HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.130 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
.KeN. schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:48:
[...]

Yep.. ZEEER irritant ! En wat nóg vervelender daarbij is: het toestel gaat bij het ontvangen van een SMS-bericht ook gelijk uit de stand-by stand. Dit was ik niet gewend en heb daarom geen key-lock aan, met als gevolg dat in mijn zak allerlei telefoontjes worden gepleegd zonder dat ik dit wil.
Zelfde verhaal overigens met de 'low battery warning'

Ik overweeg zelfs om een niet officiële ROM te flashen vanwege dit probleem :X
Heb jij iets van software geinstalleerd waarin dit kan liggen?

Ik heb er alleen kaisertweak er op staan, maar deze kaisertweak heeft deze functie niet

Offtopic: Zie zojuist dat ik de 1000 replie heb gegeven! :-)

[ Voor 4% gewijzigd door mcman op 09-06-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vrees dat het iets te maken heeft met het wijzigen van registry keys dmv KaiserTweak.
Dat, óf het wijzigen van threaded SMS naar normaal.

Verder heb ik namelijk precies dezelfde applicaties als voor de upgrade/-date en zelfs nog minder.
Maar ik sluit niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
.KeN. schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:42:
Ik vrees dat het iets te maken heeft met het wijzigen van registry keys dmv KaiserTweak.
Dat, óf het wijzigen van threaded SMS naar normaal.

Verder heb ik namelijk precies dezelfde applicaties als voor de upgrade/-date en zelfs nog minder.
Maar ik sluit niets uit.
Heb het al opgelost.

Heb de XML van kaisertweak uitgeplozen en kom op dit uit:

Download even totalcommander want je moet de registry wijzigen:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSAvailable"=dword:1

nu doet ie het weer bij mij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:26:
[...]

Ok, het is maandagmiddag. Ik heb je oplossing geprobeerd, maar nog niet het gewenste resultaat:

Zonder SSL: werkt nog steeds niet, zelfde foutcode.
MET SSL: andere foutcode: Het beveiligingscertificaat op de server is ongeldig. Neem contact op met uw Exchange Server-beheerder of ISP om een geldig certificaat op de server te installeren.

Ondersteuningscode: 0x80072F06

En nu? :?
Goh ik had zo gehoopt dat het zou werken. Ik ben ook geen techneut of zo, ik probeer altijd maar wat. Deze oplossing had ik ook gevonden via google. Het verschil tussen mij en jou is dat bij mij de optie zonder SSL wel werkte, alleen wilde ik mijn gegevens wel beveiligen. Toen ik het servercertificaat installeerde werkte de SSL optie voor mij ook.

Wat gebruik je om de server te benaderen? Het IP adres of het FQDN. Misschien dat het hiermee te maken heeft. Of is er nog een poort in de firewall die niet open staat. Ik zou het verder ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

doemaarwat schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:07:
Ik heb bij mijn mail accounts mijn Gmail account staan. Ik haal alles binnen. Gaat allemaal goed. Echter als ik een mail beantwoord en verzend dan gaat hij verzenden en ontvangen en zijn de rest van de mailtjes die ik nog niet heb gelezen verdwenen. Wat doe ik verkeerd?
Livia schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:26:
Same here.... plus dat ik alle mailtjes die ik verstuur zelf ook binnen krijg in mijn postvak in :/
Errug irritant, vooral als je iedere keer een melding krijgt van "nieuwe e-mail" en dan blijkt het je eigen, net verzonden, mailtje te zijn ;(
Ik doe vast iets verkeerd :')
Schaamteloze kick :$

Iemand hier een oplossing voor? Want het begint me toch wel behoorlijk te irriteren }:|

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:22:
[...]

Goh ik had zo gehoopt dat het zou werken. Ik ben ook geen techneut of zo, ik probeer altijd maar wat. Deze oplossing had ik ook gevonden via google. Het verschil tussen mij en jou is dat bij mij de optie zonder SSL wel werkte, alleen wilde ik mijn gegevens wel beveiligen. Toen ik het servercertificaat installeerde werkte de SSL optie voor mij ook.

Wat gebruik je om de server te benaderen? Het IP adres of het FQDN. Misschien dat het hiermee te maken heeft. Of is er nog een poort in de firewall die niet open staat. Ik zou het verder ook niet weten.
Server benaderen via Webinterface van exchange werkt wel, dus firewall blokkeert het synchroniseren niet. Ik gebruik de FQDN (ff gegoogled, want ik had er nog nooit van gehoord :o )

Ik vermoed dat windows 6.1 alleen maar SSL toestaat, en dat onze server op dit moment alleen zónder SSL accepteert. Ik ga morgen weer even met de server-systeembeheerders aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mcman schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:15:
[...]

Heb het al opgelost.

Heb de XML van kaisertweak uitgeplozen en kom op dit uit:

Download even totalcommander want je moet de registry wijzigen:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSAvailable"=dword:1

nu doet ie het weer bij mij:)
Bij mij ook, maar die optie had ik op 0 gezet omdat ik geen threaded SMS wilde ;(

.KeN. in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

At home (7512) gaat de TyTn II 't GSM netwerk op omdat UMTS, sinds kort, gewoon te slecht te ontvangen is...

Het ligt iig niet aan de TyTn II zelf, in Hengelo namelijk wél UMTS (100%) beschikbaar.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

atjong schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:07:
Whoohoo! Ik werd net door hen gebeld dat mijn telefoon een "board swap" gekregen heeft en klaar ligt. Dat is nog eens SNEL! :) Ik had hem trouwens maandag gebracht, maar reparatie in minder dan een week. Dat moet wel een record zijn! Ik haal hem maandag op. Ben benieuwd of ie wat sneller is.
Okee, ik heb precies na een week mijn telefoon weer terug met kennelijk een nieuwe moederbord erin. Hij doet het goed, maar is uiteraard geen spat sneller. Binnenkort weer WM6.1 erop gooien. Er is door VF niet geklaagd over de simlock ;).

De versie van WM erop is trouwens 5.2.1620 build 18125.0.4.2
R 1.27.12.32
G 22.45.88.07H
D 1.56.00.00
(voor zover als ik de rode letters kan lezen door het rode VF-logo heen)

[ Voor 12% gewijzigd door atjong op 10-06-2008 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58
sylvesterrr schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:21:
Sinds ik WM6.1 draai (verschillende roms geprobeerd) is mijn telefoonverbinding hartstikke brak. Ik heb vaker geen verbinding met het netwerk dan wel. Ook mag ik de batterij iedere avond opladen ondanks het feit dat de telefoon bijna alleen maar op standby staat...

Ik heb 'm zonet maar teruggezet naar WM6 (WWE), ik hoop dat mijn telefoon weer als vanouds werkt... :|
Opgelost door WM6 (WWE-versie van november 2007 ofzo) erop te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Laatst online: 14-08 17:18
Raven schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:07:
Hmm, sinds ik mijn TyTn II fixed op G heb staan, 3G valt laatste tijd weg/slecht bereik, zie ik soms na een tijdje geen G meer staan naast de signaalsterkte. Ipv de G zie ik dan een kruisje met 2 pijltjes erboven. Dit terwijl er gewoon bereik is :?
Je hebt niet "Disconnect After" X seconden/minuten ingeschakeld met KaiserTweak? Deze optie staat onder het kopje Data.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gebruik die hele Kaisertweak niet eens...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aha.. Vandaar al die problemen / ergernissen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Raven schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:17:
Gebruik die hele Kaisertweak niet eens...
Misschien moet je het eens gaan doen, beetje initiatief wordt gewardeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
sylvesterrr schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 08:15:
[...]

Opgelost door WM6 (WWE-versie van november 2007 ofzo) erop te zetten. :)
Waar haal je die oude versie vandaan? Want die is toch niet te downloaden via HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

EnsconcE schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:48:
[...]

Misschien moet je het eens gaan doen, beetje initiatief wordt gewardeerd ;)
.KeN. schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:40:
Aha.. Vandaar al die problemen / ergernissen :+
Enigste probleem dat ik heb is dat de TyTn II hier sinds kort amper/geen UMTS signaal oppikt. In Hengelo is het signaal 100% dus ligt niet aan de foon lijkt mij.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het flashen naar een andere ROM versie kan ik geen verbinding maken met t-mobile internet. Normaal gesproken haalt de tytn automatisch t-mobile internet instellingen op maar nu is er niks gebeurd. Weet iemand of en hoe ik dit handmatig kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Zeezicht schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:51:
[...]

Waar haal je die oude versie vandaan? Want die is toch niet te downloaden via HTC?
Xda-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Laatst online: 14-08 17:18
@Haydun: dat is gewoon op de site van T-Mobile te vinden.

Je vraag is trouwens niet Kaiser-specifiek, dus in het T-Mobile PIT topic kan je meer hulp krijgen indien nodig :)

[ Voor 36% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 10-06-2008 16:34 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reactie, het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Raven schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:50:
[...]

[...]

Enigste probleem dat ik heb is dat de TyTn II hier sinds kort amper/geen UMTS signaal oppikt. In Hengelo is het signaal 100% dus ligt niet aan de foon lijkt mij.
Euhm, ok. Bewijs het maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat ik tussen 1745 en 1845 online was hier... bewijs genoeg? Zat toen online via UMTS @ (in) school :)
Ín school nog net genoeg bereik, station paar 100m verderop 100% bereik. Weer thuis (net), schakelt ie terug naar G(SM)...

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 10-06-2008 22:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook op een of andere wijze dat pingeltje uitschakelen wat tijdens een telefoongesprek er luid doorheen galmt als er een nieuw e-mailbericht binnen is gekomen? De bedenker daarvan mogen ze wat mij betreft weer terug op cursus sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Raven schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:30:
Dat ik tussen 1745 en 1845 online was hier... bewijs genoeg? Zat toen online via UMTS @ (in) school :)
Ín school nog net genoeg bereik, station paar 100m verderop 100% bereik. Weer thuis (net), schakelt ie terug naar G(SM)...
Dus de oorzaak ligt niet bij je telefoon omdat je op bepaalde locaties goed bereik hebt?

Als dat je conclusie is, zou ik even overnieuw gaan beginnen met redeneren. Jouw telefoon kan namelijk zo ingesteld zijn dat deze het onder bepaald voorwaarden goed doet. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat het aan het netwerk ligt, of aan jouw huis, maar dat is lastig te bepalen. Je kan een andere telefoon proberen, maar die moet je maar zien te krijgen.Vandaar dit advies:
Ma.rkus.nl schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:51:
[...]

Je hebt niet "Disconnect After" X seconden/minuten ingeschakeld met KaiserTweak? Deze optie staat onder het kopje Data.
Dus nogmaals de vraag, weet jij zeker dat jouw telefoon het probleem niet is? Zo ja, bewijs het maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee, ik heb mijn outlook mail gesynchroniseerd met mijn fontys school mail, nu heb ik een aantal mappen gemaakt met daarin belangrijke emails, nu kan ik als ik mn tytn2 synchroniseer wel de mappen zien maar zijn ze allemaal leeg (terwijl ze als ik via de webmailpagina kijk ze er wel staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:08

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:44:
Iemand een idee, ik heb mijn outlook mail gesynchroniseerd met mijn fontys school mail, nu heb ik een aantal mappen gemaakt met daarin belangrijke emails, nu kan ik als ik mn tytn2 synchroniseer wel de mappen zien maar zijn ze allemaal leeg (terwijl ze als ik via de webmailpagina kijk ze er wel staan)
Hoeveel tijd terug sync je de mail ( als je dat bijvoorbeeld 5 dagen doet en alle mail in de box is ouder dan een week, dan is het logisch dat je niets ziet...)?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 11:30
Over het synchroniseren van mail gesproken... ik heb gisteren een programma genaamd GooSync geïnstalleerd. Ik had het helemaal gehad met ActiveSync nadat deze mijn agenda en contactpersonen weer eens compleet weggevaagd had....

Met GooSync kun je je agenda synchroniseren met je Google Agenda.
Een groot voordeel is dus dat je je agenda via internet synchroniseert.

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

EnsconcE schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:50:
[...]

Dus de oorzaak ligt niet bij je telefoon omdat je op bepaalde locaties goed bereik hebt?

Als dat je conclusie is, zou ik even overnieuw gaan beginnen met redeneren. Jouw telefoon kan namelijk zo ingesteld zijn dat deze het onder bepaald voorwaarden goed doet. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat het aan het netwerk ligt, of aan jouw huis, maar dat is lastig te bepalen. Je kan een andere telefoon proberen, maar die moet je maar zien te krijgen.Vandaar dit advies:

[...]

Dus nogmaals de vraag, weet jij zeker dat jouw telefoon het probleem niet is? Zo ja, bewijs het maar! ;)
Ligt wel andere foon, maar ondersteund geen UMTS... Dus testen gaat ff lastig.
En die sim is geen usim, dus die in mijn telefoon stoppen (ter test) heeft geen nut.

Mischien wel handig om te vermelden, héél enkels krijgt mijn foon toch verbinding met UMTS hier, maar is amper 1 streepje bereik. Even later zit ie weer op G(SM).
En again, dit is sinds +/- 2 weekjes, daarvoor was er niks aan de hand...

EDIT:
Net langs de (blijkbaar) gesloten Orange winkel geweest, daarna de T-Mobile shop. Ze wisten meteen waar ik het over had. Ben niet de enigste met dit probleem. Ze wilden terplekke mijn foon zover krijgen dat ie alléén met G(SM) verbinding maakt, maar is niet nodig daar m'n TyTn II zo slim is ( :P ) om níet met UMTS te verbinden met slecht signaal.
Wanneer de storing voorbij is wisten ze niet.

Blijkbaar was Orange hier niet van op de hoogte... :?

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 11-06-2008 11:54 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand een idee? :?
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 09:46:
Heb originele rom met T-Mobile.
Kan steeds geen verbinding met internet maken,na reset weer wel maar dat is tijdelijk.
Moet hem dus regelmatig resetten om te internetten/mailen?
Iemand anders ook dit probleem of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:39
T-Mobile loopt te kutten, heb ik ook last van. Heb nu ineens geen HSDPA meer wat ik wel sinds een paar dagen had maar heb nu weer wel internet aldan via GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Klopt...heb zelf ook problemen met T-mobile dat de verbinding niet helemaal stabiel is. Heb nu wel sinds 2 weken dat ik een H-tje in mijn scherm heb dus HSDPA . Maar sinds die tijd zitte ze ook te klooien. Het lukt niet om elke x een verbinding te maken en vaak pakt hij dan GSM...UMTS deed het altijd perfect. Heb met t-mobile gebeld en op dit moment kunnen ze nix oplossen hiervoor omdat ze midden in de migratie met Orange zitten. Ik ga namelijk over naar de zendmast van Orange. Kreeg alleen te horen als dit probleem zich half juli tot eind juli nog voordoet dat het dan wel een fout is. Tot die tijd kan het aan de migratie liggen en de datum dat die ongeveer klaar is is 1juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bigfoot87 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:12:
Ik had het helemaal gehad met ActiveSync nadat deze mijn agenda en contactpersonen weer eens compleet weggevaagd had....
Je was reeds bekend met de optie in geval van conflicten ?
'replace the item on my device' en 'keep the item on my device' ;)
Te vinden in AS op je PDA -> options.
Daarnaast neem ik aan dat je je Outlook.pst bestand op je PC gewoon backupt ? (if not.. doen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat er aan de hand is:

Wanneer ik mijn Tytn2 koppel aan de computer via usb, windows vista met windows mobile device center, gebeurt er niets. Tytn2 hangt en synchroniseren gebeurt niet.

Bij het verwijderen van de usb kabel doet de Tytn2 het weer?

Weet iemand hoe ik hem wel kan syncen.

edit:

net op een xp machine geprobeert, zelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Toevallig al geprobeerd om te syncen via bluetooth? of misschien een andere kabel proberen. Dit om er achter te komen of het de kabel is die stuk is. Of dat het aan je TyTN II ligt. Wel al een partnerverband aangemaakt???misschien die verwijderen en opnieuw proberen aan te maken.

Als je iemand kent die toevallig nog een TyTN II heeft, zou ik die ook ff proberen. Doet die het wel of doet hij het via bluetooth/ander kabel wel...dan weet je wat het probleem is.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Magicjjk schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:43:
Klopt...heb zelf ook problemen met T-mobile dat de verbinding niet helemaal stabiel is. Heb nu wel sinds 2 weken dat ik een H-tje in mijn scherm heb dus HSDPA . Maar sinds die tijd zitte ze ook te klooien. Het lukt niet om elke x een verbinding te maken en vaak pakt hij dan GSM...UMTS deed het altijd perfect. Heb met t-mobile gebeld en op dit moment kunnen ze nix oplossen hiervoor omdat ze midden in de migratie met Orange zitten. Ik ga namelijk over naar de zendmast van Orange. Kreeg alleen te horen als dit probleem zich half juli tot eind juli nog voordoet dat het dan wel een fout is. Tot die tijd kan het aan de migratie liggen en de datum dat die ongeveer klaar is is 1juli
hier ook (T-mobile), sinds een paar dagen alleen HSDPA, geen G meer
ook wat problemen met het online komen, ene keer wel andere keer niet, moet zeggen dat het nu wel beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicjjk schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:59:
Toevallig al geprobeerd om te syncen via bluetooth? of misschien een andere kabel proberen. Dit om er achter te komen of het de kabel is die stuk is. Of dat het aan je TyTN II ligt. Wel al een partnerverband aangemaakt???misschien die verwijderen en opnieuw proberen aan te maken.

Als je iemand kent die toevallig nog een TyTN II heeft, zou ik die ook ff proberen. Doet die het wel of doet hij het via bluetooth/ander kabel wel...dan weet je wat het probleem is.

Succes
USB kabel is het niet. Ik ben al een paar dagen aan het kloten met mijn apparaat. Bij een soft-reset springt hij op het boadloader scherm en komt hij niet meer aan. Pas wanneer ik hem aan de usb-poort hang en 10x probeer te softresetten spring hij opeens aan

EDIT
Òmdat ik het zo beu ben net een hard-reset uitgevoerd, maar probleem blijft.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Dan ben ik bang dat er maar 1 conclusie is en dat is dat er software matig iets niet goed is in je telefoon. Het is niet normaal dat je in de bootloader terecht komt na een softreset. En gewoon aan- en uitzetten. Kom je dan ook in de bootloader terecht? Maar het is erg vreemd dat als jij een softreset geeft dat hij in de bootloader terecht komt en als je het 10x probeerd met usb dat hij het dan wel doet, want inprincipe doet usb nix, tenminste behalve data overbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik neem aan dat je hem hebt geflashed ? Met HardSPL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
wtf

Ik kan TCP MP niet meer starten sinds WM6.1 update :(
Ook na opnieuw installeren: "Onverwachte programmafout [blablabla]"

Iemand ervaring mee?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Veneficus schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:16:
wtf

Ik kan TCP MP niet meer starten sinds WM6.1 update :(
Ook na opnieuw installeren: "Onverwachte programmafout [blablabla]"

Iemand ervaring mee?
TCP MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

The Core Pocket Media Player
Get with the program EnsconcE :P ;)

Ik ben 'm nu aan het installeren.
Opstartend, ennnn hij doet het gewoon :)
En weer uninstallend.. (0.72 RC1 overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:37
Ik wilde gister ook de nieuwe update uitvoeren.

Ik heb activesync gedownload en geinstalleerd op mijn laptop. Vervolgens mijn telefoon via usb aan mijn latop gehangen. In mijn telefoon heb ik bij de instelling 'usb aan pc' het vinkje uigeschakelt zoals aanbevolen. (later ook geprobeert met vinkje aan!)

In active sync heb ik aangevinkt dat een usb verbinding moet worden geaccepteerd. Vervolgens heb ik active sync naar mijn telefoon laten zoeken. Maar hij kan hem niet vinden?

Is het voor die nieuwe update per se nodig om je telefoon met usb te verbinden. Of kan het via blutooth ook? Heb dat gister ook al geprobeerd. Heb bij mijn bluetooth een standaard incoming poort neergezet en vervolgens in active sync aangevgevnm dat hij op deze com pport moet connecten. Maar dat werkt ook niet.

Kan iemand mij een beetje op weg helpen... heb geen idee meer waar het aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
ik heb m'n Tytn II ook maar geregistreerd , ik ben er nog niet uit of ik die 6.1 ga installeren
Tytn II werkt zo ook wel goed.

zit me meer af te vragen wat ik ga doen omdat tomtom 6 die ik veel gebruik er komen geen nieuwe kaart uit , en ik maakt routes met http://www.tyre.tk/ gratis ,, en zet motortoertochten uit.
en dat nieuwe 7 en 8 is alleen voor bepaalde modellen ,, ik wil perse de interne GPS gebruiken.

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar ben al lang op zoek naar een oplossing voor het volgende probleem.
Zoals de meesten van jullie ben ik ook heel tevreden over de TyTN2.
Ik heb hem i.c.m. Orange Music abbonement (je weet wel: met mobiel tv-kijken ed.)

Maar... het weergeven van die streams is me nog steeds niet gelukt?
Is dat uberhaupt wel mogelijk met dit toestel?
Iemand ervaring hiermee???
Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Na een forse zoektocht over de wereldwijde vuilnisbelt genaamd internet rijst bij mij het vermoeden dat ik weer eens een probleem heb gevonden wat helemaal niet opgelost kan worden... enfin, ik ga het toch proberen met jullie hulp hopelijk. Al sinds mensenheugenis hebben nokia telefoons de mogelijkheid om profielen in te stellen, daarmee bedoel ik dus specifieke beltonen en volume bij bepaald profiel, alsmede de mogelijkheid in een zeker profiel alleen oproepen te laten horen van mensen die tot een bepaalde groep behoren.

De kaiser heeft via het home menu wel de mogelijkheid te kiezen voor trillen/geluid enzovoorts, maar dit is voor mijn bedoelingen een veel te beperkte manier van instellen. Het probleem is dus als volgt: hoe krijg ik een ECHTE profielfunctionaliteit op mijn kaiser? Dwz dat ik dus bijvoorbeeld in kan stellen dat mijn telefoon bij profiel "vriendinnetje-mode" alleen maar overgaat als mijn vriendin belt en dat hij bij de overige oproepen gewoon stil blijft?

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
Tiberium schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:33:
Na een forse zoektocht over de wereldwijde vuilnisbelt genaamd internet rijst bij mij het vermoeden dat ik weer eens een probleem heb gevonden wat helemaal niet opgelost kan worden... enfin, ik ga het toch proberen met jullie hulp hopelijk. Al sinds mensenheugenis hebben nokia telefoons de mogelijkheid om profielen in te stellen, daarmee bedoel ik dus specifieke beltonen en volume bij bepaald profiel, alsmede de mogelijkheid in een zeker profiel alleen oproepen te laten horen van mensen die tot een bepaalde groep behoren.

De kaiser heeft via het home menu wel de mogelijkheid te kiezen voor trillen/geluid enzovoorts, maar dit is voor mijn bedoelingen een veel te beperkte manier van instellen. Het probleem is dus als volgt: hoe krijg ik een ECHTE profielfunctionaliteit op mijn kaiser? Dwz dat ik dus bijvoorbeeld in kan stellen dat mijn telefoon bij profiel "vriendinnetje-mode" alleen maar overgaat als mijn vriendin belt en dat hij bij de overige oproepen gewoon stil blijft?
SPB Phone Suite???

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nog niet in 1 app gezien. Gebruik zelf windows mobile profiles (http://www.winmobileapps.com). Zeer uitgebreid progje voor instellen profielen. Kan ook programma's opstarten bij keuze profiel. Voor filter op personen kun je bijv. SPB Pone Suite (http://www.spbsoftwarehouse.com) gebruiken. Bevat een call filter mode. Ook optie om foto van je vriendien direct op today scherm te zetten (en in telefoon log). Staat wel leuk als ze heel vaak belt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 14-09 16:31
Na een forse zoektocht over bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla gewoon stil blijft?
Euhm..... Phonealarm heeft dat (en nog vele meer zoals locatiegebonden profielen) toch allemaal in zich of begrijp ik je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:33:
Ik heb de Cloudyfa Esmertec Jbed gedownload via de link die diverse keren in de topics is voorbijgekomen, maar bij het installeren op mijn TT2 krijg ik de melding:

Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden geinstalleerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is.

Dit klinkt mij als of deze app niet gesigned is (dit kan ik mij herinneren van een eerdere palm device die ik had) maar volgens mij is het anderen hier wel gewoon gelukt. Kortom, iemand een idee?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swiebert schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:32:
[...]

Euhm..... Phonealarm heeft dat (en nog vele meer zoals locatiegebonden profielen) toch allemaal in zich of begrijp ik je verkeerd?
Met phoneAlarm kun je geen profiel instellen dat alleen oproepen van bepaalde nummers doorlaat. De maker, pocketMax, is wel bezig met de ontwikkeling van phoneFilter (nog in alpha) waarmee je dat wel kunt bereiken.
SPB Phone Suite heeft deze mogelijkheid wel, maar is verder niet zo uitgebreid als phoneAlarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bovenstaand probleempje van mezelf is opgelost. Moest even opera mini verwijderenen daarna kon ik de midlet installeren. Opera mini start nu direct op en vraagt ook niet meer om bevstigingen om het internet op te gaan, erg fijn.

Verder zoek ik nog een gratis newsreader die headlines in mn today scherm kan zetten. Iemand een suggestie?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds gistermiddag doet mijn USB aansluiting het niet meer. dwz. hij verbindt niet met de computer, maar wat nog erger is, hij laadt niet op, ook niet via het stopcontact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 08:40:
bovenstaand probleempje van mezelf is opgelost. Moest even opera mini verwijderenen daarna kon ik de midlet installeren. Opera mini start nu direct op en vraagt ook niet meer om bevstigingen om het internet op te gaan, erg fijn.

Verder zoek ik nog een gratis newsreader die headlines in mn today scherm kan zetten. Iemand een suggestie?
Prssreader (google maar even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
Gumball schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 08:45:
Sinds gistermiddag doet mijn USB aansluiting het niet meer. dwz. hij verbindt niet met de computer, maar wat nog erger is, hij laadt niet op, ook niet via het stopcontact!
Hmmm, zelfde probleem gehad na het gebruik van een eerste batch brodit houder. Waarschijnlijk een te hoge spanning geweest waardoor je voeding weigert te werken. Bij mij was het opsturen en werd het hele moederbord vervangen... :S

Je kan dit testen door hem aan de lader te hangen, het hard reset scherm tevoorschijn te halen maar NIET door te gaan. gewoon laten liggen met dat vage scherm. Bij mij was dit de oplossing om hem nog 3 weken op te laden (ivm reizen geen mogelijkheid om hem eerder op te sturen). Het duurt dan trouwens wel ontzettend lang!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:22:
Ok even het volgende.

Ik heb ten eerste een probleem met active sync. Dat (^*%*%^ding start op wanneer hij er zin in heeft en vertraagd eigenlijk mijn hele telefoon.
Ook wanneer ik in de auto zit en mijn bluetooth parrot gebruik blijft hij Of syncen of mijn verbinding met mijn parrot verbreekt steeds. (zie wanneer active sync opstart de parrot verbinding kwijt raakt).
Is er een mogelijkheid ergens in te stellen dat Activesync alleen opstart wanneer IK dat wil??

Tweede is dat ik sinds begin van de week, na een telefoongesprek, het telefoonprogje actief blijft staan.
Zelfs met MagicButton krijg ik hem niet uit. Hij blijft bovenin mijn todayscherm actief staan. En volgens mij gaat mijn batterij ook zo hard achteruit.
Heb een back up van VÓÓR dit probleem teruggezet, maar heb nog steeds hetzelfde.
Wanneer ik een softreset doe is het weg, tot ik telefoon krijg. Dan staat hij er ineens weer. (als ik zelf bel vanuit "contacten" blijft ook contacten "open" staan btw)

Aanvullend: Ik heb niks geïnstalleerd voor die tijd en ik draai op de originele V1615 rom etc.

BvD
Kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
peugeot206gt schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:30:
[...]

Hmmm, zelfde probleem gehad na het gebruik van een eerste batch brodit houder. Waarschijnlijk een te hoge spanning geweest waardoor je voeding weigert te werken. Bij mij was het opsturen en werd het hele moederbord vervangen... :S

Je kan dit testen door hem aan de lader te hangen, het hard reset scherm tevoorschijn te halen maar NIET door te gaan. gewoon laten liggen met dat vage scherm. Bij mij was dit de oplossing om hem nog 3 weken op te laden (ivm reizen geen mogelijkheid om hem eerder op te sturen). Het duurt dan trouwens wel ontzettend lang!
Hmm, tsja, ik denk dan dat ik 'm ook moet laten opsturen.
hard reset heb ik ook al gegeven maar hielp niets, ook tussendoor deed ie niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Installeer WkTask eens en kijk of ze dan wel sluiten.
Desnoods met de 'terminate' functie (lang 'klikken' in je taakbalk en dan kiezen voor terminate)

Afbeeldingslocatie: http://soft.photoracer.net/docs/images/wktask/wktask005_en.png

http://soft.photoracer.net/docs/wktask_en.html

EDIT: Man.. ik kijk net voor de gein na een telefoongesprek even in mijn taskmanager, en ik zie dat mijn telefoon ook niet meer uit gaat :? Ik ga even op onderzoek uit :P

[ Voor 32% gewijzigd door Ken. op 13-06-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ff domme vraag... Maar als je threaded SMS gebruikt, is er dan ook een mogelijkheid om je thread te kunnen moven naar een andere map? Het lijkt wel alsof die optie gewoon is weggehaald? :S

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 14-06-2008 01:52 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:09:
[...]

ik herken dit probleem. Het trad op nadat ik een Outlook account had geinstalleerd om te syncen met de Exchange server van mijn bedrijf (via MS Direct Push bijv.). Deze server wijzigde het beveiligingsbeleid van de TyTN2 waardoor ik verplicht werd een password in te stellen. Dit kon ik daarna niet meer wijzigen (via functie Vergrendelen). Alleen is hierna inderdaad de TyTN2 niet meer geschikt om te navigeren zoals ook jij hebt opgemerkt. Zelfs nadat ik het outlook account weer had verwijderd, kon ik de vergrendeling niet opheffen. Ten einde raad heb ik de het toestel volledig gereset en alles opnieuw geinstalleerd (zonder het betreffende Outlook account natuurlijk).

Als iemand nog een work arround heeft hiervoor dan hoor ik het graag. Wil graag MS Direct Push kunnen gebruiken en ook fatsoenlijk kunnen navigeren. Dat gaat nu niet samen.....
Ik heb een HTC touch cruise en ervaar exact hetzelfde probleem. Is er geen registersleutel die dit weer mogelijk maakt? Of een sleutel om de tijd behoorlijk op te rekken?

Dit is wat ik tot dusver gevonden heb:
http://technet.microsoft....cc182302(TechNet.10).aspx

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Ik heb sinds kort het probleem dat ie om de haverklap geen bereik meer heeft. Het lijkt erop dat het begin samenvalt met het upgraden naar WM 6.1 (officiele update, HTC website).
Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: Man.. ik kijk net voor de gein na een telefoongesprek even in mijn taskmanager, en ik zie dat mijn telefoon ook niet meer uit gaat :? Ik ga even op onderzoek uit :P
hehe ik heb het inmiddels "opgelost" In MagicButton staat (bij ingedrukt houden van het icoon) "hide when inactive" en hij verdween ook meteen, dus dat is alvast het eerste deel van mijn probleem.

Nu dat active sync vraagstuk nog.
Hoe kan ik dat programma uitleggen dat IK de baas ben over mijn telefoon en niet HIJ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Veneficus schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 16:22:
Ik heb sinds kort het probleem dat ie om de haverklap geen bereik meer heeft. Het lijkt erop dat het begin samenvalt met het upgraden naar WM 6.1 (officiele update, HTC website).
Heeft iemand anders hier ook last van?
Zet het netwerktype eens op GSM ipv op AUTO/WCDMA (te vinden in het tabblad "Band" bij "Phone"). Ik durf te wedden dat het dan weer goedkomt. Nadeel is wel dat je dan niks hebt aan een evt. data-abonnement.

De afgelopen dagen heb ik eens zitten spelen met verschillende ROMs en Radio-ROMs, mijn conclusies:
• WM6 WWE (zowel origineel als cooked): uitstekend (qua batterijverbruik en bereik)
• WM6.1 WWE (zowel origineel als cooked): bagger bereik indien je HardSPL gebruikt én het netwerktype op AUTO staat. Ook het batterijverbruik is uitermate bagger indien de telefoonfunctie aan staat (binnen 13-14 uur leeg wanneer ik maar een paar minuten bel).
• WM6.1 WWE (origineel): uitstekend (qua batterijverbruik en bereik) mits je de originele SPL (dus geen HardSPL oid) gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:13:
[...]

Zet het netwerktype eens op GSM ipv op AUTO/WCDMA (te vinden in het tabblad "Band" bij "Phone"). Ik durf te wedden dat het dan weer goedkomt. Nadeel is wel dat je dan niks hebt aan een evt. data-abonnement.

De afgelopen dagen heb ik eens zitten spelen met verschillende ROMs en Radio-ROMs, mijn conclusies:
• WM6 WWE (zowel origineel als cooked): uitstekend (qua batterijverbruik en bereik)
• WM6.1 WWE (zowel origineel als cooked): bagger bereik indien je HardSPL gebruikt én het netwerktype op AUTO staat. Ook het batterijverbruik is uitermate bagger indien de telefoonfunctie aan staat (binnen 13-14 uur leeg wanneer ik maar een paar minuten bel).
• WM6.1 WWE (origineel): uitstekend (qua batterijverbruik en bereik) mits je de originele SPL (dus geen HardSPL oid) gebruikt.
Ligt er denk ik aan welke versie vsn HardSPL gebruikt: versie 1.0 icm WM6.1 is inderdaad een slechte combi (behalve batterij en slecht bereik ook veel screen freezes) maar ik heb versie 3.29 + WM6.1 van Leo versie 6 en daar ben ik zeer tevreden over. Welicht ten overvloede: vergeet niet te hardresetten nadat je je nieuwe rom + radio hebt geflashed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik heb ook 3.28 en 3.29 geprobeerd. Dit probleem lijkt niet bij iedereen voor te komen, dat maakt het lastig... Na het lezen van dit topic dacht ik overigens aan een hardware defect, maar dat blijkt het achteraf gezien - gelukkig - toch niet te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 14-06-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:51

dlenstra

....

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 08:40:

Meende dat er standaard een rss reader in de orginele 6.1 rom zat, maar kan me vergissen.
Ik heb zelf veel gebruik gemaakt van viigo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ben nieuw op dit forum maar heb 2 vragen oven mijn nieuwe MDA Vario III van T-mobile.

Ik ben nog steeds druk doende alles te ontdekken maar ben niet superhandig met dit toestel (komt vast nog wel_). Maar als ik in gesprek ben gaat mijn schermpje op zwart en da`s soms best lastig. Nu heb ik daar al iets over gelezen over een aanpassing in het Register , maar waar vind ik dat register... of een programmaatje installeren.. maar (vast een domme vraag) hoe doe ik dat? Eerst downloaden op mijn pc of kan ik dat gelijk op de MDA downloaden, dit heb ik geprobeerd maar lukt me niet.

2e vraag is dat als ik een sms krijg deze gelijk al zichtbaar is op mijn scherm en dit vind ik niet altijd even handig omdat als mijn telefoon ergens ligt iedereen dan (mee) kan lezen wat voor bericht er binnenkomt. Kan dit anders?

Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:56:
Hallo Allemaal,

Ben nieuw op dit forum maar heb 2 vragen oven mijn nieuwe MDA Vario III van T-mobile.

Ik ben nog steeds druk doende alles te ontdekken maar ben niet superhandig met dit toestel (komt vast nog wel_). Maar als ik in gesprek ben gaat mijn schermpje op zwart en da`s soms best lastig. Nu heb ik daar al iets over gelezen over een aanpassing in het Register , maar waar vind ik dat register... of een programmaatje installeren.. maar (vast een domme vraag) hoe doe ik dat? Eerst downloaden op mijn pc of kan ik dat gelijk op de MDA downloaden, dit heb ik geprobeerd maar lukt me niet.

2e vraag is dat als ik een sms krijg deze gelijk al zichtbaar is op mijn scherm en dit vind ik niet altijd even handig omdat als mijn telefoon ergens ligt iedereen dan (mee) kan lezen wat voor bericht er binnenkomt. Kan dit anders?

Edwin
Het eerste probleem kan je oplossen door kaisertweak te gebruiken. Gewoon zoeken op kaisertweak en je vind het vast wel...
Programma's installeren gaat op 3 manieren.
Als je een .exe bestand hebt moet je je MDA verbinden via activesync (XP) of mobile device center (vista) en dit bestand starten vanaf je pc. Je krijgt vanzelf een melding op het scherm van je MDA te zien.
Als je een .cab bestand hebt moet je deze eerste kopieeren naar je MDA (dit kan ook via Activesync of device center) en deze starten vanaf je MDA.
Ook zijn er nog programma's (zo uit m'n hoofd is kaisertweak daar 1 van) die je gewoon moet kopieeren naar je MDA en al gelijk werken, dus geen installatie nodig hebben. Dit zijn vaak .exe bestanden dus je merkt het vanzelf als je deze vanaf je pc start..je krijgt dan nl. een fout melding.

De tweede vraag kan je oplossen door naar instellingen te gaan via het startmenu en dan in het eerste tabblad "geluiden en meldingen" te starten. Daarna ga je naar het 2de tabblad waar je in het scroll-down menu kiest voor nieuw tekstbericht en dan het vinkje weghalen bij "bericht in scherm weergeven" weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar ben al lang op zoek naar een oplossing voor het volgende probleem.
Zoals de meesten van jullie ben ik ook heel tevreden over de TyTN2.
Ik heb hem i.c.m. Orange Music abbonement (je weet wel: met mobiel tv-kijken ed.)

Maar... het weergeven van die streams is me nog steeds niet gelukt?
Is dat überhaupt wel mogelijk met dit toestel?
Iemand ervaring hiermee???
Ik hoor het graag, want dat zou een leuke functie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
iemand een idee, hoe:
bluetooth apparaat zichtbaar maken voor andere apparatuur
automatisch aan blijft staan? elke keer naar een reset of uit/aan zetten van bluetooth moet dit weer aangezet worden, in de kaiser tweak... heeft het niet..
misschien een register setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Opera 9.5 Beta op me varioIII gezet. Werd alleen niet bij vermeld dat je deze niet kon verwijderen via programma's verwijderen. Moest dus eerst een andere versie erover gooien om het weg te krijgen.
Nu heb ik alleen nog een icoon bij programma's: Opera Widgets. Als ik er op klik gebeurt er niets. Iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Via de verkenner op de Vario3 naar de map Windows gaan. Daan vind je een map die heet Startmenu, deze open je en dan open je de map Programma's. Daar kan je de pictogrammen verwijderen die je in programma's hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het zal ongetwijfeld niet nuttig zijn om te posten maar ik heb net een hele lange, pissige mail verstuurd naar HTC. De WM6.1 die ze hebben uitgebracht heeft zo ongeveer mijn TyTN II om zeep geholpen qua prestaties en response. Meer dan regelmatig staat mijn beeld gewoon 10 seconden stil; geen enkele knop (op het device of op screen) reageert dan. GPS valt regelmatig weg, alle internetverbindingen (GPRS/3G/UMTS) moet ik enkele keren per dag opnieuw opstarten, soms met een reset en ook de batterij gaat tegenwoordig als een debiel leeg. Deed ik voorheen een ActiveSync & Gmail-check elke 5 minuten en hield ik aan het eind van de dag ongeveer 60% batterij over, tegenwoordig kan ik net elke 5 minuten een Gmail-check doen en de dag eindigen met 20% batterij.

En nu al twee keer in een week erachter moeten komen dat het device wel gewoon aanstaat maar dat er niet eens GSM-verbinding is. Gewoon "searching network" en verder niets. Pas na een reset gaat 'ie opnieuw proberen te zoeken en dan bij Gods gratie heb ik na een minuut of 5 een netwerk maar met aanzienlijk mindere ontvangst dan ik gewend was (en nee, ik ben niet verhuisd, woon & werk midden in de Randstad).

Als iemand een zeer nuttige suggesties heeft naar een custom Engelse/Nederlandse ROM (xda-dev anyone?) die genoemde problemen aanpakt en/of oplost, dan hoor ik het graag, desnoods via DM want het moment is ongeveer gekomen dat ik een X1 ga pre-orderen, de TyTN II mooi op V&A knikker en voorlopig weer ga bellen met mijn trusty Nokia 7110.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Een andere rom kan de battery drain oplossen, maar je moet waarschijnlijk aan een andere radio om je verbrekende verbindingen op te lossen. Op xda loopt een topic over de freezes die jij ervaart, misschien dat je daar naar wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:16
.KeN. schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:
[...]

Installeer WkTask eens en kijk of ze dan wel sluiten.
Desnoods met de 'terminate' functie (lang 'klikken' in je taakbalk en dan kiezen voor terminate)

[afbeelding]

http://soft.photoracer.net/docs/wktask_en.html

Dit komt redelijk vaak voor bij mij, 8)7
een soft reset is dan de enigste oplossing. :(

Ik begin steeds meer hekel aan het toestel te krijgen, ook garmin werkt van de ene op het ander moment niet meer (ik had gelukkig tomtom als backup er nog op staan) dan sta je daar dan 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hahaha.. Ik begin mijn TyTN II steeds koeler te vinden.
Ik heb nu de nieuwe Dutty Diamond V1 ROM erop gezet met HardSPL alle applicaties en tweaks die ik de afgelopen maanden heb geleerd / verzameld. Ding draait nu echt hemels man ! Ik snap op zich de frustraties die ik hier lees wel, maar met de goede ROM icm de juist SPL is je TyTN weer je beste vriend ;)

MAX3400: Als je even @ xda had gelezen / gezocht had je de HardSPL tip ook gezien en had je nu weer een prima TyTN. Even versie 3.29 en weg zijn de freezes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

.KeN. schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:36:
Hahaha.. Ik begin mijn TyTN II steeds koeler te vinden.
Ik heb nu de nieuwe Dutty Diamond V1 ROM erop gezet met HardSPL alle applicaties en tweaks die ik de afgelopen maanden heb geleerd / verzameld. Ding draait nu echt hemels man ! Ik snap op zich de frustraties die ik hier lees wel, maar met de goede ROM icm de juist SPL is je TyTN weer je beste vriend ;)

MAX3400: Als je even @ xda had gelezen / gezocht had je de HardSPL tip ook gezien en had je nu weer een prima TyTN. Even versie 3.29 en weg zijn de freezes :)
Ik snap je opmerking over HardSPL en heb ook doorgelezen wat het precies kan/doet met je device. Maar gezien het feit dat Dutty (bijvoorbeeld) ook een HardSPL meelevert met de cooked ROM, waarom zou ik dat eerst apart HardSPL installeren?

Misschien dat ik wat heb gemist op XDA, maar please explain... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, als je die Dutty flasht heb je het inderdaad niet nodig, maar ik dacht dat je het over de officiële HTC WM 6.1 ROM had. Want die gaat schijnbaar niet bepaald lekker samen met HardSPL 1.0.
Als je het toch over de HTC ROM hebt is het misschien wel de moeite waard om 3.29 erop de flashen. Baat het niet, dan schaadt het ook niet toch ? :)

EDIT:

Iemand een idee waar ze deze Seidio hoesjes verkopen zonder 25 dollar verzendkosten ?

http://software.pocketnow...es.asp?id=17429&ccode=EUR

Ik heb ze bij expansys.nl gezien, maar daar hebben ze alleen de zwarte, terwijl ik op zoek ben naar de rode en de blauwe. Op eBay is er ook iemand, maar ook weer met 20+ dollar verzendkosten.
Ziet eruit als een fijn hoesje. Ik heb een soortgelijk dingetje voor mijn iPod en die bevalt na jaren ook meer dan prima.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobireach.com/upload/429/17429/screenshot3507_large_2.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Ken. op 16-06-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Als dat de hardplastic dingen zijn: voor 4 euro zonder verzendkosten bij www.dealextreme.com

Kleurtje? Pak een spuitbus en spuit de binnenkant in de kleur die je wilt, daarna om je phone heen, klaar....

Heb zelf dit hoesje al een tijdje. Hij is wel dik. maar beschermt goed tegen vallen en mn batterijklep die al aardig stuk is (haakjes afgebroken), zit nu lekker stevig vast.

[ Voor 30% gewijzigd door Get!em op 16-06-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook deze ervaringen:

Gebruik de officiele WWE Rom 6.1. Sinds de update heb ik regelmatig dat het scherm niet reageerd op aanreking van vinger of stylus. Het schoonmaken van het scherm of softrest help dan ook niet. Laat ik de telefoon een tijdje liggen dan is het ineens weer goed.

Begint nu toch wel irritant te worden. De Duty Roms ook last hiervan? Veel werk maar anders ga ik het verhaal omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:17:
Iemand ook deze ervaringen:

Gebruik de officiele WWE Rom 6.1. Sinds de update heb ik regelmatig dat het scherm niet reageerd op aanreking van vinger of stylus. Het schoonmaken van het scherm of softrest help dan ook niet. Laat ik de telefoon een tijdje liggen dan is het ineens weer goed.

Begint nu toch wel irritant te worden. De Duty Roms ook last hiervan? Veel werk maar anders ga ik het verhaal omgooien.
Mwhoa, enigszins wat ik eerder ook beschreef. Ben nu dus bezig met de laatste Dutty en HardSPL 3.29 en tot zover is mijn TyTN errug snel en lekker bezig (met dank aan .KeN.)

Moet alleen nog ff op zoek voor mijn threaded SMS uitzetten en het wazige verhaal wat mijn internet-icoontje constant "een kruisje" geeft terwijl mijn netwerksterkte-balkjes wel netjes een 3G-icoontje geven en er dus gewoon verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MAX3400 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:28:
[...]

Moet alleen nog ff op zoek voor mijn threaded SMS uitzetten
Start -> programs -> Office Mobile (aparte plek, maar goed) -> Mode SMS -> "Single (traditional)"

Apply en dan even een soft resetje :)
Get!em schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:13:
Als dat de hardplastic dingen zijn: voor 4 euro zonder verzendkosten bij www.dealextreme.com

Kleurtje? Pak een spuitbus en spuit de binnenkant in de kleur die je wilt, daarna om je phone heen, klaar....

Heb zelf dit hoesje al een tijdje. Hij is wel dik. maar beschermt goed tegen vallen en mn batterijklep die al aardig stuk is (haakjes afgebroken), zit nu lekker stevig vast.
Ga ik eens bekijken, thanks.
Voor dat geld hoef ik het niet te laten hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

.KeN. schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:18:
[...]

Start -> programs -> Office Mobile (aparte plek, maar goed) -> Mode SMS -> "Single (traditional)"

Apply en dan even een soft resetje :)

[...]

Ga ik eens bekijken, thanks.
Voor dat geld hoef ik het niet te laten hehe.
Eyh, 4 euro deed ik uit mn hoofd: het was 3.37 dollar incl gratis verzenden
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10356
Dus werkelijke prijs is iets van 2 euro, waarbij het netjes in een bubbel envelop op je deurmat komt te liggen. (levertijd afhankelijk vn de post iets van 1 tot 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bedankt voor de link :)
Ik kon 'm al niet vinden. Dacht namelijk dat je het over een rubberen ding had (maar zie nu ook 'hard plastic' staan in je post). Die Seidio die ik nog steeds zoek is dus silicone/rubberized. En nu snap ik ook je spuitbus-truc pas hehe. Dacht al..: "Wat heeft het voor nut om een rubberen hoesje aan de binnenkant te spuiten :?" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Dan rest mij de vraag:

Wie heeft de Seidio en wat is zijn of haar ervaring?
Wie heeft de crystal case en wat is zijn of haar ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Mensen, het is zo logisch maar door HTC niet geregeld: Hoe kan ik ervoor zorgen dat de aan/uit-knop ook meteen het scherm vergrendelt en ontgrendelt? Bestaat daar een tooltje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

atjong schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:05:
Mensen, het is zo logisch maar door HTC niet geregeld: Hoe kan ik ervoor zorgen dat de aan/uit-knop ook meteen het scherm vergrendelt en ontgrendelt? Bestaat daar een tooltje voor?
S2U2 is de oplossing die ik daarvoor gebruik.
Eigenlijk niet nodig, maar door het spontaan uit stand-by schieten bij het ontvangen van een SMS-bericht, of een low battery warning, terwijl ik dit niet doorheb, is dit helaas dus wel weer nodig.

En Seidio ervaringen staan er genoeg op het XDA-developers board. Prima service ook.. Er post daar een medewerker van Seidio (nick= seidioseidio) die je helpt bij bestellingen en zorgt voor replacements als je hoesje gebreken blijkt te vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

EnsconcE schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:02:
Dan rest mij de vraag:

Wie heeft de Seidio en wat is zijn of haar ervaring?
Wie heeft de crystal case en wat is zijn of haar ervaring?
Crystal case:

Dik en lomp maar Stevig en sluit heel goed aan, alle knopjes en camera's blijven vrij toegankelijk. Bijna gratis... Wordt geleverd inclusief riemclip aan draai mechanisme (optioneel te bevestigen). Beschermt goed tegen vallen. Schuifmechanisme van de tytnII blijft goed werken. De knopjes bovenaan het toetsenbord voor links en rechts (die streepjes) kunnen iets minder makkelijk bereikbaar worden, maar dan moet je het scherm iets achterover klappen. Het scherm zelf komt nu nog dieper te liggen, dus de hoekjes worden iets lastiger bereikbaar met je vingers. Te zien aan de krassen op de hoes, heeft hij al aardig wat schade voorkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
.KeN. schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:44:
Bedankt voor de link :)
Ik kon 'm al niet vinden. Dacht namelijk dat je het over een rubberen ding had (maar zie nu ook 'hard plastic' staan in je post). Die Seidio die ik nog steeds zoek is dus silicone/rubberized. En nu snap ik ook je spuitbus-truc pas hehe. Dacht al..: "Wat heeft het voor nut om een rubberen hoesje aan de binnenkant te spuiten :?" :P
zal wel aan mij liggen, maar snap dat spuitbus verhaal nog niet, en voor €2 ga ik dat ding ook maar bestellen.

edit: even verder gekeken dan m'n neus lang is: het ding is doorzichtig!

[ Voor 6% gewijzigd door Martijn___ op 17-06-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bingo B)

Ik ga toch maar voor de Seido. Omdat 'ie er op het plaatje zo mooi uit ziet in het rood.. ;)
Als ik 'm binnen heb zal ik wel posten hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

.KeN. schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:46:
S2U2 is de oplossing die ik daarvoor gebruik.
Maar dat is nog steeds niks beter dan WM's eigen lockmechanisme. Je moet namelijk 2 handelingen doen om hem aan te krijgen (als ie in standby staat): aan/uit-knop indrukken en unlocken. En voor het locken ook weer 2 handelingen. Dit moet toch wel in 1 handeling te vangen zijn net zoals bij andere telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
atjong schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 06:21:
[...]

Maar dat is nog steeds niks beter dan WM's eigen lockmechanisme. Je moet namelijk 2 handelingen doen om hem aan te krijgen (als ie in standby staat): aan/uit-knop indrukken en unlocken. En voor het locken ook weer 2 handelingen. Dit moet toch wel in 1 handeling te vangen zijn net zoals bij andere telefoons?
Daarom gebruik ik die lock niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Mini Poeper schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:52:
Daarom gebruik ik die lock niet. :/
Hoe zorg jij ervoor dat je niet allemaal sms'jes gaat versturen en mensen gaat bellen als de telefoon toevallig wakker wordt in je zak vanwege een reminder o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
atjong schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:50:
[...]

Hoe zorg jij ervoor dat je niet allemaal sms'jes gaat versturen en mensen gaat bellen als de telefoon toevallig wakker wordt in je zak vanwege een reminder o.i.d.?
Bij mij zit hij aan mijn broekriem in het aangeleverde tasje.

Heb in de tijd dat ik hem heb misschien 1 keer per ongeluk iemand gebeldt.

Ik vind dat ding niets voor in je zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
MAX3400 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:46:
Het zal ongetwijfeld niet nuttig zijn om te posten maar ik heb net een hele lange, pissige mail verstuurd naar HTC. De WM6.1 die ze hebben uitgebracht heeft zo ongeveer mijn TyTN II om zeep geholpen qua prestaties en response. Meer dan regelmatig staat mijn beeld gewoon 10 seconden stil; geen enkele knop (op het device of op screen) reageert dan. GPS valt regelmatig weg, alle internetverbindingen (GPRS/3G/UMTS) moet ik enkele keren per dag opnieuw opstarten, soms met een reset en ook de batterij gaat tegenwoordig als een debiel leeg. Deed ik voorheen een ActiveSync & Gmail-check elke 5 minuten en hield ik aan het eind van de dag ongeveer 60% batterij over, tegenwoordig kan ik net elke 5 minuten een Gmail-check doen en de dag eindigen met 20% batterij.

En nu al twee keer in een week erachter moeten komen dat het device wel gewoon aanstaat maar dat er niet eens GSM-verbinding is. Gewoon "searching network" en verder niets. Pas na een reset gaat 'ie opnieuw proberen te zoeken en dan bij Gods gratie heb ik na een minuut of 5 een netwerk maar met aanzienlijk mindere ontvangst dan ik gewend was (en nee, ik ben niet verhuisd, woon & werk midden in de Randstad).
Ben blij dat je dit post. Ik heb gisteren HTC gebeld met dezelfde klacht over het netwerk verlies (en ja, ik ervaar ook het accu-probleem, maar dat was niet mijn klacht).
Die gast beweerde dat ze de klacht nog niet eerder gehoord hadden...

Ik aarzel een beetje om niet-officiele ROMs erop te zetten. Ik kan 'm wel opsturen om terug te laten zetten naar 6.0, aangezien ze daar geen download voor aanbieden. Dat zou het moeten oplossen, maar dan verlies ik de extra's van 6.1 die ik wel zo prettig vind (threaded SMS, Office Notes).

Ik ben niet erg thuis in het (radio-)ROM gebeuren. Is alles weer terug te zetten naar originele ROMs na het uitproberen van niet-officiele ROMs? En hoeveel risico zit er aan het overzetten naar niet-officiele ROMs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Veneficus schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:59:
[...]

Ben blij dat je dit post. Ik heb gisteren HTC gebeld met dezelfde klacht over het netwerk verlies (en ja, ik ervaar ook het accu-probleem, maar dat was niet mijn klacht).
Die gast beweerde dat ze de klacht nog niet eerder gehoord hadden...

Ik aarzel een beetje om niet-officiele ROMs erop te zetten. Ik kan 'm wel opsturen om terug te laten zetten naar 6.0, aangezien ze daar geen download voor aanbieden. Dat zou het moeten oplossen, maar dan verlies ik de extra's van 6.1 die ik wel zo prettig vind (threaded SMS, Office Notes).

Ik ben niet erg thuis in het (radio-)ROM gebeuren. Is alles weer terug te zetten naar originele ROMs na het uitproberen van niet-officiele ROMs? En hoeveel risico zit er aan het overzetten naar niet-officiele ROMs?
Ik heb gisteren ook goed moeten lezen na de post van .KeN. maar het is me gelukt. Het irritantste was om die HardSPL te installeren maar daarna ging alles vlekkeloos met de nieuwe ROM. Ik weet niet precies hoe het garantie-technisch in elkaar steekt maar volgens mij kan je zelfs zonder HardSPL van ROM's wisselen (mits je device unlocked is) en proberen tot je een ons weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

MAX3400 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:46:
Meer dan regelmatig staat mijn beeld gewoon 10 seconden stil; geen enkele knop (op het device of op screen) reageert dan. GPS valt regelmatig weg, alle internetverbindingen (GPRS/3G/UMTS) moet ik enkele keren per dag opnieuw opstarten, soms met een reset en ook de batterij gaat tegenwoordig als een debiel leeg.
Dit klinkt heel erg als mijn probleem en dat was gewoon een hardwareprobleem. Mijn moederbord is vervangen en de telefoon werkt weer prima (onder WM60 weliswaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
MAX3400 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:03:
[...]

Ik heb gisteren ook goed moeten lezen na de post van .KeN. maar het is me gelukt. Het irritantste was om die HardSPL te installeren maar daarna ging alles vlekkeloos met de nieuwe ROM. Ik weet niet precies hoe het garantie-technisch in elkaar steekt maar volgens mij kan je zelfs zonder HardSPL van ROM's wisselen (mits je device unlocked is) en proberen tot je een ons weegt.
Nee, dat kan je niet. Of eigenlijk, je kan het wel maar doe het niet! Ik ben nog niet met HardSPL e.d. aan de gang geweest, maar elke keer als ik lees over roms e.d. staat er altijd het volgende:
Always flash with HardSPL!!!

De preciese reden is mij niet bekend, maar bij deze, doe het niet zonder HardSPL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik heb mijne gewoon geflashed zonder HardSPL. Ik vraag me ook af wat het verschil nou eigenlijk is?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Wat ik heb begrepen, is dat HardSPL als intermediate bootloader optreedt. Op het moment dat jij een ROM flasht en dat gaat mis, kan je gewoon opnieuw opstarten (en kom je in het gekleurde scherm) voor een volgende/hernieuwde flash.

Correct me if I'm wrong.

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.