Kheb sinds kort ook wat problemen.
Kspeelde eerst de 'bugged' versie, waar ik Jeruzalem niet in kon, maar nu de gewone waar alles zou moeten ok zijn. Spel geinstalled, saves derop gezet, kstart alles op en dan krijg ik raar probleempje.
M'n reso en graphics enzo zijn hetzelfde als in de vorige versie (logisch omdat ik men save van die versie gebruik). Maar toen ik probeerde te spelen, begon hij nogal raar te 'laggen'.
Ik kroop op mijn paard, begon te lopen, maar alleen was dat nogal in een soort van slow-motion. Niet echt fps lag ofzo, dat m'n systeem het niet kan draaien, maar echt raare stootjes. Precies een seconde nogal slowmotion achtig, dan stootje (alsof je eventjes het beeld stil zet), dan weer slowmotion, dan weer eventjes stilzetten, enzoverder. Alhoewel je het niet écht stilstaan kunt noemen, het is meer een zeer traag beeld ertussen zo, echt raar.
Heb dan het spel uninstalled, opnieuw installed, maar nog altijd zelfde probleem, ff een reboot gedaan, nog altijd. Nu vandaag terug uninstalled, drivers ervan gegooid, nieuwe erop gezet (169.21_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe), dan terug installed, maar nog altijd hetzelfde probleem

.
Als er iemand een gelijkaardig probleem had, of hier raad mee kan, help me

. Kwil terug spelen

.
Oja, en m'n specs: