Mwah de AI is redelijk dom ja, maar tis ook maar net hoeveel gebruik je ervan maakt.
Weetje wat echt een heerlijk gevoel is? Als je een guard met pijl en boog op een dak vlakbij je ziet staan..je wacht even totdat hij zich omdraait en rent dan als een gek naar hem toe, terwijl je over de daken heenspringt. Je selecteert snel je hidden blade, hij draait zich om en zegt "you're not supposed to be ARGHHHH". Bam, zo je hidden blade in zn gezicht. Fucking vette shit.
Verder is de stealth prima het is echt maar net hoe moeilijk of makkelijk het jezelf wil maken. Ga je veel gebruik maken van die Blend optie ( wat ik overigens nooit doe, omdat je altijd wel op een andere manier ergens naar binnen kan ), dan zie je wel dat de guards een niet al te beste AI hebben. Maar ga je echt klimmen enz, poeh dan vind ik et nog best wel pittig hoor soms!
Tis geen Hitman natuurlijk ( wat ook 1 van mijn favo games zijn ) of Splinter Cell, maar het is
zeker een stap voorwaards in het third person action adventure genre als je het mij vraagt.
Dracul schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:39:
[...]
Dat terugkerende geluid van dat de missies repetetief zijn is ook hetgene wat mij sterk doet twijfelen. Ben een enorm liefhebber van stealth(Thief, Hitman) en de Prince of Persia Trilogy dus dit zou in potentie het ultieme spel kunnen zijn voor mij maar ik ben wel gewend om assasinations op verschillende manieren te kunnen uitvoeren gebruik makend van je omgevingsfactoren zoals in Hitman. Kan iemand vertellen of de assasinations daadwerkelijk op verschillende manieren kunnen worden uitgevoerd en of er een beetje variatie in de omgeving zit. Of zijn de assasinations linear en scripted?
Ben zelf ook een enorm liefhebber van stealth en de PoP trilogy. Dit is minder Hitman, redelijk wat Thief, en veel PoP.
Dit is gewoon echt een hele vette nextgen game, iets wat op vorige platforms niet mogelijk was!
Qua assassinations is het niet zo uitgebreid als Hitman, dat vind ik zelf vrij jammer. Maar imo drukt het de pret niet. Aangezien je ook nog het liefst ongezien moet binnen komen, en dan als een dikke gek moet zien dat je wegkomt tussen alle guards is het echt vaak spannend vind ik

.
Ik denk dat als je een fan bent van de Thief/Hitman/PoP series dat je deze game dan echt wel de bomb gaat vinden.
Ik heb het spel gister niet van half 4 tot 2 uur s'nachts zitten spelen omdat het zo saai was iniedergeval
Ow en de moeilijkheidsgraad, tja ik vind het later vrij pittig. Echt dan komen er zoveel guards op je af, dan moet je em echt peren anders ben je gewoon dood ( ookal kan je wel winnen

). Wat ook tof is zijn de templars vinden, dit zijn speciale ridders die net ff wat sterker zijn. Hier zitten er 60 van in het spel, heb er al een stuk of 4 vermoord. Die gasten zijn toch vrij pittig
[
Voor 48% gewijzigd door
Verwijderd op 14-11-2007 10:47
]