Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

AC valt in herhaling, maar word steeds weer versterkt door het verhaallijn en de gameplay. Als je ongevoelig bent voor sterke verhaallijnen en snel verveeld bent door herhaling zou ik voor GoW gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
DeX schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:52:
AC valt in herhaling, maar word steeds weer versterkt door het verhaallijn en de gameplay. Als je ongevoelig bent voor sterke verhaallijnen en snel verveeld bent door herhaling zou ik voor GoW gaan.
Dank je voor de snelle reactie. Ik denk dat het AC word, lijkt me erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

stijnislike schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:38:
[...]

Dank je voor de snelle reactie. Ik denk dat het AC word, lijkt me erg tof.
AC is toch wel een van de games die je gespeeld moet hebben. Let wel op! Het is deel 1 van 3, dus niet gaar zitten kijken als er dingen anders lopen dan je had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
DeX schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:05:
[...]

AC is toch wel een van de games die je gespeeld moet hebben. Let wel op! Het is deel 1 van 3, dus niet gaar zitten kijken als er dingen anders lopen dan je had verwacht.
Neuh, ik zoek vooral een toffe game om te spelen totdat Prototype (juni ofzo) dacht ik en Fuel (16 mei ongeveer) uitkomen, de sfeer en de vrijheid in AC lijken me erg tof en het is ook zo stom als ik bij deel 2 pas in het verhaal val ;)

[ Voor 0% gewijzigd door stijnislike op 20-04-2009 12:55 . Reden: tiepvaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:05

Smoonshine

Feyenoord!!

stijnislike schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:52:
[...]

Neuh, ik zoek vooral een toffe game om te spelen totdat Prototype (juni ofzo) dacht ik en Fuel (16 mei ongeveer) uitkomen, de sfeer en de vrijheid in AC lijken me erg tof en het is ook zo stom als ik bij deel 2 pas in het verhaal val ;)
Het is natuurlijk een beetje vloeken in de kerk, maar eigenlijk is Gears toch wel het betere spel. Grafisch is Assassins Creed echt ontzettend mooi en het gevoel dat je krijgt wanneer je over zo'n stad uitkijkt is ongeëvenaard. Verder zitten er alleen nog wel een boel slecht afgewerkte dingen in (a.i., repetitief, bugs) dat het toch bij lange na niet de ervaring gaf die ik er zelf van had verwacht. Dat betekent trouwens niet dat ik niet van AC heb genoten. Integendeel zelfs.

Gears of War lost wat dat betreft de verwachtingen bij mij wel in. Het spel is ontzettend intens, zit sterk in elkaar kwa verhaal, spektakel en ook gameplay en is eigenlijk wel een Must-Have voor de Xbox 360.

Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen welke setting je het meest aanspreekt. Een futuristische shooter, of een middeleeuwse stealth/slash game.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksho
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 00:10
Heeft iemand nog last van het wegvallen van stemmen? Ik namelijk wel, en ik heb de tip al gedaan wat in readme staat (soundversnelling naar basis zetten). Heeft iemand nog raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

vd week AC maar eens geinstalleerd :+ door de toch wat gematigde reacties tijdens de release vorig jaar was het er niet van gekomen, en dat terwijl ik van tevoren erg naar de game uitkeek.

Wat direct opvalt is dat de game er erg, erg mooi uitziet ook een half jaar na dato nog steeds! ik speeel hemin DX10 mode, 1680x1050 alles high en het is echt verbluffend mooi. en de game draait ook nog eens soepel op mijn toch al wat verouderde systeem. Het enige waarbij ik framedrops heb is wanneer ik een toren "activeer" in een stad, en de camere om de toren heen draait. maar dat is niet echt een punt.

De game is mede zo mooi door de toch wel originele setting, en het is ook nog eens mooi in beeld gebracht, en dan niet alleen grafisch maar ook de sfeer is super. de steden leven echt. ?Maar ook daarbuiten is de wereld prachtig. verschillende soorten gebouwen en ruïnes die je onderweg tegenkomt etc. Echt top gedaan die inrichting van de speelwereld!

Kheb de game nu een aantal uren gedaan waarbij ik de introductie gespeeld heb, ben naar Damascus gereisd om daar alle quest van het eerste deel te doen. Vervolgens naar Jeruzalem daar ook alle quests gedaan En ben nu naar die 3'de stad gereisd (naam vergeten);

En dan kom ik direct bij het grote minpunt van het spel... je loopt die stad binnen, kijkt op de kaart.... weer 10 torens die je moet beklimmen! Na het verkennen van die torens zul je ongetwijfeld weer hele hordes burgers hebben die je moet "redden". Dat zijn de dingen die voor mij nu al te repetitief zijn. 4 torens in zo'n stadsdeel was genoeg geweest.... ik bedoel het blijft niet leuk steeds weer die dingen te beklimmen. Net als het redden van dei burgers... je blijft aan het bashen.

De andere opdrachten, afluisteren, zakkenrollen, bashen blijven leuk omdat het maar 1x per stadsdeel is. Ook de opdrachten die je voor andere accassins kunt doen (vlaggen verzamelen, begeleiden, etc) blijven wel leuk.

Ik blijf het nu nog wel even spelen, het spel is nog te mooi om al op te geven, maar als er in totaal 9 doelwitten zijn die vermoord moeten worden dan heb ik nog heel wat torens te beklimmen en burgers te redden....

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deed niet meer dan 1 assassination per dag. Soms liet ik het spel dan bewust een dag of twee, drie liggen. Om daarna weer een assassination te doen. Ik had op die manier minder last van het herhalen. Want als je er drie achter elkaar gaat omleggen, dan gaat het inderdaad snel veel van hetzelfde worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:50:
[...]

Ik deed niet meer dan 1 assassination per dag. Soms liet ik het spel dan bewust een dag of twee, drie liggen. Om daarna weer een assassination te doen. Ik had op die manier minder last van het herhalen. Want als je er drie achter elkaar gaat omleggen, dan gaat het inderdaad snel veel van hetzelfde worden.
Ik ken het probleem, ik had het spel nooit gespeeld en heb het binnen een paar dagen uitgespeeld.. Wat een saai spel is het dan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:16
burgers "redden" vond ik juist een van de leukste dingen om te doen. Van bovenaf er midden in springen 1 bewaker omleggen en dan een beetje rondslaan en rondduwen. Daarna rond rennen en zoveel mogelijk andere bewakers bij het conflict betrekken en als het ook nog lukt om een tempelier erbij te betrekken kun je effe lekker knokken :)

ik had altijd de halve stad in rep en roer omdat ik 1 burger wou redden 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Skybullet op 23-07-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:04:
burgers "redden" vond ik juist een van de leukste dingen om te doen. Van bovenaf er midden in springen 1 bewaker omleggen en dan een beetje rondslaan en rondduwen. Daarna rond rennen en zoveel mogelijk andere bewakers bij het conflict betrekken en als het ook nog lukt om een tempelier erbij te betrekken kun je effe lekker knokken :)

ik had altijd de halve stad in rep en roer omdat ik 1 burger wou redden 8)
Ja dat is inderdaad leuk, ik heb eens een heel leger achter me aan gehad toen ik William de Montferrat (ofzo) moest assassinaten. Gewoon proberen om hem te doden (laat het je niet lukken) en dan als een gek door dat fort heen rennen, dat is echt een van de leukste dingen om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb laatst Assassin creed gekocht voor de ps3 voor 14 euro bij de Mediamarkt.
Nu heb ik hem gister gespeeld, maar ik vind het beeld niet vloeiend genoeg lopen.
Ook is de ps3 wat traag als hij aan het laden is en ik op de ps3 logo knop duw voor het menu.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Uncharted 2 liep bij mij super en toen zat ik nog korter op de tv.

danke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Voor de liefhebbers van assasins creed. Brotherhood komt uit in november

Cinematic Trailer van topniveau
YouTube: Assassins Creed: Brotherhood 'E3 2010 Trailer' TRUE-HD QUALITY

[ Voor 14% gewijzigd door Relief2009 op 14-06-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Relief2009 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:46:
Voor de liefhebbers van assasins creed. Brotherhood komt uit in november

Cinematic Trailer van topniveau
YouTube: Assassins Creed: Brotherhood 'E3 2010 Trailer' TRUE-HD QUALITY
Wow! Video is episch goed. Al dat CGI ziet er uiteraard erg netjes uit.
Was het trouwens niet zo dat er multiplayer zou worden geintroduceerd in Brotherhood? Ik hoop dat er een onderdeel komt met "kill the target" of iets dergelijks en dat er dan meerdere targets zijn en meerdere assassins, welk allen (of grotendeels) door spelers zelf kunnen worden bestuurd.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gopal schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:15:
[...]

Wow! Video is episch goed. Al dat CGI ziet er uiteraard erg netjes uit.
Was het trouwens niet zo dat er multiplayer zou worden geintroduceerd in Brotherhood? Ik hoop dat er een onderdeel komt met "kill the target" of iets dergelijks en dat er dan meerdere targets zijn en meerdere assassins, welk allen (of grotendeels) door spelers zelf kunnen worden bestuurd.
Die is er. Assassination of iets heetie. Dat is volgens mij max 8 mensen en iedereen heeft verschillende targets :)

De gameplay @ e3 zag er vet uit wellicht dat ik hiervoor ook wel gewoon een xbox of PS3 koop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nu alleen nog hopen, dat de PC-versie niet weer wordt uitgesteld naar maart 2011. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:01

Rhapsody

In Metal We Trust

Hi,

ik ben bezig met een inhaalslag, en heb een vraagje over een opdracht in memory block 4.

spoiler:
je moet op een gegeven moment binnen 3 minuten 2 targets ombrengen, maar wel op zo'n manier dat dat dus niet opvalt.
Maar dat krijg ik dus niet voor elkaar. Wat ik ook probeer, er lopen continu een of meerdere bewakers bij in de buurt. Kan iemand mij even een tip geven?

thanks!

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowido
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-04-2023
Rhapsody schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:24:
Hi,

ik ben bezig met een inhaalslag, en heb een vraagje over een opdracht in memory block 4.

spoiler:
je moet op een gegeven moment binnen 3 minuten 2 targets ombrengen, maar wel op zo'n manier dat dat dus niet opvalt.
Maar dat krijg ik dus niet voor elkaar. Wat ik ook probeer, er lopen continu een of meerdere bewakers bij in de buurt. Kan iemand mij even een tip geven?

thanks!
spoiler:
Ga naar ze toe en geef ze wat steken met je Hidden Blada als er even geen bewakers kijken. Loop daarna weg met Blend. Als het goed is zien de bewakers je dan niet. Je zou ook een Throwing Knife kunnen gebruiken: als die in dit soort missies het doel raken is het doelwit ook meteen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:05
Klopt het dat je bij dit spel geen CD-key (en/of boekje krijgt)? Anders zit ik nu opgescheept met illegale software wat ik heb gekocht in Game Mania. :(

Ik heb het uiteraard over de PC versie.

[ Voor 12% gewijzigd door Trokken op 18-05-2011 16:55 ]

☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Trokken schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:55:
Klopt het dat je bij dit spel geen CD-key (en/of boekje krijgt)? Anders zit ik nu opgescheept met illegale software wat ik heb gekocht in Game Mania. :(

Ik heb het uiteraard over de PC versie.
deel 1 heb je idd geen cd-key als mijn geheugen mij nog niet verloren is.

2 en brotherhood heb je wel een key.

[ Voor 4% gewijzigd door Ienni1983 op 19-05-2011 12:16 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

En deel 3 is nog lang niet uit, dus als je hem gekocht hebt ben je inderdaad aardig opgelicht.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Heeft de classics versie voor de Xbox 360 iets extra's ten opzichte van de originele versie? Na AC:2 en AC:B wil ik graag AC:1 doen voordat AC:Revelations uitkomt.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste