HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:07:
Even een stomme vraag, heb al even het topic getracht te lezen, maar ik sta op het punt om een Vodafone 1615 te kopen (gezien de reacties op de Iphone), maar kan ik deze ook upgraden naar 6.1 of moet daar perse een vodafone rom voor komen?
Windows Mobile 6.1 voor de Vodafone 1615 is beschikbaar.
Naar verwachting wordt de software binnen enkele dagen via onze website aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:30
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:29:
[...]

Naar verwachting wordt de software binnen enkele dagen via onze website aangeboden.
Wauw! Geweldig!
Had de hoop al bijna opgegeven. :D

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is mooi nieuws alleen ik ga morgen weg, te laat dus, daarnaast hebben jullie ook de 6.0 versie op de website als 6.1 niks is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Ik ben tevreden met 6.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Op mijn htc tytn II is online content in enkele situaties niet beschikbaar:

Pocket IE werkt prima, maar::

- route 66, tmc geeft de melding “fout bij het bellen”
- streaming content in de pocket windows media player blijft maar op buffering 0% staan.

Het gekke is dat de problemen alleen maar optreden via gprs. Via wifi of de pc connectie werkt het allemaal prima!

Maar als het problem bij de gprs ligt is het raar want in de volgende situaties werkt gprs prima:

- De tytn als usb modem instellen, geen probleem, met mijn pc is vervolgens alles bereikbaar.
- http://tmc.66.com/tmc/m_get.php? benaderen via pocket IE, werkt prima
- benaderen van niet-streaming via mediaplayer op tytn gaat ook goed.

The (proxy)settings zijn:
office.vodafone.nl
http 192.168.251.150:8799
wap 192.168.251.150:9201
Socks 192.168.251.150:1080

Dus die staan volgens mij goed, wie heeft een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:47

Eagle Creek

Breathing security

[...]

Heb nu Vodafone (iets slechter bereik in huis dan KPN maargoed, wél bereik dus daar gaat het om) maar wacht denk ik nog wel even met 6.1. Wat ik ervan lees stemt mij niet gelukkig en 6.0 lijkt voor mij prima te werken.

Even iets anders: ik begreep dat het mogelijk is internetradio gestreamd te luisteren. Dit is handig vanwege het ontbreken van een FM antenne.
Maarreh.. Welke links dan? Van de Veronica site heb ik wel wat links weten te plukken die prima werken in Winamp maar niet op de HTC.

[ Voor 22% gewijzigd door Eagle Creek op 12-07-2008 17:47 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:47
Eagle Creek schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:46:
[...]
Maarreh.. Welke links dan? Van de Veronica site heb ik wel wat links weten te plukken die prima werken in Winamp maar niet op de HTC.
Zie "Zit er geen radio op?" in de TS!

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:01:- route 66, tmc geeft de melding “fout bij het bellen”
- streaming content in de pocket windows media player blijft maar op buffering 0% staan.
- http://tmc.66.com/tmc/m_get.php? benaderen via pocket IE, werkt prima
- benaderen van niet-streaming via mediaplayer op tytn gaat ook goed.
Naar mijn idee gaan proxies en streaming content nooit goed samen; het idee van een proxy is dat het ding zoveel mogelijk online content in een cache zet opdat er naar de buitenwereld toe zo weinig mogelijk dataverkeer is (wordt een pagina door iemand een tweede keer opgevraagd dan wordt die uit de cache aangeleverd en dus niet direct doorgegeven vanuit de webserver), en het lijkt me dat zo'n proxyserver niet gemaakt is om streaming content één op één door te geven.

Het korte antwoord: als je de proxy uit de verbinding haalt zou het moeten werken.

@Eagle Creek: http://www.streams4pda.com/radio.htm (zie ook /help.htm voor meer info)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
[...]

Nu T-Mobile nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 12:51
Voor de mensen die (net zoals ik) na de update naar wm 6.1 ontzettend slechte ervaringen hadden met de GPS: HTC heeft 'without notification' een nieuwe versie van de update online gezet.

Eerdere versie:
RUU_Kaiser_HTC_WWE_3.28.405.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.16.25_Ship.exe

Laatste versie:
RUU_Kaiser_HTC_WWE_3.28.405.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship.exe

Zoals je ziet is alleen de RadioRom-versie gewijzigd. Ik heb deze laatste versie geinstalleerd en het verschil is duidelijk merkbaar. Had ik eerder geluk als ik een fix had binnen 5 a 10 minuten (hot of cold, maakte eigenlijk niets uit), nu met de nieuwe versie heb ik een cold fix binnen de minuut.

Lijkt mij toch wel de moeite waard om te proberen ;)

Je kan overigens van xda alleen de geupdate radio-rom halen, maar als je dat wilt doen moet je natuurlijk wel eerst een hard-spl uitvoeren. Voordeel is dan wel dat al je instellingen behouden blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die tomtom7 al hebben draaien? Heb er nu een paar keer mee gereden maar hij lijkt niet helemaal tof, raakt veel de weg kwijt en af en toe hoor ik alleen "Na..." en dan niets meer.
TT6 leek wat dat betreft beter..

iemand anders hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:55:
zijn er mensen die tomtom7 al hebben draaien? Heb er nu een paar keer mee gereden maar hij lijkt niet helemaal tof, raakt veel de weg kwijt en af en toe hoor ik alleen "Na..." en dan niets meer.

Totaal geen problemen mee. Nog immer de originele HTC ROM 1.56.404.6 met TomTom 7.450 (9028) met kaart West- en Centraal-Europa 720.1803.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
ik heb tomtom7 op htc6.0 rom draaien. en ook ik heb last van afgebroken zinnen. Net als voorheen met tt6 trouwens. Irritant dus. Maar als je de tekst opnieuw opvraagt door onderin op de instructies te klikken (is ook volume wijzigen) dan wordt de zin wel volledig uitgesproken. Ook dat is in tt6 en tt7 gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:39:
ik heb tomtom7 op htc6.0 rom draaien. en ook ik heb last van afgebroken zinnen. Net als voorheen met tt6 trouwens. Irritant dus. Maar als je de tekst opnieuw opvraagt door onderin op de instructies te klikken (is ook volume wijzigen) dan wordt de zin wel volledig uitgesproken. Ook dat is in tt6 en tt7 gelijk.
Heb je dat probleem toevallig met name als je de TyTN II in een carkit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Ik heb een aparte YouTube Player geinstalleerd, maar ik wil ook video's van andere sites bekijken. Daarom heb ik dit pack geinstalleerd, inclusief alle drivers. Maar ik krijg nog steeds dezelfde errors als bij de vorige versie van TCPMP. Als ik het programma los op wil starten geeft ie een unexpected program failure (alsof ie ook expected failures heeft...) en vraagt me crash.txt op te sturen. Verder kan ik geen filmpjes kijken op bijv. www.break.com. WMP geeft dan een error.

Hebben meer mensen hier last van?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze telefoon gaan kopen, ik heb op internet gekeken voor goedkope abbonomenten.

Ik vond deze wel goed ->
http://www.smartphonestun...ghbfovZQCFRSO1QodRDPmTw#4
Diegene van debitel, de KPN EUR 20 met het toestel voor 79 euro,

Dit is erg goedkoop, dus ik wou weten of dit echt maar 20 euro per maand is, of komen er nog kosten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:19:
[...]

ik gebruik geen carkit, maar losse houder en lader. Tomtom gebruik ik eigenlijk altijd met lader. Het schijnt ook niet aan carkit oid te liggen, maar iets met te lange zinnen. Het komt inderdaad alleen voor met complexe instructies (na 200m op de rotonde linksaf, 3e afslag, daarna op volgende rotonde rechtsaf, 1e afslag; dat soort dingen). Met originele stem komt het wel minder voor dan met "aftermarket"stemmen lijkt het. Bug dus. maar ik heb nog geen oplossing gevonden. (Ook nog niet actief gezocht hoor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje, is er een app voor WM dat ik protocol voor protocol uit kan zetten. Was nl. op vakantie en dan wil ik bijvoorbeeld hdspa uitzetten, maar wel gps bijvoorbeeld aan houden. Bij de com manager moet je nl. daarvoor de gegevensverbinding uitzetten, maar dan heb je geen gps meer. Dus een beetje verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:19:
[...]

ik wel ja, en eerlijk gezegd hebik het nog niet getest zonder carkit. Maar hoe zou het daaraan kunnen liggen dan? Wordt alleen maar opgeladen en het geluid door een speakertje geleid..
met tt6 had ik deze problemen nooit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 21:23
[...]

Binnen enkele dagen, kan je misschien iets duidelijker zijn.
Waar moeten we aan denken? 1 week, 2 weken?
Is alles al getest of word er nu een Pilot gedraaid?

Want nu is het heel vaag en lijkt het berichtje alleen geplaatst voor een extra abonnement verkoop O-)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weerz schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:34:
[...]

Binnen enkele dagen, kan je misschien iets duidelijker zijn.
Waar moeten we aan denken? 1 week, 2 weken?
Enkele dagen zou maximaal 1 week moeten zijn ;)
Want nu is het heel vaag en lijkt het berichtje alleen geplaatst voor een extra abonnement verkoop O-)
Ehm, dit is meer relevant voor mensen die hun telefoon al hebben dus zou niks met extra abonnement verkoop van doen hebben ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:30:
Ik heb even een vraagje, is er een app voor WM dat ik protocol voor protocol uit kan zetten. Was nl. op vakantie en dan wil ik bijvoorbeeld hdspa uitzetten, maar wel gps bijvoorbeeld aan houden. Bij de com manager moet je nl. daarvoor de gegevensverbinding uitzetten, maar dan heb je geen gps meer. Dus een beetje verwarrend.
Die specifieke optie die je beschrijft (gegevens verbinding uitzetten) zit in 6.1 standaard. Instellingen -> Telefoon -> Gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
BtM909 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:44:
[...]

Enkele dagen zou maximaal 1 week moeten zijn ;)

[...]

Ehm, dit is meer relevant voor mensen die hun telefoon al hebben dus zou niks met extra abonnement verkoop van doen hebben ;)
Normaal gezien wel, ik vind het ook relevant voor mij namelijk...zit erop te wachten ;)
Maar hij antwoorde op iemand die misschien die telefoon ging kopen, vandaar het argument :D

[ Voor 9% gewijzigd door Weerz op 14-07-2008 17:08 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

^ ^ hmmm, daar dan weer overheen gelezen :)

Even wat wazigs: sinds kort (klinkt vaag I know) krijg ik geen SMS notificatie bovenin m'n startbalk en geen geluid bij nieuw inkomend SMSje. Phone is 6.1 en het heeft er gewoon op gewerkt :S En voorzover ik weet ook na de change van threaded naar old skool sms weergaven.

Heb notification queue al opgeschoond, soft-reset, geluid opnieuw ingesteld en dit alles in alle mogelijke volgordes. Kom helaas op internet ook geen ondewerpen tegen, aangezien ze allemaal verwijzen naar het popupje voor message sent :/

edit:

Of ik vind net een thread waar het probleem voorbijkomt :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2378052

Met een tool + andere registry key waarmee je threaded SMS uit kan zetten en toch notifications krijgt bij nieuwe smsjes :D

[ Voor 25% gewijzigd door BtM909 op 14-07-2008 17:36 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:55:

ik heb nergens last van heb ook tomtom 7 zelfde versie
maar ik heb niks geupdat van wm naar 6,1

mooi dat ik aan het versie nr kan zien op het de probleem versie is

kan ik deze na die opgehaald te hebben bij htc er gewoon over heen draaien
raken er gegevens zoek ? (overschreven / deleted )

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb vandaag pas voor het eerst de navigatie getest na mijn wm 6.1 update, en mij valt op dat de gps het niet meer doet. Althans niet fatsoendelijk, hij doet er ongeveeer 3 kwartier over om een fix te krijgen. Nu lees ik dat meer mensen hier last van hebben, maar zijn er ook al oplossingen gevonden?? daar kom ik namelijk niet goed achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

mijn tomtom verliest op 1 of andere vage manier altijd zijn stemmen, hij doet het een tijdje gewoon goed en dan start ik hem op zoals altijd en kan hij ineens geen stemmen meer vinden, van geen enkele taal.

Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
mathman schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:32:
Voor de mensen die (net zoals ik) na de update naar wm 6.1 ontzettend slechte ervaringen hadden met de GPS: HTC heeft 'without notification' een nieuwe versie van de update online gezet.

Eerdere versie:
RUU_Kaiser_HTC_WWE_3.28.405.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.16.25_Ship.exe

Laatste versie:
RUU_Kaiser_HTC_WWE_3.28.405.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship.exe

Zoals je ziet is alleen de RadioRom-versie gewijzigd. Ik heb deze laatste versie geinstalleerd en het verschil is duidelijk merkbaar. Had ik eerder geluk als ik een fix had binnen 5 a 10 minuten (hot of cold, maakte eigenlijk niets uit), nu met de nieuwe versie heb ik een cold fix binnen de minuut.

Lijkt mij toch wel de moeite waard om te proberen ;)

Je kan overigens van xda alleen de geupdate radio-rom halen, maar als je dat wilt doen moet je natuurlijk wel eerst een hard-spl uitvoeren. Voordeel is dan wel dat al je instellingen behouden blijven.
Deze ROM kan je ook afhalen via HTC E-Club!
Ze hebben de vorige rom van de site gehaald en deze laatste staat er nu op.
RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze binnengehaald omdat ik ook niet onder de indruk ben van de GPS prestaties maar ik heb het toestel kort na aanschaf ge-update en blijk deze dus al op 6 juni geïnstalleerd te hebben. Desondanks ben ik niet kapot van de GPS prestaties, ik gebruik trackr! en heb vaak geen signaal.

Ik heb ook problemen met internet, werkt gewoon niet ondanks dat ik de instellingen van T-mobile heb ingevoerd. Ik kan één en ander bij een T-mobile-shop laten "kruistesten" en dat ga ik binnenkort dan ook even laten doen. Volgens T-mobile zou het toestel defect kunnen zijn, maar als ik kan bellen moet ik toch ook kunnen internetten :?

Ook bellen via het touchscreen vind ik best wel knudde, maar goed, 99 van de 100 keer bel je toch via je adresboek (ik in ieder geval wel), dus dat boeit niet zo.

Desondanks ben ik nog wel blij met m'n toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Ik heb net tomtom 6 legaal geinstalleerd op mijn telefoon, maar bij de installatie was het niet op het today scherm terecht gekomen dus nou moet ik tomtom opstarten via start>programma's. Dat werkt niet erg handig en nou had ik van iemand een .cab bestandje gekregen waarmee ik TT weer op today kon krijgen, maar als ik het bestand probeer te installeren krijg ik het bericht op mijn pda: "Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden geïnstalleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat het niet digitaal is ondertekend met een vertrouwd certificaat." Hoe kan ik dat bestand toch installeren zodat tomtom weer op het today scherm komt?
via de search heb ik deze vraag wel een keer eerder gevonden, maar toen was er geen antwoord op gegeven. Via google kwam ik alleen uit op de vraag in een ander topic op GoT die dus niet beantwoord was. Hopelijk weet iemand nu wel een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
DarkShadow16 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 02:18:
Ik heb net tomtom 6 legaal geinstalleerd op mijn telefoon, maar bij de installatie was het niet op het today scherm terecht gekomen dus nou moet ik tomtom opstarten via start>programma's. Dat werkt niet erg handig en nou had ik van iemand een .cab bestandje gekregen waarmee ik TT weer op today kon krijgen, maar als ik het bestand probeer te installeren krijg ik het bericht op mijn pda: "Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden geïnstalleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat het niet digitaal is ondertekend met een vertrouwd certificaat." Hoe kan ik dat bestand toch installeren zodat tomtom weer op het today scherm komt?
via de search heb ik deze vraag wel een keer eerder gevonden, maar toen was er geen antwoord op gegeven. Via google kwam ik alleen uit op de vraag in een ander topic op GoT die dus niet beantwoord was. Hopelijk weet iemand nu wel een oplossing
volgnes mij kan je dat via Start -> instellingen -> vandaag -> Items gewoon weer aanvinken. Dan staat hij als het goed is weer op je today-screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
[...]

Zou je een link kunnen geven? Ik zie de update namelijk nergens staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:50:
Ik heb deze binnengehaald omdat ik ook niet onder de indruk ben van de GPS prestaties maar ik heb het toestel kort na aanschaf ge-update en blijk deze dus al op 6 juni geïnstalleerd te hebben. Desondanks ben ik niet kapot van de GPS prestaties, ik gebruik trackr! en heb vaak geen signaal.
bij mij presteert hij prima! Ook met trackr! heb ik eigenlijk altijd wel signaal (vanuit mn broekzak)
Ik heb ook problemen met internet, werkt gewoon niet ondanks dat ik de instellingen van T-mobile heb ingevoerd. Ik kan één en ander bij een T-mobile-shop laten "kruistesten" en dat ga ik binnenkort dan ook even laten doen. Volgens T-mobile zou het toestel defect kunnen zijn, maar als ik kan bellen moet ik toch ook kunnen internetten :?
Dat probleem heb ik ook (zie ook T-mobile PIT topic, daar hoor je meer van dit soort klachten de laatste tijd. En nee, bellen hoeft geen garantie te zijn dat je ook kan internetten.
Ook bellen via het touchscreen vind ik best wel knudde, maar goed, 99 van de 100 keer bel je toch via je adresboek (ik in ieder geval wel), dus dat boeit niet zo.
Ik bel meestal via mn luidspreker, gaat echt beter! ;). Maar het intypen van het nummer is even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt gaat het net zo snel als bij een gewone telefoon.
Desondanks ben ik nog wel blij met m'n toestel :)
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Ik heb trouwens problemen met de 1615 en handsfree bellen met de parrot.
Soms heb ik dan geen geluid en schakelt hij gewoon terug naar de telefoon in plaats van de speakers.
Of hij verliest de verbinding.
Hij staat wel in de lijst van de parrot dat hij compatible is. En het werkt ook wel, alleen half |:(

Heb ook een N73 en die werkt perfect...

Iemand misschien een idee wat ik zou kunnen doen?
Of is het wachten op de update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Weerz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:06:
Soms heb ik dan geen geluid en schakelt hij gewoon terug naar de telefoon in plaats van de speakers.
Hij staat wel in de lijst van de parrot dat hij compatible is. En het werkt ook wel, alleen half |:(

Via de t-mobile site heb ik een patch gezien voor bluetoothverbindingen. Wellicht is die via vodafone ook te krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Nope, helaas geen patch verkrijgbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Via de HTC e-Club kan je onder My Download -> Device updates een Bluetooth Hot Fix downloaden.

linkje:
http://member.htc.com/dow...20II/TyTNII_BT_Hotfix.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:57
Bigfoot87 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:13:
[...]

Zou je een link kunnen geven? Ik zie de update namelijk nergens staan...
Vodafone is behoorlijk traag. Ze hebben al een update op de website gezet, deze was corrupt en heb toen m'n telefoon gebricked. De update tool was ook in een vage taal.

Toen kwam er enige dagen later weer een WM 6.1 update voor de 1615, wel met nederlandse update utility. Weer corrupt!

Gelukkig heb ik via XDA de originele ROM kunnen vinden, maar anders was mijn v1615 dus nog steeds dood geweest.

Overigens, als Vodafone hier toch meeleest, doet u meteen even de nieuwe Radio ROM in de ROM update, want de GPS is niet echt denderend met de Radio ROM van de eerste WM 6.1 update van HTC... Zij hebben hier al een update voor uitgebracht, als jullie het nou in 1x doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Om vanuit Opera Mini te switchen naar een ander programma druk ik altijd op de groene Send toets om vervolgens dat andere programma te activeren. Het startmenu van WM wordt immers door Mini verborgen. Gisterochtend deed ik dat ook toen hij halverwege het inladen van een pagina was. Daarna vergat ik terug te switchen naar Mini met als gevolg dat mijn volle accu 's avonds opeens leeg was. Hij had de hele dag de GPRS-verbinding open gehouden, terwijl ik die met KaiserTweak op 1 minuut had gezet.

Mag ik hieruit de conclusie trekken dat WM niet multitasking is? En dat hardware zoals GPRS en GPS die door een inactieve taak in gebruik zijn niet vrij wordt gegeven na verloop van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
atjong schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:03:

Mag ik hieruit de conclusie trekken dat WM niet multitasking is? En dat hardware zoals GPRS en GPS die door een inactieve taak in gebruik zijn niet vrij wordt gegeven na verloop van tijd?
Waarschijnlijk is Opera Mini dan niet zo inactief. Als die actief is, en de verbinding niet vrijgeeft wordt hij inderdaad opengehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Big Daddy schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:24:
Via de HTC e-Club kan je onder My Download -> Device updates een Bluetooth Hot Fix downloaden.

linkje:
http://member.htc.com/dow...20II/TyTNII_BT_Hotfix.zip
Werkt deze ook voor de 1615 dat je weet?
Of staat dat gewoon los van elkaar omdat het dezelfde device is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_bulldog schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:29:
[...]

Vodafone is behoorlijk traag. Ze hebben al een update op de website gezet, deze was corrupt en heb toen m'n telefoon gebricked. De update tool was ook in een vage taal.

Toen kwam er enige dagen later weer een WM 6.1 update voor de 1615, wel met nederlandse update utility. Weer corrupt!
We hebben vorige week een update die we van HTC ontvingen, online gezet. Van die update waren de eerste twee schermen inderdaad in het Baskisch. De ROM zelf was echter in het Nederlands.
Van de versie die we afgelopen vrijdag ontvingen, bleken tijdens het testen opnieuw de eerste twee schermen in het Baskisch te zijn. Om die reden hebben we de update niet op de website geplaatst.

HTC ontwikkelt momenteel een nieuwe versie. We verwachten die update zo spoedig mogelijk.

Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Weerz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:30:
[...]

Werkt deze ook voor de 1615 dat je weet?
Of staat dat gewoon los van elkaar omdat het dezelfde device is?
IK krijg hem gewoon geinstalleerd op mijn MDA Vario III, heb nog niet getest of het ook problemen oplost. Het is een programma wat je eerst installeert, en daarna nog moet uitvoeren op je tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:31:
[...]

We hebben vorige week een update die we van HTC ontvingen, online gezet. Van die update waren de eerste twee schermen inderdaad in het Baskisch. De ROM zelf was echter in het Nederlands.
Van de versie die we afgelopen vrijdag ontvingen, bleken tijdens het testen opnieuw de eerste twee schermen in het Baskisch te zijn. Om die reden hebben we de update niet op de website geplaatst.

HTC ontwikkelt momenteel een nieuwe versie. We verwachten die update zo spoedig mogelijk.

Daar gaan de enkele dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Dutty's Diamond V1 Build 19588 erin staan. Werkt wel goed, snelle fix met Tomtom 7.

MAAR nu heb ik sinds een aantal dagen zonder patroon zo'n 1 tot 2 per dag dat hij spontaan een reset geeft. Dit is tijdens navigeren gebeurd, tijdens bellen en ook al tijdens het laden van een internet website. De Dutty rom staat er al langer op.

Wie weet er raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de update gedaan naar de nieuwe rom, maar niks, de gps doet het nog altijd niet tot zeeeeeer slecht... nog andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ben ik bij de T-mobile winkel geweest i.v.m. mijn internet, of liever gezegd, het gebrek aan internet. Eerste reactie na het inkloppen van mijn nummer in de computer was: Öh, meneer heeft een wel heel oud abonnement." Ben soms '99 30 minuten van 7 euro in de maand :X en volgens Jimmy was dat tevens het probleem. Daar zit gewoon geen internet op, of meer op. D'r loopt wel data heen en weer maar T-mobile laat dat gewoon niet toe. Kon wel een ordertje gemaakt worden en dan werd er na een paar weken wel contact opgenomen of het op te lossen was. Tja, heb niet echt zin om een paar weken op m'n internet te wachten. Even wat heen en weer geluld over m'n belgedrag, ik bel niet zo vaak, maar wel een groot deel naar het buitenland omdat mijn lief daar woont. Laat hij m'n factuuroverzicht zien en blijk ik toch wel veel meer dan 7 euro per maand kwijt te zijn dus een nieuw abo was dan wel een optie en dan gelijk PIT erbij. Zijn we uitgekomen op een flex20. In tegenstelling tot mijn oude abo gaan hier buitenlandse gesprekken gewoon lekker van je bundel af (bij m'n oude abo waren de gratis belminuten alleen binnen NL dus kwamen bovenop je rekening terwijl ik mijn belminuten binnen NL nooit opkreeg |:( ). Omdat ik al een toestel heb kost het abo me 7 euro nog wat sim-only, PIT erbij en betaal nu 17,50 per maand :)

Alleen, volgens hem zou het na een paar uur moeten werken, ik heb het toestel net nog gereboot en nog steeds geen internet :(
Op My T-mobile is de hernieuwde contractdatum (15-7-2008) wel doorgevoerd, maar mijn abo is nog steeds T-Mobile 30 '99, 1 jaar :?

Gaat maar weer een mailtje naar T-mobile. Gelukkig antwoorden ze altijd wel heel snel, kreeg elfs in het weekend een reply van ze _/-\o_ (of hebben ze daar een geavanceerde automatische e-mailbeantwoorder?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Laatst online: 09:57
[...]

Ja, maar dit was NIET het probleem!

De toestellen die met de "update" geladen werden waren in 1 klap waardeloos geworden!
Lang leve XDA die mij de oude WM 6.0 ROM terug bracht, maar toch, dit had beter getest moeten worden..

Ik mag toch hopen dat de update nu snel komt, want hij bestaat al geruime tijd. Immers, het reparatiecentrum van Vodafone heeft hem, en de nieuwe V1615's worden met WM6.1 uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de Carcomm-houder? Over de brodit-houder hoor ik slechte verhalen, maar de houder van Carcomm vind ik er weer zo massief uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
[...]

Ok, dan wachten we gewoon nog eventjes :)
Bedankt voor de snelle reactie iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:07:
Inmiddels ben ik bij de T-mobile winkel geweest i.v.m. mijn internet, of liever gezegd, het gebrek aan internet. Eerste reactie na het inkloppen van mijn nummer in de computer was: Öh, meneer heeft een wel heel oud abonnement." Ben soms '99 30 minuten van 7 euro in de maand :X en volgens Jimmy was dat tevens het probleem. Daar zit gewoon geen internet op, of meer op. D'r loopt wel data heen en weer maar T-mobile laat dat gewoon niet toe. Kon wel een ordertje gemaakt worden en dan werd er na een paar weken wel contact opgenomen of het op te lossen was. Tja, heb niet echt zin om een paar weken op m'n internet te wachten. Even wat heen en weer geluld over m'n belgedrag, ik bel niet zo vaak, maar wel een groot deel naar het buitenland omdat mijn lief daar woont. Laat hij m'n factuuroverzicht zien en blijk ik toch wel veel meer dan 7 euro per maand kwijt te zijn dus een nieuw abo was dan wel een optie en dan gelijk PIT erbij. Zijn we uitgekomen op een flex20. In tegenstelling tot mijn oude abo gaan hier buitenlandse gesprekken gewoon lekker van je bundel af (bij m'n oude abo waren de gratis belminuten alleen binnen NL dus kwamen bovenop je rekening terwijl ik mijn belminuten binnen NL nooit opkreeg |:( ). Omdat ik al een toestel heb kost het abo me 7 euro nog wat sim-only, PIT erbij en betaal nu 17,50 per maand :)

Alleen, volgens hem zou het na een paar uur moeten werken, ik heb het toestel net nog gereboot en nog steeds geen internet :(
Op My T-mobile is de hernieuwde contractdatum (15-7-2008) wel doorgevoerd, maar mijn abo is nog steeds T-Mobile 30 '99, 1 jaar :?

Gaat maar weer een mailtje naar T-mobile. Gelukkig antwoorden ze altijd wel heel snel, kreeg elfs in het weekend een reply van ze _/-\o_ (of hebben ze daar een geavanceerde automatische e-mailbeantwoorder?)
ik heb met kpn iets vergelijkbaars gehad: nu ik een nieuwe USIM kaart heb ontvangen is internet ineens VEEEEL beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Nog steeds moet ik een andere screenprotector kopen voor mijn TyTN. Er zit nu nog steeds, meer als een half jaar, de originele/bijgeleverde op. Het materiaal hiervan is opzich wel goed, maar hij is gewoon te klein voor het scherm en daarom komt er allemaal stof langs de randen te zitten.

Ik kan er verschillende vinden.
[list]• Adapt 12 euro
[list]• Veripart 15 euro
[list]• Screenprotector.nl huismerk 4,60 euro (6,60 de twee)
[list]• Brando UltraClear 8,50 euro
[list]• Brando Anti-Glare 8 euro(Prijzen incl. verzendkosten van webshops die ik makkelijk kon vinden. Als iemand betere/goedkopere adressen weet hoor ik het graag)

Nou maken die paar euro me niet uit als het product goed is, maar zoals jullie begrijpen weet ik niet welke ik moet kiezen.

Welke gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen hier?

[ Voor 4% gewijzigd door My-life op 16-07-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:05:
Iemand ervaring met de Carcomm-houder? Over de brodit-houder hoor ik slechte verhalen, maar de houder van Carcomm vind ik er weer zo massief uit zien.
Ik heb zelf de carcomhouder.
Werkt echt perfect, zit stevig vast en doet zijn werk die hij moet doen.
Massief....ik vind het wel meevallen, maar dat is natuurlijk persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog nooit een screenprotector gehad. Altijd het geklooi om die dingen er op te krijgen. Gebruik al een tijdje de aluminium case van Pdair. Al een paar keer laten donderen, maar geen één deuk of kras. _/-\o_
Weerz schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:36:
[...]

Ik heb zelf de carcomhouder.
Werkt echt perfect, zit stevig vast en doet zijn werk die hij moet doen.
Massief....ik vind het wel meevallen, maar dat is natuurlijk persoonlijk :)
De TyTN gaat er ook makkelijk in? Dat is bij de Brodit nog wel eens een probleem....

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Je bedoelt toch deze : Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=56367&dimensionid=17&shopid=2

Hij past perfect omdat hij er speciaal voor is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

My-life schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:18:
Nog steeds moet ik een andere screenprotector kopen voor mijn TyTN. Er zit nu nog steeds, meer als een half jaar, de originele/bijgeleverde op. Het materiaal hiervan is opzich wel goed, maar hij is gewoon te klein voor het scherm en daarom komt er allemaal stof langs de randen te zitten.

Ik kan er verschillende vinden.
[list]• Adapt 12 euro
[list]• Veripart 15 euro
[list]• Screenprotector.nl huismerk 4,60 euro (6,60 de twee)
[list]• Brando UltraClear 8,50 euro
[list]• Brando Anti-Glare 8 euro(Prijzen incl. verzendkosten van webshops die ik makkelijk kon vinden. Als iemand betere/goedkopere adressen weet hoor ik het graag)

Nou maken die paar euro me niet uit als het product goed is, maar zoals jullie begrijpen weet ik niet welke ik moet kiezen.

Welke gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen hier?
*O* Brando Anti-Glare. Perfect aan te brengen, geen luchtbellen. Inderdaad ultraclear, spiegelt.
Heb ik ivm TomTom verruild voor Brando Anti-Glare d:)b , ook perfect, kleuren wat minder intens, bijzonder geschikt voor gebruik in auto (navigator, telefoon) geen hinderlijke reflecties.
Beide heb ik besteld via Screenprotector.nl. Goede en snelle service. Ken de kwaliteit niet van het huismerk, wellicht het overwegen waard gezien het prijsverschil en de goede ervaringen met Screenprotector.nl. :Y

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerz schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:18:
Je bedoelt toch deze : [afbeelding]

Hij past perfect omdat hij er speciaal voor is gemaakt.
Die bedoel ik inderdaad. De brodit is ook gemaakt voor de TyTN, maar daar krijg ik hem niet met één hand in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Ik zeg rennen naar de winkel en halen.....je kan hem gewoon met hand bedienen, vastzetten of los koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de brando ultra clear, maar wat ik irritant vind aan dat ding is dat hij 2 a 3 mm te kort is. (is bij al hun protectors het geval overigens) Ze beweren dat dat is gedaan zodat hij er ook weer eenvoudig vanaf gehaald kan worden, maar volgens mij lukt dat ook wel als hij sluitend is.
Nu zit je met een strookje open ruimte, is gewoon niet mooi en ook nog eens hinderlijk voor de stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan heb je 'm gewoon niet goed geplaatst denk ik. Ik heb juist dat 'ie precies goed aansluit en geen idéé heb hoe ik 'm er ooit af kan krijgen. Hij loopt namelijk iets onder de randen door.

Gelukkig ben ik niet van plan om 'm eraf te halen, maar stel dat het zou moeten, dan zou ik een lastige klus hebben te klaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:06:

Welk model Parrot heb je? Ik heb de CK-3100 en had precies dezelfde problemen. Deze zijn grotendeels opgelost door de firmware van de CK-3300 erop te zetten. Daarna (icm met Leo diamond v9 rom en radio 1.58.25.17) had ik wel last van "dropped calls". Deze zijn nu weg met de bluetooth hot fix (weliswaar voor WM6.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn TyTn 2 nu denkik een week ofzo en heb er tot dusver geen grote problemen mee ik loop alleen wel tegen een aantal dingetjes aan.

zo krijg ik het niet voor elkaar om avi bestanden af te spelen.
en ik krijg mijn tom tom (uiteraard gedownload) niet aan de gang met mijn interne gps hij werkt wel met een externe bluetooth gps ding.

weet misschien iemand hoe ik er avi's op kan afspelen?

(waarschijnlijk een hele stomme opmerking: een avi is tog een "videofragment"?)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik internet ook aan de praat, waarschijnlijk was ik gewoon te ongeduldig...

GPS ben ik nog steeds niet kapot van, maar al te vaak geen ontvangst van GPS signaal :( en da's wel een beetje jammer, is toch een leuke feature van dit toestel.

Desondanks nog steeds blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:40:
Inmiddels heb ik internet ook aan de praat, waarschijnlijk was ik gewoon te ongeduldig...

GPS ben ik nog steeds niet kapot van, maar al te vaak geen ontvangst van GPS signaal :( en da's wel een beetje jammer, is toch een leuke feature van dit toestel.

Desondanks nog steeds blij :)
Ik heb met mijn TyTN II toch echt genoeg en zo goed als altijd (niet in tunnels duh) ontvangst met GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Laatst online: 02-09 09:59
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:40:GPS ben ik nog steeds niet kapot van, maar al te vaak geen ontvangst van GPS signaal :( en da's wel een beetje jammer, is toch een leuke feature van dit toestel.
Ik zou zeggen:
Probeer eens een andere RADIO ROM ;)

Zelf heb ik al aardig wat radio's geflasht maar ik let niet zo op m'n GPS (gebruik het maar sporadisch), de laatste maand op 1.65.16.25 gedraait en die werkte prima op alles.... bevalve de GPS (fix krijgen duurde bijna twee minuten soms :X)

Twee minuten is zelfs mij een beetje gortig dus heb er nu een andere (1.65.24.36) op staan die ik nog moet testen qua GPS. Telefoon, cam en touchscreen werken erg goed met deze maar weet nog niet of ie ook lekker belt met Vodafone :)

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Laatst online: 02-09 09:59
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:32:
en ik krijg mijn tom tom (uiteraard gedownload) niet aan de gang met mijn interne gps hij werkt wel met een externe bluetooth gps ding.
offtopic:
Psstt... dat is illegaal hè :)

GPS zit op COM4, 4800 BAUD.
weet misschien iemand hoe ik er avi's op kan afspelen?
Probeer TCPMP eens.

edit:
Sorry, ik had het edit-knopje op de post hierboven moeten gebruiken...

[ Voor 17% gewijzigd door Huppie op 17-07-2008 09:19 ]

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand van T-mobile meekijkt, wat is er toch aan de han d met die PIT verbindingen.
Probeer nu al een half uur om te verbinden, ik moet al zeker een maand regelmatig mijn verbindingen geheel resetten (de telefoon uitzetten en opnieuw verbinden met de comm manager) om met internet te verbinden.Nu werkt dus helemaal niets meer.
Dit gezeur is begonnen met het invoeren van de HSDPA verbinding.

Ik ben niet blij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ook steeds een 'H' in het scherm, maar totaal geen problemen met de dataverbinding. Gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pfff, in mijn eerdere posts al een paar keer vermeld dat mijn TyTn II wegens een storing in de zendmast al een maand ondertussen niet meer met (Orange) UMTS kan verbinden hier in Enschede...

Gister bij T-Mobile shop maar (weer) eens gevraagd wanneer 't gefixed wordt, blijkt dat (als ik het goed heb verstaan) volgende week alle Orange klanten worden overgezet naar 't T-Mobile netwerk, waarna UMTS weer zou moeten werken.

Let's hope so :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:28:
Sinds kort ook steeds een 'H' in het scherm, maar totaal geen problemen met de dataverbinding. Gaat prima.
Welke regio is dat, in Apeldoorn is het een ramp. Nog erger is het in de trein of auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:01:
[...]

Welk model Parrot heb je? Ik heb de CK-3100 en had precies dezelfde problemen. Deze zijn grotendeels opgelost door de firmware van de CK-3300 erop te zetten. Daarna (icm met Leo diamond v9 rom en radio 1.58.25.17) had ik wel last van "dropped calls". Deze zijn nu weg met de bluetooth hot fix (weliswaar voor WM6.0).
Ik heb ook de CK-3100, alleen deze is van de zaak.
Dus dat gaat hem niet echt worden als het straks verkeerd gaat en ik hem sloop door andere firmware van een ander type erop te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49
Ik weet het niet meer precies....
Met gprs is het zo dat als je dataoverdracht hebt tijden een telefoongesprek deze tijdelijk onderbroken word.
Is dat ook zo met umts/hsdpa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om deze mobiel te gaan kopen, alleen is het toetsenbord niet veel te klein?

Het ziet er namelijk best wel klein uit op de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:21:
Ik ben van plan om deze mobiel te gaan kopen, alleen is het toetsenbord niet veel te klein?

Het ziet er namelijk best wel klein uit op de foto's.
Ga eens naar de winkel en neem het toestel vast... :P Sommige vinden het te klein, anderen niet dus is het maar logisch dat je zelf eens gaat kijken. Voor mij is het in ieder geval geen probleem qua grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
the_nowhereman schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:14:
Ik weet het niet meer precies....
Met gprs is het zo dat als je dataoverdracht hebt tijden een telefoongesprek deze tijdelijk onderbroken word.
Is dat ook zo met umts/hsdpa ?
Nee.. met umts/hsdpa niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
Weerz schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:01:
[...]

Ik heb ook de CK-3100, alleen deze is van de zaak.
Dus dat gaat hem niet echt worden als het straks verkeerd gaat en ik hem sloop door andere firmware van een ander type erop te zetten :)
Met de laatste firmware van de CK3100 zelf en WM 6.1 (HTC officieel) heb ik de boel goed aan de praat kunnen krijgen.

Toestel koppelen d.m.v. geavanceerde instellingen --> ander toestel en het werkt als een zonnetje (op een kleine vertraging na bij het opnemen van een call)

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huppie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:14:
[...]
Ik zou zeggen:
Probeer eens een andere RADIO ROM ;)

Zelf heb ik al aardig wat radio's geflasht maar ik let niet zo op m'n GPS (gebruik het maar sporadisch), de laatste maand op 1.65.16.25 gedraait en die werkte prima op alles.... bevalve de GPS (fix krijgen duurde bijna twee minuten soms :X)

Twee minuten is zelfs mij een beetje gortig dus heb er nu een andere (1.65.24.36) op staan die ik nog moet testen qua GPS. Telefoon, cam en touchscreen werken erg goed met deze maar weet nog niet of ie ook lekker belt met Vodafone :)
Ik draai Radio rom 1.65.17.56, is die 1.65.24.36 nieuwer en via de HTC e-club te downloaden? Verder ben ik opeens het taakbeheericon wat normaal rechts bovenin staat kwijt, heb zo'n beetje alle instellingen nagezocht om de optie te vinden dat weer in te schakelen maar kan het niet vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Ken. schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:02:
Dan heb je 'm gewoon niet goed geplaatst denk ik. Ik heb juist dat 'ie precies goed aansluit en geen idéé heb hoe ik 'm er ooit af kan krijgen. Hij loopt namelijk iets onder de randen door.

Gelukkig ben ik niet van plan om 'm eraf te halen, maar stel dat het zou moeten, dan zou ik een lastige klus hebben te klaren.
Met een stukje plakband is het een fluitje van een cent! Plakband op de screenprotector plakken en dan voorzichtig trekken, zorg wel dat de screenprotector vetvrij is. Werkt bij mij iedere keer! d:)b

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah thanks voor de tip :)
Weet ik dat alvast, mocht het er ooit van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke carkit raden jullie op dit moment aan?

Ben op zoek naar iniedergeval een houder en oplader voor in de auto, maar hoor verhalen over opgeblazen usb poort?

Een complete carkit zou natuurlijk helemaal perfect zijn!
Iemand sugesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goodmorning

Ik overweeg een HTC TYTN II te halen omdat ik het idee heb dat deze beschikt over een hele degelijke agendafunctie.

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? Ik ben op zoek naar een PDA / Smartphone die met name de outlook calendar en de outlook tasks volledig en makkelijk synchroniseert. Gebruik nu een w810i hiervoor, is aardig, maar het afsprakengeheugen is vrij beperkt en de gebruiksvriendelijkheid van de taken is ook niet altijd even top.
Ook lijkt het me heel makkelijk om alles te kunnen sync-en via bluetooth.

Daarnaast wil ik op die smartphone/PDA ook kunnen genieten van muziek. Wat zijn jullie ervaringen mbt de muziekfunctie (las dat het windows media player is) van de TYTN?
En weet iemand toevallig tot hoeveel GB microSD wordt ondersteund door de TYTN?
Kan dit zo gauw niet vinden op de site van HTC...
Zag ook dat hij A2DP heeft, bij mijn weten een leuke term voor stereo bluetooth.
Heeft iemand ervaringen met de muziekkwaliteit bij gebruik van BT headphones?

En als iemand ervaringen heeft mbt de accu... Ik hoorde van een vriend dat hij hem wel om de 1 a 2 dagen aan de accu moet leggen. Maar ik weet zijn belgedrag niet. Ben zelf iemand die zo nu en dan eens belt. Hooguit 15 min per dag...

Overigens zijn andere suggesties voor een smartphone/PDA met een goede agendafunctie en top muziekkwaliteit,ook welkom.

Thanks voor jullie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 06:42:
Goodmorning

Ik overweeg een HTC TYTN II te halen omdat ik het idee heb dat deze beschikt over een hele degelijke agendafunctie.

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?
...
Begin eens met het lezen van de TS! Vervolgens kan je al je vragen beantwoorden door zelf dit topic eens door te nemen!

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is Windows Mobile, en deze telefoon beschikt niet als enige erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:22:
Ik heb de brando ultra clear, maar wat ik irritant vind aan dat ding is dat hij 2 a 3 mm te kort is. (is bij al hun protectors het geval overigens) Ze beweren dat dat is gedaan zodat hij er ook weer eenvoudig vanaf gehaald kan worden, maar volgens mij lukt dat ook wel als hij sluitend is.
Nu zit je met een strookje open ruimte, is gewoon niet mooi en ook nog eens hinderlijk voor de stylus.
Op mijn vorige PDA (I-Mate PDA-N) had ik ook een Brando protector en die paste perfect.Precies even groot als het zichtbare gedeelte van het scherm.
Wellicht heb je hem inderdaad wat onder de rand geplakt waardoor je aan de andere kant iets te kort komt zoals hier gezegd word.
JeeVee schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:20:
[...]

*O* Brando Anti-Glare. Perfect aan te brengen, geen luchtbellen. Inderdaad ultraclear, spiegelt.
Heb ik ivm TomTom verruild voor Brando Anti-Glare d:)b , ook perfect, kleuren wat minder intens, bijzonder geschikt voor gebruik in auto (navigator, telefoon) geen hinderlijke reflecties.
Beide heb ik besteld via Screenprotector.nl. Goede en snelle service. Ken de kwaliteit niet van het huismerk, wellicht het overwegen waard gezien het prijsverschil en de goede ervaringen met Screenprotector.nl. :Y
Wat is dat het nadeel van de Anti-Glare t.o.v. de Ultraclear? De Ultraclear is helderderder? Dus er komt meer licht doorheen, mooiere kleuren?

Als er geen slechte ervaringen genoemd worden over de Anti-Glare ga ik deze ook bestellen. Bedankt ook voor je aanbeveling van Screenprotector.nl. Dat gaat vast sneller als rechtstreeks bij Brando kopen en qua prijs maakt het weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 jaar met veel plezier gebruik gemaakt te hebben van de vario 2 ben ik sinds een maand een gelukkige gebruiker van de vario 3. Nu kom ik alleen het volgende tegen. Zodra de vario 3 uit zijn stanby stand gehaald wordt en daarna met 1x het scherm aan raken weer helemaal wakker wordt. gaat hij altijd automatisch naar het today scherm. Maar bij de meeste programma's is het erg handig als hij weer terug gaat naar het op het moment van in standby gaan actieve programma. (Iets wat de vario 2 wel netjes deed.) Ik ben namelijk nogal een veelvuldig gebruiker van Live MSN, TCPMP, Tom Tom en Opera.
En om de batterij te sparen laat ik hem vrij snel naar standby gaan.

Nu vraag ik me af is er een register tweak om hem na standby weer terug te laten keren in het programma? Of kan ik dit met KaiserTweak voor elkaar krijgen?

Ik heb al op een aantal verschillende manieren gezocht in o.a. google maar nog geen resultaat.
En heb ook geen zin om van alles uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:25:
Na 2 jaar met veel plezier gebruik gemaakt te hebben van de vario 2 ben ik sinds een maand een gelukkige gebruiker van de vario 3. Nu kom ik alleen het volgende tegen. Zodra de vario 3 uit zijn stanby stand gehaald wordt en daarna met 1x het scherm aan raken weer helemaal wakker wordt. gaat hij altijd automatisch naar het today scherm. Maar bij de meeste programma's is het erg handig als hij weer terug gaat naar het op het moment van in standby gaan actieve programma. (Iets wat de vario 2 wel netjes deed.) Ik ben namelijk nogal een veelvuldig gebruiker van Live MSN, TCPMP, Tom Tom en Opera.
En om de batterij te sparen laat ik hem vrij snel naar standby gaan.

Nu vraag ik me af is er een register tweak om hem na standby weer terug te laten keren in het programma? Of kan ik dit met KaiserTweak voor elkaar krijgen?

Ik heb al op een aantal verschillende manieren gezocht in o.a. google maar nog geen resultaat.
En heb ook geen zin om van alles uit te proberen.
Als je naar Start - instellingen - vandaag - tab "items" gaat zie je daar de "Time out voor Vandaag" staan. Denk dat die aangevinkt staat bij jou. Als je hem uitvinkt denk ik dat je het gewenste resultaat hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte dat ik mijn telefoon niet meer trilde bij een binnenkomende sms, en nu kijk ik bij geluiden en meldingen en zie ik dat er bij geen enkele gebeurtenis iets aangevinkt staat :? Dat is toch zeker niet de normale situatie als je hem net een hard reset hebt gegeven?
niet dat ik dat gedaan heb, in de tussentijd heb ik onder andere SPB mobile shell 2 en Kaisertweak geïnstalleerd, maar die komen daar toch ook niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het even uitgeprobeerd maar dat lost het niet op. En deze optie stond bij mij zowiezo uit gevinkt.
Je ziet namelijk met aan gaan wel heel even het laatste programma op t scherm maar dat schiet gelijk weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
sandergar schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Begin eens met het lezen van de TS! Vervolgens kan je al je vragen beantwoorden door zelf dit topic eens door te nemen!
Ja... Eff 60 pagina's doornemen :O
Goodmorning

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? Ik ben op zoek naar een PDA / Smartphone die met name de outlook calendar en de outlook tasks volledig en makkelijk synchroniseert. Gebruik nu een w810i hiervoor, is aardig, maar het afsprakengeheugen is vrij beperkt en de gebruiksvriendelijkheid van de taken is ook niet altijd even top.
Ook lijkt het me heel makkelijk om alles te kunnen sync-en via bluetooth.

Daarnaast wil ik op die smartphone/PDA ook kunnen genieten van muziek. Wat zijn jullie ervaringen mbt de muziekfunctie (las dat het windows media player is) van de TYTN?
Kan dit zo gauw niet vinden op de site van HTC...
Zag ook dat hij A2DP heeft, bij mijn weten een leuke term voor stereo bluetooth.
Heeft iemand ervaringen met de muziekkwaliteit bij gebruik van BT headphones?

En als iemand ervaringen heeft mbt de accu... Ik hoorde van een vriend dat hij hem wel om de 1 a 2 dagen aan de accu moet leggen. Maar ik weet zijn belgedrag niet. Ben zelf iemand die zo nu en dan eens belt. Hooguit 15 min per dag...

Overigens zijn andere suggesties voor een smartphone/PDA met een goede agendafunctie en top muziekkwaliteit,ook welkom.

Thanks voor jullie tijd.
De TyTN II heeft zeker een degelijke agenda functie. Zoals al vermeld is dit de WM6 agenda, dus die zit op meerdere telefoons. Voordeel van de TyTN is dat hij een uitschuifbaar qwerty toetsenbord heeft.
Bluetooth of kabel sync is een fluitje van een cent. Activesync doet, indien gewenst, alles automatisch als je aangekoppeld bent.
Het muziek afspelen werkt idd via Mediaplayer, hier zijn gelukkig genoeg "betere" alternatieven voor te downloaden. Het werkt wel, maar er zijn fijnere programma's.
Over het geluid van de bluetooth headsets kan ik je niets zeggen, dat verschilt natuurlijk ook per merk/type headset. Even zoeken bij de dealers en je zult genoeg keuzes vinden :)
Accuduur verschilt heel erg, de mijne gaat inderdaad ook 1 a 2 dagen mee. Daarbij bel ik gemiddeld een half uur per dag, stuur ik 2/5 smsjes, haalt hij om het half uur mijn email binnen en zit ik in de trein een half uurtje te internetten.
Gewoon 's avonds aan de lader hangen, dan is er niets aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses voor de waarschijnlijk hele domme vraag :o , maar ik kan op de website van Vodafone (NL) nergens een plek vinden waar je updates voor je telefoon kan vinden, ook niet onder "My Vodafone".
Zou jij me misschien kunnen aangeven via welke (sub)menu(s) ik daar terecht kom ?
Alvast bedankt!
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Deevay schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:51:
[...]

Met de laatste firmware van de CK3100 zelf en WM 6.1 (HTC officieel) heb ik de boel goed aan de praat kunnen krijgen.

Toestel koppelen d.m.v. geavanceerde instellingen --> ander toestel en het werkt als een zonnetje (op een kleine vertraging na bij het opnemen van een call)
Dat word dus wachten op Vodaphone zijn update :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

My-life schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:53:
[...]
Op mijn vorige PDA (I-Mate PDA-N) had ik ook een Brando protector en die paste perfect.Precies even groot als het zichtbare gedeelte van het scherm.
Wellicht heb je hem inderdaad wat onder de rand geplakt waardoor je aan de andere kant iets te kort komt zoals hier gezegd word.

[...]
Wat is dat het nadeel van de Anti-Glare t.o.v. de Ultraclear? De Ultraclear is helderderder? Dus er komt meer licht doorheen, mooiere kleuren?

Als er geen slechte ervaringen genoemd worden over de Anti-Glare ga ik deze ook bestellen. Bedankt ook voor je aanbeveling van Screenprotector.nl. Dat gaat vast sneller als rechtstreeks bij Brando kopen en qua prijs maakt het weinig uit.
Ik heb eergisterenavond de anti-glare besteld bij screenprotector.nl. Ook na het lezen van dit topic gedaan en vandaag lag ie al op de mat.

De oude verwijderd mbv plakband en de andere erop gedaan. Spiegelt minder dan de standaard protector en de gevoeligheid van het scherm is volgens mij ook veel beter! Ook de pasvorm is perfect! Ik ben erg tevreden over de protector en over de snelle levering van screenprotector.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
Op de fiets lijkt het mij wel makkelijk om T9 te hebben, zodat ik met 1 hand makkelijk een sms kan typen, dat uitgeklapte toetsenbord moet toch met 2 handen bedient worden.

Nou kan ik geen T9 vinden op mijn Vario III.
wil het onscreen qwerty toesenbord dus veranderen naar de ouderwetse dial pad, en daar net zoals op mn oude nokia via t9 gegevens in kunnen voeren.

moet/kan ik daar iets voor downloaden. zaja, wat en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Op XDA developers is vast wel wat te vinden;) HTC Symbol Pad doet volgens mij wat jij zoekt :)
En anders is misschien PCM keyboard wel iets. Ik heb het nu ook in gebruik en ook met 1 hand nog goed te gebruiken en daar is ook een nederlands woordenboek voor te krijgen ;)

[ Voor 48% gewijzigd door cryonic90 op 19-07-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
HTC symbol pas geeft alleen speciale teken weer, en geen gewone letters.
PCM keybord is wel een leuk iets, maar lijkt meer op het on-screen toetsenbord wat er al op zit. (met wat uitbreidingen)

ik zoek eigenlijk een toetsenbordje zodat ik op mn scherm krijg 0 t/m 9.
dat op het knopje 1 ook de leestekens zitten. op het knopje 2 ook de a b en c, de 3 bevat de d e en f. etc. Op de manier hoef je maar 10 knoppen op je scherm te hebben, ipv de ruim 30 die er nu staan. de knoppen zijn dan veel groter, zodat ik ze makkelijk met 1 duim kan bedienen (hoop ik).

als ik in het telefoonvenster ben heb ik de cijfers 0 t/m9, en de letters, dit wil ik dus ook gebruiken voor sms.

heb ondertussen het programmatje 'Touchpal' gevonden. Begint er al op te lijken, maar wil eigenlijk nog een veel simpeler programmatje.

[ Voor 18% gewijzigd door Martijn___ op 19-07-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Eén en ander ter aanvulling van het antwoord van LeeJon :)
De standaard agenda van Windows Mobile laat zich gemakkelijk synchroniseren met Outlook. Persoonlijk vond ik 'm wel iets beperkt, maar het prettige van WM is dat het zo makkelijk te customizen is met 3rd-party software als bijvoorbeeld Pocket Informant (excuses voor de schaamteloze spam :p), waarbij de ondersteuning voor synchronisatie met Outlook intact blijft.
WM komt inderdaad met een soort miniversie van WMP. Deze kan muziek via de ingebouwde "Media Library" netjes sorteren op artiest/album/genre en dat werkt prima. Ook hier geldt: wil je meer functionaliteit, dan kan je je heil zoeken in een paar heel mooie 3rd-party programma's.
Op dit moment sowieso álle grootten die er zijn (dus tot max 8GB).
Het is maar hoe bont je het zelf maakt. UMTS/GPRS, Wifi, BT, GPS en felle backlight zijn beruchte stroomvreters maar zijn elk apart in en uit te schakelen. Je kan zelfs GSM uitschakelen, en dan kan je makkelijk een paar dagen achtereen patience spelen :p
Zie alle andere threads in het WM-forum ;). Nogmaals: imho zit de kracht van WM-toestellen in de mogelijkheid om 3rd-party software te installeren, net zoals je dat op een PC/laptop doet. Met de vele beschikbare custom ROMs is zelfs het hele OS ondersteboven te halen. Daarom kan je je bij het maken van een keuze het beste op de hardware baseren, waarbij hoe ver je wil gaan vooral afhankelijk is van je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:33:
Ik merkte dat ik mijn telefoon niet meer trilde bij een binnenkomende sms, en nu kijk ik bij geluiden en meldingen en zie ik dat er bij geen enkele gebeurtenis iets aangevinkt staat :? Dat is toch zeker niet de normale situatie als je hem net een hard reset hebt gegeven?
niet dat ik dat gedaan heb, in de tussentijd heb ik onder andere SPB mobile shell 2 en Kaisertweak geïnstalleerd, maar die komen daar toch ook niet aan?
Ik gooi hem nog een keer op: vandaag waren namelijk weer alle instellingen die ik daar gemaakt had weg (alle vinkjes uit)! Ik snap er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ik verdenk SPB mobile shell 2. Dat is een zó omvattende schil voor je toestel dat hij heel best notificaties kan overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
De nieuwste beta van Opera 9.5 schijnt dat ook te doen: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=243054

[ Voor 32% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 20-07-2008 13:08 . Reden: link toegevoegd ]

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.