Ook gefixt
nieuws: Chrysler maakt wifi-hotspots van auto's
De 'h' ontbreekt in de inleiding.De functionaliteit is onderdeel van Chryslers uconnect-systeem en maakt gebruik van het 3g-telefonienetwerk.
Ik weet niet helemaal of het als tikfout geldt, maar er zit een kapotte html tag in nieuws: Blizzard gaat Wow-accounts beschermen met cijfercode
(het gaat om een spatie tussen "<" en "a href="http://www.blizzard.com/us/press/080626-auth.html"...
In FF2 krijg ik iig de letterlijke tag te zien.
Fixed.
(het gaat om een spatie tussen "<" en "a href="http://www.blizzard.com/us/press/080626-auth.html"...
In FF2 krijg ik iig de letterlijke tag te zien.
Fixed.
[ Voor 23% gewijzigd door kvdveer op 27-06-2008 09:01 . Reden: Meer info ]
Localhost, sweet localhost
In dezelfde nieuwsposting over Wow.
"Sllachtoffers van dergelijke online diefs..."
Een elletje teveel!
"Sllachtoffers van dergelijke online diefs..."
Een elletje teveel!
beide done en bedankt
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Commissie vindt dat Amerikaanse radio uitzendrechten moet betalen
Laatste alinea:
Laatste alinea:
Volgens mij moet het woordje 'het' na 'Omdat' komen, dan krijg je:Omdat om vele miljarden dollars per jaar gaat, trekken beide partijen alle registers open bij het lobbyen
Omdat het om vele miljarden dollars per jaar gaat, trekken beide partijen alle registers open bij het lobbyen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
t3h ch3ckz0r
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Anoniem: 145681
In nieuws: Methode om elektronenspin te reguleren kan tot snellere computers leiden in de laatste paragraaf:
Waarschijnlijk moet hier doorgelaten gebruikt wordenmaar dikker dan twee atomen is, worden juist spin-up elektronen doorgeladen en bleven de spin-down elektronen in de halfgeleider achter
whoops
nieuws: Microsoft brengt final van virtualisatiepakket Hyper-V uit
3e alinea
3e alinea
Moet zijn 'mogelijkheid' denk ikOok de mogelijk om systeembronnen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik vind die 8086 @ 12MHz zo stoer he
Alleen erg kut dat al mijn spelletjes dus ook 2,5157232704402515723270440251572x zo snel gaan
nieuws: Blizzard gaat Wow-accounts beschermen met cijfercode - Update
Na het picie:
In de update:
Na het picie:
Ook wou ik het nog even over die prijs hebben.De sleutelhanger kost 6,50 dollar en zal voor het eerste eerst verkocht worden op de Blizzard Entertainment Worldwide Invitational, die op 28 en 29 juni in Parijs plaatsvindt.
In de update:
Update: De de Europese prijs van de Authenticator zijn is inmiddels bekend. De sleutelhanger kost zes euro, exclusief verzendkosten.
[ Voor 15% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 27-06-2008 11:42 . Reden: update ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
done en done
Damn, ik heb echt teveel vrije tijd.
In nieuws: Vodafone neemt adsl-activiteiten Quicknet overin de laatste paragraaf
In nieuws: Vodafone neemt adsl-activiteiten Quicknet overin de laatste paragraaf
Er is blijkbaar een nieuwe eenheid uitgevonden :-)downloadsnelheid stijgen van respectievelijk 6Mbps en 8Mpbs naar 20Mbps bij Vodafone.
DONE!
Nieuws: Microsoft komt met oplossing voor drm probleem Xbox Live Acrade
Acrade? Dat moet volgens mij Arcade zijn
Acrade? Dat moet volgens mij Arcade zijn
Uiteraard
In Nieuwe Geforce-drivers zorgen voor slechtere prestaties
Suggesties:
-vervang de eerste resultaten door testen, metingen, ... of iets dergelijks -> Aangezien metingen met Lightsmark 2007 volgens Cores normaliter zeer consistente resultaten oplevert, was ...
-Haal de 2de resultaten weg -> Aangezien Lightsmark 2007 normaliter zeer consistente resultaten oplevert, ...
Met een lichte voorkeur voor het eerste ;-)
Resultaten die consequente resultaten opleveren klinkt nog al vreemd.Aangezien de resultaten van Lightsmark 2007 volgens Coles normaliter zeer consistente resultaten oplevert,
Suggesties:
-vervang de eerste resultaten door testen, metingen, ... of iets dergelijks -> Aangezien metingen met Lightsmark 2007 volgens Cores normaliter zeer consistente resultaten oplevert, was ...
-Haal de 2de resultaten weg -> Aangezien Lightsmark 2007 normaliter zeer consistente resultaten oplevert, ...
Met een lichte voorkeur voor het eerste ;-)
Wha?

In Sony zet in op mediadistributie via draadloos netwerk
Wat voor kanalen ? De u is gaan lopenzonder tussenkomst van gebruikelijke distribtiekanalen
zeg maar 'jij', hoor
In reviews: Downloaden toch illegaal in Nederland?
. En er horen eigenlijk nog twee puntjes op de ë.
De H en de P zitten ook zo dicht naast elkaar op je toetsenbordIn 2003 werd al duidelijk uit Kamerstukken dat de legaliteit van de bron niet van invloed is op de vraag of er een vergoeding is verschuldigd voor privé-kohieren:
nieuws: Nokia presenteert vier Supernova-mobieltjes
Het is dus gewoon (Nokia) Serie 40
Wat wel interessant is om te melden, over welke editie, of featurepack deze Nokia S40 beschikt.
Symbian S40 bestaat niet. Alleen S60, S80 en S90 (laatste 2 zijn EOL)De 7510 heeft een 2mp-camera aan boord, mp3-speler en radio ingebouwd en draait evenals de 7610 op Symbian Series 40.
Het is dus gewoon (Nokia) Serie 40
Wat wel interessant is om te melden, over welke editie, of featurepack deze Nokia S40 beschikt.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
nieuws: Bill Gates neemt afscheid van Microsoft
Malaria wordt veroorzaakt door een parasiet.. niet door een virus.
Zoals smokalot terecht zegt in de comments:Zijn dagelijkse werk zal zich voortaan echter richten op onder andere het vernietigen van het malariavirus en het ondersteunen van de ontwikkeling van een aids-vaccin.
[ Voor 20% gewijzigd door MediQ op 28-06-2008 13:02 ]
Voor deze keer even uitgezocht, maar inhoudelijke vragen svp in een apart topic want dit kan niet iedereen uit z'n hoofd fixen
Daar mag je echt even een apart topic over maken, maar beter is het waarschijnlijk (want de kans dat we naderhand nog info aan een artikel toevoegen is klein als het niet noodzakelijk is) om gewoon een reactie onder het nieuwsbericht te plaatsen.Wat wel interessant is om te melden, over welke editie, of featurepack deze Nokia S40 beschikt.
Ook hiervoor geldt dat ik het voor deze keer even heb nagelezen, maar please, please, please, inhoudelijke opmerkingen in aparte topics.Mark_mastermind schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:54:
nieuws: Bill Gates neemt afscheid van Microsoft
Afijn, we zijn weer bij
nieuws: Kwart Europeanen belt uitsluitend mobiel
Bijna dertig procent van de Europese huishoudens neemt twee of meer diensten af bij één aanbieder; dit is negen procent maar dan in 2007.
doe maar meer
Bijna dertig procent van de Europese huishoudens neemt twee of meer diensten af bij één aanbieder; dit is negen procent maar dan in 2007.
doe maar meer
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Anoniem: 231912
nieuws: Nederlandse gamestudio-inbreker opgepakt
Er is becijferd dat, indien de illegale versie van de game op de markt was gebracht, dit Activision 25 miljoen euro aan schade op had kunnen leveren.
schade op leveren? Ik snap het punt niet helemaal. Volgens mij is de illegale versie op internet gezet, en indien dat niet was gedaan, had het Activision 25 miljoen euro opgeleverd. Nu de versie wel op internet is gezet, heeft Activision 25 miljoen euro schade geleden.
Er is becijferd dat, indien de illegale versie van de game op de markt was gebracht, dit Activision 25 miljoen euro aan schade op had kunnen leveren.
schade op leveren? Ik snap het punt niet helemaal. Volgens mij is de illegale versie op internet gezet, en indien dat niet was gedaan, had het Activision 25 miljoen euro opgeleverd. Nu de versie wel op internet is gezet, heeft Activision 25 miljoen euro schade geleden.
Done.W3ird_N3rd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 03:06:
meuk: Wine 1.1.0
Downloadlink gaat naar 1.0, proost.
Dit is geen spelfout, maar een discussiestuk. Kun je het in een los topic plaatsen. Dank!Anoniem: 231912 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:10:
mijn excuses. Topic intussen geopend.
nieuws: Edigital klaagt fabrikanten aan vanwege flash in draagbare apparaten
Het bedrijf heeft vijf patenten in bezit, die zaken beschrijven als voicerecording naar flashgeheugen en het bewerken van voicebestanden, en een met flash werkend besturingssysteem en dito filesysteem.
Deze 'en' lijkt me wel een spelfout. De opsomming gaat namelijk nog door.
nieuws: Edigital klaagt fabrikanten aan vanwege flash in draagbare apparaten
Het bedrijf heeft vijf patenten in bezit, die zaken beschrijven als voicerecording naar flashgeheugen en het bewerken van voicebestanden, en een met flash werkend besturingssysteem en dito filesysteem.
Deze 'en' lijkt me wel een spelfout. De opsomming gaat namelijk nog door.
nieuws: 'Intel gaat Atom-cpu voor iPhone leveren'
het is iPhone 3G en in de derde alinea moet hij ook nog even veranderd worden.de binnenkort te verschijnen 3g-iPhone
Zie Schrijfwijze "iPhone 3G", dus die discussie loopt nog.Wiethoofd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:44:
[...]
het is iPhone 3G en in de derde alinea moet hij ook nog even veranderd worden.
InfineonDe cpu van de op 11 juli te verschijnen 3g-iPhone is naar de verwachting van FTN een door Infeneon gefabriceerde Samsung-processor,
nieuws: Jury verklaart beheerder van torrentsite schuldig
en even later...Ook games en muziek vonden op deze manier hun weg naar de downloaders.
1 van de 2 lijkt me overbodig.Ook software en muziek werden op grote schaal verspreid, vaak nog voordat deze in de winkels waren verschenen.
[ Voor 13% gewijzigd door hafkensite op 30-06-2008 10:12 ]
nieuws: Asus voorziet nieuwe Eee PC's van groter toetsenbord
Marginaal misschien maar:
Marginaal misschien maar:
De spatie ontbreekt.De Eee PC 904 en 905 krijgen net als de 901-modellen een 8,9"-scherm maar combineren dit met de behuizing en het toetsenbord van de Eee PC 1000 en Eee PC 1000h, die een10,2"-scherm aan boord hebben.
http://pro.tweakers.net/n...patenten-op-te-kopen.html
Google, Verizon, Cisco, Ericsson, Hewlett Packard en een aantal anderen hebben de Allied Security Trust opgericht, die cruciale patenten moet gaan opkopen voordat anderen er de hand op kunnen leggen.
Google, Verizon, Cisco, Ericsson, Hewlett Packard en een aantal anderen hebben de Allied Security Trust opgericht, die cruciale patenten moet gaan opkopen voordat anderen er de hand op kunnen leggen.
nieuws: Tele Atlas krijgt correcties van Google Maps-gebruikers
in het dikgedrukte stukje:
De nieuwe overeenkomst maakt het ook mogelijk om gebruik te maken van correcties aangedragen door Google Maps-gebruikers.
Achter Map nog een s erbij
in het dikgedrukte stukje:
De nieuwe overeenkomst maakt het ook mogelijk om gebruik te maken van correcties aangedragen door Google Maps-gebruikers.
Achter Map nog een s erbij
Overbodige 'te'.Dat bedrijf slaagde erin om contact te met de vermeende indringer te leggen en droeg diens gegevens over aan de autoriteiten.
nieuws: THQ kondigt Race 360 aan
In april 2006 werd het aangekondigd (en een jaar later geannuleerd).In april 2007 kondigde de uitgever het racespel GTR voor de Xbox 360 aan, maar een jaar later werd deze titel geannuleerd.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
nieuws: Cooler Master brengt V8-koeler uit
EDIT voor de duidelijkheid: De processor die er onder ligt mag maximaal 180 watt warmte produceren, maar dat is aanvoer ipv afvoer.
Minimaal, aangezien het 180 watt of meer. Niet 180 watt of minder. Die 180 watt moet afgevoerd kunnen worden, minder is niet goed, maar als het meer is maakt het niet uit.Met een combinatie van koper en aluminium moet de V8-processorkoeler van Cooler Master maximaal 180 watt aan warmte-energie af kunnen voeren.
EDIT voor de duidelijkheid: De processor die er onder ligt mag maximaal 180 watt warmte produceren, maar dat is aanvoer ipv afvoer.
[ Voor 24% gewijzigd door Zaffo op 30-06-2008 15:17 ]
http://life.tweakers.net/...er-voorzien-van-wifi.html
zijnDe prijs en introductiedatum van Creative's nieuwste muziekspeler is onbekend.
nieuws: Dot TK haalt reclame bij gratis domeinnamen weg
De Nederlandse domeinnamen-boer van de Tokelause eilandengroep, Dot TK, zal websites met domeinnamen die gratis zijn geregistreerd niet langer van een reclamebanner te voorzien.
staat daar teveel?
De Nederlandse domeinnamen-boer van de Tokelause eilandengroep, Dot TK, zal websites met domeinnamen die gratis zijn geregistreerd niet langer van een reclamebanner te voorzien.
staat daar teveel?
nieuws: Creative Zen X-fi-muziekspeler voorzien van wifi
een nieuw bestandstype, het lijkt me dat die j weg moet, of de m moet weg, maar dan is het een foto die je af moet spelenen mjpeg af kan spelen
nieuws: EZ: prijsverlaging voor sms'en binnen EU nog niet genoeg
3e alinea
3e alinea
Is het niet van 49 naar 42 centVodafone verlaagt de prijzen voor internationaal sms-verkeer binnen de EU bijvoorbeeld per 1 juli van 42 naar 49 eurocent
nieuws: EZ: prijsverlaging voor sms'en binnen EU nog niet genoeg
De prijsverlagingen voor sms-verkeer binnen Europa die verschillende telco's hebben aangekondigd, gaan [insert volgens] het Ministerie van Economische Zaken niet ver genoeg.
plan: Sneak preview: gewijzigde layout
moet ruimte zijnOm alle content nog beter te kunnen tonen, is bovendien de layout 136 pixels breder gemaakt, waardoor de hele site nu 1140 pixels breed is. De extra ruimt is vooral gebruikt om iets meer 'functioneel wit' in de site te kunnen gebruiken en om de rechterbalk breder te kunnen maken.
[ Voor 26% gewijzigd door Dima_2005 op 30-06-2008 17:39 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
M-JPEG is Motion JPEG, een video formaat dat veel gebruikt wordt voor het streamen van netwerk camera's. (voorbeeld)Wiethoofd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:51:
nieuws: Creative Zen X-fi-muziekspeler voorzien van wifi
[...]
een nieuw bestandstype, het lijkt me dat die j weg moet, of de m moet weg, maar dan is het een foto die je af moet spelen
[ Voor 6% gewijzigd door FvdM op 30-06-2008 18:21 ]
Beetje vreemd om dat (een heel stuk verder) zo 'expliciet' erbij te vermelden als het al een keer "terloops(er)" gemeld is.Op de Playstation-blog worden de verschillende nieuwe features van de 2.40-firmware uit de doeken gedaan.
<snip>
De andere grote verbetering die de firmware - met versienummer 2.40 - met zich meebrengt...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
in de titel en de tekst wordt sneakpreview los geschreven. Dit is helaas niet zo. zie:
http://www.vandale.nl/van...k/?zoekwoord=sneakpreview
in de titel en de tekst wordt sneakpreview los geschreven. Dit is helaas niet zo. zie:
meuk: Opera 9.51 rc2
Tweede zin:
Tweede zin:
Sowieso een onnodig ingewikkelde constructie in deze zin. Dit is beter:De 9.51-reeks is de opvolger van de eerder uitgebrachte 9.50-release en bevat onder meer een verbeterde installer en een aantal bugs minder die voor crashes zorgde zorgden.
De 9.51-reeks is de opvolger van de eerder uitgebrachte 9.50-release en bevat onder meer een verbeterde installer. Tevens zijn een aantal bugs die crashes veroorzaakten verholpen.
nieuws: Vingerafdrukbetaalsysteem AH gekraakt
..., schrijft Webwereld.
Klikken is weten!... door de Duitse hackers van de Chaos Computer Club gefabriceerd.
Op één linkje na gefikst. Dat ene linkje is hopelijk dezelfde als degene die verderop wordt genoemd, maar zekerheid daarover komt pas als de auteur zijn neus hier weer laat zien
Anoniem: 231912 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:00:
U bent de voorpagina vergeten. Daar staat nog steeds sneak preview.
nieuws: Sony's Dualshock 3-controller debuteert in Benelux
Er mist een spatie tussen 'meende' en 'dat'Victor Viegas, de president van dat bedrijf, meendedat de verwijdering van de trilfunctie te maken had met het patent dat Immersion bezat en hij zag de aankondiging van Sony dat de Sixaxis-controller geen trilfunctie zou hebben, dan ook als een overwinning.
In AMD introduceert nieuwe quadcore-Phenoms
linkje
Geintroduceerd mist een deelteken op de i (wat ik ook niet terugvind op mijn toetsenbord en dus ook niet getypt heb) :-)AMD heeft maandag drie nieuwe quadcore-Phenoms geintroduceerd. Het gaat om twee energiezuinige Phenom X4-modellen met een tdp van 65W en de highend-Phenom X4 9950, die op 2,6GHz loopt.
linkje
In EA introduceert Rock Band 2 al in september
Suggestie:
Dit leest echt niet lekker. Er is niks bekend over Europa, en 'zelfs' helemaal niet of het in Nederland uitkomt.Wanneer het spel in Europa verschijnt is niet bekend en of het ook in Nederland uitkomt zelfs helemaal niet.
Suggestie:
3de paragraaf:Wanneer het spel in Europa verschijnt is nog niet bekend en of het ook in Nederland uitkomt zelfs helemaal niet.
4de paragraaf:Het spel zal later wel voor andere platformen zal verschijnen, maar de uitgever wil daar op dit moment nog niks over loslaten.
functionaliteit -> functionaliteiten (tenzij er maar 1 is, wat mij zou verbazen)EA zal een nieuwe gitaar uitbrengen voor het tweede deel, maar die zal niet alle nieuwe functionaliteit bevatten waar het exemplaar van concurrent Guitar Hero World Tour wel over beschikt
Ik ga eens even heel goed nadenken of ik die ga aanpassen of dat ik de rest ga herstellen. Verbaast me dat het in de VD staat, maar met de betekenis die zij geven (bios-voorvertoning) zijn wij niet bezig en ik ben dus geneigd het Engels te handhaven. Wordt ergens vandaag vervolgd.Anoniem: 231912 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:51:
U bent de voorpagina vergeten. Daar staat nog steeds sneak preview.
Rest gefikst, behalve
want 'functionaliteit' is wmb een singulare tantum en dus goed gebruikt. Bij meervoudig gebruik zou de voorkeur naar 'functies' moeten uitgaan.Anoniem: 145681 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:36:
In EA introduceert Rock Band 2 al in september
functionaliteit -> functionaliteiten (tenzij er maar 1 is, wat mij zou verbazen)
nieuws: AMD introduceert nieuwe quadcore-Phenoms
verder moet Tdp in de tabel vervangen worden door TDP, heeft 3 letters en valt niet onder t.net hoofdletterbeleid.
Ook is de tabel gesorteerd op prijs, waar mij dit logischer lijkt op aantal cores en vervolgens op aantal GHz. (aangezien de 8750 nu tussen de quadcores staat vanwege de prijs)
{edit}
op de processor naam sorteren is eigenlijk hetzelfde als wat ik hier net voorstel
het lijkt me een high-end Phenomde highend-Phenom
wederom is het een high-end modelDit highend model
verder moet Tdp in de tabel vervangen worden door TDP, heeft 3 letters en valt niet onder t.net hoofdletterbeleid.
Ook is de tabel gesorteerd op prijs, waar mij dit logischer lijkt op aantal cores en vervolgens op aantal GHz. (aangezien de 8750 nu tussen de quadcores staat vanwege de prijs)
{edit}
op de processor naam sorteren is eigenlijk hetzelfde als wat ik hier net voorstel
[ Voor 8% gewijzigd door Wiethoofd op 01-07-2008 11:47 ]
high-end is fixed.
en dat staat waar?
Anoniem: 156750
Zo heet het nieuwsbericht.Rataplan schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:19:
en dat staat waar?
http://life.tweakers.net/nieuws/54270/nikon-introduceert-full-frame-d700-dlsr.html
Het is dus DSLR ipv DLSR.
En mijn modrechten zijn uitgezet.
BELACHELIJK!
meuk: Apple Safari 3.1.2 for Tiger
een komma na 'is' verbeterd de leesbaarheid van de zin, verder mist laten na 'konden' en voor 'code' moet schadelijk of een ander bijvoeglijk naamwoord wat code beter definieert.De bug die uit de browser gehaald is zorgde ervoor dat kwaadwillenden Safari konden crashen of code konden uitvoeren.
Die komma is zelfs verplicht (done), 'schadelijk' oid laat ik voor wat het is. De bug stelt daar heus geen eisen aan - en bovendien is dat een inhoudelijke opmerking, die hier niet thuishoort.
In Wereldwijde verkoop pc's nog steeds in de lift is het woordje 'van' een paar keer weggevallen:
1ste paragraaf:
1ste paragraaf:
3de paragraaf:Ondanks de stagnerende economie van de Verenigde Staten zijn er in het eerste kwartaal van dit jaar wereldwijd meer computers verkocht dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat blijkt uit een rapport van iSupply.
HP verstevigde zijn marktleiderspositie met een groei van 23 procent ten opzichte van het eerste kwartaal van 2007 en kwam uit op een marktaandeel van 18,9 procent.
dorie
nieuws: Sony levert bluetooth-headset voor PS3-game Socom Confrontation
hij zal los geleverd kunnen worden, je krijgt hem niet automatisch als je een PS3 hebt.De headset zal ook los geleverd worden.
Sony gaat dat ding leveren, ja? Dan gaat 'ie geleverd worden.
In het artikel Onderzoek: lang achter computer zitten geen oorzaak rsi:
... tijdens de luchpauze -> tijdens de lunchpauze
... tijdens de luchpauze -> tijdens de lunchpauze
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
* Rataplan heeft nog niet gelunched
nieuws: Nikon introduceert full-frame D700-dslr
MB-D10 grip, niet MD-D10 grip
Ik dacht al, waarom vind ik geen resultaten in de pricewatch...
MB-D10 grip, niet MD-D10 grip
Ik dacht al, waarom vind ik geen resultaten in de pricewatch...
dank
nieuws: T-Mobile vraagt een euro voor nieuwe iPhone
T-Mobile gaat in Nederland flink stunten met de prijs van de 3g-iPhone. De 8GB-versie kost in combinatie met een tweejarig abonnement van 44,95 euro per maand één euro.
Volgens mij moet er een komma na het woord "maand". Anders lijkt het alsof hij 1 euro per maand is. Ik moest iig 3 keer kijken voordat ik de zin begreep.
T-Mobile gaat in Nederland flink stunten met de prijs van de 3g-iPhone. De 8GB-versie kost in combinatie met een tweejarig abonnement van 44,95 euro per maand één euro.
Volgens mij moet er een komma na het woord "maand". Anders lijkt het alsof hij 1 euro per maand is. Ik moest iig 3 keer kijken voordat ik de zin begreep.
Indeedy
Meuk: Floola 3.0
8e regel: Linix-client -> Linux-client
Latest changes, 9e regel: ffmped -> zal wel ffmpeg bedoelen.
Latest changes, 9e regel: ffmped -> zal wel ffmpeg bedoelen.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Uiteraardu_nix_we_all schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:50:
Meuk: Floola 3.0
Voor deze ene, zeer uitzonderlijke keer, maar changelogs van fouten ontdoen is niet onze gewoont. Dan houden we echt geen tijd meer voor ander werk overLatest changes, 9e regel: ffmped -> zal wel ffmpeg bedoelen.
Mja, ik bedacht me later ook dat dit wel eens rechtstreeks uit de originele changelog afkomstig kon zijn....Rataplan schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:53:
[...]
Uiteraard
[...]
Voor deze ene, zeer uitzonderlijke keer, maar changelogs van fouten ontdoen is niet onze gewoont. Dan houden we echt geen tijd meer voor ander werk over
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
nieuws: Xandros neemt Linspire in het geniep over
Eerste zin:
Eerste zin:
Xandros, aanbieder van de gelijknamige Linux-distributie, heeft in alle stilte de Linux-activiteiten van brancegenoot branchegenoot Linspire overgenomen.
sir yes sir!
Xandros en Linspire:
"heeft in de Linux-gemeenschap veel kwaad bloed gekweekt "
kwaad bloed kweek je niet, kwaad bloed zet je. De juiste zin zou dan zijn: heeft in de Linux-gemeenschap veel kwaad bloed gezet
"heeft in de Linux-gemeenschap veel kwaad bloed gekweekt "
kwaad bloed kweek je niet, kwaad bloed zet je. De juiste zin zou dan zijn: heeft in de Linux-gemeenschap veel kwaad bloed gezet
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
reviews: P45-moederborden deel 4: de prestaties
1procent (Boven: x264 Video-encoding)
spatie vergeten.
1procent (Boven: x264 Video-encoding)
spatie vergeten.
In Muziekbibliotheek weer online na copyrightdreiging
2de paragraaf:
-ofwel 'en dat was reden voor het Oostenrijkse Universal Edition om de site met een rechtszaak te bedreigen'
3de paragraaf:
zelfde paragraaf, maar hier ben ik niet 100% zeker van
2de paragraaf:
compinist == 50 jaar dode componist ?een werk vijftig jaar na de dood van de compinist in het publieke domein belandt.
-ofwel 'was reden voor het Oostenrijkese Universal Edition om de site met een rechtszaak te dreigen'In de EU geldt echter een termijn van zeventig jaar, en dat was reden voor het Oostenrijkse Universal Edition om de site met een rechtszaak te dreigen.
-ofwel 'en dat was reden voor het Oostenrijkse Universal Edition om de site met een rechtszaak te bedreigen'
3de paragraaf:
eistten == verleden tijd van eisten == 'super verleden tijd' van eisen ? ->t-tje verwijderen dusUniversal Edition was het daar niet mee eens en eistte maatregelen om te voorkomen dat bezoekers uit de EU de bladmuziek konden benaderen.
zelfde paragraaf, maar hier ben ik niet 100% zeker van
Zich opstellen op het standpunt ... een uitdrukking waar ik nog nooit van gehoord heb, maar misschien leer ik hier weeral bij :-)Hij stelde zich evenwel ook op het standpunt dat Europese wetten niet zouden moeten gelden voor een Canadese site, maar zei destijds niet over geld te beschikken om een rechtszaak te kunnen voeren.
Iets is duurder dan >> vergelijkend verbandDe Gigabyte heeft in het gebruik geen grote problemen gegeven en werkt prima. De layout is iets gunstiger dan die van zijn concurrenten en het bios uitgebreid en zonder fouten. Het grootste nadeel van dit bord is eigenlijk de prijs, aangezien de Gigabyte zo'n 50 euro duurder is als de MSI en de Asus (uitgaande van de adviesprijs). Het bord heeft weliswaar 6 jaar garantie en een ruime featureset, maar de vraag is of dit genoeg is om de hoge prijs te rechtvaardigen.
nieuws: Denktank wil isp's verantwoordelijk voor malware maken
In de 'Enisa' mouseover:
In de 'Enisa' mouseover:
Die break moet er tussenuit.European Network and Information<br>Security Agency
In datzelfde artikel, 3de paragraaf
Het moet 'onder andere' zijn, met een extra e erachteraanNaast deze maatregel pleiten de onderzoekers er onder ander voor om beveiligingsupdates gratis beschikbaar te stellen en deze los te koppelen van feature updates.
donedone
Dat krijg je ervan als je dat stuk door een Brabander laat schrijvenVVVJeroen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:48:
Iets is duurder dan >> vergelijkend verband
In diezelfde review op de laatste pagina in de conclusie van het MSI bord
De MSI is een degelijk bord, ook al zitten er wat weeffouten in het bios als het gaat om voltages en vermogens.
Dat moeten meetfouten zijn.
Dat lijkt mij niet perse.Terw_Dan schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:36:
[...]
Dat krijg je ervan als je dat stuk door een Brabander laat schrijven
In diezelfde review op de laatste pagina in de conclusie van het MSI bord
De MSI is een degelijk bord, ook al zitten er wat weeffouten in het bios als het gaat om voltages en vermogens.
Dat moeten meetfouten zijn.
Bij de opsomming die daarop volgt, staat een opsommingsteken zonder inhoud door een dubbele li tag.Om de prestaties van het systeem te testen zijn de volgende benchmarks gebruikt:
* Rataplan gaat die nog even fiksen en verzoekt eenieder om verder te gaan in Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 27
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.