Assassin's Creed Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.609 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Angeloonie schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:29:
[...]

Ik heb bij de Mediamarkt zelf ook dat doosje los gehaald :P En via internet de normale editie besteld (X360, €49.99).

Waarom jij hem in godsnaam bij de Wehkamp besteld is me echt een raadsel :P Stelletje afzetters daar..
Omdat de PS3 versie daar 45 euro kost.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:29:
[...]

Ik heb bij de Mediamarkt zelf ook dat doosje los gehaald :P En via internet de normale editie besteld (X360, €49.99).

Waarom jij hem in godsnaam bij de Wehkamp besteld is me echt een raadsel :P Stelletje afzetters daar..
Daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kben dus niet de enige die bij Wehkamp heeft besteld.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:20:
inderdaad..
darkphoenix verklaar je nader! ;)
tja ik heb hem al gekocht alleen kon ik hem niet laten ff alsvast uit te proberen...

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:14

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ohja, de PS3 krijgt hem ook :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

offtopic:
Ik hoop dat je Xbox niet oververhit raakt met al die mooie beelden die de Xbox maakt. :+

Grapje. ;)

Ik vraag me af waar je AC al kunt kopen?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
PacinoAllstars schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:31:
Ik heb hem origineel, via via ;) Spel is geweldig I love this shit! Dat die 360 zulke beelden kan showen OMFG!

Zware maand, met cod 4 kane and lynch, ace combat 6 en feyenoord - ajax :)

Plaatje voor de mensen die anders weer huilen over het eeuwige warez gezeik.

[afbeelding]
Welke via via was dat?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
Weet iemand al wanneer de PC-versie gereed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk ergens in 2008 helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

H004 schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:23:
Weet iemand al wanneer de PC-versie gereed is?
Volgens mij komen alleen de console versies dit jaar uit, en moet de PC versie in januari in de schappen liggen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

PacinoAllstars schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:31:
Ik heb hem origineel, via via ;) Spel is geweldig I love this shit! Dat die 360 zulke beelden kan showen OMFG!

Zware maand, met cod 4 kane and lynch, ace combat 6 en feyenoord - ajax :)

Plaatje voor de mensen die anders weer huilen over het eeuwige warez gezeik.

[afbeelding]
WHAAA lucky basterd! :D
Kan niet wachten om het spel op te halen!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die pre-order box ook ergens online te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 00:21
Zosas schreef op zondag 11 november 2007 @ 09:38:
MEGASPOILER! (bevat link)

spoiler:
http://video.google.nl/vi...f+Assassin%27s+Creed&so=1
Part 1 t/m 6. Goed voor ruim 45 minuten ingame footage
spoiler:
WOOOW!!! Het verhaal is zelfs nog véél beter! Dit zou ik zelf nog wel mogelijk achten in de toekomst... we hebben immers al een ''spoor'' ontdekt m.b.v. helderzienden en in de zin van telepathie... en dit verhaal met genen waar nog een verhaal van voorvaderen in zit vind ik écht goed bedacht.

Jammergenoeg is het wachten op eind Januari/begin Februari volgend jaar voor mensen met een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Iedereen het liedje van Brainpower & Intwine al gehoord/gezien dat ze hebben gemaakt voor Assassin's Creed? :P Ik vind 'm wel cool geworden, alhoewel het wel erg veel weg heeft van Linkin Park (rapper, zanger, dj).

Brainpower & Intwine - The Chosen:

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Gebruik even spoilers ofzo mensen :/ echt lame als je zonder spoilers over het verhaal gaat praten.

^ Wel vet nummer van Intwine.

[ Voor 14% gewijzigd door Avalaxy op 11-11-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:28:
[...]

spoiler:
WOOOW!!! Het verhaal is zelfs nog véél beter! Dit zou ik zelf nog wel mogelijk achten in de toekomst... we hebben immers al een ''spoor'' ontdekt m.b.v. helderzienden en in de zin van telepathie... en dit verhaal met genen waar nog een verhaal van voorvaderen in zit vind ik écht goed bedacht.

Jammergenoeg is het wachten op eind Januari/begin Februari volgend jaar voor mensen met een PC.
Anders verklap je dat even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik kan echt niet wachten op deze game! Mede hierdoor en samen met Mass Effect denk ik dat ik deze maand pas echt zal weten waarom ik mijn 360 gekocht heb :)

Het vechten lijkt mij het minst realistisch wanneer je vecht met meerdere vijanden tegelijk. Maar moesten ze allemaal tegelijk aanvallen, maak je toch geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 00:21
Als je nieuwsgierig bent, bekijk de ge-quote post van mijn vorige post dan maar eens, zeker de moeite waard!

Nu ik dit gezien heb, heb ik hem maar eens ge-pre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
hmpf een of anderre engelsman uit mn friendlist zit de hele dag t spel al te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Wat is uberhaup het verschil tussen de pre-order versies? Ik heb laatste zo'n steelcase bij de MM meegenomen, maar hoe weet ik welk versie ik heb? Wil AC namelijk voor de PS3 halen, en dan is het wel zo mooi als ik ook de PS3 pre-order versie zou hebben.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Winkels of iets dergelijks die de game eerder verkopen of waar hij contacten heeft, kan ook een reviewversie of iets dergelijks zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Óf hij kan ook gewoon een vent zijn en zeggen dat ie 'm via Usenet heeft ofzo, ik heb 'm namelijk in m'n friendslist staan :9 . Ik haal m'n games ook via minder legale wegen, maar ik geef 't gewoon toe.

Gozert, mocht je 'm deze keer wél gewoon legaal hebben, dan heb ik natuurlijk niets gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:43:
Óf hij kan ook gewoon een vent zijn en zeggen dat ie 'm via Usenet heeft ofzo, ik heb 'm namelijk in m'n friendslist staan :9 . Ik haal m'n games ook via minder legale wegen, maar ik geef 't gewoon toe.

Gozert, mocht je 'm deze keer wél gewoon legaal hebben, dan heb ik natuurlijk niets gezegd ;)
hij heeft er een foto van gemaakt om warez gezeur te voorkomen... neem dus aan dat je niets gezegd hebt ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje naief? Zo'n foto kan je overal vandaan halen :z Maar boeie waar ie ze spul vandaan haalt, 't gaat om de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Rafe schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:36:
[...]

Winkels of iets dergelijks die de game eerder verkopen of waar hij contacten heeft, kan ook een reviewversie of iets dergelijks zijn ;).
Hmm ik hoopte dat hij morgen al ergens op te halen viel. Hoop dat hij nog verteld waar.

[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 11-11-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 13:41
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:01:
Beetje naief? Zo'n foto kan je overal vandaan halen :z Maar boeie waar ie ze spul vandaan haalt, 't gaat om de game ;)
Vele winkels zullen het spel waarschijnlijk al hebben. Logistiek is het niet te doen om te zorgen dat de winkels pas de 14e de games in huis hebben. Regels zeggen alleen dat ze deze nog niet mogen verkopen.... via via is dus makkelijk te raden....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
inderdaat dat sommige winkels hem al binnen hebben ;)
ik wacht lekker tot donderdag dan komt wehkamp langs

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Nu ik ff een stukje van 't begin van de game heb gezien is mijn anticipatie wel voor deze game wel vertienvoudigd. Damn wat kewl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
ElBarto schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:32:
Wat is uberhaup het verschil tussen de pre-order versies? Ik heb laatste zo'n steelcase bij de MM meegenomen, maar hoe weet ik welk versie ik heb? Wil AC namelijk voor de PS3 halen, en dan is het wel zo mooi als ik ook de PS3 pre-order versie zou hebben.
Geen verschil voor zover ik weet, puur gewoon een leuk metalen case met wat extra's zeg maar. Je bent ook niet tot iets verplicht bij een bepaalde partij om de game te halen :).

Binnenkort maar de MM een beetje in de gaten houden, je weet maar nooit :9.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:48
InsjaHH schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:59:
[...]

Geen verschil voor zover ik weet, puur gewoon een leuk metalen case met wat extra's zeg maar. Je bent ook niet tot iets verplicht bij een bepaalde partij om de game te halen :).

Binnenkort maar de MM een beetje in de gaten houden, je weet maar nooit :9.
m2 kan gewoon niet wachten op deze game.. haah.. ik zal de winkels ook nauw in de gate houden.. :*)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Arme arme PC gamers :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Avalaxy op 11-11-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Ach maak je om ons maar geen zorgen... vooralsnog blijven we wel zoet met

F.e.a.r Persus mandate
the Witcher
Empire Earth III
Supreme Commander Forged Alliane
dankzij 1911, al Crysis
Hellgate London
CoD4
HL2 Epi2
Team frotress 2
world in confliect en weet ik veel wat nog meer recent is verschenen.
Bovendien dien zijn we het wel inmiddels gewend.. --> GTA3 , GTA3: VC, GTA3: SA en waarschijnlijk ook GTA4...

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er zit gewoon weinig geld in PC games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
T#ring wat is dit spel mooi. Dit wordt mijn Kerst kado :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Shiver23 schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:24:
Er zit gewoon weinig geld in PC games.
Wat een uitspraak...wat een kennis.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
UgotHeinzzd schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:50:
[...]

Bron? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Guys kunnen we svp weer ontopic! Dit gaat nergens meer over!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

offtopic:
Waarom quote je mij?
Bedoelde ermee dat zijn uitspraak op 0 gebaseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die pre-order box ook ergens online te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Behalve dat ik graag een beetje mag stoken zou ik best wat bronnen kunnen zoeken over PC games en hoeveel die verkocht worden, maar het blijft toch lastig vergelijken omdat je vaste kosten (licentiekosten) om voor een console uit te geven e.d. ook wel hoger liggen. Na een kleine zoektoch worden niet echt aantallen uitgegeven voor PC games.

Behalve dat er waarschijnlijk minder mensen zijn met een high-end pc die de nieuwste zware games goed kunnen draaien, dan next-gen consoles is piraterij bij PC games ook een groter probleem. Het feit dat de duurste games alleen of eerst naar de consoles komen zegt op zich wel genoeg. Crysis misschien daar gelaten. Crytek moet het toch meer hebben van de verkoop van hun engine dan van de verkoop van het daadwerklijke spel, dus die situatie zit anders.

En nu weer terug naar het topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 12-11-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:32
Shiver23 schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:58:
Het feit dat de duurste games alleen of eerst naar de consoles komen zegt op zich wel genoeg. Crysis, UT3, HL2, CoD4, Company of Heroes, Quake Wars, TF2, Bioshock, Stalker etc etc misschien daar gelaten.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
nog 4 dagen en dan!!
Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/6yojxxh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:17

Vrijdag

De Zwarte

:D !

Van de week nog even bij de Gameshop in Den Haag langsgeweest, daar hadden ze dus die pop staan. Ziet er erg mooi uit!
Helaas voor de pc nog een dikke drie maanden wachten ofzo. Ik zou er bijna een PS3 voor kopen :9. Nee, dat lieg ik, voor Silent Hill 5, dáár zou ik een PS3 voor kopen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Daar staan 2 PC exclusieve spellen tussen waarvan metname Stalker zeker geen dure game is. In de regel komen de games die het duurste zijn om te maken naar tenminste naar de consoles. Dat zegt mij dat daar meer geld te halen valt. Dat is alles wat ik er over zeg. Er zijn een paar genre's die het goed doen op PC. Metname strategy en MMORPG en vooral in de laatste zit een hoop geld ivm abonnementskosten. Maar verder...

Over AC:
Game design director Max Beland describes Assassin's Creed's free-running system as similar to a racing game - hold one button down for Altair's acceleration and hold another down for his turbo. The result is a madcap scramble up walls, over beams and across rooftops.
Toch zeer benieuwd hoe dit uitpakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 12-11-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Shiver23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:10:
[...]

Over AC:

[...]

Toch zeer benieuwd hoe dit uitpakt.
Lastig.... :)
Ziet er ultiem vet uit over de daken rennen maar heb al zo vaak gehad dat die ergens vanaf springt of een muur jump maak terwijl ik dat helemaal niet wil.

Combat vindt ik ook nog vrij lastig, mannetjes staan echt overal om je heen en mannetje die vanachter aanvallen moet je counter atacken door snel te reageren maar het lijkt wel alsof dit niet helemaal goed reageert. Kan aan mij liggen.

Maar o wat zijn die steden vet en reageert de "crowd" realtische. Best looking 360 game tot nu toe.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
UgotHeinzzd schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:50:
[...]

Activision
Six Month Ended in 2007/09/30 (unit:1000USD)
PS2 265427 39%
PS3 36615 5%
Wii 45814 7%
360 208693 31%
PC 28363 4%

EA
PS2 134000
PS3 28000
Wii 88000
360 265000
PC 169000 (The Sims)

Trek je conclusies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Zodra iemand hem spot, gooit het in de groep! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfelde enorm om Assassin's Creed te halen, mede doordat er zo weinig bekend was over de PS3 versie, maar ik lees dat er tussen de 360 en de PS3 versie nagenoeg geen verschil zit (in performance). Heeft iemand hier al de PS3 versie gespeeld (ja het is nog een beetje te vroeg, maargoed) en wat kan je er over zeggen?

Dus ik denk dat ik 'm voor de PS3 ga halen, bij de MM gaat ie 49 euro kosten las ik in de folder, hopelijk hebben ze 'm al een paar dagen van tevoren liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Zo jammer dat de PC versie weer op zich moet laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:03:
Ik twijfelde enorm om Assassin's Creed te halen, mede doordat er zo weinig bekend was over de PS3 versie, maar ik lees dat er tussen de 360 en de PS3 versie nagenoeg geen verschil zit (in performance). Heeft iemand hier al de PS3 versie gespeeld (ja het is nog een beetje te vroeg, maargoed) en wat kan je er over zeggen?

Dus ik denk dat ik 'm voor de PS3 ga halen, bij de MM gaat ie 49 euro kosten las ik in de folder, hopelijk hebben ze 'm al een paar dagen van tevoren liggen!
Geld die 49 euro ook voor de X360 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Gister een aantal uur gespeeld, valt spontaan de X360 uit.. Zet de X360 weer aan en het was zo ver: 3 rode ringen. Na ruim 2-3uur kloten werkt het apparaat weer, echter schrok ik wel even. Game ziet er echt fantastisch uit, heb niets te melden... Anderen die het hebben gespeeld klagen over de controle van Altair, soms doet freerunning vreemd, ik denk dat dat sterk afhankelijk is van hoe gewend je bent aan de controls.

(Voor de geinstresseerde: heatgun truuk, had al eerder last van artifacts, heb geen garantie meer ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

ehoutgast schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:55:
[...]

Activision
PS2 265427 39%
PS3 36615 5%
Wii 45814 7%
360 208693 31%
PC 28363 4%

EA
PS2 134000
PS3 28000
Wii 88000
360 265000
PC 169000 (The Sims)

Trek je conclusies..
Als de gene die de opmerking plaatste ook gelijk een onderbouwing gegeven had, dat was mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
UgotHeinzzd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:24:
[...]

Als de gene die de opmerking plaatste ook gelijk een onderbouwing gegeven had, dat was mijn punt.
Geloof dat activision de aangegeven periode bijna niks hebben uitgebracht, daarnaast zijn er nog meer uitgevers dan alleen EA en activision. (Vivendi bijv met orange box) en geloof dat WoW ook nog steeds goed verkoopt(even geen idee welke uitgever)

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 12-11-2007 10:32 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vraag me af wanneer Wehkamp ze gaat versturen :P

(PS3 versie - 45eurries)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Nhaixatael schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:32:
[...]

Geloof dat activision de aangegeven periode bijna niks hebben uitgebracht, daarnaast zijn er nog meer uitgevers dan alleen EA en activision. (Vivendi bijv met orange box) en geloof dat WoW ook nog steeds goed verkoopt(even geen idee welke uitgever)
Blizzard. En wat te denken van Ubisoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:09:
[...]
Geld die 49 euro ook voor de X360 versie?
In de MM Leeuwarden staat zelfs alleen de X360 versie in de folder, voor die prijs inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:44:
[...]

In de MM Leeuwarden staat zelfs alleen de X360 versie in de folder, voor die prijs inderdaad.
oke thnx zal zo ff gaan bellen met de lokale mm hier ofdat ze hem al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:58:
[...]
oke thnx zal zo ff gaan bellen met de lokale mm hier ofdat ze hem al hebben.
Ok, ben benieuwd, de PS3 en 360 versie waren idd allebei 49 euro... Weet alleen niet of het voor alle filialen geldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:16:
[...]

Ok, ben benieuwd, de PS3 en 360 versie waren idd allebei 49 euro... Weet alleen niet of het voor alle filialen geldt...
MM Alexandrium neemt in ieder geval niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:50:
[...]

MM Alexandrium neemt in ieder geval niet op.
Gek he op maandagochtend ;)

De Collector's Edition is betaald aan dimplus, nu afwachten of ik hem ook daadwerkelijk krijg :P

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 12-11-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
johnnyv.nl schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:54:
[...]

Gek he op maandagochtend ;)

De Collector's Edition is betaald aan dimplus, nu afwachten of ik hem ook daadwerkelijk krijg :P
Als het goed is moeten ze al open zijn:

Maandag: 11.00 - 21.00 11.00 - 21.00

Ik probeer het zo nog wel een keer en anders bel ik ook wel ff naar het centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mathizsias schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:22:
Gister een aantal uur gespeeld, valt spontaan de X360 uit.. Zet de X360 weer aan en het was zo ver: 3 rode ringen. Na ruim 2-3uur kloten werkt het apparaat weer, echter schrok ik wel even. Game ziet er echt fantastisch uit, heb niets te melden... Anderen die het hebben gespeeld klagen over de controle van Altair, soms doet freerunning vreemd, ik denk dat dat sterk afhankelijk is van hoe gewend je bent aan de controls.

(Voor de geinstresseerde: heatgun truuk, had al eerder last van artifacts, heb geen garantie meer ;))
de nonconformiteits wet ;)

wacht eerst wel op de pc versie aangezien ik ondertussen mooi crysis kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Jongens jongens jongens, wacht toch even rustig af totdat die ECHT gereleased wordt, a.s. donderdag dan heeft gewoon iedereen hem! ;)

Ik w8 gewoon rustig af, het wachten zal toch dik beloond worden!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Donnie schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:08:
Jongens jongens jongens, wacht toch even rustig af totdat die ECHT gereleased wordt, a.s. donderdag heeft gewoon iedereen hem! ;)

Bij mij in de buurt is de lokale Toystore altijd eerder dan orginele release

meestal 2 dagen al voor ze mogen , doen ze echt al vet vaak dus ja ik ga toch zo de stad in meteen rond kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:08:
Jongens jongens jongens, wacht toch even rustig af totdat die ECHT gereleased wordt, a.s. donderdag dan heeft gewoon iedereen hem! ;)

Ik geef je helemaal gelijk, maar voor diegene die al het hele jaar zit te wachten is 3 dagen voor dit spel ERG veel. Ik moet hem ook hebben en ga vanmiddag overal shoppen. Ik hoorde dat mediamrkt n Utrecht het spel pas donderdag echt gaat verkopen en geen dag eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:38:
Ik hoorde dat mediamrkt n Utrecht het spel pas donderdag echt gaat verkopen en geen dag eerder.
Mooi, kan ik 'm donderdagavond voor 49 euro meenemen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hmm MM rottterdam centrum ook pas donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar heb op verschillende websites gelezen dat hij een co-op splitscreen versie heeft is dit al door iemand hier bevestigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:53:
Maar heb op verschillende websites gelezen dat hij een co-op splitscreen versie heeft is dit al door iemand hier bevestigt?
Ik zie niet in hoe dit in het hele concept zou passen, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:53:
Number of Players: 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:34:
Vraag me af wanneer Wehkamp ze gaat versturen :P

(PS3 versie - 45eurries)
ik hoop echt dat ie gewoon de 15e er is..
nu ik dat van de Mediamarkt hoor baal ik wel een beetje aangezien je bij Wehkamp 48 €uro in totaal moest betalen (45 voor het spel + 3 euro verzendkosten)
dan is die 1 €uro verschil toch eigenlijk te verwaarlozen én je hebt gelijk de zekerheid dat je hem komende donderdag in je gierige klauwen hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:00:
[...]

nu ik dat van de Mediamarkt hoor baal ik wel een beetje aangezien je bij Wehkamp 48 €uro in totaal moest betalen (45 voor het spel + 3 euro verzendkosten)
dan is die 1 €uro verschil toch eigenlijk te verwaarlozen én je hebt gelijk de zekerheid dat je hem komende donderdag in je gierige klauwen hebt :9
Mja, hetzelfde gevoel...
Ik doe niet meer aan pre-orders. Je wordt altijd genaaid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij mij staat bij wehkamp status nu "Binnenkort", eerst stond er annuleren.

Nou weet ik niet wat hun als binnekort beschouwen want ik had donderdag maar R&C en AC dus daar besteld en R&C staat sinds vrijdag avond ook op binnenkort, AC dus sinds vandaag.

Hopelijk betekent het dat het verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

[...]

Wehkamp zegt nu ook echt Releasedatum: 30 november 2007. Terwijl er in mijn bestelling ook binnenkort staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majoh schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:34:
[...]
Wehkamp zegt nu ook echt Releasedatum: 30 november 2007. Terwijl er in mijn bestelling ook binnenkort staat...
Dat zegt ie in het overzicht, maar als je naar de meer info van AC gaat staat er:

Assassin's creed (Playstation 3)
Bestelnummer: 861-30-208
Releasedatum: 15 november 2007

Volgens mij is die 30 november puur hem het beeldje te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
donderdag krijg je hem gewoon van wehkamp!!
woensdag krijgt hij de status verzonden!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Donderdag zwaar examen doen in Zoetermeer als ik het haal kan ik gelijk Assasins creed halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Net heel Den Bosch afgelopen, want had me een paar uur geleden bedacht dat ik eigenlijk toch wel die mooie pre-order box wilde hebben. Bij de Freerecord Shop bij het station hadden ze net de laatste verkocht, Freerecordshop in het centrum was aan het verbouwen en andere winkels hadden m niet meer. Gelukkig had de Van Leest er nog één staan, dus ben toch nog geslaagd.

En voor €5 is het een hele leuke box met die dvd met extra's (alleen jammer dat er meteen een Ubi-account aan vast zit) en dat stripboekje. Maar dacht eerst dat ik de DVD eruit moest halen om mijn aankomende PS3-versie erin te kunnen bewaren, maar het past precies :D

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
Dutchzilla schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:33:
donderdag krijg je hem gewoon van wehkamp!!
woensdag krijgt hij de status verzonden!! :)
bron? nagevraagd bij klantenservice?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:40:
[...]

Er zit geen online splitscreen multiplayer in.

Oh wacht, dat vroeg je niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Heeft iemand die hem bij Xboxhome.nl besteld heeft hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
johnnyv.nl schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:42:
[...]

_/-\o_

Ik heb hem voor 36 euro bij gamehubs besteld, kreeg vandaag mijn betalingsbevestiging binnen. Verzending naar NL duurt volgens de beste man meestal 10 dagen. :)

edit: link toegevoegd

[ Voor 9% gewijzigd door MochiGohan op 12-11-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
johnnyv.nl schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:42:
[...]

leuk... 8) maar goed cod4 spelen we gewoon om de 2 deaths hier als we met meer man zijn. controllertje wisselen, just like in the good old days toen men nog geen splitscreen kende... ehm 1990 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Phusebox schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:55:
[...]

leuk... 8) maar goed cod4 spelen we gewoon om de 2 deaths hier als we met meer man zijn. controllertje wisselen, just like in the good old days toen men nog geen splitscreen kende... ehm 1990 ofzo?
1990 kan wel ongeveer kloppen.
Ik herinner me een splitscreen rond die tijd op de amiga. Eén van de weinige '3d' games uit die tijd. Begon vrijwel zeker met een X. En ook een spelletje met tanks, waarbij je een soort van capture the flag moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Phusebox schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:40:
[...]

ok zal even vertellen hoe het werkt
ik ben al klant dus ik krijg hem zowiezo gelijk aangezien ik al gecontroleerd ben.

nieuwe klanten die gelijk betalen. worden ook direct voorzien van hun bestelling. mist je gelijk betaald zowel accepgiro als ideal. grote bedragen uitgezonderd!

nieuwe klanten op afbetaling moeten meestal een dag of 5 wachten om te horen of ze geaccepteerd worden.

dus ik kan met 90% garanderen dat hij donderdag bezorgt wordt.
zorg wel dat je thuis bent want je moet tekenen bij ontvangst

log woensdag avond naar 10 uur even in op je wehkamp account om te zien of er verzonden staat

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchzilla op 12-11-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:34:
[...]

ik ben al klant dus ik krijg hem zowiezo gelijk aangezien ik al gecontroleerd ben.

nieuwe klanten die gelijk betalen. worden ook direct voorzien van hun bestelling. mist je gelijk betaald zowel accepgiro als ideal. grote bedragen uitgezonderd!

nieuwe klanten op afbetaling moeten meestal een dag of 5 wachten om te horen of ze geaccepteerd worden.

dus ik kan met 90% garanderen dat hij donderdag bezorgt wordt.
zorg wel dat je thuis bent want je moet tekenen bij ontvangst

log woensdag avond naar 10 uur even in op je wehkamp account om te zien of er verzonden staat
netjes.. ik heb met Ideal betaald dus dan hoop ik dat het goed komt O-)

(kheb donderdag van 9 tot 2 college.. zul je zien dat ze dan langskomen :w)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dutchzilla schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:34:
[...]

ehm dit zegt niks, behalve dan over de algemene werkwijze van wehkamp.

Ook leuk dat je er thuis voor moet zijn? Toevallig heb ik donderdag vrij (maar ben niet de hele dag thuis)... ze geven het ook niet bij de buren af ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Phusebox schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:52:
[...]

ehm dit zegt niks, behalve dan over de algemene werkwijze van wehkamp.

Ook leuk dat je er thuis voor moet zijn? Toevallig heb ik donderdag vrij (maar ben niet de hele dag thuis)... ze geven het ook niet bij de buren af ofzo?
kon je aangeven bij je bestelling of even in je account aanzetten dat ze het bij de buren mogen afgeven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroeg ik mij ook al af..
als je bij "mijn klantgegevens" kijkt staat er:

Bezorgen bij buren:
Toegestaan
(je kan ook kiezen voor Niet Toegestaan)

ofwel het lijkt mij dat ze ook gewoon bij de buren af kunnen geven..
(kunnen ze dat pakketje ook niet gewoon door de brievenbus douwen? of hebben ze per se een handtekening nodig..)

EDIT: lekker hoor JunkieVirus :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik denk dus dat Assassin's Creed vandaag nog niet te krijgen is, afgaande op het gebrek aan post in de trant van "ik heb hem" :P Morgen weer een dag :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 21:15

Phobos

je bent een soepkip

Voor de mensen die em bij gcshop gepreorderd hebben:
De releasedatum staat op 16 November, dus hij wordt naar verwachting de 15de verzonden. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.
Vrijdag binnen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassin's Creed PS3 Impressies
Cover says.. 720p on the box.As I don't have 1080p support I can't confirm if it upscales to it or not.Oh and I have the European version.It's rated 18+.

Controls:Really well done.Very intuitive, doesn't take anytime to adapt.And there's a HUD that will tell you what each button does at all times.

Graphics:Stunning.And I mean stunning.I didn't expect to be stunned by this game after COD 4 but it's stunning.No frame rate drops or jaggies of any kind that I've found so far.Very smooth.Not as smooth as COD 4 though, understandable considering it runs at a solid 30 FPS instead of 60 FPS.

Cutscenes:Very well and it's cool how you can move around each cutscene but it's funny sometimes when you move beside the one who's talking to you and you see him talking to no one in front of him ( they don't move with you ).

Climbing:Now this is where this game really shines.It's really fun climbing building and jumping around.And it feels very good btw, It's good that it's automated.It'd be almost impossible to climb or jump if it weren't.

Combat:Again it's good.Don't expect combat as good as NG but it's very good.You can do an aggressive stance or defensive stance.One allows you to press square for multiple attacks and the other while holding the needed button it will block all upcoming attacks from the locked-on target.The AI is good..I mean really good.I've died twice so far and I've not done any missions yet.

Oh and don't read the manual if you don't want to know about the spoilers.It practically ruined it for me because it clearly states what the futuristic element in the game inside.Ruining the surprise for me there.

Story is REALLY REALLY good.Very innovative.You'll be surpised...
I've played the game more and frankly , I'm more impressed.Combat is getting easy somewhat after getting the hang of it.Rescuing citizens , doing interrogations and pickpocketing are really fun.Cool thing is every time it's kind of different , fighting the guards or trying to run away.It's always your choice and climbing buildings is really cool.

I've noticed some stuttering lately though a few times.Not much of a big deal.
I still haven't done any of the assassinations yet.Taking it slowly , I think that'd be even more fun.
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/6040ddb40d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/6f9feb2ad3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/7daa3dca4b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/51e8f658d2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/9dc0d45f3d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/94a64c96e5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/99bdd13aac.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/4555b9f459.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

ziet er wel cool uit :D heb alleen geen 360/ps3 :+

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 13:41
DR161 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:36:
ziet er wel cool uit :D heb alleen geen 360/ps3 :+
Ik heb wel een PS3, maar geen HD (full of HD ready) scherm.
Gewoon de beruchte CRT breedbeeld bakbuis.... ook prima hoor, maar toch...

ach, voor op het wensenlijstje :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Spel is erg vet ALLEEN zo statische als maar kan. Je doet altijd PRECIES hetzelfde. Je komt bij een stadje aan, staan altijd 4 guards voor de poort en is altijd ernaast een burger die je kan redden waarna je moet een groepje scholars naar binnen kan glippen. Ga een uur lang op killing spree in de stad, kill 100 man, verstop je voor 10 sec en je hebt geen heat meer... Zijn maar paar soorten quest die altijd hetzelfde zijn, alleen de audio is eigenlijk anders. Gasten afluisteren, volgen en in elkaar slaan of gasten pickpocken.

Ook schijnt het verboden te hard op je paard te rijden, een sprintje met je een paard trekken langs een guard die staat te chillen in the middle of nowhere schijnt hier de doodstraf te betekenen. Niks heeft gewoon een vervolg, opzich loopt dit wel in lijn met het verhaal, het geheugen kan herladen worden ect. Maar toch zou dit spel pas echt vet zijn als je een meesterlijk avontuur kon beleven in die tijd en hadden ze er beter aan gedaan het toekomst verhaal te wissen en gewoon een mooie 100% assassin game te maken. Waar je acties wel echt gevolgen hebben

Heb nu de eerste drie van de negen targets gekilled dus ben nog niet ver, kan alleen zeggen dat het echt UBER easy is. Heb de controls niet eens goed onder de knie en ga meestal ook dood door ergens af te flikkeren ( ben een console noob) maar rush overal vrolijk doorheen.

Dit is echt meer een “mooi om te zien en te spelen game” dan een “mooi om mee te maken game”

Geef hem echter wel een dikke 8, wou gewoon even wat negatiefe dingen zeggen over deze game want hij is LANG niet perfect.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar gekocht????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste reviews zijn binnen, hier een overzichtje van de scores tot nu toe.
Heb zelf nog geen review gelezen/gezien, maar sommige reviews bevatten spoilers over het verhaal, van wat ik over de reviews gelezen heb vooral die van 1up.

Yahoo Games 4.5/5
http://videogames.yahoo.c...in-s-creed-review/1169412

GameReactor 9/10

GamesRadar 10/10
http://www.gamesradar.com...3222743003&sectionId=1000

Gamepro 5/5

Famitsu 37/40

Gametrailers 9.1
http://www.gametrailers.com/player/27616.html (HD)

1up 7.0
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3164320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Mijn 1e ervaring is dat het een beetje Prince of Persia is alleen met VEEL minder bewegings vrijheid ...

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
evilpin0 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:40:
Spel is erg vet ALLEEN zo statische als maar kan. Je doet altijd PRECIES hetzelfde. Je komt bij een stadje aan, staan altijd 4 guards voor de poort en is altijd ernaast een burger die je kan redden waarna je moet een groepje scholars naar binnen kan glippen. Ga een uur lang op killing spree in de stad, kill 100 man, verstop je voor 10 sec en je hebt geen heat meer... Zijn maar paar soorten quest die altijd hetzelfde zijn, alleen de audio is eigenlijk anders. Gasten afluisteren, volgen en in elkaar slaan of gasten pickpocken.

Ook schijnt het verboden te hard op je paard te rijden, een sprintje met je een paard trekken langs een guard die staat te chillen in the middle of nowhere schijnt hier de doodstraf te betekenen. Niks heeft gewoon een vervolg, opzich loopt dit wel in lijn met het verhaal, het geheugen kan herladen worden ect. Maar toch zou dit spel pas echt vet zijn als je een meesterlijk avontuur kon beleven in die tijd en hadden ze er beter aan gedaan het toekomst verhaal te wissen en gewoon een mooie 100% assassin game te maken. Waar je acties wel echt gevolgen hebben

Heb nu de eerste drie van de negen targets gekilled dus ben nog niet ver, kan alleen zeggen dat het echt UBER easy is. Heb de controls niet eens goed onder de knie en ga meestal ook dood door ergens af te flikkeren ( ben een console noob) maar rush overal vrolijk doorheen.

Dit is echt meer een “mooi om te zien en te spelen game” dan een “mooi om mee te maken game”

Geef hem echter wel een dikke 8, wou gewoon even wat negatiefe dingen zeggen over deze game want hij is LANG niet perfect.
Ben het volledig met je eens, de replay waarde is niet hoog, het spel is mooi ja, maar statisch het is zo saaaaaaaaaaaaaaai op den duur. Vermakelijk is die wel hoor, daar niet van, maar het is zo makkelijk!!!!!!!!!!

Combat systeem had ook uitgebreider gemogen.

Er is overigens geen moeilijkheidsgraad :(

De graphics blijven je aan je beeld houden, maar als je voor de keuze staat mass effect > assasin creed!

Spel verdiend hooguit een 9!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
of gedownload... zag gister meer mensen online met deze game en die hadden het gedownload

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.