nog in Nederland bent; hij zal aangeven dat "er met de huidige instellingen geen verbinding gemaakt kan worden" (oid :p). In het buitenland kunnen er niet zomaar automatisch nieuwe verbindingsinstellingen aangemaakt worden.

[ Voor 66% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 03-08-2008 23:43 . Reden: +quote ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

die drivers doen het helemaal niet bij mij...
ik draai de l26 rom van uhm een dude die Laurentius26 heet :+
vrij nieuw, maar die test tools gaan gewoon 1 frame per 10 seconde oid....

Wel lachen dat ze met die diamond screens en functies bezig zijn, kan even niet op de naam komen maar dat de boel zo in beeld draait (niet die cube) ziet er wel retestrak uit... Hoewel het nog volop in ontwikkeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
koekoek2003nl schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 04:15:

Wel lachen dat ze met die diamond screens en functies bezig zijn, kan even niet op de naam komen maar dat de boel zo in beeld draait (niet die cube) ziet er wel retestrak uit... Hoewel het nog volop in ontwikkeling is.
Bedoel je Throttle Launcher? Heb het gisteren op m'n PPC gehad. Overall werkte het toestel een stuk langzamer en bovendien vrat het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koekoek2003nl schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 04:15:

Wat voor meldingen krijg je bij het starten van lights.exe? Het klinkt alof je de drivers niet hebt geinstalleerd en hij gewoon software acceleration gebruikt. Anders zou je of een foutmelding krijgen, of hij zou vloeiend moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:35

S913

Abusus non tollit usum

Ma.rkus.nl schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:40:
In het buitenland kunnen er niet zomaar automatisch nieuwe verbindingsinstellingen aangemaakt worden.
_/-\o_ Mooi ... hoef ik niet om de haverklap te kijken of ik naar een andere provider geroamed (?) ben :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 15:14
Ik heb nog even gebeld met HTC over de video drivers. Daar zeiden ze dat de nieuwste videodrivers in de update 6.1 zitten. Dat zal dan wel, maar ik merk geen verschil. En wat nog vreemder is wat ze zeiden is dat het issue over de drivers een beetje uit de hand gelopen is. Iemand op XDA had gezegd dat de goede video drivers niet geinstalleerd waren. Daar reageerde men weer op en zo is dat uit de hand gelopen. Oftewel, zoals HTC beweert, er valt niet meer uit de tytn II te halen, wat betreft het video gebeuren.
Nou ik geloof hier geen zak van, maar goed. HTC doet er waarschijnlijk geen f*ck aan... Gelukkig zijn anderen er mee bezig...
Kent iemand dit verhaal? Ben ieg nieuwsgierig wat betreft video drivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
:S wil ik tomtom opstarten. geeft ie aan dat ie geen GPS apparaat heeft :S

Wat moet ik hier nou weer mee dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
other LMEA (ofzo) device kiezen, en dan COM4

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 09:04
Jieve schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:35:
Nadat ik vanaf de site van htc de 6.1 had gedownload en geinstalleerd, heb ik veel problemen met mijn TYTN 2. Hij geeft om de 5 min aa dat er een fout is opgetreden bij het verbinden, nu ben ik naar de vodafone winkel geweest, om mijn instellingen na te laten kijken, en die staan gewoon goed. Maar ik dacht het zou wel opgelost worden nadat ik daar geweest was, NIET DUS. Nu heb ik als ik voorbeeld een MMS wil downloaden, dat ik krijg, kan geen verbinding maken. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?!
Welke verbindingsproblemen? Algeheel of alleen data?

Ik had problemen met algehele verbinding, en terugzetten naar 6.0 had geen effect, andere ROMs ook niet. Gewoon teruggestuurd naar HTC (via BelCompany), teruggekregen met geheel nieuwe printplaat. Werkt weer als een tierelier :+
Overigens geen uitleg over wat er mis was, maar blijkbaar een hardwareprobleem.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Hoe laat ik de agenda de verjaardagen weergeven? En dan liefst met geboorte-jaar, of zelfs leeftijd. Nokia deed dat altijd perfect, en ook in de HTC kun je bij een persoon de verjaardag-datum invullen. Maar in de agenda is vervolgens niets te zien.

EDIT: hmmm, datum op geboorte jaar instellen (of in elk geval niet op VANDAAG of morgen) laat hem wél zien. Kennelijk moet de persoon minimaal een paar maanden oud zijn?

Maar nog steeds geen automatische leeftijd toevoeging aan de verjaardag op basis van geboortejaar en datum vandaag. Is daar een tooltje voor?

[ Voor 38% gewijzigd door teake op 05-08-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ik heb problemen dat hij niet wil connecten bij windows mobile apparaat centrum 6.1 op mijn vista laptop. Het werkt wel op mijn gewone vaste vista pc, maar mijn toshiba laptop = nogo. Ik hoor wel een usb geluidje en hij laad verder op, maar hij wil niet connecten bij het apparaat centrum.

Heef iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186269

Hoi allemaal,

Ik heb dit apparaat net in mijn bezit en ik heb een paar vragen. Soms kwam opeens (of het kwam door mij, maarja dus zonder dat ik het wil) een icoontje bij de taskbar en als je erop klikte kreeg je zo GPRS verbinding en dan zo'n tijd erachter (bij mij was het een keer 30 min). Betekent dit dat ik de hele tijd gebruik maakte van GPRS en dat ik dus een hele hoge rekening ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
Als de verbinding niet gebruikt wordt niet. Je betaald alleen voor de data die er overheen gezonden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:32
My-life schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:37:
Als de verbinding niet gebruikt wordt niet. Je betaald alleen voor de data die er overheen gezonden word.
Volgens mij hangt dat helemaal van je abonnementsvorm af: afrekenen per tijdseenheid (vaak 1 minuut) / datablok (vaak 100KB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csjah schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:46:
Ik heb nog even gebeld met HTC over de video drivers. Daar zeiden ze dat de nieuwste videodrivers in de update 6.1 zitten. Dat zal dan wel, maar ik merk geen verschil. En wat nog vreemder is wat ze zeiden is dat het issue over de drivers een beetje uit de hand gelopen is. Iemand op XDA had gezegd dat de goede video drivers niet geinstalleerd waren. Daar reageerde men weer op en zo is dat uit de hand gelopen. Oftewel, zoals HTC beweert, er valt niet meer uit de tytn II te halen, wat betreft het video gebeuren.
Nou ik geloof hier geen zak van, maar goed. HTC doet er waarschijnlijk geen f*ck aan... Gelukkig zijn anderen er mee bezig...
Kent iemand dit verhaal? Ben ieg nieuwsgierig wat betreft video drivers...
Hier kun je het eea lezen:

http://wmexperts.com/arti...tc_chipsets_and_feat.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
vraagje over active sync: is het mogelijk om meer dan 2 pc's te laten syncen met de kaiser?
bij de 3de pc geeft ie aan dat ik 1 gekoppelde pc (windows of windows 1) moet verwijderen.

nu heb ik dat eens eerder gedaan en je raad het al, de verkeerde verwijderd dus en al mijn contacten en gegevens verwijderd.

is het mogelijk om de kaiser zo in te stellen op gebruik van meerdere computers om te syncen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 10-06 17:31
De update van vodaphone is er nog niet toch...of zie ik hem over het hoofd?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Anoniem: 19058 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:13:
[...]

Wat voor meldingen krijg je bij het starten van lights.exe? Het klinkt alof je de drivers niet hebt geinstalleerd en hij gewoon software acceleration gebruikt. Anders zou je of een foutmelding krijgen, of hij zou vloeiend moeten draaien.
driver:
desc:
id: 0
ident: 000000000-0000-00000-0000-000000000000 (ongeveer tel ze niet allemaal na)
name:
vendor: 0

Hardware Rasterization: True

Hardware T&L: True

Ik dacht dat die installatie van die drivers in de cab file zat, als ik de DLL Checker doe zegt hij Dlls check finished.

Moet je die drivers zelf nog installeren ofzo? met een aparte setup, of cab file ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
Weerz schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:42:
De update van vodaphone is er nog niet toch...of zie ik hem over het hoofd?
Volgens mij is alleen de UK versie beschikbaar op dit moment... Mn collega zocht em ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
interessant...
Ik volg dit ook al een tijdje:
http://www.htcclassaction...ess.php#update_20080729_1

Zou HTC met de goede driver komen??? I hope soooooooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
csjah schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:52:
[...]

Volgens mij is alleen de UK versie beschikbaar op dit moment... Mn collega zocht em ook al
Je kan de NL rom downloaden via de volgende link:
http://www.vodafone.nl/za...a/pda_push_email/support/

Je kan ook zelf naar de vodafone site toegaan en dan de zoekfunctie gebruiken. Zoeken naar downloads en dan op de link PDA Push email......klikken. Beetje rare locatie maar daar zal je de download vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
Magicjjk schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:26:
[...]

Je kan ook zelf naar de vodafone site toegaan en dan de zoekfunctie gebruiken. Zoeken naar downloads en dan op de link PDA Push email......klikken. Beetje rare locatie maar daar zal je de download vinden :D
Thanks, ik heb gelijk de link naar mn collega gestuurd...

We hebben gezocht met de zoekfunctie, maar niks gevonden. Idd vreemde locatie waar je niet zomaar gaat zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:17
Magicjjk schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:26:
[...]

Zou ik deze ook kunnen gebruiken ik heb namelijk een V1615 UK versie maar zou ik deze 6.1 er ook op kunnen zetten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
sylvesterrr schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:58:
[...]

Volgens mij hangt dat helemaal van je abonnementsvorm af: afrekenen per tijdseenheid (vaak 1 minuut) / datablok (vaak 100KB).
Normaal gesproken houd een telefoon de UMTS/3G verbinding gewoon in stand. Als je dus per minuut zou moeten afreken zou het een dure bezigheid worden.

Als je geen onbeperkt abbo hebt reken je data gewoon af per 'datablok'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:23
teake schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:24:
Hoe laat ik de agenda de verjaardagen weergeven? En dan liefst met geboorte-jaar, of zelfs leeftijd. Nokia deed dat altijd perfect, en ook in de HTC kun je bij een persoon de verjaardag-datum invullen. Maar in de agenda is vervolgens niets te zien.

EDIT: hmmm, datum op geboorte jaar instellen (of in elk geval niet op VANDAAG of morgen) laat hem wél zien. Kennelijk moet de persoon minimaal een paar maanden oud zijn?

Maar nog steeds geen automatische leeftijd toevoeging aan de verjaardag op basis van geboortejaar en datum vandaag. Is daar een tooltje voor?
Ja, birthdays.ARM !

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase (nog niet actief) | 45kWh PylonTech Pelio accu (nog niet actief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
TNX: ff linkie gezocht: http://pda.jasnapaka.com/birthdays/
Ga ik ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Hoe kan ik het logo van tomtom, f-secure, en andere applicaties die op de achtergrond draaien, verwijderen uit het today-screen onderste regel? Het kost alleen maar ruimte, en dat today screen is al zo verrekte klein door het grote HTC-home screen. (Wat je eigenlijk ook aan wilt laten staan, omdat het toch best handig is voor de bediening van je apparaat.)

Is er een tool/setting om de taskbar (zo heet die onderste regel toch?) te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Anoniem: 19058 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:47:
[...]

het is gewoon een ppc spel en wel deze

Als je meer 3d wilt is er nog de port van Duke Nukem, draait ook prima

ik zie overigen geen pm functie bij je..
Kun je 'm aub uploaden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2020

SaferSephy

Nanda yo?!

Ik heb sinds gister een Tytn II via vodaphone. Op mijn werk gebruiken wij Exchange dus ik direct even synchen voor m'n contacten, en dit werkte fijlloos. Nu stap ik in mijn auto en koppel ik het aan m'n handsfree, een Bury CC9960. Dit ging allemaal goed, totdat ik wilde bellen. Hij ziet namelijk geen contacten uit mijn contactenlijst, enkel vanaf de Simkaart. Nu heb ik vanalles geprobeerd maar krijg ik het niet voor elkaar dat ook de Contacten uit de contactenlijst gesynched worden maar dit blijkt tot nu toe niet mogelijk. Hij "ziet" simpelweg de contacten uit die lijst niet...heeft iemand hetzelfde gehad en het wellicht ook weten op te lossen?

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Kaisertweak heeft een instelling van welke contacten te laten zien: wellicht dat je daar wat mee kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

teake schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:52:
Kaisertweak heeft een instelling van welke contacten te laten zien: wellicht dat je daar wat mee kunt?
Ik heb net nog eens getest en hij vind wel de contactpersonen maar niet het telefoonnummer wat er onder hangt

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
w

[ Voor 98% gewijzigd door csjah op 06-08-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
SaferSephy schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:10:
[...]

Ik heb net nog eens getest en hij vind wel de contactpersonen maar niet het telefoonnummer wat er onder hangt
pas op met kaisertweak. Tenminste... bij mij gooit ie de geluiden steeds uit... heb een hard reset gedaan en daarna kaisertweak niet geinstalleerd en hij doet het nu prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270308

Hoi, ik ben helemaal nieuw hier.. dus weet niet of deze vraagjes al behandeld zijn?.... (zo ja, sorry)
Maaaarrr... (ik vraag het toch.. eigenwijs he?)..

Sinds gisteren heb ik een HTC TYTN II met een Hi-abonnement en onbeperkt internet...en dat internet doet het perfect en snel.. maar als ik youtube wil gaan kijken (of andere streaming media) dan geeft hij aan dat de verbinding 'mislukt' is.

Ook kan ik in internet explorer mijn hotmail niet openen, omdat hij aangeeft dat mijn cookies niet enabled zijn. (zijn ze wel volgens mij..)

Verder heb ik er Spb GPRS monitor erop (zelf erop geinstalleerd).. maar die wil ik eraf hebben.. waar doe ik dat?

En dan nog iets.. mijn GPS maakt geen verbinding :(
EN mijn batterij was na 1 nacht al compleet leeg! (kwam er net pas achter dat je het beeldscherm ook op standby kan zetten... stom he? 8)7 )

Ohhhh.. ik voel me echt zo'n ontzettende vrouw nu. HELLUPIE! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enne.. wat kan ik met zo'n Kaiser-tweak? Wat is dat?

Hebben ze geen "HTC Tytn II voor dummies"? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Welkom op GoT Renske, vergeet niet om de regels en de FAQs te lezen ;) . (Bijvoorbeeld hoe je posts kunt editten i.p.v. er twee in 5 minuten maken)

Youtube verhaald, probeer de proxy eens uit te zetten
SPB GPRS, Start -> Instellingen -> tabblad 'Systeem' -> Programma's verwijderen -> ...?
Voor GPS moet je wat meer info geven. Welke applicatie gebruik je? Uiteraard heb je binnen geen/slecht GPS ontvangst en kan het ook buiten een paar minuten duren voordat je een 'fix' hebt. Het programma 'QuickGPS' kan hierbij helpen.

Kaiser-tweak is een programma wat iemand geschreven heeft om wat opties makkelijk aan te kunnen passen waar je normaal iets in het register zou moeten veranderen.

Ik zo u zeggen, begin eerst met het lezen van de handleiding van je TyTN :) .
offtopic:
Slim om erbij te vermelding dat je en vrouw bent. Nu wordt je allicht sneller geholpen en in makkelijke taal, sommmige tweakers hebben we de neiging om heel l-a-n-g-z-a-a-m t-e g-a-a-n p-r-a-t-e-n a-l-s h-e-t e-e-n v-r-o-u-w b-e-t-r-e-f-t.

[ Voor 19% gewijzigd door My-life op 06-08-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahaha, ja dank je.. goed idee.

TomTom ga ik straks nog even proberen... misschien was ik te ongeduldig?

Proxy staat uit! Maar lukt steeds niet om te 'streamen', helaas :'(

Hebben jullie je telefoon verzekerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb hem niet verzekerd. Is een persoonlijke keuze (dus niet erg gepast in dit topic ;) ). Ik ben erg zuinig op mijn spullen en heb nog niet eerder een telefoon gesloopt. Na twee jaar zien ze er altijd nog goed uit. Misschien komt er een dag dat ik ervan baal, maar aangezien het toch iedere maand een paar euro kost heb ik inmiddels wel genoeg bespaart om dan een nieuwe te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 270308 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:00:
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier.. dus weet niet of deze vraagjes al behandeld zijn?.... (zo ja, sorry)
Maaaarrr... (ik vraag het toch.. eigenwijs he?)..
Welkom :D
Van mij mag je ;)
Al is het wel verstandig eerst de search te gebruiken O-)
Sinds gisteren heb ik een HTC TYTN II met een Hi-abonnement en onbeperkt internet...en dat internet doet het perfect en snel.. maar als ik youtube wil gaan kijken (of andere streaming media) dan geeft hij aan dat de verbinding 'mislukt' is.
Als Hi net als Orange het nodige zit te blokkeren.... Tsja, dat zegt denk ik genoeg :P
Ook kan ik in internet explorer mijn hotmail niet openen, omdat hij aangeeft dat mijn cookies niet enabled zijn. (zijn ze wel volgens mij..)
Zelfde antwoord als hierboven.
Maar je zou bij de instellingen van Internet Explorer nog even na kunnen kijken of 't wel aanstaat.
En dan nog iets.. mijn GPS maakt geen verbinding :(
Met welk programma maakt ie geen verbinding?
De 1e keer kan trouwens even duren (koude start...). Dan kun je het beste even buiten gaan zitten met de telefoon in de ene en een glas fris (of kop koffie) in de andere hand ;)
Als ie na een minuut of 20 nog geen verbinding heeft dan is er iets anders aan de hand.
EN mijn batterij was na 1 nacht al compleet leeg! (kwam er net pas achter dat je het beeldscherm ook op standby kan zetten... stom he? 8)7 )
Als je telefoon verbinding maakt via UMTS, een internetverbinding open heeft staan, GPS/BlueTooth/WLAN aanstaat (als dat het geval is/was), dan kan dat wel kloppen...
Daarbij is het uitzetten van het scherm wel verstandig :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186269

Hoi,

Dank aan de mensen die mijn vorige vraag hadden beantwoord. Ik heb echter nog een vraag, ik kan momenteel alleen youtube videos bekijken. Hoe komt het dat de andere videosites het niet doen (123video.nl, metacafe etc)? Ik kan ook geen online spelletjes spelen. Ik heb flash player al geinstalleerd.

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Tomtom heeft bij mij ook nog steeds problemen. Erg jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

Weet toevallig iemand al hoe het komt dat mijn Bury wel de outlook contact namen synched van m'n TytnII maar niet de telefoonnummers die daar aan hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
musiqman schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:04:
Tomtom heeft bij mij ook nog steeds problemen. Erg jammer dit.
Wat voor problemen? niet soepel?? video driver issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178866

Hi!

Weet iemand van jullie wellicht hoe je het YUNU nummer op de TYTN II kunt instellen?
http://www.yunu-imei.nl/

Thanks!

R4ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
als ik op de rode knop druk verbreekt de data verbinding..
tenminste dat was zo bij mij. nu ik een andere rom heb is dit niet meer zo, is het nog weer terug te zetten dmv een instelling?

en hoe kan ik ook alweer de tijd naar een 24 uurs klok omzetten? kaisertweak soms?

[ Voor 18% gewijzigd door henkstr op 07-08-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
waarom kan ik niet meerdere afzenders smsen? je kan ze wel toevoegen in de sms opmaak, maar je vertstuurd alleen naar de eerste geadresseerde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
csjah schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:30:
[...]

Wat voor problemen? niet soepel?? video driver issue...
geen satelieten kunnen fixen. Ook niet na quick gps, herstart, reset etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik heb de driver aan de praat op mijn tytn2
De oplossing voor de L26 v9 rom staat hier
Je moet het dll bestandje uit de zip file even copieren naar de windows map, en volgens sommigen ook even een snelkoppeling van dat bestandje naar de installatie map waar de 3d tooltjes staan maken.
dan DLL Checker even runnen, daarna deed D3D Demo en Lights het bij mij, de rest nog niet...

Kwa applicaties zie ik niet echt verandering, maar op xda zeggen sommige dat bepaalde aps wel beter draaien dan voorheen, b.v. TT7

[ Voor 12% gewijzigd door kaasaanfiets op 07-08-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 00:56
Ik heb een Tytn 2 via een Orange abbo.
Zal de boel niet meer werken als in WM6.1 installeer?
En collega heeft namelijk deze rom en wou 'm er wel ff opzetten.
Maar ben bang dat de telefoon ermee ophoud als ik dit doe.
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

M.Koers schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:33:
Ik heb een Tytn 2 via een Orange abbo.
Zal de boel niet meer werken als in WM6.1 installeer?
En collega heeft namelijk deze rom en wou 'm er wel ff opzetten.
Maar ben bang dat de telefoon ermee ophoud als ik dit doe.
Iemand ervaring mee?
gewoon de originele van de orange site downloaden dan kan er niks gebeuren, en als er wel iets mis gaat(wat eigenlijk bijna nooit gebeurt) moet je er gewoon even mee langs de orange shop gaan en krijgt je waarschijnlijk wel een ander (nieuw) toestel.
je bent trouwens wel alles kwijt, als je niks gesynchroniseerd hebt, smsjes e.d. ben je ook kwijt.

[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 07-08-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Downloaden van de site?
Heb me rot gezocht op die site van orange maar kan 'm nergens vinden.
Heb niks gesynced dus dat valt mee en tomtom staat er ook zo weer op.
Misschien een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

M.Koers schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:05:
Downloaden van de site?
Heb me rot gezocht op die site van orange maar kan 'm nergens vinden.
Heb niks gesynced dus dat valt mee en tomtom staat er ook zo weer op.
Misschien een link?
Orange is toch online geworden?
is mobile telefonie van orange niet t-mobile geworden?
Ik weet niet of T-mobile een officiele wm6.1 update heeft uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Als ik die ROM nou via een ander account download en deze erop zet.
Is die dan niet simlock vrij enzo?
Neem aan dat de flash volledig overschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:55

itarix

404 soul not found

Nee de simlock blijft eropstaan.
Simlock staat op een appart gedeelte van de telefoon die je niet zomaar kunt overschrijven.
Er is wel een programmatje waar mee je m zo kan flashen dat ie de unlock code verraad.
Heb het alleen niet zelf geprobeert en het mag hier niet besproken worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Ja heb er net ff naar gegoogeld.
Tooltje van simlockvrij-maken.nl gekocht.
Kan ding niet eens starten vanwege een missend certificaat ofzo.

Dikke oplichting dus.

Maar kan ik niet gewoon langs orange/t-mobile gaan?
Na een jaar mag je 'm toch simlock vrij laten maken (gratis hoorde ik ooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:10
^ ja.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225627

Ik heb vandaag een nieuwe mailaccount naast de huidige toegevoegd, en gestoeid met de mail/verbindingsinstellingen.

Hij deed het prima. Al een tijdje. Toen ik ermee de deur uitliep, deed hij niet meer. Een melding van GPRS/3G zegt dat hij geen verbinding kan maken met het thuisnetwerk. Ik heb alle opties uitgeprobeerd. GPS werkt ook niet meer. Telefoneren gaat nog wel. SMS werkt vreemd genoeg niet.

Wat is er misgegahan? Kan iemand dringend een antwoord geven, want ik heb m'n telefoon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
24 uurs klok voor de WWE ? iemand een hint? kan op google niet zo veel vinden.. of ik zoek verkeert :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 225627 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 00:21:
Ik heb vandaag een nieuwe mailaccount naast de huidige toegevoegd, en gestoeid met de mail/verbindingsinstellingen.

Hij deed het prima. Al een tijdje. Toen ik ermee de deur uitliep, deed hij niet meer. Een melding van GPRS/3G zegt dat hij geen verbinding kan maken met het thuisnetwerk. Ik heb alle opties uitgeprobeerd. GPS werkt ook niet meer. Telefoneren gaat nog wel. SMS werkt vreemd genoeg niet.

Wat is er misgegahan? Kan iemand dringend een antwoord geven, want ik heb m'n telefoon nodig.
Gebeurt wel vaker.

SMS gaat over het GSM netwerk, bellen uiteraard ook dus dat werkt gewoon dus heb je ontvangst.

Als je 3G/GPRS niet meer wil inbellen kun je nog proberen flight modus aan te zetten en vervolgens weer uit te zetten. Mocht dit niet werken dan gewoon een resetje.

Dit probleem herken ik in ieder geval en had ik ook vaak met de MDA pro, volgens mij is het gerelateerd aan WM en de radio rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Laatst online: 11-06 21:18

CHeff

Allemaal gekkigheid

henkstr schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 07:10:
24 uurs klok voor de WWE ? iemand een hint? kan op google niet zo veel vinden.. of ik zoek verkeert :S
Settings » System » Regional Settings en deze dan op Dutch (Netherlands).
Ding opnieuw opstarten en klaar.

Of Settings » System » Regional Settings » Time en daar een tijdsnotatie kiezen met een 'H'. De 'h' zorgt voor een 12 uurs klok en de 'H' voor een 24 uurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Laatst online: 12-03-2022
Op de site van HTC zie ik deze upgrade staan:

HTC TyTN II Operating System [ROM] Update
New features and improvements are available with this operating software update.

Date: 2008-08-04 Category: ROM Upgrade Download

Heeft iemand deze al geinstalleerd en ervaring ermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
Wat is het verschil tusse die
(_HTC TyTN II_WM6.1_MR2_RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship.zip) en die van de "oude" htc members pagina?
(RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship.zip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

parrish schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:49:
Op de site van HTC zie ik deze upgrade staan:

HTC TyTN II Operating System [ROM] Update
New features and improvements are available with this operating software update.

Date: 2008-08-04 Category: ROM Upgrade Download

Heeft iemand deze al geinstalleerd en ervaring ermee??
Is de oude upgrade, de site van HTC is een beetje vernaggeld, zodat haast alles die datum aangeeft.

En mijn TYTN2 is op de grond gedonderd! :( Nou leek het eerst of de klep was verschoven, maar daarna bleek de behuizing los te zitten, en na die vastgeklikt te hebben, zat alles weer rechts. Kleine beschadiging, maar ja. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Als ik nadat ik een telefoongesprek afsluit het toestel op standby zet met de knop op het toestel dan springt hij soms automatisch uit standby? Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten?

Net als dat het scherm actief wordt als ik een nieuwe sms of mail krijg. Dat wil ik verder ook niet maar ik weet niet hoe je het uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klein beetje googlen en je vind t..
teake schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:50:
Hoe kan ik het logo van tomtom, f-secure, en andere applicaties die op de achtergrond draaien, verwijderen uit het today-screen onderste regel? Het kost alleen maar ruimte, en dat today screen is al zo verrekte klein door het grote HTC-home screen. (Wat je eigenlijk ook aan wilt laten staan, omdat het toch best handig is voor de bediening van je apparaat.)

Is er een tool/setting om de taskbar (zo heet die onderste regel toch?) te verwijderen?
instellingen -> vandaag

daar kun je gewoon kiezen wat je wel en niet in je today screen wilt zien.

Verder gebruik ik resco today plugin, daarmee kun je een mini taskbar op je todayscreen maken met icoontjes naar keuze. Bespaart veel ruimte :)

mijn today screen : (tomtom en igo heb ik bewust laten staan om dat het in de auto wel handig is iets grotere icoontjes te hebben)

Afbeeldingslocatie: http://www.ucpzone.com/temp/Screen001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
TNX, maar ik het blijkt dat ik niet de taskbar, maar system-tray bedoel. Jij houdt nu 2,5 regel over voor je agenda. Ik heb eigenlijk behoefte aan veel meer regels. Het systemtrayvak neemt ook een regel, en die zou ik graag uit zetten.

Ik heb wisbar van lakeridge geprobeerd. Die kan dat, maar doet teveel. Grijpt ERG diep in op je systeem. Kan ook heel veel. Maar vertraagt de boel en maakt het onnodig complex. Bij het dé-installeren laat het bovendien ontzettend veel troep achter. De uninstaller is echt niet goed. Ik heb handmatig veel moeten verwijderen, en nog steeds kom ik resten tegen.

't mooiste zou eigenlijk een HTC-home ding zijn wat dezelfde functies heeft, maar met een kleinere klok, en pas in de andere standen meer regels. Op die manier zou er in je homescreen veel meer ruimte overblijven voor de agenda.

ps: ik heb in vandaag-scherm alleen HTC-home en agenda aan staan. (en birthdays, maar die verdwijnt als er niets te tonen is.)
Daaronder staat nog een f-secure icoontje in een verder geheel lege systemtray. Maar die snoept dus wel ruim een regel van mijn agenda af helaas.

EDIT: ik zie trouwens wel dat de resco today-plugin de regels dichter op elkaar zet dan de standaard agenda. Daar zit nog wel wat winst in. Ik ga er eens mee stoeien.

EDIT2: eh? Waar heb je resco today plugin gevonden?? http://www.resco.net/pocketpc/default.asp geeft geen today plugin?

EDIT3: oh wacht... de today plugin is onderdeel van resco explorer: http://www.resco.net/pocketpc/explorer/

[ Voor 14% gewijzigd door teake op 08-08-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met system tray bar bedoel je die 5 icoontjes 2e regel onder de klok?

Wat ook nog een aanrder is is het gratis today agenda waar je volledig je kalender weergave in je today scherm kun customizen en dus ruimte kun besparen. Zie je ook in het plaatje van mijn today screen. Vind het persoonlijk erg handig.

-edit: resco today plugin is dus niet voor je agendaweergave maar voor die icoontjes

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 08-08-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

henkstr schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 07:10:
onder regional settings -> time tablad -> time style veranderen naar H:mm:ss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Anoniem: 19058 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:53:

Wat ook nog een aanrder is is het gratis today agenda waar je volledig je kalender weergave in je today scherm kun customizen en dus ruimte kun besparen. Zie je ook in het plaatje van mijn today screen. Vind het persoonlijk erg handig.

-edit: resco today plugin is dus niet voor je agendaweergave maar voor die icoontjes
De today agenda lijkt inderdaad wel een mooie, die is een stuk compacter op te zetten. Dus meer gegevens in de beschikbare ruimte. MOOI! (88 pixels hoogte blijkt nét geen schuifbalkje te geven onder HTC-home, en boven de sys-tray. Leuke aanwinst!

De resco today plugin etc is inmiddels al weer gedéinstalleerd. Nice, maar doet niet wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179146

ik ben voorplan om 6.1 er op te zetten, dus ik heb de installatie van internet af gehaalt, en toen zei het programma van de installatie, alles gaat verloren, dit wil ik nartuulijk niet dus ik heb synchronisierd met de pc. is dit voldoende of is er nog een andere manier. ( als de installatie klaar is dan sluit ik hem meer aan met de pc en dan synchronisierd ik hem weer en dan krijg ik toch alles weer terug zoals contaten enz. heel erg bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Anoniem: 19058 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:43:
[...]
Wat denk je dat ik gedaan heb... doe ik altijd voordat ik hier op forum vraag.
Ik heb zovaak spul op rapidshare geupload en vervolgens de link hier geplaatst.
Verder gebruik ik resco today plugin, daarmee kun je een mini taskbar op je todayscreen maken met icoontjes naar keuze. Bespaart veel ruimte :)
Maar zuigt wel geheugen!
Anoniem: 19058 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:53:
Nee, dat is een regel helemaal onderaan.
Sinds WM5 is deze bijna geheel verdwenen. Soms verschijnt deze nog weleens door een programma dat 'm oproept.
Afbeeldingslocatie: http://trials.pocketgear.com/Product_images/7/7266/img0.gif
Wat ook nog een aanrder is is het gratis today agenda waar je volledig je kalender weergave in je today scherm kun customizen en dus ruimte kun besparen. Vind het persoonlijk erg handig.
Is al diverse keren genoemd en staat bovendien in OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik kan met de camera 3 opties kiezen, S, M, en CIF wat is cif? ik kan er een stuk minder lang mee filmen maar het ziet er wel een stuk beter uit.

is het ongecomprimeerde film ofzo? en wat is beter, mpeg4 of H.263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
ik ben sinds twee dagen een bezitter van een Tytn 2
heb enkele vraagjes:
streaming media met het progje vraagt om een url : rtsp:// ..... heb er één ingevuld : geen verbinding!
met mijn oude Dell Axim kreeg ik moeiteloos streaming media in beeld...; het verhaal in de handleiding vind ik vrij lastig.
Dan het vrij snel op zwart gaan van het scherm bij het telefoneren: moet in register of m.b.v. kaiser tweak worden gecorrigeerd- klopt?
het schermtoetsenbordje laat geen geschreven tekst herkenning zien- slechts toetsenbord en symbol pad en onder opties idem. in handleidng wordt gesproken over tekstherkenning en blokherkenning

os: 6 prof. CE 5.2.1620 - rom: 1.56.114.4 (9-1-07) toestel is via T-mobile (ooit) aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Ik kan dnek ik die rom van de htc site er gewoon in drukken als ik de reacties zo lees.
Simlock zit op een ander gedeelte van het geheugen.
Is er een mogelijkheid dat iemand de rom download en op yousendit.com ofzo plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Waar staan de links (in verkenner) voor start>instellingen>persoonlijk? Ik heb nog een restant staan van een wisbar installatie (theme manager) wat niet verwijderd is, en wat ik dus handmatig wil verwijderen. Maar met zoeken kan ik hem niet vinden.

Wie vertelt me het (verkenner) pad naar start>instellingen>persoonlijk?
EDIT: of beter nog: hoe haal ik die theme manager weg die er nog staat, en ook nog dééls werkt...
Dank!

[ Voor 13% gewijzigd door teake op 09-08-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
teake schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:55:
Waar staan de links (in verkenner) voor start>instellingen>persoonlijk? Ik heb nog een restant staan van een wisbar installatie (theme manager) wat niet verwijderd is, en wat ik dus handmatig wil verwijderen. Maar met zoeken kan ik hem niet vinden.

Wie vertelt me het (verkenner) pad naar start>instellingen>persoonlijk?
EDIT: of beter nog: hoe haal ik die theme manager weg die er nog staat, en ook nog dééls werkt...
Dank!
Hard reset. Ik heb et ook gehad en bleef veel resten tegenkomen. En aan mn geheugen te zien, moest ik nog veel verwijderen... dus ik heb maar een hard reset gedaan. Alles weer netjes en schoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
M.Koers schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:52:
Ik kan dnek ik die rom van de htc site er gewoon in drukken als ik de reacties zo lees.
Simlock zit op een ander gedeelte van het geheugen.
Is er een mogelijkheid dat iemand de rom download en op yousendit.com ofzo plaatst?
Volgens mij is dit em... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=393716
Maar volgens mij moet je je tel eerst cid unlocken... omdat je een branded phone hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door csjah op 09-08-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
csjah schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:05:
[...]

Volgens mij is dit em... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=393716
Maar volgens mij moet je je tel eerst cid unlocken... omdat je een branded phone hebt.
Heb dat topic doorgelezen en begrijp daaruit dat het een custom rom is. Dus niet degene van htc zelf.
Daarnaast schreef iemand dat als je de orginele rom van de htc over een branded tytn2 zet (vodafone/orange) dat je dan de instellingen van die provider kwijt bend.
Met beetje geluk dus ook de simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzling
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Anoniem: 19058 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:43:
[...]

[...]

instellingen -> vandaag

daar kun je gewoon kiezen wat je wel en niet in je today screen wilt zien.

mijn today screen : (tomtom en igo heb ik bewust laten staan om dat het in de auto wel handig is iets grotere icoontjes te hebben)

[afbeelding]
Heel mooi progje en precies wat ik zoek!! Maarre hoe krijg je zo leuk die scrollbar alleen maar in de Today Agenda? Ik heb alle instellingen geprobeerd maar blijf zo'n lelijke fullscreen scrollbar krijgen (van helemaal bovenin scherm tot helemaal beneden) :(

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
dazzling schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:15:
[...]

Heel mooi progje en precies wat ik zoek!! Maarre hoe krijg je zo leuk die scrollbar alleen maar in de Today Agenda? Ik heb alle instellingen geprobeerd maar blijf zo'n lelijke fullscreen scrollbar krijgen (van helemaal bovenin scherm tot helemaal beneden) :(
Da's een instelling van HTC zelf ergens. Of anders in Kaiser tweak: HTC home-screen floating maken (of iets dergelijks). In elk geval geen optie in Today Agenda zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
csjah schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:03:
[...]

Hard reset. Ik heb et ook gehad en bleef veel resten tegenkomen. En aan mn geheugen te zien, moest ik nog veel verwijderen... dus ik heb maar een hard reset gedaan. Alles weer netjes en schoon...
Ja lekker dan.... ik heb zóveel dingen veranderd in de loop der tijd, ik wil écht geen hard reset doen. Meteen maar weer es tijd voor een backup trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzling
teake schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:52:
[...]

Da's een instelling van HTC zelf ergens. Of anders in Kaiser tweak: HTC home-screen floating maken (of iets dergelijks). In elk geval geen optie in Today Agenda zelf.
Gevonden, dank! HTC home-screen locken inderdaad ... maar nu heb ik nog steeds die lelijke grijze windows scrollbar, maar nu tot halverweg (is al een verbetering!), dus ook nog tot en met TomTom en gewoon alles wat onder die HTC home icoontjes komt :?

EDIT: eindelijk voor elkaar ... iets moeten verwijderen van mijn Vandaag scherm en net zo lang met de pixel instelling van Today Agenda gerommeld tot het er zo uitziet als ik het hebben wil, maar tis gelukt, super proggie! :)

[ Voor 17% gewijzigd door dazzling op 09-08-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
teake schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:53:
[...]

Ja lekker dan.... ik heb zóveel dingen veranderd in de loop der tijd, ik wil écht geen hard reset doen. Meteen maar weer es tijd voor een backup trouwens.
Ja dat snap ik, ik had hetzelfde probleem, maar heb het wel gedaan. Gelukkig.
Maare.. je hoeft het niet te doen.... it's your choice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
M.Koers schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:14:
[...]

Heb dat topic doorgelezen en begrijp daaruit dat het een custom rom is. Dus niet degene van htc zelf.
Ok, dat kon ik er niet uithalen... heb em snel gezien en vergeleken met origineel en alles kwam overeen (radio version etc)
M.Koers schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:14:
[...]

Daarnaast schreef iemand dat als je de orginele rom van de htc over een branded tytn2 zet (vodafone/orange) dat je dan de instellingen van die provider kwijt bend.
Met beetje geluk dus ook de simlock.
Lijkt me sterk, maar miss dat et kan. heb et zelf nog nooit geprobeerd.
Als je flashed, kom je niet in het simlock gedeelte. Er zijn wel mogelijkheden volgens mij. Moet je maar eens kijken op xda... Hiervoor had ik een qtek 9100 en die kon ik met een tooltje CID en SIM unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85611

Ik ben op zoek naar een autolader en autohouder voor mijn Tytn 2.
Voor de autohouder heb ik het liefst één die aan mijn ventilator gaten vast klemt en niet aan de voorruit.
Heeft iemand een tip welke ik kan gebruiken?

Weten jullie of de autolader van Brando wel 2 ampere is?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85611 op 09-08-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:18

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Anoniem: 85611 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:36:
Voor de autohouder heb ik het liefst één die aan mijn ventilator gaten vast klemt en niet aan de voorruit.
Hm, ja. Ik heb een minder goede ervaring met klemmen voor ventilatieroosters met een zeker model maar ik weet zeker dat het een probleem is van alle ventilatieroosterklemmen. En het probleem heet compatibiliteit.

Ik had juist deze genomen omwille van veiligheid (zodat m'n telefoon niet ergens onderin het dashboard hoeft te liggen) maar ik hoefde ook geen zuignap op m'n raam. Of beter gezegd: andermans raam/ramen want ik heb zelf geen auto. Een ventilatieroosterklem dus. Gaat best goed in een VW Polo (oude versie) maar het loshalen van dit ding is een crime: de klemmen krijg je maar lastig van elkaar en hebt waarschijnlijk een hulpmiddel zoals een schaar of schroevendraaier nodig. Klemmen gaat minder goed in een Fiat Marea Weekend kan ik je vertellen: bij het bevestigen blijken de lamellen van het roostertje te dicht om mekaar te zitten waardoor je die dingen wegdrukt zodra je de klem bevestigd. En bij het weghalen ging het nog beter: en vielen meerdere lamellen uit en ze waren eigenlijk niet meer terug te plaatsen.

Daarom kan ik iedereen nu vertellen dat Fiat geen losse ventilatieroostertjes kon leveren en voor reparatie van zoiets kleins je een hele nieuwe complete dashboard wordt gefactureerd voor meerdere honderden Euro's 8)7 . Gelukkig had de garagemedewerker wel een staafje ofzo waarmee het nu allemaal vast is gezet maar bewegen kan ik het rooster niet meer...

Tip van de dag: dit model liever alleen gebruiken als je niet van plan bent te wisselen van auto met je telefoonsetje en kijk goed of je roostertje het wel aankan. Verder was ik wel tevreden over de houder: telefoon bleef stevig zitten en schoof er bij mij makkelijk in. Moest natuurlijk wel de lader er iedere keer zelf in prikken omdat het een passieve autohouder was maar dat ging ook goed :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dazzling schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:15:
[...]

door de pixelhoogte zo in te stellen dat hij niet overlapt. Die grote scrollbar verdwijnt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
olympisch goud op je mobiel via NOS
mooi niet : WM wordt niet ondersteund m.b.t. stream.
wordt aangewerkt ( opm. uit juni 2008 ) nog niet dus...
ik hoop dat ik het fout zie...

overigens is tekstherkenning mogelijk?
op mijn MDA vario 3 niet.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-05 14:53
smeijers schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:07:
overigens is tekstherkenning mogelijk?
op mijn MDA vario 3 niet.
_/-\o_
ja, dan moet je dit bestandje downloaden

google-en op handschriftherkenning ipv tekstherkenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
ff terugkomen op de systray die ik verwijderen wou: als je tomtom draait zie je onderin een system-tray verschijnen, die ook weer verdwijnt als tomtom uit gaat. Prima. Maar nou heb ik F-secure draaien, en die laat het altijd zien. Dus ik heb permanent die system-tray in beeld, met slechts één icoontje. ZONDE van de ruimte die ik met today-agenda graag wil gerbruiken.

MAAR: xda-developers bracht weer eens de oplossing: http://forum.xda-develope...hread.php?t=248968&page=1
Daar staat een programmaatje wat traydisplay heet (34kB) waarmee je de tray aan en uit kunt zetten. Ik heb todayagenda nu van 88 pixels hoog kunnen vergroten naar 109 pixels. LEKKER!!

Nou nog ff kijken hoe ik de softbar wat lager kan maken. Daar was ook een programmaatje voor op XDA. Scheelt WEER wat ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

teake schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 09:32:
ff terugkomen op de systray die ik verwijderen wou: als je tomtom draait zie je onderin een system-tray verschijnen, die ook weer verdwijnt als tomtom uit gaat. Prima. Maar nou heb ik F-secure draaien, en die laat het altijd zien. Dus ik heb permanent die system-tray in beeld, met slechts één icoontje. ZONDE van de ruimte die ik met today-agenda graag wil gerbruiken.

MAAR: xda-developers bracht weer eens de oplossing: http://forum.xda-develope...hread.php?t=248968&page=1
Daar staat een programmaatje wat traydisplay heet (34kB) waarmee je de tray aan en uit kunt zetten. Ik heb todayagenda nu van 88 pixels hoog kunnen vergroten naar 109 pixels. LEKKER!!

Nou nog ff kijken hoe ik de softbar wat lager kan maken. Daar was ook een programmaatje voor op XDA. Scheelt WEER wat ruimte :)
Even over die TomTom, heb je ook die Today plugin?

En vooral: doet die iets anders als gewoon een 'stomme' snelkoppeling gelijk het menu start? Want dat doet ie bij mij dus, beetje zinloos dat ik 'm zoveel pixels vanvoor laat innemen op niets.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
Anoniem: 85611 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:36:
Ik ben op zoek naar een autolader en autohouder voor mijn Tytn 2.

Weten jullie of de autolader van Brando wel 2 ampere is?
een brodit houder, die heeft klemmetje voor elk auto type (ventilatiegat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Over Tomtom: today plugin heb ik meteen uitgezet destijds. Voegt niets toe wat het startmenu niet ook kan, en kost wel veel ruimte.

Update over traydisplay: blijft niet vlekkeloos werken. Na herstarten is de systray weer terug, en als ik de snelkoppeling naar hidetray (onderdeel van traydisplay) opneem in windows/startup werkt het helaas nog niet. F-secure is toch wat hardnekkiger dan deze hulpapplicaties.
Handmatig hidetray starten werkt nog wel. Maar na soft-reset is de systray dus helaas toch weer terug. Nog niet perfect dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

teake schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:17:
Over Tomtom: today plugin heb ik meteen uitgezet destijds. Voegt niets toe wat het startmenu niet ook kan, en kost wel veel ruimte.

Update over traydisplay: blijft niet vlekkeloos werken. Na herstarten is de systray weer terug, en als ik de snelkoppeling naar hidetray (onderdeel van traydisplay) opneem in windows/startup werkt het helaas nog niet. F-secure is toch wat hardnekkiger dan deze hulpapplicaties.
Handmatig hidetray starten werkt nog wel. Maar na soft-reset is de systray dus helaas toch weer terug. Nog niet perfect dus.
Die F-secure, is dat _ECHT_ nodig?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
teake schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:17:

Kan je dat icoontje in de systeemtray niet via een optie binnen F-secure uitzetten?
Heb vroeger ook een x F-secure op mijn foon gehad en er staat me iets van bij dat je dat icoontje uit kan zetten. Ik vond het toen (tja net nieuw toestel) wel leuk om dat icoontje te hebben dus maakte geen gebruik van de optie om het icoontje uit te schakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
F-secure nodig? Och, het is voor m'n werk. Dus goed beveiligd.
Icoontje uitzetten is geen optie in het menu helaas. Vraag over hack ligt bij F-secure, ik hoop dat ze maandag reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzling
Anoniem: 19058 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 21:21:
[...]

door de pixelhoogte zo in te stellen dat hij niet overlapt. Die grote scrollbar verdwijnt dan
Ja dank je wel, ik heb ook de TomTom link verwijderd uit het Vandaag scherm, scheelde ook weer ruimte :)

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.