Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:43:
.............
Een anders irritant iets na upgrdae van 6.1 is dat het lijkt dat me TYTN zo af en toe voor 10 sec. lijkt te bevriezen!
Zelfde probleem hier. Is inderdaad vreselijk irritant. op xdadev gaat er wel een draadje over maar dat is gericht op de WWE versie (of het qua resultaat verschil maakt met NLD; geen idee). Maar dit vereist werken met HardSPL, en tevens werkt die oplossing ook nog niet perfect.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:08:
[...]
Nee ik heb altijd alles orgineel gehad, op wat gespeel met home customizer na dan.
Nou gaat er tevens een draadje over het feit dat de rom upgrade op de site van htc corrupt zou zijn. en dat er een nieuwe aankomt? ben benieuwd
Verder ben ik wel tevreden over de WM 6.1 update.
Merk het aan mn batterij en de snelheid is ook iets hoger.
Alleen krijgen ze het bij HTC toch weer voor mekaar om de eigen software het te laten vernaggelen; neem de sluitknop van HTC zelf, die niet afsluit terwijl dat toch echt in de opties staat aangegeven. EN die ook constant vastloopt, maar dan nog erger dan de eerder besproken freezes binnen andere features van WM.
En daarnaast mis ik het overzicht van de actieve processen in de optie instellingen > systeem > geheugen. Bij 6.0 stond daar een 3e tabbald bij met actieve processen. Nu niet meer helaas, of staat dat ergens anders en heb ik er overheen gekeken?
Tja het is maar ff wachten op een oplossing van htc of op xda-dev, en anders toch weer downgraden naar 6.0 wat wel jammer is gezien de eerder genoemde pluspunten.
[ Voor 15% gewijzigd door Zky_ op 29-05-2008 12:25 ]
Moisture is the essence of wetness!