Assassin's Creed Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.610 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:07

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:13:
Ik heb de 15e en 16e al vrij genomen :$
LOL...
Ikzelf ben al mijn dagen aan het opsparen voor als GTA 4 volgend jaar uit komt :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik heb volgens mij ontelbaar dagen over ofzo :')

Psst mario galaxy komt ook de 16e uit dus heb dat weekend echt wat te doen..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze game ziet er heel nice uit, ben benieuwd!

maar wat is de deal met die missende ringvinger? de hidden blade zit toch niet in zijn arm verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:45:
deze game ziet er heel nice uit, ben benieuwd!

maar wat is de deal met die missende ringvinger? de hidden blade zit toch niet in zijn arm verwerkt?
Altair mist zijn linker ringvinger. Dit komt voort uit een gebruik bij de Assassijnen waarbij een leerling bij wijze van loyaliteit en opoffering het topje van zijn ringvinger wordt afhakt. Als gevolg van dit toch wel gruwelijke gebruik krijgt hij messen die hij langs zijn armen kan uitschieten, een beetje a la Wolverine. Doordat deze messen in zijn mouwen zitten valt zijn wapenbezit niet op en kan hij zonder op te vallen zijn aanval voorbereiden en uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

FeaR1986 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:28:
[...]

LOL...
Ikzelf ben al mijn dagen aan het opsparen voor als GTA 4 volgend jaar uit komt :P
Same here,kan niet wachten. :D
Morgen haal ik mij een 360,natuurlijk ook voor andere games,maar Gta IV is 1 main reden. :*)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Altaïr is gebasseerd op een echt persoon een fotomodel om precies te zijn weet iemand wie dit is?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:19:
[...]

Ik dacht dat die pre-order er alleen voor de pc was, want die pic die jij post is ook van de pc-versie.
Maar ik heb gewoon de normale versie besteld, maar zit nog wel te twijfelen om alsnog de CE-versie te nemen, want die figure is best wel ok.
In de Ps3/360 metal pack zit idd een pc dvd rom..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/abbd1200fd2c32ab4a9e5a739fe6418f/thumb.jpg

OP de dvd-rom staan meerdere dingen..
Game music, als dit in game is dan zit het met de muziek wel goed, niet te druk.
Filmpjes, trailers, development diaries.
Een poster die je kan uitprinten op a4 of a3 formaat..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/46fae58741c2213953bda67c427658f3/thumb.jpg
Lost pages van de comic..
Paar mooie stukjes artwork..

En vast nog wel meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:36
Donnie schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:13:

p.s. kun je de game ook al ergens reserveren ofzo, zodat je zeker weet dat je hem kan ophalen met de release dag, of moet je hem hiervoor meteen preorderen???
ik heb een reservering gedaan op www.dimplus.nl

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Wat nieuwe footage van Assissins Creed. Voor de mensen die niet van spoilers houden, niet kijken!

http://www.youtube.com/wa...iew-new-ps3-game-footage/

Footage komt van de PS3 versie.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Ik hoop maar dat er ook een mooie CE voor de pc komt. Want ik wil ook zo'n pop/beeldje! Staat stoer naast mijn Nijntje spaarpot O+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Arx schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:39:
Wat nieuwe footage van Assissins Creed. Voor de mensen die niet van spoilers houden, niet kijken!

http://www.youtube.com/wa...iew-new-ps3-game-footage/

Footage komt van de PS3 versie.
Waarom speelt ze op een 360 dan?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Shiver23 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:08:
[...]

Casemod :Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
ik geloof nog steeds niet dat dat vrouwtje echt de producer is...... Ik zie haar op die leeftijd niet een team van 200 man aansturen en een verantwoordelijkheid van tientallen miljoenen nemen. (kan er natuurlijk helemaal naast zitten)

Maar bekijk het eens van deze kant (ik studeer al 7 jaar marketing): hoe zorg je gemakkelijk voor meer aandacht onder de doelgroep (die wss 90% of meer mannelijk is)? Ja, je laat een chick lekker die filmpjes presenteren!

even over de game: heb hem besteld en kan niet wachten! Al hoop ik dat het niet teveel gehyped is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:23:
ik geloof nog steeds niet dat dat vrouwtje echt de producer is...... Ik zie haar op die leeftijd niet een team van 200 man aansturen en een verantwoordelijkheid van tientallen miljoenen nemen. (kan er natuurlijk helemaal naast zitten)

Maar bekijk het eens van deze kant (ik studeer al 7 jaar marketing): hoe zorg je gemakkelijk voor meer aandacht onder de doelgroep (die wss 90% of meer mannelijk is)? Ja, je laat een chick lekker die filmpjes presenteren!

even over de game: heb hem besteld en kan niet wachten! Al hoop ik dat het niet teveel gehyped is.....
Misschien is zij één van die chicks die niet zeven jaar over een studie doet :P (nofi)

Ach, waarom niet, Ben Woldrig was voor zijn 18e ook al dik miljonair. Kansen krijg je niet, die creëer je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
TroonStaal schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:28:
[...]
Misschien is zij één van die chicks die niet zeven jaar over een studie doet :P (nofi)
Hooo, het zijn 2 studies he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:30:
[...]

Hooo, het zijn 2 studies he ;)
Dawissiknie :P...maar misschien dan nog, heeft zij ook twee studies gedaan binnen vier jaar :P

Genoeg over studies nu ;) Ik kan niet wachten tot de CE ook voor de pc verschijnt. Best jammer maar wel begrijpelijk dat men zich tegenwoordig gaat focussen op de consoles. Als de pc maar geen ondergeschoven kindje gaat worden. Aan de andere kant, tegen de tijd dat het op pc komt heb ik hopelijk wel een nieuwe bak.

Zijn er al updates op de Artifact? Heb thuis nog geen internet dus ik kan het niet zien. Hoop dat er nog wat meer muziekjes en wallpapers komen, da's wel tof en de muziek is ook wel mooi wat ik nu heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
ik denk dat je met console releases veel sneller geld ophaalt dan met PC releases. Gezien de piraterij op de PC vele malen groter is dan op de consoles vind ik het geen gekke keuze om eerst de console versie te maken.

Als je je bedenkt wat zo'n spel kost om te maken (200 mensen, 3.5 jaar, als die mensen allemaal 50.000dollar verdienen zit je al aan 87miljoen dollar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:29
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:57:
ik denk dat je met console releases veel sneller geld ophaalt dan met PC releases. Gezien de piraterij op de PC vele malen groter is dan op de consoles vind ik het geen gekke keuze om eerst de console versie te maken.

Als je je bedenkt wat zo'n spel kost om te maken (200 mensen, 3.5 jaar, als die mensen allemaal 50.000dollar verdienen zit je al aan 87miljoen dollar)
Dan ga je er alleen wel van uit dat er 200 mensen vol continu aan het spel zijn bezig geweest voor 3.5 jaar. Ik denk dat het realistischer is om te denken dat er gemiddeld genomen ongeveer 15 tot 20 mensen volcontinu bezig zijn en zeker geen 200. Een handleidingschrijver ga je ook niet vanaf dag een erbij betrekken. Beta testers ook niet, marketing lui ook niet.

Een gemiddelde laag opgeleide werknemer kost je zo al € 60.000. (loon, verzekeringen, ziektekosten, bureau, werkkleding e.d.) dus een game developer om nog maar niet te spreken van de managers en reclame lui zullen wat meer verdienen dan dat dus gok ongeveer 130.000 dollar per persoon per jaar. Gooi daar bovenop nog wat extra kosten en ik denk dat je ergens zo rond de 8 miljoen eindigt. Dat betekend dat je als developer nog steeds meer dan 195.000 units @ full price moet verkopen voordat het geintje winst gaat maken. Even er vanuit gaande dat er na aftrek van de productie kosten ongeveer 10% naar Microsoft gaat en 10% naar de verkopende en transporterende partij.

Als je rekent met 87 miljoen moeten ze minimaal in de top 10 komen van best verkochte video games voordat ze winst behalen en dat lijkt me financieel niet echt verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

ik heb de limited edition gepreorderd, zou ik daarbij ook de inhoud krijgen die in de pre order metal case zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

http://www.gametrailers.com/player/27509.html

Nog nieuwe info over het vechtsysteem. Dat icoon linksboven verandert blijkbaar van kleur:
- rood: guards of soldiers hebben u gezien
- geel: line of sight is gebroken (zoek rustige plaats zoals een bankje, steegje ...)
- blauw: de kust is veilig terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel nieuwe gameplay? Hoelang duurt het filmpje?

Zit weer op t werk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Zarkov schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:23:
[...]

Dan ga je er alleen wel van uit dat er 200 mensen vol continu aan het spel zijn bezig geweest voor 3.5 jaar. Ik denk dat het realistischer is om te denken dat er gemiddeld genomen ongeveer 15 tot 20 mensen volcontinu bezig zijn en zeker geen 200. Een handleidingschrijver ga je ook niet vanaf dag een erbij betrekken. Beta testers ook niet, marketing lui ook niet.

Een gemiddelde laag opgeleide werknemer kost je zo al € 60.000. (loon, verzekeringen, ziektekosten, bureau, werkkleding e.d.) dus een game developer om nog maar niet te spreken van de managers en reclame lui zullen wat meer verdienen dan dat dus gok ongeveer 130.000 dollar per persoon per jaar. Gooi daar bovenop nog wat extra kosten en ik denk dat je ergens zo rond de 8 miljoen eindigt. Dat betekend dat je als developer nog steeds meer dan 195.000 units @ full price moet verkopen voordat het geintje winst gaat maken. Even er vanuit gaande dat er na aftrek van de productie kosten ongeveer 10% naar Microsoft gaat en 10% naar de verkopende en transporterende partij.

Als je rekent met 87 miljoen moeten ze minimaal in de top 10 komen van best verkochte video games voordat ze winst behalen en dat lijkt me financieel niet echt verstandig.
allebei onze berekeningen zijn eigenlijk aardig fout. ik heb te snel gerekend omdat ze in een filmpje zeiden dat er een team van 200 mensen 3.5 jaar aan werkten maar dat is natuurlijk niet zo.

In jouw berekening is het dan weer zo dat je de marges van de verschillende partijen verkeerd schat denk ik (te laag).

maar dat het om veel geld en grote aantallen gaat is een ding dat zeker is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik geloof dat een gemiddelde next-game game 5 miljoen kost. Nu is AC een behoorlijke high-profile titel waardoor je al snel op het dubbele uit zou komen. Daarbij is het een multi-platform spel dus het zou me niet verbazen als het zelfs oploopt tot boven de 10 miljoen. Tel daarbij je marketingkosten nog bij op en het loopt aardig op.

Even een vraagje. Weet iemand welke winkels de pre-order kits hebben liggen voor de PS3 versie? Heb hier in Utrecht op HC even gecheckt maar niet te vinden. Ik weet bijv. dat de Toys-R-Us ze had, maar dat was nogal uit de richting.

[ Voor 26% gewijzigd door Shiver23 op 06-11-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:23:

Om dat te bedenken hoef je echt geen (7 jaar :P) marketing te hebben gestudeerd hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:29:
Veel nieuwe gameplay? Hoelang duurt het filmpje?

Zit weer op t werk :')
Buiten die info zit er eigenlijk weinig nieuws in hoor :) ik vind het wel leuk hoe je even kan onderduiken door gewoon op een bankje tussen de mensen te gaan zitten. Na de line of sight gebroken te hebben.
Het vechten is vooral dodge, counterattack, ... en niet hack n slash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 18:33
Ik vind die counterattack moves wel erg vet tbh.

Dat stukje in die haven dat hij gaat blocken en dat zwaard van die guard blokt en daarna een stoot in z'n maag geeft vind ik wel zo'n mooie move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Grappig om op de xbox site te zien dat al 22 man deze game spelen, en xbox points hebben ;) wss developers/beta testers ofzo!

http://www.mygamercard.ne...?gt=&g=358&z=&c=&x=17&y=2

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:08:
[...]

Hoe zie je dat het om de 360-versie gaat. Na een paar minuten staat er wel een button in beeld, maar ik kan daaruit niet opmaken of het gaat om een trigger van de Xbox 360-controller of dat het gaat om de R2/L2-button van de PS3...

Maar verder ziet het er wel goed uit, beetje duister maar dat doet de sfeer wel ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Op een gegeven moment staat er een TV met daarboven het bordje xbox360 te draaien (0:52). Maar verder zou de footage best van de PS3 versie kunnen zijn. Heel duidelijk is het niet.
En duister komt denk ik door het filmpje. Al zit er volgens mij wel het nodige verschil tussen de drie steden. Blauwig, duister en geelig.

[ Voor 84% gewijzigd door Shiver23 op 07-11-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er werd hier laatst gesproken over de ontwikkelkosten van een spel als AC. Volgens onze vrolijke vriend Yves Guillemot, baas van Ubisoft, kost een gemiddelde next-gen game tussen de 15 en 17 miljoen euro.
Multi-platform ontwikkelen voor PS3 en 360 kost slechts 10% meer dan voor één van beide consoles en voor een bruto marge van 22% moeten ze ongeveer 1,3 miljoen spelletjes verkopen.
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=30375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:56:
Er werd hier laatst gesproken over de ontwikkelkosten van een spel als AC. Volgens onze vrolijke vriend Yves Guillemot, baas van Ubisoft, kost een gemiddelde next-gen game tussen de 15 en 17 miljoen euro.
Multi-platform ontwikkelen voor PS3 en 360 kost slechts 10% meer dan voor één van beide consoles en voor een bruto marge van 22% moeten ze ongeveer 1,3 miljoen spelletjes verkopen.
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=30375
Denk dat ze in het geval van Assasins Creed die 1,3 miljoen wel gehaald gaat worden, dan reken ik voor het gemak voor beide consoles ook.
Worden dure tijden op games gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Laatst online: 14:29
Shiver23 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:42:
Ik geloof dat een gemiddelde next-game game 5 miljoen kost. Nu is AC een behoorlijke high-profile titel waardoor je al snel op het dubbele uit zou komen. Daarbij is het een multi-platform spel dus het zou me niet verbazen als het zelfs oploopt tot boven de 10 miljoen. Tel daarbij je marketingkosten nog bij op en het loopt aardig op.

Even een vraagje. Weet iemand welke winkels de pre-order kits hebben liggen voor de PS3 versie? Heb hier in Utrecht op HC even gecheckt maar niet te vinden. Ik weet bijv. dat de Toys-R-Us ze had, maar dat was nogal uit de richting.
De media markt in HC heeft er volgens mij een heleboel van liggen. Maar het zou kunnen dat dat alleen XBOX preorders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 15:29
Nieuwe (?) trailer via The Artefact. Hoe vet is dat, met die muziek erbij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Cascade schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:05:
Nieuwe (?) trailer via The Artefact. Hoe vet is dat, met die muziek erbij? :P
link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 15:29
Exclusive content voor mensen met de preorder box (en een logincode). Het verschijnt vast wel ergens waar je er zonder code bij kan.

Ok, so much for 'exclusive content for preorder box owners', stelletje bedriegers. Een van de eerste hits in google: http://gameinvasion.comca...screed_exclusive_16x9_012

Dit is de Comcast trailer voor GameInvasion. Weet niet hoe oud het is, kan al een keer langs zijn gekomen...

[ Voor 40% gewijzigd door Cascade op 07-11-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik kan echt niet wachten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zouden er al winkels zijn die hem hebben liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem

tot zover :+
Ik kan echt niet wachten gewoon :D

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:53:
Haha nee, de 13e shipt die pas in USA. Denk dat hij ook de 13e shipt hier in Europa dan he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:53:
Nee, op z'n vroegst komen ze 1 à 2 dagen voor de officiële release binnen bij de winkels.

Ik heb trouwens de Collectors Edition met statue van Altair gepre-orderd bij Dimension Plus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:57:
[...]

Haha nee, de 13e shipt die pas in USA. Denk dat hij ook de 13e shipt hier in Europa dan he ;).
Hrm, dacht dat hij hier de 13e uitkwam, is dus de 15e. Maar dan nog krijgt iedereen hem pas net van tevoren :P

* pagani heeft ook de CE ge-pre-ordered, maar of die er ook echt gaat komen...

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 08-11-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die het nog niet haden gelezen in het ps3 topic:

http://www.wehkamp.nl/w2/...ArtikelNummer=130208&ZM=1

actie bij wehkamp: € 45,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hoe zit dat met die levertijd.. kwil hem wel echt de 15e hebben! :Y

ik zie ergens staan "levertijd 1 week" en ergens anders "voorradige artikelen binnen 24 uur bezorgd"

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

En die vraag heb ik nou al 10 keer gesteld maar die wordt maar niet beantwoord ;)

Waar kan ik hem dus reserveren, en tegelijkertijd 100% zeker weten dat ik hem ook op die dag zelf op kan halen??? Please tell us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Heb hem bij Xboxhome besteld en die 'garanderen' dat je hem op de releasedag in de bus hebt liggen, CoD4 bij Zuiderpark games besteld en hetzelfde verhaal (die ligt dus morgen te wachten tussen de reclame folders, althans heb de bevestiging van ze gekregen dat hij verstuurd was :)). Zo zijn er nog wel meer webshops (zie ook www.budgetgaming.nl).

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 08-11-2007 15:19 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:57:
[...]

toch vreemd dat volgens kieskeurig sommige winkels hem al op voorraad hebben..

http://www.kieskeurig.nl/kopen/8C7652304592470EC12573800032229F.htm

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Zitter er weatheffects in de game? Dag- en nachtcyclus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Laatst online: 28-05 19:55
Goede vraag: nog niets over gezien of gehoord. Zou wel vet zijn, overdag sneaken is leuk maar 's nachts..... VET :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Goed issie heh vipertje ;) (typo btw: het is natuurlijk exclusive, en niet exlcusive :P)

Het volgende vond ik ook nog:

Assassin's Creed: 5 Reasons to Go Back to the Crusades

Ubisoft's acrobatic action-adventure breaks new ground left and right; here are the top five reasons you need to play it.

1. A Tale of Three Cities

You're not limited to one urban locale. Three major cities populate the game, and you'll have multiple assassination targets and investigations in each. Acre, Jerusalem and Damascus are modeled after their 12th century counterparts, with liberties taken to emphasize stealth and fun rather than history. Finding the highest vantage points in each will open up gameplay maps and missions. To get from one town to the next, you'll travel between the city gates on horseback along dangerous roads. The streets of each burg are dense and complex, with a huge variety of citizenry, mercenaries, soldiers and other honest (and not so honest) folk.

2. Acrobatic Assassination

Prince of Persia players will recognize the combat system in some ways. There are nice touches that allow for a quick combination of offensive and defensive moves -- anti-hero Altair can bounce swiftly from throwing knives to deflecting and countering attacks. Combat works side by side with the game's high-climbing navigation potential, and you can also pull off classic moves like the drop-down kill. That one has a bad side effect: namely being stranded in a sea of enemies. Better to use the retractable stealth blade quietly and get away clean.

3. Medieval Parkour

Anyone who saw the Bond flick Casino Royale knows parkour; it's the free-running city sport originated in Paris, and it's also a good way to describe the exploration in Assassin's Creed. Since we first saw the game we've been in love with the ability to climb and jump on any surface large enough to grab a finger or foothold, and in practice the sense of total freedom is even more impressive. Simple analog stick movements do it all. You won't want to navigate a game city in the same old way after you get a feel for this one.

4. More Than Meets the Eye

Look beyond the confines of the game's three cities and you'll see a few odd things about the story told within Assassin's Creed. For one, there are those decidedly electronic HUD displays and the weird references to modern technology that you'll see when pausing the game. Combat also displays some techno-flourishes, and there are other telltale signs that your character isn't merely an assassin during the days of the Third Crusade. We can't tell you the real nature of the truth, but it is out there.

5. Social Standing

Not only will your own position within society increase simply by owning one of the fall's best games, your avatar Altair's position within society will constantly rise and fall during the storyline. Your standing can change during the course of any of the investigations that lead to assassination missions; these often require less than desirable actions like pickpocketing and roughing up informants. Guards can see your devilish actions or be informed of them; instead of running openly you'll have to move slowly among the crowd, perhaps posing as if in prayer to deflect attention, or even grabbing a seat on a bench between good citizens to hide while the guards dash by.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:58:
[...]
Ik heb trouwens de Collectors Edition met statue van Altair gepre-orderd bij Dimension Plus :9~
Statue, statue... het is een plastic action-figure met beweegbare ledematen en losse wapen.
Dus statue is wellicht wat overrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Heb hem zojuist besteld bij Wehkamp voor een luttele € 44.99. Scheelt me weer € 25,-. Hoop alleen dat Wehkamp er niet op terugkomt ofzo...

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem net ook besteld bij Wehkamp.. nu maar hopen dat ie ook echt de 15e op de deurmat ligt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
deze game was me doordat ik de releases niet echt meer volg niet opgevallen tot 2 weken terug en daar ben ik maar blij om ook, want nu hoef ik maar heel ff te wachten tot ie uit is ;)

ga em zelf gelijk halen maar zal moeten wachten tot mn verjaardag om hem te spelen. Gelukkig ben ik het weekend lekker vrij, zaterdags naar het casino en zondag lekker de hele dag gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
Hmm, misschien heel stom vraagje. Maar hoe zit het precies met zo'n pre-order van bijv. AC?

Ik lees en zie overal de steel case met boekje (comic) en PC DVD-ROM met diverse extra's. Als je deze aanschaft bij bijv. de MM/FRS/<insert store>, hoe krijg je dan uiteindelijk de game?

Haal je deze game dan gewoon normaal in de winkel met dan nog een normaal PS3 doosje, deze kan dan vervolgens je in 'super mooie' steel case bewaren?

Er is dus een pre-order box voor verschillende platformen? Of gewoon 1 soort voor PC/PS3/XBOX (wat mij waarschijnlijker lijkt... :?).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Voor de mensen die in Den Haag wonen, morgen opent er een nieuwe game shopt hier, en deze aanbieding geld dan! Ik ga naar de opening, en ga hem zeker bestellen!!! (+ dat je zeker weet dat je hem dan hebt!)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemania.be/images/Banner_AssassinsCreed.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemania.nl/Content/images/ACreed_stunt_nl.jpg

p.s. nee ik heb geen aandelen daar maar het leek mij wel een gave aanbieding!

[ Voor 23% gewijzigd door Donnie op 09-11-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 18:33
Wauw een Assassin's Creed drankje. Zou je die ook in 6-pack kunnen kopen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ok, hier komt mijn domme vraag van de dag. Kan ik ook een pre-order kit kopen zonder uiteindelijk het spel daar te halen? Ik heb hem besteld via Wehkamp maar heb best een paar euro over voor dat tinnen blik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

InsjaHH schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:51:
Hmm, misschien heel stom vraagje. Maar hoe zit het precies met zo'n pre-order van bijv. AC?

Ik lees en zie overal de steel case met boekje (comic) en PC DVD-ROM met diverse extra's. Als je deze aanschaft bij bijv. de MM/FRS/<insert store>, hoe krijg je dan uiteindelijk de game?

Haal je deze game dan gewoon normaal in de winkel met dan nog een normaal PS3 doosje, deze kan dan vervolgens je in 'super mooie' steel case bewaren?

Er is dus een pre-order box voor verschillende platformen? Of gewoon 1 soort voor PC/PS3/XBOX (wat mij waarschijnlijker lijkt... :?).
De FRS vertelde mij dat ze wanneer je zo'n box hebt, ze 1 exemplaar speciaal voor jou binnen krijgen. Je hebt dus gegarandeerd een AC exemplaar. Bij de FRS in Almelo hadden ze alleen voor de 360 versie een pre-order box liggen trouwens. Bij de PS3 afdeling stonden geen boxen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik geloof niet meer in pre-orders. Doe het nooit meer.
Meestal draait het er op uit dat iedereen al speelt, en degenen met de preorders naast de pot pissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
Shiver23 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:04:
Ok, hier komt mijn domme vraag van de dag. Kan ik ook een pre-order kit kopen zonder uiteindelijk het spel daar te halen? Ik heb hem besteld via Wehkamp maar heb best een paar euro over voor dat tinnen blik.
tuurlijk, gewoon nooit je spel ophalen, er wordt geen naam of iets gevraagd dus dat kan zeker.

als je niet voor datum X komt verkopen ze het spel gewoon, staat meestal bij de info in je pre-order doosje

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
is er ook al meer bekend over het achter grond verhaal ? tijdreizen of wat dan ook aangezien er veel technische elementen en verwijzingen zijn in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt, er zijn wel wat spoilers bekend maar ik weet niet of het waar is..

spoiler:
Het schijnt dat je een een afstammeling van jezelf speelt, dus je overoveroveroveroverovergroot opa ofzo, en dat dat dan in je DNA zit. Je schijnt 1 of andere machine in te gaan in de toekomst, en dat je hierdoor teruggaat naar het verleden.

Weet niet of het echt waar is mgoed dat is iets wat ik heb gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Smoonshine schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:05:
[...]

De FRS vertelde mij dat ze wanneer je zo'n box hebt, ze 1 exemplaar speciaal voor jou binnen krijgen. Je hebt dus gegarandeerd een AC exemplaar. Bij de FRS in Almelo hadden ze alleen voor de 360 versie een pre-order box liggen trouwens. Bij de PS3 afdeling stonden geen boxen.
Afaik is de box voor de PS3 en de Xbox2. Voor de pc weet ik het niet. Maar omdat het maar vijf euro was heb ik 'm toch maar gewoon meegenomen. Want het staat nu eenmaal stoer, zo'n blikje :+

Verder worden er geen namen genoteerd, waarschijnlijk kan je met dat blik gewoon naar de kassa waarmee je korting kan krijgen als het spel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
GameInformer heeft een review geplaatst:

http://gameinformer.com/N...E49B93A.htm?CS_pid=200232

Maakt me nu al heel wat minder zorgen over eventueel teveel bugs en gameplaymankementen in de game.

Ga deze ook maar reserveren voor 15 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Smoonshine schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:05:
[...]

Die box is gelijk, heb de mijne (x360) gehaald bij Bart Smit (ook in Almelo :P) en even naar de PS3 doosjes gekeken en die zijn gelijk. Staat ook geen verwijzing naar het systeem op de bon voor zover ik zie.

Vervolgens de game online besteld ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy op 09-11-2007 12:01 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:55:
En die vraag heb ik nou al 10 keer gesteld maar die wordt maar niet beantwoord ;)

Waar kan ik hem dus reserveren, en tegelijkertijd 100% zeker weten dat ik hem ook op die dag zelf op kan halen??? Please tell us...
Oa Bart Smit, BOL.com brengen hem uit op de 15e en krijg je em ook thuis. (alleen bij CoD staat er nog 2 tot 4 werkdagen voor na release date van vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
stp_4 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:51:
Heb hem zojuist besteld bij Wehkamp voor een luttele € 44.99. Scheelt me weer € 25,-. Hoop alleen dat Wehkamp er niet op terugkomt ofzo...
Ik keek net op de Wehkamp site, maar inmiddels staat ie erop voor 59,99 :9.. Damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

zwAf schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:42:
[...]

Ik keek net op de Wehkamp site, maar inmiddels staat ie erop voor 59,99 :9.. Damn
En bij mijn bestelling staat geen levertijd meer. Het zal toch niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:45:
[...]

En bij mijn bestelling staat geen levertijd meer. Het zal toch niet....
Shiver, de PS3 versie staat er nog steeds voor 45,- hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
Iemand al een idee over de knoppenindeling in de PC-versie? Toetsenbord/muis maakt de toewijzing van knoppen aan lichaamsdelen (knop apart voor vrije hand etc.) vrij lastig verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk lopen met de pijltjes, links en rechtermuisknop voor linker en rechter handen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
Weet iemand misschien hoe het zit met het saven in AC? Zijn er vaste punten in de wereld waar je kan saven, bepaalde punten gedurende het verhaal of kan je op elk willekeurig moment saven via het menu? Daar ben ik toch wel heel benieuwd naar eigenlijk, maar ik kon het zo gauw nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is volgens mij nog niks over bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:33:
Ik denk lopen met de pijltjes, links en rechtermuisknop voor linker en rechter handen?
En trappen geven dan bijvoorbeeld? T lijkt allemaal een beetje consolegericht, namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zojuist de preorder kit opgehaald. Mooi doosje. Nummertje erop. Laat maar komen!
(Eerst COD4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag ze bij de media markt liggen voor €5 +) volop in voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Klopt als een bus, hier MM Den Haag nog pakweg 4 stuks liggen. Zojuist eentje gehaald en mja ach, 't ziet er leuk uit :9. Ben veel meer benieuwd naar het spel, maar nog even doorbijten! Hier werd er tegen me gezegd dat je 'm niet pre-ordered of zoiets dergelijks, dus je bent nog steeds vrij om ergens anders 'm te halen. Je betaalt alleen de 5 euro.

PS ik zag nog een hele hoop COD4 liggen voor de mensen die toevallig deze zochten, release datum was voor vandaag meen ik?

[ Voor 20% gewijzigd door InsjaHH op 09-11-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag even bij de MM in Ede geweest. Geen pre-order kit kunnen ontdekken bij de PS3 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:08:
Vanmiddag even bij de MM in Ede geweest. Geen pre-order kit kunnen ontdekken bij de PS3 games.
Ik had even nagevraagd bij een medewerker, ze lagen verstopt opgesteld in een hoekje *tegenover* de wand met PS3 games, gewoon op de onderste plank :9. Kwam omdat de doos te groot was waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:41:
[...]

Ik had even nagevraagd bij een medewerker, ze lagen verstopt opgesteld in een hoekje *tegenover* de wand met PS3 games, gewoon op de onderste plank :9. Kwam omdat de doos te groot was waarschijnlijk.
lol, ik heb zo'n beetje overal gekeken. toch niet goed genoeg dus ;)
wilde F1 C.E. en die pre-order halen, maar F1 hadden ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Donnie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:26:
Voor de mensen die in Den Haag wonen, morgen opent er een nieuwe game shopt hier, en deze aanbieding geld dan! Ik ga naar de opening, en ga hem zeker bestellen!!! (+ dat je zeker weet dat je hem
Als ze hetzelfde beleid voeren als hier in Vlaanderen (het is oorspronkelijk een Vlaamse keten) dan is de komst van die shop weinig om blij om te zijn :o

Heb je enig idee wat het je zal kosten uiteindelijk ? Ik ben eens benieuwd naar hun Nederlandse prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:18:
lol, ik heb zo'n beetje overal gekeken. toch niet goed genoeg dus ;)
wilde F1 C.E. en die pre-order halen, maar F1 hadden ze niet.
Oh let wel, mijn quote ging over MM Den Haag he, misschien doen ze 't in Ede wel totaal anders :9 (of hadden ze hem niet hehee ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik heb hem vandaag bij GameMania besteld, zie bovenstaande post met de aanbieding! Ik krijg zelfs netjes een smsje alsie binnen is ;) Wat een service!!!

Don zegt: Laat maar komen die shizzle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 22:25

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Om te voorkomen dat hier een warez-discussie losbarst, haal ik dit even weg

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 11:13 ]

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stijl van het poppetje wat je bij een van die packs kunt krijgen doet me sterk denken aan de heroclix die je vroeger wel zag. Dat zijn over het algemeen circa 15 cm hoge action figuren met losse kleding en wapens en beweegbare ledenmaten.

Verder was de producent van heroclix ook niet te beroed om relatief kleine oplages te maken, dus ik kan me best voorstellen dat ze dat alteir figuurtje hebben gemaakt, maar dan met een ander voetstuk.

Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar als het zo is dan zijn dat behoorlijk degelijke producten. met erg veel oog voor detail.

hier overgens een voorbeeld van hoe die heroclix er dan uitzien: http://www.drosi.de/md/md2003_054c.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, als je zo'n pre-order doos hebt gekocht vinden ze uit waar je woont en komen ze je dwingen om het spel te kopen! :P
Maar ff serieus, ik heb al een paar weken geleden dat tinnen doosje gekocht bij de MM gekocht en ik hoefde verder niks achter te laten wat betreft reserveringsgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
MEGASPOILER! (bevat link)

spoiler:
http://video.google.nl/vi...f+Assassin%27s+Creed&so=1
Part 1 t/m 6. Goed voor ruim 45 minuten ingame footage

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik sta echt best verstelt van deze game.
Het ziet er echt heel goed uit, het verhaal had ik niet verwacht dat het zo zou lopen,kan mede komen dat ik een hele tijd niks over deze game gelezen heb.
Maar het is zo lekker om van dak naar dak te springen,mensen afte luisteren,zakkenrollen,slaan,afmaken.
Die xbox360 kan echt helemooie plaatjes op het scherm toveren! _/-\o_

Ik ga weer lekker verder spelen!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeiedag hoe komen ze aan dit soort beelden :?

spoiler:
de speculaties over het futuristische aspect van Assassin's Creed zijn nu iig bevestigd..

EDIT: kheb net gelezen dat Ubisoft de beelden zelf heeft gepubliceerd :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik darkphoenix zo hoor lijkt het erop dat er al exemplaren circuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad..
darkphoenix verklaar je nader! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

darkphoenix schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:56:
Ik sta echt best verstelt van deze game.
Het ziet er echt heel goed uit, het verhaal had ik niet verwacht dat het zo zou lopen,kan mede komen dat ik een hele tijd niks over deze game gelezen heb.
Maar het is zo lekker om van dak naar dak te springen,mensen afte luisteren,zakkenrollen,slaan,afmaken.
Die xbox360 kan echt helemooie plaatjes op het scherm toveren! _/-\o_

Ik ga weer lekker verder spelen!
Waarom heb jij al AC en moeten wij wachten tot de release? ;)

* Arx wil ook AC hebben. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:16:
Als ik darkphoenix zo hoor lijkt het erop dat er al exemplaren circuleren.
misschien omdat hij al op nieuwsgroepen staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Er is een versie uit op de illegale markt, ja. Ik wacht lekker tot hij in de winkel is... als ik een spel koop heb ik er veel meer plezier van dan dat k hem gewoon ff snel download en speel om maar de eerste te zijn.

* Dennahz koopt hem pas in december als hij Bioshock uit heeft.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speeder1988 schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:22:
[...]

misschien omdat hij al op nieuwsgroepen staat ;)
Dat probeerde ik te impliceren. Sssst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb bij de Mediamarkt zelf ook dat doosje los gehaald :P En via internet de normale editie besteld (X360, €49.99).

Waarom jij hem in godsnaam bij de Wehkamp besteld is me echt een raadsel :P Stelletje afzetters daar..

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2007 11:30 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Ik heb hem origineel, via via ;) Spel is geweldig I love this shit! Dat die 360 zulke beelden kan showen OMFG!

Zware maand, met cod 4 kane and lynch, ace combat 6 en feyenoord - ajax :)

Plaatje voor de mensen die anders weer huilen over het eeuwige warez gezeik.

Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/7509/coverhe6.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door PacinoAllstars op 11-11-2007 11:34 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.