Assassin's Creed Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.605 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een megaimpressie op Fok geplaatst, zit nu op werk dus kan het niet copy pasten naar hiero..staat wel in het 360 topic.

Maar mensen geloof me dit spel is echt dikke fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Zosas schreef op woensdag 14 november 2007 @ 07:10:
tjonge jonge: twee minder goede reviews en iedereen in paniek.
Ik had de reviews niet nodig. Na de review op gametrailers (en daar gebruikte ik mijn ogen voor) zag ik al genoeg... . En daar had het game al een 9

Als iedere review (en gebruikersimpressies) het heeft over repetieve missies die na een tijdje saai worden dan hol ik echt niet naar de winkel om het spel aan te kopen. Ik speel games om plezier te hebben, niet om mooie plaatjes te bekijken.

Ga hem mss eens proberen wanneer die in de afslagbak ligt.

[ Voor 12% gewijzigd door simplicidad op 14-11-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simplicidad schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:12:
[...]

Ik had de reviews niet nodig. Na de review op gametrailers (en daar gebruikte ik mijn ogen voor) zag ik al genoeg... . En daar had het game al een 9

Als iedere review (en gebruikersimpressies) het heeft over repetieve missies die na een tijdje saai worden dan hol ik echt niet naar de winkel om het spel aan te kopen. Ik speel games om plezier te hebben, niet om mooie plaatjes te bekijken.

Ik zou em gewoon kopen en verkopen wanneer je hem uit hebt, betaal je misschien 10 euro voor je spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

dubbelpost sorry.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:05:
De missies steken vrij hetzelfde in elkaar, maar je bepaald zelf wel welke missies je doet om bij je target te komen. Je hebt zeg maar 6 soorten intel missies, daar hoef je er maar 2 voor te doen.

Kun je bij elk target zo'n beetje wat anders gaan doen, je wisselt het zelf af. Het ligt echt totaal aan jezelf hoor hoe dit spel is.
Oke de afwisseling kun je dus een beetje zelf doen, maar als de AI zo beroerd is als de meeste hier zeggen dan lijkt me toch de hele essentie van de stealth weg en dus ook van het spel.
Ook heb ik gehoord dat de moeilijkheidsgraad niet veel al te moeilijk is.

Begrijp me niet verkeerd ik wilde deze game echt heel erg graag hebben, maar door deze negatieve punten die eigenlijk essentieel zijn in een stealth game, ben ik iets voorzichtiger met naar de winkel rennen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:05:
De missies steken vrij hetzelfde in elkaar, maar je bepaald zelf wel welke missies je doet om bij je target te komen. Je hebt zeg maar 6 soorten intel missies, daar hoef je er maar 2 voor te doen.

Kun je bij elk target zo'n beetje wat anders gaan doen, je wisselt het zelf af. Het ligt echt totaal aan jezelf hoor hoe dit spel is.
Sorry hoor maar ik zie hier geen enkele afwisseling in, elke intel missie is toch hetzelfde en je target is toch altijd op de zelfde plek te vinden. Vermaak me er wel mee maar zou dit spel niet eens een topper noemen imho.

Hoe kun je nou zon vette steden met zon vet free run systeem en graphics maken en dan totaal het spel op zon manier verkracht? Vaag hoor.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ook deze review is gewoon weg weer erg positief hoor, ik weet niet waar iedereen zich zo druk om maakt: http://www.gamespot.com/x...ct=convert&om_clk=topslot

Het spel krijg allemaal dikke 9's, er zitten 2 wat mindere recenties bij en heel dit topic staat op zn kop, en mensen willen hem cancellen :S

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

simplicidad schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:12:
[...]

Dat terugkerende geluid van dat de missies repetetief zijn is ook hetgene wat mij sterk doet twijfelen. Ben een enorm liefhebber van stealth(Thief, Hitman) en de Prince of Persia Trilogy dus dit zou in potentie het ultieme spel kunnen zijn voor mij maar ik ben wel gewend om assasinations op verschillende manieren te kunnen uitvoeren gebruikmakend van je omgevingsfactoren zoals in Hitman. Kan iemand vertellen of de assasinations daadwerkelijk op verschillende manieren kunnen worden uitgevoerd en of er een beetje variatie in de omgeving zit. Of zijn de assasinations linear en scripted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah de AI is redelijk dom ja, maar tis ook maar net hoeveel gebruik je ervan maakt.

Weetje wat echt een heerlijk gevoel is? Als je een guard met pijl en boog op een dak vlakbij je ziet staan..je wacht even totdat hij zich omdraait en rent dan als een gek naar hem toe, terwijl je over de daken heenspringt. Je selecteert snel je hidden blade, hij draait zich om en zegt "you're not supposed to be ARGHHHH". Bam, zo je hidden blade in zn gezicht. Fucking vette shit.

Verder is de stealth prima het is echt maar net hoe moeilijk of makkelijk het jezelf wil maken. Ga je veel gebruik maken van die Blend optie ( wat ik overigens nooit doe, omdat je altijd wel op een andere manier ergens naar binnen kan ), dan zie je wel dat de guards een niet al te beste AI hebben. Maar ga je echt klimmen enz, poeh dan vind ik et nog best wel pittig hoor soms!

Tis geen Hitman natuurlijk ( wat ook 1 van mijn favo games zijn ) of Splinter Cell, maar het is zeker een stap voorwaards in het third person action adventure genre als je het mij vraagt.
Dracul schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:39:
[...]

Dat terugkerende geluid van dat de missies repetetief zijn is ook hetgene wat mij sterk doet twijfelen. Ben een enorm liefhebber van stealth(Thief, Hitman) en de Prince of Persia Trilogy dus dit zou in potentie het ultieme spel kunnen zijn voor mij maar ik ben wel gewend om assasinations op verschillende manieren te kunnen uitvoeren gebruik makend van je omgevingsfactoren zoals in Hitman. Kan iemand vertellen of de assasinations daadwerkelijk op verschillende manieren kunnen worden uitgevoerd en of er een beetje variatie in de omgeving zit. Of zijn de assasinations linear en scripted?
Ben zelf ook een enorm liefhebber van stealth en de PoP trilogy. Dit is minder Hitman, redelijk wat Thief, en veel PoP.

Dit is gewoon echt een hele vette nextgen game, iets wat op vorige platforms niet mogelijk was!

Qua assassinations is het niet zo uitgebreid als Hitman, dat vind ik zelf vrij jammer. Maar imo drukt het de pret niet. Aangezien je ook nog het liefst ongezien moet binnen komen, en dan als een dikke gek moet zien dat je wegkomt tussen alle guards is het echt vaak spannend vind ik :).

Ik denk dat als je een fan bent van de Thief/Hitman/PoP series dat je deze game dan echt wel de bomb gaat vinden.

Ik heb het spel gister niet van half 4 tot 2 uur s'nachts zitten spelen omdat het zo saai was iniedergeval ;)

Ow en de moeilijkheidsgraad, tja ik vind het later vrij pittig. Echt dan komen er zoveel guards op je af, dan moet je em echt peren anders ben je gewoon dood ( ookal kan je wel winnen :) ). Wat ook tof is zijn de templars vinden, dit zijn speciale ridders die net ff wat sterker zijn. Hier zitten er 60 van in het spel, heb er al een stuk of 4 vermoord. Die gasten zijn toch vrij pittig :P

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Wat ik er van zag in de gametrailers vond ik zwaar tegenvallen, maar daar waren ze erg positief over het verhaal. Op eurogamer.net zie ik daar weer niets van terug. Qua graphics en animatie lijkt het me fantastisch, maar een repitieve game zou ik zelf wel heel jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

@MMaRsu

Je hebt me redelijk overtuigd. Vanmiddag maar de stad in na mijn werk.

Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het voor een groot deel een stuk minder repitatief maken door gewoon andere dingen te gaan doen tussendoor. Beetje Kingdom ontdekken, torens beklimmen...burgers helpen, side missions doen :)
Dracul schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:48:
@MMaRsu

Je hebt me redelijk overtuigd. Vanmiddag maar de stad in na mijn werk.

Thanx.
Geen probleem, hoop dat je hem leuk vind!!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Net de plaatselijke shop gemaild om te vragen wanneer de game toekwam en of er een oogje kon toegeknepen worden om voor de releasedate te verkopen.. ;)

Krijg mail terug:

Goed nieuws, telefoon gekregen van leverancier. Er zijn idd al een paar shops aan ’t verkopen. Daardoor mag iedereen vandaag al verkopen

De mijne dan maar onmiddelijk gereserveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Donnie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:37:
Ook deze review is gewoon weg weer erg positief hoor, ik weet niet waar iedereen zich zo druk om maakt: http://www.gamespot.com/x...ct=convert&om_clk=topslot

Het spel krijg allemaal dikke 9's, er zitten 2 wat mindere recenties bij en heel dit topic staat op zn kop, en mensen willen hem cancellen :S
2 wat mindere recenties? De mensen die hem al hebben gespeeld in dit topic zijn ook niet echt lovend.

Mijn impressie:
spoiler:
Ik heb nu 3 targets vermoord en de eerste was leuk. Prachtige graphics; zeker op een HD beamer en scherm van 2 meter. Voordat ik bij de eerste stad kwam uiteraard het Kingdom uitgebreid verkend en vlaggetjes zoeken. Alles was nog nieuw, dus ik vermaakte me wel. In de eerste stad 2 missies gedaan, hoop mensen gered en de eerste target uitgeschakeld. Uiteraard genieten van de prachtige views en graphics.

Toen werd ik op de tweede missie gestuurd; omdat ik een totale console en AC noob ben (had van de naam en de hype gehoord, maar niets over het verhaal) was ik benieuwd wat ik nu mocht gaan doen. Naar Acre en Jeruzalem gaan dus. Daar aangekomen mocht ik blijkbaar *precies* hetzelfde doen als tijdens de eerste missie:

1) Buiten de stad iemand redden van boze mannen
2) Samen met wat monnikken de stad inlopen
3) Een hele hoop mensen redden
4) Een hele hoop torens beklimmen
5) Een aantal missies uitvoeren. Omdat ik in de eerste stad er maar 2 van de 6 had gedaan besloot ik om hier alle missies maar uit te voeren. Helaas had dat totaal geen invloed op het vervolg en/of verhaal. Je kreeg alleen iets meer informatie. Joepie.
6) Target uitschakelen

Dit riedeltje mocht ik in Jeruzalem nog een keer herhalen. Omdat ik het wel een beetje gezien had ben ik niet samen met de monnikken de stad ingelopen, maar ben ik via wat acrobatische toestanden naar binnen gegaan. Niemand die op of om keek, dus erg lonend was dat ook niet. Omdat ik inmiddels al de counter-attack skill had, was het vechten ook niet echt moeilijk meer. Waar ik tijdens de eerste paar uur nog angstvallig grote groepen bewakers uit de weg ging, nu was het meer een sport om zoveel mogelijk bewakers om me heen te verzamelen om ze een voor een uit te schakelen. Daar ging de stealth; niet nodig, dus waarom zou je al die moeite doen?

Ik ben er nu wel achter dat ik dit dus nog 6 keer moet gaan doen en twijfel héél erg of ik daar wel zin in heb. Waarschijnlijk jas ik er even snel doorheen; de benodigde 2 missies uitvoeren en op naar de volgende. Dan kan ik tenminste beginnen met Mass Effect o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48
GSamson schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:52:
Net de plaatselijke shop gemaild om te vragen wanneer de game toekwam en of er een oogje kon toegeknepen worden om voor de releasedate te verkopen.. ;)

Krijg mail terug:

Goed nieuws, telefoon gekregen van leverancier. Er zijn idd al een paar shops aan ’t verkopen. Daardoor mag iedereen vandaag al verkopen

Kijk dat is goed nieuws..!!! :D

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En de DimensionPlus maar denken dat het spel vrijdag pas uit komt :')

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 14-11-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dracul schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:39:
[...]

Dat terugkerende geluid van dat de missies repetetief zijn is ook hetgene wat mij sterk doet twijfelen. Ben een enorm liefhebber van stealth(Thief, Hitman) en de Prince of Persia Trilogy dus dit zou in potentie het ultieme spel kunnen zijn voor mij maar ik ben wel gewend om assasinations op verschillende manieren te kunnen uitvoeren gebruikmakend van je omgevingsfactoren zoals in Hitman. Kan iemand vertellen of de assasinations daadwerkelijk op verschillende manieren kunnen worden uitgevoerd en of er een beetje variatie in de omgeving zit. Of zijn de assasinations linear en scripted?
Thief (alle delen) komt het gevoel van een assassin veel meer naar voren (k je bent een dief dan). Daar moet je pas echt in sneaken. Eigenlijk kan je het totaal niet vergelijken want de games zijn totaal anders. Heb me zelf met de thief serie veel meer vermaakt.

Er zitten gewoon geen coole situaties in, even snel kijken waar je target is, achter hem gaan staan en op x druk en snel weg rennen. Bij thief moest je echt veel moeite doen ongemerkt bij je doelwit te komen en dan wat bedenken hoe je hem gaat uitschakelen. In AC kun je hem eigenlijk alleen of als rambo neerhakken in een gevecht of hem dus uiterst simpel assassinaten.

kraak het spel niet af ofzo maar het is duidelijk een gevalletje van "overhyped"

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:40:
Wat ook tof is zijn de templars vinden, dit zijn speciale ridders die net ff wat sterker zijn. Hier zitten er 60 van in het spel, heb er al een stuk of 4 vermoord. Die gasten zijn toch vrij pittig :P
Dat dacht ik bij de eerste ook, maar die kon ik alleen van voren benaderen waardoor hij me snel zag. Ik heb er nu zo'n 25 vermoord en de meeste stonden gewoon te slapen en kon ik in stealth (nouja, gewoon lopen... weet niet of je dat stealth kunt noemen) redelijk eenvoudig uitschakelen. Mocht dat niet lukken dan geef je ze een duwtje en steek je alsnog een mes in hun nek als ze op de grond liggen, is al dat zwaardvechten ook niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
[quote]Daar aangekomen mocht ik blijkbaar *precies* hetzelfde doen als tijdens de eerste missie:

5) Een aantal missies uitvoeren. Omdat ik in de eerste stad er maar 2 van de 6 had gedaan besloot ik om hier alle missies maar uit te voeren. Helaas had dat totaal geen invloed op het vervolg en/of verhaal. Je kreeg alleen iets meer informatie. Joepie.
6) Target uitschakelen[/quote]

1. hoeft niet
2. hoeft ook niet
3. is ook niet nodig, alleen handig als je weg wil van de guards. Burgers helpen je de achtervolgende guards te blokkeren.
4.Uhh, en dit vind je niks? Ik vind het echt hardstikke mooi om die grote torens te beklimmen _O_
5. Informatie die je voor jezelf kan gebruiken als je goed oplet. Mogelijke acces points, wat voor bewaking hij heeft e.d. Het is niet nodig, maar het kan handig zijn.
6. Logisch lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iFlow schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:02:
[...]

Dat dacht ik bij de eerste ook, maar die kon ik alleen van voren benaderen waardoor hij me snel zag. Ik heb er nu zo'n 25 vermoord en de meeste stonden gewoon te slapen en kon ik in stealth (nouja, gewoon lopen... weet niet of je dat stealth kunt noemen) redelijk eenvoudig uitschakelen. Mocht dat niet lukken dan geef je ze een duwtje en steek je alsnog een mes in hun nek als ze op de grond liggen, is al dat zwaardvechten ook niet meer nodig.
Hm tja zoals ik al zei als je weet dat de AI niet geweldig is en je daar blijkbaar gebruik van gaat maken wordt het ook niet echt interessant.

Vecht dan gewoon normaal met em :'). Ik ga ook die Blend optie niet gebruiken omdat ik weet dat die shit nergens op slaat ( sowieso vind ik het nergens op slaan!! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik hou wel op met het spel te verdedigen, ik vind dat iedereen die PoP/thief/hitman/gta games leuk vind, dit spel ff moet proberen :). Vind het zeker een dikke 9+ waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSamson schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:52:

Krijg mail terug:

Ah da's mooi, over welke winkel heb je het? Hopelijk doen de grote winkelketens ook mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:49:
Je kan het voor een groot deel een stuk minder repitatief maken door gewoon andere dingen te gaan doen tussendoor. Beetje Kingdom ontdekken, torens beklimmen...burgers helpen, side missions doen :)

[...]

Geen probleem, hoop dat je hem leuk vind!!
Hmm oke dus er zijn ook sidequests, das dan wel weer beter.
Twijfel, twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:04:
[...]

Hm tja zoals ik al zei als je weet dat de AI niet geweldig is en je daar blijkbaar gebruik van gaat maken wordt het ook niet echt interessant.

Vecht dan gewoon normaal met em :'). Ik ga ook die Blend optie niet gebruiken omdat ik weet dat die shit nergens op slaat ( sowieso vind ik het nergens op slaan!! )
Alleen toch hier een puntje van kritiek op.
Je wilt een spel uitspelen daardoor probeer je de zwakke punten van de AI uit te vinden en daar maak je dan ook meestal gebruik van.
Om het spel nu aantrekkelijk te maken, moet je dus niet de zwakke punten gebruiken van de AI,
maar een beetje onder je niveau spelen.

Dat vind ik nou niet echt lekker spelen.

Maar ik wilde dit spel heel erg graag hebben, maar ik wil het wel op mijn manier spelen en niet dat ik moet gaan uitkijken ofdat het spel te makkelijk/eentonig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
henkyyyyyyy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:19:
[...]

Maar ik wilde dit spel heel erg graag hebben, maar ik wil het wel op mijn manier spelen en niet dat ik moet gaan uitkijken ofdat het spel te makkelijk/eentonig wordt.
doet me denken aan F1:CE op de ps3... speel altijd op hard, met de slechtste auto, kies een domme pitstop strategie, laat mensen me inhalen bij de start; alleen om het spel leuk te maken

haha

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach weetje, ik hou me er ook niet zo mee bezig die AI. Ik vermoord gewoon die wachters op de daken als het me uitkomt :P.

Zit gewoon die daken en wegen te bekijken, ff kijken waar ik het beste langs kan enz als ik mn target heb vermoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:02:
1. hoeft niet
2. hoeft ook niet
3. is ook niet nodig, alleen handig als je weg wil van de guards. Burgers helpen je de achtervolgende guards te blokkeren.
4.Uhh, en dit vind je niks? Ik vind het echt hardstikke mooi om die grote torens te beklimmen _O_
5. Informatie die je voor jezelf kan gebruiken als je goed oplet. Mogelijke acces points, wat voor bewaking hij heeft e.d. Het is niet nodig, maar het kan handig zijn.
6. Logisch lijkt me.
Dat vind ik nou juist het manco van dit spel; als ik al die dingen die niet hoeven niet doe blijft er weinig meer over. Om het nog een beetje leuk te houden heb ik alle 'sidequests' gedaan, zoveel mogelijk vlaggetjes verzameld, etc.

Er is alleen totaal geen noodzaak om weg te rennen als guards je ontdekken aangezien je ze eenvoudig kunt verslaan, dus die helpende burgers hebben ook geen doel meer. Leuk, dat je door merchantstands kunt heenspringen, maar waarom zou ik als ik met drie sprongen ergens op een dak, bankje of in een baal hooi verstopt zit.

Het is zeker geen slecht spel, maar je doet gewoon 9 keer precies hetzelfde. Als ze na de 1e keer iets anders hadden bedacht, was het een stuk leuker om te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door VanRoyal op 14-11-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 13:36
iFlow schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:23:
[...]
Dat vind ik nou juist het manco van dit spel; als ik al die dingen die niet hoeven niet doe blijft er weinig meer over.
Dat is nou juist de vrijheid die hebt in het spel..... Dat is niks schokkends, dat riepen ze al vanaf dag 1.... het hoeft niet, het mag: jij bepaalt

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie zoveel mensen die wat roepen over de game zelf. Ik kom net uit de stad en kan de game nergens vinden. Iedereen roept morgen :|

Rij nu even naar Utrecht ( Media Markt ) en E-Plaza. Misschien daar meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:32:
[...]

Dat is nou juist de vrijheid die hebt in het spel..... Dat is niks schokkends, dat riepen ze al vanaf dag 1.... het hoeft niet, het mag: jij bepaalt
Idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:57:
En de DimensionPlus maar denken dat het spel vrijdag pas uit komt :')
Ik val in herhaling, maar zodra Dimplus mag verkopen doen ze dat gelijk.
Los daarvan zegt niet alleen Dimplus dat de release de 16e is, kijk maar eens op http://www.tothegame.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Het is wel weer gezellig. Een spel word weer geheel afgebrand door een opmerking :') Een spel wat gemiddelt een 85 krijgt word in de hel gebrand omdat ze niet 100% de hype doen waarmaken.

Het is een mooie dag.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
disjfa schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:46:
Het is wel weer gezellig. Een spel word weer geheel afgebrand door een opmerking :') Een spel wat gemiddelt een 85 krijgt word in de hel gebrand omdat ze niet 100% de hype doen waarmaken.

Het is een mooie dag.
Idd. Om eerlijk te zijn dacht ik dat het spel vol met bugs en clippingproblemen zou komen te zitten, afgaande van hoe ver ze nog maar stonden een maand of 3 geleden. Maar als ik de filmpjes en reviews bekijk, ben ik aangenaam verrast. Het ziet er beter uit dan de voorstelling van Ubisoft zelf.

De AI problemen die aangehaald worden, kunnen volgens mij wel opgelost worden met een softwarepatch/update. Ok, het is geen excuus, maar ik geloof dat dit echt wel een zeer vermakelijke game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dat is het zeker..Ik vind het ook zeker een ambitieus project, zag laatst een filmpje dat ze in 2004 hadden gemaakt als target hoe ze wilden dat de game werdt, en ze hebben zichzelf daarin overtrefd!

Kan echt niet wachten om thuis weer te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Woehoe...

Ik heb een xb360 kopie bij de Freerecord in Oss kunnen bemachtigen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grats, veel plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Wat is nou de preciese prijs van AC?

Heb al prijs variatie voorbij zien komen van 45 tot 65 euro,

Ik zag bijvoorbeeld in een blaadje van de mediamarkt dat ie 49 is voor de x360... is ie voor de PS3 dan duurder?

Maar goed, ik heb hem voor 44,99 besteld en dan heb ik hem mss pas morgen, boeiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De preciese prijs? ligt eraan waar je hem koopt.

Ik heb em voor 61 euro gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 08:14

Maximus

There is no substitute

Heb de game net opgehaald bij DimensionPlus Groningen. Game ligt nu in de PS3. Erg gaaf tot dusver!

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Maximus schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:51:
Heb de game net opgehaald bij DimensionPlus Groningen. Game ligt nu in de PS3. Erg gaaf tot dusver!
Zou je even kunnen bevestigen of het spel 1080i ondersteund?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ik heb m zojuist bij de MM @ alkmaar gekocht. Prijs is 59 euro voor de PS3.

Bij de FRS ligt hij ook al in de schappen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet AC bij MM toch echt 49 euro kosten voor zowel de 360 als de PS3, zo stond het tenminste wel in de folder die ik kreeg... (omgeving Haarlem)

Edit: het staat zelfs in de flash versie van hun nationale folder, alleen staat daar de 360 versie afgebeeld voor 49 euro.
http://www.mediamarkt.nl/...lash/nationaal/index.php3

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Net alle winkels in Helmond Centrum afgeweest, allemaal zeggen ze morgen. Verdamt! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Wacht nog geduldig op de bestelling van de Wehkamp :(. Wel even in de stad wezen kijken, maar daar was hij overal 69 euro.

Ik kijk echt waanzinnig uit naar het spel, lijkt me erg tof om door en stad heen te klimmen en doen.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:02:
spoiler:
[quote]Daar aangekomen mocht ik blijkbaar *precies* hetzelfde doen als tijdens de eerste missie:

6) Target uitschakelen[/quote]

1. hoeft niet
2. hoeft ook niet
6. Logisch lijkt me.
Dat is het punt nou precies, je hebt helemaal niks aan die zogenaamde informatie. Er is bijvoorbeeld een mannetje die moet je moet zakkenrollen. wanneer je hem succesvol zakkenrolt dan staat er dat je een zogenaamde map hebt met locaties van de bewakers van je target. EChter heb je hier niks aan, omdat er nergens in je inventory een map te vinden is met locaties van die guards, het is allemaal voor de sier. Het is puur ingebouwd om het spel te rekken! Nergens zal je daadwerkelijk markeringen vinden van die guards.

En die templars moeilijk? Laat me niet lachen je doet 1 keer een counter-attack hij ligt op grond en je kan hem killen.

Wat betreft die torens, het is leuk verzonnen maar om het nou 100 keer te gaan doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Shiver23 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:52:
[...]

Zou je even kunnen bevestigen of het spel 1080i ondersteund?
alleen 720p staat op het doosje :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halfkakkende schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:06:
Wacht nog geduldig op de bestelling van de Wehkamp
Bij de Wehkamp is ie overigens van 60 naar 45 afgeprijst.... Weet niet wanneer je hem hebt besteld, maar anders moet je ff de klantenservice bellen dat je maar 45 overmaakt naar ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:10:
[...]

Bij de Wehkamp is ie overigens van 60 naar 45 afgeprijst.... Weet niet wanneer je hem hebt besteld, maar anders moet je ff de klantenservice bellen dat je maar 45 overmaakt naar ze :P
Heh, bedankt! Uiteraard heb ik hem voor dat bedrag besteld!

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:07:
[...]

Dat is het punt nou precies, je hebt helemaal niks aan die zogenaamde informatie. Er is bijvoorbeeld een mannetje die moet je moet zakkenrollen. wanneer je hem succesvol zakkenrolt dan staat er dat je een zogenaamde map hebt met locaties van de bewakers van je target. EChter heb je hier niks aan, omdat er nergens in je inventory een map te vinden is met locaties van die guards, het is allemaal voor de sier. Het is puur ingebouwd om het spel te rekken! Nergens zal je daadwerkelijk markeringen vinden van die guards.

En die templars moeilijk? Laat me niet lachen je doet 1 keer een counter-attack hij ligt op grond en je kan hem killen.

Wat betreft die torens, het is leuk verzonnen maar om het nou 100 keer te gaan doen O-)
Die map kun je zeker weten zien, kan nu niet checken maar heb het al es gezien volgens mij. Hoezo spel rekken, je hoeft het niet te doen.

Die torens, tja dat zou je ook kunnen zeggen van Crackdown, leuk hoor al dat gespring maar na 1 toren heb je het wel gezien.

Leuk hoor dat Doom3, maar na 1 level heb je het allemaal wel gezien.

Leuk hoor dat Final Fantasy, maar na 1 eindbaas heb je alles wel gehad en kun je weer levelen. Zo kan ik nog wel ff doorgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Weet iemand of MediaMarkt Heerlen hem ookal verkoopt?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Maximus schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:08:
[...]

alleen 720p staat op het doosje :)
Zegt ie met een glimlach...... :X
Mooi is dat....zou je kunnen checken of die daadwerkelijk ook geen 1080i doet, of heb je geen hdtv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:00:
Volgens mij moet AC bij MM toch echt 49 euro kosten voor zowel de 360 als de PS3, zo stond het tenminste wel in de folder die ik kreeg... (omgeving Haarlem)

Edit: het staat zelfs in de flash versie van hun nationale folder, alleen staat daar de 360 versie afgebeeld voor 49 euro.
http://www.mediamarkt.nl/...lash/nationaal/index.php3
Alleen de X360 kost idd 49 eurie.
PS3 is tientje duurder.
Eiríkr schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:13:
Weet iemand of MediaMarkt Heerlen hem ookal verkoopt?
Gewoon heengaan en zeggen dat MM Alkmaar het wel al verkoopt en ook de Free Record Shop.

[ Voor 19% gewijzigd door Valandil op 14-11-2007 13:16 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
nicket84 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:13:
Woehoe...

Ik heb een xb360 kopie bij de Freerecord in Oss kunnen bemachtigen!!!
Nu het origineel nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Iemand al bij de MM Eindhoven geweest, iemand die weet of ze daar moeilijk doen? Ik ga vanuit Helmond, ga niet graag met lege handen naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Die map kun je inderdaad terugvinden als je bij je memories kijkt. Duurde inderdaad even voordat ik het doorhad. Verder maakt het m.i. niet veel uit of je die posities wel of niet weet, want of je nou naar binnen stormt of het stealth doet, je target is eenvoudig uit te schakelen. Als ze het nou zo hadden gemaakt dat hij bijna onmogelijk was om de missie uit te voeren indien je niet op een stealth achtige manier je target uit probeert te schakelen, dan was het denk ik wel iets leuker / spannender. Dan heeft het pikken van die map ook een daadwerkelijk doel en weet je dat je het ergens voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Shiver23 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:15:
[...]

Zegt ie met een glimlach...... :X
Mooi is dat....zou je kunnen checken of die daadwerkelijk ook geen 1080i doet, of heb je geen hdtv?
alleen 720p maar mijn tv is hdreay dus meer heb ik ook niet nodig. :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 11-09 20:28
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:11:
[...]

Die map kun je zeker weten zien, kan nu niet checken maar heb het al es gezien volgens mij. Hoezo spel rekken, je hoeft het niet te doen.

Die torens, tja dat zou je ook kunnen zeggen van Crackdown, leuk hoor al dat gespring maar na 1 toren heb je het wel gezien.

Leuk hoor dat Doom3, maar na 1 level heb je het allemaal wel gezien.

Leuk hoor dat Final Fantasy, maar na 1 eindbaas heb je alles wel gehad en kun je weer levelen. Zo kan ik nog wel ff doorgaan..
OH, dan mag jij gaan vertellen hoe je die map dan kan zien waar het opstaat, aangezien het al is toegegeven dat je er verder niks aan hebt, staat ook in de meeste (goede) reviews... Die gewone map waar je missies opstaan, laat er niks over zien.

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 14-11-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halfkakkende schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:10:
[...]

Heh, bedankt! Uiteraard heb ik hem voor dat bedrag besteld!
Zolang je maar van mijn action figure af blijft ;)
Zo kan ik nog wel ff doorgaan..
Precies, op elke game valt kritiek te leveren. Ok, mss is de hype rond AC iets te veel opgebouwd, maar dat neemt nog niet weg dat je rationeel naar een game moet kijken. Er zijn zat dingen te doen, zolang je maar fantasie hebt :P en je hoeft hem niet te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Als iemand hem in Almere heeft weten te bemachtigen, laat even weten alsjeblieft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:19:
[...]

OH, dan mag jij gaan vertellen hoe je die map dan kan zien waar het opstaat, aangezien het al is toegegeven dat je er verder niks aan hebt, staat ook in de meeste (goede) reviews... Die gewone map waar je missies opstaan, laat er niks over zien.
Daar kun je het ook niet zien. Zoals ik zei moet ik het vanmiddag thuis ff checken, zit nu op werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:10:
[...]

Bij de Wehkamp is ie overigens van 60 naar 45 afgeprijst....
Ik zie hem daar alleen staan voor 59,99 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:15:
Gewoon heengaan en zeggen dat MM Alkmaar het wel al verkoopt en ook de Free Record Shop.
Ook al heten ze allemaal Media Markt, ze hebben allemaal hun eigen mening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 22:51
Ik heb hem alsnog wel besteld, bij dvdcrave.com, maar ik ben het met MMaRsu eens, ik denk dat de game net zo in herhaling valt als Crackdown. Crackdown vond ik daardoor wel tegenvallen. Maar een game als AC heb ik nog niet, dus dat is ook de reden dat ik hem ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:24:
[...]

Ik zie hem daar alleen staan voor 59,99 :?
LOL, de xbox versie is wel gewoon 59,99. Was me niet opgevallen, maar de PS3 versie is wel 44,99.

http://www.wehkamp.nl/w2/...6&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=creed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:25:
Ik heb hem alsnog wel besteld, bij dvdcrave.com, maar ik ben het met MMaRsu eens, ik denk dat de game net zo in herhaling valt als Crackdown. Crackdown vond ik daardoor wel tegenvallen. Maar een game als AC heb ik nog niet, dus dat is ook de reden dat ik hem ga halen.
Bij Crackdown haat je ook zo'n haat/liefde verhouding..check de reviews van die game maar. Ook allemaal een 7 of een 9 enz. Niet echt een tussenweg, zo lijkt het ook bij AC.

Maar vind AC wel een heel stuk beter dan Crackdown hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb hem zojuist toch maar aangeschaft bij de FRS in Almelo. Ze stonden daar gewoon in het schap. Ze vertelden mij dat de aanschaf van dat preoder blik eigenlijk voor de Special Edition was. Nu heb ik gelukkig alsnog met het blik korting gekregen op de gewone versie waar het uiteindelijk niet voor gold. Vanavond maar eens spelen. Ik ben toch wel heel erg benieuwd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:19:
[...]

Start button -> Recent memories (oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
MediaMarkt Almere verkoopt hem al, 50 eurie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AM-PM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:44:
MediaMarkt Almere verkoopt hem al, 50 eurie.
Heb je het over de PS3 of X360 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ alleen de xbox360 versie is 49. check de MM nationale flyer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Weet je wat het probleem is? Die game mag nog niet in de verkoop, en er staan voor de retailer sancties op als het wél verkocht word voor een bepaalde datum.

Keten waar ik werk heeft hem ook al binnen gekregen, ik heb hem in ieder geval al in het magazijn liggen, samen met super mario galaxy en nog een andere game waar ik de naam ff niet van kan herinneren. Er zit dan een mooie begeleidende mail bij waarop staat dat ze ABSOLUUT niet voor een bepaalde datum (in dit geval dan de 15e) in de verkoop mogen.

Er zijn inderdaad ketens die hier het spreekwoordelijke poep aan hebben en het gewoon doen.

[ Voor 4% gewijzigd door klomp op 14-11-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Heb de game net gehaald bij een plaatselijke gameshop, maar kan niet anders zeggen dan WOW wat een game... Helemaal tevree... Alleen even een vraag weet iemand hoe je de ondetiteling aan kan zetten..? Of zit dat er niet in, vind het altijd wel fijn... Ik ga snel verder :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:28

Kluus

Gang is alles

Zojuist de Musicstore in Rosmalen gebelt en ook zij hebben een berichtje gehad dat ze hem al mogen verkopen! Dadelijk even snel op en neer!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
klomp schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:56:
Weet je wat het probleem is? Die game mag nog niet in de verkoop, en er staan voor de retailer sancties op als het wél verkocht word voor een bepaalde datum.

Keten waar ik werk heeft hem ook al binnen gekregen, ik heb hem in ieder geval al in het magazijn liggen, samen met super mario galaxy en nog een andere game waar ik de naam ff niet van kan herinneren. Er zit dan een mooie begeleidende mail bij waarop staat dat ze ABSOLUUT niet voor een bepaalde datum (in dit geval dan de 15e) in de verkoop mogen.

Er zijn inderdaad ketens die hier het spreekwoordelijke poep aan hebben en het gewoon doen.
Om de MM te citeren: "zolang wij niet de eerste zijn die m verkopen is er niks aan de hand"
Opzich logisch, als je concurrent hem eerder verkoopt kan je niet verwachten dat je trouw blijft wachten en inkomsten misloopt.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:48:
[...]

Heb je het over de PS3 of X360 versie?
360. Ik ga nu naar de Van Leest om de Limited Edition met Action Figure te halen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Zosas schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:12:
[...]

Om de MM te citeren: "zolang wij niet de eerste zijn die m verkopen is er niks aan de hand"
Opzich logisch, als je concurrent hem eerder verkoopt kan je niet verwachten dat je trouw blijft wachten en inkomsten misloopt.
Precies en zo werkt het ook doet de buren het doen de rest het ook :) , who to blame ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Ja kan ik inkomen en ik ben het er ook wel mee eens. Punt is wel wij hebben PGR4 in de verkoop gegooid toen we de cd's binnen kregen.. En de sancties zijn hoger dan de opbreng van de games zelf..

Een schaap over de dam, dat ken ik. Maar of het verstandig is.. het is denk ik meer een manier van klantbinding "Wij hebben de game eerder" En dus komt de klant de volgende keer ook wel weer als ie weet dat de game ergens eerder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Goed nieuws voor de mensen rondom Rotterdam centrum
Mediamarkt: nee
Dixons: nee
Eplaza: nee
Freerecord shop tegenover Donner: Ja! ze hebben er zat en ook 1 limited edition.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle E-Plaza vestigingen verkoopt het spel. Ik kom net uit Utrecht ( naast MediaMarkt ) en ze hebben er meer dan voldoende op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Geachte heer en/of mevrouw,

Uw bestelling is verzonden.

Uw tracktrace code is:
###############

Op de postcode: ######
Vanaf 23:00 uur kunt u de zending volgen op: http://www.tracktrace.nl

Hartelijk dank voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
XBOXhome

*O* Morgen is Assasin's Creed binnen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

zag em vandaag ook bij de frs op a'dam centraal en r'dam centraal liggen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Zit er in de PS3 versie eigenlijk een autosave? Dit omdat ik niet kan vinden waar ik handmatig kan opslaan. Als ik de PS3 nu uit zet moet ik 2 assassinations over doen als hij niet heeft gesaved :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit sowieso autosave in, bij elke flag, citizin en objective volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Maximus schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:18:
Zit er in de PS3 versie eigenlijk een autosave? Dit omdat ik niet kan vinden waar ik handmatig kan opslaan. Als ik de PS3 nu uit zet moet ik 2 assassinations over doen als hij niet heeft gesaved :P
Hebben jullie ook geen ondertiteling..? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

subtitles nee die zit er ook niet bij? helaas..

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millshot2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10-2022
Haijo schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:51:
Geachte heer en/of mevrouw,

Uw bestelling is verzonden.

Uw tracktrace code is:
###############

Op de postcode: ######
Vanaf 23:00 uur kunt u de zending volgen op: http://www.tracktrace.nl

Hartelijk dank voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
XBOXhome

*O* Morgen is Assasin's Creed binnen! *O*
Precies dezelfde mail binnen, maar dan van ps3 home :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm iemand die al weet of wehkamp ze vandaag ook verzonden heeft? je kunt niet annuleren maar verzenden ho maar

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Weet iemand ofdat de FRS Iris cheques aanneemt ookwel de VVV bon genoemd?

Het staat niet op de site namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Alle MusicStores mogen Assassin's Creed vanaf vandaag verkopen.
Hadden een mail gehad dat de verkoopdatum één dag naar voren is gegaan.
Want heb net mijn PS3-versie opgehaald bij de Music Store hier in Zaltbommel.
Andere winkels als Van Leest, Bart Smit, Free Record Shop en dergelijke weet ik het niet van.

En over de resolutie:
Op het doosje staat op de PS3 versie inderdaad alleen 720p.
Maar als ik in mijn instellingen 720p uitvink en alleen 1080i aangeef (ik heb een HD Ready tv, dus 1080p kan niet) wordt Assassin's Creed gewoon opgestart.
Dus hopelijk geeft dat het eindelijke bewijs op jouw vraag over of AC 1080i ondersteund Shiver :)

Nu gamen!! :D

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

henkyyyyyyy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:31:
Weet iemand ofdat de FRS Iris cheques aanneemt ookwel de VVV bon genoemd?

Het staat niet op de site namelijk.
Yep dat doen ze, ik heb er zelf het spel er ook mee betaald

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Fietsbel schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:41:
[...]

Oke thnx dan ga ik hem zo ff halen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Music Store Veenendaal / Rhenen verkoopt hem ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

gefeliciteerd uw reservering van Assassins Creed is binnen en kan afgehaald worden.

Met vriendelijke groeten Gamemania.nl

Voor vragen bel.....

Goed man! Tip dus voor alle Hagenezen op dit forum, check gamemania.nl ;) Ik ga weer lekker verder spelen! Wat een gave intro alleen al man, ik stop niet meer tot het middernacht is :P (verder zal ik nog niets verklappen!!!)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik ben vandaag naar MediaMarkt Hengelo gegaan: gisteravond de nieuwe flyer ontvangen waarop stond "Nu binnen"

Er liggen er genoeg -> alleen gekeken bij Xbox360 schap. De Xbox360 versie is (daar) inderdaad 49 Euro. Opstarten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand bevestigen of de PS3 versie bij (een) MM ook 49 euro is?
Ik zou het raar vinden als het prijsverschil tussen een 360 en PS3 versie van dezelfde game erg ver uit elkaar ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:18:
Kan iemand bevestigen of de PS3 versie bij (een) MM ook 49 euro is?
Ik zou het raar vinden als het prijsverschil tussen een 360 en PS3 versie van dezelfde game erg ver uit elkaar ligt...
Want ? Blurayy > duallayer DVD die prijs is ook maybe 5 euro meer maar toch :P gaat om het idee

denk de ps3 versie ietsje duurder is ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:41:
[...]

Toppie maat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
heb hm vanmorgen al bij FRS gehaald, echt een gruwelijk gaaf spel!

later meer, eerst doorspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ff met die mutsen van de wehkamp gechat en gevraagd wanneer ze het spel zouden versturen(dindsdag geweest d8t ik) toen vertelde die mevrouw dat ze het spel nog niet op voorrraad hadden en dat donderdag de release was en dat het dan nog een paar dagen zal duren.

Ik weet het nooit met die service medewerkers maar ik zou het wel vervelend vinden
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.