Assassin's Creed Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.611 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
Hasib schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:53:
Ziet er heel goed uit tot nu toe, graphics zijn prima.

AI lijkt me best goed en er wordt aan gewerkt, de guards kunnen ook klimmen en komen snel achter je aan.Over AI kun je eigenlijk pas echt iets zeggen als je zelf een paar uur gespeeld hebt.

Ik denk ook dat je zo'n game het beste met een controller kan spelen, ik denk dat het met toetsenbord niet zo makkelijk zal gaan.

Waar ik me wel vreselijk aan stoor is die compas, waarvoor is dat nodig eigenlijk?Het is veel leuker om zelf iemand te zoeken ipv zo''n gps systeem waarmee je precies kan zien op hoeveel meter afstand "william" zich bevindt.Het hetzelfde als bij oblivion, als het er is, maak je er automatisch gebruik van.Maar ze kunnen imo zulke dingen beter eruit laten.
AI wil ik in de final game wel eens zien, tot nu toe vindt ik ze eigenlijk te traag. Als ik een horde van mijn collega’s achter iemand aan zie rennen dan zou ik proberen die persoon te tackelen. En niet te wachten tot die persoon voorbij is om vervolgens bij de groep te voegen en ongeveer 3 passen achter hem te blijven lopen.

Het feit dat de guards kunnen klimmen kan ik me wel gameplay technisch wel voorstellen maar is misschien ook wat onlogisch. Tenminste wanneer ze dezelfde trukjes kunnen uithalen als de speler. Ik zie iemand in een maliënkolder zonder training nog niet tegen een steile muur omhoog klauteren.

Wat betreft het compas kun je misschien beter wachten om erachter te komen of het toggle baar is of op de PC versie wachten. Volgens mij was dat de eerste mod die voor oblivion uitkwam ongeveer 30 minuten na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
Zarkov schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:57:
[...]

Het feit dat de guards kunnen klimmen kan ik me wel gameplay technisch wel voorstellen maar is misschien ook wat onlogisch. Tenminste wanneer ze dezelfde trukjes kunnen uithalen als de speler. Ik zie iemand in een maliënkolder zonder training nog niet tegen een steile muur omhoog klauteren.
Dat kunnen ze ook niet. Ze kunnen klimmen met ladders en wat springen, maar zullen niet de free running skills van Altair hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:25

FeaR

In GoT we trust

Kaap schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 06:33:
[...]

Voor beiden, aangezien je toch geld teveel hebt.
En dat basseer jij op...?

Ik koop trouwens de gewone €64,99 versie, want dat beeldje kan mij niet echt boeien...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Achievement lijst voor de 360. Helaas wel een paar collect 'em all achievements. Die secret achievements zijn waarschijnlijk verhaal gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:24:
Achievement lijst voor de 360. Helaas wel een paar collect 'em all achievements. Die secret achievements zijn waarschijnlijk verhaal gerelateerd.
offtopic:
Wat is het toch met die Achievements...echt de slechtste uitvinding ooit.
Persoonlijk kan het me ook echt niet boeien hoeveel punten of hoe die dingen ook heten iemand heeft.
Een game moet goed zijn op zichzelf en vandaar dat ik persoonlijk niet de meerwaarde van Achievements in zie.

Wellicht dus een goede reden om die game toch maar op de Playstation 3 te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
FeaR1986 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:31:
[...]

offtopic:
Wat is het toch met die Achievements...echt de slechtste uitvinding ooit.
Persoonlijk kan het me ook echt niet boeien hoeveel punten of hoe die dingen ook heten iemand heeft.
Een game moet goed zijn op zichzelf en vandaar dat ik persoonlijk niet de meerwaarde van Achievements in zie.

Wellicht dus een goede reden om die game toch maar op de Playstation 3 te kopen
offtopic:
tsja, t is natuurlijk gewoon speeltijd verlengen op een simpele goedkope manier... ben het met je eens... Tenzij het redelijk rpg-achtig is, dan vind ik het meestal wel enigszins oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Zarkov schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:57:
[...]

AI wil ik in de final game wel eens zien, tot nu toe vindt ik ze eigenlijk te traag. Als ik een horde van mijn collega’s achter iemand aan zie rennen dan zou ik proberen die persoon te tackelen. En niet te wachten tot die persoon voorbij is om vervolgens bij de groep te voegen en ongeveer 3 passen achter hem te blijven lopen.

Wat betreft het compas kun je misschien beter wachten om erachter te komen of het toggle baar is of op de PC versie wachten. Volgens mij was dat de eerste mod die voor oblivion uitkwam ongeveer 30 minuten na de release.
Natuurlijk is het logisch dat ze kunnen klimmen anders is het geen fuck aan, kun je anders elke keer op een toren klimmen ofzo zonder dat ze iets kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Laatst online: 12-09 14:29
Hasib schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:07:
[...]

Natuurlijk is het logisch dat ze kunnen klimmen anders is het geen fuck aan, kun je anders elke keer op een toren klimmen ofzo zonder dat ze iets kunnen doen.
Juist ja, daarom zijn er zeker in middeleewse steden overal grote obstakels die geen ander doel hebben om potentiele moordenaars een goed uitzicht te geven. Nee de meeste gebouwen toen en vreemd genoeg tegenwoordig nog steeds zijn van binnenuit toegankelijk en hebben daar vaak trappen, ramen en dat soort dingen. Lijkt me ook logisch dat eventuele bewakers zo'n route kiezen en niet tegen een verticale wand omhoog springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zarkov schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

Lijkt me ook logisch dat eventuele bewakers zo'n route kiezen en niet tegen een verticale wand omhoog springen.
In die filmpjes zie ik ze nergens een verticale wand bespringen hoor :P Gewoon ladders ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die hem goedkoop willen hebben, is nu al voor 50 euro te bestellen !
check

http://www.budgetgaming.n...ssins+Creed_preorder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Is er al meer info over de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hasib schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:06:
Is er al meer info over de PC versie?
Dan zou het hier wel staan of via Google te vinden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Bij play.com staat bij de PC release: Due for release on 31/03/2007 :(

Zullen ze dan wel 2008 mee bedoelen, maargoed... lang :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Serenity op 25-10-2007 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

En de ps3 en xbox360 versies zijn goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
*kuch* Het is inderdaad vijf maanden dus. Even scheef gelezen.

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 25-10-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

TheZeroorez schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:53:
[...]

Dat 'ie drie maanden later zou komen was al bekend hoor ;)
31/03 is niet 3 maanden later hoor ;) dan de x360/ps3 release

of bedoel jij het anders :?

[ Voor 4% gewijzigd door Alien B.O.B. op 25-10-2007 20:04 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is gold!!!!

Release is 16 november

Bron: gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:54:
Hij is gold!!!!

Release is 16 november

Bron: gamer.nl
En de PC versie in januari of in maart...?

Anyways, willen de mensen die de speelstation3 of xdoos360 versie gaan kopen alsjeblieft niets verklappen over de verhaallijn voordat hij uit is voor de PC? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

leonpwner1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:58:
[...]

En de PC versie in januari of in maart...?

Anyways, willen de mensen die de speelstation3 of xdoos360 versie gaan kopen alsjeblieft niets verklappen over de verhaallijn voordat hij uit is voor de PC? :>
Kom gewoon niet in dit topic, dan voorkom je die teleurstelling.

* Angeloonie heeft net ge-preordered :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:00:
[...]

Kom gewoon niet in dit topic, dan voorkom je die teleurstelling.

* Angeloonie heeft net ge-preordered :D
Dan mis ik 3~5 maanden aan Asassin's Creed screenshots en filmpjes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verhaallijn hoort tóch wel tussen [spoiler]-tags, of het nu een paar maanden eerder uit is voor de consoles of niet ;)

En inderdaard, hier niet komen gaat lastig worden :P
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:08:
[...]

Tot iemand dat vergeet, en dan is het te laat..
Alsof één zinnetje het kan verpesten. Da's misschien bij Portal zo, maar hier niet lijkt me :P
En vaak heb je het al snel genoeg door... Maar inderdaad, voor je eigen 'veiliheid' moet je hier gewoon niet (teveel) komen.

[ Voor 51% gewijzigd door TheZeroorez op 26-10-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TheZeroorez schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:05:
Verhaallijn hoort tóch wel tussen [spoiler]-tags, of het nu een paar maanden eerder uit is voor de consoles of niet ;)
Tot iemand dat vergeet, en dan is het te laat..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
ben benieuwd naar een vergelijking tussen ps3 en xbox360, dan pas kan ik mijn game bestellen want dit keer wil ik gewoon de beste versie. Zeker gezien je toch niks online kan.

De release staat volgens de importeur vreemd genoeg op donderdag 15 november? En de pc versie staat daar listed als 30 november...

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 26-10-2007 08:43 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
13 november verschijnen de 360 & PS3 versie in Amerika
15 november verschijnen de 360 & PS3 versie in Europa.

PC versie weet ik niet, maar daar interesseer ik me niet voor. Ga hem namelijk halen voor de PS3 ;)

Ik heb een Amerikaanse limited edition besteld & al betaald bij estarland.com Die verschepen namelijk naar Nederland toe. Omgerekend in euro's was ik 64,61 euro kwijt. Dat is dus 4,61 euro voor het action figure beeldje! :D 13 november zal ie dus verstuurd worden, ben benieuwd wanneer hij bezorgt gaat worden.

Het is in ieder geval mooi dat AC goud gegaan is. Kan je geen uitstel meer verwachten, eventueel vertraging vanwege een slechte distributie over alle continenten. Hoe dan ook, het word me toch een mooie maand, november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb een ik-heb-de-PC-versie-al-in-de-winkel-zien-liggen moment.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Idd laat ze nog maar paar maanden de pc versie perfectioneren, binnenkort hebben we toch Crysis en COD4.
Ik speel liever een game met goede pc besturing en zonder bugs, dan een console port die nauwelijks af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Auredium schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:25:
Ik heb een ik-heb-de-PC-versie-al-in-de-winkel-zien-liggen moment.
eh ja pre-order box dus

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man ik kan echt niet wachtten op deze game..Gta style beetje door dat land heentrekken, side missies doen etc. Lijkt me echt fucking geweldig dit spel :)

Vriend van me wil een 360 ervoor halen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow geen nieuwe posts? Laatst nog nieuwe screens gezien via neogaf.com ( het forum )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

:) Gepre-ordered voor 50 euro bij xboxhome :)

Nadat ik wat filmpjes had gezien had ik echt zo een *must have* gevoel _/-\o_

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Alleen al voor deze game wil ik een xbox of playstation 3 kopen, weet alleen nog niet zo goed welke ik nou moet kiezen, als ik kijk naar de hoeveelheid games zeg ik xbox, maar op zich is de ps3 weer online gratis enzo etc etc. Kan iemand me misschien van mijn twijfel afhelpen??? ;)

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 29-10-2007 18:32 . Reden: Ik neem aan dat het niet zo is bedoeld maar laten we maar niet gaan trollen :P ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek ff in beide topics naar die vraag. ( Ps3 en 360 ). Ik zou zelf voor de 360 gaan aangezien het 5 euro per maand is en veel beter geregeld op de 360. Veel extra content die op de Ps3 niet verschijnt ( denk aan exclusive GTA4 episodes ), Oblivion content.

En idd, komende maand ( november ) komen er iets van +-5 must buy games uit voor de 360. Voor de Ps3 komen er de komende maanden weinig interessants uit ( behalve AC natuurlijk ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man ik hoop echt dat er snel wat nieuwe filmpjes uitkomen van deze game want ik ben hyped!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:47:
Voor de Ps3 komen er de komende maanden weinig interessants uit ( behalve AC natuurlijk ;) ).
En Haze, Ratchet & Clank, Unreal Tournament III, Call of Duty 4, etc ;)

Ik heb zojuist de C.E. editie besteld. Had eerst gelezen dat die figure die erbij zat maar 3" hoog was, maar dat blijkt dus 12" te zijn. En daar heb ik best wel iets meer euri's voor over. Alleen of het Assassin's Creed op de PS3 of op de Xbox 360 gaat worden is nog onduidelijk voor mij. Hopelijk komen er van die vergelijkingsfilmpjes net als met The Darkness toen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Donnie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:27:
Alleen al voor deze game wil ik een xbox of playstation 3 kopen, weet alleen nog niet zo goed welke ik nou moet kiezen, als ik kijk naar de hoeveelheid games zeg ik xbox, maar op zich is de ps3 weer online gratis enzo etc etc. Kan iemand me misschien van mijn twijfel afhelpen??? ;)
Als je langer dan 1,5 jaar van je console wilt gaan genieten, zou ik maar voor de PS3 gaan.
Aangezien die Xboxen zo brak zijn als ik op maandag ochtend kan je beter voor de PS3 gaan.
Je kan hem natuurlijk ook steeds laten repareren als je wilt....

Ook komer er ontzettend veel toppers uit voor de PS3 dit jaar. En ook in 2008 komen er veel super exclusives uit zoals, MGS4, Killzone2, Final Fantasy, etc.....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
osxy schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:16:
:) Gepre-ordered voor 50 euro bij xboxhome :)

Nadat ik wat filmpjes had gezien had ik echt zo een *must have* gevoel _/-\o_
^^ Hier nog 1.

1 van de weinige spellen waarbij ik zoiets heb van die moet ik hebben :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

50 euro bij Xboxhome? ga 'm meteen bestellen als ik thuis kom :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
loop wel gewoon naar de winkel slechte ervaringne met pre orderen :(
preorder je een game 2 weken later heb je hem nog niet had ondertussen al paar keer gebeld en na 2 weken maar gezegt ik haal hem wel gewoon in de winkel en dezelfde dag had ik het spel toen.

preorderen is meestal toch niet nodig, soms wel handig want soms wordt die opgestuurd.

kijk wel naar deze game uit, al van af het begin trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Daar zit wat in maar volgens mij vind je 'm niet snel ergens voor 50€

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
mediamarkt is soms best goedkoop met xbox spellen... halo 3 en pgr4 waren daar de eerste week dat ze uit waren ook stuk goedkoper dan bij de dixons,bartsmit en free recordshop. dus kans is wel aardig groot

Halo 3= 45 euro
PGR 4 was pas 54 euro

allebei bij mediamarkt

EDIT: bedoelde natuurlijk halo 3

[ Voor 6% gewijzigd door LeVortex op 30-10-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

zwembroek schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:27:
[...]

Als je langer dan 1,5 jaar van je console wilt gaan genieten, zou ik maar voor de PS3 gaan.
Aangezien die Xboxen zo brak zijn als ik op maandag ochtend kan je beter voor de PS3 gaan.

Ook komer er ontzettend veel toppers uit voor de PS3 dit jaar. En ook in 2008 komen er veel super exclusives uit zoals, MGS4, Killzone2, Final Fantasy, etc.....
Pfff hoezo fanboy :/ Heb nu al geruime tijd een X360 en nog NOOIT prrblemen gehad (net als het meerendeel van de overige gebruikers) Jij leest zeker al die klaag liederen van mensen. Gezien klagen altijd meer opvalt dan de goede dingen....

Daarnaast, heb ik beide en beide systemen hebben zo hun voor en tegens.

Dat terzijde, AC lijkt mij een ubergame, maar ik wil stiekum toch w88 tot hij voor de PC komt. Imo komt het dan beter tot zijn recht. MAAR deze mening kan bijgesteld worden als ik de X360 versie gespeeld hebt :9 (ik vind die controller gewoon wat lekkerder, vandaar ;) )
LeVortex schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:15:
ik vind controler bij spellen zoals ac denk ik fijner... pc zal daarentegen mooier zijn, mits je een dikke pc met monitor hebt natuurlijk. heb wel wat problemen gehad met xbox360, maar garantie is super op dat ding, nu ook veel schik van :D
Daarom heb ik ook een Wireless Receiver voor Windows gekocht ism mijn X360 controller :P (kost 20 euro oid)

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 30-10-2007 14:18 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
ik vind controler bij spellen zoals ac denk ik fijner... pc zal daarentegen mooier zijn, mits je een dikke pc met monitor hebt natuurlijk. heb wel wat problemen gehad met xbox360, maar garantie is super op dat ding, nu ook veel schik van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Ik denk dat ik het predikaat fanboy wel ben ontgroeid zo langzamer hand. ;)
Ik vind het meer bij jou leeftijd passen. (Wie de bal kaatst kan hem verwachten)
Behoorlijk kinderachtig om altijd maar weer iemand een fanboy te noemen om zijn mening.
Wil die jongen alleen maar een tip meegeven. Heb genoeg vrienden die het inmiddels spuugzat zijn hun xbox voor de derde x op te sturen. Maar ja zelf weten...ieder zijn eigen meuk.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:03
Bij MM Groningen wordt de prijs van de ps3 versie 60 euro, denk dat de xbox versie hetzelfde zal zijn.
Heb hem zelf maar gepre-ordered bij dimplus.

Ik kijk erg uit naar deze game. Twijfelde eerst nog aangezien ik mijn bedenkingen heb bij het sci-fi thema, hoop dat het met mate is gebruikt en niet teveel het middeleeuwse gevoel wegneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

zwembroek schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:20:
[...]

Ik denk dat ik het predikaat fanboy wel ben ontgroeid zo langzamer hand. ;)
Ik vind het meer bij jou leeftijd passen. (Wie de bal kaatst kan hem verwachten)
Behoorlijk kinderachtig om altijd maar weer iemand een fanboy te noemen om zijn mening.
Wil die jongen alleen maar een tip meegeven. Heb genoeg vrienden die het inmiddels spuugzat zijn hun xbox voor de derde x op te sturen. Maar ja zelf weten...ieder zijn eigen meuk.

=

Fanboy quote en niet anders. Als je namelijk objectief bent is dat repareren allemaal maar relatief en was het een slechte batch. De nieuwe generatie is tot nu toe helemaal niks mis mee :) Daarnaasxt, wat heeft fanboy met leeftijd te maken? Beetje nutteloos argument

Maar om niet in een ' kinderachtige' discussie te vervallen, laat ik het hierbij :)

offtopic:
en hoezo ' jouw leeftijd' Ben je dan zo een oude geit ?Goh, 7 hele jaren ouder dan wat ik ben.

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 30-10-2007 14:50 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Eerste review stond ook online.
http://www.empireonline.com/reviews/default.asp
Inmiddels weer verwijderd zonder mededeling. Maar ze gaven het spel 4 uit 5 sterren. En vonden metname het gevoel dat er in de besturing wel erg veel voor je besloten werd wat minder.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis geen review..ze hebben die "review" gepost op 16 oct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

En Haze, Ratchet & Clank, Unreal Tournament III, Call of Duty 4, etc ;)

Ik heb zojuist de C.E. editie besteld. Had eerst gelezen dat die figure die erbij zat maar 3" hoog was, maar dat blijkt dus 12" te zijn. En daar heb ik best wel iets meer euri's voor over. Alleen of het Assassin's Creed op de PS3 of op de Xbox 360 gaat worden is nog onduidelijk voor mij. Hopelijk komen er van die vergelijkingsfilmpjes net als met The Darkness toen...
Afgezien van R&C & heel misschien Haze komen die games natuurlijk ook op de 360 uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Haze komt niet voor de 360. UTIII komt ooit, misschien. Is iig nog niet in ontwikkeling voor de 360. Uncharted is ook nog wel een toppertje.

En omdat ze ook voor de 360 komen zijn ze niet interessant? 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 30-10-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeiden ze ook van 'Lost Planet:Extreme Condition' ;)
(360 > PS3 ipv PS3 > 360)

Denk dat 'Haze' ook wel naar de 360 komt uiteindelijk hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:21:
Haze komt niet voor de 360. UTIII komt ooit, misschien. Is iig nog niet in ontwikkeling voor de 360. Uncharted is ook nog wel een toppertje.

En omdat ze ook voor de 360 komen zijn ze niet interessant? 8)7
Haze komt waarschijnlijk wel voor de 360, en UT3 sowieso.

Uncharted is idd een toppertje. Zeg ook niet dat die game's niet interessant zijn ( al is Haze wel ongelofelijk cheezy ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Moet je misschien nog maar eens wat meer verdiepen in Haze. Ik had eerst ook hetzelfde idee. Standaard shooter. Zonder in het AC topic hier teveel op in te gaan bestaat het spel min of meer uit twee helften. De ene helft ben je soldier van Mantel. De andere helft ben je van de rebellen.
Het hele concept van nectar en hoe je dat kan gebruiken speelt hierin een belangrijke rol.

Ik wacht zelf ook nog even de reviews af, maar bij Free Radical hebben ze al meer goede games afgeleverd. Ik zou het spel niet zonder meer afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Shiver23 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:38:
Moet je misschien nog maar eens wat meer verdiepen in Haze. Ik had eerst ook hetzelfde idee. Standaard shooter. Zonder in het AC topic hier teveel op in te gaan bestaat het spel min of meer uit twee helften. De ene helft ben je soldier van Mantel. De andere helft ben je van de rebellen.
Het hele concept van nectar en hoe je dat kan gebruiken speelt hierin een belangrijke rol.

Ik wacht zelf ook nog even de reviews af, maar bij Free Radical hebben ze al meer goede games afgeleverd. Ik zou het spel niet zonder meer afschrijven.
Timesplitters!

Anyway, ontopic: weet iemand een webshop waar ik die CE kan preorderen? Als het even kan een Nederlandse:)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
In ieder geval bij Dimension Plus is die te krijgen. Hij kost wel 99 euro. Bij Bart Smit is die een 89.95, maar niet gratis bezorgd en alleen voor de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Over die discussie tussen het kiezen van de Xbox 360 en de PS3 versie die hier overduidelijk eigenlijk niet thuishoort wil ik nog ff melden dat aan de Xbox 360 zijde de meeste problemen al lang zijn opgelost. Zeker als je dadelijk een combo koopt (AC + 360), dan heb je naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe 360 met een Falcon (65nm) CPU en HDMI. Daarnaast is het zo dat je zoiezo veel gezeur hoorde van mensen die dachten dat hun 360 kapot was, maar feitelijk gewoon losse kabels had. Ook het bekrassen van discs is helemaal over.

Wat ik wel jammer vind is dat er (volgens mij) geen multiplayer is. Dat vond ik met GTA altijd al zo'n gemis want na een tijdje heb je zo'n grote stad wel gezien en wil je samen met een vriend eventjes lol gaan trappen. Daar leent zo'n spel zich wel goed voor. Maar ik heb het idee dat dit nog wel gaat komen in een later deel omdat ze eerst willen kijken of het genre wel aanslaat om zo niet teveel geld te verspillen. Maar goed, time will tell :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Martinspire schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:12:
Over die discussie tussen het kiezen van de Xbox 360 en de PS3 versie die hier overduidelijk eigenlijk niet thuishoort
Waarom zou een discussie over op welke console deze game beter draait/speelt hier niet mogen. De discussie over welke console je zou moeten kopen en waarom dat hoort hier niet thuis.

Ik las ergens dat AC op de PS3 problemen had met het geheugengebruik. Welke dus indirect kan zorgen voor meer of langere laadtijden en/of mindere graphics. Waar de Xbox geen last van had, daar was het alleen de vraag of de game wel op 1 schijfje zou kunnen. Welke de graphics dus niet beinvloeden. En ik wil wel strakke graphics op mijn schermpje zien...vooral na al die scherpe filmpjes.

Is het trouwens al bekend welke figure er nu bij de CE editie van deze game zit. Heb tot nu toe namelijk twee verschillende gezien. Namelijk

Deze:
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c361/Vash483/03.jpg

En deze:
Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/4808/91737686qk8.jpg

Hoop dat het de tweede wordt, want de eerste komt iets kinderachtiger over (als een figure dat al niet is :+). Denk dat het mede komt dat de eerste lichtere, feller kleuren heeft en getuite lippen. Dus dat die in het geheel wat vriendelijker over komt. Al is de kap van de eerste figure wel weer beter afgewerkt.... dilemma, dilemma :P

Denk dat het (helaas) toch de eerste wordt, want dit is een foto van het PS-pack:
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c361/Vash483/02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
FeaR1986 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 02:25:
[...]

Waarom zou een discussie over op welke console deze game beter draait/speelt hier niet mogen. De discussie over welke console je zou moeten kopen en waarom dat hoort hier niet thuis.

[...]
Met ^^^ :) Het bespreken van een mogelijke aankoop van een PS3 of Xbox360 hoort inderdaad _niet_ in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 2 weekies wachten..

EDIT: excuses, 1 week en 6 dagen B)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Kijk er ook erg naar uit
Dat alleen net nu met XBox kapot moet gaan :'(

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
FeaR1986 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 02:25:
[...]
Ik las ergens dat AC op de PS3 problemen had met het geheugengebruik. Welke dus indirect kan zorgen voor meer of langere laadtijden en/of mindere graphics. Waar de Xbox geen last van had, daar was het alleen de vraag of de game wel op 1 schijfje zou kunnen. Welke de graphics dus niet beinvloeden. En ik wil wel strakke graphics op mijn schermpje zien...vooral na al die scherpe filmpjes.
De programmeurs hadden in het interview over de uitdagingen die de verschillen tussen de consoles op zouden leveren. Dat de PS3 moeilijker te programmeren is door het andere geheugenbeheer is duidelijk, maar zonder beelden of recensies van de PS3 is gewoon niet te zeggen of de PS3 even goed, beter of slechter is dan de Xbox 360-versie. Ubisoft heeft wel meer ervaring met de PS3 gekregen. De eerste ports waren niet zo best, maar Raibow Six en vooral GRAW 2 waren prima in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piels schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:21:
Kijk er ook erg naar uit
Dat alleen net nu met XBox kapot moet gaan :'(
offtopic: als ik jou was zou ik een PS3 vragen aan sinterklaas.. <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Ik kan echt niet wachten op deze game, had eerst collectors box besteld bij play asia voor 50 euro oid. :P Alleen heb hem gecanceled omdat ik hem echt op release dag wil hebben. Heb iig mooi een week vrij gevraagt na release date. Heel erg, maar had toch nog 100 overuren staan. :P

Wordt een mooie weekje gamen: CoD4, Assassin's creed, Mass Effect en Ace Combat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik heb vandaag mijn xbox 360 gekocht, dus kom maar op met deze game!!! Het wordt idd een hele goeie week zeg! Ik heb gelukkig vrij tot de 22e dus dat gaat goed komen!

Mede doordat er zo weinig over de ps3 versie bekend is heb ik toch gekozen voor de xbox, alle demos die ze hebben laten zien zijn er ook op getoond toch?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00

OMD

Donnie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:24:
Ik heb vandaag mijn xbox 360 gekocht, dus kom maar op met deze game!!! Het wordt idd een hele goeie week zeg! Ik heb gelukkig vrij tot de 22e dus dat gaat goed komen!

Mede doordat er zo weinig over de ps3 versie bekend is heb ik toch gekozen voor de xbox, alle demos die ze hebben laten zien zijn er ook op getoond toch?
grotendeels wel ja. Pas geleden waren er een paar screens uitgelekt van de PS3 variant. Zag er erg goed uit.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ben zonet dit fimpje tegen het lijf gelopen met gameplay dat ik nog niet gezien had. Blijkbaar ergens in het begin van het spel met tutorial like info om te vechten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Deze hebben we idd nog niet eerder gezien! Gave link man... Thanks!!!

Wel erg donker hier en daar, zal je ook nightvision hebben :P (ik hoop het niet) eagle vision is al gek genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een nieuwe trailer uit..Launch trailer staat op gametrailers.com ergens bij user movies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:33:
Er is ook een nieuwe trailer uit..Launch trailer staat op gametrailers.com ergens bij user movies..
Je zegt het zelf al, user movies... Dus geen trailer.

User movies zijn gewoon een compilatie van officiële trailers of zelfgemaakte crap van users :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die komt gewoon van een andere site af en is op gametrailers.com door een user geupload..tis een echte nieuwe trailer met nieuwe beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik zie hem nergens. Je bedoelt toch niet dat 1e filmpje van 8 minuten, uit die eerdere trailers?

[ Voor 87% gewijzigd door Avalaxy op 05-11-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope..zit op werk dus kan je geen link geven helaas..zoek op google naar Assassin's Creed Launch Trailer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
Deze krijg je bij het pakket
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c361/Vash483/03.jpg

En deze koop je los voor ongeveer 20 dollar.
Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/4808/91737686qk8.jpg

en er komen nog wat beelden met een prijs van rond de 50 tot 70 euro.
te koop bij de betere strip winkels en game winkels.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:09:
Nope..zit op werk dus kan je geen link geven helaas..zoek op google naar Assassin's Creed Launch Trailer..
Aahh, deze: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/125182.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:51:
Nee, die komt gewoon van een andere site af en is op gametrailers.com door een user geupload..tis een echte nieuwe trailer met nieuwe beelden :)
En ik denk dat je deze ook wel wilt bedoelen, komen eigenlijk van dezelfde plaats:
http://gameinvasion.comca..._assassins_creed_crowd_hd
http://gameinvasion.comca...ssassins_creed_freedom_hd
http://gameinvasion.comca...assassins_creed_altair_hd

//edit
na ze bekeken te hebben kan ik maar 2 dingen zeggen :)
- vééél nieuwe beelden
- kan niet wachten tot volgende week =)

//edit2
lijken me exclusives te zijn voor die website

//edit3 (sorry :) )
http://gameinvasion.comca...screed_exclusive_16x9_012

[ Voor 18% gewijzigd door Dakoina op 05-11-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet gezien volgens mij..ff checken als k thuis ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accassins Creed komt toch pas in 2008, althans overal lees ik dat hij uitgesteld is. En nu lees ik hier dat hij over 1,5 week al komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Haha, ik trek dit echt slecht. Heb eigenlijk weinig tijd om te gamen, maar na wat van deze footage gezien te hebben ziet het er toch wel erg gaaf uit. Wéér een game om te halen. Gelukkig valt NFS tegen. Dat scheelt weer een titel.
Misschien moet ik maar eens een spel kopen nadat het al een tijdje uit is :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:51:
Accassins Creed komt toch pas in 2008, althans overal lees ik dat hij uitgesteld is. En nu lees ik hier dat hij over 1,5 week al komt?
Zit je misschien aan de PC versie te denken? De console versie komt inderdaad over een kleine 2 weken uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:51:
De 360/Ps3 versie komt over 10 dagen (!!!) al uit..PC versie eigenlijk nog onbekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik denk idd aan de pc versie, zal deze dan niet gelijk uitkomen?

OF moeten wij helaas wel tot 2008 wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jullie zullen jammergenoeg sowieso tot 2008 moeten wachten..in consoles zit het grote geld tegenwoordig. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ziet er cool uit dat model bij de SE. Jammer dat hij slechts 7,5 centimeter groot is. Dat heb ik er ook weer niet voor over. Als je de PS3 pre-order kit haalt krijg wel een mooie steelcase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Shiver23 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:22:
Ziet er cool uit dat model bij de SE. Jammer dat hij slechts 7,5 centimeter groot is.
Je wilde een pop van 2 meter hoog? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dan had ik zelf wel een wit laken met een rood kruis aangetrokken (en plateauzolen, anders haal ik die 2 meter nooit).
Ik hoor trouwens nu in die filmpjes dat het Altaïr is. En die creative director is volgens mij zo trots als een pauw op het eindresultaat. Mag ook wel, want het ziet er echt fantastisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die figuren hadden toch zowel links als rechts geen ringvingers? Die bovenste pop heeft er namelijk rechts wel eentje.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:22:
Ziet er cool uit dat model bij de SE. Jammer dat hij slechts 7,5 centimeter groot is. Dat heb ik er ook weer niet voor over. Als je de PS3 pre-order kit haalt krijg wel een mooie steelcase.
Maar die pop die je bij de CE editie krijgt is toch iets van tegen de 30 centimeter (12"). Van een SE editie heb ik nog niets gehoord.
TheZeroorez schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:30:
Die figuren hadden toch zowel links als rechts geen ringvingers? Die bovenste pop heeft er namelijk rechts wel eentje.. :o
Volgens mij was het maar aan één hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben maar 1 hidden blade, 1 ringvinger mist dus,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Alleen bij 1 hand mist 1 vinger. De ringvinger als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

FeaR1986 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:38:
[...]

Maar die pop die je bij de CE editie krijgt is toch iets van tegen de 30 centimeter (12"). Van een SE editie heb ik nog niets gehoord.

[...]

Volgens mij was het maar aan één hand...
SE LE CE. Is volgens mij allemaal hetzelfde. Maar zowel bij de 360 als PS3 versie staat op de site dat het poppetje 3" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:49:
[...]

SE LE CE. Is volgens mij allemaal hetzelfde. Maar zowel bij de 360 als PS3 versie staat op de site dat het poppetje 3" is.
Ik weet toch zeker dat bij de CE-editie (Assassin's Creed CE) voor zowel de Xbox 360 als PS3 een figure zit van 12". Dus geen beeldje, maar een echte pop met beweegbare ledematen en met zwaarden die je in zijn handen kan zetten en met 4 werpmessen... :P

Edit:
Uit een van mijn posts een paar pagina's terug:

En dat lijkt me toch zeker geen 3" figuurtje...
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c361/Vash483/02.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 05-11-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2007/20071105.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0llo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-07 14:49
Is het altijd zo dat een pre-order pak ruim 2 maanden van te vore in de winkels ligt? Ik zag vandaag nog een pakket liggen voor de pc in winkel centrum hier..

teambitstorm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt steeds populairder inderdaad. Ik heb hem wel gekocht, puur om het vette doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

C0llo schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:09:
Is het altijd zo dat een pre-order pak ruim 2 maanden van te vore in de winkels ligt? Ik zag vandaag nog een pakket liggen voor de pc in winkel centrum hier..
2 maanden valt op zich nog wel mee naar mijn mening en is best standaard.

Iets van 5-6 weken geleden kon je al Ratchet and Clank SE pre-orderen bij de Intertoys, terwijl die game deze maand pas uitkomt.
Zelfde was het met Halo 3. Volgens mij had ik die doos met dat t-shirtje al dik 8-10 weken hier liggen voordat die game ook werkelijk uit was...
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:27:
Ik heb hem wel gekocht, puur om het vette doosje.
Wat heb ik gemist...?

Enige pakket wat ik ken is die CE. En daar zit een gewoon PS3 of Xbox 360 doosje in. Ik weet wel dat er voor de pc zo'n metal-case komt. Bedoel je die of weet jij ook iets over een vet doosje voor de console dat FeaR niet weet?

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 05-11-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Je kan de pre-order kit voor de 360/PS3 kopen voor 5 euro (die je dan weer als korting op de game krijgt), dat is zo'n metalen doosje inderdaad, erg fraai. Ondanks dat ik de game al online had besteld toch die pre-order kit gekocht (en uiteindelijk totaal toch nog goedkoper uit dan bij de Bart Smit :P) om het doosje, staat mooi te blinken in het DVD rek.

Afbeeldingslocatie: http://static.blogo.it/gamesblog/assassinscreedLimited.jpg

Incl. stripboekje en DVD (geen idee wat er op staat, maar goed :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy op 05-11-2007 20:03 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Man man man, wat een gave filmpjes weer allemaal thanks for the links guys!

Je moet toch gewoon verliefd worden op zo'n game (dont get me wrong) maar hier ga ik me echt HEEL erg mee vermaken! Gewoon de hele sfeer is zo goed neergezet...

Het hele free roam gebeuren en het beklimmen... wow! Na het zien van alle filmpjes van het begin tot eind krijg je steeds meer zin in 15 november! Het lijkt me zo tof om die missies nu zelf te gaan spelen zoals bv. montferrat.

Donnie heeft voor deze game zelfs een xboxje gekocht :D

p.s. kun je de game ook al ergens reserveren ofzo, zodat je zeker weet dat je hem kan ophalen met de release dag, of moet je hem hiervoor meteen preorderen???

[ Voor 13% gewijzigd door Donnie op 05-11-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

[TAG]Speedy schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:02:
Je kan de pre-order kit voor de 360/PS3 kopen voor 5 euro (die je dan weer als korting op de game krijgt), dat is zo'n metalen doosje inderdaad, erg fraai. Ondanks dat ik de game al online had besteld toch die pre-order kit gekocht (en uiteindelijk totaal toch nog goedkoper uit dan bij de Bart Smit :P) om het doosje, staat mooi te blinken in het DVD rek.

[afbeelding]

Incl. stripboekje en DVD (geen idee wat er op staat, maar goed :P)
Ik dacht dat die pre-order er alleen voor de pc was, want die pic die jij post is ook van de pc-versie.
Maar ik heb gewoon de normale versie besteld, maar zit nog wel te twijfelen om alsnog de CE-versie te nemen, want die figure is best wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Bij de MM hier in Groningen waren de pre-orders voor de PS3 ook in een metalen case verpakt.

(edit: het ging hier voor de duidelijkheid om de normale versie)

[ Voor 26% gewijzigd door Melniek op 05-11-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Melniek schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:01:
Bij de MM hier in Groningen waren de pre-orders voor de PS3 ook in een metalen case verpakt.
Ik woon gewoon in een klein k*tdorp met stadrechten en daar hebben ze helaas nogal vaker dat er special editions en dergelijke niet aankomen... helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 15e en 16e al vrij genomen :$
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.