Assassin's Creed Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 23.600 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:36
AC is echt top!

Na al die azijnzeikers minder postitief gestemde mensen vind ik dat er ook complimenten mogen gegeven worden aan het spel!

Het spel heeft gewoon als nadeel dat er ZOVEEL van te voren over is besproken, beelden getoont, dat het spel al helemaal opgehemelt was voordat ook maar 1 iemand het daadwerkelijk had gespeelt.

Wat is onstaan is dat er een bepaald verwachtingspatroon (oa binnen tweakers) is ontstaan waar het spel niet aan kan voldoen. Of de schuld bij Ubisoft ligt of aan ons zelf ligt even in het midden.
Men heeft m.i. te hoge verwachtingen van deze next-gen game. Next-gen is nog relatief kort op de markt, dus allicht dat een vervolg van AC punten van verbetering heeft of dat men daar tijdig de illusies alvast ontneemt.

Ik had hoge verwachtingen aan het spel qua gameplay. Vooralsnog voldoet AC ruimschoots aan mijn verwachting en vind het ronduit een TOPspel en absoluut niet zonde van mijn geld.

Als je fan bent van Prince of Persia en ook nog eens van Thiefs (of Thieves) dan kan je hier prima mee uit de voeten. PoP is veel meer van hetzelfde: zoeken naar de volgende ruimte, paar mannetjes neer beuken en weer verder klimmen. Dat vond ik al geweldig, dit is alleen maar beter!

Mocht je je centen er niet aan durven wagen, wacht dan heel even en koop het spel tweede hands van de minder positieve gestemde mensen.

wijze woorden

Verwijderd

vandaag (een uur geleden) AC binnen van Wehkamp!
kheb hem overigens vorige week donderdag besteld O-)

Verwijderd

Dat het spel technische tekortkomingen heeft moet je niet verwijten aan de Xbox 360 of PS3. Denk dat je meer moet kijken naar het ontwikkelteam van Ubisoft en hoe hun bepaalde dingen aangepakt hebben...

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:24:
vandaag (een uur geleden) AC binnen van Wehkamp!
kheb hem overigens vorige week donderdag besteld O-)
Gooien ze hem door de brievenbus of moet je hem persee aannemen bij de deur???

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

technische tekortkomingen? heb je het nou over de herhaling/missies of verschil tussen X360 en PS3?

Als je het over het verschil tussen de consoles hebt; niemand geeft toch de 'schuld' aan een console? Ze hebben het er alleen maar over welke ze gaan aanschaffen. En bij die test blijkt de X360 versie toch wat beter uit de verf te komen.

Die ene, met die snor

Verwijderd

bij mij is ie gewoon door de brievenbus gemikt :)

Verwijderd

Tjado schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:31:
technische tekortkomingen? heb je het nou over de herhaling/missies of verschil tussen X360 en PS3?

Als je het over het verschil tussen de consoles hebt; niemand geeft toch de 'schuld' aan een console? Ze hebben het er alleen maar over welke ze gaan aanschaffen. En bij die test blijkt de X360 versie toch wat beter uit de verf te komen.
Ik had het over framedrops, tearing en dat soort dingen. Dat Ubisoft 1 game voor 2 systemen tegelijk ontwikkelt geeft blijkbaar nog steeds problemen, al is het wel minimaal deze keer.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:33:
Mooi zo!!! Dan moet dat bij mij ook geen problemen opleveren. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
Ik denk dat het zo met AC als Gabe van Penny Arcade omschrijft:
I think the biggest complaint I saw was that the missions become repetitive and boring. I actually didn't understand this complaint at all until just the other day. I had gotten an early copy of the game just like everyone else in the media but I was just playing it for fun. I'd cracked into it over the weekend and when I got into the office on Monday I started seeing these negative reviews. When I saw the low scores I was actually really upset and I wanted to talk about the game here on the site. I wanted to tell everyone that these guys were full of shit. However, since so many of the complaints were based on the ending I wanted to beat it first so I was sure I wasn't missing anything. I attacked the game again but this time with the goal of beating it as fast as I could. I was determined to get a post up on Tuesday and I was pushing through the game as fast as I could. I went from finding every high perch in a district to only getting the ones I needed to advance the story. I stopped saving every citizen and avoided any unnecessary confrontations. The informer missions that I had really enjoyed before, I now avoided because I knew they took too long to complete. I did the bare minimum of missions to progress the story and anything that "hindered" my progress was frustrating. Monday night after skipping over another combat (something I used to really enjoy) I stopped myself. What the fuck was I doing? I wasn't playing the game because I wanted to I was playing it because I had a deadline and I needed to beat it. I stopped immediately and decided I'd write about the game whenever I got around to beating it. I spent another day and a half with it and during that time I hunted for hidden flags and explored the cities again. I came in this morning and finally did beat it but I did it at my own pace and I enjoyed every part of it.

Imagine what an open ended sandbox title must look like to a reviewer especially right now. How many games do they have piling up on their desks? A game like Assassins creed isn't meant to be played under a deadline. You shouldn't be trying to beat it as fast as you can so you can move on to Mass Effect or Mario Galaxy. As soon as I gave myself a deadline all of a sudden I understood all their complaints. It was like a fucking Escher painting. I had put myself in their shoes and suddenly the landscape flipped and I could see games from their perspective. In the end I wasn't angry at them for their bad reviews. I actually just felt bad for them.
Als je door de game heenraust zal ie dus gewoon tegenvallen en repetitief worden... maar doe je alle sidequests ook, dan heb je er gewoon genoeg plezier aan.. Vanavond eens kijken of ik me hier in kan vinden! :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:38
jeej..dat scheelt weer een volgende bezorgronde ( welke ik dan ook weer zou missen) en een ritje langs een afhaalpunt.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:33:

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Precies... Totally agree, zo'n sandbox game moet je gewoon van genieten!
Maarrr... brengt me terug op mijn vorige punt, hoe vind ik die sidequests, en hoe/wanneer krijg ik die? Zijn ze obvious in your face, of kun je ze per ongeluk missen?

Verwijderd

Bedankt voor de reakties.
Ik denk dat dit een duidelijker beeld schept over het spel!

Verwijderd

Ik had Gabe's stukje een paar posts terug ook al eens geplaatst, geeft inderdaad wat frisse inzichten.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:00
ik heb het spel net binnen :) ziet er erg mooi uit maar ik kom met geen mogelijkheid door de tutorial, dat 2e stukje.
De mensenmassa met de kruiken. Heb echt alles al geprobeerd, blend, gentle push, gewoon heel voorzichtig lopen zelfs zonder gentle pushe, wie helpt me?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Vince22 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:50:

[...]

Als je door de game heenraust zal ie dus gewoon tegenvallen en repetitief worden... maar doe je alle sidequests ook, dan heb je er gewoon genoeg plezier aan.. Vanavond eens kijken of ik me hier in kan vinden! :)
Mja, ik ben zelf juist van het 'klooien' en side missies doen omdat dat vaak de leukste dingen zijn. Maar juist de dingen die je 'ernaast' kan doen zijn zo veel van hetzelfde. Men zegt wel dat je vrij bent wat je doet en hoe je het doet maar binnen die vrijheid ben je akelig beperkt in wat je kan doen. En juist dat maakt het juist zo saai en repeterend.

vtec just kicked in yo!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:36
crazylegs schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:08:
ik heb het spel net binnen :) ziet er erg mooi uit maar ik kom met geen mogelijkheid door de tutorial, dat 2e stukje.
De mensenmassa met de kruiken. Heb echt alles al geprobeerd, blend, gentle push, gewoon heel voorzichtig lopen zelfs zonder gentle pushe, wie helpt me?
De gentle push butten ingdrukt houden... (er staat ook HOLD achter).

wijze woorden

Verwijderd

spoiler:
Gentle push ingedrukt houden terwijl je erdoorheen loopt. Op de X360 is het B ( Rood ).

Verwijderd

B ingedrukt houden..

Verwijderd

A = Blend. Het moet B zijn.

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:17
Klinkt een beetje als Crackdown, alleen hadden ze bij Crackdown geen zin in/tijd voor sidequests en hebben ze daar de achievements maar voor gebruikt.. Als je daar puur en alleen bezig bent met het uitroeien van de bazen dan stelt het spel niks voor en ben je er zo klaar mee.

Ik ga AC in elk geval wel halen, maar niet nu..

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 22:52
Vince22 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:50:

[...]

Het hele punt is juist, dat al de sidequests repetitief worden, want die zijn in elke stad precies hetzelfde. Juist door deze over te slaan zal het spel iets minder repetitief worden.

Ik kan het weten, want ik was zo lomp om al de torens te beklimmen (met een fles rode wijn op, maar goed) en al de mensen te redden.

Het enige echte leuke is de bazen killen, omdat die meestal wel een leuk filmpje vooraf laten zien over hoe slecht ze wel niet zijn.

De sidequests zijn juist het grootste minpunt in Assasin creed. Zit totaal geen creativiteit in noch variatie.

[ Voor 14% gewijzigd door PacinoAllstars op 15-11-2007 15:44 ]

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 22:16
torens beklimmen moet je sowieso doen, anders weet je niet waar je moet investigaten

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:32
Heb de game in de pauze gehaald bij de MM en heb het forum in de gaten gehouden. Ben wel benieuwd. Zeker nu er van vele kanten verschillende reacties komen.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:24
xerix schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:09:
[...]

Denk dat het voor iedereen een persoonlijke mening is, maar ik vind hem zelf geen 50euro waard... het spel komt op mij gewoon heel gerushed over. Het is alsof ze het spel hebben gemaakt en toen dachten van... oeps we zijn iets vergeten, de missies en AI...
Het ziet er allemaal mooi uit maar dat is niet genoeg om het een goed spel te maken.
Gerushed? Sorry... dat vooroordeel had ik zelf helaas ook voordat ik 'm kocht (toegegeven, ik twijfelde ook) maar gerushed kan je dit spel absoluut niet noemen. Alles ziet er perfect uit, super gedetailleerd, de steden zijn heel levendig en er is genoeg te doen/zien.

Ik ben nu al een paar uur bezig in het spel en het verveelt zeker niet. Sterker nog, ik moest mezelf net van de 360 af trekken om wat drinken te pakken en ff m'n handen rust te gunnen :P
Ik heb er 60 Euro voor betaald, en het was elke Euro waard imo. Ik vind dat Ubisoft hier weer een zeer goede game heeft afgeleverd, ondanks wat kleine foutjes en op den duur misschien repetitieve missies.

Ik hoop alleen maar dat mensen zich niet teveel laten afschrikken door een (paar!!) slechte reviews en kritiek van een paar mensen, want eigenlijk moet je deze game gewoon een keer spelen. Het geeft gewoon een heerlijk gevoel om achter iemand te sluipen en een knife in z'n strot te duwen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Denman op 15-11-2007 15:59 ]

Join het GoT Pulse-Team!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 22:52
T7D_Sneezy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:53:
torens beklimmen moet je sowieso doen, anders weet je niet waar je moet investigaten
Niet persé, want ik zie vaak genoeg missies en andere objectives die nog niet zichtbaar zijn. Is een kwestie van geluk hebben dat je ze tegen komt of goed letten op je geluid, want je hoort wel eens iemand roepen dat die wordt lastig gevallen door bewakers.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:12
Voor de mensen die het spel al hebben en al een tijdje gespeeld hebben: Hoe denken jullie dat de replay value is?
Vooral de GTA games ben ik blijven spelen lang nadat ik ze had uitgespeeld, simpelweg omdat er altijd nog wel wat kleine dingetjes waren om te ontdekken en omdat het klooien zo leuk was. Hitman Bloodmoney heb ik ook nog een aardig tijdje gespeeld omdat er zoveel manieren waren om ergens binnen te sluipen en je targets te vermoorden. Als ik de verhalen op internet lees over AC krijg ik toch het idee dat je na 1x het spel redelijk langzaam uitspelen alles wel gezien hebt, en er een 2e keer niks nieuws meer te ontdekken of te doen valt. Is dit zo, of valt dat erg mee?

• crazylegs
nu een poosje aan het spelen, moest door een stad naar een of ander kasteel, in dat kasteel stond die teller (van me kompas geloof ik) op 0 dus zou dan bij een doel aan moeten komen? Ik zie hier helemaal niks wat ik moet killen ofzo..

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Ik zag bij de Bart Smit een versie in blik liggen. Is dit een special edition of zo?

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 22:16
crazylegs schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:25:
nu een poosje aan het spelen, moest door een stad naar een of ander kasteel, in dat kasteel stond die teller (van me kompas geloof ik) op 0 dus zou dan bij een doel aan moeten komen? Ik zie hier helemaal niks wat ik moet killen ofzo..
tip : probeer eens een andere verdieping ;)

@hierboven: de replaywaarde ligt wel lager dan bij GTA denk ik, maar ik denk zeker dat ik het nog blijf spelen of opnieuw begin als ik hem uitgespeeld heb

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59

BioHazard

*\o/*

M411007 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:29:
Ik zag bij de Bart Smit een versie in blik liggen. Is dit een special edition of zo?
Is volgens mij de preorder kit?
Ik denk dat ik dit topic even links laat liggen de komende tijd, word een beetje simpel van al dat gezeik.

[ Voor 18% gewijzigd door BioHazard op 15-11-2007 18:41 ]

Verwijderd

DenMan schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:57:

Ik hoop alleen maar dat mensen zich niet teveel laten afschrikken door een (paar!!) slechte reviews en kritiek van een paar mensen, want eigenlijk moet je deze game gewoon een keer spelen. Het geeft gewoon een heerlijk gevoel om achter iemand te sluipen en een knife in z'n strot te duwen ;)
De meeste reviews die ik heb gelezen tot nu toe, waren allemaal lovend. Op 1 na ofzo. Maar goed vanavond ga ik hem zelf uittesten en zullen we wel zien hoe het gaat. :P

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik heb m net een paar uurtjes, maar eerste ervaringen zijn.. niet al te best.
Sfeertje is top, design is geweldig en locaties zijn zeer mooi. Vrijheid is behoorlijk gelimiteerd als je tenminste iets wil doen. Tuurlijk kan je overal heen maar je schiet er weinig mee op en hebt het na een tijdje wel gezien. (Nu al eigenlijk ;x).

Grootste minpunten vind ik dat de "twist" die eraan zit eigenlijk behoorlijk tegenvalt. Niet leuk uitgewerkt en verpest voor mij in ieder geval het sfeertje. Grootste probleem vind ik echter dat ik het tot dusver gewoon niet leuk vind om te spelen. Nogmaals is mijn persoonlijke mening. Ik heb me niet zozeer laten leiden door de matige (tegenvallende vanwege de hype) reviews. Maar de minpunten van bv IGN komen wel erg naar boven.

Gelukkig heb ik maar voor 45eur van de Wehkamp dus is geen ramp en kan altijd verkopen :)

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 20:57
Modbreak:Totaal niet nuttig voor dit topic, laat staan netjes...

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 19:00 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Overigens ondertussen ook 2 missies gedaan, en ik ben gematigd enthousiast. Ik vind het namelijk absoluut geen stealth game, het is zo goed als onmogelijk om een target stealth te killen of om uberhaup in de buurt gekomen zonder gezien te worden.

Wat wel erg cool is, is het freerunning/parcours gedeelte. Dat werkt echt vreselijk goed, en het is gewoon leuk om de bonusobjective te halen waarvoor je all 'view points' in een gebied moet beklimmen. Ook de belangrijkste andere bonusobjective, burgers redden, is wel aardig maar lijkt er vooral in te zitten om de spelduur te verlengen.

Wat ik niet in orde vind zijn de gevechten. Ze zijn schandalig makkelijk omdat je zelf alles kunt counteren. Gewoon de blokknop inhouden en op het goede moment op de aanvalsnop duwen. Ik maak zonder veel problemen 20 guards af, waardoor je absoluut niet genoodzaakt bent om er voor te zorgen dat je niet gezien wordt.

Al met al een prima spel, hoewel ik het toch erg jammer vind dat je niet a la Hitman meerdere manieren hebt om je doelwit om te leggen (of om het ongezien te doen).

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 19:00 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik kan iig niet wachten totdat AC2 uitkomt en dan een echte topgame hebben die andere games doen vergeten. :)

Ik had eigenlijk beetje meer gehoopt op een soort GTA in middeleeuwen, had je iig wat meer keuze wat je gaat doen.
En hoewel het klimmen heel vet uitziet en ook wel leuk is had im het liever gehad dat je zelf wat meer input er aan kon geven ipv alleen naar boven duwen.

Ik kan nog een hele lijst maken wat ik allemaal liever had gezien, maar ik ga weer liever spelen. :+ :P

Ik vermaak me tot nu toe nog altijd erg goed ermee. Het is geen teleurstelling want daar is hij te goed maar voor mij het is iig niet geheel wat ik er verwacht van had.

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
nudie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:05:
Ik heb m net een paar uurtjes, maar eerste ervaringen zijn.. niet al te best.
Sfeertje is top, design is geweldig en locaties zijn zeer mooi. Vrijheid is behoorlijk gelimiteerd als je tenminste iets wil doen. Tuurlijk kan je overal heen maar je schiet er weinig mee op en hebt het na een tijdje wel gezien. (Nu al eigenlijk ;x).

Grootste minpunten vind ik dat de "twist" die eraan zit eigenlijk behoorlijk tegenvalt. Niet leuk uitgewerkt en verpest voor mij in ieder geval het sfeertje. Grootste probleem vind ik echter dat ik het tot dusver gewoon niet leuk vind om te spelen. Nogmaals is mijn persoonlijke mening. Ik heb me niet zozeer laten leiden door de matige (tegenvallende vanwege de hype) reviews. Maar de minpunten van bv IGN komen wel erg naar boven.

Gelukkig heb ik maar voor 45eur van de Wehkamp dus is geen ramp en kan altijd verkopen :)
Ben het mee je eens. Erg jammer, ik had echt gehoopt dat je lekker stealth je target kon killen en vervolgens weg sneaken maar je moet hem echt te lijf gaan, helaas.

Het verhaal klinkt wel grappig maar wordt vrij saai verteld en ik krijg de indruk dat het toch niet zoveel voorstelt.

En het is MEGA repetitief! Bv. ene post hierboven die beschrijft dat het aantal viewpoints halen leuk is, nee, ben ik niet mee eens. Het is namelijk ALTIJD dezelfde toren dus dat is een keer leuk.

Kortom, ik heb hem nu 3 uur en ik denk dat ik, op het verhaal na, alles wel gezien heb. Helaas, als ik een cijfer moet geven geef ik toch echt een 6.

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Damn, weer flink verder, maar nog lang niet op het einde. Geniaal vind ik het! _/-\o_

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Hmm jammer, aan de reviews en de reacties te zien weet ik bijna zeker dat het echt 1x uitspelen niet meer aanraken wordt.
Gebrek aan variatie kan een spel echt slopen dus.

Eentje voor de budgetbakken voor mij. :|

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

ik wil niet zeggen dat ik het onspeelbaar vind, maar ik krijg toch wel de indruk dat de fps redelijk zakt als je beweegt. voor de rest erg leuke freerun &, mn limited edition beeldje ga ik ergens een mooi plaatsje geven
op ps3, nog mensen met die indruk?

[ Voor 7% gewijzigd door Dakoina op 15-11-2007 18:52 ]

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Mutatie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:38:
Hmm jammer, aan de reviews en de reacties te zien weet ik bijna zeker dat het echt 1x uitspelen niet meer aanraken wordt.
Gebrek aan variatie kan een spel echt slopen dus.

Eentje voor de budgetbakken voor mij. :|
Dat is het ook inderdaad,ik heb het spel gister gehaald en een paar uurtjes gespeeld.
Maar heb nou echt niet meer zin om het te gaan spelen,ik moet echt zin gaan maken.

Opzich is het idee leuk ( Zoals vele hier zeggen) alleen hoe het is uitgewerkt.
Ik geef toe het springen en paardrijden,etc is heel erg mooi uitgewerkt,alleen de missies.

Kom op: Je gaat naar een stad,daar doe je op torens klimmen,mensen redden,afluisteren,en pick pocket.
Daarna mag je de "Boss" van die stad verslaan en ben je daar weer klaar,dit doe een paar keer achter elkaar en je hebt hem uitgespeeld.

Ik dacht in het begin ook: Oeh wat vet! Echt prachtig.
Maar inderdaad het is overhyped.

Maar toch zal ik hem uitspelen,om toch het hele spel ervaren te hebben.

Life is complicated

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Dakoina schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:51:
ik wil niet zeggen dat ik het onspeelbaar vind, maar ik krijg toch wel de indruk dat de fps redelijk zakt als je beweegt op ps3, nog mensen met die indruk?
Absoluut! Framedrops, tearing, het zit er allemaal in! Eigenlijk haalt ie maar heel af en toe zijn goede framerate en zie je hoe soepel het zou kunnen lopen. Dit gaat de pc versie absoluut wél redden. Verder ben ik pas aan het begin in damascus; en het ligt me toch best wel.

Hij is trouwens wel al één keer bij mij blijven hangen! Heb ik nog niet eerder over gelezen. Het gebeurde als je in het begin je paard krijgt en dan een metertje of 900 naar damascus moet. Zodra ik die check bereikt had werd het beeld wit en ging het niet meer verder! Ook mijn PS knopje op mijn controller gaf geen responds. Had niet echt gevolgen ofzo maar moest wel mijn ps3 ff rebooten...

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hey, das interessant. Jouw ps3 liep op dat punt vast, maar mijn 360 ook :P
Toeval? Heb nog iemand gehoord hier waar AC al vast gelopen was.

Verwijderd

Ben er nu enkele uurtjes mee bezig geweest, ben in Damascus.
Nog geen vastlopers of iets gehad.
Grafisch vind ik het erg geslaagd, vooral een stad vanaf een grote afstand.
Maar als ik dan toch kritiek moet geven, waarom kan die gast niet zwemmen.. 8)7

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:46:
Haha, dat had ik ook al. Hij viel gewoon keihard dood in het water :P

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik zit op het moment vast, de eerste 3 targets zijn dood, nu zijn er dus nog 6 over, maar ik moet dus minstens 3 Investigations doen, maar ik kan ze niet vinden ofzo? :'(

Edit: Zullen we het nu verder over de game gaan hebben ipv dat het repititief is en dergelijke. :)

Edit2: GEVONDEN!

[ Voor 25% gewijzigd door BioHazard op 15-11-2007 20:54 ]

Verwijderd

<gdv>
Verdorie.
Verdorie.
Verdorie...
</gdv>

Had door gekregen dat het spel thuis op me wachte, in de auto gesprongen en minimaal 30 verkeersovertredingen begaan om het "nu al spel van het jaar" te spelen.
PS3 aan, disc er in, en wow wat een beeld!
Spelen op een groot fullhd scherm is iets wat je van je stoel af laat donderen.
En het eerste uur is fantastisch..... maar dan verdwijnt je interesse geleidelijk, heb er nog tegen gevochten, maar dit is helaas niet het spel van het jaar.
Ook als stealth, hitman-achtige game kan het niet genoeg boeien, irritante bijzaken verpesten het compleet. Dingen die hier al aangehaald zijn b.v. het verhaal als je verdacht ben en je dus altijd gezien wordt, het vechten, op een rijtje wachten tot de volgende aan de beurt is.
Ik had echt een super topper verwacht, maar dit valt dan toch wel tegen.
Goed het is geen slechte game, maar wellicht was mijn hoop te hoog gepraat door de previews etc.

Ik kan me voorstellen als je hiervoor geld weglegt hebt en je bijvoorbeeld COD4 laat liggen dat je je behoorlijk gen*&@d voelt.
Een behoorlijk gemiste kans :|

Verwijderd

Och heb nu ongeveer 2 uurtjes gespeeld, maar ik vind het wel een aardige game. Het is best wel grappig om via muren e.d. te kunnen ontsnappen. De sfeer zit er in ieder geval bij mij goed in. :)

Alleen soms moet je best wel lang zoeken om een bepaald figuur te vinden.

Eens kijken of ik dit deze week kan afspelen voor Mass Effect komt, dat is volgens mij de echte game van het jaar :P

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik denk dat het ook veel te maken hebt met je speelstijl. Sommige/aardig wat mensen kunnen zich prima vermaken met herhaaldelijke gameplay of lekker klimmen. Anderen irriteren zich enorm aan kleine dingen en laten zich daardoor volledig beinvloeden waardoor de rest ook negatiever overkomt. Is nogal logisch natuurlijk, reviews zijn 1 ding maar het gaat erom wat je zelf vind. Ikzelf ben denk ik nogal verwent en heb me laten beinvloeden door de hype. Ook ik dacht een revolutionair spel, maar tot dusver vind ik juist het verhaal een gemiste kans. Als ze de hele "twist" eruit hadden gelaten en gewoon het spel intact hadden gelaten (je snapt wel wat ik bedoel) en dan wat uitgebreider met wat diepere karakters was het denk ik een stuk beter.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:29

BM

Moderator Spielerij
nudie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:54:
Ik denk dat het ook veel te maken hebt met je speelstijl. Sommige/aardig wat mensen kunnen zich prima vermaken met herhaaldelijke gameplay of lekker klimmen. Anderen irriteren zich enorm aan kleine dingen en laten zich daardoor volledig beinvloeden waardoor de rest ook negatiever overkomt. Is nogal logisch natuurlijk, reviews zijn 1 ding maar het gaat erom wat je zelf vind. Ikzelf ben denk ik nogal verwent en heb me laten beinvloeden door de hype. Ook ik dacht een revolutionair spel, maar tot dusver vind ik juist het verhaal een gemiste kans. Als ze de hele "twist" eruit hadden gelaten en gewoon het spel intact hadden gelaten (je snapt wel wat ik bedoel) en dan wat uitgebreider met wat diepere karakters was het denk ik een stuk beter.
Kan ik alleen maar beamen.
Ikzelf had misschien ook wel een revolutionaire game verwacht, maar tot op heden vermaak ik me er prima mee :)
Tot op heden pas 1 echte assassination gedaan, en verder wat rondgedwaald door Damascus, wat guards overhoop geslagen, en wat side-'quests' gedaan. Rustig aan allemaal :)

Helaas lijkt het er wel op dat ik binnenkort mijn Xbox ter reparatie mag gaan aanbieden :'(
Daarstraks unreadable disc melding gehad tijdens het spelen van Assassins Creed. Die had ik al vaker (regelmatig) met Fifa 07&08, maar nu dus ook met AC.

Anyway, prima game, teveel gehyped, maar zeker erg vermakelijk :)
En over die twist in het verhaal, tja... van mij had het ook niet gehoeven, maar tot nu toe ook niet echt storend. Ik vind het ergens nog wel grappig om in een oude stadje ineens van die rare tekens voorbij te zien komen. Tis niet echt standaard iig :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Dakoina schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:51:
ik wil niet zeggen dat ik het onspeelbaar vind, maar ik krijg toch wel de indruk dat de fps redelijk zakt als je beweegt. voor de rest erg leuke freerun &, mn limited edition beeldje ga ik ergens een mooi plaatsje geven
op ps3, nog mensen met die indruk?
Ik heb echt helemaal nergens last van (HMDI 720p op een Samsung LE26R71B). Wel een vastlopertje gehad tijdens het paardrijden, ik kon de camera nog bewegen en de PS-toets deed het ook nog, maar verder hong het paard stil in de lucht :P

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Ik denk dat het framerate probleem er bij iedereen in zit maar niet iedereen ziet het, zeg maar. Lastig uit te leggen maar tis denk ik ook iets wat vooral pcgamers beter zien dan consolegamers. Ik wil niemand op de tenen trappen, maar bij pc games is het een kwestie van tweaken met de instelling totdat je een goede graphics/performance balans hebt en bij een console is het erin duwen en gaan met die banaan.

Heel af en toe zit ie voor anderhalve stap ofzo echt op zijn volle framerate en dan zie je echt een supervloeiende beweging. Zo zou naar mijn idee het hele spel moeten zijn!

Verder vind ik de twist nog niet echt te beoordelen. (Ik vind het woord twist ook nog niet echt van toepassing als jullie het over het begin hebben althans) Het gaat erom hoe de twist verder geïmplementeerd wordt in het verhaal. Daarnaast is het denk ik ook een manier geweest om het zeg maar realistischer te laten overkomen. Klinkt raar, met high-tech in de middeleeuwen maar beter enigszins je HUD en besturing verklaren dan gewoon maar doen alsof een levensbalk nu eenmaal hoort te bestaan.

Ik zit nog vóór de 1e assassination maar ik moet juist zeggen dat ik eerder IN het verhaal groei dan juist eruit getrokken te worden zoals ik vele hier hoor. In het begin had ik juist zoiets van, is het dit? Terwijl ik na hem uitgezet te hebben toch een beetje naar het moment dat ik 'm zo ga spelen heb "uitgekeken".

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Meeste consolegames zijn tegenwoordig 30fps. Als je vanaf de PC komt en al gaat upgraden als je spel onder de 75fps komt snap ik dat je de framerate tegen vindt vallen. (Helaas)

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 15-11-2007 22:46 ]

PSN: Shiver23

Verwijderd

Goed, ook ik heb eindelijk een paar uurtjes mogen spelen. Leukste vind ik toch het klimmen over de hele stad.
Ook hier zakt de framerate wat in op sommige momenten, heb de 60 GB PS3 op 1080p draaien. Zou het helpen als ik 'm op 720p zet? Nog geen vastlopers gehad, btw...

Oja, zou iemand mij kunnen vertellen als je een citizen moet redden van de guards of je dan vanaf bijvoorbeeld een dak af kan springen en direct een kill kan uitvoeren?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 23:08 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
ik kreeg em vanmiddag binnen; zat op de bank met een vriend: hey kijk assassins creed komt net binnen... plastic eraf, doosje open... en toen zeiden we allebei: naaah gears of war!

haha, talk about short lifetime

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:46:
Ik had net weer een vastloper, maar dat kwam omdat ik mijn internet aan het verbinden was op de achtergrond in de XMB, dus dat lag niet aan het spel.

Dat die gast niet kan zwemmen is inderdaad zeer jammer. Snap wel dat het nog meer programmeerwerk was geweest als het had gekund. Maar een simpele optie als dat je dan gereset wordt naast het water zou al voldoende zijn geweest. Maar voor iemand die van gebouw naar gebouw kan springen, kan vallen van vele meters hoogte zonder iets van health te verliezen is niet kunnen zwemmen inderdaad best wel zielig.

Misschien is hij gewoon te zwaar door al die zwaarden en dergelijke :+
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:02:
Oja, zou iemand mij kunnen vertellen als je een citizen moet redden van de guards of je dan vanaf bijvoorbeeld een dak af kan springen en direct een kill kan uitvoeren?
Eerst op een guard locken met de L1-button. Als je dan springt met je hidden blade geselecteerd zou je die guard in één keer om kunnen brengen. Risico is wel dat je dan met je hidden blade staat en eerst je zwaard moet selecteren om die andere guards aan te vallen. Persoonlijk vind ik het nog het makkelijst guards weg te lokken en dan op een dak klimmen. Als zij dan netjes één voor één omhoog komen kan je er lekker op in hakken zonder dat ze jouw kunnen raken :)

Verder voor als er ooit guards op een hoog dak staan: gewoon van het dak af gooien. Had het nog nooit geprobeerd tot een paar minuten geleden, maar het werkt echt verdomde goed.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Thanks! ;)

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:40
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:02:
Goed, ook ik heb eindelijk een paar uurtjes mogen spelen. Leukste vind ik toch het klimmen over de hele stad.
Ook hier zakt de framerate wat in op sommige momenten, heb de 60 GB PS3 op 1080p draaien. Zou het helpen als ik 'm op 720p zet? Nog geen vastlopers gehad, btw...

Volgens mij kan het wel, maar dan moet je hem niet locken. Als je L1 indrukt begint meteen die "missie" en trekken ze hun zwaarden. Je moet springen en dan op vierkantje drukken, zo is het mij dacht ik een keer gelukt.

Heb hem uiteindelijk dus toch maar erin gestopt. Op zich wel een vermakelijke game, zolang het duurt. Ik heb alleen niet het gevoel dat wat je doet een doel heeft. Vooral de "side-quests" en vlaggen verzamelen. Je krijgt er niets voor terug, zoals in GTA dus mijn inziens een beetje nutteloos. Ook burgers helpen heb ik het nut nog niet van gezien, je kan blenden, maar komt net zo makkelijk zonder op je bestemming.
Klimmen vind ik wel erg leuk nu ik het een beetje door heb. Dacht eerst meteen van de daken te worden geschoten, maar dat valt tot nu toe alleszins mee en het is de snelste manier om je te verplaatsen. De controls zijn even wennen, maar na een uurtje werkt het erg fijn.
Verder vind ik het verhaal wel het zwakste punt, de periodes tussen de missies door zijn werkelijk doelloos en volgens mij alleen maar om het aantal "speelbare uren"op te schroeven.

Kortom een leuke game, maar bij Ubisoft hebben ze de lat te hoog gelegd om er aan te kunnen voldoen. Aardig voor die €50, maar springt er niet bovenuit.

[edit]Net een paar leuke kills gemaakt. Een sprintje getrokken en zo een guard van het randje de afgrond in gebodychecked en net een templar die achter zo'n toren staat van halverwege de toren gesprongen en een mes door zijn keel geramd. Raakte wel wat leven kwijt, maar dan heb je ook wat.

Weet iemand trouwens waarom tijdens het reizen tussen steden zowat iedereen achter je aan komt rennen. Of je nou rustig aan loopt, of gallopeert maakt niet uit, enige oplossing lijkt blend, maar dat schiet niet op.

[ Voor 12% gewijzigd door Melniek op 16-11-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
wie kan me ff helpen.. Ik heb een aantal dingen al gedaan, ik heb op een gegeven moment een zwaard gekregen toen kon ik 2 gasten (leerlingen) laten zien hoe het zwaardvechten in zn werk gaat. Echter zie ik hier niet het kompas in beeld dat ik ergens heen moet.. Moet ik nou die 2 gasten oneindig slopen? Lijkt me niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 18:29

BM

Moderator Spielerij
crazylegs schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:12:
wie kan me ff helpen.. Ik heb een aantal dingen al gedaan, ik heb op een gegeven moment een zwaard gekregen toen kon ik 2 gasten (leerlingen) laten zien hoe het zwaardvechten in zn werk gaat. Echter zie ik hier niet het kompas in beeld dat ik ergens heen moet.. Moet ik nou die 2 gasten oneindig slopen? Lijkt me niet toch?
Even vechten, dan krijg je te zien dat met 'start' je de 'arena' verlaat. Dan zou je een kompas moet krijgen richten de poorten van de stad :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is kan je door op start te drukken uit de ring gaan gaan. Maar ik had net voor de 2e keer zo'n ringgevecht ( waarbij je je niewe counter attack move kan testen ) en toen ik dat gassie verslagen had, ging ik vanzelf uit de ring. dat had ik bij het eerste ringgevecht niet.

Maar goed, je kan uit de ring door ff op start te drukken dacht ik en dan exit tutorial ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
dat heb ik gedaan idd exit tutorial maar dan is het mij volkomen onduidelijk waar ik heen moet omdat ik geen missie heb en ook dat kompas niet dus... plaats antw. maar ff in spoiler of pb bericht ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

crazylegs schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:18:
dat heb ik gedaan idd exit tutorial maar dan is het mij volkomen onduidelijk waar ik heen moet omdat ik geen missie heb en ook dat kompas niet dus... plaats antw. maar ff in spoiler of pb bericht ofzo
Voor een DM moet je dat wel eerst even aanzetten in je profiel.
Maar als je net pas je zwaard hebt gekregen vermoed ik dat je naar de stad Damascus moet. Dus open je map met select (ik praat vanuit de PS3-versie) en scroll naar de stad Damascus. Selecteer die als persoonlijk waypoint en dan zal op je radar staan waar je heen moet. Pak wel een paard, want het is nogal een stukkie lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Eergister gehaalt zojuist uitgespeelt
Even mijn mening

+ Punten
Geweldige Graphics
Lekkere besturing
Goed verhaallijn
Echt grote steden waar je kan rondlopen
Heerlijke sfeer

- Punten
Moeilijksheidgraad in gevechten soms raar
(ene gevecht is 20 man walk in de park andere keer 5 man racht je neer)

Voor de rest niet echt een moeilijk spel paar missies moest ik soms overdoen maar niets waarvoor je je controller een gooi hoeft te geven (zoals HALO 3 Heroic in je eentje)

Cijfer een 9
Snap niet waarom somige websites kwa review dit spel een 7 geven dit spel is super in mijn ogen
maarja meningen verschillen

Edit:
@Nudie
Tip speel het speel uit en kom dan terug op onderwerp de twist :)

[ Voor 6% gewijzigd door HADES2001 op 16-11-2007 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

HADES2001 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:04:
Eergister gehaalt zojuist uitgespeelt
Dat heb je wel snel gedaan.
Heb je alle side-missies gedaan of meteen voor de hoofdmissie gegaan zodra dat kon?
Lijkt me om eerlijk te zijn een beetje snel als je alles hebt gedaan, maar aan de andere kant was de gameplay ook maar iets van 15 uur volgens Ubi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48

mokumouse

LOLstoel User

Vandaag ff geprobeerd op PS3 van een maat, tot nut toe leuke game, alleen het pickpocketen was wat verwarrend, dit had mede te maken met het feit dat de texten op het scherm amper te lezen zijn op een 82cm 100Hz breedbeeld Tv (nope geen HD helaas). Een slechte zaak als je het mij vraagt.

verschil in kleur van je icoon rechtboven valt daardoor ook haast niet op wat het alleen nog maar lastiger maakt. Hopen dat dit niet van invloed zal zijn, al ben ik bang van wel.

Maar goed eerst impressie is aardig ben benieuwd hoe het me voor de rest gaat boeien.

Overigens ook al een vastloper gehad. Tijdens het saven/loaden nadat je de aanval op je HQ hebt afgeslagen, lekker frusti, enig optie was zoals eerder gezegt uitzetten van PS3 en opnieuw aanzetten

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:58
_/-\o_

veel kudos voor de makers van dit spel
het spel heeft mn aandacht net 3.5 uur weten vast te houden, en dat is meer dan welke spellen ik de afgelopen 6-7 jaar heb gespeeld(behalve quake 4 maar dat is omdat ik ermee mod)

of het spel zo blijft naarmate ik verder kom weet ik nog niet, maar het spel zit toch wel goed in elkaar. 360/PS3 zijn niet zo next-gen als velen denken, er blijft nog veel te wensen voor volgende generaties waarbij er steeds meer mogelijk wordt. Wel merk je bij het spelen dat het spel wel goed uitgewerkt is door de makers.

de enige reden dat ik gestopt ben met spelen is omdat het een verjaardagskado is en ik zondag pas jarig ben :(

[ Voor 9% gewijzigd door bolleh op 16-11-2007 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
bolleh schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:54:
_/-\o_

veel kudos voor de makers van dit spel
het spel heeft mn aandacht net 3.5 uur weten vast te houden, en dat is meer dan welke spellen ik de afgelopen 6-7 jaar heb gespeeld(behalve quake 4 maar dat is omdat ik ermee mod)

of het spel zo blijft naarmate ik verder kom weet ik nog niet, maar het spel zit toch wel goed in elkaar. 360/PS3 zijn niet zo next-gen als velen denken, er blijft nog veel te wensen voor volgende generaties waarbij er steeds meer mogelijk wordt. Wel merk je bij het spelen dat het spel wel goed uitgewerkt is door de makers.

de enige reden dat ik gestopt ben met spelen is omdat het een verjaardagskado is en ik zondag pas jarig ben :(
Dan kan je maar beter stoppen inderdaad haha! Straks speel je em uit voor je hem officieel mag hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 20:57
24,97 frames nemen het oog waar per seconden dit is een vloeiende beweging!

als een game op 30 frames draaid is dat voldoende.
het enige verschil wat je ziet is voor je gevoel dat de game sneller loopt
maar nog steeds zie verwerk je 24,97 fames per seconden.

als alle games standaard op 30 frames draaien zou dat gezeik er nooit zijn.
30 frames is vloeiend beeld!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heb nu 2 assissins opzitten en het ziet er allemaal nog steeds schitterend uit! Alleen jammer dat het steeds het zelfde is, maar het verveelt niet echt.

Wat me opviel was toen ik in Damscus was en met zo een Templar in gevecht was, dat hij gewoon in het Turks schreeuwde _/-\o_ _/-\o_ en dan het beste stuk, wanneer je op de hoogste watch toren van Damascus staat en achter je de Turkse vlag wapperd _/-\o_ :*)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
Dutchzilla schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 02:35:
24,97 frames nemen het oog waar per seconden dit is een vloeiende beweging!

als een game op 30 frames draaid is dat voldoende.
het enige verschil wat je ziet is voor je gevoel dat de game sneller loopt
maar nog steeds zie verwerk je 24,97 fames per seconden.

als alle games standaard op 30 frames draaien zou dat gezeik er nooit zijn.
30 frames is vloeiend beeld!!
ye right, krijgen we die discussie weer |:(

Ik zeg alvast: nee is niet zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
Kopen iemand voor PS3? PM me maar, ik ben d'r klaar mee.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 22-08 11:53
Heeft iemand de Limited Edition al gezien in de winkel? Heb al gezocht op internet, maar kan em nergens vinden. Hij is bijvoorbeeld niet te bestellen via de normale webwinkels (Bol, FS, enz.)

Ik wil graag de Limited (/Special) Edition, vanwege de goodies, en verzamelwaarde. Ben benieuwd of deze nog komt... Meen me te herinneren dat deze iets later kwam dan de officiele release...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Graphics zijn echt top van dit spel. Kijk m'n ogen uit. Verder heb ik niet echt het idee dat dit spel me lang gaat boeien. Heb het net een uur gespeeld en erger me nu al aan het vele lopen :X Ook het klimmen had ik meer van verwacht. Eigenlijk hoef je geen bal te doen behalve een richting aan te geven.

Volgende keer eerst de reviews maar afwachten voordat ik een spel koop in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

crazylegs schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:12:
Als je de ring verlaat en dan de binnenplaats uit loopt, dan loop je tegen een collega aan en die vertelt dat je naar damascus moet gaan en vervolgens krijg je een waypoint en instructies voor een paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

ulekai schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:46:
Maar als ik dan toch kritiek moet geven, waarom kan die gast niet zwemmen..
Maar weinig mensen konden daadwerkelijk zwemmen in die tijd, zoals wij zwemmen kennen(schoolslag, borstcrawl, etc..), zeker mensen die in de woenstijn leven... Daar nog eens bovenop dat zwemmen met zware gear aan het ook niet makkelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Acid__Burn schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:38:
Heeft iemand de Limited Edition al gezien in de winkel? Heb al gezocht op internet, maar kan em nergens vinden. Hij is bijvoorbeeld niet te bestellen via de normale webwinkels (Bol, FS, enz.)

Ik wil graag de Limited (/Special) Edition, vanwege de goodies, en verzamelwaarde. Ben benieuwd of deze nog komt... Meen me te herinneren dat deze iets later kwam dan de officiele release...?
Bij de FRS in Almelo hadden ze er in ieder geval 1 of meerdere. Maar weet niet of je daar in de buurt woont.

Overigens moet ik zeggen dat het spel me na de reviews enorm meevalt. Echt domme dingen met de AI ben ik nog niet tegengekomen na 4 uur spelen. Tenminste niet zo extreem als dat de gametrailers review liet zien. Dit is volgens mij ook het eerste spel in jaren waarbij ik in 2 dagen al 4 uur gespeeld heb en ook nog weer zin heb om verder te gaan. Dit kon ook wel 1 van de weinige spellen zijn die ik daadwerkelijk uit ga spelen :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Smoonshine schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:15:
[...]

Bij de FRS in Almelo hadden ze er in ieder geval 1 of meerdere. Maar weet niet of je daar in de buurt woont.
Mwa... niet bepaald. Woon zo'n beetje aan de andere kant van het land :P

Maar zijn er geen webshops die de L.E. verkopen? Als ik google kan ik er geen 1 vinden die em heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Alexandrium heeft een aantal van die edities incl. statue als je die bedoelt.

79 euro als ik me niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat ik niet snap met dit soort brakke accenten dat er geen ondertitels in het spel zitten (althans, ik kan ze niet vinden). Engels verstaan een spreken is niet een probleem, maar wanneer het geluid lastig te horen is, of er is rumoer in de kamer, dan is het beter dat er ondertitels zijn.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Acid__Burn schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:23:
[...]

Mwa... niet bepaald. Woon zo'n beetje aan de andere kant van het land :P

Maar zijn er geen webshops die de L.E. verkopen? Als ik google kan ik er geen 1 vinden die em heeft :X
Deze? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel geen held zijn in computer spelletjes wat ik zit vast...

Ik zit in een missie waarbij die oude vent heeft uitgelegt dat ik 3 mensen moet onleggen... Dus ik ga naar zo'n Assassin basis (bar) en daar ik de te horen dat ik investigations moet doen. Alleen verschijnen er nu geen iconen met locaties waar ik iemand moet neerleggen ofzo....
Ik heb ook alle torens bekloppen en sync gedaan..

Help me alsjeblieft verder :)

Groet,
Brian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Het lijkt er wel op :P

Thanx bro, ik ga wel even kijken of dat em is. Andere tips zijn alsnog welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:34:

Ik zit in een missie waarbij die oude vent heeft uitgelegt dat ik 3 mensen moet onleggen... Dus ik ga naar zo'n Assassin basis (bar) en daar ik de te horen dat ik investigations moet doen. Alleen verschijnen er nu geen iconen met locaties waar ik iemand moet neerleggen ofzo....

Groet,
Brian
Hier zit ik ook vast, en ik heb al aardig wat Torens beklommen, maar nog steeds geen icoontjes op mijn compas :( Wel een super game trouwens, hopelijk kom ik hier snel uit :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, gisteravond dan toch m'n eerste vastloper gehad met AC, het gebeurde op het moment dat ik op het paard het Kingdom in reed en hij gaat laden en overgaat in een wit scherm, daar bleef ie dus hangen.
Hoop dat het bij deze ene keer blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... ahjippiekajee, zal ik dan maar even beginnen over het niet kunnen spelen van assasins creed...

Men neme een xbox 360, deze gaat kapot... je laat het apparaat ophalen via UPS (goede service!)
Na 2 weken krijg je hem netjes weer thuisbezorgd. Op de nieuwe console staat een fabricage datum uit 2007, heb hem begin 2006 gekocht. Joepie, elke leek denkt dit is een nieuwe, ik ben daar wat huiveriger in aangezien ik zelf op een klantenservice werk en meestal worden er toch oude onderdelen in gestopt.
Maar toch gewoon kunnen spelen PES 2008 deed het prima, op de vertragingen in de herhalingen na, dit schijnt een normaal probleem te zijn... (of iemand verteld mij nu dat die nergens last van heeft).

Anyway, mijn broertje assasins creed laten halen... spel start op... intro begint, ik wil 1 stap nemen en... tatatatataa! compleet vastgelopen. Dus ik denk apparaat kapot...Maar andere spellen doen het gewoon... dus... spelletje omgeruild. Goede hoop op een happy ending(niet de thaise happy ending) De filmpjes worden gewoon afgespeeld maar op het moment dat ik wil bewegen loopt die weer vast! Controller op de bank gesmeten, was teleurgesteld, maar om meteen alles te slopen ;)

Uiteraard de Bill Gates hotline weer gebeld, na 10 minuten wachten goed te woord gestaan, echter praatjes vulden in dit geval helaas geen gaatjes! Hering hering hering krijg de ....

BTW XBOX360 Hd is gecleaned, zonder HD doet ie het ook niet. Xbox liggend geplaatst, staand.. geen verandering... Ik ga zometeen die developer opbellen en even checken wat hun te zeggen hebben. Conclusie in Duitsland mogen ze weer fijn gaan sleutelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:54:
Ok... ahjippiekajee, zal ik dan maar even beginnen over het niet kunnen spelen van assasins creed...

Men neme een xbox 360, deze gaat kapot... je laat het apparaat ophalen via UPS (goede service!)
Na 2 weken krijg je hem netjes weer thuisbezorgd. Op de nieuwe console staat een fabricage datum uit 2007, heb hem begin 2006 gekocht. Joepie, elke leek denkt dit is een nieuwe, ik ben daar wat huiveriger in aangezien ik zelf op een klantenservice werk en meestal worden er toch oude onderdelen in gestopt.
Maar toch gewoon kunnen spelen PES 2008 deed het prima, op de vertragingen in de herhalingen na, dit schijnt een normaal probleem te zijn... (of iemand verteld mij nu dat die nergens last van heeft).

Anyway, mijn broertje assasins creed laten halen... spel start op... intro begint, ik wil 1 stap nemen en... tatatatataa! compleet vastgelopen. Dus ik denk apparaat kapot...Maar andere spellen doen het gewoon... dus... spelletje omgeruild. Goede hoop op een happy ending(niet de thaise happy ending) De filmpjes worden gewoon afgespeeld maar op het moment dat ik wil bewegen loopt die weer vast! Controller op de bank gesmeten, was teleurgesteld, maar om meteen alles te slopen ;)

Uiteraard de Bill Gates hotline weer gebeld, na 10 minuten wachten goed te woord gestaan, echter praatjes vulden in dit geval helaas geen gaatjes! Hering hering hering krijg de ....

BTW XBOX360 Hd is gecleaned, zonder HD doet ie het ook niet. Xbox liggend geplaatst, staand.. geen verandering... Ik ga zometeen die developer opbellen en even checken wat hun te zeggen hebben. Conclusie in Duitsland mogen ze weer fijn gaan sleutelen...
Welcome bij de club , heb het 4x gehad :) daarna heb ik hem uit het raam gesmeten en 2 straten gelopen en een Ps3 gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, "gelukkig" niet de enige... ;)
Ik kan dus gewoon niet bewegen in het spel, maar om nou de hele tijd de controller te laten liggen en wachten tot de sluipmoordernaar alles zelf gaat doen lijkt me ook niet zo''n goed plan. Ohja wanneer ik heel zachtjes loop doet ie het, echter wanneer ik de pook volledig een kant op druk, is het over met de pret....bah

Dit is de eerst keer, dat ik er serieus aan dacht om een PS3 te halen voor iets anders dan de blue ray speler....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm gister gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat het echt een topper is ! Heerlijk om te gaan en staan waar je wilt en terwijl je dat doet wat targets uit te schakelen.

En over de framerate.... Ik als fanaat pc player/ counter-striker @ zo veel mogelijk fps uit een game proberen te halen met je hardware merkte ook dat de framerate op sommige stukken in het spel te laag zat om het lekker vloeiend te kunnen spelen... maarja mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk toch dat het ook voor een groot deel aan AC zelf ligt, immers loopt hij bij meerdere mensen vast op zowel de PS3 als de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dan is mijn wedervraag, waarom doet ie het bij mij niet... en op een andere xbox 360 wel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Maar het is wel onthutsend om te lezen dat dit spel zoveel fouten bevat dat je hele console over de nek helpt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karma smarma, ik geloof eerder in techniek ;)
Maar denk dat ik maar eens veel goede daden ga verrichten...hoop dat het helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:08:
Haha, "gelukkig" niet de enige... ;)
Ik kan dus gewoon niet bewegen in het spel, maar om nou de hele tijd de controller te laten liggen en wachten tot de sluipmoordernaar alles zelf gaat doen lijkt me ook niet zo''n goed plan. Ohja wanneer ik heel zachtjes loop doet ie het, echter wanneer ik de pook volledig een kant op druk, is het over met de pret....bah

Dit is de eerst keer, dat ik er serieus aan dacht om een PS3 te halen voor iets anders dan de blue ray speler....
Rennen gaat toch juist met de a-knop op de x-box (sterretje of whatever op de ps3) en niet met de pook? (let op, heb hem zelf nog niet, maar dit is wat ik had begrepen)

Verkeerd begrepen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry sqall, maar even niet goed gelezen, het zal idd wel een combinatie van factoren zijn:
Mijn xbox360 icm assassins creed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:29:
[...]

Rennen gaat toch juist met de a-knop op de x-box (sterretje of whatever op de ps3) en niet met de pook? (let op, heb hem zelf nog niet, maar dit is wat ik had begrepen)
Maar je kan ook alleen lopen met de pook, kleine stapjes als je hem half indrukt en grotere als je hem helemaal indrukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:38
pff...wat een tegenvaller. al weer 3e vastloper. moest volgens gps een afstand van 700 lopen. Dit gedaan..toen ie op 0 stond kwam ik in een stad. Ging iets laden..zat ik in die witte rokerige wereld. Kon daar een tijd rondlopen maar niks doen ( dus niet zoals normaal bij starten van spel dat je na 2 seconden doorgaat) uiteindelijk liep ie vast ( hing vast in de lucht ..camera werkte nog wel ) . Kon nog wel via ps knop het spel afsluiten maar ps3 reboote spontaan

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:34:

Groet,
Brian
spoiler:
Nou, er zijn in de stad waar je bent nog 2 andere districts die je niet inkan direct. Er zijn op de grens met deze districts ergens torens met adelaars om te synchroniseren, deze staan niet op de kaart, vind deze en het district word unlocked, hier vind je je investigations.

Het antwoord op de vraag van Forcedeagle.
On_E schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:27:
Ruim 3 uur gespeeld, en ik snap niets van de tegenvallende reviews.

Vind 'm tot nu toe echt geweldig.
Vind ik nou ook! :) _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door BioHazard op 16-11-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat dit spel "problemen" geeft op de PS3 waarbij het spel hangt en er niets meer gebeurt. Ik heb dit ook op de XBOX 360. Ik heb het al 3x gehad en kon mooi opnieuw beginnen. Zijn er meer mensen op de 360 met dit probleem? Word er gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:27:

Ik heb hem ruim 16 x geprobeerd te spelen en hij is 16x vastgelopen... sorry jongens nu kap ik met zeiken...
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.