HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.132 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:43:
.............
Een anders irritant iets na upgrdae van 6.1 is dat het lijkt dat me TYTN zo af en toe voor 10 sec. lijkt te bevriezen!
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:08:
[...]

Nee ik heb altijd alles orgineel gehad, op wat gespeel met home customizer na dan.
Zelfde probleem hier. Is inderdaad vreselijk irritant. op xdadev gaat er wel een draadje over maar dat is gericht op de WWE versie (of het qua resultaat verschil maakt met NLD; geen idee). Maar dit vereist werken met HardSPL, en tevens werkt die oplossing ook nog niet perfect.

Nou gaat er tevens een draadje over het feit dat de rom upgrade op de site van htc corrupt zou zijn. en dat er een nieuwe aankomt? ben benieuwd ;)

Verder ben ik wel tevreden over de WM 6.1 update.
Merk het aan mn batterij en de snelheid is ook iets hoger.
Alleen krijgen ze het bij HTC toch weer voor mekaar om de eigen software het te laten vernaggelen; neem de sluitknop van HTC zelf, die niet afsluit terwijl dat toch echt in de opties staat aangegeven. EN die ook constant vastloopt, maar dan nog erger dan de eerder besproken freezes binnen andere features van WM.
En daarnaast mis ik het overzicht van de actieve processen in de optie instellingen > systeem > geheugen. Bij 6.0 stond daar een 3e tabbald bij met actieve processen. Nu niet meer helaas, of staat dat ergens anders en heb ik er overheen gekeken?

Tja het is maar ff wachten op een oplossing van htc of op xda-dev, en anders toch weer downgraden naar 6.0 wat wel jammer is gezien de eerder genoemde pluspunten.

[ Voor 15% gewijzigd door Zky_ op 29-05-2008 12:25 ]

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Vanwege in de laaste paar post over de HTC 6.1 upgrade heb ik m'n device weer op 6.0 draaien.
Ook ik herkende het iedere keer kort vastlopen met 6.1 al doet 'ie dat met 6.0 ook maar met 6.1 frequenter.
robertwebbe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:06:
Eén van de zaken die verbeterd is in Windows Mobile 6.1 is dat de bluetooth handsfree stack verbeterd is. Het was Microsoft bekend dat er in Europa veel gezeur kwam van zakelijke klanten die voorheen de goede kwaliteit van o.a. Nokia gewend waren.
Wat bedoel je, zou je dit nader kunnen toelichten? Bedoel je het echoën dat ik (nou ja, degene aan de andere kant van de lijn) ondervindt i.c.m. Nokia carkit in m'n auto terwijl m'n Qtek S200 en HTC S310 dat niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Heeft iemand een link naar de msn live download? Ik kan de link namelijk niet meer vinden :/
Ik heb al verschillende versies geprobeerd maar ik kan geen werkende vinden...

[ Voor 30% gewijzigd door Nimoleda op 29-05-2008 13:36 . Reden: :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:31:
volgende week zaterdag komt mijn Diamond!!! ik hoop geen gezeur meer over die videodrivers:)
Komt er wel iets anders... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:51

dlenstra

....

lvisser87 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:48:
Heeft iemand een link naar de msn live download? Ik kan de link namelijk niet meer vinden :/
Ik heb al verschillende versies geprobeerd maar ik kan geen werkende vinden...
Kijk even op allaboutphones.nl
Even registreren en je moet er daar een kunnen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:? :? Kreeg net sms van dat ik 2 voicemailberichten had, maar géén gemiste oproepen terwijl foon aan stond :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Raven schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:39:
:? :? Kreeg net sms van dat ik 2 voicemailberichten had, maar géén gemiste oproepen terwijl foon aan stond :?
En jij weet zeker dat jij al die tijd ook verbinding had met het GSM netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tenzij T-Mobile weer met de masten van Orange aan het kloten was, jah!
Bereik wisselt weer zie ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 29-05-2008 14:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlenstra schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:43:
[...]

Kijk even op allaboutphones.nl
Even registreren en je moet er daar een kunnen downloaden
Ik ben er toevallig ook naar op zoek, maar dat is volgens mij niet de gewone versie die er standaard op je tytn2 zit toch? En via vodafone live krijg ik hem ook niet gedownload :S fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:57:
[...]

Ik ben er toevallig ook naar op zoek, maar dat is volgens mij niet de gewone versie die er standaard op je tytn2 zit toch? En via vodafone live krijg ik hem ook niet gedownload :S fijn..
probeer deze eens dan...

WLM (windows live messenger)

geen idee of die het met de tytnII doet, maar vermoed het wel

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:51

dlenstra

....

[...]

het is als het goed is een nieuwere versie. Vodafone live schijnt niet te werken met de tytn ii.
Ik gebruik zelf die van allaboutphones en werkt naar behoren.

nu je het hebt over vodafone... je moet niet vergeten even de proxy te verwijderen. anders werken de live services niet via het vodafone netwerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:43:
Ik heb na upgrade van WM6.1 een irritant probleem dat als ik meerdere agenda items op mijn today scherm heb ik een scrollbar krijg over de hele lengte van het scherm. Voor de update had ik alleen een scrollbartje naast de agenda items. Weet iemand of ik dit kan instellen?
Dat klinkt alsof je HTC Home unlocked hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen

Ik ben nieuw op dit forum en ben hier na lang googlen terecht gekomen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Deze middag heb ik van de htc website de rom-update voor naar wm6.1 geinstalleerd op mijn mio. Toen ik daar miomap v3.2 wou installeren ging dat niet (op wm6.0 ging dat wel). Hij installeren lukt, maar als ik het eenmaal wil openen dan doet hij dat niet.

Aan wat ligt dat?Kan dat verholpen worden door iets te doen?
Kan ik eventueel terug naar de wm6.0? Zoja,waar vind ik die dan? en hoe moet ik die installeren?

Ik heb een tytnII zonder operator, dus gewoon gekocht in een winkel. Nu staat er dan een nederlandstalige Rom op.

Sorry voor de vele vragen, ik heb de zoekfunctie al geprobeerd, maar niet echt een duidelijk antwoord gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
HTC TyTN II Wired Remote Control RC E100 heb ik nu een paar maanden. Nu moest ik laatst de mini-usb plug naar beneden drukken voor geluid in beide oren. Anders had ik alleen links geluid. Nu doet ie dus niks meer, geluid blijft over boxje gaan ipv over headset! MOeilijk om dit onder software te pakken, heb 6.1 inmiddels, maar daarna werkte ie nog prima. Heb hem aangeschaft omdat mn oude kapot was, ook daar had ik gezeik over links danwel rechts geluid en bij indrukken weer op beide. Dacht dat het aan mini-usb poort lag, maar was dus gister in de Belcompany, daar hebben we een andere headset geprobeerd en hij deed het gewoon!
Echt heel wazig, wordt dus headset maar opsturen naar Expansys....
Ga er maandag nog even langs of mijn headset het wel bij die telefoon van die verkoper, heeft ook een HTC, doet.
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:10:
Hallo iedereen

Ik ben nieuw op dit forum en ben hier na lang googlen terecht gekomen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Deze middag heb ik van de htc website de rom-update voor naar wm6.1 geinstalleerd op mijn mio. Toen ik daar miomap v3.2 wou installeren ging dat niet (op wm6.0 ging dat wel). Hij installeren lukt, maar als ik het eenmaal wil openen dan doet hij dat niet.

Aan wat ligt dat?Kan dat verholpen worden door iets te doen?
Kan ik eventueel terug naar de wm6.0? Zoja,waar vind ik die dan? en hoe moet ik die installeren?

Ik heb een tytnII zonder operator, dus gewoon gekocht in een winkel. Nu staat er dan een nederlandstalige Rom op.

Sorry voor de vele vragen, ik heb de zoekfunctie al geprobeerd, maar niet echt een duidelijk antwoord gevonden.
Is er een update van Miomap? En heb jij al contact met hun gehad?

Als je terug wil naar windows mobile 6 dan moet je met ROM's aan de slag. www.xda-developers.com geeft hier veel informatie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

-JeeDee- schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:24:
[headset mono - stereo door plugje / connector]
Iemand hier ervaring mee?
Yep. Ik heb als ik mijn mini-USB -> mini jack plugje gebruik ook vaak maar aan één oor geluid.
Als ik 'm dan wat aandruk heb ik wel weer geluid aan beide kanten. In het begin was dat niet zo, dus ik hoop dat het aan het plugje ligt. Vrees echter dat het aan de mini-USB poort ligt ;(
Dat poortje is al zo wiebelig als het maar kan, en door mijn dock bij mijn PC staat 'ie ook elke dag weer bloot aan slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Balen! :(
Sinds een week hoor ik vaak (iedere paar minuten) geratel op de radio die komt doordat mijn telefoon contact probeert te zoeken met een zendmast. Ook blijk ik bijna altijd onbereikbaar te zijn en kan ik ook vaak niet uitbellen (soms wel). Dit gebeurt overal: thuis, op het werk, in de auto. Ik heb de TyTN2 nu 4 maanden en het VF simkaartje doet het wel goed in een ander toestel. En het T-mob simkaartje van dat toestel doet het ook niet in mijn TyTN2. Dus ik ben bang dat mijn toestel kapot is :'(. Wie heeft dit ook eerder gehad? Zijn er nog diagnostische checks die ik zelf kan uitvoeren?

Is het aan te raden om direct contact op te nemen met HTC voor reparatie en niet VF waar die vandaan komt? Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:06:
[...]

Is er een update van Miomap? En heb jij al contact met hun gehad?

Als je terug wil naar windows mobile 6 dan moet je met ROM's aan de slag. www.xda-developers.com geeft hier veel informatie over.
Ok, ik heb besloten om terug naar 6.0 te gaan? Ik heb al wat rondgekeken op die site en denk dat het mij wel zal lukken. Juist nog één vraagje: kan ik de WWE versie installeren of moet ik op zoek gaan naar een nederlandstalige versie? Ik heb er geen probleem mee dat het in het engels staat, maar gaan er dan geen problemen optreden met toetsenbord en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 11:23
[...]

ik heb 6.1 retail rom en als je proxy uitzet dan kan je met vodafone msnen ;)

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

sMoKeFiSh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:55:
Ik heb sinds een week een 'klein' probleempje met m'n Kaiser.

Ik kan vaak niet bellen/gebeld worden. Het toestel heeft ook ontzettend veel moeite met een netwerk vinden. Soms vind hij niks of duurt het erg lang (30 sec of meer).
sMoKeFiSh, heb jij dit probleem nog opgelost kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Vraagje, ik heb de Vodaphone branded Tytn2.
Kan deze ook gewoon geupdate worden naar de 6.1?
Of is het wachten tot Vodaphone zelf met een geupdate versie komt?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
atjong schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:57:
[...]

sMoKeFiSh, heb jij dit probleem nog opgelost kunnen krijgen?
Heb je al een harde reset gedaan?

[ Voor 73% gewijzigd door EnsconcE op 30-05-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

EnsconcE schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:26:
Heb je al een harde reset gedaan?
Yup, 2 maal. En een andere rom uitgeprobeerd (Dutty i.p.v. de NoThrills die al maanden goed draait). Maar het heeft niet geholpen. Vanavond proberen terug te gaan naar de originele 6.0 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Dat klinkt alsof je HTC Home unlocked hebt ;)
Ah... met kaisertweak had ik hem inderdaad op unlock staan, opgelost _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Slik :'( :'( :'(. Ik heb net HTC gebeld. Zij wilden nog even testen of het toestel in gsm-mode (dus niet 3G) wel correct werkt, maar er zou een setting Band meoten staan in in mijn scherm Settings/Phone en die staat er niet. Dus doorverwezen naar Vodafone. Vodafone kwam tot de conclusie dat ik het toestel moet opsturen. Dus dat wordt een RMA voor mijn TyTN II. Slik, zucht. Nu ben ik hem waarschijnlijk weer vele weken kwijt. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
atjong schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:49:
[...]

Slik :'( :'( :'(. Ik heb net HTC gebeld. Zij wilden nog even testen of het toestel in gsm-mode (dus niet 3G) wel correct werkt, maar er zou een setting Band meoten staan in in mijn scherm Settings/Phone en die staat er niet. Dus doorverwezen naar Vodafone. Vodafone kwam tot de conclusie dat ik het toestel moet opsturen. Dus dat wordt een RMA voor mijn TyTN II. Slik, zucht. Nu ben ik hem waarschijnlijk weer vele weken kwijt. Ik hou jullie op de hoogte.
Heb je met advanced config ook gekeken of het vinkje aanstaat bij het Band tabblad (tabblad phone en dan show Band page)?

[ Voor 3% gewijzigd door EnsconcE op 30-05-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds update naar 6.1 ROM onderstaande problemen, dus orginel HTC WWE rom:

1. In windows messenger chat venster in landscape view zie ik niet wat ik type, in venster zie ik positie verschuiven voor ingetypte tekst maar dus niet zichtbaar. In portrait gaat het wel goed.

2. SMS worden afgeleverd zonder dat de daarvoor ingestelde ringtone wordt getriggerd.

Suggesties voor oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Heeft iemand de originele htc ringtone voor mij die standaard stat ingesteld?
Ik heb dutty's rom geflashed en die heeft hem niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:27:
Heeft iemand de originele htc ringtone voor mij die standaard stat ingesteld?
Ik heb dutty's rom geflashed en die heeft hem niet standaard.
Welke versie en wat zijn je ervaringen? Heb in het verleden paar keer zijn roms geprobeerd maar die vreten de batterij op. De 6.1 rom van HTC begint nu toch kuren te vertonen en waarschijnlijk ontkom ik er niet aan naar een alternatief te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:20:

1. In windows messenger chat venster in landscape view zie ik niet wat ik type, in venster zie ik positie verschuiven voor ingetypte tekst maar dus niet zichtbaar. In portrait gaat het wel goed.

2. SMS worden afgeleverd zonder dat de daarvoor ingestelde ringtone wordt getriggerd.

Probleem 1 had ik ook. Dit kwam door Cleartype. Die had ik aangezet m.b.v. KaiserTweak.
Cleartype uitzetten verhielp het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem 1: Klasse, dank voor de suggestie! Hopelijk lost dat ook het selecteren van email adressen in email op in landscape view. Je krijgt namelijk allemaal rare tekens te zien bij selecteren. Portrait geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:34:
[...]

Welke versie en wat zijn je ervaringen? Heb in het verleden paar keer zijn roms geprobeerd maar die vreten de batterij op. De 6.1 rom van HTC begint nu toch kuren te vertonen en waarschijnlijk ontkom ik er niet aan naar een alternatief te zoeken.
[Apr 29] Dutty's WM6.1 Hybrid v2 5.2.19716/5.2.19700

Hiervoor had ik Sleuth 1.2 die had minder tools geinstalleerd maar ik kon wel langer met mijn battery doen. maar overdag heb ik hem toch vaak aan mijn pc hangen dus heb ik altijd wel stroom.
maar ik kan er nu ongeveer 2 dagen mee doen. als ik flink bel ongeveer 1 dikke dag.
Ik heb ook de cube versie draaien, maar dat gaat niet helemaal lekker vind ik die cube draait veel te snel en houterig en het sliden naar andere pagina's gaat gewoon ronduit brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:24:
Probleem 1: Klasse, dank voor de suggestie! Hopelijk lost dat ook het selecteren van email adressen in email op in landscape view. Je krijgt namelijk allemaal rare tekens te zien bij selecteren. Portrait geen problemen.
Dat had ik ook allemaal ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:20:

Heb je threaded sms uitgezet? Ik had dat ook uit gezet, en kreeg toen geen melding... Heb t toen maar weer aangezet...

[ Voor 52% gewijzigd door Rock-Y op 30-05-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Weet iemand ook of er een legale methode is om terug te keren naar de originele WM 6.0? Mijn collega heeft in beginsel wat problemen met 6.1 en wil terug schakelen naar het origineel. Is dit mogelijk of gaat het dan de XDA-developers-kant op en het illegale circuit in?

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:42:
bij opera mini krijg ik de site nu.nl niet in de normale grote weergave, maar laad hij automatisch de pda pagina. dit is op me tytn dan een dunne balk wat irritant leest etc. weet iemand hoe ik de normale nu.nl site kan bekijken in opera mini?
Kick :)

Nu ik toch kick wil ik meteen even van de gelegenheid gebruiken om te kotsen op WM6.1.
Na een aantal dagen gebruik te hebben gemaakt van de nieuwe officiele rom van HTC ben ik de volgende problemen tegen gekomen:

- Als ik cleartype aan heb staan, kan de TyTn geen text meer weergeven in uitgeklapte stand.
- Bij Threaded-sms kan ik geen sms versturen, ik moet elke keer aangeven dat ik een nieuwe sms wil typen. Als ik reageer in het "chat-venster" krijg ik direct de melding dat de sms niet verzonden kan worden
- Ilde stand van telefoon (scherm uit) gebruikt gemiddeld 5mA en hoger.. Dat is 5x zo hoog als voorheen. (vanochtend 10.00 100% batterij, niet gebeld, geen internet, 6 smsjes gestuurd en nu (14:41) maar liefst 91% over)
- Internet via WiFi gaat zeer traag en maakt heel slecht verbinding. Ik moet vaak meedere keren het laden van een pagina stoppen om opnieuw op dezelfde link te klikken. Als ik dat niet doe, kan ik zeker 15 min wachten totdat er een x een foutmelding komt. Zodra het na een paar keer wel goed gaat, laad hij de pagina ook binnen enkele seconden. Zeer irritant en vervelend.

Conclusie: htc en microsoft leveren slechte software. (kijk maar naar de fixes die uitgebracht werden, worden en gaan komen en alle fixes op xda). Dergelijke toestellen zijn in mijn ogen niet echt geschikt voor de main-stream consument.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

heeft iemand igo8 al aan de praat op een zelfgebakken rom?
ik lees veel problemen mijne deed het prefect op Sleuth1.2 maar op Dutty's WM6.1 Hybrid v2 krijg ik en vele anderen hem niet aan de praat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
Ik geloof dat dat te maken heeft met WM6.1 in het algemeen. Ik heb al even wat rondgekeken en het blijkt dat in vele gevallen het alleen niet werkt als als ROM WM6.1 gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryonic90 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:38:
Ik geloof dat dat te maken heeft met WM6.1 in het algemeen. Ik heb al even wat rondgekeken en het blijkt dat in vele gevallen het alleen niet werkt als als ROM WM6.1 gebruikt wordt.
Ik heb iGo 8 zonder problemen werkend op de officiele HTC rom WM6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Over die nieuwe MDA vario die gepost werd: Dat is TOCH een HTC: namelijk een aangepaste HTC diamond, met gladde achterkant, uitschuifbaar qwerty toetsenbord, en ronde hoeken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1212070516.jpg

Bron: Tweakers: nieuws: T-mobile kondigt HTC Touch Diamond met qwerty-keyboard aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlenstra schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:29:
[...]

het is als het goed is een nieuwere versie. Vodafone live schijnt niet te werken met de tytn ii.
Ik gebruik zelf die van allaboutphones en werkt naar behoren.

nu je het hebt over vodafone... je moet niet vergeten even de proxy te verwijderen. anders werken de live services niet via het vodafone netwerk ;)
Aha, dus als ik de proxy uitzet (hoe dat ik dat eigenlijk?) kan ik via vodafone live msn downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Moet dit ff kwijt, heb dit ook op een ander forum geschreven:

Vorige week heb ik m'n TyTN ook maar eens "geupgrade" met hun nieuwste ROM: om te huilen, wat een troep! Snappen die lui het niet daar in Taiwan? Lijkt me toch dat ze regelmatig stiekem bij de hobbyisten van 'iks-de-a ontwikkelaars' forum meekijken.

M'n device werd nóg trager dan voorheen met originele ROM. Komt daarbij dat er van diverse programma's updates zijn met flink aantal vernieuwingen. Hebben ze gewoonweg niet geïmplementeerd!

Mijn device had al lang niet meer z'n OEM ROM, maar heb deze voor de gein er eens voor een dagje erop gezet om te testen. Stuk stabieler en sneller (nou ja snel) dan de 6.1 upgrade.
M'n device is terug bij af naar mijn ooit zelfgemaakte ROM. Deze is lekker kaal en wat ik niet gebruik zit er niet in: wat moet ik met HOME, World Cardreader en Sim Manager? Ruimte voor interessante programma's. Zoals HTC Task Manager 2.1 ipv de HTC Task Manager 1.5x die HTC nog gebruikt in z'n update.

Ik weet dat ik mijn garantie kwijt ben, mijn TyTN II heb ik eerste week out-of-the-box gelaten maar vervolgens is deze geflasht.

Wat betreft garantie: daar heb ik zulke slechte ervaringen mee met HTC dat ik al in mijn achterhoofd al rekening houdt met een zelf te betalen bedrag. M'n Qtek S200 was ooit eens kapot. Ga het relaas hier niet neerzetten maar het kwam erop neer dat ik dan bij hun € 250,- kwijt zou zijn, uiteindelijk laten maken door een derde voor € 25,-
Terwijl de software van mijn auto in de eerste maand ook geflasht is, moest er na een jaar een nieuwe bak in: volledige garantie verleend door BMW. Wat denkt HTC wel niet dat 'ie is!?

Laatste zin komt vooral door de combinatie vanwege de videodriver. Bespottelijk dat ze deze er niet in hebben geprogrammeerd en bijgekocht bij ATI. Had dat gedaan en het toestel twee tientjes duurder gemaakt, dan had ik 'm ook gekocht!
Dan lees ik van sommige posters dat zij er niet zo'n probleem mee hebben, dat de specs zijn zoals ze aangekondigd waren en het vooral de diehards zijn die het merken maar de gewone gebruiker niet.
NONSENS!
HTC heeft in specs aangekondigd dat er een videokaart in zit met de 3D mogelijkheden. Vervolgens ook nog eens tot driemaal toe beloofd. Dames en heren het gaat hier niet om een rolletje drop waar er één dropje minder in blijkt te zitten dan de verpakking aangeeft. Het gaat om een PDA van € 700,- die nu nog steeds voor € 600,- in de schappen ligt. Meeste mensen kopen van dit geld een laptop!

Is net zoiets als een autoleverancier in de brochures van een type auto vermeld dat er zes airbags inzitten. Blijken alleen de voorste twee te werken! Tja, het was te duur om ook nog de draden te trekken van de overige vier zij-airbags naar de controle unit en daarbij de software aan te passen.

Ik kom dus af van een Qtek S200 en verwachtte een toestel dat sneller en soepeler zijn taken zou doen. Dan bedoel ik niet video's bekijken, want dat is sporadisch. Ik merk gewoon bij normaal gebruik dat alles minder snel en soepel verloopt. M'n vriendin is met haar IPAQ sneller door menu's heen dan ik. Ik heb er spijt van dat ik niet voor de HP IPAQ 614 ben gegaan.

Ik ben erg teleurgesteld in HTC en in de gang van zaken.
Over een tijdje worden de drie devices verwisseld voor weer drie apparaten* : PPC, Smartphone en PPCphone. Wellicht voor mij dan toch die IPAQ 614 of anders een E-ten.

* Mijn vriendin gebruikt namelijk liever een losse PDA en een smartphone. Een PPCphone vindt ze in haar vrije tijd te groot en onhandig in gebruik als telefoon. Doch wilt ze wel alle contactpersonen en agendapunten altijd bij haar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

koekoek2003nl schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:36:
heeft iemand igo8 al aan de praat op een zelfgebakken rom?
ik lees veel problemen mijne deed het prefect op Sleuth1.2 maar op Dutty's WM6.1 Hybrid v2 krijg ik en vele anderen hem niet aan de praat. :(
KUCH.. -> .KeN. in "Nieuw navigatie-programma: i-GO 2006" :P :)
atjong schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:49:
[...]

Band settings tab kun je gewoon tevoorschijn tonen door dit aan te vinken in KaiserTweak.
Niet zo'n drama van maken joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

.KeN. schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:49:
[...]

KUCH.. -> .KeN. in "Nieuw navigatie-programma: i-GO 2006" :P :)

[...]

Band settings tab kun je gewoon tevoorschijn tonen door dit aan te vinken in KaiserTweak.
ik had het ineens voor elkaar naar 4 hard reset pogingen. maar idd ik had hem nog niet gesynct dus misschien toch de postcodes. thx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Weet iemand hoe ik aan de nieuwe IE kom zonder update? (die met tabs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

.KeN. schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:49:
Eiy! Ik heb hem terug geflashed naar WM60 (in WM61 kon ik tabblad Band echt niet terughalen, zelfs niet met Advanced config). Maar dat was niet het doel. Dat was alleen maar om te testen of het met een gsm-verbinding (en geen 3G-verbinding wel goed ging. Want het echte probleem is dat het UMTS-deel van deze telefoon waarschijnlijk stuk is. Tot het moment dat de telefoon namelijk de 3G-verbinding heeft opgebouwd gaat het bellen en internetten goed. Daarna geen connectie meer. Op XDA is daar een thread over en het is hardwareprobleem. 't Moederbord moet waarschijnlijk vervangen worden. Vandaar dat drama.

Back to WM60, ook daar werkt 3G niet meer. De telefoon gaat na 4 maanden trouwe dienst dus morgen naar de VF-shop :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hoe kun je de tytn2 eigenlijk als webcam gebruiken? mijn college had het er tussen neus en lippen even over en ik dacht ag dat zoek ik wel even op, maar er is helemaal niks over te vinden :S
iemand hier het al aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazz
  • Laatst online: 08-06 13:48
HTC is echt zwaar aan het kutten gewoon de laatste tijd.
De qtek 9100 was een geweldig appraat voor zn tijd.
Maar de tytn 2 is dat zeker niet met die ontbrekende drivers.
Die qtek 9100 is even snel qua gevoel dan mn tytn 2.

Misschien toch maar wat minder feature geil zijn en een iphone ofzo halen.
Dat werkt tenminste wel!

Ik baal er echt van dat ik voor 700 euro gewoon OPGELICHT ben.
Wat een naar bedrijf (heel zacht uitgedrukt, want ik kan mn telefoon wel bijna uit het raam gooien van woede)

20 jaar, en wat had ik bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb je daar ook nog wat argumenten bij ?
Opgelicht.. ommmdat :?
Je kan er gewoon mee doen wat je van een PDA kan verwachten. Alles doet het gewoon.
Video driver issues aside is het gewoon een degelijk apparaat waar ik de afgelopen maanden veel plezier aan heb beleefd en ik ben nog elke dag blij dat ik de overstap heb gemaakt vanaf mijn N73.
atjong schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:39:
[...]
't Moederbord moet waarschijnlijk vervangen worden. Vandaar dat drama.
Aii dat klinkt inderdaad niet lekker nee. Drama allowed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazz
  • Laatst online: 08-06 13:48
Argumenten?

http://www.htcclassaction.org/misadvertising.php

Ik krijg nu de hele tijd telefoontjes die ik niet op kan nemen maar later krijg ik wel een sms dat ik een gemiste oproep hebben.

Dit is zeker zakelijk gezien NIET ACCEPTABEL

20 jaar, en wat had ik bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
mazz schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:09:
Argumenten?

http://www.htcclassaction.org/misadvertising.php

Ik krijg nu de hele tijd telefoontjes die ik niet op kan nemen maar later krijg ik wel een sms dat ik een gemiste oproep hebben.

Dit is zeker zakelijk gezien NIET ACCEPTABEL
Donders, je mist een driver en vindt dat je opgelicht bent? Er is een verschil tussen hetgeen je verwacht en hetgeen je geboden wordt. Als we daar naar gaan kijken dan denk ik dat je teveel verwacht, niet dat je hebt gekregen wat je geboden is, maar het is alsof het gebrek van de driver jouw een baksteen heeft opgeleverd.

Dat je smsjes krijgt ipv de oproep kan te maken hebben met een software probleem of een hardware probleem. Maar daarvoor biedt HTC garantie. Daar kun je gebruik van maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik verbinding maak met internet komt er bovenin de startbalk bij het signaalsterkte-icoontje een 'G' te staan. Hier staat nooit 3G of iets anders - betekent dat dat mijn telefoon geen 3G verbinding maakt, of is 1x G het enige icoontje wat er kan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:46
er hoort 3G te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

EnsconcE schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:39:

Donders, je mist een driver en vindt dat je opgelicht bent? Er is een verschil tussen hetgeen je verwacht en hetgeen je geboden wordt. Als we daar naar gaan kijken dan denk ik dat je teveel verwacht, niet dat je hebt gekregen wat je geboden is, maar het is alsof het gebrek van de driver jouw een baksteen heeft opgeleverd.
Ik vind dat hier wel sprake is van misleiding. Er werd volop geadverteerd met de kunsten van de qualcom processor, maar er werd niet verteld dat htc hier geen drivers voor gekocht had. Daarnaast geeft een directeur de fout toe, beloofd drivers en trekt dit enkele dagen later weer in vanwege het kosten plaatje. Hoe zit het dan met mijn kosten plaatje?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
EnsconcE schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Het is wat overdreven hoe sommige mensen reageren, echter snap ik wel waarom. Dit is gewoon heel erg zwak van HTC, vooral omdat ze er ook weinig aan doen. Als ik de allernieuwste BMW 7-serie aangeboden krijg met de nieuwste snufjes, leren bekleding, 18 inch velgen en het blijkt dat zijn topsnelheid maar 140 is omdat ze de verkeerde katalysator erin hebben gezet, dan wil ik niet zeggen dat ik een waardeloze auto heb gekocht, maar je verwacht (en vooral van een merk als HTC) gewoon dat je een goed werkend apparaat krijgt. Ik ben nog steeds blij met dit ding, maar ik vind het gewoon jammer dat niet het maximale eruit wordt gehaald en HTC het ook niet erg lijkt te vinden.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
en dat ze nakomen wat ze beloven ;) wat dat heft mini idd gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
Iemand al wat te weten gekomen over de HTC TyTN II in combinatie met Wired Remote Control RC E100. Echt niks te vinden op google, het is supermooie headset, met ideale hoeveelheid knoppen, maar ja werken doet het in ieder geval niet. Met WM6.1 niet en wm 6.0 naar ik meen ook niet. Niemand die er zo een heeft liggen?Wordt dus expansys bellen grrr. Heb dure verzekering, dus " hoopte" dat het hardware-related was en dan binnen 4 uur vervanging zou krijgen, maar zoals eerder gezegd: bij belcompany een andere, standaard, headset er in geplugd en hij werkte wel weer :(
Om je haren uit je hoofd van te trekken dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Zeg dan niets...

G staat voor GPRS, GPRS @ Wikipedia
3G @ Wikipedia. Is volgens mij hetzelfde als UMTS.
H staat voor HSDPA en is alleen te zien als je telefoon daadwerkelijk aan het downloaden is. HSDPA @ Wikipedia

HSDPA is sneller als 3G en die is weer sneller als GPRS.

Als je provider 3G aanbied zul je dit icoontje zien als je telefoon in het bereik is van het 3G netwerk. De G zie je als je telefoon dat niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
-JeeDee- schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:42:
Iemand al wat te weten gekomen over de HTC TyTN II in combinatie met Wired Remote Control RC E100. Echt niks te vinden op google, het is supermooie headset, met ideale hoeveelheid knoppen, maar ja werken doet het in ieder geval niet. Met WM6.1 niet en wm 6.0 naar ik meen ook niet. Niemand die er zo een heeft liggen?Wordt dus expansys bellen grrr. Heb dure verzekering, dus " hoopte" dat het hardware-related was en dan binnen 4 uur vervanging zou krijgen, maar zoals eerder gezegd: bij belcompany een andere, standaard, headset er in geplugd en hij werkte wel weer :(
Heb je het al andersom geprobeerd, die remote in een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:42:
[...]

ook met HTC home enabled op je today screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb de tytnII al een paar weken, nog geen problemen gehad, maar nu vraag hij om de 5 minuten om het toestel te ontgrendelen. Dit gebeurt dus ook als de TOMTOM aanstaat en ik aan het rijden ben !!!!!!!
Dit treedt pas sinds kort op, terwijl ik niets heb aangepast!
Dus ik probeer de beveiliging er af te halen (Start->Instellingen->Persoonlijk), maar nu krijg ik het vinkje niet weg!!!!!

Weet iemand wat ik kan doen? Uit/aanzetten haalt niets uit.
Verder zou ik van de 5 minuten liever 15 minuten maken, of nog langer.

bijna ten einde raad...
Thanx, Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopamine
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06-2008
Over triviale zaken (heel stuk gelezen en gezocht, maar kan het niet vinden):

Hoe zet je dat irritante fotogeluidje uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Camera starten, rechtsonder op menu klikken, Daar rechtsonderin op het gereedschapje klikken, en dan op tabblad 1/3 tweede regel: sluitergeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Iemand die weet waarom mijn GPRS verbinding niet goed werkt? Active sync probeert natuurlijk om de zoveel tijd gegevens uit te wisselen, en daardoor merk ik vooral dat GPRS niet werkt.

Na opstarten werkt hij meestal wel, maar na enkele minuten of uren werkt hij niet meer.

Melding: Wachten op netwerk.
Logo: "G" is gewoon in beeld, zowel het kleine G'tje boven de signaalsterkte indicator, als de grote G ernaast.
Soft reset werkt meestal, maar ook daarna hapert de verbinding weer.

In Bulgarije met 3G of UMTS geen enkel probleem, maar in NL (voor en na de reis) alleen maar gedonder.

ps: standaard HTC rom, KPN lijn.

EDIT: extra info:
* Met kaisertweak al geprobeerd: verbinding "KPN Internet" staat op Always on. Maakt geen verschil
* Verbindings-selectie staat op automatisch
* SPB GPRS monitor geeft ook aan dat er inderdaad geen dataverkeer geweest is die periode dat ik haperende verbinding heb.
* "afsluiten" in GPRS monitor sluit de verbinding inderdaad, "verbinden" werkt ook. MAAR alleen als er daadwerkelijk verbinding is. En die valt dus steeds uit na verloop van tijd.

[ Voor 34% gewijzigd door teake op 01-06-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:23
-JeeDee- schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:42:
Ik heb al een paar weken de E100, maar dan met eigen oordopjes. Werkte prima met WM6.0, en doet het ook nog prima met WM6.1. Heb een unbranded TyTN II.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
Dopamine schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:04:
Over triviale zaken (heel stuk gelezen en gezocht, maar kan het niet vinden):

Hoe zet je dat irritante fotogeluidje uit?
Staat gewoon bij instellingen van je foto-camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
[...]

En draait dat nog een beetje soepel want ik zit er aan te denken om een 4 of 8gb Micro SDHC te kopen om daar igo op te gaan zetten.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Welke codec gebruiken jullie om filmpjes die je gemaakt heb met je mobiel af te spelen op je pc?
Ik draai Vista ultimate en heb het geprobeert met vlc player en Windows media player.

Windows media player geeft helemaal geen beeld en geeft gewoon een foutmelding dat hij het bestand niet kan afspelen.
VLC player speelt het bestand gewoon af, maar zonder geluid.

Het tooltje GSpot zegt bij:
audio codec: samr: AMR Narrowband
Video codec: mp4v

Hoe krijg ik het geluid hierbij, is daar een speciale codec voor oid?

[edit]Oh ik heb het al aan de praat met GOMplayer (gratis)
en ook met de vista codec pack in wmp

[ Voor 8% gewijzigd door kaasaanfiets op 01-06-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
musiqman schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:46:
Weet iemand hoe ik aan de nieuwe IE kom zonder update? (die met tabs)
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
[...]

Mag ik vragen waar je Igo 8 heb verkregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
@musiqman: er is geen "nieuwe" PIE in 6.1, dus ben je op zoek naar tabs dan moet je óf een plugin installeren (PIEPlus is er één, maar er is volgens mij ook een freeware alternatief te vinden) óf een andere browser proberen (bijv. Opera, of wachten op Firefox).

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan geen quickgps meer downloaden :S als ik het probeer zegt hij : verbinding mislukt. probeer het later. maar ik heb gewone internet verbinding. iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ma.rkus.nl schreef op maandag 02 juni 2008 @ 01:59:
@musiqman: er is geen "nieuwe" PIE in 6.1, dus ben je op zoek naar tabs dan moet je óf een plugin installeren (PIEPlus is er één, maar er is volgens mij ook een freeware alternatief te vinden) óf een andere browser proberen (bijv. Opera, of wachten op Firefox).
Ik had/heb een opera versie die wel tabs heeft, ik heb idd ook nog nergens een IE gezien die tabs heeft...

Weet iemand of er een tool bestaat die podcasts automatisch naar je mobiel kopieert?
Zoiets als itunes(denk ik dat gebruik ik zelf niet) maar dan alleen voor podcasts.
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 07:27:
ik kan geen quickgps meer downloaden :S als ik het probeer zegt hij : verbinding mislukt. probeer het later. maar ik heb gewone internet verbinding. iemand een oplossing ?
Heb ik ook wel eens gehad, even naar buiten lopen en softreset was bij mij de oplossing...

Ik heb al een avond lang gezocht en ik dacht dat het met itunes en itunes agent oid wel zou lukken, maar dat kreeg ik niet voor elkaar.

Nou zijn er ook tooltjes als: Audiopod en Podcatcher maar volgensmij doen die niet helemaal wat ik wil, en die komen uit 2006 ik heb nog geen tijd gehad om ze te installeren en uit te proberen. Maar ik ging er eigenlijk ook wel vanuit dat er in de afgelopen 2 jaar wel een nieuwe betere tool was ontwikkelt.
Iemand tips?

[ Voor 11% gewijzigd door kaasaanfiets op 02-06-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Laatst online: 22-08 15:56
ZipoBibrok5-108 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:24:
Weet iemand ook of er een legale methode is om terug te keren naar de originele WM 6.0? Mijn collega heeft in beginsel wat problemen met 6.1 en wil terug schakelen naar het origineel. Is dit mogelijk of gaat het dan de XDA-developers-kant op en het illegale circuit in?
Okay, streep dat maar weer door.

Inmiddels heeft mijn collega alle instellingen/contacten weer terug gezet van WM6.0 en kan weer naar tevredenheid werken met zijn telefoon. Hij had trouwens voor die tijd wel de foto-fix van HTC geinstalleerd maar dat gaf weinig beter resultaat, na de upgrade naar WM6.1 werkt zijn camera stukken sneller, video's maken gaat nu volledig zonder blur en ze spelen ook zonder problemen af. Dus bij hem is wel een duidelijke verbetering waar te nemen.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
koekoek2003nl schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:42:
Hoe kun je de tytn2 eigenlijk als webcam gebruiken? mijn college had het er tussen neus en lippen even over en ik dacht ag dat zoek ik wel even op, maar er is helemaal niks over te vinden :S
iemand hier het al aan de praat?
Daar is wel een programma voor. Coolcamera kan dat en ook webcamera plus kan het. Die moeten wel te vinden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

cryonic90 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:49:
[...]

Daar is wel een programma voor. Coolcamera kan dat en ook webcamera plus kan het. Die moeten wel te vinden zijn ;)
Webcamera plus heb ik idd geinstalleerd die deed het wel maar zat een tijd limiet aan van een paar minuten omdat het een trial was. voor die rommelsoftware wil ik niet betalen zovaak gebruik ik het nou ook weer niet.
Coolcamera kan ik nog wel even proberen thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
en kan je dan ook de webcam voor msn gebruiken? dat zou pas handig zijn.

Jammer dat PIE nog geen tabs kent. Ik had plu sook, maar vond het vrij onhandig vandaar (ook om dat ik al mn vavorieten/wachtwoorden etc kwijt was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Kun je ook een tril instellen bij kiezen van toesten in de telefoondialer? Bij wijze van bevestiging dat die toets inderdaad aangeraakt is zegmaar. Ik gebruik de windowsdialer uit WM6 (kaisertweak optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
musiqman schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:04:
en kan je dan ook de webcam voor msn gebruiken? dat zou pas handig zijn.

Jammer dat PIE nog geen tabs kent. Ik had plu sook, maar vond het vrij onhandig vandaar (ook om dat ik al mn vavorieten/wachtwoorden etc kwijt was)
Die kun je dan inderdaad ook voor msn gebruiken, dat heb ik al meerdere malen geprobeerd en gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
teake schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:12:
Kun je ook een tril instellen bij kiezen van toesten in de telefoondialer? Bij wijze van bevestiging dat die toets inderdaad aangeraakt is zegmaar. Ik gebruik de windowsdialer uit WM6 (kaisertweak optie).
Dat kan ook met KaiserTweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:35
Ik vroeg me af of het simpel te doen is om de agenda van de Kaiser te synchen met google calender :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Autoreply schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:56:
Ik vroeg me af of het simpel te doen is om de agenda van de Kaiser te synchen met google calender :?
Ja, google maar, er staat veel over. Bijvoorbeeld deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:23
Autoreply schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:56:
Google heeft tegenwoordig zelf een programmaatje voor op de PC om je Outlook agenda te syncen met Google Calendar. Dus bij mij gaat het nu van TyTNII naar PC naar Google en andersom.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Veneficus schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:59:
[...]

Google heeft tegenwoordig zelf een programmaatje voor op de PC om je Outlook agenda te syncen met Google Calendar. Dus bij mij gaat het nu van TyTNII naar PC naar Google en andersom.
Link ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Lastig he, googelen.
In de links is genoeg info te vinden.

Ik ben de moeilijkste niet, dus hier istie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:32

corny

And his yellow flame

Direct vanaf je TyTN 2 naar Google syncen kan met GooSync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

My-life schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:01:
[...]
Dat kan ook met KaiserTweak.
Maar hoe vaak ik het ook aan / uit zet, het lijkt helaas niet te werken.
Zowel bij de WM6 dialer als die van HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Bij mij werkt het wel. Best handig ook. Geeft je de TyTN wel een soft-reset nadat je de instelling aanpast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, ik heb het aangezet bij de eerste configuratie van KaiserTweak een tijd geleden.
Maar nu ik weet dat het dus wel hoort te werken probeer ik het nog maar eens een keer.

Ha ! Gelukt.. Hij heeft waarschijnlijk al die tijd gewoon gewerkt, maar je moet de toetsen echt hard en lang indrukken om de tril te activeren. Ik vlieg altijd over de toetsen heen en tik ze daarmee heel lichtjes aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Stel ik een vraag over dat trillen in de dialer, en jullie krijgen het allemaal voor elkaar. Maar ik heb die optie echt niet in m'n kaisertweak 0.41 zitten. Toch?? Kaisertweak nieuwste versie opgehaald (en geinstalleerd), zit exact zelfde optie lijst in.... IK WORD GEK..... welke optie is het dan?

[ Voor 3% gewijzigd door teake op 02-06-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Ik zoek een carkit voor m'n telefoon. Ik ga met de brommert naar Drenthe rijden van de zomer (vanuit noord-holland) en Tomtom is dan erg handig om te gebruiken.

Alle standaardjes die ik heb gezien zijn duur. De winkels van coolblue waar ik steeds op uit kom zijn echt heel erg duur en daar heb ik geen trek in voor die 200KM. Het jaar erop ga ik die carkit wel weer herbruiken (italie met de auto) maar 50 euro voor alleen een houdertje (zels zonder voet) is gewoon echt veel te veel.

Ik ben nu op onderzoek uit, heb al een goedkope oplader gevonden voor in de auto hier bij de kijkshop (10 euro) is eigenlijk voor motorola, maar USB is USB dus dat is geen probleem.

Nu zoek ik dus alleen nog een degelijke bevestiging voor op mn stuur, waar de telefoon in kan.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Ik heb mijn MDA Vario III gesynct met Oulook op mijn pc, dus al m'n mail die ik belangrijk vind heb ik ook op m'n foon staan. Maar nu moest ik vandaag 1 van die mailtjes doorsturen maar dat lukte dus niet, ik heb ook nooit iets kunnen instellen zoals bijv. welke verbinding hij moet pakken als ik een mail verstuur. Weet iemand hoe en waar ik het moet instellen zodat ik ook mailtjes vanaf outlook kan versturen??? Of anders hoe ik een mailtje vanaf mijn outlook account kan verplaatsen naar mijn andere mailaccount zodat ik het via deze kan versturen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

teake schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:48:
Stel ik een vraag over dat trillen in de dialer, en jullie krijgen het allemaal voor elkaar. Maar ik heb die optie echt niet in m'n kaisertweak 0.41 zitten. Toch?? Kaisertweak nieuwste versie opgehaald (en geinstalleerd), zit exact zelfde optie lijst in.... IK WORD GEK..... welke optie is het dan?
Dailer button behaviour

Je ziet het meteen staan in kaizertweak zodra je hem start

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

teake schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:48:
Eerste groep, bovenaan: Call ->Dialer Button Behaviour -> Vibrate :)
Heb je wel de nieuwste xml versie erbij van Nilgai (of hoe hij ook heet ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Nee, zie je wel, die optie heb ik niet. Ik zal de XML dus moeten zoeken. De link het TS verwijst naar een andere versie kennelijk. Zoekwerk aan de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
YES! nieuwe xml deed de truuk. Kaisertweak rules!

Maar eerlijk gezegd.... die piepjes lijken voorals nog handiger dan deze tril. Hij reageert wat te traag, en trilt wat te lang. Ik probeer er een paar dagen aan te wennen.

Dank voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook maar 6.1 geinstalleerd, ik werd helemaal gek van de traagheid, telefoonscherm openen duurde al 2 seconden. Ik merk nog niet echt veel verschil qua snelheid overigens na de update.

Met kaisertweak heb ik in ieder geval de sleep uitgezet, dat vond ik al eerder een lastige functionaliteit. Verder staan er nog een hele hoop features bij waaronder caching. Is er iemand die een lijst heeft van aanbevolen tweaks voor specifiek de TyTN 2, waaronder bijv. die caching. Ik weet niet wat nu wel/niet positief is voor dit toestel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien veel mensen nu overgestapt zijn naar 6.1 en hiervoor andere Radio Roms gebruikt worden, is het wellicht zinnig om ervaringen hiermee te delen.

Ikzelf gebruik nu 1.65.16.25 op het KPN netwerk. Dit is echt de slechtste Radio die ik ooit gehad heb!
Op plaatsen waar het bereik normaal meer dan voldoende is, is het nu soms al lastig een dataverbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

teake schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:25:
YES! nieuwe xml deed de truuk. Kaisertweak rules!

Maar eerlijk gezegd.... die piepjes lijken voorals nog handiger dan deze tril. Hij reageert wat te traag, en trilt wat te lang. Ik probeer er een paar dagen aan te wennen.

Dank voor de tips!
Even in je telefoon opties je key tones op short zetten is wel een aanrader.
Krijg je namelijk korte trilletjes. Helaas reageert 'ie dan even traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
:-| stond al op kort. Maar dank voor de tip. Traagheid blijft. Maar ach, dan had ik maar een touch moeten kiezen, met echt numeriek toetsenbord. DE ideale combi zou toch touchscreen zoals op de touch, numeriek toetsenbord, én qwerty toetsenbord zijn. Maar die bestaat (nog) niet. En dan natuurlijk wél met de functionaliteit van de TyTNII, het uiterlijk van de diamond, de gimmick factor van de iphone, de snelheid van mijn ouwe trouwe nokia 6230i.
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.