AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
AgreedT7D_Sneezy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:29:
echt een gruwelijk gaaf spel!
En denk dat je nu trouwens bijna overal die game wel kan halen, want lees meer en meer dat filialen/ketens mail/telefoon krijgen van dat de game per vandaag verkocht mag worden.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
bezoeker = ik
Bezoeker: hallo kunt u mijn bezorg datum inzien? bestel nummer is : 861-xxxxx
Ada: Deze bestelling is op dit moment niet in voorraad en staat op nalevering
Bezoeker:
Bezoeker: wanneer komt deze ?
Ada : Sorry is een fout antwoord
Bezoeker: oh
Ada : Onbekende levertijd
Bezoeker: wat wil dat zeggen?
Bezoeker: bij het product staat : Releasedatum: 15 november 2007
Ada : Dat het op dit moment niet bekend is wanneer we het kunnen uitleveren
Bezoeker: dus hij wordt niet morgen verstuurd..., dit is mij toen verteld toen ik de bestelling maakte
Ada : Het wordt niet morgen verstuurd
Bezoeker: hoe kan ik de order annuleren?
Ada Dat kan ik voor u doen als u wilt
Dus....., ik heb hem mooi gecancelled en haal hem zo ook op uit de stad; en anders morgen wel.
Dan maar wat meer betalen.
Wel beetje jammer van ze
Voor de prijs die je betaald en de tijd dat het spel al gehyped wordt...wat maakt die paar dagen dan uit.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:36:
Ik had hem dus ook via wehkamp besteld..., dus maar even chatten met ada van wehkamp over mijn AC bestelling
bezoeker = ik
Bezoeker:
Bezoeker: dus hij wordt niet morgen verstuurd..., dit is mij toen verteld toen ik de bestelling maakte
Dus....., ik heb hem mooi gecancelled en haal hem zo ook op uit de stad; en anders morgen wel.
Wel beetje jammer van ze
Met de coupon van 10 euro die je krijgt na het invullen van een enquete kost ie nog maar 35 euro!
Voor dat bedrag wil ik best wat langer wachten.
Hop,hop,hop!

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Maar een briefje bij de deur dat ze hem geen 2x hoeven aan te bieden, gelijk maar naar het postkantoor dat ding! Gelukkig CoD4 nog niet uitgespeeld
Verwijderd
EDIT: dat betaal je overigens voor de PS3 versie.. de 360 versie is 49,99 €uro.. de reden waarom deze prijzen niet hetzelfde zijn is mij een raadsel
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 18:27 ]
Heb hem ook net gehaald bij MM Alexandrium. Hij kost 49 euro en PS3 versie is inderdaa 59 euro echt raar.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:22:
waarschijnlijk overbodig maar: MM in Groningen verkoopt hem ook sinds vandaag (59,99 €uro)
EDIT: dat betaal je overigens voor de PS3 versie.. de 360 versie is 49,99 €uro.. de reden waarom deze prijzen niet hetzelfde zijn is mij een raadsel
Ik dach 1ste kwartaal 2008??Bart1983 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:27:
Hoe zit het eigenlijk met de pc versie komt die ook nog? Weet iemand wanneer?
[ Voor 19% gewijzigd door sekeroglan op 14-11-2007 18:31 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Het voorfilmpje beloofd al veel goeds
Ai heel erg jammerVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:36:
Ik had hem dus ook via wehkamp besteld..., dus maar even chatten met ada van wehkamp over mijn AC bestelling
bezoeker = ik
Bezoeker:
Wel beetje jammer van ze
Oh ik was net te laat met de coupon voor Assasins Creed, maar 45eur is al netjes genoegbasset schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:38:
[...]
Voor de prijs die je betaald en de tijd dat het spel al gehyped wordt...wat maakt die paar dagen dan uit.
Met de coupon van 10 euro die je krijgt na het invullen van een enquete kost ie nog maar 35 euro!
Voor dat bedrag wil ik best wat langer wachten.
Ontopic: Assasins Creed wordt hoe dan ook vet. Jammer dat ik alle spoilers al weet, maar voor mij gaat het iig om hoe ik in het verhaal gezogen wordt en wat voor singleplayer ervaring ik krijg. Ik ben dan ook meer van t caliber dat heel rustig rondkijkt en alles relaxed aan doet, geniet ik ook meer
[ Voor 19% gewijzigd door nudie op 14-11-2007 19:09 ]
Verwijderd
Holy shit, Master Chief, achter je!Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:45:
Net de special edition gehaald bij de MM Utrecht, het beeldje is erg mooi, and plastic achtig, zal iig niet kapot vallen.
[afbeelding]
Moet nu eerst maar eens tijd vrijmaken.
Mooi beeldje zeg.
Verwijderd
Een verkoper v/d MM in Groningen vertelde me dat de PS3 games binnenkort 'allemaal' zo'n 70 euro gaan kosten...Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:22:
waarschijnlijk overbodig maar: MM in Groningen verkoopt hem ook sinds vandaag (59,99 €uro)
EDIT: dat betaal je overigens voor de PS3 versie.. de 360 versie is 49,99 €uro.. de reden waarom deze prijzen niet hetzelfde zijn is mij een raadsel :?
De prijzen zuoden te laag liggen.
Ik ben erg van van de Hitman games en heb me erg vermaakt met de Dark Brotherhood in Oblivion. Vooral bij Hitman was het leuk om onopvallend rond te sluipen en vervolgens ook onopvallend je target te vermoorden, om daarna weer ongezien weg te komen. Dit had ik eigenlijk ook verwacht in Assassins Creed, maar als ik de video's zo bekijk zit dat er eigenlijk helemaal niet in? Toch wel erg jammer. En die Blend mode lijkt me wel heel lame, dat is eigenlijk toch gewoon cheaten?
Verwijderd
Kom ik daar, zie ik de Xbox 360 versie overal liggen (zelfs speelbaar), maar geen PS3 versie te bekennen.
Ik vraag naar de PS3 versie, zegt die verkoper dat ze hem nog niet mogen neerzetten.
Dus ik vraag waarom de 360 versie er dan wel ligt. "Omdat Bart Smit dat ook doet".
Zeg ik dat de PS3 versie zowel in andere winkels alsook in ander MM filialen al wel wordt verkocht, zegt hij "dan moet je daar maar even kijken".

Ik sta daar om geld uit te geven, willen ze me niet eens iets verkopen, moet niet gekker worden

Ik snap wel dat er een releasedatum is, maar dat gemierenneuk van hun snap ik niet, de 360 versie lag er immers wel.
MM Cruquius overigens... Bovendien was de 360 versie ook 59.99 euro wat tegen de 'aanbieding' ingaat van 49 euro die in hun folder stond.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 20:10 ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Bioshock, The darkness, PGR4, COD 4, Halo 3, Assassins Creed.
Teveel goeie titels in een keer
Dan kom je bij zo'n stad aan.. op je paard.. en dan kijk je vanaf een heuvel over de stad heen.. me bek viel echt open
Stom, maar de prijs in 't krantje was dus *alleen* voor de X360 versie, PS3 kost gewoon 57 euro. Niet dat dat zo erg is, maar toch wel weer jammer. Kreeg nog het grapje tegen me aan dat ik anders ook de X360 ff mee moest nemen, maar dat leek me niet zo'n goed plan
[ Voor 15% gewijzigd door InsjaHH op 14-11-2007 21:03 ]
Precies het eerste waar ik ook aan dacht, het blijft soms wel handig om mee te lezen met wat er gezegd wordt. Vooral bij bijv. afluister momenten. Ach, misschien een update en anders lekker je geluid harder zetten
Gelukkig hebben we een werkende ps3 (geen bash ofzo hoor
Dus tja, keuze hoef ik dus niet meer te maken waarvoor ik dit spel morgen ga halen!
Ja dat is wel een gaaf moment zeg pff.. Ik stond ook even stil met m'n paardje om even van het uitzicht te genieten haha lol... Love my ps3 en ja, ik kan het ook bijna niet meer bijhouden met al die super titels die voorbij komen! Laat de koude dagen maar komen ahah!WhiteViper schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:44:
damn! nu een uurtje gespeeld ofzo...
Dan kom je bij zo'n stad aan.. op je paard.. en dan kijk je vanaf een heuvel over de stad heen.. me bek viel echt open
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Zou je een pic willen posten van dat beeldje alleen, dus zeg maar iets meer ingezoomd.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:45:
Net de special edition gehaald bij de MM Utrecht, het beeldje is erg mooi, and plastic achtig, zal iig niet kapot vallen.
[afbeelding]
Moet nu eerst maar eens tijd vrijmaken.
Want ben best beniewd hoe gedetailleerd dat ding er nu uit ziet en vooral hoe, want heb verschillende foto's voorbij zien komen met verschillende uitvoeringen. En is het nu een beeld (al van plastic) of een action figure, dus met beweegbare ledematen? Want als het een leuk ding is kan ik mijn gewone versie van AC nog terug brengen en de CE-editie kopen.
Bioshock had je tegen deze tijd al uit moeten hebben gespeeld, want die game is er al een tijd.Biatch schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:26:
Ik kan t allemaal niet meer bijhouden...:
Bioshock, The darkness, PGR4, COD 4, Halo 3, Assassins Creed.
Teveel goeie titels in een keer. Maar deze ga ik zeker spelen!
The Darkness geldt hetzelfde alleen dan 10x, want die game is al veel langer uit.
En Halo 3 moet nu toch ook wel vlotten na 1,5 maand...
CoD 4 geef ik je wel gelijk in aangezien die game pas net uit is.
Maar persoonlijk vind ik Assassin's Creed met geen van die games te vergelijken. Het is zo groots en goed uitgewerkt zo'n game heb ik nog nooit gespeeld.
Ik loop rustig op ze af zonder ook maar iets te doen en ze laten 9 van de 10 keer al iets vallen. Mocht ik dan ook nog een voorzichtig duwtje geven is het zeker voorbij. Ik heb het al geprobeerd met "blend" ook dat mocht niet baten...
Fijn ook dat je de filmpjes niet kan overslaan, net heel het spel afgesloten omdat ik het toch wel erg vreemd vond. Moet je weer dat hele verhaal van die professor aanhoren.
Wie helpt me even verder? Ik bedoel... het mag van mij best een lastig spel zijn, maar in de tutorial vastzitten kan toch echt niet de bedoeling zijn.
Verwijderd
Ik hoop dat ik hem nog deze week (Wehkamp) binnenkrijg, ga d'r lekker de tijd voor nemen. Vind dat heerlijk om eerst onderzoek te doen en dan zo sneaky/strak mogelijk de missie uit te voeren, dat heeft me ook altijd zo aangetrokken in de Hitman games.
dan maar mario galaxy bestellen, maar niet bij wehkamp... anders zit ik dalijk weer zonder
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als ik me niet vergis zit er ergens in die rij een soort van 'opening' waar je al wat makkelijker door kunt. En blend gebruiken om rustig te lopenDarknessAwaits schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:12:
Ok... ik voel me bijzonder dom nu maar ik kom dus echt niet voorbij de 2e stap uit de tutorial. Je moet door een paar rijen van die waterdragers zien te komen met "gentle push", rondje dus.
Ik loop rustig op ze af zonder ook maar iets te doen en ze laten 9 van de 10 keer al iets vallen. Mocht ik dan ook nog een voorzichtig duwtje geven is het zeker voorbij. Ik heb het al geprobeerd met "blend" ook dat mocht niet baten...
Fijn ook dat je de filmpjes niet kan overslaan, net heel het spel afgesloten omdat ik het toch wel erg vreemd vond. Moet je weer dat hele verhaal van die professor aanhoren.
Wie helpt me even verder? Ik bedoel... het mag van mij best een lastig spel zijn, maar in de tutorial vastzitten kan toch echt niet de bedoeling zijn.
Dat zorgde er bij voor dat ik er de 2e keer doorheen kwam
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
probleem had ik eerst ook, je moet de knop inhouden (HOLD) en daarna pas door de massa duiken terwijl je knop vasthoudt.DarknessAwaits schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:12:
Ok... ik voel me bijzonder dom nu maar ik kom dus echt niet voorbij de 2e stap uit de tutorial. Je moet door een paar rijen van die waterdragers zien te komen met "gentle push", rondje dus.
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Het besturen van Altair is gewoon zeer leuk. Het is fijn om hem langs allerlei wegen en daken te sturen. De manier waarop dat gebeurt, heb je nog in geen enkele game kunnen aanschouwen!
Ook de graphics zijn prachtig. Vooral de steden en de lichteffecten springen in het oog..
De game is idd zeer repititief. Als je een burger redt, zegt die steeds hetzelfde zinnetje opnieuw en opnieuw. Daar had echt wat meer variatie in gekund!
Ook vind ik het stom dat overal waar je komt, je niet teveel de acrobaat mag uithangen, omdat anders alle soldaten ineens achter je komen lopen en je aanvallen. Als je het platteland wilt verkennen op je eigen tempo, is dat gewoon onmogelijk. Dat vind ik wel een domper op het hele spel en de sfeer.
De audio is nu niet speciaal, maar ook niet slecht.
Voor de rest zit alles goed.
Denk dat je toch iets fout doet, want zelfs zonder rondje indrukken kan je langs die mensen komen. Druk je niet per ongeluk R1 in, want dan valt alles inderdaad naar beneden.DarknessAwaits schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:12:
Appart feit:
In de tutorial werkt die move inderdaad en zullen die kruiken niet vallen, maar ingame laten die dames echt alles uit hun klauwen vallen
Klopt inderdaad en dat gesprekje kan je ook niet skippen.GSamson schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:16:
Assassins Creed nu toch al een paar uur gespeeld en ik moet zeggen dat het best een vermakelijk spel is.
Het besturen van Altair is gewoon zeer leuk. Het is fijn om hem langs allerlei wegen en daken te sturen. De manier waarop dat gebeurt, heb je nog in geen enkele game kunnen aanschouwen!
Ook de graphics zijn prachtig. Vooral de steden en de lichteffecten springen in het oog..
De game is idd zeer repititief. Als je een burger redt, zegt die steeds hetzelfde zinnetje opnieuw en opnieuw. Daar had echt wat meer variatie in gekund!
Maar bereid je maar voor, want heel de game herhaald zich in de missies:
- Naar een stad gaan
- Mensen redden, afluisteren en zakken rollen
- De persoon ombrengen
- En dan weer naar een andere stad gaan
Maar zelfde als dat de daken er eigenlijk overal hetzelfde uit zien, maar het stoort niet en doordat alles bijna hetzelfde is krijg je wel het idee dat de stad waarin je bent heel groot is.
Wel jammer dat je best veel tijd langzaam aan moet lopen om niet op te vallen voor de bewakers. In een stad is dat niet zo erg. Maar als je op je paard een teringeind moet rijden en je moet dan een heel stuk rustig aan doen kan het nog wel eens langdradig worden.
Steden zijn qua opbouw dus hetzelfde, maar ze zijn weer heel anders aangekleed waardoor dit ook minder op valt. Zo is Damascus een echte woestijnstad met weinig planten en hier en daar een palmboom. Jerusalem is daarintegen weer heel groen met veel planten en water. En een andere stad (waar ik even de naam van kwijt ben) ligt helemaal in puin met de lijken overal verspreid.
Dus lang verhaal kort:
De game herhaald zich inderdaad vaak, maar gelukkig is het maar soms echt zichtbaar en om je eigen aan te ergeren. Andere momenten zijn ook hetzelfde, maar omdat het net weer anders is aangekleed valt het niet zo op.
[ Voor 55% gewijzigd door FeaR op 14-11-2007 23:23 ]
Verwijderd
Phusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:14:
hmm balen dat wehkampn niet verstuurd maar ach, heb ik nog iets om met de kerstvakantie te spelen
dan maar mario galaxy bestellen, maar niet bij wehkamp... anders zit ik dalijk weer zonder
Hey Phusebox, in je sig staat 50%, 50% van wat?
Aha! Dat was inderdaad het probleem. Ik dacht dat ze met "hold" vasthouden bedoelden maar niet blijven vasthouden...JeanJeremy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:16:
[...]
probleem had ik eerst ook, je moet de knop inhouden (HOLD) en daarna pas door de massa duiken terwijl je knop vasthoudt.
Mooi, nu kan ik weer verder

Verwijderd
Kan je ook met het paard door alle steden? Dus niet dat je je paard moet achterlaten bij de poort van een stad of zoiets...
Komt niet door de poort helaas..Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:25:
Ik heb het spel dus nog niet, maar even een vraagje, gewoon omdat ik het wil weten:
Kan je ook met het paard door alle steden? Dus niet dat je je paard moet achterlaten bij de poort van een stad of zoiets...
This space is occupied
je moest eens weten hoeveel potjes cs ik gespeeld heb op dezelfde maps en hoeveel duizenden keren ik mephisto vermoord heb in diablo 2 en het blijft vaak leuk!
deze game is gewoon een musthave.... de steden zijn echt prachtig, de mensen die er rondlopen zijn super... je hebt gewoon echt het gevoel dat je een klein deeltje bent van een veel groter geheel. de manier waarop onze held zich beweegt is super.
overigens is die Lucy nog best een leuke meid
Hier de link naar de betreffende recensie:
http://www.insidegamer.nl...sinscreed/recensies/18381
Tomorrow is not today!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik snap de teleurstelling wel gedeeltelijk, na al die mooie filmpjes met grote woorden als social intelligence enzo. De AI is gewoon matig. Je kan makkelijk 3 burgers achterelkaar op hun bek slaan of doodsteken zelfs (je 'health' loopt dan wel wat terug) en geen kip die er wat van zegt, misschien loopt er net een guard langs, misschien ziet hij het wel en valt ie je aan, naja dan maak je die ook af. Loop de hoek om en alles is weer ok.
Maarach wat wilden ze er in de 12e eeuw aan een ongeziene moord doen?? DNA onderzoek?
Wat mij meer irriteerd is het beetje vage save-systeem en het sci-fi verhaal. Dat sci-fi deel had ik liever niet gezien. En een missie-structuur a-la hitman had misschien ook beter gewerkt.
[ Voor 7% gewijzigd door Jerox op 15-11-2007 02:49 ]
Gast, is dat iemands buik die ontploft in je avatar?!

Ik kan het niet laten om de vergelijking met Oblivion te maken, beiden free-roaming, beiden standaard quests, beiden gehyped om hun NPC gedrag. Daar houdt natuurlijk de vergelijking wel op aangezien de een een RPG is en de ander een stealth killer.
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:17:
[...]
offtopic:
Hey Phusebox, in je sig staat 50%, 50% van wat?
50% van mijn imac bij elkaar... maar tijdelijk on hold vanwege alle problemen met de 24" versies
1. Het is ook geen hack & slash game. Een Assassin heeft een gedegen voorbereiding nodig. Het kan misschien op den duur frustrerend zijn, maar het hoort wel bij de sfeer van het spel.FeaR1986 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:17:
[...]
Wel jammer dat je best veel tijd langzaam aan moet lopen om niet op te vallen voor de bewakers. In een stad is dat niet zo erg.
Maar als je op je paard een teringeind moet rijden en je moet dan een heel stuk rustig aan doen kan het nog wel eens langdradig worden.
2. dat klopt idd. Gisteren ook op het paard gereden.... eneeeh, veel ruzie gekregen onderweg
Trouwens: ik werd gisteren dus door een paar soldiers (perzisch achtige) achter na gezeten. Ik probeerde ze af te schudden, staat er ineens een witte ridder voor me en : HE KICKED MY ASS.... hij counterde, gooide me en ik was er snel geweest.... wtf???
En hoe komt het dat ik helemaal in het begin vette counter-moves kon doen en na het verliezen van mijn wapens en het bespelen van het eerste gedeelte (tot en met dat je op pad gaat het paard en weer je wapens hebt)) nu geen vette countermoves kan maken.... Tip anyone?
wijze woorden
Wat me gisteren wel irriteerde was dat je inderdaad af en toe echt best veel in blend mode moet lopen, omdat je anders al meteen heat krijgt. Dit kan langdradig worden.. Hoop dat het verderop in het spel minder gaat worden (zal wel niet
Ik mis alleen het praten met andere mensen, ik dacht dat het mogelijk was om info in te winnen van stedelingen, dus gewoon willekeurig mensen aanspreken. Dit is niet zo?
Releasedatum:
30 november 2007
stp - PSN ID: stp_4
medewerker van wehkmap vertelde me net dat mijn order verstuurd is... zou hem vandaag binnen moeten krijgenstp_4 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:40:
Crap! Op Wehkamp staat nu:
Releasedatum:
30 november 2007
Hmm... Hoop dan niet dat ze door de pre-release voorraad heen zijn en dat ik hem alsnog vandaag of morgen binnenkrijgPhusebox schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:42:
[...]
medewerker van wehkmap vertelde me net dat mijn order verstuurd is... zou hem vandaag binnen moeten krijgen
[Wehkamp Chatmevrouwtje]: Welkom op de Live Advies Desk van Wehkamp!
[Wehkamp Chatmevrouwtje]: Een moment, ik kijk het voor u na.
[Wehkamp Chatmevrouwtje]: Uw bestelling word vandaag tussen 12.00-18.00 uur bij u geleverd.
Bezoeker: Ok,dank u! Fijne dag nog!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
School tot 17.00 uur en dan werken.. Ach.. morgen maar 1 uurtje les... Can't wait!
na het zien van die vergelijking baal ik wel dat ik de ps3 versie besteld heb; al was die goedkoper.Walkman schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:52:
Gamersyde heeft trouwens de eerste 10 minuten online gezet (ook een kleine vergelijking tussen de 360 en PS3 versie)
Bij een game die het voor 50% van de graphics moet hebben moet ik eerlijk zeggen dat de 360 versie er veel beter uitziet. De PS3 versie lijkt grauw en blurry tov de 360.
Verwijderd
De levering voor mensen die hem nu bestellen staat op 1 week, maar de mensen die (op tijd) een pre order hebben geplaatst hebben hem gewoon.
Dus voor degene die hem na een boos gesprek met Ada heeft gecancelled had mss even beter kunnen wachten.
Maar ach, had nog 20 euro tegoed en het spel is afgeprijsd naar 44,99, dus ik vind het niet erg om een dag langer te hebben gewacht dan anderen. Betaal, met verzendkosten, maar iets van 28 euro
Ben wel benieuwd naar het spel. Vriend van me had hem gisteren bij MM utrecht gekocht, lagen (of hingen eigenlijk) nog maar 5. Hij zegt dat het een mooi spel is.
Verwijderd
Geeft de bestelstatus op de site bij jou ook nog steeds 'Binnenkort' aan? Anders zal ik vandaag ook nog even bellen. Ik kan via de website niet meer annuleren, maar 'Binnenkort' is ook zo vaag.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:10:
Zojuist met de lieftallige Margriet van de Wehkamp gesproken. Ook die van mij komt vandaag tussen 12.00 en 18.00
[...]
Verwijderd
Ja, geeft binnekort aan.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:17:
[...]
Geeft de bestelstatus op de site bij jou ook nog steeds 'Binnenkort' aan? Anders zal ik vandaag ook nog even bellen. Ik kan via de website niet meer annuleren, maar 'Binnenkort' is ook zo vaag.
Wanneer heb je hem besteld?
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:29:
[...]
Ja, geeft binnekort aan.
Wanneer heb je hem besteld?
Ergens vorige week, donderdag of vrijdag.
Ik vraag me af in hoeverre deze vergelijking consistent is. Zijn er dezelfde camara's gebruikt, hetzelfde plasma/lcd scherm.Phusebox schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:07:
[...]
na het zien van die vergelijking baal ik wel dat ik de ps3 versie besteld heb; al was die goedkoper.
Bij een game die het voor 50% van de graphics moet hebben moet ik eerlijk zeggen dat de 360 versie er veel beter uitziet. De PS3 versie lijkt grauw en blurry tov de 360.
Alhoewel je dit soort verschillen ook in NFS:pro street zag tussen de XBOX360 en PS3, vraag ik me af of het niet gewoon XBOX360 fanaten zijn, die de PS3 wat afkraken..
Als het wel het geval is dat de PS3 versie minder mooi oogt, hoe zou dit kunnen en ik zou het jammer vinden.
Verwijderd
Ik heb gisteravond een bestelling geplaatst bij Wehkamp (wel voor 22uur), tja je weet maar nooit...
Net vroeg ik bij de chat of hij al verzonden was, want de status bij het bestellingsoverzicht was leeg, stond niks, dus vragen kan geen kwaad
Ze zei dat het niet verzonden was, en dat ze waarschijnlijk niet genoeg binnenkrijgen om aan de grote vraag te voldoen. Ze kon ook niet zeggen wanneer mijn bestelling wel verzonden zou worden of wanneer ze weer voorraad krijgen.
Dus voor iedereen die 'm gisteren, of misschien 1 of 2 dagen geleden besteld heeft, zal 'm binnenkort (als in vandaag, morgen of misschien het in weekend) misschien niet ontvangen.
Heb m'n bestelling maar geannuleerd, geeft verder niks en was ook wel te verwachten, maar ik haal 'm wel in een winkel. Ik wil er toch wel vrijdag en in het weekend mee aan de slag.
Verwijderd
Tja, zoals ik al zei in een van mijn vorige posts, de wehkamp heeft op dit moment een levering van ongeveer 1 week, waarschijnlijk meer.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:40:
Ik heb gisteravond een bestelling geplaatst bij Wehkamp (wel voor 22uur), tja je weet maar nooit...
Net vroeg ik bij de chat of hij al verzonden was, want de status bij het bestellingsoverzicht was leeg, stond niks, dus vragen kan geen kwaad
Ze zei dat het niet verzonden was, en dat ze waarschijnlijk niet genoeg binnenkrijgen om aan de grote vraag te voldoen. Ze kon ook niet zeggen wanneer mijn bestelling wel verzonden zou worden of wanneer ze weer voorraad krijgen.
Ik denk dat als je het vorige week besteld hebt, dat je hem wel binnen krijgt. Dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Persoonlijk had ik niet verwacht dat er zo veel mensen bij de wehkamp zouden bestellen. Of ze hebben er mss maar een stuk of 20 besteld, iemand die bij de wehkamp werkt hier?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
gevonden....
[ Voor 19% gewijzigd door stp_4 op 15-11-2007 10:09 ]
Gisteravond het spel heel kort gespeeld dus ik kan er nog niet veel over zeggen.Jerox schreef op donderdag 15 november 2007 @ 02:44:
Wat mij meer irriteerd is het beetje vage save-systeem en het sci-fi verhaal. Dat sci-fi deel had ik liever niet gezien. En een missie-structuur a-la hitman had misschien ook beter gewerkt.
Wat ik wel weet is dat ze wat mij betreft ook het sci-fi gedeelte hadden mogen achterwege laten. Eindelijk eens een relax spel uit de middeleeuwen en dan krijg je dit. Toen ik het spel voor het eerst speelde kon ik weer genieten van de intro maar direct erna was er al irritatie bij mij toen ik die gast op dat bed zag liggen met die twee witjassen erboven. Vervolgens krijg je ook nog een tutorial in een cyberachtige omgeving en de irritatie was compleet. Ik was dan ook blij dat ik uiteindelijk in de stad liep. Nu maar hopen dat verleden en toekomst niet al te veel verweven zit in het verhaal maar ik vrees het ergste.
Een gevarieerde missiestructuur zoals in Hitman combineren met een vrije spelwereld zou top zijn geweest inderdaad.
Het platformgedeelte is goed uitgewerkt. Het is alleen nog even leren waar je tegenop kunt klimmen en waar niet. Heb veel ervaring met de drie PoP spellen maar dit is toch net iets anders. Ook omdat ik PoP op de Pc speelde met muis en toetsenbord.
Het vechten vind ik maar simpel. Nooit vallen guards je tegelijk aan en het is gewoon een aantal keer op je button drukken en de guard is dood. De volgende in de rij geef je dezelfde behandeling en zo werk je het rijtje af. Nooit iemand die je raakt. Maar goed, ik zit in het begin van het spel dus dat zal het misschien zijn. Wat ook jammer is is dat je automatisch uit een schuilplaats springt als de guard je gezien hebben. Beter was geweest als de guards je eruit zouden gooien of trekken.
Ik ben pas net begonnen met het spel maar in die anderhalf uur proefde ik al een beetje waarom mensen het repetetief kunnen vinden. Of ik dat ook ga vinden zal me benieuwen.
Verwijderd
Verwijderd
[offtopic] Geef nou maar toe dat je gesprekken over en met Ada en Margriet van de Wehkamp fijn vond [/offtopic]Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:01:
Okay, ik denk dat alle vragen mbt Wehkamp nu wel behandeld zijn, ik stel voor dat we het vanaf nu weer over AC zelf hebben. (En ik weet dat ik er zelf ook schuldig aan was, maar het is zo makkelijk om het hier te vragen.)
Heb niet lang kunnen spellen ben net aangekomen in Damascus en ga vanavond stilletjes verder genieten , maatje van me had hem op MIJN 360 gekocht dus ik speel op de ps3 en hij op de 360 Zo'n verschil vind ik het niet maar het blijft gewoon een vet spel hoop niet ik hem zoals COD4 single player Easy mode in 8 uur uit heb
Naja dan maar me vermaken met live games.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Sorry voor alle (mogelijke) dubbelposts...
Verwijderd
Je bent gestript van je rank, moves en wapens. Je moet als het ware weer helemaal opnieuw beginnen en jezelf bewijzen. Na elke target krijg je weer wat wapens en/of moves erbij.Zosas schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:28:
[...]
En hoe komt het dat ik helemaal in het begin vette counter-moves kon doen en na het verliezen van mijn wapens en het bespelen van het eerste gedeelte (tot en met dat je op pad gaat het paard en weer je wapens hebt)) nu geen vette countermoves kan maken.... Tip anyone?
Ikzelf heb hem gewoon gister in Utrecht opgepikt bij de MM voor 59€, waar ze hem in overvloed hadden liggen! Gisteravond gespeeld, en ik moet zeggen wat een heerlijk spel! Maar ik moet zeggen dat het best lang duurde voordat je 'echt' kon gamen. Vanaf het inschuiven van de disc tot het moment dat je écht vrij kon roamen duurde zeker een 30 minuten. Daarna... loopt alles geweldig!
En ook bij mij is hij al 1x vastgelopen (White screen of death? +)) Nadat een vriend van me op het paard rondreed eraf sprong en weer erop klom.
(Hij schaalt overigens gewon @720p met het starten van de game!)
Wanna play?
In vrijwel alle spellen die op beide consoles uitkomen zie je dit verschijnsel. De xbox360 versie is grafisch vaak beter dan de ps3 variant. Hoe dit komt? Waarschijnlijk omdat de 360 een betere grafische chip heeft dan de ps3. Ook heeft de ps3 een fixed grafisch geheugen wat best voor beperkingen zou kunnen zorgen in dit soort werelden en men dit 'behelpt' door textures met een lagere resolutie te gebruiken waardoor het geheel wat blurrier oogt.ToFast schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:40:
[...]
Ik vraag me af in hoeverre deze vergelijking consistent is. Zijn er dezelfde camara's gebruikt, hetzelfde plasma/lcd scherm.
Alhoewel je dit soort verschillen ook in NFS:pro street zag tussen de XBOX360 en PS3, vraag ik me af of het niet gewoon XBOX360 fanaten zijn, die de PS3 wat afkraken..
Als het wel het geval is dat de PS3 versie minder mooi oogt, hoe zou dit kunnen en ik zou het jammer vinden.
vtec just kicked in yo!
Joyosxy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:36:
Lijkt er op dat mijn spel morgen pas binnenkomt
Naja dan maar me vermaken met live games.
Statusinformatie Datum Locatie Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 14-11-2007 Amsterdam , intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-11-2007 Amsterdam , intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 15-11-2007 Alkmaar , pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 15-11-2007 Alkmaar , pakkettendistributie
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Kan niet wachten tot ik weer klaar ben met werken om weer verder te kunnen spelen. Een echte topgame!
mijn status staat namelijk nog op binnenkort
edit: ik krijg hem morgen zeggen zij!!
vandaag afgeleverd bij de bezorg dienst

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchzilla op 15-11-2007 11:56 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Gisteren (woensdag) om een uur of vier daar al opgepikt, dus die info klopt nietF-Tim schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:48:
MM Heerlen levert Assasins Creed pas vanaf vrijdag.
Had ik gisteren ook. Kreeg meteen the creeps, dacht dat ik een RROD zou gaan krijgenEn ook bij mij is hij al 1x vastgelopen (White screen of death? +)) Nadat een vriend van me op het paard rondreed eraf sprong en weer erop klom.
Verwijderd

Maar zodra er een leuke patch uitkomt om te kunne coope via live, its mine
ik vind het echt een topspel, kan haast niet geloven hoe mooi het eigenlijk is. of iig de sfeer in de steden. Een HD tv is wel een must om dat te ervaren natuurlijk.
Tot nu toe vind ik het nog niet repetief, de steden zijn echt huge en er valt genoeg te doen!
De beste manier is inderdaad gewoon in vol galop een voorsprong proberen te krijgen en dan na een hele tijd een keer hiden om je gewone status weer te krijgen. Want als je te lang wacht dan krijg je een heel leger achter je aan en daar ontsnap je niet zo snel meer aan. Allerbeste is gewoon rijden zonder in galop te gaan, want als je rent als je zelf loopt of met je paard in galop gaat val je op en dan wordt je herkent.Zosas schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:28:
[...]
2. dat klopt idd. Gisteren ook op het paard gereden.... eneeeh, veel ruzie gekregen onderwegOp een gegeven moment maar besloten met paard volop in gallop er doorheen te rennen.
Trouwens: ik werd gisteren dus door een paar soldiers (perzisch achtige) achter na gezeten. Ik probeerde ze af te schudden, staat er ineens een witte ridder voor me en : HE KICKED MY ASS.... hij counterde, gooide me en ik was er snel geweest.... wtf???
En die goede gast stond vast en zeker voor een soort van kist en hij droeg een wit pak met een rood kruis. Dat is een van de zestig Templars die je in de game moet verslaan. Ze zijn beter in combat dan de gewone soldaat. En ook kan je niet achter ze sneaken om ze stealth te killen. Meeste staan gelukkig voor een klif zodat je ze met de grab-button van de klif kan gooien.
En de reden dat je in het begin vette moves hebt en veel wapens is omdat je daar een volleerd Assassins was. Maar doordat je faalt worden je skills en wapens afgenomen. In de rest van de game moet je die terug verdienen zodat je op het eind van de game dezelfde status hebt als in het begin.
Verder ga ik er niet op in, want anders verraad ik te veel.
Ook zo logishe, je wordt in rang terug gebracht: laat ik niet meer zien dat je atacks parried totdat je je eer hebt hersteldFeaR1986 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:35:
[...]
En de reden dat je in het begin vette moves hebt en veel wapens is omdat je daar een volleerd Assassins was. Maar doordat je faalt worden je skills en wapens afgenomen. In de rest van de game moet je die terug verdienen zodat je op het eind van de game dezelfde status hebt als in het begin.
Verder ga ik er niet op in, want anders verraad ik te veel.

Maargoed zo kan ik nog wel een heel wastlijst aan haken en ogen bij dit spel opsommen.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Wat valt er dan te doen?T7D_Sneezy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:27:
multiplayer lijkt me niet echt nodig!
ik vind het echt een topspel, kan haast niet geloven hoe mooi het eigenlijk is. of iig de sfeer in de steden. Een HD tv is wel een must om dat te ervaren natuurlijk.
Tot nu toe vind ik het nog niet repetief, de steden zijn echt huge en er valt genoeg te doen!
Behalve citizens redden op steeds dezelfde manier
Torens beklimmen op steeds dezelfde manier
Iemand vermoorden op steeds dezelfde manier
Iemand afluisteren op steeds dezelfde manier
Iemand 'ondervragen' op steeds dezelfde manier
Voor de rest valt er niet veel te doen naar mijn weten.
vtec just kicked in yo!
Of een HD beamer die projecteerd op een scherm van 2 1/2 meter breedt. Ga de game vanmiddag halen naast Super Mario Galaxy en ben benieuwd. Word een leuk weekendT7D_Sneezy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:27:
Een HD tv is wel een must om dat te ervaren natuurlijk.
Vandaag speel ik hem met tegenzin uit, maar ik had er nou eenmaal wat uren inzitten in het begin, zodat ik het zonde vond om hem al gelijk in het stof te leggen.
Dit spel komt na vandaag nooit meer in mijn xbox, mass effect here i come.
Het spel had overigens wel top geweest wanneer:
- Je echt ledematen kon afhakken.
- Bijvoorbeeld iemand ze achillespees kan door slaan, zodat je tegenstander kruipt.
- Je zelf kon kiezen tussen goed en slecht zijn.
- Jezelf kon verkleden om zo minder op te vallen.
- Er meerdere soorten zwaarden waren met elk hun voor en na delen.
- Er meerdere moves waren die jezelf uit een lijstje kon selecteren of kon unlocken.
- Je daadwerkelijk je targets op de meest uit éénlopende manieren kan ombrengen, zoals de vele manieren uit hitman bloodmoney.
- Er meer interactiviteit is met al die mensen in de stad, waarom geen winkels of barretjes waar je bijv naar binnen kan?
- Je mannetje een werp haak ala tenchu had.
- De ai beter was.
- De missies gevarieerder.
- Waarom geen kruisboog of een dikke pijl en boog, zodat je kan snipen van een toren.
En ga zo maar door
Verwijderd
Je hoeft het niet te kopen, als het je niks lijkt sla je toch lekker over, ga je weer BF2 spelen.evilpin0 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:42:
[...]
Ook zo logishe, je wordt in rang terug gebracht: laat ik niet meer zien dat je atacks parried totdat je je eer hebt hersteld![]()
Maargoed zo kan ik nog wel een heel wastlijst aan haken en ogen bij dit spel opsommen.
In de vorige NFS delen had je ook een snelle auto bij de eerste race die dan kapot gaat (most Wanted) of meegenomen wordt door de concurrent/politie (Carbon), moet je je ook (weer) omhoogwerken terwijl iedereen dan toch al weet dat je een goede racer bent.
En zo te lezen aan de laatste reacties moeten hier een aantal mensen zelf maar games gaan ontwikkelen want ze kunnen het duidelijk beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 13:14 ]
Ik heb het nog niet gespeeld maar heb wel een theorie over het verhaal, hoe zet ik zo'n spoiler neer?
Greets.
Ow ik heb het al.
Maargoed ik speel het spel wel gewoon, vind het altijd leuk om te kijken of ik gelijk heb of niet, dat maakt lost ook zo leuk om te kijken!
[ Voor 62% gewijzigd door Batsiaan op 15-11-2007 13:20 ]
Toch wat anders als je je auto verliest dan dat wanneer je demoveerd wordt je ineens je skills "vergeten bent" maargoed
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
content toevoegen is ook nog mogelijkPacinoAllstars schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:09:
En altijd die priester die zegt, dat die hoopt dat zijn zoons net zo dappers zijn als jijOf dat je altijd tussen de menigte niet opvalt... Je hebt alleen een tal van zwaarden op je
![]()
Vandaag speel ik hem met tegenzin uit, maar ik had er nou eenmaal wat uren inzitten in het begin, zodat ik het zonde vond om hem al gelijk in het stof te leggen.
Dit spel komt na vandaag nooit meer in mijn xbox, mass effect here i come.
- Bijvoorbeeld iemand ze achillespees kan door slaan, zodat je tegenstander kruipt.
- Er meerdere moves waren die jezelf uit een lijstje kon selecteren of kon unlocken.
- Je daadwerkelijk je targets op de meest uit éénlopende manieren kan ombrengen, zoals de vele manieren uit hitman bloodmoney.
- Er meer interactiviteit is met al die mensen in de stad, waarom geen winkels of barretjes waar je bijv naar binnen kan?
- De ai beter was.
- Waarom geen kruisboog of een dikke pijl en boog, zodat je kan snipen van een toren.
En ga zo maar door
Eventuele andere problemen een patch release.
Dus ze kunnen nog dingen fixen mits ze willen.
Eergistern crysis gecanceld en hiervoor ac gehaald hopelijk is het geen miskoop geweest

Ja net zoals het wel logisch is dat je in een VR omgeving op pad gestuurd wordt om een klein stukje uit je geheugen te ontfutselen. In games/films moet je soms nou eenmaal dingen met een korrel zout nemen, en proberen te genieten van een game. Iets wat mij op dit moment wel lukt bij AC.evilpin0 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:22:
Mogen hier alleen positieve dingen over het spel gezegt worden ofzo?
Toch wat anders als je je auto verliest dan dat wanneer je demoveerd wordt je ineens je skills "vergeten bent" maargoed
Verwijderd
Nu nog 5 lange uren uitzitten voordat ik hem in mn ps3 kan laten zuigen.
Verwijderd
Het spel speed zich af in "The Third Crusade" in het jaar 1191. Ik ben een assasin en maak een grote fout door 1 van de grootste tegenstanders van de assasins niet om te leggen en mensenlevens heb verspeeld. Hierdoor is mijn "meester" erg kwaad en vermoord mij met een mes. Ik kom daarna weer tot leven ( huh? ) en hij geeft aan dat het zonde is om mij om te leggen gezien ik nog wat in mijn mars heb.
Hoe kom ik weer tot leven? En waarom moet ik in dat lab "gevangen" zitten? Ik heb begrepen dat er via mijn DNA mijn voorouders hun gedachten kan uitlezen, maar waarom speel ik dan in de tijd van 1191?
Ik heb dit helaas gemist en ben een beetje de weg kwijt. Nu loop ik rond in DAMASCUS een beetje af te luisteren en burgers te redden, maar waarom snap ik niet. Ik weet mijn "hoofdmissie" niet.
Wie o wie brengt mij duidelijkheid over alleen dit stukje?
Je loopt toch in het midden van de menigte, dus vandaar dat je wellicht niet zo op valt?PacinoAllstars schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:09:
En altijd die priester die zegt, dat die hoopt dat zijn zoons net zo dappers zijn als jijOf dat je altijd tussen de menigte niet opvalt... Je hebt alleen een tal van zwaarden op je
PacinoAllstars schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:09:
- De ai beter was.
En ga zo maar door
- Zou wel tof zijn, maar wellicht iets te veel van het goede...
- Hostel 1 zeker gekeken?
- Een Assassin is nu eenmaal "kwaad" dus dat gaat niet op
- Zit wat in, maar wat voegt dat toe aan de optie "hide" die je nu hebt?
- Het is geen Final Fantasy met wapen upgrades en dergelijke...
- Er komen als je vordert meerdere moves vrij die je altijd kan gebruiken
- Dat zou inderdaad wel wat meer variatie brengen in de gameplay
- Je moet informatie halen bij de Assassins Bureau's, dus dat is wel in een huis/winkel. Maar echte winkels in plaats van losse kraampjes zou wel meer variatie brengen. Maar wellicht was dat er in die tijd nog niet?
- Dat lijkt mij niets, maar dat is persoonlijk
- AI is op sommige punten inderdaad wat zwak, maar het had vele malen slechter gekund
- Agreed, het komt vaak op hetzelfde neer
- Kruisboog zat oorspronkelijk wel in de game, maar die is er op het laatst uit gehaald. Enige afstandwapen zijn nu werpmessen, maar dat werkt ook goed
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:39:
Wie kan mij meer uitleg geven over het verhaal en NIET over de gameplay.
spoiler:Ik ben in de stad "DAMASCUS". Dus alles wat hiernaar gebeurt A.U.B. niet vertellen
Het spel speed zich af in "The Third Crusade" in het jaar 1191. Ik ben een assasin en maak een grote fout door 1 van de grootste tegenstanders van de assasins niet om te leggen en mensenlevens heb verspeeld. Hierdoor is mijn "meester" erg kwaad en vermoord mij met een mes. Ik kom daarna weer tot leven ( huh? ) en hij geeft aan dat het zonde is om mij om te leggen gezien ik nog wat in mijn mars heb.
Hoe kom ik weer tot leven? En waarom moet ik in dat lab "gevangen" zitten? Ik heb begrepen dat er via mijn DNA mijn voorouders hun gedachten kan uitlezen, maar waarom speel ik dan in de tijd van 1191?
Ik heb dit helaas gemist en ben een beetje de weg kwijt. Nu loop ik rond in DAMASCUS een beetje af te luisteren en burgers te redden, maar waarom snap ik niet. Ik weet mijn "hoofdmissie" niet.
Wie o wie brengt mij duidelijkheid over alleen dit stukje?
En waarom je tot leven komt nadat je neer bent gestoken door je meester vatte ik ook niet echt. Maar in het verhaal wat daarna komt vertelt hij wel dat hij iedereen wilde laten geloven dat hij je doodde. Dus komt eigenlijk neer op een soort van toneelstuk. Alleen wel raar dat jij daarin mee speelt als je er later niets van weet...
[ Voor 28% gewijzigd door FeaR op 15-11-2007 13:50 ]
/zeikmodus
Iemand "screens" om de xbox360/PS3 versie te vergelijken, misschien dat het me over de streep trekt om zon PS3tje te scoren
Hier staat wat
VoorbeeldjeFlappiewappie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:48:
beetje belabberd, wou hem net kopen bij de intertoys; net binnen, was die 60 euro voor de xbox360. Bij de mediamarkt was die 50 toch? vond het prijs verschil iets te groot. Dacht altijd dat de prijzen wel dicht bij elkaar zaten mbt spellen, keer een euro of 2 afwijking ofzo. Ga daar toch meer op letten in vervolg
/zeikmodus
Iemand "screens" om de xbox360/PS3 versie te vergelijken, misschien dat het me over de streep trekt om zon PS3tje te scoren
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9372
En de HD versie:
http://media9.xboxyde.com.../ac_360ps3_comparison.wmv
[ Voor 8% gewijzigd door ReCreator op 15-11-2007 14:02 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
ik hoor steeds dat de xbox versie er beter uit ziet en geen framedrops heeft dus ik zou er geen ps3 voor kopenFlappiewappie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:48:
Verwijderd
Nu hij eenmaal uit is, en eigenlijk iedereen zeurt dat hij eentonig is.. twijfel ik of ik mijn zuur verdiende 50 euro wel moet spenderen aan een spel waar je net zo goed 1 missie van kan spelen omdat het blijkbaar zo eentonig is.
Is dit nu echt zo, of is het de overtoon van zeurpieten die hier ronddwalen?
Ik denk namelijk zelf het eerste, omdat dit iets is wat erg opvalt in de games-industrie de laatste jaren. Een gebrek aan creativiteit..
Verwijderd
Neem van mij aan dat het spel het ECHT waard is. Iedereen heeft wat te zeiken. Zo zijn mensen nou eenmaal. Dit spel is het echt waard als je van deze genre houd. Ik ben een die-hard FPS gamer, maar dit spel ( na Fable ) is wel 1 van de mooiste games die ik gespeeld heb.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:00:
Toen dit spel in het begin werd aangekondigt was dit echt een 'MUST-HAVE'.
Nu hij eenmaal uit is, en eigenlijk iedereen zeurt dat hij eentonig is.. twijfel ik of ik mijn zuur verdiende 50 euro wel moet spenderen aan een spel waar je net zo goed 1 missie van kan spelen omdat het blijkbaar zo eentonig is.
Ik denk namelijk zelf het eerste, omdat dit iets is wat erg opvalt in de games-industrie de laatste jaren. Een gebrek aan creativiteit..
Hij is ge-hyped en ja het is minder dan ik verwacht had, maar dit spel is echt goed en je gaat hier minimaal 20 uur plezier aan beleven!
Screens van de Xbox 360 zijn kleurrijker en de drawing distance is verder dan op de PS3, wat er dus in resulteert dat de PS3-versie donkerder overkomt en er meer pop-up is. Ikzelf heb een Xbox 360 en PS3 en heb de game op de PS3. Puur omdat je van die pop-up toch niets merkt want de wereld is nogal heuvelachtig. En de steden worden in een keer geladen dus in een stad merk je hier helemaal niets van. Maar er zijn wel wat screens te vinden, maar uit de comment komt toch wat ik hierboven al stelde.Flappiewappie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:48:
beetje belabberd, wou hem net kopen bij de intertoys; net binnen, was die 60 euro voor de xbox360. Bij de mediamarkt was die 50 toch? vond het prijs verschil iets te groot. Dacht altijd dat de prijzen wel dicht bij elkaar zaten mbt spellen, keer een euro of 2 afwijking ofzo. Ga daar toch meer op letten in vervolg
/zeikmodus
Maar ik zou alleen voor Assassin's Creed geen PS3 kopen. Als je nu ook Dirt en Jerricho zou spelen zou ik het wel doen, want die games lopen dan weer beter op de PS3. En toekomstige games zullen ook beter gaan lopen omdat Sony nog maar net bezig is en Microsoft de Xbox al 2 jaar op de markt heeft. Ik zeg altijd: kies een console die de games runt welke je wil spelen. Wil je Mario kies je een Wii, wil je Halo kies je een XBox, enzovoorts. En ik wilde en en, dus ik heb ze beide
Maar voor dat laatste is dit het verkeerde topic dus

Edit:
Die eerste link is niet relevant, want dat zijn screenshots uit promofilmpjes.
Edit 2:
Het is inderdaad een veel herhaalde game qua gameplay. Maar verder vind ik het wel een top game, puur omdat het weer eens wat anders is dan alles wat we eigenlijk al kennen. Alleen het rondlopen in de steden of het paardrijden door de hele wereld is al zeer mooi en kan je al een hele tijd mee bezig zijn. Ik vond mijn €67,49 voor de PS3-versie in tinnen blik en bonus dvd (ik had al een order staan zodat ik niet bij de Wehkamp kon bestellen) het meer dan waard. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben zodat mijn PS3 weer aan kan.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:00:
[ Voor 32% gewijzigd door FeaR op 15-11-2007 14:06 ]
Mij hoor je niet klagen, omdat ik het te druk heb dit mega vette spel te spelen. De meeste mensen mogen dan klagen, maar degene die niet klagen zijn waarschijnlijk gewoon aan het spelen.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:00:
Denk dat het voor iedereen een persoonlijke mening is, maar ik vind hem zelf geen 50euro waard... het spel komt op mij gewoon heel gerushed over. Het is alsof ze het spel hebben gemaakt en toen dachten van... oeps we zijn iets vergeten, de missies en AI...Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:00:
Het ziet er allemaal mooi uit maar dat is niet genoeg om het een goed spel te maken.
vtec just kicked in yo!
Dit topic is gesloten.