Armada schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:58:
Volgens mij is ook nog steeds de herkenning van een wireless 360 gamepad ook nog steeds niet gefixed.
Bij mij werkte dat gewoon hoor
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Armada schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:58:
Volgens mij is ook nog steeds de herkenning van een wireless 360 gamepad ook nog steeds niet gefixed.
Hij herkende de linker en rechter trekker niet als separate knoppen.JuliettPapa schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 02:31:
[...]
![]()
Bij mij werkte dat gewoon hoor(toen AC nog zonder patch was). Gewoon onder Vista 64x. Wat doet hij bij jou dan niet? Wel de reciever in een goede USB-poort? software gedownload ervoor? en doet hij het wel bij andere games dan
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
PS3 versie:Skybullet schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:59:
Alleen had ik een paar vragen :
1) Hoe kom ik aan nieuwe werpmesjes ?
2) Hoe kom ik van mijn paard af in het kingdom?
3) Hoe kom ik op een normale manier van bedelaars en gekken af....
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Je TV zal waarschijnlijk alleen de HD resoluties accepteren: 1280x720 en 1920x1080. Die laatste zou je wel moeten kunnen kiezen in het spel dacht ik.Deorgere schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 08:30:
Ik heb dit spel ook sinds een paar dagen, maar ik vindt de controls erg lastig (met toetsenbord).
Heb hier een controller liggen, en nu wil ik gaan spelen op mijn 37" full HD lcd, maar de resolutie kan niet hoger dan 1440x900 (dat ondersteund de tv niet).
Iemand een idee hoe ik de resolutie op bijvoorbeeld 1600x1200 kan zetten?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Hallo,Wildfire schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:11:
[...]
Je TV zal waarschijnlijk alleen de HD resoluties accepteren: 1280x720 en 1920x1080. Die laatste zou je wel moeten kunnen kiezen in het spel dacht ik.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
sudo apt-get rekt
Zou natuurlijk kunnen maar heb hem op 2,10 Ghz draaien dat zou toch voldoende moeten zijn. Blijkbaar niet dus. Maar toch raar dan dat ie ook op lagere resoluties niet supervloeiend loopt. Ik noem het trouwens supervloeiend, wat ik mis, omdat het spel wel goed speelbaar is. Waar het mij om gaat is dat ik soepelheid verwacht die je ook op consoles ziet. Niet op hogere resoluties dan toch in ieder geval op lagere resoluties. Maar zou goed kunnen dat de cpu de bottleneck is. Maar voordat ik naar de winkel ren om ook nog die cpu te upgraden ben ik benieuwd hoe anderen het ervaren met hun systemen. Maakt die cpu inderdaad uit en hoe soepel loopt het spel bij jullie?MazeMouse schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 07:40:
Ik denk dat je opgehouden wordt door je processor en niet door je RAM en videokaart
helaas niks over te vindenDaywalk3r schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:07:
Al iets bekend over een volgende AC?
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Het is heel normaal dat als een CPU de bottleneck is hij bij uberlage resoluties net zo sloom loopt. Aangezien het beeld render werk door de GPU wordt afgehandeld en de CPU niet significant minder hoeft te doen bij een lage resolutie ivm een hoge resolutie.ffb schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:32:
[...]
Zou natuurlijk kunnen maar heb hem op 2,10 Ghz draaien dat zou toch voldoende moeten zijn. Blijkbaar niet dus. Maar toch raar dan dat ie ook op lagere resoluties niet supervloeiend loopt. Ik noem het trouwens supervloeiend, wat ik mis, omdat het spel wel goed speelbaar is. Waar het mij om gaat is dat ik soepelheid verwacht die je ook op consoles ziet. Niet op hogere resoluties dan toch in ieder geval op lagere resoluties. Maar zou goed kunnen dat de cpu de bottleneck is. Maar voordat ik naar de winkel ren om ook nog die cpu te upgraden ben ik benieuwd hoe anderen het ervaren met hun systemen. Maakt die cpu inderdaad uit en hoe soepel loopt het spel bij jullie?
Bedankt alvast!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Je hebt een vrij zware videokaart op een (relatief) heel lichte processor draaien, dat is zeker je bottleneck. Ik heb een 8800GTS512 gehad, wat snelheid betreft ongeveer vergelijkbaar, die draaide op een 3800+ op alle fronten langzamer dan op een latere 5000+ en kwam pas echt los op een overklokte Q6600.ffb schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 00:52:
Hallo, ik had even een vraag over de prestaties van dit spel qua graphics etc. Ik heb een C2d 1.87 ghz op 2.10 lopen een 9800GTX+ XFX kaart, vista x64 en 4 gigabyte geheugen. Je zou denken een top opstelling voor een beetje game. Nu speel ik AC met alle settings max, multisampling uitgeschakeld (niet meer beschikbaar) op 1600x1200. Sowieso zie ik geen HD resolutie (1920x1080) wat ik gek vind met de videokaart die er in zit, maar dat geldt voor heel vista. Zal wel aan mijn monitor liggen neem ik aan (oude crt). Hoe dan ook ik speel dus alles met max, maar het gaat best soepel alleen als ik op een view point sta en het beeld draait rond dan loopt het niet supervloeiend. Ook niet als ik het spel op een lagere resolutie speel, ik word hier een beetje gek van aangezien ik probeer de beste omstandigheden te creeeren en het gewoon niet supervloeiend wil lopen. Ik vraag mij heel erg af hoe dat is op een PS3, of het daar ook soms schokkend loopt. Ik vermoed van niet, ook al zijn de eisen misschien minder aan een ps3, op een lagere resoluti loopt ook niet supervloeiend. En dat is eigenlijk wat ik wel verwacht. Wie ervaart dit ook en wat kun je er nog meer aan doen? Ik bedoel x64 met 4 gig (hoewel ik me af vraag of die 4 gig benut worden door AC) en een 9800GTX moet toch minstens zo vloeiend lopen als een console??
Nee op een PS3 op 720P (waarop hij standaard draait, of je moet de PS3 forceren naar 1080P, waarbij hij dus 720P upscaled naar 1080P en het er toch niet mooier van wordt) zijn de view points ook zeker niet vloeiend hoor.ffb schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 00:52:
Hallo, ik had even een vraag over de prestaties van dit spel qua graphics etc. Ik heb een C2d 1.87 ghz op 2.10 lopen een 9800GTX+ XFX kaart, vista x64 en 4 gigabyte geheugen. Je zou denken een top opstelling voor een beetje game. Nu speel ik AC met alle settings max, multisampling uitgeschakeld (niet meer beschikbaar) op 1600x1200. Sowieso zie ik geen HD resolutie (1920x1080) wat ik gek vind met de videokaart die er in zit, maar dat geldt voor heel vista. Zal wel aan mijn monitor liggen neem ik aan (oude crt). Hoe dan ook ik speel dus alles met max, maar het gaat best soepel alleen als ik op een view point sta en het beeld draait rond dan loopt het niet supervloeiend. Ook niet als ik het spel op een lagere resolutie speel, ik word hier een beetje gek van aangezien ik probeer de beste omstandigheden te creeeren en het gewoon niet supervloeiend wil lopen. Ik vraag mij heel erg af hoe dat is op een PS3, of het daar ook soms schokkend loopt. Ik vermoed van niet, ook al zijn de eisen misschien minder aan een ps3, op een lagere resoluti loopt ook niet supervloeiend. En dat is eigenlijk wat ik wel verwacht. Wie ervaart dit ook en wat kun je er nog meer aan doen? Ik bedoel x64 met 4 gig (hoewel ik me af vraag of die 4 gig benut worden door AC) en een 9800GTX moet toch minstens zo vloeiend lopen als een console??
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hallo met Tim
Iemand enig idee?Timlog schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:01:
Kan iemand me uitleggen hoe nou precies de bedoeling is om als je het spel hebt uitgespeeld de additional memories te halen? Moet ik dan maar een willekeurige oude memory kiezen en die opnieuw spelen? Kan ik niet gewoon verder spelen?
Hallo met Tim
Wat is de bedoeling daar nou vanTimlog schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:54:
[...]
Iemand enig idee?
En om het niet helemaal een nutteloze post te maken nog een leuke teaser:
http://www.gametrailers.com/player/32472.html
Dat is een April's fool van dit jaar, gemaakt door Konami, voordat Metal Gear Solid 4 uit kwam. Dat spel is gewoon MGS4, maar ze konden het game-model van Altaïr heel makkelijk porten en overzetten naar de engine en het model van snake in MGS4, dus hebben ze er een April's fool van gemaakt.Avalaxy schreef op zondag 09 november 2008 @ 00:06:
[...]
Wat is de bedoeling daar nou vanIs het een mod ofzo? Mag hopen van wel
Er staat iig "April's Fools", maar het is nog lang geen April.
Als je een (sub)missie hebt behaald of een vlag hebt gepakt staat er onder in beeld 'saving progress'...Dan wordt het automatisch opgeslagen.JanW schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:30:
[...]
Enige wat ik wat vaag vind is het save systeem, wanneer slaat hij nou op en wanneer moet ik nou even doorspelen?
[ Voor 10% gewijzigd door JanW op 04-12-2008 01:28 ]
-- All science is either physics or stamp collecting
Spielerei...
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Is er volgens mij altijd hoor, beetje links of rechts...zijn ook wagens met hooi.ravw schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:16:
ach het is zelf zo erg met die vlaggen dat als je er een stuk of 30 heb en je gaat dood heb je er in eens 0erg vreemd maar ach ik heb ergere games gespeeld
Maar even een vraagje hoe kan ej het beste van die view points af komen als er geen berg hooi ligt .
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Hoe kan dat nou, na elke vlag heb je een autosave.ravw schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:16:
ach het is zelf zo erg met die vlaggen dat als je er een stuk of 30 heb en je gaat dood heb je er in eens 0erg vreemd maar ach ik heb ergere games gespeeld
Cunning linguist.
Anoniem: 37384
ravw schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:16:
Maar even een vraagje hoe kan ej het beste van die view points af komen als er geen berg hooi ligt .
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Nee nog niet gedaan. Hoe kwam jij er dan achter dat je dat moest doen?Fanatix schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:39:
@ Hierboven![]()
spoiler:De muren al bekeken in je slaapkamer en de kantine? Met 'E" was het volgens mij wanneer je stilstaat.
[ Voor 17% gewijzigd door Fanatix op 08-01-2009 18:47 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ah ok, thanks!Fanatix schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:46:
Ik heb het volgens mij een keer hier op Tweakers voorbij zien komen in een normaal bericht (zonder spoiler tag).
Als ik het me goed herinner komen daarna de credits langs rollen, lang geleden dat ik hem uitgespeeld heb en sinds kort na een full reinstall opnieuw begonnen (spel blijft gewoon vet).
spoiler:Zijn hints over het vervolg van AC en als je dat hebt bekeken in beide kamers (iirc) dan komen de credits voorbij en kan je daarna verder spelen in de memory modules.
Ik bedoelde inderdaad Eagle Vision (Dat mensen in je gezichtsveld oplichten in een specifieke kleur, zoals je zelf al hebt meegemaakt)
[ Voor 63% gewijzigd door Metalbuster op 12-01-2009 18:00 ]
Ondanks dat GameKings best leuk is naar te kijken, praten ze lang niet altijd de warheid. Play.com heeft ook de datum aangegeven van Operation Flashpoint 2, maar op het officele forum, is dat gewoon door medewerkers van codemasters zelf ontkracht. Er is helemaal nog geen release datum bekent, terwijl play.com die al wel heeft.Metalbuster schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:29:
Daarbij wist GameKings ook nog te melden dat play.com pas datums erbij zet als het officieel door de uitgever bevestigd is.
Als je dit spel gewoon speelt met een xbox360 controller op je pc, is er niks aan de handMatMich schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:27:
Waardeloos irritant spel
Karakter staat de hele tijd vast tegen de muur
Vecht dan weer wel en dan weer niet.
Als je ontdekt wordt, wat trouwens ook gebeurd in blend, loop je weer de hele tijd vast tegen een muur en is w dus niet meer rechtdoor maar bv a omadat je camerapositie veranderd is.
Ik word eerlijk gezegd helemaal knettergek van dit spel.
Dit is dus NIET leuk.
Helaas ik heb een PCJuliettPapa schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:32:
[...]
Als je dit spel gewoon speelt met een xbox360 controller op je pc, is er niks aan de hand
The devil is in the details.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Voor deze game hoef je geen controller te kopen, gewoon de dvd uit je raam keilen of als bierviltje gebruiken.Hahn schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:32:
Wat snap je niet aan 'Xbox 360 controller op je pc'? Je kan een ontvangertje kopen voor de pc waardoor Xbox 360 controllers ook op je pc werken.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 204528
Was een vereise van Microsoft. Zonder fatsoenlijke ondersteuning van de controller krijgen spellen niet het Games for Windows labelRappieRappie schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:12:
Yep. De meeste alle "games for windows" werken met de 360 controller.
Ik gebruik hem zelf heel veel.
Ja en die Kutridder verdomd het ineens ook nog om een beetje te vechten.Anoniem: 204528 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 22:47:
Pff ik had het spel voor de PS3 gekocht... Was in begin leuk, maar na een tijd (paar uur) ben je het wel goed zat. Je verbetert amper (je krijgt er amper nieuwe bewegingen/vaardigheden bij), het kost allemaal erg veel tijd en missies komen uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer. Alleen staan er andere gebouwen.
Moeilijk is het verder ook amper, alleen irritant af en toe. Wat een waardeloos spel
Whehehe, het probleem met andere spellen is gewoon dat alles hetzelfde is. Natuurlijk zijn de gebouwen net iets anders, staan ze net op een andere plaats in elke stad... Maar je bent niet echt intensief bezig met de gebouwen of met routes (alleen met de radar), waardoor je niet eens met de (prachtige) omgeving bezig bent. In dat opzicht verschilt het spel gewoon van andere spellen.MatMich schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:42:
[...]
Ja en die Kutridder verdomd het ineens ook nog om een beetje te vechten.
In het begin lukte het nog wel een beetje, maar nu is het volstrekt onduidelijk welke knop wat doet.
Die lul de behanger staat maar een beetje dom om zich heen te zwaaien en er gebeurd helemaal geen reet meer.
En zelfs al staat ie 10 min. op een figuur in te hakken wordt ie gewoon bij zijn kraag gepakt en opzij gegooid.
Counter,attack.assasinate, het maakt echt geen reet uit hij staat gewoon maar een beetje dom om zich heen te maaien.
Wat een ongeloofelijk slecht ,saai en waardeloos spel is dit.
Dit is echt een waste of money.
En trouwens, iedere stad ziet er precies hetzelfde uit ,alles is opgebouwd uit dezelfde herkenbare Lego.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Mja, ik heb nu 20 levens en volgens mij kan ik niet meer krijgen. Althans, net nog 15 opdrachten gehaald maar er veranderde niksCreepy schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:10:
Extra leven verdien je er mee ja. Het vechtsysteem ligt je blijkbaar niet als "die kutridder" niks staat te doen. De juiste knop met de juiste timing levert bij mij in elk geval een leuk resultaat op
Hmzz, heeft het verder nut om tussenopdrachten te doen of vlaggen te halen? Krijg je dan nog een keer een boog ofzo? Want extra zwaard schade is natuurlijk wel grappig, alleen zie je er niks vanMaar saai wordt het wel ja, zeker op de console versies. In de PC versie heb ie nog iets meer variatie in de opdrachten die je moet doen.
Nog een vraagje. Ik heb alle opdrachten gedaan, behalve de extra opdrachten (templars doden, vlaggen verzamelen). In het lab staat een computer, als ik daarop ga krijg ik 'access denied'.Timlog schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:01:
Kan iemand me uitleggen hoe nou precies de bedoeling is om als je het spel hebt uitgespeeld de additional memories te halen? Moet ik dan maar een willekeurige oude memory kiezen en die opnieuw spelen? Kan ik niet gewoon verder spelen?
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 28-02-2009 18:48 ]
Heeft geen nut.Anoniem: 204528 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:03:
[...]
Mja, ik heb nu 20 levens en volgens mij kan ik niet meer krijgen. Althans, net nog 15 opdrachten gehaald maar er veranderde niks
[...]
Hmzz, heeft het verder nut om tussenopdrachten te doen of vlaggen te halen? Krijg je dan nog een keer een boog ofzo? Want extra zwaard schade is natuurlijk wel grappig, alleen zie je er niks van
Eagle Vision in je slaapkamer gebruiken.Nog een vraagje. Ik heb alle opdrachten gedaan, behalve de extra opdrachten (templars doden, vlaggen verzamelen). In het lab staat een computer, als ik daarop ga krijg ik 'access denied'.
Was dit nou het hele spel, of doe ik iets fout waardoor ik veel mis?
Cunning linguist.
Gedaan, je ziet wat op de muur en that's it.. Verder kan je op de computer van de dame, maar daar lijkt het spel mee op te houden? Gisteren nog op Google gezocht en daar kwam naar voren dat het spel gewoon een incompleet einde heeft, dat zal het dan wel zijn...Merovingian schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:40:
Eagle Vision in je slaapkamer gebruiken.
Tja, het worden nou eenmaal drie delen...Anoniem: 204528 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:44:
[...]
Gedaan, je ziet wat op de muur en that's it.. Verder kan je op de computer van de dame, maar daar lijkt het spel mee op te houden? Gisteren nog op Google gezocht en daar kwam naar voren dat het spel gewoon een incompleet einde heeft, dat zal het dan wel zijn...
Blech, wat een teleurstellend spel
Cunning linguist.
Wat een onzin. Zonder locken word je in elkaar geslagen omdat je geen wapen pakt en autom. een aanvaller kiest om zich tegen te verdedigen. probeer dat eens. Enne... oefening baart kunst. Gaat hier prima op t tobo.MatMich schreef op maandag 02 maart 2009 @ 02:21:
Spel gedeinstalleerd en opgegeven
De besturing op PC is zo dramatisch slecht dat het onspeelbaar is.
Tijdens het vechten kan je locken (F) maar wat dit nu daadwerkelijk doet is vaag ,je kan net zo goed w.s.a.d indrukken want het effect blijft hetzelfde.
Je staat binnen no time toch weer klem tegen een muur of in een hoek en de camera gaat ook random alle kanten op.
Ik vind dat als ik een X box controller moet kopen om dit spel normaal te kunnen spelen op een PC het een zeer grove misdleiding om het voor dat platform te verkopen.
Zo wordt het wel een erg dure grap voor een niet al te beste game.
Bah waardeloos, ik ga maar eens kijken of ik hem weer in de verpakking kan omruilen voor iets anders.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Damn, ik zat me ook al af te vragen wat ik met die pen moest. Kan je dat nog doen nadat je het spel hebt uitgespeeld??Creepy schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:30:
Je kan er niet gelijk iets mee. Maar er komt een moment dat je bij de laptop van de prof. kan en dan hebje dat ding nodig.
Spielerei...
Waarvoor dan?Creepy schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:30:
Je kan er niet gelijk iets mee. Maar er komt een moment dat je bij de laptop van de prof. kan en dan hebje dat ding nodig.
[ Voor 49% gewijzigd door Fox op 07-04-2009 12:42 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dit heb ik geprobeerd en werkt goed, als je het logo ervoor houd komt er een nieuwe animatie die interactief is met het logo, knap gedaan.SniperFox schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:29:
Goede teaser.
Kunnen we Da Vinci en de kunst van vliegen verwachten? Kan een zeer interessante game worden, hopelijk zijn de dialogen net zo goed als het eerste deel, en is er minder repetitie.
Dit is ook wel interessant. Heeft iemand het al het al geprobeerd? Heb hier geen webcam dus kan het zelf helaas niet proberen.
39
Assassin's Creed 2Alsatian schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:32:
http://www.youtube.com/watch?v=ky7unZQl5nc
http://www.youtube.com/watch?v=1VaEzyqHaZA
http://www.youtube.com/watch?v=P8mXAvAIEfM
Misschien vinden jullie dit wel aardig?
Dat zeg ik....
Ik neem aan dat hij zelf ook wel weet dat dat topic er is. Hij is immers de topicstarter
And I'm the only one and I walk alone.
PromoX schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 14:40:
[...]
Ik neem aan dat hij zelf ook wel weet dat dat topic er is. Hij is immers de topicstarter.
Cunning linguist.
Anoniem: 42278
Dit is inderdaad onzin. Je kan namelijk alle toetsen toewijzen op een manier waarop het voor jou goed speelt. Toen AC uitkwam gaf Jade aan dat Ubisoft de controls heeft uitgewerkt om Altaïr te besturen alsof hij een marionet zou zijn. Dat gaat alleen niet helemaal werken met de default-pc-keyboard instellingen. Neem gewoon even vijf minuutjes de tijd om alle keybindings te deleten en opnieuw toetsen toe te wijzen.MatMich schreef op maandag 02 maart 2009 @ 02:21:
Spel gedeinstalleerd en opgegeven
De besturing op PC is zo dramatisch slecht dat het onspeelbaar is.
Tijdens het vechten kan je locken (F) maar wat dit nu daadwerkelijk doet is vaag ,je kan net zo goed w.s.a.d indrukken want het effect blijft hetzelfde.
Je staat binnen no time toch weer klem tegen een muur of in een hoek en de camera gaat ook random alle kanten op.
Ik vind dat als ik een X box controller moet kopen om dit spel normaal te kunnen spelen op een PC het een zeer grove misdleiding om het voor dat platform te verkopen.
Zo wordt het wel een erg dure grap voor een niet al te beste game.
Bah waardeloos, ik ga maar eens kijken of ik hem weer in de verpakking kan omruilen voor iets anders.
Dank je voor de snelle reactie. Ik denk dat het AC word, lijkt me erg tof.DeX schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:52:
AC valt in herhaling, maar word steeds weer versterkt door het verhaallijn en de gameplay. Als je ongevoelig bent voor sterke verhaallijnen en snel verveeld bent door herhaling zou ik voor GoW gaan.
AC is toch wel een van de games die je gespeeld moet hebben. Let wel op! Het is deel 1 van 3, dus niet gaar zitten kijken als er dingen anders lopen dan je had verwacht.stijnislike schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:38:
[...]
Dank je voor de snelle reactie. Ik denk dat het AC word, lijkt me erg tof.
Neuh, ik zoek vooral een toffe game om te spelen totdat Prototype (juni ofzo) dacht ik en Fuel (16 mei ongeveer) uitkomen, de sfeer en de vrijheid in AC lijken me erg tof en het is ook zo stom als ik bij deel 2 pas in het verhaal valDeX schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:05:
[...]
AC is toch wel een van de games die je gespeeld moet hebben. Let wel op! Het is deel 1 van 3, dus niet gaar zitten kijken als er dingen anders lopen dan je had verwacht.
[ Voor 0% gewijzigd door stijnislike op 20-04-2009 12:55 . Reden: tiepvaut ]
Het is natuurlijk een beetje vloeken in de kerk, maar eigenlijk is Gears toch wel het betere spel. Grafisch is Assassins Creed echt ontzettend mooi en het gevoel dat je krijgt wanneer je over zo'n stad uitkijkt is ongeëvenaard. Verder zitten er alleen nog wel een boel slecht afgewerkte dingen in (a.i., repetitief, bugs) dat het toch bij lange na niet de ervaring gaf die ik er zelf van had verwacht. Dat betekent trouwens niet dat ik niet van AC heb genoten. Integendeel zelfs.stijnislike schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:52:
[...]
Neuh, ik zoek vooral een toffe game om te spelen totdat Prototype (juni ofzo) dacht ik en Fuel (16 mei ongeveer) uitkomen, de sfeer en de vrijheid in AC lijken me erg tof en het is ook zo stom als ik bij deel 2 pas in het verhaal val
uhm...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Anoniem: 261784
Ik deed niet meer dan 1 assassination per dag. Soms liet ik het spel dan bewust een dag of twee, drie liggen. Om daarna weer een assassination te doen. Ik had op die manier minder last van het herhalen. Want als je er drie achter elkaar gaat omleggen, dan gaat het inderdaad snel veel van hetzelfde worden.
Ik ken het probleem, ik had het spel nooit gespeeld en heb het binnen een paar dagen uitgespeeld.. Wat een saai spel is het danAnoniem: 261784 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:50:
[...]
Ik deed niet meer dan 1 assassination per dag. Soms liet ik het spel dan bewust een dag of twee, drie liggen. Om daarna weer een assassination te doen. Ik had op die manier minder last van het herhalen. Want als je er drie achter elkaar gaat omleggen, dan gaat het inderdaad snel veel van hetzelfde worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Skybullet op 23-07-2009 15:05 ]
7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE
Anoniem: 312059
Ja dat is inderdaad leuk, ik heb eens een heel leger achter me aan gehad toen ik William de Montferrat (ofzo) moest assassinaten. Gewoon proberen om hem te doden (laat het je niet lukken) en dan als een gek door dat fort heen rennen, dat is echt een van de leukste dingen om te doenSkybullet schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:04:
burgers "redden" vond ik juist een van de leukste dingen om te doen. Van bovenaf er midden in springen 1 bewaker omleggen en dan een beetje rondslaan en rondduwen. Daarna rond rennen en zoveel mogelijk andere bewakers bij het conflict betrekken en als het ook nog lukt om een tempelier erbij te betrekken kun je effe lekker knokken
ik had altijd de halve stad in rep en roer omdat ik 1 burger wou redden
Anoniem: 294573
[ Voor 14% gewijzigd door Relief2009 op 14-06-2010 22:48 ]
Wow! Video is episch goed. Al dat CGI ziet er uiteraard erg netjes uit.Relief2009 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:46:
Voor de liefhebbers van assasins creed. Brotherhood komt uit in november
Cinematic Trailer van topniveau
YouTube: Assassins Creed: Brotherhood 'E3 2010 Trailer' TRUE-HD QUALITY
PSN-ID : Cenzer
Anoniem: 218826
Die is er. Assassination of iets heetie. Dat is volgens mij max 8 mensen en iedereen heeft verschillende targetsGopal schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:15:
[...]
Wow! Video is episch goed. Al dat CGI ziet er uiteraard erg netjes uit.
Was het trouwens niet zo dat er multiplayer zou worden geintroduceerd in Brotherhood? Ik hoop dat er een onderdeel komt met "kill the target" of iets dergelijks en dat er dan meerdere targets zijn en meerdere assassins, welk allen (of grotendeels) door spelers zelf kunnen worden bestuurd.
🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering
Rhapsody schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:24:
Hi,
ik ben bezig met een inhaalslag, en heb een vraagje over een opdracht in memory block 4.
spoiler:je moet op een gegeven moment binnen 3 minuten 2 targets ombrengen, maar wel op zo'n manier dat dat dus niet opvalt.
Maar dat krijg ik dus niet voor elkaar. Wat ik ook probeer, er lopen continu een of meerdere bewakers bij in de buurt. Kan iemand mij even een tip geven?
thanks!
[ Voor 12% gewijzigd door Trokken op 18-05-2011 16:55 ]
Hyundai Ioniq Electric 28kWh
deel 1 heb je idd geen cd-key als mijn geheugen mij nog niet verloren is.Trokken schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:55:
Klopt het dat je bij dit spel geen CD-key (en/of boekje krijgt)? Anders zit ik nu opgescheept met illegale software wat ik heb gekocht in Game Mania.
Ik heb het uiteraard over de PC versie.
[ Voor 4% gewijzigd door Ienni1983 op 19-05-2011 12:16 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Cunning linguist.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq