PC versie komt echt pas in 2008. Die pre-order dingen hebben ze vaak al erg vroeg want de doosjes, handleidingen enzo liggen allemaal al klaar (vandaar dat er steeds vaker games uitkomen waar op de cd/dvd nog een aanvulling op de handleiding staat, die handleiding hebben ze al veel eerder gedrukt en daarna is een game dan nog veranderd) en dat ergens opslaan kost ze geld dus wat ze al kunnen verschepen naar de winkels dat doen ze dan, wat dus met die pre-orders makkelijk gaat.
Dit spel wordt zo cool.
Er is een filmpje waar de developer uitlegt hoe het spel is opgebouwd:)
Filmpje
Ik vond die ene chick het toch leuker vertellen in die filmpjes:P
Er is een filmpje waar de developer uitlegt hoe het spel is opgebouwd:)
Filmpje
Ik vond die ene chick het toch leuker vertellen in die filmpjes:P
Leven en laten leven!
Voor de liefhebbers, de eerste foto's van Altair Action Figure:

Meer informatie en foto's kun je hier vinden: link

Op IGN is een preview verschenen en enkele nieuwe screenshots:
http://ps3.ign.com/articles/826/826810p1.html
Dankjewel voor deze informatie!Dracul schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:14:
Op IGN is een preview verschenen en enkele nieuwe screenshots:
* Dennahz kan niet wachten... hopelijk heeft Play Asia een leuke aanbieding
Is dit de handson op de pc
Zo ja dan wordt ik blij! Ik haal het helaas niet helemaal uit het verhaal, hij heeft het wel een aantal keer over wat memory leaks geloof ik en dat het heel soms wat hapert, ik neem dan aan dat dat op de pc is en en niet op de xdoos360?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
In de link staat ps3.blabla, lijkt me op de Playstation versie
...
Verwijderd
Die ziet er veel beter uit dan de vorige versie die ik zag van dat beeldje:Resinman schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:07:
Voor de liefhebbers, de eerste foto's van Altair Action Figure:
[afbeelding]

Getuite lippen, juck!
Echt jammer dat de PC versie niks speciaals krijgt in de Limited Edition Box.
Alleen 4 leuke kaarten om op een verjaardag te geven en een metaal doosje.

Zo, inmiddels weer bij de MediaMarkt geweest voor de preorder box. En ja, ik had niet helemaal goed gekeken. Ding gekocht.
Het is wel deze box, dus MET art:

Het is de "Assassin's Creed Preorder Pack UK", kosten 5 euro, inhoud:
- een bonus DVD
- een A.C. comic, vrij kort maar mooie art
- een 'certificate of authenticity' met een toegangscode voor online news via software op de bonus DVD.
Verder niks. Zo even kijken of de DVD interessant is.
Ze wisten me niet te vertellen wanneer het uit was of wat de prijs zou worden.
[edit]
Op de DVD:
- de videos E3 Trailer, Ubidays-07 Trailer, Developer Diary: Story en Developer Diary: Art Direction. Niks nieuws dus.
- goodies: Windows-Icons, Wallpapers, Screensavers, MSN-Avatars en losse screenshots.
- software 'The Artefact', dat geeft exclusieve (?) toegang tot online nieuws en downloads etc. Op dit moment is via het ding alleen 1 track van de officiele soundtrack te downloaden (titel: City of Jerusalem).
Het is wel deze box, dus MET art:

Het is de "Assassin's Creed Preorder Pack UK", kosten 5 euro, inhoud:
- een bonus DVD
- een A.C. comic, vrij kort maar mooie art
- een 'certificate of authenticity' met een toegangscode voor online news via software op de bonus DVD.
Verder niks. Zo even kijken of de DVD interessant is.
Ze wisten me niet te vertellen wanneer het uit was of wat de prijs zou worden.
[edit]
Op de DVD:
- de videos E3 Trailer, Ubidays-07 Trailer, Developer Diary: Story en Developer Diary: Art Direction. Niks nieuws dus.
- goodies: Windows-Icons, Wallpapers, Screensavers, MSN-Avatars en losse screenshots.
- software 'The Artefact', dat geeft exclusieve (?) toegang tot online nieuws en downloads etc. Op dit moment is via het ding alleen 1 track van de officiele soundtrack te downloaden (titel: City of Jerusalem).
[ Voor 27% gewijzigd door Cascade op 13-10-2007 12:10 ]
Voor welke console is dat? Zie het plaatje niet hier.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Dat is voor de PC console 
Plaatje weet ik niet, het is gedieplinkt maar doet het hier wel in andere browsers. Link naar de shop waar het vandaan komt: http://www.play.com/Games...e-Art-Cards/Product.html#
Plaatje weet ik niet, het is gedieplinkt maar doet het hier wel in andere browsers. Link naar de shop waar het vandaan komt: http://www.play.com/Games...e-Art-Cards/Product.html#
* VisionMaster kan niet wachtenSePtiCTaNk schreef op donderdag 27 september 2007 @ 02:31:
[...]
Roar, wat een trailer! De sfeer die het uitademt is ongekend. Ik kan niet wachten tot de game uitkomt!
I've visited the Mothership @ Cupertino
Zolang de PC versie maar geen verneuqte port is van de console versie
(rainbow six vegas en dergelijken in gedachten), want hij zou origineel een PS3-exclusive game worden.

D'r zijn ook mensen die zich druk maken om de consoleversie, en waar de pc versie ze niks kan schelenSzaby schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:28:
Tuurlijk![]()
Dat gelden alleen voor de consoles.
Ik maak me niet druk over de pc versie
Zoals ik

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Damn dat is een vet filmpjeDonnie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:29:
Check dit mannen, "nieuwe footage"! YUMMIE!!!!
http://www.gametrailers.com/player/26308.html
Iets waar een vriend van me mee kwam (en het valt eigenlijk ook gewoon op), waarom vallen vijanden 1 voor 1 aan. Je kunt het goed zien als Altair op dat pleintje een man of 6 om zich heen heeft staan. Er valt er altijd maar 1 aan, en de rest staat een beetje als een zombie voor zich uit te staren.
Ik kan me voorstellen dat dit gameplay technisch beter is, maar het ziet er vreemd uit
Ik kan me voorstellen dat dit gameplay technisch beter is, maar het ziet er vreemd uit
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik weet niet, maar misschien is dat wel hoe het echt was? Misschien omdat ze anders elkaar raken, of vanwege een of ander 'eer' ding dat je niet met veel tegelijk 1 persoon aanvalt ofzo?BM schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:43:
Iets waar een vriend van me mee kwam (en het valt eigenlijk ook gewoon op), waarom vallen vijanden 1 voor 1 aan. Je kunt het goed zien als Altair op dat pleintje een man of 6 om zich heen heeft staan. Er valt er altijd maar 1 aan, en de rest staat een beetje als een zombie voor zich uit te staren.
iig zou het anders de gameplay wel verstoren, kijk maar naar Oblivion als je wordt aangevallen door 6 guards, dan wordt je zo hard geblunt dat je niets meer terug kan doen
Het is volgens mij idd echt iets van "eer" zoals Leo het zegt... Je ziet in films van die tijd ook niet dat ze met zn allen op 1 gaan, 1 voor 1. Ook idd zodat ze elkaar niet raken! Er staan btw nog meer filmpjes op (3 delen wel te verstaan)
Wat ik btw ook wel jammer vind zijn opeens die werpmesjes, die lijken elk doel heel simpel te raken
Daar gaat je stealth
Wat ik btw ook wel jammer vind zijn opeens die werpmesjes, die lijken elk doel heel simpel te raken
[ Voor 21% gewijzigd door Donnie op 14-10-2007 22:03 ]
Het maakt me persoonlijk ook niet uit, als het spel verder maar goed gebalanceerd is.leonpwner1 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:45:
[...]
Ik weet niet, maar misschien is dat wel hoe het echt was? Misschien omdat ze anders elkaar raken, of vanwege een of ander 'eer' ding dat je niet met veel tegelijk 1 persoon aanvalt ofzo?
iig zou het anders de gameplay wel verstoren, kijk maar naar Oblivion als je wordt aangevallen door 6 guards, dan wordt je zo hard geblunt dat je niets meer terug kan doen
Op de filmpjes die ik gezien heb is de AI in de meeste gevallen echter zo dom, dat ik echt hoop dat moeilijkheidsgraad 'very easy' was, want dat was (zelfs voor mij
Xbox
Verwijderd
Ik hoop niet dat de PC versie weer verschrikkelijk geport word, zodat hij eigenlijk onspeelbaar word

Achjah, er is nog maar weinig van de AI te zien geweest in de trailers heh. Ik denk dat de AI in zekere zin wel degelijk 'slim' is, want de 'crowd' reageert ook op jouw acties, als je mensen duwt, op gebouwen klimt, etc. Het komt denk ik alleen niet goed tot z'n recht in die filmpjes omdat je spontaan toe slaat, en de vijand weet niet echt hoe ze moeten reageren. We zien het vanzelf wel heBM schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:04:
[...]
Het maakt me persoonlijk ook niet uit, als het spel verder maar goed gebalanceerd is.
Op de filmpjes die ik gezien heb is de AI in de meeste gevallen echter zo dom, dat ik echt hoop dat moeilijkheidsgraad 'very easy' was, want dat was (zelfs voor mij) wel erg simpel.
Jah, het deed me denken aan ninja-sterren... Ik hoop dat je er max 5 van hebt ofzo, anders zou het echt lame wordenDonnie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:03:
Wat ik btw ook wel jammer vind zijn opeens die werpmesjes, die lijken elk doel heel simpel te rakenDaar gaat je stealth
Ik hoop het ook niet! tenzij de performance heel goed is en er weinig bugs in zitten, dan boeid het me niet, want meestal is de gameplay wat makkelijker voor consolesVerwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:06:
Ik hoop niet dat de PC versie weer verschrikkelijk geport word, zodat hij eigenlijk onspeelbaar word
Directe linkjes naar die 3 gameplay filmpjes (HD):
#1 http://www.gametrailers.com/player/26310.html
#2 http://www.gametrailers.com/player/26312.html
#3 http://www.gametrailers.com/player/26314.html
[ Voor 5% gewijzigd door Avalaxy op 14-10-2007 22:36 ]
wanneer kwam ie nou precies uit?
ik ga hem ook even preorderen
ik ga hem ook even preorderen
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Vet filmpje!
Maar er zijn toch nog een aantal punten waar aan gewerkt moet worden:
- Knipperen / flikkeren soldaten
- Schaduwen op mensen en dieren knippert ook
- Vechten gaat nog niet even soepel
- In filmpje 3 zie je bij de eerste soldaat die Altair dood, dat de benen gaan trillen ofzo
- 2 lichamen door elkaar heen
Ook jammer dat als Altair op een hangende vlonder springt, deze vlonder niet een beetje mee schommelt, zou wel vet zijn.
Desalniettemin kijk ik uit naar de PC release.
- In filmpje 3 zie je bij de eerste soldaat die Altair dood, dat de benen gaan trillen ofzo
Ook jammer dat als Altair op een hangende vlonder springt, deze vlonder niet een beetje mee schommelt, zou wel vet zijn.
Work hard & be brave.
Normaal gesproken zou je als assasin toch niet zo de situatie inspringen. Zeker als je bekijkt hoe voorzichtig er eerder wordt rondgesneaked. Tijdens het gevecht hebben meerdere guards de mogelijkheid toe te slaan maar de AI lijkt iets wat "terughoudend".
Ik hoop dat game meer sneaken wordt en niet dat je vaak in situaties komt waar je zoals, in filmpje 3, je eruit kunt hack en slashen zonder al teveel tegenstand van de tegenstanders te verwachten.
Verders zijn die licht-donker highlighting features volgens mij wel erg nice gedaan
Ik hoop dat game meer sneaken wordt en niet dat je vaak in situaties komt waar je zoals, in filmpje 3, je eruit kunt hack en slashen zonder al teveel tegenstand van de tegenstanders te verwachten.
Verders zijn die licht-donker highlighting features volgens mij wel erg nice gedaan
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Qua animaties ziet het er allemaal geweldig uit. Graphics zijn dik in orde. Toch heb ik nog wel twijfels bij de AI. Grote gevechten zien er vrij lame uit. Ik hoop niet dat het weer eens te gemakkelijk wordt. Naja, we zullen zien.
Dat lichamen door elkaar heen gaan heeft te maken met de collision detection die nog niet goed werkt. Was laatst ook op de frontpage geloof ik.
Maar inderdaad jammer dat die houten plank niet gaat wiebelen als je er op springt, toch wel onrealistisch... Gebrek aan physics?
Maar verder lijkt het me gewoon een enorm vet spel
Maar inderdaad jammer dat die houten plank niet gaat wiebelen als je er op springt, toch wel onrealistisch... Gebrek aan physics?
Maar verder lijkt het me gewoon een enorm vet spel
Het spel is ook nog niet klaar he. Die punten zullen echt wel verbeterd worden allemaal.... denk dat hij wel uitgesteld gaat worden ivm nieuwsbericht eerder.
Dat idee heb ik eigenlijk ook wel. Dat zou wel enorm balen zijn. Dit is eigenlijk het enige spel in de eindejaars line-up waar ik nog echt naar uitkijk. Aan de andere kant heb ik liever dat ik over een half jaar een perfect spel speel, dan dat je een spel krijgt dat van bugs aan elkaar hangt. Misschien heeft Nintendo dan geluk dat ze alsnog een exemplaar van MP3 verkopenDennahz schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:07:
Het spel is ook nog niet klaar he. Die punten zullen echt wel verbeterd worden allemaal.... denk dat hij wel uitgesteld gaat worden ivm nieuwsbericht eerder.
uhm...
Hij is toch al uit? Vorige week vrijdag lag hij iig al bij de Bart Smit in CE versie
of breng ik nu oud nieuws?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Volgens mij staat de release datum op 9 Nov..
Voor de PC is het nog onbekend.
Correct me if im wrong...
Voor de PC is het nog onbekend.
Correct me if im wrong...
Dat zal dan wel een pre-order box geweest zijn.TroonStaal schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:29:
[...]
Hij is toch al uit? Vorige week vrijdag lag hij iig al bij de Bart Smit in CE versie
of breng ik nu oud nieuws?
Hmm, dat zou ook kunnen idd. Ik zag dat het ding wel ongeveer €45,- moest kosten. Qua formaat was het ter grootte van de Stalker tinbox om een idee te geven. En ze waren ook genummerd.Dennahz schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:35:
[...]
Dat zal dan wel een pre-order box geweest zijn.
Misschien kan ik er vanmiddag even een foto van maken
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bedoel je deze misschien?TroonStaal schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:08:
[...]
Hmm, dat zou ook kunnen idd. Ik zag dat het ding wel ongeveer €45,- moest kosten. Qua formaat was het ter grootte van de Stalker tinbox om een idee te geven. En ze waren ook genummerd.
Misschien kan ik er vanmiddag even een foto van maken
Cascade in "Assassin's Creed"
Work hard & be brave.
Jep, dat is 'm. Maar bij de Bart Smit hier stond het als fullprice. Vanmiddag toch maar even langsgaan, just in case.deCube schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:19:
[...]
Bedoel je deze misschien?
Cascade in "Assassin's Creed"
Ik vind het wel een mooie box namelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 15-10-2007 09:26 ]
Je bedoeld toch niet de digitale storingen hehdeCube schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:25:
Vet filmpje!
Verwijderd
Ik heb de PreOrder Kit van AC. Wel stoer (voor maar 5 euries), want als de game uitkomt prop ik hem daarin
Krijg trouwens als je 5 euro uitgeeft aan zo een Preorder Kit ook gelijk 5 euro korting op de game zelf bij E-Plaza.
Mits er zo een SE uitkomt waar zo 7cm figurine bij zit, want dan zal het waarschijnlijk ook wel in zo een spannende cover zitten :D!
Mits er zo een SE uitkomt waar zo 7cm figurine bij zit, want dan zal het waarschijnlijk ook wel in zo een spannende cover zitten :D!
Je hebt inderdaad gelijk wat betreft dat eerste punt, dit hoort zo. Het was laat gister heh...Donnie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:09:
[...]
Je bedoeld toch niet de digitale storingen hehDie horen op de mannetjes/soldaten te zitten, heeft te maken met de "sciencefiction" gebeuren wat er in komt te zitten, ik denk iets van tijd reizen ofzo...

Work hard & be brave.
Tot nu toe is dat standaard geweest,je betaald nu aan en tegen die tijd is die met je bon ook die prijs goedkoper.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:16:
Ik heb de PreOrder Kit van AC. Wel stoer (voor maar 5 euries), want als de game uitkomt prop ik hem daarinKrijg trouwens als je 5 euro uitgeeft aan zo een Preorder Kit ook gelijk 5 euro korting op de game zelf bij E-Plaza.
Ook net de pre-order box aangeschaft, maar klopt het dat "The Artefact" nog niks doet? Ik klik erop, maar er gebeurt gewoon niks.
Verwijderd
Ik weet het niet, heb hem zaterdag gehaald. Maar tot op heden nog steeds niet gebruikt. Ik ga zo na werk thuis wel even die DVD Rom installen en kijken wat er dan gebeurt.
In films is dat ook maar om 1 reden: Omdat de good guy anders verliest, want niemand wint het van 3+ personen tegelijkertijdDonnie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:03:
Het is volgens mij idd echt iets van "eer" zoals Leo het zegt... Je ziet in films van die tijd ook niet dat ze met zn allen op 1 gaan, 1 voor 1. Ook idd zodat ze elkaar niet raken! Er staan btw nog meer filmpjes op (3 delen wel te verstaan)
Wat ik btw ook wel jammer vind zijn opeens die werpmesjes, die lijken elk doel heel simpel te rakenDaar gaat je stealth
Daarom vallen de domme bad guys altijd netjes 1 voor 1 aan, zodat de slimme good guy ze netjes 1 voor 1 af kan rossen
Ik heb maar twee van die dingen gezien...deCube schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:25:
Vet filmpje!
- In filmpje 3 zie je bij de eerste soldaat die Altair dood, dat de benen gaan trillen ofzo![]()
Dat de vlonders aan de touwen niet mee bewegen en dat schaduwen soms knipperen.
Maar dat die benen trillen dat hoort zo... Dat zijn gewoon spasmen.
Het zag er te 'goed' uit om physics foutje te zijn...
Daarnaast wil het niet zeggen dat het vechten niet soepel gaat niet zeggen dat het niet soepel kan.
Ik heb ookal filmpjes gezien waarin het één soepele pwnage was.
Dit soort filmpjes zijn meestal filmpjes van een journalist die 30 minuten mag spelen, daarna 20 minuten mag filmen en daarna weer op moet zouten. Het kan dus zijn dat dit een noob was en dat hij de controles nog niet helemaal onder de knie had.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
http://media.pc.ign.com/media/839/839699/vid_2161614.html
Nieuw filmpje.
Sorry if it's already posted
Wat een grote stad op het eind.
Nieuw filmpje.
[ Voor 17% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 15-10-2007 18:16 ]
Broken link, kun je het nog een keer goed doen plz?ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:10:
http://media.pc.ign.com/media/839/83...d_2161614.html
Nieuw filmpje.
Hehe, die gozer klimt eventjes in 1 minuut tijd naar de top van een katherdraal
Wel onrealistisch, maar hier moet je denk ik niet gaan zitten zeiken over realisme, dit is gewoon 100% tof
Nee, klopt niet.UltraR-pc schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:38:
Ook net de pre-order box aangeschaft, maar klopt het dat "The Artefact" nog niks doet? Ik klik erop, maar er gebeurt gewoon niks.
Je hoort dit te krijgen:

En je kan nog alleen maar een nummer van de soundtrack downloaden + een paar pagina's art book.
Check je firewall eens? Misschien wordt ie geblokkeerd.
maar dat is van 2 oktober is er niet al iets nieuwers?
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
nee
Zo hebben niet zo'n haast met de PC versie heb ik het idee.
Hehe,Cascade schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:01:
nee![]()
Leuk om terug te lezen, midden 2006 dacht iedereen dat ie bijna uit zou komen, inmiddels is dat 2008GG85 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:00:
Nette startpost! Ik vond het al vreemd dat er nog geen topic was.
Dacht trouwens dat hij voor september dit jaar gepland stond ipv 2007. Helaas
Verwijderd
Hallo mensen.. net een account aangemaakt hierzo.. dus bij deze: hallo ik ben SOLIDDD
Wil binnenkort een PS3 gaan kopen, komt vooral door dit spel.. dus ik vroeg me af, weet iemand of er een bundle (PS3 + AC) aan zit te komen? Release van AC was? November?
Ik hoorde vandaag dat de dure 60gb versie "eruit" gaat, is dat zo? Want anders ga ik 'm snel halen, dat pack met die controller en 2 spellen voor 500 bevalt me ook wel
Greetz
Wil binnenkort een PS3 gaan kopen, komt vooral door dit spel.. dus ik vroeg me af, weet iemand of er een bundle (PS3 + AC) aan zit te komen? Release van AC was? November?
Ik hoorde vandaag dat de dure 60gb versie "eruit" gaat, is dat zo? Want anders ga ik 'm snel halen, dat pack met die controller en 2 spellen voor 500 bevalt me ook wel
Greetz
ligt het aan mij of rennen ze bij het achtervolgen een beetje langzaam? ook als de wachters in mensen botsen, gaan ze stil staan of in een soort van "sneak" houding staan..
Verwijderd
nee, sorry ben meer van de PS3Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:45:
Koop dan een 360, ben je wat goedkoper uit en zijn ook wat meer toptitels voor uit..
Metal Gear Solid 4
ik weet alleen niet of die spellen PS3-exclusive zijn..
maar weet iemand of er een AC bundle komt? dus een PS3 + AC pack?
Verwijderd
Gta 4 en 5 zullen ook op de 360 uitkomen natuurlijk
. MGS4 niet, maarja duurt nog wel ff voordat die er is
.
Ik denk niet dat er een AC bundle komt, denk dat er alleen first party software bundles komen.
Ik denk niet dat er een AC bundle komt, denk dat er alleen first party software bundles komen.
De X360 heeft geen octa-core Cell processorVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:59:
Gta 4 en 5 zullen ook op de 360 uitkomen natuurlijk
Ik zou maar snel een 60GB bundel gaan halen, een AC bundel is nog niet aangekondigd en de 60GB bundels zijn zolang de voorraad strekt.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
omg ik vind die filmpjes er toch wel behoorlijk slecht uit zien hoor 
grafisch is het wel gelikt, maar de AI loopt er zo dood bij
op dat ene filmpje dat die die gast van boven af besprint heeft ie op een gegeven moment een stuk of 8 enemies om zich heen met zwaarden, en zelfs als ie met zn rug naar 3 enemies staat vallen ze nog niet aan...pff
ziet er allemaal behoorlijk scripted uit, helaas...
grafisch is het wel gelikt, maar de AI loopt er zo dood bij
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Firefoz, lees ook is pagina 1 daar is dit al meerdere keren besproken
Verwijderd
Heeft niks met scripted te makenFireFoz schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:14:
grafisch is het wel gelikt, maar de AI loopt er zo dood bijop dat ene filmpje dat die die gast van boven af besprint heeft ie op een gegeven moment een stuk of 8 enemies om zich heen met zwaarden, en zelfs als ie met zn rug naar 3 enemies staat vallen ze nog niet aan...pff
De kans dat je die nog 1 vindt is zelfs erg klein. De meeste 60GB versies zijn namelijk al verkocht.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:42:
Hallo mensen.. net een account aangemaakt hierzo.. dus bij deze: hallo ik ben SOLIDDD![]()
Ik hoorde vandaag dat de dure 60gb versie "eruit" gaat, is dat zo? Want anders ga ik 'm snel halen, dat pack met die controller en 2 spellen voor 500 bevalt me ook wel![]()
Greetz
kijk uit wat je zegt; toen ik daar opmerkingen over maakte was ik meteen een zeiker... tegenwoordig mag je niet eens meer een fatsoenlijk product verwachten voor 70 euroFireFoz schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:14:
grafisch is het wel gelikt, maar de AI loopt er zo dood bijop dat ene filmpje dat die die gast van boven af besprint heeft ie op een gegeven moment een stuk of 8 enemies om zich heen met zwaarden, en zelfs als ie met zn rug naar 3 enemies staat vallen ze nog niet aan...pff
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Mensen de game is nog niet eens uit, wil je dat ze met zn allen op je gaan inhakken zodat je helemaal geen kans hebt? Dat lijkt me niks voor jou Phusebox, want dan kom je misschien niet verder dan de eerste missie nietwaar?
Sony heeft Evolution Studios (Motorstorm) recent pas aangekocht, dus dat was tijdens de launch geen first party, pas bij Motorstorm 2Ik denk niet dat er een AC bundle komt, denk dat er alleen first party software bundles komen.
Verwijderd
Niemand word toch gedwongen om een game te kopen? Als je zo zwaar over iets valt, dat het voor jou het spelplezier ondermijnt, dan speel je het toch lekker niet?
Dit argument zal wel op dove oren vallen, maar het is toch zo?!
Geniet eens wat meer en val niet over elk detail, de game is nog niet eens uit man!
Natuurlijk mag je een kritische noot hebben, dat komt de discussie alleen maar ten goede, maar er hoeft maar iets te 'mankeren' en de hele game wordt bij voorbaat in de prullenbak geflikkerd.
PS: Als het je hoog zit dan ga ik er vanuit dat je Ubisoft al een mailtje hebt gestuurd met jouw voorgestelde verbeteringen?
Dit argument zal wel op dove oren vallen, maar het is toch zo?!
Geniet eens wat meer en val niet over elk detail, de game is nog niet eens uit man!
Natuurlijk mag je een kritische noot hebben, dat komt de discussie alleen maar ten goede, maar er hoeft maar iets te 'mankeren' en de hele game wordt bij voorbaat in de prullenbak geflikkerd.
PS: Als het je hoog zit dan ga ik er vanuit dat je Ubisoft al een mailtje hebt gestuurd met jouw voorgestelde verbeteringen?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 09:02 ]
true, maar je moet gewoon zo spelen dat je niet eens tussen die mensen terecht komt... dat zou volgens ubisoft mogelijk zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:30:
Mensen de game is nog niet eens uit, wil je dat ze met zn allen op je gaan inhakken zodat je helemaal geen kans hebt? Dat lijkt me niks voor jou Phusebox, want dan kom je misschien niet verder dan de eerste missie nietwaar?
BTW ik suck meestal alleen online behalve met bioshock...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Die 'strip' in de pre-order kit geeft eigenlijk best wel veel prijs over het echte achterliggende verhaal, dus wat betreft het hele futuristische gebeuren.
spoiler:
Ik vraag me alleen af of die Desmond Stiles letterlijk dezelfde persoon is als Altair, dus dat hij een tijdreis maakt, of dat ze op een soort genetische/geestelijke manier verbonden zijn.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hij is wel erg streng hier.... Volgens mij is het heel persoonlijk of je de futuristische elementen in het spel leuk vindt of niet.
Persoonlijk vind ik het niet passen bij de rest van het stijltje, maar ik denk dat ik er wel doorheen kan kijken wat deze top game betreft
Erg goede preview, goed geschreven. De punten die hij bespreekt zijn ook precies de punten waar ik me zelf al 'zorgen' om maakte. Van mij hoeft die domme (ok, subjectief) futuristische onzin echt niet, imho verpest het de middeleeuwse sfeer van de game omdat je er continu aan herinnerd wordt dat het niet 'echt' is. Bovendien lijken me die symbolen door het scherm ook erg irritant, soort van artifacts maar dan anders

Jammer dat hij niet wat dieper ingaat op de combat, AI en het probleem met de collision detection. Maargoed, de AI kan nog bijgeschaafd worden, dit heb ik al heel vaak zien gebeuren in games
Al met al is het toch wel zo'n beetje hét spel waar ik naar uitkijk (naast BIA:HH, etc.
Ik hoop juist dat het zich wel deels in de toekomst afspeeld. Ik vind het een geweldig interesant spel, maar die middeleeuwste sfeer doet me niks. Sci-fi aan de andere kant.. De ingame 'randjes' vind ik ook niet erg mooi. Maar verder heb ik nog geen klachtenleonpwner1 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:53:
[...]
Erg goede preview, goed geschreven. De punten die hij bespreekt zijn ook precies de punten waar ik me zelf al 'zorgen' om maakte. Van mij hoeft die domme (ok, subjectief) futuristische onzin echt niet, imho verpest het de middeleeuwse sfeer van de game omdat je er continu aan herinnerd wordt dat het niet 'echt' is. Bovendien lijken me die symbolen door het scherm ook erg irritant, soort van artifacts maar dan anders![]()
Jammer dat hij niet wat dieper ingaat op de combat, AI en het probleem met de collision detection. Maargoed, de AI kan nog bijgeschaafd worden, dit heb ik al heel vaak zien gebeuren in games
Al met al is het toch wel zo'n beetje hét spel waar ik naar uitkijk (naast BIA:HH, etc.). Het zou alleen jammer zijn als blijkt dat het allemaal slechts een droom/visioen oid was, en dat de rest van de 'serie' zich in het heden afspeelt.
This space is occupied
Verwijderd
Nieuw filmpje can Gametrailers:
http://www.gametrailers.com/player/26581.html
Is de HD variant en gaat over een missie, ze laten veel gameplay elementen zien en wat gevechten. Moet zeggen dat het er echt wel goed uit ziet en op wat collision detection probleempjes na niet echt vervelende/strorende zaken gezien, kom maar op met die game.
Is de HD variant en gaat over een missie, ze laten veel gameplay elementen zien en wat gevechten. Moet zeggen dat het er echt wel goed uit ziet en op wat collision detection probleempjes na niet echt vervelende/strorende zaken gezien, kom maar op met die game.
Ziet er inderdaad erg goed uit. Kan nog steeds niet wachten.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dit is de afgemonteerde versie van die 3 eerder geposte filmpjes. Toch wel beter incl. Jade Raymond's stem erbij.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:15:
Nieuw filmpje can Gametrailers:
Dan doet dat argument niet meer ter zake.DutchManticore schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:36:
[...]
Ik heb maar twee van die dingen gezien...
Dat de vlonders aan de touwen niet mee bewegen en dat schaduwen soms knipperen.
Maar dat die benen trillen dat hoort zo... Dat zijn gewoon spasmen.
Het zag er te 'goed' uit om physics foutje te zijn...
Daarnaast wil het niet zeggen dat het vechten niet soepel gaat niet zeggen dat het niet soepel kan.
Ik heb ookal filmpjes gezien waarin het één soepele pwnage was.
Dit soort filmpjes zijn meestal filmpjes van een journalist die 30 minuten mag spelen, daarna 20 minuten mag filmen en daarna weer op moet zouten. Het kan dus zijn dat dit een noob was en dat hij de controles nog niet helemaal onder de knie had.
Work hard & be brave.
2 dingen wat mij nog niet duidelijk is.
1) Blood, in alle trailers zag ik amper bloed. Voor het sfeertje lijkt me dat een goede toevoeging
2) Combat versus meerdere npc's. Zoals in dat ene filmpje, waarom blijft de AI wachten?
1) Blood, in alle trailers zag ik amper bloed. Voor het sfeertje lijkt me dat een goede toevoeging
2) Combat versus meerdere npc's. Zoals in dat ene filmpje, waarom blijft de AI wachten?
Je ziet in ieder geval wel bloed vliegen als hij ze raakt met een mes. Maar ze rennen vrij snel door het level steeds. Ik denk dat als je stil blijft staan bij iemand die je vermoord hebt je wel een plas bloed ziet na een tijdje. Dat zijn details waar ze vast wel aandacht aan schenken.
Dat de AI blijft wachten is heel flauw inderdaad. Het lijkt me leuker als je dit zelf voor elkaar moet zien te krijgen. Bijvoorbeeld door een spin attack, of door een van de guards tegen de anderen aan te gooien waardoor je weer wat ruimte hebt.
Dat de AI blijft wachten is heel flauw inderdaad. Het lijkt me leuker als je dit zelf voor elkaar moet zien te krijgen. Bijvoorbeeld door een spin attack, of door een van de guards tegen de anderen aan te gooien waardoor je weer wat ruimte hebt.
Ze moeten de gevechten natuurlijk wel uitbalanceren. In principe ben je kansloos tegen zoveel wachters. In films zie je ook wel dat dit soort dingen gebeuren. Ik denk dat het tijdens het spelen nog wel meevalt wat het afwachten betreft. Ik verwacht dat het in de trailers wat meer opvalt, omdat je passief aan het kijken bent.Serenity schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:10:
Je ziet in ieder geval wel bloed vliegen als hij ze raakt met een mes. Maar ze rennen vrij snel door het level steeds. Ik denk dat als je stil blijft staan bij iemand die je vermoord hebt je wel een plas bloed ziet na een tijdje. Dat zijn details waar ze vast wel aandacht aan schenken.
Ik krijg zelf echt steeds meer zin in deze game. Ik wordt na elke trailer weer een stuk enthousiaster. Je ziet gewoon aan alles dat er gewoon ontzettend veel werk en enthousiasme in het spel is gestoken.
uhm...
Artikel op CGCociety over AC design:
http://features.cgsociety...ink&utm_campaign=20071015
Staan een paar eg mooie hig-res screens in van de omgeving en de models die in-game worden gebruikt.
Verder veel informatie over hoe het spel tot stand is gekomen en de gebuikte tools
.
http://features.cgsociety...ink&utm_campaign=20071015
Staan een paar eg mooie hig-res screens in van de omgeving en de models die in-game worden gebruikt.
Verder veel informatie over hoe het spel tot stand is gekomen en de gebuikte tools
[ Voor 30% gewijzigd door GG85 op 20-10-2007 07:58 ]
http://www.gamer.nl/doc/4...en-Assassins-Creed-single

Goed, we hebben dus de Middeleeuwen met bijbehorende muziek aan de ene kant en digitale toekomst zooi en dit soort 'muziek' aan de andere kant...
Ik weet nog niet goed wat ik daarvan moet vinden. Afwachten maar wat het wordt. Dat nummer van UNKLE bij de trailer was dan wel weer ok.
Goed, we hebben dus de Middeleeuwen met bijbehorende muziek aan de ene kant en digitale toekomst zooi en dit soort 'muziek' aan de andere kant...
Ik weet nog niet goed wat ik daarvan moet vinden. Afwachten maar wat het wordt. Dat nummer van UNKLE bij de trailer was dan wel weer ok.
Dat is me ook al opgevallen. Ik denk (hoop) dat ze voor de creatie van de trailers het bloed zo minimaal willen houden, zodat de trailers geschikt zijn om overal vertoont te worden zonder er een "excessive blood" rating aan toe te voegen ofzo...Kaap schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:22:
2 dingen wat mij nog niet duidelijk is.
1) Bloed, in alle trailers zag ik amper bloed. Voor het sfeertje lijkt me dat een goede toevoeging
Verwijderd
Net de preview in de PU gelezen, volgens de schrijver is de AI aangepakt en nu een stuk beter dan dat ie eerst was, vind het echt een topper dit.
(360 versie werd overigens besproken)
Danku...deCube schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:20:
[...]
Dit is de afgemonteerde versie van die 3 eerder geposte filmpjes. Toch wel beter incl. Jade Raymond's stem erbij.![]()
[...]
Dan doet dat argument niet meer ter zake.
Ja, denk eigenlijk dat een hoop van de problemen die mensen hier beschrijven door dat punt komen...
En qua bloed, future distortions enzo.. daar maak ik me absoluut niet druk over.
Ik weiger consoles te bezitten en heb liever een dikke computer.. en aangezien er gegarandeerd binnen een maand meer dan 20 mods te downloaden zijn ...
En iedereen die zeikt over de AI?
Waarom denken jullie dat als er in een filmpje 'slechte AI' is dat het hele spel dan geen goede AI bevat. Hebben jullie nog nooit gehoord van moeilijkheidsniveau's? (Novice - Normal - Hard - Elite.. of welke invulling de producers er ook aan geven?)
Wacht nou eerst eens af tot je het spel gespeeld hebt, en leg dan je kritische ei hier.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
Als ik naar dit filmpje kijk:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/108159.html
Dan vind ik de AI echt wel realistisch! want als ze met meer dan 1~3 mensen tegelijk aan zouden vallen, zouden ze elkaar raken.
En volgens mij hebben sand(flower)box games meestal
geen difficulty level...
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/108159.html
Dan vind ik de AI echt wel realistisch! want als ze met meer dan 1~3 mensen tegelijk aan zouden vallen, zouden ze elkaar raken.
geen difficulty level...
Vaak is het met spellen ook wel zo dat bloed in Duitsland, UK, US niet is of groen is, en in de NL versie bijvoorbeeld wél gewoon (in goede kleur) aanwezig is. De trailers zijn internationaal, en dus.. bloedloosElvis schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:06:
[...]
Dat is me ook al opgevallen. Ik denk (hoop) dat ze voor de creatie van de trailers het bloed zo minimaal willen houden, zodat de trailers geschikt zijn om overal vertoont te worden zonder er een "excessive blood" rating aan toe te voegen ofzo...
Ziet er heel goed uit tot nu toe, graphics zijn prima.
AI lijkt me best goed en er wordt aan gewerkt, de guards kunnen ook klimmen en komen snel achter je aan.Over AI kun je eigenlijk pas echt iets zeggen als je zelf een paar uur gespeeld hebt.
Ik denk ook dat je zo'n game het beste met een controller kan spelen, ik denk dat het met toetsenbord niet zo makkelijk zal gaan.
Waar ik me wel vreselijk aan stoor is die compas, waarvoor is dat nodig eigenlijk?Het is veel leuker om zelf iemand te zoeken ipv zo''n gps systeem waarmee je precies kan zien op hoeveel meter afstand "william" zich bevindt.Het hetzelfde als bij oblivion, als het er is, maak je er automatisch gebruik van.Maar ze kunnen imo zulke dingen beter eruit laten.
AI lijkt me best goed en er wordt aan gewerkt, de guards kunnen ook klimmen en komen snel achter je aan.Over AI kun je eigenlijk pas echt iets zeggen als je zelf een paar uur gespeeld hebt.
Ik denk ook dat je zo'n game het beste met een controller kan spelen, ik denk dat het met toetsenbord niet zo makkelijk zal gaan.
Waar ik me wel vreselijk aan stoor is die compas, waarvoor is dat nodig eigenlijk?Het is veel leuker om zelf iemand te zoeken ipv zo''n gps systeem waarmee je precies kan zien op hoeveel meter afstand "william" zich bevindt.Het hetzelfde als bij oblivion, als het er is, maak je er automatisch gebruik van.Maar ze kunnen imo zulke dingen beter eruit laten.
Verwijderd
het vechten zelf lijkt me wel lastig.. het is niet echt een vloeiend hak en steek werk maar meer een soort van schaakspel.. jammer dat er geen demo komt
die nieuwe full mission trailer is overigens erg bruut
die nieuwe full mission trailer is overigens erg bruut
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 18:00 ]
Maar in de PU werd de game wel besproken door iemand die er echt naar uitkijkt.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:10:
Net de preview in de PU gelezen, volgens de schrijver is de AI aangepakt en nu een stuk beter dan dat ie eerst was, vind het echt een topper dit.
Zo vond ik persoonlijk nogal weinig punten van kritiek in de preview staan.
Bij het lezen leek het echt een übergame. Nu lijkt mij dat ook en ik ga zeker deze game ook halen. Maar ik zou liever graag een review zien van andere -niet fan- PU-leden.
Nu is het voor mij alleen de twijfel of ik die game voor de PS3 of Xbox 360 ga halen. En of ik €20,- meer over heb voor een 3 inch beeldje en wat extra's
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
http://ps3.ign.com/articles/829/829071p1.html
Nieuw intervieuw met Patrice Desilets.
Vind het jammer dat ze dat 'slope effect' er niet in gedaan hebben...
Nieuw intervieuw met Patrice Desilets.
Vind het jammer dat ze dat 'slope effect' er niet in gedaan hebben...
The Artefact is eindelijk actief, je kan nu een Ubisoft account aanmaken en je code invoeren.
Nieuwe exclusive content: een wallpaper (meh) en een nummer van de OST 05_Acre_Underworld (mwoah).
Nieuwe exclusive content: een wallpaper (meh) en een nummer van de OST 05_Acre_Underworld (mwoah).
Voor beiden, aangezien je toch geld teveel hebt.FeaR1986 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:01:
Nu is het voor mij alleen de twijfel of ik die game voor de PS3 of Xbox 360 ga halen.
Hoe dan ook, ik heb mijn game ook gepreorderd
en ik blijf het positief bekijken.
Alleen... 't is nog een dikke maand wachten
of misschien iets minder lang (mogelijke release van 14november)
/edit:als ik me niet vergis hebben ze de website aangepast: http://assassinscreed.uk.ubi.com/experience/
/edit2: en ja, ik zie wolkjes bloed rondspatten op de website; voor diegene die denken dat er geen bloed is
Alleen... 't is nog een dikke maand wachten

/edit:als ik me niet vergis hebben ze de website aangepast: http://assassinscreed.uk.ubi.com/experience/
/edit2: en ja, ik zie wolkjes bloed rondspatten op de website; voor diegene die denken dat er geen bloed is
[ Voor 38% gewijzigd door Dakoina op 23-10-2007 07:53 ]
Dit topic is gesloten.