Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:41:
2) Waar is de Assassin's Creed hype dan precies als ik vragen mag?
Da's hetzelfde als met kerst jezelf afvragen waarom GTA IV niet overal uitverkocht is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 15:14
TheZeroorez schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Da's hetzelfde als met kerst jezelf afvragen waarom GTA IV niet overal uitverkocht is 8)7
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:14
TheZeroorez schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Een dergelijke hype als met GTA of Crysis is er ook nooit geweest met Assassin's Creed. Niemand die beweerde dat dit hét spel zou worden, niemand die zijn PC ging upgraden voor AC. Al vanaf het begin aan lees ik eigenlijk dat het maar een saai repetitief spel is volgens velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Niemand anders met legale versie die continue de nvdlmkm.sys BSOD's krijgt?
Tis niet te spelen :(

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
DutchManticore schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:52:
Niemand anders met legale versie die continue de nvdlmkm.sys BSOD's krijgt?
Tis niet te spelen :(
Misschien even 174.74 WHQL downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:59:
[...]

Misschien even 174.74 WHQL downloaden?
Die's niet voor 8800GTS 512MB aan de changelog te zien.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
DutchManticore schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:11:
[...]

Die's niet voor 8800GTS 512MB aan de changelog te zien.
De 174.74 Beta/WHQL drivers werken gewoon voor alle GeForce kaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:36:
[...]

Een dergelijke hype als met GTA of Crysis is er ook nooit geweest met Assassin's Creed. Niemand die beweerde dat dit hét spel zou worden, niemand die zijn PC ging upgraden voor AC. Al vanaf het begin aan lees ik eigenlijk dat het maar een saai repetitief spel is volgens velen.
Nee, maar er is wel een hype geweest. Het waren de mogelijkheden binnen het spel waardoor het een hype was. Niet de grafische kwaliteit of de algehele gameplay. Meer datgene wat jij met Altair kan doen.

Hier is de hype enigsinds te vinden:
Ik besloot dat het tijd was om mijn naam als sluipmoordenaar waar te maken en een soldaat te doden met een ‘stealth kill’. Indien correct uitgevoerd, merkt de omgeving niets van de doodslag en ben ik al weg voordat de soldaat zijn laatste adem uitblaast. Na een geslaagde aanslag op de soldaat kijk ik van op enige afstand toe. De bevolking staat verafschuwd naar het levensloze lichaam te kijken, en keurt de daad duidelijk af. Inmiddels beginnen andere soldaten de omgeving te onderzoeken naar de dader, maar ik zit inmiddels meters verderop veilig toe te kijken vanaf een dakrand.

lees stiekum ook even de conclusie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 17:52
Killzone schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:20:
Ubisoft faalt wederom...

Op de helft heb ik er maar een trainer bij gepakt, omdat ik ontzettend gefrustreerd werd van de debiele moves die Altaïr maakte als je aan het free runnen was... ''Nee, ik hoef niet op dat randje, nee ook niet op die. NEE OOK NIET OP DAT RANDJE!!! :( ''. Ook het vechten ziet er prachtig uit, maar mist gewoon diepgang. Counter, counter, counter, counter, counter. Hop, weer 5 man neer. Ook de besturing is imo zeer slecht, heel vaag, zeker wanneer je net begonnen bent. De graphics en audio zijn heerlijk, echt heel goed. De reden dat ik er ook een trainer bij heb gepakt, is omdat ik hem wou uitspelen, en wou genieten van de graphics en het geluid. Jammer van Ubisoft dat ze er weer een vieze port van hebben gemaakt wat betreft de controls, daar hadden ze veel meer aandacht aan mogen besteden. Nog een minpuntje is dat iedereen continue hetzelfde zegt: ''Please, do you have any money sir? Any coins please? Do you have any money for me sir? Any coins for me sir? Please do you have any money sir?''.

En dan nog het meest frustrerende aan de game: Geen cutscenes overslaan... als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel :( . Jammer dat Ubisoft zo'n potentieel goede game alsnog zo verkracht heeft :( .
Grappig. Ik vind redelijk het tegenovergestelde. Ik vind de controls juist subliem en de bewegingen die Altair maakt tijdens het rennen door de stad, over daken of tijdens het klimmen voelen erg prettig en intuitief aan. Ik ben het wel met mensen eens dat het soms een beetje repetetief is, maar met iets zo gaaf als dit ben ik daar alleen maar blij mee. Sure, je moet telkens weer iemand om zeep helpen, maar daarom heet het natuurlijk Assissins Creed. De manier waarop je dat doet is gewoon ontzettend goed gedaan. Je kan kiezen om echt naar iemand toe te sneaken, of om er gewoon als een dolle stier door heen te hakken. En beide manieren zijn uitermate bevredigend. En juist de controls spelen daar denk ik een grote rol bij. Het is zo ontzettend makkelijk om Altair de meest acrobatische toeren te laten uithalen, of het nou klauteren is of vechten, of klauteren tijdens het vechten. Het gaat allemaal even makkelijk. En het ziet er zo ontzettend strak uit, dat het gewoon de hele tijd genieten is.

Die stomme port foutjes en andere kleinigheden? Die ben ik na 1 seconde spelen allang weer vergeten.

In tijden niet zo'n leuk spel gespeeld.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Assassin’s Creed is een spectaculaire ervaring, maar niet de spectaculaire game die we verwacht hadden.
Het verhaal dat zo angstvallig stil gehouden is door Ubisoft blijkt helaas minder spectaculair dan verwacht.
Ik lees meer dingen als "helaas dit en dat, en zus en zo werkt ook niet helemaal lekker" dan positieve dingen. Not much of a hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:06:
[...]

[...]

Ik lees meer dingen als "helaas dit en dat, en zus en zo werkt ook niet helemaal lekker" dan positieve dingen. Not much of a hype.
Een hype is een verschijnsel dat bovenmatige media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het in werkelijkheid is. Het gevolg van dit mechanisme kan zijn dat iets wat als een hype begint, uitgroeit tot een werkelijk belangwekkend verschijnsel. Wanneer een verschijnsel in een korte periode mateloos populair is geworden, en ontstaan is zonder exceptionele media-aandacht, wordt dit een rage genoemd.

Het creëren van een hype wordt wel genoemd: hypen.

Hypes worden ofwel bewust in gang gezet en hebben dan het karakter van een reclamestunt, of ze ontstaan spontaan door elkaar versterkende drijfveren van enerzijds de consumenten en anderzijds de producenten van nieuws: nieuwsconsumenten hebben de neiging om iets als belangrijk beschouwen wanneer nieuwsproducenten er aandacht aan besteden, waarna nieuwsproducenten er veelal toe overgaan om meer over het verschijnsel te berichten omdat nieuwsconsumenten het kennelijk als belangrijk beschouwen.
Bron: Wikipedia: Hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik zie het verband niet zo. Ik heb het over het feit dat AC volgens tweakers.net een tegenvaller is, maar in de tekst is nergens op te maken dat er een overmatige media-aandacht voor het spel was, oftewel een hype. Alleen dat het tegenviel. Maarja, zelfs iets waar 0,0 aandacht aan besteed wordt kan tegenvallen nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:51:
[...]

Ik zie het verband niet zo. Ik heb het over het feit dat AC volgens tweakers.net een tegenvaller is, maar in de tekst is nergens op te maken dat er een overmatige media-aandacht voor het spel was, oftewel een hype. Alleen dat het tegenviel. Maarja, zelfs iets waar 0,0 aandacht aan besteed wordt kan tegenvallen nietwaar?
0.0 aandacht besteed aan AC? Het spel werd voor de launch echt wel gehypte.
Waarom heb ik het gekocht? Omdat ik overal las dat het zo een goed spel zou worden/zijn.
Dus waarom is het voor velen (inclusief mezelf) een tegenvaller? Omdat de hype tegenviel.

Om ff snel aan te tonen dat er wel effectief een hype was:
http://www.ng-gamer.nl/content.php?id=4219 (Een van de vele sites die ik via een simpele google search gevonden heb)

Maar goed, als jij durft verkondigen dat AC totaal geen media aandacht gekregen heeft, dan weet ik genoeg, voor mij houdt de discussie met jou hier op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
DaRKie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:02:
[...]

0.0 aandacht besteed aan AC? Het spel werd voor de launch echt wel gehypte.
Waarom heb ik het gekocht? Omdat ik overal las dat het zo een goed spel zou worden/zijn.
Dus waarom is het voor velen (inclusief mezelf) een tegenvaller? Omdat de hype tegenviel.

Om ff snel aan te tonen dat er wel effectief een hype was:
http://www.ng-gamer.nl/content.php?id=4219 (Een van de vele sites die ik via een simpele google search gevonden heb)

Maar goed, als jij durft verkondigen dat AC totaal geen media aandacht gekregen heeft, dan weet ik genoeg, voor mij houdt de discussie met jou hier op :)
Sorry, maar dit is nou al de duizendste keer dat jij of iemand anders mijn woorden loopt te verdraaien. Ik zei dat 'iets' dat 0,0 media aandacht kreeg ook tegen kan vallen, waar heb je me zien zeggen dat Assassin's Creed 0,0 media aandacht kreeg? Kap gewoon eens met die drogredeneringen, anders houdt de discussie met jullie hier op.

Edit: laten we sowieso maar met de discussie stoppen. Assassin's Creed was een hype, ik heb hem gekocht en een keer uitgespeeld en vond het wel een aardig spel. Dan zijn we er helemaal uit :)

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 02-05-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rustig maar Leo, een normaal mens (:P) snapt wel wat je bedoelt hoor ;). AC is een overhypt spel geworden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
leonpwner1 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:48:
[...]
Edit: laten we sowieso maar met de discussie stoppen. Assassin's Creed was een hype, ik heb hem gekocht en een keer uitgespeeld en vond het wel een aardig spel. Dan zijn we er helemaal uit :)
Ben blij dat je je fout inziet en mijn voorbeeld volgt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 05:42

KneoK

Not in a million lightyears

Uhm, leon, je geeft tot twee keer gewoon letterlijk aan dat jij vind dat er rondom AC gewoon geen hype geweest is, dus niemand verdraait je woorden, je gebruikt zelf de verkeerde bewoordingen ("Een dergelijke hype als met GTA of Crysis is er ook nooit geweest met Assassin's Creed" en "not much of a hype" zijn twee opmerkingen van je bijvoorbeeld. Ik moet overigens ook zeggen dat ik van de hype rondom Crysis weer niet zo heel veel heb meegekregen, kunnen we nu dus concluderen dat die er ook niet geweest is ?).

Er is best een hype geweest, ik zie dat vrouwtje nog heel enthousiast over de Eagle Views en Leap of Faith ouwehoeren en heel wat tweakertjes met natte broek na het zien van die filmpjes (en het vrouwtje..).

Maar waar maak je je druk om ? Je probeert eerst te beweren dat er geen hype is geweest en vervolgens geef je aan dat je woorden verdraait worden als mensen er tegenin gaan. Waarom bijt je je ineens zo vast in het hele hype gebeuren ? Wat wil je er mee bewijzen ? Probeer je er alsnog een hype van te maken ?

Zal ik je een hype noemen rondom AC ? De hele tijd roepen dat het spel zo slecht is en zo repetetitief en dat de controls zo slecht zijn, da's een hype op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Het zou overigens wel koel geweest zijn wanneer er een online gedeelte inzat. Iedereen in (real!) ninja style elkaar uitmoorden middels deathmatch oid. Het zou dan wel mooi geweest zijn als iedereen een eigen identiteit aan kon nemen door bijvoorbeeld een markt koopman te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
KneoK schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:27:
Uhm, leon, je geeft tot twee keer gewoon letterlijk aan dat jij vind dat er rondom AC gewoon geen hype geweest is, dus niemand verdraait je woorden, je gebruikt zelf de verkeerde bewoordingen ("Een dergelijke hype als met GTA of Crysis is er ook nooit geweest met Assassin's Creed" en "not much of a hype" zijn twee opmerkingen van je bijvoorbeeld.
Met "een dergelijke hype als met GTA of Crysis" bedoel ik "een hype van die omvang", dat is wat er impliciet mee gezegd wordt. Met "not much of a hype" doelde ik op die conclusie, dus dat is een mooi stukje selectief quoten (hoewel ik zelf ook selectief ge-quote heb uit die conclusie hoor, daar niet van). Het ligt er maar een hoe jij het interpreteert, maar ik heb nooit expliciet gezegd dat er totaal geen hype is rondom Assassin's Creed.
Er is best een hype geweest, ik zie dat vrouwtje nog heel enthousiast over de Eagle Views en Leap of Faith ouwehoeren en heel wat tweakertjes met natte broek na het zien van die filmpjes (en het vrouwtje..).
Dat klopt. Of het een hype is, volgens jullie wel, ik heb er niet veel van meegekregen. Wellicht omdat de 'hype' zover die er was zich geheel op de console heeft afgespeeld waar ik me niet mee bezig heb gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:49

Wildfire

Joy to the world!

leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:14:
[...]

De 174.74 Beta/WHQL drivers werken gewoon voor alle GeForce kaarten :)
We zitten ondertussen al aan 175.12. Ik heb trouwens nog geen enkele vastloper gehad (afkloppen) en ik zit nu ongeveer halverwege het spel. Toch ook met een GeForce kaart, maar misschien gaat het gewoon beter omdat ik Vista 64-bit draai :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wildfire schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:19:
[...]

We zitten ondertussen al aan 175.12. Ik heb trouwens nog geen enkele vastloper gehad (afkloppen) en ik zit nu ongeveer halverwege het spel. Toch ook met een GeForce kaart, maar misschien gaat het gewoon beter onder Vista 64-bit ofzo :P
Merkbaar prestatieverschil? Ik heb niets meegekregen over die nieuwe release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
leonpwner1 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:38:
[...]

Merkbaar prestatieverschil? Ik heb niets meegekregen over die nieuwe release.
Ik heb 175.12 Béta al geinstalleerd ja en die loopt kut met AC; In Crysis however 5 fps meer met SLI :O en 174 WHQL wil niet installeren omdat "Er geen compatibele hardware gevonden kan worden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 11:35

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Misschien heb ik hele oude drivers ofzo maar mijn enige crash tot nu toe was een CTD zonder enige waarschuwing of melding. (Vlak nadat er gesaved was dus niks aan het handje)

Verder lees ik ook regelmatig dat gezeik over mindere besturing op de PC en ik moet zeggen dat ik daar toch ook geen enkel probleem heb. En ik heb vergelijking op de PS3 bij een vriendin van me :P
Repetitief misschien maar wel vermakelijk in korte speelperiodes :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

leonpwner1 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:07:
[...]

Met "een dergelijke hype als met GTA of Crysis" bedoel ik "een hype van die omvang", dat is wat er impliciet mee gezegd wordt. Met "not much of a hype" doelde ik op die conclusie, dus dat is een mooi stukje selectief quoten (hoewel ik zelf ook selectief ge-quote heb uit die conclusie hoor, daar niet van). Het ligt er maar een hoe jij het interpreteert, maar ik heb nooit expliciet gezegd dat er totaal geen hype is rondom Assassin's Creed.

[...]

Dat klopt. Of het een hype is, volgens jullie wel, ik heb er niet veel van meegekregen. Wellicht omdat de 'hype' zover die er was zich geheel op de console heeft afgespeeld waar ik me niet mee bezig heb gehouden.
Ho ho, van selectief quoten is hier geen sprake. Als je wilt dan quote ik je hele posts:
Dit zijn de posts waar ik de quotes vandaan haalde, nu mag je mij vertellen wat ik interpreteer ? Want hier staat gewoon twee keer letterlijk dat jij vind dat er weinig hype geweest is.

Jij zegt hier volmondig dat er niemand zijn pc bijvoorbeeld ging upgraden, daar heb je het gewoon mis. Ik heb zat topics op diverse fora gelezen maanden van tevoren waarin mensen in grote getalen liepen te patsen welke hardware ze al hadden aangeschaft of nog gingen aanschaffen. Dat jij dat niet hebt meegekregen of dat dat op GoT misschien niet zo aan de orde is geweest betekent niet dat het er niet geweest is.

Media aandacht is er ook geweest. Ze hebben niet voor niets dat mooie vrouwtje in allerlei filmpjes het commentaar laten doen.

En je haalt twee zaken gigantisch door elkaar. Je hebt het continu over de hype voorafgaande aan het spel maar je staaft je eigen mening continu aan posts die gaan over hoe slecht het spel wel niet geworden is. Nu denk ik misschien te logisch, maar afkraken komt pas na de hype omdat tijdens de hype het spel nog niet eens is verschenen. Dat het nu achteraf tegenvalt doet niets af aan de hype die er wel geweest is.

Mijn belangrijkste vraag blijft overigens nog staan: waarom maak je ineens ergens ver in deel 3 van dit topic zo druk om de hype ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
KneoK schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:17:
[...]

Ho ho, van selectief quoten is hier geen sprake. Als je wilt dan quote ik je hele posts:
Je quote inderdaad mijn opmerking. Maar uit het verband gehaald. Want mijn opmerkingen gingen over de 2 opmerkingen die ik had gequote uit de conclusie van tweakers.net, en waren geen opmerkingen die in het algemeen golden voor de 'hype' rondom AC.
Dit zijn de posts waar ik de quotes vandaan haalde, nu mag je mij vertellen wat ik interpreteer ? Want hier staat gewoon twee keer letterlijk dat jij vind dat er weinig hype geweest is.
Dat klopt, er staat 2 keer letterlijk dat er in mijn ogen weinig hype is geweest, maar in je vorige post was het nog "gewoon geen hype". In mijn ogen interpreteerde jij mijn 2 opmerkingen dus alsof ik bedoelde dat er helemaal geen hype was, wat ik echter niet impliceerde.
Jij zegt hier volmondig dat er niemand zijn pc bijvoorbeeld ging upgraden, daar heb je het gewoon mis. Ik heb zat topics op diverse fora gelezen maanden van tevoren waarin mensen in grote getalen liepen te patsen welke hardware ze al hadden aangeschaft of nog gingen aanschaffen. Dat jij dat niet hebt meegekregen of dat dat op GoT misschien niet zo aan de orde is geweest betekent niet dat het er niet geweest is.
'Niemand' was hier inderdaad een hyperbool/understatement en verkeerd geplaatst. Er zullen vast enkelen zijn geweest die hun PC hebben ge-upgraded, maar hoeveel mensen zag (en zie je nog steeds :o) maar klagen over Crysis draaien op hun computer, klagen dat er nog geen videokaarten uit zijn die het fatsoenlijk kunnen draaien, en mensen die een hele rig van 2000 euro kochten met 8800GTX en Q6600 om daar specifiek Crysis op te draaien? Zo grootschalig heb ik het nog nooit gezien, zeker niet voor AC. Daarnaast kwam AC eerst op de consoles, dus viel er sowieso niet veel te upgraden natuurlijk :+ Maar ik denk niet dat de verkoop van HDtv's ook ineens drastisch toenam ofzo.
Media aandacht is er ook geweest. Ze hebben niet voor niets dat mooie vrouwtje in allerlei filmpjes het commentaar laten doen.
Zeker, marketing heet dat. Maar marketing is niet gelijk aan overmatig aandacht schenken aan iets. Dat is iets wat de consument doet, waarna websites er op in spelen.
En je haalt twee zaken gigantisch door elkaar. Je hebt het continu over de hype voorafgaande aan het spel maar je staaft je eigen mening continu aan posts die gaan over hoe slecht het spel wel niet geworden is. Nu denk ik misschien te logisch, maar afkraken komt pas na de hype omdat tijdens de hype het spel nog niet eens is verschenen. Dat het nu achteraf tegenvalt doet niets af aan de hype die er wel geweest is.
Neuh, ik staaf mijn mening niet zozeer aan de reacties, maar meer omdat ik de hele ophef van "spel van het jaar" etc. heb gemist. Er waren enkelen die het het spel van het jaar noemden, maar GTA4 is in de ogen van de meeste mensen nog steeds een soort God, AC is dat niet.
Mijn belangrijkste vraag blijft overigens nog staan: waarom maak je ineens ergens ver in deel 3 van dit topic zo druk om de hype ?
DaRKie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:35:
[...]

Ik heb geen probleem met hoe ik ze omleg, eerder waarom ik ze omleg. Zoals ik eerder al zei: het is steeds het zelfde, geen kleine variatie erop, gewoon 100% hetzelfde.

Btw, leonpwner1, ik dacht dat jij geen gehypte games speelde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik denk dat we het moeten laten rusten ;) We interpreteren elkaar verkeerd terwijl we het beiden niet kwaad bedoelen denk ik.

Ik begrijp je wel iets beter na deze uitleg, ik ging er inderdaad vanuit dat jij je mening baseerde op wat je hier las maar jij probeert met je posts slechts uit te leggen wat je bevindingen zijn bij het lezen van die stukjes, zeg ik het zo goed ?

[ Voor 63% gewijzigd door KneoK op 02-05-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
KneoK schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:42:
[...]

Ik denk dat we het moeten laten rusten ;) We interpreteren elkaar verkeerd terwijl we het beiden niet kwaad bedoelen denk ik.

Ik begrijp je wel iets beter na deze uitleg, ik ging er inderdaad vanuit dat jij je mening baseerde op wat je hier las maar jij probeert met je posts slechts uit te leggen wat je bevindingen zijn bij het lezen van die stukjes, zeg ik het zo goed ?
Zo ongeveer :) Zoals ik voorstelde:
leonpwner1 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:48:
[...]
Nu nog in het andere topic de GTA fans geruststellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Vanmiddag heb ik een 4200+ X2 weten te bemachtigen voor socket 939 en ik ben er echt heel blij mee.
Eerder had ik een 3700+ maar nu draai ik Assassins Creed gewoon op maximale graphics zonder enig probleem, wat een verschil toch. Ik had de game al eens uitgespeeld op mijn oude proc, maar ik ga het nu zeker nog een keer spelen om volledig te genieten van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
haha, volgens mij hebben ze het allemaal van deze gozer afgekeken ;)

http://youtube.com/watch?v=kWJHSyjVMY8

lijkt er wel verdacht veel op, hehe.

[ Voor 36% gewijzigd door Kookie op 02-05-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Gisteren het einde maar ff opgezocht op youtube, aangezien het een trilogie is, had ik toch graag geweten hoe dit eerste deel afloopt zodat ik mee zou zijn als de andere delen uitkomen. Het eindgevecht ziet er ok uit ... maar de outro? Dat stelt toch 2x niets voor?
Ben eigelijk blij dat ik het toch niet verder heb uitgespeeld :)

Ik snap het toch niet goed hoor, het begin van het spel was leuk, er was actie, it was fun. Maar bij het einde maken ze zich er weeral snel vanaf met een korte dialoog.

Het spel heeft potentieel, ziet er knap uit, dus ik hoop echt dat ze voor de volgende delen wat naar de community gaan luisteren en het wat spannender maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Kookie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:26:
haha, volgens mij hebben ze het allemaal van deze gozer afgekeken ;)

http://youtube.com/watch?v=kWJHSyjVMY8

lijkt er wel verdacht veel op, hehe.
Het spel gaat niet m het freerunnen. Wel veel maar niet enkel. Overigens tis gewoon freerunnen wat je doet en niets anders.

En die Dave Belle = God. Die gozer is echt super. Ik kan zelf voor geen meter freerunnen maar vind het erg amuserend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260889

leonpwner1 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:02:
[...]

Wat denk je nou zelf?

Vista x64 is x86-64, support beiden 8)7
Dit is gedeeltelijk waar. Windows x64 ondersteund de meeste x32 applicaties, maar helaas gaat dit met assassins creed niet op. Ik maak zelf gebruik van een dell xps 720 h2o met windows ultimate x64. Bij het opstarten van de game krijg ik de foutmelding dat ik de originele dvd moet plaatsen. Ik heb ubisoft hierover benaderd en hen uitgebreide dxdiag statistieken meegezonden, helaas kreeg ik als standaard reaktie dat het spel niet ondersteund wordt op x64.

Mocht je hem toch al aangeschaft hebben, net als ik, dan kun je dit probleem wel omzeilen door een nocd crack te gebruiken. Het nadeel daarvan is wel dat je een exe file opstart van de beta release en die wil nog al eens crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 260889 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:26:
[...]

Dit is gedeeltelijk waar. Windows x64 ondersteund de meeste x32 applicaties, maar helaas gaat dit met assassins creed niet op. Ik maak zelf gebruik van een dell xps 720 h2o met windows ultimate x64. Bij het opstarten van de game krijg ik de foutmelding dat ik de originele dvd moet plaatsen. Ik heb ubisoft hierover benaderd en hen uitgebreide dxdiag statistieken meegezonden, helaas kreeg ik als standaard reaktie dat het spel niet ondersteund wordt op x64.

Mocht je hem toch al aangeschaft hebben, net als ik, dan kun je dit probleem wel omzeilen door een nocd crack te gebruiken. Het nadeel daarvan is wel dat je een exe file opstart van de beta release en die wil nog al eens crashen.
Ik draai 'm anders perfect onder Vista Ultimate 64-bit. Legaal dus, niet een kopie ofzo, geen no-CD crack of wat dan ook.

Dat het bij jou dus niet werkt lijkt me meer een probleem van jouw specifieke systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 04-05-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Net xbox gehaald, deze game is de volgende samen met gta4. Hoop dat het echt een pracht en praal is zoals eerder beschreven.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Werkt hier perfect op x64?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
[...]

Zoals andere al aangeven, het spel draait gewoon onder x64. Jammer dat de helpdesk je met een dergelijk excuus afwijst :(

Je probleem ligt wellicht eerder bij je dvd speler of de dvd zelf. Het bericht heb ik 1x zelf gehad en dat was opgelost nadat ik de dvd schoon maakte. Er zit een beveiliging op die nogal erg snel van slag is blijkbaar...

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:06

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

morpheus schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:44:
[...]

Zoals andere al aangeven, het spel draait gewoon onder x64. Jammer dat de helpdesk je met een dergelijk excuus afwijst :(
Waarschijnlijk zeggen ze precies het tegenovergestelde als iemand een klacht heeft terwijl hij speelt op x86, makkelijke manier van klanten helpen :')

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-06 23:15
hehe, prijsvraag gewonnen. maar had hem al uitgespeeld. maar toch leuk :D even 2 foto's genomen:
http://img180.imageshack.us/my.php?image=imag0023jh3.jpg
http://img135.imageshack.us/my.php?image=imag0025us0.jpg

=]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:13

Vis

Ik heb 'm nu net ook uitgespeeld (PC versie), en moet zeggen dat ik er wel stiekum wat meer van had verwacht... Het was naar mijn mening wat eentonig, en ik ben niet de enige die diezelfde mening met zich mee draagt. Maar goed, ik heb me wel vermaakt met de game, al was het alleen al met het beklimmen van de ruige huizen en prachtige kerken en cathedralen.

Het sfeertje wat in de game zit vond ik ook zeer cool, en het verhaal was redelijk.

Al met al had ik er liever minder dan € 45 aan uitgegeven, maar heb er opzich geen spijt van.

Een deel 2 ga ik denk ik ook niet zo snel kopen :p

Ga het spel nu niet van mn pc halen, omdat ik het nog steeds erg gaaf vind om gewoon rond te lopen en zo nu en dan gewoon wat uitzichten te bekijken over de stad. Maar missies of opnieuw beginnen ga ik echt niet meer doen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123686

Zit nu in memory 'blok 4'. Missie na het uitschakelen van de 'Slave Trader'. Je moet dan 3 (van de 6) investigations doen om achter de opdracht te komen wie je moet uitschakelen.
Nu heb ik alle viewpoints en overige objectives (save civilian e.d.) al gehad in Acre, Jerusalem en Damascus. Krijg alleen geen lucht van waar ik moet zijn om achter de locatie van de einddoel te komen.

Heb wel gehoord dat ik op de 'courtyard' wat moet onderzoeken maar geen idee waar dat is en er lopen overal zoveel mensen rond :S

Iemand een hint waar ik het moet zoeken, denk zelf ergens in Jerusalem.

(Ben nu op mijn wer, heb geen toegang tot het gehele internet - alles afgeschermd - en heb thuis geen internet. Lift soms wel eens mee met de buren)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 06-05-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 123686 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:58:
Zit nu in memory 'blok 4'. Missie na het uitschakelen van de 'Slave Trader'. Je moet dan 3 (van de 6) investigations doen om achter de opdracht te komen wie je moet uitschakelen.
Nu heb ik alle viewpoints en overige objectives (save civilian e.d.) al gehad in Acre, Jerusalem en Damascus. Krijg alleen geen lucht van waar ik moet zijn om achter de locatie van de einddoel te komen.

Heb wel gehoord dat ik op de 'courtyard' wat moet onderzoeken maar geen idee waar dat is en er lopen overal zoveel mensen rond :S

Iemand een hint waar ik het moet zoeken, denk zelf ergens in Jerusalem.

(Ben nu op mijn wer, heb geen toegang tot het gehele internet - alles afgeschermd - en heb thuis geen internet. Lift soms wel eens mee met de buren)
Ik meen dat je langs een aantal guards moet sneaken/vechten, dus gewoon je map volgen totdat je guards tegenkomt die je tegenhouden, groepje monks zoeken of de messen slijpen zodat je uiteindelijk bij de slavetrader uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KneoK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:25:Ik meen dat je langs een aantal guards moet sneaken/vechten, dus gewoon je map volgen totdat je guards tegenkomt die je tegenhouden, groepje monks zoeken of de messen slijpen zodat je uiteindelijk bij de slavetrader uitkomt.
Gaat om de missie daarna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

KneoK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:25:
[...]

Ik meen dat je langs een aantal guards moet sneaken/vechten, dus gewoon je map volgen totdat je guards tegenkomt die je tegenhouden, groepje monks zoeken of de messen slijpen zodat je uiteindelijk bij de slavetrader uitkomt.
Ik ben daar allang voorbij (zit ergens tegen het einde van memory block 5 nu), maar probeer eens je Eagle Vision. Missie doelwitten krijgen ook een aparte kleur normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wildfire schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:59:
[...]

Ik ben daar allang voorbij (zit ergens tegen het einde van memory block 5 nu), maar probeer eens je Eagle Vision. Missie doelwitten krijgen ook een aparte kleur normaal gesproken.
Prima idee, zal eens wat proberen te ontdekken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 16:19
Weet iemand hoe ik een nieuwe installatie kan doen van Assassins Creed zonder de savegames kwijt te raken? Dus met andere woorden waar vind ik de savegame files en kan ik deze dan gewoon bij de verse install op dezelfde plek kopieren?

Ik heb al aardig wat uitgespeeld, zou dus zonde zijn om nu alles kwijt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
E:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Ubisoft\Assassin's Creed\Saved Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Oh ja misschein wel relevant om even te vermelde dat ik vista heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
C:\Users\Leon\AppData :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Thx! Gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Heh, ik las "Missie van het uitschakelen van de 'Slave Trader'.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Na de verse nieuwe installatie de oude bestanden van C:\Users\Leon\AppData weer gekopieerd, maar nu ben ik toch mijn savegames kwijt...

Edit//
Kan ik niet die lange gesprekken/filmpjes overslaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Spurlie op 07-05-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is dat een vraag of een zin? Maar nee, je kan de filmpjes niet overslaan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Spurlie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:52:
Na de verse nieuwe installatie de oude bestanden van C:\Users\Leon\AppData weer gekopieerd, maar nu ben ik toch mijn savegames kwijt...
Je heet ook Leon? :o :P

Maar het zou wel moeten werken, kun je niet je profile loaden? Of zie je die niet eens? Anders kan ik je wel mijn savegame (100% complete) sturen, je kunt toch waar je wilt beginnen met spelen (dan heb je alleen wel al de maximale HP, al je wapens en al je abilities).
Edit//
Kan ik niet die lange gesprekken/filmpjes overslaan.
Nope ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Nee ik heet geen Leon :+
Ik had ff gewoon geknipt en geplakt :)

Maargoed dan speel ik dat gedeelde maar even overnieuw. Dat is op zich niet zo'n probleem, het is alleen irritant dat je al die lange filmpjes overnieuw moet bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 11:35

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

$rant

laat maar

[/RANT]

Mooi, deze mag de kast van "goed idee, prut uitvoering" in...

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 08-05-2008 19:04 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Dat kan ook zonder caps. Denk dat het eerder aan jou ligt, misschien moet je je niet zo opwinden over games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:44
Heeft iemand een savegame van memory block 5 of 6? Ik was daar met AC, maar ik heb windows opnieuw moeten installeren en ben dus vergeten om mijn savegames te backuppen. Alvast bedankt.

Ik heb nu Windows Vista ipv XP. Ben benieuwd wat de verschillen zijn. Op tweakguides laten ze zien dat de verschillen niet zo groot zijn. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:52

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Patch is uit:

* Fixed a rare crash while riding the horse in Kingdom
* Fixed a corruption of Altair’s robe on certain graphics hardware
* Cursor is now centered when accessing the Map
* Fixed a few problems with Alt-Tab
* Fixed a graphical bug in the final fight
* Fixed a few graphical problems with dead bodies
* Fixed pixellation with post-FX enabled on certain graphics hardware
* Fixed a small bug in the DNA Menu that would cause the image to disappear if the arrow was clicked rapidly
* Fixed some graphical corruption in Present Room with low Level Of Detail
* Character input is now cancelled if the controller is unplugged while moving
* Added support for x64 versions of Windows
* Fixed post-FX with DirectX 10.1

http://patches.ubi.com/assassins_creed/

[ Voor 86% gewijzigd door Splinter Cell op 13-05-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ok great, hebben we nu weer normale verhoudingen ipv 9:16? Zijn de cutscenes nu skippable? Nee? Ok, dan laten we het spel lekker in z'n doosje zitten ;)

Overigens: Fixed post-FX with DirectX 10.1...? Hebben ze het DirectX10.1 renderpath niet weggehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233768

leonpwner1 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:37:
Ok great, hebben we nu weer normale verhoudingen ipv 9:16? Zijn de cutscenes nu skippable? Nee? Ok, dan laten we het spel lekker in z'n doosje zitten ;)
Helemaal mee eens. En die 16:9 verhouding is niet zo ergelijk als die unskippable cutscenes. Maar ze moeten beide gewoon gefixed worden ja.

Overigens dacht ik idd. ergens gelezen te hebben dat ze dat DX10.1 renderpath eruit zouden slopen. Ik zou alleen niet meer weten waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Overal zo'n beetje, er is een hele discussie gaande (ga ook even langs in het ATi topic). Ze hebben hem er denk ik toch uitgehaald, onder het mom van 'gefixt' :')
Fixed broken post-effects on DirectX 10.1 enabled cards
Uhuh, fixed my ass. Ze hebben het renderpath er maar uitgesloopt en zeggen dat ze het gefixt hebben, dat is een mooie. Overigens claimden ze zelf dat er geen crashes op "DX10.1 enabled cards" optraden, maar juist op de "DX10.0 enabled cards".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Splinter Cell schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:18:

Patch is uit:

[..]

* Added support for x64 versions of Windows
Excuse me? Ik draai Assassin's Creed al tijden zonder problemen onder Vista 64-bits. Of bedoelen ze hiermee dat ze een native 64-bit executable hebben gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wildfire schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:07:
[...]

Excuse me? Ik draai Assassin's Creed al tijden zonder problemen onder Vista 64-bits. Of bedoelen ze hiermee dat ze een native 64-bit executable hebben gemaakt?
Denk niet dat ze aan de hand van een patch een executable hebben geschreven voor 64-bit systemen, die afhankelijk van het OS die je gebruikt automagisch de executable vervangt.

Denk eerder dat het spel nu 'officieel' onder x64 systemen kan draaien, dus dat ze daadwerkelijk support bieden, waar dat eerst niet het geval was.

Om het spel 64-bit te maken moet je alles opnieuw gaan compileren, gezien de grootte van de patch zullen ze dat wel niet gedaan hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258893

Ik heb net zo'n Chillstream van Logitech gekocht voor Assassins Creed, maar kom er echt nie uit hoe ik dat ding in moet stellen om overal bij te kunnen...

Weet iemand hier hoe dat moet? De gekleurde knoppen heb ik al hetzelfde als rechtsboven in scherm, met L1 voor High Profile en R1 voor Target Lock, maar het lijkt wel of L2 en R2 een Z-as hebben en je ze niet als knop in kunt stellen. Ook kan ik de 4 verschillende wapens nergens meer kwijt.

Hebben jullie hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:48
Pff.. ze hadden er wel even uit mogen halen dat ik elke keer audio acceleration uit moet zetten voor ik de game start..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258893

Controller 'probleem' opgelost O-) speelt heerlijk weg zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 09:07
Even vraagje met betrekking op savegames op andere install gebruiken.

Ik heb vanochtend mijn xp pc uitgebreid naar een dual boot met vista. Ook daar ff assasins creed geinstalleerd, en de savegames gekopieerd vanuit mijn xp installatie. Echter start uj AC op en staan de profiles er niet die ik in xp wel had.

Moet ik gewoon eentje maken met zelfde naam, en zijn de savegames dan benaderbaar, of heb ik ergens een stapje gemist?

Edit:
In Vista staan de savegames elders, dan waar leek dat ze hoorden te staan (wat een zin...) post later wel details..

[ Voor 13% gewijzigd door lredev op 20-05-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:54

H3llSiNG

Meh.

Heb net het spel uitgespeeld, heb gelezen dat nadat je de credits af hebt gekeken nog een soort 'Epilogue' kan spelen. Maar als ik weer in de Animus kruip kan ik alleen het laatste chapter opnieuw spelen wat ik dus niet wil.

Speel het voor de PC met de nieuwste patch.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 258893 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:08:
Ik heb net zo'n Chillstream van Logitech gekocht voor Assassins Creed, maar kom er echt nie uit hoe ik dat ding in moet stellen om overal bij te kunnen...

Weet iemand hier hoe dat moet? De gekleurde knoppen heb ik al hetzelfde als rechtsboven in scherm, met L1 voor High Profile en R1 voor Target Lock, maar het lijkt wel of L2 en R2 een Z-as hebben en je ze niet als knop in kunt stellen. Ook kan ik de 4 verschillende wapens nergens meer kwijt.

Hebben jullie hier een oplossing voor?
Ja, de standaardinstellingen met rust laten :D Volgens mij kun je in AC uit 2 drivers kiezen, de X-USB versie en gewoon de XBOX360 controller versie. Als je de X360 optie pakt dan wordt je gamepad precies ingesteld zoals je op je scherm ziet, dus alle hints verwijzen dan daadwerkelijk naar de juiste knop.

Ik heb met mijn Chillstream in ieder geval geen knoppen hoeven wijzigen.

Edit: lama, je hebt het al opgelost zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

H3llsing schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:49:
Heb net het spel uitgespeeld, heb gelezen dat nadat je de credits af hebt gekeken nog een soort 'Epilogue' kan spelen. Maar als ik weer in de Animus kruip kan ik alleen het laatste chapter opnieuw spelen wat ik dus niet wil.

Speel het voor de PC met de nieuwste patch.
spoiler:
Als je in de rondte kijkt (wel stilstaan!) met Eagleview, dan zie je verschillende teksten geschreven in zowel jouw kamer als in de Animus ruimte...... Dit geeft weer een hint naar de volgende delen....

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:54

H3llSiNG

Meh.

ja dat weet ik, dat kon je al voor de credits.

Wat ik dus las is dat je nog verder kan spelen met Altair en er nog een kleine 'epilogue' was hoe het verder met hem gaat. en dat je daarna gewoon kan free-roamen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

H3llsing schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:15:
ja dat weet ik, dat kon je al voor de credits.

Wat ik dus las is dat je nog verder kan spelen met Altair en er nog een kleine 'epilogue' was hoe het verder met hem gaat. en dat je daarna gewoon kan free-roamen.
Volgens mij is dat gewoon een hoax, of ze hebben er extra content in gegooid tov de Xbox versie (ik weet dat dat zo is, maar of het ook voor het einde geld.....)

Bij verder onderzoek:

http://www.gamespot.com/p...d=m-1-40983070&pid=930022

Dus kijk naar de attachments :)

[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 19-05-2008 09:38 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

KneoK schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:27:
[...]

Ja, de standaardinstellingen met rust laten :D Volgens mij kun je in AC uit 2 drivers kiezen, de X-USB versie en gewoon de XBOX360 controller versie. Als je de X360 optie pakt dan wordt je gamepad precies ingesteld zoals je op je scherm ziet, dus alle hints verwijzen dan daadwerkelijk naar de juiste knop.

Ik heb met mijn Chillstream in ieder geval geen knoppen hoeven wijzigen.

Edit: lama, je hebt het al opgelost zie ik :)
Ik had laatst wel het probleem dat ie de T knoppen niet pakte, dus die triggers achterop. en zo kon ik dus niet op high-profile komen. Maar als ik die wilde instellen dan geeft ie nog het signaal, terwijl hij niet erop staat. Want dan stelt ie de hat-schakelaar in op high profile, terwijl mijn hidden knife dan weggaat. Ja dat heeft ook geen zin.
Herkent iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Erg fijn die nieuwe patch. Nadat ik de patch heb geinstalleerd krijg ik dus juist een crash. Ik kan het spel nu niet eens meer spelen. Het spel blijft hangen bij het opstarten van mijn memory block. Het scherm blijft dan gewoon wit :S. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Gaargod schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:06:
Als ik wil klimmen ga ik naar Acre[.....] vind ik Acre echt de vetste stad om lekker te roof runnen... Vooral de kathedraal, damn dat is zeker het hoogste punt in het hele spel en wat is het heerlijk om daarbovenop te zitten en neer te kijken op de hele stad. De Leap Of Faith duurt ook echt lang [...]
Hoe kom je erop dan, ik kom niet voor bij het eerste dakje zegmaar, waar al de steunberen overheen hangen...?

gevonden:
spoiler:
Ah via de voorkant, en 90 graden heen en weer springen :9

[ Voor 11% gewijzigd door lredev op 21-05-2008 09:28 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Na GTA4 ben ik nu begonnen aan AC. Supermooie beelden worden op mijn HD-LCD getovert, echt geweldig...alles voelt goed aan en speelt lekker weg.

Tevens mijn complimenten voor de functie:
- Cut-Scene doorspoelen/overslaan. _/-\o_
- Nederlandse ondertiteling. _/-\o_
- Steeds dezelfde teksten en opmerkingen. _/-\o_
- Steeds dezelfde gevechten en lekker counteren. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 22-05-2008 09:20 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Ah, je bedoelt dat sarcastisch :P Ik moet zeggen, inderdaad geweldige beelden, echter worden die gevechten wel saai...als je wat memory blocks in het spel zit.

Het is mij ook verder altijd vrij onduidelijk waar hij nou saved, ik bedoel tussendoor saved hij geregeld, sluit je het spel af, kan het maar zo zijn dat je tig filmpjes weer opnieuw moet kijken. 1 keer no prob, ik volg graag het verhaal, echter zo gecompliceerd dat zo nu en dan 2 keer kijken nodig is... niet bepaald.

De missies zijn ook aardig repetitief, hoewel ze wel moeilijker worden, (onherkenbare target, wegrennende targets) is de uitdaging er snel af. Als je een sucker for the plot bent als ik speel je het wel uit denk ik. Boeit het verhaal je weinig, dan verwacht ik ook niet dat je drang het uit te spelen groot zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Hebben meer mensen het idee dat Assassin's Creed een anti-christelijke game is?

Als er naar het christendom of christenen verwezen wordt, komt dit meestal negatief op mij over...en daarbij moet je een stuk of 60 kruisvaarders doden...

Hoewel het algemeen tegengesproken wordt door de makers, is mij duidelijk dat deze nasmaak wel in de game zit, anders zouden ze bij voorhand al niet een statement erover hoeven te maken bij het opstarten van het spel.

Als laatste denk ik dat er een internationale rel was ontstaan wanneer er 60 mujahideen-strijders hadden moeten worden vermoord, en geen kruisvaarders, terwijl ze dezelfde statement bij het opstarten hadden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ach, een Assassin zal niet zo snel 'echt' Christelijk zijn he ;)
Voor zover ik weet zijn het gewoon een stel ketters en hebben ze ook 'niet zoveel' met de andere geloven.
NeoMe schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:58:
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
DeArmeStudent schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:34:

Als laatste denk ik dat er een internationale rel was ontstaan wanneer er 60 mujahideen-strijders hadden moeten worden vermoord, en geen kruisvaarders, terwijl ze dezelfde statement bij het opstarten hadden gegeven.
Tja, de ene religieuze groep is wat sneller op de tenen getrapt dan een andere. Ik vind niet dat je dit soort zaken achter de game moet zoeken. Gewoon lekker spelen. Laten we wel wezen, de georganiseerde religie heeft genoeg kwaad veroorzaakt in het verre verleden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
DeArmeStudent schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:34:
Hebben meer mensen het idee dat Assassin's Creed een anti-christelijke game is?

Als er naar het christendom of christenen verwezen wordt, komt dit meestal negatief op mij over...en daarbij moet je een stuk of 60 kruisvaarders doden...

Hoewel het algemeen tegengesproken wordt door de makers, is mij duidelijk dat deze nasmaak wel in de game zit, anders zouden ze bij voorhand al niet een statement erover hoeven te maken bij het opstarten van het spel.

Ik vind het meer atheïstische trekjes hebben. Er was een leuke opmerking over de bijbel, dat ging over dat je niet alles moet geloven wat je leest. En toen werd er iets gezegd van "er is ook een boek die zegt dat de aarde in 7 dagen is gemaakt" (dat werd dus meer afgedaan als een sprookje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Dit maakt de game niet per se anti-christelijk, wellicht eerder relativerend. Maar moet wel zeggen dat het mij ook opviel. Met name omdat ik gewend ben uit amerika hierin altijd de veilige weg terug te vinden. Lees: men doet lief voor de christen en gaat er vanuit dat de niet-christen dat ok vindt.

Verder kijk jij in de game door de ogen van de " assassin", welke beschikken over leven en dood en zo "het lot" willen sturen. Dat is natuurlijk ook slecht verenigbaar met een over alles beschikkende god...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Wat is het nut van al die stomme vlaggetjes, ga der nu niet naar opzoek maar raap ze alleen op als ik ze toevallig tegenkom. Ik begrijp dat het net zo iets is als die duiven schieten in GTA, beetje domme speelduur verlening...of krijg je er nog iets voor.

Als ik speel, speel ik meteen één stadsdeel vrij, dat houdt in * viewpoints + * citisens saved en daarna de eindmissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 21:08
Ik ben sinds gister in het bezit AC voor de pc. Ik heb een C2D 6400 + 2048MB RAM + XFX 8600GT 512MB maar het loopt niet zo super lekker. Ik heb natuurlijk al wat aangepast kwa detal niveau, maar kan ik beter onder DX10 of DX9 draaien?

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 23:13
Hari-Bo schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:17:
Ik ben sinds gister in het bezit AC voor de pc. Ik heb een C2D 6400 + 2048MB RAM + XFX 8600GT 512MB maar het loopt niet zo super lekker. Ik heb natuurlijk al wat aangepast kwa detal niveau, maar kan ik beter onder DX10 of DX9 draaien?
Ik heb laatst de nieuwste drivers van Nvidia geinstalleerd en daardoor liep het al een stuk soepeler.

athlon 64 x2 5200+
3072 MB ram
2x 7600GT SLI

Draait met een iets minder detail een stuk soepeler met de nieuwe drivers (ook vooral minder koeling nodig) dan voorheen. Maar sowieso zou ik niet verwachten dat het soepel gaat lopen met een 8600. Een stukje terug in dit topic kun je trouwens ook lezen over het tweaken van het spel. Misschien heb je daar wat aan.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik moet nu mijn 2e hit uitvoeren (slavendrijver) maar ik kan me geen enkele moment verdedigen, wat doe ik in godsnaam verkeerd. 8)7
Want 1 op 1 verdedigen werkt goed, maar zodra ik in een groep terecht kom wordt je uiteraard ook vanachter aangevallen en die kan ik niet verdedigen, iemand tips?

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-06 15:35
Renne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
En dan, dan ga je omhoog krijg je een pijlenregen + de rest wat achter je aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Weet iemand of er nou nog een patch komt? Zou érg graag zien dat je die cutscenes kan skippen, dan ga ik weer overwegen om het spel opnieuw te gaan spelen :) Heb er niet voor niets 40 euro aan uitgegeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:52

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

leonpwner1 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:59:
Weet iemand of er nou nog een patch komt? Zou érg graag zien dat je die cutscenes kan skippen, dan ga ik weer overwegen om het spel opnieuw te gaan spelen :) Heb er niet voor niets 40 euro aan uitgegeven 8)7
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, komt er nog een volgende. Het blijft zo stil. Er zijn nog genoeg dingen, die ze beter kunnen fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Hari-Bo schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:25:
Ik moet nu mijn 2e hit uitvoeren (slavendrijver) maar ik kan me geen enkele moment verdedigen, wat doe ik in godsnaam verkeerd. 8)7
Want 1 op 1 verdedigen werkt goed, maar zodra ik in een groep terecht kom wordt je uiteraard ook vanachter aangevallen en die kan ik niet verdedigen, iemand tips?
Dan wens ik je veel succes... de groepen worden alleen maar groter.... defend, counter, defend, counter rammen, defend counter en doorrammen, en zo maar door.... met de richttoetsen kies je de aan te vallen dude.. enne opletten wie een stap doet ;) Wat ik ook vaak deed is op een dakje staan... dan sla je ze er zo vanaf :P (pijlen zijn dan wel een probleem, maar je kan die archers ook hitten voor je je hit doet...)
Splinter Cell schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:11:
[...]

Ja, daar zat ik ook al aan te denken, komt er nog een volgende. Het blijft zo stil. Er zijn nog genoeg dingen, die ze beter kunnen fixen.
ben wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat... beetje zomerstop tv-serie gevoel nu... (wel goed voor mijn productiviteit en sociaal leven trouwens :P)

[ Voor 20% gewijzigd door lredev op 17-06-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hari-Bo schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:39:
[...]

En dan, dan ga je omhoog krijg je een pijlenregen + de rest wat achter je aan komt.
Op die houtenstelling klimmen. Dan komen ze 1 voor 1 er ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

lredev schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:13:
[...]

Dan wens ik je veel succes... de groepen worden alleen maar groter.... defend, counter, defend, counter rammen, defend counter en doorrammen, en zo maar door.... met de richttoetsen kies je de aan te vallen dude.. enne opletten wie een stap doet ;) Wat ik ook vaak deed is op een dakje staan... dan sla je ze er zo vanaf :P (pijlen zijn dan wel een probleem, maar je kan die archers ook hitten voor je je hit doet...)
Geweldig, een paar guards boos maken, dan de hele stad twee keer doorstormen zodat zo'n beetje drie kwart van de guards achter je aan zit en dan ergens een dak op springen en je vanaf daar verdedigen :D Extra moeilijk om dan alleen grabs te gebruiken. En ook niet te hoog zodat je een keer of twee moet gooien.

* He, jij hier alweer... Daar ga je weer... >:)

@Hari-Bo >>> Ik weet niet of je al kan counteren, zoniet, met een goedgemikte worp kan je drie of vier guards voor even uitschakelen. Gewoon eentje grijpen en in de richting van een paar anderen gooien, als je goed gooit vallen er een paar op de grond en heb je wat meer ruimte om een van de andere guards aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Afgelopen week de game voor PS3 gekocht. Zitten er nu echt geen subtitels in de game? Zoveel diskruimte, dat moet er bijna wel opstaan (zou je zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:06
NeoMe schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:58:
Na GTA4 ben ik nu begonnen aan AC. Supermooie beelden worden op mijn HD-LCD getovert, echt geweldig...alles voelt goed aan en speelt lekker weg.

Tevens mijn complimenten voor de functie:
- Cut-Scene doorspoelen/overslaan. _/-\o_
- Steeds dezelfde teksten en opmerkingen. _/-\o_
- Steeds dezelfde gevechten en lekker counteren. _/-\o_
Hoe zet je die ondertiteling aan? (xbox360)

En hoe weet je zeker dat je alle side-missions doet, kan je je 'vooruitgang' ergens controleren? Bijv. X% van het totaal...

[ Voor 10% gewijzigd door buddow op 29-06-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Wordt het spel eigenlijk nog moeilijker? dat je echt moet stealthen of zo? Moet nu die rijke merchant in Damascus mollen.. Heb hiervoor die slavenhandelaar gemold. Ik bedoel..het is wel leuk (al wordt het nu wel erg repetitief) maar zo simpel.. zelfs een groep van 15 mannetjes is nog simpel te mollen of in ieder geval van weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

buddow schreef op zondag 29 juni 2008 @ 09:38:
[...]

Hoe zet je die ondertiteling aan? (xbox360)

En hoe weet je zeker dat je alle side-missions doet, kan je je 'vooruitgang' ergens controleren? Bijv. X% van het totaal...
Ik denk dat we een werkgroep moeten oprichten voor het beter herkennen en accepteren van ironie in welke vorm dan ook. En dat we ons vooral moeten richten op het onderdeel "gamers irony" en how to go from noob to pro. :+

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Ik ben sinds vorige week ook begonnen met deze game! En ik moet zeggen dat ik "tot nu toe" de herhaling opzich wel mee vind vallen. De herhaling word gecompenseerd door de zweer en de gigantische mooie graphics. Maar ik heb nu net pas mn paardje en heb nog niet echt zo lang gespeeld maar nogmaals tot nu toe vind ik het echt een toffe game!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 27-06 16:18

Player1S

Probably out in the dark

Weet iemand toevallig al iets meer over deel 2?
Heb zelf al beetje zitten zoeken maar kan nog geen echt antwoord vinden.

Had destijds begrepen dat het een trilogie werd.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Donnas-A schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:55:
Ik ben sinds vorige week ook begonnen met deze game! En ik moet zeggen dat ik "tot nu toe" de herhaling opzich wel mee vind vallen. De herhaling word gecompenseerd door de zweer en de gigantische mooie graphics. Maar ik heb nu net pas mn paardje en heb nog niet echt zo lang gespeeld maar nogmaals tot nu toe vind ik het echt een toffe game!
Dan heb je te lang door gespeeld ;)

Anyway, na de eerste drie steden vond ik dat ook, maar langzaamaan kruipt de herhaling er echt wel in. Trust me ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste