HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:46:
[...]

En toch weet ik zeker dat mijn oude TyTN qua sms berichten typen sneller reageerde dan deze TyTN II. Ik heb heel vaak dat ik bij woorden met dubbele klinkers de tweede klinker mis.
En volgens mij ging het beeld bij de TyTN ook sneller over wanneer je hem openschoof.
Best irritant, maar de rest van de TyTN II werkt echt wel beter dan de TyTN!
Om op het bovenstaande even op terug te komen:
Okay guys, I can confirm that the NLD rom has ATI code in the DDI.dll that has never been there in previous Kaiser ROMs.

First there's these new ScreenUpdateByFlip() and ScreenUpdateByCopy() functions in DDI.dll that only existed before in the KS20 DDI.dll. Investigating ScreenUpdateByFlip(), I see embedded code that resembles AhiDevRegRead() that only existed before in ahi2dati.dll and the whole call resembles the AhiEnableSoftInterrupt() call that spinlocks on a certain 0x40000 bit to be set in ATI register 0x200 that was giving me so much problems when porting libgles_cm.dll.

It also uses get_virtual_address() from wce_rex.dll that existed previously only on the KS20, and DDI.dll imports functions from disptools.dll which also only existed before on the KS20.

So, YES, this thing has some hardware acceleration for screen flips and updates, image transfers, etc, and I think we just need a compatible libgles_cm.dll to finish this off. I'm not sure if it's as complete as the KS20, the ATI code doesn't look as efficient as the KS20's code, but it's there. There isn't 3D acceleration yet as far as I can tell because htc_d3dm.dll is still a wrapper for default_d3dm.dll.
mcman schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:11:
Klinkt logisch:

Drivers uit de Diamond rom plukken en integeren in de Tytn II rom.
Vanwege de onderstaande reden kon het wel eens moeilijk worden
There's binary API issues that need to be dealt with first:

You need a wce_rex.dll that fully-supports the get_virtual_address()/free_virtual_address() calls (not just stubs like on the NLD rom), DDI.dll that has ScreenUpdateByFlip() and uses it (NLD doesn't use it), msm_clk.dll (if needed), disptools.dll, wce_pmem.dll that can actually allocate certain chunks of ram (probably use qct_wce_pmem.dll instead), clkregim.dll, TrsTai_extension.dll that supports pm_vid_en() (don't know what this does), maybe a matching smem.dll, and ahi2dati.dll (if needed).

There's still a whole bunch of mutexes/semaphores/reg-entries that has dependencies between them all that I don't fully understand either.
Maar je hebt wel gelijk: http://forum.xda-develope...?p=2217896&postcount=1004 :)

Ondanks dat alle mogelijkheden er wel zijn, is het eerst even afwachten totdat ze benut worden. Het is dus ook de vraag of alle snelheids updates ook worden doorgevoerd. De komende dagen zullen daar meer duidelijkheid over geven, vanuit HTC gezien.
Ik verwacht van xda daarentegen wel een rom update met de juiste drivers, maar dat kan wel eens een aantal weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

delorean7 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:19:
Heeft iemand het filmpje op ad.nl gezien van de HTC diamond? Met name de mogelijkheid om normaal full screen te kunnen browsen spreekt me erg aan (tov van de P3300 met standaard IE die ik nu heb).

Kan er iemand iets gissen over de vraag of die mooie browse en surf ook beschikbaar komt op de Tytn2? Dan bestel ik die morgen bij Tmobile in plaats van de Diamond over 3 weken ;)
Die browser is er al en heet gewoon Opera Mobile 9.5.
Maar wat dat betreft kun je beter Opera Mini 4.1 nemen, werkt veel lekkerder en is ook nog eens gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
^ bovendien is de kans groot dat, mocht HTC het niet uit eigen beweging doen, er op XDA te zijner tijd custom ROMs verschijnen met die functionaliteit :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 22-05-2008 00:41 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Heeft iemand de RC op z'n device geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
Nu fffies wat anders.

S'nachts staat mijn msn en skype aan waardoor het beeldscherm aan staat (op de laagste licht stand). Opzich wel lekker, kan ik de tijd zien. (staat in een cradle).

Is dit schadelijk voor de telefoon, inbranden etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
mcman schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 01:23:
Nu fffies wat anders.

S'nachts staat mijn msn en skype aan waardoor het beeldscherm aan staat (op de laagste licht stand). Opzich wel lekker, kan ik de tijd zien. (staat in een cradle).

Is dit schadelijk voor de telefoon, inbranden etc?
Zou het risico niet nemen... uit ervaring ervaar ik dat het voor alle apparatuur goed is dat deze zo nu en dan eens uit staan.

Ik gebruik nu al tijden een zelfgebrouwen ROM van _Alex_'s keuken.
Nu wil ik eens de ROM wisselen, denk ik...
Wat is beter, die van Dutty of van _Alex_, bij deze laatste is het voordeel dat je er zelf veel invloed op hebt (ik heb bijvoorbeeld geen HTC Home op m'n toestel). Kan ik beter wachten op de offial releas van HTC (dan heb ik wel die Home en nog wat programma's die ik toch niet gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:20:
[...]

Hier heb ik ook reglematig last van, zowel buiten als binnen, rijdend als stilstaand, en soms wel en soms niet (meestal wel) dan duurt het zo 5 tot 10 minuten voordat je een beetje signaal hebt.

Zijn er meer mensen met dit probleem, en is heir wat aan te doen?
Ik heb dit ook. Los dit op door het programma Quickgps te draaine. vaak staat hier bij mij ook dat de de data is verlopen. Even via quickgps updaten en daarna binnen 10sec fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 08:14:
[...]

Ik heb dit ook. Los dit op door het programma Quickgps te draaine. vaak staat hier bij mij ook dat de de data is verlopen. Even via quickgps updaten en daarna binnen 10sec fix
Zoals al gezegd (even goed doorlezen), werkt dit niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 13:37
EnsconcE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:13:
[...]

Een redenatie die in dit geval niet opgaat. De reden: ze leveren een apparaat met mogelijkheden maar benutten deze niet. Naar mijn mening is het zeer vergelijkbaar alsof er airco in een auto zit, maar er zijn mogelijkheden om die airco te bedienen. HTC schept verwachtingen met een apparaat, maar volgens sommigen presteert dit apparaat slechter dan een aantal van zijn voorgangers. Je kan gewoon niet een apparaat opleveren die slechter is terwijl je zegt dat deze beter is. Dit voorgaande zou een reden kunnen zijn om nooit meer een HTC te kopen!
Waarom zouden ze deze mogelijkheden dan moeten benutten? Het apparaat werkt goed en veruit de meeste mensen zijn er tevreden over. Zodoende heeft het uitbrengen van drivers voor HTC helemaal geen prioriteit, ze concentreren zich liever op het uitbrengen van nieuwe devices.

Ik ben met je eens dat dit absoluut niet netjes is, maar zo werkt het nu eenmaal.

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even als tegenbericht voor al het geklaag over dit toestel.. Die van mij draait nu al onafgebroken sinds 31 december 2007, niet één soft-reset nodig gehad in al die tijd en hij loopt nog altijd even vlotjes. Waar ik hem voor gebruik: bellen, sms, mail, tomtom, MP3-speler, af en toe msn en elke avond een of andere tv-serie bekijken in avi-formaat.. Is dus niet zo dat het ding er maar de hele dag ligt en niks doet zodat er ook niks kan foutlopen. Ik denk dat ik zelfs geen moeite zou doen om hem te installeren moest HTC met een nieuwe rom aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 08:37:
[...]

Welke Radio ROM zit er op je TyTN? Die verzorgt je GPS namelijk.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:38:
[...]

Welke Radio ROM zit er op je TyTN? Die verzorgt je GPS namelijk.
De standaard die er in zit. Heb alles nog origineel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

... en de versie van die standaard is?

Instellingen -> Systeem -> Apparaatinformatie.

Als je die weet kan je kijken, bijv. op xda, of er mensen zijn die er die ook problemen zijn met die versie.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 08:37:
[...]

Idd ;)

Niemand nog een oplossing voor het ''veranderen van start menu opties defect'' ?

[ Voor 17% gewijzigd door musiqman op 22-05-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:12:
[...]

Idd ;)

Niemand nog een oplossing voor het ''veranderen van start menu opties defect'' ?
Hm, ik heb in ieder geval geen problemen meer met mijn TomTom.
Heb gewoon even soft reset gedaan, en nu vindt ie weer (uiteraard na QuickGPS)
in een mum van tijd 3 satellieten (zit binnen).
Kan het trouwens zo zijn dat bij een resterend accupercentage van 25% (dan geeft hij bij TT al het knipperende batterijtje in beeld aan) hij geen GPS signaal meer ontvangt?
(Heb het pas 1x meegemaakt, en dat was nu...niet dat het de oorzaak ervan was, maar toch wel even handig om te weten. Ga namelijk vaak op korte tripjes, en mijn accu is vaak vrij leeg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Neuh, ik heb al een paar keer tot het bittere eind genavigeerd :)
Misschien dat 'ie wel minder snel een fix heeft bij een lage accu-stand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 22:38
@ hierboven,

ja, als je onder de 25 procent komt gaat er im tomtom idd een batterij knipperen, echter dit kan geen kwaad en je kan gewoon navigeren todat je helemaal leeg bent!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Yes ik heb ook een TyTN2 nou, hij is nu gereset en er staat een andere rom op namelijk: 1.2 Sleuth
en radio rom versie: 1.27.12.11 (Die stonden er al op)

Maar er staan dus nu helemaal geen leuke tools op, en ik wil mijn gps even testen, hoe kan ik dat doen? is daar standaart een tooltje voor of kan ik er ergens 1 downloaden?

En die rom weet iemand daar iets van? ik zal nu even op xda zoeken.

Misschien staat het allemaal wel in de handleiding maar die krijg ik morgen pas.
Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/8295/htctytn21uf2.jpg
Dat stuk kan ik aan de linkerkant ongeveer een milimeter op en neer bewegen rechts is het minder, ik neem aan dat dit niet zo hoort?

[ Voor 17% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-05-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Wat ik mij afvroeg is of LogMeIn (www.logmein.com) ook werkt op de TyTN II. Op de S710 bij een kennis van mij namelijk niet. Hij moest wel een .cab downloaden maar de installatie mislukte! Heeft iemand hier ervarig mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

JackPoint schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:54:
Wat ik mij afvroeg is of LogMeIn (www.logmein.com) ook werkt op de TyTN II. Op de S710 bij een kennis van mij namelijk niet. Hij moest wel een .cab downloaden maar de installatie mislukte! Heeft iemand hier ervarig mee?
op mijn wizzard werkte het wel, dus op de tytn ook lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logmein.com werkt perfect! Gewoon met PIE inloggen, dan krijg je vanzelf dat cabje voorgeschoteld. Installeren en klaar! (Wel zorgen dat het ook op je PC staat natuurlijk...)

Werkt vooral heel goed om pagina's op internet te bekijken die niet goed op de telefoon tevoorschijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Laatst online: 14-08 17:18
koekoek2003nl schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:42:
Dat stuk kan ik aan de linkerkant ongeveer een milimeter op en neer bewegen rechts is het minder, ik neem aan dat dit niet zo hoort?
Dat heeft elke TyTN II, das dus normaal :)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ma.rkus.nl schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:19:
[...]

Oke gelukkig ik schrok al een beetje namelijk.
Ik was net even aan het bellen en toen ik ophong en op mijn scherm keek was hij ineens een stuk minder vel, en aanraken e.d. hielp niks, alleen beeld met knopje aan de rechterkant aan en uit hielp.
Is dat ook normaal? ik had al iets gelezen dat het beeld zwart werd als je aan het bellen was, maar dat had ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Ma.rkus.nl schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:19:
[...]

Dat kan ik bevestigen.

Ik ben ook erg benieuwd naar wat HTC ons gaat brengen.
Zeker wat betreft de Atom chip (en zijn opvolger), gaat ons veel leuke dingen brengen op pocket pc gebied. Binnen een paar jaar hebben we gewoon een pc op zak :P

HTC heeft beloofd dat de chips ondersteund gaan worden, en dat er over min twee maanden een update voor komt :P dus ik verwacht er niet veel van.

Ik ben wel benieuwd naar wat 6.1 gaat doen en de nieuwere 'drivers' uit de nieuwste ROMS. Ik had eerst een Touch Cruise maar een toetsenbord is voor mij onmisbaar gebleken.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

_AvA_ schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:38:
[...]

Dat kan ik bevestigen.

Zeker wat betreft de Atom chip (en zijn opvolger), gaat ons veel leuke dingen brengen op pocket pc gebied. Binnen een paar jaar hebben we gewoon een pc op zak :P

HTC heeft beloofd dat de chips ondersteund gaan worden, en dat er over min twee maanden een update voor komt :P dus ik verwacht er niet veel van.

Ik ben wel benieuwd naar wat 6.1 gaat doen en de nieuwere 'drivers' uit de nieuwste ROMS. Ik had eerst een Touch Cruise maar een toetsenbord is voor mij onmisbaar gebleken.
op xda zeggen sommige dat het niet heel boeiend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
_AvA_ schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:38:
[...]

Verwacht niet te veel van de Atom, voor Pocket PC's verbruikt die teveel stroom en produceert die teveel warmte om hem bruikbaar te maken. Ook is de Atom alleen een general purpose cpu, terwijl de chipsets die in PPC's worden gebruikt veel meer kunnen (graphics, GSM, GPS, etc.) en alles vaak in een enkele chip geïntegreerd hebben (= kleiner, energiezuiniger).

Voor UMPC's is de Atom wellicht wél interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
koekoek2003nl schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:32:
[...]

Oke gelukkig ik schrok al een beetje namelijk.
Ik was net even aan het bellen en toen ik ophong en op mijn scherm keek was hij ineens een stuk minder vel, en aanraken e.d. hielp niks, alleen beeld met knopje aan de rechterkant aan en uit hielp.
Is dat ook normaal? ik had al iets gelezen dat het beeld zwart werd als je aan het bellen was, maar dat had ik niet.
heb je toevallig een blokkering op je telefoon ingesteld als die uit de slaapmodus komt (geen pin bij het opstarten maar een toetsenblokkering), deze veroorzaakt namelijk ook dit euvel. Blokkering uitzetten en het werkt weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik wil volgende week de Tytn II aanschaffen (naja, de MDA Vario III dan ;)) en ik ben wel benieuwd naar de compatibiliteit van dit toestel met een Macbook. Wie heeft er hier ervaring mee en waar lopen jullie tegenaan of werkt het allemaal naar behoren? (met iSync?)
Is er nog speciale programmatuur die jullie mij kunnen aanraden om evt. het gebruikersgemak te vergroten? (als dit al nodig is :P)

Ik had al het e.e.a. opgezocht op internet, maar er is niet echt veel over te vinden. of ik zoek verkeerd :$

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
laat maar.

[ Voor 111% gewijzigd door jasperv525 op 23-05-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

peugeot206gt schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:37:
[...]

heb je toevallig een blokkering op je telefoon ingesteld als die uit de slaapmodus komt (geen pin bij het opstarten maar een toetsenblokkering), deze veroorzaakt namelijk ook dit euvel. Blokkering uitzetten en het werkt weer :D
ja sim en toetsenblokkering, wat ik eigenlijk wel wou houden ivm irritante klasgenootjes
jasperv525 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:58:
Heeft iemand de L26_Kaiser_Diamond_Version_1 rom al uitgeprobeert of zich erin verdiept?
Hij schijn super snel te zijn, sneller dan de gelekte wm 6.1 rom van htc.
Hier is de link:
*knip*
Toevallig las ik dat ook net ja, wel interessant.
maar jammer dat je nooit plaatjes ofzo ziet, je moet het eerst zelf installeren om te weten wat het is, en om nou 8 verschillende roms te installeren om te kijken welke me bevalt vind ik eerlijk gezegt net even iets teveel van het goede.

[ Voor 45% gewijzigd door pven op 23-05-2008 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
jasperv525 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:58:
Heeft iemand de L26_Kaiser_Diamond_Version_1 rom al uitgeprobeert of zich erin verdiept?
Hij schijn super snel te zijn, sneller dan de gelekte wm 6.1 rom van htc.
Hier is de link:
*knip* (quote hem dan ook niet)
En als je nou die waarschuwing eens leest die met koeienletters onderaan elke pagina staat zie je dat dit dus niet mag. Ben zelf ook groot voorstander van deze ROMS maar het in niet policyproof met die downloadlinks erin. Straks mag de term XDA helemaal niet meer gebruikt worden....
(overigens maakt Leo over het algemene supergoeie roms...
koekoek2003nl schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:59:
ja sim en toetsenblokkering, wat ik eigenlijk wel wou houden ivm irritante klasgenootjes
Test het dan even door die toetsenblokkering uit te zetten en te bellen, vrees namelijk dat je concessies moet maken....

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 23-05-2008 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
koekoek2003nl schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:59:
Toevallig las ik dat ook net ja, wel interessant.
maar jammer dat je nooit plaatjes ofzo ziet, je moet het eerst zelf installeren om te weten wat het is, en om nou 8 verschillende roms te installeren om te kijken welke me bevalt vind ik eerlijk gezegt net even iets teveel van het goede.
Aan plaatjes heb je denk niet zoveel omdat het allemaal wm is en ze er dus over het algemeen hetzlefde uitzien. Ze verschillen met elkaar qua snelheid, functies, geinstalleerde programmas enzo. Dus om te weten of een rom bij je past moet je eerst het forum van die rom doorlezen en dan krijg je meestal wel een indruk. Maar het blijft dat iedereen een rom anders beoordeeld dus uiteindelijk kan je alleen maar beslissen of een rom jou bevalt door hem te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

jasperv525 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:13:
[...]

Aan plaatjes heb je denk niet zoveel omdat het allemaal wm is en ze er dus over het algemeen hetzlefde uitzien. Ze verschillen met elkaar qua snelheid, functies, geinstalleerde programmas enzo. Dus om te weten of een rom bij je past moet je eerst het forum van die rom doorlezen en dan krijg je meestal wel een indruk. Maar het blijft dat iedereen een rom anders beoordeeld dus uiteindelijk kan je alleen maar beslissen of een rom jou bevalt door hem te testen.
Ja daar heb je opzich wel gelijkt in, iemand kan wel zeggen dat een bepaalde rom erg snel is, maar als hij nog nooit andere roms gebruikt heeft, zegt dat natuurlijk helemaal niks.

maarja eerst maar eens uitvogelen of het mogelijk is om internet via activesync te krijgen.
Als je hem via usb aan je pc hebt hangen moet het toch mogelijk zijn om dan internet te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet weten waar ik moet zijn voor deze vraag (vast niet hier, maar ik doe het toch maar even :p )
Bij de mobiele versie van hyves:
Als ik word uitgenodigd, kan ik nergens accepteren volgens mij?
Moet je daar per se voor naar de desktop versie?
De enige manier die ik vond was om na uitgenodigd te zijn, naar die ander z'n profiel te gaan en diegene ook uit te nodigen. Dan word je automatisch vrienden, maar die methode vind ik zo omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
koekoek2003nl schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:25:
maarja eerst maar eens uitvogelen of het mogelijk is om internet via activesync te krijgen.
Als je hem via usb aan je pc hebt hangen moet het toch mogelijk zijn om dan internet te krijgen?
Hiervoor heb je het programma Internet Sharing voor nodig, is van HTC maar zit niet standaard op de PPC. Zoek ff op die andere site waar ik nu niet de naam ga noemen omdat deze reeds te vaak genoemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:13:
Ik zou niet weten waar ik moet zijn voor deze vraag (vast niet hier, maar ik doe het toch maar even :p )
Bij de mobiele versie van hyves:
Als ik word uitgenodigd, kan ik nergens accepteren volgens mij?
Moet je daar per se voor naar de desktop versie?
De enige manier die ik vond was om na uitgenodigd te zijn, naar die ander z'n profiel te gaan en diegene ook uit te nodigen. Dan word je automatisch vrienden, maar die methode vind ik zo omslachtig.
De mobiele versie van Hyves is zowiezo qua functionaliteit een heel stuk minder. Je kan bijv. ook geen "tikken" zien. Voor het accepteren van nieuwe vriendjes moet je dus echt naar de desktop versie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:03:
[...]

De mobiele versie van Hyves is zowiezo qua functionaliteit een heel stuk minder. Je kan bijv. ook geen "tikken" zien. Voor het accepteren van nieuwe vriendjes moet je dus echt naar de desktop versie gaan.
Zo'n vermoeden had ik al.
Maar het is niet altijd even plezierig om hier in de buurt via GPRS naar de desktop-versie te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:27:
[...]

Zo'n vermoeden had ik al.
Maar het is niet altijd even plezierig om hier in de buurt via GPRS naar de desktop-versie te gaan...
Check hier om de desktop versie naar je ppc te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:40:
[...]

Check hier om de desktop versie naar je ppc te krijgen.
Het staat ook gewoon bij de ppc-site van hyves ;)
Maar wat daar uitgelegd staat is toch niet voor je ppc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
True, dat was me niet opgevallen. Op die site ben ik namelijk via een PPC bericht gekomen.

Bij deze dan alsnog: http://pocketpcapps.net/togglepie.aspx (voor wm5, maar misschien werkt het ook op wm6)

Bij opera mobile (de betaalde versie) kan je het overigens in de instellingen wijzigen dat deze zich gedraagt als ppc browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:32:
True, dat was me niet opgevallen. Op die site ben ik namelijk via een PPC bericht gekomen.

Bij deze dan alsnog: http://pocketpcapps.net/togglepie.aspx (voor wm5, maar misschien werkt het ook op wm6)

Bij opera mobile (de betaalde versie) kan je het overigens in de instellingen wijzigen dat deze zich gedraagt als ppc browser.
Aangezien ik het onzin vind om te betalen voor een browser, vind ik dit een erg handige link :D
Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij de officiele releas van de HTC TyTn II ROM :
http://www.htc.com/member/RomList.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Geen leuke grap ;(
Of tenminste: ik zie 'm niet staan..
Select your PDA phone or smartphone model from the list. If your registered product is not listed, please check back next time as new patches are added regularly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht maar ff ben hem al aan het uppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Bij mij staat hij er wel ... ik heb alleen nog niet de lef om hem te installeren :o Wacht nog wel wat eerste ervaringen af.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik dus al een paar dagen draaien, is precies hetzelfde als die van XDA.
Erg snelle ROM, stabiel alleen geen video drivers.

Dus proberen maar ;)
S913 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:16:
Bij mij staat hij er wel ... ik heb alleen nog niet de lef om hem te installeren :o Wacht nog wel wat eerste ervaringen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

We staan alleen links naar de officiële sites toe, rapidshare hoort daar zeker niet bij.

[ Voor 78% gewijzigd door pven op 23-05-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Heeft ook eerder te maken met mijn onervarenheid met WM ... Heb hem net en is mijn eerste WM mobieltje ;) Dus nog nooit een ROM upgrade gedaan. Any tips & tricks voor ik hem upgrade?

Je wordt wel gewaarschuwd dat je alles kwijt bent op je devices ... Écht alles? Foto's, agenda, adresbook, programma's etc? Dan ff op zoek naar een goeie agenda/adresbook back-upper :)

[edit] *agree met .KeN. hieronder*

[ Voor 4% gewijzigd door S913 op 23-05-2008 17:33 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Thanks.. maar ik had @ HTC wel een degelijke beschrijving verwacht over hoe je dit nu het best kunt aanpakken. Een soort van installer ofzo á la Nokia was meer waar ik op had gehoopt. Zelf flashen moet ik me eerst even in verdiepen helaas.

EDIT: Exact wat mijn bovenbuurman zegt.
En ja, je bent alles op je TyTN kwijt. Eerst alles backuppen dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 23-05-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is erg makkelijk, je sluit je pda via activesync aan en zorg ervoor dat je batterij meer als 50% vol is.
dubbel klik op dat bestandje wat in het rar bestand staat, en de rest spreekt vanzelf.
( makkelijker als met een Nokia ;) )

En idd alles wat niet op je sdkaart staat wordt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

*knip*

Kicken binnen 24 uur is not done

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 24-05-2008 09:05 ]

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een vlaamse versie......is het dezelfde rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:37:
Het is erg makkelijk, je sluit je pda via activesync aan en zorg ervoor dat je batterij meer als 50% vol is.
dubbel klik op dat bestandje wat in het rar bestand staat, en de rest spreekt vanzelf.
( makkelijker als met een Nokia ;) )

En idd alles wat niet op je sdkaart staat wordt verwijderd.
Ha, dus toch :D
Gelukkig maar.. Ik vond het al apart dat ze van de gemiddelde consument verwachtten dat ze hun kostbare apparaat zelf konden / moesten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Gaat deze ook werken als je de vodafone versie hebt? (zou niet inzien waarom niet, maar just in case :) )

[ Voor 34% gewijzigd door DutchTSE op 23-05-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Iets anders, op de HTC site staan nog wat andere fixes voor de TyTN, 2 bluetooth en 1 voor de camera. Is dat nog nodig om die te installeren nadat ik die nieuwe ROM geinstalleerd heb?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:26:
Deze heb ik dus al een paar dagen draaien, is precies hetzelfde als die van XDA.
Erg snelle ROM, stabiel alleen geen video drivers.

Dus proberen maar ;)

[...]
Persoonlijk vond ik de rom nogal traag. Het enige voordeel was een snelle (grafische) weergave bij het openklappen van het scherm. Verder ronduit traag vergeleken met de snelle rom van NoThrills. Als laatstgenoemde nou het goede van de fix weet te koppelen aan zijn laatste rom van eind maart, dan ben ik een blij man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
S913 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:40:
Iets anders, op de HTC site staan nog wat andere fixes voor de TyTN, 2 bluetooth en 1 voor de camera. Is dat nog nodig om die te installeren nadat ik die nieuwe ROM geinstalleerd heb?
Nee, deze fixes zitten al in de nieuwe ROM verwerkt.

[ Voor 4% gewijzigd door TommyCP op 23-05-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyCP schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:55:
[...]

Nee, deze fixes zitten al in de nieuwe ROM verwerkt.
Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
Gezond verstand? Je denkt toch niet dat ze een nieuwe ROM gaan uitbrengen waar ze die fixes hebben uitgelaten zodat mensen ze alsnog apart kunnen installeren? Als jij van Internet Explorer 6 naar Internet Explorer 7 upgrade, word je toch ook niet geacht alle (beveiligings)updates voor IE6 ook voor IE7 te installeren?

Mocht je geroepen voelen om het toch nog te checken: die camera-patch is niets meer is dan een nieuwere versie van CIF.DLL, dus deze kun je vergelijken met de CIF.DLL die in de nieuwe ROM zit. Wat die Bluetooth patches precies bevatten weet ik niet precies (één van deze bevat sowieso een aantal registry aanpassingen aan de inhoud van de CAB te zien), maar ze zijn bedoeld als hotfixs voor de orginele TyTN II ROM, dus ik raad je zelfs af om ze op de nieuwe ROM te installeren. Wie weet maken ze meer kapot dan dat ze goed doen.

[ Voor 8% gewijzigd door TommyCP op 23-05-2008 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:27:
Hierbij de link :

*weg*

Enjoy!!
Nou, die update staat erop :(
Mijn GSM verbinding met Vodafone valt steeds weg :'(
Ook na een harde reset, accu eruit gehaald... maakt allemaal niets uit. Ook met de hand de Provider gekozen, idem. ZUCHT... maar is opzoek gaan naar de originele ROM... (shit)

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 23-05-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
Net de Rom update geinstalleerd.
Ik merk dus echt geen verschil. Het omschakelen van normaal naar landscape lijkt zelfs langer te duren! Het duurt echt nog +/- 2 seconden voordat ie is omgeschakeld. Hoe is dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook geinstalleerd. Merk inderdaad weinig verschil op het grafische vlak. Threaded sms is handig. Enige dat ik mis en niet te zien krijg is de nieuwe layout van 6.1. homescreen. Is dat op de een of andere manier te enablen? Kan het in ieder geval niet vinden in mijn today opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Fermion schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:25:
[...]

Ook na een harde reset, accu eruit gehaald... maakt allemaal niets uit. Ook met de hand de Provider gekozen, idem. ZUCHT... maar is opzoek gaan naar de originele ROM... (shit)
De ROM staat INDERDAAD op de site van HTC... MAAR, vergeet niet je HTC te registreren. Haal accu eruit en daaronder vindt je SN wat je eerst moet opgeven voordat je de ROM kan downloaden. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
paoloA schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:30:
Net de Rom update geinstalleerd.
Ik merk dus echt geen verschil. Het omschakelen van normaal naar landscape lijkt zelfs langer te duren! Het duurt echt nog +/- 2 seconden voordat ie is omgeschakeld. Hoe is dat bij jullie?
Wanneer je gaat bellen, dan staat je DIAL pad wel wat sneller op je scherm. Landscape gaat naar mijn gevoel ook inderdaad trager.
Mijn *grootste* probleem ius dat nu mijn GSM verbinding constant wegvalt en geen verbinding meer heb. Geen idee hoe ik dat kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:08:
heb een vlaamse versie......is het dezelfde rom?
Als jij je HTC registreerd, dan bepaalt de registratie welke rom jij moet downloaden. Krijg je de NLD aangeboden, dan heb je de NLD nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Fermion schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:43:
[...]

Wanneer je gaat bellen, dan staat je DIAL pad wel wat sneller op je scherm. Landscape gaat naar mijn gevoel ook inderdaad trager.
Mijn *grootste* probleem ius dat nu mijn GSM verbinding constant wegvalt en geen verbinding meer heb. Geen idee hoe ik dat kan oplossen.
Heeft dat wegvallen niet met je Radio ROM te maken? Welke Radio versie heb je?
Fermion schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:25:
[...]

Welke heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
EnsconcE schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:50:
[...]

[...]

Welke heb jij?
De versie wat ik nu heb ik van HTC zelf.

RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.16.25_Ship

Radio ROM?? Ik heb geen idee waarom ik daarop zou moeten letten, het is een officieeele ROM fresh gedownload van de site van HTC.

Ik zojuist voor de tweede keer de ROM geinstalleerd, tja proberen kan toch geen kwaad?
Maar het probleem blijft. Uitvoorzorg heb ik de USB naar de installatie van de ROM eruit getrokken, je weet maar nooit.
Maar probleem blijft bestaan.

Gaat lekker met HTC. (als ik zo om mij heen lees, nog steeds geen Video drivers....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
EnsconcE schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:50:
[...]

[...]

Welke heb jij?
ROM versie: 3.29.404.0 NLD
ROM datum: 05/07/08
RadioVersie: 1.65.16.25
Protocolversie: 25.83.40.02H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff.. dacht even dat mijn tytn naar de kl*te was.. had vooraf met sprite backup een backup gemaakt. Nieuwe rom geïnstalleerd (verliep prima overigens) en de backup weer terug gezet. Helaas startte hij toen niet meer op en kreeg ik rare strepen in het beeld. Hard reset werkte niet, totdat ik bij het opstarten een hard reset probeerde. Godzijdank zit ik er weer in...

Dus mensen: pas op met het terug zetten van je backup via sprite backup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:24:
pff.. dacht even dat mijn tytn naar de kl*te was.. had vooraf met sprite backup een backup gemaakt. Nieuwe rom geïnstalleerd (verliep prima overigens) en de backup weer terug gezet. Helaas startte hij toen niet meer op en kreeg ik rare strepen in het beeld. Hard reset werkte niet, totdat ik bij het opstarten een hard reset probeerde. Godzijdank zit ik er weer in...

Dus mensen: pas op met het terug zetten van je backup via sprite backup!
Precies hetzelfde gehad: strepen gezien en ook hard reset uitgevoerd. Heb via sprite backup later de onderste optie gedeselecteerd! contacten, etc zijn weer back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:46:
[...]

Precies hetzelfde gehad: strepen gezien en ook hard reset uitgevoerd. Heb via sprite backup later de onderste optie gedeselecteerd! contacten, etc zijn weer back.
Maar geen problemen met wegvallende GSM verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Nog steeds geen drivers dus &^^%$%@#$ htc is een K*T bedrijf hier kan ik echt niet tegen he. arrogante klootzakjes daarzo.

Wtf heb ik nou aan een nieuwe rom, ze proberen het een beetje goed te maken door een lullige klote rom uit te brengen en denken dat we dan wel ophouden te zeuren.
Ik wil drivers met minder ben ik niet tevreden. Ik wil dat mijn toestel zijn volledige functies benut worden. Als ik een snelle rom wil neem ik wel 1 van xda.

Als je een auto koop die 250km/h kan volgens de specificaties en de reclame advertentie's het snelste van dit moment, top of the bill, alles er op en er aan.
en je schaft hem aan maar hij blijkt maar 160km/h te kunnen
Wat nog langzamer was dan je oude auto.
ga je er toch ook niet mee akkoord }:|

Als je een cd koopt waar op het hoesje staat dat er 20 nummer op staan, maar als je hem gekocht hebt en beluisterd kom je er ineens achter dat er maar 14 nummer op staan.

Een typisch HTC antwoord zou dan zijn, hoezo er komt toch muziek van je cdtje wat zeur je dan.

Dit maakt me echt furieus, als ik de juiste persoon die hier over gaat voor mijn neus heb staan verkoop ik hem een ros, ik word gewoon vern**kt door htc.
Misschien kinderachtig van mij, maar htc doet ook kinderachtig.

En dan kan je wel zeggen loop niet zo te zeuren bij mij loopt het goed.
Ja boeie het is een prencipe kwestie, ik schaf een apparaat aan en verwacht dat hij optimaal gebruikt word, het ding is nog langzamer als mijn vorige mobiel (wizzard) met programma's starten, foto's opslaan, naar landscape mode, het typen van smsjes, tomtom opstarten, filmpjes afspelen, en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
koekoek2003nl schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:49:
Nog steeds geen drivers dus &^^%$%@#$ htc is een K*T bedrijf hier kan ik echt niet tegen he. arrogante klootzakjes daarzo.

Wtf heb ik nou aan een nieuwe rom, ze proberen het een beetje goed te maken door een lullige klote rom uit te brengen en denken dat we dan wel ophouden te zeuren.
Ik wil drivers met minder ben ik niet tevreden. Ik wil dat mijn toestel zijn volledige functies benut worden. Als ik een snelle rom wil neem ik wel 1 van xda.

Als je een auto koop die 250km/h kan volgens de specificaties en de reclame advertentie's het snelste van dit moment, top of the bill, alles er op en er aan.
en je schaft hem aan maar hij blijkt maar 160km/h te kunnen
Wat nog langzamer was dan je oude auto.
ga je er toch ook niet mee akkoord }:|

Als je een cd koopt waar op het hoesje staat dat er 20 nummer op staan, maar als je hem gekocht hebt en beluisterd kom je er ineens achter dat er maar 14 nummer op staan.

Een typisch HTC antwoord zou dan zijn, hoezo er komt toch muziek van je cdtje wat zeur je dan.

Dit maakt me echt furieus, als ik de juiste persoon die hier over gaat voor mijn neus heb staan verkoop ik hem een ros, ik word gewoon vern**kt door htc.
Misschien kinderachtig van mij, maar htc doet ook kinderachtig.

En dan kan je wel zeggen loop niet zo te zeuren bij mij loopt het goed.
Ja boeie het is een prencipe kwestie, ik schaf een apparaat aan en verwacht dat hij optimaal gebruikt word, het ding is nog langzamer als mijn vorige mobiel (wizzard) met programma's starten, foto's opslaan, naar landscape mode, het typen van smsjes, tomtom opstarten, filmpjes afspelen, en ga zo maar door.
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Fermion schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:04:
[...]

Maar geen problemen met wegvallende GSM verbinding?
Het ligt trouwens niet aan het Vodafone netwerk, want mijn oude Samsung SGH-D500 doet het nog prima.....
Nou, weer terug naar mijn SAMSUNG... ze zullen wel mij wle keihard uitlagen omdat ik naar HTC overstapte..... gelijk hebben ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:31:
Thanks.. maar ik had @ HTC wel een degelijke beschrijving verwacht over hoe je dit nu het best kunt aanpakken. Een soort van installer ofzo á la Nokia was meer waar ik op had gehoopt. Zelf flashen moet ik me eerst even in verdiepen helaas.

EDIT: Exact wat mijn bovenbuurman zegt.
En ja, je bent alles op je TyTN kwijt. Eerst alles backuppen dus.
Ik synchroniseer mijn contacten, taken en kalender met outlook op de PC. Als ik nu de nieuwe ROM flash en ik sync daarna: heb ik dan alles weer terug op mijn Tytn, of ben ik ze dan in outlook ook kwijt?

Wel even handig om op voorhand te weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:19:
[...]

Ik synchroniseer mijn contacten, taken en kalender met outlook op de PC. Als ik nu de nieuwe ROM flash en ik sync daarna: heb ik dan alles weer terug op mijn Tytn, of ben ik ze dan in outlook ook kwijt?

Wel even handig om op voorhand te weten.....
Dan zou je ze weer terug moeten hebben op je tytn ja.
Tis in prencipe hetzelfde als een hardreset toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
koekoek2003nl schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:30:
[...]

Dan zou je ze weer terug moeten hebben op je tytn ja.
Tis in prencipe hetzelfde als een hardreset toch?
Yup.

Google fff op Pim backup, je aller belangrijkste bestanden kan je hiermee veilig backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maar dan heb je je contacts en/of afspraken dus dubbel als je daarna synct met ActiveSync..
En kijk uit hoe je voorkeursoverwrite staat !! Straks overschrijft de lege kalender van je TyTN je bestaande afspraken / contacten in je Outlook op je PC.

I'm going in.. wish me luck.

En waarom is die link naar de officiële HTC ROM precies weggemodereerd ?

EDIT: Kan iemand die (officiële !!!) ROM nog een keer posten ?
Ik blijf het apart vinden dat de meerderheid 'm wel bij HTC vandaan kan halen en 'ie in mijn account maar niet geupdate wil worden.

EDIT 2: Hebbes :)
Tip voor de mensen die de update niet te zien krijgen:
Registreer het serienummer van je TyTN in je profiel en hij komt in de lijst te staan.
Vond het al zo apart.. I'm going in, nu dan echt :P

[ Voor 37% gewijzigd door Ken. op 24-05-2008 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:37:
Inmiddels ook geinstalleerd. Merk inderdaad weinig verschil op het grafische vlak. Threaded sms is handig. Enige dat ik mis en niet te zien krijg is de nieuwe layout van 6.1. homescreen. Is dat op de een of andere manier te enablen? Kan het in ieder geval niet vinden in mijn today opties.
Vroeger als ik een nieuwe sms typte, voegde ik desbetreffende contact persoon toe door gewoon de eerste letters te typen en dan kwam een rolmenu met alle met die letterss contact personen, die in mijn GSM zaten en moest ik die maar selecteren. Nu moet alles veel omslachtiger nu moet ik naar volledig mijn contacten kiezen, naam intypen selecteren, tel nummer selecteren accepteren. de eerste manier vond ik zoveel keer beter hoe krijg ik die nu terug?

en mijn iGo 8.0 werkt ook niet meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat heeft volgens mij te maken met de 'threaded SMS' optie.
Weet niet of je al met je registry hebt gespeeld, maar dat zorgde bij mij een tijd geleden voor het 'wegvallen' van die auto-aanvul optie.

TyTN is geupdate en ziet er goed uit :)
Piece of cake met die installer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de officiele update van de tytn 2 nu wel of niet uit, want ik zie hem neit in de e-club van htc... wat doe ik fout?
Zijn er nog speciale instructies nodig om het apparaat te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
.KeN. schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 03:23:
Dat heeft volgens mij te maken met de 'threaded SMS' optie.
Weet niet of je al met je registry hebt gespeeld, maar dat zorgde bij mij een tijd geleden voor het 'wegvallen' van die auto-aanvul optie.

TyTN is geupdate en ziet er goed uit :)
Piece of cake met die installer.
Moest je het vinden in de registry zou het heel fijn zijn!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 03:51:
is de officiele update van de tytn 2 nu wel of niet uit, want ik zie hem neit in de e-club van htc... wat doe ik fout?
Zijn er nog speciale instructies nodig om het apparaat te flashen?
Registreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Geen idee of het daadwerkelijk een oplossing is, maar:
For those who don't like the threaded SMS in WM 6.1, you can change its style to WM 6.0 by this key:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSAvailable"=dword:1

Change 1 -> 0 and you'll have the old SMS
EDIT: Werkt zo te zien niet.
Maar wat wel kan is bij het maken van een nieuw SMS-bericht: menu -> check names.
Extra stapje, zelfde resultaat :)

[ Voor 20% gewijzigd door Ken. op 24-05-2008 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inderdaad ook niet onder de indruk van de update. GSM is geen fluit beter, evenals scherm. Is de opera mini beta versie er nog waarbij je net iedere keer de verinding hoeft te accorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
.KeN. schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 01:41:

Tip voor de mensen die de update niet te zien krijgen:
Registreer het serienummer van je TyTN in je profiel en hij komt in de lijst te staan.
TNX! Ik had hem ook niet in beeld, maar na registeren wel. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Hij is er nog niet voor vodafone gebruikers denk ik. Biij mij staat ie er nog niet tussen (ben geregisteerd gebruiker)

Waarom gaat na een paar seconden de telefoon op zwart als ik bel. heel iritant en ook het nummerieke menu tijdens het bellen is weg zo moet ik altijd op landscape gaan bellen.

Ik heb in de menus velichting altijd aan en toetsenblokkering uit.

Iemand adviezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik wil de tytn net aansluiten op mn nieuwe home pc.

Nu geeft ie aan dat de tytn al gesynced is met mn oude pc. Ik wil dezelfde instellingen behouden (naam etc) en hem gewoon gebruiken met deze nieuwe pc. Hoe kan ik dit doen?

Ik wil de naam van mn tytn niet veranderen.

[ Voor 64% gewijzigd door musiqman op 24-05-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gebruik aub de edit-knop als het laatste bericht van jou is. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
571Pro schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 03:14:
[...]

Vroeger als ik een nieuwe sms typte, voegde ik desbetreffende contact persoon toe door gewoon de eerste letters te typen en dan kwam een rolmenu met alle met die letterss contact personen, die in mijn GSM zaten en moest ik die maar selecteren. Nu moet alles veel omslachtiger nu moet ik naar volledig mijn contacten kiezen, naam intypen selecteren, tel nummer selecteren accepteren. de eerste manier vond ik zoveel keer beter hoe krijg ik die nu terug?

en mijn iGo 8.0 werkt ook niet meer!!!
IGo 8 - wm 6.1 - music (weather) tab van htc home. werken niet goed samen,
het makkelijkste is om de music en weather tab uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
pven schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:30:
Gebruik aub de edit-knop als het laatste bericht van jou is. :Y)
heb je als je op de tytn een bericht schrijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Laatst online: 12-03-2022
Helaas ik heb ook flink wat problemen met de sprite backup. Nu wil ik mijn email accounts via sprite terugzetten. Ik wil deze handmatig selecteren waar kan ik die vinden in sprite backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 07:28:
Is de opera mini beta versie er nog waarbij je net iedere keer de verinding hoeft te accorderen?
Ik kan deze ook niet meer terugvinden, heeft iemand deze versie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
Inmiddels e-mail geconfigureerd. maar nu krijg ik de tekst "kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen........"

Internet en andere netwerk toepassingen werken goed. Alleen bij verzenden/ontvangen mail deze tekst. Instellingen van de accounts staat goed (5 x gechecked.)

Weet iemand hoe ik de verbindingsinstelling voor e-mail goed kan krijgen. Bij de vorige rom had ik hier nooit problemen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:13:
[...]

Ik kan deze (Opera mini 4.1 Beta) ook niet meer terugvinden, heeft iemand deze versie nog?
Die staat nog gewoon op je TyTnII, náást de nieuwere opera mini 4.1 final. Ik kan ze in elk geval allebei nog gebruiken. Doe eens menu>programma's>Java? Daar staan waarschijnlijk meerdere versies.
En zoniet dan staan de installatiefiles nog wel op je TyTnII of PC ergens toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parrish schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:44:
Inmiddels e-mail geconfigureerd. maar nu krijg ik de tekst "kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen........"

Internet en andere netwerk toepassingen werken goed. Alleen bij verzenden/ontvangen mail deze tekst. Instellingen van de accounts staat goed (5 x gechecked.)

Weet iemand hoe ik de verbindingsinstelling voor e-mail goed kan krijgen. Bij de vorige rom had ik hier nooit problemen mee!
helpt de verbindingswizard niet, zo doe ik altijd de connectie instellen en dan staat die meteen goed voor alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
Probleem inmiddels op gelost. Bij accounts staat bij server instellingen standaard "internet" dit moest veranderd worden naar vodafone gprs en alles werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:25
Ik ben nu aan het updaten naar 6.1, dus ondertussen maar even wat navragen:

Heeft iemand al uitgevonden wat het probleem is met Pathe Mobiel? Dat de downloadlink niet per SMS ontvangen wordt?
Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd, en ik merkte dat de telefoon wel iets ontvangt. Het scherm was gedimd, maar niet uit, toen het smsje binnen moest komen, en net als bij normale smsjes ging het scherm volledig aan terwijl ie bezig was het bericht te downloaden, maar vervolgens gebeurde er niets. Dus hij krijgt wel iets binnen, maar blokkeert het op één of andere manier...

Iemand ideeen?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:15:
[...]

Die staat nog gewoon op je TyTnII, náást de nieuwere opera mini 4.1 final. Ik kan ze in elk geval allebei nog gebruiken. Doe eens menu>programma's>Java? Daar staan waarschijnlijk meerdere versies.
En zoniet dan staan de installatiefiles nog wel op je TyTnII of PC ergens toch?
Nee, helaas... Na een hard-reset ben ik de ene versie kwijtgeraakt en heb de install files nergens kunnen vinden. Ik geloof dat ik het ook met mijn kaiser had gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
Beste mensen,

Nog een probleemtje na rom update. Ik was gewend om via streams4 pda naar bv nieuws te kijken

Helaas, ik krijg verbinding met de site, bij het aanklikken van bv journaal 24 wordt mediaspeler netjes geopend alleen bij opslaan in buffer blijft hij op 0% staan, na een tijdje staat er fout. Verbinding wordt met hsdpa of 3 G gemaakt

Dit gebeurt overigens met alle site

iemand hiervoor ook een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:58:
[...]

Nee, helaas... Na een hard-reset ben ik de ene versie kwijtgeraakt en heb de install files nergens kunnen vinden. Ik geloof dat ik het ook met mijn kaiser had gedownload.
me too ;(
Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.