alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen
Volgens mij klopt de titel niet.
De uitdrukking is: op stoom zijn (dus hier ligt vervangen door is of op koers liggen waar stoom vervangen moet worden door koers
de beste game ooit gemaakt van de ontwikkelaarde best verkochte game ooit van de ontwikkelaar annex uitgever.
volgens mij moet bij Price of Persia nog achter: Prodigy bron aangezien bij de rest ook de naam van de 'aflevering' staat.Brothers in Arms: Hell's Highway, Prince of Persia, Shaun White Snowboarding,
Een aantal features die uit het Google Labs zijn gerold en in de proeftuin ijn opgedoken.
Zijn moet dat zijn
Moet dus 'weergeven' zijn.Om het weergegeven van 3d-beelden mogelijk te maken,
nieuwe functionaliteitenGoogle gaat zijn Gmail-gebruikers de mogelijkheid bieden om nieuwe functionaliteit voor de webmaildienst te testen.
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
De titel van het artikel luidt:
Volgens mijn taalgevoel zou invoer in de titel beter kunnen worden vervangen door invoering.'Intel dwarsboomt concurrentie bij invoer usb 3.0'
Nividia -> NvidiaAMD en Nividia zijn niet eerlijk over hun motieven, zegt de Intel-bron:
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik kan er gewoon geen soep meer van koken. Na het artikel te hebben gelezen heb ik het idee dat AMD bij nVidia en VIA zou moeten staan.Intel zou informatie achterhouden over de usb 3.0-standaard. AMD, Om te voorkomen dat ze op achterstand worden gezet, zouden Nvidia en VIA op korte termijn een eigen opvolger van de huidige usb-variant willen ontwikkelen.
Verstuurd vanaf mijn Computer®

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit kan best vervangen worden door "Enkele features". In principe zouden enkele werkwoorden in de zin in het enkvoud moeten. Of mag het zo ook?Een aantal features die uit het Google Labs zijn gerold en ...
En ik ben wérkelijk geïnteresseerd in een onderbouwd antwoord hierop

Juist omdat er 'enkele' kan worden gesubstitueerd is het enkelvoud toegestaan, maar je krijgt 'm van meGoofy666 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:48:
En ik ben wérkelijk geïnteresseerd in een onderbouwd antwoord hierop.
Verwijderd
oeps, foutje. Mijn excuses.Wilbert de Vries schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:57:
@ RoeAntSe: na veel zoeken het artikelen gevonden waar deze fout in stond. Een volgende keer graag even een linkje opnemen naar het betreffende artikel.
Acco Browser is een zogenaamde 'wrapper': het maakt gebruik van de interne motor van Internet Explorer om de pagina's weer te geven, maar de interface is van Acoo Browser zelf.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Van 2e 'blijkt te zijn' misschien 'is' maken?Uit een demonstratie van Intel op de Computex-beurs blijkt dat de geïntegreerde grafische processor van de G45-chipset prima in staat blijkt te zijn om video in hd-kwaliteit af te spelen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dit lijken mij koelribben/-finnen.De fabrikant heeft 35 koelelementen van aluminium op elkaar gestapeld
getilt -> getildAls er echter een 140mm-fan op de Scythe Orochi wordt geplaatst, waardoor de QX9650 naar 3960MHz getilt kan worden, dan blijkt de koelreus slechter te presteren dan de aanzienlijk
De stam is til en de l zit niet in de uitschuifpik (ook wel bekend als het fokschaap of 't kofschip)
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
Abort Retry Fail?
Laatste zin van de inleiding.
Daar lijkt mij een ook teveel te staan.Uiteraard blijft ook het ingeven van een wachtwoord ook mogelijk.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Die eerste 'i' moet een hoofdletter worden, begin nieuwe zin (staat meteen onder de eerste afb.)in november 2003 blies Ubisoft de serie op ongekende wijze nieuw leven in,
reviews: Ubidays 2008: Prince of Persia (pag. 2)
Mousepennen/MuispennenZulke ‘tekeningen’ worden tegenwoordig gemaakt met draadloze Mousepens en Teken Tablets, en het blijft prachtig om die originele kunstwerken te aanschouwen tijdens een bezoek aan een ontwikkelaar.
Tekentablet
er staat , en, of de komma weghalen of en weghalen (laatste is meest leesvriendelijk)
reviews: x86-instructieset viert dertigste verjaardag
Of de kop van de derde pagina even veranderd mag worden van machtstrijd naar machtsstrijd
[ Voor 11% gewijzigd door Wiethoofd op 08-06-2008 18:14 ]
in het hart van de softwareZaken die tot dan toe in het hart de software werden geregeld wilde men de hardware in trekken.
Overigens vind ik de term de hardware intrekken ook niet echt 'mooi'.
reviews: Ubidays 2008: Tom Clancy's Endwar
Het woord factie is hier verkeerd gebruikt. Het is iets als een groep in een groep. Echter gaat het in de review om 3 totaal loshangende groeperingen. Deze 3 groepen zijn geen facties. Ze behoren niet tot een gezamenlijk land/groep/partij.De dreigende situatie escaleert als het station het doelwit is van een terroristische aanslag en de andere facties hier de schuld van krijgen.
[ Voor 48% gewijzigd door siepeltjuh op 08-06-2008 18:22 ]
Can`t live without the mods
"De helft >van< deze digibeten heeft een baan, en ze zouden er qua inkomen circa tweehonderdvijftig euro"
voor 'deze' hoort nog van te staan denk ik?De helft deze digibeten heeft een baan
In hetzelfde artikel:
wanneer hun comnputerkennis
[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 08-06-2008 20:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
fac·tie (dev; facties)siepeltjuh schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:16:
reviews: x86-instructieset viert dertigste verjaardag
reviews: Ubidays 2008: Tom Clancy's Endwar
[...]
Het woord factie is hier verkeerd gebruikt. Het is iets als een groep in een groep. Echter gaat het in de review om 3 totaal loshangende groeperingen. Deze 3 groepen zijn geen facties. Ze behoren niet tot een gezamenlijk land/groep/partij.
1 agerende politieke groepering
Je uitleg erbij klopt dus niet helemaal. Volgens mij heb je wel een punt, maar is het niet heel verkeerd gebruikt.
wanneer hun comnputerkennis op peil zou zijn.
edit: al gezegd dus... sorry :-)
[ Voor 10% gewijzigd door qanar op 08-06-2008 21:21 ]
Persoonsvorm 'is' vergeten.Het is zeker waar dat het de standaard is geworden door een chaotische samenloop van omstandigheden en niet vanwege de mooie architectuur.
[ Voor 5% gewijzigd door Bitage op 08-06-2008 21:25 ]
Verwijderd
De prins in spe ziet er met zijn wapperende kleding en sjaals flamboyant uit.

Edit: volgens mij ook een het

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2008 22:37 ]
als je 'het' en die 'l' toevoegt klopt de zin ook, hier gaat het er om dat de het nog geen echte prins is.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:31:
reviews: Ubidays 2008: Prince of Persia (pag. 2)
Ik mis daar een l.
Edit: volgens mij ook een het
Prins in spe = prins in wording
De helft van deze digibeten heeft een baan, en ze zouden er qua inkomen circa tweehonderdvijftig euro per jaar op vooruitgaan wanneer hun comnputerkennis op peil zou zijn.
#StopBurningStuff
moet "niet" tussen lijkt meCreative was het echter niet eens met het aanbod van alternatieve drivers, en trachtte Daniel_K te beletten zijn custom drivers aan anderen beschikbaar te maken
nieuws: Maker alternatieve Vista-drivers voor geluidskaarten geeft op
@hieronder:
...Creative was het echter eens met het aanbod van alternatieve drivers...
Moet zijn: 'oneens'
spuit 11
[ Voor 4% gewijzigd door Pavla op 09-06-2008 10:03 ]
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Volgens mij was Creative het niet eens met het aanbod van alternatieve drivers.Creative was het echter eens met het aanbod van alternatieve drivers, en trachtte Daniel_K te beletten zijn custom drivers aan anderen beschikbaar te maken.
Ik ben weer eens te traag
[ Voor 3% gewijzigd door Satch op 09-06-2008 10:04 ]
schrijft
nieuws: Atom-cpu heeft moeite met afspelen 720p-content
woordvoorder -> woordvoerder"De eerste exclusieve episodes voor GTA IV zullen in de herfst van 2008 beschikbaar komen voor de Xbox 360", zo vertelde een Microsoft-woordvoorder aan de website Destructoid.
Ik sluit me bij RoeAntSte aan wat betreft de facties, en "in spe" is idd geen verschrijving van "ïn het spel"
Zal decryptietool moeten zijnZij konden de betreffende bestanden op hun systeem niet meer benaderen en kregen een melding waarin stond dat tegen vergoeding van een bepaald bedrag een 'decyptietool' opgestuurd zou worden die de encryptie ongedaan maakt.
Verwijderd
"De oorsprong van x86
De instructieset van de 8086 bestaat uit ruim honderd verschillende opdrachten die grotendeels gebaseerd zijn op die van de 8080, die op zijn beurt weer gebaseerd was op de 8008. Geen van de chips was echter compatibel met elkaar. De assembleercode was relatief eenvoudig en soms deels automatisch te converteren, maar een 'gewone' gebruiker maakte geen schijn van kans om zijn oude software op een nieuwe systeem te gebruiken."
Dit moet waarschijnlijk 'nieuw systeem' zijn.
Verwijderd
Uh ja, voor de zoveelste keer: zie de laatste link in m'n sig... Geüpdatete dus.Tevens zal Britannica de experts belonen voor bijdragen, zoals geüpdate artikelen of nieuwe artikelen, maar hoe wordt niet vermeld.
De nieuwe iPhone is iets dunner dan zijn voorganger, ...
Net iets meer detailsBut during his keynote address Jobs definitely touted the new iPhone as "thinner." So which is it? Thicker or thinner?
The answer: Both. Jobs threw in a caveat -- it's thinner at the edges. The specs, however, list the device's thickness by measuring its thickest point. So, although the new iPhone is a bit lighter (4.7 ounces vs. 4.8 ounces) and feels a little less bulky in the hand, it's technically thicker than the older version.
De batterij in de iPhone 2.0 is verbeterd en heeft nu een standbytijd van 300 uur. Als er uitsluitend via 2g-netwerken gecommuniceerd wordt houdt de batterij het 8 á 10 uur uit en wie via 3g gaat communiceren kan zijn iPhone slechts 5 uur lang gebruiken. Sec video's kijken via de iPhone kan maximaal 7 uur achter elkaar en er kan op zijn meest 24 uur lang uitsluitend naar audiobestanden geluisterd worden.
Ligt het aan mij of klopt het niet wat hier staat?
Geen inhoudelijke wijzigingen in dit topic please.KompjoeFriek schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 02:11:
Nieuws: Apple introduceert nieuwe iPhone met 3g
[...]
[...]
Net iets meer details
Dat ligt aan jou, al is het dubbelop genoeg gebruikt om het even iets anders op te schrijven
Verder alles geupdeet
Dat is wel heel oudVolgens Anssi Vanjoki, senior senior executive vice president van Nokia Markets, zullen in het derde kwartaal van dit jaar de nieuwe N96 en twee niet nader benoemde E-lijn-modellen op de markt komen, schrijft Reuters.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 99% gewijzigd door Rataplan op 10-06-2008 14:33 ]
Ziggo kreeg direct na de start al de nodige kritiek te verduren,
Als ik op de link klik krijg ik de volgende error:
onderwerp 1292799
Dit is de link:
onderwerp 1292799
ik heb het moederbord via RMA verstuurt.
mvg mmm
Dit gaat vermoedelijk over de eene keer start die op,? Het betreft in elk geval geen redactionele content en valt dus zwaar buiten het bestek van dit topic. Reaktie derhalve ook even geschoren om eea overzichtelijk te houden.
Dat is een topic in een besloten forum, Stuffis Generalis. Ik zal d'r even een waarschuwing bijplakken.b0On schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:23:
In: Consumentenbond opent klachtenmeldpunt voor Ziggo
Ziggo kreeg direct na de start al de nodige kritiek te verduren,
Als ik op de link klik krijg ik de volgende error:
onderwerp 1292799
Dit is de link:
onderwerp 1292799
Dat is nog altijd iCalDe nieuwe OS X-versie zal verder de applicaties Mail, Ical en het adresboek compatibel make
Apple toont Mac OS X 'Snow Leopard' aan ontwikkelaars
"...zo lang dit maar gebeurd omdat.." moet zijn: "zo lang dit maar gebeurt omdat"
Indien een standaard, zoals een besturingssysteem of documentformaat, vanuit de markt ontstaat is dat volgens Kroes
Volgens mij mist er een komma achter het woord "ontstaat".
Speel ook Balls Connect en Repeat
"zo lang dit maar gebeurd omdat"
Dat moet natuurlijk "gebeurt" zijn.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
"en er vermoedelijk mag er dan ook voorlopig vanuit worden gegaan dat de commissie ooxml vooralsnog niet als open standaard erkent."
"Open standaarden zorgen voor interoperabiliteit, en geven daarmee de zekerheid dat technologiebedrijven die er gebruik van maken kunnen concurreren op de kracht van hun technologieën,"
.van maken, kunnen concurreren
[ Voor 28% gewijzigd door RoTro op 10-06-2008 21:31 ]
Apple liet weten dart er in versie 7.5
- processorDe snelste processors is de Core 2 Extreme die op 3,2GHz geklokt is.
Of 'reeks' verwijderen of 'zijn' vervangen door 'is'.Het Japanse bedrijf benadrukt dat de nieuwe reeks 1,8"-harddisks milieuvriendelijker zijn dan zijn voorgaande 1,8"-hdd's.
schijfl = schijf160GB-schijfl
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Dat moet natuurlijk Scheepbouwer zijn, zonder s in het midden.met de komst van directeur Scheepsbouwer
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
Volgens het telecombedrijf blijven de bestaande abonnementen en tarieven ongewijzigd en er worden de snelheden van de adsl-verbindingen niet aangepast.
De taal in kwestie heet Assembly. De Assembler is het programma waarmee je de boel vertaalt naar een binary. Assembler is dus geen taal.Assembler is een van de oudste programmeertalen, die tegenwoordig vaak wordt gebruikt voor het optimaliseren van toepassingen.
In de volgende zin klopt het weer wel, al mag daar "assembly" wel met een hoofdletter.
Nasm kan assembly omzetten [..]
[ Voor 12% gewijzigd door Cyphax op 11-06-2008 14:04 ]
Saved by the buoyancy of citrus
[ Voor 83% gewijzigd door Rataplan op 11-06-2008 14:12 ]
Sowieso wordt heel vaak assembly en assembler gebruikt voor de taal, hoewel het eigenlijk niet klopt. Nu staat het in 2 direct opvolgende zinnen anders, dat maakt het dan weer verwarrend. Als je het consistent gaat doen kan je net zo goed de beste naamgeving gebruiken.
Saved by the buoyancy of citrus
Het is "tot de landen behoorde" of "bij de landen hoorde", maar bovenstaande is een contaminatie.Aanvankelijk meldde Apple dat België bij de landen behoorde die de smartphone in juli kunnen verwachten.
Het is D-Sub-aansluiting (al dan niet met/zonder hoofdletters, wel het eerste streepje)Het scherm kan aan de pc worden gekoppeld via de hdmi-, dvi- of dsub-aansluiting. De twee-eenheid heeft een adviesprijs van 479 euro.
* Rataplan plakt deze instinker acuut in de woordenlijst.
(onder het kopje "Bios" eerste paragraaf)
---> Geïmplementeerd
reviews: P45-moederborden deel 1: Gigabyte EP45-DQ6
In de inleiding:
"Andere belangrijke eigenschappen van de nieuwe chipset is dat deze pci-e 2.0 ondersteunt en overweg kan met Crossfirex."
Crossfire-X ofzo? iig is dit niet goed.
Op de tweede pagina:
"Naast het geheugen zijn deze leds ook avoor de cpu,"
Iets lager:
"Een enkel DFI-bord bood dit ook al een aan,"
Dat 'al een aan' klopt niet, moet dit niet 'eerder' zijn?
Verder vind ik de spelling van 'esata', 'asata' en 'sata' niet mooi, volgens mij moet dat 'eSATA' enz zijn.
In de conclusie:
'De fabrikant wil in totaal negen P45-borden gaan leveren.'
Das niet veel.
[ Voor 41% gewijzigd door TroaS op 11-06-2008 17:22 ]
reviews: Boom Blox - Het betere gooi- en smijtwerkGezien deze leeftijdsaanduiding is het spel bedoeld voor klein.
Kleine kinderen oid?
Twee typo's:
ls het product straks in de winkel ligt komt het geheel met vier sata 3Gb/s-kabels, twee asata-brackets, eenpata-kabel,
Ik neem aan dat het esata moet zijn een een spatie tussen een pata-kabel
Asus PQ5 Deluxe.
Dit moet een P5Q zijn neem ik aan.
Waarom dan wel GeiL neerzetten, terwijl dit dan zelfs GeIL moet zijn.... (zie: http://www.geilusa.com/company/profile)Olaf schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:21:
Done & done, Crossfirex laten we staan omdat we als regel hanteren dat een woord uit een eigennaam altijd maar één hoofdletter krijgt.
Vervolgens MSI neerzetten, maar niet ASUS.
3dMark en PcMark.... Zet dan 3DMark en PCMark neer of 3dmark en Pcmark...
etc, etc. Ik stoor me toch regelmatig aan de manier waarop de t.net redactie bedrijfs- en produktnamen opschrijft.
[ Voor 24% gewijzigd door EdwinB op 11-06-2008 19:44 ]
Zoals het er nu staat,klopt het niet, mijn suggestie is:Na het draaien van meerdere tests op het gebied van energieverbruik bleek dat bij sommige onderdelen Windows weliswaar iets minder verbruikte als zijn besparende instellingen op maximaal stonden, maar dat het vooral Red Hat was dat over de hele linie gezien het zuinigst was.
...bleek dat sommige windows onderdelen welliswaar iets minder verbruikten als de/hun besparende....
Moet idd Geil en pcMark zijn, dank daarvoorWaarom dan wel GeiL neerzetten, terwijl dit dan zelfs GeIL moet zijn.... (zie: http://www.geilusa.com/company/profile)
Vervolgens MSI neerzetten, maar niet ASUS.
3dMark en PcMark.... Zet dan 3DMark en PCMark neer of 3dmark en Pcmark...
MSI is een afkorting en wordt net als bijvoorbeeld IBM met drie hoofdletters geschreven, bij vier letters gaat ook bij afkortingen de één-hoofdletterregel in. Het zijn juist namen als ASUSTeK die marketingafdelingen uit de hoge hoed toveren en ons hebben doen besluiten een dergelijke regel in te stellen. Discussies hierover gaan we hier maar niet voeren

rest is done btw...
De link loopt door met de spatieDe site installeerde Windows Server 2008 Enterprise Edition,
om -> opeen dualcore FX-processor zou nooit om de roadmap hebben gestaan
met de mededeling dat zij hun gegevens beters moeten beveiligen, bijvoorbeeld door hun
De verkeerde changelog staat er. Die van de tweede staat er terwijl het de derde is.
Dit is de goede: http://developer.mozilla....e-available-for-download/
De Firefox-meuk wordt even uitgezocht.
[ Voor 57% gewijzigd door Rataplan op 12-06-2008 11:39 ]
1e regel: De EP45-DQ6 is niet topmodel van Gigabyte
Volgens mij ontbreekt er een "het" tussen niet en topmodel.
Als 2e puntje: Op de 1e pagina van dat artikel onderaan bij de specificaties van het bord: De woorden Firewire, Audio en Serieel zijn met een hoofdletter geschreven terwijl lan, usb, esata en ps/2 weer zonder hoofdletter staan.
Dat is esata, lijkt mij?In plaats hiervan levert Gigabyte een tweetal asata-brackets mee, ..
Twee na laatste zin:
en waarom "vooralsnog" tussen streepjes?De firmware van de WRT54G2, dat die in het 2MB grote flashgeheugen zit, is - vooralsnog - niet uitwisselbaar met een opensource-alternatief, zoals de firmware van zijn voorgangers dat wel waren was.
[ Voor 8% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 12-06-2008 16:03 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Mag het kopje aan de hand van jullie hoofdletterbeleid aangepast worden?[b]Een Geboren RPG[b]
Een geboren rpg moet het dus worden.
de spatie na de slash wegmannetje/ vrouwtje wordt.
Nieuw werkwoordwerd toegespast,
reviews: Ubidays 2008: Fallout 3 (pag. 3)
Het lijkt me dat zoiets punten oplevert in plaats van kost.Uiteraard kost een headshot meer punten dan een schot in een arm, been of borst.
Verder klopt de uitlijning van de onderste 4 van de 16 afbeeldingen niet met de 12 erboven.
plan: Tweede DPC Sponsoractie: weg met mucoviscidose
die /5 moet volgens mij DCP wordenvroeger beperkte /5 zich nog tot het verzamelen van zoveel mogelijk computerkracht
ideële (e-tje te veel) (zelfde zin als hierboven)ideeële
misschien een linkje naar wikipedia?mucoviscidose
[ Voor 45% gewijzigd door Wiethoofd op 12-06-2008 17:02 . Reden: artikeltjes :D ]
Deze zin is denk ik een beetje ongelukkig geformuleerd en daardoor multi-interpretabel.ATI, nu AMD, en Nvidia zijn al sinds 2006 bezig met hardwarematige versnelling via de gpu van physics engines, maar tot nog toe heeft dit geen tastbare resultaten opgeleverd.
Misschien is hardwarematige versnelling van physics engines via de gpu of hardwarematige versnelling van physics engines door de gpu een betere optie.
[ Voor 6% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 12-06-2008 17:21 ]
@ Ma.rkus.nl: - vooralsnog - tussen streepjes, want hoewel de wrt54g2 geen gpl-software bevat, weet je niet wat de toekomst brengt
In de titel heeft 'pci-express' een streepje, in het bericht nergens.
[ Voor 6% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 12-06-2008 20:44 ]
Inhoudelijke opmerkingen horen niet in het S&T topic thuis. Maar goed: ik heb de tekst zelf niet geschreven, maar het is in rpg's niet ongewoon dat je geen real-time, maar een turn-based vechtstijl hebt. In dit geval lijkt het me dat je dus gevechtspunten moet toewijzen om schade te doen aan je vijand, waarbij een betere aanval (op hoofd dus) meer punten kost dan een aanval elders op het lichaam... Maar goed, dat is wat ik er in lees.. zal het nog even met de auteur checken.Wiethoofd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:54:
reviews: Ubidays 2008: Fallout 3 (pag. 3)
[...]
Het lijkt me dat zoiets punten oplevert in plaats van kost.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
"Het is bizar dat de publieke omroep alleen het Windows-platform ondersteunt."
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.