Windows 7 is nieuw, dat betekend dat de discussies veel meer over de verkrijgbaarheid van de toestellen gaat dan dat het over de gebruikerservaringen zou gaan; die zijn er immers nog niet zoveel. Tot die tijd is er in die topics alle ruimte om te speculeren/praten over van alles wat met het toestel te maken heeft en bijvoorbeeld het discussieren over reviews en dergelijke. Deze centrale topics zijn echter nooit bedoeld geweest om te kunnen discussieren over verkrijgbaarheid,winkels en levertijden of accessoires. Dit beleid voeren we al langer en dat kan je dan ook teruglezen in
Lees dit voor je post!.
Ik begrijp je frustratie wel, je bent waarschijnlijk meerdere dagen druk geweest om het topic vorm te geven en daarbij merk je dat moderators veel berichten wegmoderen en zelfs een van je topics sluiten. Dat doen we echt niet omdat we Android superieur vinden aan Windows 7 (als we dat al vinden

). Het "probleem" dat je topic momenteel ondervindt is dat er op dit moment gewoon enorm veel vragen zijn over de verkrijgbaarheid van de Windows 7 toestellen, de winkels die het toestel gaan leveren en de verkrijgbare accessoires. En daar zijn we duidelijk over: Dat moet in een abonnementen of accessoires topic. Berichten zoals "waar kan ik de 1TB versie van het toestel kopen?" vallen -even voor de duidelijkheid- ook onder verkrijgbaarheid.
Als straks de toestellen leverbaar worden, de meeste mensen de kat uit de boom hebben gekeken en Windows 7 weer redelijk ingeburgerd is zul je zien dat er weer veel actiever gepost gaat worden en dat het dan hoogstwaarschijnlijk wél goed gaat, juist omdat er dan veel meer andere vragen zijn die niet over de verkrijgbaarheid van een toestel gaan.
Lange tijd ben ik grotendeels lurker geweest op dit forum. Uit enthousiasme over WP7 besloot ik een wat groter steentje bij te dragen door het maken van een aantal topics; maar dit wordt door de mods blijkbaar niet als zodanig gewaardeerd. Ben je in het begin nog trots en blij met je topic, door ongepast felle moderatie is de lol letterlijk uit de topics geslagen, en eentje is er inmiddels al verdwenen tussen de gesloten topics.
Jammer dat je denkt dat wij je inzet niet waarderen, integendeel. Wij waarderen het erg als iemand veel tijd in een topic steekt. In je gesloten topic hebben we nog redelijk lang ons best gedaan om ons beleid te handhaven en dat word dan structureel genegeerd. Dan zit er voor ons ook niets anders op dan het zoeken van strengere maatregelen en dat is in dit geval het sluiten van het desbetreffende topic geweest, hoe vervelend ook.
Voor mij is de lol van (actieve) deelname op dit subforum vervlogen. Dus dan ga ik maar weer terug naar voornamelijk lurken. Als ik namelijk doorga met actieve deelname aan dit (sub)forum en het beleid dat haar mods daarin botvieren, weet ik zeker dat ik een keer uit m'n slof schiet; met consequenties vandien die mijn complete beleving van GoT naar beneden halen (nog meer dan dat nu is). In die valkuil wil ik niet vallen.
Dat vinden we dan erg jammer

Nogmaals; het is misschien demotiverend dat nu veel berichten worden weggemoddereerd, maar de activiteit loopt straks wel weer op als de toestellen beter verkrijgbaar zijn en dan komen er veel vragen die prima binnen dat topic passen.
Ik wil me daarom graag bij deze compleet distantieren van dit subforum. Ik wil de discussie uit de weg gaan. Dat vinden jullie misschien laf, ik noem het de "high road". Een discussie die ik toch zeker weten niet win brengt mij (en jullie) toch niks anders dan enorm veel frustratie en agressie, en daar zit ik niet op te wachten.
Daarom heb ik de vraag geplaatst in het Omnia-topic of iemand die topicstart wil overnemen. Mijn verzoek aan jullie, mods, is om dit verzoek in te willigen. Dat lijkt me toch het minste wat jullie nog kunnen doen.
Dat is je eigen keuze en wij kunnen niks anders doen dan het respecteren daarvan

Overnemen van het desbtreffende topic kan altijd, dan kan je gewoon de desbetreffende persoon als mede-auteur toevoegen.
Ik heb in de topics die hier ter discussie staan nog een keer alle berichten nagekeken die weggehaald zijn of verplaatst zijn naar de prullenbak. Hier staan géén berichten in die niets met levertijden of weinig inzet te maken hebben.
Verder heb ik inmiddels 3 of 4 grote topics in het Android based mobile groep forum bekeken en daarwordt VEEL minder streng gemodereerd door in essentie dezelfde mods. Maar in die grote Android topics doen enkele mods ook zelf regelmatig mee aan de conversaties in de topics en dan worden de topics natuurlijk niet zo hard dichtgeramd als nu met deze topics gebeurde.
Het is ronduit belachelijk dat er nu in deze forumgroep geen WP7 topic is terwijl het WP7 OS topic op dit moment het belangrijkste nieuws vormt van de hele windows mobile based forum groep. Nu komen allerlei algemene WP7 onderwerpen terecht in topics over telefoons waardor het veel moeilijker wordt om informatie over WP7 in deze groep te vinden. Echt belachelijk gewoon.
Heb je een voorbeeld? Alleen roepen dat het zo is houdt geen stand. In essentie is het zo dat de meeste Android topics gaan over toestellen die al ruimschoots leverbaar zijn en waarbij eigenlijk vrijwel 90% van alle vragen over abonnementen ook netjes in de daarvoor bestemde topics terecht komen. Dan hoeven we inderdaad ook weinig in te grijpen.