Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
RappieRappie schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:07:
LOL.

Dit spel is trouwens wel erg zwaar op 1920x1200. En dat is niet echt aan de graphics af te zien imho. Ik weet niet hoeveel FPS ik precies heb, maar je zou toch mogen verwachten dat mijn systeem (zie onderin) niet al teveel problemen zou mogen hebben met dit spel.

Het zou kunnen zijn dat SLi nog niet optimaal werkt met dit spel (het is ook nog maar net uit op de PC). Naja, straks nog maar even een setje nieuwe drivers proberen. :)

@ hierboven; alvast bedankt, ik zal eens kijken. :)
zal toch iets fout zitten bij je. ik draai hem full op 1680x1050 met een momenteel stock draaiende E6600 en een hd2900xt zonder haperingen of wat dan ook. als ik dan jou systeem bekijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
Ik heb wel in hele open gebieden dat tie wel echt gaat hakkelen.

Ik speel de game alles op het hoogst in res 1680x1050.
Is dat normaal met dit systeem.

asus pw5 dh deluxe
c2d E6600
4 gig ram ddr2
geforce 8800 gts (640mb)
windows vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:01

justifire

Shut up and squat !!

RappieRappie schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:07:
LOL.

Dit spel is trouwens wel erg zwaar op 1920x1200. En dat is niet echt aan de graphics af te zien imho. Ik weet niet hoeveel FPS ik precies heb, maar je zou toch mogen verwachten dat mijn systeem (zie onderin) niet al teveel problemen zou mogen hebben met dit spel.

Het zou kunnen zijn dat SLi nog niet optimaal werkt met dit spel (het is ook nog maar net uit op de PC). Naja, straks nog maar even een setje nieuwe drivers proberen. :)

@ hierboven; alvast bedankt, ik zal eens kijken. :)
Draai hier constant op 60fps (vsync) op 2560x1600 4xAA 16xAF
Heerlijke engine dus, en retescherpe beelden :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 21:10
als ik mijn graphics op standaard laat staan wat wil zeggen alles open behalve multisampling (reso 1680x1050) dan krijg ik een 19 fps, zet ik alles op het laagste krijg ik 22 fps. Het enige wat echt wat uitmaakt is de resolutie maar als ik op 800 x 600 speel met alles op het laagste krijg ik maar 40 fps en op het hoogst een 35. iemand een idee?

core 2 duo @ 2,7 , 2gb ram en 7950 gx2

edit: laatste drivers van guru3d afgehaald, resultaat, spel blijft hangen na intro filmpjes

[ Voor 10% gewijzigd door sprankel op 19-04-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:24:
[...]

En de prijs van jouw systeem + stroomrekening? ;)

Desalniettemin draait het hier ook prima op hoogst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Uitgespeeld. Tof einde en vond het een erg tof spel :)

Alleen jammer dat je niet echt makkelijk terug de wereld in kan om dingen die je nog moet halen te vinden. Je moet meestal toch een oud memory block in waarbij je dan ook gelijk ALLES opnieuw kan doen. En dat je cutscenes niet kunt skippen is dan ook wel heel erg irritant.

Vlaggetjes en en templars zoeken wordt waarschijnlijk ook irritant als je er nog maar een paar moet en geen idee hebt waar je moet kijken :p

Jammer, want ben eigenlijk nog niet klaar met de game, maar er valt gewoon weinig meer te doen :)
Desondanks zeker een 8 of 9 waard als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Xrenity, ik heb een vraag over het einde van het spel...

spoiler:
Ik heb net die 9 clones van Al Mualim gedood, en nu moest ik tegen hem zelf vechten... Dus ik doe een grab break, maar toen ging ineens al m'n leven eraf en was Al Mualim verdwenen... Toen bleef m'n beeld een kwartier land blauw/rood knipperen, en heb geen idee wat ik moest doen... Heb het spel toen maar afgesloten.

Einde (laatste missie) is trouwens wel ubervet _/-\o_ Heb er zeker van genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
leonpwner1 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:45:
Xrenity, ik heb een vraag over het einde van het spel...

spoiler:
Ik heb net die 9 clones van Al Mualim gedood, en nu moest ik tegen hem zelf vechten... Dus ik doe een grab break, maar toen ging ineens al m'n leven eraf en was Al Mualim verdwenen... Toen bleef m'n beeld een kwartier land blauw/rood knipperen, en heb geen idee wat ik moest doen... Heb het spel toen maar afgesloten.

Einde (laatste missie) is trouwens wel ubervet _/-\o_ Heb er zeker van genoten.
spoiler:
Mualim 'teleport' door de tuin heen :) Dus je doet waarschijnlijk een grab break/counter op hem, en dan verdwijnt ie. Zie je hem vanzelf ergens anders in de tuin staan. Als je dan naar hem toe loopt stopt dat rood/blauw knipperen ook, en na een paar keer zal hij niet meer teleporten, maar kun je hem gewoon in elkaar meppen ;)

En ja, zeker tof :)
Coole effecten ook zo naar het einde toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Xrenity schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:55:
[...]

spoiler:
Mualim 'teleport' door de tuin heen :) Dus je doet waarschijnlijk een grab break/counter op hem, en dan verdwijnt ie. Zie je hem vanzelf ergens anders in de tuin staan. Als je dan naar hem toe loopt stopt dat rood/blauw knipperen ook, en na een paar keer zal hij niet meer teleporten, maar kun je hem gewoon in elkaar meppen ;)
Thx, even proberen :)
En ja, zeker tof :)
Coole effecten ook zo naar het einde toe.
spoiler:
Echt heel Jeruzalem door gerend en in elke straat gevochten tegen die gasten, tot iedereen eindelijk dood was :P Was echt tof bij dat strand (Arsuf) dat je al die Moslims dat strand ziet verdedigen (archers die allemaal pijlen afschieten) en die kruisvaarders die aanvallen. En dat ik later terug kwam in Masyaf, heel ander kleurenschema ineens, zag er zeker tof uit. En ook tof die die gozer met wie je ruzie had in het begin je dan ineens komt helpen als een goede vriend.

Heb nog een stapel hele mooie screenshots gemaakt :) Zal eens kijken of ik wat kan posten binnenkort, eventueel een aantal onder spoiler (voor de mensen die niet willen weten wat er aan het einde gebeurt).

edit: en uitgespeeld :) Vind het einde helemaal niet zo raar hoor. Duidelijke hint naar het volgende deel :) Maakt het wel spannend.

In het begin vond ik die Desmond shit echt gaar, toen wilde ik alleen de Assassin uithangen. Nu, aan het einde van het verhaal, ben ik juist interesse gaan tonen voor het algemene verhaal. Kan niet wachten op deel 2 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Avalaxy op 19-04-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
spoiler:
Volgens mij heb ik een bug...

Ik probeer het spel uit te spelen. maar ben vast gelopen.

Ik die wat ""Donkere stad" moet ik vlakbij de ingang 2 gaurds afluisteren. die staan naast een fontein(klinkt bekend?) er zijn 2 bankjes en een marktkraam. Enkel kan ik ze niet afluisteren : :? Als ik op bijde bankjes ga zitten niet. en als ik tussen de mensen van de marktkraam ga zitten niet. Het lukt maar niet.

Weet iemand hoe dit komt?

en alstublieft praat even niet over deze post heen....

alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door ikbengoofy op 19-04-2008 21:37 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
ikbengoofy schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:36:
spoiler:
Volgens mij heb ik een bug...

Ik probeer het spel uit te spelen. maar ben vast gelopen.

Ik die wat ""Donkere stad" moet ik vlakbij de ingang 2 gaurds afluisteren. die staan naast een fontein(klinkt bekend?) er zijn 2 bankjes en een marktkraam. Enkel kan ik ze niet afluisteren : :? Als ik op bijde bankjes ga zitten niet. en als ik tussen de mensen van de marktkraam ga zitten niet. Het lukt maar niet.

Weet iemand hoe dit komt?

en alstublieft praat even niet over deze post heen....

alvast bedankt.
Waarom gaat het niet dan? Gewoon met F locken op je doel en dan E drukken om te listen'en. Ging bij mij iig prima.

Die 'donkere stad' heet overigens Acre ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Heb sins gister de collecters idition binnen, very nice game :D grafish mooi, alleen de dingen in de verte zijn minder mooi helaas. (merk je vooral goed als je op een hoge toren zit en dan om je heen kijkt).

Ik ben overgens nog niet ver maar heb me eerste assasin achter de rug! Tis echt wel tof mensen!

De kans is alleen best groot dat het herhaal werk gaat worden. :/ (wat ik hier ook in het topic lees)... Ik merk het nu al een klein beetje met mensen redden enzo.

Maar we gaan vrolijk verder spelen :) !

* Dutchie! heeft wel een wireless xbox 360 controller voor de pc aangeschaft 8) en ook alvast voor de Racegame GRID!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"GrID is een spel dat je altijd beter met stuurwiel Moet spelen , controllers zijn half werk M.I.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

leonpwner1 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:20:
Waarom gaat het niet dan? Gewoon met F locken op je doel en dan E drukken om te listen'en. Ging bij mij iig prima.
En anders, pak 1 van de andere investigations ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 22:17

Format-C

Tracing Rays

justifire schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:24:
[...]

Welke drivers gebruik je? En draai je Vista of XP?

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 20-04-2008 10:26 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Het is echt irritant dat je niet gewoon cutscenes kan skippen ;(
Elke keer als ik nu iets wil herspelen moet ik alles dus weer af kijken. Belachelijk. Al sloeg ie nou iig nog op waar ik was tijdens het herspelen, maar ook dat wordt niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:38:
Het is echt irritant dat je niet gewoon cutscenes kan skippen ;(
Elke keer als ik nu iets wil herspelen moet ik alles dus weer af kijken. Belachelijk. Al sloeg ie nou iig nog op waar ik was tijdens het herspelen, maar ook dat wordt niet gedaan.
Daar erger ik me dus ook aan. Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan zodat iedereen het verhaal wel "moet" volgen. Heb hem ook uitgespeeld en wil nog even al die dingen collecten etc, echter nu moet ik eerst weer al die filmpjes bekijken, belachelijk! Heb alt F4 gedaan en ga voorlopig niet meer verder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Er zal wel een patch/tweak moeten komen die het mogelijk maakt dat je de cutscenes kan skippen.Want de replay waarde is hierdoor nu behoorlijk laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 00:45
Zo, ik heb 't spel uitgespeeld. Gok dat ik d'r een uurtje of 15 'actief' mee bezig ben geweest, hoewel Xfire 24 beweert. :P Hoe dan ook, dat was inclusief de nodige tijd 'rondslingeren' en 'guards doorklieven' en dat geeft wel aan dat dit spel niet al te uitgebreid is.

Ik denk dat de meeste mensen 't net zoals mij hebben ervaren als in het begin heel vernieuwend, vermakelijk en spannend maar naar 't einde toe gewoon jammerlijk hetzelfde en eentonig. In het begin is 't leuk om de stukken info allemaal bij elkaar te rapen maar na 'n aantal keren ging ik gewoon voor de minimale hoeveelheid en rushte ik er doorheen. Een gemiste kans.

Daarnaast is de replaywaarde idd niet al te hoog. Hoewel AC redelijk sandbox is imo wordt je daar wel in beperkt omdat je zoals gezegd cutscenes niet kan skippen. Daarnaast vind ik sidequests zoals "Zoek de 100 vlaggen!" vrij nutteloos en een weinig creatieve manier om de speler bezig te houden.

Al met al vond ik het dus zeker de moeite waard, dat wel. Het is net 'n bezoek aan 'n pretpark. De eerste keer (= begin van het spel) is alles nieuw, wil je alles ontdekken en is alles de shit, maar de daaropvolgende bezoeken (= naarmate je vordert in het spel) is het weliswaar nog steeds leuk, maar heb je 't allemaal al 'ns voorbij zien komen. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Hmm, vond het juist toffer worden aan het einde. Er was echt een soort spanning van 'het einde nadert' zeg maar. Mensen kregen meer respect voor je, je laatste missies waren in zicht... En dan natuurlijk die laatste missie zelf :) En de verhaallijn rond die professor met die animus begon ik ook wel erg interessant te vinden aan het einde.

En noway dat ik er maar 15 uur mee bezig ben geweest... Als je in elke stad die citizens helpt en de eagle views doet zoals het hoort, en daarna die sidequests allemaal doet ben je er echt wel snel 40 uur mee bezig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Na.... ik vind vooral dat de game te makelijk is. Kijk naar GTA of zo. Daar had je van die missies waar je moest vliegen met een helicopter. Dat was redelijk moeilijk en heel vaak moest je dan overnieuw beginnen. Maar als het dan uiteindelijk lukte dan was de voldoening wel veel hoger.
Bij AC kan je niet veel verkeerd doen. Waarom doen ze het niet zo dat als je ontdekt wordt bij een aanslag dat de kans dat je dan dood gaat veel hoger is? Als je nu ontdekt word kun je gewoon gaan vechten en dat vechten is ook kinderlijk eenvoudig. Ze gooien je ook wel eens op de grond maar dan maken ze je niet af. En jij kunt wel counteren op iemand waarna hij meestal dood is maar op jouw aanvallen counteren ze nooit. Kortom het spel mocht veel meer een uitdaging zijn als het nu is.
Ik heb nu ongeveer 10 uur gespeeld en ik zit bij blok 4 denk ik.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Oke, ik zal niet ontkennen dat je de spelduur langer kan zijn maar de vraag is of je 't niet kunstmatig gaat maken dan. En dat vind ik bij AC wel 't geval. Normaal ben ik iemand die in RPG's e.d. alle sidequests en bonus-dingen wil doen, alles uit 't spel wil halen. Maar dan zijn al die quests ook anders. Ik vind het prima om een paar keer een citizen te redden van de guards, maar om tientallen keren dezelfde guards te killen en hetzelfde 'dankjewel' riedeltje te horen is voor mij niet echt iets wat waarde toevoegt aan het spel of de spelervaring. Zelfde voor de inquiries die je maakt. Het is altijd exact hetzelfde.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Heb hier nogal rare evaringen, beeld is onscherp en ik heb hang up's in grote steden.
Draai 1600x1200 met 2xAA en 16xAF

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 07:33
Kain_niaK schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:29:
[...]
Ze gooien je ook wel eens op de grond maar dan maken ze je niet af. En jij kunt wel counteren op iemand waarna hij meestal dood is maar op jouw aanvallen counteren ze nooit. Kortom het spel mocht veel meer een uitdaging zijn als het nu is.
Ik heb nu ongeveer 10 uur gespeeld en ik zit bij blok 4 denk ik.
later in het spel counteren ze juist wel, ook counter grab. dit is even vervelend, maar makkelijk op te lossen door zelf te counteren :-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
leonpwner1 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:33:
Hmm, vond het juist toffer worden aan het einde. Er was echt een soort spanning van 'het einde nadert' zeg maar. Mensen kregen meer respect voor je, je laatste missies waren in zicht... En dan natuurlijk die laatste missie zelf :) En de verhaallijn rond die professor met die animus begon ik ook wel erg interessant te vinden aan het einde.

En noway dat ik er maar 15 uur mee bezig ben geweest... Als je in elke stad die citizens helpt en de eagle views doet zoals het hoort, en daarna die sidequests allemaal doet ben je er echt wel snel 40 uur mee bezig hoor.
Klopt, maar hoeveel procent van de gamers zal alle citizens helpen en alle sidequests doen, plus het feit dat het nog extra moeilijk gemaakt wordt door de memory block system.Dus dan is het percentage wat die 40 uur haalt erg klein imo.
Ik heb er zelf ook 1-2 dagen over gedaan.Maar dat komt omdat ik de leaked versie had gespeeld, waardoor ik geen problemen met combat en andere basics heb gehad.

En juist door het naderende einde+plus goed verhaal ging ik expres rushen om het einde(verhaal) te zien ipv van 100 vlaggetjes te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik vind eigenlijk dat er te weinig citizens zijn, hier staan ze op het maximum, en nog zijn er zoveel minder dan op de filmpjes. :|

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Precies wat Hasib zegt eigenlijk. Naar het einde werd het verhaal veel interessanter,
spoiler:
waardoor de scenes buiten de Animus veel 'leuker' werden en ik de Assassin-kills ging rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 02:57:
"GrID is een spel dat je altijd beter met stuurwiel Moet spelen , controllers zijn half werk M.I.!
Controller werkt ook hardstike prima! beter dan struurtje vind, tenzij je thuis een arcade-kast opstelling hebt :p ;) /mening

Weer verder gespeeld... mensen... blijft echt een pracht game zeg!! Het paard rijden, in vollevaart vind ik beetje onhandig... soms is het echt, bang tegen de rots, stuiter de andere kant op, bang tegen andere rots, stuiter en weer verder rossen :p en dan nog de guards die gewoon 2 kilometer ff sprinten met hun armor aan :p Zijn natuurlijk detail dingetjes... maar ik vind de game geweldig!

Zoiezo hou ik al van middeleeuwen / kruisridders/tochten / architectuur/gebouwen van die tijd dus dat scheeld al enorm :D tis dat ik morgen moet werken, maar anders ik zou er zo een nacht doorheen trekken! en dat heb ik niet zo heel snel! (alleen met call of duty 4...en daarvoor kan ik me geen game meer herrineren die me gelijk super boeide... misschien episode 1 van halflife.... :/ )

Goed. Ik ga naar bed, wie nog twijfelt of je deze game moet halen: halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Bij AC kan je niet veel verkeerd doen. Waarom doen ze het niet zo dat als je ontdekt wordt bij een aanslag dat de kans dat je dan dood gaat veel hoger is? Als je nu ontdekt word kun je gewoon gaan vechten en dat vechten is ook kinderlijk eenvoudig. Ze gooien je ook wel eens op de grond maar dan maken ze je niet af. En jij kunt wel counteren op iemand waarna hij meestal dood is maar op jouw aanvallen counteren ze nooit.
Dat heb ik ook ondervonden. Bij die 2e (?) missie in dat pakhuis moet je eerst 7 of 8 van die knuppels omleggen. Dat heb ik echt vaak opneiuw moeten doen terwijl als ik gewoon in de stad loop, ik er geen probleem mee had. Uiteindelijk ben ik maar op zo'n houtenstelling gaan staan en gewoon gewacht tot er 1 voor 1 op sprongen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
N0taFAma schreef op maandag 21 april 2008 @ 00:35:
Heb hier nogal rare evaringen, beeld is onscherp en ik heb hang up's in grote steden.
Draai 1600x1200 met 2xAA en 16xAF
Draai je XP en is je beeld vanaf het midden diagonaal, rechtsonder onscherp? Zeg maar pixalisatie?

Dan moet je de aspect ratio fix gebruiken, die lost ook dat probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb sinds kort ook wat problemen.

Kspeelde eerst de 'bugged' versie, waar ik Jeruzalem niet in kon, maar nu de gewone waar alles zou moeten ok zijn. Spel geinstalled, saves derop gezet, kstart alles op en dan krijg ik raar probleempje.
M'n reso en graphics enzo zijn hetzelfde als in de vorige versie (logisch omdat ik men save van die versie gebruik). Maar toen ik probeerde te spelen, begon hij nogal raar te 'laggen'.

Ik kroop op mijn paard, begon te lopen, maar alleen was dat nogal in een soort van slow-motion. Niet echt fps lag ofzo, dat m'n systeem het niet kan draaien, maar echt raare stootjes. Precies een seconde nogal slowmotion achtig, dan stootje (alsof je eventjes het beeld stil zet), dan weer slowmotion, dan weer eventjes stilzetten, enzoverder. Alhoewel je het niet écht stilstaan kunt noemen, het is meer een zeer traag beeld ertussen zo, echt raar.

Heb dan het spel uninstalled, opnieuw installed, maar nog altijd zelfde probleem, ff een reboot gedaan, nog altijd. Nu vandaag terug uninstalled, drivers ervan gegooid, nieuwe erop gezet (169.21_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe), dan terug installed, maar nog altijd hetzelfde probleem :(.

Als er iemand een gelijkaardig probleem had, of hier raad mee kan, help me :(. Kwil terug spelen :p.

Oja, en m'n specs:
Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/7721/assinscreedtb4.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Heb precies hetzelfde. De "bugged" versie liep bij mij vele malen soepeler dan de gold-versie nu. Valt weinig aan te doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, feit is wel dat die versie ook installed staat op mijn vriend zijn pc, en het daar nog altijd soepel draait :(
Jammer :(

Indien er toch iemand iets zou weten, let me know! ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
En jij kunt wel counteren op iemand waarna hij meestal dood is maar op jouw aanvallen counteren ze nooit.
Ze counteren je wel hoor, heb al vaak genoeg een trap in m'n buik gehad nadat ik een aanval uitvoerde.
TEAMIKKE schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:41:
[...]

Dat heb ik ook ondervonden. Bij die 2e (?) missie in dat pakhuis moet je eerst 7 of 8 van die knuppels omleggen. Dat heb ik echt vaak opneiuw moeten doen terwijl als ik gewoon in de stad loop, ik er geen probleem mee had. Uiteindelijk ben ik maar op zo'n houtenstelling gaan staan en gewoon gewacht tot er 1 voor 1 op sprongen :P
Er is geen pakhuis bij de 2e missie. De eerste 2 missies zijn die wapenhandelaar in Damascus en die gozer met al die gekken in Acre. En dat is simpel hoor, gewoon blenden met die monks, dan vallen ze je niet aan.
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:39:
Heb dan het spel uninstalled, opnieuw installed, maar nog altijd zelfde probleem, ff een reboot gedaan, nog altijd. Nu vandaag terug uninstalled, drivers ervan gegooid, nieuwe erop gezet (169.21_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe), dan terug installed, maar nog altijd hetzelfde probleem :(.
169.21 WHQL is helemaal niet nieuw, dat is een oude. De nieuwste is 174.74 als ik me niet vergis, zoek even op guru3d.com. Verder zou je even kunnen defragmenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:12
leonpwner1 schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:25:

Er is geen pakhuis bij de 2e missie. De eerste 2 missies zijn die wapenhandelaar in Damascus en die gozer met al die gekken in Acre. En dat is simpel hoor, gewoon blenden met die monks, dan vallen ze je niet aan.
2e missie kon je toch al zelf bepalen?? De 1e assassin vind sowieso plaats in Damascus, maar daarna kan je toch zelf kiezen naar welke stad je gaat? Volgens mij heb ik die gozer met die freaks als 3e gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds niet veel verder..zit nu geloof ik in Memory Block 2, waar je alles weer opnieuw moet leren...daar begint het voor mijn gevoel dus pas...heb een kerel moeten pickpocketen etc...ging overigens wel allemaal goed en ik heb weer beschikking over een zwaard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Gaargod schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:06:
[...]

2e missie kon je toch al zelf bepalen?? De 1e assassin vind sowieso plaats in Damascus, maar daarna kan je toch zelf kiezen naar welke stad je gaat? Volgens mij heb ik die gozer met die freaks als 3e gedaan...
Nee, je kunt kiezen... Acre of Damascus. Er is geen pakhuis in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Ja dan zit je idd nog maar op het begin.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:59
leonpwner1 schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:18:
[...]

Nee, je kunt kiezen... Acre of Damascus. Er is geen pakhuis in het spel.
Bedoelt hij niet bij de slavendrijver? Dat ziet er uit als een pakhuis.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:14:
[...]

Bedoelt hij niet bij de slavendrijver? Dat ziet er uit als een pakhuis.
Idd. En als je het filmpje volgt dan zegt er iemand op een moment: '' His base of operation is an warehouse in b' labla of the city. '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Ja dat is zo'n gebouw waar ze mensen gevangen houden, maar dat is pas in Jeruzalem, dat is als je al verder in het spel bent.

[ Voor 6% gewijzigd door Avalaxy op 21-04-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Hallo Peeps,

Ik heb een tijd terug een exemplaar van de PS3 versie van AC gewonnen hier met de Tweakers prijsvraag, alleen zat daar geen boekje of zo bij. Nu weet ik wel dat het spel je alles wat je nodig hebt uitlegt, maar ik zou toch graag een stukje naslagwerk hierover willen hebben. Is er ergens een overzicht van de besturing of een elektronische versie van het boekje dat standaard in de verpakking van de PS3 versie zit te verkrijgen?

Weet iemand waar ik dat zou kunnen vinden? Het zoeken op Google leidt al gauw naar complete strategy guides en walktroughs, terwijl ik eigenlijk alleen een overzicht van de besturing en opties wil hebben.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:15
Ik heb per ongeluk mijn profiel delete :S Ik zat in Block 6. Ik heb toen maar een 100% save game gedownload, maar volg nu niets meer van de game.

Ik wil uitleggen waar ik gebleven was en een vraag stellen, maar wil dat in zo'n zwart gebied plaatsen zodat mensen die hier nog niet zijn, dit ook niet hoeven lezen, hoe werkt dat? (spioler)

spoiler:
Ik was geëindigd bij het gedeelte in block 6 waar je opzoek gaat naar die Robert (beravenis). Dat blijkt dan een vrouw te zijn... Toen ik de save game ging spelen zag ik ineens dat de Master een verader bleek te zijn... Maar als ik het einde van deel 6 wil spelen, moet ik heel block 6 opnieuw doen.
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd aan het einde van deel 6.
En wat die gouden bol is die aan het einde van het spel op de grond ligt (die schat waar het allemaal om draait?

[ Voor 85% gewijzigd door Monda op 21-04-2008 16:58 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
Oke dat is dus opgelost.

Om toch nog nut te geven. Ik vond het spel wel een zeer goed verhaal hebben met een leuk plot. Ik kijk ook wel heel erg uit naar deel 2, welke er hopelijk komt. Hopelijk fixen ze dan alle tekort komingen van de het eerste deel die hierboven al 40 x genoemt zijn.

Verder gewoon top game :)

[ Voor 82% gewijzigd door Taenadar op 21-04-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-09 20:56
spoiler:
Aan het einde van blok 6 is er een oorlog tussen die fransen (acre) en turken (jeruzalemn en damascus) daar vecht ej daan een beetje door en dan kom je bij de fransen, de koning van Acre en die andere gozer die bij die ene missie bij de koning staat, volgens mij de generaal, die vermoord je dan, hij verteld je dat de assassin leider een verader is, in block 7 ga je naar hem toe en dan own je hem

maar weet iemand of er nog een vervolg komt? Want het verhaal in de moderne tijd is niet echt afgelopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Monda schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:22:

spoiler:
En wat die gouden bol is die aan het einde van het spel op de grond ligt (die schat waar het allemaal om draait?
Die schat uit het begin, the piece of Eden, die elke keer te zien is in de cutscenes.
Zamoraak schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:48:
maar weet iemand of er nog een vervolg komt? Want het verhaal in de moderne tijd is niet echt afgelopen :/
Mr. Obvious, gebruik even de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 08:54

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Zamoraak schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:48:
spoiler:
Aan het einde van blok 6 is er een oorlog tussen die fransen (acre) en turken (jeruzalemn en damascus) daar vecht ej daan een beetje door en dan kom je bij de fransen, de koning van Acre en die andere gozer die bij die ene missie bij de koning staat, volgens mij de generaal, die vermoord je dan, hij verteld je dat de assassin leider een verader is, in block 7 ga je naar hem toe en dan own je hem

Succesvol spel met goede verkoopcijfers, een open einde, en spelers die vragen of er een vervolg komt. Ja, alle ingredienten zijn aanwezig voor een tweede deel ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt me op hoe veel er gepraat word over repetitive gameplay, en hoe weinig er gepraat wordt over de diepgang van het verhaal...

Welke voor jouw het belangrijkste is zal denk ik heel erg je beleving beinvloeden.. Rushen is not done als je geeft om het verhaal denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Merovingian schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:02:
[...]
Succesvol spel met goede verkoopcijfers, een open einde, en spelers die vragen of er een vervolg komt. Ja, alle ingredienten zijn aanwezig voor een tweede deel ;)
Daar gaat het niet eens om, ze gaan nu echt niet besluiten om een vervolg te maken omdat het goed verkoopt... Dat stond al ver van tevoren vast. Het einde is niet raar, het is gewoon logisch dat het midden in de 'actie' stopt waarna je moet wachten op het vervolg.

Er was toch hopelijk niemand die dacht dat dit een stand-alone game was zonder vervolg? :X Lekker verhaal zou het dan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 15:32
Voor de liefhebbers:
Hier een goede handleiding om het beste uit Assassin's Creed te persen. Je kan alle andere guides en tweaks opzich overslaan, ondanks dat er dik op gehamerd wordt. Als je niet op de hoogte bent van je systeem e.d. dan zijn de andere handleidingen wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:29:
valt me op hoe veel er gepraat word over repetitive gameplay, en hoe weinig er gepraat wordt over de diepgang van het verhaal...

Welke voor jouw het belangrijkste is zal denk ik heel erg je beleving beinvloeden.. Rushen is not done als je geeft om het verhaal denk ik..
Hoewel ik het eens ben dat een verhaal in een spel belangrijk kan zijn (ligt er net aan wat voor type spel), blijft gameplay altijd belangrijker. Je speelt een spel. Je leest geen boek en je kijkt ook geen film.

En hoe kan je het verhaal van Assassin's Creed rushen? Je kan niet eens de cut-scenes (wat het enige is dat met het verhaal te maken heeft) overslaan. :')

In spellen zoals Deus Ex zit een goed verhaal. Een verhaal dat je absoluut niet werd opgedrongen: je kon door cut-scenes heen rushen en het meeste van het verhaal moet je in dat spel eigenlijk uit andere bronnen dan de rode draad vinden. Toch zoog dat spel je op in het verhaal. Waarom? Je keek uit naar wat er verderop zou gebeuren. Wat doet Assassin's Creed? Je doet onderzoek, je dood iemand, je hoort weer wat verhaal aan, je doet onderzoek, je dood iemand, je hoort weer wat verhaal aan, etc... Nu heb je constant het idee van "ja, ja... lul maar door... dan kan ik zometeen weer beginnen met het reizen naar de volgende stad waar ik weer een moord kan voorbereiden". Met andere woorden: je weet al wat er gaat komen qua gameplay. Van spellen zoals Deus Ex wist je dat niet. En als je niet weet wat er gaat komen, dan let je al meteen meer op (vooral omdat in het verhaal ook hints verwerkt kunnen zitten die helpen in de gameplay).

Ook een klein minpuntje over het verhaal van Assasin's Creed: het spel slaat constant delen over door de machine waar je in ligt. Het voelt dan aan alsof je gaten hebt in het verhaal (terwijl dat misschien helemaal niet zo is). Je komt hierdoor nooit echt in-character.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

leonpwner1 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:33:
Als je in elke stad die citizens helpt en de eagle views doet zoals het hoort, en daarna die sidequests allemaal doet ben je er echt wel snel 40 uur mee bezig hoor.
Nofi, maar da's BS. Ik heb alle citizens geholpen en alle sidequests gedaan en ik speelde het uit in 11uur (max. 12 iig). En dan heb ik om eerlijk te zijn nog niet écht (al te hard) gerusht, maar ik ben natuurlijk niet het halve spel aan het <blenden> geweest :p

De templars en vlaggetjes nam ik mee als ik ze zag, maar ik ben er niet naar gaan zoeken. Imo is dat een soort "onecht" verlengen van speelduur...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Elvis schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:05:
[...]

De templars en vlaggetjes nam ik mee als ik ze zag, maar ik ben er niet naar gaan zoeken. Imo is dat een soort "onecht" verlengen van speelduur...
Je krijgt er ook niets extra's voor. Ja, blauwe of witte streepjes in het DNA-profiel van het apparaat. En daar doe je het allemaal voor... :/

Het past bovendien niet in het spel: zou de 'echte' Altaïr zoveel tijd besteed hebben aan het vinden van vlaggetjes? Ik denk dat hij wel wat beters te doen had in zijn tijd. Templars uitmoorden wanneer je ze tegenkomt begrijp ik wel, maar om nu specifiek die gasten actief op te zoeken... Al wil ik een stevig gevecht, mep ik wel een wachter in zijn gezicht en ren ik traag wat rondjes om andere wachters op te pikken.

[ Voor 34% gewijzigd door The Zep Man op 22-04-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

The Zep Man schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:59:
[...]
Ook een klein minpuntje over het verhaal van Assasin's Creed: het spel slaat constant delen over door de machine waar je in ligt. Het voelt dan aan alsof je gaten hebt in het verhaal (terwijl dat misschien helemaal niet zo is). Je komt hierdoor nooit echt in-character.
Mee eens :)

Na mijn 2e voltooide opdracht, kreeg ik wel de optie, blijven hier in de stad of direct terug keren naar opdrachtgever (weet de naam ff niet :+).

Dit hadden ze meer moeten doen. De keuze geven om te blijven of het te kunnen skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Elvis schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:05:
[...]

Nofi, maar da's BS. Ik heb alle citizens geholpen en alle sidequests gedaan en ik speelde het uit in 11uur (max. 12 iig). En dan heb ik om eerlijk te zijn nog niet écht (al te hard) gerusht, maar ik ben natuurlijk niet het halve spel aan het <blenden> geweest :p
Nou echt niet hoor... Dan heb je alsnog gerushed. Want ik heb de hele verhaallijn gedaan en in de stad die eagle views gedaan en citizens gered, en ik ben écht wel langer dan 12 uur bezig geweest hoor, als je normaal speelt zonder te rushen zit je al snel aan de 30 uur. Ik heb op XFire gekeken, en heb er 20 uur staan... Maar ging pas halverwege met XFire aan spelen... Heb geen overbodige dingen gedaan, niet gezocht naar vlaggen, niet lang rondgelopen zonder iets te doen, maar gewoon goed voorbereid op elke assassination.

Daarnaast zijn alleen de cutscenes en de stukken dat je rondloopt in dat lab en in het kasteel in Masyaf al heel wat uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 06:39

St@m

@ Your Service

Nou, heb maar eens een poging gedaan..
Maar helaas ik kom al niet eens door de tutorail.. ik kan niet sprinten.. weer zo'n kutspel die het indrukken van meer dan 3 toetsen tegelijk op een draadloos toetsenbord niet ondersteund, en wat is het nou weer voor een onzin om 3!! toetsen te moeten indrukken om te sprinten 8)7

Het lukt me uiteindelijk wel om te sprinten, toggle aangezet.. maarja, dan ben ik altijd net een fractie te laat

[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 22-04-2008 22:24 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
St@m schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:18:
Maar helaas ik kom al niet eens door de tutorail.. ik kan niet sprinten.. weer zo'n kutspel die het indrukken van meer dan 3 toetsen tegelijk op een draadloos toetsenbord niet ondersteund, en wat is het nou weer voor een onzin om 3!! toetsen te moeten indrukken om te sprinten 8)7

Het lukt me uiteindelijk wel om te sprinten, toggle aangezet.. maarja, dan ben ik altijd net een fractie te laat
Sorry hoor, maar ligt aan jouw gare keyboard, niet aan het spel :') Om in AC te sprinten heb je echt niet meer keys nodig dan in BF2 ofzo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:18:

Zou het probleem niet liggen bij een toetsenbord dat 104+ toetsen heeft en er maar 3 van tegelijk door kan geven, in plaats van het spel :?

Ik ken weinig games die ik met max 3 keys tegelijk zou willen spelen. Zelfs niet TDU of CoD4 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 22-04-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

leonpwner1 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:32:
[...]

Sorry hoor, maar ligt aan jouw gare keyboard, niet aan het spel :') Om in AC te sprinten heb je echt niet meer keys nodig dan in BF2 ofzo hoor.
Ohnee? Pess Q + Shift + pijltje waar je heen wilt to sprint..
Dan lees ik, houd Q in + Shift+ Pijltje waar je heen moet.. of wilde je soms beweren dat er bij jou iets anders staat?
Enne, gare keyboard? :')
TheZeroorez schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:36:
[...]

Zou het probleem niet liggen bij een toetsenbord dat 104+ toetsen heeft en er maar 3 van tegelijk door kan geven, in plaats van het spel :?

Ik ken weinig games die ik met max 3 keys tegelijk zou willen spelen. Zelfs niet TDU of CoD4 8)7
Mwah, zou kunnen, maar dan vraag ik me af waarom ik er 3 moet intoetsen.. heb geen zin om nu weer de tutorial overnieuw te doen.. je kan weer eens niet saven tussendoor, dus kan weer het hele filmpje overnieuw gaan kijken.. :') Maar morgen/overmorgen zal ik een screenshotje laten zien

[ Voor 40% gewijzigd door St@m op 22-04-2008 22:58 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
St@m schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:57:
[...]

Dan lees ik, houd Q in + Shift+ Pijltje waar je heen moet.. of wilde je soms beweren dat er bij jou iets anders staat?
Ehm, ik hoef geen Q in te drukken. Rechtermuisknop, W en spatiebalk, dat zijn 2 toetsen. Bij BF2 is dat ook alleen W en Shift. Ook 2 toetsen dus.
Schijnbaar wel, want mijn goedkope Microsoft PS/2 toetsenbordje levert nooit problemen op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
St@m schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:57:
[...]

[...]

Mwah, zou kunnen, maar dan vraag ik me af waarom ik er 3 moet intoetsen.. heb geen zin om nu weer de tutorial overnieuw te doen.. je kan weer eens niet saven tussendoor, dus kan weer het hele filmpje overnieuw gaan kijken.. :') Maar morgen/overmorgen zal ik een screenshotje laten zien
Het ligt aan jou gare keyboard dat je niet 3 toetsen tegelijk kan doen. :P

ik had hier een oude logitech (draadloos) met balletjes muis zelfs :p en die kon zelfs meer dan 3 toetsen tegelijk :P
ligt echt niet aan het spel hoor.
helemaal met mijn G15 heb ik geen problemen.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

leonpwner1 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:59:
[...]

Ehm, ik hoef geen Q in te drukken. Rechtermuisknop, W en spatiebalk, dat zijn 2 toetsen. Bij BF2 is dat ook alleen W en Shift. Ook 2 toetsen dus.

[...]

Schijnbaar wel, want mijn goedkope Microsoft PS/2 toetsenbordje levert nooit problemen op :')
Retchermuisknop (ligt er dus aan hoe je die instelt, bij mij stond dat standaard niet gedefinieerd, maar ken het spel niet, ben redelijk handig mer mijn linkerhand, dus heb daar Q van gemaakt) is 1, W is 2 en shift/spatiebalk is 3
kansloos dus..
Maar je hebt blijkbaar nog nooit met een draadloos tobo gewerkt, anders wist je wel wat voor een crime het is (zie Fifa 200x, een schuine pass geven)
Maar ik zal het proberen met de rechtermuisknop

Prima, rechtermuisknop werkt wel (dat is button 1 dus) dan zal het wel aan mijn crappy keyborad liggen.. Logitech Cordless DT S 510 setje.. maarja
Maar ik ben nu al 10 minuten bezig met sprinten, en ben nog niet sneller geweest dan die andere kerel

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 22-04-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
3 toetsen nodig om een sprint te maken, :') lekker gebruikers vriendelijk, NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:15:
[...]

Retchermuisknop (ligt er dus aan hoe je die instelt, bij mij stond dat standaard niet gedefinieerd, maar ken het spel niet, ben redelijk handig mer mijn linkerhand, dus heb daar Q van gemaakt) is 1, W is 2 en shift/spatiebalk is 3
kansloos dus..
Maar je hebt blijkbaar nog nooit met een draadloos tobo gewerkt, anders wist je wel wat voor een crime het is (zie Fifa 200x, een schuine pass geven)
Maar ik zal het proberen met de rechtermuisknop

Prima, rechtermuisknop werkt wel (dat is button 1 dus) dan zal het wel aan mijn crappy keyborad liggen.. Logitech Cordless DT S 510 setje.. maarja
Maar ik ben nu al 10 minuten bezig met springen, en ben nog niet sneller geweest dan die andere kerel
draadloos werkte bij mij, toen ik er nog 1 had, vlekkeloos met meerdere toetsen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

mschol schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:35:
3 toetsen nodig om een sprint te maken, :') lekker gebruikers vriendelijk, NOT
Met de standaardconfiguratie heb je 'maar' twee toetsen op je toetsenbord nodig en een muisknop.

Wilt niet zeggen dat ik het een makkelijke bediening vind, maar het is te doen. In gevechten heb ik nooit zoveel problemen, maar tijdens ontsnappingen deed Altaïr vaak dingen die ik toch echt niet van hem wilde tijdens de ontsnapping. Voorbeeldje is in je haast een ladder nemen. Sprint hij naast de ladder tegen de muur aan, om daarna naar beneden te glijden omdat er nergens houvast is. Vaak wordt je hierna een paar keer gespietst door de bewakers voordat je weer op weg bent.

Ander irritant punt is dat je tijdens achtervolgingen om te sprinten de 'leg toets' (standaard spatie) ingedrukt moet houden om je tegenstander bij te houden. Deze toets wordt ook gebruikt om te klimmen. Gevolg is dat Altaïr vaak op iets klimt wat je niet wilt. Voordat je hem weer op de grond hebt ("Shift, SHIFT zeg ik! Hij loopt weg, schiet op. LAAT LOS!").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 01-10 16:26

KneoK

Not in a million lightyears

Als een spel het waard is om een goeie controller voor aan te schaffen dan is het AC wel. Je zit nog steeds met een aantal knoppen die je tegelijk ingedrukt moet houden om te sprinten en klimmen, maar je kunt veel preciezer bewegen en ontwijken. Machtig om minutenlang van gebouw naar gebouw te springen en klouteren en precies terechtkomen waar je inschat dat je ongeveer terecht moet komen. En omdat je veel preciezer beweegt heb ik vrijwel geen last van verkeerde klimacties tijdens een achtervolging en even snel wisselen tussen combat en escape mode gaat soepel genoeg om tegenstanders ruim achter me te laten.

Ik ben zeker fan van muis en toetsenbord maar spellen als dit speel je het beste met een goeie controller vind ik, veel beter dan "te doen" in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
KneoK schreef op woensdag 23 april 2008 @ 00:23:
Als een spel het waard is om een goeie controller voor aan te schaffen dan is het AC wel. Je zit nog steeds met een aantal knoppen die je tegelijk ingedrukt moet houden om te sprinten en klimmen, maar je kunt veel preciezer bewegen en ontwijken. Machtig om minutenlang van gebouw naar gebouw te springen en klouteren en precies terechtkomen waar je inschat dat je ongeveer terecht moet komen. En omdat je veel preciezer beweegt heb ik vrijwel geen last van verkeerde klimacties tijdens een achtervolging en even snel wisselen tussen combat en escape mode gaat soepel genoeg om tegenstanders ruim achter me te laten.

Ik ben zeker fan van muis en toetsenbord maar spellen als dit speel je het beste met een goeie controller vind ik, veel beter dan "te doen" in ieder geval.
100% mee eens, daarom heb ik ook een x360 controller aangeschaft... precies wat jij zegt, ik kan nu veel preciezer roof runnen en dat is wel zo heerlijk... Soms sta ik er zelf van te kijken :P Het blijft een mooi gezicht vind ik. Ik ben nu aan mijn een-na-laatste slachtoffer toe, dus de ontknoping zit eraan te komen. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Is er een manier om ingame, of in 1 of andere logfile van AC je speelduur te bekijken?

Offtopic:
Wat is die hype rond X360 controllers voor opp PC tegenwoordig? Ik heb AC gespeeld met een gewone Logitech gamepad (2 analog, 1 digital, 12 knoppen) en daar heb ik toch geen problemen met spelen bij ondervonden...
Wat doet/geeft die X360 controller dan extra? Produceert 'ie gekoelde drankjes tijdens het spelen ofzo? :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Elvis op 23-04-2008 12:59 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Pfffffffffff ik kan dat stuk niet halen dat je 80.000 crusades om je heen hebt en allemaal moet afmaken, mocht je die met geluk een keer dood hebben dan krijg je nog zo'n dikke sukkel die je 10 keer moet counteren voordat je hem een keer hebt. Het begint nu echt vervelend te worden, zou iemand mij kunnen helpen met wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Metalbuster schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:59:
Pfffffffffff ik kan dat stuk niet halen dat je 80.000 crusades om je heen hebt en allemaal moet afmaken, mocht je die met geluk een keer dood hebben dan krijg je nog zo'n dikke sukkel die je 10 keer moet counteren voordat je hem een keer hebt. Het begint nu echt vervelend te worden, zou iemand mij kunnen helpen met wat tips?
spoiler:
Ik neem aan dat je het over het gevecht tegen Robert leSable (en z'n lakeien) hebt?
In plaats van vol in de aanval te gaan, moet je blocken en elke keer als iemand aanvalt een parry/dodge uitvoeren en opvolgen met 1 á 2 tegenaanvallen (als je er meer doet, word je 9/10 keer ongelooflijk in de rug genomen)
oh en als ze je vastgrijpen grab break doen :)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Elvis schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:58:
Is er een manier om ingame, of in 1 of andere logfile van AC je speelduur te bekijken?

Offtopic:
Wat is die hype rond X360 controllers voor opp PC tegenwoordig? Ik heb AC gespeeld met een gewone Logitech gamepad (2 analog, 1 digital, 12 knoppen) en daar heb ik toch geen problemen met spelen bij ondervonden...
Wat doet/geeft die X360 controller dan extra? Produceert 'ie gekoelde drankjes tijdens het spelen ofzo? :Y)
Het mooie van de X360 controller is dat tegenwoordig veel PC games hem standaard ondersteunen :) Dus staan sowieso al je knopjes optimaal ingesteld en krijg je op het scherm iets te zien van van 'press A' met ook daadwerkelijk het groene X360 controller rondje eromheen :P

Vind ik erg makkelijk. In AC zie je rechtsboven dan ook de knopjes corresponderen met je controller.

Daarbij is de controller gewoon een van de beste controllers die er op dit moment verkrijgbaar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Xrenity schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:11:
[...]
Het mooie van de X360 controller is dat tegenwoordig veel PC games hem standaard ondersteunen :) Dus staan sowieso al je knopjes optimaal ingesteld en krijg je op het scherm iets te zien van van 'press A' met ook daadwerkelijk het groene X360 controller rondje eromheen :P

Vind ik erg makkelijk. In AC zie je rechtsboven dan ook de knopjes corresponderen met je controller.

Daarbij is de controller gewoon een van de beste controllers die er op dit moment verkrijgbaar zijn :P
Ahzo, bij mij corresponderen die knopjes ook gewoon standaard hoor. Maar dan zei AC gwoon knop 1 oid...
Tbh, ik heb nog geen game gezien die een gewone gamepad niet fatsoenlijk ondersteunde...

[ Voor 6% gewijzigd door Elvis op 23-04-2008 13:33 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Elvis schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:05:
[...]

spoiler:
Ik neem aan dat je het over het gevecht tegen Robert leSable (en z'n lakeien) hebt?
In plaats van vol in de aanval te gaan, moet je blocken en elke keer als iemand aanvalt een parry/dodge uitvoeren en opvolgen met 1 á 2 tegenaanvallen (als je er meer doet, word je 9/10 keer ongelooflijk in de rug genomen)
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat je constant ''speciale'' moves moet uitvoeren om er überhaupt door te kunnen komen :/ Komt geen skill meer aan te pas. Ik vind het echt een van de slechtste punten van het spel. Terwijl het juist een van de betere dingen was in de eerdere reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 01-10 16:26

KneoK

Not in a million lightyears

Elvis schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:32:
[...]

Ahzo, bij mij corresponderen die knopjes ook gewoon standaard hoor. Maar dan zei AC gwoon knop 1 oid...
Tbh, ik heb nog geen game gezien die een gewone gamepad niet fatsoenlijk ondersteunde...
Ga maar eens wat oudere ports spelen, dat is huilen met de pet op (Devil May Cry 3, Onimusha 3).

Maar inderdaad, de meeste controllers worden gewoon standaard wel ondersteund of kunnen goed ingesteld worden en is het gewoon een handigheidje dat alle knoppen exact overeenkomen met wat er op het scherm komt te staan (heb een oude Piranha controller, daar staat op de knoppen inderdaad 1, 2, 3 en 4 maar nooit en te nimmer is dat overeengekomen met wat ik instelde. Ook als mijn knop 1 als knop 4 gezien werd in een spel dan kwam in het beeld 4 maar moest ik op 1 drukken, niet echt handig dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Elvis schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:05:
[...]

spoiler:
Ik heb het in één keer gehaald door dat ik nu ook "dodge" gebuikt heb, eest sloeg ik er maar wat op los en counterde maar daar red je het niet mee.

Verder heb ik de game zojuist uitgespeeld, vind het toch één van de beste singleplayer games sinds Oblivion. Ik denkt dat ik er zo'n 12 uur over heb gedaan. Is er verder eigenlijk nog wat te doen als je het uitgespeeld hebt, behalve vlaggetjes pakken en templar's killen? En op welke memory block zitten jullie meestal als je bijvoorbeeld gewoon een beetje wilt klimmen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Als ik wil klimmen ga ik naar Acre, toen ik voor de eerste keer in die stad kwam vond ik het maar niets, met al die afgebrokkelde huizen e.d. waar ik steeds aan bleef hangen. Nu ik ook in de 2 andere districten kan, vind ik Acre echt de vetste stad om lekker te roof runnen... Vooral de kathedraal, damn dat is zeker het hoogste punt in het hele spel en wat is het heerlijk om daarbovenop te zitten en neer te kijken op de hele stad. De Leap Of Faith duurt ook echt lang :P . Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, ben nu toe aan m'n een-na-laatste assassination. Ik ben dus ook nog niet teruggegaan naar oudere memory blocks om ergens gewoon wat rond te lopen... Zoek gewoon een mem block met Acre derin, en gaan met die banaan (of met je hidden blade, zo je wilt >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fretzie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-09 12:15
Klopt het dat er geen mogelijkheid bestaat om ondertitels aan te zetten? Indien niet, enige info of dit met een patch wordt toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

TEAMIKKE schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:52:
[...]

Ik vind het eigenlijk belachelijk dat je constant ''speciale'' moves moet uitvoeren om er überhaupt door te kunnen komen :/ Komt geen skill meer aan te pas. Ik vind het echt een van de slechtste punten van het spel. Terwijl het juist een van de betere dingen was in de eerdere reeks.
Met "speciale moves" bedoel je block-parry en block-dodge? Ik vind dat er juist wél skill bij te pas komt, je moet echt op het juiste moment drukken als je wil parry-en/dodgen en dat is ook niet altijd vanzelfsprekend als je omringd word door vijanden die dan ook nog eens schijnaanvallen doen (zodat je te vroeg wilt parry-en en de volgende aanval los op je gezicht krijgt).

In de PoP-reeks moest je toch ook wél af en toe block-parry doen hoor,en dan heb ik het over het gevecht met je sandmonster vader en de vizier in PoP1 en het gevecht met Kaileena (en die irritante vogelwraiths) in PoP2.
In PoP3 had je gewoon het speedkillsysteem waardoor je alles zonder gevecht afmaakte.

Truth be told, eigenlijk moet je in AC ook nooit block-parry/block-dodge gebruiken, tenzij in de gevechten op het einde. (en sommige assassination targets mss)
Als je belaagt wordt door een paar guards alleen, kan je daar meestal gewoon brutaal doorhakken (of weglopen natuurlijk :Y))

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Voor mij is het een tegenvaller. Ik zit nog in Memory Block 4 maar heb nu al geen zin meer om telkens op dezelfde manier informatie te vergaren. Het zo makkelijk en simpel. De assassinaties zijn wel chill maar het is hier ook aangehaald dat het soms niet mogelijk is om diegene te doden en in een paar tellen totaal onzichtbaar te zijn (waarvoor je de nodige voorbereidingen hebt gepleegd) waarna je kunt toekijken hoe iedereen loopt te verbazen of dat er echt een chaos ontstaat. Dat het soms niet lukt oké maar de achtervolgingen die volgt over de daken is verre van spectaculair en te snel beëindigd. Het zou leuk zijn als er soort van speciale bewakers waren met ongeveer dezelfde kwaliteiten als Altaïr die je niet zomaar kwijt raakt of neerlegt.

Het vechten ziet er stijlvol uit maar ook dat vind ik veel te gemakkelijk. Maakt niet uit wie en hoeveel ik voor mij heb, dankzij counter gaan ze keurig één voor één neer. Het liefst zag ik een systeem uit Ninja Gaiden (naar mijn mening een rolmodel voor het action/adventure genre) die een uitgebreid combosysteem en slimme AI bevat om het vechten dynamisch en uitdagend te maken.

Graphics en audio zijn verbluffend en de besturing is uitmuntend maar dat zijn voor mij de enige pluspunten over dit spel. Betreft het verhaal deel ik mijn mening met The Zep Man, je wordt er niet echt ingezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoeveel stappen moet je doen om AC af te sluiten??

Ik verbaasde me er ook al over, eerst je profiel selecteren, om dan het spel uit te kunnen!

nu op film

http://www.youtube.com/v/gwOvuY0UbFM&hl=en

[ Voor 42% gewijzigd door Kurios op 28-04-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Het is idd erg hoelang dat duurt, maar je kan ook al meteen op Esc klikken zodra het schuifje van de Animus open gaat. Maar nog blijft het absurd.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kurios schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:14:

Ik verbaasde me er ook al over, eerst je profiel selecteren, om dan het spel uit te kunnen!

nu op film

Vis schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:46:
Het is idd erg hoelang dat duurt, maar je kan ook al meteen op Esc klikken zodra het schuifje van de Animus open gaat. Maar nog blijft het absurd.
LOL ik deed uit frustratie altijd gewoon ALT-F4

werkt 100x zo snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
  • Laatst online: 17-03 21:08
heeft iemand van jullie misschien ook dat het spel vast blijft zitten in memoryblock 3? Op een gegeven moment moet je 1000 meter lopen en kom je voorbij zo'n checkpoint. Hierna wordt het beeld blauw en moet de stad jeruzalem worden geladen, hier blijft ie bij mij altijd vast zitten.

[ Voor 2% gewijzigd door Meijuh op 30-04-2008 14:46 . Reden: andere stad ]

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 16-09 16:18
D. Ninjai schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:04:
Voor mij is het een tegenvaller. ...
^^ with him
De eerste paar uur was het leuk maar ik zit nu ook in mem block 5 en kan niet meer de moeite opbrengen om verder te spelen (zeker niet nu ik gta heb :))
Het is steeds hetzelfde ... 20x zelfde torentje inklimmen waarbij je praktisch enkel maar de omhoogtoets moet indrukken om daarna in dezelfde hooiberg te vallen, civilians redden van dezelfde 4 guards, ... en ik zou het dan nog willen uitspelen als het verhaal boeiend zou gebracht worden, maar elke cutscene is gewoon maar een saaie dialoog tussen altair en persoon X waarbij ze lekker statisch blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 07:33
Meijuh1 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:35:
heeft iemand van jullie misschien ook dat het spel vast blijft zitten in memoryblock 3? Op een gegeven moment moet je 1000 meter lopen en kom je voorbij zo'n checkpoint. Hierna wordt het beeld blauw en moet de stad jeruzalem worden geladen, hier blijft ie bij mij altijd vast zitten.
je hebt de verkeerde versie gedownload, dat was nog een brakke pre-gold versie. als je het spel koopt werkt het wel gewoon.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
ph4ge schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:18:
[...]

je hebt de verkeerde versie gedownload, dat was nog een brakke pre-gold versie. als je het spel koopt werkt het wel gewoon.
hihi mssn heb ik wel gewoon een oude versie gekocht:p

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Kurios schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:14:

nu op film

De muziek doet het hem, prachtig. :)
Echt belachelijk eigenlijk dat playtesters hier niet over geklaagd hebben.
Meijuh1 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:25:
[...]

hihi mssn heb ik wel gewoon een oude versie gekocht:p
Koop het spel gewoon als je het volledig wil spelen. Die plaatsen zijn expres kapot gemaakt zodat er voor de release niet de volledige versie zou geleaked worden. Op de orginele druk is dit probleem helemaal niet. :Z

[ Voor 10% gewijzigd door Fox op 30-04-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
SniperFox schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:32:
[...]

De muziek doet het hem, prachtig. :)
Echt belachelijk eigenlijk dat playtesters hier niet over geklaagd hebben.

[...]

Koop het spel gewoon als je het volledig wil spelen. Die plaatsen zijn expres kapot gemaakt zodat er voor de release niet de volledige versie zou geleaked worden. Op de orginele druk is dit probleem helemaal niet. :Z
Jah ik heb gewoon beetje dom gedaan.. vaak probeer ik een spel eerst uit.. door hem te downloaden.. assassins creed beviel mij wel, dus kocht ik hem.. maar ik heb hem niet opnieuw geinstalleerd ik heb hem hier nog in de verpakking liggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

@ Hierboven
Dan ben je ook wel oerlomp ook hoor. Sorry.

Kan iemand mij helpen?
Ik heb al eerder de vraag gesteld alleen toen had niemand een antwoord.
Ik kijk in mijn XBCD360 setup en ik zie dat hij niets aanraakt. maar als ik ingame zit en ik wil een key veranderen gaat ie ALTIJD 'Hat-Schakelaar'. Kan iemand me helpen dat dat weg gaat, zonder dat kan ik niet eens high profile selecteren en dat is wel lastig vechten en springen dan.
Thanks.

[ Voor 7% gewijzigd door rCk op 01-05-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 01-10 18:15
Ubisoft faalt wederom...

Op de helft heb ik er maar een trainer bij gepakt, omdat ik ontzettend gefrustreerd werd van de debiele moves die Altaïr maakte als je aan het free runnen was... ''Nee, ik hoef niet op dat randje, nee ook niet op die. NEE OOK NIET OP DAT RANDJE!!! :( ''. Ook het vechten ziet er prachtig uit, maar mist gewoon diepgang. Counter, counter, counter, counter, counter. Hop, weer 5 man neer. Ook de besturing is imo zeer slecht, heel vaag, zeker wanneer je net begonnen bent. De graphics en audio zijn heerlijk, echt heel goed. De reden dat ik er ook een trainer bij heb gepakt, is omdat ik hem wou uitspelen, en wou genieten van de graphics en het geluid. Jammer van Ubisoft dat ze er weer een vieze port van hebben gemaakt wat betreft de controls, daar hadden ze veel meer aandacht aan mogen besteden. Nog een minpuntje is dat iedereen continue hetzelfde zegt: ''Please, do you have any money sir? Any coins please? Do you have any money for me sir? Any coins for me sir? Please do you have any money sir?''.

En dan nog het meest frustrerende aan de game: Geen cutscenes overslaan... als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel :( . Jammer dat Ubisoft zo'n potentieel goede game alsnog zo verkracht heeft :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Overdrijven is ook een vak :>

Maar bij GTA zit er wel diepgang in het omleggen van "guards"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Killzone schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:20:
Ubisoft faalt wederom...

Op de helft heb ik er maar een trainer bij gepakt, omdat ik ontzettend gefrustreerd werd van de debiele moves die Altaïr maakte als je aan het free runnen was... ''Nee, ik hoef niet op dat randje, nee ook niet op die. NEE OOK NIET OP DAT RANDJE!!! :( ''. Ook het vechten ziet er prachtig uit, maar mist gewoon diepgang. Counter, counter, counter, counter, counter. Hop, weer 5 man neer. Ook de besturing is imo zeer slecht, heel vaag, zeker wanneer je net begonnen bent. De graphics en audio zijn heerlijk, echt heel goed. De reden dat ik er ook een trainer bij heb gepakt, is omdat ik hem wou uitspelen, en wou genieten van de graphics en het geluid. Jammer van Ubisoft dat ze er weer een vieze port van hebben gemaakt wat betreft de controls, daar hadden ze veel meer aandacht aan mogen besteden. Nog een minpuntje is dat iedereen continue hetzelfde zegt: ''Please, do you have any money sir? Any coins please? Do you have any money for me sir? Any coins for me sir? Please do you have any money sir?''.

En dan nog het meest frustrerende aan de game: Geen cutscenes overslaan... als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel :( . Jammer dat Ubisoft zo'n potentieel goede game alsnog zo verkracht heeft :( .
Misschien dat je hier even naar wil kijken: nieuws: Crytek gaat consolegames maken vanwege piraterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik vind de besturing uitmuntend, heerlijk vloeiend alleen mis ik een aantal leuke stealth moves uit de Splinter Cell franchise en het zou leuker zijn als je in gebouwen kon die eigenlijk al een level op zich vormen om de variatie hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
Je bedoelt piraterij ivm trainer? trainer is ansich niet meteen piraterij te noemen, bij bepaalde games kan je het toch kopen op x360/ps3 enzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Waar blijft die patch die ze hadden aangekondigd?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 01-10 18:15
Trainer is totaal geen piraterij. Met de besturing bedoel ik, dat het totaal niet logisch is waar de knopen zitten, ik bedoel: Je hebt een mooi vierkantje rechtsbovenin, waar zitten de knoppen daarvoor? Linker shit, E, linker muis en spatiebalk 8)7 .

En over het vechten: Ik bedoel dus, dat het continue dit is:

Guard staan om je heen, iemand valt je aan, je countert en er is er weer eentje dood. Volgende kill gaat precies hetzelfde. Je kan natuurlijk veel andere moves doen, maar de meeste worden geblokt, worden terug gecountert. Wanneer je nooit countert, wordt je gewoon keihard geslacht...

De omgeving is trouwens wel erg mooi. Ik upload straks even een filmpje, waarin ik naar de hoogste top klim van Acre, alles full + DX10 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ontbreken er bijna altijd stemgeluiden als er weer eens zo'n dialoog komt.. Heel af en toe (en dan bedoel ik ook echt heel af en toe) hoor ik een paar woorden van een zin en dan is vervolgens het gelulid weer weg terwijl je wel de monden van de personages ziet bewegen.

Heb al wat rondgezocht of er oplossingen waren maar tot nog toe niks gevonden. Iemand een oplossing?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Vandread schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:22:
[...]

Je bedoelt piraterij ivm trainer? trainer is ansich niet meteen piraterij te noemen, bij bepaalde games kan je het toch kopen op x360/ps3 enzo :')
Nee nee, vanwege de port en de daarbij horende problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 16-09 16:18
leonpwner1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:29:
Overdrijven is ook een vak :>

Maar bij GTA zit er wel diepgang in het omleggen van "guards"? :P
Ik heb geen probleem met hoe ik ze omleg, eerder waarom ik ze omleg. Zoals ik eerder al zei: het is steeds het zelfde, geen kleine variatie erop, gewoon 100% hetzelfde.

Btw, leonpwner1, ik dacht dat jij geen gehypte games speelde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
DaRKie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:35:
[...]

Ik heb geen probleem met hoe ik ze omleg, eerder waarom ik ze omleg. Zoals ik eerder al zei: het is steeds het zelfde, geen kleine variatie erop, gewoon 100% hetzelfde.

Btw, leonpwner1, ik dacht dat jij geen gehypte games speelde? :)
1) Ik heb nooit gezegd dat ik gehypte games niet speel, ik heb zelfs nog gezegd dat GTA4 zeker nog een keer zal spelen op de pc maar dat ik de hype er omheen zeer storend vind.
2) Waar is de Assassin's Creed hype dan precies als ik vragen mag?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste