HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.129 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

atjong schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 06:21:
[...]

Maar dat is nog steeds niks beter dan WM's eigen lockmechanisme. Je moet namelijk 2 handelingen doen om hem aan te krijgen (als ie in standby staat): aan/uit-knop indrukken en unlocken. En voor het locken ook weer 2 handelingen. Dit moet toch wel in 1 handeling te vangen zijn net zoals bij andere telefoons?
Het is beter in het opzicht dat 'ie meteen wordt geactiveerd nadat je op de stand-by knop drukt. Dus vergeten te activeren, zoals de standaard lock, kan niet gebeuren :) Ik heb echt hard gezocht, en dit is toch echt de beste oplossing helaas. Zou liever zien dat ik het wakker worden bij het ontvangen van een SMS uit kon zetten.. dat doet 'ie immers ook niet als ik een e-mailtje ontvang.. maar goed.

Volgens mij heb je HardSPL alleen nodig als je een niet officiële ROM flasht. (maar misschien heeft dat voornamelijk te maken met het vervallen van je garantie nu ik er zo over nadenk ?) Toen ik de officiële HTC WM6.1 erop had gezet was het immers niet nodig.

Maar volgens mij klopt het verhaal van MAX3400 hierboven op de vorige pagina ook wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

.KeN. schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:42:
Iemand een idee waar ze deze Seidio hoesjes verkopen zonder 25 dollar verzendkosten ?
Hebben die hoesjes eigenlijk een raampje voor het scherm of is het gewoon een groot gat?

[ Voor 12% gewijzigd door atjong op 17-06-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Volgens mij is het gewoon een groot gat.
Ze gaan er al vanuit dat je een screenprotector gebruikt, en dat is maar goed ook denk ik.
Een vaste protector in zo'n softcase zou de aanraakgevoeligheid van het scherm niet ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Vorige week bedacht mijn Vario III zich om zichzelf te resetten en daarna opnieuw te flashen. Het gevolg, alles weg uit mijn mobiel en de bestanden op mijn geheugenkaart hadden achter de extensie: 3dc110cc staan. Als ik via verkenner kijk zie ik op die bestanden een slotje staan......virus ofzo? Nu had ik net een backupt gemaakt en die wilde ik terugzetten......helaas, ook die deed het niet meer......
Hoor graag of er mensen zijn die dit kennen?

Dank en groet,
Keith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag maar ik kom de laatste tijd op hyves (via mn gsm) niet meer automatisch ingelogd, nu geeft hij als tip bookmark deze pagina, de vraag: hoe kan ik dit doen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:40:
misschien een domme vraag maar ik kom de laatste tijd op hyves (via mn gsm) niet meer automatisch ingelogd, nu geeft hij als tip bookmark deze pagina, de vraag: hoe kan ik dit doen..?
In IE, menu-knop rechts aantikken en Favorites/Bookmarks kiezen?

Omdat het een PDA is, weten we ineens niet meer hoe Internet Explorer werkt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Laatst online: 02-09 09:59
atjong schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:05:
Mensen, het is zo logisch maar door HTC niet geregeld: Hoe kan ik ervoor zorgen dat de aan/uit-knop ook meteen het scherm vergrendelt en ontgrendelt? Bestaat daar een tooltje voor?
Zo los ik het op:
Prompt (for password) if device is unused for: 0 minutes.

Start -> Settings -> Lock -> Vinkje aanzetten en 0 minuten selecteren.

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:37:
Hallo,
Vorige week bedacht mijn Vario III zich om zichzelf te resetten en daarna opnieuw te flashen. Het gevolg, alles weg uit mijn mobiel en de bestanden op mijn geheugenkaart hadden achter de extensie: 3dc110cc staan. Als ik via verkenner kijk zie ik op die bestanden een slotje staan......virus ofzo? Nu had ik net een backupt gemaakt en die wilde ik terugzetten......helaas, ook die deed het niet meer......
Hoor graag of er mensen zijn die dit kennen?

Dank en groet,
Keith
Dan heb je waarschijnlijk je bestanden geyncrypt. De bestanden zijn dan alleen op jouw telefoon te bekijken, deze is gereset, dus herkennen de bestanden deze als een andere telefoon.

Kut voor je, maar volgens mij doe je er niks aa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:09:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk je bestanden geyncrypt. De bestanden zijn dan alleen op jouw telefoon te bekijken, deze is gereset, dus herkennen de bestanden deze als een andere telefoon.

Kut voor je, maar volgens mij doe je er niks aa.
Thanksss
Klinkt logisch had volgens mij die beveiliging aanstaan ja.
Nog meer mensen bekend hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Problemen waar ik na een half jaar nog tegen aan loop:
De telefoon gaat in ''slaapstand'' als je telefoneerd. Dit houd in dat je iedere keer weer de telefoon ''aan'' moet drukken tijdens een gesprek om bijv. de dialer te kunnen gebruiken. De telefoon moet gewoon altijd aan blijven, en eventueel in toetsblokkering.

De dialer zelf. Deze moet je via je het menu linksonder aan oproepen, en kan je weer ''in laten klappen''. Dit zou andersom moeten zijn (standaard dialer en weg klappen na gebruik voor bijv. codes in toetsen voor een bel menu)

De camera, mag gewoon sneller werken, nu krijg je veel bewegegende fotos omdat je de knop zo hard en lang moet in drukken. ook de kwaliteit mag beter.

De streaming media player (al dan niet in gebruik met TMCP) soms doen de video's het wel (alleen via het inet menu van TMCP) en soms geeft ie aan dat het maken van de verbinding mislukt is (terwijl bijv. inet of msn het wel doen)

De wifi instellingen/funtie. Thuis werkt de mac op mn windhoos netwerk met sitecom router het nagenoeg perfect, maar de telefoon heeft het de eerste paar keren gedaan en na een nacht uit geweest te zijn niet meer (en er was nergens wat door mij veranderd)

De bluetooth functie, met mn Phillips SHB6100 moet ik iedere keer pairen of bij het bt menu instellen als stereo headset. Bij mn BT 30q hoefde dit niet (deze deed ik aan, drukte op play en werd herkend)

Qua duurzaamheid ben ik zeer tevree, al een paar keer laten stuiteren en nog zo goed als geen krasje of instabiliteit. Alleen bij de zilveren knoppen die je heen en weer kan bewegen, al had ik het idee dat dit al vanaf het begin kon. Het tasje wat ik heb aangeschaft helpt hier natuurlijk ook bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

musiqman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:33:
Problemen waar ik na een half jaar nog tegen aan loop:
De telefoon gaat in ''slaapstand'' als je telefoneerd. Dit houd in dat je iedere keer weer de telefoon ''aan'' moet drukken tijdens een gesprek om bijv. de dialer te kunnen gebruiken. De telefoon moet gewoon altijd aan blijven, en eventueel in toetsblokkering.
Dit kun je in je registry wijzigen. Als je niet weet hoe, kan het ook middels KaiserTweak (zie SP)
De dialer zelf. Deze moet je via je het menu linksonder aan oproepen, en kan je weer ''in laten klappen''. Dit zou andersom moeten zijn (standaard dialer en weg klappen na gebruik voor bijv. codes in toetsen voor een bel menu)
Als ik op de groene knop druk komt de dialer gelijk tevoorschijn ? :P
De camera, mag gewoon sneller werken, nu krijg je veel bewegegende fotos omdat je de knop zo hard en lang moet in drukken. ook de kwaliteit mag beter.
De knop hoef je maar één keer goed in te drukken. Misschien handiger te doen je 'm op 'half press' zet. Dat geeft alleen precies hetzelfde effect wat betreft reactietijd. Hij is gewoon niet sterk in low light conditions.
De streaming media player (al dan niet in gebruik met TMCP) soms doen de video's het wel (alleen via het inet menu van TMCP) en soms geeft ie aan dat het maken van de verbinding mislukt is (terwijl bijv. inet of msn het wel doen)
De nieuwste CorePlayer misschien eens proberen. (ik neem aan dat je het over YouTube filmpjes hebt ?)
De wifi instellingen/funtie. Thuis werkt de mac op mn windhoos netwerk met sitecom router het nagenoeg perfect, maar de telefoon heeft het de eerste paar keren gedaan en na een nacht uit geweest te zijn niet meer (en er was nergens wat door mij veranderd)
Hier heb ik geen last van. Eén keer ingesteld in oktober vorig jaar, en elke dag gewoon weer verbinding.
Qua duurzaamheid ben ik zeer tevree, al een paar keer laten stuiteren en nog zo goed als geen krasje of instabiliteit. Alleen bij de zilveren knoppen die je heen en weer kan bewegen, al had ik het idee dat dit al vanaf het begin kon. Het tasje wat ik heb aangeschaft helpt hier natuurlijk ook bij ;)
Zilveren knoppen doen dat vanaf het begin inderdaad al en kan absoluut geen kwaad :)
Ik heb 'm ook al een paar keer flink laten vallen en it's still allll good O+
Huppie schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:49:
[...]
Zo los ik het op:

Klinkt goed, maar wat doet deze methode als je een SMS bericht ontvangt terwijl de telefoon in je zak zit ? Dan zou ik S2U2 kunnen deïnstalleren namelijk. Scheelt weer een slide bij het activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
ik doe niet aan tweaken. Ik verwacht dat een product door de fabrikant goed geleverd word. T is al erg genoeg dat je extra programmas nodig hebt voor bijv. muziek ;)

Ik had trouwens niet verwacht dat iedereen dezelfde problemen" had :)

Ojah die keuze knop boven de "r/t" als je op inet zit. Staat deze op "vorige" dan heb je kans als je perongeluk daarop drukt, je tijdens een lang bericht (zoals nu :p) schrijven alles kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

musiqman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:47:
ik doe niet aan tweaken.
[...]
/me Kijkt naar de URL in zijn adresbalk, en naar het logo daaronder.. :X

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Huppie schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:49:
Zo los ik het op:

Die snap ik niet. Hiermee zorg je er wel voor dat je toestel gelockt wordt als je hem op standby zet, maar als je hem uit standby wilt halen moet je daarvoor boeten door ook nog eens een wachtwoord in te moeten tikken 8)7. Het doel is juist om wanneer je de aan/uit-knop indrukt hij uit standby springt en unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
hahaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
MAX3400 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:03:
[...]

Ik heb gisteren ook goed moeten lezen na de post van .KeN. maar het is me gelukt. Het irritantste was om die HardSPL te installeren maar daarna ging alles vlekkeloos met de nieuwe ROM. Ik weet niet precies hoe het garantie-technisch in elkaar steekt maar volgens mij kan je zelfs zonder HardSPL van ROM's wisselen (mits je device unlocked is) en proberen tot je een ons weegt.
Heb je nu een volledig vlekkeloos werkende Nederlandse WM6.1 ? Of Engelse? Taal maakt mij weinig uit, maar wel handig om te weten. Unbranded toestel?

Zou je mij een linkje kunnen sturen naar welke procedure je nou gevolgd hebt? Als ik van die pagina iets dan niet snap Google ik wel even, maar er zweven zoveel verschillende pagina's rond waar ik niet de voorkennis voor heb om te beoordelen of het voor mij van toepassing is.
En ik verkloot liever niet mijn toestel van een paar honderd euro als ik niet volledig op de hoogte ben van wát ik nou aan het doen ben...

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd _/-\o_ Ik loop nu even met twee telefoons rond, één om te bellen en mijn TyTN II voor de rest 8)7

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een appje die het mogelijk maakt teksten te kopieëren? Dit is nu maar in sommige apps mogelijk. Zo lukt het me nu niet om een url in opera mini te kopieeren en te mailen bijvoorbeeld, of een adres in WMP te plakken, wat heel lastig ouderwets opschrijven en overtypen betekent..

Verder vraag ik mij af waarom de speaker op de achterkant is geplaatst, die logica ontgaat mij. Wanneer het toestel plat ligt om handsfree te bellen of een filmpje te kijken, wordt het geluid zo gedempt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:29:
Weet er iemand een appje die het mogelijk maakt teksten te kopieëren? Dit is nu maar in sommige apps mogelijk. Zo lukt het me nu niet om een url in opera mini te kopieeren en te mailen bijvoorbeeld, of een adres in WMP te plakken, wat heel lastig ouderwets opschrijven en overtypen betekent..
Met het standaard onscreen toetsenbord, zit er een toets "ctl" bj wat ctrl inhoud, als je iets selecteerd en dan op ctl drukt en dan op "c" drukt , staat het in het klembord, dan moet je het weer plakken door ctl en v te kiezen in de balk waar je het in wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b4rt_NL schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:09:
[...]

Met het standaard onscreen toetsenbord, zit er een toets "ctl" bj wat ctrl inhoud, als je iets selecteerd en dan op ctl drukt en dan op "c" drukt , staat het in het klembord, dan moet je het weer plakken door ctl en v te kiezen in de balk waar je het in wil hebben.
thanks, ff proberen!

Heb net ontdekt datje via resco file explorer uitstekend films kunt streamen van een shared map naar TCPMP, die ook nog eens subtittles support. Niets omzetten, niets overzetten, niets converteren! (behalve de .srt naar .smi dan) Geweldig apparaat is het toch (Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ik heb een probleempje, ik heb mijn telefoon net terug van reparatie en voor de reparatie heb ik mijn contacten gebackuped met een programma. De backupfile heet MyContacts.nsb(standaard). Het backup programma heb ik gevonden met Google.

Nu wil ik de backup terugzetten, maar ik kan nergens meer het programma vinden hoe het heet.

Heeft iemand enig idee welk programma dit kan zijn?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:14:
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleempje, ik heb mijn telefoon net terug van reparatie en voor de reparatie heb ik mijn contacten gebackuped met een programma. De backupfile heet MyContacts.nsb(standaard). Het backup programma heb ik gevonden met Google.

Nu wil ik de backup terugzetten, maar ik kan nergens meer het programma vinden hoe het heet.

Heeft iemand enig idee welk programma dit kan zijn?

Alvast bedankt!
Amazing deze vraag. Twee klix (naar google en zoekresultaat) levert dit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 09:05
Help!
Ik heb TomTom 6.023 gister geïnstalleerd met Benelux mappen en als ik ergens heen wil typ ik het adres in.
Zodra ik een plaats en adres ingetypt heb, gaat hij gelijk verbinden naar mijn 3G/HSDPA internet (KPN)
Heb vanmorgen zon 6-7 minuten gereden en kreeg geen fix!

Heb ik wat instellingen verkeerd?
Heb GPS op automatisch beheren,
GPS-Programmapoort op COM4
en Hardwarepoort op (Geen) en 4800 Baudrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
Gaat hij misschien file informatie o.i.d. ophalen?

QuickGPS up-to-date? Je kunt beter ergens stil gaan staan op een open plek (niet tussenhoge gebouwen) dan rond gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
.KeN. schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:18:
[...]

Start -> programs -> Office Mobile (aparte plek, maar goed) -> Mode SMS -> "Single (traditional)"

Apply en dan even een soft resetje :)

[...]
Welke ROM gebruik je? Bij mij (HTC NLD 6.1) kan ik dat niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swiebert schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:49:
[...]

Amazing deze vraag. Twee klix (naar google en zoekresultaat) levert dit op.
Excuus, kreeg hem niet gevonden! Vriendelijk bedankt anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Rock-Y schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:32:
[...]

Welke ROM gebruik je? Bij mij (HTC NLD 6.1) kan ik dat niet vinden...
Dat klopt ja. Daar zit 'ie ook niet in :)
Die methode was specifiek voor MAX3400 bedoeld aangezien ik zag dat hij ook bezig was met de Dutty ROM (Diamond V1). Voor jou is het dan dit: .KeN. in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..." (er staat dat het niet werkt, maar dat was omdat ik daar geen soft-reset had gedaan)

EDIT: Het kan ook via KaiserTweak, maar dat heeft - bij mij iig - nooit gewerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 19-06-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:54:
[...]

In IE, menu-knop rechts aantikken en Favorites/Bookmarks kiezen?

Omdat het een PDA is, weten we ineens niet meer hoe Internet Explorer werkt?
Gewoon toevoegen aan favorieten is hetzelfde als een pagina bookmarken? Ik heb hyves namelijk al toegevoegd aan favorieten maar hij blijft steeds mijn inloggegevens vragen zelfs al start ik hem met favorieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan is het meer een probleem met je cookies lijkt me.
Via Opera Mini kom ik er elke keer gewoon in via mijn bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Wie weet of de GPS-ontvanger in de TyTN2 actief blijft als je (bv.) Miomap minimaliseert (m.b.v. de bellen-toets) om effe wat anders te gaan doen? Gisteren deed ik dat namelijk en vergat hem daarna weer naar voren te halen en af te sluiten. Toen ik de telefoon vanmorgen weer in de autohouder zette zag ik dat Miomap nog draaide en hij had DIRECT een fix in een rijdende auto. Terwijl dat normaal in een rijdende auto wel een paar minuten kan duren. Het zou wel ideaal zijn om hem voortaan altijd te laten draaien, maar gaat mijn batterij daardoor extra snel leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn weer nieuwe speculaties op Xda dat NoThrills de videodrivers werkend heeft/gaat krijgen. Zijn release van v4 staat voor dit weekend gepland. :-()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

atjong schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:55:
Wie weet of de GPS-ontvanger in de TyTN2 actief blijft als je (bv.) Miomap minimaliseert (m.b.v. de bellen-toets) om effe wat anders te gaan doen? Gisteren deed ik dat namelijk en vergat hem daarna weer naar voren te halen en af te sluiten. Toen ik de telefoon vanmorgen weer in de autohouder zette zag ik dat Miomap nog draaide en hij had DIRECT een fix in een rijdende auto. Terwijl dat normaal in een rijdende auto wel een paar minuten kan duren. Het zou wel ideaal zijn om hem voortaan altijd te laten draaien, maar gaat mijn batterij daardoor extra snel leeg?
Nou, we wachten af. Ik persoonlijk ga er maar niet vanuit, word een teleurstelling als het weer niet zo blijkt te zijn.

edit: Heb je een linkje naar die thread? :)

edit2: Heb hem al, maar blijkt niet helemaal stabiel zoals ik het nu lees :/ ;(

[ Voor 6% gewijzigd door BioHazard op 20-06-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me telkens niet om Opera Mini 4.1 op m'n T-mobile MDA Vario III te installeren. Als ik de JAD en JAR-bestanden gewoon op de geheugen zet, onder Windows, Programmabestanden, etc. Hij zit dus niet in een map.

Maar als ik de installatie opstart, krijg ik op het eind steeds de melding dat de MDI-let installatie mislukt is (Jar geloof ik), en bij JAD na opstarten van Java applet geeft de Opera Mini aan dat hij geen verbinding kan maken, en dat ik doorverwezen wordt naar de helppagina op hun site.

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klinkt alsof je geen Java-client hebt geïnstalleerd ?
Kan dat kloppen ? De .jar-bestanden moet je eerst installeren via die client namelijk.
Wel apart dat je dan wel een midlet error message krijgt. Dus ik neem aan dat je wel een client hebt ? Need more info dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Is het ook mogelijk om de touch flo 3d op de tytn2 aan het werk te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 03:01:
Het lukt me telkens niet om Opera Mini 4.1 op m'n T-mobile MDA Vario III te installeren. Als ik de JAD en JAR-bestanden gewoon op de geheugen zet, onder Windows, Programmabestanden, etc. Hij zit dus niet in een map.

Maar als ik de installatie opstart, krijg ik op het eind steeds de melding dat de MDI-let installatie mislukt is (Jar geloof ik), en bij JAD na opstarten van Java applet geeft de Opera Mini aan dat hij geen verbinding kan maken, en dat ik doorverwezen wordt naar de helppagina op hun site.

Wat nu?
Gebruik je de Esmertec Jbed (Java)? Of een andere midlet client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 03:01:

Wat nu?
Heb ik ook, ook nadat ik het voor elkaar heb gekregen opera mini te installeren.

Al tijdje niet meer naar gekeken, 't begon nadat ik v4 probeerde.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 03:29:
Klinkt alsof je geen Java-client hebt geïnstalleerd ?
Kan dat kloppen ? De .jar-bestanden moet je eerst installeren via die client namelijk.
Wel apart dat je dan wel een midlet error message krijgt. Dus ik neem aan dat je wel een client hebt ? Need more info dus :P
Hoe zie ik of ik een Java client heb geïnstalleerd? In de programma's zie ik geen Java staan. Maar als ik op Jar klik, verschijnt er wel een schermpje van een hete kopje koffie met daaronder "Java applet starting" of iets dergelijks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:50:
[...]

Gebruik je de Esmertec Jbed (Java)? Of een andere midlet client?
Hoe zie ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik WM6.1 heb geinstalleerd (via de website van htc) kan ik mijn email niet meer synchroniseren, ik krijg telkens de melding: "Kan geen verbinding maken". Internetpagina's kan ik wel gewoon openen.. Wanneer ik op een draadloos netwerk inlog lukt het synchroniseren van m'n mail wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft vodafoon windos 6.1 al of niet, ik kan het nergens zien, daarnaast ook een mail gestuurt maar kreeg een hele andere andwoord terug. mijn tweede probleem is dat mijn tijd af en toe een uur te vroeg staat. en dan moet ik hem handmatig opnieuw instellen, omdat als ik instel van amsterdam dan verandert hij niet in de goede tijd.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 21-06-2008 18:57 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:57:
Sinds ik WM6.1 heb geinstalleerd (via de website van htc) kan ik mijn email niet meer synchroniseren, ik krijg telkens de melding: "Kan geen verbinding maken". Internetpagina's kan ik wel gewoon openen.. Wanneer ik op een draadloos netwerk inlog lukt het synchroniseren van m'n mail wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Heeft waarschijnlijk te maken met de server-certificaten. WM6.1 VEREIST een geldig certificaat op de server. Het standaard meegeleverde certificaat van een server is vaak niet goed genoeg. Ik ben om die reden met één van onze WM6.1 toestellen terug gegaan naar 6.0.
Je kunt eerst proberen of SSL aan/uit staat. Mocht dat niet werken kun je een officieel certificaat voor de server regelen.... kost iets van 30 euro per jaar ofzo... (Is mij verteld door onze microsoft certified dealer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:52:
[...]

Heeft waarschijnlijk te maken met de server-certificaten. WM6.1 VEREIST een geldig certificaat op de server. Het standaard meegeleverde certificaat van een server is vaak niet goed genoeg. Ik ben om die reden met één van onze WM6.1 toestellen terug gegaan naar 6.0.
Je kunt eerst proberen of SSL aan/uit staat. Mocht dat niet werken kun je een officieel certificaat voor de server regelen.... kost iets van 30 euro per jaar ofzo... (Is mij verteld door onze microsoft certified dealer.)
Ik heb gmail aan de praat gekregen door ssl uit te schakelen, hotmail werkt nog steeds niet..
Ik zou nu het liefst teruggaan naar WM6.0. Hoe krijg ik dit voor elkaar? (zat geen wm6 cdrom bij de telefoon..) Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 21-06-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 09:18
is er enige manier ok ek2008 wedstrijden live op tytn 2 te kijken? moet anders oranje misschien missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Heb je in je Programma menu, een rode "e" staan? Met iets van Midlet of Java erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:57:
Mijn oplossing was om bij de email account instellingen bij "geavanceerde serverinstellingen" de juiste netwerkverbinding te kiezen. Deze staat automatisch op "internet" en bij mij diende hij op "Vodafone GPRS" te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parrish schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 21:06:
[...]

Mijn oplossing was om bij de email account instellingen bij "geavanceerde serverinstellingen" de juiste netwerkverbinding te kiezen. Deze staat automatisch op "internet" en bij mij diende hij op "Vodafone GPRS" te staan.
Hmm, ja, heb ik al geprobeerd, werkte helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
NEWSFLASH!: tomtom7 voor HTC-Diamond is uit, en werkt ook op TyTNII (en diverse andere HTC modellen). Bron: is niet netjes om te vermelden hier, maar velen van jullie weten de weg op usenet ook wel toch? Succes!

Edit: Work's like a charm! Nieuwere kaarten, en hij is nog sneller dan Tomtom 6.x ook!

[ Voor 22% gewijzigd door teake op 22-06-2008 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zondag 22 juni 2008 @ 08:21:
NEWSFLASH!: tomtom7 voor HTC-Diamond is uit, en werkt ook op TyTNII (en diverse andere HTC modellen). Bron: is niet netjes om te vermelden hier, maar velen van jullie weten de weg op usenet ook wel toch? Succes!

Edit: Work's like a charm! Nieuwere kaarten, en hij is nog sneller dan Tomtom 6.x ook!
Ik ben dan wel benieuwd welke kaarten wel worden herkend. Want versie 6.75 vindt TT7 niet. Ook niet als ik de kaarten verplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Dat is een discussie die ik als ik jou was niet hier zal voeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:07:
Er zijn weer nieuwe speculaties op Xda dat NoThrills de videodrivers werkend heeft/gaat krijgen. Zijn release van v4 staat voor dit weekend gepland. :-()
En weer niet released, zoals verwacht :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:23:
[...]

Heb je in je Programma menu, een rode "e" staan? Met iets van Midlet of Java erbij?
Als ik via Start menu naar Programma's ga, dan zie ik in het scherm een Midlet-manager icoon staan. Maar geen rode E dus. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De nieuwste JBed heeft geen E meer als icoon, maar een stomend kopje java ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:25:
De nieuwste JBed heeft geen E meer als icoon, maar een stomend kopje java ;)
Ik zie geen icoon van ene stomend kopje, wel een icoon met daaronder MIDlet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen waar ik na 30 minuten zoeken helaas nog geen antwoord op heb gevonden. Als eerste ben ik op zoek naar het tooltje wat je internetverkeer kan blokkeren. Ga morgen 5 dagen naar duitsland en wil natuurlijk voorkomen dat er onnodig dataverkeer gaat plaatsvinden.

Verder heb ik het wifi verhaal getest. Ik zie om mij heen diverse apparaten, overigens allemaal beveiligd. Is het dan zo zodra ik een hotspot vind zonder beveiliging ik hiermee contact maak er dan ook gelijk de mogelijkheid is om bv te internetten of vereist dat nog extra stappen? (ga op zoek naar gratis hotspots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:55
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 19:21:
2 vragen waar ik na 30 minuten zoeken helaas nog geen antwoord op heb gevonden. Als eerste ben ik op zoek naar het tooltje wat je internetverkeer kan blokkeren. Ga morgen 5 dagen naar duitsland en wil natuurlijk voorkomen dat er onnodig dataverkeer gaat plaatsvinden.

Verder heb ik het wifi verhaal getest. Ik zie om mij heen diverse apparaten, overigens allemaal beveiligd. Is het dan zo zodra ik een hotspot vind zonder beveiliging ik hiermee contact maak er dan ook gelijk de mogelijkheid is om bv te internetten of vereist dat nog extra stappen? (ga op zoek naar gratis hotspots)
ikzelf gebruik altijd Modaco nodata..werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, nodata draait al.. :) nu blijft alleen de vraag over wifi staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 19:49:
Als het netwerk waarmee je verbinding maakt een dhcp service heeft draaien die jou van de juiste IP configuratie voorziet, dan kun je direct het internet op zonder instellingen te doen.
Er van uitgaande dat dat netwerk ook verbonden is met het internet natuurlijk...

[ Voor 10% gewijzigd door Crusader op 22-06-2008 20:59 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

TyTN II + OpenGL ES ... wellicht komt het nog ooit goed! (al heb ik er een hard hoofd in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 19:49:
In dit of het voorgaande topic is geraporteerd dat nodata alotofbatteryusage betekend. Je kan beter kaisertweak draaien, of de laatste advanced configuration met Nikagl zijn xml. Beide zijn te vinden op xda. Het enige wat ze doen is een register sleutel veranderen. Altijd beter dan een app die op de achtergrond draait.
Crusader schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:58:
[...]

Als het netwerk waarmee je verbinding maakt een dhcp service heeft draaien die jou van de juiste IP configuratie voorziet, dan kun je direct het internet op zonder instellingen te doen.
Er van uitgaande dat dat netwerk ook verbonden is met het internet natuurlijk...
Is dat niet het geval, dan zullen de gegevens aan je gegeven moeten worden. Dit zal uitlsuitend gebeuren wanneer je contact hebt met de eigenaar van de router. If so, dan kan je de gegevens, voor zo ver ik weet, invoeren bij het aangeven van het draadloze netwerk in je TyTN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:10:
[...]

Ik ben dan wel benieuwd welke kaarten wel worden herkend. Want versie 6.75 vindt TT7 niet. Ook niet als ik de kaarten verplaats.
Kaart versie ook vanaf 7. Ik heb benelux-7 draaien. Western_and_central_europe_v7.20_TTS moet ook lukken zegt men. Flitspalen ook versie7, want de palen uit versie 6 lust hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

BoomSmurf schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:35:
TyTN II + OpenGL ES ... wellicht komt het nog ooit goed! (al heb ik er een hard hoofd in)
Ik heb hetzelfde, ze kunnen er wel dichtbij zijn, maar om goede stabiele drivers te krijgen. Ik zie het allemaal niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Heb nu ook tytn II echt relex ding, leuke is dat je zoveel mee kan. Maar achter 1 ding kom ik maar niet en dat is het feit dat steeds wanneer ik gebeld wordt, dat mijn beltoon steeds terugspringt naar Silent, en vervolgens ook niets doet behalve trillen. Sommige hebben hier ook problemen mee, maar is nooit duidelijk andwoord op gegeven, dus mis, dat iemand nu wel kan helpen?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Staat je profile niet toevallig op automatisch? Dan springt hij namelijk terug naar silent zodra er een event in je agenda staat. En weer terug naar normaal als dat event afgelopen is. Misschien heb je er zelfs wel een meerdaags event in staan, of terugkerend dagelijks event? Dan springt hij steeds naar silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

atjong schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:55:
Wie weet of de GPS-ontvanger in de TyTN2 actief blijft als je (bv.) Miomap minimaliseert (m.b.v. de bellen-toets) om effe wat anders te gaan doen?
Om maar even antwoord te geven op mijn eigen vraag: ja, de gps blijft actief en vreet batterijen als je Miomap laat draaien. Dat ontdekte ik na 3 dagen testen. Helaas maar begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Laatst online: 02-09 09:59
atjong schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 07:08:
[...]
Die snap ik niet. Hiermee zorg je er wel voor dat je toestel gelockt wordt als je hem op standby zet, maar als je hem uit standby wilt halen moet je daarvoor boeten door ook nog eens een wachtwoord in te moeten tikken 8)7. Het doel is juist om wanneer je de aan/uit-knop indrukt hij uit standby springt en unlocked is.
Mijn excuses, ik heb duidelijk de vraag verkeerd geïnterpreteerd. Als ik het nu dus goed begrijp moet deze bij een alarm/sms niet unlocken, maar bij de 'aan'-knop wel.

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Discussie over TomTom hoort in Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2.

Berichten die specifiek over TomTom gaan zijn gemoved naar dat topic.

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 23-06-2008 19:49 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

teake schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:26:
Staat je profile niet toevallig op automatisch? Dan springt hij namelijk terug naar silent zodra er een event in je agenda staat. En weer terug naar normaal als dat event afgelopen is. Misschien heb je er zelfs wel een meerdaags event in staan, of terugkerend dagelijks event? Dan springt hij steeds naar silent.
Oke een paar hele stomme vragen misschien, maar ik kom er niet meer uit.
Eerste keer windows mobile, heb al door de topics gezocht maar niets gevonden...
Ik kan werkelijk niets vinden over profiel zelf... Wel tonen kan ik allemaal wijzigen enzo, wordt ik gebeld, dan springt die dus naar Silent.... Erg frustrerend! Ook probeer ik via xda-developers bijvoorbeeld die diamond skin erop te zetten, maar nergens zit er een readme in of uitgelegd wat je moet doen, alsof hele wereld weet hoe het moet wanneer je 1ste keer windows mobile heb... Ik heb via google geprobeerd te zoeken maar leverde ook niet erg veel op... Ook start TomTom steeds op bij een soft reset.. Hoe krijg je dat uit opstart lijst ofzo? Moet zeggen dat het gepruts wat je kan doen met windows mobile wel erg leuk is! Dus als iemand mij beetje wegwijs kan maken dan leer ik graag de rest!

[ Voor 3% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 23-06-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Iets beter te zien...
Is dit moeilijk om op het scherm te draaien dan? het ziet er een beetje knullig uit.

hah hehe :p eindelijk die video tag onder de knie :+

[ Voor 45% gewijzigd door kaasaanfiets op 23-06-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hoe kan ik eigenlijk processes killen? Want met task manager kan ik ze wel zien, maar krijg ze niet gekilled als ze niet in de application tab staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

koekoek2003nl schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:25:
Iets beter te zien...
Is dit moeilijk om op het scherm te draaien dan? het ziet er een beetje knullig uit.

[video]

hah hehe :p eindelijk die video tag onder de knie :+
Nja het gaat er niet om WAT je ziet hier... Dit is natuurlijk gewoon een kleine test app die niets speciaals doet. Zoals je ook kon lezen op die site is deze OpenGL ES driver nog niet 100% werkend en werken programma's als GLBenchmark er nog niet op (deze draait overigens ook niet 100% op de Diamond, maar hij draait in ieder geval wel).

Het punt is natuurlijk dat er hier iets geshowed wordt dat mbv hardware-3D op het scherm getoverd wordt, wat aangeeft dat (a) er wel degelijk een 3D chip in de TyTN II zit, (b) niet iedereen bij de pakken neer zit, en (c) gewoon stoer is om te laten zien voor diegenen die eraan gewerkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
UltraSub schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:43:
Hoe kan ik eigenlijk processes killen? Want met task manager kan ik ze wel zien, maar krijg ze niet gekilled als ze niet in de application tab staan?
Kijk hier eens naar de Task Switcher en/of Task Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Huppie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:37:
[...]
Als ik het nu dus goed begrijp moet deze bij een alarm/sms niet unlocken, maar bij de 'aan'-knop wel.
Inderdaad. Ik moet toegeven dat S2U2 al redelijk dicht in de buurt komt van wat ik zoek. Alleen voor het unlocken vanuit standby heb je nu 2 handelingen nodig, maar voor het unlocken zelf is teminste geen schermhandeling meer nodig ('pijl' naar rechts ingedrukt houden).

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om de TyTN2 zo in te stellen dat ie niet aangaat als je hem aan de lader hangt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
atjong schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:23:
[...]

Inderdaad. Ik moet toegeven dat S2U2 al redelijk dicht in de buurt komt van wat ik zoek. Alleen voor het unlocken vanuit standby heb je nu 2 handelingen nodig, maar voor het unlocken zelf is teminste geen schermhandeling meer nodig ('pijl' naar rechts ingedrukt houden).

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om de TyTN2 zo in te stellen dat ie niet aangaat als je hem aan de lader hangt? :?
Je kan ook de aan en uitknop 1 maal indrukken, hierna gaat het scherm uit waardoor S2U2 opkomt wanneer het scherm aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
doctormetal schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:15:
[...]

Kijk hier eens naar de Task Switcher en/of Task Manager.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Omgh mensen stellen hier vragen, waar compleet overheen gepraat wordt, en ben niet de enige met dit probleem, dus wat hulp zou zeer gewaardeerd worden!!!!

quote:
Eerste keer windows mobile, heb al door de topics gezocht maar niets gevonden...
Ik kan werkelijk niets vinden over profiel zelf... Wel tonen kan ik allemaal wijzigen enzo, wordt ik gebeld, dan springt die dus naar Silent.... Erg frustrerend! Ook start TomTom steeds op wanneer ik hem opnieuw opstart. Hoe krijg je dat uit opstart lijst ofzo? Moet zeggen dat het gepruts wat je kan doen met windows mobile wel erg leuk is! Dus als iemand mij beetje wegwijs kan maken dan leer ik graag de rest!

[ Voor 12% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 25-06-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk vorderingen met een goed werkende driver voor de HTC TyTN II ;-)

http://www.htcclassaction.org/driverprogress.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:52:
Eindelijk vorderingen met een goed werkende driver voor de HTC TyTN II ;-)

http://www.htcclassaction.org/driverprogress.php
^^ video was vorige pagina al gepost...

Als ze de video drivers voor GL nu ook bij in de roms bakken, dan zie ik nog een mogelijkheid dat ik ooit een flash ga uitvoeren. Tot nu to geen flash gedaan, omdat de programma's daarmee verdwijnen en alles opnieuw moet, en bovendien de 6.1 van HTC nou niet bepaald een vooruitgang is voor de meeste mensen. Te lezen op xda zijn er al vorderingen met complete diamond roms incl drivers. Die L26 zal hopelijk snel een stabiele versie uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Heeft iemand een oplossing voor het volgende "probleem"?

Als ik via gmail een mail stuur (hetzij op de computer/hetzij via de telefoon) komt ook de verstuurde mail weer in mijn inbox als "nieuwe e-mail". Zo krijg ik deze mailtjes dus dubbel.
Dit is zo irritant!! }:|

Ik heb al op mijn telefoon zitten zoeken naar een oplossing of iets dat ik aan/uit kan vinken, maar ik kan niets vinden hierover :'(

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? :>

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Dat is bij GMail by design, zoals je hier kunt lezen:
Waarom verschijnen berichten die ik verzend, in de Postvak IN van mijn e-mailclient?
Zodra je POP in je Gmail-account hebt ingeschakeld, worden alle berichten in je account gedownload, behalve Spam en Prullenbak. Als je e-mailclient niet is geconfigureerd om je e-mail te categoriseren, verschijnen alle Gmail-berichten in de Postvak IN van je e-mailclient. Als je hierbij problemen ondervindt, neem je contact op met de klantenservice van de e-mailclient voor instructies voor het categoriseren van de e-mail.
Dus als je je mail laat staan op de (POP) server van GMail, ontkom je hier niet aan.

Oh ja, en ik gebruik IMAP icm met GMail, maar dat doet hetzelfde :'(

[ Voor 4% gewijzigd door ronh op 25-06-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

ronh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:10:
Dat is bij GMail by design, zoals je hier kunt lezen:

[...]

Dus als je je mail laat staan op de (POP) server van GMail, ontkom je hier niet aan.

Oh ja, en ik gebruik IMAP icm met GMail, maar dat doet hetzelfde :'(
Aaarrggg.... :'( ;(
Maar iig bedankt voor de info... :Y) iig iets meer duidelijkheid.

Nog een vraagje: hoe kan ik de events uit mijn agenda van meerdere dagen tegelijk op mijn today-scherm laten zien? :S Nu geeft hij steeds alle events van 1 dag weer, maar zou wel fijn zijn als hij bijv. vandaag al laat zen wat ik (vandaag &) donderdag & vrijdag allemaal ga doen ;)

Iemand?

[ Voor 2% gewijzigd door Livia op 25-06-2008 18:07 . Reden: typo's ]

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Mother_Goozz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:46:
Omgh mensen stellen hier vragen, waar compleet overheen gepraat wordt, en ben niet de enige met dit probleem, dus wat hulp zou zeer gewaardeerd worden!!!!

quote:
Ik kan werkelijk niets vinden over profiel zelf... Wel tonen kan ik allemaal wijzigen enzo, wordt ik gebeld, dan springt die dus naar Silent.... Erg frustrerend! Ook start TomTom steeds op wanneer ik hem opnieuw opstart. Hoe krijg je dat uit opstart lijst ofzo? Moet zeggen dat het gepruts wat je kan doen met windows mobile wel erg leuk is! Dus als iemand mij beetje wegwijs kan maken dan leer ik graag de rest!
't was maar een idee, op de rest van je vragen heb ik helaas geen antwoord, behalve dan hard-reset, maar dat is wel heel drastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Livia schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:05:
[...]

Aaarrggg.... :'( ;(
Maar iig bedankt voor de info... :Y) iig iets meer duidelijkheid.

Nog een vraagje: hoe kan ik de events uit mijn agenda van meerdere dagen tegelijk op mijn today-scherm laten zien? :S Nu geeft hij steeds alle events van 1 dag weer, maar zou wel fijn zijn als hij bijv. vandaag al laat zen wat ik (vandaag &) donderdag & vrijdag allemaal ga doen ;)

Iemand?
zoek eens naar today_agenda. Leuke plugin om in je today te hangen ipv de normale agenda, daarin kun je alles instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Get!em schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:58:
zoek eens naar today_agenda. Leuke plugin om in je today te hangen ipv de normale agenda, daarin kun je alles instellen.
Spanks! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Nog zo'n today-screen vraag: wat doet de time-out functie?
start>instellingen>vandaag>tabblad items>onderaan: Time-out voor Vandaag.

Die kun je aan of uit vinken, en een tijdsduur in uren opgeven. Maar wat doet die functie nou? Ik snap het effect niet. Geeft hij aan hoeveel uur na verstrijken van de afspraak hij zichtbaar blijft? Of juist hoe lang van te voren hij in beeld komt? Of nog wat anders? Ksnappurniksvan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een 2e hands Vario III gekocht. Het ding was unlocked en er zat een gehackte Tomtom op en WM6.1. Vandaag hebben we helaas de koop weer terug moeten draaien. Ik was zwaar teleurgesteld:
battery leeg binnen een dag, ook na een dag alleen op stby,
geen ontvangst GPS,
geen ontvangst gsm netwerk (T-mobile en Vodafone geprobeerd).
Kortom, een doffe ellende. Gelukkig was het een schappelijke gozer en kon de koop zonder probleem worden teruggedraaid, hoewel hij de problemen niet herkende en dagelijks opladen volgens hem normaal is bij smartfoons. Ik blijf nu wel met een paar vragen zitten aangezien ik nog steeds overweeg om er één aan te schaffen.
Zijn dit soort problemen herkenbaar? Heb ik er gewoon één gekocht die niet helemaal goed was? Kan het aan mijn abbo liggen (stokouwe Ben '99 soms :P ), hoewel op m'n huidige crappy 4 jaar oude Nokia alles gewoon naar behoren werkt?
Weer 2e hands kopen schrikt me nu wat af dus ik ben nu rond aan het kijken voor de goedkoopste nieuwe maar ben ook een beetje bang met een nieuwe tegen dezelfde problemen aan te lopen omdat de verkoper ervan overtuigt was dat het ding 100% moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Laatst online: 14-08 17:18
teake schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:59:Nog zo'n today-screen vraag: wat doet de time-out functie?
start>instellingen>vandaag>tabblad items>onderaan: Time-out voor Vandaag. Wat doet die functie nou?
De naam "time-out" is inderdaad een weinig duidelijke omschrijving; je kunt ermee instellen dat het scherm na x uur automatisch weer terug moet gaan naar Vandaag. Maar dat kan dus pas na minstens één uur 8)7

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:20:
Ik heb vorige week een 2e hands Vario III gekocht. Het ding was unlocked en er zat een gehackte Tomtom op en WM6.1. Vandaag hebben we helaas de koop weer terug moeten draaien. Ik was zwaar teleurgesteld:
battery leeg binnen een dag, ook na een dag alleen op stby,
geen ontvangst GPS,
geen ontvangst gsm netwerk (T-mobile en Vodafone geprobeerd).
Kortom, een doffe ellende. Gelukkig was het een schappelijke gozer en kon de koop zonder probleem worden teruggedraaid, hoewel hij de problemen niet herkende en dagelijks opladen volgens hem normaal is bij smartfoons. [...]
Dit klinkt als een niet compatible radiorom met de WM6.1 versie. En dagelijks opladen zou niet nodig hoeven zijn bij normaal gebruik en al helemaal niet bij alleen stby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou 'm niet hebben teruggebracht en gewoon een goeie ROM erop hebben gezet.
Kun je 'm niet nog terug halen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ma.rkus.nl schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:27:
[...]

De naam "time-out" is inderdaad een weinig duidelijke omschrijving; je kunt ermee instellen dat het scherm na x uur automatisch weer terug moet gaan naar Vandaag. Maar dat kan dus pas na minstens één uur 8)7
Thanks! (Wazige functie trouwens, zal zelden gebruikt worden schat ik zo in.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Heintzer schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:53:
[...]
Dit klinkt als een niet compatible radiorom met de WM6.1 versie. En dagelijks opladen zou niet nodig hoeven zijn bij normaal gebruik en al helemaal niet bij alleen stby.
Als ie via de officiele HTC website is geupdate naar WM6.1, dan zou dat toch goed moeten gaan?
Vraag ik even omdat ik afgelopen weekend mijn TyTNII ter reparatie heb gestuurd omdat het signaal constant wegviel. Lijkt me sterk (doch niet onmogelijk) dat Microsoft/HTC updates uit gaan brengen die niet compatible zijn met datgene wat ze niet updaten...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 11:30
Is er een mogelijkheid om mn V1615 te upgraden naar 6.1?
Of kan dat pas zodra Vodafone een update uitbrengt? (wat ze dus gewoon niet doen :+ )

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Veneficus schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:46:
[...]

Als ie via de officiele HTC website is geupdate naar WM6.1, dan zou dat toch goed moeten gaan?
Vraag ik even omdat ik afgelopen weekend mijn TyTNII ter reparatie heb gestuurd omdat het signaal constant wegviel. Lijkt me sterk (doch niet onmogelijk) dat Microsoft/HTC updates uit gaan brengen die niet compatible zijn met datgene wat ze niet updaten...
Bij een officiele update moet dat inderdaad goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wpy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2024

Wpy

Bigfoot87 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:55:
Is er een mogelijkheid om mn V1615 te upgraden naar 6.1?
Of kan dat pas zodra Vodafone een update uitbrengt? (wat ze dus gewoon niet doen :+ )
Of doen ze het toch wel????????

Vodafone release Windows Mobile 6.1 upgrade for V1615 (TyTn 2)

If you have a Vodafone V1615 device then they have just released the upgrade to Windows Mobile 6.1 on their Help/Support site!

You can download the upgrade from http://help.vodafone.co.uk/v1615upgrade.php

Succes
Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 11:30
Wpy schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:02:
[...]

Of doen ze het toch wel????????

Vodafone release Windows Mobile 6.1 upgrade for V1615 (TyTn 2)

If you have a Vodafone V1615 device then they have just released the upgrade to Windows Mobile 6.1 on their Help/Support site!

You can download the upgrade from http://help.vodafone.co.uk/v1615upgrade.php

Succes
Wim
He bedankt!
Maar dat zal misschien alleen voor engelstalige gebruikers gelden of niet?
Want volgens mij zijn Vodafone England en Vodafone Nederland gescheiden van elkaar...
Zal Vodafone eens even mailen voor de veiligheid...

Edit:

Door 1 of andere storing op de website krijg ik geen mailtje verstuurd naar Vodafone.
Zeurt over mn postcode en huisnummer die niet zouden kloppen.

Maar ik durf de upgrade niet aan, er staat duidelijk dat het een upgrade voor Vodafone UK betreft.

[ Voor 16% gewijzigd door Bigfoot87 op 26-06-2008 09:32 ]

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heintzer schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:53:
[...]
Tja, ik heb me nog niet echt verdiept in het updaten van roms e.d., bovendien heb ik daar niet zo'n trek in bij een net aangeschaft toestel, dat moet gewoon werken. Verder zou ik dan ook nog een nieuwe accu moeten kopen en al met al wordt het dan niet zo'n goeie deal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 09:57
Bigfoot87 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:11:
[...]

He bedankt!
Maar dat zal misschien alleen voor engelstalige gebruikers gelden of niet?
Want volgens mij zijn Vodafone England en Vodafone Nederland gescheiden van elkaar...
Zal Vodafone eens even mailen voor de veiligheid...

Edit:

Door 1 of andere storing op de website krijg ik geen mailtje verstuurd naar Vodafone.
Zeurt over mn postcode en huisnummer die niet zouden kloppen.

Maar ik durf de upgrade niet aan, er staat duidelijk dat het een upgrade voor Vodafone UK betreft.
Al geprobeerd, is alleen maar voor de Engelse V1615... :(

Er is overigens een uitgelekte NL vodafone ROM WM6.1 dus hij moet er wel aan komen... Ze hebben de V1605 indertijd ook geupdate naar WM 6.0, zij het een stuk langzamer dan de rest...

Let's keep on dreaming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.
Sinds kort WM6.1 geïnstalleerd. Zonder enige problemen. Nu heb ik de photo Quality fix ook geïnstalleerd en heb een probleem. Ik zie niet meer wat ik fotografeer. Wel als ik afgedrukt heb kan ik zien wàt ik heb gefotografeerd, maar kan het scherm niet meer gebruiken als 'zoeker'. Alle icoontjes etc. staan wel allemaal in beeld, en met andere camera is het zelfde aan de hand. Iemand suggesties om dit te fixen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Antwoordje. (:P)
Die foto-fix zit volgens mij standaard al in die 6.1 update.
Je hebt 'm nu dus overschreven denk ik. Als je die update uninstalled zou het in principe gewoon weer moeten werken zoals het hoort lijkt me.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:35:
[...]

Tja, ik heb me nog niet echt verdiept in het updaten van roms e.d., bovendien heb ik daar niet zo'n trek in bij een net aangeschaft toestel, dat moet gewoon werken. Verder zou ik dan ook nog een nieuwe accu moeten kopen en al met al wordt het dan niet zo'n goeie deal meer.
Er staat nog geen data van jezelf op, dus dat hoef je al niet meer te backuppen en te restoren.
HardSPL erop zetten, ROM erop, harde reset en klaar ben je.. Verbinding wijzigen naar GPRS ipv UMTS, en je zou hebben gezien dat de batterij het ook gewoon weer een paar dagen zou doen.
Flashen is niets meer dan een exe file dubbelklikken en wachten tot het balkje vol is gelopen :P

Maar als je dat er al niet voor over hebt kun je beter geen WM toestel nemen denk ik.
Beetje overdreven misschien, maar IMO is het zonde om niet het volle potentieel van een apparaat te gebruiken terwijl het echt een zeer kleine stap is. Helemaal aangezien die TyTN sowieso al was voorzien van een andere ROM.

Wat had je er voor betaald overigens ? Ik ben eventueel nog op zoek voor een TyTN voor mijn vriendin.

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 26-06-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe kan ik deze uninstallen ? Heb ik nog niet helemaal in de smiezen... :$
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.