Da's hetzelfde als met kerst jezelf afvragen waarom GTA IV niet overal uitverkocht isleonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:41:
2) Waar is de Assassin's Creed hype dan precies als ik vragen mag?

Da's hetzelfde als met kerst jezelf afvragen waarom GTA IV niet overal uitverkocht isleonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:41:
2) Waar is de Assassin's Creed hype dan precies als ik vragen mag?
AmenTheZeroorez schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:47:
[...]
Da's hetzelfde als met kerst jezelf afvragen waarom GTA IV niet overal uitverkocht is
Een dergelijke hype als met GTA of Crysis is er ook nooit geweest met Assassin's Creed. Niemand die beweerde dat dit hét spel zou worden, niemand die zijn PC ging upgraden voor AC. Al vanaf het begin aan lees ik eigenlijk dat het maar een saai repetitief spel is volgens velen.TheZeroorez schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:47:
[...]
Da's hetzelfde als met kerst jezelf afvragen waarom GTA IV niet overal uitverkocht is
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Misschien even 174.74 WHQL downloaden?DutchManticore schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:52:
Niemand anders met legale versie die continue de nvdlmkm.sys BSOD's krijgt?
Tis niet te spelen
Die's niet voor 8800GTS 512MB aan de changelog te zien.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
De 174.74 Beta/WHQL drivers werken gewoon voor alle GeForce kaartenDutchManticore schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:11:
[...]
Die's niet voor 8800GTS 512MB aan de changelog te zien.
Nee, maar er is wel een hype geweest. Het waren de mogelijkheden binnen het spel waardoor het een hype was. Niet de grafische kwaliteit of de algehele gameplay. Meer datgene wat jij met Altair kan doen.leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:36:
[...]
Een dergelijke hype als met GTA of Crysis is er ook nooit geweest met Assassin's Creed. Niemand die beweerde dat dit hét spel zou worden, niemand die zijn PC ging upgraden voor AC. Al vanaf het begin aan lees ik eigenlijk dat het maar een saai repetitief spel is volgens velen.
Ik besloot dat het tijd was om mijn naam als sluipmoordenaar waar te maken en een soldaat te doden met een ‘stealth kill’. Indien correct uitgevoerd, merkt de omgeving niets van de doodslag en ben ik al weg voordat de soldaat zijn laatste adem uitblaast. Na een geslaagde aanslag op de soldaat kijk ik van op enige afstand toe. De bevolking staat verafschuwd naar het levensloze lichaam te kijken, en keurt de daad duidelijk af. Inmiddels beginnen andere soldaten de omgeving te onderzoeken naar de dader, maar ik zit inmiddels meters verderop veilig toe te kijken vanaf een dakrand.
Grappig. Ik vind redelijk het tegenovergestelde. Ik vind de controls juist subliem en de bewegingen die Altair maakt tijdens het rennen door de stad, over daken of tijdens het klimmen voelen erg prettig en intuitief aan. Ik ben het wel met mensen eens dat het soms een beetje repetetief is, maar met iets zo gaaf als dit ben ik daar alleen maar blij mee. Sure, je moet telkens weer iemand om zeep helpen, maar daarom heet het natuurlijk Assissins Creed. De manier waarop je dat doet is gewoon ontzettend goed gedaan. Je kan kiezen om echt naar iemand toe te sneaken, of om er gewoon als een dolle stier door heen te hakken. En beide manieren zijn uitermate bevredigend. En juist de controls spelen daar denk ik een grote rol bij. Het is zo ontzettend makkelijk om Altair de meest acrobatische toeren te laten uithalen, of het nou klauteren is of vechten, of klauteren tijdens het vechten. Het gaat allemaal even makkelijk. En het ziet er zo ontzettend strak uit, dat het gewoon de hele tijd genieten is.Killzone schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:20:
Ubisoft faalt wederom...
Op de helft heb ik er maar een trainer bij gepakt, omdat ik ontzettend gefrustreerd werd van de debiele moves die Altaïr maakte als je aan het free runnen was... ''Nee, ik hoef niet op dat randje, nee ook niet op die. NEE OOK NIET OP DAT RANDJE!!!''. Ook het vechten ziet er prachtig uit, maar mist gewoon diepgang. Counter, counter, counter, counter, counter. Hop, weer 5 man neer. Ook de besturing is imo zeer slecht, heel vaag, zeker wanneer je net begonnen bent. De graphics en audio zijn heerlijk, echt heel goed. De reden dat ik er ook een trainer bij heb gepakt, is omdat ik hem wou uitspelen, en wou genieten van de graphics en het geluid. Jammer van Ubisoft dat ze er weer een vieze port van hebben gemaakt wat betreft de controls, daar hadden ze veel meer aandacht aan mogen besteden. Nog een minpuntje is dat iedereen continue hetzelfde zegt: ''Please, do you have any money sir? Any coins please? Do you have any money for me sir? Any coins for me sir? Please do you have any money sir?''.
En dan nog het meest frustrerende aan de game: Geen cutscenes overslaan... als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel. Jammer dat Ubisoft zo'n potentieel goede game alsnog zo verkracht heeft
.
Hallo met Tim
Assassin’s Creed is een spectaculaire ervaring, maar niet de spectaculaire game die we verwacht hadden.
Ik lees meer dingen als "helaas dit en dat, en zus en zo werkt ook niet helemaal lekker" dan positieve dingen. Not much of a hype.Het verhaal dat zo angstvallig stil gehouden is door Ubisoft blijkt helaas minder spectaculair dan verwacht.
leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:06:
[...]
[...]
Ik lees meer dingen als "helaas dit en dat, en zus en zo werkt ook niet helemaal lekker" dan positieve dingen. Not much of a hype.
Bron: Wikipedia: HypeEen hype is een verschijnsel dat bovenmatige media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het in werkelijkheid is. Het gevolg van dit mechanisme kan zijn dat iets wat als een hype begint, uitgroeit tot een werkelijk belangwekkend verschijnsel. Wanneer een verschijnsel in een korte periode mateloos populair is geworden, en ontstaan is zonder exceptionele media-aandacht, wordt dit een rage genoemd.
Het creëren van een hype wordt wel genoemd: hypen.
Hypes worden ofwel bewust in gang gezet en hebben dan het karakter van een reclamestunt, of ze ontstaan spontaan door elkaar versterkende drijfveren van enerzijds de consumenten en anderzijds de producenten van nieuws: nieuwsconsumenten hebben de neiging om iets als belangrijk beschouwen wanneer nieuwsproducenten er aandacht aan besteden, waarna nieuwsproducenten er veelal toe overgaan om meer over het verschijnsel te berichten omdat nieuwsconsumenten het kennelijk als belangrijk beschouwen.
Ik zie het verband niet zo. Ik heb het over het feit dat AC volgens tweakers.net een tegenvaller is, maar in de tekst is nergens op te maken dat er een overmatige media-aandacht voor het spel was, oftewel een hype. Alleen dat het tegenviel. Maarja, zelfs iets waar 0,0 aandacht aan besteed wordt kan tegenvallen nietwaar?
0.0 aandacht besteed aan AC? Het spel werd voor de launch echt wel gehypte.leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:51:
[...]
Ik zie het verband niet zo. Ik heb het over het feit dat AC volgens tweakers.net een tegenvaller is, maar in de tekst is nergens op te maken dat er een overmatige media-aandacht voor het spel was, oftewel een hype. Alleen dat het tegenviel. Maarja, zelfs iets waar 0,0 aandacht aan besteed wordt kan tegenvallen nietwaar?
Sorry, maar dit is nou al de duizendste keer dat jij of iemand anders mijn woorden loopt te verdraaien. Ik zei dat 'iets' dat 0,0 media aandacht kreeg ook tegen kan vallen, waar heb je me zien zeggen dat Assassin's Creed 0,0 media aandacht kreeg? Kap gewoon eens met die drogredeneringen, anders houdt de discussie met jullie hier op.DaRKie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:02:
[...]
0.0 aandacht besteed aan AC? Het spel werd voor de launch echt wel gehypte.
Waarom heb ik het gekocht? Omdat ik overal las dat het zo een goed spel zou worden/zijn.
Dus waarom is het voor velen (inclusief mezelf) een tegenvaller? Omdat de hype tegenviel.
Om ff snel aan te tonen dat er wel effectief een hype was:
http://www.ng-gamer.nl/content.php?id=4219 (Een van de vele sites die ik via een simpele google search gevonden heb)
Maar goed, als jij durft verkondigen dat AC totaal geen media aandacht gekregen heeft, dan weet ik genoeg, voor mij houdt de discussie met jou hier op
[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 02-05-2008 12:41 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ben blij dat je je fout inziet en mijn voorbeeld volgtleonpwner1 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:48:
[...]
Edit: laten we sowieso maar met de discussie stoppen. Assassin's Creed was een hype, ik heb hem gekocht en een keer uitgespeeld en vond het wel een aardig spel. Dan zijn we er helemaal uit
Met "een dergelijke hype als met GTA of Crysis" bedoel ik "een hype van die omvang", dat is wat er impliciet mee gezegd wordt. Met "not much of a hype" doelde ik op die conclusie, dus dat is een mooi stukje selectief quoten (hoewel ik zelf ook selectief ge-quote heb uit die conclusie hoor, daar niet van). Het ligt er maar een hoe jij het interpreteert, maar ik heb nooit expliciet gezegd dat er totaal geen hype is rondom Assassin's Creed.KneoK schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:27:
Uhm, leon, je geeft tot twee keer gewoon letterlijk aan dat jij vind dat er rondom AC gewoon geen hype geweest is, dus niemand verdraait je woorden, je gebruikt zelf de verkeerde bewoordingen ("Een dergelijke hype als met GTA of Crysis is er ook nooit geweest met Assassin's Creed" en "not much of a hype" zijn twee opmerkingen van je bijvoorbeeld.
Dat klopt. Of het een hype is, volgens jullie wel, ik heb er niet veel van meegekregen. Wellicht omdat de 'hype' zover die er was zich geheel op de console heeft afgespeeld waar ik me niet mee bezig heb gehouden.Er is best een hype geweest, ik zie dat vrouwtje nog heel enthousiast over de Eagle Views en Leap of Faith ouwehoeren en heel wat tweakertjes met natte broek na het zien van die filmpjes (en het vrouwtje..).
We zitten ondertussen al aan 175.12. Ik heb trouwens nog geen enkele vastloper gehad (afkloppen) en ik zit nu ongeveer halverwege het spel. Toch ook met een GeForce kaart, maar misschien gaat het gewoon beter omdat ik Vista 64-bit draaileonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:14:
[...]
De 174.74 Beta/WHQL drivers werken gewoon voor alle GeForce kaarten
Merkbaar prestatieverschil? Ik heb niets meegekregen over die nieuwe release.Wildfire schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:19:
[...]
We zitten ondertussen al aan 175.12. Ik heb trouwens nog geen enkele vastloper gehad (afkloppen) en ik zit nu ongeveer halverwege het spel. Toch ook met een GeForce kaart, maar misschien gaat het gewoon beter onder Vista 64-bit ofzo
Ik heb 175.12 Béta al geinstalleerd ja en die loopt kut met AC; In Crysis however 5 fps meer met SLIleonpwner1 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:38:
[...]
Merkbaar prestatieverschil? Ik heb niets meegekregen over die nieuwe release.
sudo apt-get rekt
Ho ho, van selectief quoten is hier geen sprake. Als je wilt dan quote ik je hele posts:leonpwner1 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:07:
[...]
Met "een dergelijke hype als met GTA of Crysis" bedoel ik "een hype van die omvang", dat is wat er impliciet mee gezegd wordt. Met "not much of a hype" doelde ik op die conclusie, dus dat is een mooi stukje selectief quoten (hoewel ik zelf ook selectief ge-quote heb uit die conclusie hoor, daar niet van). Het ligt er maar een hoe jij het interpreteert, maar ik heb nooit expliciet gezegd dat er totaal geen hype is rondom Assassin's Creed.
[...]
Dat klopt. Of het een hype is, volgens jullie wel, ik heb er niet veel van meegekregen. Wellicht omdat de 'hype' zover die er was zich geheel op de console heeft afgespeeld waar ik me niet mee bezig heb gehouden.
Een dergelijke hype als met GTA of Crysis is er ook nooit geweest met Assassin's Creed. Niemand die beweerde dat dit hét spel zou worden, niemand die zijn PC ging upgraden voor AC. Al vanaf het begin aan lees ik eigenlijk dat het maar een saai repetitief spel is volgens velen.
Dit zijn de posts waar ik de quotes vandaan haalde, nu mag je mij vertellen wat ik interpreteer ? Want hier staat gewoon twee keer letterlijk dat jij vind dat er weinig hype geweest is.Ik zie het verband niet zo. Ik heb het over het feit dat AC volgens tweakers.net een tegenvaller is, maar in de tekst is nergens op te maken dat er een overmatige media-aandacht voor het spel was, oftewel een hype. Alleen dat het tegenviel. Maarja, zelfs iets waar 0,0 aandacht aan besteed wordt kan tegenvallen nietwaar?
Je quote inderdaad mijn opmerking. Maar uit het verband gehaald. Want mijn opmerkingen gingen over de 2 opmerkingen die ik had gequote uit de conclusie van tweakers.net, en waren geen opmerkingen die in het algemeen golden voor de 'hype' rondom AC.KneoK schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:17:
[...]
Ho ho, van selectief quoten is hier geen sprake. Als je wilt dan quote ik je hele posts:
Dat klopt, er staat 2 keer letterlijk dat er in mijn ogen weinig hype is geweest, maar in je vorige post was het nog "gewoon geen hype". In mijn ogen interpreteerde jij mijn 2 opmerkingen dus alsof ik bedoelde dat er helemaal geen hype was, wat ik echter niet impliceerde.Dit zijn de posts waar ik de quotes vandaan haalde, nu mag je mij vertellen wat ik interpreteer ? Want hier staat gewoon twee keer letterlijk dat jij vind dat er weinig hype geweest is.
'Niemand' was hier inderdaad een hyperbool/understatement en verkeerd geplaatst. Er zullen vast enkelen zijn geweest die hun PC hebben ge-upgraded, maar hoeveel mensen zag (en zie je nog steedsJij zegt hier volmondig dat er niemand zijn pc bijvoorbeeld ging upgraden, daar heb je het gewoon mis. Ik heb zat topics op diverse fora gelezen maanden van tevoren waarin mensen in grote getalen liepen te patsen welke hardware ze al hadden aangeschaft of nog gingen aanschaffen. Dat jij dat niet hebt meegekregen of dat dat op GoT misschien niet zo aan de orde is geweest betekent niet dat het er niet geweest is.
Zeker, marketing heet dat. Maar marketing is niet gelijk aan overmatig aandacht schenken aan iets. Dat is iets wat de consument doet, waarna websites er op in spelen.Media aandacht is er ook geweest. Ze hebben niet voor niets dat mooie vrouwtje in allerlei filmpjes het commentaar laten doen.
Neuh, ik staaf mijn mening niet zozeer aan de reacties, maar meer omdat ik de hele ophef van "spel van het jaar" etc. heb gemist. Er waren enkelen die het het spel van het jaar noemden, maar GTA4 is in de ogen van de meeste mensen nog steeds een soort God, AC is dat niet.En je haalt twee zaken gigantisch door elkaar. Je hebt het continu over de hype voorafgaande aan het spel maar je staaft je eigen mening continu aan posts die gaan over hoe slecht het spel wel niet geworden is. Nu denk ik misschien te logisch, maar afkraken komt pas na de hype omdat tijdens de hype het spel nog niet eens is verschenen. Dat het nu achteraf tegenvalt doet niets af aan de hype die er wel geweest is.
Mijn belangrijkste vraag blijft overigens nog staan: waarom maak je ineens ergens ver in deel 3 van dit topic zo druk om de hype ?
DaRKie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:35:
[...]
Ik heb geen probleem met hoe ik ze omleg, eerder waarom ik ze omleg. Zoals ik eerder al zei: het is steeds het zelfde, geen kleine variatie erop, gewoon 100% hetzelfde.
Btw, leonpwner1, ik dacht dat jij geen gehypte games speelde?
Ik denk dat we het moeten laten rusten
[ Voor 63% gewijzigd door KneoK op 02-05-2008 16:43 ]
Zo ongeveerKneoK schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:42:
[...]
Ik denk dat we het moeten laten rustenWe interpreteren elkaar verkeerd terwijl we het beiden niet kwaad bedoelen denk ik.
Ik begrijp je wel iets beter na deze uitleg, ik ging er inderdaad vanuit dat jij je mening baseerde op wat je hier las maar jij probeert met je posts slechts uit te leggen wat je bevindingen zijn bij het lezen van die stukjes, zeg ik het zo goed ?
Nu nog in het andere topic de GTA fans geruststellenleonpwner1 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:48:
[...]
Edit: laten we sowieso maar met de discussie stoppen. Assassin's Creed was een hype, ik heb hem gekocht en een keer uitgespeeld en vond het wel een aardig spel. Dan zijn we er helemaal uit
[ Voor 36% gewijzigd door Kookie op 02-05-2008 23:31 ]
Het spel gaat niet m het freerunnen. Wel veel maar niet enkel. Overigens tis gewoon freerunnen wat je doet en niets anders.Kookie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:26:
haha, volgens mij hebben ze het allemaal van deze gozer afgekeken
http://youtube.com/watch?v=kWJHSyjVMY8
lijkt er wel verdacht veel op, hehe.
Anoniem: 260889
Dit is gedeeltelijk waar. Windows x64 ondersteund de meeste x32 applicaties, maar helaas gaat dit met assassins creed niet op. Ik maak zelf gebruik van een dell xps 720 h2o met windows ultimate x64. Bij het opstarten van de game krijg ik de foutmelding dat ik de originele dvd moet plaatsen. Ik heb ubisoft hierover benaderd en hen uitgebreide dxdiag statistieken meegezonden, helaas kreeg ik als standaard reaktie dat het spel niet ondersteund wordt op x64.leonpwner1 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:02:
[...]
Wat denk je nou zelf?
Vista x64 is x86-64, support beiden
Ik draai 'm anders perfect onder Vista Ultimate 64-bit. Legaal dus, niet een kopie ofzo, geen no-CD crack of wat dan ook.Anoniem: 260889 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:26:
[...]
Dit is gedeeltelijk waar. Windows x64 ondersteund de meeste x32 applicaties, maar helaas gaat dit met assassins creed niet op. Ik maak zelf gebruik van een dell xps 720 h2o met windows ultimate x64. Bij het opstarten van de game krijg ik de foutmelding dat ik de originele dvd moet plaatsen. Ik heb ubisoft hierover benaderd en hen uitgebreide dxdiag statistieken meegezonden, helaas kreeg ik als standaard reaktie dat het spel niet ondersteund wordt op x64.
Mocht je hem toch al aangeschaft hebben, net als ik, dan kun je dit probleem wel omzeilen door een nocd crack te gebruiken. Het nadeel daarvan is wel dat je een exe file opstart van de beta release en die wil nog al eens crashen.
[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 04-05-2008 00:01 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Werkt hier perfect op x64?Anoniem: 260889 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:26:
[...]
Dit is gedeeltelijk waar. Windows x64 ondersteund de meeste x32 applicaties, maar helaas gaat dit met assassins creed niet op. Ik maak zelf gebruik van een dell xps 720 h2o met windows ultimate x64. Bij het opstarten van de game krijg ik de foutmelding dat ik de originele dvd moet plaatsen. Ik heb ubisoft hierover benaderd en hen uitgebreide dxdiag statistieken meegezonden, helaas kreeg ik als standaard reaktie dat het spel niet ondersteund wordt op x64.
Mocht je hem toch al aangeschaft hebben, net als ik, dan kun je dit probleem wel omzeilen door een nocd crack te gebruiken. Het nadeel daarvan is wel dat je een exe file opstart van de beta release en die wil nog al eens crashen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zoals andere al aangeven, het spel draait gewoon onder x64. Jammer dat de helpdesk je met een dergelijk excuus afwijstAnoniem: 260889 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:26:
[...]
Waarschijnlijk zeggen ze precies het tegenovergestelde als iemand een klacht heeft terwijl hij speelt op x86, makkelijke manier van klanten helpenmorpheus schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:44:
[...]
Zoals andere al aangeven, het spel draait gewoon onder x64. Jammer dat de helpdesk je met een dergelijk excuus afwijst
Cunning linguist.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Anoniem: 123686
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 06-05-2008 11:06 ]
Ik meen dat je langs een aantal guards moet sneaken/vechten, dus gewoon je map volgen totdat je guards tegenkomt die je tegenhouden, groepje monks zoeken of de messen slijpen zodat je uiteindelijk bij de slavetrader uitkomt.Anoniem: 123686 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:58:
Zit nu in memory 'blok 4'. Missie na het uitschakelen van de 'Slave Trader'. Je moet dan 3 (van de 6) investigations doen om achter de opdracht te komen wie je moet uitschakelen.
Nu heb ik alle viewpoints en overige objectives (save civilian e.d.) al gehad in Acre, Jerusalem en Damascus. Krijg alleen geen lucht van waar ik moet zijn om achter de locatie van de einddoel te komen.
Heb wel gehoord dat ik op de 'courtyard' wat moet onderzoeken maar geen idee waar dat is en er lopen overal zoveel mensen rond![]()
Iemand een hint waar ik het moet zoeken, denk zelf ergens in Jerusalem.
(Ben nu op mijn wer, heb geen toegang tot het gehele internet - alles afgeschermd - en heb thuis geen internet. Lift soms wel eens mee met de buren)
Gaat om de missie daarnaKneoK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:25:Ik meen dat je langs een aantal guards moet sneaken/vechten, dus gewoon je map volgen totdat je guards tegenkomt die je tegenhouden, groepje monks zoeken of de messen slijpen zodat je uiteindelijk bij de slavetrader uitkomt.
Ik ben daar allang voorbij (zit ergens tegen het einde van memory block 5 nu), maar probeer eens je Eagle Vision. Missie doelwitten krijgen ook een aparte kleur normaal gesproken.KneoK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:25:
[...]
Ik meen dat je langs een aantal guards moet sneaken/vechten, dus gewoon je map volgen totdat je guards tegenkomt die je tegenhouden, groepje monks zoeken of de messen slijpen zodat je uiteindelijk bij de slavetrader uitkomt.
Prima idee, zal eens wat proberen te ontdekken......Wildfire schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:59:
[...]
Ik ben daar allang voorbij (zit ergens tegen het einde van memory block 5 nu), maar probeer eens je Eagle Vision. Missie doelwitten krijgen ook een aparte kleur normaal gesproken.
Heh, ik las "Missie van het uitschakelen van de 'Slave Trader'.".
[ Voor 19% gewijzigd door Spurlie op 07-05-2008 22:57 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je heet ook Leon?Spurlie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:52:
Na de verse nieuwe installatie de oude bestanden van C:\Users\Leon\AppData weer gekopieerd, maar nu ben ik toch mijn savegames kwijt...
NopeEdit//
Kan ik niet die lange gesprekken/filmpjes overslaan.
[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 08-05-2008 19:04 ]
sudo apt-get rekt
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
[ Voor 86% gewijzigd door Splinter Cell op 13-05-2008 20:20 ]
Anoniem: 233768
Helemaal mee eens. En die 16:9 verhouding is niet zo ergelijk als die unskippable cutscenes. Maar ze moeten beide gewoon gefixed worden ja.leonpwner1 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:37:
Ok great, hebben we nu weer normale verhoudingen ipv 9:16? Zijn de cutscenes nu skippable? Nee? Ok, dan laten we het spel lekker in z'n doosje zitten
Uhuh, fixed my ass. Ze hebben het renderpath er maar uitgesloopt en zeggen dat ze het gefixt hebben, dat is een mooie. Overigens claimden ze zelf dat er geen crashes op "DX10.1 enabled cards" optraden, maar juist op de "DX10.0 enabled cards".Fixed broken post-effects on DirectX 10.1 enabled cards
Excuse me? Ik draai Assassin's Creed al tijden zonder problemen onder Vista 64-bits. Of bedoelen ze hiermee dat ze een native 64-bit executable hebben gemaakt?Splinter Cell schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:18:
Patch is uit:
[..]
* Added support for x64 versions of Windows
Denk niet dat ze aan de hand van een patch een executable hebben geschreven voor 64-bit systemen, die afhankelijk van het OS die je gebruikt automagisch de executable vervangt.Wildfire schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:07:
[...]
Excuse me? Ik draai Assassin's Creed al tijden zonder problemen onder Vista 64-bits. Of bedoelen ze hiermee dat ze een native 64-bit executable hebben gemaakt?
Anoniem: 258893
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 13% gewijzigd door lredev op 20-05-2008 10:20 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ja, de standaardinstellingen met rust latenAnoniem: 258893 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:08:
Ik heb net zo'n Chillstream van Logitech gekocht voor Assassins Creed, maar kom er echt nie uit hoe ik dat ding in moet stellen om overal bij te kunnen...
Weet iemand hier hoe dat moet? De gekleurde knoppen heb ik al hetzelfde als rechtsboven in scherm, met L1 voor High Profile en R1 voor Target Lock, maar het lijkt wel of L2 en R2 een Z-as hebben en je ze niet als knop in kunt stellen. Ook kan ik de 4 verschillende wapens nergens meer kwijt.
Hebben jullie hier een oplossing voor?
H3llsing schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:49:
Heb net het spel uitgespeeld, heb gelezen dat nadat je de credits af hebt gekeken nog een soort 'Epilogue' kan spelen. Maar als ik weer in de Animus kruip kan ik alleen het laatste chapter opnieuw spelen wat ik dus niet wil.
Speel het voor de PC met de nieuwste patch.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Volgens mij is dat gewoon een hoax, of ze hebben er extra content in gegooid tov de Xbox versie (ik weet dat dat zo is, maar of het ook voor het einde geld.....)H3llsing schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:15:
ja dat weet ik, dat kon je al voor de credits.
Wat ik dus las is dat je nog verder kan spelen met Altair en er nog een kleine 'epilogue' was hoe het verder met hem gaat. en dat je daarna gewoon kan free-roamen.
[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 19-05-2008 09:38 ]
Ik had laatst wel het probleem dat ie de T knoppen niet pakte, dus die triggers achterop. en zo kon ik dus niet op high-profile komen. Maar als ik die wilde instellen dan geeft ie nog het signaal, terwijl hij niet erop staat. Want dan stelt ie de hat-schakelaar in op high profile, terwijl mijn hidden knife dan weggaat. Ja dat heeft ook geen zin.KneoK schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:27:
[...]
Ja, de standaardinstellingen met rust latenVolgens mij kun je in AC uit 2 drivers kiezen, de X-USB versie en gewoon de XBOX360 controller versie. Als je de X360 optie pakt dan wordt je gamepad precies ingesteld zoals je op je scherm ziet, dus alle hints verwijzen dan daadwerkelijk naar de juiste knop.
Ik heb met mijn Chillstream in ieder geval geen knoppen hoeven wijzigen.
Edit: lama, je hebt het al opgelost zie ik
Hoe kom je erop dan, ik kom niet voor bij het eerste dakje zegmaar, waar al de steunberen overheen hangen...?Gaargod schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:06:
Als ik wil klimmen ga ik naar Acre[.....] vind ik Acre echt de vetste stad om lekker te roof runnen... Vooral de kathedraal, damn dat is zeker het hoogste punt in het hele spel en wat is het heerlijk om daarbovenop te zitten en neer te kijken op de hele stad. De Leap Of Faith duurt ook echt lang [...]
[ Voor 11% gewijzigd door lredev op 21-05-2008 09:28 . Reden: gevonden ]
[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 22-05-2008 09:20 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Tja, de ene religieuze groep is wat sneller op de tenen getrapt dan een andere. Ik vind niet dat je dit soort zaken achter de game moet zoeken. Gewoon lekker spelen. Laten we wel wezen, de georganiseerde religie heeft genoeg kwaad veroorzaakt in het verre verleden.DeArmeStudent schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:34:
Als laatste denk ik dat er een internationale rel was ontstaan wanneer er 60 mujahideen-strijders hadden moeten worden vermoord, en geen kruisvaarders, terwijl ze dezelfde statement bij het opstarten hadden gegeven.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik vind het meer atheïstische trekjes hebben. Er was een leuke opmerking over de bijbel, dat ging over dat je niet alles moet geloven wat je leest. En toen werd er iets gezegd van "er is ook een boek die zegt dat de aarde in 7 dagen is gemaakt" (dat werd dus meer afgedaan als een sprookje).DeArmeStudent schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:34:
Hebben meer mensen het idee dat Assassin's Creed een anti-christelijke game is?
Als er naar het christendom of christenen verwezen wordt, komt dit meestal negatief op mij over...en daarbij moet je een stuk of 60 kruisvaarders doden...
Hoewel het algemeen tegengesproken wordt door de makers, is mij duidelijk dat deze nasmaak wel in de game zit, anders zouden ze bij voorhand al niet een statement erover hoeven te maken bij het opstarten van het spel.
Als laatste denk ik dat er een internationale rel was ontstaan wanneer er 60 mujahideen-strijders hadden moeten worden vermoord, en geen kruisvaarders, terwijl ze dezelfde statement bij het opstarten hadden gegeven.
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Ik heb laatst de nieuwste drivers van Nvidia geinstalleerd en daardoor liep het al een stuk soepeler.Hari-Bo schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:17:
Ik ben sinds gister in het bezit AC voor de pc. Ik heb een C2D 6400 + 2048MB RAM + XFX 8600GT 512MB maar het loopt niet zo super lekker. Ik heb natuurlijk al wat aangepast kwa detal niveau, maar kan ik beter onder DX10 of DX9 draaien?
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
En dan, dan ga je omhoog krijg je een pijlenregen + de rest wat achter je aan komt.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, komt er nog een volgende. Het blijft zo stil. Er zijn nog genoeg dingen, die ze beter kunnen fixen.leonpwner1 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:59:
Weet iemand of er nou nog een patch komt? Zou érg graag zien dat je die cutscenes kan skippen, dan ga ik weer overwegen om het spel opnieuw te gaan spelenHeb er niet voor niets 40 euro aan uitgegeven
Dan wens ik je veel succes... de groepen worden alleen maar groter.... defend, counter, defend, counter rammen, defend counter en doorrammen, en zo maar door.... met de richttoetsen kies je de aan te vallen dude.. enne opletten wie een stap doetHari-Bo schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:25:
Ik moet nu mijn 2e hit uitvoeren (slavendrijver) maar ik kan me geen enkele moment verdedigen, wat doe ik in godsnaam verkeerd.![]()
Want 1 op 1 verdedigen werkt goed, maar zodra ik in een groep terecht kom wordt je uiteraard ook vanachter aangevallen en die kan ik niet verdedigen, iemand tips?
ben wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat... beetje zomerstop tv-serie gevoel nu... (wel goed voor mijn productiviteit en sociaal leven trouwensSplinter Cell schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:11:
[...]
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, komt er nog een volgende. Het blijft zo stil. Er zijn nog genoeg dingen, die ze beter kunnen fixen.
[ Voor 20% gewijzigd door lredev op 17-06-2008 12:15 ]
Op die houtenstelling klimmen. Dan komen ze 1 voor 1 er ook opHari-Bo schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:39:
[...]
En dan, dan ga je omhoog krijg je een pijlenregen + de rest wat achter je aan komt.
Geweldig, een paar guards boos maken, dan de hele stad twee keer doorstormen zodat zo'n beetje drie kwart van de guards achter je aan zit en dan ergens een dak op springen en je vanaf daar verdedigenlredev schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:13:
[...]
Dan wens ik je veel succes... de groepen worden alleen maar groter.... defend, counter, defend, counter rammen, defend counter en doorrammen, en zo maar door.... met de richttoetsen kies je de aan te vallen dude.. enne opletten wie een stap doetWat ik ook vaak deed is op een dakje staan... dan sla je ze er zo vanaf
(pijlen zijn dan wel een probleem, maar je kan die archers ook hitten voor je je hit doet...)
Anoniem: 86074
Hoe zet je die ondertiteling aan? (xbox360)NeoMe schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:58:
Na GTA4 ben ik nu begonnen aan AC. Supermooie beelden worden op mijn HD-LCD getovert, echt geweldig...alles voelt goed aan en speelt lekker weg.
Tevens mijn complimenten voor de functie:
- Cut-Scene doorspoelen/overslaan.![]()
- Nederlandse ondertiteling.
- Steeds dezelfde teksten en opmerkingen.
- Steeds dezelfde gevechten en lekker counteren.
[ Voor 10% gewijzigd door buddow op 29-06-2008 09:51 ]
Ik denk dat we een werkgroep moeten oprichten voor het beter herkennen en accepteren van ironie in welke vorm dan ook. En dat we ons vooral moeten richten op het onderdeel "gamers irony" en how to go from noob to pro.buddow schreef op zondag 29 juni 2008 @ 09:38:
[...]
Hoe zet je die ondertiteling aan? (xbox360)
En hoe weet je zeker dat je alle side-missions doet, kan je je 'vooruitgang' ergens controleren? Bijv. X% van het totaal...
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dan heb je te lang door gespeeldDonnas-A schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:55:
Ik ben sinds vorige week ook begonnen met deze game! En ik moet zeggen dat ik "tot nu toe" de herhaling opzich wel mee vind vallen. De herhaling word gecompenseerd door de zweer en de gigantische mooie graphics. Maar ik heb nu net pas mn paardje en heb nog niet echt zo lang gespeeld maar nogmaals tot nu toe vind ik het echt een toffe game!
Flickr PSN ID= cheironnl
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq