HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
Anoniem: 40013 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:19:
[...]

Ik gooi hem nog een keer op: vandaag waren namelijk weer alle instellingen die ik daar gemaakt had weg (alle vinkjes uit)! Ik snap er niks van...
Hey, hier heb ik ook last van, vrijdag nieuwe van kpn gekrege omdat de mijne kapot was, en daar de nieuwste rom van htc op geflashed... met de xx.17.xx radio rom ipv de xx.16.xx... Maar hij wist bij mij ook telkens zijn meldingsgeluiden, behalve de beltoon...

Gevonden:
Gebruik je toevallig ook Opera Mini 9.5beta1????
Als ik die open, worden mijn meldingsgeluiden gereset....

[ Voor 28% gewijzigd door Rock-Y op 20-07-2008 22:15 . Reden: Oorzaak gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-06 15:06
Psst, de vodafone rom staat online! En hij is best snel moet ik zeggen op mijn V1615!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152227

Hoi,

heb de TYTNll met de volgende Rom versie;
3.29.404 NL met radioversie 1.65.16.25.
sinds ik deze erop heb is mijn batterij nog sneller leeg (48u).
hebben hier meerderen last van?

gr,
Frans

Na een melding om mobile Shell eens te deleten moet ik zeggen dat mijn batterij nu inderdaag langer mee gaat!!

gr,

Frans

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 152227 op 23-07-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zijn er hier meer mensen waarbij Opera Mini 4, op de TyTn II, met meldingen komt van dat er geen verbinding is?

Toenstraks deed ie het weer even maar even later zat ie weer te zeuren...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40013

Rock-Y schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:47:
[...]

Hey, hier heb ik ook last van, vrijdag nieuwe van kpn gekrege omdat de mijne kapot was, en daar de nieuwste rom van htc op geflashed... met de xx.17.xx radio rom ipv de xx.16.xx... Maar hij wist bij mij ook telkens zijn meldingsgeluiden, behalve de beltoon...

Gevonden:
Gebruik je toevallig ook Opera Mini 9.5beta1????
Als ik die open, worden mijn meldingsgeluiden gereset....
Ja! Die heb ik net een paar dagen geïnstalleerd staan! Zeer veel dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232907

Kan je op deze telefoons goed films afspelen?

Ik had ergens gelezen dat dit namelijk niet zo goed ging (erg laggy), omdat er geen goede drivers waren voor dit toestel ofzo? (dit kan ook oud nieuws zijn)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 232907 op 21-07-2008 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234016

Raven schreef op maandag 21 juli 2008 @ 00:32:
Zijn er hier meer mensen waarbij Opera Mini 4, op de TyTn II, met meldingen komt van dat er geen verbinding is?

Toenstraks deed ie het weer even maar even later zat ie weer te zeuren...
Toevallig een H ipv een G in je balk staan ?
De verbinding is dan helemaal weg, ook je explorer doet het niet meer .(of NOSmobiel als je dat toevallig hebt).

Sinds de invoering van HSDPA is het bergafwaarts gegaan met de t-mobile verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:23
Anoniem: 152227 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 23:31:
Hoi,

heb de TYTNll met de volgende Rom versie;
3.29.404 NL met radioversie 1.65.16.25.
sinds ik deze erop heb is mijn batterij nog sneller leeg (48u).
hebben hier meerderen last van?

gr,
Frans
Yep dat idee heb ik ook met de nieuwe radio versie uit de WWE WM6.1 official rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 234016 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:29:
[...]

Toevallig een H ipv een G in je balk staan ?
De verbinding is dan helemaal weg, ook je explorer doet het niet meer .(of NOSmobiel als je dat toevallig hebt).

Sinds de invoering van HSDPA is het bergafwaarts gegaan met de t-mobile verbindingen.
Nog nooit een H zien staan, trouwens, ik moet het al een maand met G doen daar UMTS er hier uitligt. Zo als ik het heb begrepen gaat Orange hier niks aan doen daar iedereen (de oud Orange klanten) binnenkort worden overgezet naar T-Mobile.

7512 trouwens, geen idee of hier H-dekking is

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 21-07-2008 13:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:17
tha_bulldog schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:26:
Psst, de vodafone rom staat online! En hij is best snel moet ik zeggen op mijn V1615!
Waar dan? Zie hem niet staan op de site....

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haasje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-03-2024
Hier lijkt iets te staan, maar het ziet er uit als een testbestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200283

Ik was ontevreden over de performance van WM6.1 die ik onlangs had geflasht. Een aantal programma's werken niet meer waaronder Skype. Bovendien reageert het toestel trager op toetsaanslagen en blijft ie soms seconden lang hangen. Ook heb ik sterk het gevoel dat de kwaliteit van de verbinding minder is geworden; ik heb nu veel vaker een G-verbinding ipv. 3G. Ik heb HTC gebeld om weer terug te gaan naar 6.0. Dat kon en ik moest daarvoor het toestel ter reparatie aanbieden. Alles werd keurig netjes geregeld en gratis met UPS naar Belgie verstuurd. Na 10 dgn kreeg ik het toestel terug. Het was helemaal nagezien en alles werkte volgens specs (twijfelde ik niet aan overigens). Een klein regeltje was aan het rapport toegevoegd: HTC heeft technische beperkingen opgelegd waardoor teruggang naar WM6.0 niet mogelijk is. Na 10dgn was ik dus weer terug bij af.....Het was gratis, dat wel. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-05 16:33
iemand ervaring met de "HTC TyTN II video driver met Hardware Acceleration"?
op HTCclassaction hebben ze een driver, met betere video HW Acc, iemand merkbare verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:23
Anoniem: 200283 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:27:
Ik was ontevreden over de performance van WM6.1 die ik onlangs had geflasht. Een aantal programma's werken niet meer waaronder Skype. Bovendien reageert het toestel trager op toetsaanslagen en blijft ie soms seconden lang hangen. Ook heb ik sterk het gevoel dat de kwaliteit van de verbinding minder is geworden; ik heb nu veel vaker een G-verbinding ipv. 3G. Ik heb HTC gebeld om weer terug te gaan naar 6.0. Dat kon en ik moest daarvoor het toestel ter reparatie aanbieden. Alles werd keurig netjes geregeld en gratis met UPS naar Belgie verstuurd. Na 10 dgn kreeg ik het toestel terug. Het was helemaal nagezien en alles werkte volgens specs (twijfelde ik niet aan overigens). Een klein regeltje was aan het rapport toegevoegd: HTC heeft technische beperkingen opgelegd waardoor teruggang naar WM6.0 niet mogelijk is. Na 10dgn was ik dus weer terug bij af.....Het was gratis, dat wel. |:(
Hier kun je de originele WWE rom vinden op de XDA wiki. De nederlandse weet ik zo snel niet te vinden.

http://wiki.xda-developer....php?pagename=Kaiser_ROMs

Even scrollen naar WM6.0 onderin.

[ Voor 8% gewijzigd door Chutney op 22-07-2008 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 14:58
571Pro schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 02:37:
op HTCclassaction hebben ze een driver, met betere video HW Acc, iemand merkbare verschillen?
Ze staan nog maar een paar dagen online, denk niet dat er veel ervaringen mee zijn. Ik zou zeggen: probeer het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 31-05 21:57
Anoniem: 200283 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:27:
..... Ik heb HTC gebeld om weer terug te gaan naar 6.0. Dat kon en ik moest daarvoor het toestel ter reparatie aanbieden. Alles werd keurig netjes geregeld en gratis met UPS naar Belgie verstuurd. Na 10 dgn kreeg ik het toestel terug. Het was helemaal nagezien en alles werkte volgens specs (twijfelde ik niet aan overigens). Een klein regeltje was aan het rapport toegevoegd: HTC heeft technische beperkingen opgelegd waardoor teruggang naar WM6.0 niet mogelijk is. Na 10dgn was ik dus weer terug bij af.....Het was gratis, dat wel. |:(
Ik heb hetzelfde gehad met een zakelijk toestel van een collega: briefje erbij: wij kunnen niet terugflashen naar WM6.0

Mooi K*T dus, want WM6.1 wil nog steeds niet goed synchroniseren met onze mailserver. Ik heb maandag een bespreking met iemand die daar wellicht een oplossing of patch voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
haasje schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:29:
Hier lijkt iets te staan, maar het ziet er uit als een testbestand.
Dat is hem inderdaad :) De update zegt wel TEST ONLY bij het opstarten van de telefoon maar werkt verder vlekkeloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haasje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-03-2024
Het gekke is dat ik na de flash geen verbinding meer kan maken met Vodafone (wel telefoon). Voor zover ik het kan overzien heb ik niets uitgezet (NoData, Kaisertweaks), dus er zal wel wat anders aan de hand zijn. Ga daar vanavond weer mee verder (hard reset en dan met een kale machine proberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Before continuing, we would like to stress yet again, because there seems to be a little confusion here and there: these drivers are not finished, this is a work-in-progress. This is not a fix-all solution!. Currently the only things that are supported are hardware-accelerated D3D and OpenGL ES. These drivers are merely a release you can 'play' with, and prove it can be done. How many real-world applications will work with it remains to be seen, and we expect the users in the community will gather a list of these rather quickly.
Ja tuurlijk zijn merkbare verschillen maar alleen als er specifiek D3D of OpenGL ES wordt gebruikt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

Het is me nou al meerdere keren overkomen dat ik een lege sms verstuur, op de een of andere manier zit ik steeds met m'n vinger bij de verzend knop als mijn tel is opengeklapt..

iemand een suggestie voor een (betere) sms app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt helaas niet met rom 6.0 :|

En ben echt niet van plan 6.1 te installeren als ik al die ervaringen lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268713

Dag mensen,

Ik heb sinds gisteren de HTC Tytn II in huis en hij werkt prima (tot nu dan), ik kan maar geen filmpjes kijken bv van youtube etc ik heb flashplayer gedowload en krijg telksen te melding bij streaming media Vinden van netwerk mislukt en op een andere site krijg ik telkens melding dat ik adobe flash player moet dowloaden terwijl ik dat heb gedaan.... Kan iemand me vertellen hoe ik het voor elkaar kan krijgen om filmpjes te bekijken.

Alvast bedankt

grt

Sinan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 22:20
Welkom op GoT Sinan, vergeet niet de regels en FAQ's te lezen ;) .

Ik had ditzelfde gister ook. Heb me er verder niet in verdiept omdat ik het niet mist.
Iemand anders mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

toch maar eens een klein puntje van kritiek,

heb ongeveer een maand geleden mijn telefoon ter reparatie aangeboden omdat ik als de telefoon in umts verbinding stond, geen telefoontjes meer kreeg. wel altijd sms-jes met de melding dat ik een telefoontje gemist had. nieuw moederbord ingekomen en verder alles ok.

tot gisteravond. out of the blue ben ik door mensen niet meer te verstaan. na een soft reset weer ok, dus ik denk geen probleem. maar vandaag weer telefoon en weer ben ik niet te verstaan door de andere kant. maar eens met htc gebeld, en ja hoor. hardware probleem dus hij wordt morgen weer opgehaald.

das dus al 2 maal in 2 maand tijd

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Wordt de telefoon dan opgehaald? Das wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

My-life schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:47:
Wordt de telefoon dan opgehaald? Das wel netjes.
Ja, even bellen met HTC, die maken een storingsnummer aan en de telefoon wordt de volgende dag opgehaald door UPS en als het goed is gerepareerd weer teruggebracht

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er iemand die een 6.1 rom kan aanraden? Ik lees over veel problemen met de officiele, maar zijn die custom roms zoals Dutty beter?
En is het mogelijk een backup van mijn huidige intern geheugen over te zetten als ik een nieuwe rom heb geinstalleerd (haast een retorische vraag, maar toch..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251

http://www.htcclassaction...ess.php#update_20080717_1

Ik weet niet op jullie het al wisten? Maar er is een driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daarom vroeg ik of iemand een 6.1 rom kan aaraden, want op 6.0 draait dit niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:45:
[...]

daarom vroeg ik of iemand een 6.1 rom kan aaraden, want op 6.0 draait dit niet ;)
Rom=niet naar linken ;)
Ik ben nu deze aan het installeren, maar das meer voor het uiterlijk ;) :P

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 22-07-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:08:
[...]

Ik ben nu deze aan het installeren, maar das meer voor het uiterlijk ;) :P
laat ff weten hoe die bevalt en of de D3D drivers werken (Y)

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 22-07-2008 21:36 . Reden: Linkje weg.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:08:
[...]

[mbr]Rom=niet naar linken ;)[/]
Sorrrrry sorrrry
Heb er overheen gelezen (eerste keer dat ik uberhaupt er iets mee doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Anoniem: 19058 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:28:
[...]

laat ff weten hoe die bevalt en of de D3D drivers werken (Y)
oehhh ja ik ben zeer geintereseerd in jou ervaringen.
werkt het sneller? merk je verschil?

uuhm dit was tegen Juicyhil
8)7

[ Voor 6% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-07-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pfff wát was dát zeg 8)7
Ik draai de Dutty Diamond ROM en die ging slechter werken met deze driver.
Films die normaal al vloeiend speelden gingen nu ineens haperen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Het scrollen in de menu's ging even schokkerig als normaal, ofwel: geen verbetering.
Geen idee waar je het dan wel in hoort te merken, maar ik heb 'm gelijk maar geuninstalled hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50
Ken. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:49:
[...]

Pfff wát was dát zeg 8)7
Films die normaal al vloeiend speelden gingen nu ineens haperen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Het scrollen in de menu's ging even schokkerig als normaal, ofwel: geen verbetering.
Geen idee waar je het dan wel in hoort te merken, maar ik heb 'm gelijk maar geuninstalled hierdoor.
Het is een 3d driver die in de testfase zit. Ofwel, verbetering met 2d applicaties niet mogelijk maar verslechtering van de algehele prestaties door te testdriver wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Pfff wát was dát zeg 8)7
draaide light.exe wel bij je met die drivers? Wan dat is een improvement van heel veel % als het goed is. Zonder die drivers doet die demo namelijk 0,3 fps , en met zo'n 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die demo deed het prima hoor, maar ehh ik heb liever dat de rest het wel gewoon doet.
Dan mag dat draaiende object in die demo van mij wel met 0,3 fps draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:38

BioHazard

*\o/*

Ik heb liever dat dingen zoals TomTom en Windows zelf ook geaccelereerd worden. Zodat menus smooth scrollen, zoals bij oudere toestellen wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

DIe screenprotector.nl shop is wel echt goed zeg. Krijg ik gisteren gewoon nog een brando protector voor mijn TyTN II binnen..terwijl ik toch echt maar één heb betaald :+

Heb ze ondertussen overigens wel een mailtje gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Korte vraag, ik ben in overweging over te stappen naar een TyTN II als opvolger van mijn (steeds trager wordende) Qtek9100, hierop gebruik ik momenteel SPB Time en Wisbar (XP look - beide gekocht). Werkt in principe alles 1 op 1 ook op WM6?

(de overige HTC's zijn veelal zonder keyboard, waar ik toch de voorkeur naar heb :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BioHazard schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:08:
Ik heb liever dat dingen zoals TomTom en Windows zelf ook geaccelereerd worden. Zodat menus smooth scrollen, zoals bij oudere toestellen wel het geval is.
volgens de eerste reacties draait TT vloeiender met deze drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:38

BioHazard

*\o/*

Anoniem: 19058 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:27:
[...]

volgens de eerste reacties draait TT vloeiender met deze drivers.
En de driver zou geen full screen ondersteunen? Naja, als het zo is, mooi! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 19058 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:42:
Is er iemand die een 6.1 rom kan aanraden? Ik lees over veel problemen met de officiele, maar zijn die custom roms zoals Dutty beter?
En is het mogelijk een backup van mijn huidige intern geheugen over te zetten als ik een nieuwe rom heb geinstalleerd (haast een retorische vraag, maar toch..)
Ik heb een Mda vario III, hier heeft T-Mobile nog geen software update voor vrijgegeven voor WM6.1. Ik dacht dat de HTC update hier niet op geïnstalleerd kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smethorst
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-03-2022
Inmiddels heb ik de HTC Tytn enkele dagen in bezit. De volgende functie lijkt me erg makkelijk, weet iemand of zoiets te downloaden is op het internet:

Zodra je een nieuw smsje of een nieuwe mail krijgt en je schuift het toetsenbord op, dat er automatisch op 'beantwoorden' geklikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Viper® schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:42:
Ik heb een Mda vario III, hier heeft T-Mobile nog geen software update voor vrijgegeven voor WM6.1. Ik dacht dat de HTC update hier niet op geïnstalleerd kon worden.
Dat dacht ik ook ja....

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Viper® schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:42:
[...]

Ik weet ook niet of dat de planning is. Ik heb eerder gebeld met de klantenservice, toen zeiden ze dat dat niet in de planning zat.
Maar ik vraag me ook af of ze wel antwoord kon geven als ik naar dr schoenmaat vroeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 08:10
Officieel kan het ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nog niet 100% blij met de stabiliteit van de standaard WM6 rom die op de tytn II wordt geleverd. Ik heb het idee dat veel mensen custom roms draaien die beter schijnen te functioneren. Nu vraag ik me alleen af of het installeren van een andere dan standaard rom consequenties heeft voor de garantie? Het zou fijn zijn als iemand dit weet te beantwoorden. Het gaat om een tytn ii die als los toestel in de winkel is gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06 21:36
Anoniem: 40013 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:13:
Ik ben nog niet 100% blij met de stabiliteit van de standaard WM6 rom die op de tytn II wordt geleverd. Ik heb het idee dat veel mensen custom roms draaien die beter schijnen te functioneren. Nu vraag ik me alleen af of het installeren van een andere dan standaard rom consequenties heeft voor de garantie? Het zou fijn zijn als iemand dit weet te beantwoorden. Het gaat om een tytn ii die als los toestel in de winkel is gekocht.
Zoek eens in het forum van de TyTN 1, MDA Vario 2: dat is tot in den treuren behandeld.

Kort antwoord: flashen (met cid verwijderen) = garantie weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Gisteren heb ik de laatste officiele WM6.1 firmware geïnstalleerd samen met TomTom7.

Ik moet zeggen dat dit bij mij nog nooit zo snel is geweest. TomTom reageert voor mij gevoel veel beter, heeft snel een fix (gelijk de eerste keer al) en de bewegende beelde zijn volgens mij vloeiender (meer FPS).
Ik moet wel zeggen dat ik nu een kaart van de Benelux gebruik en eerder die van West Europa dus misschien heeft dat ook invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

[...]

Pfff wát was dát zeg 8)7
Just thought i'd add the rest of the info:

"OK folks, here it is! A few hours later than projected, but still: OpenGL ES and D3D drivers (non-fullscreen) for the kaiser!"

"Before continuing, we would like to stress yet again, because there seems to be a little confusion here and there: these drivers are not finished, this is a work-in-progress. This is not a fix-all solution!. Currently the only things that are supported are hardware-accelerated D3D and OpenGL ES. These drivers are merely a release you can 'play' with, and prove it can be done. How many real-world applications will work with it remains to be seen, and we expect the users in the community will gather a list of these rather quickly."

"To elaborate further, these drivers do not accelerate video playback. These drivers do not accelerate normal Windows operation. Some of you have asked if we have abandoned accelerated 2D. We have not, it may still come. The simple fact is, that in this particular case, it was easier to work with the 3D drivers first"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaSaN schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 02:39:
[...]

Zoek eens in het forum van de TyTN 1, MDA Vario 2: dat is tot in den treuren behandeld.

Kort antwoord: flashen (met cid verwijderen) = garantie weg
CID verwijderen had toch iets te maken met simlock oid? Wat is het verschil tussen een legale 6.1 rom installeren of een custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 40013 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:48:
[...]

CID verwijderen had toch iets te maken met simlock oid? Wat is het verschil tussen een legale 6.1 rom installeren of een custom rom?
CID-lock heeft helemaal niets met SIM-lock te maken. CID betekent Country ID, en zorgt ervoor dat je niet zomaar elke willekeurige rom in elke willekeurige taal erop kan installeren. Vaak zorgt het er ook voor dat je niet een rom van een andere provider (ookal is die dezelfde taal) kan installeren.

Een legale rom (waarbij jij ws bedoelt een rom die uitgegeven is door de provider van het toestel, i.e. de carrier of htc zelf (bij een unbranded versie)) zal zich zonder problemen installeren. Een custom rom geeft tijdens de installatie errors, omdat de CID-lock in de weg zit. Wanneer je de CID-lock verwijderd is theoretisch ook je garantie weg.

Echter zijn er legio voorbeelden waarbij een toestel gewoon voor garantie is gerepareerd nadat de officiele rom er weer op teruggeflasht was (ookal was de cid er vanaf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds vandaag deze telefoon (ben er zeker blij mee) alleen ik heb een probleem met MSN en Mail. Ik heb een vodafone abonnement, incl. onbeperkt internet. Ik kan gewoon op internet via internet explorer, alleen als ik op msn wil of mail wil checken zegt ie "Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen". De GPRS instellingen gingen automatisch toen ik de simkaart erin deed dus die staan gewoon goed (ook omdat internet explorer gewoon werkt).

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

Edit: Via ActiveSync lukt het wel

Ik kan ook thuis niet mijn eigen Wifi netwerk joinen :S, hij ziet het netwerk wel, hij weet ook dat er een netwerksleutel nodig is. Hij blijft dan een tijdje op Verb. Makem staan, en gaat daarna gewoon weer terug naar beschikbaar =\ (Het is een sitecom router)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 232907 op 26-07-2008 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 232907 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:10:
Ik heb sinds vandaag deze telefoon (ben er zeker blij mee) alleen ik heb een probleem met MSN en Mail. Ik heb een vodafone abonnement, incl. onbeperkt internet. Ik kan gewoon op internet via internet explorer, alleen als ik op msn wil of mail wil checken zegt ie "Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen". De GPRS instellingen gingen automatisch toen ik de simkaart erin deed dus die staan gewoon goed (ook omdat internet explorer gewoon werkt).

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

Edit: Via ActiveSync lukt het wel

Ik kan ook thuis niet mijn eigen Wifi netwerk joinen :S, hij ziet het netwerk wel, hij weet ook dat er een netwerksleutel nodig is. Hij blijft dan een tijdje op Verb. Makem staan, en gaat daarna gewoon weer terug naar beschikbaar =\ (Het is een sitecom router)
Ik heb een idee, maar dat had je ook kunnen vinden door even in dit topic te zoeken:

zet de proxy eens uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaSaN schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:13:
[...]

Ik heb een idee, maar dat had je ook kunnen vinden door even in dit topic te zoeken:

zet de proxy eens uit!
bedankt :), mail en msn werkt nu, maar ik heb nog steeds het probleem met WiFi. Weet jij daar ook iets voor?

En waar dient die Vodafone proxy eigenlijk voor? Ik zit nu tog nog wel gewoon op het vodafone netwerk met mijn eindeloos online abonnement?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 232907 op 26-07-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Anoniem: 86911 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:52:
Excuses voor de waarschijnlijk hele domme vraag :o , maar ik kan op de website van Vodafone (NL) nergens een plek vinden waar je updates voor je telefoon kan vinden, ook niet onder "My Vodafone".
Zou jij me misschien kunnen aangeven via welke (sub)menu(s) ik daar terecht kom ?
Alvast bedankt!

[...]
Ik ben geen WR meneertje maar hij staat bij Zakelijk / Mobiel werken met PDA / Push mail / Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268304

*weg*

Communicatie verloopt via het forum

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 01-08-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Anoniem: 268304 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:39:
heb sinds kort ook een HTC TyTN 2, maar kwil graag een andere ROM enzo installeren(ben een leek in zulke gsm toestanden). wilt er me iemand helpen en een pm sturen? mvg :)
Dat is het de vraag of jeje uberhaupt wel in zulke zaken moet storten, maar je kan alles leren natuurlijk, en een rom flasen is net zo gemakkelijk als b.v. een game installeren.
kijk eens op http://forum.xda-developers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268304

koekoek2003nl schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:38:
[...]

Dat is het de vraag of jeje uberhaupt wel in zulke zaken moet storten, maar je kan alles leren natuurlijk, en een rom flasen is net zo gemakkelijk als b.v. een game installeren.
kijk eens op http://forum.xda-developers.com
had al eens gekeken, maar kverstond er echt niets van, heb dan lichtjes de faq gevolgd en voila, kheb nu de Dutty's Diamond V1 Build 19588 erop gesmeten.

*weg* vragen naar links is not done, zie ook het beleid

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 01-08-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178866

Hi all,

Ik overweeg om een TYTN II over te kopen.
De verkoper biedt mij een kopie van de bon, het toestel is bij typhone gekocht en is 6 mnd oud.
Reden verkoop: vrouw kan er niet goed mee overweg.

1 /Weet iemand toevallig of ik met die kopie van de bon, niet zijnde de originele koper, wel aanspraak kan maken op de garantie bij HTC?

2 / Hebben jullie nog tips mbt het beoordelen van de TYTN op verborgen mankementen?
Beschikt de TYTN II over een technische check-functie zoals bijv de iPod die heeft?
Zijn er andere dingen waarop je kunt beoordelen of dit toestel in goede staat is / goed behandeld is door de verkoper?
(bijvoorbeeld bekende mankementen van de TYTN II, zwakke punten oid)

Thanks

R4ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Anoniem: 178866 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 18:53:
Hi all,

Ik overweeg om een TYTN II over te kopen.
De verkoper biedt mij een kopie van de bon, het toestel is bij typhone gekocht en is 6 mnd oud.
Reden verkoop: vrouw kan er niet goed mee overweg.

1 /Weet iemand toevallig of ik met die kopie van de bon, niet zijnde de originele koper, wel aanspraak kan maken op de garantie bij HTC?

2 / Hebben jullie nog tips mbt het beoordelen van de TYTN op verborgen mankementen?
Beschikt de TYTN II over een technische check-functie zoals bijv de iPod die heeft?
Zijn er andere dingen waarop je kunt beoordelen of dit toestel in goede staat is / goed behandeld is door de verkoper?
(bijvoorbeeld bekende mankementen van de TYTN II, zwakke punten oid)

Thanks

R4ver
Ik zou niet precies weten hoe het met de bon zit, maar het lijkt mij dat je als "tweede eigenaar" ook gewoon garantie kunt krijgen mits je het niet verteld :+ tenzij op de bon een naam staat enz.

Maar wat ik wel weet is dat je ff alle knopjes van het toetsenbord moet afgaan. bij mij doet bijvoorbeeld de H het niet zo goed meer en moet je veel harder drukken als bij de rest van de knopjes.
Ook gewoon controleren op krasjes op het scherm en de rest van de telefoon. Kijken of wifi enz werkt. Ff vragen of je hem werkend kunt zien en dan alles uitproberen :P. met uitklappen kijken of het nog goed voelt en je niet te veel speling hebt.
Mensen met meer tips be my guest.
Misschien ff googlen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-06 18:09
Zojuist heb ik via Telfort de TyTN II besteld. Het lijkt me een super gsm. Echter kon ik nergens vinden of TomTom standaard bij deze mobiel/pda zit inbegrepen. Of moet ik dit ev later apart aanschaffen?

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Bij de NL versie unbranded zit TomTom 6, maar zonder kaarten. Er zit een teaser kaart bij van een plaats plus omgeving naar keuze.
Ik weet niet wat Telford leverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Telfort doet afaik niet aan branding van toestellen. Je krijgt TomTom er dus gewoon bij. Moet hierbij wel opmerken dat het inderdaad gaat om TomTom Navigator 6. Versie 7 is inmiddels, zij het nog niet te koop, wel beschikbaar. Het kaartmateriaal van TomTom 7 is een stuk recenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Bij deze een tip voor de mensen die na een softreset de teller van de camerasoftware op een bepaalde waarde willen instellen, om zo de naamgeving van de foto's niet vanaf "IMAG0001" te laten starten.

De teller wordt bijgehouden in het register, in de sleutel "HKCU\Software\HTC\Camera\5.04\Preferences". Hier staat een waarde genaamd "Values" die veel van de instellingen van de camerasoftware bevat (zie screenshot).

Afbeeldingslocatie: http://tommycp.kicks-ass.org/divhost/kaisercameracounterhex.png

Om de teller aan te passen moet je met een register-editor (zoals bijv. het gratis Task Manager, een multifunctionele en onmisbare tool) in "Values" naar positie 68 HEX gaan en hier een nieuwe hexidecimale waarde opgeven. Zorg ervoor dat je, voordat je de wijziging maakt, de camerasoftware hebt afgesloten.

Wil je een waarde hoger dan 255 opgeven, dan moet je ook positie 69 HEX veranderen. Op deze manier komt "FF 00" op posities 68 en 69 overeen met "255", komt "00 01" overeen met "256", komt "01 01" overeen met "257", etc.

De teller van video's kun je ook in "Values" aanpassen, hiervoor moet je de gewenste hexidecimale waarde invoeren op positie 70 HEX. Even voor de duidelijkheid, 70 is dus niet de positie na 69; na 69 komt immers eerst 6A, dan 6B, etc., alvorens je bij 70 aan komt. Het zal voor de meesten van jullie wel voor de hand liggen, maar het is een snel gemaakte fout. :)

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135360

helaas is mijn Tytn er zojuist mee gestopt. Tijdens het bellen liep de telefoon vast. Ik denk gewoon even opnieuw opstarten. Echter was dit geen succes.
Zodra ik hem nu aanzet komen de 4 kleuren (rood,groen blauw, wit) boven elkaar te staan. In de rode balk staan wat gegevens en in de witte balk staat serial. Sluit ik hem aan op de USB dan staat er USB.
Ik dacht dus dat de rom corrupt was geraakt dus ik denk de nieuwe legale rom opnieuw er inlezen, dat gaat prima echter zodra de telefoon opnieuw opstart komen de kleuren weer in beeld.

Iemand een tip hoe ik dit probleem kan oplossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 15:45
Ik heb een probleem met een van een mede tweaker overgenomen Tytn II (unbranded).
Toen ik hem kocht heb ik even mijn sim erin gedaan, kon bellen, zag er allemaal goed uit dus heb bij die persoon gekocht.

Nu heb ik het volgende probleem. Ik hem heel af en toe bereik, maar de meeste tijd staat er "Geen Service". Op dezelfde locatie heb ik met mijn Nokia N95 gewoon volledig bereik (3G). Af en toe dus bereik met de Tytn, meestal maar paar seconden en dan springt hij weer op "Geen Service".

Er stond WM 6.1 Engels op maar heb er inmiddels al weer de officiele WM 6.1 NL op gezet (versie 3.29.404.0 NLD). Dit heeft niet geholpen, het probleem bijft.

Heeft iemand anders ook dit probleem gehad? Zoja, wat is de oplossing?

Of ben ik gewoon opgelicht en heeft die persoon mij een kapotte Tytn II verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Heeft ie de radiorom ook lopen aan te passen? Anders die ook vervangen voor de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Vraagje: ik wil bij een SMS graag een herhaald geluid. Die optie staat keurig bij start>instellingen>geluiden en meldingen>meldingen>berichten: nieuw tekstbericht.
Maar ik kan hem niet aanvinken. Is dat ergens mee te verhelpen? In kaisertweak kom ik het ook niet tegen.

ps: WM6.0, standaard HTC unbranded ROM, nooit wat aan verprutst ofzo.

[ Voor 20% gewijzigd door teake op 30-07-2008 15:27 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 15:45
Anoniem: 61137 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:45:
Heeft ie de radiorom ook lopen aan te passen? Anders die ook vervangen voor de originele.
Dat weet ik niet
Ik heb deze erop gezet, maar heb ik dus zelfde probleem mee, geen service
RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.16.25_Ship

Moet ik de Radio rom dan apart flashen naar een andere versie
Ik heb overigens Telfort simkaart, maar gaat tegenwoordig allemaal over het KPN netwerk.
Weet niet of dat er nog toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand welke rom precies meegeleverd wordt met de unbranded tytnII (wm6.0) en of die ergens te downloaden is? Heb zojuist 6.1 NL geinstalleerd maar iGo draait niet lekker, dus wil graag weer terug naar mn vorige rom en dan een backup terug plaatsen. Helaas heb ik niet genoteerd welke rom dit was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

The-Force schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:40:
[...]

Dat weet ik niet
Ik heb deze erop gezet, maar heb ik dus zelfde probleem mee, geen service
RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.16.25_Ship

Moet ik de Radio rom dan apart flashen naar een andere versie
Ik heb overigens Telfort simkaart, maar gaat tegenwoordig allemaal over het KPN netwerk.
Weet niet of dat er nog toe doet.
ja volgensmij wel.
de ene radio kan wel met een bepaalde rom/provider overweg en de andere weer niet.
op xda bij de roms staat meestal wel welke radioroms compatible zijn.
Problemen zoals jij beschrijft lijken vrij veel op een radio rom die niet lekker draait met je rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-06 15:08
teake schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:23:
Vraagje: ik wil bij een SMS graag een herhaald geluid. Die optie staat keurig bij start>instellingen>geluiden en meldingen>meldingen>berichten: nieuw tekstbericht.
Maar ik kan hem niet aanvinken. Is dat ergens mee te verhelpen? In kaisertweak kom ik het ook niet tegen.
Waarom dat vinkje daar staat is mij ook een raadsel, want er is volgens mij geen enkel Event waarbij het klikbaar is. Anyway, een mooie oplossing is Kaiser LED Notifications: daarmee kan je precies instellen hoe (niet alleen met de LEDs maar ook met trillen/geluiden) en hoe vaak er een reminder af moet gaan wanneer er een nieuw bericht is. Ook kan je aangeven dat er tussen bepaalde tijden (bijv 's nachts) géén reminders moeten afgaan.

Zie evt Bugmenot voor een login op Modaco.

[ Voor 4% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 31-07-2008 21:45 . Reden: url vergeten 8)7 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Anoniem: 135360 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:22:
helaas is mijn Tytn er zojuist mee gestopt. Tijdens het bellen liep de telefoon vast. Ik denk gewoon even opnieuw opstarten. Echter was dit geen succes.
Zodra ik hem nu aanzet komen de 4 kleuren (rood,groen blauw, wit) boven elkaar te staan. In de rode balk staan wat gegevens en in de witte balk staat serial. Sluit ik hem aan op de USB dan staat er USB.
Ik dacht dus dat de rom corrupt was geraakt dus ik denk de nieuwe legale rom opnieuw er inlezen, dat gaat prima echter zodra de telefoon opnieuw opstart komen de kleuren weer in beeld.

Iemand een tip hoe ik dit probleem kan oplossen???
Dat weet ik. Ik heb hetzelfde probleem gehad. Soms helpte het om even te wachten en te resetten, soms moest ik de simkaart en geheugenkaart en accu eruit halen en daarna resetten. Later kwam ik erachter dat hij altijd goed opstartte als ik hem met een usb kabel aan mijn laptop hing en met de kabel erin soft-reset.

Uiteindelijk was ik het zat en heb ik HTC gebeld. Na het toestel te hebben aangeboden heb ik een nieuwe gekregen. Probleem verholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236260

Weet iemand hoe ik kan zien of de tytn 2 simlock vrij is? Mijn vader heeft namelijk het volgende probleem. Het internet enz via hotspots werkt prima zonder simkaart in de telefoon, maar zodra hij de sim erin doet (kpn) doet het internet het niet en valt de telefoon regelmatig uit en stil. Heeft iemand een idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ma.rkus.nl schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:44:
[...]

Waarom dat vinkje daar staat is mij ook een raadsel, want er is volgens mij geen enkel Event waarbij het klikbaar is. Anyway, een mooie oplossing is Kaiser LED Notifications: daarmee kan je precies instellen hoe (niet alleen met de LEDs maar ook met trillen/geluiden) en hoe vaak er een reminder af moet gaan wanneer er een nieuw bericht is. Ook kan je aangeven dat er tussen bepaalde tijden (bijv 's nachts) géén reminders moeten afgaan.

Zie evt Bugmenot voor een login op Modaco.
De bugmenot was in dit geval voor modaco niet nodig, maar mooie tip voor de toekomst!
Kaiser notifications geinstalleerd. Ik zal er eens mee gaan spelen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 13:29
Ik heb een klein probleem met de agenda. Mijn windows versie is engels.

Als ik nu een tijd in wil stellen voor een afspraak heb ik 1 tot 12 en 1 tot 12.
Als ik de 2e kies, dus bijvoorbeeld 10 uur 's avonds dan doet hij alsnog 10 uur 's ochtends. Ik kan dus alleen dingen instellen in de eerste 12 uur van de dag.

Hoe kan ik dit oplossen?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Had ik ook laatst, settings terug gezet naar tijdnotatie zonder pm/am, dus 24u klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
teake schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:59:
[...]

Kaiser notifications geinstalleerd. Ik zal er eens mee gaan spelen. Dank!
hmmmm, herhaling van alarmen gaat goed, maar de led-aansturing is niet ideaal: blauw voor bluetooth doet hij bijvoorbeeld niet. En hij overruled de standaard settings, dus standaard led-settings in combinatie met herhalen van alarmen gaat niet helaas. Heb je nog zo'n alternatiefje om te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150489

Twee vraagjes:
Als ik sms krijg of gebeld ben en niet opneem blijft het scherm zwak verlicht zodat mijn Tytn sneller leegloopt iemand oplossing?
En is er al een oplossing voor geen internet tenzij je reset?

b.v.d. Franco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Mijn scherm van mijn HTC reageert erg slecht op aanrakingen in windows. Ik heb de screen protector al verwijderd maar dat helpt niet. Mijn vario 1 reageerde stukken beter.

Ik heb gedacht dat het aan het scherm lag, maar in TomTom is de gevoeligheid wel goed.
Is er een instellingen in windows waarbij de gevoeligheid ingesteld kan worden?

Ik draai windows 6.1 (orginele HTC rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Staat bij je Touch-flo settings in Kaisertweak. Daar kun je van alles instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
teake schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:20:
Staat bij je Touch-flo settings in Kaisertweak. Daar kun je van alles instellen.
Ik ga kaisertweak installeren..
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de officiele 6.1 rom geinstallleerd, en daar ben ik tevreden mee (3d3 werkt eindelijk). Het enige is dat iGO8 er lang erover doet om signaal op te pikken (soms wel 10 minuten) terwijl dat op mijn vorige rom secondenwerk was. Google Maps doet het wel snel.

Weet iemand hier iets op? Zou een andere radio rom dit kunnen oplossen en zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-06 20:37
Nadat ik vanaf de site van htc de 6.1 had gedownload en geinstalleerd, heb ik veel problemen met mijn TYTN 2. Hij geeft om de 5 min aa dat er een fout is opgetreden bij het verbinden, nu ben ik naar de vodafone winkel geweest, om mijn instellingen na te laten kijken, en die staan gewoon goed. Maar ik dacht het zou wel opgelost worden nadat ik daar geweest was, NIET DUS. Nu heb ik als ik voorbeeld een MMS wil downloaden, dat ik krijg, kan geen verbinding maken. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Anoniem: 150489 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:30:
Twee vraagjes:
Als ik sms krijg of gebeld ben en niet opneem blijft het scherm zwak verlicht zodat mijn Tytn sneller leegloopt iemand oplossing?
En is er al een oplossing voor geen internet tenzij je reset?

b.v.d. Franco
Je kan ergens bij energie een optie "Apparaat uitschakelen indien niet gebruikt gedurende..." instellen. Dat houdt in dat hij dan na een bepaalde tijd naar standby gaat (naam is verwarrend ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 15:14
Anoniem: 19058 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:48:
Ik heb de officiele 6.1 rom geinstallleerd, en daar ben ik tevreden mee (3d3 werkt eindelijk). Het enige is dat iGO8 er lang erover doet om signaal op te pikken (soms wel 10 minuten) terwijl dat op mijn vorige rom secondenwerk was. Google Maps doet het wel snel.

Weet iemand hier iets op? Zou een andere radio rom dit kunnen oplossen en zo ja welke?
3d3... is dat de nieuwe video driver? Toen ik mijn toestel binnenkreeg, stond de update er al op. maar geen 3d driver oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
Altijd_Lastig schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:23:
[...]

Ik ga kaisertweak installeren..
Thanks
Nadat ik KaiserTweak geinstalleerd had, werden mij geluiden uitgeschakeld... heb dus een hardreset moeten doen. Daarna KaiserTweak niet meer geinstalleerd. Geluiden doen het nog steeds...

[ Voor 6% gewijzigd door csjah op 02-08-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03:31
Jieve schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:35:
Nadat ik vanaf de site van htc de 6.1 had gedownload en geinstalleerd, heb ik veel problemen met mijn TYTN 2. Hij geeft om de 5 min aa dat er een fout is opgetreden bij het verbinden, nu ben ik naar de vodafone winkel geweest, om mijn instellingen na te laten kijken, en die staan gewoon goed. Maar ik dacht het zou wel opgelost worden nadat ik daar geweest was, NIET DUS. Nu heb ik als ik voorbeeld een MMS wil downloaden, dat ik krijg, kan geen verbinding maken. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?!
Join the club. Je zult óf moeten downgraden naar 6.0 of eens moeten spelen met verschillende Radio-ROMs om je verbinding goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csjah schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 16:31:
[...]

3d3... is dat de nieuwe video driver? Toen ik mijn toestel binnenkreeg, stond de update er al op. maar geen 3d driver oid...
D3D, sorry.
Hier te vinden:
http://www.htcclassaction...ess.php#update_20080729_1

maar er is voor zover ik weet nog geen software die er gebruik van maakt

Overigens heb ik onlangs Tomb Raider geinstalleerd en dat ziet er best leuk uit en draait vloeiend met zo'n 20fps, overigens puur op software engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Voor diegenen die twijfelen tussen een iPhone 3G en een Tytn II, gewoon doen.
Ik heb de overstap gemaakt, en het is geweldig. Ok, je kunt niet meer van alles en nog wat installeren, maar als je dat toch al niet deed, moet je je af vragen of je wel een WM6.x platform wilt. Ik ga in ieder geval niet meer terug (en ik was eerst lyrisch over de Tytn II).
De supervlotte bediening, het per-fec-te synchen met Exchange middels push, het gebruikersgemak én natuurlijk het design... nee.. ik ben verkocht :)
Ik weet dat veel mensen hier nu denken dat ik een Apple fanboy ben geworden, nee, verre van dat. Maar ik wil wel graag de twijfelaars hier helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
Sinds ik windows 6.1 op mn tytn heb staan, doet tcpmp het niet meer.
Heeft iemand een patch of een oplossing? Andere aan te raden speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 12-06 20:35

S913

Abusus non tollit usum

Even dubbel checken (voor ik straks thuiskomen met een torenhoge rekening):
Door de opties "Enabled: KPN MMS" en "Enabled: KPN Internet" op disabled te zetten in KaiserTweak, bereik ik hetzelfde als het tooltje NoGPRS? En dan bedoel ik dat de TyTN geen dataconnectie probeert te openen? Dit i.v.m. mijn vakantie in het buitenland.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 19:58

crashtestdummy

Ajoeto member

S913 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:27:
Even dubbel checken (voor ik straks thuiskomen met een torenhoge rekening):
Door de opties "Enabled: KPN MMS" en "Enabled: KPN Internet" op disabled te zetten in KaiserTweak, bereik ik hetzelfde als het tooltje NoGPRS? En dan bedoel ik dat de TyTN geen dataconnectie probeert te openen? Dit i.v.m. mijn vakantie in het buitenland.
Krijg je in het buitenland ook niet het GPRS profiel van de provider daar? Dan heeft het disablen van die KPN profielen weinig zin.
Met Kaisertweak kun je volgens mij e.e.a. ook disablen

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Anoniem: 19058 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:28:
[...]

D3D, sorry.
Hier te vinden:
http://www.htcclassaction...ess.php#update_20080729_1

maar er is voor zover ik weet nog geen software die er gebruik van maakt

Overigens heb ik onlangs Tomb Raider geinstalleerd en dat ziet er best leuk uit en draait vloeiend met zo'n 20fps, overigens puur op software engine.
Hoe heb je tomb erop gekregen dan?

Een collega heeft quake in 3d weergave op zn n95 ook kicke

Heb gezocht naar MOH (undrground) voor wm maar kan niets vinden, alleen gare platform moh,

Mischien wil je me helpen? pm staat aan :)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 12-06 20:35

S913

Abusus non tollit usum

crashtestdummy schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:49:
[...]

Krijg je in het buitenland ook niet het GPRS profiel van de provider daar? Dan heeft het disablen van die KPN profielen weinig zin.
Hmm ... goed punt. Geen idee hoe hij er mee omgaat als ik in het buitenland naar een andere provider "roam".
Met Kaisertweak kun je volgens mij e.e.a. ook disablen
De opties uit mijn oorspronkelijke post komen uit KaiserTweak ... maar ook rekeninghoudend met jouw opmerking, weet ik niet of die zo goed gaan werken :/

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Jieve schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:35:
Dat MMSen had ik ook. Dit komt omdat de telefoon de MMS verbinding wil gebruiken, maar de GPRS verbinding moet hebben. Uitleg en oplossing staat een paar pagina's terug. (Zoek maar op mijn naam, ik heb hier niet zoveel posts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hewhoyawns
  • Laatst online: 20-09-2020
Beste,

Heb recent de GPS Photo functie in het register geactiveerd, foto's worden nu ook op Locr netjes op de kaart geplaatst.

Nu ben ik echter op zoek naar een methode om dit zonder tussenkomst van een pc te doen. Is er een manier om de EXIF gegevens van het jpg bestand te lezen op je kaiser of is er een manier om de foto direct te plaatsen in google maps mobile bijvoorbeeld.

Nu verstuur ik de foto's wel naar Locr en probeer dan met Opera mini de kaart te bekijken, deze wordt helaas niet altijd erg netjes weer gegeven.

Iemand hier al wat verder mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150489

thx :)
Big Daddy schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:47:
[...]

Je kan ergens bij energie een optie "Apparaat uitschakelen indien niet gebruikt gedurende..." instellen. Dat houdt in dat hij dan na een bepaalde tijd naar standby gaat (naam is verwarrend ;))
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.