"tegenvallende reviews?"
PU geeft 'm een 99.
PU geeft 'm een 99.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PU
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Eurogamer 7/10
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Komt vooral omdat games al tijden veel te hoge scores krijgen. Alles onder een 9 is niet goed genoeg meer voor de mensen.On_E schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:36:
[...]
Eurogamer 7/10
IGN 7.1/10
Dat vinden veel mensen tegenvallend.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Kunnen we alsjeblieft ophouden met de "twist" van AC te bestempelen als een spoiler. Allereerst is het geen twist, je wordt er meteen bij het opstarten mee geconfronteerd. Daarnaast (mijn mening) vind ik het bebachelijk slecht uitgevoerd waardoor de sfeer die ze in het hoofdspel stoppen verpest wordt. Ze hebben al een half jaar geleden gezegt dat er een modern aspect in zit en de mensen die een klassieke natuurgetrouwe middeleeuws spel willen die moeten gewoon weten dat het in feite nép is.Shiver23 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:28:
Gebruik anders even Spoilers....
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Misschien wil iemand dit zelf wel ontdekken?nudie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:47:
[...]
Kunnen we alsjeblieft ophouden met de "twist" van AC te bestempelen als een spoiler. Allereerst is het geen twist, je wordt er meteen bij het opstarten mee geconfronteerd. Daarnaast (mijn mening) vind ik het bebachelijk slecht uitgevoerd waardoor de sfeer die ze in het hoofdspel stoppen verpest wordt. Ze hebben al een half jaar geleden gezegt dat er een modern aspect in zit en de mensen die een klassieke natuurgetrouwe middeleeuws spel willen die moeten gewoon weten dat het in feite nép is.
Als het een twist was dan is het iets wat je aan het einde van het verhaal te horen krijgt en waardoor je een wow-effect krijgt. Dit is gewoon de hype machine in werking die zegt "nou er zit een twist aan hoor!" Bij elk ander spel krijg je gewoon te horen: "Ja je speelt een agent die door de tijd kan reizen". In plaats van dit slap aftreksel van een verhaal. Sorry hoor maar ik vind het gewoon slecht uitgewerkt en geintroduceert. Dit is gewoon een belangrijk onderdeel van het spel wat mensen moéten weten voordat ze het kopen want ik ben er zelf nogal op afgeknapt.
Dus nogmaals, je speelt een persoon die "gevangen" (?) is in een futuristisch laboratorium waar hij op een tandarts stoel moet liggen waarna zijn genetische DNA wordt uigelezen. Onder het mom van dat in je DNA alle herinneringen van je voor-ouders zitten opgeslagen. En zo herleef je het leven van je voorouder tijdens 1100. Wat echter totaal niet logisch is is dat je kennelijk het leven van je voor-ouder overneemt en dat je interactief feitelijk terug kan gaan in de tijd en mensen kan ondervragen. Geen vastgestelde herinneringen dus maar ala time-travel. Verpest het voor mij in ieder geval. Het hele verhaal dat dieren instinctief weten hoe ze moeten zwemmen, waar ze heen moeten gaan etc vind ik leuk bedacht maar hoe het dan uitgevoerd is is gewoon slecht. Na bepaalde missies wordt je dan telkens wakker uit de machine waar je ff gaat pitten en dan weer doorgaat. Je bent een gevangene van een oude vent en een blond meisje maar je hebt niet echt de behoefte om te ontsnappen of uberhaupt iets te doen tegen hun (slaat ook nergens op)
Dus, hoppa de kogel is door de kerk. De definitie van een spoiler is iets anders als simpelweg de omschrijving van een spel. Dit is geen 6th Sense verhaal dat je aan het einde te horen krijgt dat hij eigenlijk dood is maar je wordt er direct mee geconfronteerd en ik vind gewoon dat iedereen dat moet weten. Daadwerkelijke spoilers halverwege het verhaal is andere koek en is wel met recht een spoiler te noemen. Maar dit is gewoon een basisonderdeel en door de hype die Ubisoft zelf heeft gemaakt denkt iedereen dat het een grote twist is, terwijl het in feite niets voorsteeld.
Zo.
[ Voor 36% gewijzigd door nudie op 16-11-2007 14:54 ]
Anoniem: 86399
Anoniem: 86399
Anoniem: 130680
Nou vind ik PU niet zo,n geloofwaardig blad.
Ik heb hem gisteren ook ongeveer 3 uur gespeeld, maar nog geen vastloper gezien. (ik heb een XBOX360). Het zal wel aan de machine zelf liggen, denk ik.Anoniem: 51473 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:54:
Ik hoorde dat dit spel "problemen" geeft op de PS3 waarbij het spel hangt en er niets meer gebeurt. Ik heb dit ook op de XBOX 360. Ik heb het al 3x gehad en kon mooi opnieuw beginnen. Zijn er meer mensen op de 360 met dit probleem? Word er gek van!
Heel dat verhaal van je is een spoiler, wat niet wil zeggen dat je nu weet hoe de rest van de game gaat. Maar naar mijn mening een spoiler. Voor de rest sluit ik me helemaal bij je mening aan.nudie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:57:
de naakte waarheid? Ja anderen zullen het wellicht helemaal geweldig vinden, maar ik kijk daar nogal doorheen en vind het hele futuristische verhaal eromheen nep en slecht uitgevoerd.
Neemt niet weg dat het spel zelf geweldig is. En ik zou het veel liever zo willen houden, een authentiek historische ervaring.
Ik heb hem al in totaal 9 uur gespeeld op me ps3 en niks aan de hand hoorAnoniem: 130680 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:28:
[...]
Ik heb hem gisteren ook ongeveer 3 uur gespeeld, maar nog geen vastloper gezien. (ik heb een XBOX360). Het zal wel aan de machine zelf liggen, denk ik.
[ Voor 9% gewijzigd door Dutch_Baseline op 16-11-2007 15:51 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Anoniem: 178057
Deze twee review sites kan je niet meer serieus nemen.On_E schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:36:
[...]
Eurogamer 7/10
IGN 7.1/10
Dat vinden veel mensen tegenvallend.
[ Voor 9% gewijzigd door FoggyFreek op 16-11-2007 16:02 ]
-- Altijd blijven prutsen --
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
In principe heb je gelijk. Maar niet als er in een maand tig andere games zijn die wel de felbegeerde negen of zelfs tien scoren en gewoon beter zijn. Natuurlijk is een 7 mooi, veel reviews zelfs hoger. Maar er zijn gewoon betere games waaraan ik mn zuurverdiende centjes wil uitgeven. AC komt nog wel, ze hadden hem in de komkommertijd moeten releasen.BM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:46:
[...]
Komt vooral omdat games al tijden veel te hoge scores krijgen. Alles onder een 9 is niet goed genoeg meer voor de mensen.
Volgens mij was op school een 7.1 nog steeds een ruime voldoende, in de game industrie is die lat al tijden terug omhoog gegaan naar minstens een 8.0.
Ja, ook ik ben daar gevoelig voor
Nou, ja, eigenlijk wel.crazylegs schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:21:
reviews en recensies trek ik me ook echt nooit een kont van aan, net als bij films bijvoorbeeld. Stel je favoriete acteur heeft een nieuwe film en jij verheugt je al sinds de aankondiging van het maken van die film erop om hem te gaan zien.
Film komt uit en recensies zijn bagger van hier tot honululu.. Ga je hem dan ook maar niet kijken omdat er slecht over gesproken wordt? Kom op zeg..
Waarom niet, omdat ze je duurgekochte game een 7 geven? Ik vind vooral Eurogamer juist een geweldige site en kan me vaak in de mening van de reviewer vinden. Ik ben er opzich wel blij om dat ze nog kritisch durven kijken ipv een boris die de game een 99 geeft (PU). Hij zal wel balen met de vele negatieve reviews nu. Een 9,9 voor een game waaraan zoveel mankementen zitten is gewoon te gek voor woorden. Je kan best wat minder zwaar rekenen en voor de 8 gaan of zelfs de 9, maar een 9,9 is gewoon dom. Ik ben irl leraar, en ik kan me niet voorstellen dat ik voor een toets met 10 fouten een 9,9 zou geven alleen maar omdat het handschrift zo mooi is.Anoniem: 178057 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:50:
[...]
Deze twee review sites kan je niet meer serieus nemen.
De enige review die altijd juist zal zijn is je eigen. Ik lees die review alleen om te kijken als het een mulit platform game is welke beter is te halen.
Anoniem: 57041
Mwoah, ik vind de kleuren op mijn Samsung LCD TV ook oknudie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:46:
Bij mij ziet het er iig een stuk kleurrijker en strakker uit als op die vergelijking video's die ik zoiezo nutteloos zijn. Vaak zie je enkel het verschil tussen DirectX (360) en OpenGL (PS3) althans in veel ports zie je gewoon minder kleurgebruik vaak op de PS3. Mijn scherm (Sony KDL-32V2500) compenseert dat wellicht want die heeft een wat hoger kleurenspectrum als de doorsnee LCD. Maar het ziet er iig schitterend uit hier.
Anoniem: 148415
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Als je een boek leest met een paar spel -of stijl fouten kan het nog steeds je favoriets boek ooit zijn omdat je bijvoorbeeld het verhaal oneindig meer interessant vindt dan andere boeken. De antwoorden van je leerlingen zijn goed of fout. Een 10 mag je best geven als de schaal van je ratingsysteem het toelaat. Als je iets het beste spel vindt ooit (ondanks 'fouten') mag je het best een 10 geven.DarkShadow schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:28:
[...]
Waarom niet, omdat ze je duurgekochte game een 7 geven? Ik vind vooral Eurogamer juist een geweldige site en kan me vaak in de mening van de reviewer vinden. Ik ben er opzich wel blij om dat ze nog kritisch durven kijken ipv een boris die de game een 99 geeft (PU). Hij zal wel balen met de vele negatieve reviews nu. Een 9,9 voor een game waaraan zoveel mankementen zitten is gewoon te gek voor woorden. Je kan best wat minder zwaar rekenen en voor de 8 gaan of zelfs de 9, maar een 9,9 is gewoon dom. Ik ben irl leraar, en ik kan me niet voorstellen dat ik voor een toets met 10 fouten een 9,9 zou geven alleen maar omdat het handschrift zo mooi is.
Gelukkig ben ik niet op de reviews afgegaan. Ik twijfelde ook of ik deze game wel moest halen, vooral vanwege 2(!!) negatieve reviews. Toen ik 60 Euro afrekende dacht ik nog: ai ai... als ik hier maar geen spijt van krijg.DarkShadow schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:28:
[...]
Waarom niet, omdat ze je duurgekochte game een 7 geven? Ik vind vooral Eurogamer juist een geweldige site en kan me vaak in de mening van de reviewer vinden. Ik ben er opzich wel blij om dat ze nog kritisch durven kijken ipv een boris die de game een 99 geeft (PU). Hij zal wel balen met de vele negatieve reviews nu. Een 9,9 voor een game waaraan zoveel mankementen zitten is gewoon te gek voor woorden. Je kan best wat minder zwaar rekenen en voor de 8 gaan of zelfs de 9, maar een 9,9 is gewoon dom. Ik ben irl leraar, en ik kan me niet voorstellen dat ik voor een toets met 10 fouten een 9,9 zou geven alleen maar omdat het handschrift zo mooi is.
Ik sluit me aan bij de post van Woolfy. Met name aan dat end of discusion part. Ieder zijn eigen mening.Anoniem: 57041 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:34:
zucht al dat gezeik over een cijfer je vind hem leuk of niet punt end of discusion.
het is discussion.. maar euhm, daar zijn fora toch voor? discussions?Diamond AT schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:49:
[...]
Ik sluit me aan bij de post van Woolfy. Met name aan dat end of discusion part. Ieder zijn eigen mening.
-- Altijd blijven prutsen --
Anoniem: 57041
Klopt helemaal mee eens, maar over een cijfer vind ik vrij nutteloos het is en blijft een mening van iemand en de een zal het een 6 geven en een ander een 9.FoggyFreek schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:52:
[...]
het is discussion.. maar euhm, daar zijn fora toch voor? discussions?
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Mee eens, maar de meeste klachten gaan over freezes en andere vage bugs!UltraSub schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:30:
Jezus.. wat een gezeik dat verwachtingen niet waar worden gemaakt. Verkoop de game dan, en koop iets anders. Tis gewoon een leuke game, niet meer niet minder. Ik vrees met grote vrezen dat topics over AC hier niet snel meer over gameplay zullen gaan (like: ik zit daar en daar vast, hoe kom ik hier weg, en hoe doe ik dit of dat), maar alleen nog maar gezever over dat het een slechte game is.
Mja, discussies over goede games die aan de verwachtingen voldoen hebben geen lange threads met geneuzel over hoe het tegenvalt.UltraSub schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:30:
Jezus.. wat een gezeik dat verwachtingen niet waar worden gemaakt. Verkoop de game dan, en koop iets anders. Tis gewoon een leuke game, niet meer niet minder. Ik vrees met grote vrezen dat topics over AC hier niet snel meer over gameplay zullen gaan (like: ik zit daar en daar vast, hoe kom ik hier weg, en hoe doe ik dit of dat), maar alleen nog maar gezever over dat het een slechte game is.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Je moet zelf op onderzoek uit om die investigation weer op je map te krijgen!! Dit is geen bug of fout in de game!!!Dutch_Baseline schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:21:
Ik heb dus het probleem dat de investigations niet meer op de map verschijnen... Enige dat ik nu kan doen is doelloos rondlopen!!! Dacht eerst dat ik misschien iets over het hoofd zag, maar als je hier kijkt (laatste post) Zie je dat nog iemand hier last van heeft... Wat een k*t spel zeg!!! Ingelooflijk! Dat ze dit durven verkopen!
Voor iedereen met problemen (en dat zijn er nogal wat, hier kan je je klachten kwijt!) Ik raad iedereen aan hier hun beklag te doen... Des te eerder doen ze er iets aan... Bah!
[ Voor 5% gewijzigd door Sydney08 op 16-11-2007 18:17 ]
Tomorrow is not today!
Misschien verkeerd begrepen, maar ik bedoel het net wat anders.DarkShadow schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:24:
[...]
In principe heb je gelijk. Maar niet als er in een maand tig andere games zijn die wel de felbegeerde negen of zelfs tien scoren en gewoon beter zijn. Natuurlijk is een 7 mooi, veel reviews zelfs hoger. Maar er zijn gewoon betere games waaraan ik mn zuurverdiende centjes wil uitgeven. AC komt nog wel, ze hadden hem in de komkommertijd moeten releasen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Jep jepSpacey23 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:15:
[...]
Je moet zelf op onderzoek uit om die investigation weer op je map te krijgen!! Dit is geen bug of fout in de game!!!spoiler:Je moet op zoek gaan naar view points die niet op je map staan, in totaal zijn dat er geloof ik 3!! Als je ze allemaal hebt gehad dan verschijnt er zelf in beeld wat je hierna moet doen.Die view points die je moet hebben zitten trouwens tussen het oude en nieuwe gedeelte (die je nog moet unlocken) van de stad.
Tomorrow is not today!
De game is zeker een voldoende waard, maar een 99 is wel erg overdreven.
Jan had toch Assassin's Creed ge-reviewed?Anoniem: 25534 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:33:
[...]
Boris: "Tering hé wat is deze game vet!"
Dat de Xbox 360 versie kleurrijker is klopt inderdaad zoals op die video wel te zien is, maar verder klopt er echt geen reet van. Want mijn PS3-versie ziet er toch stukken scherper en met betere kleuren uit dan op dat vergelijkingsfilmpje.darkphoenix schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:28:
had iemand de ze ps3/xbox360 vergelijking al gezien?
http://www.gametrailers.com/player/28005.html
de xbox360 ziet er stukken beter uit!
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dat klopt, dat werd ook in diverse reviews gesuggereerd.HADES2001 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:00:
Dit spel is gewoon meesterlijk alleen vond ik het einde wat slap en een beetje het gevoel alsof het geen einde is de rest is super
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 208474
langzaam lopen hoeft echt niet hoor! in het begin kun je vrolijk rondrennen met R1 ingedrukt.. later moet je pas écht gebruik maken van "blend"Phusebox schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:25:
eerste 2 uurtjes erop zitten, ongelooflijk veel last van tearing?
kan me nog niet echt boeien het spel (voel niet echt de drang om iemand te whacken en dat langzaam moeten lopen irriteerd ook enorm)
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
[ Voor 7% gewijzigd door MasterMike op 16-11-2007 23:41 ]
Zelf zit ik nog in block 2, maar heb ook nog maar 1 vlag nodig in Masyaf... en die kan ik dus echt niet vinden. Heb net ongeveer een half uur lopen zoeken, zelfs ruzie gekregen en dood gegaan..ravenger schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:45:
zo, zit inmiddels in block 4gaat wel lekker. Ik moet alleen nog 1 assassins flag vinden in Masyaf, geen flauw idee hoe te vinden
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
heb die van mij inmiddels al gevonden, 10 extra points achievement maarSeraphus-Y schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:42:
[...]
Zelf zit ik nog in block 2, maar heb ook nog maar 1 vlag nodig in Masyaf... en die kan ik dus echt niet vinden. Heb net ongeveer een half uur lopen zoeken, zelfs ruzie gekregen en dood gegaan..
Maar goed, ik kijk morgen nog wel een keertje.
i rest my caseBioHazard schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:42:
Ik denk dat iedereen nu wel weer weet dat hij op bepaalde consoles crashed en op anderen niet, en dat er tearing aanwezig is op bepaalde consoles en op anderen niet. Ook is al duidelijk dat de replaywaarde en de repetitiviteit niet helemaal geweldig zijn. Het is nu wel duidelijk. Kunnen we het nu gewoon even over de game hebben ipv continue over zijn tekortkomingen te zeiken? Word er een beetje moe van.![]()
Ohja... verdomd... je hebt gelijk...Spacey23 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:15:
[...]
Je moet zelf op onderzoek uit om die investigation weer op je map te krijgen!! Dit is geen bug of fout in de game!!!spoiler:Je moet op zoek gaan naar view points die niet op je map staan, in totaal zijn dat er geloof ik 3!! Als je ze allemaal hebt gehad dan verschijnt er zelf in beeld wat je hierna moet doen.Die view points die je moet hebben zitten trouwens tussen het oude en nieuwe gedeelte (die je nog moet unlocken) van de stad.
Anoniem: 50278
ehm elke keer als ik ergens langsloop wordt ik aangevallen, als ik X niet gebruik kan ik maximaal 50 meter undetected lopenAnoniem: 208474 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:36:
[...]
langzaam lopen hoeft echt niet hoor! in het begin kun je vrolijk rondrennen met R1 ingedrukt.. later moet je pas écht gebruik maken van "blend"
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 107573
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 17-11-2007 02:42 ]
Anoniem: 178057
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 178057 op 17-11-2007 02:58 ]
R1 in houden achter hem lopen en RONDJE in houden , easypjlgt schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 08:52:
Gisteren nog maar weer ff 2,5 uur gespeeld en de tijd vloog echt voorbij. Zat echt helemaal in het spel. Enige wat me nog niet goed wil lukken is het zakkenrollen. Snap dat je die gasten voorzichtig moet benaderen en dat je ze alleen kunt rollen als ze lopen, maar toch lukt het voor geen meter. Iemand nog tips hiervoor?
[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 17-11-2007 08:56 ]
wijze woorden
In het Kingdom is dat idd zo... Daar moet je gewoon met paard keihard langsrennen (als je de weg weet)... dan komen ze wel achter je aan, maar als je dan af en toe vecht of gewoon dus doorrent naar de stad dan schud je ze af.... In een stad kan je wel gewoon rennen...Phusebox schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 02:36:
[...]
ehm elke keer als ik ergens langsloop wordt ik aangevallen, als ik X niet gebruik kan ik maximaal 50 meter undetected lopen
Anoniem: 148415
Weet niet waarom ze het speciaal over de PS3 versie hebben, de 360 versie loopt toch ook vast?Assassin's Creed For PS3 Seeing Lock Ups, "White Screen Of Death"
Irate PlayStation 3 owners are reporting a host of technical problems with their copies of Ubisoft's Assassin's Creed, writing of frame rate problems, screen tearing, geometry clipping and game-stopping lock ups on the official game forums. Most reports from those affected by "white screens of death" are writing that they're using firmware 2.0, specifying so at the request of official Ubisoft forum managers. In addition to a thread dedicated to the PS3's freezing issues, a consolidated bug/glitch thread is currently receiving plenty of responses.
Similar postings have appeared on the official PlayStation 3 and Gamespot forums, with a few Kotaku tipsters warning us of the game's graphical and loading glitches. We're waiting to hear further information from Ubisoft, but would urge caution and research for potential Assassin's Creed buyers.
http://kotaku.com/gaming/...creen-of-death-323895.php
Ik had ook zoiets vaags, maar na paar keer doorheen gelopen te zijn, ging het verder.crazylegs schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:34:
wie helpt mij? Kom er ff niet meer uit..
Ik heb me paard opgehaald dan moet ik een stuk gaan lopen met 't beessie ben al op de uitkijkpost geweest daar geef ik aan op de kaart waar ik heen wil. moet dan een stukje lopen met het paard, kom ik door een soort poortje tenminste het beeld vervaagd. ik krijg wat uitleg en moet dan weer een stukje teruglopen enz enz enz ik kom daar niet weg. iedere keer weer dat "poortje" en weer terug lopen. Mijn kaart is overigens weer leeg op dit punt ik ka geen stad meer selecteren om heen te gaan
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Als je uit die portal bent gekomen al op de Toren geklommen ?crazylegs schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:36:
ik ben er al volgens mij wel 30 keer doorheen gelopen en steeds niks, ik moet nog beginnen met de eerste 9 kills maar zo word het wel erg lastig als ik niet verder kom
Tomorrow is not today!
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
39
Je moet dus niet omkeren en direct weer terug lopen, want dan ga je weer terug. Geen idee of je dat misschien doet.crazylegs schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:36:
ik ben er al volgens mij wel 30 keer doorheen gelopen en steeds niks, ik moet nog beginnen met de eerste 9 kills maar zo word het wel erg lastig als ik niet verder kom
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
ik snap idd ook niks van jouw verhaal.crazylegs schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:45:
ben ondertussen is op de toren geklomen eagle vision is toch Y indrukken? Dat heb ik gedaan, kon damascus aangeven op de map dat ik daar heen wilde, naja weer van de toren af op me knol moest ik bijna 1000 lopen, na een klein stukje vervaagd het beeld wordt dr iets verteld en kan ik ineens weer een stukje van 30 doen onder een "poort" vervaagd het weer wordt me weer iets verteld, daarna weer lopen weer zelfde verhaal, beeld vervaagd en weer wat verteld dan weer 39 lopen weer vervagen etc. dit een paar keer gedaan en is me map ineens weer leeg...
SNAP ER ECHT NIKS VAN
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Ja idd volgens mij doe je wel iets fout , want je kan toch ook andere richtingen op tis Free roaming ..RedFox schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:30:
[...]
ik snap idd ook niks van jouw verhaal.
Heb je nou wel uberhaupt een missie gekregen?
en waarom loop je steeds weer door dezelfde poort terug?
Lullig voor jouw, maar ben aan de ene kant wel blij dat het dus niet alleen de PS3-versie betreft die nog buggie is op sommige punten.osxy schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:30:
Eind blok 6 val ik concequent door de grond, en als ik dan respawn heb ik een tweeling broer.
![]()
![]()
Fijn
(Xbox360 btw)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
TrailBlazer schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:41:
Ik heb hem sinds gistern en ik vind het fantastisch. Ik moet nu het assasins guild in maar ik kan de ingeng nergens vinden het schijnt op het dak te zitten maar daar vindik niks
uhm...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq