| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Wat ik liever ook nog had gezien was bijvoorbeeld:
Dat kleren / wapens e.d. ook echt aan je lijf hangen, ipv dat als je bijv. springt, dat je dan bijv. je knie door je cape ziet gaan.
Maar dat het dan echt helemaal om je heen "vormt".
Daar komt het wel op neer jaMsniekers schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:45:
Ik heb je post 3 keer gelezen maar begrijp hem nog steeds niet. Je wilt dus niet de knie door de cape zien gaan?
Correct me if im wrong
dacht ik ookPiels schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:07:
Hij bedoelt dat je dan de vorm van je knieschijf terug ziet in de cape..
Correct me if im wrong
pssst geld kopen?
Verwijderd
Verwijderd
Assassin's Creed zal in november van dit jaar uitkomen voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Ook is bekend geworden wat de Limited Edition zal bevatten. Deze Limited Edition is verpakt in een tinnen box en heeft Penny Arcade comics, een Altair beeldje, een mini strategy guide en een aantal filmpjes (trailers, documentaires en meer). Deze editie ligt in Amerika voor $ 69,99 in de winkel, dat zal in Nederland dan wel € 69,99 worden.
(BRON: NU.NL)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Hmm oorspronkelijk zou het voor de playstation 3 ontwikkeld worden, die een G71-core videokaart heeft, dus ik gok dat je het spel al met een 7900gt op highest detail kunt spelenFloydRaalte schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:53:
zijn er al min. en max. systeemspecs bekend?
Beide.UltraR-pc schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:30:
Kort vraagje over Assassin's Creed: is het een dx-10 spel of gewoon nog dx-9?
Ja ok, speelbaar met dx-9 natuurlijk, maar het spel is dus ook dx-10 ready?
Dat is wel vet, ik kan echt niet wachten op dit spel. De verhaallijn lijkt me ook heel sterk in elkaar zitten.
Edit: nog maar een keer internet zitten doorspitten, maar ik kan echt nergens iets vinden over of het een dx10 game gaat worden. Hier en daar staan wel verwachte systeemeisen met dx10 erin, maar daar staan dan weer reacties op dat het helemaal geen dx10 game wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door UltraR-pc op 06-07-2007 16:58 ]
Zou ik niet teveel op gokken. Lost planet draait op de Xbox 360 als een zonnetje toch kunnen veel mensen lost planet met een vergelijkbaar systeem (veel al beter) niet dezelfde graphics spelen op hun pc. Vergeet niet dat er voor een console geoptimaliseerd kan worden iets wat voor een desktop onmogelijk is gezien de ontelbare mogelijke configuratiesleonpwner1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:39:
Op de pc
[...]
Hmm oorspronkelijk zou het voor de playstation 3 ontwikkeld worden, die een G71-core videokaart heeft, dus ik gok dat je het spel al met een 7900gt op highest detail kunt spelen
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
En daar heb je zeker geen filmpje van?Erhnam schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:43:
Die demo van e3 zag er goed uit!!
Zie nieuws: Demo van Assassin's Creed getoond
Wat ik mij afvraag: waarom zien die guards er zo 'lichtgevend' oid uit? Net alsof het halve spoken zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Avalaxy op 11-07-2007 11:55 ]
Verwijderd
Ah thx.leonpwner1 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:55:
[...]
Zie nieuws: Demo van Assassin's Creed getoond
Wat ik mij afvraag: waarom zien die guards er zo 'lichtgevend' oid uit? Net alsof het halve spoken zijn.
Dat oplichten is omdat het objectives zijn, of omdat je focus er naar toe gaat.
Heb een hele tijd geleden gelezen dat je dat ook expliciet aan kan zetten, als je op een dak zit en de weg kwijt bent.
Verwijderd
Verder ziet het er wel heel stoer uit, helemaal toen ze in het begin lieten zien dat je echt overal op kan klimmen in die hele stad die je onder je zag. Indrukwekkend.
Kan alleen dat 2de gameplay filmpje niet afspelen of downloaden van gametrialers.com .. heeft mssn iemand een andere link?
[ Voor 11% gewijzigd door Ikkuh84 op 11-07-2007 14:30 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
(zoals de kandelaars en planken aan takels)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
De game en hoofdpersoon speelt zich eigenlijk in de toekomst af. Waarschijnlijk is Altair teruggestuurd in de tijd om een aantal personages uit het verleden te vermoorden. Waarom is natuurlijk onduidelijk.
ToekomstVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:00:
Waarom die mensen zo oplichten? Dat zal ik je vertellen.
De game en hoofdpersoon speelt zich eigenlijk in de toekomst af. Waarschijnlijk is Altair teruggestuurd in de tijd om een aantal personages uit het verleden te vermoorden. Waarom is natuurlijk onduidelijk.

Ik heb veel van die speculaties gelezen over zo'n mogelijkheden maar nog nooit een directe bevestiging gehad van Ubisoft.
&
Oh ja, ik geloof het ook wel, het stond ook eens in PCGP. Maar wat ik bedoel is dat ik een hekel heb aan die 'futuristische blabla'
Balen...geen AC voor mij

Had je al een serieuze blik op de engine geworpen? Dit zou de Wii nooit kunnen trekken. Juist de graphics, openheid, vrijheid en immensheid zijn de speerpunten van dit spel.Kaap schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:25:
Helaas, ik had gehoopt dat er op de E3 bekend gemaakt zou worden dat AC ook naar de Wii zou komen maar dat is niet zoJuist vanwege diverse vechtcombinaties en finishing moves had ik juist zoiets van dat kan goed op de Wii.
Balen...geen AC voor mij
Precies, dat zijn toch punten waar de Wii op den duur (en nu ook al een beetje) op achter gaat lopen...zonde zonde...johnnyv.nl schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:27:
[...]
Had je al een serieuze blik op de engine geworpen? Dit zou de Wii nooit kunnen trekken. Juist de graphics, openheid, vrijheid en immensheid zijn de speerpunten van dit spel.
&
Als een PC, waar zoveel verschillende configuraties mogelijk zijn inclusief budget videokaarten, dan denk ik dat een Wii het ook wel trekt.johnnyv.nl schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:27:
[...]
Had je al een serieuze blik op de engine geworpen? Dit zou de Wii nooit kunnen trekken. Juist de graphics, openheid, vrijheid en immensheid zijn de speerpunten van dit spel.
Ware het niet dat de Wii slechtere specs heeft dan een budget pc van zeg 5 jaar geleden...Kaap schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:52:
[...]
Als een PC, waar zoveel verschillende configuraties mogelijk zijn inclusief budget videokaarten, dan denk ik dat een Wii het ook wel trekt.
Wii moet het hebben van de wii-mote en de apartheid van de spellen, zoals nintendo al zei, ze zien het niet als een serieuse "game" console dus serieuse games (next-gen) zullen er nooit op verschijven
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ach, hij komt wel voor de PC, scheelt dan wel weer 60 Euro.
ayey
Triest...Kaap schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:54:
En toch blijft het jammer dat AC niet voor de Wii uitkomt.
&
Heb je de graphics van enkele spellen wel is gezien op een Gamecube? Zoals de laatste Resident Evil en Metroid Prime? Dat zag er erg goed uit hoor. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat ze genoeg programmeer ervaring hebben dat de Wii ook mooiere beelden kan producerenevilpin0 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:50:
De wii is iets sneller dan een gamecube, heb je de gfx wel eens op een wii gezien? Totaal gebrek aan detail en massaalheid want dat trekt die niet laat staan dat die genoeg geheugen heeft om de wereld in te laden.
Wii moet het hebben van de wii-mote en de apartheid van de spellen, zoals nintendo al zei, ze zien het niet als een serieuse "game" console dus serieuse games (next-gen) zullen er nooit op verschijven
De laatste Zelda vond ik er ook echt zeer mooi uit zien (voor de GC dan), maar nu ik het op een 40" LCD speel ziet het er eeeeeerg slecht uit.Satch schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:19:
[...]
Heb je de graphics van enkele spellen wel is gezien op een Gamecube? Zoals de laatste Resident Evil en Metroid Prime? Dat zag er erg goed uit hoor. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat ze genoeg programmeer ervaring hebben dat de Wii ook mooiere beelden kan produceren
Maar ja, ik hou het lekker bij mijn Xbox360 voor de mooie graphics, en ik zal zeker vele avonden en middagen van Assassin's Creed gaan genieten.
&
Dan wil ik je toch graag even voorstellen aan Super Mario Galaxy. Zo te zien lijkt me dat het paradepaardje van wat de Wii daadwerkelijk kan. Dat is toch even hele andere koek dan wat de huidige games weten neer te zetten (waarvan 99% luie PS2/GC ports zijn). De Wii is inderdaad geen HD-machine, maar momenteel zijn de developers ook wel erg lui in het benutten van de mogelijkheden. Het zal in de toekomst vast wel beter worden, zodra ze maar wat meer ervaring hebben met de Wii-mote en de grensen van de Wii.evilpin0 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:52:
Sfeervol maar niet highres en vol detail/physics ofzo, MP was een uber game daar niet van
Overigens ben ik het er mee eens dat een game als AC het nooit zal redden op een Wii. Daarvoor zouden ze zeker flink moeten gaan sleutelen in de engine (en graphics) en dat zal Ubisoft nooit gaan doen. Je kunt dan hooguit een Wii-specifieke versie verwachten als de franchise aanslaat en zelfs dan verwacht ik een soort van spin-off/variant van het oorspronkelijke verhaal. Uiteindelijk zie ik gewoon liever games die speciaal voor de Wii gemaakt zijn, de Wii is immers gewoon een compleet andere console dan de 360 en PS3 en bedient ook een andere doelgroep.
Met minder dan 100MB geheugen, een single core 500mhz processor en een previous gen grafische kaart zul je toch heel kunstig moeten zijn om dat te kunnen halenSatch schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:19:
[...]
Heb je de graphics van enkele spellen wel is gezien op een Gamecube? Zoals de laatste Resident Evil en Metroid Prime? Dat zag er erg goed uit hoor. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat ze genoeg programmeer ervaring hebben dat de Wii ook mooiere beelden kan produceren
..... heel erg triest....Kaap schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:54:
En toch blijft het jammer dat AC niet voor de Wii uitkomt.
Help me herinneren dit ik je bedank als er over 5 jaar geen enkele pc game meer op de markt wordt gebracht....
Waarom op deze post zoveel loze reacties?Kaap schreef:
first: als hij wil downloaden mag hij dat doen
second: de meeste games heb je serial voor nodig om online te kunnen
third: het betreft enkel en alleen de single player games die je kunt spelen met je gedownloade spel...(in de meeste gevallen)
dus what's the point?
en ga me niet vertellen dat de rest nog nooit een spelletje heeft gedownload
beetje schijnheilig allemaal... laat dan de mod het berichtje verwijderen of hem waarschuwen.
anyway de game-industrie zal gewoon doorgaan waarom? omdat in de toekomst straks de consoles gelijk komen te liggen met Vista (en de grafische kaarten) dus makkelijker te porteren/programmeren voor de pc
AC word in iedergeval een super vet spel!
(heb hem ge-preorderd bij Dynabyte) (ja legaal dus)
A world without gadgets is no world ;)
Ik vind het nogal triest dat hij hem voor de Wii wel zou kopen, maar voor de pc niet. (dat maak ik uit zijn verhaal op, aangezien het hem voor de pc 60 euro scheelt, die hij dus anders aan de Wii kwijt zou zijn geweest.MauSS schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:19:toon volledige bericht
[...]
Waarom op deze post zoveel loze reacties?
second: de meeste games heb je serial voor nodig om online te kunnen![]()
third: het betreft enkel en alleen de single player games die je kunt spelen met je gedownloade spel...(in de meeste gevallen)
dus what's the point?
en ga me niet vertellen dat de rest nog nooit een spelletje heeft gedownload![]()
beetje schijnheilig allemaal... laat dan de mod het berichtje verwijderen of hem waarschuwen.
anyway de game-industrie zal gewoon doorgaan waarom? omdat in de toekomst straks de consoles gelijk komen te liggen met Vista (en de grafische kaarten) dus makkelijker te porteren/programmeren voor de pc![]()
AC word in iedergeval een super vet spel!
(heb hem ge-preorderd bij Dynabyte) (ja legaal dus)
En nee, dat spel downloaden mag dus niet...
En natuurlijk heb ik wel eens wat gedownload, maar illegale spellen heb ik niet in mijn bezit. Vind ik het spel leuk genoeg, dan koop ik het alsnog, al is het alleen maar omdat het het gewoon waard is. Muziek koop ik sowieso altijd.
Edit: gat in de markt, illegale spellen kunnen pre-orderen?
&
kga hem dan halen voor de pc, xbox en ps3 hebbik niet... Wii dan weer wel maar die zou dit spel te kort doen want dan is het spel op de pc en andere console grafisch veel mooier.
ik denk dat PC-games überhaupt hun bestaan te danken hebben aan de consoles... het is nu al een tijdje zo dat spellen zowel op consoles uitkomen als op de PC, Oblivion, NFS unlimited, gears of war.... ik betwijfel of die games wel waren uitgekomen op de pc als ze niet ook voor de consoles gemaakt waren.
consoles verdienen ze meer geld aan, daar worden gewoon meer legale spellen gekocht... ik ken hardcore PC gamers die nog niet de helft van hun games legaal spelen....
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Toch is er genoeg te doen voor Ubisoft Montreal. Wanneer je van een hoge punt naar beneden in het stro land dan ga je er dwars doorheen i.p.v. dat het stro realistisch reageert op de impact. Interactie met de personages is niet echt vloeiend. Je merkt duidelijk dat er een blok om de characters heen zit en die elkaar aan raken i.p.v. wat jij normaal hoort te zien dat ze elkaar echt aanraken. Wat zwevende vijanden en andere oneffenheden maar ze hebben tot november. Moet wel lukken.
Dat is ook wel te verklaren:Chaoss schreef:
ken hardcore PC gamers die nog niet de helft van hun games legaal spelen....
- je computer word niet gebanned als je online wil met een "gedownloade game"
- je hangt achter je pc, je ziet wat games staan en denkt even proberen...(downloaden)
- bij de meeste winkels mag je pc-games niet meer ruilen (als je hem niet leuk vind) met console games wel (o.a: bart smit)
- je weet nooit of de game lekker draaid op je pc daarom downloaden ook veel mensen games
ik koop de laatste tijd ook steeds meer orginele "toppers" mede omdat je dan niets geen geklooi hebt met online gaming enz,
dus het is wel een beetje te begrijpen te verklaren dat er redelijk wat games worden gedownload,
ik ken dan ook niemand die "alleen" maar legale spellen heeft. maar dat doet er verder ook niet toe dat is een andere discussie
ontopic: Assassin's Creed word gewoon een enorm vet spel!!
het idee alleen al: dat je onopvallend tussen de mensen kunt doorlopen na een actie of moord en klimmen om te vluchten geweldig! reken maar dat dit een zeer goede game gaat worden die ik zeker (orgineel) ga kopen!
[ Voor 15% gewijzigd door MauSS op 21-07-2007 12:34 ]
Er is wel degelijk een reden waarom ik geen PC games meer koop. Multiplayer doe ik alleen met MMORPG's met af en toe een extreme uitzondering. Andere games speel ik altijd als singleplayer en dat vind ik op de PC niet boeiend meer en verlies ik na slechts enkele uren spelen al de interesse en dat vind ik dus zonde van het geld. Speel ik datzelfde spel op de console, lekker op de bank hangen, kan ik het gerust maanden spelen.Weltschmerz schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:47:
[...]
Ik vind het nogal triest dat hij hem voor de Wii wel zou kopen, maar voor de pc niet. (dat maak ik uit zijn verhaal op, aangezien het hem voor de pc 60 euro scheelt, die hij dus anders aan de Wii kwijt zou zijn geweest.
En nee, dat spel downloaden mag dus niet...
En natuurlijk heb ik wel eens wat gedownload, maar illegale spellen heb ik niet in mijn bezit. Vind ik het spel leuk genoeg, dan koop ik het alsnog, al is het alleen maar omdat het het gewoon waard is. Muziek koop ik sowieso altijd.
Daarom kies ik er bewust voor om geen geld uit te geven aan PC-games die ik waarschijnlijk na enkele uren alweer uninstall puur vanwege het feit dat ik het al niet meer leuk vind. Had datzelfde spel nou voor mijn console uitgekomen...
En tis wat in de post hierboven al werd aangedragen, ruilen mag al niet meer. Vinden jullie het dan niet zonde van je geld als na enkele uren spelen een game je niet meer boeit?
Dit is GoT, het barst hier van de moraalridders, waar helaas ook altijd ook scheinheiligheid van afdruipt omdat je weet dat ze zelf ook niet correct zijn. Diegene die op mij reageerden hebben uiteraard alle applicaties, muziek, games, Office en Windows legaalMauSS schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:19:
[...]
Waarom op deze post zoveel loze reacties?
second: de meeste games heb je serial voor nodig om online te kunnen![]()
dus what's the point?
en ga me niet vertellen dat de rest nog nooit een spelletje heeft gedownload![]()
Goed voorbeeld van wat ik hierboven al beschreef.UltraR-pc schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:40:
[...]
..... heel erg triest....
Help me herinneren dit ik je bedank als er over 5 jaar geen enkele pc game meer op de markt wordt gebracht....
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-07-2007 14:56 ]
nog een paar maandjes! en dan loopt MauSS door de stad van Assassin's Creed
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik sluit me bij Donnie aan, deze game heeft gewoon iets..Donnie schreef:
Het maakt mij niet uit wat er allemaal uit komt, als ik DEZE game maar heb! Ik denk dat dit nog veel belovender is als CRYSIS eerlijk gezegd
vind de sfeer erg gaaf en de gameplay ook! weet niet beetje must-have
sneaky moorden ontsnappen... vind die hitman-achtige games allemaal wel vet!
Mee eens! dat was ook een leuke game! (de eerste game waarvoor je geen hardware matige 3d kaart nodig had en toch goed beeld) haha dat is me nog bijgebleven wat toen bijzonder was,.. maar Assassin's Creed mag wel een keertje uitkomen! kan niet wachten het spel te spelen...Seth_Chaos schreef:
Het doet me zo sterk denken aan Outcast. De vrijheid, de open speel wereld en het niet gebonden zijn aan 3 a 4 mogelijkheden, maar zelf een tactiek kunnen verzinnen en ten uitvoer brengen.

http://img250.imageshack....sinscreed200610120lg2.jpg
http://img250.imageshack....7assassinscreedscrli3.jpg
Mwoah volgens mij is de ene een PC/Xbox screen en de andere een PS3 screen,Mutatie schreef:
Volgens mij hebben ze weer teveel beloofd als je de screens van vorig jaar en dit jaar vergelijkt op IGN.![]()
kan er niet echt wakker van liggen ziet er beide wel redelijk uit! (gewoon een dikke videokaart en snelle cpu) voor de pc gebruikers onder ons
Laatste screen is vd e3, en daar hebben ze toch juist de 360 versie laten zien? Anyways, in motion zag het er supergoed uit, niet te veel van aantrekken zou ik zeggen. Zien het nog wel.MauSS schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:59:
[...]
Mwoah volgens mij is de ene een PC/Xbox screen en de andere een PS3 screen,
kan er niet echt wakker van liggen ziet er beide wel redelijk uit! (gewoon een dikke videokaart en snelle cpu) voor de pc gebruikers onder ons
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
In tegendeel, wanneer jij Assassin's creed speelt op een full-hd tv (1920x1080) dan heb je perfect beeld! (beter dan op de xbox 360's i guess) of dat heel veel beter is durf ik je niet te zeggen. maar het beeld is zeker niet slechter dan op de xbox 360,SH4D3H schreef:
Is de PS3 versie dan zoveel slechter/lelijker?
Heb je hier ook bronnen van, dmv screens oid? Wat het is toch redelijk algemeen bekend dat een game die in eerste instantie voor de 360/PC ontwikkelt is vaak iets minder uitziet op de ps3 en andersom aangezien die machines op een behoorlijk andere manier werken.MauSS schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:06:
[...]
In tegendeel, wanneer jij Assassin's creed speelt op een full-hd tv (1920x1080) dan heb je perfect beeld! (beter dan op de xbox 360's i guess) of dat heel veel beter is durf ik je niet te zeggen. maar het beeld is zeker niet slechter dan op de xbox 360,
neem bv de nieuwe madden game, op de 360 haalt ie wel 60fps en op de ps3 maar 30
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
De 360 kan ook al maanden 1080p outputten hoorMauSS schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:06:
[...]
In tegendeel, wanneer jij Assassin's creed speelt op een full-hd tv (1920x1080) dan heb je perfect beeld! (beter dan op de xbox 360's i guess) of dat heel veel beter is durf ik je niet te zeggen. maar het beeld is zeker niet slechter dan op de xbox 360,
Verwijderd
Dit spel ziet er zo mooi uit... ik heb voor de eerste keer het gevoel dat ze wat aan een spel gedaan hebben...
Ik ben zeer benieuwd naar de controls...
Als het multiplayer kan, ben ik benieuwd wat het doel is. en wat voor doelen je nog meer kan krijgen...
Of ze moeten er een MMORPG van maken met die engine.. Net als RYL2 , maar dan 10x vetter.
En dan echt alleen maar echte humans neerslachten, en quest completen, betere wapens krijgen en tricks.. en geen onzin skills met magic en shit. dus gewoon echt zwaarden, katana's, dolken, pinchers, en werpsterren van verschillende kwaliteiten.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 05:44 ]
zo heyVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 05:42:
Als hier een mmorpg van gemaakt wordt, ga ik gillen.
Dit spel ziet er zo mooi uit... ik heb voor de eerste keer het gevoel dat ze wat aan een spel gedaan hebben...
Ik ben zeer benieuwd naar de controls...
Als het multiplayer kan, ben ik benieuwd wat het doel is. en wat voor doelen je nog meer kan krijgen...
Of ze moeten er een MMORPG van maken met die engine.. Net als RYL2 , maar dan 10x vetter.
En dan echt alleen maar echte humans neerslachten, en quest completen, betere wapens krijgen en tricks.. en geen onzin skills met magic en shit. dus gewoon echt zwaarden, katana's, dolken, pinchers, en werpsterren van verschillende kwaliteiten.
eindelijk weer eens een ECHT goeie single player game welke geen shooter of rts is en er dan een mmorpg van maken? nee dat zou ik echt zonde vinden.
mmorpgs zijn er echt al teveel, bekijk dit forum eens er zijn verscheidene topics gewijd aan een mmorpg, na het succes van WoW was het niet meer te stoppen en de een na de andere mmorpg is uitgekomen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid, wordt hier nou een mmorpg van gemaakt of zijn dit alleen maar geruchten?Chaoss schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:56:
zou zonde zijn als hier een mmorpg van gemaakt gaat worden...
Verder kijk ik erg uit naar dit spel, jonge jonge, het ziet er donders goed uit, en het is orgineel
Dan hoop ik dat je uhm niet voor de PC gaat kopen want die is uitgesteld tot begin 2008...
Bron: http://www.firingsquad.co...rticle.asp?searchid=17532, http://www.gamed.nl/view/31976, http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=11815 & http://www.ng-gamer.nl/nieuws.php?id=4041&comments=1
Work hard & be brave.
Dat meen je toch niet?deCube schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:37:
[...]
Dan hoop ik dat je uhm niet voor de PC gaat kopen want die is uitgesteld tot begin 2008...![]()
Bron: http://www.firingsquad.co...rticle.asp?searchid=17532, http://www.gamed.nl/view/31976, http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=11815 & http://www.ng-gamer.nl/nieuws.php?id=4041&comments=1
WTF! ik hoop toch wel dat ze de kwaliteit van het eerste plaatje gaan halen...Mutatie schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:54:
Volgens mij hebben ze weer teveel beloofd als je de screens van vorig jaar en dit jaar vergelijkt op IGN.![]()
39
Waar is de AA?Mutatie schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:54:
*^%*&^%(*&deCube schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:37:
[...]
Dan hoop ik dat je uhm niet voor de PC gaat kopen want die is uitgesteld tot begin 2008...![]()
Shit man, ik was er al bang voor, ik hoorde al hier en daar geruchten. Echt niet grappig, voor dit spel heb ik m'n nieuwe pc aangeschaft, krijg ik volgende week binnen, kan hij lekker 4 maanden gaan staan roesten...

lol inderdaad. Ik hoop wel dat er AA in het spel zit, anders zou dat vrij hard zuigen
http://www.gametrailers.com/player/25538.html (HD)
http://www.gametrailers.com/player/25539.html (Normaal)
Work hard & be brave.
Hoe kom jij aan de 9e van november?
Bol, MusicStore en FreeRecord hebben de release staan op de 15-16e.
Hoop dat je wel gelijk hebt met de 9e van november, want de 15e komt The Simpsons Game ook al uit...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Damn dat ziet er fijn uit.
Persoonlijk vond ik The Darkness en Fear er op de PS3 beter uit zien dan op de Xbox 360. En kan verder niet zo veel games bedenken die op beide consoles uit zijn gekomen.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:34:
Tja, ik haal lekker de 360 versie... aangezien de meeste games die b.v op beide consoles uitkomen (360, ps3) toch net iets beter op de 360 zijn... met belichten etc.
Call of Duty 4 schijnt op de Xbox 360 er wel veel beter uit te zien dan op de PS3.
Maar ik wacht wel af welke versie het er het best uit ziet als de game uit is. Want er zijn op dit moment niet echt vergelijkings screenshots of filmpjes waarin het verschil aan het licht komt. En wellicht zitten er bij de ene versie extra's maar dat doet mij niet besluiten de game dan perse op die console te halen (GTA 4 komt hier op de PS3 terwijl de Xbox 360 vele extra's zal hebben).
Maar die game komt er zowieso en dat is het voordeel van meerdere consoles hebben.
Mocht het nu 100% identiek zijn ga ik toch voor de Ps3-versie. De rumble die ik in het begin zal missen welke de Xbox 360 versie wel ondersteund zal later toegevoegd worden als de nieuwe controller er is, dus dan staat het op dat punt gelijk. Het komt er dan puur op neer dat ik de lay-out van de PS-controller gewoon fijner vindt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Echt cool hoe je die gast ziet lopen in de reflectie op die beker
Maarja, dan zorg ik er tzt wel voor dat er meteen een verse PC is om deze game te kunnen rammen, want vet issie zeker!
Roar, wat een trailer! De sfeer die het uitademt is ongekend. Ik kan niet wachten tot de game uitkomt!
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Vandaag stond er bij de MediaMarkt een grote doos met Assassin's Creed klaar om in de schappen gezet te worden bij de PC games. Het was een blik (net als die van Stalker), met achterop een kleine sticker 'preorder'. Geen prijs gezien nog.
Dacht dat AC voor PC verschoven was naar 2008?
Cascade schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:40:
* port topic met een stok
Vandaag stond er bij de MediaMarkt een grote doos met Assassin's Creed klaar om in de schappen gezet te worden bij de PC games. Het was een blik (net als die van Stalker), met achterop een kleine sticker 'preorder'. Geen prijs gezien nog.
Dacht dat AC voor PC verschoven was naar 2008?
Ik hoop het echt, maar ik denk dat dit een lege pre-order box is die nog maanden leeg gaat blijven...(misschien een preview filmpje er in, net als bv Dark Messiah?).
Edit: het was onderstaande box, maar dan ZONDER ART op de achterkant, gewoon blanco staal.

Overigens heeft Play.com het ding nog steeds op 16-11-2007 staan (maar ze zijn heel soms wel eens laat met het aanpassen van die datum).
Behoorlijk vaag wanneer het nou komt voor PC. We zien wel.
[ Voor 34% gewijzigd door Cascade op 06-10-2007 18:10 ]
naja, van de andere kant, laten we ons maar niet weer teveel verheugen, dadelijk valt het weer tegen en moeten we alsnog een half jaar wachten
Dit topic is gesloten.