de eene keer start die op,

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmm1963
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-04-2024
hoi mijn pc doet vreemd ik heb van alles all geprobeert.ik heb het ramgehuegen verwiseld de voeding
de viedio kaart maar het probleem blijf bestaan de pc start op en als ik de pc afsluit een minuut
en start de pc op loop het balkje onder de logo van xp vast computer slaat niet uit en krijg ook geen blauw scherm wat heb ik zelf gedaan van alles al vervangen en de hardwear getest kwam geen fouten uit ik weet het nu niet meer vandaar deze oproep moederbord asus ma3 socket am2+
processor amd atlon 5000+ black eidition 2x2 gb GIEL black dragon ddr 2 pc 6400
samsung 500GB sata11 deze schijf is niuwe O-) om dat ik zelf dacht dat het aan de oude schijf lag.
zou dan toch het moederbord defecht zijn of de processor ik weet het niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

En verbeter even die spelfouten aub....

Probeer is een linux live cd om de hardware uit te sluiten ?
Heeft een Herinstall geholpen ?
Heeft een Repair geholpen of het terug plaatsen van een back-up?

[ Voor 43% gewijzigd door LuckY op 07-06-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en test volgens dat schema. Als je net zo verward hebt getest als dat je tekst overkomt, dan is er nog wel wat werk aan de winkel :)

offtopic:
Je tekst is echt heel slecht leesbaar. Probeer er wat meer moeite in te stoppen, gebruik hoofdletters, punten, komma's en controleer het op spelling

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmm1963
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-04-2024
je heb gelijk dat ik veel schrijfuoten maak.en dat ik verward ben klopt ook heb veel zieke in de famillei
en dat gaat je niet in de koude kleeren zitten maar buiten dat wou ik nog aan geefen dat het hier om een neuwe moederbord gaat zou het niet helpen als ik vista instaleer wand die herkend bijna ales.
of de pc hellemaal uitelkaar haalen en opniuewe in elokaar zettern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

mmm1963 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:23:
je heb gelijk dat ik veel schrijfuoten maak.en dat ik verward ben klopt ook heb veel zieke in de famillei
en dat gaat je niet in de koude kleeren zitten maar buiten dat wou ik nog aan geefen dat het hier om een neuwe moederbord gaat zou het niet helpen als ik vista instaleer wand die herkend bijna ales.
of de pc hellemaal uitelkaar haalen en opniuewe in elokaar zettern
Wtf? :P xD

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:33
mmm1963 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:23:
jJe heb gelijk dat ik veel schrijfuoten schrijffouten maak.en dat ik verward ben klopt ook, heb veel zieke(?) in de famillei familie.
eEn dat gaat je niet in de koude kleeren kleren zitten maar buiten dat wou wilde ik nog aan geefen aangeven dat het hier om een neuwe nieuw moederbord gaat. zZou het niet helpen als ik vVista instaleer installeer? wand Want die herkend herkent bijna ales alles.
oOf de pc hellemaal helemaal uitelkaar uit elkaar haalen halen en opniuewe opnieuw in elokaar elkaar zettern zetten.
Ik ben normaal niet zo'n zeikerd op het gebied van spelling, maar wat je hier weet te produceren, ik weet het niet...

Ik raad je aan het probleem eerst bij je toetsenbord te zoeken alvorens verder te zoeken bij je moederbord.

En wat ik uit je tekst opmaak heb je een nieuw (ander?) moederbord gekocht. Dan moet je uiteraard het OS en de drivers opnieuw installeren omdat je met een hele andere chipset te maken hebt. En ja, dat kan crashes veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:40

Pinjataaa

Hit me!

Wow, volgens mij ben ik op het verkeerde forum terecht gekomen!?
Misschien is een spellingcontrole een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

heb veel zieke in de famillei
Je hebt een zeldzame ziekte in de familie die het onmogelijk maakt om de spellingscontrole in je browser te gebruiken :?

Nare ziekte :o :z

Ik weet uit eigen ervaring prima hoe erg het kan zijn om met ernstige ziekte en verlies in de naaste omgeving te moeten leven. Maar het is ronduit respectloos tegenover de zieke om dat als smoesje voor je taalgebruik te gebruiken.

Los daarvan, we verwachten naast dat je een beetje verzorgd post vooral ook dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en daar hoort het gebruiken van de hulpmiddelen die we hier ter beschikking stellen ook bij, zoals in dit geval Hangen en Opstartproblemen troubleshooter .
Andere eis is dat je volledig en nauwkeurig post, dus met exacte specs, exact waar je gezocht hebt, wat je vond, wat je toen probeerde en wat er gebeurde, en liefst ook wat je toen nog verder zocht en deed. Jij geeft wel aan dingen gedaan te hebben, maar niet exact waarmee, "van alles al" geeft ons totaal niets om met je mee te denken.

Dit topic gaat wegens onleesbaarheid en ander gebrekkig inzet dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.