AI wil ik in de final game wel eens zien, tot nu toe vindt ik ze eigenlijk te traag. Als ik een horde van mijn collega’s achter iemand aan zie rennen dan zou ik proberen die persoon te tackelen. En niet te wachten tot die persoon voorbij is om vervolgens bij de groep te voegen en ongeveer 3 passen achter hem te blijven lopen.Hasib schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:53:
Ziet er heel goed uit tot nu toe, graphics zijn prima.
AI lijkt me best goed en er wordt aan gewerkt, de guards kunnen ook klimmen en komen snel achter je aan.Over AI kun je eigenlijk pas echt iets zeggen als je zelf een paar uur gespeeld hebt.
Ik denk ook dat je zo'n game het beste met een controller kan spelen, ik denk dat het met toetsenbord niet zo makkelijk zal gaan.
Waar ik me wel vreselijk aan stoor is die compas, waarvoor is dat nodig eigenlijk?Het is veel leuker om zelf iemand te zoeken ipv zo''n gps systeem waarmee je precies kan zien op hoeveel meter afstand "william" zich bevindt.Het hetzelfde als bij oblivion, als het er is, maak je er automatisch gebruik van.Maar ze kunnen imo zulke dingen beter eruit laten.
Het feit dat de guards kunnen klimmen kan ik me wel gameplay technisch wel voorstellen maar is misschien ook wat onlogisch. Tenminste wanneer ze dezelfde trukjes kunnen uithalen als de speler. Ik zie iemand in een maliënkolder zonder training nog niet tegen een steile muur omhoog klauteren.
Wat betreft het compas kun je misschien beter wachten om erachter te komen of het toggle baar is of op de PC versie wachten. Volgens mij was dat de eerste mod die voor oblivion uitkwam ongeveer 30 minuten na de release.