Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Voor de TytnII moet je de W100 hebben. Die doet het prima, heerlijk ding! De E100 is volgens mij voor oudere modellen.-JeeDee- schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:42:
Iemand al wat te weten gekomen over de HTC TyTN II in combinatie met Wired Remote Control RC E100. Echt niks te vinden op google, het is supermooie headset, met ideale hoeveelheid knoppen, maar ja werken doet het in ieder geval niet. Met WM6.1 niet en wm 6.0 naar ik meen ook niet. Niemand die er zo een heeft liggen?Wordt dus expansys bellen grrr. Heb dure verzekering, dus " hoopte" dat het hardware-related was en dan binnen 4 uur vervanging zou krijgen, maar zoals eerder gezegd: bij belcompany een andere, standaard, headset er in geplugd en hij werkte wel weer
Om je haren uit je hoofd van te trekken dit!
Was er normaal mee bezig, trekt ineens het scherm streperig wit weg (alsof de brightness omhoog gegooid wordt), waarna het vervolgens terugzakte tot grijs. Nu krijg ik alleen een grafietachtig donkergrijs patroontje op het scherm, en het groene LEDje naast de oorspeaker knippert ook niet meer
Apart dat dit zomaar out of the blue kan gebeuren. Ik ben altijd erg voorzichtig met m'n toestel (nog geen krasje of beschadiging te zien na ruim 6 maanden) en hop, pats boem knalt het scherm eruit. Gezien het LEDje het ook niet meer doet vermoed ik dat de verbinding tussen de body en het scherm-schuifgedeelte brak geconstrueerd is.
Straks eerst nog maar eens dat programma proberen waarmee je op je PC je PDA-beeld kan zien (hoe heette dat ook alweer?), hopelijk kan ik nog een backupje van m'n agenda en contacts maken (laatste is alweer een paar maandjes oud

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
THB/Bury CarTalk voor TyTNII. Heeft iemand ervaring met deze dingen?

http://www.expansys.be/d.aspx?i=155353
met deze

http://www.expansys.be/p.aspx?i=128265
Ik had er nog nooit van gehoord, en wil graag jullie advies/ervaringen.
[ Voor 16% gewijzigd door teake op 03-06-2008 14:14 . Reden: plaatjes toegevoegd ]
Hier nergens last van! Gebruik ook die radio ROM met Hi (KPN netwerk)Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:24:
Ikzelf gebruik nu 1.65.16.25 op het KPN netwerk. Dit is echt de slechtste Radio die ik ooit gehad heb!
Op plaatsen waar het bereik normaal meer dan voldoende is, is het nu soms al lastig een dataverbinding te maken.
Bereik gewoon goed! kan nu zelfs op plaatsen verbinding krijgen waar ik dat eerst niet kon!
Nu je het zegt, heb idd ook de W100, niet de E100. Geen idee dus over de E100Drumkruk schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:29:
[...]
Voor de TytnII moet je de W100 hebben. Die doet het prima, heerlijk ding! De E100 is volgens mij voor oudere modellen.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Ik heb zelf een THB Bury systeem en het bevalt mij erg goed.teake schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:13:
Mijn telecom aanbieder adviseert deze carkit:
THB/Bury CarTalk voor TyTNII. Heeft iemand ervaring met deze dingen?
Alleen heb ik zelf de cradle (houder voor de telefoon) omgeruild voor een bluetooth adapter. Dit omdat bij gebruik van de cradle alle geluid omgeleid wordt en dit helaas alleen voor telefoongesprekken goed werkt. Oftewel, met Tomtom hoor je de instructies niet. De bluetooth adapter leidt de gesprekken ook goed naar de radio om, terwijl de speaker van de telefoon niet gemuted wordt. HTC, THB en TomTom wijzen lekker naar elkaar om dit probleem, dus ik had geen hoop meer dat het opgelost zou worden. Gelukkig had ik de houder gekocht bij pdaplus.nl en deden ze niet moeilijk om deze om te ruilen.
Vaagheid, kom ik daarnet thuis, doet hij het weerjohnwoo schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:18:
Crap ik vrees dat ik terug mag naar T-mobile met m'n Vario3/Tytn2
Was er normaal mee bezig, trekt ineens het scherm streperig wit weg (alsof de brightness omhoog gegooid wordt), waarna het vervolgens terugzakte tot grijs. Nu krijg ik alleen een grafietachtig donkergrijs patroontje op het scherm, en het groene LEDje naast de oorspeaker knippert ook niet meer
Naja, hopelijk was dit een eenmalig iets, ik ben m'n foon liever niet kwijt ter reparatie (wordt dagelijks zakelijk gebruikt). Iemand ervaring hoe lang zoiets dan zou duren? In ieder geval maar direct een backup gemaakt van de contacts en agenda
[ Voor 3% gewijzigd door johnwoo op 03-06-2008 19:51 ]
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Naja, moettie zelf weten. Dus ik denk, ik gooi er WM6.1 op. Ga kijken op de HTC site, na registratie van zijn telefoon geen WM6.1 NL. Voor mijn Tytn, UK version, staat die er wel gewoon. Is er geen NL versie? Zo nee, wat gebeurd er als ik de UK version er op wil flashen die voor mijn telefoon beschikbaar is? Vervalt dan garantie? Of werkt hij gewoon niet? Of worse case scenario; hij flashed wel, maar is daarna bricked?
Dank voor de duidelijke uitleg! Ik zal es met de toekomstig gebruiker overleggen wat hij wil.corny schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:29:
[...]
Ik heb zelf een THB Bury systeem en het bevalt mij erg goed.
Alleen heb ik zelf de cradle (houder voor de telefoon) omgeruild voor een bluetooth adapter. Dit omdat bij gebruik van de cradle alle geluid omgeleid wordt en dit helaas alleen voor telefoongesprekken goed werkt. Oftewel, met Tomtom hoor je de instructies niet. De bluetooth adapter leidt de gesprekken ook goed naar de radio om, terwijl de speaker van de telefoon niet gemuted wordt. HTC, THB en TomTom wijzen lekker naar elkaar om dit probleem, dus ik had geen hoop meer dat het opgelost zou worden. Gelukkig had ik de houder gekocht bij pdaplus.nl en deden ze niet moeilijk om deze om te ruilen.
Als hij naar HTC moet gaat het wel even duren, hier maken ze (bijna) alles waar je bij staat.johnwoo schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:50:
[...]
Vaagheid, kom ik daarnet thuis, doet hij het weer
Naja, hopelijk was dit een eenmalig iets, ik ben m'n foon liever niet kwijt ter reparatie (wordt dagelijks zakelijk gebruikt). Iemand ervaring hoe lang zoiets dan zou duren? In ieder geval maar direct een backup gemaakt van de contacts en agenda
http://www.pdatechcenter.nl/contact1.html
Super service en aardige lui!
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Verwijderd
ik herken dit probleem. Het trad op nadat ik een Outlook account had geinstalleerd om te syncen met de Exchange server van mijn bedrijf (via MS Direct Push bijv.). Deze server wijzigde het beveiligingsbeleid van de TyTN2 waardoor ik verplicht werd een password in te stellen. Dit kon ik daarna niet meer wijzigen (via functie Vergrendelen). Alleen is hierna inderdaad de TyTN2 niet meer geschikt om te navigeren zoals ook jij hebt opgemerkt. Zelfs nadat ik het outlook account weer had verwijderd, kon ik de vergrendeling niet opheffen. Ten einde raad heb ik de het toestel volledig gereset en alles opnieuw geinstalleerd (zonder het betreffende Outlook account natuurlijk).Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:06:
Hi,
Ik heb de tytnII al een paar weken, nog geen problemen gehad, maar nu vraag hij om de 5 minuten om het toestel te ontgrendelen. Dit gebeurt dus ook als de TOMTOM aanstaat en ik aan het rijden ben !!!!!!!
Dit treedt pas sinds kort op, terwijl ik niets heb aangepast!
Dus ik probeer de beveiliging er af te halen (Start->Instellingen->Persoonlijk), maar nu krijg ik het vinkje niet weg!!!!!
Weet iemand wat ik kan doen? Uit/aanzetten haalt niets uit.
Verder zou ik van de 5 minuten liever 15 minuten maken, of nog langer.
bijna ten einde raad...
Thanx, Peter
Als iemand nog een work arround heeft hiervoor dan hoor ik het graag. Wil graag MS Direct Push kunnen gebruiken en ook fatsoenlijk kunnen navigeren. Dat gaat nu niet samen.....
Misschien een hele vreemde opmerking, maar ik heb het zelf ook een tijdje gehad. Staat het apparaatje niet op hold? Ik heb daardoor twee dagen met de gedachten gelopen dat het ding het niet meer deedVeneficus schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:41:
[...]
Nu je het zegt, heb idd ook de W100, niet de E100. Geen idee dus over de E100
De drivers zouden in 6.0 ingebakken moeten zitten. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Het is echt een super ding! Ze hadden er wat mij betreft alleen wat oortjes bij mogen doen met een kort snoertje. Nu zit je met zo'n bult aan snoeren rond je nek
Wanneer je de "play"knop indrukt zou de telefoon gewoon de ingebouwde muziekspeler of windows media player moeten starten.
Precies, die heb ik dus ook. Play knop start gewoon de HTC Media Player.Drumkruk schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:56:
[...]
Misschien een hele vreemde opmerking, maar ik heb het zelf ook een tijdje gehad. Staat het apparaatje niet op hold? Ik heb daardoor twee dagen met de gedachten gelopen dat het ding het niet meer deed![]()
De drivers zouden in 6.0 ingebakken moeten zitten. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Het is echt een super ding! Ze hadden er wat mij betreft alleen wat oortjes bij mogen doen met een kort snoertje. Nu zit je met zo'n bult aan snoeren rond je nek![]()
Wanneer je de "play"knop indrukt zou de telefoon gewoon de ingebouwde muziekspeler of windows media player moeten starten.
Verder heb ik oordopjes van Philips erbij gekocht met deelbaar snoer. De helft van het snoer is daarvan af te koppelen, en dan koppel je de afstandsbediening aan. Ideaal, en supergoed geluid.
Ik heb nog een andere vraag, waarop ik het antwoord niet zo meer terug kan vinden, terwijl het wel hier ergens moet staan: hoe krijg je YouTube aan de praat?
Ik heb een unbranded HTC TyTN II , met Vodafone abonnement (dus geen branded Vodafone toestel. Ik heb wel Messenger, Live etc. voorgeinstalleerd erop staan).
Waarom is het zo erg dat hij een NL versie heeft dan??UltraSub schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:31:
Was net push mail aan het inrichten op de Tytn van een vriend van me. Heeftie een NL toestel gekocht
Naja, moettie zelf weten. Dus ik denk, ik gooi er WM6.1 op. Ga kijken op de HTC site, na registratie van zijn telefoon geen WM6.1 NL. Voor mijn Tytn, UK version, staat die er wel gewoon. Is er geen NL versie? Zo nee, wat gebeurd er als ik de UK version er op wil flashen die voor mijn telefoon beschikbaar is? Vervalt dan garantie? Of werkt hij gewoon niet? Of worse case scenario; hij flashed wel, maar is daarna bricked?
Ik heb ook een NL en heb ook WM6.1 NL erop gezet, dus die staat gewoon op de HTC site
Ik heb een unbranded toestel i.c.m. een Hi abbo. Ik kon direct filmpjes afspelen via YouTube.Veneficus schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:35:
[...]
Ik heb nog een andere vraag, waarop ik het antwoord niet zo meer terug kan vinden, terwijl het wel hier ergens moet staan: hoe krijg je YouTube aan de praat?
Ik heb een unbranded HTC TyTN II , met Vodafone abonnement (dus geen branded Vodafone toestel. Ik heb wel Messenger, Live etc. voorgeinstalleerd erop staan).
TOMTOM geluiden etc te zacht: Stond het systeemvolume van je TyTnII niet gewoon te zacht dan? Dat is namelijk wat anders dan je telefoon volume. Ik heb systeemvolume ook altijd op het zachtste standje boven "geheel uit" staan.corny schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:29:
[...]
Nee, zeker niet. Zodra je de telefoon in de cradle stopt, wordt *al* het geluid omgeleid naar de carkit, ook dat wat normaliter via de speaker gaat.teake schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:20:
[...]
TOMTOM geluiden etc te zacht: Stond het systeemvolume van je TyTnII niet gewoon te zacht dan? Dat is namelijk wat anders dan je telefoon volume. Ik heb systeemvolume ook altijd op het zachtste standje boven "geheel uit" staan.
In de topicstart staat dat als het goed is...Veneficus schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:35:
[...]
Precies, die heb ik dus ook. Play knop start gewoon de HTC Media Player.
Verder heb ik oordopjes van Philips erbij gekocht met deelbaar snoer. De helft van het snoer is daarvan af te koppelen, en dan koppel je de afstandsbediening aan. Ideaal, en supergoed geluid.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Het is met name zeer irritant omdat de meeste 3rd party software engels is, en je dus een mix krijgt.LeeJon schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:47:
[...]
Waarom is het zo erg dat hij een NL versie heeft dan??
Ik heb ook een NL en heb ook WM6.1 NL erop gezet, dus die staat gewoon op de HTC site
Daarnaast is het irritant als hij belt, en vraagt waar iets zit
Hmm, ik vind die WM6.1 NL nergens! Merde..
Fout. Volgens de doos van de E100 (heb die net binnengekregen van Bol.com):Drumkruk schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:29:
[...]
Voor de TytnII moet je de W100 hebben. Die doet het prima, heerlijk ding! De E100 is volgens mij voor oudere modellen.
HTC RC E100
Wired Remote Controller With Earphone
Compatible devices:
HTC: P3300, P3350, P3600, P4350, S630, Touch, TyTN II, Touch Dual.
En zoals de doos zegt, werkt ie dus ook prima zonder drivers te installeren op mijn HTC TyTN II (of nouja, Vodafone V1615)
Uit topic 6:trekker22 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:13:
iemand wel eens zijn tyntnII laten connecten met pc (bluetooth) met als doel:
- muziek/audio van telefoon afspelen op pc?
- ingeplugde speakerset in pc gebruiken om te bellen via de telefoon (dus headset op pc is de handsfree van de telefoon)
ik heb een levelone usb bluetooth adapter gekocht voor de pc, die dit allemaal zou moeten ondersteunen, echter:
- als ik vanuit de pc connectie maak naar telefoon, kan die alleen kiezen voor inbel/netwerk verbinding
- als ik vanuit gsm connect naar pc kan ik wel kiezen voor "inst. als draadloos stereo", maar als ik dan muziek afspeel hoor ik niks op de pc. Op me Vista pc komt er onderin de balk bij de audio keuze te zien dat die bluetooth audio wil afspelen maar hoor ik niks.
- ik kan vanuit me gsm niet kiezen voor de optie "als handsfree instellen", terwijl de usb bluetooth connector dit wel ondersteund...
iemand hier suggesties voor?
===========================
Op mijn sony vaio werkt dat zonder problemen, gewoon in je bluetooth setting je stylus ingedrukt houden op je pc en dan als draadloos stereo instellen kiezen.
ik gebruik dit altijd om muziek te streamen van mijn pda, kan je gewoon vanuit de bank liedjes op je pda kiezen zonder dat je last heb van kabels..
zodra ik mijn bluetooth aanzet op mijn tytn heb ik 10 seconden later automatische handsfree...
weet je zeker dat de jouwe wel alles ondersteund? probeer anders eens te kijken of er nieuwe drivers uitzijn!
heb nu een nieuwe belkin dongle gekocht die zeker AD2P en Headset profile ondersteund.
Ik doe het volgende om muziek van gsm naar vista pc met boxen te streamen:
- BT aan op gsm en op PC
- ik kies voor "inst. als draadloos stereo"
- op gsm krijg je in titlebalk zo'n apart icoontje
- vanuit mediaplayer op gsm start ik een liedje, op gsm geen geluid
- led bt dongle op pc gaat super knipperen, data komt dus binnen
- op pc wordt audio automatisch van Realtek HD audio omgezet naar Bluetooth-Audio
En op de pc hoor ik helemaal niks via de boxen.
Mis ik nu een stap? Of moet ik op de PC nog iets doen om geluid naar de boxen te krijgen?
Of mis ik iets op de GSM? Ander programma dan mediaplayer? (Lijkt me niet want data lijkt wel op pc binnen te komen!)
Ben er al uren mee bezig, maar geen succes!
Pairen gaat prima, dat is het rare! Hij staat ook keurig in de lijst met gepairde apparaten en ook de optie handsfree is aangevinkt, maar er komt geen koptelefoon pictogrammatje in de titelbalk ... en dus doet-ie het ook niet. Zie ik iets over het hoofd? Heb hem al 100 keer weer verwijderd en weer toegevoegd, ook de tytn zelf al herstart ... maar nix!
Kortom: hellup plz

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!
Heb jij hem ook getest of neem jij als voor waarde dat het headset icoontje moet verschijnen?dazzling schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:12:
Vraagje: zit nu al uren te klooien met mijn Jabra BT205 oortje ... krijg dat ding met geen mogelijkheid aan de praat![]()
Pairen gaat prima, dat is het rare! Hij staat ook keurig in de lijst met gepairde apparaten en ook de optie handsfree is aangevinkt, maar er komt geen koptelefoon pictogrammatje in de titelbalk ... en dus doet-ie het ook niet. Zie ik iets over het hoofd? Heb hem al 100 keer weer verwijderd en weer toegevoegd, ook de tytn zelf al herstart ... maar nix!
Kortom: hellup plz![]()
update 22:41 uur: het werkt eindelijk ... hoe weet ik niet, maar ineens, na de zoveelste keer opnieuw pairen deed-ie het! Alleen het koptelefoon pictogram komt nog steeds niet. Nou ja, daar kan ik wel mee leven
[ Voor 46% gewijzigd door dazzling op 04-06-2008 22:46 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!
Volgens mij kan je geen geluid uit je com laten komen. Ik kan wel met mn mac via BT door de phone bladeren.
Verwijderd
Thanks. Echter, op plaatsen waar andere telefoons wel verbinding kunnen maken met 3G, maakt de mijne alsnog verbinding met GPRS, niet met 3G. Ik zit bij KPN - moet ik dit specifiek bij hen aanvragen of...?[...]
Zeg dan niets...
G staat voor GPRS, GPRS @ Wikipedia
3G @ Wikipedia. Is volgens mij hetzelfde als UMTS.
H staat voor HSDPA en is alleen te zien als je telefoon daadwerkelijk aan het downloaden is. HSDPA @ Wikipedia
HSDPA is sneller als 3G en die is weer sneller als GPRS.
Als je provider 3G aanbied zul je dit icoontje zien als je telefoon in het bereik is van het 3G netwerk. De G zie je als je telefoon dat niet is.
Verwijderd
je kan tegelijkertijd opladen, muziek afspelen via mini jack, en je koptelefoon aansluiten.
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=161656
als ik het goed begrijp:corny schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:29:
[...]
cradle: gesprekken gaan over de radio. tomtom niet. Tomtom is ook niet hoorbaar via telefoon.
bleutooth: gesprekken over radio, tomtom via speaker telefoon.
Is het mogelijk tomtom ook over de radio te sturen?
je ziet de UK versie, omdat je waarschijnlijk ingelogt bent met het account waarin het serienummer van je UK TYTN II is ingevoerd.UltraSub schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:31:
Was net push mail aan het inrichten op de Tytn van een vriend van me. Heeftie een NL toestel gekocht
Als je het serienummer van de NL TYTN II invoert (in een nieuw account?) dan zal (denk ik) de NL rom verschijnen ipv UK rom.
NL rom verschijnt alleen als hij een HTC TYNT II heeft, als hij een t-mobile versie of vodafone versie heeft moet hij wachten tot de rom bij t-mobile of vodafone verschijnt.
UK rom kun je niet op NL toestel zetten, tenzij je wat unlocked, maar dat schijnt weer slecht te zijn voor je garantie
Ik heb hem ook besteld voor een gebruiker in ons bedrijf. Ik hoop binnenkort te kunnen gaan testen mét en zonder tomtom op toestel. Uiteraard breng ik hier wel verslag uit, maar dat zal nog wel een 2 weken duren schat ik wegens inbouw tijd.Martijn___ schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 03:03:
[...]
als ik het goed begrijp:
cradle: gesprekken gaan over de radio. tomtom niet. Tomtom is ook niet hoorbaar via telefoon.
Yep, goed begrepen. Bij BT gaan inderdaad de gesprekken over de radio, de rest blijft normaal via de speaker hoorbaar. Ook reminders etc.Martijn___ schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 03:03:
[...]
als ik het goed begrijp:
Helaas is het niet mogelijk om TT ook naar de radio te leiden, althans, volgens THB.
Ik krijg tomtom gewoon op mijn bleutooth headset te horen zonder dat ik iets aparts ingesteld heb.Martijn___ schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 03:03:
[...]
als ik het goed begrijp:
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar mijn TyTN is direct.atjong schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 07:37:
Ik heb mijn TyTN II naar de VF-shop gebracht ter reparatie, maar realiseerde me dat ik morgen wel navigatie nodig heb. Dus heb ik mijn 5 jaar oude Asus A620 weer uit de kast gevist... Damn, wat is dat ding snel! Iedere handeling in WM is direct! Geen wachttijden meer. Eigenlijk moet ik zeggen: damn wat is de TyTN II traag! Ik ben er al helemaal aan gewend, maar zo te zien nemen wij genoegen met iets dat verre van optimaal is mensen!
Dan heb je hem dus niet voor niks ter reparatie weg gebrachtatjong schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 07:37:
Ik heb mijn TyTN II naar de VF-shop gebracht ter reparatie, maar realiseerde me dat ik morgen wel navigatie nodig heb. Dus heb ik mijn 5 jaar oude Asus A620 weer uit de kast gevist... Damn, wat is dat ding snel! Iedere handeling in WM is direct! Geen wachttijden meer. Eigenlijk moet ik zeggen: damn wat is de TyTN II traag! Ik ben er al helemaal aan gewend, maar zo te zien nemen wij genoegen met iets dat verre van optimaal is mensen!
Het enige wat altijd traag (als in 1 tot 2 seconde) is is het omdraaien van het beeld als ik het toetsenbord in of uitklap, maar dat is bij mijn andere pda ook zo...
Phone settings -> Network type veranderen naar WCDMA (pijnlijk voor je accu..) of auto (=3G)Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:11:
[...]
Thanks. Echter, op plaatsen waar andere telefoons wel verbinding kunnen maken met 3G, maakt de mijne alsnog verbinding met GPRS, niet met 3G. Ik zit bij KPN - moet ik dit specifiek bij hen aanvragen of...?
De setting GSM zorgt voor een GPRS verbinding en is erg fijn als je bijvoorbeeld 24/7 een IM-applicatie hebt draaien zodat je accu het tenminste een dag uithoudt.
Daarbij kun je eventueel HSDPA nog activeren voor een nog snellere verbinding. En een mooi H-icoontje in je 'taakbalk' natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door Ken. op 05-06-2008 14:32 ]
Verwijderd
Het vreemde is dat network type al op 'auto' staat. Als ik internet explorer opstart dan komt er een bericht in beeld dat wel zegt 'bezig verbinding te maken met GPRS, 3G...' maar wanneer deze verbinding dan tot stand is gebracht staat er zowel boven de signaalsterkte als ernaast een 'G'....KeN. schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:31:
[...]
Phone settings -> Network type veranderen naar WCDMA (pijnlijk voor je accu..) of auto (=3G)
De setting GSM zorgt voor een GPRS verbinding en is erg fijn als je bijvoorbeeld 24/7 een IM-applicatie hebt draaien zodat je accu het tenminste een dag uithoudt.
Daarbij kun je eventueel HSDPA nog activeren voor een nog snellere verbinding. En een mooi H-icoontje in je 'taakbalk' natuurlijk(
)
Anyway, heb de TyTn II maar nu "fixed" op GSM staan totdat Orange 't gefixed heeft, zal wel glitch ofzo zijn van het samenvoegen van 't T-Mobile & Orange netwerk, denk ik....
Net voor 2e * email naar Orange gestuurd daar ze niet echt de moeite hebben genomen de 1e helemaal te lezen... Die werd als klacht gezien
"We waarderen het dat u uw ontevredenheid met ons deelt. Uw uitleg geeft
ons de gelegenheid om klachten over ons netwerk te verzamelen en beter
aan te pakken."
Is geen klacht, 't is een probleem dat sinds kort optreed.....
[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 05-06-2008 16:09 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Dit riekt naar een klacht aangezien je klaagt over het netwerk van Orange, of klaag je nou over 1.5-2? In ieder geval klaag je en dat wordt als klacht gezienRaven schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:05:
Nou... wat er aan de hand is weet ik niet maar UMTS wisselt sinds 1.5-2 weken flink van signaalsterkte. Soms zelfs géén signaal![]()
Anyway, heb de TyTn II maar nu "fixed" op GSM staan totdat Orange 't gefixed heeft, zal wel glitch ofzo zijn van het samenvoegen van 't T-Mobile & Orange netwerk, denk ik....
Net voor 2e * email naar Orange gestuurd daar ze niet echt de moeite hebben genomen de 1e helemaal te lezen... Die werd als klacht gezien![]()
"We waarderen het dat u uw ontevredenheid met ons deelt. Uw uitleg geeft
ons de gelegenheid om klachten over ons netwerk te verzamelen en beter
aan te pakken."
Is geen klacht, 't is een probleem dat sinds kort optreed.....
Alleen die 1e mail werd gezien als klacht, waardoor 't doorgeschoven wordt ipv dat ze een oorzaak gaan zoeken.
[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 05-06-2008 18:47 ]
Oscar Wilde
Als je op een probleem wijst wordt dat bij bedrijven, met name als je schriftelijk stuurt, als een klacht gezien. Je wijst op een probleem want je ervaart problemen. Je "klaagt" over een gebrekkige dienstRaven schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:16:
Nee, ik klaag niet, ik wijs op een probleem dat sinds kort optreed...
Alleen die 1e mail werd gezien als klacht, waardoor 't doorgeschoven wordt ipv dat ze een oorzaak gaan zoeken.
[ Voor 12% gewijzigd door EnsconcE op 05-06-2008 19:16 ]
Ik heb van KPN een nieuwe sim gekregen omdat mijn dataverbinding meerdere malen per dag wegviel, en alleen met soft-reset weer (tijdelijk) terug te halen was. Ze konden geen enkele storing vinden, alleen was mijn sim wel zo'n 4 jaar oud.Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 14:46:
Als ik verbinding maak met internet komt er bovenin de startbalk bij het signaalsterkte-icoontje een 'G' te staan. Hier staat nooit 3G of iets anders - betekent dat dat mijn telefoon geen 3G verbinding maakt, of is 1x G het enige icoontje wat er kan staan?
Nu met nieuwe (U)SIM heb ik ineens overal 3G, en zelfs een U als ik streaming opvraag. SUPER! Wél minder sterk telefoonsignaal thuis, dat dan weer wel...
Een 'U' of een 'H'?teake schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:40:
[...]
Ik heb van KPN een nieuwe sim gekregen omdat mijn dataverbinding meerdere malen per dag wegviel, en alleen met soft-reset weer (tijdelijk) terug te halen was. Ze konden geen enkele storing vinden, alleen was mijn sim wel zo'n 4 jaar oud.
Nu met nieuwe (U)SIM heb ik ineens overal 3G, en zelfs een U als ik streaming opvraag. SUPER! Wél minder sterk telefoonsignaal thuis, dat dan weer wel...
Kan ze nergens vinden @ inet. Ze staan gewoon onder de Windows map.
[ Voor 8% gewijzigd door XoReP op 05-06-2008 20:18 ]
Is er een manier om dit ding in het nederlands te krijgen?
Ik heb al een beetje lopen zoeken, maar iedereen heeft het over ROMs etc, en hier heb ik helemaal geen zin in aangezien ik niet mijn garantie wil weggooien als ik het verneuk, kans is ook groot dat ik een verkeerde ROM versie ergens vandaan haal en dan dat ding gelijk molof iets dergelijk, aangezien ik geen idee heb welke wel of niet hier op kan.
van harte gefeliciflapstaart met deze geweldig telefoon.JeanLucPicard schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:48:
Ik heb sinds gister dus ook dit mooie telefoontje, maar ik heb dus een engelse versie ontvangen.
Ik heb al een beetje lopen zoeken, maar iedereen heeft het over ROMs etc, en hier heb ik helemaal geen zin in aangezien ik niet mijn garantie wil weggooien als ik het verneuk, kans is ook groot dat ik een verkeerde ROM versie ergens vandaan haal en dan dat ding gelijk molof iets dergelijk, aangezien ik geen idee heb welke wel of niet hier op kan.
Als je het "verneukt"kun je altijd de oude rom weer terug zetten en heb je gewoon garantie. Als je bang bent om het te "verneuken" én het niet op te kunnen lossen dan is er voor zover ik weet geen makkelijke manier om het in een andere taal te krijgen. Je kunt niet ff een programmatjes downloaden die het allemaal ff voor je doet.
In dit forum staan al zat doorverwijzingen naar sites/fora als XDA en daar de goede rom vinden is echt een fluitje van een cent. Dus als je niets met roms oid wil doen dan ben ik bang dat je met de engelse versie moet leren leven. Ik weet niet hoe het vandaag de dag staat met de rare vertalingen van engels ---> nederands...
Maargoed dat laatste moet je zelf weten. Misschien dat iemand anders nog een manier weet maar volgens mij zul je toch echt met roms aan de slag moeten wil je de taal veranderen.
[ Voor 6% gewijzigd door luckybasterd op 05-06-2008 21:30 ]
ik maak gebruik van een Veripart Car Charger Mini USB voor mijn Tytn2. Lange tijd heb ik in de auto mijn Tytn2 kunnen opladen via deze lader. Echter nu lijkt het niet meer te werken.
Het oranje lampje op de Tytn2 geeft wel aan dat hij aan het laden is, en dit geeft Energiebeheer ook aan. Echter het apparaat wordt toch niet bijgeladen, het loopt alleen maar sneller leeg.
Wat opvallend is, is dat het oranje lampje soms uit gaat, terwijl Energiebeheer nog wel aangeeft dat het apparaat aan het laden is.
Ik dacht persoonlijk dat dit aan de Veripart Car Charger Mini USB zou liggen, echter ik heb nog een HTC 3600 die wel gewoon goed wordt opgeladen via de autolader.
Wat ook raar is, is dat mijn Tytn wel gewoon goed oplaadt via de 230V netadapter.
Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar ik vermoed sterk dat het aan de Tytn ligt. Ik heb trouwens wel gewoon het vinkje uitstaan in energiebeheer:
check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Verwijderd
http://forum.xda-develope...php?p=2272820#post2272820
Ik heb 'm zonet maar teruggezet naar WM6 (WWE), ik hoop dat mijn telefoon weer als vanouds werkt...
JeanLucPicard schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:48:
Ik heb sinds gister dus ook dit mooie telefoontje, maar ik heb dus een engelse versie ontvangen.
Er is geen andere manier. Ik was aanvankelijk ook wat huiverig over dat flashen, maar het is echt niet moeilijk en binnen een paar minuten gepiept. Op XDA vind je alle info die je nodig hebt.luckybasterd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:24:
Misschien dat iemand anders nog een manier weet maar volgens mij zul je toch echt met roms aan de slag moeten wil je de taal veranderen.
[ Voor 23% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 06-06-2008 02:05 . Reden: +quote ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
bleutooth headset werkt dan misschien weer anders dan bleutooth carkit?ronaldlokers schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:27:
[...]
Ik krijg tomtom gewoon op mijn bleutooth headset te horen zonder dat ik iets aparts ingesteld heb.
Lijkt me wel, met een headset hoeft de autoradio niet gemuted te wordenMartijn___ schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 04:34:
[...]
bleutooth headset werkt dan misschien weer anders dan bleutooth carkit?
Bagger. Ik weet niet welke idioot ze erop hebben gezet. Het vreemde is dat er een Microsoft Benelux is, maar daar zullen ze vast geen gebruik gemaakt hebben.luckybasterd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:24:
[...]
*knip
...Ik weet niet hoe het vandaag de dag staat met de rare vertalingen van engels ---> nederands...
*knip
Anyone?trekker22 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:44:
[...]
Uit topic 6:
heb nu een nieuwe belkin dongle gekocht die zeker AD2P en Headset profile ondersteund.
Ik doe het volgende om muziek van gsm naar vista pc met boxen te streamen:
- BT aan op gsm en op PC
- ik kies voor "inst. als draadloos stereo"
- op gsm krijg je in titlebalk zo'n apart icoontje
- vanuit mediaplayer op gsm start ik een liedje, op gsm geen geluid
- led bt dongle op pc gaat super knipperen, data komt dus binnen
- op pc wordt audio automatisch van Realtek HD audio omgezet naar Bluetooth-Audio
En op de pc hoor ik helemaal niks via de boxen.
Mis ik nu een stap? Of moet ik op de PC nog iets doen om geluid naar de boxen te krijgen?
Of mis ik iets op de GSM? Ander programma dan mediaplayer? (Lijkt me niet want data lijkt wel op pc binnen te komen!)
Ben er al uren mee bezig, maar geen succes!
Eh.... ik dácht een U, maar nu met HDSPA aangevinkt (stond al zo) zie ik inderdaad een H.
Ik zal me wel vergist hebben denk ik.
Het muten wordt niet door de TyTN gedaan maar door de betreffende carkit. Volgens mij werkt de headset op dezelfde manier als de carkitcorny schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 07:49:
[...]
Lijkt me wel, met een headset hoeft de autoradio niet gemuted te worden
Dacht dat er in de foon een carkit profiel geactiveerd werd anders. En ja, de carkit mute de radio inderdaad wel, maar imho alleen als het carkit profiel actief is.dlenstra schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:37:
[...]
Het muten wordt niet door de TyTN gedaan maar door de betreffende carkit. Volgens mij werkt de headset op dezelfde manier als de carkit
meer mensen die hetzelfde probeem hebben?saxion schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:32:
het begint er op te lijken dat het ligt aan een brakke USB Connector van de Tytn2.
http://forum.xda-develope...php?p=2272820#post2272820
HTC TyTNII WM6.1 (net nieuw gekocht toestel, originele ROM)
USIM, maakt keurig verbinding met internet, maar komt niet op de exchange server. Hierdoor kan activeSync dus niet met outlook synchroniseren. Tenminste..... niet via internet. Lokaal syncen is geen probleem.
Firewall van de server is het niet: webinterface is gewoon bereikbaar vanaf de TyTN, en webinterface gebruikt net als active sync gewoon poort 80.
SIM's uitgewisseld uit een werkende TyTNII met WM6.0 (de mijne) en dan werkt exchange OOK niet. Dus: SIM maakt geen verschil (werkt zelfs correct in de mijne, dus sim is goed). Probleem ligt echt in de combinatie van de nieuwe TyTNII met WM6.1 en onze exchange server.
PDC SBS server met windows server 2003. (small business)
Exchange system 6.5.7226.0
Foutcode 0x80072ee7
http://www.google.nl/sear...80072ee7+exchange&spell=1
HTC-support suggereert deze oplossing: Exchange ActiveSync and Outlook Mobile Access errors occur when SSL or forms-based authentication is required for Exchange Server 2003 , die hebben we doorgevoerd, maar dat blijkt niet te werken.
Onze automatiseerder en telefoonleverancier komen er niet uit, en HTC-support dus ook niet. Maar jullie als tweakers vast wel! Hellup!
[ Voor 10% gewijzigd door teake op 06-06-2008 15:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden geinstalleerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is.
Dit klinkt mij als of deze app niet gesigned is (dit kan ik mij herinneren van een eerdere palm device die ik had) maar volgens mij is het anderen hier wel gewoon gelukt. Kortom, iemand een idee?
Verwijderd
Ik heb zelf nu bij snel typen dat bij een spatie eerst de letter na de spatie verschijnt en daarna de spatie. Iemand de juiste registry tweak hiervoor?
Verwijderd
Ik heb gewoon de cab op mn sd gezet en installeer hem dus vanaf de TTII..de statusbalk begint te lopen en dan komt de melding.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 22:09:
Hoe installeer je het? Wanneer komt de melding precies, welke handelingen heb je al gedaan?
Ik heb zelf nu bij snel typen dat bij een spatie eerst de letter na de spatie verschijnt en daarna de spatie. Iemand de juiste registry tweak hiervoor?
Verwijderd
Kan steeds geen verbinding met internet maken,na reset weer wel maar dat is tijdelijk.
Moet hem dus regelmatig resetten om te internetten/mailen?
Iemand anders ook dit probleem of oplossing?
Verwijderd
En instellingen --> apparaat info of --> Info staat ook niet de juiste device code/ID die ik nodig heb...
Iemand die me kan helpen?
Wat houd dit in?
Oscar Wilde
Same here.... plus dat ik alle mailtjes die ik verstuur zelf ook binnen krijg in mijn postvak indoemaarwat schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:07:
Ik heb bij mijn mail accounts mijn Gmail account staan. Ik haal alles binnen. Gaat allemaal goed. Echter als ik een mail beantwoord en verzend dan gaat hij verzenden en ontvangen en zijn de rest van de mailtjes die ik nog niet heb gelezen verdwenen. Wat doe ik verkeerd?

Errug irritant, vooral als je iedere keer een melding krijgt van "nieuwe e-mail" en dan blijkt het je eigen, net verzonden, mailtje te zijn
Ik doe vast iets verkeerd
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Bedoel je de activatie voor je TomTom? Deze geeft TomTom zelf aan.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:08:
Waar kan ik de Device code of Device ID vinden van mn HTC, heb m nodig voor tomtom. Ik zou hem moeten kunnen vinden bij Tomtom home menu --> help --> configuration info.......... maar ik kan helemaal geen help vinden in mijn tomtom.
En instellingen --> apparaat info of --> Info staat ook niet de juiste device code/ID die ik nodig heb...
Iemand die me kan helpen?
Verwijderd
Ik heb dit ook gehad met de WM 6.1 versie. Het komt doordat de tytn een beveiligde verbinding met de server gaat maken dus via https. Je moet dan het servercertificaat via activesync op de tytn kopieren.teake schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:50:
Nieuwe TyTNII met activesync probleem: exchange server wordt niet gevonden.
HTC TyTNII WM6.1 (net nieuw gekocht toestel, originele ROM)
USIM, maakt keurig verbinding met internet, maar komt niet op de exchange server. Hierdoor kan activeSync dus niet met outlook synchroniseren. Tenminste..... niet via internet. Lokaal syncen is geen probleem.
Firewall van de server is het niet: webinterface is gewoon bereikbaar vanaf de TyTN, en webinterface gebruikt net als active sync gewoon poort 80.
SIM's uitgewisseld uit een werkende TyTNII met WM6.0 (de mijne) en dan werkt exchange OOK niet. Dus: SIM maakt geen verschil (werkt zelfs correct in de mijne, dus sim is goed). Probleem ligt echt in de combinatie van de nieuwe TyTNII met WM6.1 en onze exchange server.
PDC SBS server met windows server 2003. (small business)
Exchange system 6.5.7226.0
Foutcode 0x80072ee7
http://www.google.nl/sear...80072ee7+exchange&spell=1
HTC-support suggereert deze oplossing: Exchange ActiveSync and Outlook Mobile Access errors occur when SSL or forms-based authentication is required for Exchange Server 2003 , die hebben we doorgevoerd, maar dat blijkt niet te werken.
Onze automatiseerder en telefoonleverancier komen er niet uit, en HTC-support dus ook niet. Maar jullie als tweakers vast wel! Hellup!
Ik heb dat als volgt gedaan: ik heb mijn externe mail benaderd via https met je gewone pc, dus je outlook web access. Je krijgt dan een beveiligde pagina. In IE 7.0 krijg je dan het slotje naast de adresbalk. Als je daar dan op klikt met je linker muisknop krijg je een scherm waarin ook staat certificaat weergeven, dit doe je dan. Dan heb je het scherm van het certificaat. Op het tweede tabblad details kies je onderaan kopieren naar bestand. Klik op volgende en kies voor de eerste optie: DER Encoded Binary en vervolgens volgende. Dan moet je een een bestandsnaam opgeven, maakt niet uit wat dat is. Als je op bladeren klikt kan je kiezen om dit bestand op je bureaublad op te slaan dan kun je hem makkelijk terug vinden. Vervolgens klik je op volgende en dan voltooien. Nu staat het bestand op je bureaublad. Dit bestand moet je vervolgens via activesync kopieeren naar je tytn. Als je dit hebt gedaan kun je in de tytn het bestand via je verkenner opzoeken en vervolgens klik je er twee keer op zodat het wordt geopend. Dan vraagt hij geloof ik wil je dit certificaat installeren, ik weet het niet precies meer, maar dan zeg je ja en het certificaat wordt geinstalleerd. Als dit gebeurt is dan kun je wel via internet syncen met je server. Bij mij heeft dit in iedergeval wel gewerkt.
Whoohoo! Ik werd net door hen gebeld dat mijn telefoon een "board swap" gekregen heeft en klaar ligt. Dat is nog eens SNEL!atjong schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 07:37:
Ik heb mijn TyTN II naar de VF-shop gebracht ter reparatie
Verwijderd
Ja die bedoel ik, maar waar kan ik dat vinden in tomtom?My-life schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:39:
[...]
Bedoel je de activatie voor je TomTom? Deze geeft TomTom zelf aan.
Verwijderd
Start TomTom op. rechts onderin je scherm zie je met balkjes aangegeven hoeveel bereik je hebt. Klik op deze balkjes.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:28:
[...]
Ja die bedoel ik, maar waar kan ik dat vinden in tomtom?
In het volgende scherm zie je rechtsonder (net boven "ok") een vakje met daarin je versie (bij mij versie 6.032). klik hier op.
In het volgende scherm zie je de device code. Hij staat op de regel onder taal. betsaat uit 2 maal 5 cijfers of letters.
Verwijderd
that's it, ontzettend bedankt, heb mezelf echt de **** gezochtVerwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:39:
[...]
Start TomTom op. rechts onderin je scherm zie je met balkjes aangegeven hoeveel bereik je hebt. Klik op deze balkjes.
In het volgende scherm zie je rechtsonder (net boven "ok") een vakje met daarin je versie (bij mij versie 6.032). klik hier op.
In het volgende scherm zie je de device code. Hij staat op de regel onder taal. betsaat uit 2 maal 5 cijfers of letters.
Maar goed, heb problemen om hem in portrait mode te krijgen. Aanpassen van de sys.txt file naar de juiste resolutie levert niets op. Iemand die me verder kan helpen? Op google vind ik alleen maar tweaks naar hogere resoluties.
Van de week maar eens langs Orange winkel, kijken of hun iets weten...
Vanmorgen dacht ik daar natuurlijk niet aan toen ik er haast langs liep

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 07-06-2008 20:03 ]
Oscar Wilde
SUPER! Ik kan het nu niet proberen (telefoon ligt al bij leverancier), maar ik heb uiteraard meteen een mailtje met de oplossing naar hem gemaild. Maandag gelijk even kijken of het werkt zo.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:03:
[...]
Ik heb dit ook gehad met de WM 6.1 versie. Het komt doordat de tytn een beveiligde verbinding met de server gaat maken dus via https. Je moet dan het servercertificaat via activesync op de tytn kopieren.
Ik heb dat als volgt gedaan: ik heb mijn externe mail benaderd via https met je gewone pc, dus je outlook web access. Je krijgt dan een beveiligde pagina. In IE 7.0 krijg je dan het slotje naast de adresbalk. Als je daar dan op klikt met je linker muisknop krijg je een scherm waarin ook staat certificaat weergeven, dit doe je dan. Dan heb je het scherm van het certificaat. Op het tweede tabblad details kies je onderaan kopieren naar bestand. Klik op volgende en kies voor de eerste optie: DER Encoded Binary en vervolgens volgende. Dan moet je een een bestandsnaam opgeven, maakt niet uit wat dat is. Als je op bladeren klikt kan je kiezen om dit bestand op je bureaublad op te slaan dan kun je hem makkelijk terug vinden. Vervolgens klik je op volgende en dan voltooien. Nu staat het bestand op je bureaublad. Dit bestand moet je vervolgens via activesync kopieeren naar je tytn. Als je dit hebt gedaan kun je in de tytn het bestand via je verkenner opzoeken en vervolgens klik je er twee keer op zodat het wordt geopend. Dan vraagt hij geloof ik wil je dit certificaat installeren, ik weet het niet precies meer, maar dan zeg je ja en het certificaat wordt geinstalleerd. Als dit gebeurt is dan kun je wel via internet syncen met je server. Bij mij heeft dit in iedergeval wel gewerkt.
Dank voor je oplossing!
Dan heb je denk ik de beta versie. Final werkt hier goed in portrait en landscape.UltraSub schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:46:
Net maar eens iGo 8 geprobeerd, ipv TomTom. Lijkt een beter pakketje dan TomTom!
Maar goed, heb problemen om hem in portrait mode te krijgen. Aanpassen van de sys.txt file naar de juiste resolutie levert niets op. Iemand die me verder kan helpen? Op google vind ik alleen maar tweaks naar hogere resoluties.
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Is ie al geupgrade naar WM6.1? Bij mij duurde het eerst ook ontzettend lang, maar met 6.1 is ie ineens supersnel met synchroniseren.Tiberium schreef op zondag 08 juni 2008 @ 15:09:
Sinds enkele dagen ook de blije (over het algemeen) bezitter van deze unit. Het valt me op dat synchroniseren zowel via BT als Windows mobile device center (heb vista) erg traag gaat. De laatste procent duurt wel 3 minuten ofzo, ook als ik maar een klein taakje heb toegvoegd op laptop of de tytn. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Als ik kijk bij instellingen>info zie ik staan "Windows Mobile 6 professional" dus nee denk niet geupdate... maar als ik windows update run vanaf de kaiser zegt ie dat de meest recente updates geinstalleerd zijn... of geld dat soms alleen voor de patches en niet voor windows zelf?Veneficus schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:21:
[...]
Is ie al geupgrade naar WM6.1? Bij mij duurde het eerst ook ontzettend lang, maar met 6.1 is ie ineens supersnel met synchroniseren.
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Verwijderd
mis ik een belangrijke update ?
Verwijderd
Ga naar de HTC-side en registreer je (TyTn2) bij de HTC e-club. Hierna kun je de WM 6.1 upgrade downloaden. Inderdaad gaat het syncen met 6.1 enorm veel sneller dan voorheen.Tiberium schreef op zondag 08 juni 2008 @ 19:42:
[...]
Als ik kijk bij instellingen>info zie ik staan "Windows Mobile 6 professional" dus nee denk niet geupdate... maar als ik windows update run vanaf de kaiser zegt ie dat de meest recente updates geinstalleerd zijn... of geld dat soms alleen voor de patches en niet voor windows zelf?
Maarree, lees dit en andere forums even door over de ervaringen met 6.1. Die zijn niet altijd positief. Zelf ben ik er ook niet weg van en verlang ik eerlijk gezegd weer een beetje naar 6.0.
In de geluidsintellingen doet hij het wel (play knopje) en staat hij ook aan, maar als het puntje bij paaltje komt hoor ik niks. in de HTC homeplus staat die wel maar er komt ook geen pop-up zoals bij de e-mail.
iemand meer last van?
[ Voor 17% gewijzigd door mcman op 09-06-2008 00:00 ]
Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar is ie grafisch niet traag op een TyTN2?Darklance schreef op zondag 08 juni 2008 @ 08:18:
Dan heb je denk ik de beta versie. Final werkt hier goed in portrait en landscape.
Hier dus niet. Wel voor mijn UK tytn, maar niet voor de NL tytn van mijn maat.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:33:
[...]
Ga naar de HTC-side en registreer je (TyTn2) bij de HTC e-club. Hierna kun je de WM 6.1 upgrade downloaden.
En die laatste heeft dus wel wat minor problems met exchange 2003, dus ik zou graag 6.1 NL hebben om er op te zetten, maar kan hem niet vinden.
Ik weet dus niet of ik de beta of de full heb, maar hij draait goed op de tytn 2. Opstarten duurt way langer dan TomTom, maar als hij loopt, loopt het goed. Heb heb gisteren op een PDA zien lopen, maar op de tytn loopt het minstens zo goed.atjong schreef op maandag 09 juni 2008 @ 07:48:
[...]
Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar is ie grafisch niet traag op een TyTN2?
Verwijderd
Nadat ik vanmorgen mijn telefoon uit de standby modus probeerde te halen, kreeg ik het bootloader scherm te zien. (Rood, groen, blauw en witte balk) Orginele Vodafone V1615. Geen flashes uit proberen te voeren gewoon standaard.
Nu heb ik een beetje rondgesnuffeld op xda en tweakers, maak ik kan zo geen concrete oplossing vinden.
Weet iemand een oplossing of is het gewoon terugsturen naar HTC?
Alvast bedankt.
***Opgelost***
Cameraknop + aan/uit knop + soft reset knop tegelijk indrukken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 13:09 ]
Heb een hele tijd terug hetzelfde probleem gehad (ook v1615). Bij mij hielp het toen om de SIM en batterij te verwijderen.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:57:
Hallo,
Nadat ik vanmorgen mijn telefoon uit de standby modus probeerde te halen, kreeg ik het bootloader scherm te zien. (Rood, groen, blauw en witte balk) Orginele Vodafone V1615. Geen flashes uit proberen te voeren gewoon standaard.
Nu heb ik een beetje rondgesnuffeld op xda en tweakers, maak ik kan zo geen concrete oplossing vinden.
Weet iemand een oplossing of is het gewoon terugsturen naar HTC?
Alvast bedankt.
***Opgelost***
Cameraknop + aan/uit knop + soft reset knop tegelijk indrukken.
Yep.. ZEEER irritant ! En wat nóg vervelender daarbij is: het toestel gaat bij het ontvangen van een SMS-bericht ook gelijk uit de stand-by stand. Dit was ik niet gewend en heb daarom geen key-lock aan, met als gevolg dat in mijn zak allerlei telefoontjes worden gepleegd zonder dat ik dit wil.mcman schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:13:
Heb me telefoon nu al een paar keer een hard reset gegeven maar het geluid van de sms doet het niet.
In de geluidsintellingen doet hij het wel (play knopje) en staat hij ook aan, maar als het puntje bij paaltje komt hoor ik niks. in de HTC homeplus staat die wel maar er komt ook geen pop-up zoals bij de e-mail.
iemand meer last van?
Zelfde verhaal overigens met de 'low battery warning'
Ik overweeg zelfs om een niet officiële ROM te flashen vanwege dit probleem

Je geeft aan dat je je bij HTC-Club kunt registeren.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:33:
[...]
Ga naar de HTC-side en registreer je (TyTn2) bij de HTC e-club. Hierna kun je de WM 6.1 upgrade downloaden. Inderdaad gaat het syncen met 6.1 enorm veel sneller dan voorheen.
Maarree, lees dit en andere forums even door over de ervaringen met 6.1. Die zijn niet altijd positief. Zelf ben ik er ook niet weg van en verlang ik eerlijk gezegd weer een beetje naar 6.0.
Maar ik heb hier een S/N waarbij HTC-Club aangeeft dat het niet een juiste SN is.
Maakt het uit of ik een T-mobile branded 1 heb?
(--=) Peace For Everybody (=--)
Jups... alleen HTC Unbranded phones kan je registreren bij HTC....blaatpaal schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:55:
[...]
Je geeft aan dat je je bij HTC-Club kunt registeren.
Maar ik heb hier een S/N waarbij HTC-Club aangeeft dat het niet een juiste SN is.
Maakt het uit of ik een T-mobile branded 1 heb?
Edit : Typo
[ Voor 3% gewijzigd door Andre_J op 09-06-2008 16:05 ]
(--=) Peace For Everybody (=--)
alleen unbranded phones kun je registreren bij de HTC eClubthe_nowhereman schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:05:
[...]
Jups... alleen HTC branded phones kan je registreren bij HTC....
Ok, het is maandagmiddag. Ik heb je oplossing geprobeerd, maar nog niet het gewenste resultaat:Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:03:
[...]
Ik heb dit ook gehad met de WM 6.1 versie. Het komt doordat de tytn een beveiligde verbinding met de server gaat maken dus via https. Je moet dan het servercertificaat via activesync op de tytn kopieren.
Zonder SSL: werkt nog steeds niet, zelfde foutcode.
MET SSL: andere foutcode: Het beveiligingscertificaat op de server is ongeldig. Neem contact op met uw Exchange Server-beheerder of ISP om een geldig certificaat op de server te installeren.
Ondersteuningscode: 0x80072F06
En nu?
[ Voor 54% gewijzigd door teake op 09-06-2008 16:27 . Reden: verkeerde post ge-quote ]
Dit topic is gesloten.