HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.134 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

parrish schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:58:
Beste mensen,

Nog een probleemtje na rom update. Ik was gewend om via streams4 pda naar bv nieuws te kijken

Helaas, ik krijg verbinding met de site, bij het aanklikken van bv journaal 24 wordt mediaspeler netjes geopend alleen bij opslaan in buffer blijft hij op 0% staan, na een tijdje staat er fout. Verbinding wordt met hsdpa of 3 G gemaakt

Dit gebeurt overigens met alle site

iemand hiervoor ook een oplossing?
Bij de opties van je mediaplayer even de proxy uitzetten. Daarna deed hij het als vanouds weer hakkelig en stotterend bij mij :+

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
ik krijg met die nieuwe wm6.1 geen toegang meer tot pop3 of imap van gmail. Instellingen pakt die automatisch. ALLE berichten worden gedownload. Verzonden, verwijderde en me inbox.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 07:28:
Ben inderdaad ook niet onder de indruk van de update. GSM is geen fluit beter, evenals scherm. Is de opera mini beta versie er nog waarbij je net iedere keer de verinding hoeft te accorderen?
Had ik ook even last mee, maar:
mini.opera.com -> download other older / other versions -> Opera Mini 4.1 Final Signed

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03-2022
Leutje schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:48:
[...]

Bij de opties van je mediaplayer even de proxy uitzetten. Daarna deed hij het als vanouds weer hakkelig en stotterend bij mij :+
Ehmm bedankt voor je antwoord maar waar vink ik dat uit in de opties van mediaplayer zie ik nergens proxy staat..of kijk ik er nu overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
mcman schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:51:
ik krijg met die nieuwe wm6.1 geen toegang meer tot pop3 of imap van gmail. Instellingen pakt die automatisch. ALLE berichten worden gedownload. Verzonden, verwijderde en me inbox.

Iemand een oplossing?
Dit is inderdaad vrij debiel. Had hezelfde geintje. Hij vond de instellingen voor gmail automatisch, maar het waren wel de verkeerde (pop3 ipv imap). Dit was achteraf niet meer aan te passen.
De workaround die ik gebruikt heb is stompzinnig, maar het werkt wel:

Maak een spelfout in je email adres zodat deze niet op @gmail.com eindigt, je kunt dan wel alles met de hand instellen. Achteraf kun je de settings voor dit account aanpassen en je email adres corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn gesprekslijst zie ik sinds de ROM-update alleen tel.nummers en geen namen meer. Is dat te herstellen? Ik maak gebruik van SPB Phone Suite: kan het daaraan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

parrish schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:05:
[...]

Ehmm bedankt voor je antwoord maar waar vink ik dat uit in de opties van mediaplayer zie ik nergens proxy staat..of kijk ik er nu overheen
Pardon. Mijn fout.

De proxy bij je verbindings instellingen natuurlijk :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:25
doctormetal schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:24:
[...]

Dit is inderdaad vrij debiel. Had hezelfde geintje. Hij vond de instellingen voor gmail automatisch, maar het waren wel de verkeerde (pop3 ipv imap). Dit was achteraf niet meer aan te passen.

Maak een spelfout in je email adres zodat deze niet op @gmail.com eindigt, je kunt dan wel alles met de hand instellen. Achteraf kun je de settings voor dit account aanpassen en je email adres corrigeren.
Wat is het verschil tussen de instelling als POP3 en IMAP???
En welke imap settings moeten dan allemaal nog handmatig ingesteld worden?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:34
[...]

Zelfde probleem hier :S Ik had dezelfde workaround gebruikt.

Niet echt handig dat we geen optie krijgen.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
Leutje schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:52:
[...]

Pardon. Mijn fout.

De proxy bij je verbindings instellingen natuurlijk :)
Perfect dat was het bedankt!...maar verdorie nog steeds een hikkende nieuwslezer, ik had gehoopt dat het met deze rom opgelost zou zijn. nog steeds waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een hele tijd last dat mijn tijd niet goed loopt. altijd dan een uur te vroeg. ik heb hem ingesteld in Amsterdam. dit maakt niet uit, daarna heb ik hem handmatig ingesteld maar na loop van dagen springt hij terug naar een oudere tijd. zelf denk ik dat hij de wintertijd pak maar ik kan het nergens zien.

daarnaast is het me nog niet helemaal duidelijk of die roms, ik zit zelf bij vodafoon hoe moet ik die rom update zonder dat mijn garantie vervalt. op de site van vodafoon zie ik niks en toen heb ik een mail gestuurd zie hieronder helaas kan je niks zien over wat ik heb getypt maar ik schreef over die rom update

Geachte heer ///////

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U kunt op deze link de http://www.ytpocket.com filmpjes bekijken, u kunt dan testen of het goed werkt anders dient u uw toestel op te sturen ter reparatie.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice

ik wordt hier in wijzer van

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 24-05-2008 21:36 . Reden: Naam weg! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Na het vele gezeik met Opera Mini, dat ineens geen enkele versie meer werkte na het proberen van 4.1, heb ik een andere java applet d'r op gezet. Hielp niet...

Laatste Opera Mini die ik probeerde gaf telkens tijdens installeren aan dat ie geen verbinding kon krijgen en toen kapte ie 't af.

Tijdje niet naar omgekeken, tot vanmiddag. Ik start Opera Mini 4.1 final, gaat (again) aan het installeren. Wat nu ineens goed gaat :? :? Opera werkt nu goed, hoef geen toestemmingen (meer) te geven alleen heeft ie volgensmij moeite met het onthouden van dat ik hier @ GoT ingelogd ben... Daar kijk ik later wel ff verder naar.

Edit: net heel even zitten internetten via Orange World. Na dat de dataverbinding afgesloten was blijft het stroom verbruik op 260mA<....
Hmm, nu ineens veeeel minder. 5mA

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 24-05-2008 19:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

heeft iemand ook de orginele windows mobile home in gebruik en niet de standaard htc home die erbij zit in de nieuwe rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows mobile 6.1 geïnstalleerd. Ging feilloos. De toekomst zal uitwijzen welke verbeteringen merkbaar zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de 6.1 EN rom geinstalleerd. Merk geen noemenswaardige snelheidswinst. Helaas ook de overige zaken niet echt noemenswaardig (zoals threaded SMS). Niet echt een update waard gezien de hoeveelheid tijd die je nodig hebt om alles weer opnieuw te installeren...

Verder valt op dat in CorePlayer versie 1.2.3 standaard gebruik wordt gemaakt van TyTN II drivers en video instelling van Qtv waarbij video's NIET afspelen. Pas na aanpassen in DirectDraw werkt het verhaal. Helaas wordt de Qtv instelling steeds opnieuw ingesteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Hoe kan ik SMSjes versturen met m'n pc via ActiveSync? Iemand een idee? Googlen levert niet veel nuttigs op. De officiele Microsoft oplossing is erg omslachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Zojuist ook probleemloos 6.1 WWE geïnstalleerd. Bij het restoren van een backup van Sprite van mijn opslagkaartje vinkte ik onder options de 'Device Update Mode' aan en ging verder zonder een sbu bestand aan te geven. Het toestel werd herstart en bleef hangen bij het groene Windows Mobile scherm met dat taartdiagram in het midden en blijft zo staan. Harde reset met of zonder opslagkaartje in het toestel heeft niet geholpen. Het geeft nog wel aan dat het toestel power off gaat en dat ik alle data kwijt zal raken. Het toestel blijft op dit groene scherm staan bij het aanzetten.
Wat kan ik nog proberen (of juist niet) voordat ik 'm maandag naar de repair stuur? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Livia schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:43:
Ik wil volgende week de Tytn II aanschaffen (naja, de MDA Vario III dan ;)) en ik ben wel benieuwd naar de compatibiliteit van dit toestel met een Macbook. Wie heeft er hier ervaring mee en waar lopen jullie tegenaan of werkt het allemaal naar behoren? (met iSync?)
Is er nog speciale programmatuur die jullie mij kunnen aanraden om evt. het gebruikersgemak te vergroten? (als dit al nodig is :P)

Ik had al het e.e.a. opgezocht op internet, maar er is niet echt veel over te vinden. of ik zoek verkeerd :$
Nu mag er wel gekicked worden? :+
Maar goed, iemand die mij hier ^^ iets over kan vertellen? B)
Raad en daad zou wel erg welkom zijn :Y)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik krijg steeds : "Fout bij het synchroniseren". Wat is dat dan toch weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:31

itarix

404 soul not found

Veneficus schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:52:
[...]

Wat is het verschil tussen de instelling als POP3 en IMAP???
En welke imap settings moeten dan allemaal nog handmatig ingesteld worden?
imap synched pop3 download

om gmail via imap intestellen type je eerst je_email@gmail.comm met een extra m of andere fout in de extentie daarna stel je bij incoming mail server in imap.gmail.com:993 met account type imap4
username is je gmail email adres. outgoing mail server: smtp.gmail.com:465 outgoing requires authentication en use the sanme user name and password aangevinkt.
advanced server settings--> require ssl for incoming e-mail en require ssl for outgoing e-mail.
stel de rest zelf in zoals je het wil.
ga dan naar menu-->tools-->options en tick je gmail account aan--> druk op edit en haal de extra m van je_email@gmail.comm weg.

nu doet ie het 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:12:
[...]

Ik krijg steeds : "Fout bij het synchroniseren". Wat is dat dan toch weer ?
Zie de vraag die ik hierover gesteld heb. Je moet bij verbinding--------> server instelling even de goede verbinding selecteren

su6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parrish schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:28:
[...]

Zie de vraag die ik hierover gesteld heb. Je moet bij verbinding--------> server instelling even de goede verbinding selecteren

su6
Ik ben vergeten te melden dat dit probleem zich alleen voordoet met email, niet via de browser maar via outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 14:09
BellySM schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:24:
Zojuist ook probleemloos 6.1 WWE geïnstalleerd. Bij het restoren van een backup van Sprite van mijn opslagkaartje vinkte ik onder options de 'Device Update Mode' aan en ging verder zonder een sbu bestand aan te geven. Het toestel werd herstart en bleef hangen bij het groene Windows Mobile scherm met dat taartdiagram in het midden en blijft zo staan. Harde reset met of zonder opslagkaartje in het toestel heeft niet geholpen. Het geeft nog wel aan dat het toestel power off gaat en dat ik alle data kwijt zal raken. Het toestel blijft op dit groene scherm staan bij het aanzetten.
Wat kan ik nog proberen (of juist niet) voordat ik 'm maandag naar de repair stuur? :X
Je zou nog kunnen booten naar het bootloader scherm (weet zo niet uit mn hoofd hoe dat moet), met die rode en groene balk. Als je daar in bent, je USB kabel aansluiten en nog een keer proberen om een ROM update uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 13:37
BellySM schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:24:
Wat ik zou proberen is om je Kaiser in bootloader modus te krijgen (uitleg), hem vervolgens via USB met een computer te verbinden en de WM6.1 ROM opnieuw te flashen.

Edit: Wat cryonic90 dus ook zegt. :)

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik raad iedereen van harte een HARD RESET aan na de ROM upgrade om de snelheid en compatibiliteit te bevorderen, op het XDA forum word dat ook bij elke custom ROM geadviseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het programma GXMark gaf bij de "oude" originele HTC rom (WM6.0) een score van 1352. Met de nieuwe rom haal ik 1536 punten, lijkt me toch een kleine verbetering zo (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
itarix schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:23:
[...]

om gmail via imap intestellen type je eerst je_email@gmail.comm met een extra m of andere fout in de extentie daarna stel je bij incoming mail server in imap.gmail.com:993 met account type imap4
username is je gmail email adres. outgoing mail server: smtp.gmail.com:465 outgoing requires authentication en use the sanme user name and password aangevinkt.
advanced server settings--> require ssl for incoming e-mail en require ssl for outgoing e-mail.
ga dan naar menu-->tools-->options en tick je gmail account aan--> druk op edit en haal de extra m van je_email@gmail.comm weg.

nu doet ie het 8)
Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de buitenlandse fora en bij de heren van Pocketinfo lees ik alleen maar slechte berichten over deze nieuwe ROM, waaronder dat er nog steeds geen videodrivers bij in zitten, GPS die met een cold start trager is dan voorheen, meer geheugenverbruik.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Engelse 6.1 ROM geinstalleerd.

Opmerkingen:

1. Geen noemenswaardige snelheidsverbetering.
2. Batterij lijkt sneller leeg te lopen.
3. Problemen met CorePlayer, versie 1.2.3. Standaard instelling is Qtv welke niet werkt. Pas bij kiezen voor DirectDraw of GDI werkt weergave van video.
4. Oude versie van HTC Task Manager in de ROM.
5. Oude versie van HTC Home in de ROM (zonder muziek tab en setting optie onder today).
6. HTC Album wordt niet mee geinstalleerd.

Nog een ander ding wat ik niet voor elkaar krijg. Gebruik Mail2Web. In de Outlook instellingen voor mail kan ik alleen "Plain Text" selecteren. Volgens mij moet HTML ook mogelijk zijn. Wie weet hiervoor een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:42:
[...]

Ik ben vergeten te melden dat dit probleem zich alleen voordoet met email, niet via de browser maar via outlook.
Klopt dat was bij mij ook zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaande na wat zoekwerk kunnen herleiden (nav van opmerkinge hierboven):

Nog een ander ding wat ik niet voor elkaar krijg. Gebruik Mail2Web. In de Outlook instellingen voor mail kan ik alleen "Plain Text" selecteren. Volgens mij moet HTML ook mogelijk zijn. Wie weet hiervoor een oplossing?

De normale server van mail2web maakt gebruik van exchange 2003 welke geen HTML mail ondersteunt. Je kunt switchen naar een duur business account welke draait op exchange 2007 en dan werkt het wel...

Wie weet een alternatieve exchange service welke wel exchange 2007 ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
Hmmm, mijn GPS werkt niet meer... iig niet gisteravond 10min toen ik naar de kroeg liep :?
meestal had ik een snelle fix...
ook de threaded sms is wennen... maar de camera reageert nu wel beter!

Iemand meer last van GPS problemen?
(Na de NLD 6.1 Update)

Update:
Nu doet ie t wel 8)7 (Binnen 5 sec.)

[ Voor 7% gewijzigd door Rock-Y op 25-05-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fix duurt idd lang bij wm6.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit problemen gehad maar nu!!!!!
Na backup terugzetten het volgende.
Het bedrijfsbeleid verbiedt het ontvangen en verzenden van tekstberichten op dit apparaat???? 8)7
Ergo kan niet meer mailen of sms-en zowel ontvangen als versturen??????????? :X
Iemand zelfde probleem ooit gehad?
Iemand oplossing?
Wil geen harde reset doen,ben maanden bezig geweest hem helemaal naar mijn zin in te stellen.
Graag advies,

Alvast bedankt,

Franco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Weet iemand of de lader van een HTC Wizzard hetzelfde is als die van een TyTN2 ? wat voor gegevens staan erop, want ik heb alleen een oude lader van een wizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:55:
Nooit problemen gehad maar nu!!!!!
Na backup terugzetten het volgende.
Het bedrijfsbeleid verbiedt het ontvangen en verzenden van tekstberichten op dit apparaat???? 8)7
Ergo kan niet meer mailen of sms-en zowel ontvangen als versturen??????????? :X
Iemand zelfde probleem ooit gehad?
Iemand oplossing?
Wil geen harde reset doen,ben maanden bezig geweest hem helemaal naar mijn zin in te stellen.
Graag advies,

Alvast bedankt,

Franco
Heb je een backup terug gezet na de update naar wm6.1?
Indien die backup van WM6.0 is, heb je inderdaad grote kans op vreemde problemen.

Een backup gebruiken tussen verschillende ROM-versies is sterk af te raden.
Dit komt met name door wijzigingen in het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
koekoek2003nl schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:15:
Weet iemand of de lader van een HTC Wizzard hetzelfde is als die van een TyTN2 ? wat voor gegevens staan erop, want ik heb alleen een oude lader van een wizzard.
De lader is uitwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:50:
fix duurt idd lang bij wm6.1...
Geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt vond de 6.1 niets dus....
Heb je nog suggesties?
adewidt schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:15:
[...]

Heb je een backup terug gezet na de update naar wm6.1?
Indien die backup van WM6.0 is, heb je inderdaad grote kans op vreemde problemen.

Een backup gebruiken tussen verschillende ROM-versies is sterk af te raden.
Dit komt met name door wijzigingen in het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 14-09 16:42
TommyCP schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:51:
[...]

Wat ik zou proberen is om je Kaiser in bootloader modus te krijgen (uitleg), hem vervolgens via USB met een computer te verbinden en de WM6.1 ROM opnieuw te flashen.

Edit: Wat cryonic90 dus ook zegt. :)
Thanks TommyCP en cryonic90 :) De bootloader modus heeft mij uit de brand geholpen. Heb deze rom RUU_Kaiser_HTC_WWE_1.56.405.5_radio_sign_22.45.88.07_1.27.12.11_Ship maar weer op m'n foon (terug)gezet, aangezien ik dan zeker weet dat ik kan restoren.

HTC had best wel in de startschermen van de rom-update wat duidelijker kunnen zijn over de gevaren van terugplaatsen van backups na een update. Ze hadden bijv. hier naar toe kunnen wijzen, aangezien ze SpriteBackup meeleveren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
itarix schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:23:
[...]

nu doet ie het 8)
Held!

Edit: Toch niet!!!

Hij pakt mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet, deze schijnen fout te zijn? Ik weet zeker dat ik de 100% zeker goed heb ingevoerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:51:
Klopt vond de 6.1 niets dus....
Heb je nog suggesties?

[...]
Terug naar 6.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
En dan nog iets. Bij de 6.0 versie kwamen mij gemaakte foto's terecht in de map my documents/mijn afbeeldingen op me geheugenkaart. Nu in een map genaamd DCIM/100Media? Kan dit ook nog ergens gewijzigd worden?

Ik merk trouwens wel enige snelheidsverbeteringen, of komt dit doordat me telefoon lekker "leeg en schoon" is.

Batterij gaat ook wel iets langer mee, maar zeker geen 50% zoals vermeld op de htc site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
mcman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:25:
En dan nog iets. Bij de 6.0 versie kwamen mij gemaakte foto's terecht in de map my documents/mijn afbeeldingen op me geheugenkaart. Nu in een map genaamd DCIM/100Media? Kan dit ook nog ergens gewijzigd worden?

Ik merk trouwens wel enige snelheidsverbeteringen, of komt dit doordat me telefoon lekker "leeg en schoon" is.

Batterij gaat ook wel iets langer mee, maar zeker geen 50% zoals vermeld op de htc site.
Er staat geen 50% meer batterijduur. Er staat dat je minimaal 50% er in moet hebben om hem te flashen! wel lezen he..

en dat DCIM verhaal kan je aanpassen met Kaisertweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik wou even inloggen op die site van htc en mijn mobiel registreren, maar mijn s/n pakt hij niet, aangezien ik een vodofone 1615 heb.
Kan je wm6.1 ergens bij vodafone downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:31

itarix

404 soul not found

mcman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:15:
[...]

Held!

Edit: Toch niet!!!

Hij pakt mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet, deze schijnen fout te zijn? Ik weet zeker dat ik de 100% zeker goed heb ingevoerd!
vergeet voral niet je email adres in het begin goed te zetten!

enehh heb je imap wel aangezet bij gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:49:
Ik wou even inloggen op die site van htc en mijn mobiel registreren, maar mijn s/n pakt hij niet, aangezien ik een vodofone 1615 heb.
Nee je zou je CID moeten unlocken en HardSPL moeten flashen en dan van XDA de ROM downloaden. (garantie vervalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Imperium schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:46:
[...]

Nee je zou je CID moeten unlocken en HardSPL moeten flashen en dan van XDA de ROM downloaden. (garantie vervalt)
is al gebeurt, ik heb sleuth 1.2 ofzo erop een engelse rom, maar ik weet niet of dat een goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:49:
Ik heb ergens gelezen dat de upgrade naar WM6.1 alleen mogelijk is voor de TyTN II origineel als gekocht HTC zonder simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, weet je zelf ook wel..

[ Voor 166% gewijzigd door DaannO op 25-05-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:11:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat de upgrade naar WM6.1 alleen mogelijk is voor de TyTN II origineel als gekocht HTC zonder simlock.
Dus nu word ik inprencipe gedwongen of een zelfgemaakte rom van b.v. xda te installeren als ik wm 6.1 wil?
Of verwacht vodafone van mij als ik een 2ehands mobiel koop, dat ik eeuwig met hun originele rom rondloop terwijl er gewoon een officiele update naar 6.1 is?
Beetje vreemd imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
koekoek2003nl schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:57:
[...]

Dus nu word ik inprencipe gedwongen of een zelfgemaakte rom van b.v. xda te installeren als ik wm 6.1 wil?
Of verwacht vodafone van mij als ik een 2ehands mobiel koop, dat ik eeuwig met hun originele rom rondloop terwijl er gewoon een officiele update naar 6.1 is?
Beetje vreemd imho
Nee, niet per definitie. Het is heel goed mogelijk dat vodafone een update uitbrengt, maar dat kan even duren. Hetzelfde geldt voor de Vario van T-Mobile.

Daarbij komt dat Vodafone jou niet dwingt om een zelfgemaakte rom te gebruiken, dit is volledig jouw eigen keus. Ook als je voorkeur uitgaat naar WM6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
itarix schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:22:
[...]

vergeet voral niet je email adres in het begin goed te zetten!

enehh heb je imap wel aangezet bij gmail?
Hehe, imap aanzetten is een goeie, waarom die uitstond weet ik niet?

Alsnog!

Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:51
Ik krijg nog steeds een foutmelding bij het streaming media progje. Iemand tips? ik gebruik de oude rom. Dit is al een paar maanden zo (ondertussen al een paar keer soft en hard ge reset)

Dit geld ook voor de youtube site (pocket, normale kom ik niet op, gaat ie meteen naar pocket versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
musiqman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:27:
Ik krijg nog steeds een foutmelding bij het streaming media progje. Iemand tips? ik gebruik de oude rom. Dit is al een paar maanden zo (ondertussen al een paar keer soft en hard ge reset)

Dit geld ook voor de youtube site (pocket, normale kom ik niet op, gaat ie meteen naar pocket versie)
Euh... misschien een andere telefoon nemen, geen streaming content schijnt ook te werken. Anders moet je gebruik maken van een pc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
musiqman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:27:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=385227

http://www.databasedevelo...downloads/youtubeplay.cab

[ Voor 10% gewijzigd door Imperium op 25-05-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had geen XDA ROM geflashed omdat ik wilde wachten op de officiele ROM. Teleurgesteld over de officiele ROM heb ik nu toch maar de NoTrills ROM geflashed. Maar.... moet eerlijk bekennen dat ik nog niet onder de indruk ben over de verbetering in snelheid en/of ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:03:
Ik had geen XDA ROM geflashed omdat ik wilde wachten op de officiele ROM. Teleurgesteld over de officiele ROM heb ik nu toch maar de NoTrills ROM geflashed. Maar.... moet eerlijk bekennen dat ik nog niet onder de indruk ben over de verbetering in snelheid en/of ontvangst
Moet je eens een Dutty´s rom proberen die zijn vaak wel lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik heb Dutty's Dual Touch v6 WWE en Radio 1.58.16.26

Alles werkt prima, maar batterij gaat nog redelijk snel op. Mensen die misschien een nieuwere radio rom gebruiken die beter werkt? Of is deze combinatie niet heel slecht...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Probeer de nieuwste Dutty eens van 22 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

is het ook mogenlijk om die duty rom in het nederlands te zetten oid? engels kan ook wel maar ben toch een beetje gewend aan nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Als ik een Java programma probeer te installeren (Bluetooth PC Remote Control 3) krijg is de volgende error:

[...blablabla...] omdat toestemming javax.microedition.io.Connector.bluetooth.client niet beschikbaar is op dit toestel. -58 [...blablabla...]

Klinkt dit iemand bekend in de oren? Zo ja, hoe fix ik dit?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Veneficus schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:30:
Als ik een Java programma probeer te installeren (Bluetooth PC Remote Control 3) krijg is de volgende error:

[...blablabla...] omdat toestemming javax.microedition.io.Connector.bluetooth.client niet beschikbaar is op dit toestel. -58 [...blablabla...]

Klinkt dit iemand bekend in de oren? Zo ja, hoe fix ik dit?

Alvast bedankt _/-\o_
http://wiki.xda-developer...he%20Definitive%20Roundup
koekoek2003nl schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:09:
is het ook mogenlijk om die duty rom in het nederlands te zetten oid? engels kan ook wel maar ben toch een beetje gewend aan nederlands.
Is mogelijk, maar teveel werk om het "rendabel" te maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Imperium op 25-05-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Laatst online: 31-08 09:00
parrish schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:26:
[...]

Perfect dat was het bedankt!...maar verdorie nog steeds een hikkende nieuwslezer, ik had gehoopt dat het met deze rom opgelost zou zijn. nog steeds waardeloos!
Kun je dit oplossen door bijv. coreplayer?

Weet iemand misschien ook hoe ik TV kan kijken via uitzendinggemist? Het lukt mij nu om via opera mobile 9.5 wel een embedded WMP te zien alleen hierop kan ik het programma dan niet kijken. Is er wellicht een mogelijkheid dat het programma dan bijv afgespeeld kan worden in coreplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wtf :S

Net deed Opera Mini het ineens weer niet, kon geen verbinding krijgen...

Toen ben ik eens in de fooninstellingen gaan neuzen en wat blijkt? Met foon ingesteld op GSM ipv UMTS-band werkt Opera ineens wel?!

Bekend probleem?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Raven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:51:

Toen ben ik eens in de fooninstellingen gaan neuzen en wat blijkt? Met foon ingesteld op GSM ipv UMTS-band werkt Opera ineens wel?!

Bekend probleem?
Nope, niet bekend gelukkig.
Zowel @ UMTS als @ GSM / GPRS geen problemen hier.
Imperium schreef op zondag 25 mei 2008 @ 00:03:
Ik raad iedereen van harte een HARD RESET aan na de ROM upgrade om de snelheid en compatibiliteit te bevorderen, op het XDA forum word dat ook bij elke custom ROM geadviseerd.
Hoe bedoel je dat precies ?
Dus nadat je de ROM hebt geupdate (is al een harde reset toch ?), een harde reset doen ?
Klinkt apart, but I'm willing to give it a go I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, net met GSM same issue. Na meerdere malen proberen werkt het nu weer...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Raven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:51:

Bekend probleem?
Je zult wel last hebben gehad van een rotte UMTS cel in je netwerk. Heb ik hier ook wel eens gehad.
En dat is wel een gegeven, dat providers dat wel eens hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Bedankt, erg handige site!
Maar ook daar staat geen oplossing voor het Java-probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Ok, ik probeer mezelf en me TyTN II nu al 3 weken te registreren voor de HTC E-Club......

Dit lukte toen niet door een (volgens de helpdesk) foutje in de server, dit zou binnen enkele dagen opgelost zijn.

3 weken is niet enkele dagen in mijn woordenboek |:(

Iemand enig idee hoe of wat? Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:14:
Hij is er nog niet voor vodafone gebruikers denk ik. Biij mij staat ie er nog niet tussen (ben geregisteerd gebruiker)

Waarom gaat na een paar seconden de telefoon op zwart als ik bel. heel iritant en ook het nummerieke menu tijdens het bellen is weg zo moet ik altijd op landscape gaan bellen.

Ik heb in de menus velichting altijd aan en toetsenblokkering uit.

Iemand adviezen?
Deze vraag, die ik ook heb, is nog niet beantwoord.
Het zou mooi zijn als iemand hier een antwoord heeft.
Het is namelijk behoorlijk irritant als je bijvoorbeeld met 1200 (KPN) belt.
Na verloop van tijd wil je een toets indrukken, blijkt het scherm uit te zijn.
En als ie dan aan is, moet je weer naar landscape om een cijfer te kunnen drukken, omdat het touchscreen numeriek menu verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:44:
[...]

En als ie dan aan is, moet je weer naar landscape om een cijfer te kunnen drukken, omdat het touchscreen numeriek menu verdwenen is.
Ik weet niet of het ook met de TyTN II is, maar in ieder geval bij de Touch Cruise heb je links onderin het scherm het knopje "toetsenblok".
Dit staat (heel irritant vertaald) niet voor "toetsenblokkering", maar voor "het toetsenblok".
Als je hierop klikt, zie je het toetsenblok weer in het scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 14:09
Bij de TytnII precies hetzelfde, is gewoon een brakke nederlandse vertaling van WM. Maar daarmee krijg je inderdaad het toetsenblok tevoorschijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:03:
[...]

Ik weet niet of het ook met de TyTN II is, maar in ieder geval bij de Touch Cruise heb je links onderin het scherm het knopje "toetsenblok".
Dit staat (heel irritant vertaald) niet voor "toetsenblokkering", maar voor "het toetsenblok".
Als je hierop klikt, zie je het toetsenblok weer in het scherm. :)
Verhelpt echter nog steeds niet het automatisch uit gaan van het scherm tijdens het bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:52

CHeff

Allemaal gekkigheid

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:09:
[...]

Verhelpt echter nog steeds niet het automatisch uit gaan van het scherm tijdens het bellen...
Deze zijn volgens mij uit te zetten met Kaisertweak. Door de Call » Sleep en de Call » Fast Sleep opties uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:44:
[...]

Dat op zwart gaan verhelpen staat toch in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ik heb de HTC TyTN II en die heeft een GPS aan boord zoals jullie vast wel weten.
Kan ik die HTC nu met mijn PC (of notebook) verbinden en hem als GPS ontvanger gebruiken? Ik heb namelijk een applicatie waarin ik een GPS kan gebuiken.

Kan dit al standaard via Bleutooth?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
GPSGate kan dit prima :)

Mogelijke warez, we kunnen niet controleren of hier wel of niet een crack in zit!

[ Voor 118% gewijzigd door DaannO op 26-05-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

UltraSub schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:57:
[...]

Je zult wel last hebben gehad van een rotte UMTS cel in je netwerk. Heb ik hier ook wel eens gehad.
En dat is wel een gegeven, dat providers dat wel eens hebben ;)
->
Raven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 01:18:
Hmm, net met GSM same issue. Na meerdere malen proberen werkt het nu weer...
....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:07:
[...]

Dat op zwart gaan verhelpen staat toch in de TS?
Excuses, dit heb ik gemist.. |:(
• Het typen met het toetsenbord gaat niet vloeiend!
Dit doet zich vooral voor bij woorden met dubbele letters. Het helpt om de volgende registerwaarde aan te wijzigen van 400 of 375 (de standaard waarde) naar bijvoorbeeld 200:
code:
1
HKCU\ControlPanel\Keybd\InitialDelay
Ik heb inmiddels de waarde op 75 gezet, maar nog steeds vind ik het langzaam reageren.
Er is enigszins verbetering merkbaar, maar heb nog vaak zat dat ik een letter mis...
Erg irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

_/-\o_ Dat is nu precies wat ik zocht. Geweldig :) En het werkt ook nog. Zowel via BlueTooth als ActiveSync.

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 26-05-2008 15:21 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik lees net op XDA dat er mogelijk binnen enkele dagen een fix komt op de officiele ROM problemen.
Dit melden verschillende personen die met de HTC helpdesk gebeld hebben.

Volgens HTC schijnt er tijdens het uploaden van de ROM images op de FTP server iets mis gegaan te zijn, waardoor de bestanden "corrupt" zijn.

(lijkt me sterk hoor, maar ze moeten toch wat zeggen niet waar ?)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeeJon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:17:
Ok, ik probeer mezelf en me TyTN II nu al 3 weken te registreren voor de HTC E-Club......

Dit lukte toen niet door een (volgens de helpdesk) foutje in de server, dit zou binnen enkele dagen opgelost zijn.

3 weken is niet enkele dagen in mijn woordenboek |:(

Iemand enig idee hoe of wat? Ben ik de enige met dit probleem?
Ik had hetzelfde probleem. Bij het klikken op de activeringsmail kwam je op een pagina met een foutmelding. Een paar dagen later zat ik met mijn TyTn te interpretten en ging via mn mobiel naar die site. Via de HTC op de activeringsmail geklikt, en miraculeus kon ik toen wel registeren! Dus misschien een andere browser gebruiken, of probeer je aan te melden via internet op je mobiel :) (worked for me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:51
Ik neem toch aan dat dit gewoon moet werken als dit op een telefoon meegeleverd word :S ik wil geen andere programma's (heb tmcp ook al, en dat werkt net zo slecht)

Een oplossing voor een bekend probleem zou fijner zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
musiqman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:24:
[...]

Ik neem toch aan dat dit gewoon moet werken als dit op een telefoon meegeleverd word :S ik wil geen andere programma's (heb tmcp ook al, en dat werkt net zo slecht)

Een oplossing voor een bekend probleem zou fijner zijn ;)
Het is gewoon een programma om het wat makkelijker te maken. Standaard werkt youtube niet op WM. tcmcp vind ik zelf ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb 'm draaiende gehad, maar vond er geen verbetering in zitten.
Snel weer mijn oude vertrouwde zelfgemaakte (Alex pack) ROM erop gezet met wat updates.

Eigenlijk best spijt dat ik niet de HP 614 gekocht heb...

Van de gelegenheid gebruik gemaakt om Opera 8.5 te wisselen met 9.5

[ Voor 14% gewijzigd door Mini Poeper op 26-05-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:10:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Bij het klikken op de activeringsmail kwam je op een pagina met een foutmelding. Een paar dagen later zat ik met mijn TyTn te interpretten en ging via mn mobiel naar die site. Via de HTC op de activeringsmail geklikt, en miraculeus kon ik toen wel registeren! Dus misschien een andere browser gebruiken, of probeer je aan te melden via internet op je mobiel :) (worked for me)
Werkt helaas ook niet :(

Heb het met Firefox geprobeerd, Internet Explorer en op me TyTNII met IE en OperaMini.

Ga maar weer even bellen met HTC :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
LeeJon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:16:
[...]

Werkt helaas ook niet :(

Heb het met Firefox geprobeerd, Internet Explorer en op me TyTNII met IE en OperaMini.

Ga maar weer even bellen met HTC :O
Ok, nu dus wel gelukt :*)

Gebeld met de klantenservice (alles nog in het engels moeten uitleggen ook) en de beste man kon mij vertellen dat het activeren erg moeilijk was de laatste weken in Nederland door de vele aanvragen ivm. de WM6.1 upgrade :)
Hij gaf me het advies om me nogmaals te registreren en dan nu via de Europese website en niet via de Nederlandse.
Daar dus gedaan met een ander email adres omdat me normale al in het systeem stond |:(

Maar nu ben ik lid 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Laatst online: 07-03 14:16
Wat ik me eigenlijk afvroeg, is het ook mogelijk om de tijd van t trillen bij het ontvangen van een smsje veranderen?
Ik heb t register al door gespit, maar geloof niet dat t voor notificaties kan, wel voor de beltoon...

Iemand daar toevallig ooit naar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regbar
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik zit met een vreemd verschijnsel: Sinds de update naar 6.1 staat het filter in de oproeplogs steeds op "gemiste oproepen". Zet ik dat dan terug naar "alle oproepen", dan staat de volgende keer het weer op "gemiste oproepen". Weet iemand hoe dat te verhelpen is?

Vóór de update werkte het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Wellicht een domme vraag....
Hoe pas ik het register aan?
Ik wil de toetsaanslag aanpassen ivm de dubbele klinkers. Zag ergens dat je het met TotalCommander kan doen. Nu staat deze erop maar ik kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ok, de update naar 6.1 lijkt goed. Heb een oudere ROM sprite backup teruggezet zonder 't register te importeren. Gaat op zich ook goed, aangezien het mij alleen maar om files ging. Nu heb ik echter 2 pop 3 mail accounts die er niet zijn, maar wel zichtbaar zijn in m'n home scherm. Erop klikken geeft me de optie mail accounts toe te voegen. Echter toevoegen geeft de foutmelding dat er al een account met die naam bestaat.

Weet iemand waar deze wordt opgeslagen? Zoeken op internet levert alleen maar op hoe je hotmail / outlook accounts via de registry verwijderd (http://pocketpcmauritius....-hotmail-account-and.html) maar daar staan helaas niet de pop accounts :S

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

LeeJon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:34:
Ik wil de toetsaanslag aanpassen ivm de dubbele klinkers. Zag ergens dat je het met TotalCommander kan doen. Nu staat deze erop maar ik kan niets vinden.
Op de / drukken en vervolgens navigeren naar registry ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 23:21
LeeJon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:34:
Totalcommander op starten, op de \\ klikken en dan registry aanklikken en je bent er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
BtM909 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:38:
Ok, de update naar 6.1 lijkt goed. Heb een oudere ROM sprite backup teruggezet zonder 't register te importeren. Gaat op zich ook goed, aangezien het mij alleen maar om files ging. Nu heb ik echter 2 pop 3 mail accounts die er niet zijn, maar wel zichtbaar zijn in m'n home scherm. Erop klikken geeft me de optie mail accounts toe te voegen. Echter toevoegen geeft de foutmelding dat er al een account met die naam bestaat.

Weet iemand waar deze wordt opgeslagen? Zoeken op internet levert alleen maar op hoe je hotmail / outlook accounts via de registry verwijderd (http://pocketpcmauritius....-hotmail-account-and.html) maar daar staan helaas niet de pop accounts :S
De knop berichten op je HTC laat alle accounts zien, staan ze daar tussen? Daar kun je ze namelijk ook verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

EnsconcE schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:44:
[...]

De knop berichten op je HTC laat alle accounts zien, staan ze daar tussen? Daar kun je ze namelijk ook verwijderen.
Nee, daar staan ze dus niet tussen. Alleen als ik messaging aanzet op m'n today scherm, dan zie ik de totalen van voor de upgrade. En als ik een nieuw account aanmaak dan kan ik ze niet dezelfde naam geven :)

Als het te lang gaat duren voordat ik een oplossing vind (of iemand wat aandraagt), dan doe ik wel een hard reset en backup ik m'n files handmatig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Hoogstwaarschijnlijk is de backup (WM6.0) niet compatibel met WM6.1.

Hardreset doen is de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sprite werkt idd niet van 6.0 -> 6.1
PIMBackup daarentegen weer wel gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
BtM909 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:40:
[...]

Op de / drukken en vervolgens navigeren naar registry ;)
BlueFlame schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:42:
[...]

Totalcommander op starten, op de \\ klikken en dan registry aanklikken en je bent er :)
Krijg nou wat 8)7

Ik dank jullie zeer _/-\o_

Vanavond PimBackup maar eens downloaden en dan WM6.1 instaleren :)

[ Voor 8% gewijzigd door leonvw op 26-05-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Waar zit ook al weer die settings dat je het display aan kan zetten tijdens het bellen ?
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.