Eén en ander ter aanvulling van het antwoord van LeeJon

De standaard agenda van Windows Mobile laat zich gemakkelijk synchroniseren met Outlook. Persoonlijk vond ik 'm wel iets beperkt, maar het prettige van WM is dat het zo makkelijk te customizen is met 3rd-party software als bijvoorbeeld
Pocket Informant (excuses voor de schaamteloze spam

), waarbij de ondersteuning voor synchronisatie met Outlook intact blijft.
Daarnaast wil ik op die smartphone/PDA ook kunnen genieten van muziek. Wat zijn jullie ervaringen mbt de muziekfunctie (las dat het windows media player is) van de TYTN?
WM komt inderdaad met een soort miniversie van WMP. Deze kan muziek via de ingebouwde "Media Library" netjes sorteren op artiest/album/genre en dat werkt prima. Ook hier geldt: wil je meer functionaliteit, dan kan je je heil zoeken in een paar heel mooie 3rd-party programma's.
En weet iemand toevallig tot hoeveel GB microSD wordt ondersteund door de TYTN?
Op dit moment sowieso álle grootten die er zijn (dus tot
max 8GB).
En als iemand ervaringen heeft mbt de accu... Ik hoorde van een vriend dat hij hem wel om de 1 a 2 dagen aan de accu moet leggen. Maar ik weet zijn belgedrag niet. Ben zelf iemand die zo nu en dan eens belt. Hooguit 15 min per dag...
Het is maar hoe bont je het zelf maakt. UMTS/GPRS, Wifi, BT, GPS en felle backlight zijn beruchte stroomvreters maar zijn elk apart in en uit te schakelen. Je kan zelfs GSM uitschakelen, en dan kan je makkelijk een paar dagen achtereen patience spelen

Overigens zijn andere suggesties voor een smartphone/PDA met een goede agendafunctie en top muziekkwaliteit,ook welkom.
Zie alle andere threads in het WM-forum

. Nogmaals: imho zit de kracht van WM-toestellen in de mogelijkheid om 3rd-party software te installeren, net zoals je dat op een PC/laptop doet. Met de vele beschikbare custom ROMs is zelfs het hele OS ondersteboven te halen. Daarom kan je je bij het maken van een keuze het beste op de hardware baseren, waarbij hoe ver je wil gaan vooral afhankelijk is van je budget.