HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.133 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:23
.KeN. schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:23:
Sprite werkt idd niet van 6.0 -> 6.1
PIMBackup daarentegen weer wel gelukkig.
Sprite kan wel van 6.0 naar 6.1, maar dan moet je wel een extra handeling verrichten. Even op de website kijken. Je moet een conversiebestand aanmaken op je oude versie, backup maken, dan upgraden en dan restoren. Dan vraagt ie om een conversiebestand, die je gemaakt moet hebben.

Overigens is dat alleen nodig voor systeembestanden. Email settings schijnen helemaal niet overgezet te kunnen worden.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, dat bedoelde ik ook over de email-settings.
Was niet echt duidelijk idd. Maar ik wist niet van die conversie af. Handig :)
Movinghead schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:02:
Waar zit ook al weer die settings dat je het display aan kan zetten tijdens het bellen ?
Pagina'tje terug van jouw post, op pagina 27 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Geupgrade naar WM 6.1.. maar heb er al spijt van.

Mijn Vodafone internet verbinding doet het niet meer. Alle instellingen aangepast zoals het op de vodafone site staat maar toch doet hij het niet. :(

Krijg de volgende melding:
waarschuwing:
Er is een probleem bij het maken van een verbinding met de GPRS-diens in het geregistreerde thuisnetwerk.

Maar hij geeft wel het 3G logotje aan

Verder heeft ie ook weinig toegevoegde waarde.. de belscherm en de MP3scherm ziet er wel beter uit naar mijn mening.. maar verder niet veel bijzonders.

[ Voor 3% gewijzigd door The System op 26-05-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Veneficus schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:02:
[...]

Sprite kan wel van 6.0 naar 6.1, maar dan moet je wel een extra handeling verrichten. Even op de website kijken. Je moet een conversiebestand aanmaken op je oude versie, backup maken, dan upgraden en dan restoren. Dan vraagt ie om een conversiebestand, die je gemaakt moet hebben.
Klopt, overigens zou een restore vanaf je device (waarbij Registry en System Database is uitgevinkt) ook moeten werken. Belangrijk is alleen je mail-accounts van te voren te deleten (anders eindig je met hetzelfde fenomeen als moi) en je programma's opnieuw te installeren (indien ze niet meer werken)...

Dit is nou net informatie die ze in de pdf bij de download hadden moeten zetten ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03-2022
The System schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:57:

Mijn Vodafone internet verbinding doet het niet meer. Alle instellingen aangepast zoals het op de vodafone site staat maar toch doet hij het niet. :(

waarschuwing:
Er is een probleem bij het maken van een verbinding met de GPRS-diens in het geregistreerde thuisnetwerk.

Verder heeft ie ook weinig toegevoegde waarde.. de belscherm en de MP3scherm ziet er wel beter uit naar mijn mening.. maar verder niet veel bijzonders.
Had ik inderdaad ook heb je toevalling ook een backup teruggezet na installatie van de ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een programma weet waarmee ik al mijn smsjes naar mijn pc kan zetten (het liefst in word of iets dergelijks..)? Wil mijn gsm namelijk weer leeg hebben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
parrish schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:09:
[...]

Had ik inderdaad ook heb je toevalling ook een backup teruggezet na installatie van de ROM?
Nee had niet gebackuped.

Maar hoe heb jij het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:13:
Iemand die een programma weet waarmee ik al mijn smsjes naar mijn pc kan zetten (het liefst in word of iets dergelijks..)? Wil mijn gsm namelijk weer leeg hebben.. ;)
Zoals vaker genoemd: PIM Backup biedt de mogelijkheid om te backuppen naar plain text ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
ik zoek een proggie om wifi netwerken mee te bekijken zoals net sneaffer
gewoon die me verteld welke wifi netwerken er zijn en welke beveiligingen erop zitten en het signaal sterkte en gebruikte protocol

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03-2022
The System schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:33:
[...]

Nee had niet gebackuped.

Maar hoe heb jij het opgelost?
Als ik ga internet VOOR ik de backup terugzet is er niets aan de hand. De problemen ontstonden pas nadat ik de backup had teruggezet.

Overigens moet je na install van de ROM het systeem zelf vodafone laten installeren en wachten totdat hij helemaal klaar is daarna op nieuw opstarten en hij werkt, althans bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wat kan ik eigenlijk met streaming media? ik heb verschillende urls geprobeert maar dat helpt helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
The System schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:57:

waarschuwing:

Dit is op te lossen door de proxy uit te schakelen. Bij mij werkte alleen gewoon browsen, maar msn en hotmail werkte niet meer. Even de proxy uitzetten en huppa, alles werkte weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:25:
[...]

Moet je eens een Dutty´s rom proberen die zijn vaak wel lekker snel.
Tanx. Dutty van 29 april en die is heerlijk. Over batterij performance kan ik nog niets zeggen, het zit er net op. Kan dit iedereen aanraden ipv officiele ROM :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:47:
[...]

Tanx. Dutty van 29 april en die is heerlijk. Over batterij performance kan ik nog niets zeggen, het zit er net op. Kan dit iedereen aanraden ipv officiele ROM :Y
Waarom? Wat zijn de voordelen?

Overigens sta ik wat huiverig tegenover zelf flashen. Ondanks dat het op XDA wel uitgelegd wordt, zijn vele dingen mij nog onduidelijk. Vooral omdat er bij XDA apps gereleased worden zonder dat er verteld wordt wat de precieze werking is, maar dat terzijde. Wat ik mij voornamelijk afvraag is of de garantie ook verloren gaat en stel dat het zo is, is de phone ook terug te zetten naar zijn originele rom zonder dat ze bij het repareren ontdekken dat er een andere rom op heeft gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38
EnsconcE schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:17:
[...]

Waarom? Wat zijn de voordelen?

Overigens sta ik wat huiverig tegenover zelf flashen. Ondanks dat het op XDA wel uitgelegd wordt, zijn vele dingen mij nog onduidelijk. Vooral omdat er bij XDA apps gereleased worden zonder dat er verteld wordt wat de precieze werking is, maar dat terzijde. Wat ik mij voornamelijk afvraag is of de garantie ook verloren gaat en stel dat het zo is, is de phone ook terug te zetten naar zijn originele rom zonder dat ze bij het repareren ontdekken dat er een andere rom op heeft gezeten?
telefoon verliest inderdaad zijn garantie als je een niet officiele rom eropzet. Ja het is terug te zetten, garantie tot de deur uiteraard. XDA zoals je zelf zei legt dit allemaal uit. Hier is het echter niet de bedoeling dat die discussie gestart wordt :D

mijn woorden, doe wat je niet laten kan :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn htc 6.0 rom terug vind 6.1 helemaal ruk.
HTC gebeld en waarschijnlijk zetten ze die binnenkort online vanwege meer klachten.
Wil daarop niet wachten en heb me scheel gezocht maar niet gevonden iemand wel?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 01:01:
Ik wil mijn htc 6.0 rom terug vind 6.1 helemaal ruk.
HTC gebeld en waarschijnlijk zetten ze die binnenkort online vanwege meer klachten.
Wil daarop niet wachten en heb me scheel gezocht maar niet gevonden iemand wel?????
LET OP: WEL HARDSPL BENODIGD!
Doe maar niet

Zelf gereconstrueerd een weekje geleden.

[ Voor 64% gewijzigd door DaannO op 27-05-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Heel vaag op t draadloze netwerk doet de ingebouwde media player het wel.. Alleen als ik naar youtube ga komt ie nog steeds op de m versie terecht, wat ik ook probeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Hoe moet ik het nu zien, heeft HTC nu WM6.1 vrijgegeven om van het gezeur van de viddriver af te zijn? Qua vid merk ik echter niks, of was het nu weer eens loos alarm van er komt een oplossing...

Ik heb WM6.1 geinstalleerd en ik vind hem wel meevallen. Maar goed eens kijken na een week mee werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top bedankt ben weer een blij mens:)
Imperium schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 01:39:
[...]

LET OP: WEL HARDSPL BENODIGD!
*knip

Zelf gereconstrueerd een weekje geleden.

[ Voor 19% gewijzigd door DaannO op 27-05-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
parrish schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:23:
[...]
Overigens moet je na install van de ROM het systeem zelf vodafone laten installeren en wachten totdat hij helemaal klaar is daarna op nieuw opstarten en hij werkt, althans bij mij ;)
Dat werkt niet.
DaSaN schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:51:
[...]

Dit is op te lossen door de proxy uit te schakelen. Bij mij werkte alleen gewoon browsen, maar msn en hotmail werkte niet meer. Even de proxy uitzetten en huppa, alles werkte weer!
Dit werkt ook niet..

Kan nu ook niet meer bellen of gebeld worden. Als ik een nummer kies, gebeurt er niets. Hij hangt direct weer op..

Bah.. baal er van.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
musiqman schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:59:
Heel vaag op t draadloze netwerk doet de ingebouwde media player het wel.. Alleen als ik naar youtube ga komt ie nog steeds op de m versie terecht, wat ik ook probeer...
Onderaan de mobiele versie staat een linkje naar de desktop versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:23
lordloeder schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:16:
Hoe moet ik het nu zien, heeft HTC nu WM6.1 vrijgegeven om van het gezeur van de viddriver af te zijn? Qua vid merk ik echter niks, of was het nu weer eens loos alarm van er komt een oplossing...
Maar WM6.1 is dan ook niet van HTC, maar van Miscrosoft. Die hebben weinig te maken met de eventuele verdere OEM bewerkingen van de fabrikant. MS kan misschien iets doen aan de inherente snelheid van het besturingssysteem, maar het driverprobleem van HTC is niet het probleem van Microsoft.
Dus maar verder afwachten op de nieuwe drivers, en dan hopen dat ze als een patch uitgebracht worden, en niet als een volledig nieuwe ROM. Kun je wéér alles opnieuw installeren...

Ben nu met 6.1 iig wel af van mijn gprs-bug.

Pathé mobiel werkt helaas nog steeds niet :( Ben bij BelCompany langsgeweest en die zetten hun technische dienst erop om eens te kijken wat daarbij misgaat :)

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
The System schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:29:
[...]

Dat werkt niet.

[...]

Dit werkt ook niet..

Kan nu ook niet meer bellen of gebeld worden. Als ik een nummer kies, gebeurt er niets. Hij hangt direct weer op..

Harde reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
The System schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:29:
[...]

Dat werkt niet.

[...]

Dit werkt ook niet..

Had ik laatst ook last van, soft reset hielp niet, maar het terug zetten naar GPRS ipv 3G (dmv comm manager) hielp bij mij dan weer wel. Misschien dat je dat nog even kunt proberen. Daarna was het bij ook weer over trouwens...

[ Voor 41% gewijzigd door cryonic90 op 27-05-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Gisteravond heb ik de update gedaan naar WM 6.1

Eerst een back-up op de opslagkaart gemaakt d.m.v. PIMBackup (geweldig programma) waarna ik hem ge-update heb. Ik heb eerder eens gelezen dat het verstandig is om na de update direct een harde reset uit te voeren. Dus dit heb ik maar gedaan en daarna alles weer netjes geinstalleerd.

Tot nu toe zijn mijn bevindingen positief, hij lijkt iets sneller te werken en naar mijn idee gaat de accu een heel stuk langer mee!! Vanmorgen uit de lader gehaalt met 100%, onderweg naar het werk lekker zitten internetten, vanmiddag een kwartiertje gebeld en wat zitten e-mailen en "as we speak" staat de accu status volgens Batterystatus op 84%.
Voor de update stond hij 's middags al op 60%.

Van Portrait naar Landscape gaat volgens mij ook wel iets langzamer als eerst, maar daar staat tegenover dat hij nu in één keer overschiet en niet hapert.

Dat Threated SMS is even wennen, snap niet helemaal waarom ze dat gedaan hebben. Zou graag weer me normale smsjes terug hebben. Als ik mijn berichten in chatvorm wil zien ga ik wel op MSN.

Op het SMS gedoe na, ben ik dus positief over de WM 6.1 update op me TyTN II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb ook de overstap naar 6.1 gemaakt. Lang verhaal kort: ik heb mijn backup verkloot dus moest mijn contactpersonen opnieuw toevoegen. Om te voorkomen dat dat weer gebeurt wil ik mijn contactpersonen synchroniseren met een Exchange server. Echter, die synchroniseert alleen Outlook-contacten terwijl ik juist ook mijn Live-contacten wil syncen. Weet iemand of er een manier is om zo'n contact te converteren van het ene type naar het andere? Volgens een vriend van me die ook een TyTn II heeft is het een kwestie van het contact vasthouden in de lijst en vervolgens in het context menu kiezen voor de optie "Convert to Outlook contact", maar dat staat er bij mij helemaal niet tussen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

LeeJon schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:58:
[...]
Ik heb een paar pagina's terug nog gepost hoe je dat terug kunt zetten.
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-NMe- schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:07:
Ik heb ook de overstap naar 6.1 gemaakt. Lang verhaal kort: ik heb mijn backup verkloot dus moest mijn contactpersonen opnieuw toevoegen. Om te voorkomen dat dat weer gebeurt wil ik mijn contactpersonen synchroniseren met een Exchange server. Echter, die synchroniseert alleen Outlook-contacten terwijl ik juist ook mijn Live-contacten wil syncen. Weet iemand of er een manier is om zo'n contact te converteren van het ene type naar het andere? Volgens een vriend van me die ook een TyTn II heeft is het een kwestie van het contact vasthouden in de lijst en vervolgens in het context menu kiezen voor de optie "Convert to Outlook contact", maar dat staat er bij mij helemaal niet tussen.
Waarom niet de functie gebruiken om je msn contacts te synchroniseren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is juist wat ik gedaan heb, waardoor ze als Live contacts opgeslagen zijn in plaats van als Outlook contacts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
.KeN. schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 04:54:
Geen idee of het daadwerkelijk een oplossing is, maar:

[...]

EDIT: Werkt zo te zien niet.
Maar wat wel kan is bij het maken van een nieuw SMS-bericht: menu -> check names.
Extra stapje, zelfde resultaat :)
Dit werkt dus wel degelijk bij mij! Enkel even een soft reset doen na het wijzigen van het register!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja bij mij ook inderdaad :)

Zijn er hier ook mensen die JiveTalk (stukken beter dan de standaard MSN-client !) gebruiken ?
Ik merk met de nieuwste versie dat mijn accu binnen een paar uur op is. Tenminste, ik denk dat het aan JiveTalk ligt, aangezien ik het niet heb als deze niet draait. Het gaat om de nieuwste alpha versie, die ik ook niet (meer ?) terug kan vinden op hun site. Verdacht.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Bij de Smartphoneshop.nl hebben ze de 2880 mAh batterij voor de TyTN op voorraad ... ben alleen benieuwd of die Veripart batterijen ten koste van je GPS gaan zoals in deze review staat:

http://www.smartphoneshop...htc-tytn-ii-1350-mah.html

Smartphoneshop zegt niets te weten van deze problemen, maar willen de review schijnbaar niet verwijderen ... Iemand ervaring met de Veripart vervangingsbatterij (1350/2880mAh)?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
S913 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:05:
Bij de Smartphoneshop.nl hebben ze de 2880 mAh batterij voor de TyTN op voorraad ... ben alleen benieuwd of die Veripart batterijen ten koste van je GPS gaan zoals in deze review staat:

http://www.smartphoneshop...htc-tytn-ii-1350-mah.html

Smartphoneshop zegt niets te weten van deze problemen, maar willen de review schijnbaar niet verwijderen ... Iemand ervaring met de Veripart vervangingsbatterij (1350/2880mAh)?
Weet hier niks van.

Hoop het niet, heb deze gelijk besteld toen ik hoorde dat deze batterij beschikbaar was. (de 2880 versie)

Krijg deze morgen binnen en check het direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
Voor degene die via KaiserTweak Threaded SMS uitwillen schakelen, ik heb KaiserTweak.xml even aangepast...
(Originele xml komt uit KaiserTweak-nikagl-080307-0912.zip)

[ Voor 15% gewijzigd door Rock-Y op 27-05-2008 16:42 . Reden: KaiserTweak XML versie begevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

mcman schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:28:
Krijg deze morgen binnen en check het direct
Ok, ik wacht met smart op je post hier :P

Heb de orginele batterij er even uitgehaald en inderdaad is 1 kant totaal van metaal dat 4 contactpuntjes in de telefoon heeft. Dit staat volgens mij los van de stroomvoorziening die via de 3 puntjes aan de zijkant van de batterij gaat.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik heb genoeg ervaringen gelezen dat met extended batterijen zonder metal plate de GPS nog perfect functioneert, maargoed. Laat het morgen even weten!

[ Voor 9% gewijzigd door Imperium op 27-05-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ah kijk, da's goed nieuws ... anders wat aluminiumfolie op de achterkant plakken? :9

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Imperium schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:03:
Ik heb genoeg ervaringen gelezen dat met extended batterijen zonder metal plate de GPS nog perfect functioneert, maargoed. Laat het morgen even weten!
Reviews over de Veripart Battery HTC TyTN II 1350 mAhDeze reserve battery paar maandjes geleden... John Verweijen, Hellevoetsluis|maandag 28 januari 2008 om 19:49 uur|behulpzaamheid: 1 van 1|kwartaal in bezit

Product: Veripart Battery HTC TyTN II 1350 mAh

Deze reserve battery paar maandjes geleden aangeschaft en nu kom ik er dus achter dat met deze battery de Gps ontvanger niet werkt, kontakt gehad met HTC, op

Op de orginele battery zit aan de buitenkant een kruis van dun metaal, dit is volgens hun een deel van de Gps antenne/ontvanger, op de vervang battery zit dit niet,

Gebruikt u de Gps niet, dan is dit een goed alternatief, anders kunt u beter de orginele aanschaffen, is maar E9 duurder,

De heren bij de Pda shop hebben dit vast niet geweten anders hadden ze het wel gezegd, op dat punt vertrouw ik ze volledig, zie ook mijn andere revieuws.
van pdashop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Dat klopt die had ik zelf ook gezien. Maar vergeet niet dat niet alles klopt wat iedereen neerzet, of voor iedereen geldt. (en dat geldt natuurlijk ook zeker voor onderstaande tekst het is gewoon een constatering die ik heb gemaakt)
think this is used as either some kind of antenna or for some kind of isolating purpose. No doubt about that. I just purchased the following battery:

http://www.batteryupgrade...battery%2520(1600%2520mAh)

This battery does not have the plate in the back like the original battery. By the way I recommend this battery, so far it works great. Same size as OEM and no need for new cover. Made in Honk Kong and ships from there, comes with 1 year warranty.

One interesting thing that I do notice using this new battery is that it appears that my GPS reception has improved. With the original battery I do not get reception indoors and now I do (although not always). I believe I can confirm this as well. I was never able to get any GPS reception anywhere indoors before (meaning inside of a home).

[ Voor 60% gewijzigd door Imperium op 27-05-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Dat is dezelfde review als in mijn link (pdashop = smartphoneshop), maar waarvan pdashop zegt nog nooit van dit probleem gehoord te hebben. Echter vreemd dat ze de review wel laten staan, zonder enig commentaar van hun kant, want dat soort reviews maken mij wantrouwig ;)
Maja, ik wacht wel gewoon Mcman's ervaring met deze specifieke batterij af.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
S913 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:10:
[...]
Dat is dezelfde review als in mijn link (pdashop = smartphoneshop), maar waarvan pdashop zegt nog nooit van dit probleem gehoord te hebben. Echter vreemd dat ze de review wel laten staan, zonder enig commentaar van hun kant, want dat soort reviews maken mij wantrouwig ;)
Mag morgen een dubbele shift van 16 uur maken dus hoop rond een uurtje of 2200 thuis te zijn.

Zelf denk ik dat het wel meevalt, ik hoor van andere (niet originele) batterijen dat deze gewoon functioneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Wie weet waar een goede versie van HTC album te vinden is?

Die ik geinstalleerd heb, geven namelijk geen tekst. Hierdoor kan ik bv geen instellingen wijzigen (omdat ik niet weet wat waarvoor staat ;) ). Het zou prettig zijn als HTC album direct wordt geopend bij elk plaatje, alhoewel dit achteraf ook wel in te stellen is. Wat ook prettig zou zijn is als HTC album opent wanneer je op het album icoontje drukt in de camera modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteherder
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-03 17:27
Ik heb sinds maandag 26 mei 2008 de upgrade naar windows 6.1 op mijn HTC TYTN2 gedaan.

Nu stond er bij mijn "postvak in" bij SMS/MMS de volgende melding:
"Account vergrendeld.
Het bedrijfsbeleid verbiedt het gebruik van tekstberichten op dit apparaat. U kunt geen tekstberichten verzenden of ontvangen."

Sinds 26 mei 2008 kan ik geen sms meer versturen of ontvangen.

Mijn provider is de KPN welke eveneens het apparaat verstrekt heeft.
Volgens de KPN is er bij hun niks geblokkeerd maar zou het aan een instelling van de HTC TYTN 2 liggen.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
cryonic90 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:36:
[...]

Onderaan de mobiele versie staat een linkje naar de desktop versie ;)
Dat zag ik, maar t gaat er mij om dat ik direct naar de desktop versie ga. Dit kon ik een paar maanden geleden ook gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook, na 6.1 heb je een backup teruggezet van 6.0 en dan krijg je dus dit.
Op te lossen door 6.0 terug te zetten en daarna de backup.
Giisteren heeft iemand een link naar een 6.0 rom geplaats en nu doet hij het weer perfect bij mij.
witteherder schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 07:45:
Ik heb sinds maandag 26 mei 2008 de upgrade naar windows 6.1 op mijn HTC TYTN2 gedaan.

Nu stond er bij mijn "postvak in" bij SMS/MMS de volgende melding:
"Account vergrendeld.
Het bedrijfsbeleid verbiedt het gebruik van tekstberichten op dit apparaat. U kunt geen tekstberichten verzenden of ontvangen."

Sinds 26 mei 2008 kan ik geen sms meer versturen of ontvangen.

Mijn provider is de KPN welke eveneens het apparaat verstrekt heeft.
Volgens de KPN is er bij hun niks geblokkeerd maar zou het aan een instelling van de HTC TYTN 2 liggen.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
LeeJon schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:58:
Gisteravond heb ik de update gedaan naar WM 6.1
......

Tot nu toe zijn mijn bevindingen positief, hij lijkt iets sneller te werken en naar mijn idee gaat de accu een heel stuk langer mee!! Vanmorgen uit de lader gehaalt met 100%, onderweg naar het werk lekker zitten internetten, vanmiddag een kwartiertje gebeld en wat zitten e-mailen en "as we speak" staat de accu status volgens Batterystatus op 84%.
Voor de update stond hij 's middags al op 60%.

.......

Dat Threated SMS is even wennen, snap niet helemaal waarom ze dat gedaan hebben. Zou graag weer me normale smsjes terug hebben. Als ik mijn berichten in chatvorm wil zien ga ik wel op MSN.

Na een volle dag het toestel gebruikt te hebben kan ik voor mijn telefoon bevestigen dat de accu langer meegaat _/-\o_

Om 15.00 uur stond het toestel dus op 84%, onderweg naar huis heb ik een volle aflevering van de Office US gekeken en wat zitten internetten. 's Avonds wat zitten spelen op de bank en voor ik naar bed ging stond de accu op 63% _/-\o_
Voor de update stond hij 's avonds laat rond de 30/40%.
.KeN. schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:13:
[...]

Ik heb een paar pagina's terug nog gepost hoe je dat terug kunt zetten.
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :P
Yessss, registry aanpassen heeft gewerkt ervoor :)
U is geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
musiqman schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:07:
[...]

Dat zag ik, maar t gaat er mij om dat ik direct naar de desktop versie ga. Dit kon ik een paar maanden geleden ook gewoon doen.
Probeer het eens met deze link:
http://www.youtube.com/?nomobile
Of misschien heb je hier wat aan:
http://www.pocketpcmag.com/cms/index.php?q=blogs/3/648

[ Voor 12% gewijzigd door cryonic90 op 28-05-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Tnxx. dat gaan we proberen.

Is er trouwens al bekend hoe je aan de nieuw IE met tabs kan komen (geen work arounds etc.)

[ Voor 63% gewijzigd door musiqman op 28-05-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik krijg met geen mogenlijkheid mijn tytn gesynchroniseerd met vista ultimate.

Ik heb al een relatie op xp maar nu wil ik op mijn laptop dezelfde relatie hebben, of iig iets want nu kan ik geen tools installeren die een synchronisatie verbinding nodig hebben.

Als ik naar synchronisatie centrum ga kan ik wel een nieuwe synchronisatierelatie instellen, maar dan wil hij alleen windows media player playlist synchroniseren :(

ik word er chagrijnig van, waarom werkt het allemaal zo k*t 8)7

Even voor de duidenlijkheid, Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.be/images/image.php?id=5260 dit zie ik dus niet...

Windows update heb ik al gedraait...

[ Voor 13% gewijzigd door kaasaanfiets op 28-05-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandommele
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04 14:56
Veneficus schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:59:
Hoe kan ik SMSjes versturen met m'n pc via ActiveSync? Iemand een idee? Googlen levert niet veel nuttigs op. De officiele Microsoft oplossing is erg omslachtig...
Ik gebruik Jeyo Mobile Extender for Outlook. Daarmee kun je sms berichten versturen van achter je pc en synchroniseer je alle sms-berichten met outlook. Zo heb je altijd backups van je berichten en houd je de TytnII leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0p
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 17:20
pl0p schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:03:
Ik gebruik de tytnII als mp3 speler via bluetooth met de motorola S705 (perfect i.c.m in-ear sony oordoppen) en HTC audiobeheer.
Nu merk ik dat de balans teveel op het linkerkanaal zit, rechts komt er wel geluid uit maar significant zachter :'( . Aan S705/oordoppen ligt het niet, heb ik getest met de ingebouwde radio en die klinkt gewoon goed gebalanceerd.
Ik heb me dus rot gezocht naar een balans instelling op de tytnII, en ook ge-googled en gezocht in dit topic, maar niets gevonden.
Iemand een gouden tip? Ik heb gewoon de standaard orange ROM wm 6.0 nederlands.
Gelukkig heb ik het probleem gevonden, het rechter kanaal via BT reageerde niet meer op de volume instelling in Audio Beheer/Media Player. Ook andere freeware players hadden dit euvel.

Echter toen ik met de volume slider in het Home Screen zat te spelen (1 tikje zachter, 1 tikje harder) deed het rechter kanaal het ineens weer normaal :X :?

Blijkbaar is dat een andere volume instelling, net zoals onder windows 'wave' en 'master' volume ofzo. Ik begrijp het niet maar laat het maar even weten voor als iemand anders er ook last van mocht krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb een Pioneer DEH-P55BT en een TytnII. Heeft iemand een idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat het geluid van tomtom (en eventueel MP3 tjes), dus eigenlijk al het geluid, over de radio wordt afgespeeld. Bellen werkt al prima!

Afbeeldingslocatie: http://tuning.fosgate.ee/catalog/images/pioneer_dehp55bt.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Bram77 op 28-05-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

je mobiel naar bluetooth apparaten laten zoeken? en toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
koekoek2003nl schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:48:

Ik heb al een relatie op xp maar nu wil ik op mijn laptop dezelfde relatie hebben, of iig iets want nu kan ik geen tools installeren die een synchronisatie verbinding nodig hebben.

Als ik naar synchronisatie centrum ga kan ik wel een nieuwe synchronisatierelatie instellen, maar dan wil hij alleen windows media player playlist synchroniseren :(

Even voor de duidenlijkheid, [afbeelding] dit zie ik dus niet...

http://www.microsoft.com/windowsmobile/devicecenter.mspx
Die al gedownload en geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
koekoek2003nl schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:23:
je mobiel naar bluetooth apparaten laten zoeken? en toevoegen?
Mijn radio is al toegevoed als headset in mijn telefoon natuurlijk. Anders zou ik ook niet kunnen bellen via mijn radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Bram77 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:44:
[...]

Mijn radio is al toegevoed als headset in mijn telefoon natuurlijk. Anders zou ik ook niet kunnen bellen via mijn radio.
Heb je hem dan ook verbonden? En als je bij bluetooth kijkt, dan bij apparaten en vervolgens bij je autoradio (die in die lijst moet staan) staat daar ook de optie draadloos stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regbar
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-08-2024
Sinds de update naar 6.1 heb ik last van vreemde verschijnselen. Als ik het alarm instel op bijv. 5.00 uur, dan springt de alarmtijd steeds terug naar 6.00 uur. Ook het scherm waarin je de oproepen kunt bekijken springt steeds weer naar de weergave van de gemiste oproepen. Ik wil gewoon alle oproepen zien, zonder dat je steeds het filter opnieuw moet instellen.
Heeft iemand dit eerder gehad?

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

koekoek2003nl schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:48:

Even voor de duidenlijkheid, [afbeelding] dit zie ik dus niet...

Je ziet wel je apparaat in de windows explorer? Onder Mobile Device Setting goed aangegeven wat je wilt synchronizeren?

Ik heb ook Vista Ultimate en een TyTN II. Zonder enig probleem werd mijn titaan herkend en kon ik synchroniseren. Btw ik gebruik ook Office 2007? Misschien dat er nog iets is met oudere versies van office (outlook) ?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
EnsconcE schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:51:
[...]

Heb je hem dan ook verbonden? En als je bij bluetooth kijkt, dan bij apparaten en vervolgens bij je autoradio (die in die lijst moet staan) staat daar ook de optie draadloos stereo?
Ik kan de "Set as wireless stereo" optie niet kiezen. Die is grijs... Kan ik iets doen om dit in te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

regbar schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:57:
Sinds de update naar 6.1 heb ik last van vreemde verschijnselen. Als ik het alarm instel op bijv. 5.00 uur, dan springt de alarmtijd steeds terug naar 6.00 uur. Ook het scherm waarin je de oproepen kunt bekijken springt steeds weer naar de weergave van de gemiste oproepen. Ik wil gewoon alle oproepen zien, zonder dat je steeds het filter opnieuw moet instellen.
Heeft iemand dit eerder gehad?

Wie weet de oplossing?
Hey.. gisteren stond mijn klok opeens ook een uur vroeger, en bij het importeren van mijn call log stond mijn filter inderdaad ook op missed calls ipv alles. Als ik er nu op klik opent 'ie idd weer op missed calls. Irritant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-NMe- in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..."

Weet niemand hier een oplossing voor? Ik zou graag ook mijn Live contacts willen synchroniseren met dezelfde Exchange server die ik voor mijn Outlook contacts gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Bram77 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Ik kan de "Set as wireless stereo" optie niet kiezen. Die is grijs... Kan ik iets doen om dit in te schakelen?
Dan ondersteund je radio geen wireless stereo = geen A2DP = geen streaming audio = geen tomtom en muziek over je radio.

Kijk eens in je manual of A2DP wordt ondersteund, of even op de Pioneer site kijken, ik meen dat daar een compatability list stond ergens, waar je de TyTN's kon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
UltraSub schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:52:
[...]

Dan ondersteund je radio geen wireless stereo = geen A2DP = geen streaming audio = geen tomtom en muziek over je radio.

Kijk eens in je manual of A2DP wordt ondersteund, of even op de Pioneer site kijken, ik meen dat daar een compatability list stond ergens, waar je de TyTN's kon kiezen.
De handleiding zegt:
  • GAP
  • SDAP
  • OPP
  • HSP
  • HFP
Dus geen A2DP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij opera mini krijg ik de site nu.nl niet in de normale grote weergave, maar laad hij automatisch de pda pagina. dit is op me tytn dan een dunne balk wat irritant leest etc. weet iemand hoe ik de normale nu.nl site kan bekijken in opera mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
EnsconcE schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:11:
[...]

De handleiding zegt:
  • GAP
  • SDAP
  • OPP
  • HSP
  • HFP
Dus geen A2DP
Ok, helder :) Bedankt voor het meekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik WM 6.1 geladen heb, doet mijn TomTom het niet meer. Heb TomTom al een keer opnieuw geladen maar de PDA kan de satelieten niet meer vinden. Ook al QuickGPS gedownload. Het wil allemaal niet helpen. In het beginscherm geeft hij trouwens weer: Geen GPS-apparaat! Is er iemand die hier meer van af weet en mij kan helpen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Dan zul je naar voorkeuren moeten gaan, vervolgens 3 pagina's naar rechts en dan GPS status, daar kun je ook kiezen voor "stel in". Daar kun je dan kiezen voor "interne GPS". Daarmee zou het moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

@Bram77: Heeey, die autoradio heb ik ook. Heb jij nog iets speciaals moeten doen of het op een aparte manier toegevoegd? Ik heb hem wel toegevoegd gekregen, maar ik heb er toch redelijk vaak last van dat hij niet (automatisch) een sessie wil opzetten.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik vind het zo zonde dat ik krassen op mijn tytn krijg, wat voor bescherming hebben jullie?
Dat ding wat er standaart bij zit (heb ik niet maar wel gezien) vind ik maar niks, het liefst hou ik mijn mobiel gewoon in mijn broekzak, maarja als ik er per ongeluk een keer een sleutelbos bij in gooi zit hij meteen onder de krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn linker broekzak is exclusief voor mijn TiTaaN, geen krassen in de afgelopen zeven maanden.
Het HTC logo boven het scherm is ook nog prima. Enige bescherming is een Ultra Clear screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryonic90 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:22:
Dan zul je naar voorkeuren moeten gaan, vervolgens 3 pagina's naar rechts en dan GPS status, daar kun je ook kiezen voor "stel in". Daar kun je dan kiezen voor "interne GPS". Daarmee zou het moeten werken ;)
Dat had ik al gedaan, alleen staat er bij niet "interne GPS" maar "bekabelde GPS". Dus ik snap er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wat zeggen we hier van:

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/forum/download/file.php?id=2538

De opvolger van de TyTN 2 waarschijnlijk, de MDA Vario IV :D

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 28-05-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Shiny buttons (= niet fijn IMO) en het keyboard slidet ineens de verkeerde kant uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
DaannO schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:33:
Wat zeggen we hier van:

[afbeelding]

Lijkt op de HTC Touch Diamond met QWERTY toetsenbord!

Edit: meer info op http://gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=2522

[ Voor 8% gewijzigd door JackPoint op 28-05-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Wat zeggen we hier van:

[afbeelding]

Ziet er niet uit imo :X
Te shiny... Lijkt wel een LG Shine ofzo |:(

Lijkt me geen HTC in ieder geval... Daar verwacht ik wel meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 11:13

Animal_X

Rodin

Wat zeggen we hier van:

[afbeelding]

Zijn ze weer afgestapt van het kantelbare scherm? Dat was toch een van de verkooppunten van de TyTN2...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

LeeJon schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:30:
Ziet er niet uit imo :X
Te shiny... Lijkt wel een LG Shine ofzo |:(
*agree* Brrrrr

PS. Damn, de Veripart 2880 mAh batterij is alweer uitverkocht bij Pdashop ... maja, heb ik weer een paar weken om de reviews af te wachten 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door S913 op 28-05-2008 19:01 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende week zaterdag komt mijn Diamond!!! ik hoop geen gezeur meer over die videodrivers:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok even het volgende.

Ik heb ten eerste een probleem met active sync. Dat (^*%*%^ding start op wanneer hij er zin in heeft en vertraagd eigenlijk mijn hele telefoon.
Ook wanneer ik in de auto zit en mijn bluetooth parrot gebruik blijft hij Of syncen of mijn verbinding met mijn parrot verbreekt steeds. (zie wanneer active sync opstart de parrot verbinding kwijt raakt).
Is er een mogelijkheid ergens in te stellen dat Activesync alleen opstart wanneer IK dat wil??

Tweede is dat ik sinds begin van de week, na een telefoongesprek, het telefoonprogje actief blijft staan.
Zelfs met MagicButton krijg ik hem niet uit. Hij blijft bovenin mijn todayscherm actief staan. En volgens mij gaat mijn batterij ook zo hard achteruit.
Heb een back up van VÓÓR dit probleem teruggezet, maar heb nog steeds hetzelfde.
Wanneer ik een softreset doe is het weg, tot ik telefoon krijg. Dan staat hij er ineens weer. (als ik zelf bel vanuit "contacten" blijft ook contacten "open" staan btw)

Aanvullend: Ik heb niks geïnstalleerd voor die tijd en ik draai op de originele V1615 rom etc.

BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wat zeggen we hier van:

[afbeelding]

Heb net een reactie van HTC gehad en volgens hun is dit niet de opvolger van de TyTN 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
S913 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:10:
[...]
NIET KOPEN!

Gewoon een prut taiwannees product. Batterij is 2X zo groot en komt met een aangepaste cover. De batterij is niet het product wat ik besteld heb, plaatjes komen niet overeen en de beschrijving is niet duidelijk genoeg.

Ik ga er van uit dat het nne batterij van normaal formaat was.

GPS werkt ook niet meer.

Kut dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ouch ... dat zuigt ;( Ga je hem terugsturen?

Denk dat ik dan maar een extra HTC batterij koop met cradle lader (of is er een andere manier om een losse accu op te laden?) ... of dan anders die Emergency changer van Adapt ... Hmm, ga ik nog even over nadenken.

[edit]Thnx voor de info

[ Voor 4% gewijzigd door S913 op 28-05-2008 21:55 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
S913 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:54:
Ouch ... dat zuigt ;( Ga je hem terugsturen?

Denk dat ik dan maar een extra HTC batterij koop met cradle lader (of is er een andere manier om een losse accu op te laden?) ... of dan anders die Emergency changer van Adapt ... Hmm, ga ik nog even over nadenken.

[edit]Thnx voor de info
Die gaat inderdaad mooi retour afzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38

robertwebbe

Robert Webbe

Eén van de zaken die verbeterd is in Windows Mobile 6.1 is dat de bluetooth handsfree stack verbeterd is. Het was Microsoft bekend dat er in Europa veel gezeur kwam van zakelijke klanten die voorheen de goede kwaliteit van o.a. Nokia gewend waren.

"Helaas" heb ik net een nieuwe lease auto tot mijn beschikking waar standaard bluetooth in zit. Dat is van een dusdanige kwaliteit dat een goede beoordeling niet mogelijk is. Is het anderen wellicht al wel opgevallen dat de kwaliteit beter is geworden?

Ook wordt het PBAP (PhoneBook Access) profiel standaard ondersteunt. De nieuwste carkits van Parrot ondersteunen dit bijvoorbeeld (mits voorzien van de laatste softwareversie). In plaats van stuk voor stuk, batchgewijs, alle contacten te versturen, wordt er nu 1 sync gedaan. Per contact kost dat gemiddeld maar 0,1 seconde dus synchroniseren zou ook een fluitje van een cent moeten zijn mits de carkit het ondersteunt. Zijn er ook al mensen die dit hebben ervaren?

Ik zit er weer hard aan te denken om de MK6100 te gaan inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:57:

De accu van je TyTN II heeft een capaciteit van 1350mAh bij 3,7V dus ongeveer 0,7 keer de accu van de A-Solar. De 3,7V van de A-Solar accu wordt in ons geval omgezet naar 5,5V voor de mini USB, dit gaat met verlies gepaard. Dus met een volledig opgeladen A-Solar kun je een bijna volledig lege (5-10%) 1x geheel opladen. Heb hier nog geen ervaring mee, ik heb zelf wel een MDA Vario II en III (beide op 60%) volledig opgeladen.
Ik denk ik post hier even mijn ervaringen met de A-Solar: deze werkt niet met mijn TyTN II. Wel met mijn andere telefoons (Samsung en Nokia). Het ligt niet aan de USB-mini adapter daar de USB-female adapter (met USB kabel aan de TyTN II) ook niet pakt. Zal wel een voltage dingetje zijn.

Jammer, jammer, jammer. Zaterdag gaat ze retour. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Hmm ... dus ook in mobile charger land is niet alles "ok" ...

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
Ik heb hetzelfde. ALLES laat dat ding op (apparaat van Phillips) Samsung, andere mobile apparatuur. (ipod etc.)

Maar de Tytn? Noop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Sheeesh, willen ze gewoon niet dat de TyTN met non-HTC spullen opgeladen wordt???

Iemand ervaring met dit ding: http://www.smartphoneshop...ery-slot-htc-tytn-ii.html

En dan met name de extra "losse accu"-lader? Of werkt die ook niet? |:(

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
Wel oke, ik heb de versie zonder extra batterij oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Grrr nou kan ik die tools die op het meegeleverde cdtje staan niet meer installeren.
hij geeft op mijn mobiel nu de melding:
Unable to install application. Please update your device ROM to the required version before trying again.
Ik wil graag die tomtom installeren omdat je dan kan kiezen voor ingebouwde gps apparaat, en volgensmij heeft die veel sneller een fix als bij andere tomtoms zonder de optie om voor de ingebouwde gps ontvanger te kiezen.

Tevens wu ik ook die GPRS monitor tooltje installeren maar dan krijg ik dezelfde melding.

Ik draai de Dutty WM6.1 WWE rom met radio 1.65.14.06

Is hier een oplossing voor weet iemand hoe ik dit toch kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:08:
[...]

Ik denk ik post hier even mijn ervaringen met de A-Solar: deze werkt niet met mijn TyTN II. Wel met mijn andere telefoons (Samsung en Nokia). Het ligt niet aan de USB-mini adapter daar de USB-female adapter (met USB kabel aan de TyTN II) ook niet pakt. Zal wel een voltage dingetje zijn.

Jammer, jammer, jammer. Zaterdag gaat ze retour. :'(
Heb je het juiste voltage (5,5V) ingesteld? Je moet niet de mini USB aansluiting (DC-IN (USB))gebruiken, maar de OUT(DC). Gebruik hiervoor de bijgeleverde kabel en sluit hierop de bijgeleverde mini-usb connector aan. Werkt bij mij uitstekend op de MDA Pro, Vario II en Vario III. Dit zijn branded HTC toestellen, lijkt mij dat dit geen verschil mag maken! Laadt bij mij in ieder geval de accu prima op. Zie mijn eerder verslag en lees dit review over de A-Solar. :)

Lees voor alle zekerheid nog eens de gebruiksaanwijzing (RTFM) :?

[ Voor 12% gewijzigd door JeeVee op 29-05-2008 00:18 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat mijn eerdere post mijn eerste was op GoT maar het lijkt me duidelijk dat wanneer ik 2 andere merken telefoons op kan laden, ik de TyTN via dezelfde uitgang, maar met een andere adapter oplaad? ;)
En ja het voltage staat op 5,5V.

Waarom de Vario III wel oplaadt is mij ook een raadsel. Zo blijkt een branded toestel toch nog voordelen te hebben. De wereld op haar kop.
mcman schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:37:
Ik heb hetzelfde. ALLES laat dat ding op (apparaat van Phillips) Samsung, andere mobile apparatuur. (ipod etc.)

Maar de Tytn? Noop!
Misschien dat HTC inderdaad het gebruik van apparaten van derden heeft willen beperken. Ik zal A-Solar later vandaag eens bellen. Misschien dat dit een vaker voorkomend probleem is. Enige andere mogelijkheid is dat zowel de USB-mini adapter en de USB-female adapter out of the box defect zijn. Dat lijkt me echter zo goed als uitgesloten.

Edit: Net A-Solar gebeld. Ze sturen me (kosteloos, bien sûr) een vervangende USB-mini adapter op. Mocht deze ook niet werken dan kan ik maandag bellen voor een andere oplossing. Goede service!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
koekoek2003nl schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:17:
Grrr nou kan ik die tools die op het meegeleverde cdtje staan niet meer installeren.
hij geeft op mijn mobiel nu de melding:
Unable to install application. Please update your device ROM to the required version before trying again.
Ik wil graag die tomtom installeren omdat je dan kan kiezen voor ingebouwde gps apparaat, en volgensmij heeft die veel sneller een fix als bij andere tomtoms zonder de optie om voor de ingebouwde gps ontvanger te kiezen.

Tevens wu ik ook die GPRS monitor tooltje installeren maar dan krijg ik dezelfde melding.

Ik draai de Dutty WM6.1 WWE rom met radio 1.65.14.06

Is hier een oplossing voor weet iemand hoe ik dit toch kan installeren?
Die versie heeft ook niet sneller een fix. De fix ligt in je radio rom.
Om toch TomTom te installeren, start de setup, er wordt een .cab extracted in een temp dir. Zoek die, kopieer naar je Tytn, en installeer de cab. Problem solved ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mensen vraagje, ik ben van plan om een HTC toestel te kopen, en nou kwam de Tytn II toch wel boven alles uit. Maar mijn vraag is, het is best groot dik toestel volgens mij, kan deze beetje normaal in je broekzak? Want anders moet je tytn aan je riem hangen ofzo :S

[ Voor 14% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 29-05-2008 09:50 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:40:
Mensen vraagje, ik ben van plan om een HTC toestel te kopen, en nou kwam de Tytn II toch wel boven alles uit. Maar mijn vraag is, het is best groot dik toestel volgens mij, kan deze beetje normaal in je broekzak? Twijfel tussen de Touch Cruise (heeft geen qwerty keyboard) maar wel broekzak-formaat. Want anders moet je tytn aan je riem hangen ofzo :S
ga naar een winkel en test zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na upgrade van WM6.1 een irritant probleem dat als ik meerdere agenda items op mijn today scherm heb ik een scrollbar krijg over de hele lengte van het scherm. Voor de update had ik alleen een scrollbartje naast de agenda items. Weet iemand of ik dit kan instellen?

Een anders irritant iets na upgrdae van 6.1 is dat het lijkt dat me TYTN zo af en toe voor 10 sec. lijkt te bevriezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

@ga naar een winkel en test zou ik zeggen@

Ja dat had ik gedaan, maar hadden niet liggen (zo'n dummy dan)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:43:
Ik heb na upgrade van WM6.1 een irritant probleem dat als ik meerdere agenda items op mijn today scherm heb ik een scrollbar krijg over de hele lengte van het scherm. Voor de update had ik alleen een scrollbartje naast de agenda items. Weet iemand of ik dit kan instellen?

Een anders irritant iets na upgrdae van 6.1 is dat het lijkt dat me TYTN zo af en toe voor 10 sec. lijkt te bevriezen!
Heb je voor de upgrade een custom rom erop gehad?

Dit kan wel eens het probleem zijn als je hardspl geinstalleerd hebt.

Alles is hierover terug te vinden op xda developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:04:
[...]

Heb je voor de upgrade een custom rom erop gehad?

Dit kan wel eens het probleem zijn als je hardspl geinstalleerd hebt.

Alles is hierover terug te vinden op xda developers
Nee ik heb altijd alles orgineel gehad, op wat gespeel met home customizer na dan.
Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.