Assassin's Creed Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.368 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:48
Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/4567/blankkf6.gif
Informatie
Het team achter Prince of Persia: The Sands of Time komt met een nieuwe franchise, genaamd Assasin's Creed. Een action/adventure game die voornamelijk afspeelt in de tijd van de Third Crusade waar je de rol aanneemt van Altaïr (Arabisch voor ''the flying eagle''), die lid is van de assassin secte Hashashin. Je hebt de mogelijkheid om te reizen tussen drie steden; Jerusalem, Acre en Damascus. Ubisoft Montreal heeft samengewerkt met historie kenners en elke gebeurtenis in de game zijn gebaseerd op feiten.
  • Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
  • Uitgever: Ubisoft
  • Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360 en Nintendo DS
  • Release: Nu verkrijgbaar op de PS3 en Xbox 360. De PC en DS versie begin 2008.
  • Officiële site: http://assassinscreed.uk.ubi.com/
Het gerucht over de 'sci-fi twist' in het verhaal van Assassin's Creed kwam uit de informatie van ontwikkelaar interviews en vele effecten die te zien waren in de trailers. De daden in de historische setting zou kunnen gedaan door een onbekende groep in de toekomst. Tijdens de E3 trailer zag je korte technische storingen op het scherm wanneer Altaïr dood is gegaan, het beeld vervaagd en dan verschijnt de tekst 'computer offline'. Ubisoft heeft bevestigd dat Assassin's Creed een deel zal zijn van een trilogie en ook hebben vermeld dat een of beide vervolgen op deze game in de toekomst kunnen afspelen.

In the June 2006 issue of Game Informer, it was revealed that the player is actually a far-future descendant of Altair who is looking back on his ancestor's exploits. The game is experienced through genetic memory, and the game actually becomes more defined and easier as this descendant remembers more about his ancestor. The 'computer offline' message may be a computer that is decoding these memories, and death in the memory is some kind of glitch in the system. This is consistent with this particular design team, as in Prince of Persia: The Sands of Time, death was interpreted as a mistake in the Prince of Persia's recounting of his story to Farah. - Bron.
Gameplay
Het gerucht gaat (en nog een) dat het geheel draait om tijdreizen, Ubisoft heeft vermeldt dat er niemand écht dood zal gaan in Assassin's Creed omdat ze eigenlijk al honderden jaren geleden zijn gestorven door jouw eigen handen. Altaïr zou in het gehele game in bed liggen en wordt in verschillende tijden verplaatst door een tijdmachine. Eenmaal aangekomen moet hij de zaken die toen misliepen dit keer wel goed laten aflopen zodat de realiteit van nu veranderd wordt.

De game is een soort mix van Prince of Persia, Splinter Cell en Hitman. Je zal 'bad guys' uit die tijd om het leven brengen. Het zal een uitdaging worden om te kijken welke manier het beste is om iemand ''stilletjes'' om te leggen terwijl je omringd bent door vele stadsbezoekers. Goede planningen maken is vereist wanneer je eenmaal moet toeslaan en vluchten en daar zijn vele manieren voor.

In plaats van om in de schaduwen te verstoppen zoals in Splinter Cell, ga je deze keer jezelf mengen in het publiek van een stad (sociale stealth volgens Ubisoft). Ubisoft heeft veel aandacht geschonken aan de AI en dat blijkt in de details in de reacties van het publiek van je acties en manieren. Om het simpel te vertellen, een voorbeeld: Je hebt de mogelijkheid om zachtjes mensen weg te duwen of echt gewoon flink wegduwen maar dat ligt aan je situatie als je erg snel op die bepaalde plek moet zijn. Ga je ze flink wegduwen dan kan dat resulteren dat de bewakers op je dak krijgt, dus het beste is om alles rustig te spelen totdat je daad is voltooid.

Maar eigenlijk ligt het nog ingewikkelder. Mensen kunnen snel doorhebben wat je van plan bent en daarop reageren. Als je bijvoorbeeld van het dak naar het midden van de straat springt dan deinzen ze onmiddelijk achteruit want dit is uiteraard niet echt gewoonlijk. Je zult dan veel aandacht krijgen van de bewakers wat niet zo handig is, dit heeft consequenties voor het verloop van je verdere vordering. Je kan mensen helpen om zo hulp van hun te krijgen om zo dichter bij je doel te komen zonder al te veel aandacht te trekken. Maar er zijn ook mensen die jou gaan aanvallen als je ze niet geholpen hebt voor een beloofde taak die ze van jouw verwachtte.

Altaïr heeft vele skills en schitterend uitziende moves waar we een paar uit de Prince of Persia games kenden zoals rennen via de muur om zo een hoger gelegen rand pakken. Gelukkig zijn er ook nieuwe moves toegevoegd en één daarvan is gelijk van je paard afzetten om zo op hoog gelegen plekken te raken. Je kunt elke rand en dergelijke vastpakken die langer is dan twee inch, dus dat wordt overal heerlijk klimmen en klauteren. Als je dus denkt kan ik dat vastpakken, dan kan dat.

Als je eenmaal gaat vechten, is het meer gebaseerd op verdediging (je bent meer aan het blokken, ontwijken etc...) maar je aanvallen zien er erg schitterend uit als je naar de trailers kijkt. Ubisoft wil deze game zo realistisch mogelijk maken dus je leeft niet lang als je in gevecht gaat tegen bewakers, een paar rake slagen van hun zwaard en je ligt gelijk neer dus snel je vijanden omleggen is een must.

De game bevat ook RPG elementen, zo kan je nieuwe wapens krijgen en heeft elke actie consequenties voor het verloop tijdens het bereiken voor al je doelwitten.

Ubisoft samenvatting:
Experience the power of a feared Assassin. Your actions can throw your immediate environment into chaos, and your existence will shape events in this pivotal moment during the Third Crusade.
  • Be an Assassin: Plan your attacks, strike without mercy, and fight your way to escape.
  • Realistic and responsive environments: Every action has its consequences. Crowds react to your moves and will either help or hinder you on your quests.
  • Action with total freedom: Eliminate your targets wherever, whenever and however. Do whatever it takes to achieve your objectives
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/5928/lplqw7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/1fullyd4.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/3mc2.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/4bs1.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/5lv6.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/6ih2.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07466/8ek1.jpg.xs.jpg
Trailers
Reviews

[ Voor 81% gewijzigd door D. Ninjai op 17-11-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:19

GG85

.......

Nette startpost! Ik vond het al vreemd dat er nog geen topic was.
Dacht trouwens dat hij voor september dit jaar gepland stond ipv 2007. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 10:11
Deze game is 1 van de grootste redenen waarom ik een grote haat tegen console exclusives heb. Echt, wat een prachtige game, en dan alleen voor de PS3, bahbah. Het kiezen om consolos zou om de consoles zelf moeten gaan, niet om de games.

edit: in de startpost staat ook voor de pc en xbox360. Zover ik weet is het nog steeds een ps3 only game.

[ Voor 20% gewijzigd door DeepSeven op 02-07-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
DeepSeven schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:07:
edit: in de startpost staat ook voor de pc en xbox360. Zover ik weet is het nog steeds een ps3 only game.
Ik heb dan er ook direct een link neergezet waarin wordt vermeld dat 'ie niet exclusief is en ze stellen en beantwoorden ook de vraag waarom Ubisoft dit verstopt: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3151655&did=1

[ Voor 7% gewijzigd door D. Ninjai op 02-07-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-03 00:02
Nice, deze moet ik zeker hebben.
Nu nog hopen dat dit een beetje fatsoenlijk te spelen is met toetsenbord en muis. Helaas zie ik tegenwoordig vaak goede games met een brakke control.
BTW, dit doet me een beetje denken aan de Thief serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
D. Ninjai schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:11:
[...]

Ik heb dan er ook direct een link neergezet waarin wordt vermeld dat 'ie niet exclusief is en ze stellen en beantwoorden ook de vraag waarom Ubisoft dit verstopt: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3151655&did=1
Is natuurlijk nog geen concreet bewijs, tot het officieel aangekondigd is, maar is wel lekker nieuws. Trouwens, waarom vertel je niks over het tijdreizen? Ik las een tijdje geleden een artikel op ownage.nl waar ze erg teleurgesteld waren in AC omdat het spel een heel ander verhaal/setting had dan gedacht was.

edit: hier dus.

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 02-07-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:27
Klinkt als een zeer goeie game :D Zal zeker de demo proberen als die ooit uitkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
DeepSeven schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:20:
[...]

Is natuurlijk nog geen concreet bewijs, tot het officieel aangekondigd is, maar is wel lekker nieuws. Trouwens, waarom vertel je niks over het tijdreizen? Ik las een tijdje geleden een artikel op ownage.nl waar ze erg teleurgesteld waren in AC omdat het spel een heel ander verhaal/setting had dan gedacht was.

edit: hier dus.
Your right, even geduld en het wordt toegevoegd.

edit: done.

[ Voor 3% gewijzigd door D. Ninjai op 02-07-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 19:59
Hmm, eindelijk een topic naar het spel waar ik het meest naar vooruitkijk :) . Niet zozeer de setting boeit mij, maar meer de originaliteit van het hele concept. Het grootse interactieve, de compleet innovatieve besturing, en uiteraard de graphics. Dit is het spel dat mij zou kunnen overtuigen tegen maart volgend jaar een ps3 te kopen. Ik wil eigenlijk de 1e prijsverlaging afwachten, dus ik hoop dat het spel samen met een ps3 voor 620, of misschien 600 wordt gebundeld.

Dat artikel op ownage doet voor mij niet veel af aan het verhaal. Het zal alleen het begin zijn dat hiermee te maken heeft, en het eind. En het is van de makers van de Prince of Persia games, en ik ben over alledrie erg te spreken geweest (enige spellen die ik heb gekocht afgelopen paar jaar). Ze waren allen erg goed afgewerkt, soepele besturing, en uitmuntende graphics.

Ik kijk er erg naar vooruit en hoop dat we binnenkort wat echte gameplay gaan kunnen zien.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
D. Ninjai schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:25:
[...]

Your right, even geduld en het wordt toegevoegd.
Bedoelde het niet zeikerig hoor, startpost ziet er goed uit ;).

In de trailer zie je trouwens veel mensen in de steden. Ik dacht juist dat in die tijd de straten helemaal niet zo bevolkt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 16:17
Ik hoop zeker dat dit spel voor de 360 komt, want ik wil hem wel spelen maar ga er toch echt geen PS3 voor kopen... Ziet er allemaal prima uit en toch ook wel een uniek spel tussen alle racegames/shooters/voetbalspellen. Ik had bij Gamekings een soort preview gezien maar vond dat toch wel redelijk verwarrend met al dat tijdreizen enzo.
Ben benieuwd wat het nou precies gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Zal me niets verbazen als dit het spel van het jaar wordt. Mark my words (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik meende dat ik al gelezen had dat het ook al voor de PC was aangekondigd? PC en PS3.
XBOX360 ben ik nog niet tegengekomen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
DeepSeven schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:32:
Haha, geen probleem hoor. :P Maar bedankt voor de hier gegeven complimenten. :)
In de trailer zie je trouwens veel mensen in de steden. Ik dacht juist dat in die tijd de straten helemaal niet zo bevolkt waren.
Ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd. Als ze echt in die tijd niet zo druk waren dan heeft Ubisoft het misschien expres gedaan om zo een leuke gameplay op te leveren denk ik.
FnF schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:20:
Ik meende dat ik al gelezen had dat het ook al voor de PC was aangekondigd? PC en PS3.
XBOX360 ben ik nog niet tegengekomen.
Op de X05 was het bekendgemaakt, toen als ''Project Assassin''.

Singling out Ubisoft for praise, Moore also revealed that two PlayStation 3 games from the publisher would also be coming to the Xbox 360: Gearbox-developed WWII shooter Brothers in Arms 3 (tentative), and the still-mysterious Project Assassin, which looks like a bloodier version of Thief. - Gamespot

[ Voor 17% gewijzigd door D. Ninjai op 02-07-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Ik zag het langskomen in de PCGP en meteen de trailer gedownload. DAMN wat een toffe trailer!

Beter wordt het ook gewoon op de PC uitgebracht, van mij part een maandje later (geen jaar als GTA :p).

De mensen in de straten lijken me bij een publieke executie wel normaal (zoals in de trailer). Als is het niet historisch correct boeit het niet anders wordt het zo saai :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[...]

In de trailer zie je ook dat er mensen opgehangen worden. Deze soort executies zorgden altijd voor veel toeschouwers in de middeleeuwen daarom is het zo druk op straat :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik begrijp iets niet:
Het team achter Prince of Persia: The Sands of Time komt met Assasins Creed, een action/adventure game die afspeelt in de tijd van de Third Crusade waar je de rol aanneemt van Altaïr (Arabisch voor ''the flying eagle'').
Het geheel draait om tijdreizen, Ubisoft heeft vermeldt dat er niemand écht dood zal gaan in Assassin's Creed omdat ze eigenlijk al honderden jaren geleden zijn gestorven door jouw eigen handen. Altaïr ligt het gehele game in bed en wordt in verschillende tijden verplaatst door een tijdmachine. Eenmaal aangekomen moet hij de zaken die toen misliepen dit keer wel goed laten aflopen zodat de realiteit van nu veranderd wordt.
Je zegt dat het om tijd reizen gaat, maar in geen enkele interview wordt hierover gerept? :? Sterker nog: iedereen zegt dat het during the third crusade in the year 11xx. Is je gameplay informatiedan gebaseerd op geruchten (net zoals je zegt dat het ook voor de Xbox,PC,Wii,PSP komt, hoewel aannemelijk,maar iedereen weet dat het geruchten zijn). Dus mijn vraag: is het tijd reizen of third age? Ik ga voor de bron. ;)

Ik zou dan toch in de TS zetten dat het om een gerucht gaat. Anders maak je mensen blij met een dooie mus.

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 02-07-2006 20:25 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:44

nFo

Ziet er mooi uit. :9~

Maar het zal wel weer lang wachten worden, voordat wij het kunnen spelen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Arx schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:24:
Ik begrijp iets niet:

[...]

[...]

Je zegt dat het om tijd reizen gaat, maar in geen enkele interview wordt hierover gerept? :? Sterker nog: iedereen zegt dat het during the third crusade in the year 11xx. Is je gameplay informatiedan gebaseerd op geruchten (net zoals je zegt dat het ook voor de Xbox,PC,Wii,PSP komt, hoewel aannemelijk,maar iedereen weet dat het geruchten zijn). Dus mijn vraag: is het tijd reizen of third age? Ik ga voor de bron. ;)

Ik zou dan toch in de TS zetten dat het om een gerucht gaat. Anders maak je mensen blij met een dooie mus.
spoiler:
The demo then ended with Ubisoft purposely killing Altair. This was a little odd at first, but it was so we could see a secret Ubisoft had up its sleeve. A futuristic looking HUD appeared with a woman looking directly at the screen. I wasn't able to hear what she was saying as her voice was muffled by Ubisoft's reminders that this game does not involve time travel whatsoever. Exactly what this end sequence means is unclear, but it certainly suggests the game isn't going to be exactly what we thought it would be.

Van http://www.pro-g.co.uk/ps3/assassins_creed/preview-198.html

[ Voor 5% gewijzigd door TweakerNummer op 02-07-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

TweakerNummer schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:34:
[...]

spoiler:
The demo then ended with Ubisoft purposely killing Altair. This was a little odd at first, but it was so we could see a secret Ubisoft had up its sleeve. A futuristic looking HUD appeared with a woman looking directly at the screen. I wasn't able to hear what she was saying as her voice was muffled by Ubisoft's reminders that this game does not involve time travel whatsoever. Exactly what this end sequence means is unclear, but it certainly suggests the game isn't going to be exactly what we thought it would be.

Van http://www.pro-g.co.uk/ps3/assassins_creed/preview-198.html
Awesome! _/-\o_
nFo schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:29:
Ziet er mooi uit. :9~

Maar het zal wel weer lang wachten worden, voordat wij het kunnen spelen. :|
Volgens het interview 1ste kwartal 2007. Valt mee dus! :Y)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119772

Het lijkt me eerder richting PoP en SplinterCell te neigen aangezien deze game ook een echte 3rd person game zal zijn.

Van wat ik weet zal de gameplay innovatie de interactie met de omgeving aangaan ; klauter gebouwen op en af ; geen elke keer exact hetzelfde, maar iedere keer met procedural animation & animation blending afhankelijk van hoek, snelheid etc.

Het gaat er dus om het goed zicht hebben op handen-en voetenwerk ; daarom 3rd person view.

PC gamepad ondersteuning zal er heus wel komen. Enigzins vind ik het wel goed nieuws dat ie ook naar PC komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 16:51
die e3 trailer heb ik bekeken. Is dat allemaal ingame of gewoon een cutscene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
jaaoie17 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:59:
die e3 trailer heb ik bekeken. Is dat allemaal ingame of gewoon een cutscene
Durf ik niet zeker te zeggen (heb nergens een bevestiging gelezen) maar laten we het hopen. Moet toch kunnen voor een team zoals Ubisoft Montreal die hier al 2,5/3 jaar aan werkt? :Y)

Op Gamekings hadden ze ook over deze game, pure speculatie:

spoiler:
Hij vergeleek Assassin's Creed zelf een klein beetje met The Matrix. Het schijnt dat de hoofdpersoon als het ware in een soort coma wordt gebracht en daardoor via een machine terug in de tijd kan reizen om een andere rol aan te nemen. Gedurende de hele game lig je dus eigenlijk in de toekomst bewusteloos op bed, wat dus wellicht het teruggaan naar de tijd mogelijk maakt en misschien zelfs het ongedaan maken van gemaakte fouten.

[ Voor 3% gewijzigd door D. Ninjai op 03-07-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
D. Ninjai schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:04:
Op Gamekings hadden ze ook over deze game, pure speculatie:

spoiler:
Hij vergeleek Assassin's Creed zelf een klein beetje met The Matrix. Het schijnt dat de hoofdpersoon als het ware in een soort coma wordt gebracht en daardoor via een machine terug in de tijd kan reizen om een andere rol aan te nemen. Gedurende de hele game lig je dus eigenlijk in de toekomst bewusteloos op bed, wat dus wellicht het teruggaan naar de tijd mogelijk maakt en misschien zelfs het ongedaan maken van gemaakte fouten.
Hmm, het maakt eigenlijk niet zo heelveel uit uiteindelijk alleen ik hoopte toch wel op een game die zich echt in de middeleeuwen afspeelt. Het viel me iig wel beetje tegen toen ik het hoorde van dat tijdreizen.
Maar als het alleen het intro en outro filmpje is wat in de 'toekomst' afspeelt dan valt het wel mee, hoop ik.
Ondanks het weinige bevestigde informatie kijk ik hier erg naar uit :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ubisoft's PlayStation 3 stealth-action title Assassin's Creed will offer downloadable content, co-operative missions and should be out in Europe at the beginning of 2007, according to the US Official PlayStation mag. - Eurogamer.

Co-operative missies... hopelijk ook voor de PC want dat zou erg vet zijn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Voor dit soort games zou ik dus een PS3 gaan kopen, afwachten maar op meer duidelijkheid en ingame beelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als ik deze screenshots zo zie, dan denk ik dat ik even ga wachten met mijn nieuwe PC aan te schaffen... :)

Verder lijkt het concept en de setting van de game me perfect, vooral de lokaties en de periode waarin de game zich afspeelt spreken me enorm aan...
Heb me namelijk altijd al geïnteresseerd in de geschiedenis van 'ons' Wereldje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:44

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:56

On_E

Housemusic

Op Ubisoft forum staat :
Ubisoft have confirmed no such thing. Assassin’s Creed will come on PlayStation 3 and at this time, no other platform has been confirmed.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-09-2024
Dus dat, wat een gelul zeg hij komt alleen op de PS3 voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Caboman schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:24:
Dus dat, wat een gelul zeg hij komt alleen op de PS3 voor nu.
Dus niks, zoals altijd komt hij natuurlijk keihard op de Xbox 360. Maar ook zoals altijd mogen ze het niet bevestigen noch ontkennen en kunnen ze alleen zeggen dat die wel voor de Ps3 word gemaakt.

Dus dat komt je uit Amsterdam ofzo :Y)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ubisoft zou wel gek zijn om hem niet op meerdere platformen uit te brengen. Splinter Cell, Prince of Persia... elk hebben het heel erg goed gedaan op verschillende platformen. Maar ja of ze krijgen een flinke zak geld van Microsoft of Sony. Het is trouwens uitgelekt dat 'ie op meerdere platformen komt: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3151655&did=1

[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 04-07-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Die HD trailer van Assassin Creed is niet ingame graphics btw :(

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 102844 op 04-07-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Maar dat soort graphics is toch wel mogelijk zoals bij MGS4?

rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Moet toch makkelijk ingame kunnen, zeker voor een getalenteerd ontwikkelaar als Ubisoft en inderdaad als je kijkt naar MGS4 voor de PS3.

Nog een nieuwbericht over de wel of niet multiplatform discussie, jammer genoeg ken ik geen Frans. :P

Toujours à l'occasion de l'IDEF 2006, Ubisoft a confirmé qu'Assassin’s Creed était actuellement en développement sur Xbox 360 et PC, en plus d’une version PlayStation 3 déjà annoncée depuis de nombreux mois. Les possesseurs de la console de Microsoft pourront donc eux aussi donner vie à un certain Altair, en pleine troisième Croisade. Plus d'informations prochainement, surtout concernant une éventuelle exclusivité temporaire pour la future machine de Sony. - Xbox - Gamer

Maar hij is geplukt van Gamersnet maar wordt vermeld dat het wel door Ubisoft is bevestigd dat 'ie ook op de PC en Xbox 360 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ja joh, het is wel duidelijk dat ie op de Xbox 360 en de PC komt...Het is uitgelekt en al, en hier en daar gezegd door Ubisoft medewerkers.

Alleen heeft Ubisoft een overeenkomst met Sony die zij niet mogen schenden. Dus zal in elke officiele communicatie ontkend worden dat het op de 360 uitkomt. Maar daar kan je wel van uitgaan...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-04 08:53

Noper

That's a noper...

Hopen dat het spel ook op de pc uitkomt, want dit is echt iets waar ik naar uitzie! Ben helemaal into het genre door Splinter Cell - Chaos theory. Grafisch ziet het er in ieder geval goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-04 09:07
Dit is pas echt next-gen, ik heb het filmpje op de PCM cd gezien! Subliem! hoop zo op een PC versie (en dat mijn pc die nog trekt)

[ Voor 28% gewijzigd door roy-t op 06-07-2006 15:29 ]

~ Mijn prog blog!

Anoniem: 153710

Nieuwe video van Assasins Creed:
http://www.jeux-france.co...deo-assassin-s-creed.html

En nieuwe screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/50391420060823_155701_0_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Erg brute beweging. 8)

Overigens is het nu bevestigd dat 'ie niet exclusief wordt voor de PlayStation 3 maar dat de game ook komt naar de Xbox 360. Bron(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D. Ninjai schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:06:
[...]

Erg brute beweging. 8)

Overigens is het nu bevestigd dat 'ie niet exclusief wordt voor de PlayStation 3 maar dat de game ook komt naar de Xbox 360. Bron(en).
en de PC dacht ik ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:59
Krijg de video niet werkend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 16:51
ben bang dat ze de pc versie extra laat uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

@ de pic. Als je goed kijkt zie je dat Altair zijn ringvinger mist en er een mes heeft uisteken :P
(heb ik overigens van de ubi site :o )

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-04 11:56
ik vind het echt zo vreselijk jammer dat ze dat stomme tijdreizen enzo er in hebben gestopt... ik dacht dat het een beetje zoals oblivion zou worden maar dan als assassin en in een andere omgeving :P Dat tijdreizen vind ik maar niets, en ik vrees ook dat ze het spel hier zwaar mee verpest hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Greyh0und schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 01:44:
[...]

@ de pic. Als je goed kijkt zie je dat Altair zijn ringvinger mist en er een mes heeft uisteken :P
(heb ik overigens van de ubi site :o )
klopt niet helemaal wat ik zeg, want hij mist wel een vinger, maar het mes komt uit zn mouw...

Greyh0und

Anoniem: 173041

Het zou wel goed kunnen hoor, maak maar eens een vuist met je hand, dan lijkt het me praktisch om dat mes door bijv. mijn ringvinger te laten gaan (hij komt dan onder je knokkel te zitten). Zo kun je goed met je zwaardje steken :P

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 00:56

Turfschipper

Hup NAC

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n mooie trailer heb gezien.

Schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leonpwner1 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:40:
ik vind het echt zo vreselijk jammer dat ze dat stomme tijdreizen enzo er in hebben gestopt... ik dacht dat het een beetje zoals oblivion zou worden maar dan als assassin en in een andere omgeving :P Dat tijdreizen vind ik maar niets, en ik vrees ook dat ze het spel hier zwaar mee verpest hebben :(
gelukkig denkt niet iedereer er zo over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand wat ongeveer de PC systeemeisen gaan zijn? :)

(Of is het nog steeds alleen maar een gerucht van die PC-versie? ;( )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
anandus schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 01:21:
Weet iemand wat ongeveer de PC systeemeisen gaan zijn? :)

(Of is het nog steeds alleen maar een gerucht van die PC-versie? ;( )
De systeemeisen zijn nog niet bekend maar officieel is er nog geen PC-versie aangekondigd maar volgens IGN en een andere komt 'ie er wel:

http://pc.ign.com/articles/728/728932p1.html
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=145310

• D. Ninjai
In dit filmpje speelt iemand van Ubisoft live Assassin's Creed op de Xbox 360. Het ziet er fantastisch uit en de hoeveelheid vrijheid in de gameplay is ook erg gaaf. De camera vind ik niet handig wanneer je op een paad rijd (helemaal aan de zijkant) en dat vind die persoon die het speelde denk ik ook want hij reed per ongeluk de bosjes in. Maar goed, eenmaal in de stad is het gaaf om je doel te bereiken. Het klimmen van gebouwen ziet er briljant uit. :)

http://www.gametrailers.c...id=13511&type=wmv&pl=game

• Seth_Chaos
  • Niet online
leonpwner1 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:40:
Het spel ermee verpest hebben? Het hele spel draait om dit tijdreizen. Als je een spel als oblivion wilt dan schaf je oblivion aan, en geen assasin's creed.

Anoniem: 154012

D. Ninjai schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:49:
In dit filmpje speelt iemand van Ubisoft live Assassin's Creed op de Xbox 360. Het ziet er fantastisch uit en de hoeveelheid vrijheid in de gameplay is ook erg gaaf. De camera vind ik niet handig wanneer je op een paad rijd (helemaal aan de zijkant) en dat vind die persoon die het speelde denk ik ook want hij reed per ongeluk de bosjes in. Maar goed, eenmaal in de stad is het gaaf om je doel te bereiken. Het klimmen van gebouwen ziet er briljant uit. :)

Spiderman :9

Verder wel cool gedaan allemaal, hopelijk wordt het lopen tussen de crowds nog wel wat smoother.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Seth_Chaos schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:02:
[...]

Het spel ermee verpest hebben? Het hele spel draait om dit tijdreizen. Als je een spel als oblivion wilt dan schaf je oblivion aan, en geen assasin's creed.
Voor mij is het tijdreizen juist een voordeel! ik hou totaal niet van deze setting, ik zal het wel spelen hoor.. maar andere (nieuwere) tijden vind ik veel interesanter :)

This space is occupied

• Avalaxy
Seth_Chaos schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:02:
[...]

ik heb oblivion al :P Nee ik denk dat een vergelijking met oblivion idd verkeerd is. Ik bedoelde qua gameplay niet als oblivion, maar qua vrij rondlopen :P Ik vind dit idee heel cool (dat vechten, graphics, vrijheid etc.), maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik het enorm jammer zou vinden als blijkt dat je niet gewoon ' unlimited' kan blijven rondlopen en 'quests' doen, maar in plaats daarvan enkele keren teleporteer naar het verleden en daar 'even snel' en missie moet uitvoeren. Ik zou dus gewoon deze gameplay etc willen, maar dan zonder dat heden erbij en zonder limits (tijdlimieten, ruimtelimiet oid.).

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:15
het lijkt mij echt een super vette game, als de controls enz goed zijn uitgewerkt

• B-Bandit
D. Ninjai schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:49:

Gaaf! Ziet er echt superstrak uit. Vooral de vrijheid die je hebt om zomaar overal op te kunnen klimmen spreekt me erg aan. Ook het vechtsysteem lijkt me interessant. Geef overdreven combo's maar gewoon realisme. Topper in wording hiero.

• Cabo
Wat een goed spel, deze moet ik hebben.

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Caboman schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:07:
Wat een goed spel, deze moet ik hebben.
inderdaad

het lijkt mij echt een geweldig spel helemaal na dat filmpje te hebben gezien :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
sorry hoor maar ubisoft heeft al lang vermeld dat deze game helemaal geen tijdreis element heeft.
dat filmpje met ingame materiaal is wel heel strak.
kan niet wachten tot ik deze eindelijk kan spelen _/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:33
In de OP staat die ook confirmed is voor de Wii?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Glorix Jim schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:55:
In de OP staat die ook confirmed is voor de Wii?! :D
Volgens de bron en deze die erbij staat die een uitgelekte lijst heeft wel.

Ik lees net op IGN dat de Xbox 360 versie betere AI krijgt omdat de console een betere multithread ondersteuning heeft dan de PlayStation 3:

While the PlayStation 3 and 360 versions of Assassin's Creed are virtually identical, Raymond did say that on the 360 the team is putting a special emphasis on achievements. The hardware also allows for improved threading, which will improve even further the crowd AI.
http://pc.ign.com/articles/736/736396p1.html

Wel een mooie vrouw trouwens :P, producer Jade Raymond.

Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/4992/4cb1zdjwn2.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door D. Ninjai op 29-09-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat spel ziet er wel redelijk geavanceerd uit. Net als dat Oblivion dat was begin dit jaar. Ik moet alleen dit soort filmpjes niet meer kijken, ik wil dan namelijk meteen gaan spelen :D.

• Avalaxy
D. Ninjai schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:08:

Wel een mooie vrouw trouwens :P, producer Jade Raymond.

[afbeelding]
idd :P maar zij is toch ook de baas ofzo van het development team? Ze houdt iig wel alle praatjes en 'shows', stom ik las je post niet goed :P

[ Voor 5% gewijzigd door Avalaxy op 30-09-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Krijg vanochtend te horen dat het bedrijf waar ik werk de officiele wereldwijde licentie heeft gekregen voor het uitgeven van de Assassin's Creed Collector's Edition. Naast het spel zal er ongeveer 30 cm groot figuur bij zitten. Als iemand plaatjes wil zien van de de pre-proudctie foto's kan ik ze wel even uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Anoniem: 16963 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:27:
Krijg vanochtend te horen dat het bedrijf waar ik werk de officiele wereldwijde licentie heeft gekregen voor het uitgeven van de Assassin's Creed Collector's Edition. Naast het spel zal er ongeveer 30 cm groot figuur bij zitten. Als iemand plaatjes wil zien van de de pre-proudctie foto's kan ik ze wel even uploaden :)
Is dat niet gewoon vanuit Ubisoft? Maar in elk geval, ik zou het wel leuk vinden om de foto's te zien ja. Denk niet dat ik hem ga kopen, de CE althans. Want als er zo'n poppetje bij zit gaat het mij iets te ver :P , en meestal is het dan ook stukken duurder. 30+ erbij ofzo. Maar wie weet. Voor een 10tje extra doe ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Anoniem: 16963 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:27:
Nee, die wil ik echt absoluut niet zien, kom op zeg :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij werken samen met het bedrijf dat het figuur gaat maken en die heeft weer een deal met Ubi-Soft vermoed ik. Dit zijn iig de pre-productie foto's:

Figuren worden gemaakt in dezelfde fabriek waar ook de ryu hayabusa figuren werden gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/funware/boxes/05132.jpg

Dus waarschijnlijk zullen ze er zeer goed uit gaan zien. Tevens zal de prijs nog wel mee gaan vallen waarschijnlijk, heb nog 100% zekerheid daarover, maar zo te zien valt het wel mee.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 24-10-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

:9~ must have.. die hayabusa is ook heel cool :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Als de prijs niet te hoog ligt ga ik zekers wel een collectors edition halen :9~

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Damn, die ziet er strak uit. Ben bereid tot 75 euro te gaan all-in. En dat vind ik nog hoog. Maar ik ga ook uit van een hogere prijs van de spellen voor de ps3. Niet dat ik per se een ps3 ga kopen, wellicht een 360 als ie goedkoop is, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:36
Laatst op deze game gestuit toen ik wat filmpjes zat te kijken. Bij het eerste filmpje was ik al verkocht en ronduit hysterisch over deze game. (IRL nerd ftw i guess) Naja, gelukkig kan ik nog wel ff w88 en ik ben blij dat ik heb besloten een nieuwe VGA plank te halen want dat gaat dit stukje sublieme software wel nodig hebben.

Alhoewel er nog nergens 100% confirmed is dat hij op de PC zal komen denk ik persoonlijk wel dat dit zal gebeuren, denk niet dat ze een PC launch zouden uitstellen zonder een goeie reden, alhoewel ik niet hoop dat ze net als bij de PS3 een zwakkere AI gaan inbouwen en dat de PC versie gewoon net zo goed (of hopelijk zelfs beter :P) zal zijn als de x360 variant.

Naja, tis nog ff w88 (wat is Q1 van 2007 nog ver weg he :X) maar in de tussentijd zal ik me zeker vermaken met alles wat er rond deze game uitgegeven wordt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het A.I verhaal over de Ps3/ Xbox 360 bleek onzin te zijn, ign had het verhaal verkeerd geinterpreteerd.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had vandaag wat box-art in mijn mailbox zitten voor de Collector's edition:

Afbeeldingslocatie: http://www.pbmexpress.nl/isroot/pbm/Images/ProductImages/foto/acbox.jpg

Weet nog niet of dit de final is, geloof dat ze ook nog bezig zijn met een window-box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 11:03
Ziet er cool uit!

Over de PC versie; ik weet het niet hoor. De PC versies van X360 games lijken toch maar weinig prioriteit te krijgen. Test Drive, Rainbow Six - Las Vegas, en van deze game verwacht ik het eigenlijk ook.

Al hoop ik wel dat deze game naar de PC komt!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 16963 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:10:

[afbeelding]

Weet nog niet of dit de final is, geloof dat ze ook nog bezig zijn met een window-box.
Mag je dat soort dingen wel lekken eigenlijk? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:33:
[...]

Mag je dat soort dingen wel lekken eigenlijk? :P
Ik hoop het wel :)

Nee is geen probleem, we zijn ook al alle grote namen zoals Lik Sang, Play Asia aan het benaderen. Dus ik verwacht ze binnen een paar dagen ook daar op de site staan met foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Anoniem: 16963 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:10:

Hartstikke gaaf! Zal denk ik wel Collector's Edition gaan halen wanneer 'ie uit is. Heb hier de 30cm hoge beeld van Ryu Hayabusa staan die je op de vorige pagina liet zien. Koste € 39,99. Dus inclusief met een spel schat ik een totale bedrag van ongeveer € 85. Dat kan ermee door naar mijn mening. ;)

Je link doet het niet meer dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/8231/acboxak8wi9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Wacht dachten jullie van deze aanbieding (inclusief het beeldje hierboven).
http://www.play-asia.com/...j-49-en-84-j-70-1o6i.html
Regio vrij ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 91635 op 19-10-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een collega van me was bezig met Play Asia, ze zijn zo'n beetje de eerste die hem aanbieden.Wel een hele mooie aanbieding.

Denk dat hij in Nederland zo'n 79 gaat kosten, wat best goedkoop is. Als het figuur een beetje de kwaliteit van de Ryu Hayabusa benaderd is het gewoon heel goedkoop.

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 19-10-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Maart 2007 :?, hij zou toch in jan 2007 uitkomen :?.

En wat is de gemiddelde levertijd daar en is alles (boekjes en dingen) dan wel in het engels ?

[ Voor 50% gewijzigd door bAdmuTs op 19-10-2006 18:09 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Anoniem: 91635 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:10:
Regio vrij ;)
Wow! Als ik de goedkoopste verzendsmethode kies dan kom ik uit op een totale bedrag van $75,10 (€ 59) wat helemaal geen geld is voor dit pakket... :/ Maar dat is uiteraard hartstikke gaaf! :*)

[ Voor 15% gewijzigd door D. Ninjai op 19-10-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Jeej, het spel is voor onbepaalde tijd uitgesteld en komt nu pas in het volgende fiscale jaar uit. Oftewel vanaf april. Mooi voor mij, wordt ik namelijk niet onverhoops overgehaald om snel een ps3 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Shailesh schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:55:
Jeej, het spel is voor onbepaalde tijd uitgesteld en komt nu pas in het volgende fiscale jaar uit. Oftewel vanaf april. Mooi voor mij, wordt ik namelijk niet onverhoops overgehaald om snel een ps3 te kopen.
Hij komt ook op de PC en X360 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
PWM schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:23:
[...]

Hij komt ook op de PC en X360 :?
Weet ik, maar ik ga zowiezo een PS3 halen vanwege bepaalde titels, alleen wil ik daar even mee wachten. Assassin's creed zou direct bij de EU launch uitkomen, en nu kan ik rustig op de eerste prijsdaling van de PS3 wachten ;) . En de PC versie zal zeker nog wel paar maanden op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
(jarig!)
Omdat ik niet kan wachten tot deze game uitkomt zat ik even te kijken op een aantal sites. Volgens deze site is de release date: 04/02/2007 :9

Of zou het toch April worden... :/

Edit:
Ubisoft Delays Assassin's Creed; GRAW 2 En Route
An unannounced Wii game in-the-works, too.
By Patrick Klepek, 10/24/2006
Expect the usual PR pizzazz in the coming weeks, but in an overview of Ubisoft financials during the first half of fiscal 2006-2007, the company both confirmed that Ghost Recon Advanced Warfighter 2's coming in the fiscal fourth quarter -- which means it's coming sometime before next March -- and Assassin's Creed moves into fiscal 2007-2008, which means it'll likely arrive next fall.

Ubisoft didn't reveal what platforms GRAW 2 will land on, though PlayStation 3, Xbox 360 and PC are all safe bets, considering the publisher's preference for multi-platform development.

Additionally, the company revealed they have another unannounced Wii game is currently in development based on a "new brand." If everything proceeds as planned, Ubisoft will have released 14 different games on Nintendo's new platform by March 2007.
Bron

Uitgesteld dus.

[ Voor 69% gewijzigd door Piels op 03-01-2007 11:30 ]

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizophrenic
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-01 16:38
Piels schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:25:
Omdat ik niet kan wachten tot deze game uitkomt zat ik even te kijken op een aantal sites. Volgens deze site is de release date: 04/02/2007 :9

Of zou het toch April worden... :/
04/02/2007, dit betekent 2 april 2007. Amerikanen draaien het getal van de maand en de dag om.

Steam: maartenverheijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
(jarig!)
Je hebt gelijk, maar hij is toch verschoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04 08:23

TrailBlazer

Karnemelk FTW

net ook een stukje erover zitten lezen. Ni wil ik helemaal een Xbox :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
(jarig!)
Hij komt op meerdere consoles hoor, inclusief de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191050

is de PC een console dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Geen nieuws meer? Er moet toch nog eens een trailer ofzo uitkomen? Dev-video's heb ik ook niet meer tegengekomen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153309

Wtf ja,

Ik hoopte wel op een demo of iig wat meer nieuws over de release.

Toen ik de DB in oblivion heb gespeeld, werden assassins een van mijn favoriete figuren en dan zo'n game!

Schiet eens op lui eppo's :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

2 april is al geweest, maar toch nog steeds niets :( Is er al weer iets meer bekend met betrekking tot de release date?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

D. Ninjai schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:27:
[...]

Hartstikke gaaf! Zal denk ik wel Collector's Edition gaan halen wanneer 'ie uit is. Heb hier de 30cm hoge beeld van Ryu Hayabusa staan die je op de vorige pagina liet zien. Koste € 39,99. Dus inclusief met een spel schat ik een totale bedrag van ongeveer € 85. Dat kan ermee door naar mijn mening. ;)

Je link doet het niet meer dus bij deze:

[afbeelding]
zo te zien hebben ze de legendairy idition van halo 3 gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-04 20:44

DR161

is sarcasminist

Anoniem: 91635 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:10:
Regio vrij ;)
link werkt niet meer :'(
weet iemand waar je de CE kan bestellen?

[ Voor 6% gewijzigd door DR161 op 09-04-2007 19:33 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 11:35

dread

Sluwe vlaming

Waw eindelijk een game gevonden die mij net zoals de hele PoP reeks kan boeien. Was al aan het balen dat de trilogie van Prince of Persia afgelopen was. Deze ziet er echt vet uit ook en dan nog een eens een trilogie.

Go ubisoft.

Alleen, heeft iemand een idee wanneer hij uitkomt?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
(jarig!)
Niemand, hij is voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 08:51
Die TBA (To be announced) was toch gewijzigd in September?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.