Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-04 11:56
Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/4567/blankkf6.gif
Informatie
Het team achter Prince of Persia: The Sands of Time komt met een nieuwe franchise, genaamd Assasin's Creed. Een action/adventure game die voornamelijk afspeelt in de tijd van de Third Crusade waar je de rol aanneemt van Altaïr (Arabisch voor ''the flying eagle''), die lid is van de assassin secte Hashashin. Je hebt de mogelijkheid om te reizen tussen drie steden; Jerusalem, Acre en Damascus. Ubisoft Montreal heeft samengewerkt met historie kenners en elke gebeurtenis in de game zijn gebaseerd op feiten. Ubisoft heeft bevestigd dat Assassin's Creed een deel zal zijn van een trilogie en ook hebben vermeld dat een of beide vervolgen op deze game in de toekomst kunnen afspelen.
  • Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
  • Uitgever: Ubisoft
  • Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360 en Nintendo DS
  • Release: Nu verkrijgbaar op de PS3 en Xbox 360. De PC en DS versie waarschijnlijk begin 2008.
  • Officiële site: http://assassinscreed.uk.ubi.com/
Het verhaal

Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07466/Ass_Creed_SP.jpg

Globaal speelt het verhaal in Assassin's Creed in de naarbije-toekomst af. Barkeeper Desmond Miles (die jij bestuurt) is gekidnapped door een onbekende persoon en is gebracht naar Abstergo Indurstries waar onderzoekers bezig zijn met het Animus project. De Animus is in staat om herinneringen van voorouders terug te halen van een persoon en zo kan de persoon de herinneringen herspelen alsof hij daar zelf was. Desmond was "gekozen" voor het project door zijn relatie met zijn voorvader Altaïr, een member van de Assassin's tijdens de Third Crusade. De onderzoekers zijn bijzonder geinteresseerd om meer te weten over hoe de Assassin's met elkaar te werk zijn gegaan. Hoewel Desmond onderbewustzijn de herinneringen van Altaïr afwijst, leert hij eventueel om ze te accepteren en daardoor in staat om Altaïr zijn acties te volgen door de Animus.
Gameplay
Het gerucht gaat (en nog een) dat het geheel draait om tijdreizen, Ubisoft heeft vermeldt dat er niemand écht dood zal gaan in Assassin's Creed omdat ze eigenlijk al honderden jaren geleden zijn gestorven door jouw eigen handen. Altaïr zou in het gehele game in bed liggen en wordt in verschillende tijden verplaatst door een tijdmachine. Eenmaal aangekomen moet hij de zaken die toen misliepen dit keer wel goed laten aflopen zodat de realiteit van nu veranderd wordt.

De game is een soort mix van Prince of Persia, Splinter Cell en Hitman. Je zal 'bad guys' uit die tijd om het leven brengen. Het zal een uitdaging worden om te kijken welke manier het beste is om iemand ''stilletjes'' om te leggen terwijl je omringd bent door vele stadsbezoekers. Goede planningen maken is vereist wanneer je eenmaal moet toeslaan en vluchten en daar zijn vele manieren voor.

In plaats van om in de schaduwen te verstoppen zoals in Splinter Cell, ga je deze keer jezelf mengen in het publiek van een stad (sociale stealth volgens Ubisoft). Ubisoft heeft veel aandacht geschonken aan de AI en dat blijkt in de details in de reacties van het publiek van je acties en manieren. Om het simpel te vertellen, een voorbeeld: Je hebt de mogelijkheid om zachtjes mensen weg te duwen of echt gewoon flink wegduwen maar dat ligt aan je situatie als je erg snel op die bepaalde plek moet zijn. Ga je ze flink wegduwen dan kan dat resulteren dat de bewakers op je dak krijgt, dus het beste is om alles rustig te spelen totdat je daad is voltooid.

Maar eigenlijk ligt het nog ingewikkelder. Mensen kunnen snel doorhebben wat je van plan bent en daarop reageren. Als je bijvoorbeeld van het dak naar het midden van de straat springt dan deinzen ze onmiddelijk achteruit want dit is uiteraard niet echt gewoonlijk. Je zult dan veel aandacht krijgen van de bewakers wat niet zo handig is, dit heeft consequenties voor het verloop van je verdere vordering. Je kan mensen helpen om zo hulp van hun te krijgen om zo dichter bij je doel te komen zonder al te veel aandacht te trekken. Maar er zijn ook mensen die jou gaan aanvallen als je ze niet geholpen hebt voor een beloofde taak die ze van jouw verwachtte.

Altaïr heeft vele skills en schitterend uitziende moves waar we een paar uit de Prince of Persia games kenden zoals rennen via de muur om zo een hoger gelegen rand pakken. Gelukkig zijn er ook nieuwe moves toegevoegd en één daarvan is gelijk van je paard afzetten om zo op hoog gelegen plekken te raken. Je kunt elke rand en dergelijke vastpakken die langer is dan twee inch, dus dat wordt overal heerlijk klimmen en klauteren. Als je dus denkt kan ik dat vastpakken, dan kan dat.

Als je eenmaal gaat vechten, is het meer gebaseerd op verdediging (je bent meer aan het blokken, ontwijken etc...) maar je aanvallen zien er erg schitterend uit als je naar de trailers kijkt. Ubisoft wil deze game zo realistisch mogelijk maken dus je leeft niet lang als je in gevecht gaat tegen bewakers, een paar rake slagen van hun zwaard en je ligt gelijk neer dus snel je vijanden omleggen is een must.

De game bevat ook RPG elementen, zo kan je nieuwe wapens krijgen en heeft elke actie consequenties voor het verloop tijdens het bereiken voor al je doelwitten.

Ubisoft samenvatting:
Experience the power of a feared Assassin. Your actions can throw your immediate environment into chaos, and your existence will shape events in this pivotal moment during the Third Crusade.
  • Be an Assassin: Plan your attacks, strike without mercy, and fight your way to escape.
  • Realistic and responsive environments: Every action has its consequences. Crowds react to your moves and will either help or hinder you on your quests.
  • Action with total freedom: Eliminate your targets wherever, whenever and however. Do whatever it takes to achieve your objectives
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/5928/lplqw7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/1fullyd4.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/3mc2.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/4bs1.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/5lv6.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/6ih2.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/8ek1.jpg.xs.jpg
Trailers
Reviews
Vorige delen

Prijzen

Credits

Credits voor het maken van de topicstart gaan naar D. Ninjai

[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 15-04-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vind iedereen de camera ook zo irritant? Met name als je tegen een muur staat is het zeer storend. Daarnaast heb ik geregeld dat je aan het vechten bent en je bij een finish opeens naar een bosje aan het kijken bent..

Daarnaast is het vechten echt super makkelijk. De counter werkt 9/10 keer feilloos en je kan zo 20-30 vijanden achter elkaar slopen zonder schade op te lopen.

[ Voor 27% gewijzigd door Kurios op 15-04-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Kurios schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:17:
Vind iedereen de camera ook zo irritant? Met name als je tegen een muur staat is het zeer storend. Daarnaast heb ik geregeld dat je aan het vechten bent en je bij een finish opeens naar een bosje aan het kijken bent..

Daarnaast is het vechten echt super makkelijk. De counter werkt 9/10 keer feilloos en je kan zo 20-30 vijanden achter elkaar slopen zonder schade op te lopen.
Tja, je moet het voor jezelf leuk maken he. Overigens heb ik nog maar één keer een bug gehad, dat ik als een aap door een marktkraampje heen ging, en toen ik op de stenen landde opeens in het water viel (best vreemd tbh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Één keer een glitch gehad dat ik op een of andere manier midden in een losstaand muurtje op een markt ofzo stond. Kon er ook niet uit en moest even AC opnieuw opstarten.
En inderdaad waar al veel over gepraat is hier, maak het jezelf leuk. Pak een vijand vast en gooi hem weg en maak het bijvoorbeeld af met een hidden blade actie. Probeer bijvoorbeeld ook te dodgen (als je dat al kan). Gebruik ook eens je short blade, je kunt er mooie actie mee maken. Zelf houd ik niet zo van het counteren de hele tijd. Ik ga meestal voor de harde slagen in het offensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Heraclius schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:31:
Zelf houd ik niet zo van het counteren de hele tijd. Ik ga meestal voor de harde slagen in het offensief.
Als je omsingeld bent, dan is dat niet zo''n slimme tactiek :)

Ik ben nu bij Memory 4, maar heb het eigenlijk al een beetje gezien. Ja je krijg wat meer moves, maar nu wordt het echt repetitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Griffin

Is mythical

Vind het een mooi en leuk spel, erger me alleen aan 16:9 verhouding op een 4:3 verhouding. maar moet ik maar mee leren leven :P
Verder mep ik er gewoon op los tijdens een gevecht, maar ik probeer het uit de weg te gaan. Lekker op de daken rennen is leuker. Heb net unlockt dat ik messen kan gooien, das wel leuk voor op het dak ipv hidden blade oid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Op daken idd throwing knifes, maar waar die ook erg handig voor zijn is als je zo'n civilian wilt redden van de guards. Je lockt op 1 guard en killt hem met een knife, gelijk lock je de volgende en gooi je een mes naar hem toe, daarna de 3e en gooi je een mes naar hem toe, daarna zijn de overige guards bij je en vecht je verder met dat mes. Dan heb je er dus al 3 uit kunnen schakelen voor het gevecht begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-04 23:01
Uit de TS:
Globaal speelt het verhaal in Assassin's Creed in de naarbij-toekomst af.
Doe even iets aan die zin, want dat loopt echt voor geen meter. En naarbij-toekomst bestaat niet.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 14:34

zyberteq

nou, dat dus

nearby-future, wat is het toch grappig als mensen engelse termen letterlijk vertalen :P
betrap mezelf er ook wel eens op

en in vorige deel was er 1 die het in 1 avond/nacht had uitgespeeld.... damn, dan geniet je ook niet van het spel.
volgens mij was Tim Buckley van CAD het, of Gabriel van Penny Arcade. maar die speelde het spel om te reviewen, en lekker kloten, spelen enzo, having fun. en merkte dat andere reviewers het al uitgespeeld hadden en teleurgesteld waren en het spel eentonig vonden. hij ging aldus rushen om het einde te zien, en merkte dat het spel niet meer leuk was, het werd werk.

lijkt me logisch, sandbox/open world spellen moet je nou eenmaal relaxed spelen, alsof je alle tijd van de wereld hebt, alles ontdekken, spelen met je omgeving.

heb net Memory Block 5 af, en damn wat wordt ontsnappen moeilijk! binnen no-time heb je een compleet garnizoen om je heen staan :S en ik mis ook altijd die bankjes om op te zitten, om weer anonymous te worden. (komt meestal omdat de mensen die daarop zitten al gaan opstaan voordat ik er op kan zitten :P

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

Tot en met memory block 3 deed ik altijd lekker moeilijk en ging ik over daken rennen zonder te hiden, omdat het anders te saai was. 1x had ik gewoon de kans om na een kill 15 m te rennen, hoekje om, bankje zitten en de guards denken meteen dat je de vogeltjes aan het voeren bent... Maar goed, dat soort dingetjes zal je dus later niet meer kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:03
zyberteq schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:55:
(komt meestal omdat de mensen die daarop zitten al gaan opstaan voordat ik er op kan zitten :P
Zit je dan, lekker in je eentje op een bankje, totaal onopvallend ;)

Ben zelf nu bij memblock 4, het rijke Jeruzalem. Wat een fantastisch uitzicht bovenop de kathedraal. Jammer dat de standaard jump-hooi daar niet werkte :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

cheiron schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:15:
[...]
Zit je dan, lekker in je eentje op een bankje, totaal onopvallend ;)

Ben zelf nu bij memblock 4, het rijke Jeruzalem. Wat een fantastisch uitzicht bovenop de kathedraal. Jammer dat de standaard jump-hooi daar niet werkte :P
Idd, kwam daar zelf iets te laat achter toen ik OP een guard viel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 14:18

KneoK

Not in a million lightyears

nearby-future, wat is het toch grappig als mensen engelse termen letterlijk vertalen :P
betrap mezelf er ook wel eens op

en in vorige deel was er 1 die het in 1 avond/nacht had uitgespeeld.... damn, dan geniet je ook niet van het spel.
volgens mij was Tim Buckley van CAD het, of Gabriel van Penny Arcade. maar die speelde het spel om te reviewen, en lekker kloten, spelen enzo, having fun. en merkte dat andere reviewers het al uitgespeeld hadden en teleurgesteld waren en het spel eentonig vonden. hij ging aldus rushen om het einde te zien, en merkte dat het spel niet meer leuk was, het werd werk.

lijkt me logisch, sandbox/open world spellen moet je nou eenmaal relaxed spelen, alsof je alle tijd van de wereld hebt, alles ontdekken, spelen met je omgeving.

heb net Memory Block 5 af, en damn wat wordt ontsnappen moeilijk! binnen no-time heb je een compleet garnizoen om je heen staan :S en ik mis ook altijd die bankjes om op te zitten, om weer anonymous te worden. (komt meestal omdat de mensen die daarop zitten al gaan opstaan voordat ik er op kan zitten :P
Ik ben het helemaal met je eens. Ik zie mensen die het spel in een uurtje of 6 uitspelen, ik zit al op dat aantal uren en zit pas net in memory block 4. Lekker klimmen, alle uitkijkpunten zoeken, alle sidequests doen, nog maar een beetje klimmen. Het wordt al wat uitdagender nu in block 4 en vind het fantastisch om gewoon 5 minuten lang intussen een heel verzameld leger achter je aan te hebben en net om dat hoekje toch dat bankje te vinden om vervolgens dan pas 1 van de guards te knifen en het gevecht aan te gaan :o

Ik zie mezelf niet gauw verveeld raken met dit spel. Repetetief ? Misschien, maar voor mij geen reden om het spel aan de kant te schuiven na een paar uurtjes rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 09:10
Kurios schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:52:
[...]

Als je omsingeld bent, dan is dat niet zo''n slimme tactiek :)

Ik ben nu bij Memory 4, maar heb het eigenlijk al een beetje gezien. Ja je krijg wat meer moves, maar nu wordt het echt repetitief.
Als je aanvallend speelt, moet je 1 a 2 maal slagen op 1 guard, dan neem je een andere. Zo drijf je ze een beetje uiteen waardoor je meer ruimte krijgt.
Werkt redelijk goed, enkel bij het gevecht op de begrafenis :P .
Zal straks de draad nog eens opnemen daar, maar eerst wat andere taktieken om aan te vallen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-04 10:11
Ja repetitief is het zeker wel. Maar ik geniet gewoon van de vrijheid, wel jammer dat er buiten de steden zo weinig te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

(dat was ik)
Ik heb welzeker van het spel genoten. En (!) ik heb alle sidequests gedaan, viewpoints enzo. De enige dingen die ik niet heb zijn die vlaggetjes en die templars...
Ook ben ik altijd zelf van stad naar stad gegaan met mn paard ipv later gewoon een stad uit het menu te selecteren...

Kan ik er aan doen dat ik goed ben :Y) :P

Die kathedraal in Jeruzalem is echt wel hoog idd :)
Naar beneden kijken en proberen wat hooi te identificeren. (staan daar allemaal bomen met geel/bruin loof ;) )

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
De kathedraal is inderdaad machtig, Duurt ook gewoon een aantal minuten voordat je Echt bovenop het Kruis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:55

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Is de pc versie nu uit of niet? Weet iemand dat?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

Dude kijk is op dixons of frs ofzo ;)

Antwoord zal dan zijn.............. JA :D

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

ik ben bijna bij het einde, maar ik kom er niet meer door. het is gewoon te moeilijk.
spoiler:
moet die robert desade of whatshisname killen, maar ik word continu door die templars geowned. heb al wel 10x geprobeerd om dat laatste groepje templars (robert incluis) af te maken, maar het lukt gewoon niet.
zeer frustrerend!! ben bang dat ik niet verder ga komen totdat er een god-mode cheat uit is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:31
Ik heb ook een probleem met het spel @ pc

Zogauw ik gewoon rondloop in het spel is er niks aan de hand, maar zogauw ik een gevecht aanga dan blijft het spel voor een seconde of 10/15 hangen om vervolgens weer door te gaan.
Heb al een paar dingen geprobeerd zoals de resolutie en details naar beneden.
de assassins.ini file aangepast Met de regel "[Performance]
MaxNumNPCs=50"
Nieuwe drivers voor videokaart.
De hardware zou geen probleem moeten zijn heb een:
-Q6600 Quad core
-4gb Geheugen
-Nvidia 8800GT 512MB Kaart

Aangezien er nog geen patch is , weet iemand misschien een oplossing of wachten op een update en hopen dat het daarmee opgelost is??

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Anoniem: 56924 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:28:
ik ben bijna bij het einde, maar ik kom er niet meer door. het is gewoon te moeilijk.
spoiler:
moet die robert desade of whatshisname killen, maar ik word continu door die templars geowned. heb al wel 10x geprobeerd om dat laatste groepje templars (robert incluis) af te maken, maar het lukt gewoon niet.
zeer frustrerend!! ben bang dat ik niet verder ga komen totdat er een god-mode cheat uit is :/
Gewoon je best blijven doen! Ik ben daar ook meerdere keren dood gegaan, maar door je te focussen op hem alleen en voor de rest goed te proberen te counteren lukt het wel. Na de aanslag natuurlijk direct wegrennen, ikzelf had nog maar 2 levensbalkjes over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 19:41

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

spoiler:
Gebruik de short blade (=1). Kun je ook messen, naar ze toe werpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ik heb dit spel nog niet..en als ik het ga aanschaffen, dan wordt het voor de PC, maar ik draai Windows Vista Ultimate x64...nu las ik zelf op de doos dat het spel geschikt is voor Windows XP en Vista x32...dus niet x64. Dat maakt mij wel een beetje huiverig om het spel aan te schaffen.. Is toch 50 euro wat je daar voor moet neerlappen...dan wil ik wel graag zeker weten dat het ook gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:59:
Ik heb dit spel nog niet..en als ik het ga aanschaffen, dan wordt het voor de PC, maar ik draai Windows Vista Ultimate x64...nu las ik zelf op de doos dat het spel geschikt is voor Windows XP en Vista x32...dus niet x64. Dat maakt mij wel een beetje huiverig om het spel aan te schaffen.. Is toch 50 euro wat je daar voor moet neerlappen...dan wil ik wel graag zeker weten dat het ook gaat werken.
Wat denk je nou zelf?

Vista x64 is x86-64, support beiden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Zoekt gewoon een reden om die €50,- in z'n zak te houden ;)

EDIT: Grapjes worden hier kennelijk niet gewaardeerd

[ Voor 41% gewijzigd door hexagram op 16-04-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, lekkere reacties hoor. Als er op de doos staat dat ie geschikt is voor windows vista en er staat expliciet bij dat hij geschikt is voor de 32 bits versie..wat zou je dan zelf denken? Dat ie dus ook automatisch wel geschikt is voor de 64 bits versie?

Call me crazy, maar ik ben liever zeker van mijn zaak. Is dat nu zo verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:33:
Nou, lekkere reacties hoor. Als er op de doos staat dat ie geschikt is voor windows vista en er staat expliciet bij dat hij geschikt is voor de 32 bits versie..wat zou je dan zelf denken? Dat ie dus ook automatisch wel geschikt is voor de 64 bits versie?
Het is gewoon x86 met een x64 sausje er overheen, je andere programma's werken toch ook gewoon (firefox, msn, photoshop, etc.) ondanks dat het geen 64-bit software is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ligt het nu aan mij, of heb je dit spel na ongeveer drie assassins wel gezien? Ik heb toch echt het idee dat het meer van hetzelfde is: Info halen, mensen redden, een beetje vechten, assassinaten, spullen upgraden, terug naar info halen.

Natuurlijk is elk spel steeds hetzelfde, maar ik heb hier echt het idee dat ik in Jerusalem _exact_ hetzelfde doe als in Acre, maar dan met een andere skin ofzo :/
En ja, het vechten kun je wel leuk houden door specials enzo.. maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Splinter Cell schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:35:
[...]

Gebruik de short blade (=1). Kun je ook messen, naar ze toe werpen. :)
Werkt dat echt? Als ik die templars in de steden wil vermoorden met throwing knives, gaan ze er echt niet dood van? :?
TheZeroorez schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:05:
Ligt het nu aan mij, of heb je dit spel na ongeveer drie assassins wel gezien? Ik heb toch echt het idee dat het meer van hetzelfde is: Info halen, mensen redden, een beetje vechten, assassinaten, spullen upgraden, terug naar info halen.

Natuurlijk is elk spel steeds hetzelfde, maar ik heb hier echt het idee dat ik in Jerusalem _exact_ hetzelfde doe als in Acre, maar dan met een andere skin ofzo :/
Heb je deels gelijk in, het wordt inderdaad repetetief. Maar wat ik doe is: Luister goed naar de dialogen. Kom echt iets te weten van de mensen die je moet vermoorden. Het voorbereidingswerk voor de moord, is inderdaad wel een beetje saai aan het worden. Maar als ik dan eenmaal die moord moet gaan doen vind ik dat toch wel kicken. 8)

Hoe zit het eigenlijk met de spreektaal van de templars/degene die je moet assassinaten. In Acre praten ze Frans dacht ik. In Damascus/Jeruzalem (een van de twee) praten ze Duits? Iemand opgevallen?

[ Voor 66% gewijzigd door Moonborne op 16-04-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 19-02 18:10

Knaak

It's me, Mario!

Lotro is toch ook 32 bits? ;)

Het enige wat echt niet werkt op x64 zijn virusscanners, voor de rest draait elke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik vind het spel niet echt repetitief. Die eagle views gaan misschien wel de keel uithangen, maar als je zorgt dat er een paar guards achter je aan zitten kun je die eagle views gelijk meenemen in je ontsnappingspoging.

Sowieso is elke stad al heel anders, wat voor mij zorgt dat er genoeg variatie is. Daarnaast is de assassination in elke stad ook weer heel anders. De ene keer in een zwaarbewaakt fort, dan weer op een podium, dan weer gewoon tussen de mensen in, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

leonpwner1 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:29:
Ik vind het spel niet echt repetitief. Die eagle views gaan misschien wel de keel uithangen, maar als je zorgt dat er een paar guards achter je aan zitten kun je die eagle views gelijk meenemen in je ontsnappingspoging.

Sowieso is elke stad al heel anders, wat voor mij zorgt dat er genoeg variatie is. Daarnaast is de assassination in elke stad ook weer heel anders. De ene keer in een zwaarbewaakt fort, dan weer op een podium, dan weer gewoon tussen de mensen in, etc.
Ik moet wel zeggen dat ik de eerste Assassination meteen het spannendst vondt:
spoiler:
Je loopt daar op dat marktplein tussen allemaal mensen met je doel in zicht en alleen jij weet wat er gaat gebeuren. Je haalt je doel neer met je hidden blade en verdwijnt weer in de menigte en niemand die het door heeft. Dat was voor mij echt een prachtig moment. Latere assassinations waren in mijn ogen vooral meer hack'n slash, omdat het haast onmogelijk was om richting je vijand te sneaken en hem ongemerkt te killen.

Maar dit kan natuurlijk ook zijn, omdat het toen nog allemaal nieuw was :).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als 64 bit Vista gebruiker kan ik je melden dat het spel perfect draait ;)

Verder heb ik de game al op de box uitgespeeld, maar wat een verschil kwa graphics op de pc zeg ! Echt een genot om te zien op 1920x1200 @ high zonder AA (nutteloos op die reso)

Ga hem maar weer spelen incl controller voor windows :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Smoonshine schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:37:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik de eerste Assassination meteen het spannendst vondt:
spoiler:
Je loopt daar op dat marktplein tussen allemaal mensen met je doel in zicht en alleen jij weet wat er gaat gebeuren. Je haalt je doel neer met je hidden blade en verdwijnt weer in de menigte en niemand die het door heeft. Dat was voor mij echt een prachtig moment. Latere assassinations waren in mijn ogen vooral meer hack'n slash, omdat het haast onmogelijk was om richting je vijand te sneaken en hem ongemerkt te killen.

Maar dit kan natuurlijk ook zijn, omdat het toen nog allemaal nieuw was :).
Dat is inderdaad wel waar.

spoiler:
Die 2e assassination in Jeruzalem met dat podium lukte wel als je met die monks dat podium op sneakte, maar assassinations daarna kunnen helaas niet echt in stealth meer omdat er gewoon te veel guards zijn en je van dingen af moet springen en dergelijken... Zoals bij die 3e assassination in Damascus met al die gasten die je moet vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, nou dank jullie wel voor de reacties. Dan ga ik er maar vanuit dat het allemaal zal werken. Vond het alleen zo vreemd dat er echt stond 32 bits...dat zou in mijn ogen impliceren dat het NIET zou werken op de 64 bits versie, vandaar dat ik die vraag dus ook stelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik speel het ook op 64-bits zonder problemen :)
Spel is niet slecht, maar idd soms wel vrij repetitief.
Ik krijg het wel op mijn heupen van die bedelaars die u constant blokkeren; zeker als je iemand moet volgen!
En dat je iedere keer van uw kingdom naar jerusalem/acre/... moet liggen crossen, pfffft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:39
Die bedelaars zijn inderdaad vaak irritant. Of van de gestoorde mensen die je opeens beginnen te slaan, die kan je het beste voor zijn. >:)

Ik las net iets van iemand die zei dat je bijvoorbeeld met je werpmessen ook al een paar kan omleggen. Maar elke keer als ik F druk om dus te richten, dan veranderd de statusbalk meteen in rood. Ze hebben me op zo'n moment meteen door. Hoe kan ik zoiets vermijden? :?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

xtreme_lunatic schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:37:
Die bedelaars zijn inderdaad vaak irritant. Of van de gestoorde mensen die je opeens beginnen te slaan, die kan je het beste voor zijn. >:)

Ik las net iets van iemand die zei dat je bijvoorbeeld met je werpmessen ook al een paar kan omleggen. Maar elke keer als ik F druk om dus te richten, dan veranderd de statusbalk meteen in rood. Ze hebben me op zo'n moment meteen door. Hoe kan ik zoiets vermijden? :?
Ach die bedelaars leg ik gewoon om, moeten ze maar niet zo irri doen :P (hiddenblade ftw!)

Verder werp messen moet je echt vliegensvlug mee zijn, zodra je locked meteen een mes gooien. Daarna switchen naar shortblade en erop lost choppen :P

Verder zoveel mogelijk vanaf het dak doen. Die werpmessen komen _erg_ ver dus zodra je kan locken kan je al gaan werpen. Dit scheelt ook. Tevens is het ook leuk om een jump/ run en jump (dus in high profile op iemand afrennen met hiddenblade en dan steken maar :P ) op iemand te doen en eeen hiddenblade in zijn nek te rammen. Hierdoor raken de andere guards verwart en kan je snel gaan choppen tegen de rest. Neem altijd eerst de sterkste cq leader uit, dan de rest :)

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 16-04-2008 16:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Den Deze schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:29:
Ik speel het ook op 64-bits zonder problemen :)
Spel is niet slecht, maar idd soms wel vrij repetitief.
Ik krijg het wel op mijn heupen van die bedelaars die u constant blokkeren; zeker als je iemand moet volgen!
En dat je iedere keer van uw kingdom naar jerusalem/acre/... moet liggen crossen, pfffft :)
Als ik uit mijn HQ loop krijg ik een schermpje naar welke stad ik wil :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
MaD_co schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:55:
.....
Aangezien er nog geen patch is , weet iemand misschien een oplossing of wachten op een update en hopen dat het daarmee opgelost is??
Ik heb veelvuldig last van CTD's en ontbrekende stemgeluiden.
Config: WinXP SP2, Athlon X2 4200+ s939, 2GB Ram, X1950Pro AGP op Omega's 7.12.

Als ik de diverse fora naloop, zijn er toch redelijk wat problemen met AC.
Inderdaad hopen op snelle patch, want dit is niet lekker gamen zo. :'(

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heraclius schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:09:
[...]

Heb je deels gelijk in, het wordt inderdaad repetetief. Maar wat ik doe is: Luister goed naar de dialogen. Kom echt iets te weten van de mensen die je moet vermoorden. Het voorbereidingswerk voor de moord, is inderdaad wel een beetje saai aan het worden. Maar als ik dan eenmaal die moord moet gaan doen vind ik dat toch wel kicken. 8)
Oh die volg ik ook wel, maar ik vind niet dat die cutscenes _het_ verschil tussen a en b in het spel moeten maken, ookal mogen ze een belangrijke rol spelen.
Hoe zit het eigenlijk met de spreektaal van de templars/degene die je moet assassinaten. In Acre praten ze Frans dacht ik. In Damascus/Jeruzalem (een van de twee) praten ze Duits? Iemand opgevallen?
Jup, soms. Volgens een klasgenoot spreken ze ook Turks in een van die twee steden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Laatst online: 13-03-2022
MrVegeta schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:43:
[...]

Als ik uit mijn HQ loop krijg ik een schermpje naar welke stad ik wil :D.
Wel ik heb dat eens 1-malig gekregen, maar daar bleef het ook bij.
Best wel irri hoor, eerst nog 15 minuten op uw paard rondcrossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
TheZeroorez schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:51:
[...]
Jup, soms. Volgens een klasgenoot spreken ze ook Turks in een van die twee steden :P
Damascus is alles Turks. Zal wel Jeruzalem of Acre zijn waarje een paar Duitse woorden hoort. Acre is zover ik weet Engels en Frans, en in Jeruzalem spreken ze onder andere Turks en Engels zover ik weet.

Ik kan overigens wel na elke missie fast-forwarden naar Masyaf, geen gekloot gehad met paarden :P

[ Voor 10% gewijzigd door Avalaxy op 16-04-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Wel jammer van die gescripte schooiers, dronken mensen, en die mensen die niet helemaal honderd zijn. Ze komen altijd naar jouw toe.

Wel een beetje nep.

[ Voor 23% gewijzigd door Splinter Cell op 16-04-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Ik had precies hetzelfde, deze game kon me gewoon niet blijven boeien, ondanks de sfeer en dat het er ontzettend goed uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 10-03 17:00
De bedelaars grijp ik even vast en flikker ze tegen een muur aan, dan zetten ze het vanzelf op het lopen. En een dronkelap die mij slaat krijgt een hidden blade in z'n adamsappel. :P

Ik vind het af en toe ook een beetje repetetief, maar door gewoon relaxed door de stad te banjeren en alles te bekijken, en een beetje templars en flaggen zoeken blijft het wel leuk. Maar niet iedere avond want dan ben ik al snel geneigt om te rushen. :)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

BAS80 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:44:
De bedelaars grijp ik even vast en flikker ze tegen een muur aan, dan zetten ze het vanzelf op het lopen. En een dronkelap die mij slaat krijgt een hidden blade in z'n adamsappel. :P

Ik vind het af en toe ook een beetje repetetief, maar door gewoon relaxed door de stad te banjeren en alles te bekijken, en een beetje templars en flaggen zoeken blijft het wel leuk. Maar niet iedere avond want dan ben ik al snel geneigt om te rushen. :)
Die bedelaars kun je ook heel makkelijk ontwijken. Zodra zij, aan de linkerkant komen aangerent, gewoon met je muis naar rechts bewegen. Want ze lopen eerst door, dan stoppen ze en dan gaan ze je weer achter na. Zo gescript als wat :P

Maar wanneer je een assassin hebt gepleegd, zijn die dronken gasten wel minder. Want die halen je low profile naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

leonpwner1 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:29:
vind je? ik vind de 3 steden juist akelig veel op elkaar lijken. daar had wat mij betreft wel een stuk meer variatie in gemogen. naar mijn mening is dat ook 1 van de redenen dat deze game al gauw repetitief aanvoelt, los van het feit dat je steeds dezelfde dingen moet doen. maar goed, ik weet niet hoe natuurgetrouw ze die steden in deze game hebben nagebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:12
leonpwner1 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:43:
[...]

Dat is inderdaad wel waar.

spoiler:
Die 2e assassination in Jeruzalem met dat podium lukte wel als je met die monks dat podium op sneakte, maar assassinations daarna kunnen helaas niet echt in stealth meer omdat er gewoon te veel guards zijn en je van dingen af moet springen en dergelijken... Zoals bij die 3e assassination in Damascus met al die gasten die je moet vermoorden.
Ik heb zo'n beetje iets meer als de helf van de assassinations stealth gedaan (zit op 2/3e ongeveer maar is nu wel saai/eentonig). Die gozer op dat balkon bv met alle mensen in paniek, ben met een omweg op dak gekomen eraf gesprongen vlak achter het doel en hatskidee >:) .
Kost me alleen wel vaak een poging extra om te verkennen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 16-04-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:46

Valt mij ook enorm tegen inderdaad en ik ben nog niet eens in Jeruzalem geweest...
Het spel ziet er prachtig uit, maar ik zie zoveel gemiste kansen.

Alles herhaalt, niet alleen de opdrachten. Ook de reacties als je een 'citizen saved', bedelaars etc etc. alle geluiden/dialogen/acties/reacties worden constant herhaald. Heel irritant. De watch-towers, zien er ook vrijwel allemaal exact hetzelfde uit. Elke keer dat je er op klimt krijg je dezelfde animatie te zien.

De bewegingen van je character zien er allemaal prachtig uit. Maar de besturing is eigenlijk veel te simpel. Lekker over de daken rennen en springen. Het ziet er allemaal heel spectaculair en interessant uit. Maar het is niks meer dan pijltje naar voren, rechtermuisknop en spatie tegelijkertijd ingedrukt houden. Absurd dat rennen onder dezelfde knop zit als springen. Je hoeft nooit wat te doen eigenlijk, alleen een beetje de muis de goede richting in bewegen. Het vechten valt mij ook vies tegen. Toch vreemd dat dit van de makers van Prince of Persia is, die controls waren tenminste nog uitdagend.

Ik denk dat het heel wat interessanter had kunnen worden met wat meer RPG elementen. Iets van een inventory ofzo.. punten sparen en aan je skills werken. Items zoeken (waar je vervolgens iets mee kunt, niet suffe vlaggetjes verzamelen) Dan doe je in ieder geval nog wat, ipv van A naar B rennen en steeds 't zelfde te doen.

Ook dat hele 'memory' gebeuren en combinatie toekomst-vroegah vind ik eigenlijk een waardeloze toevoeging. Deze game lijkt mij zich prima lenen om helemaal in het verleden af te spelen. Al zou de verhaallijn dan wat anders zijn natuurlijk. Ik stoor me er nu aan dat ik eigenlijk twee characters ben. Daardoor is het moeilijker om je echt in te leven in de game.

De basis is heel goed en heeft een enorme potentie. Maar in de huidige vorm komt het imo dicht bij een 'waardeloos' oordeel in de buurt.

[ Voor 4% gewijzigd door Xtuv op 16-04-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
* TheZeroorez is het 100% eens met wat hierboven staat.

Dat het er prachtig uitziet valt overigens ook nog best wel tegen wanneer je een beetje een toffe videokaart hebt. De textures/renders zijn erg mooi, maar een gebrek aan AA (ook met aangepaste config) en gare shaders zijn niet tof.
Ook is er (zoals verder naar boven) veel gescript en zijn die randdebielen die rondlopen erg vervelend.

Behalve wat RPG elementen zouden wat skill elementen ook wel leuk zijn, want de controls zijn nogal simpel inderdaad.

Wat ik overigens wel héél netjes gedaan vind is het maken van de PC versie, in tegenstelling tot ports als R6V2 of nog ergere spellen. De performance is verder ook netjes, de steden zien er leuk uit, en het idee achter het spel was echt supergoed. Gemiste kans ffs, en da's jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Het messen werpen deugt ook niet helemaal. Wanneer je in een stad loopt, en je gooit messen, en de quards zien je gooien, gebeurt er niks. Maar zodra je een quard neermaait met messen, ziet iedereen het gebeuren. Terwel ik dit gewoon op een afstandje doe.

En soms hoor je op de achtergrond, honden geluiden, maar uiteindelijk kom je nooit een hond tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Het lijkt overigens net alsof de retail versie moeilijker is dan de eerdere gelekte versie.
In die gelekte versie kon ik twee hits doen die allebei soepel liepen. Beide keren van achter, hupsakee blade in de nek en dood (Acre en Damascus)

In deze retail hadden ze mij allebei door toen ik wilden assasinaten; dus meteen een groot gevecht.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zijn wij tegenwoordig ook niet wat verwend? Of maken wij verwachtingen van games niet te hoog? Laatste PC game waar ik van heb genoten was Bioshock en daar was ook nog wel het een en ander aan op te merken.

Wat voor pc games zijn nou echte goede games (gameplay) die de laatste 6 maand zijn uitgekomen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
TheZeroorez schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:27:
* TheZeroorez is het 100% eens met wat hierboven staat.

Wat ik overigens wel héél netjes gedaan vind is het maken van de PC versie, in tegenstelling tot ports als R6V2 of nog ergere spellen.
Ik vind die zwarte balken op 1680x1050 toch wel behoorlijk irritant. Echt een typisch 16:9 port probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kurios schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:01:
[...]

Ik vind die zwarte balken op 1680x1050 toch wel behoorlijk irritant. Echt een typisch 16:9 port probleem.
16:9 moet gewoon weg :P

Het is irritant ja, maar het is nooit zo erg als spellen met een Xbox Live HUD erbij, enorm lelijke graphics met veel systeemkracht gevraagd, vage manieren van lopen/rennen, een slecht werkende muis, etc. Nee, doe mij dan maar die balkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Precies, zo erg is dat nog geen eens. Ik ben het met TheZeroorez eens dat het een gemiste kans is, maar ik vind het dan ook één van de games in z'n soort, het is echt een game die z'n eigen kant op gegaan is.

Het combineren van alle historische feiten in een sandbox omgeving met ook nog eens alle assassinations erbij etc is denk ik nou eenmaal niet zo makkelijk. Ik weet zeker dat in AC2 (nu al in de maak toch?) ze enorm zullen letten op de feedback die ze krijgen vanuit de community en de reviews. Even mijn positieve en negatieve punten op een rij:

Positief:

- De wereld ziet er ontzettend goed uit. De huizen zijn realistisch opgebouwd, dus geen delen welke je normaal niet zou verwachten om alleen het klimmen mogelijk te maken.
- De motion-capturing is echt absurd goed, alle respect voor dat, sowieso!
- Het verhaal inclusief plotwendingen etc vond ik persoonlijk erg leuk, de karakters die veel aan bod kwamen hadden (weer imo) wel echt karakter, en allemaal hun eigen visie en kijk op dingen. Nogal persoonlijk punt dit, maar toch vind ik het waard om het te noemen.
- De gevechten zijn zowel positief als negatief. Een systeem van combo's of skills aan elkaar rijgen had beter gekunt, echter vind ik hier ook de animaties echt geweldig, en ik vind het ook een deel van 'je maakt het voor jezelf leuk'. Zoals eerder gezegd kan je echt heel erg makkelijk een grote groep uit elkaar drijven en zo telkens weer een ander slachtoffer pakken. Dan weer eens een grab-break + short blade assassin en je hebt zoveel lol (ik dan :P ).

Negatief:

- De 16:9 balken zijn echt niet meer van deze tijd, dat had een stuk beter gekunt.
- De missies zijn eentonig, doch zijn de stukken die je hoort als je afluisterd etc wel allemaal interessant voor het verhaal (wat je d'r zelf maar van maakt, je kan natuurlijk ook een kop koffie gaan halen in de tijd dat je iemand afluisterd ja...).
- Het is een beetje lastig, maar het had iets diverser gemogen. De steden lijken toch veel op elkaar (op eigenlijk kleurtinten na). Tevens is het jammer dat de bevolking wel z'n eigen ding doet, maar als je d'r op let eigenlijk nog hetzelfde is als in GTA 3 maar dan iets drukker.

Meer kan ik zo 1,2,3 niet bedenken, maar dat zijn toch wel mijn puntjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04 22:45
Na de vele reacties gelezen te hebben over controller voor AC ja / nee en waarom, gister toch maar even naar de MediaMarkt gescheurd en de (laatste) Xbox360 controller for Windows gescoord, en jeetje wat speelt dat lekker. Zoals iemand eerder al zei, in ene komen die leuke kleurtjes in je HUD voor attack / blend enz. overeen met de kleuren op je controller, en nu kan ik tenminste lekker achteruitgezakt in me stoel spelen. Controller is echt n aanrader voor dit spel! Ga nu gauw verder, m'n 3e target omleggen in Acre :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-04 11:44
Of ze moeten een spel porten waarin je je schermformaat kunt selecteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 14:34

zyberteq

nou, dat dus

dat 16:9 is idd vreemd, ik heb wat dx8 code gedaan, en een aspect ratio is zo in te bouwen. en ik begrijp dat mensen met een breedbeeld TFT ook balken hebben?? dat zou helemaal raar zijn namelijk. tenzij het echt 16:9 is, want bijna alle brede TFT's zijn 16:10, dus alsnog balkjes. magoe klein ding, mij valt het alleen op dat er balken zijn bij cinematics en de ingame auto-scenes.

mensen vinden de steden op elkaar lijken, tja klopt wel ongeveer, maar dat vind ik vooral gelden voor Damascus en Jeruzalem, er zijn verschillen tussen de 2, Damascus is veel oosterser/perzischer.
Acre vind ik echt niet op de andere 2 lijken, Acre is veel europeser, helemaal met die haven en alle die kerken enzo, ook de huizenbouw is erg europees. en natuurlijk het kleurfilter in die stad, is wel heel erg blauw ;)

spel uitgespeeld
(moet nog wel een hoop vlaggen verzamelen en 20 templars ombrengen)
spoiler:
weird einde, is wel zo open dat er een deel 2 MOET komen. en ik vraag me af of het bloed is zoals Desmond zich afvraagt, lijkt me wat anders, maar het eindgevecht duid op een soort van extra realiteit. ben erg benieuwd naar deel 2

[ Voor 17% gewijzigd door zyberteq op 16-04-2008 21:45 ]

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

osc4r schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:15:
Ik ben het met TheZeroorez eens dat het een gemiste kans is, maar ik vind het dan ook één van de games in z'n soort, het is echt een game die z'n eigen kant op gegaan is.
Redelijk mee eens. Ik speel hem op de Xbox360 maar ik neem aan dat het allemaal vergelijkbaar is. Het spel is mooi en heel 'soepel' door de motion capture die echt heel natuurlijk aanvoelt. Ik ga het spel zeker uitspelen (moet alleen de 9e kill nog en alles wat er ongetwijfeld aan plottwists etc bijkomt :P)
Helaas staan daar toch te veel minpunten tegenover die er voor zorgen dat ik geen behoefte heb om het spel hierna nog een keer te spelen.

- Te repetitief
- Alles lijkt op elkaar, de assassin's bureau's waren bij de aannemer in de aanbieding iig.
- Te makkelijk, ik heb vaak gewoon geen zin om te vluchten, ik slacht gewoon de wachters af.
- De hooibergen onder elke kerk/moskee/toren, vooruit kan ik mee leven, evenals het feit dat je tientallen meters kunt vallen zonder dood te gaan. Maar bij de kleinste druppel water gaat onze assassin hartstikke dood.
- Ik snap dat het opvalt als je als enige in Kingdom op een paard zit maar het is gruwelijk irritant dat alleen dat al genoeg is om guards te triggeren.
- Vast niet zo meelevend maar ik vind dat er ook punten gegeven moeten worden voor het uitroeien van bedelaars en retards :X

Alles bij elkaar, een hele mooie game die het ook echt wel verdient om wat credits te krijgen maar voor een deel 2 moet er echt nog wel wat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Hahaha, als je het spel hebt uigespeeld krijgt je d'r in elk geval geen minpunten meer voor, wellicht dat dat al scheelt ;)?

Ben overigens ook nog wel eens de pijp uit gegaan door vlaggetjes die op een bootje lagen, waar ik natuurlijk weer heen wou springen. Heb echt wel 15 keer achter elkaar zo'n klote laadscherm gezien, grrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:53
Iemand al opgevallen dat je in het lab waar je in de animus ligt ook bepaalde dingen kan doen.
Ik heb bijv. de accescode van de slaapkamerdeur zodat ik eruit kan, een accespen van de dokter en de assistent gejat en daarmee hun e-mails gelezen via de pc's die in de ruimte staan.
Kan alleen niet in de 'vergaderruimte' komen tot nu toe.
Leuk detail imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

spoiler:
Bij mij kwam die laatste
spoiler:
Robert
gewoon op zn eentje nadat ik 2 groepjes templars had afgemaakt.
Wat ik eig. altijd tijdens gevechten doe/deed was parry + 1 counterattack en dan dodge + 1 counterattack en dan weer naar parry enz. enz...
1 counterattack is gewoon omdat ik merkte dat als ik tegen groepjes vocht en ik vol in de aanval ging ik altijd een zwaard in me rug kreeg van degene achter mij...
Als ze me vastgrepen, Break Grab en dan snel hidden blade & eropspringen :Y)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
dr_dreey schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:22:
Iemand al opgevallen dat je in het lab waar je in de animus ligt ook bepaalde dingen kan doen.
Ik heb bijv. de accescode van de slaapkamerdeur zodat ik eruit kan, een accespen van de dokter en de assistent gejat en daarmee hun e-mails gelezen via de pc's die in de ruimte staan.
Leuk detail imo.
Heb ik ook gemerkt, maar wat je er nu mee opschiet is mij (nog) niet helemaal duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Kurios schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:32:
[...]

Heb ik ook gemerkt, maar wat je er nu mee opschiet is mij (nog) niet helemaal duidelijk ;)
Mij ook nog niet. Mischien ontsnapt hj ermee op het einde en moet hij in deel 2 alles ongedaan maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
tegenwoordig zijn spellen gewoon wat minder uitdagend als die van vroeger... ik mis de tijden dat je echt het idee had dat je door een speciale toetsencombinatie (of iets in die richting) een speciale move uitvoerde... het was op 1 of andere manier veel belonender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 09:10
P-Nut schreef op donderdag 17 april 2008 @ 03:33:
tegenwoordig zijn spellen gewoon wat minder uitdagend als die van vroeger... ik mis de tijden dat je echt het idee had dat je door een speciale toetsencombinatie (of iets in die richting) een speciale move uitvoerde... het was op 1 of andere manier veel belonender :P
Het spel is zo "simpel" omdat het van een console komt en er dus minder knoppen voor handen zijn. Voor het vechten werkt dit allemaal goed, voor het springen/lopen over daken had het iets moeilijker gemogen. Maar de animaties zijn zo goed dat ik mij er echt niet aan stoor. Ik blijf erbij, het is lang geleden dat ik zo van een spel genoten heb, het vorige was half-life 2 (ik game echt niet veel meer :p) en super mario galaxy :+ .

Ik lees nu dat je bij grab break je hidden blade kan gebruiken. Dat zou mij wel eens kunnen helpen met mijn 6de slachtoffer. Heb niet meer de tijd gehad om verder te doen, dit zal voor het weekend zijn, maar dan met ik naar duitsland voor wat lege dvd's (stomme auvibel taks grrr).

Ik heb nog 12 dagen de tijd om het uit te spelen, daarna wordt het GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis maar: Velen gebruiken XBOX 360 Controllers voor Windows hier. Werken die controllers alleen maar op games die op de XBOX 360 én de PC zijn uitgebracht? Of kun je die controllers ook gebruiken voor non-microsoft games en gebruiken als universele gamepad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
dr_dreey schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:22:
Leuk detail imo.
Deze dingen zijn allemaal interessant om te gebruiken. Het verhaal loopt namelijk nog niet af aan het einde van deze game. Voor meer informatie: zie de link in de topicstart (wikipedia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Laatst online: 07-02 11:31
Heraclius schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:38:
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis maar: Velen gebruiken XBOX 360 Controllers voor Windows hier. Werken die controllers alleen maar op games die op de XBOX 360 én de PC zijn uitgebracht? Of kun je die controllers ook gebruiken voor non-microsoft games en gebruiken als universele gamepad?
Sommige ondersteunen het wel(meeste moderne games ondersteunen het goed) en als het onder de Games for Windows vlag is uitgebracht MOET de controller ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wel irritant dat ik steeds bij het opstarten de hardware accelleratie uit moet zetten.. Zet ik het niet weer aanna het gamen geven mn MP3s een enorme ruis.. Is er niet een mogelijkheid om dit automatisch te laten gaan?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Binnenkort komt er op tweakguides.com een guide uit voor deze port. Maar veel zal er wel niet te tweaken zijn door de beperkte Assassin.ini file. Hopelijk komt er ook een hack uit voor 16:10 ondersteuning. Of een patch natuurlijk.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Engineer Stewie schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:06:
[...]

Het spel is zo "simpel" omdat het van een console komt en er dus minder knoppen voor handen zijn. Voor het vechten werkt dit allemaal goed, voor het springen/lopen over daken had het iets moeilijker gemogen.
Ok dat is eerlijk gezegt wel onzin, ook op de 360 is hij makkelijk, de game is simpel niet de consoles, speel eens Ninja Gaiden, Devil may cry 4, of een (strategische) RPG e.d.

PS een controller heeft niet echt weinig knoppen, 18 knoppen die je ook kunt combineren ;)
Een leek heeft er veel moeite mee.

Ik krijg mezelf er niet meer toe de laatse 3 assassinations te maken, herhaling herhaling....

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 17-04-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-04 11:30
Gaargod schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:20:
Na de vele reacties gelezen te hebben over controller voor AC ja / nee en waarom, gister toch maar even naar de MediaMarkt gescheurd en de (laatste) Xbox360 controller for Windows gescoord, en jeetje wat speelt dat lekker. Zoals iemand eerder al zei, in ene komen die leuke kleurtjes in je HUD voor attack / blend enz. overeen met de kleuren op je controller, en nu kan ik tenminste lekker achteruitgezakt in me stoel spelen. Controller is echt n aanrader voor dit spel! Ga nu gauw verder, m'n 3e target omleggen in Acre :9~
Heel relax die controller idd. Ik heb afgelopen weekend een nieuwe televisie gekocht. Een samsung. Heb een HDMI kabel (10 meter) doorgetrokken vanaf mijn pc naar mijn televisie. Nu kan ik met die geweldig snel reagerende 360 controller heel relax op bed liggen en gamen in HD. En idd het werkt geweldig goed met die controller! >:)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

CR35 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:10:
[...]

Sommige ondersteunen het wel(meeste moderne games ondersteunen het goed) en als het onder de Games for Windows vlag is uitgebracht MOET de controller ondersteund worden.
Is het niet gewoon een universele gamepad ?

Als de pad alleen goed ondersteund wordt in Games for Windows dan zou ik persoonlijk gewoon een XBOX kloontje nemen. Ik heb de Chillstream van Logitech, layout is hetzelfde, reageert naar mijn gevoel hetzelfde, werkt overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258893

Weet iemand al wanneer de PC patch uit gaat komen (of wanneer Ubisoft deze gepland heeft?). Vind t mateloos irritant dat bij Memory Block 3 alle textures horizontaal komen te staan, net als in de post van Kwastie in deel 2 van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 22:34
Anoniem: 258893 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:42:
Weet iemand al wanneer de PC patch uit gaat komen (of wanneer Ubisoft deze gepland heeft?). Vind t mateloos irritant dat bij Memory Block 3 alle textures horizontaal komen te staan, net als in de post van Kwastie in deel 2 van dit topic.
Gek, zelf totaal niets van gemerkt.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 14:34

Vis

Heb m vandaag ook gehaald voor de PC.. :)
Ga ik wel wat leuke uurtjes plezier aan hebben! :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik ben vanochtend ook maar even aan de PC-versie begonnen, op consoles nooit gespeeld. Eerste wat me vooral opviel was de soepelheid van Altaïr in de omgeving (klimmen enzo), hoewel ik 't vechten nogal eentonig vond, maargoed, ben ook pas in 't begin dus dat heeft d'r vast mee te maken.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Assassin's Creed Tweak Guide:

http://www.tweakguides.com/AC_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
KneoK schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:33:
[...]

Is het niet gewoon een universele gamepad ?

Als de pad alleen goed ondersteund wordt in Games for Windows dan zou ik persoonlijk gewoon een XBOX kloontje nemen. Ik heb de Chillstream van Logitech, layout is hetzelfde, reageert naar mijn gevoel hetzelfde, werkt overal.
Het werkt erg goed moet ik zeggen. Het is zeg maar plug & play. Zoals bij crysis,bioshock en aantal andere titels druk je hem erin hij wordt gedetecteerd en je kunt spelen. Ook bij sommige niet voor Games for Windows games. En anders werkt hij niet zo goed als andere gamepads. Maar bij games for windows krijg je ook alle aanwzijzingen in de vorm van de knoppen van xbox 360. En bij van die stukjes dat je in een bepaalde volgorde(bij sommige platformers ala God of War) op de knoppen moet rommen is dat verrekte handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 06:33

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pfffffff Vista SP1 heeft mn performance (alles op high) een flinke dreun gegeven.... zodra t wat drukker wordt in de steden dan krijg ik plots hickups :S

Nieuwste ati driver en x-fi drivers al geinstalleerd, maar dat verandert niets

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

CR35 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:38:
[...]

Het werkt erg goed moet ik zeggen. Het is zeg maar plug & play. Zoals bij crysis,bioshock en aantal andere titels druk je hem erin hij wordt gedetecteerd en je kunt spelen. Ook bij sommige niet voor Games for Windows games. En anders werkt hij niet zo goed als andere gamepads. Maar bij games for windows krijg je ook alle aanwzijzingen in de vorm van de knoppen van xbox 360. En bij van die stukjes dat je in een bepaalde volgorde(bij sommige platformers ala God of War) op de knoppen moet rommen is dat verrekte handig.
Heb hier ook een PS2 kloon liggen en daar is het inderdaad verdomd lastig om aanwijzingen te volgen en instellen is soms nog weleens een uitdaging. De Chillstream ziet er gewoon hetzelfde uit als een X360 pad, zelfde knoppen, zelfde naam, da's inderdaad relaxt spelen, wordt ook als X360 pad (soms als X-USB Pad ofzoiets, soms kan ik schakelen tussen beiden) gedetecteerd en automatisch ingesteld. Voordeel is dat ik ook gewoon oudere spellen kan spelen en lekker Super Mario'en op een NES emulator enzo.

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 18-04-2008 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Mutatie schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:57:
[...]

Ok dat is eerlijk gezegt wel onzin, ook op de 360 is hij makkelijk, de game is simpel niet de consoles, speel eens Ninja Gaiden, Devil may cry 4, of een (strategische) RPG e.d.

PS een controller heeft niet echt weinig knoppen, 18 knoppen die je ook kunt combineren ;)
Een leek heeft er veel moeite mee.

Ik krijg mezelf er niet meer toe de laatse 3 assassinations te maken, herhaling herhaling....
Ach, das echt spijtig. Doe het dan voor het verhaal. ;)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
KneoK schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 01:15:
[...]

Heb hier ook een PS2 kloon liggen en daar is het inderdaad verdomd lastig om aanwijzingen te volgen en instellen is soms nog weleens een uitdaging. De Chillstream ziet er gewoon hetzelfde uit als een X360 pad, zelfde knoppen, zelfde naam, da's inderdaad relaxt spelen, wordt ook als X360 pad (soms als X-USB Pad ofzoiets, soms kan ik schakelen tussen beiden) gedetecteerd en automatisch ingesteld. Voordeel is dat ik ook gewoon oudere spellen kan spelen en lekker Super Mario'en op een NES emulator enzo.
Kan met X360 controller ook wel. Heb hem al gebruikt om outcast te spelen :P. Echter was het configureren iets lastig en een tooltje daarvoor(niet MS) werkt niet lekker onder vista. Maar het is wel goed te doen. Sommige spellen kun je hem ook net zoals een controller configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Voor de gene die wat rond hebben gezocht op internet is dit geen nieuws.... maar voor wie het nog niet wist. Als je een breedbeeld monitor hebt 16:10 dan heb je als je AC speelt zwarte balken vanboven.
Je kunt deze nu weg krijgen met een FOV hack. Lees hier wat informatie http://www.widescreengami...rum/viewtopic.php?t=13547
Je download dus eerste deze tool --> http://wsgfmedia.com/uplo...ssassins-creed/acFOV2.rar
Je plaats die ergens op je computer. BV in de map van AC.
Je opent de tool en je stel hem op de volgende manier in -->
Afbeeldingslocatie: http://www.godzmodus.com/FOV2.JPG
Ik weet dat in de oorspronkelijke thread de res staan ingesteld bij "Right" en "Bottom" maar bij werkt het dus alleen maar goed als ik mijn res instel bij "Left" en "Top" zoals op mijn screenshot.
De meeste mensen hebben versie 79336. Je kunt dit controleren door de eigenschappen van de exe te openen. Daar staat ergens de versie nummer.In je AC map heb je een exe voor direct x9 staan en één voor direct x10.
LET OP DEZE TOOL WERKT ALLEEN VOOR DX9.

Nu start je gewoon de game op. Eventueel wijzig je de resolutie naar iets lagers en dan terug.
Normaal start de game nu meteen op zonder zwarte balken. Je hebt er daarna geen last meer van.
Niet in het menu of in de Animus en niet meer ingame.
LET OP: Ik heb alleen getest op mijn native resolutie 1680 x 1050. Ik heb Win XP X64 en een 8800 GTX. Ook heb ik de laatste nieuwe beta nvidia drivers --> GeForce Release 174 http://www.nvidia.com/object/winxp_174.74.html
Dat dit bij mij zo goed werkt wil niet zeggen dat het bij iedereen werkt maar het is het proberen waard. Ook lost dit mij het probleem van pixelization op. Lees er hier meer over --> http://forums.ubi.com/eve...f/4721051016/m/4241005056

Ik moet nog op het widescreengamingforum mijn bevindingen posten.

Na het nog eens te bekijken kom ik tot het volgende stappenplan ! (je moet de hack blijkbaar activeren VOORDAT je AC start)

1) You start acFOV2.exe and you use these settings
Afbeeldingslocatie: http://www.godzmodus.com/FOV2.JPG

2) Before you start Assassin's Creed you press * to activate the program
3) You start Assassin's Creed and you have perfect 16:10
It even fixed ALL of my pixelization problems.

[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 18-04-2008 15:23 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
hoe zal dit spel draaien op een X2 6000+, 4GB en 8800gt 512MB?

ik neem aan best aardig toch? (ik kan zo snel de systeem req. niet vinden)

volgens deze bron zou dat prima moeten lukken :P

[ Voor 35% gewijzigd door mschol op 18-04-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Doe gewoon een test op systemrequirementslab.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 19-02 18:10

Knaak

It's me, Mario!

Heraclius schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:17:
Dat is werkelijk het meest onbetrouwbare wat je kan doen, aangezien dat programma maar globaal je hardware nakijkt en daarna een vrij onnauwkeurige score geeft.

Het beste zou je het kunnen testen dmv een demo, mocht die ooit komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Nou valt best mee, hij scoort bij mij net over het minimum. Ik kan de game niet op volle graphics zetten, ik zet ze op low en dan loopt het nog niet helemaal 100%. Persoonlijk vind ik het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Heraclius schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:17:
ik heb de hardware nog niet, verwacht de hardware volgende week zaterdag te kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem dus inmiddels gekocht, en hij werkt inderdaad op Vista 64 bits, maar niet zonder slag of stoot kan ik je vertellen. Het installeren ging prima, maar bij het starten gaf hij aan dat de originele cd/dvd niet in de drive zou zitten...ja amehoela...daar heb je hem net vandaan geinstalleerd gekke henkie..

Na een half uur proberen was ik het zat en heb ik een no-cd patch gedownload...nu kan ik tenminste spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
MaD_co schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:55:

Zogauw ik gewoon rondloop in het spel is er niks aan de hand, maar zogauw ik een gevecht aanga dan blijft het spel voor een seconde of 10/15 hangen om vervolgens weer door te gaan.
Heb al een paar dingen geprobeerd zoals de resolutie en details naar beneden.
de assassins.ini file aangepast Met de regel "[Performance]
MaxNumNPCs=50"
Nieuwe drivers voor videokaart.
De hardware zou geen probleem moeten zijn heb een:
-Q6600 Quad core
-4gb Geheugen
-Nvidia 8800GT 512MB Kaart

klinkt raar maar disable of schakel je netwerkverbinding es uit, dat werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 22:34
Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:47:
Ik heb hem dus inmiddels gekocht, en hij werkt inderdaad op Vista 64 bits, maar niet zonder slag of stoot kan ik je vertellen. Het installeren ging prima, maar bij het starten gaf hij aan dat de originele cd/dvd niet in de drive zou zitten...ja amehoela...daar heb je hem net vandaan geinstalleerd gekke henkie..

Na een half uur proberen was ik het zat en heb ik een no-cd patch gedownload...nu kan ik tenminste spelen.
Dat probleem ligt eerder bij je DVD speler. Ik had geen problemen, tot ergens de 5e dag ik het spel van DVD startte en hetzelfde probleem als jij ervaarde. DVD schoonmaken lostte het op. Er zit een beveiliging op die erg precies is volgens mij.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88926

In het begin speelde het spel zeer goed, met m'n hd2600xt en amd 64 3000+ maar hoe verder ik in het spel kom hoe lager ik de graphics moest gaan instellen. Nu zit ik in jerusalem en alle opties staan op z'n laagst en het spel klapt er na 10 minuten gewoon meteen uit.
Ook het geluid doet raar/valt soms geheel of gedeeltelijk weg.

Mag lije dat ze er snel een patch voor uitbrengen, stelletje prutsers daar @ ubisoft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Is er iemand die een XBOX360 versie heeft en een scan wil maken van het boekje en dan met name de bladzijden knoppen voor de besturing? Of wil iemand de knoppen met bijbehorende acties voor de 360 posten?

Ik heb gisteren een XBOX360 controller voor bij de PC gekocht + Assassins Creed voor de PC, en zou graag de knoppen hetzelfde instellen voor de PC als die van de XBOX360. Ik heb een controller gekocht om RSI te voorkomen (heb al eerder klachten gehad), en ik toch op de PC wil gamen. :P

Heel erg bedankt alvast! _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 19-04-2008 09:00 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:31
Wat ik heb gedaan hé, is die 4 buttons (xyab) qua vorm overeen laten komen met dat setje rechts boven. Verder camera op 2e analoge joystick.

Ik zit alleen met een klein probleempje, Assassins Creed gaf aan dat mijn PC (een iMac 24" onder bootcamp) DX10 zou kunnen trekken (ik draai Vista), maar als ik de DX10 versie speel lijkt 't alsof er allerlei textures of een setje shaders totaal niet werken, alles is semi doorzichtig. Behalve mijn ventje zelf.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

LOL.

Dit spel is trouwens wel erg zwaar op 1920x1200. En dat is niet echt aan de graphics af te zien imho. Ik weet niet hoeveel FPS ik precies heb, maar je zou toch mogen verwachten dat mijn systeem (zie onderin) niet al teveel problemen zou mogen hebben met dit spel.

Het zou kunnen zijn dat SLi nog niet optimaal werkt met dit spel (het is ook nog maar net uit op de PC). Naja, straks nog maar even een setje nieuwe drivers proberen. :)

@ hierboven; alvast bedankt, ik zal eens kijken. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste